Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Даємо поради щодо вибору першого чеського кросовера і розповідаємо, яких неприємностей слід чекати від Skoda Yeti з пробігом.

Yeti – перший кросовер «Шкоди», що з’явився в модельній лінійці цього чеського автовиробника в 2009 році. За вісім з гаком років присутності на російському ринку він домігся великих успіхів. З року в рік цей паркетник стабільно утримує третю сходинку з продажу серед моделей Skoda і незмінно присутня в Топ-10 найпопулярніших в країні компактних кросоверів і позашляховиків.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

І хоч поки «пройдисвіта» все ще можна купити новим в автосалонах дилерів «Шкоди», дні його полічені.

Адже вже у цьому році на зміну Yeti повинен прийти новий компактний кросовер – Skoda Karoq, виробництво якого буде налагоджено в Росії найближчим часом.

А значить пора з’ясувати, наскільки привабливий і надійний минає на спокій Skoda Yeti з пробігом, і про що варто знати при виборі такої машини на вторинному ринку.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Передісторія

Прототипи первістка лінійки кросоверів Skoda були представлені широкій публіці в 2005 році. Спочатку на автосалоні в Женеві дебютував п’ятидверний паркетник Yeti з оригінальною зовнішністю.

А потім у Франкфурті під ім’ям Yeti II чехи показали трьохдверку зі знімним верхом в дусі пляжного баггі.

Серійний варіант кросовера Yeti, багато в чому нагадує перший однойменний концепт, компанія Skoda представила в березні 2009 року на автосмотрінах в Женеві.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

У тому ж році модель вийшла на світовий ринок, а до його кінця надійшла в продаж в Росії. Перший паркетник Skoda був побудований на тій же платформі Volkswagen A5 (PQ35), що також лягла в основу з’явився трохи раніше «Тігуан» і трохи пізніше – Audi Q3.

Спочатку Skoda Yeti імпортувалися на російський ринок, але в кінці 2012 року на потужностях заводу ГАЗ у Нижньому Новгороді була налагоджена великовузлове складання цієї моделі. А на початку 2013 року там же стартувало виробництво кросовера по повному циклу.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

У тому ж 2013 року чехи оновили Yeti. Йому змінили дизайн передньої частини, прибравши кумедні великі кругляки світлотехніки, поміняли форму капота, бамперів і решітки радіатора відповідно до нового фірмовим стилем.

Також машині переглянули список оснащення і встановили нове кермо. Версію з незабарвленим пластиковим обвісом назвали Outdoor, а ще додали нову – з пофарбованим в колір кузова. Вона отримала ім’я City.

З технічної точки зору ніяких змін не відбулося.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

«Вторинний ринок»

За рахунок широкої моторної лінійки, що складається з п’яти двигунів, поєднаних, крім механіки, ще з автоматом і «роботом» DSG, а також переднього або повного приводу і приблизно двом десяткам комплектацій, кросовер Skoda Yeti доступний на вторинному ринку у величезній кількості конфігурацій. Проте майже половина машин ( 47% ), виставлених на сьогоднішній день на продаж в інтернеті, оснащені молодшим турбомотором 1.2 TSI.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Другий за поширеністю після нього під капотом Yeti – топовий бензиновий двигун 1.8 TSI ( 29% ). На третьому місці ( 15% ) «турбочетвёрка» 1.4, що з’явилася на моделі в 2012 році. Машин з калузьким атмосферником 1.

6 MPI в продажу вдвічі менше ( 7% ), ніж із середнім за обсягом турбомотором. А найдорожчі кросовери з дизелем 2.0 TDI, доступним лише на повнопривідних машинах і тільки в парі з «роботом» DSG, доведеться пошукати ( 2% ).

Машин з чотирма провідними колесами, також оснащувалися мотором 1.8 з механікою в продажу третину ( 31% ).

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Відповідно, решта дві третини ( 69% ) – це передньопривідні паркетники.

Що ж стосується поширеності коробок передач різного типу на цій моделі, то найчастіше на вторинному ринку зустрічаються машини з «роботами» DSG ( 67% ), які пропонувалися в якості альтернативи механіці ( 29% ) для всіх турбомоторов.

А ось кросоверів з класичним автоматом зовсім мало ( 4% ), оскільки він йшов тільки в парі з найменш популярним бензиновим мотором 1.6 MPI. А цей агрегат охоче брали і з МКП.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

кузов

Здавалося б, кузов такого ще досить молодого кросовера, як Skoda Yeti, захищений від корозії двосторонньої оцинковкой, повинен тільки радувати власників цієї моделі. Але вони на перебій лають «чеха» за слабке лакофарбове покриття.

Особливо критикують ранні дорестайлінгових автомобілі. У них фарба буквально за рік-два протирати дверними ущільнювачами і то там, то сям здувалися і відшаровувалася. Перукарські по гарантії у дилера вирішувала проблему, але не надовго.

Кому-то її вистачало на рік, а кому-то всього на кілька місяців.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Тому при огляді автомобіля слід уважно вивчити стан дверей, дверних прорізів, крил і порогів. А ще дверцята багажника, кришки капота і кромок задніх колісних арок. Ну і інших місць, де поява відколів ЛКП найбільш ймовірно. Виявивши рудих «жучків» і бульбашки фарби, просите знижку у продавця на приведення кузова в порядок.

Крім цього, зверніть увагу на стан лобового скла вартістю від 9500 рублів за неоригінал до 19 000 рублів за «рідне», також сильно страждає від відколів. З віком у кросовера мутніє і покривається подряпинами пластик фар головної оптики. Полірування від 2000 рублів поверне їм прозорість, але не більше ніж на півроку.

Нові ж фари стоять по 10 600 рублів.

двигуни

На російському ринку кросовер Skoda Yeti як новий, так і з пробігом, зараз пропонується з трьома бензиновими четвірками на вибір: атмосферної 1.6 (110 сил) серії EA211 місцевого калузького виробництва, як у Polo Sedan, і двома наддувними – 1.4 TSI (122-125 сил), як у «Тігуан», і 1.

8 TSI (152 сили), як на ряді моделей концерну Volkswagen. Раніше – до 2014-2015 років – чеський паркетник також був доступний з маленькою «турбочетвёркой» 1.2 TSI (105 сил) від минулого хетчбека Polo і знову ж «тігуановскім» турбодизелем 2.0 TDI (140 сил).

Всі бензинові турбомотори суцільно з приводом ГРМ ланцюгом вартістю від 3500 рублів.

Її слід міняти разом з натяжителем від 1200 рублів не рідше, ніж раз в 100 000 км, хоча регламентом виробника це не передбачено. А ось менш галасливий зубчастий ремінь ГРМ атмосферника 1.6 (CWVA) вартістю 2300 рублів потрібно оновлювати не рідше ніж 120 000 км.

Зверніть увагу

Цей простий в обслуговуванні мотор, до речі, досить молодий і поки не встиг заплямувати свою репутацію якимись серйозними проблемами. З уже відомих грішків за ним водиться хіба що «масложор». Найчастіше через течу сальників ущільнень распредвала від 900 рублів біля ременя ГРМ.

Так що за рівнем масла в цьому агрегаті потрібне око та око.

Молодші бензинові «турбочетвёркі» чеського кросовера – 1.2 TSI (CBZB) і 1.4 TSI (CAXA) – агрегати з серії ЕА111.

Обидва відомі схожими проблемами: неприємно вібрують на холостому ходу, занадто довго прогріваються взимку, вимогливі до якості бензину, люблять «їсти» масло, а іноді страждають проблемами з поршневий. Наприклад, прогаром клапанів по 14 000 рублів.

Та й турбіни від 41 000 рублей на дорестайлінгових машинах періодично відмовляють. Також у обох двигунів на пробігах від 50 000 до 100 000 км можливі переходи ланцюга ГРМ. Особливо, якщо паркуватися на ухилі на передачу.

Взагалі, при дбайливому ставленні і регулярному обслуговуванні мотор 1.2 TSI міг би проходити до капіталки близько 250 000 км, а 1.4 TSI – близько 300 000 км. Але важкі умови експлуатації і невчасний сервіс значно скорочують їх ресурс. Топова бензинова «турбочетвёрка» 1.

8 TSI з подвійним наддувом (з турбіною і компресором) і безпосереднім уприскуванням відрізняється більш складною конструкцією, що вимагає кваліфікованого обслуговування і діагностики у фахівців.

Цей мотор, як і інші, відомий «масложор», що може привести до масляного голодування і що випливають з цього проблем.

Плюс до всього іншого на машинах до 2010 року у нього також можливі переходи ланцюга ГРМ, а при її заміні приблизно на 100 000 км потрібно оновити ще й помпу за 13 400 рублів. Що ж до турбодизеля 2.0 TDI, то це, судячи з нечисленним відгуками власників, один з найменш морочливих агрегатів під капотом Skoda Yeti.

важливо

У приводі ГРМ замість ланцюга у нього ремінь за 3900 рублів, який слід міняти кожні 90 000 км. Використання якісного дизпалива – запорука довгого життя ТНВД за 67 100 рублів і гарантія роботи форсунок по 19 250 рублів не менш 100 000 км.

А ось від заміни клапана EGR за 10 000 рублів через 60 000 км через штовхання в пробках нікуди не дітися.

КПП

До механічних коробок передач, які ставляться на Yeti з усіма двигунами (5-ступінчаста з 1.6 і 6-ступінчаста з іншими) крім дизеля претензій не багато. На 80 000 км в них можуть вимагати заміни підшипники диференціала по 1750 рублів, а також підтікають сальники від 250 рублів.

Зчеплення за 19 400 рублів ходить від 100 000 км і більше. Масло в МКП Yeti залито на весь термін служби коробки, але краще міняти його раз в 60 000 км. До речі, через загустіння масла на морозі у механіки ледве можуть включатися перші дві передачі.

Але 5-10 хвилин прогріву трансмісії на ходу вирішують цю проблему.

Гарний на чеському кросовері класичний 6-діапазонний автомат Aisin, дарма що ставиться він тільки в парі з не дуже-то спритним атмосферним двигуном. Якщо в Yeti з такою АКП не прагнути їхати зі світлофорів першим і не лізти на бездоріжжі, а також міняти масло через 60 000 – 80 000 км, то її має вистачити на весь термін служби автомобіля.

Під час тест-драйву кросовера переконайтеся в плавності роботи АКП у всіх режимах, відсутності ривків, задумі, а також патьоків масла на її корпусі. Стусани і зависання можуть вилитися в заміну гидроблока майже за 70 000 рублей.

Роботизованих коробок DSG на Yeti встановлювалося два види: 7-ступінчаста DQ200 з «сухими» зчепленням і 6-ступінчаста DQ250 з «мокрим».

Перша агрегатувалися з молодшими моторами 1.2 TSI і 1.4 TSI, а друга – тільки з 1.8 TSI і 2.0 TDI, причому виключно з повним приводом. На машинах, випущених до січня 2014 року зі першій DSG вистачало клопоту і проблем з «Мехатроніка» за 89 650 рублів і зчепленнями.

Порада

На такі коробки чехи навіть давали збільшену до 5 років або 150 000 км заводську гарантію. З більш надійною «мокрою» DSG таких проблем не було. Якщо її вчасно обслуговували і раз в 60 000 км міняли масло, то складнощів з нею бути не повинно. Як і з повнопривідною трансмісією з муфтою Haldex четвертого покоління.

Вона не завдасть клопоту власнику, якщо в ній міняти масло з тим же інтервалом 60 000 км.

решта

Незалежна підвіска чеського кросовера навряд чи завдасть клопоту своєму власникові. Особливо, якщо машина рідко покидала асфальт. Найбільш відома проблема ходової Yeti – люфтящіе сайлентблоки передніх важелів по 760 рублів. Про необхідність їх заміни власник дізнається по характерному скрипу.

Стійки стабілізаторів по 900 рублів можуть застукали, вимагаючи поновлення, з інтервалом близько 20 000 км. Передні гальмівні колодки паркетника за 2000 рублів ходять близько 40 000 км, а задні за 1700 рублів – удвічі довше. Під час тест-драйву машини прислухайтеся чи не гудуть чи ступичні підшипники в колесах.

Вони змінюються разом з маточиною і коштують не дешево – 6800 рублів за весь вузол в зборі.

Почім?

Розкид цін на старі Yeti величезний. За 7-річні машини з пробігом до 180 000 км їх власники просять від 400 000 рублей. Це в основному передньопривідні версії з мотором 1.2 і найчастіше з «роботом» DSG, який здобув славу лідера серед ненадійних коробок передач.

А найсвіжіші екземпляри, яким ще не виповнилося і 2 років, в багатих комплектаціях і з пробігом в кілька тисяч кілометрів оцінюються на рівні нових початкових версій Yeti – десь до 1 300 000 рублів. Повнопривідні машини з механікою і бензинової «турбочетвёркой» 1.

8 можна знайти приблизно від 480 000 рублей, а з дизелем і DSG – не дешевше 600 000 – 650 000 рублів. Старі Yeti 1.6 з автоматом коштують від 750 000 рублів.

Наш вибір

З огляду на всі слабкі місця Skoda Yeti, ми вважаємо, що такий кросовер з пробігом варто купувати з дизельним двигуном 2.0 з одного з доступних для нього коробок передач або ж з атмосферним калузької «четвіркою» 1.6 в тандемі з довговічним автоматом.

Перший варіант хороший по всіх статтях, але вимагає звикання до специфічної шумності, властивої дизелів. А другий більше підійде для неквапливих водіїв, що віддають перевагу розмірене їзду.

Цілком пристойні варіанти дизельних Yeti з пробігом близько 100 000 км можна знайти за 600 000 – 700 000 рублей, а з що ще на моделі після рестайлінгу мотором 1.6 і автоматом, з пробігом до 50 000 км, – від 800 000 рублей.

джерело

Який ресурс двигуна на Шкода Йеті 1.2, 1.6, 1.8

У 2009 році чеська автомобілебудівна компанія Skoda презентувала новенький компактний кросовер під назвою Yeti. Автомобіль вийшов вдалим, про що свідчить статистика продажів моделі. Всього за 4 роки було продано понад 290 тисяч примірників авто. Небувалий успіх пов’язують з підгонкою кросовера під корпоративний стиль.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Дизайн моделі припав до душі багатьом автолюбителям Європи: Йеті характеризується строгістю і лаконічністю екстер’єру в поєднанні з вдалими в конструктивному плані силовими установками. Саме про те, який ресурс двигуна Шкода Йеті, розповімо в цій статті.

Варіанти силових агрегатів кросовера

Продажі кросовера в Росії були розпочаті в листопаді 2009 року. В цілому автолюбителі і незалежні критики тепло прийняли новий автомобіль від чеського виробника.

У компанії Skoda врахували нюанси експлуатації авто на території Росії, особливо в далеких краях з суворим кліматом. Йеті постав перед вітчизняним покупцем відразу в декількох модифікаціях. Продажі почалися з передньопривідною версії з 1.2-літровим TSI і 1.

6 MPI мотором, після чого стали доступні і інші компонування кросовера – повнопривідна 1.8 TSI.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Складання кросовера відрізняються такими перевагами:

  • незалежною передньою підвіскою McPherson;
  • незалежною задньою підвіскою;
  • передніми дисковими вентильованими гальмами;
  • задніми дисковими гальмами.

В якості трансмісії доступна не тільки механічна коробка перемикання передач, а й «робот» DSG.

Причому бензинові силові агрегати можуть працювати, як з механікою, так і з «роботом», а ось дизельний мотор агрегується тільки DSG.

Різноманітність трансмісій також призвело до збільшення продажів моделі і убезпечило чехів від провалу, який трапився, наприклад, з Фордом Куга, продаваним в Росії тільки з МКП.

Який фактичний ресурс моторів Skoda Yeti?

Про надійність чеських автомобілів говорять не перший рік. За останні кілька років Skoda істотно модернізували технологію виробництва силових агрегатів. Базовим двигуном Skoda Yeti є 1.2-літровий атмосферний TSI мотор. Серед власників кросовера склалися різні думки про це двигуні.

Можна сказати, що водії розділилися на два великі табори: прихильників і противників малолітражної установки. Нехай дана модифікація не дозволить повною мірою відчути весь драйв від водіння, але в чому її НЕ дорікнути – в надійності і великий ресурс. При належному обслуговуванні двигун на 1.

2 літри пройде мінімум 280 тисяч кілометрів.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Решта версій на 1.6 і 1.8 літра не поступаються молодшої в плані ресурсу. Власникам кросовера з турбованим мотором важливо стежити за станом турбіни і здійснювати її своєчасне обслуговування. Належний догляд за силовою установкою дозволить істотно продовжити життя головному агрегату автомобіля.

Важливо в регламентований термін проводити заміну моторного масла, свічок і фільтрів. У морозний час року, а також в регіонах, де переважають критично низькі температури, рекомендується прогрівати силовий агрегат. За рахунок цього вдасться зберегти в цілісності деталі циліндро-поршневої групи. Отже, мотор 1.6 і 1.

8 л зможе прослужити щонайменше, 300 тисяч кілометрів.

Відгуки власників

Дизельна модифікація Шкода Йеті непогано себе почуває на вітчизняній солярці. Двигун відрізняється не тільки помірною витратою палива, але і досить солідним ресурсом – 320 і більше тисяч кілометрів пробігу.

Для збільшення терміну служби мотора професіонали рекомендують застосовувати RVS-Master. Ремонтно-відновлюючий вміст в парі з каталізатором горіння FuelEXx дозволить захистити силовий агрегат від негативного впливу низькоякісного палива.

Про те, який ресурс двигуна Шкода Йеті на 1.2, 1.6, 1.8 літра, докладніше розкажуть відгуки власників.

двигун 1.2

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

  1. Юрій, Нижній Новгород. У 2014 році придбав Skoda Yeti з турбованим малопотужним мотором на 1.2 літра. Звичайно, особливо розігнатися на такій машині не вийде, але вона в міру ненажерлива і досить надійна. Я продав її через чотири роки, на той момент пробіг був близько 80 тисяч кілометрів. Проблем з двигуном не було, перед продажем не раз їздив в автомайстерню, щоб провести ґрунтовну діагностику авто. Турбіна було також в ідеальному стані, її ресурс до першого ремонту 120-150 тисяч кілометрів. Хоча, існує думка, що 1.2-літровий мотор недовговічний. Я з цим повністю не згоден, за 80 тиць не було ніяких проблем. Звичайно, якщо не стежити за машиною, то вона зламається вже через 50 тиць. Загалом, не сумнівайтеся, і придбайте Йеті з двигуном 1.2, якщо вам важлива економічність і надійність мотора.
  2. Анатолій, Москва. Їжджу за кермом Skoda Yeti з 2013 року. Пробіг вже перевалив за 120 тисяч км. За цей час змінив тільки шайбу на турбіні по гарантії. Більше ніяких поломок не було. Що стосується підвищеної витрати масла. Він дійсно спостерігається в збірках кросовера до 2014 року, після виробник вирішив цю проблему. Як я боровся з підвищеною витратою – перейшов з рідного масла на Elf 5W30 і «апетит» машини нормалізувався. Заміну проводжу через кожні 9 000 км, відразу міняю фільтри, один раз міняли помпу. Тепер про ланцюга ГРМ. Служить протягом 150 тисяч, так говорять багато фахівців, і я їм довіряю, адже моя машина пройшла вже більше ста тисяч. У мережі часто пишуть, що до цієї позначки ланцюг не доживає, але це зовсім не так.
  3. Микола, Воронеж. Є власником Skoda Yeti 1.2 TSI з 2015 року. Машина дуже зручна, пристосована для експлуатації в нашій країні. Проблем з нею практично ніколи не було, обслуговування у дилера на вищому рівні. Ланцюг ГРМ ресурсномістка, на авто я подолав вже 70 тис. Км, двигун до сих пір, як новенький. Власникам кросовера хочу дати декілька порад: не залишайте машину без ручного гальма, бо в разі будь-якого зсуву авто з місця можливо проскакування ланцюга, що загрожує зайвими клопотами. З приводу витрати масла: сам виробник заявив, що на кожну 1 тиць в нормі автомобіль споживає 1 літр олії, і з часом цифра дійсно може збільшитися.

Skoda Yeti 1.2 TSI не любить коротких поїздок. Турбований двигун вимогливий до повноцінного прогріву, якщо цього не відбувається, починаються проблеми з мотором і незначні поломки. Для збільшення його терміну служби важливо здійснювати своєчасну заміну свічок запалювання, а також користуватися ремонтно-відновлювальними складами.

двигун 1.6

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

  1. Олексій, Тюмень. У мене Шкода Йеті 1.6 MPI на 105 кінських сил, плюс механічна коробка. Це абсолютно новий мотор, який практично не має нічого спільного з минулого CFNA серією. Він входить в сім’ю TSI двигунів, але у нього відсутня турбіна і система безпосереднього впорскування палива. На машині я відкатав вже 120 000 км, крім регламентованих робіт нічого не робив. Обслуговування у дилера недороге і досить якісне. Двигун намагався не засмічувати дешевим паливом і маслом, заправляють на «Лукойл» тільки АІ-95, масло ллю рідне. До півмільйона навряд чи вийде пройти, але і навіщо воно мені треба? На той час машина вже морально застаріє, а ось 300-350 тисяч км для такого кросовера – цілком реальний ресурс.
  2. Максим, Волгоград. Шкодовод став в 2015 році, коли придбав Йеті 1.6 MPI на вторинному ринку, сама машина 2012 випуску. Мені дістався кросовер в отличном состоянии, колишній господар стежив за авто і вчасно проходив ТО. Зараз пробіг вже 200 тисяч кілометром. Ланцюг змінювалася один раз, і, наскільки я знаю, вона набагато надійніше, ніж в 1.2-літрової версії. Як не крути, але силовий агрегат MPI менш схильний до поломок через відсутність системи турбонаддува. Система розподіленого уприскування палива дозволяє заправляти автомобіль практично будь-яким бензином. Ні, бажано, все ж, купувати пальне у надійного постачальника. Але ймовірність виходу з ладу такого двигуна через заправки низькоякісним паливом значно менше.
  3. Кирило, Москва. Дуже надійний автомобіль, я отримую задоволення від кожної поїздки. Проблем з машиною за 4 роки експлуатації не було. Движок пройшов 100 тиць, що мене дивує, ланцюг ще в отличном состоянии. Мотор 1.6 MPI – це той же 1.4 TSI, але вже без турбіни, а також без датчика тиску температури масла. Взагалі цей двигун можна назвати еталоном ресурсоємності і ремонтопридатності. Також у мене не було ніяких проблем з трансмісією, коробка відмінно працює. На рахунок підвіски – доводилося міняти ступичний підшипник, а також гумовотехнічні ущільнювачі. Але, як розумієте, це дрібниці.

Skoda Yeti 1.6 MPI характеризується високою потужністю і великим ресурсом. У даній модифікації двигуна немає турбіни, що позитивно позначається на тривалості стабільної роботи силового агрегату. Власники кросовера позитивно відгукуються про 1.6-літровий мотор, називаючи його середнім і найприйнятнішим варіантом для експлуатації в Росії.

двигун 1.8

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

  1. В’ячеслав, Чебоксари. У мене Skoda Yeti 1.8 ще старої збірки з механічною коробкою. Кросовер дуже жвавий і бадьорий, так і хочеться постійно натискати на педаль газу. Тяговітий, приемистий, в загальному, їздити за кермом Йеті – суцільне задоволення. Трансмісія також непогана, правда, доводилося регулювати лаштунки, але це дрібниця. Що мені ще подобається, так це те, що дана модифікація повнопривідна. З іншим мотором повний привід купити не вдасться. А найголовніше те, що таку машину можна придбати за цілком адекватну ціну. За кілька років експлуатації з двигуном проблем не було.
  2. Сергій, Москва. Поспішаю поділитися сумним досвідом експлуатації Шкода Йеті 1.8 літра. Машину брав з салону в 2015 році, за три роки накрутив близько 60 тисяч кілометрів, і все б нічого, але трапилася одна неприємність. Полетіла пружина одного з клапанів другого циліндра. На СТО стали розбирати, дивитися. Коли розібрали клапанний механізм, побачили, що практично всі клапана в маслі і нагаре. Обійшлося без серйозної поломки, якби полетіли поршня, довелося б робити капітальний ремонт. Відремонтував і після продав авто.
  3. Іван, Саратов. Ланцюг у цієї машини взагалі відмінна, проходить 120-150 тик, але при приході перших 80-90 тиць найкраще прислухатися, не шумить, не дзвенить там. Коробка коштує 6 DSG, проблем ніколи з нею не було. Трансмісійне масло доводиться міняти дуже рідко, моторне не “їсть”, витрата нормальний.

Skoda Yeti 1.8 – один з найбільш бажаних варіантів для російських автолюбителів. Кросовер з даними силовим агрегатом невибагливий, стійкий, відрізняється великим ресурсом. При належному обслуговуванні пройде 280-300 тисяч кілометрів до першого капітального ремонту.

Yeti skoda 110 к.с автомат

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях Зміст статті:

  • фото
  • Шкода Йеті обзавівся атмо мотором в базі і автоматом (Айсіна) – Що купити?
  • Відео
  • Схожі статті

Оновлений кросовер Skoda Yeti дебютував в Росії в минулому році. В цілому ж, повторимося, можливостей 110-сильний движка в повсякденній їзді для Yeti вистачає.

Технічні характеристики Skoda Yeti. Кузов: Кросовер. Тип КПП. Механічна, 5 ст. / Автомат, 6 ст. Підвіска і гальма.

Skoda – відомий чеський виробник автомобілів. Логотипом компанії є стилізована стріла і індіанець з трьома пір’ям, з’явився він у 1926 році. Значення і автор емблеми невідомі.

Наскільки я зрозумів 1.6 л – 110 к.с. мотор замінив принципі вважаю що це Ось крім робота автомат можна вибрати, це для вага винятковий випадок. Хелп ми з вибором !!! Брати чи не брати Skoda Yeti.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Обслуговування доступне, ціни нормальні, але якщо брати не у дилера буде вигідніше, навіть якщо оригінальні запчастини. Почалося все досить тривіально – потрапив в аварію на старому авто це і поквапитися мене з покупкою нового.

Можна було подивитися на япошек або корейців і Китай, але як то останнім часом чи то якість у них після Фокусіми та інше погіршився, то чи запчастини все гірше. Коротше в Октавії все сподобалося, крім салону.

Одним словом зовнішність харизматична.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталяхЧесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталяхЧесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Чесний відгук власника про SKODA Yeti 1.6 MPI. Що і як в деталях »DMCUNMOR.RU – Твій АВТОПУЛЬС

У Вашому браузері відключений JavaScript. Перейти в особистий кабінет. Не враховуються ціни від лізингових компаній. Відгуки про Skoda Yeti. Надійне, практичне, недороге в обслуговуванні. Авто комфортабельний, хороший обігрів взимку і гарне охолодження влітку. На DSG водиться ще краще, але побоявся через відкликання на ній купувати.

Їздив багато по трасі, в т. Не можу назвати його сімейним автомобілем, за винятком його експлуатації в місті хоча в такому випадку будь-який автомобіль можна вважати сімейним.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Трохи обділений дизайном, але в цілому задоволений. Відразу хочу відзначити що це не повноцінний позашляховик. І коли його порівнюють наприклад з нивою або ще якимось повнопривідним авто, починає коробить.

Але між тим, без фанатизму, виходив з різних дорожніх ситуацій.

Чи не відмовляю собі і в бездоріжжі рибалка-глухі місця, по сніговій каші теж поводиться гідно, жодного разу не використовував буксирувальний трос.

Купувати даний автомобіль чи ні вирішувати кожному індивідуально, цей автомобіль я б відніс між паркетником і хетчбеком. Після рестайлінгу звичайно став цікавішим. Тачка коротше не погана але холодна.

За сотню пробігу змінив лише насос високого тиску НВД. Хоча сам НВД не дешевий. Повний привід дозволяє лазити взимку по снігу в Підмосков’ї вільно.

Нарікань немає, володію два місяці, тричі намагався пройти нульовий ТО – все ніяк не виходить, то місць немає, то інвентаризація, думаю все попереду.

Радіус повороту – просто чудо якесь особливо після Х-Трейла. За рекомендацією на ТО замінили задні стійки стабілізаторів, хоча і старі по виду на зразок-б ще нормальні.

На дальнеке зловив камінчик, лікування не допомогло, тріщинка пішла далі, довелося міняти лобове. Цієї осені здох задній склоочисник, треба буде міняти.

Іноді в мороз включається парктроник при задньому ході без перешкод, допомагає протирання омивайки.

Рівень рідин в нормі. Загальне враження – радий, що придбав цей автомобіль. Авто купував в салоні, все влаштовує. Гідний салон, надійна підвіска. І на цьому все …

Прочитав тут пару відгуків від Водив через букву М і зрозумів, що – нда відразу видно, що звикли їздити на жігах і москвичах, і машину ганить тому, Тому вирішив написати свій відгук про неї ще раз минаючи три роки після покупки!

Зверніть увагу

А так за весь час поміняли на сервісі тільки поплавок в баку на СТНВД, залипнув гад але це скоріше моя вина заправляв не до відсічення а до упору, міняв на сервісі у официала і обслуговуюся досі там же.

Так що, толк в машинах знаю не раз лазив під них сам і на сто заганяв різні, у официала, якщо з ними по нормальному все зроблять в кращому вигляді, а у прихильників на всі руки майстрів зроблять так аби відчепився.

Фото своєї ластівки обов’язково викладу, і ще раз залишу про неї відгук через якийсь час: -.

А це Гранд Вітара яку я отримував у спадок від батька; -! Перші враження: захват. Була проблема що машина смикалася при розгоні. При діагностики визначили що вийшли з ладу свічки.

Коли я їх оглянув то на них не було центрального електрода з платини. Дилер не визнав гарантійним випадком. Сказав що моя проблема.

Через завод виробника свічок я змусив дилера зізнатися і мені повернули витрати.

В управлінні не можна порівняти з корейцями кіа сід, ссоляріс і французами Меган Сітроен. Можна йти більше але витрата дуже і дуже великий ставати. У місті дуже динамічна динаміка. Доводиться постійно стояти за спиною майстра. Для того щоб контролювати майстрів довелося завантажити “Ельза і ЕТКУ”.

Skoda Yeti 2014 DMCUNMOR.RU Avtoman

  • RSS підписка
  • Поділитися Vkontakte

Недоліки та гідності Skoda Yeti (Шкода Йеті) з пробігом. відгук

Шкода Йеті з’явилася на нашому ринку не так давно, але інтерес автолюбителів, обсяги продажів і позитивні відгуки власників не дозволяють залишити без уваги цю машину, до того ж кількість пропозицій на вторинному ринку досить велика, плюс ціни на Шкода Йеті з пробігом стали набагато доступніше.

Назва « Yeti » в перекладі з англійської – Снігова людина. А ось якими якостями володіє цей звір у віці і наскільки виправдані будуть витрати на його покупку, зараз спробуємо розібратися.Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Шкода Йеті побудована на платформі А-5 , яка є спільною для багатьох моделей концерну Фольксваген , і збирається для нашого ринку в Чехії, Казахстані, Україні і Росії. Завдяки своїй незвичайній зовнішності, яку доповнюють високо посаджені протитуманні фари, Yeti вигідно відрізнялася від своїх конкурентів.

Автомобіль був представлений в 2009, а в 2013 був проведений рестайлінг в ході чого авто втратило свою виразну риси. В ході експлуатації було виявлено слабке місце кузовів Шкода Йеті – це пороги і нижні частини дверей, з часом на них сколюється фарба, і з’являються осередки корозії. В іншому претензій до корозійної стійкості кузова немає.

Якщо попередній власник грюкав дверима багажника, вам не уникнути заміни концевика замку, який міняється тільки в зборі з замком.Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Двигуни Шкода Йеті

Шкода Йеті має досить широку лінійку бензинових і дизельних силових агрегатів:

  • Бензинові двигуни: 1.2 (105 к.с.), 1.4 (125 к.с.), 1.6 (110л.с.), 1.8 (152 і 160 к.с.)
  • Дизельні: 1.6 (105 к.с.), 2 (110, 140 і 170 к.с.)

Yeti з двигуном 1.2 має кілька неприємних особливостей, а саме гучна робота після запуску, нестійкі обороти на холостих і глохнущій двигун.

Якщо на бензиновому моторі ви чуєте дизельний гуркіт то це перша ознака того, що ланцюг ГРМ вже розтягнулася і її терміново потрібно замінити, в більшості випадків дана несправність зустрічається на авто з пробігом 50000 км і більше. Ще один головний біль власників автомобілів з двигуном TSI 1.

2 це падіння оборотів на початку руху, не рідко супроводжується звуковим сигналом і включенням на консолі індикатора помилки ( check ). Причиною такої поведінки двигуна служить несправний турбонагнетатель ( ремонт обійдеться в 500 – 600 у.о.

), На автомобілях випущених після 2011 року дана проблема була усунена. Також власники нарікають на тривалий прогрів двигуна взимку, в результаті в салон дуже довго не надходить тепле повітря. В моторі 1.6 MPI слабким місцем вважається котушка запалювання.

важливо

Двигун 1.8 набагато надійніше, і наділений відмінною динамікою прискорюючись від 0 до 100 за 8.4 секунди.

Єдина неприємність, яка може виникнути з цим мотором, це вихід з ладу натяжителя ланцюга ГРМ, також такий двигун має підвищену жором масла, від заміни до заміни витрата складає 1 – 1.

5 літра олії. Двигун 1.4 TSI з’явився відносно недавно, тому статистики по ньому практично немає.

У двох літровому дизельному двигуні відзначені проблеми з кільцями ущільнювачів паливних форсунок, через це солярка потрапляє в масляну систему, в іншому дизельні мотори зарекомендували себе досить надійними і непогано переварюють нашу солярку.

До того ж турбодизельні мотори мають гарну тяговитостью і невеликою витратою палива, в міському режимі в середньому виходить 6 літрів на сотню.Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Трансмісія Шкода Йеті

Шкода Йеті оснащується однією з трьох коробок передач – шестиступінчаста механіка, тіптронік і роботизована трансмісія DSG. Механіка встановлюється в парі з будь-яким з двигунів, але найбільше проблем з нею виникає в поєднанні з мотором об’ємом 1.

8 TSI, найчастіше власникам докучає неприємний писк, при спробі рушать вперед або назад на автомобілях з пробігом більше 50000 км, щоб усунути цю несправність доведеться замінити зчеплення. У трансмісії працює в парі з двох літровому дизельному мотором при пробігу в 150000 км виходить з ладу двох масовий маховик.

Також власники авто з двигуном 1.2 стикаються з проблемою утрудненого включення передач. Семиступінчаста DSG з сухим зчепленням, як правило, працює з неприємним скреготом, ривками і вібрацією на другій передачі, а при пробігу 30 -40 тис. Км, може знадобитися дорогий ремонт.

У шестиступінчастою DSG з мокрим зчепленням вихід з ладу зчеплення і мехатроніка зустрічаються набагато рідше.

Підвіска Шкода Йеті

Підвіска Шкода Йеті досить витривала, навіть на наших дорогах вона нечасто турбує власників.

Ахіллесовою п’ятою ходової, як і на більшості сучасних автомобілів виявилися стійки стабілізатора і служать в залежності від умов експлуатації в середньому 20 – 40 тисяч кілометрів, в холодну пору можуть трохи поскрипувати гумові елементи підвіски.

Порада

Повний привід реалізований за допомогою муфти « Haldex 4-го – покоління », до цієї системи немає ніяких претензій, так як вона випробувана на багатьох попередніх поколіннях концерну « VAG » і зарекомендувала себе тільки з позитивного боку.

Незважаючи на те, що на сьогоднішній день на вторинному ринку продаються автомобілі з пробігом 100-150 тисяч, розповідати про підвіску особливо не чого, власники в ній змінюють тільки витратні матеріали.

  • Задні сайлентблоки важелів і втулки стабілізатора служать 80 -100 тис. Км.
  • Ресурс кульових опор 200000 км.
  • Кермові тяги і наконечники виходжують по 150 -200 тис. Км.
  • Передні гальмівні колодки служать 30 -40 тис. Км, задні порядку 80000 км.
  • Гальмівних дисків вистачить на два три комплекти колодок.
  • У задній підвісці при пробігу в 90000 км приходять в непридатність розвальний важелі.
  • Відбійники задніх амортизаторів служать в середньому 100000 км.
  • Стійки і втулки заднього стабілізатора служать 90 – 110 тис. Км.
  • Сайлентблоки задньої підвіски мають ресурс більше 200000 км.

салон

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталяхСалон у Шкода Йеті виконаний з якісних матеріалів і не докучає стороннім шумом, на деяких моделях маже докучати скрип ущільнювачів дверей ( лікується змазуванням силіконовою змазкою ), і брязкотом всередині панелі приладів. Також з часом в водійському кріслі з’являється люфт. Електрообладнання, як правило, працює без проблем, і в ході експлуатації характерних болячок виявлено не було.

підсумок:

Шкода Йеті дуже сподобається активним, практичним і сімейним автолюбителям, які люблять на вихідних вибиратися за місто на пікнік або риболовлю, так як його функціональність і універсальність одні з кращих в своєму класі. Як для кросовера Йеті має непогані позашляховими якостями, але переоцінювати їх все ж не варто, так як автомобіль не призначений для підкорення бездоріжжя.

До переваг можна віднести:

  • Хороша якість збірки.
  • Доступна ринкова вартість.
  • Надійна підвіска.
  • Прийнятна прохідність.
  • Довговічність багатьох вузлів і агрегатів.

недоліки:

  • Семи ступінчаста трансмісія DSG.
  • Двигун TSI об’ємом 1.2 літра.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль.

АвтоАвеню

Шкода Октавія 1.6 MPI 110 л. з

Третє покоління моделі Шкода Октавія (кузов А7) в червні 2013 року вийшло на російський ринок з абсолютно новою лінійкою силових агрегатів серії EA211, яка прийшла на зміну старим моторам EA111. У гамму двигунів тоді входили бензинові «турбочетверкі» 1.2 TSI, 1.4 TSI і 1.8 TSI, а також до них примкнув дизель 2.0 TDI.

Однак уже через кілька місяців, навесні 2014 року, виробник прийняв рішення замінити початковий турбований агрегат 1.2 TSI на «атмосферник» 1.6 MPI.

Така рокіровка, по всій видимості, була викликана бажанням розширити коло потенційних покупців за рахунок тих автовласників, хто з недовірою ставиться до наддувним моторам і складовим їм пару «роботам» DSG, ще не до кінця позбутися статусу проблемної КПП.

Такого роду покупцям модифікація з атмосферним двигуном, доповненим класичної автоматичною коробкою Aisin з 6-ю ступенями, напевно здавалася справжнім апологетом надійності. На користь нової версії говорив і досить низький цінник. Чого ж варто чекати від Шкоди Октавія з двигуном 1.6 MPI, і які слабкі / сильні сторони можна відзначити у позбавленого турбонаддува мотора?

Що за мотор 1.6 MPI?

Для початку не завадило б поговорити про конструктивні особливості атмосферної «четвірки». Агрегат, який отримав індекс CWVA, є новою розробкою, в основі якої лежать турбомотор, що входять в сімейство EA211.

У своїх побратимів «атмосферник» запозичив практично всі базові деталі: легкий алюмінієвий блок циліндрів з чавунними гільзами, головку блоку з вбудованим випускним колектором, 16-клапанний ГРМ, двоконтурну систему охолодження, уніфіковану схему кріплень під платформу MQB.

Разом з тим з архітектури виключили всі «наддувні» компоненти – компресор, інтеркулер, ТНВД.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Надбавка в обсязі була досягнута за рахунок установки поршнів більшого діаметру і збільшення їх ходу (радіус кривошипа коленвала зробили більше). Головка блоку циліндрів пройшла модернізацію для установки системи розподіленого упорскування.

З отриманого силового агрегату Об’єм 1598 куб. см. вдалося «зняти» 110 к.с. потужності і 155 Нм крутного моменту. У приводі ГРМ у двигуна 1.6 MPI (втім, як і у інших моторів серії EA211) використовується зубчастий ремінь, здатний «ходити» 120 000 км.

Саме при такому пробігу рекомендується його міняти.

Чесний відгук власника про skoda yeti 1.6 mpi.  Що і як в деталях

Технічні характеристики двигуна 1.6 MPI 110 к.с .:

Двигун 1.6 MPI 110 к.с.

код двигуна CWVA
Тип двигуна бензиновий
Тип упорскування розподілений
наддув немає
Розташування двигуна спереду, поперечно
Розташування циліндрів рядне
кількість циліндрів 4
кількість клапанів 16
Робочий об’єм двигуна, куб. см. 1598
Ступінь стиснення 10.5: 1
Діаметр цилинд, мм 76.5
Хід поршня, мм 86.9
Порядок роботи цідіндров 1-3-4-2
Потужність (при об / хв), к.с. 110 (5500-5800)
Максимальний крутний момент (при об / хв), Н * м 155 (3800)
Екологічний клас Євро-5
паливо Бензин з октановим числом не нижче 91
Автоматическое регулирование зазора в клапанах да
Катализатор да
Лямбда-зонд да

Характеристики Шкода Октавия А7 с двигателем 1.6 MPI

С точки зрения технических характеристик Шкода Октавия с 1.6-литровым «атмосферником» MPI уступает модификации с турбомотором 1.2 TSI по целому ряду показателей. Например, она медленнее разгоняется (12 против 10.5 секунд) и потребляет больше горючего (6.7 против 5 литров).

Но, как показывает практика, многие автолюбители при выборе машины руководствуются в первую очередь критерием надежности. И тут у Octavia 1.6 есть преимущество – как ни крути, атмосферный агрегат менее склонен к поломкам из-за отсутствия капризной системы турбонаддува, а распределенный впрыск в отличии от прямого предъявляет меньшие требования в качеству топлива.

Плюс до цього в парі з мотором MPI йде традиційний гідромеханічний «автомат», який користується великою довірою.

Технічні дані Skoda Octavia 1.6 MPI:

Модифікація Skoda Octavia 1.6 MPI Skoda Octavia Combi 1.6 MPI

двигун
Тип двигуна бензиновий
Розташування двигуна спереду, поперечно
Робочий об’єм двигуна, куб. см. 1598
Ступінь стиснення 10.5
кількість циліндрів 4
Розташування циліндрів рядне
Діаметр цилинд, мм 76.5
Хід поршня, мм 86.9
кількість клапанів 16
Потужність, к.с. (При об / хв) 110 (5500-5800)
Максимальний крутний момент, Н * м (при об / хв) 155 (3800)
Трансмісія
Механічна коробка передач 5-ступінчаста МКПП
Автоматична коробка передач 6-ступінчаста АКПП
привід передній
підвіска
Передня підвіска незалежна, типу Макферсон зі стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска напівзалежна, пружинна
гальма
передні гальма дискові вентильовані
задні гальма дискові
розміри кузова
Довжина, мм 4659
Ширина, мм 1814
Висота, мм тисячу чотиреста шістьдесят одна 1480
Колісна база, мм 2680
Обсяг багажника, л (хв / макс) 568/1558 588/1718
маса
Споряджена маса, кг 1210 (1250) 1232 (1272)
Повна максимальна дозволена маса, кг 1780 (1820) 1802 (1842)
паливні показники
Витрата палива в міському циклі, л / 100 км 8.5 (9.0) 8.5 (9.0)
Витрата палива в заміському циклі, л / 100 км 5.2 (5.3) 5.2 (5.3)
Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 6.4 (6.7) 6.4 (6.7)
паливо АІ-95
Обсяг бака, л 50
швидкісні показники
Максимальна швидкість, км / год 192 (190) 191 (188)
Час розгону до 100 км / год, з 10.6 (12.0) 10.8 (12.2)

Які проблеми можуть виникнути з двигуном 1.6 MPI 110 к.с.?

Однією з ключових особливостей 1.6-літрового мотора MPI є велика витрата масла, причому підвищений «апетит» спостерігається навіть у нових двигунів.

У цьому немає нічого страшного доти, поки втрати масла на чад не почнуть перевищувати допустимі норми.

Тривожним сигналом, що натякає на можливу появу проблем, є збільшення витрат до 500 грам на тисячу кілометрів або більше того. Тут уже слід звернутися до фахівців для з’ясування причин масложор.

Зверніть увагу

Схильність до підвищеної витрати масла двигуном 1.6 MPI обумовлена ​​насамперед його конструктивними особливостями – невеликою товщиною поршневих кілець, малою масою і висотою поршнів.

Зменшення розмірів і полегшення цих деталей сприяє зниженню втрат на тертя, що дозволяє краще економити паливо і мінімізувати вміст шкідливих речовин у вихлопних газах.

У той же час така ЦПГ гірше «перетравлює» великі навантаження, стаючи більш чутливою до режимам роботи двигуна і якості застосовуваного масла.

При певному розкладі поршнева група може перегріватися, що неминуче впливає на роботу компресійного і маслоз’ємних кілець, які вже не можуть повноцінно виконувати свої функції. В результаті в камеру згоряння потрапляє більше масла, ніж належить, його згоряння призводить до утворення відкладень на стінках циліндрів і спідницях поршнів.

У числі можливих причин великої чаду масла в двигуні CWVA 1.6 MPI також називаються особлива структура поверхні стінок циліндрів, що отримується після хонингования, недостатнє переднатягнення маслоз’ємних кілець, конструктивні недоліки, пов’язані з переробкою турбированного мотора в атмосферне.

У будь-якому випадку, щоб убезпечити себе від передчасних проблем, в ході експлуатації своєї Skoda Octavia 1.6 необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  1. Використовувати тільки рекомендоване виробником моторне масло, уникати підробок, віддавати перевагу маслам з кращими миючими властивостями і низькою схильністю до утворення відкладень.
  2. Своєчасно міняти масло в двигуні. Вчасно означає не по пробігу, а по фактично відпрацьованим Напрацювання і реальному стану.
  3. Регулярно перевіряти рівень масла і при швидкому його падінні обов’язково звертатися в сервісний центр.
  4. Не допускати перегріву двигуна, по можливості виключити несприятливі режими руху (тривале стояння в пробках в жарку погоду).

В принципі весь цей комплекс заходів повинен виконувати власник будь-якого сучасного автомобіля, хіба що в даному конкретному випадку від господаря машини потрібно більш уважне ставлення до регламенту робіт з технічного обслуговування.

деякі висновки

Поява в гамі моторів Шкода Октавія А7 двигуна 1.6 MPI 110 к.с. можна однозначно розцінити як позитивний момент. У автолюбителів з’являється більше свободи у виборі силових установок і коробок передач.

Новий агрегат розроблений відповідно до останніх тенденцій двигунобудування, укладається в екологічні норми Євро-5, володіє хорошими споживчими властивостями. Крім того, силовому агрегату відведена роль базового, тобто комплектуються їм модифікації найдешевші.

Станом на жовтень 2016 року ціна на Skoda Octavia 1.6 MPI починається з 899 тисяч рублів (версія з 5-ступінчастою «механікою»).

важливо

Перший час Октавії для російського ринку оснащувалися 110-сильними моторами зарубіжної збірки. У вересні 2015 року виробництво двигунів було налагоджено на заводі в Калузі. В даний час атмосферні «четвірки» 1.6 серії ЕА211 встановлюються відразу на кілька моделей Volkswagen / Skoda. Крім Octavia в це число входять Yeti, Rapid, Polo і Jetta.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…