Про те, можна чи не можна їздити без дальнього світла говорити не варто, він, до речі, потрібен не тільки в темний час доби. А якщо таке вже має місце, що робити звичайному водієві, якщо не включається дальнє світло? На цьому питанні слід зупинитися більш докладно.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиСучасні світлодіодні лампи

Причини, за якими може не працювати дальнє світло

Їх існує кілька, деякі можна без проблем усунути самостійно, а з деякими доведеться звертатися до професійних фахівців.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиЦентральний перемикач світла

  • Перегоріла освітлювальна лампочка. Сьогодні вони виробляються різних типів, різної надійності і за різною ціною. Деякі коштують досить дорого і купувати передчасно нову накладно з матеріальної точки зору. Але, скільки б вони не коштували, в кожному автомобілі повинна знаходитися запасна, в разі виникнення проблем у вечірній час її можна замінити. Якщо запасний лампочки немає, то в обов’язковому порядку потрібно зробити так, щоб ліва лампочка обов’язково горіла, в крайньому випадку, поміняти її на праву. Наявність лівого освітлення сигналізує зустрічному водієві про габарити автомобіля, а це підвищує безпеку їзди.
  • Перегорів запобіжник. Досить часта причина, по якій не горить дальнє світло. Доведеться замінити запобіжник, (їх, до речі, потрібно мати в запасі кілька штук з різними технічними параметрами).
  • Вийшло з ладу реле управління світлом. Самостійно відремонтувати неможливо, потрібна заміна.
  • Зламався перемикач ближнього / дальнього світла. Якщо є непогані знання в електрообладнанні і навички виправлення проблеми, то можна спробувати полагодити самостійно. Якщо такі навички відсутні – знову дорога на СТО.
  • Несправність електричної проводки. Це може бути як банальне окислення контактів і порушення показників провідності, так і коротке замикання. Про короткому замиканні сигналізує перегоріли запобіжник. Сучасну складну проводку виправити дуже важко. Тим більше що в більшості випадків порушується захисне покриття та прилеглих проводів. Тільки досвідчений професійний майстер може прийматися за ремонт електричної проводки.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиПеревірка працездатності запобіжників

  • Пошук несправностей і ремонт
  • Почнемо від самого простого, що входить в цю частину пристрою авто і послідовно будемо ускладнювати завдання.
  • Лампочки. Це найчастіша причина, по якій не включається дальнє світло. Деякі лампочки можна перевірити візуально, для сучасних потрібно використання спеціальних приладів. Несправну лампочку потрібно замінити. Дуже важливо: не можна торкатися скла лампочки голими руками – істотно скорочується термін їх експлуатації.
  • Запобіжники. Друга часта причина, по якій не горить дальнє світло. Залежно від конкретного типу справність запобіжника визначається візуальним методом або за допомогою приладів. При заміні запобіжника потрібно звертати увагу на максимальну силу струму, ставити більш потужний запобіжник категорично забороняється.
  • Реле дальнього світла. Якщо ви нічого не знаєте – то краще нічого не чіпати. Якщо певні знання є – вивчайте детально інструкцію і приступайте до роботи.
  • Подрулевой блок управління. Рекомендації такі ж, як і під час виходу з ладу реле.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Зверніть увагу: якщо при заміні запобіжника новий знову згорів – поломка серйозна і краще звернутися в СТО. Ніколи не експериментуйте з більш потужними запобіжниками, це може дуже погано скінчитися, аж до виникнення пожежі з усіма витікаючими наслідками.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиПравильно відрегульовані фари

Можна пробувати перевіряти стан електроний блок, але це стосується тільки старих моделей автомобілів. Всі сучасні моделі мають надійні з’єднання, обрив ланцюга харчування по їх причини – велика рідкість.

Ось і всі хитрощі! Більше корисних порад по ремонту авто читайте в нашій рубриці Корисні поради.

Проблеми з ближнім світлом

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Аргументуючи це тим, що це нововведення є додатковим головним болем для них. Але як показує практика інших країн, це зміна дає можливість знизити рівень ДТП, засіче кращої видимості автомобіля на дорозі.

При цьому виключаються непередбачені поломки освітлювальних приладів автомобіля, так як дану поломку можна виявити днем.

Чому не горить фара ближнього світла?

Чому ж перестала горіти права, ліва або обидві фари, або вони стали тускнуть. В чому проблема?

Як правило, несправність ближнього світла на автомобілі обумовлена ​​наступними причинами:

  1. Перегоріла лампа на ближнє світло. Вирішується заміною на нову лампу.
  2. Окислювалися контакти мінусового проводу, що йдуть на ближнє світло (маса). Необхідно зачистити всі контакти мінусових проводів виходять з блоку фари.
  3. Перегорів запобіжник ближнього світла. Необхідно замінити запобіжник новим відповідного номіналу. Якщо після заміни запобіжник знову перегорає при включенні світла, значить, в бортовій мережі сталося замикання і необхідно звернутися до автоелектрика для усунення несправності.
  4. Несправне реле ближнього світла. Несправність усувається заміною реле на нове.
  5. Несправний важіль перемикання (тубус) далекого / ближнього світла.

[Box type = “download»] В більшості випадків причини відсутності ближнього світла, як правило, є банальні і маючи незначне уявлення про пристрій автомобіля, усунути їх можна самостійно. Якщо відсутнє розуміння як влаштований автомобіль усунення несправності рекомендовано довірити знає людині, щоб не погіршити ситуацію [/ box].

За яких обставин до водія може бути застосоване покарання у вигляді штрафу?

На сьогоднішній день за невключённие освітлювальні прилади на машині під час руху передбачено покарання у вигляді штрафу.

Також грошове стягнення може бути застосоване за такі правопорушення при експлуатації освітлювальних приладів:

  • Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиРух у житловій зоні з дальнім світлом.
  • Застосування задніх протитуманних фар в умовах хорошої видимості.
  • Їзда в темний час доби з ходовими вогнями без використання штатних фар.
  • При русі машини в світлий час доби, були включені штатні фари.
  • Несправність освітлювальних приладів.
  • Освітлювальні прилади автомобіля сильно забруднений и, що перешкоджає їх коректній роботі.
  • Скло фар автомобіля тоновані.
  • Використання не передбачених виробником автомобіля ксенонових ламп в штатних фарах.

У більшості випадків автомобілісти порушують правила руху зі штатними освітлювальними приладами в силу своєї неуважності або забудькуватості.

Таким чином для того що уникнути грошового стягнення за межі не включений світло потрібно виробити звичку перед рухом перевіряти освітлювальні прилади автомобіля на предмет справності і коректного їх функціонування.

Правила використання штатних денних ходових вогнів

На багатьох сучасних машинах ходові вогні встановлюються заводом виробником. На авто, в яких вони відсутні можна провести монтаж універсальних ходових вогнів.

У разі відсутності встановлених заводом – виробником на машині ходових вогнів, можна експлуатувати такі освітлювальні прилади:

  • Штатні фари, які є на всіх автомобілях.
  • Протитуманні фари.
  • Універсальні ходові вогні.
  • Для того щоб зробити установку ходових вогнів на машину, яка ними не обладнана заводом виробником, потрібно отримати згоду на монтаж в органах ДАІ.
  • У разі установки на машину цих вогнів без дозволу ДАІ до власника транспортного засобу буде застосовано покарання у вигляді штрафу. 
  • Також придбані універсальні денні ходові вогні повинні мати сертифікат, відповідності дозволяє використовувати їх на території РФ.
  • Забороняється використання денних ходових вогнів без включеного штатного світла в темну пору доби.

Правила використання протитуманних фар

Цей тип фар монтується на машини для безлопатева пересування в умовах обмеженої або поганої видимості. Також ці додаткові фари можуть експлуатуватися як денні ходові вогні замість штатних фар.

Протитуманні фари оснащують потужними лампами, а відбивачі розташовані таким чином, що не розсіюють світло, чим забезпечують хороше освітлення в туман, дощ і т.д.

Цей вид фар буває двох типів: передні і задні.

  1. Передні. Можуть мати прозорі або жовтого кольору скла і розташовуються в передній частині автомобіля під основними штатними фарами.
  2. Задні. Мають червоні скла і розташовуються під габаритними ліхтарями ззаду машини для кращого позначення авто в умовах поганої видимості.

Ці фари можуть бути встановлені як з заводу виробника, так і йти як додаткова опція. Також в разі відсутності у автомобіля протитуманних фар можна встановити універсальні попередньо взявши дозвіл в ДАІ.

[Box type = “download»] Варто зауважити, що при установці універсальних протитуманних фар їх необхідно налаштувати, щоб вони не засліплювали інших учасників дорожнього руху. [/ Box]

вид покарання

  1. Через не включене штатний освітлення автомобіля, при русі в денний час доби, передбачено адміністративне покарання у вигляді попередження або грошове стягнення в розмірі 500 рублів.

     

  2. Також варто враховувати, що в разі ДТП, водій, не включив освітлювальне обладнання автомобіля в денний час доби, теж вважається винуватцем події, що тягне за собою тільки часткову компенсацію за пошкоджений автомобіль по страховці.
  3. Що стосується суми штрафу , то в такому випадку  вона збільшиться в кілька разів залежно від обставин ДТП, аж до позбавлення водійського посвідчення.

Міра покарання за несправні освітлювальні прилади автомобіля

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Також необхідно знати такі особливості покарання водія за непрацюючу фару (фари):

  • До водія, який порушив правила поводження зі світловими приладами, не може бути застосоване покарання у вигляді позбавлення прав або конфіскації транспортного засобу на штрафмайданчик.
  • Водієві дозволяється продовжити рух для усунення несправності освітлювальних приладів автомобіля (крім випадків, коли порушення зафіксовано в темну пору доби та на автомобілі повністю напрацює освітлення).
  • Повторний штраф за непрацюючу фару (фари) може бути виписаний водієві тільки після закінчення 24 годин після першого.
  • Якщо водій, у якого на автомобілі несправне штатний освітлення став учасником ДТП, сума стягнення за порушення може бути значно збільшена. При цьому він автоматично стає винуватцем ДТП, навіть якщо прав.

Штраф за несправні штатний освітлення може бути виписаний, навіть якщо не працює одна з двох фар або працює частково (відсутній дальній або ближнє світло).

Штраф за межі не включений ближнє світло фар

Як вже говорилося вище, згідно з поправками в ПДР на будь-якому керування автомобілем спричиняє повинні бути включений штатні фари, незалежно від погодних умов і від часу доби.

У разі порушення цього правила до воїнові може бути застосовано адміністративне покарання у вигляді штрафу від 500 рублів або усне попередження.

Також штраф за межі не включений ближнє світло може бути виписаний в наступних випадках.

  • Чи не перемикання водієм з дальнього світла на ближній, при в’їзді на освітлену вулицю, в темний час доби.
  • Чи не перемикання водієм з дальнього світла на ближній, при русі зустрічного автомобіля в нічний час.
  • Не включення ближнього світла на автомобілі з увімкненими денними ходовими вогнями в темний час доби.

Так само як і за порушення, вигляді непрацюючих фар, так і за не включений ближнє світло автомобіль не може бути затриманий і відправлений на штрафмайданчик.

Підведемо підсумок

Зобов’язання включати ближнє світло забезпечує низьку ймовірність ДТП всім учасника дорожнього руху.

Працюючі фари в першу чергу є безпекою самого водія, особливо в темний час доби.

Для того щоб уникнути штрафу за ці порушення ПДР рекомендовано перед початком руху перевіряти освітлювальні прилади на предмет повного функціонування. Також намагатися виробити звичку включати ближнє світло перед початком руху доведену до автоматизму.

Що робити якщо не горить одна фара ближнього світла

28 липня 2016. Категорія: автотехніка.

Практично кожен автовласник стикається з ситуацією, коли дальнє світло фар працює, а ближній – не включається. Страждають від цього дефекту не тільки автомобілі з пробігом, але і тільки що зійшли з конвеєра машини. Наприклад, нові ВАЗи через один відмовляються включати світло, та й власники іномарок часто нарікають на такий недолік.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Як відомо, якщо не горить одна фара ближнього світла, штраф може скласти до 500 рублів. Звичайно, ви можете постаратися переконати інспектора ДІБДР в тому, що ви як раз прямуєте в сервісний центр, щоб вирішити проблему, але найімовірніше він посилатиметься на статтю 12.20 КоАП, в якій йдеться про запобіжні заходи, пов’язаних з порушенням правил використання світлових приладів на АТС .

Щоб якомога швидше вирішити проблему непрацюючої фари, необхідно зрозуміти чому це відбувається. Причин цьому може бути багато, але є найчастіші неполадки, які ми розглянемо.

Перегоріла нитка розжарення в лампі

Якщо ви помітили, що в автомобілі відмовила одна фара, то проблема може критися в лампочці. Пристрій цього елемента включає в себе дві спіралі розжарювання, одна з них відповідає за роботу ближнього світла, а друга – за дальній. Одна з цих ниток може абсолютно спокійно перегоріти, через що не працюватиме дальній або ближнє світло.

В цьому випадку починають вийшла з ладу спіраль неможливо і єдиний вихід – це замінити лампочку. Зробити це можна самостійно.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Корисно! При заміні лампи на авто не торкайтеся до неї голими руками, так як якщо на колбі виявиться жир або бруд вона може відразу згоріти. Також рекомендується протерти лампочку спиртом перед установкою.

згорілий запобіжник

Ще одна досить поширена причина непрацюючої фари ближнього світла – це перегоріли запобіжник. Для того щоб усунути таку проблему досить перевірити всі запобіжники і замінити несправний елемент.

Однак якщо перегорання відбувається з завидною частотою, то проблема криється в пробої проводки. Для того щоб це визначити «продзвонити» всі елементи електричного кола або зверніться до сервісного центру.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Важливо! Ігнорувати таку проблему не варто, так як в разі короткого замикання може статися пожежа.

Проблеми з проводкою

Якщо ви помітили, що не горять фари ближнього і дальнього світла, то, цілком ймовірно, що проблема пов’язана з проводами.

Для того щоб визначити таку несправність вам буде потрібно перевірити всі колодки, через які здійснюється підключення, а також блок запобіжників.

Цілком можливо, що десь щось сталося окислення контактів або було вироблено неякісне з’єднання. Це викликає підвищену силу струму, в цих вузлах, через що вони сильно нагріваються.

Зверніть увагу

Для виправлення неполадки просто очистіть усі контакти колодок наждачкою або надфілем. Також варто перевірити і вимикач фар, контакти кнопки теж могли окислюватися.

Корисно! Краще починати пошук подібної несправності саме з кнопки, так як саме пошкоджений вимикач найчастіше викликає проблеми з роботою фар.

Інші причини непрацюючої фари

На іномарках частою причиною несправності стає відсутність контакту лампи. У цьому випадку досить перевірити наскільки надійно мінус від лампочки кріпиться до маси.

Проблема може бути пов’язана і з абсолютно безглуздими маніпуляціями з боку автовласника або «рукатого» співробітника автосервісу.

Наприклад, один з водіїв вирішив зняти з машини непрацюючі очисники фар, після чого зауважив, що ближнє світло пропав.

Після довгих мук автовласник пов’язав ці дві події і зрозумів, що для роботи ближнього світла потрібно хоча б один моторчик. У підсумку, він Закоротіл роз’єм, імітуючи присутність фароочістітелей і все запрацювало.

Цей приклад показує, що через несправність такого роду можуть відповідати будь-які маніпуляції, які ви проводили з автомобілем. При модернізації необхідно враховувати, що цікаві інженерні задуми можуть позначитися на таких життєво-необхідних елементах, як фари.

Ще одна причина – це неправильне регулювання фар. При зниженій налаштування регулятора напруги світловий пучок стає занадто слабким і фара майже не світить. Але, в цьому випадку фара все ж буде горіти, просто дуже слабко.

На завершення

Рано чи пізно кожному автолюбителю доводиться зіткнутися з ремонтом оптики автомобіля або з налаштуванням фар. Тому щоб не потрапити в халепу з інспектором ДАІ і не нашкодити собі і водіям зустрічних авто необхідно знати самий часті несправності, через які може не працювати ближнє світло.

Не горить дальнє світло – шукаємо причини

Деякі власники автомашин ВАЗ-2106 стикалися з такою неприємною проблемою, як непрацюючий дальнє світло. Дана проблема, хоч і не критична і дозволяє використовувати автомобіль практично без проблем, але все ж її потрібно усувати. Про причини виникнення такої несправності і способи її усунення ми поговоримо в нашій статті.

Особливість будови фар автомобіля ВАЗ-2106 полягає в тому, що лампи ближнього і дальнього світла перебувають в різних фарний корпусах, що в значній мірі спрощує пошук і вирішення виниклої проблеми.

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми

Однією з основних причин виникнення даної несправності вважаються проблеми з реле і запобіжниками.

Крім того, іноді виникають такі ситуації, коли при перемиканні на дальній тип світла у вас повністю відключається ближнє світло або ж гаснуть фари на якійсь одній стороні (ближній і дальній).

Така проблема в більшості випадків виникає через окислення контакту маси на якийсь фарі.

Проблема з запобіжниками, перемикачами і реле

Якщо ви помітили, що у вас повністю пропав дальнє світло, то навряд чи проблема полягає в лампах розжарювання. Такий одночасний вихід з ладу обох ламп практично виключений і може виникнути тільки при поломці реле-регулятора напруги на генераторі, але в цьому випадку проблема б торкнулася не тільки фар, а й усього автомобільного електрообладнання.

В першу чергу радимо почати пошуки із запобіжників – відшукайте в керівництві по експлуатації інформацію по запобіжників, а саме точне розташування запобіжників, що відповідають за роботу ламп дальнього світла. Дістаньте і перевірте їх стан, можливо, вони перегоріли.

Наступний крок – перевірка стану подрулевого перемикача. Відзначимо, що така проблема досить таки часто зустрічається в автомобілях ВАЗ. Якщо перемикач і запобіжники справні, вам залишається перевірити стан реле дальнього світла.

Для цієї перевірки вам знадобиться мультиметр.

Згоріла лампа дальнього світла

При такій несправності, як правило, перестає працювати дальнє світло лише на одній фарі, там, де перегоріла лампочка. Вирішити цю проблему досить просто, далі ми пропонуємо коротку інструкцію по заміні згорілої лампочки:

  • відкрутіть кріпильні болтики обідка фари з непрацюючим дальнім світлом;
  • проверніть скло строго за годинниковою стрілкою і дістаньте фару з корпусу;
  • відключіть електричну колодку;
  • натисніть на фіксатор і дістаньте лампочку.

Перевірити стан лампочки можна шляхом візуального огляду. Для цього просто гляньте на нитка розжарення вашої лампочки. Якщо вона перегоріла, то нитка буде обірвана.

При виявленні згорілої лампочки вам потрібно всього лише взяти нову і встановити її замість старої лампи. Відзначимо, що при установці нової лампочки ні в якому разі не можна торкатися скла руками.

Всі складальні роботи проводяться строго в зворотній послідовності.

  • Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблеми
  • Після завершення складальних робіт обов’язково перевірте працездатність дальнього світла фар.
  • autoremka.ru

Чому може не горіти одна фара ближнього світла

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиодна сторонаКак не дивно, але ситуація, коли дальнє світло на фарах включається, а ближній – немає, виникає досить часто. За статистикою, кожному третьому водієві доводиться стикатися з такою ситуацією. При цьому прямолінійні логічні висновки про те, що відсутність світла викликано виходом з ладу оптики, тут не завжди спрацьовують.

Відома велика кількість випадків, наприклад, коли на автомобілях, що випускаються ВАЗом, навіть якщо вони практично нові, такий дефект виникав найчастіше на фарах, розташованих з правого боку автомобіля, тоді як ліві мали якийсь імунітет проти виникнення цієї проблеми. Однак не варто робити поспішних висновків про те, що ця проблема є прерогативою виключно вітчизняних автомобілів, так як і вона зустрічається і на зарубіжних машинах.

І тут вже не доводиться нарікати на якість і надійність деталей, що належать тому чи іншому бренду – просто рано чи пізно у всіх деталей виникає втома або вони просто виробляють свій ресурс.

Якщо не горить одна фара ближнього світла, найкраще звернутися в автосервіс до досвідченого автоелектрика, проте такого типу проблеми практично без зусиль можна виправити і самостійно.

Звичайно, якщо є трохи вільного часу і елементарні пізнання про роботу електричних ланцюгів.

Ситуація, коли при палаючому дальньому світлі не вдається запалити ближнє світло, може виникнути з кількох причин:

  • перегорає лампочка;
  • згорів запобіжник;
  • виникли проблеми з проводами;
  • нестандартні причини.

І практично всі вони досить легко усуваються.

Знати про те, з яких причин може виникнути така несправність і як її можна усунути, корисно кожному водієві, адже трапитися це може і під час далекої подорожі, коли поблизу немає ніяких СТО. Спробуємо розібратися з цією проблемою в усіх можливих варіантах.

Перегоріла нитка розжарення в лампочці

Перша думка, яка приходить в голову, якщо не включився яке-небудь джерело світла – перегоріла лампочка. Автомобільні лампи влаштовані таким чином, що спіраль ближнього світла може перегоріти при працездатною спіралі дальнього світла. Тобто, в галогенових лампах є дві окремі нитки розжарювання, і обрив однієї з них не робить ніякого впливу на працездатність другий.

Щоб зробити заміну лампочки, зовсім не обов’язково звертатися до послуг автоелектрика. Досить виконати наступні дії:

  • відкрити капот автомобіля;
  • демонтувати захисний кожух на обох сторонах фари;
  • відключити контактну групу;
  • зняти пружинні фіксатори;
  • витягнути лампочку;
  • вставити нову;
  • провести всі підготовчі дії в зворотному порядку.

При цьому не слід забувати про дотримання деяких правил:

  • поверхню колби рекомендується протерти перед установкою спиртом, інакше вона може відразу ж згоріти через наявність жирних або брудних плям;
  • не слід торкатися до колби незахищеними руками, так як це може призвести до забруднення її поверхні. Найкраще це робити в бавовняних рукавичках, але можна і за допомогою серветки або ганчірки.

згорів запобіжник

З цієї причини також часто не горить одна фара ближнього світла. Для її усунення треба зробити наступне:

  • розкрити блок, в якому знаходяться всі запобіжники автомобільних електричних ланцюгів;
  • за допомогою схеми визначається той запобіжник, який потрібен. Як правило, якщо він перегорів, то це відразу видно;
  • замінити несправний елемент на справний.

До речі, якщо перегорання запобіжників стає частим явищем, то слід шукати в проводці пробою. Щоб його визначити, необхідно продзвонити всі елементи електричного кола, або звернутися за допомогою до фахівців. Причому це треба зробити в обов’язковому порядку, так як наявність короткого замикання може спровокувати виникнення пожежі.

Наявність проблем з проводами

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемине горить фараДля усунення цієї несправності доведеться проводити перевірку всіх колодок, через які здійснюється підключення реле і блок запобіжників. Не виключена можливість наявності неякісного з’єднання, а також окислення контактів, що призводить до підвищення сили струму, що протікає в цих місцях, і їх нагрівання. Щоб усунути такі несправності, досить простягнути все кріплення колодок, попередньо ретельно прочистив всі контакти за допомогою наждачного паперу або надфіля.

Незайвим буде перевірити і кнопку, за допомогою якої відбувається включення фар, так як її контакти також схильні до окислення і на них теж може бути присутнім неякісне з’єднання.

Практичний досвід підказує, що саме з цієї кнопки і слід починати пошук несправності, і тільки переконавшись в її повної працездатності, продовжувати пошуки причини, по якій не працює ближнє світло.

Інші причини, за якими не горить одна фара ближнього світла

Іноді нештатна робота фар криється в досить незвичайних причини. Так, відомий випадок, коли у господаря Ниви відключився ближнє світло після того, як він демонтував очисники фар, які давно перестали функціонувати.

В результаті він довго не міг зрозуміти, чому відключився ближнє світло на обох фарах. Тільки експериментальним шляхом йому вдалося виявити, що для нормальної роботи фар необхідна присутність будь-якого моторчика, хоч лівого, хоч правого.

В остаточному підсумку довелося створювати імітацію присутності цих елементів шляхом замикання контактів, що йдуть на них.

важливо

Цей приклад ілюструє, що якщо після перевірки всіх електричних ланцюгів і функціонування всіх елементів усунути несправність не вийшло, слід згадати про те, чи не вносилося чи в осяжному минулому будь-яких змін або удосконалень в конструкції автомобіля. Адже не можна виключити того, що в процесі внесення змін відбулося порушення якоїсь геніальної задумки інженера на автозаводі, що і спровокувало зникнення світла.

У тих випадках, коли були прийняті всі перераховані вище заходи, а добитися нормальної роботи лампи ближнього світла так і не вдалося, слід звертатися до фахівців в СТО. В іншому випадку на подальший пошук причини, по якій не горить одна фара ближнього світла, може піти дуже багато часу без досягнення потрібного результату.

З’ясування причин, що викликали відмову в роботі ближнього світла, і набуття досвіду по їх усуненню допоможуть і в тому випадку, якщо виникне зворотна проблема – перестане горіти дальнє світло при нормально працюючому ближньому.

Як правило, причини несправності в цьому випадку ті ж, що і описані вище, тільки до них ще додається неадекватна робота подрулевого перемикача. До речі, він також може стати причиною, по якій не горить одна фара ближнього світла.

І в цьому випадку краще всього його просто замінити.

Не горить ближнє світло обох фар, що робити?

Не горить ближнє світло обох фар. Опель Астра G-2002. запобіжники цілі, лампи теж. В чому проблема? Дякуємо! (Вадим)

Добрий день, Вадим. З несправністю фар стикаються багато автомобілістів. Причин, за якими фари не працюють, дійсно може бути багато, і не факт, що вони пов’язані з запобіжниками і самими лампами. Зараз ми постараємося проконсультувати вас з питання вирішення цієї проблеми.

Чому не включаються фари?

Ближнє світло фар не горить, а дальній горить?  Способи вирішення проблемиТестер для діагностики напруги

  1. Пропала маса самої фари. Ми не знаємо, як влаштовано ваше авто, але якщо від фари йде провід на масу, який зазвичай чіпляється безпосередньо на кузов, то вам потрібно його перевірити. Від сполучних колодок повинні виходити такі дроти. Ми рекомендуємо вам від’єднати контакт проводу і зачистити його, після чого приділити увагу самого місця кріплення. По закінченню зачистки перевірте ще раз працездатність ліхтарів.
  2. Вихід з ладу реле. За запобіжники ви написали, а ось про реле – ні слова. Монтажний блок Опель Астра може бути оснащений додатковими реле, які відповідають за функціонування ліхтарів ближнього або дальнього світла. Коли реле включається, відбувається неголосний клацання. У тому випадку, якщо при включенні фари клацання немає, то або реле не функціонує, або до нього не підходить струм. Здійсніть заміну елемента при необхідності, для діагностики можна використовувати інше реле з блоку.
  3. Чи не працює перемикач в салоні. За включення ближнього світла відповідає перемикач в салоні транспортного засобу. Вам необхідно отримати повний доступ до електрику пристрою, демонтувавши все захисні накладки і кожухи. Вам необхідно в першу чергу перевірити, чи не окислені чи контакти перемикача і чи є на виході обмотки струм. Перевірку проводите за допомогою контрольної лампочки, більш докладна інструкція є на нашому ресурсі. Наявність напруги можна перевірити за допомогою вимірювального пристрою.
  4. Найголовніше, що вам потрібно зробити, це провести перевірку проводки для ліхтарів ближнього світла на предмет замикання або обриву. Швидше за все, у вашій проводці є обрив, його необхідно усунути. Крім того, перевірте стан колодок – чи правильно вони посаджені, чи є окислення і т.д. Очистіть контакти і підібгайте колодки.

Так чи інакше, але для вирішення такої несправності вам буде потрібно або самому розбиратися в електриці, або мати хорошого фахівця. Без досвіду вирішити проблему буде складно.

Відео «Вирішення проблеми непрацюючих ламп»

Як на практиці вирішується така проблема – дивіться в ролику.

Чи була ця стаття корисною? Стаття була полезнаПожалуйста, поділіться інформацією з друзями

Чи не горять фари – не працює ближнє світло, діагностика і ремонт

Головна »Поради по ремонту» Чи не горять фари – не працює ближнє світло, діагностика і ремонт

Якщо у вас не горять фари і не працює освітлення ближнього світла, то рух в темний час доби з несправним автомобілем не тільки заборонено ПДР, а й вкрай небезпечно. Однак часом виникають ситуації, коли фари гаснуть вже в процесі поїздки. Переночувати же в машині і закінчити поїздку вранці можливо не завжди. Як відремонтувати зовнішнє освітлення автомобіля і як дістатися до ремонту ми Вам розповімо.

Можливі причини та діагностика несправності

  1. Насамперед якщо не горить фара, перевіряємо саму лампочку, трапляється навіть так, що на той момент коли ви виявили несправність головного світла, перегоріли вже обидві лампи ближнього. З лампами дальнього світла таке майже не буває, так як вони вкрай мало використовуються.
  2. Однією з найбільш частих причин, коли не горять фари головного освітлення є розплавлення нитки запобіжника. Втім, на більшості сучасних автомобілів ланцюги харчування правої і лівої фари не взаємопов’язані і захищені окремими запобіжниками. Тому вихід з ладу одного плавкого елемента призводить до відмови однієї фари.Діагностувати цю несправність фари можна візуально, відкривши монтажний блок і оглянувши запобіжники, що відповідають за роботу елемента, що відмовив освітлення. У випадках, коли доступ до монтажного блоку утруднений, слід дізнатися, які ще ланцюга захищені даними запобіжником і перевірити роботу пристроїв, які отримують живлення від цих ланцюгів.

    Якщо дані пристрої також не працюють, в 99% випадків припущення про що вийшов з ладу запобіжнику справджується.

  3. Якщо припущення про розплавлення захисного елемента не підтвердилося, необхідно перевірити реле включення головного світла. Зазвичай відмова реле призводить до припинення роботи лише однієї з систем освітлення.Зникає або ближній, або дальнє світло. В працездатності реле включення світла можна впевнитися, уважно прислухавшись до звуків, що виникають при спробі включення фар. Якщо з-під панелі приладів в момент включення чутні короткі дзвінкі клацання, це свідчить про те, що реле справно.

    Відсутність клацання підтверджує припущення про несправності реле.

  4. Так само необхідно перевірити всі роз’єми електричних проводів йдуть на фару, можливо після останнього ремонту на клему фари просто напросто забули одягнути роз’єм і відповідно вона від цього горіти не буде. Таке трапляється якщо на передніх фарах не горить жодна лампочка.
  5. Якщо фари так і не горять то подальший пошук здійснюється під капотом автомобіля. Слід уважно оглянути наявні дроти і з’єднання, поворушити клеми, які підходять до фар, перевірити лампи освітлення. Іноді внаслідок стрибка напруги в бортовій мережі трапляється так, що перегорають обидві лампи одночасно.Також через попадання в підкапотний простір води можуть окислюватися і перестати виконувати струмопровідну функцію «фішки» в місцях з’єднання проводів.

Власне, на цьому пошук можна закінчувати.

Якщо знайти несправність за допомогою вищеописаних заходів не вдалося, подальша діагностика електропроводки повинна виконуватися за допомогою мультітестера і процедури «прозвонки» електричних ланцюгів автомобіля.

Останньою спробою встановити причину несправності в польових умовах може стати перевірка наявності струму на клемах, що живлять лампи ближнього світла фар. Для цього досить вставити в роз’єм свідомо справну лампу або чиркнути проводом «+» про провід «-». Початок роботи лампи або проскакування іскри між проводами свідчить про наявність в мережі електричного струму і несправності самих фар або ламп. Відсутність реакції на тест дає підстави припускати наявність обриву в мережі живлення фар.

Способи ремонту фар в польових умовах

Вищеописані несправності досить легко усуваються прямо на дорозі. Наявності складного діагностичного або ремонтного обладнання при цьому не потрібно.

Так, замість згорілого запобіжника можна вставити кілька жилок від багатожильного дроту. При цьому одна жилка орієнтовно здатна витримати 1 ампер. Жилки можна вставити безпосередньо в гніздо або обмотати ними запобіжник.

Важливо, щоб контактна поверхня щільно притискалася до саморобного плавки елементу.

Несправне реле можна замінити аналогічним, що використовується для включення інших високовольтних ланцюгів.

Демонтувати і використовувати для заміни несправного реле включення фар можна елемент включення ланцюга склопідйомників, обігріву сидінь, додаткового обладнання.

Крім цього, у багатьох автомобілях є спеціальне резервне гніздо з невживаних реле. Роз’єми практично всіх розглянутих елементів в автомобілі схожі один з одним.

Щоб включити фари в обхід будь-яких несправних елементів ланцюга харчування, слід використовувати дроти достатнього перетину і довжини. При цьому кінці проводів зачищають від ізоляції і підключають до салонної розетки, призначеної для переносної лампи.

Порада

Аналогічним чином можна використовувати і «прикурювач». При цьому підключатися краще зі зворотного боку точки харчування, поєднуючи дроти безпосередньо з клемами. Другі кінці проводів підключають безпосередньо до лампи ближнього світла. Важливо, що таким чином слід підключати тільки одну фару.

Цього достатньо, щоб доїхати до будинку або місця ремонту з дотриманням необхідних запобіжних заходів.

Підключення відразу двох потужних споживачів електроенергії може призвести до перевантаження мережі живлення прикурювача або розетки, що часто стає причиною пожежі в автомобілі! Як поліпшити світло фар в автомобілі можна почитати тут.

Не горить фара – дивіться відео по ремонту

Автомобільні фари – гарантія вашої безпеки

Для кожного автомобіліста велику роль відіграє безпека за кермом.

У зв’язку з цим водії повинні пам’ятати про деякі фактори, які забезпечують їм безпеку. Однак, найважливішим є те, що, будучи за кермом, потрібно чітко бачити дорогу, по якій рухається автомобіль. Саме тому фари дальнього світла настільки важливі. Вони забезпечують водієві хорошу видимість в умовах похмурої погоди або в нічний час.

Сьогодні ринок автокомплектуючих пропонує кілька типів фар.

Всі вони можуть бути розділені на кілька категорій.

  1. Безумовно, потрібно сказати про протитуманних фарах. Як і випливає з назви, протитуманні фари призначені для додаткового освітлення дороги під час густого туману. Велика частина автомобілів поставляються з комплектом протитуманних фар вже з заводу. Як правило, цей тип фар встановлюється на передньому бампері. Однак, для збільшення області освітлення можна придбати додатковий комплект фар самостійно. Деякі марки автомобілів забезпечують широкі кут освітлення спочатку.
  2. Подорожуючи по незнайомих трасах, водій повинен мати хорошу видимість перед собою. Для цього потрібен потужний дальнє світло. Тут на допомогу водієві приходять автомобільні фари-прожектори, вироблені деякими фірмами. Але необхідно мати на увазі, що такі фари не призначені для міських доріг, так як їх світло може засліпити інших водіїв. А ось для заміських доріг даний вид освітлення буде як не можна до речі.
  3. З одного боку, можна говорити про унікальність фар дальнього світла. Зазвичай вони розміщуються нижче, ніж фари для бездоріжжя. Однак їх мета – поліпшити освітлення дороги на додаток до ближніх фар. З природних міркувань, їх світло спрямований вперед на відміну від протитуманних фар. Перш ніж використовувати дальнє світло фар, потрібно пам’ятати, що його яскравість може засліпити водіїв попереду автомобілів, що йдуть. Тому краще включати його, коли траса порожня.
  4. Система допоміжного освітлення дає кілька переваг. Перш за все, це відмінний спосіб виділитися. Також допоміжні вогні допоможуть іншим легко виявити ваш автомобіль в темний час доби. І нарешті, вони допомагають самому водієві добре орієнтуватися в темряві.

У автомобіля існують і інші типи фар. Наприклад, ксенонові фари або розрядні лампи високої інтенсивності. Найголовніше – мати справну систему регулювання положення фар і систему їх очищення, щоб отримати максимум користі від їзди за кермом вашого автомобіля.

Проголосуйте, чи сподобалася вам стаття?

Чому не горить фара ближнього світла? усунення проблеми

Багато автовласників стикаються з ситуацією, коли не горить ближнє світло. При цьому дальній нормально включається, а його справність не викликає сумнівів. За статистикою, кожному третьому водієві така поломка знайома не з чуток. При цьому перша думка, яка з’являється в голові – вихід з ладу самої оптики. У реальності, причина може бути зовсім іншою.

Дефект добре знайомий власникам автомобілів ВАЗ, які іноді стикаються з проблемою, навіть після покупки нового транспортного засобу. При цьому, найчастіше не горить фара з правого боку машини. У свою чергу, джерело головного світла зліва страждає від подібної проблеми в меншій мірі.

Але буде нечесно стверджувати, що поломка характерна тільки для вітчизняних автомобілів. Цієї «хвороби» схильні і іномарки різних виробників. Різниця в тому, що у кожної деталі свій запас міцності і ресурс.

Як вчинити, якщо не горить ближнє світло? У автовласника є два рішення – звернутися до кваліфікованих фахівців, для усунення несправності, або зробити роботу своїми руками.

При виборі другого варіанту, обов’язкова наявність необхідного інструменту і знань конструкції автомобіля, а також особливостей електричного кола.

Якщо дальнє світло нормально запалюється, а з ближнім виникли проблеми, причин може бути кілька:

  • Вийшла з ладу лампочка.
  • Проблеми з проводами (обрив, замикання).
  • Перегоріла вставка плавка – запобіжник, через який живиться лампа ближнього світла.
  • Інші причини.

Незалежно від проблеми, її можна з легкістю усунути своїми руками. При цьому знання причин, чому не горить фара, корисно кожному автовласнику. У житті бувають ситуації, коли несправність наздоганяє в дорозі, а до СТО кілька десятків кілометрів. Нижче розглянемо, як можна швидко вирішити проблему, і які варіанти найбільш перспективні.

перегоріла лампа

Якщо не горить ближнє світло, перше, що припустить автовласник – пошкоджена нитка розжарення. Таке можливо, адже конструктивно в фарі автомобіля знаходяться дві спіралі, кожна з яких виконує своє завдання. У разі перегоряння однієї нитки, друга – продовжує нормально працювати. Це особливість галогенних ламп, яка забезпечує додаткову надійність і безпеку.

Щоб замінити лампу, необхідно діяти наступним чином:

  1. Відкрийте багажний відсік машини.
  2. Зніміть захисний корпус з двох сторін фари.
  3. Відкиньте живлять дроти.
  4. Демонтувати пружинні кріплення.
  5. Дістаньте згорілу лампочку і встановіть нову.
  6. Поверніть все демонтовані раніше вузли по зворотному алгоритму.

При виконанні роботи, врахуйте ряд правил:

  • Протріть колбу перед установкою, за допомогою м’якої дрантя, змоченою в спирті. Якщо поставити лампочку з жирними або брудними відбитками пальців на поверхні, виріб швидко згорить.
  • Не торкайтеся до колби руками (навіть якщо вони чисті). В іншому випадку, на лампі залишаються сліди, які зменшують ресурс вироби. Щоб уникнути проблем, рекомендується надягати рукавички з бавовняної тканини. В крайньому випадку, ставте лампочку, тримаючи її через чисту ганчірку або серветку.

перегорів запобіжник

У ситуації, коли не горить фара, варто переконатися в справності запобіжника, через який живиться цікавить ланцюг. У разі його перегорання, ближнє світло також може не працювати. Щоб усунути несправність, зробіть наступне:

  • Розкрийте блок, де розташовані всі запобіжники, що живлять різні ділянки бортової мережі.
  • Знайдіть необхідну вставку плавку. Для цього, використовуйте схему свого автомобіля. Найчастіше перегоріли запобіжник вдається виявити візуально.
  • Встановіть справну вставку плавку, замість вийшла з ладу деталі.

Якщо перегорання запобіжника є частою проблемою, однією заміною не відбутися. Причина несправності, швидше за все, в живильної проводці.

Для визначення місця пошкодження, використовуйте мультиметр, за допомогою якого потрібно продзвонити основні долі і точно діагностувати місце пошкодження.

Якщо визначити несправність не вдається, зверніться до майстрів на СТО. Затягувати з проблемою не варто з двох причин:

  • Якщо не горить ближнє світло, зростає ймовірність ДТП, під час руху в темну пору доби.
  • Коротке замикання в ланцюзі може стати причиною загоряння проводки.

Проблеми з живлять проводами

Якщо причина несправності криється в проводах, перевірте весь ланцюжок, по якій напруга подається до блоку запобіжників, реле і безпосередньо джерела головного світла автомобіля.

Причиною того, що не горить фара, може бути окислення або ослаблення контактної групи на одній з колодок. У підсумку, на проблемних ділянках ланцюга збільшується струм, а це призводить до перегріву.

Для відновлення нормального контакту, простягніть кріплення проводів до колодок, попередньо обробивши контактні з’єднання, за допомогою надфіля або наждачного паперу.

Обов’язково перевірте кнопку, яка приводить в дію ближнє світло. Не можна відкидати ймовірність окислення або неякісної протягання контактів, безпосередньо в самому перемикачі. Більш того, якщо не горить ближнє світло, діагностику і пошук причини проблеми варто починати саме з цієї кнопки. Після, можна переходити до перевірки інших ланцюгів.

Інші причини

Тепер розглянемо альтернативні версії, чому не горить фара, а точніше – ближнє світло. Якщо розглянуті перевірки не дали результатів, і усунути поломку не вдалося, варто згадати останні події.

Можливо, найближчим минулий час, в конструкцію машини вносилися будь-які переробки або здійснювалися ремонтні роботи. Не виключено, що, при виконанні таких заходів, була пошкоджена ланцюг харчування.

ПІДСУМКИ

Якщо не горить ближнє світло на одній або двох фарах автомобіля – це привід зайнятися пошуком причини несправності і усуненням проблеми. У разі, коли розглянуті вище рекомендації не допомогли відновити працездатність, варто звернутися до фахівців на СТО. В іншому випадку, ви втратите час, а з’ясувати причину поломки може і не вийти.

Зверніть увагу

Розглянуті вище методи будуть ефективні, якщо не працює дальнє світло, а друга спіраль, що відповідає за ближнє світло, справляється з покладеними на неї обов’язками. Причини такої проблеми, як правило, аналогічні.

У список додається ймовірність виходу з ладу перемикача, встановленого біля керма. До слова, через некоректну роботу цього вузла, може не працювати і ближнє світло.

Якщо ви виявили, що через це важеля, не горить фара, замініть несправну деталь.

  • Відео: Що робити, якщо не працює ближнє світло фар в ВАЗ 2106
  • Відео: Не горить ліва фара ближнього світла на ВАЗ 2110, проста причина
  • Відео: Не горить фара ближнього всет. Заміна лампочки на ВАЗ 2110, 2111, 2112

Розбираємося з питанням, чому не горить ближнє світло, а дальній горить на ВАЗ 2114

Часом з автомобілями 14-ї моделі трапляється така неприємність, при якій не горить ближнє світло ваз 2114, але дальній працює відмінно. Подібна «вибіркова» поломка світла може вельми спантеличити автомобіліста. Про те, чому подібне трапляється і про те, як виправити таку ситуацію, ми сьогодні і поговоримо.

Не горить ближнє світло ВАЗ 2114

пристрій фар

Перше, про що потрібно буде згадати, говорячи про неполадки зі світлом – це про пристрій самого переднього блоку фар.

Як правило, цей елемент включає в себе наступні складові компоненти:

  • лампи переднього світла;
  • лампи заднього світла;
  • поворотники;
  • габаритні вогні.

Крім цього, деякі комплектації можуть мати і додатково встановлені протитуманні фари.

Причин, за якими з усього цього списку з ладу може вийти тільки ближнє світло, також кілька, а саме:

  • перегорання лампочок;
  • окислення контактів на цоколях лампочок або в гніздах патронів;
  • розрив електричного кола;
  • перегорання запобіжників;
  • поломка кнопки виключення / включення.

Діагностика та ремонт фар ВАЗ 2114

Як можна бачити, можливих причин несправності не так багато, і знайти їх при правильному проведенні діагностики буде нескладно.

Якщо під час поїздки ви побачили, що пропав ближнє світло на ваз 2114, то слід якомога швидше повернутися і зробити ремонт. У нічний же час рух слід припинити зовсім, оскільки поїздка з непрацюючими фарами загрожує не лише штрафом, а й вкрай небезпечна.

діагностика

При виникненні проблем зі світловою апаратурою автомобіля слід якомога швидше виявити причину несправності й усунути її. Пошук слід починати з найпростіших і одночасно – найбільш частих причин. Так, якщо у вас не горить ближнє світло ВАЗ 2114 одна фара, то швидше за все причина в тому, що перегоріла лампочка цієї фари.

Одночасне перегорання відразу двох лампочок в обох фарах також буває, але вкрай рідко. Як правило, це відбувається при різких перепадах напруги в мережі і супроводжується серйозними ушкодженнями іншої електронної апаратури. Перевірити справність лампочок дуже просто – варто лише замінити їх на нові.

Перегоріла спіраль лампочки

Вирушаючи в поїздку, слід обов’язково мати при собі комплекти запасних ламп.

Якщо ж після заміни нові лампочки також відмовляються працювати, то слід перейти до наступного етапу – перевірки стану самих патронів. Вони дуже часто покриваються шаром окислів і перестають передавати струм до лампи.

Для того, щоб це виправити, слід акуратно зачистити гнізда дрібною шкіркою або протерти їх жорсткою ганчірочкою, змоченою в гасі або складі ВД-40. Якщо це теж не допомогло, то переходимо до перевірки ланцюга.

Огляд патронів і контактів лампочки фар ВАЗ 2114

Для того, щоб перевірити цілісність електричного кола, слід «продзвонити» тестером дроти, що ведуть до фар від блоку запобіжників. Якщо сигнал є, значить дроти справні, якщо немає, означав трапився розрив і дроти слід замінити новими.

Наступним етапом перевірки (хоча його можна виконувати і в найпершу чергу) буде перевірка запобіжників, розташованих в загальному блоці. За захист фар в даному випадку відповідають відразу два 7,5 амперних запобіжника, які маркуються як F12 і F13. Перший з них варто в ланцюзі правої фари, а другий – лівої.

Вихід одного з них призведе до поломки світла тільки з одного боку (ця особливість, нарівні з перегоранням однієї лампочки, може бути причиною того, чому горить лише одна фара). Вирішити зазначену проблему вкрай просто – варто лише поміняти запобіжники на інші, розраховані на таку ж силу струму.

Елементи ближнього світла на блоці запобіжників

важливо

Після того, як всі описані вище методи випробувані, а ви все ще не змогли з’ясувати, чому не горить ближнє світло а дальній горить на ваз 2114, то слід перевірити останню можливу причину – кнопку включення фар.

Спочатку слід перевірити, як в ній кріпляться проводки – не відійшли або НЕ окислиться вони. Якщо все здається справним, то потрібно перевірити саму кнопку.

Найпростіший спосіб зробити це – замінити її на нову (благо, вона коштує трохи більше сотні рублів).

Закінчуючи розмову про можливі несправності, варто згадати про вкрай рідкісною, але можливу причину – поломки реле К9 (воно розташовується в загальному блоці). У разі, якщо повна перевірка всіх електронних елементів і заміна кнопки включення не дали результатів, то слід виконати заміну і цього реле. Така заміна повинна допомогти виправити ситуацію і повернути обидві фари до роботи.

Поломка кнопки включення світла ВАЗ 2114

Поради по заміні

Говорячи про заміну поламаних компонентів електричного кола, варто сказати кілька слів про правильну заміну лампочок.

Виконувати її потрібно в наступному порядку:

  1. Вимкнути запалення і вийняти ключ із замка.
  2. Відкрити капот.
  3. Відкрутити блок фар (для цього слід вигвинтити болти з двох сторін) і витягти його.
  4. Демонтувати контактну групу, від’єднавши її від відбивача (цю процедуру слід робити вкрай акуратно).
  5. Знайшовши пружинні затискачі, розтиснути їх.
  6. Витягти неробочу лампочку.
  7. Вставити нову лампочку в звільнився патрон.

Зворотній складання та монтаж блоку фар проводиться в такій же послідовності, але в зворотному порядку. При необхідності, подібну процедуру можна провести і з другим блоком. Варто відзначити, що вкрай бажано виконувати заміну лампи не голими руками, а в легких рукавичках – скло колб досить тонке, і при сильному натиску може лопнути прямо в руках.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…