Найголовніший ворог автомобільного кузова – корозія, іржа в першу чергу з’являється на кузовних ділянках з незахищеним металом, не покритих фарбою, грунтом, спеціальними антикорозійними засобами.

Чим обробити днище автомобіля, щоб воно не іржавіло – актуальна тема для багатьох автомобілістів, адже не всі склади забезпечують надійний захист, до того ж необхідно правильно наносити захисний шар, дотримуючись технологію.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Грамотно виконана обробка з дотриманням всіх правил гарантує довгий термін служби кузова, запобігає іржавіння авто. І треба не забувати підтримувати машину в хорошому стані, адже з часом і на обробленої поверхні можуть з’явитися дефекти, здерти або відлетіти антикор (антигравій).

Склади для обробки днища автомобіля

Чим краще обробити днище автомобіля – актуальне питання, вибрати «правильний» склад з усього асортименту мастик, Мовіль, перетворювачів іржі, антигравійне покриття непросто, промисловістю пропонується безліч марок і брендів різної автохімії. Користувачами і автомобільними експертами складено чимало рейтингів, опублікованих в мережі, серед антикорозійних засобів кращими вважаються хімічні препарати торгових марок:

  • RunWay;
  • Dinitrol;
  • Liqui Moly;
  • Noxudol;
  • Hi Gear;
  • Textile

Антикор проводиться як для прихованих, так і зовнішніх поверхонь, і вимоги для цих складів пред’являються різні. Основними властивостями, якими повинен володіти антикорозійний препарат, є:

  • хороша адгезія (надійне зчеплення з кузовний поверхнею);
  • здатність надійно захищати метал;
  • низька токсичність;
  • герметичність;
  • вогнестійкість;
  • еластичність (покриття не повинно розтріскується і відшаровуватися);
  • термостійкість (властивості матеріалу не повинні змінюватися і залежати від температури).

Обробка днища кузова проводиться в кілька етапів, при цьому практично завжди використовуються кілька хімічних засобів.

Кожен з антикором може виконувати відразу кілька функцій, не тільки запобігати появі іржі і боротися з корозією, а й служити в якості шумо- і віброізоляції, виступати в якості захисту кузова від ударів (летять з дороги камінчиків, гравію, осколків скла).

Коли необхідна обробка днища кузова

Часто автовласники про захист кузова машини замислюються лише тоді, коли він починає іржавіти. Але іржаве днище – це вже досить велика проблема, щоб відновити його, нерідко доводиться користуватися зварюванням, ставити латки, проводити досить трудомістку роботу. Допускати іржавіння машини не слід, виконувати антикорозійну обробку необхідно:

  • один раз в 3-4 року (можна і частіше, періодичність залежить від того, наскільки кузов конкретної моделі авто добре протистоїть корозії);
  • відразу після покупки старої машини;
  • в разі наїзду на перешкоду днищем і пошкодження антикорозійного шару (його здирання).

Не секрет, що і на багатьох нових авто проводиться недостатньо якісна обробка, тому відразу ж після покупки рекомендується заглянути під машину, оцінити стан антигравійного покриття.

При тонкому захисному шарі антигравій потрібна додаткова обробка, антикорозійний склад слід наносити, поки автомобіль не почав експлуатуватися.

Якщо машина ще не їздила по дорогах, часу на підготовку піде менше, не потрібно ретельно відмивати днище і колісні арки.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Підготовка кузова до антигравійної обробці

Весь процес нанесення антигравій складається з трьох основних етапів:

  • підготовка поверхні;
  • покриття грунтом;
  • обробка антикорозійним складом.

Складність підготовки залежить від стану самого кузова: при наявності вогнищ корозії необхідно видалити іржу, при необхідності вирізати шматки гнилого металу, встановити латки, якщо в днище з’явилися дірки.

Але в першу чергу обробляється повинна бути ретельно вискоблено, вимита і висушена, тільки потім слід виконувати кузовні роботи.

При видаленні бруду є один нюанс – пил і сміття досить складно видалити в важкодоступних місцях, наприклад, з прихованих порожнин, від неї краще позбутися за допомогою стиснутого повітря.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

  • Перед миттям завжди проводиться суха очистка від бруду, чистити кузов зручно металевою щіткою, а в місцях вигинів – наждачним папером.
  • Видаляючи іржу «наждачкою» і зачищаючи метал, буде не зайвим додати поверхні деяку «матовість», це робиться для того, щоб грунт міцніше ліг на металеву поверхню, зчепився з металом.
  • Перед грунтовної зачисткою корозійних ділянок ржа обробляється спеціальним складом – перетворювачем іржі, це хімічний засіб завжди можна знайти в магазинах, що торгують лакофарбовими матеріалами для автомобілів. Перетворювач наноситься на металеву поверхню м’яким пензликом, щоб було зручніше вмочати кисть, частина рідини з флакона переливають в зручну широку ємність

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Після нанесення складу іржа майже відразу починає вступати з хімічним засобом в реакцію, рідина починає пінитися, а ржа – «з’їдатися».

Перетворювачі іржі – види і особливості

Перетворювач іржі – ефективне хімічне засіб в боротьбі з корозією, найчастіше основним компонентом складу є ортофосфорна кислота. Цей хімічний препарат не тільки дозволяє позбавлятися від іржавіння, а й тривалий час оберігає метал, створюючи захисну плівку. У Росії найбільшого поширення і популярність отримали такі марки перетворювачів як:

  • «Цинкар»;
  • Hi-Gear;
  • AVS AVK-101;
  • MasterWax ФОП-1;
  • Kudo;
  • «Хімік»;
  • «Панцир»;
  • «Кольчуга».

Перетворювачі бувають не тільки рідинні, але і пастоподібні, у вигляді гелю, деякі засоби наносяться за допомогою розпилення, у флаконах передбачений пульверизатор.

Як правило, достатньо 15 хвилин після обробки металевої поверхні, щоб іржа перетворилася і була готова до подальшої обробки.

Після висихання перетворювача оброблювану ділянку необхідно зачистити наждачним папером або щіткою по металу, а потім знежирити.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Обробка кузова праймером

Після повністю проведеної підготовки захищені ділянки днища кузова необхідно обробити праймером, простіше кажучи, заґрунтувати (праймер – це та ж грунтовка).

Нанести грунт зручніше пульверизатором, також можна скористатися і звичайною малярською пензликом, але в другому випадку обробка буде відбуватися довше, і грунтовки матеріал не так рівномірно ляже на кузовную поверхню.

Ще плюс пульверизатора – їм зручніше покривати метал грунтом в важкодоступних місцях, метод розпилення гарантує накладення рівного шару по всьому днищу автомобіля.

Зверніть увагу

Праймером необхідно обробити всі ділянки кузова з оголеним металом і місця, протруєне перетворювачем іржі, але якщо грунтовка потрапить на захищені частини днища, гірше від цього не буде.

Наступний етап – покриття грунтом всій кузовний поверхні знизу, але якщо днище не постраждало від корозії, можна цей етап пропустити, обійшовшись хорошою підготовкою (чищенням) і знежиренням.

Після цього не буде зайвим обробити зварювальні шви і поглиблення герметиком, також загерметизувати поверхню навколо вварних склянок.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Грунтовка і герметик повинні ґрунтовно висохнути, тільки після цього можна приступати до наступного етапу обробки – нанесення антикорозійного покриття.

нанесення антигравій

Антикорозійне засіб буває різних типів, вона може являти собою препарат типу «Мовіль», мастику або антигравій. Захисне покриття наноситься на кузовную поверхню трьома способами:

  • розпиленням з флакона (якщо пакувальний балон оснащений розпилювачем);
  • за допомогою пульверизатора (при наявності цього пристрою і компресора зі стисненим повітрям);
  • пензликом або валиком, зазвичай метод застосовується, якщо днище обробляється мастикою.

Застосування пульверизатора – найбільш ефективний спосіб обробки: шар антигравій лягати на кузов рівно, при цьому досягається висока продуктивність, а витрати за часом мінімальні. Але не всі власники авто можуть провести таку обробку, так як не мають необхідного обладнання.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

З балончика з розпилювачем антигравійного склад наноситься теж досить рівномірно, але продуктивність тут невисока, обробка проводиться довше.

Можна промазати днище за допомогою пензлика, але потрібно запастися терпінням і пристосуватися наносити антикорозійний шар рівним шаром.

Покривається кузов мовілем або Антигравий двома-трьома тонкими шарами, після кожної обробки необхідно дати висохнути складу протягом 20-25 хвилин.

Мовіль для антикорозійної обробки днища

На автомобільному ринку представлено багато хімічних препаратів для антикорозійної обробки днища, і сперечатися, який засіб краще, можна нескінченно. Великою популярністю в Росії користуються Мовіль, цей антикор розроблений в лабораторіях Москви і Вільнюса.

Вважається, що Мовиль більше підходить для обробки прихованих порожнин, тим не менше, їм нерідко покривають і днище, в залежності від марки склад буває швидковисихаючим і може не висихати дуже довго.

За виробником великої різниці у засоби немає, все фірми виробляють антикор, схожий за хімічними властивостями.

Мовіль «Цинк» найчастіше продається в півлітрових флаконах, наноситься пензлем, обробка проводиться в два-три тонких шару, після кожного нанесення необхідно почекати 20 хвилин. Основні переваги даного складу:

  • дуже невелика ціна;
  • висока еластичність;
  • можливість нанесення засобу на пофарбовану поверхню.

Мінуси Мовіля – сильна пахучості, погана стійкість до механічних впливів. Шари при нанесенні антикорозійного захисту дійсно повинні бути дуже тонкими, інакше все може просто відвалитися.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

антигравійне склади

Антигравій частіше проводиться під іноземними брендами, буває чорного, сірого і білого кольору. Найбільш відомі марки цього кошти для обробки нижньої частини днища:

  • Tectyl Bodysafe;
  • Tectyl Zinc Bodysafe;
  • Dinitrol 479;
  • Protex;
  • Mercasol 3;
  • Liqui Moly.

Антикорозійний матеріал Dinitrol 479 ще нерідко називають «рідкими подкрилкамі», застосовується для обробки і колісних арок, і автомобільного днища зовні. Зазвичай засіб продається в літрових і 5-літрових банках, основою Дінітрол є полімерна гума. Колір антикору – чорний, виробник гарантує надійність покриття на протязі семи років.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Захисний шар Dinitrol 479 добре переносить високу і низьку температуру, максимально допустимий температурний режим по верхньому рівню: +85 градусів Цельсія.

Щоб склад був більш текучим, перед нанесенням антикор рекомендується розігріти. Крім захисних функцій, Дінітрол ще покращує шумоізоляційні якості, володіє хорошою пластичністю.

Недоліки цього антигравійного покриття – не надто низька ціна, густа консистенція, його доводиться розбавляти уайт-спіритом.

Антикорозійний склад Liqui Moly є сумішшю синтетичних смол і бітуму, так як має гарну адгезію, може наноситися на оброблювану поверхню одним товстим шаром (до 1,5 мм). Продається засіб у флаконах обсягами 0,2 / 0,5 / 1,0 л, повне висихання антикору – від 12 до 24 годин.

Мастики для обробки кузовного днища

Для захисту кузова автомобіля застосовують три основних види мастики:

  • резінобітумной;
  • полімерно-бітумну;
  • епоксидну.

Будь-яка мастика відрізняється досить невисокою ціною, характеризується легкістю у використанні, високою стійкістю. На російському ринку відома продукція під торговими марками «Бікар» і «Олрайт», наноситься антикорозійний матеріал пензликом або фарбопультом, має гарну адгезію.

Бітумно-каучукова мастику «Ойлрайт» краще розбавляти звичайним бензином, проводити обробку в теплу або жарку погоду. Мастика на днище автомобіля тримається краще, ніж антигравій, розпилений з балончика, не тріскається і добре протистоїть механічним впливам.

Як правило, обробки цим засобом вистачає на 2-3 роки експлуатації автомобіля, але великий мінус – бітумна мастика бруднить все, що можна, при цьому досить неприємно пахне.

Яким антикором краще обробити авто? Теорія і огляд конкретних матеріалів

Сучасний ринок матеріалів для захисту кузова авто пропонує автолюбителям величезний вибір різних засобів, які допомагають боротися з корозією і захищають метал від механічних пошкоджень.

Такі матеріали поділяються на кілька категорій залежно від типу застосування та, закінчуючи складом з якого вони виготовлені.

У цій статті ми постараємося розібратися в тому, який антикор для автомобіля краще вибрати в залежності від поставленого завдання.

важливо

У цю категорію поверхонь можна віднести: внутрішні частини дверей, лонжеронів, днища, дверних стійок і т.д. Як бачите, всі ці області приховані від механічних впливів обшивкою салону. Тому до вибору антикору для таких частин кузова пред’являють ряд вимог.

  1. Чи не роз’їдати лакофарбове покриття, нанесене на деталь.
  2. Високий показник адгезії.
  3. Можливість щільного заповнення всіх тріщин, сколів і подряпин.
  4. Однорідна структура матеріалу.
  5. Захищати поверхню від дії вологи і електролітів.
  6. Консервувати сильно пошкоджені ділянки з іржею на кузові, зупиняючи процес повного руйнування. Але насправді краще все зачищати, або ж приварити нові шматки металу.
  7. Витіснення вологи в процесі нанесення на поверхню.

Антикори такого типу виробляють або на масляній, або на парафінової основі. В основному це не засихають кошти, які забезпечують високий ступінь захисту, в тому числі і в місцях стикування деталей і різних щілин.

У разі застосування не еластичного матеріалу, він може потріскатися, і процес розвитку іржі за рахунок потрапляння повітря знову продовжиться. Наносячи, наприклад, невисихаючий склад на масляній основі, ви зможете без проблем заповнити всі вигини поверхні і щілини.

Але є у таких матеріалів і мінус – вони не стійкі до механічних впливів, тому і застосовуються виключно для внутрішніх поверхонь.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

На парафінової основі, так звані воскові склади, також мають як плюси, так і мінуси.

З переваг це те, що вони мають непогану адгезію, як з чистим металом, так і з пофарбованими областями кузова.

Вони утворюють на поверхні воскову плівку, яка зберігає еластичне стан досить тривалий час. Але з мінусів також мала стійкість до механічних пошкоджень.

Якщо говорити про те який антикор для обробки авто зсередини краще, то ми б порадили б розглянути саме варіанти на масляній основі.

Також, якщо ви хочете здійснити повторну обробку деталі, і на ній вже є шар масла або воску, то його необхідно зчистити, і тільки потім наносити нове покриття, в іншому випадку ви можете не помітити процесу іржі під старим покриттям, і в підсумку воно наскрізь згниє. Будьте уважні до цього питання і дотримуйтесь технологію проведення робіт.

Антикор для зовнішніх поверхонь

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

  1. Захист поверхні металу від вологи і електроліту.
  2. Високий ступінь адгезії навіть з пошкодженими ділянками кузова.
  3. Бути частково еластичними, але при цьому показувати високу стійкість до механічних впливів, які прилітають від дорожнього покриття у вигляді піску, бруду і каменів.
  4. Мати здатність витримувати невеликі деформації кузова, які можливі при їзді.

Якщо подивитися на вибір на автомобільних ринках, то ви можете підібрати велика кількість матеріалів, які вирішують проблему захисту зовнішніх поверхонь металу від корозії. Одними з яскравих представників є кошти на основі бітумної мастики, також в їх склад часто додають сповільнювачі корозії і таким чином дані матеріали вирішують кілька проблем.

  • захист від впливу зовнішнього середовища: води, солей, хімічних реагентів.
  • механічна стійкість до потрапляння гравію, піску і інших елементів від дорожнього покриття.
  • при невеликих наїздах на бордюри, або інші перешкоди, хороші мастики також витримують, чого не скажеш про ті ж воскові склади.
  • служать в якості додаткової шумоізоляції і зменшують рівень коливання металевих деталей машини.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Наносять такі антикори досить товстим шаром близько 250-400 мкм.

Також бітумні мастики поділяють по консистенції на висихають і не висихають.

У рідких мастик знижена стійкість до механічних впливів, але при цьому ними зручно обробити навіть найскладніші ділянки, наприклад на днище автомобіля, і вони зберігають свою еластичність дуже довго.

Для підвищення стійкості до пошкоджень до них додають метали, на кшталт алюмінію і цинку. У засихають мастик є недолік – це ймовірність розтріскування в найбільш навантажених ділянках оброблюваної поверхні.

Огляд конкретних антикором для обробки кузова авто

Давайте тепер розглянемо кілька матеріалів, які добре продаються на ринку, і обговоримо виробників цих же коштів. Ми дамо короткі рекомендації, а ви вже самі будете визначати, що підійде саме у вашому випадку. Всі ці матеріали дадуть вам відповідь на те, який антикор краще як для нового, так і старого автомобіля.

Насправді немає особливої ​​різниці між обробкою старого і нового авто, відмінність тільки в процесі підготовки поверхні, старий потрібно буде добре зачистити і обробити від іржі, а на новий авто просто відразу можна буде наносити покриття.

До того ж, всі ці матеріали можна наносити без наявності спеціального обладнання, звичайної пензликом або ж пристроєм для розпилювання (по типу для кроплення жуків на городі).

  1. Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіантиМовіль довго сохне.Після обробки утворює захисну плівку. Наносити можна пензликом в 2 – 3 шари, при цьому робимо перерву на сушку близько 20 хвилин. Важливо наносити саме тонкі шари, оскільки при грубому нанесенні таке покриття буде більш схильне механічних впливів і здатне сколюватися цілими пластами. Тут не працює правило – чим більше, тим краще. Він продається в скляній ємності. Характеризується тим, що довго не сохне, оскільки утворюється жировий шар і після часткового висихання перетворюється в м’яку кірку. Але все ж при тривалій експлуатації транспортного засобу він повністю засихає і потребує заміни. Використовувати можна як для внутрішніх поверхонь, так і для днища і порогів автомобіля. Мовіль довго сохне дозволяє добре законсервувати іржу, і ви ще кілька років можете не вирішувати цю проблему, в разі правильної експлуатації. Адже при попаданні каменів він може утворювати відколи, і процес корозії продовжиться, такий матеріал не стійкий до механічних пошкоджень. Обов’язково застосовуйте бризковики, вони хот частково приберуть всі відлітають від коліс частки дорожнього покриття. Відмінно підійде для тимчасового захисту того ж днища авто.
  2. Мастика body 930 .В основі даного матеріалу лежить каучук. Наносять мастику кистю тонкими шарами, їх можна нанести більше 2 або 3-х. Після висихання утворює тверду поверхню, що нагадує панцир, яка здатна витримувати практично всі дрібні камені і пісок, що летить з-під коліс. За відгуками часто можна почути, що її ушкоджують домкратом на шиномонтажі. Характеризується високою здатністю захисту металу від корозії, і високим ступенем укриття поверхні, не пропускаючи при цьому кисень і воду, що консервує вогнища іржі. Але при тривалій експлуатації 2 – 3 роки, такий матеріал все ж стирається, хоч і частково, і потрібно заново проводити всі роботи. Для того щоб продовжити термін використання можна додатково по ньому обробити тонким шаром Мовіля, і навіть якщо тверде покриття трісне,
  3. Мовіль швидковисихаючий. Продається в пластиковій упаковці. Нагадує собою водянистий розчин, який можна нанести або пензлем, або пульверизатором. Після повного висихання перетворюється в парафін (жовте покриття). Воно досить міцне, і навіть здатне витримувати мийку під тиском, але механічні пошкодження від каменів зводять його нанівець в короткі терміни. Часто використовують на внутрішніх поверхнях, наприклад під ущільнювачами дверей і стекол, днища і крил зсередини салону. Адже це засіб абсолютно нейтрально до гуми, чого не скажеш про довго сохне Мовіль, який призводить гуму в непридатність. Для зовнішніх частин кузова використовувати його ми не рекомендуємо.
  4. Тектил цинк body safe. Це засіб дорожчими за попередні в рази два. Продається в аерозольних балончиках або відрах. З відра наносять на поверхню за допомогою фарбопульта. Це більш професійний засіб. Це текучий матеріал, який дозволяє заповнити всі щілини і вигнуті поверхні, того ж днища. Матеріал досить еластичний і довго засихає, але коли набирає потрібної консистенції, то перетворюється в плівку середньої товщини, яка сходу на гуму, такий же м’який, еластичний і міцний. При нанесенні лягати у вигляді шматків, з повітряними порами, але під час висихання все повітря виходить і утворюється рівномірна поверхня. З головних особливостей, які виділяють майстра є те, що body safe недостатньо твердий, але при використанні бризковиків і щадному режимі експлуатації авто ви вирішите проблему антикорозійної обробки на років 5 – 6. Другий момент, кажуть, що її не бажано окремо наносити на старі авто, висока адгезія приховає іржу під ним і той же підлогу в машині прогниє повністю. В такому випадку комбінують матеріали по типу Тектил мл + body safe, або ж швидковисихаючий мовіль, а поверх body 930. Але в будь-якому випадку краще добре підготувати поверхню зачистити її, протравить хімією від іржі, заґрунтувати і тільки потім наносити антикор.
  5. Тектил мл, Мовіль для прихованих порожнин . Ці обидва матеріали застосовують для прихованих поверхонь всередині кузова авто. Тектил мл утворює тягнеться плівку, а Мовиль парафиновое покриття. Тут ви вже вибираєте за ціною. Обидва матеріали добре себе зарекомендували, а той же Мовиль є з різними добавками, наприклад перетворювачем іржі.

Оцінивши кілька цих матеріалів можна дати відповіді на кілька запитань. Яким антикором краще обробити днище автомобіля? Можна використовувати для прикладу body 930 + мовіль довго сохне, або Тектил мл + Тектил цинк body safe. Для внутрішніх? Тектил мл, Мовіль для прихованих порожнин, Мовіль буде дешевше.

Які матеріали ще присутні на ринку?

Є ряд інших антикором, які також користуються попитом.

  • 3М 08877 (США). Характеризується високим рівнем адгезії, але при -20 градусів Цельсія ставати крихким. Добре захищає метал від розчинів солі і води.
  • СОУДАЛ АНДЕРБОДІ (Бельгія). Хороша стійкість до механічних пошкоджень і температурних перепадів. Але цей матеріал менш стійкий до солей.
  • ХАРДВАКС (Швейцарія). Невисокий рівень адгезії і при -20 градусів Цельсія втрачає еластичність. Відмінно захищає від соляних складів і не впливає на лакофарбове покриття оброблюваної деталі.
  • WAXOYL (Швейцарія). Утворює еластичну і морозостійка плівку, яка відмінно захищає від води і солей. Але при тривалій експлуатації потрібно поновлять покриття. Характеризується низькою витратою матеріалу. Використовується для внутрішніх поверхонь.
  • SOUDAL ML-WAX (Бельгія). Утворюється захисна плівка. Застосовують для прихованих поверхонь. Є проблеми з плинністю матеріалу до засихання, що ускладнює процес заповнення всіх щілин і стиків деталей.
  • ФЕРРО-БАР’ЄР (Росія). Характеризується високим рівнем адгезії, хорошою плинністю і після висихання виходить еластична плівка. Для прихованих поверхонь. З мінусів, стає крихким на морозі або при нагріванні.

Як бачите, ми постаралися розглянути основні параметри антикором, визначили. Що є варіанти дл зовнішніх і внутрішніх поверхонь кузова. А те, яким антикором краще обробити машину вирішувати вже вам, виходячи з фінансових можливостей і конкретних завдань, які ви ставите перед таким захисним покриттям. Поділіться своїми відгуками про застосовувані вами антикор.

Обробка днища автомобіля своїми руками

У цій статті розберемося, як правильно здійснюється обробка днища автомобіля своїми руками. Днище і колісні арки автомобіля найбільш схильні до впливу каменів і піску, що летять з дороги під час руху.

Для захисту використовується спеціальне еластичне покриття, яке зменшує шум, від якого відскакують камені, не пошкоджуючи його.

Додатковою проблемою при експлуатації автомобіля є піщано-сольова суміш на дорогах взимку, яка викликає електро-хімічні реакції, що прискорюють виникнення корозії. Проста вода без солей не несе такої небезпеки для автомобілів, що мають стандартну заводську захист.

Прискорює появу і поширення корозії саме наявність солей в кліматі і на дорогах. Найбільше сіль впливає, коли температура піднімається вище нуля. При морозах такого сильного дії солі немає. Тому дуже важливо частіше мити днище і колісні арки під час сльоти.

Таким чином, захисне покриття повинне також забезпечувати хорошу антикорозійний захист.

Іржа як айсберг, її видно тільки на 10 відсотків. Волога потрапляє і залишається в важкодоступних місцях без вентиляції. У більшості випадків корозія починається зсередини і переходить назовні.

Уразливими для корозії зонами є місця з точковою зваркою. При зварюванні з металу випаровується гальванічне покриття і послаблюється молекулярна структура металу.

Таким чином, збільшується ризик окислення металу – корозії.

Можете прочитати статтю “як прибрати іржу з автомобіля”, де детально описуються способи боротьби з корозією.

У цій статті розглянемо типи захисних покриттів для днища, їх переваги та недоліки, а також як проводиться обробка днища автомобіля своїми руками.

Що являє собою заводське захисне покриття днища?

Першим бар’єром проти окислення металу йде цинкове покриття, також відоме як гальванічне. Воно є одним з найбільш часто вживаних захисних покриттів в автомобілебудуванні.

Різні автомобільні виробники можуть застосовувати різні методи нанесення цинку з різною товщиною. Оцинкована сталь навіть при порушенні захисного покриття може якийсь час не іржавіти.

Порада

Далі слід заводський грунт і захисне еластичне Абразивостійкий покриття, що захищає від проникнення вологи, від впливу каменів і зменшує вібрації і шум всередині салону.

На сьогоднішній день найбільш поширеними матеріалами для захисту днища автомобілів іноземного виробництва є покриття на основі полівінілхлориду (ПВХ), поліуретану (ПУ) і невеликий відсоток акрилових покриттів.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Захисні склади днища на основі ПВХ є суспензією частинок полівінілхлориду в НЕ летючих пластифікатора, стабілізаторах, підсилювачах адгезії, пігментів і наповнювачів. Це так званий пластизоль. Він має хороші звукопоглащающіе властивості.

ПВХ є зносостійким покриттям. Головною перевагою такого покриття є довговічність. Пластизоли на основі ПВХ дають довгострокову захист і є еластичними.

Адгезія покриття ПВХ не задовольняє всім вимогам, тому попередньо застосовується спеціальний грунт або підсилювач адгезії.

Нанесення пластизолю проводиться бесвоздушним методом. Повітря бере участь в нанесенні, але не змішується з захисним складом.

На заводі, після нанесення, покриття піддається впливу високої температури (від 100 до 175 градусів за Цельсієм протягом півтори години).

Під час нагрівання, частинки ПВХ розм’якшуються і розчиняються в пластификаторе, формуючи однорідну плівку. Після охолодження, покриття стає стійким до впливу каменів, водостійким і хімічно інертним.

При формуванні плівки захисного покриття не відбувається ніяких випарів летючих речовин, здатних зіпсувати цілісність плівки. Абразивостійкість посилюється наповнювачами, що входять до складу покриття.

Однією з вимог до покриття є його здатність наноситися за допомогою розпилення, не забиваючи сопла розпилювачів. Для цього підібрані наповнювачі, які відповідають цим вимогам.

Покриття на основі поліуретану є більш зносостійким. Необхідний захист від впливу каменів може досягатися при меншій товщині покриття. В результаті знижується загальна вага автомобіля.

Автомобільні покриття, засновані на поліуретані (PU) поєднують в собі комбінацію твердості і еластичності. Ці властивості дають хороше поєднання захисту від відколів і стирання.

Зверніть увагу

При всіх перевагах, поліуретанове покриття має більш високу вартість, ніж покриття на основі ПВХ.

Альтернативою захисного покриття на основі ПВХ і поліуретану (ПУ) є акрилове покриття. Цей матеріал має кращі пенообразующие і шумоізоляційні властивості.

Чи потрібно проводити обробку днища на новому автомобілі?

Існують різні думки на рахунок того, чи варто обробляти днище і колісні арки на новому автомобілі.

Деякі фахівці вважають, що автомобіль має заводську захист і не вимагає додаткової обробки, а послуга в дилерських центрах з антикорозійного обробці призначена для викачування грошей.

Інші парирують, кажучи, що стандартної захисту мало, так як захисне покриття днища на нових автомобілях може мати недостатню товщину, з метою економії. Хто б, що не призводило як аргумент, а суперечки залишаються.

Автовиробники, в залежності від агресивності клімату в конкретній місцевості, щоб дати гарантію, можуть обробляти днище кузова по-різному. Якщо автомобілі, призначені для району з менш агресивним кліматом, імпортуються в міста з більш агресивним кліматом, то додатковий захист кузова необхідна.

Іншим аргументом додаткової обробки днища кузова можна вважати той факт, що це найкращий для цього момент, так як днище і колісні арки ідеально чисті і без ознак іржі.

У будь-якому випадку, потрібно вивчити яку заводську захист має новий автомобіль і яким складом пропонується його обробити, чи сумісна додатковий захист із заводським покриттям і чи не зашкодить йому.

Які бувають засоби для обробки днища автомобіля своїми руками?

В цілому склади, якими проводиться обробка днища своїми руками можна розділити на дві групи. Це захисні склади для відкритих поверхонь і продукти для прихованих порожнин.

Склади для відкритих поверхонь

Захисні засоби для відкритих поверхонь можна в свою чергу розділити на:

  • покриття, що дають довготривалий захист;
  • покриття, що вимагають періодичної повторної обробки.

Покриття, що дають довготривалий захист , є мастики на основі гуми, бітуму або полімерів.

Головна їхня перевага в тому, що вони є стійкими до впливу каменів і зменшують шум в салоні.

Вони можуть розпорошуватися за допомогою спеціального пістолета (shutz gun) або наноситися пензлем. Їх завдання герметизувати днище від навколишнього середовища.

Більшість продуктів для довготривалого захисту днища мають бітумну основу. Продукти на основі бітуму не є затверджувальними. Вони тривалий час залишаються еластичними і не стають крихкими.

важливо

Антигравійне покриття містить гуму і полімери, застигає, але залишається еластичним. Від нього відскакують дрібні камені. Можете прочитати статтю “особливості нанесення антигравій”, де детально описані його властивості, підготовка до нанесення і нанесення.

Покриття, що дають довготривалий захист, не проникають досить глибоко в складки металу і важкодоступні місця, де зазвичай виникає корозія. Такі засоби ефективні, якщо нанесені на чисту суху поверхню, краще нову.

Якщо з якоїсь причини таке покриття пошкоджується, то волога буде потрапляти через це пошкодження, створюючи «кишеню». В результаті корозія буде розвиватися всередині захисного покриття і не буде помітна. Навіть бітумне покриття з часом може стати твердим і крихким і потріскатися.

Через тріщини вода і може потрапити всередину.

Покриття, що вимагають періодичну повторну обробку , являють собою густі склади на основі масел, парафіну і воску.

Захисна плівка цих компонентів, на відміну від плівки, сформованої довгостроковими складами, дозволяє випаровуватися волозі, що залишилася всередині.

Така властивість допомагає запобігти появі нової іржі.

Віск не шкідливий для здоров’я і може застосовуватися на днище навіть всередині салону. Воскові склади, на відміну від складів на базі масел, можуть з часом висихати.

Склади на основі масла можна вважати кращим антикором, так як вони мають хорошу проникаючу здатність, витісняють вологу і не висихають. Масла можуть размягчать заводську захист днища.

Захисні покриття на основі воску і масел не дають механічний захист днища, не є довговічними і вимагають періодичного оновлення.

 Склади для прихованих порожнин

Для порожнин захисний склад повинен володіти іншими характеристиками. Він повинен бути рідким, що проникає в усі тріщини і щілини, при цьому ніколи не висихати. Внутрішні порожнини обробляються продуктами на восковій або масляній основі.

Продукт повинен містити інгібітори, здатні гальмувати виникла корозію. Він повинен витісняти воду і нейтралізувати сіль. Такий захист потрібно періодично оновлювати. Якісний віск для порожнин допоможе витіснити вологу і захистити метал.

Склад важливо наносити розпиленням так, щоб воно здійснювалося в усіх напрямках (360 градусів) і потрапляло в усі важкодоступні місця.

Порада

Для порожнин можна використовувати розпилювачі, призначені для нанесення антигравій, як і самі засоби для відкритих поверхонь. Вони не приносять користі для застосування в порожнинах.

Рідкі склади для порожнин з часом можуть витікати і потрібно періодичне повторення обробки (через 1-2 роки).

гарматне сало

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Окремо варто відзначити так зване «гарматне сало». Цей захисний склад є загущених маслом з вмістом антикорозійних присадок, розроблений спеціально для захисту металу автомобіля від окислення. Тверде «гарматне сало», яке застосовується для днища, містить в собі багато парафіну. М’яке використовується для обробки всередині порожнин. Це засіб зарекомендувало себе як хороший антикор. Воно добре тримається на поверхні і не змивається водою. Проте, “гарматне сало” не дає механічного захисту і вимагає періодичного оновлення.

Підготовка до обробки днища автомобіля

  • Будемо розглядати як здійснюється підготовка і обробка днища своїми руками антигравійного складом. Обробка іншими засобами має свої особливості, але в цілому процес однаковий.
  • Перед нанесенням кошти, днище повинно бути чистим. Процедуру потрібно робити на підйомнику, ямі або використовувати спеціальний перекидач. Днище і арки промиваються гарячою водою (60-80 градусів) під тиском. При відсутності можливості мийки під тиском, потрібно використовувати щітки для ретельного чищення днища.
  • Якщо потрібно захистити покриттям колісні арки, то знімаються колеса.
  • Потім днище і арки висушуються тепловою гарматою або інфрачервоною сушкою і продуваються стисненим повітрям.
  • Якщо є іржа, то її потрібно прибрати і заґрунтувати спеціальним грунтом з перетворювачем іржі. Кращою підготовкою можна вважати піскоструминну обробку. Якщо захисне покриття нанести на іржаву і нечисту поверхню, то воно тільки прискорить появу іржі.
  • В ідеалі, додаткове покриття днища має наноситися, коли автомобіль ще новий і чистий. Чим товщі покриття на днище, тим воно ефективніше діє як шумоізоляція. Знижується дорожній шум, шум від покришок.
  • На отбортовку порога краще наклеїти малярську стрічку з маскувальним матеріалом, щоб розпорошується склад не потрапляв на лакофарбове покриття. Якщо будете покривати захисним покриттям арки коліс, то по краях крил теж слід наклеїти маскувальний матеріал.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

  • Компоненти, які нагріваються або мають рухомі частини (наприклад, кульові опори, амортизатори), не повинні покриватися засобом для днища. Для заклеювання таких частин використовуйте газети і малярську стрічку.
  • Перед початком розпилення кошти, його потрібно нагріти. Для цього покладіть його у відро з гарячою водою на кілька хвилин. Попередній розігрів антигравій в відрі гарячої води допоможе краще і легше його розмішати до потрібної консистенції. Нагрівання зменшує в’язкість. Так засіб буде краще розпорошуватися. Якщо антигравій розпорошується занадто рідкий, то можна трохи зменшити тиск на пістолеті.
  • У приховані порожнини (лонжерони і підсилювачі) захисний засіб розпорошується через технологічні отвори. При необхідності, ці отвори просверливаются конусним свердлом. Деталі, які підлягають обробці, потрібно закрити за допомогою укривного матеріалу і малярської стрічки.
  • Температура при нанесенні повинна бути від +10 до +25 градусів за Цельсієм. Вологість повітря не більше 60%.
  • Антигравійного склад має дуже короткий термін зберігання (6 з невеликим місяців), після чого його складно або неможливо перемішати в однорідну масу.
  • 1 літра антигравій зазвичай вистачає на 1 кв. м. 4.5 банки вистачає для покриття 4-х арок, днища і нижньої частини порогів на невеликому легковому автомобілі.
  • Перед розпиленням кошти потрібно струснути балон не менше хвилини, після того, як стане чутно кульку.
  • Тиск при розпилюванні має бути 3-4 PSI. Це дасть покриття, за зовнішнім виглядом можна порівняти з заводським. Більший тиск дасть більш гладке покриття. Чим менше тиск, тим більше грубе, шорстке покриття.
  • Не можна розпорошувати на компоненти вихлопної системи, термозахист, колінвал, двигун, трансмісію, диференціал, компоненти гальмівної системи.
  • Захисний склад розпорошується повільними рівномірними рухами. Тримайте сопло на відстані 30-40 см. Це запобіжить небажане утворення пухирів.
  • Антигравій наноситься мокрий по мокрому, без тривалої міжшарової сушки.
  • Товщина покриття може бути різною від 1 до 3 мм. При висиханні засіб осідає і його товщина скорочується.

Чим обробити днище автомобіля від корозії?

Погодні умови сильно впливають на несучу частину будь-якого легкового автомобіля – кузов. І якщо вчасно не зробили роботу, спрямовані на антикорозійний захист кузова, особливо днища, то згодом він може згнити. Тому багатьох водіїв, особливо початківців, цікавить, чим обробити днище автомобіля від корозії своїми руками.

При антикорозійного обробці автомобіля слід приділяти особливу увагу обробці днища, оскільки шкідливий вплив навколишнього середовища найбільше позначається саме на ньому.

Основних методів обробки днища автомобіля всього три: пасивний, активний і перетворює. По суті, всі ці методи зводяться до одного – нанесення захисного шару на поверхню металу. Але між ними є і суттєві відмінності. До речі, ми частково торкалися цієї теми в інструкції з антикорозійної обробки авто.

Пасивний метод обробки днища автомобіля

При пасивному методі обробки на днище машини наносяться різного роду антикорозійні мастики. Основою цих мастик в найчастіше є бітум, але також зустрічаються і мастики на основі каучуку або смоли. Додатковими елементами таких складів часто є волокнисті речовини і графіт.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Подібні антикорозійні мастики для обробки днища не є дефіцитними, їх можна придбати на будь-якому авторинку.

Найпоширенішими продуктами є “Мастика бітумна”, “Мастика сланцева”, “Антикор бітумний”, “Автоантікор резінобітумний” і “Автоантікор епоксидний”.

  • Перед обробкою днища антикорозійними мастиками його перш за все необхідно як слід помити і підготувати до нанесення захисного шару.
  • Перед нанесенням антикора днище обробляють будь-яким ґрунтом.
  • Саму мастику перед нанесенням розігрівають, щоб поліпшити її плинність.

Наносять антикор, як правило, в декілька шарів. Такий захисний склад дозволяє запобігти контакту металу з навколишнім середовищем, тим самим не допускаючи його корозію. До того ж товстий шар мастики в якійсь мірі дозволяє додатково поліпшити шумоізоляції автомобіля.

До недоліків пасивного методу обробки можна віднести такий момент, що якщо днище автомобіля не буде попередньо добре висушене, то під захисним шаром антикора залишиться волога, яка буде руйнувати його зсередини.

Активний метод обробки днища автомобіля

До активних засобів захисту автомобіля від корозії можна віднести такий засіб як Мовіль. Цей препарат є досить популярним засобом для антикорозійної обробки автомобіля.

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

У більшості випадків Мовиль використовують для обробки внутрішніх поверхонь кузова, але їм також можна обробити і днище автомобіля.

Мовіль хороший тим, що не тільки ізолює поверхню металу від атмосферного впливу, а й веде хімічну боротьбу з початком корозією, оскільки в його складі є інгібітор. Крім того, в Мовіле містяться спеціальні присадки, що витісняють вологу з поверхні металу.

Якщо проводиться обробка днища Мовілем, то видаляти стару мастику не обов’язково, оскільки він добре поєднується з усіма видами антикорозійних засобів і, взаємодіючи з ними, ущільнює їх і забезпечує хороший захист днища від корозії.

При обробці автомобіля Мовілем, важливо враховувати той факт, що в його склад входять компоненти, які руйнівно діють на будь-які гумові вироби. Тому слід уникати його попадання на захисні ущільнення і чохли.

Перетворює метод обробки днища автомобіля

Чим промазати днище автомобіля від корозії?  Розглядаємо правильні варіанти

Бувають випадки, коли автовласник вчасно не справив захисну обробку днища автомобіля і на ньому з’явилися сліди корозії. В даному випадку найбільш ефективною буде обробка перетворює способом.

Цей спосіб полягає в тому, що місця, де з’явилися сліди іржі потрібно обробити засобами, які хімічно перетворюють корозію в захисний грунт. До складу таких засобів дуже часто входить кислота (найчастіше використовують ортофосфорну кислоту).

На російському ринку існує безліч препаратів перетворювачів іржі, як імпортного, так і вітчизняного виробництва.

Найпоширенішими перетворювачами іржі у вітчизняних автолюбителів є « Кольчуга » і « Цинкар ». Вони виробляють хімічну очистку пошкодженого корозією металу, і перетворять іржу в нерозчинний в воді цинко-фосфатний захисний шар.

Після обробки пошкоджених корозією поверхонь днища, потрібно нанесення на нього захисних мастик або «Мовіля».

Сказати точно, чим краще обробити днище автомобіля неможливо. Вибір захисного складу залежить від стану кузова і, зокрема, днища машини. В одному випадку буде цілком достатньо обробити його антикорозійною мастикою, а в іншому буде потрібно проводити комплексний захист, що включає в себе всі три способи обробки.

3 кращих кошти для антикорозійної обробки автомобіля

Автор temass Дата Лип 18, 2017

  1. Препарати, призначені для покриття зовнішніх поверхонь. У цю групу входить бітумна мастика, яку виготовляють на основі синтетичних смол. Такий засіб добре зчіплюється з поверхнею металу і захищає його від ударів і інших поврежденій.Кроме того, як антикорозійного покриття використовуються матеріали, створені на основі каучуку і ПВХ. Вони вважаються найбільш довговічними, але через низьку доступності їх використовують переважно на автомобільних заводах.
  2. Матеріали, що застосовуються для обробки прихованих деталей машіни.Еслі постало питання, чим краще обробити днище автомобіля від корозії, то найефективніший засіб – не висихають антикорозійні склади, що мають масляну основу. Вони не застигають, а залишаються рідкими, за рахунок чого вони заповнюють усі мікротріщини, щільно зчеплені з металевої поверхностью.Также для обробки прихованих деталей підходять препарати на восковій основі. Після використання склади висихають, утворюючи тонку плівку. Притому отримане покриття не втрачає своєї еластичності при впливі високих температур.

Однак він має низьку стійкість до механічних впливів, тому його не рекомендується використовувати в якості основного засобу для антикорозійної обробки автомобіля.

Для повної антикорозійної обробки кузова не слід купувати засоби в аерозольних балончиках. Використовувати їх можна тільки для незначного ремонту, оскільки в них міститься низький відсоток захисних компонентів. До їх складу входить розчинник з пропеллентом.

За порадою фахівців, антикорозійна обробка кузова своїми руками повинна проводитися із застосуванням антикору, розлитого в тару різного об’єму. Купуючи препарат, необхідно уважно вивчити дані на упаковці. Повинна бути вказана інформація про виробника, дата виготовлення і термін придатності, склад, спосіб застосування.

Особливу увагу слід приділити вибору типу кошти. Перед цим потрібно вирішити, яка частина автомобіля буде оброблена: весь автомобіль в цілому, приховані або зовнішні деталі.

Також потрібно врахувати, що до складу придбаного кошти обов’язково повинні входити витискувачі води. Без них ефективність препарату буде в рази нижче. Захист від корозії буде максимально ефективною, якщо виконати її за допомогою таких засобів, які вважаються кращими в своєму роді:

  • Dinitrol. Засоби виготовляються з дінітрокомпонентов. Крім високої ефективності проти появи корозії, препарат володіє відмінними шумоізоляційними властивостями. Притому, оброблена їм поверхня стає герметичною, не пошкоджується під впливом вологи і високої температури. Однак такий препарат має високу вартість – від 3000 рублів за одиницю продукту.
  • RunWay – це недорогий і досить ефективний варіант для проведення антикорозійної обробки. Його вартість – від 500 рублів за баночку. Краще обробити кузов автомобіля від корозії саме з його допомогою, адже засіб швидко сохне, наноситься тонким шаром. Якщо розподілити 2 шари препарату, цього буде достатньо для захисту від корозії на 3 роки. Однак він не має звукоізоляційних властивостей.
  • Noxudol. З його допомогою найчастіше проводиться обробка днища автомобіля, хоча він підходить для захисту будь-яких внутрішніх порожнин. Засіб має високі звукоізоляційні властивості. Однак має істотний недолік – на його просушування потрібно не менше 3 діб.

Все перемішують до однорідної маси, а після підігрівають її на водяній бані. Препарат буде готовий відразу після того, як почорніє. Такий антикор своїми руками підходить тільки для днища машини. Наносити його необхідно пензликом товстим шаром – не менше 1 см.

Підготовка авто до антикору

Захист авто від іржі на увазі кілька етапів. В першу чергу, автомобіль необхідно підготувати до виконання процесу. Для цього потрібно очистити його від вже наявної іржі. Найчастіше вона накопичується в області днища, тому особливу увагу приділяють саме його очищення. Щоб це зробити, слід:

  • Ретельно вимити поверхню машини. Бажано відправитися на автомийку, де автомобіль якісно очистять від будь-яких забруднень.
  • Для видалення іржі краще використовувати спеціальні йоржики по металу. Швидко очистити днище допоможе дриль.
  • Попередньо слід зняти з автомобіля підкрилки, оскільки дуже часто іржа утворюється під ними.

Після цього можна обробити днище автомобіля антикорозійним складом.

Зазвичай його наносять товстим шаром, для висихання якого потрібно кілька діб. Експлуатувати машину в цей період забороняється.

Виготовлення та нанесення антикора на авто за допомогою пістолета

Антикорозійна обробка автомобіля – це дорога послуга в автосервісі. Тому багато хто проводить її в домашніх умовах. Щоб це зробити, необхідно знати кілька особливостей проведеного процесу.

Обробка внутрішніх і прихованих порожнин (лонжеронів, стійок, порогів)

Обробка прихованих порожнин кузова автомобіля своїми руками проводиться за допомогою рідких матеріалів з низьким ступенем в’язкості, що містять корозійні інгібітори. Для їх нанесення використовують спеціальний повітряний розпилювач (балончик або аерозоль).

Ці прилади допомагають обробити пороги автомобіля зсередини. Переходити до захисту інших деталей рекомендується після висихання цих елементів.

Антикор по днищу і арках автомобіля

Захист днища автомобіля від корозії – це один з найбільш важливих етапів. Проводити його необхідно на підйомнику, за рахунок чого відкривається повний доступ до нижньої частини машини. У домашніх умовах підйомник можна замінити оглядовою ямою (в крайніх випадках авто повертають на бік). Антикор рівномірно наносять на днище і арки.

Антикорозійна обробка днища автомобіля своїми руками здійснюється за допомогою валика, щітки або кисті. Процес проводиться вручну. Обробити днище автомобіля від корозії необхідно не менше 3-4 разів. При цьому після нанесення кожного шару слід почекати деякий час, поки покриття не висохне.

Повна обробка антикором салону авто

Усередині салону необхідно обробити тільки підлогу, оскільки він найбільше уразливий до корозії. Для цього слід зняти всі сидіння, килимки, після чого приступити до процесу. Суміш наноситься пензликом або валиком. Якщо на вулиці холодно, слід прогріти салон автомобіля. Температура повітря повинна бути не менше 15 градусів Цельсія. Наносити речовина слід рівномірно, в кілька шарів.

Обробка дверей і кузова

Обробляючи двері, особливу увагу слід приділити зварних швах. Нанести препарат на шви слід в 2 шари, використовуючи спеціальний прилад – будівельний пістолет. Обробка кузова автомобіля від корозії включає захист капота і багажника. Суміш наноситься тільки на внутрішню частину, щоб не пошкодити лакофарбове покриття.

Якщо є можливість пофарбувати машину, то нанести антикорозійний склад рекомендується на всю її поверхню хоча б одним шаром. Залежно від різновиду антикору, термін його служби може відрізнятися. Дешеві варіанти тримають приблизно 2-3 роки, після чого їх потрібно оновлювати. Дорожчі суміші для антикорозійної обробки зберігають свої властивості до 5 років.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…