Здравствуйте все, кому цікава тема ресорної підвіски, з якого б боку ви з нею не зіткнулися.

Природа скрипу в ресорної підвісці

Отже, скрип і скрегіт. Багато автомобілістів стикаються з проблемою сторонніх звуків при їзді. Причини можуть бути різними, але давайте відзначимо скрип в підвісці, який посилюється при повороті керма, проїзді лежачого поліцейського і на купині.

На практиці скрип в передній або задній підвісці при русі може з’явитися як через місяць після початку експлуатації, так і через рік і більше. Причому пробіг автомобіля не відіграє суттєвої ролі.

Чому скрипить підвіска і як боротися зі сторонніми звуками в ресорах?

Давайте розглянемо основні причини скрипу в ресорах і наведемо приклади розв’язання цих проблем. В першу чергу визначимо, що може скрипіти в передній і задній підвісці.

  • Скрегіт самої ресори при терті листів один про одного і зіткненні в місцях кріплення кронштейнів, сережок, опорних або стремяночних майданчиків.
  • Інший напрямок пошуку сторонніх звуків – це ресорні комплектуючі: різні види і форми втулок, сайлентблоков, а також елементи кріплення ресор зі змазкою: бронзові і різьбові втулки і всілякі варіанти пальців.

Забруднення ресор

Почнемо з самого простого. Нерідко між листами набивається пісок, бруд і дрібні камені (додамо до цього варіант корозії ресори при постійному впливі вологи). Забруднення дійсно можуть викликати сильний скрип в передній і задній підвісці. Визначити присутність сторонніх предметів можна при огляді ресорного пакета.

Крок № 1. Перше, що потрібно зробити, – це промити ресорний пакет. У автолюбителів є таке поняття «проїхати по калюжах». Деяким це дійсно допомагає, і сторонні звуки пропадають. Але якщо ресора дійсно забита піском або брудом з дрібними каменями, калюжа точно не допоможе.

Руйнування протівоськріпниє пластин

Після промивання ресори скрип пропав, але через деякий час з’явився знову. Оглядаємо ресору і помічаємо, що від протівоскріпов майже нічого не залишилося, внаслідок чого листи торкаються один одного і починають скрипіти в точці відсутності протівоськріпниє пластин або шайб. Згодом скрегіт в передній або задній підвісці може тільки посилитися.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Залишки протівоскріпов, тертя листів про хомути

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Розтиснену стягнуті хомути, часткова втрата і стирання протівоськріпниє шайб

Крок № 2. Встановлюємо нові шайби або протівоськріпниє пластини.

Роз’їзду ресорного пакета

Замінили шайби, звук практично зник. Ми раді, чекаємо, коли шайби притруться по місцях вироблення листів, але з кожним днем ​​скрип все голосніше і, здається, стає сильнішою, ніж був до заміни протівоскріпов.

Новий огляд підвіски, помітили, що листи злегка роз’їжджаються віялом і виникає тертя об стягнуті хомути, які призводять до скрипу в підвісці автомобіля. Часто ця проблема виникає при додаванні в ресору додаткових аркушів, при цьому старими стяжними хомутами правильно ресору вже не потягнути.

Ослаблення затягування драбин

Додатково до цієї проблеми потрібно обов’язково додати ослаблення затяжки драбин, це також є одним з варіантів розповзання ресорних листів.

Крок № 3. Якщо скрип в підвісці з’явився з цієї причини, вирівнюємо листи і затискаємо стягнуті хомути, не забуваючи залишити невеликий зазор для вільного ходу ресорних листів.

Знос втулок і сайлентблоков

Автомобіль готовий до експлуатації, але проїхавши кілька десятків метрів, розуміємо, що проблема залишилася на колишньому рівні – звуки в підвісці нікуди не зникли.

З’являються нехороші думки про ресорах взагалі і про тих, хто ці ресори придумав.

При огляді сайлентблоков і втулок бачимо, що вони розбиті або з’їхали в сторону, можливо, стався відрив зовнішньої обойми сайлентблока або внутрішньої втулки.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Тріщини по краю втулки говорять про висиханні гуми і втрати властивостей пружності

Крім цього, можна побачити невеликі тріщини по контуру гумових втулок – це говорить про висиханні гуми і про втрату властивостей пружності. При будь-якому варіанті вище перерахованих проблем рекомендація одна – заміна втулок або сайлентблоков на нові або, як варіант, постійна їзда по калюжах і використання різних автомобільних аерозолів.

Крок № 4. Оскільки ми хочемо позбутися від сторонніх звуків в підвісці надовго, знімаємо ресору для перепрессовки сайлентблоков. Деякі автовласники рекомендують промазати ресору між листів графітним мастилом. Оскільки наші ресори зняті, ми для впевненості смажена листи.

Крок № 5. Встановлюємо ресори. До речі, про правильну установку, багато роблять величезну помилку, затягуючи все болти кріплення і драбини на піднятою машині, це категорично суперечить технології установки ресор.

Тільки після установки автомобіля в транспортне положення відбувається затягування болтів кріплення ресори і остаточна протяжка драбин.

Якщо знехтувати правильної послідовністю установки, результатом може стати відрив внутрішньої втулки сайлентблоки через дуже короткий час після початку експлуатації.

У нашому варіанті ми встановимо все правильно і не забудемо протягнути драбини через 500-1000 км пробігу, в залежності від типу транспортного засобу.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Листи промазани графітним мастилом, встановлені нові протівоскрінние шайби

підсумки

Підіб’ємо підсумок нашої роботи: ресорний пакет рівно стягнутий хомутами з необхідним зазором, листи між собою промазани мастилом, встановлені нові протівоськріпниє шайби і сайлентблоки зі втулками. Результат – відсутність скрипу і скреготу, а так само практично професійні знання проблем ресорної підвіски.

Таким чином, з досить великого списку причин появи сторонніх звуків в ресорах, проблема в кожному випадку визначається індивідуально після огляду і діагностики.

Ми сподіваємося, що ресори не є предметом вашої головного болю, але якщо вам знадобиться допомога, наша компанія може усунути проблеми з ресорами в найкоротші терміни. Ми завжди пропонуємо декілька варіантів вирішення, від самого бюджетного до капітального ремонту ресорної підвіски.

Зверніть увагу

Заміна амортизаторів / заміна опор / заміна ресори / Заміна напівресор / Заміна ролика підвісного моста / Заміна сайлентблоков і втулок ресори / Заміна драбини / Ремонт балансира / Ремонт стабілізатора / Знімання і установка реактивних тяг / Заміна ремкомплекта сережки підвісного моста / Заміна кронштейнів ресори і підресорник

Причини і усунення скрипу сайлентблоков

Часто можна спостерігати ситуації, в яких водій не знає, через що скриплять сайлентблоки. Іноді вони здатні навіть заглушити тиху музику в салоні, чим викликають ряд незручностей. Особливо сильно «кректання» відчутні на нерівних дорогах. Навіть у самого стриманого водія нерви не витримають вислуховувати годинами подібні скрипи, як їх не ігноруй.

Часом багато досвідчених автовласники можуть стверджувати, що скрип сайлентблоков не несе чогось стратегічно важливого: колеса не відваляться, та й машина не перестане рухатися. Але в інших випадках навіть самі недосвідчений новачок намагається максимально швидко локалізувати і усунути причину несамовитого скреготу.

Так що робити, щоб не скрипіли блоки? Тут послідовність маніпуляцій безпосередньо залежить від причини виникнення звуку. Таких не так і багато, тому встановити і ліквідувати неприємний фактор досить просто своїми руками, не вдаючись до дорогого огляду на СТО. А якщо ви звикли ремонтувати автомобіль самі, то і зовсім знайдете процес забавним і цікавим.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

знос деталей

Найбільш ймовірна і очевидна причина – знос. Що робити в такій ситуації? Для початку трохи матчастини: сайлентблок є щільним шматок гуми з металевими проставками.

Гума з часом розсихається і це нормальний процес. Також вони систематично піддаються механічної і хімічної дії.

Найбільш критичний період – зима , коли дороги часто-густо посипають реагентами, що роз’їдають навіть саму щільну гуму.

Скрип – перша ластівка. Водій може спостерігати погіршення керованості укупі з появою вібрацій в салоні. Теоретично, один сайлентблок здатний витримувати порядку 100 тисяч км пробігу, проте підрахунки велися на заході, де дороги незрівнянно краще. З огляду на стан нашого покриття, сміливо скорочуйте ресурс блоку вдвічі. Міняти варто на оглядовій ямі, або її аналогу:

  1. викрутити все гайки, якими закріплені передні важелі;
  2. демонтуйте гайку, яка фіксує стабілізатор на важелі;
  3. дістаньте болт, акуратно постукуючи по ньому молотком, оскільки руками він виходить вкрай неохоче;
  4. звільніть всі болти на колесі, попередньо піддомкратити потрібну сторону. Після колесо знімається повністю;
  5. відкрутіть гайки на розтяжках, але перед цим ретельно «продміть» їх WD-40;
  6. кульова відсувається від поворотного кулака, потім відкручується ще 2 болта і важіль остаточно знімається з автомобіля;
  7. тепер сайлентблоки витягуються за допомогою знімача, який ні в якому разі не можна замінити на кувалду;
  8. зачистите вушка від будь-яких нашарувань;
  9. необхідно ретельно змастити сайлентблоки перед запрессовкой будь-яким розчином з високим вмістом мила. Масло і мастило протипоказані, оскільки вони напевно роз’їдені гуму;
  10. процедура збору виконується строго в зворотному порядку.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Скрип нових блоків

Нерідко можна зустріти наступний момент: нові компоненти, які тільки були встановлені, видають неприємний звук. Можливо, вони толком не встали на належне місце. Для прискорення притирання їх необхідно змастити. Передбачена спеціальна силіконова змазка для сайлентблоков. Але перед тим як змащувати зробіть наступну перевірку:

  • заженете автомобіль на оглядову яму і поддомкратьте проблемне колесо (колеса);
  • звільніть кріплення на блоках;
  • підставте надійні дерев’яні упори під важелі і відпустіть домкрат;
  • коли автомобіль просяде під вагою власної маси, підтягніть всі болти до упору.

Якщо скрип все одно відчувається, значить компонент спочатку мав заводським шлюбом. У цьому випадку просто змастити сайлентблоки вийде. Їх доведеться міняти повністю.

Конструктивні особливості

Однак питання «чому змастити, щоб не скрипіли?» абсолютно не допоможе в тому випадку, якщо у вас Chevrolet Aveo. Оригінальні блоки автомобіля зроблені по-хитрому: в їх гумової частини є спеціальні прорізи. Теоретично така конструктивна особливість повинна дозволити машині рухатися більш м’яко, проте на практиці особливих відмінностей немає, як відзначають господарі транспортного засобу.

Ці самі прорізи систематично видають неприємний скрип, тому всередину них постійно забивається бруд, що перешкоджає нормальній роботі елемента конструкції.

Тимчасово рятує лише регулярне миття вузла і ретельний протоку компонентів WD-40. Ефект тримається близько 3-4 діб, якщо погода суха. Під час дощу або снігу ефект пропадає майже миттєво.

Єдиний спосіб усунути заводський дефект – повністю замінити блоки на аналоги без вирізів.

У цьому випадку оптимальним варіантом будуть компоненти від Ford Mondeo 2000 року випуску. За розмірами вони повністю збігаються з такими у Aveo, при цьому ставляться без найменшого праці.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

  • ставте їх в чіткій відповідності з правилами монтажу, або користуйтеся послугами тільки перевірених сервісних центрів;
  • періодично поливайте блоки проникаючим маслом, щоб запобігти тертю;
  • робіть планову перевірку механізму на момент природного зносу. Краще поміняти деталь трохи раніше і не «насолоджуватися» скрипом.

Поради по мастилі

Змащувати можна далеко не кожен елемент, при цьому склад мастила для кожної деталі індивідуальний. Якщо новий сайлент позбавлений зовнішньої обойми, то застосування мастила цілком виправдано. Гумово-металеві деталі витримують тільки силікон або мильний розчин для більш зручного впрессовиванія на штатне місце.

Важливо! Вироби з поліуретану здатні контактувати тільки з литолом і інший мастилом, в основі складу якої лежить літій.

Для гумових компонентів, по-хорошому, слід використовувати щось нейтральне. Така мастило значно подовжує експлуатаційні показники. Яскравим представником можна назвати ШРБ-4, яка володіє волокнистої структурою.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

підсумки

Заміна зношеного сайлентблока – не тільки усунення сторонніх виснажливих скрипів, але і передумова до того, що з ходовою автомобіля щось не так. Знос провокує неправильну стираємість покришок, що загрожує їх передчасним зносом навіть при ідеальному водінні. Погіршується керованість на будь-якій ділянці траси і підвищується ризик викликати аварійну ситуацію.

Якщо у вас Aveo, відшукайте аналоги від Mondeo. Хоча General Motors вже офіційно представило лінійку сайлентблоков нового зразка, без отворів, тому є сенс пошукати оригінальні запчастини.

Навіщо змащувати сайлентблоки і чи є в цьому необхідність

Сайлентблоки – це одна з деталей підвіски, завдання якої – гасити коливання між елементами підвіски. Вони також можуть використовуватися амортизаторах, стабілізаторах, важільних кріпленнях і інших конструктивних механізмах. Конструкція сайлент складається з пари втулок (одна всередині іншої), між якими знаходиться спеціальний еластичний матеріал – гума або поліуретан.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Загострювати увагу на пристрої, розташуванні і терміни експлуатації сайлентблоков не має сенсу – про це можна почитати на сайті https://etlib.ru/wiki/sajlentblok-48.

Як і будь-яка інша деталь авто, сайлентблок схильний до зносу. Віджилі своє Сайлент провокують нерівномірний знос покришок і різні проблеми з управлінням, аж до того, що машину починає водити з боку в бік на високій швидкості.

Визначити, що сайлентблок пішов в рознос можна як візуально – тріщини, пошкодження, так і по звуку – скрип сайлентблока є ознакою зносу. Крім цього сайлентблок може скрипіти, якщо він був неправильно встановлений або виготовлений з неякісного матеріалу.

Правильна установка сайлентблоков – запорука нормальної тривалості роботи і відсутність скрипів. Це стосується навіть більш дешевих аналогів – з правильною установкою вони прослужать довше.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Заміна пильовиків на передньопривідних автомобілях

Ще однією причиною скрипу може бути конструкція цієї деталі. Якщо вона не цілісна, а має вирізи в гумової частини (для м’якості ходу), туди може набиватися бруд. Боротися з цим можна двома способами – проводити регулярне очищення і мастило гумових елементів (допоможе довше захистити деталь), або встановити сайлентблоки іншої конструкції.

Використовувати мастило при заміні сайлентблоков слід в тому випадку, якщо нові Сайлент не мають зовнішньої обойми. Різні види сайлентблоков слід змащувати різної мастилом. Гумово-металеві можна змастити силіконом або мильним розчином, а ось поліуретанові слід покрити литолом або інший мастилом, яка має літієвий основу.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Ремонт авто у приватника

Якщо поглибиться в питання яку мастило вибрати, то можна виявити, що для гумових елементів краще використовувати нейтральну мастило – вона допоможе продовжити термін експлуатації.

З цим непогано справляється мастило ШРБ-4 – вона має волокнисту структуру, відмінно протистоїть задирам, володіє водостійкістю.

Має діапазон робочих температур від -40 до +130 і, що важливо, не сприяє возбуханію гуми.

Таким чином, в опеределения випадках, мастило сайлентблоков буває не просто корисною, а й просто необхідною.

Якщо стаття була вам корисна, поділіться нею в соц. мережах!

Змазування (шприцевание) плаваючих сайлентблоков

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Спочатку зі збірки на заводі, часто буває, що кульові з’єднання дуже скромно набиваються мастилом, особливо це актуально на запчастинах, які можна придбати окремо, можна часто зустріти, що на кульовій опорі всього полграмма мастила. Згодом експлуатації автомобіля, мастило висихає, змінює свої властивості, так як крізь мікроотвори в місцях з’єднання пильовика потрапляє пил, волога, повітря.

В результаті закрите кульове з’єднання починає працювати “насухую” і першою ознакою такого стану будуть скрипи під час роботи важеля з несмазанная плаваючим сайлентблоки, тільки потім від підвищеного тертя і відсутність захисту від вологи та іржі, шарнір починає руйнуватися, з’являється люфт і стукіт в підвісці.

Як правило, більша частина плаваючих сайлентблоков в задній підвісці автомобіля мають низьку несучу навантаження, тому якщо виконувати певні правила, такі компоненти можуть справно прослужити від 100 до 300 тис.км при належному обслуговуванні, заміні пильовиків і мастилі.

Найпоширеніша причина, по якій наприклад, через 5-15 тис.км виходять з ладу шарові опори китайського виробництва – це порушення цілісності пиляків.

Як правило гума на таких запчастинах має низьку якість і не здатна протистояти постійної присутності мастила в контакті з матеріалом пильовика, гума розм’якшується і рветься при механічних і динамічних навантаженнях, такі пильовики, якщо їх взяти в руки, легко розриваються, гума начебто сира і легко рветься. Це невеличкий відступ я зробив для того, щоб ви розуміли наскільки важливий матеріал пильовика сайлентблока або кульової та стан пильовика.

Якщо пильовик і запчастина оригінальні, виникає інша ситуація – механічне пошкодження або пошкодження з часом або під дією факторів, наприклад неакуратний ремонт, наслідки якого – порваний викруткою пильовик при діагностики підвіски, при цьому власник про це не знає і якщо не оглядає самостійно підвіску і стан пиляків кульових опор і плаваючих сайлентблоков, власник дізнається вже постфактум у вигляді скрипів або стукотів, що вже тягне за собою повну заміну компонента).

важливо

Отже ми розібралися, що купувати дешеві китайськи компоненти, неприпустимо – в разі металу – він просто ламається (прикладів відвалилися кульових і первинних тяг багато з зведень ДТП), а в разі гуми – вона втрачає всі свої властивості, дубєєт – втрачає еластичність, рветься, тому поставлений китайський дешевий пильовик на оригінальну кульову, через 5-15 тис.

км вб’є вам саму кульову, яка часто змінюється тільки разом з важелем, а це вже великі гроші на ремонт. Тому я не буду в цій статті розглядати обслуговування дешевих китайських кульових і сайлентблков – їх просто не потрібно ставити, якщо ви збираєтеся їздити на автомобілі самі і вам не плювати на життя пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Змазування (шприцевание) сайлентблоков гліцерином

Це найпоширеніший варіант, як врятуватися від скрипів “воза” – швидко, дешево і самостійно, який представлений на численних форумах. Але я вкрай не поділяю такий підхід, з кількох причин.

По-перше, гліцерин не призначений для застосування в якості мастила для механічних тертьових вузлів і шарнірів. За своїм хімічним складом гліцерин це трьохатомний спирт, який не має нічого спільного зі складом консистентних мастил.

По-друге, застосування гліцерину в якості мастила кульових – це по суті самообман, це приховування симптомів, без усунення причини – поки навколо шарніра є рідина (нехай навіть вода) він не буде скрипіти, тому скрип можна прибрати на певний проміжок часу абсолютно будь-якою рідиною . Я правда не зовсім розумію, навіщо радити людям шприцевать гліцерином, чому не взяти трансмісійне масло, воно також буде легко випливати, через голку як гліцерин і кожен зможе наповнити простір під пиляків змащує олією призначеним для високих навантажень.

Мій вердикт – ні в якому разі не застосовувати гліцерин, а якщо все ж вам дуже хочеться, чи не радьте це іншим людям і не пишіть на форумах хвалебні відгуки, що ви набили гліцерином і півроку нічого не скрипить … краще залийте собі в двигун соняшникову олію, воно теж на дотик слизьке, яка різниця двигуну, чи не так?

Змазування (шприцевание) сайлентблоков литолом

Литол, шрус, вимпел, а також імпортні мастила, багатокомпонентні призначені спеціально для кульових з’єднань, підшипників і вузлів тертя, які містять в своєму складі металлоплакирующих склади, що дозволяють максимально знизити тертя між деталями і максимально захистити поверхню металу від корозії і зносу, досягається останнім застосуванням в складі мастил дрібнодисперсних порошків металів, оксидів та інших складів, які покривають поверхню металів найтоншим захисним шаром, який стійкий до зношування і корозії. Саме такі мастила застосовуються в кульових опорах, шрусах, підшипниках і кульових з’єднаннях, до яких відносяться і плаваючі сайлентблоки задньої підвіски з пасивним підрулення.

Виникає питання, чому в інтернеті все радять гліцерин, а не литол? Правильно, гліцерин рідкий, а литол густий і з шприца його не виказуючи, що не видавити на перший погляд! Якщо взяти шприц медичний на 5 мл з тонкою голкою, ти ви дійсно швидше поламаєте собі пальці, ніж видавіть краплю мастила, але що, якщо взяти шприц на 20 мл з товщою голкою?

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

На фотографії ви бачите, як я набиваю простір під пилюжником мастилом Вимпел, вона густа, але при сильному тиску на шток поршня шприца (думаю зусилля 3-7 кг) мастило виходить невеликими кількостями.

Хочу звернути увагу, що чим менше в шприці буде мастила, тим легше буде видавлювати вміст.

Можна спробувати нагріти шприц до 100 градусів, але сильно це не позначиться на результатах, а корпус пластикового шприца почне втрачати жорсткість.

Голку найкраще приклеїти на суперклей і ні в якому разі не тиснути на поршень шприца і робити зворотний рух – 99% що голка зіскочить і під тиском частина мастила у вас просто витече на елементи підвіски.

Вам буде здаватися, що ви давите з усієї сили, але поршень стоїть на місці – це тільки здається, якщо ви перевірили попередньо і бачите як виходить мастило з голки, а потім вставили голку під пильовик, відчувши упор в шарнір – знайте, вірно, але повільно процес відновлення працездатності плаваючого сайлентблока почався.

Використання медичного 20мл шприца – це найпримітивніший спосіб, відновити роботу шарніра і наповнити мастилом, для невеликого сайлентблока досить 0.2 – 0.4 мл на кожну сторону під пильовик і цього вистачить до 50 тис.

км і більше, якщо пильовик буде цілим без пошкоджень.

Порада

Прокол голкою не порушує цілісності пильовика, принаймні скрипучий сайлентблок можна сміливо проколювати і пробувати відновити його роботу, так як йому по хорошому зазвичай загрожує заміна і ви нічого не втрачаєте, як то кажуть гірше не буде.

Наостанок хочу сказати, що важливо не намагатися накачати литолом звичайні гумові сайлентблоки, дуже часто автовласники намагаються встромити голку, а вона не лізе взагалі ніяк, пам’ятайте це ознака того, що сайлентблоки коштують зазвичай не плаваючі, в кульових сайлентблоках гумки пиляків тонкі, їх край легко можна підняти. Важливо, коли ви купуєте новий плаваючий сайлентблок, перед його установкою, підніміть шприцом без голки край пильовика і набийте його мастилом, не розраховуйте на заводську мастило! Також, якщо важіль з сайлентблоками знятий з автомобіля вам вже не потрібно проколювати голкою, просто шприцом як і в разі нової деталі, набийте мастило під пильовики з двох сторін і ваш сайлентблок буде рясно змазаний, а шарнір захищений від вологи і пилу, таке обслуговування дозволить прослужити деталі без стукотів і люфтів понад 100 тис.км,

Скриплять сайлентблоки, що робити?

Часто автовласники стикаються з характерним скрипом зовні салону. Одна з поширених причин – вихід з ладу сайлентблоков. Що це і як позбутися від скрипів, розберемося в даній статті.

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Що таке сайлентблок?

Сайлентблок – це шарнір, що складається з двох металевих втулок з гумовою або поліуретанової вставкою. Служить для скріплення деталей між собою (підвіски, двигуна, трансмісії і ін.).

Прийшов на зміну металевим в середині минулого століття. Завдяки гумовій або поліуретанової вставці гасить коливання деталей між собою, приймаючи на себе основне навантаження вузлів.

Залежно від наповнення втулок, сайлентблоки бувають гумові та поліуретанові .

Використовують більшість автовласників, так як вони дешевше і відмінно зарекомендували себе на вітчизняних і зарубіжних авто. Присутні навіть на 30-тонник Volvo. Мінус – менш довговічні (якщо ресурс 50-200 тис. Можна вважати таким для таких витратних матеріалів). Також іноді зустрічаються з неякісної гуми.

В основному використовують на спортивних авто. Вони дорожчі, мають більший ресурс, покращують керованість, але і збільшують жорсткість підвіски.

мінуси:

  1. Оскільки більшість кріплень, де використовують блоки, відчувають навантаження на скручування, поліуретан тут недоречний і навіть небезпечний для деталей. Він ефективний на ковзання / нахил (втулки стабілізаторів, амортизаторів та шарніри деяких моделей Toyota і Mitsubishi).

Гума ж відмінно відпрацьовує навантаження саме на скручування, не ставлячи під загрозу важелі підвіски.

  1. Крім того, поліуретан збільшує жорсткість підвіски, що на наших дорогах – критично (струсу здоров’я не додадуть).
  2. Третій мінус: заявлений маркетологами ресурс «в 5 разів більший» на ділі такий же, як у гумових – в недорогих моделях. У разі ж коли і більший – при ціні дорожче в кілька разів, що рівнозначно в кращому випадку. Не кажучи вже про те, скільки проблем описано при морозі.

Причини скрипу сайлентблока

  • ü Основні причини скрипу – це знос, неправильна установка або ж особливість конструкції.

знос:

  1. Якщо при розборі шарніра видно, що наповнювач між втулками набряк, потріскався або наявності інші пошкодження – прийшов час замінити блок. Ресурс даної деталі на російських дорогах становить в середньому 50 тис. Км.
  2. Ще хороший спосіб виявити цілісність наповнювача в шарнірі – змастити його методом шприцювання.У разі діагностики, ніж легше мастило (недовговічні), тим краще. Тому найкращий варіант – гліцерин. Якщо після змазування через пару днів скрип відновився – швидше за все він виробив свій ресурс.
  3. Третя ознака зносу: погіршення загальної керованості авто, поганий відгук керма, підвищена стертість шин з боків і збільшена вібрація керма і кузова.
  • ! Якщо причина скрипу – знос сайлентблока, бажано швидше його замінити. Вироблений шарнір не гасить навантаження, переносячи її на важелі. В результаті чого незабаром можуть вийти з ладу деталі підвіски або інші вузли, скріплені з несправним блоком, і вартість ремонту помітно зросте.

Погано затягнуть під час установки

У деяких автосервісах сайлентблоки затягують неправильно – на підвішеній машині, що в корені невірно. Потрібно це робити на землі, з навантаженим під власною вагою авто, а ще краще, щоб усередині салону знаходилося 4 людини (в ідеалі).

Гарні ж автосервіси практикують стягування на опущеною машині, в окремих випадках друга людина додатково навантажує і розгойдує машину.

Погано затягнутий блок скрипить навіть новий. Тому якщо є можливість – контролюйте процес установки, або ж просите затягувати на землі.

  • ü Якщо не до кінця затягнуть шарнір, часто допомагає змащування. Через якийсь час сайлент притирається, сідає. Якщо ж і це не допомогло – неправильна установка, шлюб деталі, або ж проблеми розвалу-сходження.

Скрипи через особливості конструкції

Деякі блоки мають вирізи в гумі для м’якості ходу (наприклад, в моделях chevrolet). Плавності, аж ніяк, особливо не додають, а регулярні скрипи в них присутні.

Вирішити дану проблему можна помінявши деталі на аналогічні без вирізів (Читайте нашу інструкцію: Як поміняти сайлентблоки самостійно). У випадку з chevrolet підходять деталі з ford mondeo 2000 року випуску.

  • ! Аналогічний підхід можна застосувати і до інших авто.

Справжні автомеханіки радять використовувати будь-яку мастило тільки при установці . І ні в якому разі – як довгострокове ліки при виникненні скрипів (тільки для діагностики).

В іншому випадку ви ризикуєте втратити і важелі. Усунений змазуванням скрип введе вас в незнання, не даючи про себе знати. І ви будете думати, що блоки справні, радіючи, що витратили так мало грошей на мастило, не змінюючи деталь.

Тим часом ваші важелі в кращому випадку злегка погнуться. У гіршому – виникне корозія, серйозна деформація або повна непридатність. А їх вартість у багато разів перевершує ціну сайлентблоков.

  • Тому головна особливість мастила – вона повинна використовуватися для установки шарніра, а не його роботи або тим більше воскресіння.
  • Друга особливість – в залежності від матеріалів серцевини, різна і мастило деталей.

Для гумової серцевини

Підійде гліцерин, силікон або всіма улюблений ШРБ-4. У всіх трьох випадках матеріали не роз’їдають гуму і повністю виконують свою функцію.

У випадку з гліцерином – використовується будь-який мильний розчин, другий по перевагу матеріал – ШРБ-4, його все ще можна знайти в продажу.

Виконується мастило методом шприцювання або за допомогою спрею. Дешево, зручно і безпечно.

Для поліуретанових наповнювачів

Підійде літієва змазка (наприклад, літол). Той же метод шприцювання, з тією лише відмінністю, що діаметр голки повинен бути товщі через густоти субстанції. Не рекомендується використовувати в гумових шарнірах, так як роз’їдає матеріал.

підсумок

  • ü Скрипит – знос – міняти (не чекати).
  • ü Резинометалічні розумніше поліуретанових.
  • ü Контролюйте грамотність установки.
  • ü Змащувати потрібно для діагностики та монтажу, придатними для цього засобами.

Сподіваюся, стаття Вам виявилася корисною і цікавою. Удачі на дорогах і вірності в дорозі.

Не пропусти найцікавіше! Підписуйтесь на нас в

Чи всі поліуретанові сайлентблоки і втулки скриплять?

Гумові сайлентблоки і втулки починають скрипіти, коли зносилася гума. А чому можуть скрипіти нові поліуретанові?

Є 2 причини, чому скриплять поліуретанові сайлентблоки і втулки:

  1. якщо поліуретанова вставка НЕ ​​уварена, а запрессована, то можливо прокручування;
  2. якщо поліуретанова втулка встановлена ​​без достатньої кількості мастила.

Обговоримо ці моменти докладніше

Дуже часто відгуки про скрипі поліуретанових сайлентблоков йдуть у виробників, які роблять окремо втулку і окремо – поліуретан, і потім запресовують.

У сайлентблоками поліуретанова вставка повинна працювати на скручування. Для цього вона не повинна прокручуватися і тертися об обойму. Як цього досягти? Єдиний надійний варіант – її жорстко вварити у зовнішню і внутрішню обойму сайлентблока.

Саме так роблять в компанії «Поліпром», адже наша мета – в точності повторити оригінал, щоб користуватися деталями від цього виробника було так само надійно і комфортно, як оригінальними. Тому ми не експериментуємо з конструкцією сайлентблока, не намагаємося імітувати деталь, а скрупульозно її відтворюємо. Всі металеві частини в сайлентблоках від «Поліпром” не запресовані, а уварені, і вузол працює так, як це було задумано виробником авто. Тому наші сайлентблоки не відшаровуються, в тому числі і на морозі, і не скриплять.

Зверніть увагу

Другий важливий момент: є думка, що для втулки стабілізатора мастило не потрібна, так як це зменшує зчеплення поліуретану з металевою поверхнею і притягує бруд, яка в свою чергу прискорює знос. Але будь-якому обертається і рухається механізму потрібна мастило. Якщо вона відсутня або її недостатньо, виникає тертя поверхонь, яке якраз і призводить до скрипу і передчасного зносу.

Якщо мова йде про втулках стабілізатора, то стабілізатор не повинен зміщуватися вздовж і впоперек, але повинен провертатися. Втулка покликана давати певну ступінь свободи торсійним рухам стабілізатора, тому мастило в цьому вузлі просто необхідна!

Що робити, якщо якщо скриплять сайлентблоки? Вихід є

Заводські оригінальні втулки стабілізатора в якості мастила покриті тальком. В умовах невеликого виробництва наносити тальк на готові вироби дещо проблематично.

Але для вирішення цієї проблеми досить перед установкою поліуретанової втулки рясно змастити її придатною мастилом:

  • силіконової,
  • литолом,
  • солідолом.

На відміну від гумових втулок, для яких вибір мастил обмежений, тому що нафтохімія може руйнувати структуру гуми, поліуретанові деталі в цьому відношенні інертні і стійки до дії агресивних речовин. Тому мастило не зашкодить із сайтом, а буде додатково захищати його від попадання бруду і запобігати сухе тертя. Завдяки мастила не буде скрипів і хрускотом, а термін життя втулки триватиме.

Отже, не всі поліуретанові сайлентблоки і втулки скриплять. Якщо виробник враховує механічні властивості матеріалів, то деталі з поліуретану служать надійно і довго, роблячи їзду комфортною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…