26.07.2016

Масло в свічкових колодязях – вельми поширена проблема для Гранти. Ця «особливість» стала близькою багатьом грантоводам, так як кожна друга машина стикається з цією бідою, з чого можна зробити висновок, що масло в свічкових колодязях – болячка цієї моделі.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Для того щоб зрозуміти, звідки береться масло в свічковий колодязь, потрібно мати певне уявлення про механізм роботи системи. Отже, свічковий колодязь – ємність, в яку встановлюється свічка. Завдання свічки – запалювати пальне, яке надходить через форсунки.

Для того, щоб забезпечувалося безперебійне займання, свічка повинна бути в належному стані, а в колодязі не повинно бути ніяких домішок автомобільних рідин та іншої вологи.

Напевно, кожному знайомий вираз «свічки залило».

Звичайно, найчастіше цей вислів застосовується при затопленні, що не викликані погодними умовами, проте свічки залити може так само і маслом, ефект буде однаковий – пропаде запалювання.

Причини появи даної несправності

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Основна причина, по якій свічкові колодязі затоплюються маслом – конструктивна помилка інженерів Автоваза. У народі навіть з’явилися прислів’я, згідно з якими будь-який, хто хоче придбати Пріору з двигуном 1,6, повинен бути морально готовий до постійних «плаваючим» свічок.

Суть проблеми полягає в спробі спрощення конструкції, а саме – заміни гумової прокладки на герметик.

Звичайно, у герметика є свої переваги, проте його використання в рамках свічкових колодязів має на увазі розсихання, і як наслідок – протікання.

Крім того, на багатьох СТО грішать неякісним герметиком, що тільки збільшує ймовірність рано чи пізно виявити масло в колодязях свічок.

З точки зору процесу роботи двигуна, залиті свічки можуть загрожувати недоліком масла, яке є життєво необхідним.

Зверніть увагу

В умовах недостатньої кількості мастила (яку здійснює масло), можуть порушуватися процеси роботи распредвала і інших складових частин.

Так само не слід забувати, що масло забезпечує потрібну температуру, а його недостача може привести до її збільшення, що так само впливає на експлуатацію.

Чому наявність масла шкідливо для роботи свічок

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Щоб відповісти на питання про те, чому масло в свічкових колодязях приносить шкоду, знову ж таки потрібно звернутися до призначенню свічки – займання. Варто підключити логіку, і стане зрозумілим, що якісне займання неможливо в умовах великого вмісту рідини.

Тривале знаходження свічки в масляному середовищі може призвести до виникнення свічкового ізолятора, що призведе до її недієздатності. Як підсумок – відбудеться пробивання свічок.

Крім відсутності збалансованої роботи двигуна, яка буде постійно давати про себе знати (движок неминуче почне троить), не варто забувати про збільшення масляного апетиту. Звичайно, завдяки конструктивним особливостям, Грантової двигун має і так непоганим апетитом, в плані маслі, однак якщо його споживання збільшилося – перевіряйте свічки.

До слова, нормою вважається споживання до 400 грам на 1000 км. Чим активніше стиль їзди – тим вище показник.

До чого може привести дана несправність

Перше, що постраждає – вихідна потужність. Якщо уявити двигун машини, як серце – то уявіть, що один його «серцевих» клапанів перестав виконувати свою функцію.

Виходить, з 100 відсотків потужності ви будете отримувати тільки 75, а то і менше, так як на решту свічки буде лягати підвищене навантаження, яка рано чи пізно так само виведе їх з ладу.

Таким чином, несправна робота свічок:

  • – збільшує знос інших складових двигуна
  • (Все те, на що впливає масло в свічкових колодязях, так само підлягає перевірці при ремонті).
  • – зменшує технічні показники авто

Як визначити наявність проблеми

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Якщо ви не є пропаленим життям автолюбителем і словосполучення «троїть двигун» викликають у вас легке здивування, єдино можливий спосіб перевірити працездатність свічок – подивитися. При візуальному огляді, свічка, яка довгий час перебувала в маслі, матиме характерний нагар (її закінчення буде повністю чорним).

Якщо свічка провела трохи часу в «басейні», на її кінці буде просто масло.

Ці характеристики необхідно знати, тому що чим довше ви будете користуватися авто із затопленими свічковими колодязями, тим більше буде ймовірності встати посеред дороги, в подиві про те, чому ж авто не їде далі. Визначити, що в свічковий колодязі масло, так само можна по збільшенню часу запуску двигуна.

Пара слів про вирішення проблеми

  1. Для того щоб відповісти на питання про те, як видалити масло з свічкового колодязя, потрібно розуміти процес розбору верхній частині двигуна.
  2. Отже, перше, що необхідно – озброїтися комплектом інструментів, які допоможуть провести розтин.

    До них відносяться:

  3. – ключ на 10
    – свічковий ключ (або торцева головка)

Насамперед необхідно зняти впускний колектор. Він звільняє нас подальший шлях, а саме шлях до кожуха ременя ГРМ, який необхідно зняти, втім, як і сам ремінь.

Тепер настає найцікавіший момент – потрібно зняти кришку клапанів, яка в нашому випадку – основна причина появи масла в свічкових колодязях. Саме відсутність її герметичності дозволяє маслу підтікати, змушуючи свічки сопливить.

Не варто відразу починати «вгризатися» в старий герметик, в спробі його прибрати. Для початку проведіть візуальний огляд – можливо, він допоможе знайти причину (місце, в якому герметичність була порушена).

Важливо !!! Ніколи не намагайтеся прибрати герметик з кришки клапанів за допомогою жорстких фізичних зусиль – ви можете пошкодити її краю, що, в свою чергу, призведе до ймовірної розгерметизації. У гіршому випадку – вам доведеться міняти кришку, але це вже зовсім інша історія, яка зажадає від вас набагато більше фінансових вкладень, ніж очищення старої кришки.

  • Варіанти очищення:
  • – ацетон
    – вайтспіріт
    – бензин
  • (Варіанти розташовані в порядку відсотка ефективності очищення)
  1. Після видалення, можете сміливо промащувати краю герметиком (не варто скупитися на його придбання), далі здійснюється складання деталей воєдино.
  2. Що стосується кількості герметика – для кришки клапанів Лади Гранти цілком буде достатньо однієї упаковки.
  3. Для очищення самих колодязів, розумніше за все користуватися Вайтспірітом, який непогано знежирює.

Важливо !!! Якщо мова йде про попередніх моделях з 1,5 движком, для процесу ремонту знадобиться прокладка, яка служить замість герметика.

Які вибрати свічки для Гранти

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Якщо ви вирішили перестрахуватися і оснастити свого коня новими свічками, перед вами постане вибір виробника.

Як показує практика, більшість Грантоводов користуються оригінальними – вони являють собою якісний продукт, який цілком здатний витримати всі навантаження.

На другому місці за популярністю стоїть знаменитий бренд НЖК, чиї свічки активно використовуються для установки в багатьох авто іноземного виробництва.

Що стосується вибору – в рамках експлуатації Гранти ви не відчуєте особливої ​​різниці, тому можна сміливо брати вітчизняний товар, який, до слова, набагато приємніше в ціні.

Про що ще потрібно знати

Більшість автовласників, при ремонті роблять одну велику помилку – вони забувають про свічках. Як ми пам’ятаємо, свічка в підтопленому колодязі матиме два стану:

– в маслі
– в нагаре і в маслі

Як можна здогадатися, надлишки, що зібралися на свічці, мають негативний вплив на її роботу, тому першочергово важливо очищати свічку, перед її повторним використанням. Для очищення можна використовувати «очищувач карбюратора», який добре прибирає непотрібні нам відкладення.

Оскільки дана болячка є особливістю конструкції Гранти, існує думка, що розкривати двигун слід тільки в разі капітального падіння компресії. Від частини, це виправдано, так як при відсутності будь-яких серйозних змін в роботі авто, це буде означати невелику кількість масла в колодках, яке може вплинути тільки на зменшення терміну служби свічки.

додаткова інформація

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Не варто забувати про те, що виробник настійно рекомендує міняти свічки кожні 30 тис. Км. Для досягнення найкращого ефекту, після завершення видалення масла з свічкового колодязя, бажано продути його. Це дозволяє усунути різні складові, які можуть вплинути на подальшу дієздатність (бруд, пил, залишки матерії тканини).

Таким чином, якщо ви виявили несправність вашої Гранти, у вигляді залитих свічок – не впадайте у відчай! Ця проблема вирішується за допомогою невеликих витрат і прямих рук. Головне – не варто запускати проблему. При своєчасному вирішенні неприємностей, викликаних відсутністю необхідної герметичності, вона не привнесе ніяких наслідків в стан машини.

ВІДЕО Cлабо місця Лада Гранта

Автор всіх статей на сайті!
Власний сервіс “Нью-Лайн Авто”
Всі види робіт.

Спеціалізація: Lada

Рекомендовані статті нашими читачами:
Причини появи масла в свічкових колодязях Лада Гранта Посилання на основну публікаціюЧим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталяхЧим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Масло в свічкових колодязях: причина попадання, як усунути заміною сальників, прокладок, ущільнювальних кілець на двигунах ВАЗ, Тойота

В полости для вкручивания свечи зажигания не должно быть каких-либо технических жидкостей. Если же вы обнаружили масло в свечных колодцах, рекомендуем как можно скорее устранить причину данной неисправности. Рассмотрим, чем опасно такое явление, а также саму процедуру уплотнения соединений с помощью герметика, замену сальников, уплотнительных колец на примере двигателей ВАЗ и Тойота.

Основная причина

Масло в свечные колодцы попадает через негерметичность стыка элементов, отделяющих колодец от внутреннего пространства ГБЦ. Встречается несколько вариантов конструкции головки блока.

  • Вставка свічкового колодязя вкручується в ГБЦ. Між верхньою частиною вставки і клапанної кришкою встановлюється сальник. Найчастіше масло в колодязі потрапляє при природному старінні ущільнювачів, які переживають численні перепади температур, вплив газів і моторного масла. Рідше витік відбувається через різьбове з’єднання нижньої частини вставки. Така конструкція використовується на двигунах 3S-FE, 4S-FE, на прикладі яких ми і розглянемо власноручне усунення проблеми.Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях
  • Вставка свічкового колодязя вставляється в ГБЦ, у верхній і нижній частині з’єднання герметизується сальниками. Саме таке пристрої ГБЦ на двигунах ВАЗ 2112 1.5 л з 16 клапанами. Ущільнювальні кільця з часом скорочуються і втрачають свою еластичність, що і стає причиною проникнення масла.Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях
  • Трубка свічкового колодязя відсутня як така. Стінки порожнини для вкручування свічки запалювання є складовими частинами ГБЦ. Саме за таким типом влаштований двигун ВАЗ 21126, який встановлюється на Лада Пріора, Калина, Гранта. Між нижньою частиною головки блоку, постіллю розподілвалів і кришкою клапанів відсутні прокладки. Герметичність досягається нанесенням на привалочних площині герметика. Через численні перепадів температур, а також деформації при затягуванні болтів кріплення ГБЦ, ліжку розподільних валів і кришки, неможливо добитися ідеального прилягання деталей. Це і стає причиною проникнення масла в свічкові колодязі.

Система вентиляції картера

Підвищений тиск картерних газів – одна з основних причин прискореного прориву масла через ущільнення свічкових отворів. Принцип роботи вентиляції картера замкнутого типу передбачає підведення суміші парів масла, бензину та відпрацьованих газів назад у впускний колектор.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

За дозування порції газів відповідає клапан PCV. Якщо з яких-небудь причин клапан не буде справлятися зі своїм завданням, всередині ГБЦ утворюється надлишковий тиск.

Причина несправності може бути як в самому клапані, так і в зношеної цилиндропоршневой групі.

При зношених компресійних кільцях, збільшеному зазорі між поршнями і циліндрами системі вентиляції картера важче справлятися зі своїм завданням.

У разі рясного запотівання навколо прокладки клапанної кришки, піддону, масла в повітряному фільтрі, свічкових колодязях, настійно рекомендуємо перевірити вентиляцію картера. При підвищеному тиску відпрацьованих газів заміна прокладок з нанесенням анаеробного герметика дасть лише короткостроковий ефект.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталяхСимптоми і наслідки

Для визначення несправності досить витягнути з колодязів наконечники ВВП / модулі запалювання і викрутити свічки. Масляна плівка на елементах і буде головною ознакою негерметичність.

Якщо вчасно не усунути причину попадання масла, двигун почне троить, втратить потужністю в усіх або певних режимах роботи, що може вилитися ще і в велика витрата палива.

Найімовірніше, через пропусків запалювання в циліндрах на приладовій панелі загориться Check Engine.

Призводить до таких наслідків негативний вплив моторного масла на ущільнювач наконечника високовольтних проводів, модулів котушок запалювання. Масляна середовище створює сприятливі умови для пробою іскри, внаслідок чого порушується згоряння ТПВС в циліндрі.

Заміна сальників на ВАЗ 2112 1.5 л, 16 клапанів

Щоб визначити тип пристрою свічкових порожнин, викрутити свічки і загляньте всередину колодязя. Варіант зі вставки має гладкі стінки від початку і до кінця отвори. На двигунах ВАЗ 21126 буде видно стик привалочних площин клапанної кришки і ліжку распредвалов.

Для заміни сальників на ВАЗ 2112 необхідно демонтувати пластикову кришку, впускний ресівер, модуль запалювання, шланг вентиляції картерних газів. Витягуються колодязі за допомогою шлицевой викрутки (упиратися викруткою необхідно в верхню облямівку).

Слідкуйте за тим, щоб після виходу на трубці залишився нижній сальник. Перед установкою сальників очистіть вставки. Нижній сальник потрібно змастити моторним маслом. За допомогою наставки відповідного діаметру запресуйте вставку до характерного клацання.

Свічки в момент виконання робіт будуть викручені, тому стежте, щоб в циліндри не потрапив сміття або сторонні предмети.

На відео ви можете побачити, як за допомогою саморобного знімача можна дістати вставки для заміни сальників свічкових колодязів без зняття клапанної кришки, ресивера.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях
Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Герметизація різьбових з’єднань

На автомобілях Тойота і інших авто зі схожим типом пристрою ремонт полягає в змазуванні герметиком нижньої і верхньої різьблення. Для зняття і подальшої установки трубки необхідно накрутити і законтрогаіть дві гайки.

Також необхідно замінити манжети, що ущільнюють стик вставки колодязів і клапанної кришки. Докладну інструкцію по зняттю навісного обладнання, моменти затягування, ви можете знайти в керівництві по ремонту та експлуатації вашої моделі автомобіля.

Пропонуємо переглянути відео виконання ремонту.

Попадання сміття, сторонніх предметів в циліндри двигуна, ГБЦ, може привести до зниження ресурсу і серйозної поломки. Тому всі роботи виконуйте максимально акуратно.

Масло в свічкових колодязях на ВАЗ-2112 16 клапанів: фото, ремонт

Якщо з’являється масло в свічкових колодязях на 16-клапанному ВАЗ-2112, то необхідно звернути на це особливу увагу, так як це може привести до пробоїв високовольтних проводів, а також інших проблем, пов’язаних з роботою і нормальною експлуатацією двигуна. У цій статті, розглянемо, як визначити проблему і методи її усунення.

Відео на якому видно масло в свічкових колодязях:

Наслідки попадання масла в свічкові колодязі

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Масло в свічковий колодязі

При появі масла в свічкових колодязях, на свічках запалювання буде з’являтися нагар, високовольтні дроти будуть пробиватися, а двигун буде постійно троить або може не заводитися.

Конструктивно так склалося, що свічковими колодязями обладнані лише 16-клапанні двигуни з об’ємом 1,6 літра. Для 1,5 мотора встановлені направляючі трубки – склянки, які відсутні на старшому побратимі. Це можна визначити дуже просто:

  • Викручуємо свічку.
  • Візуально оглядаємо гніздо.
  • Якщо поверхня гладка, то встановлені склянки, а якщо є прорізи – то свічкові колодязі.

Прийнято вважати, що двигун 1,6 досконаліший і менш схильний до всяких неполадок. Розглянемо, основні причини, чому з’являється масло в свічкових колодязях:

  1. Погане ущільнення клапанної кришки.
  2. Пошкоджено сальники клапанів.
  3. Зносилися ущільнювальні сполуки свічкових колодязів.

Коли, всі можливі проблеми розглянуті, необхідно перейти до методів рішення.

методи рішення

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Двигун зі знятою клапанної кришкою, де видно свічкові колодязі

Для усунення масла в свічкових колодязях, необхідно поетапно розглядати кожну проблему. Для кожної причини потрібно різний інструмент і час.

Погане ущільнення клапанної кришки

Для усунення цієї проблеми потрібно підтягнути безпосередньо кришку клапанів. За допомогою головки на 8 проводимо поетапну підтяжку кожної гайки, поки не досягається максимальне ущільнення. Потім, необхідно протерти свічкові колодязі за допомогою дрантя.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Послідовність затягування клапанної кришки

Збираємо все назад і проїжджаємо кілька кілометрів. Якщо ефект пропав, то проблема була в ущільненні. Але, варто стежити за станом свічок колодязів і наявність в них масла. Якщо воно знову з’явиться, то необхідно шукати причину в іншому місці.

Пошкоджено сальники клапанів

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

У разі, якщо це ковпаки, то масла в свічковий колодязі буде багато, як тут. На прикладі двигун ВАЗ-21120

При більшому зносі маслос’емних ковпачків, може з’являтися масло в свічкових колодязях. Це пов’язано з тим, що сальники в повному обсязі прибирають масло, і воно потрапляє на свічки і в колодязі.

Для усунення проблеми, необхідно замінити маслос’емниє ковпачки. Якщо свічки мають великий нагар, то необхідно перевірити і в разі необхідності замінити свічки запалювання.

Про те, які свічки краще вибрати на 16-ти клапанний двигун ми вже писали.

Знос ущільнювачів свічкових колодязів

Для усунення цієї проблеми знадобиться замінити ущільнювачі. Зазвичай вони продаються ремонтними комплектами. Вартість складає в середньому – 400 рублів.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Ремкомплект свічкових колодязів виробництва АвтоВАЗ

Розглянемо, поетапно, як встановити ремонтний комплект для свічок колодязів. Але, для початку необхідно визначитися з деталями: прокладка клапанної кришки і ремонтний комплект для свічок колодязів. Тепер, безпосередньо сам процес:

  1. Проводимо демонтаж клапанної кришки.
  2. Вставляємо спеціальний знімач всередину свічкового колодязя.
  3. Закручуємо фіксаціонную гайку.
  4. Виймаємо колодязь.
  5. Знімаємо ущільнювачі.
  6. Збірку проводимо в зворотному порядку.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

А ось і дві канавки, відзначені стрілочкою

Коли ремонтний комплект встановлений, всі можливі попадання масла в свічковий колодязь усунені, а тому можна їздити далі.

висновки

Знайти причину масла в свічкових колодязях 16-клапанного двигуна ВАЗ-2112 досить просто. Усунути її можна самостійно, але не завжди і деякі автолюбителі часто звертаються в автосервіс.

Поява масла в свічкових колодязях Пріори: причини і методи вирішення

Будь-які неполадки в автомобілі підлягають негайно ремонту, інакше далі може послідувати ускладнення і як результат знадобиться складний і дорогий ремонт (в більшості випадків це не перебільшення, а факт).

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Деякі авто мають певний ряд недоліків, до яких власники готові при покупці. Для багатьох автомобілістів масло в колодязях свічок Пріора стало звичною справою, хоча і зустрічається явище не так часто. І тому власники вітчизняних авто намагаються вирішити дану проблему якомога швидше.

Проводити ремонт при наявності навичок відновлення транспорту можна самостійно, ніяких складнощів при виконанні не буде.

Чому в Пріорі масло накопичується в свічкових колодязях і до чого це призводить?

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Поширена проблема в двигунах з об’ємом 1,6 літра. У ранніх версіях під клапанною кришкою перебували гумові прокладки, а в оновлених використовується виключно герметик для щільного прилягання деталей.

Для сучасної Пріора масло в свічкових колодязях утворюється в результаті висихання герметика після тривалої експлуатації авто або ж при використанні неякісного складу. Тому повне видалення скупчився масла і старого герметика стане вірним рішенням проблеми.

Це той самий випадок, коли завод спробував скоротити витрати і спростити конструкцію. Однак, вони не врахували одне просте правило: «Кроілово веде до Попадалово». Цей принцип можна застосувати до всіх випадків в житті, і в ставленні свого автомобіля так само.

Збиратися масло в колодязі Пріора може навіть в абсолютно новому автомобілі, тому, відразу ж після покупки варто перевірити транспорт на СТО або ж у власному гаражі. В іншому випадку новеньке авто може піднести дуже неприємний сюрприз, і причина такої капості полягає виключно в використовувався герметике.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Велика ймовірність, що після випуску або тривалого простою авто в салоні неякісний склад просто-напросто розсохнеться. А в результаті пробних або перших тривалих поїздок буде накопичуватися масло в колодязях. І щоб уникнути дорогого ремонту на придбаної моделі, варто не упускати можливість, а перевірити якість роботи встановленої системи.

Якщо масло буде досить довго перебувати в свічковий колодязь, то в результаті буде розм’якшена гумовий ізолятор свічок. Це призведе до дуже серйозної проблеми – пробивання свічок, недостатньому отриманні двигуном спеціалізованого масла.

Природно подібне явище стане причиною нестабільної роботи силового агрегату, а також подальшої більш частою діагностики і заміни свічок.

Тому для Пріора в свічкових колодязях масло вважається хоч і поширеною проблемою, але досить гострою.

І як наслідок, вимагає негайного вирішення, інакше невчасний ремонт може знадобитися, коли автомобіль просто затихне на заміській трасі.

Що робити якщо в свічкових колодязях Пріори накопичилося масло?

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталяхНовачкам-автомобілістам рекомендується звернутися в спеціалізоване СТО для правильного проведення ремонту. Якщо ж власник хоче заощадити на ремонті і провести його самостійно, то знадобиться докладне вивчення інструкції і точне їй проходження.

Оскільки для Пріора масло в колодязях свічок не тільки неприємна, але і досить серйозна проблема, необхідно приступати до її вирішення якомога раніше.

Проводитися повноцінний ремонт за наступною схемою:

1. Знімається впускний колектор.

2. Знімається кожух ременя ГРМ і сам ремінь.

3. Знімається кришка клапанів.

4. Знімається распредвал і з усіх поверхонь видаляється старий герметик. Ось на цьому пункті зупинимося докладніше. Фраза «віддаляється старий герметик» не означає, що можна сковирять його викруткою або ножем! Робити цього у жодному разі не можна! На металі залишаться подряпини і задіои, і ви ніколи не зможете домогтися герметичності частин.

Вони будуть сопливить маслом і підсмоктується повітря. Герметик можна видалити бензином, ацетоном, уайтспиритом. Просто змочуємо ганчірочку, і трьом поверхню, до того моменту, поки не очистимо деталь.

5. Поверхня кришки промащується анаеробним герметиком, і проводиться збірка в зворотному порядку.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Така система досить проста, але вимагає також ретельного промазки ущільнює стики між сполуками колодязів. Не варто забувати і про самих колодязях, адже елементи досить часто містять на стінках старий склад. Зазвичай вони досить ретельно покриті герметиком і його також слід стерти з поверхонь.

Все це дозволить видалити в свічкових колодязях на Пріорі масло і герметик і домогтися оптимального стану системи і нормальної роботи двигуна.

Прати старий герметик необхідно в обов’язковому порядку. Якщо залишаться залишки, вони можуть порушити правильну і якісну герметизацію деталей. В результаті буде потрібно повторне проведення вищевказаної операції.

Витрати на проведення робіт мінімальні, оскільки для покриття всіх поверхонь вистачить лише одного тюбика. Також важливо враховувати, що в колодязі масло Пріора накопичується при неправильній герметизації повторно, а як результат потрібно втрата особистого часу для ще одного ремонту.

Використовувати для обробки з’єднання колодязів необхідно спеціальний червоний герметик, який можна придбати в будь-якому автомобільному магазині або майстерні. Але при проведенні робіт важливо пам’ятати і про правильну установку распредвалов і всіх інших деталей.

Правильна робота системи буде гарантована тільки при акуратній збірці всіх знятих елементів. Якщо ж робота була проведена некоректно, і пішли більш серйозні проблеми: пробою, погіршення роботи силового агрегату, то рекомендується звернутися в професійну майстерню для виконання якісного ремонту.

Для власників моделей з 1,5 л двигуном подібна заміна не підходить. Оскільки потрібно покупка нових прокладок і установка їх між з’єднуються частинами. Зокрема вартість такого ремонту буде досить незначною. Але варто пам’ятати і про пробитті свічки, і про те, що згодом просто може вийти з ладу котушка.

При ремонті фахівці рекомендують використовувати термостійкий герметик, а також якісне масло, яке в разі протікання буде повільніше роз’їдати ізоляцію. Також варто видаляти не тільки старий герметик, а й утворився нагар, адже він також негативно впливає на роботу свічок. Нормальне функціонування авто буде забезпечено лише при підтримці його нормального стану.

Що необхідно робити при попаданні масла в свічкові колодязі

Витік масла, що виникає з тих чи інших причин, завжди є досить серйозним і неприємним явищем в автомобілі. Деякі автомобілісти періодично стикаються з витоками, для інших же це регулярна проблема.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

В основному текти масла виникає через пошкодження, зносу і втрати еластичності різних прокладок і сальників. Якщо відсутній необхідний рівень герметичності, мастильна рідина, часто перебуває під тиском, буде просочуватися через слабкі ділянки, і витікати назовні.

Найчастіше подібні явища зустрічаються близько масляного фільтра, в сальниках розподільного і колінчастого вала, а також в колодязях свічок запалювання. Саме витокам в колодязях варто приділити увагу, розібратися в причинах, потенційні загрози такої несправності і методи її усунення.

Перевірка на предмет підтікання

Помилково вважати, що при витоку масла виникає тільки проблема забруднення силової установки. Так, це також слід сприймати як серйозну проблему, оскільки поступове забруднення негативно впливає на загальний стан ДВС, провокує розвиток інших проблем і подальших несправностей.

Оскільки частина масла виходить зі свого постійного місця знаходження, спостерігається таке явище як дефіцит мастила або масляне голодування. У такій ситуації варто очікувати прискореного зносу деталей, що труться, заклинювання і навіть капітального ремонту, якщо нічого не зробити на ранніх стадіях розвитку проблеми.

Щоб автомобіліст мав можливість постійно контролювати рівень і стан мастильної рідини, автовиробниками була передбачена установка спеціального масляного щупа. Їм обов’язково слід періодично користуватися, щоб своєчасно виявити витоку і запобігти їх серйозні наслідки.

Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях

Автовласникам частенько доводиться стикатися з ситуаціями, коли масло виявляється в свічкових колодязях. Є досить простий спосіб перевірки стану свічок. Для цього необхідно демонтувати самі свічки, взяти ліхтарик і посвітити безпосередньо в порожнину, в якій розміщується свічка. Ця порожнину і називається колодязем.

Як показує практика і досвід автомобілістів, масло виявляється не у всіх колодязях відразу, а тільки в 1-2 порожнинах. Не має особливого значення, скільки саме мастильної рідини виявилося в посадковому місці свічки запалювання. Навіть невелика кількість вказує на наявність проблем.

Це говорить автомобілісту про те, що десь порушилася герметизація і є проблеми з прокладками. Тому не можна зволікати, слід шукати джерело неприємностей і усувати його.

Своїми силами або за допомогою фахівців, питання другорядне, і безпосередньо залежить від рішення самого автовласника.

причини

Зіткнувшись з маслом в колодязях свічок запалювання, потрібно зрозуміти, що саме спровокувало витік. Це дозволить вибрати правильний алгоритм подальших дій, спрямованих на відновлення нормальної працездатності двигуна.

Тому водіїв закономірно цікавить, чому в свічкових колодязях або порожнинах виявляється масло, звідки воно там з’явилося і що слід робити далі. Насправді масло в свічкових колодязях з’являється через порушення герметизації. Коріння несправності йдуть до клапанним прокладкам або прокладок клапанів.

Також не варто виключати, що причини появи злощасного масла в автомобільних свічок колодязях пов’язані з їх же сальниками. Тобто очевидно, що будь-яким джерелом виникнення подібної ситуації зі мастильної рідиною в недозволеному місці є гумова прокладка або речовина, яку використовують для герметизації з’єднань.

Деякі автовиробники, щоб заощадити на зборці автомобілів і мінімізувати собівартість компонентів двигуна, зовсім не використовують прокладки з якісної гуми.

Вони покладаються тільки не герметики, які в дійсності не здатні витримати довгий період експлуатації, і в результаті починають руйнуватися, провокуючи утворення витоків.

Таке з’єднання не можна назвати надійним.

Помилково стверджувати, що знос сальників, прокладок і герметиків обумовлений виключно тривалим терміном служби і великим пробігом транспортних засобів.

Це дуже залежить від початкового якості прокладок і герметика, а також від умов експлуатації, навантажень, правильного вибору масла, справності масляного насоса і ряду інших чинників.

Тому витоку зустрічаються навіть на нових автомобілях і на машинах, які пройшли невелику дистанцію. Паралельно на автомобілях з великим пробігом витоку можуть і не проявлятися.

Загрози попадання масла в колодязі

Здавалося б, моторне масло просто потрапляє в свічковий колодязь і все. Нічого страшного нібито не відбувається. Але це вкрай помилкова думка, що може обернутися серйозними наслідками для автомобіліста.

Як стверджують фахівці, при перших же ознаках появи масла в порожнинах свічок запалювання потрібно шукати причину витоку і усувати її. Тут важливо розуміти, чим так небезпечно масло, яке проникає і осідає в свічкових колодязях. Це провісник вкрай серйозних і дорогих в плані усунення несправностей. Якщо не втрутитися вчасно, можна зіткнутися з такими наслідками:

  • Ослабнуть ізолятори в високовольтних проводах свічок запалювання;
  • Вийдуть з ладу самі свічки, зламаються котушки;Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях
  • Двигун втратить помітну частину своєї потужності. Це буде сильно відчуватися в процесі експлуатації;
  • Періодично почне з’являтися пробою іскри;
  • Двигун буде погано заводитися. Особливо яскраво проблема проявляється взимку.

Якщо ігнорувати масло в колодязях, поступово кількість несправностей буде збільшуватися. Одна поломка спричинить за собою інші. В результаті доведеться витрачати багато часу, сил і грошей на повну діагностику двигуна, пошук несправностей і джерел проблем.

Тому досвідчені автомобілісти і фахівці з ремонту радять стежити за станом свічок запалювання, періодично перевіряти їх посадочні порожнини, а при виявленні слідів масла негайно вживати відповідних заходів.

усунення течі

Просто спробувати витягти накопичилася масло в колодязях немає ніякої необхідності. Тут потрібно боротися з самим джерелом проблеми. А для цього необхідно виконати ряд процедур.

Не можна сказати, що впоратися з течею масла в свічкових колодязях неймовірно складно. Для багатьох автомобілістів це досить просте завдання. Але тут слід мати хоча б мінімальний досвід в роботі з автомобілями. Якщо ви толком не знаєте, що робити, коли в свічкових колодязях накопичилося масло, і ніколи раніше не розбирали частково авто, краще звернутися за допомогою в перевірений автосервіс.

Для тих, хто зважився самостійно видалити масло з автомобільних свічок колодязів, є досить докладна інструкція про те, як це зробити і не допустити помилок.

Робота включає в себе обов’язкове виконання наступних кроків:

  • Насамперед демонтується впускний колектор. Про його розташуванні і правилах демонтажу можна дізнатися з керівництва по ремонту та експлуатації свого автомобіля, яким комплектує машини виробник;
  • Далі виконуються необхідні процедури для подальшого зняття ременя газорозподільного механізму. Особливо уважно підійдіть до питання зняття кожуха;
  • Потім знімається вже сам ремінь ГРМ і клапанна кришка. Тут не зайвим буде перевірити його поточний стан. Якщо машина експлуатується досить довго, ремінь міг зноситися. Це відмінний привід замінити його;
  • Все це дає можливість отримати такий елемент як распредвал, тобто розподільний вал.

Тепер ви максимально близькі до того, як самостійно усунути накопичилася масло в свічкових колодязях і позбутися від причин, що спровокували подібну несправність.

Виконана робота відкриває доступ до місць, де потрібно поміняти прокладки і оновити герметизирующий шар. Перед цим видаляються всі старі герметики, сальники і прокладки, зачищаються посадочні місця.

Зовсім не зайвим буде додатково обробити проблемні зони розчинником. Тут відмінно себе показав класичний і всім добре відомий Уайт Спіріт. Він чудово розчиняє і очищає поверхні.

Тут слід дати додатково кілька рекомендацій, що дозволяють добитися хорошого результату своїми руками, не привертаючи до роботи співробітників автосервісу.

  1. Уважно поставтеся до процедури видалення старого герметика. Не можна допускати, щоб залишалися хоч якісь сліди старого кошти, оскільки при взаємодії з новим складом можуть виникнути проблеми. Іноді автомобілістам доводилося заново все розбирати і очищати, оскільки вони неякісно зачистили поверхні.
  2. Щоб видаляти старий герметик, краще застосовувати досить нейтральні і щадні матеріали. Тут не рекомендується використовувати абразиви начебто напилків і наждачного паперу. Ці матеріали залишають після себе відколи й подряпини. Через них в недалекому майбутньому може виникнути нова розгерметизація, усунути яку простою заміною прокладок або герметиком вже не вийде.
  3. Для позбавлення від старих герметизуючих матеріалів краще використовувати розчинники або звичайний бензин. Вам необхідно просто змочити ганчір’я в цій речовині, а потім ретельно, але без прикладання великих зусиль, обробити всі поверхні.
  4. Не забудьте видалити мастильна речовина з самих колодязів. Зробити це досить просто. Деякі використовують шприци, інші ж просто промачівают масло губкою або добре вбирає ганчіркою. Купувати і використовувати спеціальні матеріали або інструменти для таких завдань не має сенсу.Чим загрожує потрапляння масла в свічкові колодязі?  Розбір питання в деталях
  5. Якщо вам вдалося очистити колодязі від залишків мастила, елементи можна встановлювати на свої законні місця. Паралельно не зайвим буде перевірити стан самих свічок. Велика кількість нагару і сліди зносу є вагомим аргументом на користь заміни свічок запалювання.
  6. При нанесенні герметизуючого складу будьте гранично акуратними. Не потрібно додавати занадто багато герметика, але і надмірно економити на ньому також не варто, інакше склад не зможе в повній мірі виконувати свої функції.
  7. Для свічкових колодязів передбачає використання спеціального герметика. Він відрізняється червоним кольором. Подібні склади продаються практично в усі автомагазинах і на ринках.
  8. Всі наявні прокладки і сальники міняйте тільки на аналогічні, які підходять саме для вашого автомобіля і цих ділянок. При виготовленні сальників і прокладок застосовують різні матеріали, не всі з яких призначені для використання в конструкції двигуна.
  9. По ходу проведення демонтажних і ремонтно-відновлювальних робіт, не забувайте паралельно перевіряти стан інших вузлів, до яких у вас відкрився доступ. Це дозволить одночасно провести цілий ряд корисних заходів, вчасно виявити знос тих чи інших елементів, замінити їх і за один захід вирішити відразу кілька проблем, або ж запобігти їх появі на самій початковій стадії.

Тепер залишається тільки провести зворотний збірку всіх демонтованих елементів. Не забудьте перевірити якість виконаної роботи і переконатися в справності свічок запалювання.

Періодично контролюйте порожнини свічок, перевіряйте, чи не з’являється там нове масло. Якщо течі не поновлювалися, ви все зробили правильно, і вам вдалося відшукати джерело неприємностей, а також якісно його усунути.

Робота щодо запобігання витоку масла в колодязях свічок запалювання не найпростіша для новачків в питанні самостійного обслуговування автомобілів. Але з цим завданням досить швидко і легко справляються бувалі автомобілісти.

Якщо ви не впевнені у власних силах або можливості, або просто не можете приділити час для самостійного ремонту автомобіля, зверніться в хороший і перевірений автосервіс, який готовий надати гарантії і якісно вирішити вашу проблему.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…