Toyota Land Cruiser 300: нова епоха легендарного позашляховика

Революція в світі позашляховиків: зустрічайте нового короля бездоріжжя

Land Cruiser 300 знаменує собою новий етап у розвитку легендарної серії позашляховиків Toyota. Вперше за 14 років флагманська модель отримала кардинальне оновлення. Нова платформа GA-F, створена спеціально для рамних позашляховиків, забезпечила зниження маси на 200 кілограмів при збільшенні жорсткості кузова на 20%.

Дизайн нового Land Cruiser поєднує в собі монументальність з сучасними рішеннями. Масивна решітка радіатора з хромованим оздобленням, вузькі світлодіодні фари та потужний капот створюють образ справжнього позашляховика преміум-класу. При цьому коефіцієнт аеродинамічного опору знизився до 0,35 — відмінний показник для автомобіля таких габаритів.

Toyota Land Cruiser 300: нова епоха легендарного позашляховика

Габарити нового Land Cruiser майже не змінилися порівняно з попередником, але колісна база збільшилася на 50 міліметрів. Це позитивно вплинуло на простір в салоні, особливо для пасажирів другого ряду. Дорожній просвіт складає вражаючі 235 міліметрів, що дозволяє впевнено долати серйозні перешкоди.

За традицією, кузов кріпиться до потужної рами, але тепер використовуються нові високоміцні сталі та алюмінієві сплави. Підвіска повністю перероблена: спереду незалежна на подвійних поперечних важелях, ззаду — нерозрізний міст з чотирма важелями та тягою Панара.

Потужні серця нового покоління

Під капотом Land Cruiser 300 оселилися абсолютно нові двигуни. Базовим став турбодизель 3.3 V6 потужністю 299 кінських сил та крутним моментом 700 Нм. Цей силовий агрегат замінив атмосферний дизель V8, демонструючи кращу паливну економічність при збереженні відмінної тяги.

Бензинова версія оснащується новим твін-турбо двигуном V6 об’ємом 3.5 літра. Віддача складає 415 кінських сил та 650 Нм крутного моменту — вражаючі показники для позашляховика. Розгін до сотні займає всього 6.7 секунди, що робить новий Land Cruiser одним з найдинамічніших автомобілів у своєму класі.

Обидва двигуни працюють у парі з новою 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач Direct Shift. Трансмісія відрізняється блискавичними перемиканнями та широким діапазоном передавальних чисел, що важливо як на бездоріжжі, так і на швидкісній магістралі. Система повного приводу Full-time 4WD з центральним диференціалом Torsen забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між осями.

Важливою особливістю стала нова система Multi-Terrain Select з автоматичним режимом. Електроніка сама визначає тип покриття та налаштовує роботу двигуна, трансмісії та систем стабілізації для максимальної прохідності.

Toyota Land Cruiser 300: нова епоха легендарного позашляховика

Інтер’єр: розкіш зустрічається з функціональністю

Салон нового Land Cruiser демонструє разючий контраст з попередником. Цифрова приладова панель діагональю 12.3 дюйма відображає всю необхідну інформацію у зручному форматі. Центральна консоль отримала великий сенсорний екран мультимедійної системи з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto.

Матеріали обробки відповідають преміальному статусу моделі: натуральна шкіра, вставки з дерева та полірованого алюмінію. Передні сидіння оснащені вентиляцією, підігрівом та розширеним діапазоном електрорегулювань. Другий ряд також може похвалитися підігрівом та регулюванням нахилу спинки.

Особлива увага приділена шумоізоляції. Багатошарові вікна, додаткові звукопоглинаючі матеріали та активна система придушення шуму забезпечують вражаючу тишу в салоні. На швидкості 120 км/год рівень шуму складає всього 66 децибел.

Багажне відділення вражає своїми розмірами — 909 літрів у п’ятимісній конфігурації. При складених задніх сидіннях об’єм збільшується до 1967 літрів. Двері багажника оснащені електроприводом з функцією безконтактного відкривання.

Технологічний прорив: системи безпеки та допомоги водію

Toyota Safety Sense нового покоління став стандартним оснащенням для всіх версій Land Cruiser 300. Система включає адаптивний круїз-контроль з функцією повної зупинки, автоматичне гальмування з розпізнаванням пішоходів та велосипедистів, систему утримання в смузі руху та моніторинг сліпих зон.

Новинкою стала система кругового огляду з функцією прозорого капота. Зображення з камер обробляється в реальному часі, дозволяючи бачити перешкоди під днищем автомобіля. На бездоріжжі ця функція стає незамінною, особливо при подоланні складних ділянок.

Система стабілізації отримала нові алгоритми роботи та додаткові функції. E-KDSS (Electronic Kinetic Dynamic Suspension System) автоматично регулює жорсткість стабілізаторів поперечної стійкості, забезпечуючи оптимальний баланс між керованістю та артикуляцією підвіски на бездоріжжі.

Multi-Terrain Monitor з функцією автоматичного розпізнавання перешкод допомагає впевнено рухатися навіть у найскладніших умовах. Система аналізує рельєф та підказує водію оптимальну траєкторію руху.

Комфорт та практичність в будь-яких умовах

Чотиризонний клімат-контроль з іонізатором повітря підтримує оптимальний мікроклімат для всіх пасажирів. Передні сидіння оснащені функцією масажу з декількома програмами роботи. Аудіосистема JBL з 14 динаміками забезпечує концертне звучання.

Система адаптивного освітлення з матричними LED-фарами автоматично підлаштовує світловий пучок, не засліплюючи інших учасників руху. Додатковий комфорт забезпечують електропривод складання зовнішніх дзеркал, безключовий доступ та функція дистанційного запуску двигуна.

Нова платформа дозволила збільшити жорсткість кузова на кручення, що позитивно позначилося на акустичному комфорті та плавності ходу. Гідравлічні опори двигуна ефективно гасять вібрації, а система активного шумопоглинання створює в салоні атмосферу преміального седана.

Багажне відділення оснащене електроприводом відкривання та закривання, а також системою організації простору з регульованими перегородками. Додатковий комфорт забезпечує двосекційна задня двері — верхня частина відкривається вгору, нижня — вниз, утворюючи зручну площадку для завантаження.

Враження від керування: король бездоріжжя та швидкісних магістралей

На асфальті новий Land Cruiser вражає плавністю ходу та акустичним комфортом. Адаптивна підвіска з регульованими амортизаторами ефективно згладжує будь-які нерівності. При цьому крени в поворотах мінімальні завдяки системі E-KDSS.

Рульове управління стало гострішим та інформативнішим. На високих швидкостях автомобіль демонструє відмінну курсову стійкість, а зменшена маса позитивно позначилася на маневреності. Гальмівна система з вентильованими дисками всіх коліс забезпечує впевнене сповільнення.

На бездоріжжі Land Cruiser 300 розкриває свій справжній потенціал. Постійний повний привід з блокуваннями диференціалів, понижена передача та численні електронні асистенти дозволяють впевнено долати найскладніші перешкоди. Система Multi-Terrain Select автоматично обирає оптимальні налаштування для поточних умов.

Особливо вражає робота нової 10-ступінчастої коробки передач. На бездоріжжі вона забезпечує ідеальний контроль тяги, а на трасі демонструє блискавичні перемикання та відмінну паливну економічність.

Toyota Land Cruiser 300: нова епоха легендарного позашляховика

Підсумки: еволюція легенди

Новий Land Cruiser 300 зберіг всі фірмові риси моделі — неперевершену надійність, відмінну прохідність та високий рівень комфорту. При цьому автомобіль став технологічнішим, економічнішим та динамічнішим. Нова платформа, сучасні двигуни та багате оснащення вивели легендарний позашляховик на новий рівень.

Незважаючи на преміальний статус, Land Cruiser 300 залишається справжнім підкорювачем бездоріжжя. Всі системи та технології спрямовані на забезпечення максимальної прохідності та надійності. При цьому рівень комфорту та оснащення відповідає найвищим стандартам сучасного автомобілебудування.

Toyota Land Cruiser 300 зміцнив свої позиції в сегменті преміальних позашляховиків, пропонуючи унікальне поєднання розкоші, технологій та легендарної надійності. Автомобіль однаково впевнено почувається як на міських вулицях, так і на найскладнішому бездоріжжі, підтверджуючи статус короля позашляховиків.