Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Коли потреба середньостатистичного автомобіліста в їзді по бездоріжжю і потреба в буксируванні серйозних вантажів відпали, виникла необхідність у створенні нової класифікації автомобілів. Таким чином конструкторами був придуманий автомобіль, який зовні дуже схожий на позашляховик, але при цьому більш привабливий в плані експлуатації, чого варто тільки економну витрату пального. Назвали цю касту – кроссоверами. Але не тільки витрата палива відрізняє ці дві, зовні схожі машини.

Відмінності по області застосування

Позашляховики

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Головна суть позашляховиків – без проблем проїжджати по бездоріжжю, легко долати перешкоди і можливість буксирування.

Саме ці три якості повинні бути у позашляховика в пріоритеті, а комбінувати все це з економною витратою пального практично неможливо.

Крім того, навіть самі новаторські досягнення в галузі механіки не дозволяють домогтися якісного управління позашляховиком на рівній дорожньої поверхні.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Наочні приклади якісних і справжніх позашляховиків можна спостерігати в «особі» Jeep Grand Cherokee, УАЗика, Land Rover і Nissan Patrol. Незважаючи на те, що кожен з них має величезні розміри і дуже просторий салон, про комфорт тут говорити не доводиться.

За «комфортну» модифікацію доведеться неслабо доплачувати. В основній масі випадків позашляховики задіюються як транспорт для подорожі по екзотичних місцевостях і в ролі робочої «конячки».

Ну і, навіть просто мати у себе в гаражі першокласний позашляховик – це завжди модно!

кросовери

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборіЧим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Популярні кросовери, це Honda CR-V, Hyundai Santa Fe, VW Tiguan і Toyota RAV4. Автомобілі такої спрямованості ідеально підходять на роль сімейного транспорту. Великі розміри, високий кліренс, просторий салон дозволяють з підвищеним комфортом здійснювати тривалі поїздки в подорож, на пікніки і інші виїзні заходи.

різниця конструкцій

Позашляховики

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Справжній позашляховик просто зобов’язаний бути міцним, а як інакше він зможе вибратися з непрохідною бруду? Знаючи потенційні умови, в яких буде експлуатуватися транспорт, конструктори продумують все до дрібниць, але особлива увага приділяється наступним параметрам:

• Розміри коліс. Діаметр коліс у позашляховиків починається з 30 дюймів. Найчастіше, візуально визначити позашляховик можна за характерною боковині коліс.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

• Прохідність. Значний нахил підйому і з’їзду з гори забезпечується завдяки невеликій заднього і переднього звису.

У разі позашляховиків геометрія коштує не на останньому місці, тому у таких автомобілів повинен бути високий кліренс, а й колія з колісною базою так само повинні бути відповідними.

Саме завдяки цим характеристикам машина може похвалитися прекрасною прохідністю.

• Тип кузова. Всі позашляховики мають жорстку рамну конструкцію. Однак, останнім часом подібні варіанти зустрічаються не так часто, а жорсткості автомобілів домагаються за рахунок інших параметрів.

• Тип підвіски. Вона буває або повністю, або частково залежною, тому їзду на такому транспорті дуже складно назвати комфортною для пасажирів, зате подібне незручність сторицею окупається надійністю автомобіля. Підвіска позашляховика має додатковий запас міцності, а хід її значно більше, що пов’язано з потребою в будь-якому випадку «тримати» колеса на поверхні землі.

• Трансмісія. Ще один головний критерій, яким повинен відповідати кожен позашляховик – бути повнопривідним. В якості альтернативи може бути підключається варіант, однак, якщо говорити про «класики», то другий міст повинен «включатися» вручну, а не за рахунок вязкостной муфти.

Кожен позашляховик повинен мати міжколісного блокування диференціала. Позашляховиком не можна називати автомобіль, у якого немає понижувальної передачі, тому що це один з базових «інструментів» в переміщенні по бездоріжжю.

Досконало, роздавальна коробка повинна мати як прямий, так і заниженою передачею.

кросовери

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Оскільки кросовер катається в основному по дорогах, йому зовсім не обов’язково бути повнопривідним, на відміну від позашляховика. Така характеристика хіба що збільшить витрати пального, а присутність роздавальної коробки взагалі ні до чого в міських умовах. Але все ж і в населених пунктах автомобіль часом натикається перешкоди, тому у кросовера теж є свої відмінні риси.

• Розміри коліс. На такі авто ставляться звичайні низькопрофільні колеса, призначення яких – їзда по звичайному асфальту.

• Прохідність. Якщо порівнювати з позашляховиком, кліренс у кросоверів помітно нижче, рівно, як і кути спуску і підйому. Воно і зрозуміло, навіщо міському автомобілю така потреба.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

• Тип кузова. Хоч кросовер і виглядає масивно, все ж він залишається бути легковим автомобілем, хоч і з великим спектром можливостей. Кузов кросовера не “ставлять” на раму.

• Тип підвіски. Кросовери часто мають прекрасні показники керованості і до того ж вони дуже комфортні навіть на неідеальних дорогах. Обидві підвіски незалежні. Цьому розряду автомобілів протипоказана тривала експлуатація в умовах бездоріжжя.

• Трансмісія. Передові технології дозволяють встановлювати на автомобілі трансмісію з можливістю переходу на 4WD. Водій може використовувати його тільки в разі потреби. Розподіл крутного моменту відбувається як механічним, так і електричним шляхом.

Підведемо підсумки

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Як вже говорилося вище, кросовери виникли на ринку не просто так, а через виниклий попит на них. У перекладі з англійської «crossover» означає «змішування, переміщення», що, в принципі, відображає його суть. Найперший автомобіль цієї категорії на зорі 80-х випустила американська компанія Motors Corporation, це був AMC Eagle. Спочатку AMC був справжнісіньким позашляховиком, але потім попит на такі авто почав стрімко падати, і виробник вирішив удосконалити машину, «схрестивши» її з легковиком. Це було щось, продажу на нього дуже швидко злетіли. Але самий пік попиту на кросовери припав на рубіж століть, коли до випуску «міських» машин приступили такі гіганти як Mercedes, BMW і Audi.

Виграшна позиція кросоверів перед позашляховиками полягає в вартості. Так, наприклад, популярний в Росії Renault Duster в самій тривіальної комплектації можна придбати в районі 500 000 рублів.

А ось позашляховики, навіть найдешевші, коштують набагато дорожче. Кросовери значно економічніше у витраті палива, вони краще в управлінні на рівному дорожньому полотні.

Але в той же час там, де кросовер «встане» як укопаний, позашляховик спокійно проїде перешкоду і поїде далі.

Взагалі, не можна порівнювати ці дві категорії на предмет виявлення кращого – це автомобілі, призначені для різних експлуатаційних умов. Вибираючи між кросовером і позашляховиком, потрібно враховувати, куди автомобіль буде частіше їздити. Так, наприклад, якщо потреба в поїздці по бездоріжжю виникає раз на півроку-рік, тоді краще вибирати кросовер, і навпаки.

Якщо вам сподобалося, будь ласка, поділіться з друзями!

Кросовер або позашляховик: шукаємо різницю, робимо порівняльний аналіз і визначаємося з вибором!

Якщо раніше автомобілі ділилися тільки на ті, що їздять по асфальтовому покриттю і ті, що підкорюють бездоріжжя, то з розвитком науково-технічного прогресу з’явився ще ряд авто, які так чи інакше можна назвати джипами. Йдеться про паркетниках, позашляховиках і кросовери. І в цій статті ми спробуємо розібратися, що таке кросовери і позашляховики, і в чому між ними різниця.

Позашляховики: покоряем бездоріжжя!

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Позашляховик – це автомобіль, адаптований до бездоріжжя і самих екстремальних умов водіння

Що допомагає позашляховиків мати таку стійкість? Відповідь на це питання криється в міцному кузові, чітко встановленому на рамі, хоча сьогодні створено чимало моделей, які випускаються і з несучим кузовом.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Mitsubishi Pajero

Під позашляховиках унікальна і трансмісія. При з’їзді з асфальту можна підключати передній міст або повний привід, на якому є міжосьовий диференціал.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

(Mercedes-Benz GL450) Mercedes став класичним представником позашляховиків

Хороший позашляховик не може мати незалежну підвіску, але, як і в усьому, в цьому негласному правилі той же є свої винятки і прикладом тому став знаменитий автомобіль Hummer, який славиться своєю системою незалежної підвіски.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Громіздкі колеса, кліренс і тип кузова забезпечують позашляховику кращі показники в спуску, в великому куті в’їзду і у всіх типах прохідності

Колеса у позашляховиків, як правило, за своїми розмірами починаються від 30 дюймів, і в більшості моделей вони навіть більшого діаметра. Що стосується прохідності, то позашляховик має кращі показники – великий кут в’їзду, спуску і всіх типів прохідності.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Позашляховик – ідеальний варіант для приміського бездоріжжя

Такі характеристики йому забезпечують громіздкі колеса, кліренс і тип кузова. Класичними представниками позашляховиків стало сімейство Mercedes і майже всі моделі Land Rover.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Nissan Pathfinder

Треба визнати, що позашляховик увібрав в себе широке поняття, тому в нього входять різні типи авто, які відрізняються високою прохідністю.

Цей тип авто має цілий набір унікальних позашляхових можливостей приводу, що може допомогти в різних ситуаціях.

Відео про те, як зробити правильний вибір позашляховика

В даному відео ви довідаєтеся основні принципи у виборі позашляховика.

Кросовер: найкращий позашляховик для міста!

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Audi Q7

Деякі обивателі називають кросовер міським позашляховиком і в якійсь мірі дане твердження вірне, оскільки цей тип автомобіля являє собою симбіоз легкового авто представницького класу і позашляховика.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Перевага кросовера полягає у високій швидкості і видатну динаміку

Від легкових автомобілів кросовери успадкували легкість управління і свою спортивність.

Позашляховики, в свою чергу, подарували кроссоверам високий кліренс, повний привід і тип кузова.     

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Кросовер прекрасно підійде для міських трас і заміських доріг, а ось бездоріжжя викличе багато проблем

На цьому автомобілі можна їздити на пікнік за межі міста, по міських трасах, а ось справжнє бездоріжжя може виявитися для нього згубним, не дивлячись на те, що в багатьох моделях кросоверів є протівобуксовочная система.

Якщо говорити про двигуни кросоверів, то тут варто сказати, що вони досить потужні, незалежно від того, є вони бензиновими або дизельними агрегатами.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Висока динаміка кросовера полягає в потужності двигуна, яка є досить високою

  • Основна догма для них – це потужність, яка і дарує їм високу динаміку.
  • Несучий кузов володіє підвищеною жорсткістю і робить автомобіль легко керованим.
  • Трансмісія у кросоверів може бути як в повнопривідної комплектації, так і з системою підключення моста в необхідний момент, наприклад, при пробуксовці.

Кросовери моделі BMW – одні з найяскравіших представників автомобілів даного виду

Ще одна відмінність кросовера від позашляховика є велика популярність першого, незважаючи навіть на те, що за вартістю експлуатації кросовер виходить часом дорожче, його вибирає більшу кількість міських жителів. Що робить його таким затребуваним?

Велика популярність кросоверів цілком заслужена, оскільки в ньому прекрасно поєднуються легкове авто представницького класу і позашляховик

Висока посадка, зручний стелю, повний привід, оптимальний дорожній просвіт і відносна економічність, все це пояснює, чому він став більш популярним серед автолюбителів. Найяскравішими представниками кросоверів стали моделі Infiniti, BMW і Audi Q5 і Q7.

Дивіться, який краще вибрати сучасний кросовер (відео)

Представлене відео допоможе вам зрозуміти, чим варто керуватися при виборі кросовера

робимо висновки

Lexus Pebble Edition RX350

Отже, ми розібралися що, незважаючи на свою схожість, ці два типи автомобіля мають відмінності за конструктивними особливостями, розмірами, прохідності і ціновими характеристиками.

UAZ Patriot

Під капотом кросовера встановлений потужний двигун, який може працювати на дизельному і бензиновому паливі. Кузов має незалежну і жорстку підвіску і ззаду і спереду. Він обладнаний повнопривідною системою.

Якщо вибір зупиняється на кросовері, то необхідно врахувати всі переваги і недоліки даного автомобіля, щоб всі аспекти потреб були задоволені

Зверніть увагу

Позашляховики мають полегшену конструкцію і несучий кузов, вони також обладнані повнопривідною системою або примусово переднім приводом.

Підвіска позашляховика може бути частково залежною і володіти запасом міцності в елементах. Позашляховики також відрізняються великим діаметром коліс.

Якщо бездоріжжя – ваша основна дорога, то вибір повинен бути на користь позашляховика

За розмірами кросовери більш компактні, але і кліренс у них значно менше, ніж у позашляховиків. По прохідності виграє позашляховик, він легко долає навіть найскладніше бездоріжжя.

Відео про те, в чому є відмінність кросовера від позашляховика на прикладі Дастера

У представленому відео ви дізнаєтеся, яка різниця між позашляховиком і кросовером – Дастер [nggallery id = 5]

Що таке кросовер і чим відрізняється від позашляховика і паркетника? 4 ради, як вибрати найкращий кросовер

Всі напевно чули слово «кросовер», все бачили такі автомобілі, а деякі на них їздять. Багато приблизно знають, що таке кросовер – це такий автомобіль, який «начебто джип, але і не зовсім джип».

Характеристика, прямо скажемо – розтяжна, під яку можуть потрапити і повнопривідний VW Golf, і армійський позашляховик Humvee, наприклад (не кажучи вже про те, що Jeep – це взагалі перш за все торгова марка, а не тип автомобіля). Більш того, класифікація автомобілів взагалі досить умовна.

Наприклад, чотиридверний Nissan Skyline міг бути сімейним седаном, якби не потужність двигуна і динаміка спорткара. Однак існує ряд ознак, за якими можна зрозуміти, що це кросовер, а не щось інше. Чи не вважаєте ж ви позашляховиком Mitsubishi Outlander? Ну ось.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Зараз кросовером вважають самостійну модель комфортабельного універсала на легковому шасі, з несучим кузовом, великим кліренсом і переважанням в ряду модифікацій моделей з повним приводом.

Або, за висловом The Wall Street Journal, «автомобіль, який виглядає, як позашляховик, але їздить, як легковий автомобіль».

По суті, кросовер – це машина, створена для різноманітних міських умов.

Сама назва «кросовер» (від англійського cross over – перетинати) говорить про його задачі – бути першим в сучасному динамічному місті, де дорожня інфраструктура може не встигати за зростанням населення.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Історія створення

вітчизняні автомобілі

Ідея поєднання в одній машині комфортабельності легкового автомобіля і позашляхових якостей приходила в голову багатьом автовиробникам, особливо після Другої світової війни. Більш того, на Горьківському автомобільному заводі в роки війни випускався перший в світі повнопривідний седан ГАЗ-61 на базі легендарної «емки» (М1).

Потім радянська промисловість виробляла малими серіями повнопривідні «Перемоги» (ГАЗ М-72) і «Москвичі» (Москвич-410) з підвищеним дорожнім просвітом на базі їх серійних задньопривідних моделей. Вони виявилися дуже доречними на неякісних радянських дорогах, але «дитячі хвороби» в умовах радянської адміністративно-командної системи виявилися невиліковні.

Єдиний раз система не завадила, а в роки косигінскіх реформ і допомогла, так це з випуском, як багато хто вважає, першого в світі кросовера «Нива» (1970-ті рр.

) – тоді найкомфортабельнішого автомобіля з колісною формулою 4х4. Це був єдиний радянський автомобіль, що йшов на експорт в Японію.

З невеликими модернізаціями він випускається і понині, в той час як зарубіжні виробники пішли далеко вперед.

іномарки

Можна вважати першим закордонним кросовером американський AMC Eagle (Кінець 1970 рр.), Але він використовував кузов від легкового AMC Concord.

Він мав підвищений кліренс, постійний повний привід з віскозної муфтою, що дозволяв перерозподіляти крутний момент між мостами і блокувати міжосьовий диференціал при пробуксовці.

Першими повноцінними кроссоверами за кордоном прийнято вважати японські Honda CR-V і Toyota RAV-4.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Також на концепцію кросовера сильно вплинули SUV – американські важкі повнопривідні універсали (той же Jeep Cherokee). До того ж і традиційні позашляховики йшли по шляху збільшення комфорту для водія і пасажирів і поліпшення дорожніх якостей.

Це цікаво: Як відрегулювати запалювання? 2 основних етапи настройки

Що таке кросовер і його відмінність від позашляховика і паркетника?

Перш за все – це автомобіль з кузовом типу універсал і збільшеним дорожнім просвітом, що його ріднить з позашляховиками.

Кузов – несучий, що було свого часу головною відмінністю кросовера від позашляховика, конструкції яких були рамними. Можна сказати, вододіл був по лінії – «рама – позашляховик, несучий кузов – паркетник».

Що таке паркетник, скажемо трохи нижче, а спочатку зауважимо, що межа відмінностей кросовера від позашляховика поступово стирається.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Розвиток технологій і автомобільного ринку на місці не стоїть, і, наприклад, Mitsubishi Pajero Pinin з несучим кузовом відноситься до позашляховиків. Туди ж «відправили» і вважався першим в світі кросовером Lada 4 × 4, тобто знайома нам всім «Нива».

Причинами стали не тільки поява позашляховиків з несучим кузовом, але і постійний повний привід, тому що у кросоверів він може бути і відключається, а головний ведучий міст у кросоверів передній, як і на середньостатистичному легковому автомобілі. Більш того, існують навіть кросовери з колісною формулою 4х2.

Можливо, сказав своє слово і аскетичний салон російського автомобіля. За іронією долі, саме «Нива» під час свого створення була самим комфортабельним повнопривідним універсалом в світі і фактично породила цей клас.

А ось SsangYong Actyon з кузовом ліфтбек вважається кросовером, хоча і володіє рамною конструкцією і не є універсалом. «Винне» міське призначення автомобіля.

З конструкцією в основному визначилися, тоді можна перейти до призначення. Кросовер призначений для тих, хто використовує всі міські дороги, але в теорії може і заїхати на бездоріжжі.

Безглуздо чекати від кросовера «джиперский» поведінки в грязі, але принаймні, шансів застрягти у нього набагато менше, ніж у міського седана.

важливо

А ось позашляховик із задоволенням поїздить по бруду, але для міста він недостатньо економічний, а для швидкісного режиму і недостатньо стійкий на трасі.

Що ж таке «паркетник»? Взагалі ж, це не тип автомобілів, а прізвисько недостатньо «позашляхового» автомобіля з претензією на «джиперский». У цю класифікацію може потрапити і SUV (особливо з низькопрофільною гумою), і кросовер. Так називали навіть Jeep Grand Cherokee і Ford Explorer.

Іноді так можуть обізвати навіть Hummer з «міськими» наворотами. Що спільного у Хаммера з паркетниками, невідомо, але що є – то є. З іншого боку, Renault Sandero Stepway теж називають паркетником, хоча це швидше міський хетчбек з «розширеними повноваженнями», такими як збільшений дорожній просвіт.

Повного приводу у цій моделі поки немає.

Приклади представників кросоверів

Класичними сучасними кроссоверами є такі автомобілі, як: Toyota RAV4, Honda CR-V, Kia Sorento, Hyundai Creta, Skoda Yeti, Renault Duster, Hyundai ix35, Chery Tiggo, BMW X3, Mitsubishi ASX, Subaru Forester, Nissan Qashqai, Ford Kuga, Mitsubishi Outlander, Honda Pilot, Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, Range Rover Sport і т.д.

Це цікаво: Убер-тарифи для водіївЧим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Найпопулярніші

Найпопулярнішими кроссоверами в світі і Росії є японські піонери кроссоверного цеху – Honda CR-V і Toyota RAV4, а також їх одвічний конкурент Nissan X-Trail.

Чимало шанувальників і у автомобілів Kia, особливо в Росії, де поважають Sportage і Sorento, а ось повнорозмірний Mohave поки що не знайшов своїх шанувальників. Зате затверджуються як на світовому, так і на російському ринку виробники з КНР.

Китайський Haval H6 є одним з найпопулярніших кросоверів в світі.

Дуже на пострадянському просторі поважають продукцію Volkswagen AG – особливо Volkswagen Touareg, Audi Q7 і Porsche Cayenne, побудовані на загальній платформі.

найдоступніші

Найдешевшим кросовером в Росії можна вважати Renault Duster, на початку продажів він коштував менше півмільйона рублів, а зараз – від 619.000 і навіть в найдорожчій комплектації коштує дешевше мільйона.

Не так далеко від нього пішов і Ford Ecosport, який продається за ціною від 890.000 рублів.

Численні китайці все далі йдуть з ультрабюджетного сегмента в просто економічний, але на них також варто звернути увагу – Lifan X60 можна придбати від 590.000 рублів.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Для патріотів вибір не такий великий – класичні кросовери російської розробки поки не випускаються.

Однак від 600 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян можна, не пошкодувавши, віддати за Lada x-Ray (передньопривідна модель, яка ближче до звичайних легкових автомобілів) або Chevrolet Niva з претензіями на справжню «позашляхового».

Є також вибір – Vortex Tiggo, це російська марка і російська збірка, але конструктивне походження автомобіля з Піднебесної.

найнадійніші

Вважається, що такими є автомобілі, вироблені в Японії і Південній Кореї. Однак слід пам’ятати, що автомобіль автомобілю ворожнеча і у різних поколінь однієї моделі можуть бути діаметрально протилежні характеристики.

За відгуками російських автолюбителів, найвищі оцінки отримують Renault Duster, Nissan Juke і Nissan Qashqai. До того ж ці автомобілі ще й недорого коштують, і трохи споживають палива. Як і раніше поважають «німців» – Mercedes M і GL-серій, BMW X-серій, і трійку VW-Audi-Porsche.

Мало негативних відгуків і про автомобілі Skoda.

Важлива також доступність автозапчастин. «Рено» і «Ніссан» до цього питання ставляться ретельніше інших.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

найекономічніші

Невеликий витрата палива властивий малолітражних автомобілів, але не тільки. У тих же Renault Duster, Nissan Juke і Nissan Qashqai середня витрата палива не перевищує 7 літрів на 100 км.

Але, мабуть, найбільш економічним можна назвати Peugeot 3008 HYbrid4, з дизель-електричною гібридною силовою установкою. Його витрата палива не перевищує 4 л на 100 км шляху, та й заряджатися може і від генератора, і від мережі.

Одне «але» – в Росії він не продається, як і більшість «гібридів».

висновок

Кросовер – відмінний вибір для тих, хто хоче відчувати себе відмінно за кермом свого автомобіля на будь-якій дорозі. Головне – пам’ятати, що «на будь-якій дорозі» – це не «на бездоріжжі».

Чим відрізняється кросовер від позашляховика

Кросовери і позашляховики в наш час стають все популярнішими. Вони коштують не дуже дорого, а їх експлуатаційні якості знаходяться просто на вищому рівні. Так само, як і безпеку всіх тих, хто сидить в салоні машини.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Деякі люди часто їх плутають, називаючи один – іншому. Але, насправді, між двома такими схожими джипами є різниця. І вона досить істотна.

Давайте ми з вами сьогодні розберемося, чим відрізняється кросовер від позашляховика . Не будемо зупинятися на будь – якої конкретної моделі. Просто порівняємо зовнішні характеристики.

Отже, кросовер проти позашляховика. Що краще?

Історія позашляховика починається набагато раніше, ніж з’явилися кросовери. Подібна машина може похвалитися наявністю рамної конструкції. Якщо розібратися, то така характеристика і є головним визначенням джипа. Але, сучасні моделі компактних позашляховиків випускаються без рами. Тому, їх дуже часто плутають з кросоверами.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Повний постійний привід є ще одним визначенням джипів. Вмикається і вимикається така програма автоматично. Кліренс у позашляховика починається від 200 міліметрів. З цього можемо зробити висновок, що дорожній просвіт тут досить високий. До речі, чим він вищий, тим машина дорожче і безпечніше.

Раздатка тут підходить для дуже сильного бездоріжжя. Хто не зрозумів, мова йде про знижених передачах. Амортизатори і надійні кріплення спроектовані для тих доріг, де асфальту по визначенню своєму немає і бути не може. Це все є визначенням посиленої підвіски.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Ще одним фактором, що визначає позашляховик, можна назвати розмір кузова. Але, дана характеристика не є особливо вирішальною.

характеристики кросоверів

Кросовери ще називають паркетниками. Ці автомобілі мають дуже високу прохідність, але набагато меншу, ніж позашляховики. Вони є своєрідним втіленням кращих якостей універсала, хетчбека і самого джипа.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Паркетники в їзді дуже тихі і комфортні. Вони можуть випускатися з двигунами, що працюють як на дизельному, так і на бензиновому паливі. Але, кожна модель відрізняється дуже потужними моторами.

Кросовер називають паркетником, але і вони дещо відрізняються. У кросовера ходова частина і двигун кріпляться не на несучу конструкцію кузова, а на такі – ж деталі, як і у легкового автомобіля. У паркетника все навпаки.

Рамна конструкція тут зовсім немає. Повний привід у паркетників може бути, а може і не бути. Все залежить від компанії – виробника і типу кузова. Навіть якщо машина повнопривідна, вона випускається без постійного приводу. Він підключається за допомогою якихось пристроїв. Включити його можна пробуксовкою на передніх колесах.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Дорожній просвіт у паркетників може бути невисоким, а раздатка начисто відсутня. Взагалі, такі моделі не призначені для сильного бездоріжжя. Вони можуть подолати якісь підйоми і спуски, але тільки в тому випадку, якщо вони несильні.

Підвіска подібних машин виглядає сильніше на тлі легкового автомобіля, але в рази слабкіше, ніж у позашляховика. Тому, купуючи паркетник, великі ями краще обходити стороною. До речі, кузов кросоверів зовсім невеликий.

Післямова

Як бачите, кросовери і позашляховики дуже схожі один на одного, і сплутати їх можна. Але, якщо розібратися в технічних характеристиках моделей, то відмінності стають помітні відразу. Якщо коротко позначити все вищесказане, то кросовер від позашляховика відрізняється габаритами, конструкцією, прохідністю і вартістю.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Якщо ви хочете їздити по бездоріжжю, то найкраще купувати позашляховики. Такий рівень для кросоверів незбагненний. Звичайно, повний привід і конструкція таких машин допоможуть їм долати снігові замети і лід на дорогах. Але, для більшого вони не підходять.

Загалом, відмінність кросоверів від позашляховика набагато істотніше, ніж може здатися на перший погляд. І швидше знайти їх спільні риси, ніж відмінності.

Чим відрізняється позашляховик від кросовера і паркетника: що вибрати

Всім привіт! При описі одного і того ж автомобіля часто зустрічаються такі слова як позашляховик, джип, кросовер і паркетник. Але якщо спиратися на класифікацію транспортних засобів, так робити не можна. Тому пропоную поговорити про те, чим відрізняється позашляховик від кросовера і паркетника.

Основні відмінності стосуються конструкції. Також у них різні умови, для яких ці машини призначені. Але що ж вибрати? Спробуємо знайти відповідь.

Хочу зауважити, що поступово грань між позашляховиками і кросоверами стирається. Виробники відмовляються від тих величезних і потужних конструкцій, які раніше по праву називалися істинними позашляховими автомобілями. Їх намагаються більше адаптувати під міські умови.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

При цьому і кроссоверам дають велику прохідність за рахунок поліпшення підвіски, повного приводу і інших рішень. А ось хто в цю компанію не вписується, так це паркетник. Ні, я не мають нічого проти паркетників, оскільки серед них є дуже цікаві автомобіля. Але класифікація нам чітко дає зрозуміти, що нічого спільного у нього і джипа немає.

До речі щодо джипа. Тут вдало спрацював маркетинг американського автовиробника. Колись саме фірма Jeep випускала автомобілі з зразковими показниками прохідності. Тому народ почав називати позашляхові машини джипами. З точки зору класифікації автомобілів це теж неправильно. Але чи так це важливо ?!

Порівняльна характеристика

Одній людині важливо отримати машину з максимальною прохідністю, оскільки про бездоріжжя для чайників він знає все, і навіть більше. Тому хоче насолодитися повноцінними можливостями справжнього позашляхового авто.

Іншим потрібні більш цивілізовані машини, що дозволяють їздити по місту, але в той же час не боятися заїхати на пісок або в бруд.

Третім зовсім важливий тільки комфорт в місті, оскільки з бездоріжжя їм загрожує хіба що бордюр у дворі.

Порівнювати ми будемо три типи машин:

  • Позашляховики. Розповім, що є повноцінним позашляховиком і якими характеристиками повинні володіти такі машини. Це дозволить розібратися, чому той же Рено Дастер до цієї категорії відносити не можна, а ось Мітсубісі Паджеро 4 і популярний Прадо 120 заслуговує так називатися;
  • Кросовери. Вивчимо ту грань, яка розділяє два типи автомобілів. Вона стає все тоншою, а тому ведуться активні суперечки, чи можна назвати той же УАЗ Патріот позашляховиком, або це кросовер з усіма наслідками, що випливають;
  • Паркетники. Неоднозначна категорія автомобілів, яку за логікою речей сюди включати не потрібно. І після опису особливостей таких авто ви зрозумієте, чому я так говорю.

Не будемо зациклюватися на деяких технічних нюансах, оскільки для нашого порівняльного аналізу вони не грають великої ролі. Деяким досить буде і відео, щоб зрозуміти суть кожного типу авто.

Зробивши для себе певні висновки, ви зможете зрозуміти, який тип машини вам підходить більше, а від якої ідеї краще відмовитися.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Позашляховики

Це автомобілі великих розмірів. З яскравими представниками цієї категорії можна познайомитися в нашому рейтингу великих позашляховиків. Ось посилання.

Такі машини створювалися для проходження найскладніших ділянок дороги і бездоріжжя. Взагалі за правилами нашої рідної мови це не позашляховики, а позашляховики. Але до такого позначення навряд чи хтось звик.

Машини типу позашляховиків не призначені для експлуатації в місті. Їх будували, щоб проїжджати по бруду, спусках, підйомах, полях. Тобто їхня стихія – це напрямок, а не дорога. Тому справжні позашляховики завжди мають рамну конструкцію. Вона є необхідністю, оскільки без рами пройти реальне бездоріжжя буде неможливо.

Основними відмітними характеристиками тут виступають:

  • постійний повний привід;
  • наявність системи межколесной блокування;
  • великі розміри;
  • потужний двигун;
  • величезний кліренс від 250 мм;
  • наявність зниженої передачі;
  • міжосьовим блокування;
  • великі колеса;
  • спеціальні позашляхові шини.

Якщо ви чекаєте від позашляховика чудового комфорту, доведеться вас розчарувати. Тут вони поступаються конкурентам в особі кросоверів і паркетінков.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

кросовери

Тут уже на зміну рамі прийшов несучий кузов разом з лонжеронами. При цьому кросовери також бувають досить солідними за своїми зовнішніми габаритами. Наявність повного приводу не просто вітається, але є обов’язковою умовою для відповідності своєму класу.

Можна виділити кілька основних ознак кросовера:

  • Повний привід. Не завжди постійний;
  • Просторий салон, розрахований на збільшення комфорту;
  • Великий дорожній просвіт, кілька поступається позашляховиків;
  • Великі колеса;
  • Здатність однаково ефективно їздити по місту та середньому бездоріжжю;
  • Досить потужні двигуни;
  • Відсутність зниженої передачі;
  • Наявність блокування диференціала.

Якщо говорити простою мовою, то це позашляховик з меншими розмірами, але з великим прицілом на міську експлуатацію. Саме така універсальність робить кросовери однією з найбільш продаваних категорій автомобілів у світі. Кросовер продається так само успішно, як той же хетчбек.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

паркетники

Порівнювати їх з кросоверами і позашляховиками досить дивне заняття. Так, у них є певна схожість з кросоверами, але ось з позашляховиками немає абсолютно нічого спільного.

Тому зараз паркетники часто називають кросовери, а кросовери паркетниками. Тут варто виділити кілька важливих нюансів. А саме:

  • Паркетники є звичайними машинами суто для міської експлуатації;
  • Вони ближче до хетчбеків і універсалів, ніж до кросоверів;
  • Машини орієнтовані на максимальний комфорт в місті;
  • Для бездоріжжя вони абсолютно не призначені;
  • Прохідність не вище, ніж у седанів, хетчбеків і універсалів;
  • У більшості випадків повний привід відсутній;
  • Останнім часом стало актуально оснащувати паркетники підключається приводом на 4 колеса;
  • Під капот не ставлять потужні мотори;
  • Розрахунок робиться на економічну їзду в місті;
  • За ціною трохи перевершують хетчбеки і універсали, але коштують помітно дешевше кросоверів і позашляховиків.

Думаю, тепер все встало на свої місця. Нічого складного в визначеннях цих типів транспортних засобів немає.

А тепер можна і подумати щодо того, що краще купити собі.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

підводимо підсумки

Позашляховики в своєму традиційному розумінні є величезними машинами для підкорення бездоріжжя. Але останнім часом споживачі все менше зацікавлені в таких функціях, вимагаючи більше комфорту і можливостей для міської експлуатації.

Ера реальних позашляховиків добігає кінця. І всьому виною кросовери. Вони стали тим самим проміжною ланкою між впевненим подоланням бездоріжжя і комфортабельною їздою в місті. Оскільки більшість людей виїжджають на машинах на дачу або на природу, долати болото, бруд і метрові снігові замети їм не потрібно.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

А ось паркетник можна назвати чимось на зразок універсалу або хетчбека підвищеної прохідності. У них трохи вище кліренс і трохи більше колеса. Зазвичай паркетники будують саме на базі хетчбеків, лише візуально намагаючись надати їм вигляду кросовера. Але в технічному плані це все той же міський хетчбек.

Сподіваюся, я зумів відповісти на основні питання. Якщо немає, задавайте їх у коментарях. Обов’язково обговоримо.

Спасибі всім, хто з нами! Підписуйтесь, залишайте коментарі та чекайте багато нових, цікавих матеріалів!

Спасибі за прочитання! Будь ласка, оцініть статтю

( 4

Чим відрізняється кросовер від позашляховика

Сьогодні по дорогах їздить величезна кількість машин, які зовні практично нічим не відрізняються. Але відмінності є і найчастіше вони криються в технічних характеристиках, прохідності, потужності та інше.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Найскладніша ситуація з паркетниками, кроссоверами і позашляховиками. Хтось просто називає всі ці автомобілі джипами, а інші сперечаються про їх відмінностях. Зрозуміло, вони є. Щоб розібратися в них досить звернути увагу на назви.

Позашляховик здатний пересуватися в зонах, де немає і зовсім ніякого асфальтового покриття. Кросовер (від слів cross over) може долати зони з більш складною прохідністю, але поступається позашляховику.

А паркетник найближче до землі і може пересуватися тільки по асфальту. А тепер докладніше.

Позашляховики

Цей автомобіль в прямому сенсі слова може їздити по полях, лісах і самим складно прохідним ділянкам. Це дуже габаритний автомобіль, який оптимальний для бездоріжжя, а в місті перетворюється на неповоротку бандуру, яку складно припаркувати.

Щоб відрізнити позашляховик від інших «джипів» досить звернути увагу на кілька особливостей цього авто:

  • Кузов. Зазвичай він відрізняється великою місткістю (винятком є ​​хіба що УАЗ 469, який незважаючи на свої скромні габарити все одно залишається позашляховиком). У такій машині можуть вільно розміститися до 7 осіб. Сидіння встановлюються в 2-3 ряди.
  • Двигун. Силовий агрегат в позашляховику повинен бути потужним. Як правило, в них ставлять бензинові V-подібні двигуни на 3,5-4 літра. Є моделі і на 5-6 літрів, але це дуже дороге задоволення. Завдяки таким потужностям позашляховик і отримав свою назву, бо йому не страшні ні сніг ні бруд.
  • Рамна конструкція. Це ще одна відмітна риса. Кузов позашляховика встановлюється на жорстку, потужну раму. Завдяки цьому авто здатне перевозити великі вантажі і протистояти підвищеним навантаженням. Однак, саме через рами, їздити в позашляховику не дуже комфортно.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

  • Трансмісія. Як правило, встановлюється коробка передач роздаткового типу. Завдяки цьому можна розподіляти крутний момент так, щоб на провідних колесах він збільшувався. Саме завдяки «раздатке» позашляховик і справляється навіть з найстрашнішим бездоріжжям.
  • Привід. У цьому позашляховику завжди повний привід. Є моделі, в яких він може включатися і відключатися, але його наявність обов’язково в будь-якому випадку.
  • Кліренс. У позашляховика він становить не менше 200 мм. А якщо в авто встановлена ​​пневмопідвіска, то дорожній просвіт збільшується до 350 мм.

На позашляховиках часто можна побачити кенгурятники, лебідки, прожектори та інші аксесуари, властиві високопотужним авто. Хоча, сьогодні подібний «обвіс» втрачає свою актуальність, тому на машини цього типу він рідко встановлюється.

  • Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі
  • Якщо говорити про найбільш популярних представників цього класу, то варто виділити Land Cruiser Prado, Nissan Patrol, Chevrolet Tahoe і Jeep Grand Cherokee.

Також їх називають CUV – автомобілями. По суті ці моделі були створені для тих, хто хоче користуватися всіма перевагами позашляховиків і вільно переміщатися по місту. Теоретично кросовер здатний долати перешкоди у вигляді бруду і снігу, але до позашляховика він не дотягує за кількома параметрами:

  • Кузов. Як правило, це п’ятимісні машини, які сьогодні і зовсім можуть бути хетчбек класу «С». Наприклад, Renault Duster відноситься саме до такої категорії.
  • Двигун. Максимальна межа кросовера – 3,5 літра. Але, сьогодні стали випускати і турбовані силові агрегати для цих авто, які оптимальні для міста, але на трасі показують себе не з кращого боку.
  • Рама. У будь-якого класичного кросовера її немає. Ця машина створена для помірного бездоріжжя, тому з великими навантаженнями їй все одно не впоратися, а значить і немає сенсу ставити раму. Зате такі машини не такі «жорсткі», тому їздити в них комфортніше, ніж в позашляховиках.
  • Повний привід. Він може бути присутнім, але частіше за все на авто цього типу встановлюється підключається привід.
  • Кліренс. Знову ж бо машина створювалася не для найсуворіших умов, дорожній просвіт у неї рідко доходить до 195 см. Цього достатньо для того, щоб заїжджати на бордюри, але ось з більш складними перешкодами машина вже не впорається.
  • Підвіска. Якщо в позашляховику вона посилюється пневматикою і пружинами, то у кросовера вона зазвичай трохи краще, ніж у хетчбека.

Кросовер – це оптимальний варіант. Він споживає не так багато палива, як позашляховик, більш верткий і компактний. У разі необхідності він без проблем проїде по розбитій дорозі.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Серед найпопулярніших кросоверів можна виділити Hyundai Tucson, Subaru Forester, Nissan X-Trail і багато інших.

паркетники

Для водія позашляховика це авто виглядає як невдалий жарт інженерів. Можливо зовні паркетник і виглядає як щось потужне і здатне справлятися з дорогами в лісовій глушині, на ділі все не так. Пересуватися такий автомобіль може виключно по асфальту. Так для чого ж тоді створювалася ця машина?

Все просто, коли представники автоконцернів стали проводити дослідження, то вони з’ясували, що позашляховики користуються великою популярністю, але тільки одиниці використовують їх за прямим призначенням (їздять по лісах, пагорбах і бруду). Велика частина позашляховиків і зовсім не залишає міської межі. Тому було вирішено створити машину, яка зовні буде виглядати брутально, а за технічними характеристиками більше підійде для комфортної їзди по місту.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Відрізнити паркетник дуже легко за кількома ознаками:

  • Кузова. Як правило, це самі компактні машини, в які поміщається 5 чоловік.
  • Двигуну. Творці авто вирішили, що для пробок і їзди по місту досить 1,6-2 літрів. Цього недостатньо для бездоріжжя, але зате економічно.
  • Відсутності рами. Якщо навіть в кроссоверах її не встановлюють, то малопотужного паркетнику вона і зовсім нема чого.
  • Повному приводу. Він носить скоріше номінальне значення. Сьогодні все частіше можна зустріти передньопривідні моделі. Повний привід звичайно можна підключити, але працювати він буде дуже недовго.
  • Кліренсу. Дорожній просвіт у паркетника на здивування гідний. Він становить до 180 мм, чого цілком вистачає для подолання бордюрів.
  • Трансмісії. Зазвичай це стандартна КПП механічного або автоматичного типу.
  • Підвісці. Зазвичай вона така ж як у седана або хетчбека, але зустрічаються моделі і з ресурсними амортизаторами.

Паркетники з великою натяжкою можна зарахувати в одну категорію з кросоверами і позашляховиками. Багато хто не розуміє навіщо переплачувати тільки за зовнішню схожість з габаритної машиною, коли можна купити більш комфортабельний седан. Але, так чи інакше і ці авто знайшли свого покупця.

Яскравими представниками гідних паркетників є Nissan Qashqai, Lada XRAY і Renault Sandero.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

На завершення

Виходячи з вищесказаного відрізнити ці автомобілі нескладно. Позашляховики найпотужніші, кросовери оптимальні, а паркетники є найбільш малопотужними представниками ТЗ цього класу, але і найбільш економічними. Тому при виборі так званого «джипа» варто орієнтуватися на умови їзди і то, наскільки часто автовласник змушений їздити в умовах складної прохідності.

позашляховик

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Перші позашляховики почали з’являтися на початку минулого ХХ століття у вигляді військових повнопривідних автомобілів. Як правило, ці машини випускалися невеликими партіями і були призначені для транспортування командирського складу.

Першим серійним армійським автомобілем-позашляховиком став GPV (General Purpose Vehicle), створений за сприяння кількох автовиробників, в тому числі і Ford Motor. За однією з версій, солдати охрестили нові машини «джипами» за першими літерами «джи» і «пі».

Також існує пояснення, що слово Jeep походить від армійського сленгу, а саме від слова «роботяга». Термін «позашляховик» був впроваджений лише в 90-х роках, щоб уникнути проблем з фірмою Chrysler, яка на той час вже володіла брендом «Jeep».

На сьогоднішній день мода на позашляховики падає, їх замінюють більш економічні і безпечні кросовери.

Зовнішній вигляд і особливості. Як виглядає позашляховик

Позашляховик має великі габарити, широкими шинами і укріпленим корпусом. Такі автомобілі можуть бути як дво-, так і чотирьохдверними, а також з одним або двома рядами сидінь. Виходячи з назви, основним призначенням позашляховика є проходження складних ділянок місцевості і рельєфу – подолання перешкод.

Всередині автомобіль оснащується бензиновим або дизельним двигуном. Відмінною рисою позашляховиків є особлива рама, на яку встановлюється корпус. Ця конструкція призначена для зміцнення кузова і захисту від механічних пошкоджень під час їзди по бездоріжжю.

Однак, така конструкція з кожним роком зустрічається все рідше і рідше, ринок поступово завойовують позашляховики з несучими корпусами.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Кросовер або позашляховик. В чому різниця?

На це питання неможливо відповісти однозначно, так як ці два типи кузовів мають свої переваги і недоліки і спрямовані на вирішення певних завдань.

Якщо Ви не можете визначитися з вибором, то Вам необхідно чітко відповісти на питання: «Для яких цілей Ви купуєте автомобіль?», А також «Якими типами доріг Ви найчастіше користуєтеся?».

Для отримання додаткової інформації Ви можете звернутися до фахівців ГК FAVORIT MOTORS, які з допоможуть Вам у виборі машини Вашої мрії.

А тепер ми коротко спробуємо розібратися з плюсами і мінусами цих двох класів автомобілів.

Позашляховик. Даний автомобіль в першу чергу призначається для подолання складних дорожніх умов: сільських доріг, грунтових трас, бездоріжжя.

Іншими словами, якщо Ви хочете придбати автомобіль, який збираєтеся експлуатувати не тільки на трасах міста, а й в передмісті і на природі, то позашляховик стане для Вас ідеальним помічником.

Даний клас автомобілів відрізняється особливою будовою кузова, оптимальними можливостями приводу, підвищеним дорожнім просвітом і зниженим поряд передач трансмісії.

Чим відрізняється кросовер від позашляховика?  Чи не помиляємося при виборі

Кросовер. Він є гібридом позашляховика і класичного легкового автомобіля. Даний вид кузова містить в собі всі конструктивні новинки та особливості, які підвищують рівень комфорту при їзді на максимальній швидкості.

Відмінними рисами кросовера є повний привід, висока посадка і високий дорожній просвіт, а також, в порівнянні з позашляховиками, висока економічність. Як правило, на все кросовери встановлюються несучі корпусу.

Великий вибір нових автомобілів Ви знайдете в салонах офіційного дилера європейських, американських і корейських автомобілів – ГК FAVORIT MOTORS.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…