(Поки оцінок немає) Завантаження …

Комфортна атмосфера в салоні автомобіля також залежить і від роботи акустики. У недорогих машинах базова магнітола і стереодинаміки далекі від ідеалу і по-хорошому їх потрібно замінити. Автомобілісти люблять комфортну їзду намагаються розібратися чому хрипить магнітола, якщо не виходить – просто виробляють її заміну.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірСалон автомобіля

Штатна магнітола хрипить: що робити

Погано працювати може не тільки стерео-колонки окремо, але і вся система разом. Іноді це пов’язано зі слабкою потужністю магнітоли, часом «грішить» проводка або інші частини ланцюга.

Тільки з огляду на всі аспекти і симптоми поганої якості роботи аудіосистеми можна зрозуміти чому магнітола вийшла з ладу.

Далі можна приступити до виконання різних дій по поверненню нормального функціонування авто-аудіосистеми на різних рівнях гучності.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірАудіо динаміки штатні

Зверніть увагу, щоб хрипіння відразу всіх динаміків зустріти можна нечасто. Особливо якщо у вас нова машина, штатна магнітола і колонки. Транспортний засіб тільки вийшло з конвеєра і вся внутрішня начинка зазвичай працюють без збоїв і зайвого шуму.

Правильна гучність: що це таке

Навіть найдорожча стерео-система в машині не застрахована від збоїв в роботі. Особливо це стосується спотворення звуків на великій гучності. Хриплять передні колонки магнітоли XAV 65? Цілком реальна історія, коли машину купують на вторинному ринку.

Грішать навіть відомі бренди, такі як Соні. Найчастіше проблема полягає в так обраної потужності. Простіше кажучи, коли магнітола має великий сигналом, ніж може відобразити акустика. В такому випадку, одночасно всі колонки будуть спотворювати звук.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірбудова динаміка

Уникнути зазначеної проблеми реально, якщо нова магнітола буде вами перевірена, а також зрівняна її «звукова сила» з потужністю, яку може приймати авто-акустика.

Більшість сучасних систем працюють на потужності п’ятдесят-шістдесят Ватт. Такий обсяг здатні реалізовувати лише якісні колонки. Наприклад, ви помітили, що хрипить магнітола Піонер, а саме стерео-динаміки.

 Це означає, що перед покупкою ви не порівняли потужність всіх частин звукової ланцюга.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірдинамічних автомагнітоли

Зверніть увагу, що деякі виробники стерео-динаміків вдаються до не зовсім чесної рекламної фішці. Бренди просувають відповідних установок номінальною потужності стерео-системи, а на пікової. Природно, на цю характеристику повністю орієнтуватися не потрібно.

Щоб дізнатися реальну «силу» з урахуванням пікових даних, потрібно розділити рекламні параметри на десять.

Для прикладу, якщо максимальна «звукова сила» вказана, як триста Ватт, то такі колонки зможуть нормально функціонувати з магнітолою, потужність якої не перевищує 30 Вт.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірДинамік магнітоли Піонер

З якими ще проблемами спотворення звуку можна зіткнутися

У недорогих стерео-установок все динаміки іноді приєднуються до одного виходу. Якщо ж в транспортному засобі коштує така система, а колонки неприємно спотворюють звук і шумлять при роботі (навіть при відтворенні пісень на невеликій гучності), необхідно перевірити вихід. На деталі не повинно бути ознак корозії та інших ушкоджень.

динамік автомагнітоли

З історією, коли вийшли з ладу одразу все Автодинамик зіткнутися можна нечасто. Однак, ніхто не застрахований від такого, особливо якщо коротше музику тривалий час на позамежної гучності.

Може статися перегрів котушок. Найчастіше вони прикріплюються на клей і коли під впливом перегріву клейку речовину починає плавитися, то від колонки відпадають котушки.

Це пряма дорога до хрипіння динаміка навіть на невисокій гучності.

ремонт динаміків

Зверніть увагу

Підсумовуючи нашу матеріал, потрібно скасувати, що перед перевіркою динаміків, слід переконатися в тому, що поломка пов’язана саме з його роботою. Що для цього знадобиться? Можна на місце пошкодженого ауді-динаміка підключити робочий. Система продовжує хрипіти? Тоді зверніть свою увагу на наявність корозії на виході магнітофона. Також можна зробити «прозвон» всьому ланцюгу.

теж цікаво

Раніше вибір грунтувався тільки на такому показнику, як потужність підсилювача. Він визначав багато інших показників. Те саме стосувалося і ціни акустики. Але з часом фактор перестав бути основним. Що ж врахувати при виборі оптимальної акустичної системи, і як підключити колонки до підсилювача в машині?

Які колонки краще поставити в машину – вибір акустики

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірХтось намагається встановити естрадні колонки в машину, хтось купує спеціальні автомобільні системи. Але ні ті, ні інші не порадують, якщо вони «не подружаться» з підсилювачем. Звукові показники будуть покращені, якщо правильно вибирати співвідношення між підсилювачами і самої акустикою. Але для отримання грамотного звукового ефекту навіть цього мало. Наведемо кілька правил, які допоможуть визначитися з підходящим варіантом, і прискорять вирішення проблеми:

  • Важливий момент – створення якісної шумо-, віброізоляції в автомобілі. Інакше навіть самі правильні з технічної точки зору прилади не дадуть потрібного результату.
  • Найменше варто економити на придбання та встановлення колонок, розташованих попереду. Щодо нормальні двокомпонентні колонки в машину з хорошим басом в магазині можна купити за ціною до 9 тисяч рублів. Вони і вважаються оптимальним варіантом. Допустима і трьохсмугова акустика, але її установка відрізняється високою складністю.
  • Для динаміків і пискавок не обійтися без установки подіумів, акустичних полиць. Тоді звучання буде чистіше і глибше.

Останні різновиди деталей легко виготовити своїми руками, не обов’язково купувати їх окремо.

  • Значення має і якість тилової акустики. Але вона важлива лише для тих, хто не пред’являє високих вимог до якості звуку.
  • Економія не допускається і при покупці проводів, вони повинні бути якісними настільки, наскільки це можливо.

З популярних колонок в машину рекомендуються Піонер (Pioneer), Kenwood, Infinity, JBL.

На що впливає потужність системи?

Наведемо додаткову інформацію, цінність якої для кожного автомобіліста не викликає сумнівів:

  • Потужність, яку має підсилювач, буде безпосередньо позначатися на гучності, але це не єдиний залежний параметр. Але все залежить від того, як дотримується співвідношення між акустикою і підсилювачем.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

  • Багатьом відома така характеристика, як «чутливість». Одиниця її вимірювання – децибели. Вона показує, який рівень звукового тиску здатна підтримувати та чи інша система акустики.
  • 83-105 децибел – звичайний рівень чутливості, характерний для сучасних моделей і пристроїв.

Підсумок: то, наскільки гучним буде відтворення, визначається співвідношенням між чутливістю апарату і акустикою, а не самої потужністю.

  • Збільшення потужності у підсилювачів означає, що оточуючі елементи акустики повинні володіти меншою чутливістю.
  • При вимірах важливо дотримуватися дистанції в один метр, не більше і не менше.
  • Вибираючи відповідний елемент, бажано враховувати наявність певного запасу по потужності. Тоді користувач захищає себе від незручних і неприємних ситуацій.
  • Взагалі всі моделі акустики діляться на дві великі групи – на 4 і 8 Омів.

Акустика з меншою кількістю Ом стає проблемою для підсилювачів колонок в машині. Наприклад, моделі на 4 Ома вимагають подвійної віддачі від підсилювача. У випадку з 8 Омамі такої проблеми немає.

  • 4 омні прилади – варіант для любителів музики з басами і своїм ритмом. Використання 8 Омів додає розпливчастості і нечіткості.
  • Але гідні рішення є серед апаратів, які не подвоюється потужність.
  • Акустика буває так само простий і складної по взаємозв’язку з підсилювачем. Складний варіант означає, що управління системою доставляє більше клопоту.

Підключення акустики до магнітоли і підсилювача

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Підсилювачі потужності зустрічаються декількох різновидів:

  1. Двоканальні. Розраховані на те, щоб до них підключався всього пара колонок.
  2. Чотирьохканальна. Головне призначення – з’єднання з чотирма колонками, або двома колонками і сабвуфером.
  3. Шестиканального . Для стандартного підключення чотирьох колонок разом з сабвуфером.

Опір разом з номінальною потужністю – найважливіший параметр, який треба враховувати. Технічні документи разом з маркуванням містять додаткову інформацію. Головне, щоб сумарний опір не перевищувало вказану норму.

Підключення може здійснюватися одним з трьох способів:

  • Послідовно-паралельний. Використовується найчастіше, якщо необхідно забезпечити з’єднання між двома колонками, опір однакове. Додатково підключаються ще пристрої, що володіють іншими характеристиками.
  • Паралельне. Припускає, що використовується тільки полярне з’єднання, безпосередньо до виходів пристрою. Потужність і опір не грають такої важливої ролі, як в попередньому випадку.
  • Послідовне. Значить, один до одного підключаються тільки однотипні динаміки. Потім роблять з’єднання з самим пристроєм.
  • Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір
  • Готуємося до холодів: як вибрати незамерзайку для авто і правильно залити до рівня?
  • У скільки обійдеться розмитнення авто з-за кордону, і як розрахувати вартість читайте тут.

Що відомо про материнський капітал на покупку автомобіля: http://avto-femida.ru/driver/sale/avto-za-materinskiy-kapital.html.

Чому хриплять колонки в автомобілі?

Де шукати помилку, якщо колонки в машині все ж хриплять, і що робити з цим недоліком? Неправильно підібрана потужність – одна з найпоширеніших проблем для тих, хто купує транспорт на вторинному ринку. Всі динаміки можуть хрипіти в процесі роботи, коли сигнал у магнітоли могутніше, ніж максимум прийому системи акустики.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Якщо магнітола бюджетна, то все динаміки можуть мати підключення до одного і того ж виходу. Слід перевірити стан саме цієї частини всередині транспорту, якщо після придбання стало чутно хрип .

До проблем призводить ситуація, коли водій на протязі декількох годин слухав гучну музику, підтримуючи максимальний рівень звуку. Тоді в динаміках виникає перегрів. Самі динаміки і конденсатор – ось деталі, які слід перевіряти в першу чергу при появі хрипів.

Головне – переконатися, що проблема виникла саме з тією частиною, яку збираються перевіряти. Тільки після цього проводяться можливі ремонтні роботи.

Як вибрати колонки в машину на відео:

Чому хриплять динаміки в авто?

Рано чи пізно будь-який автовласник може зіткнутися з питанням заміни штатних динаміків акустичної системи автомобіля. Можуть з’явитися сторонні призвуки (часто говорять що “динамік хрипить”), підвищені спотворення звуку, а іноді динамік взагалі перестає грати.

Чи потрібно бігти до нас в магазин і купувати нову акустику? Звичайно потрібно, але спочатку краще самостійно продіагностувати проблему і розібратися з причиною.

зміст:

► виконати трубопроводи динаміка
► Динамік видає сторонній звук
► Ні звуку взагалі

Як ми вже говорили, є кілька типових несправностей у динаміків. Для того щоб краще розібратися з причинами цих несправностей, необхідно розуміти що таке динамік і як він улаштований.

Конструкція автомобільного динаміка

На картинці зображено схема типового коаксіального автомобільного динаміка:

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Якщо дуже спрощено то працює динамік наступним чином . На звукову котушку, жорстко прикріплену до дифузора подається змінний струм певної частоти, що змушує котушку рухатися в магнітному полі, створюваному постійним магнітом.

Дифузор, закріплений на підвісі штовхає повітряну масу, створюючи коливання повітря тієї ж частоти що і підведений змінний струм. У підсумку ми чуємо звук. Центруюча шайба прикріплена до котушки і забезпечує лінійне переміщення котушки і дифузора (без перекосів).

Звукова котушка рухається в магнітному зазорі. Ось загалом-то все.

Тепер, коли ми знаємо як працює динамік і назви основних складових його частин ми можемо зі знанням справи перейти до основних несправностей динаміків.

Динамік видає сторонній звук

Найпоширеніша причина того що люди замислюються про заміну динаміків це те що старі динаміки одного разу починають видавати сторонні звуки, що не мають з музикою нічого спільного.

Найчастіше це проявляється на низьких частотах (де хід дифузора динаміка найбільший), проте буває що сторонні шуми чутні навіть на найменшій гучності.

У народі кажуть що “динамік ріпіт”, “хрипить” насправді характер такого звуку може бути дуже різний і йти від різних причин. Розберемо найпоширеніші.

1. Сміття в магнітному зазорі

Це стосується тільки динаміків з коаксіальної конструкцією (як на схемі в розділі Конструкція динаміка), і ці динаміки якраз є найпоширенішими в автомобілях.

Перевірити, чи є потрапив в магнітний зазор динаміка сміття джерелом сторонніх призвуків дуже просто: потрібно акуратно пальцями з двох сторін (щоб не допустити перекосу) натискати на дифузор динаміка.

Якщо при переміщенні дифузора відчувається механічне опір, наче щось заважає вільному ходу дифузора то швидше за все в зазор між стійкою твітера і дифузором насипався сміття, потім він провалюється в магнітний зазор, в якому ходить котушка і треться там про котушку, видаючи всі ці звуки .

Якщо у вас саме такі симптоми, то можливі два варіанти розвитку подій – один більш а інший менш песимістичний. Більш важкий випадок – це коли у вас в магнітному зазорі металева стружка.

Таке часто буває – купив динамік, розпилював під нього полку а динамік лежав поруч, в зазор насипалася стружка і ура – новий динамік хрипить. Проблема металевої стружки в тому що вона магнітна, і тому дістати її з магнітного зазору дуже важко або неможливо без повного розбирання динаміка.

Можна спробувати чимось тонким акуратно дістати стружку з магнітного зазору або хоча б поставити її там так щоб вона ні за що не зачіпала. Загалом, удачі в цій справі.

Більш легкий випадок це коли сміття не металевий і відповідно немагнітний. Таке сміття можна спробувати просто витрусити. Другий спосіб – привернути динамік вгору магнітом і дати йому якийсь час попрацювати в такому положенні. Вібрація і гравітація рано чи пізно зроблять свою справу.

2. Порваний підвіс

Подивись дифузора є найважливішою і навантаженої частиною динаміка (див. Конструкція динаміка). Природно, що він виходить з ладу найчастіше.

Якісні динаміки виготовляють із петлею з бутилкаучуку ( “гумовий підвіс”) – вони найбільш зносостійкі, більш прості динаміки мають підвіс зі спіненого полімеру ( “піни”), такі можуть прослужити лише кілька років, особливо на сонці.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірНа фотографії яку я стягнув в інтернеті у штатного паперового динаміка колись був якраз такий підвіс з “піни”, який від часу висипався і від нього практично нічого не залишилося.

Якщо ви дісталися до свого динаміка і побачили таку картину то питань про джерело стороннього звуку думаю не залишиться.

Однак не завжди динаміки експлуатуються до такого “мертвого” стану як на фото – сторонні призвуки з’являються набагато раніше, коли на підвісі з’являються перші тріщини.

Вони можуть з’явитися не тільки на підвісах з “піни” але і на “надійних” гумових підвісах – останні зазвичай тріскаються по колу в місці приєднання до дифузора.

Що робити?

Подивись звичайно можна поміняти, однак для цього потрібно мати новий підвіс, який не завжди просто буде знайти, потрібно буде поміняти підвіс відразу на два гучномовці (лівому і правому) щоб вони володіли однаковими характеристиками, ну і не варто забувати що динаміки ніколи більше не будуть мати ті ж характеристики що були закладені в них з заводу, так як підвіс впливає на всі ключові параметри динаміка. Єдиний варіант коли прийнятний ремонт це коли тріщина на підвісі тільки-тільки з’явилася і її можна заклеїти (а потім продати машину з цими динаміками), все одно нормально і довго працювати це не буде. Так що в даному випадку переходимо в категорію акустика і вибираємо нові динаміки.

3. Подивись відклеївся від кошика

Подивись може також відклеїтися від кошика, причому навіть у майже нового динаміка. Звичайно ж, це пов’язано з порушенням технології складання динаміка, або просто кажучи – був поганий клей.

На моїй пам’яті зустрічалися дуже недешеві динаміки знаменитого європейського бренду, у яких відклеюється все – підвіси, дифузори твитеров, причому тільки в дорогих серіях …

Не будемо показувати пальцями що це був за бренд.

Якщо динамік гарантійний то віддавайте його по гарантії. Якщо вже немає, то підвіс досить просто приклеїти, потрібно лише правильно вибрати клей, який добре приклеїть ваш матеріал підвісу до кошику. На практиці існують спеціальні клеї для таких випадків, проте я думаю що ви без зусиль знайдете щось підходяще в будівельному супермаркеті.

4. Тріщина в центрирующей шайбі

Центруюча шайба (див. Конструкція динаміка) це також дуже важливий і навантажений елемент динаміка. Вона забезпечує лінійність переміщення конструкції дифузор-котушка і може руйнуватися так само як і підвіс.

До речі, так само як і підвіс центрирующая шайба може відклеїться від кошика (рідше від котушки).

У таких випадках динамік також буде видавати неприємні звуки, однак простим поглядом на динамік з боку дифузора з’ясувати нічого не вдасться, доведеться динамік зняти, перевернути і досліджувати центруючу шайбу на предмет пошкоджень.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірУ разі якщо ви знайшли причину хрипу динаміка в тріснутий центрирующей шайбі, то ми рекомендуємо також змінювати динамік цілком. Центруючу шайбу можна замінити але це ще більш трудомісткий процес ніж заміна підвісу і в більшості випадків робити це недоцільно. Так що тоді вам теж сюди: http://caraudio.in.ua/category/koaksialnaja-akusti…

5. Проблеми зі звуковою котушкою

Часто в результаті неправильної експлуатації (подача дуже великої потужності, робота динаміка з кліппінгом) звукова котушка може деформуватися або злетіти з каркаса.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірНа фото якраз така звукова котушка, пошкоджена швидше за все через перегрів динаміка від роботи на високій потужності або кліппінга. Намотаний на основу провід згорів і злетів з основи. Зрозуміло, що такий динамік працювати ніяк не зможе – швидше за все він заклинив. Однак якщо все не так жахливо і злетіло всього пару витків то динамік може продовжувати намагатися видавати звуки але призвуки при цьому будуть абсолютно нестерпні.

У всіх подібних випадках потрібно перемотування динаміка, це процедура яку найчастіше виконують в сервісних центрах які займаються динаміками. Для перемотування котушки потрібно повне розбирання динаміка, потім грамотна зборка важливою частиною якої є правильне центрування.

Знову ж таки, якщо хрипить динамік є дорогим то є сенс займатися перемотуванням котушки. Зазвичай це роблять у сабвуферів.

Треба пам’ятати, що під час перемотування практично неминуче технічні параметри динаміка будуть порушені, тому якщо ви перемотувати НЕ сабвуфер а один з пари фронтальних динаміків наприклад то приготуйтеся до того що після перемотування динаміки будуть звучати по-різному.

6. Інші причини хрипу динаміка

Огляньте динамік на предмет інших механічних пошкоджень. Про дірки в дифузорі говорити не будемо – це зрозуміло кожному, зустрічаються такі екзотичні джерела хрипів динаміка як стукають про дифузор тоководов:

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірЦе рідкісний випадок але буває і таке – при великому ході дифузора тоководов стукають по задній поверхні дифузора і видають неприємний звук.

Також бувають відклеїлися пилозахисні ковпачки. Пилозахисний ковпачок закриває на Мідбасові динаміці або сабвуфере то місце де у нас на схемі варто стійка з твитером. Якщо він відклеїться то тріск буде вражаючий.

Динамік взагалі не видає звук

Що робити якщо динамік взагалі не видає звук? В першу чергу перевірте всі з’єднання проводів, що підходять до динаміка. В першу чергу саме через неякісне з’єднання на клемах динаміків або в інших роз’ємних з’єднаннях пропадає звук.

Якщо ви на 100% впевнені що струм доходить до динаміка але він все одно не видає ні звуку то перевірте сам динамік. У неякісних динаміків, зазвичай китайського виробництва зустрічаються такі “дитячі” проблеми як обрив з’єднання токовода з котушкою. Візьміть мультиметр і виміряйте опір динаміка. Воно повинно бути в районі 4 Ом (буває 3 або навіть 2 у сабвуферів).

Якщо мультиметра під рукою немає то ви можете взяти звичайну 1.5В батарейку і подати напругу на динамік. Цілий динамік висуне дифузор в залежності від того як ви підключите батарейку – якщо дотримувати полярності то дифузор висуватиметься вперед, якщо з зворотною полярністю то назад. Таким чином ви якщо не перевірите повністю динамік то зрозумієте що звукова котушка ціла.

важливо

Якщо ви перебуваєте в Києві і вам потрібна діагностика або заміна автомобільних динаміків, звертайтеся до нас в студію автозвуку Електросила!

Як позбутися від наведень в аудіо системі – свист, шум з динаміків

Багато водіїв часто стикаються з питанням, щодо того, як позбутися від наведень (свист, шум з колонок), які нерідко виникають в автомобільній акустиці.

Ця проблема може виникнути в будь-який стереосистеми, незалежно від того, до якої категорії відноситься апаратура, будь то бюджетна китайська, среднебюджетной або преміум-класу. Тому рекомендуємо ознайомитися з цією статтею для більш точного аналізу потенційних джерел поганого звуку і способів його усунення.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Основні правила установки:

  • Перше правило. Щоб автозвук виявився максимально чистим, необхідно купувати максимально якісні силові кабелі і акустичні / міжблочні дроти. При обмеженні в засобах, основний упор треба зробити на міжблочні кабельні з’єднувачі. Під час роботи автомобіля його електросистема неминуче створює електромагнітні поля, різноманітні за кількістю, потужності і частотним характеристикам. Саме вони є основною причиною шумів, які проникають через неякісно зроблені екрани кабелів RCA.
  • Друге правило. Прокладання міжблочних кабелів слід вести таким чином, щоб вони знаходилися максимально далеко від інших елементів електропроводки транспортного засобу. А також вони не повинні знаходитися близько від силових проводів, що ведуть до звукової системи. Слід врахувати, що проникнення перешкод зменшиться, якщо перетин колоночного проводів і силових кабелів змонтувати під прямим кутом.
  • Третє правило. Ніколи не купуйте RCA-кабелі, довжини яких вистачає «з запасом». Чим меншою буде довжина, тим, менше ймовірність генерування електромагнітної наводки.
  • Четверте правило. Грамотно спроектований монтаж системи автозвуку передбачає заземлення всіх елементів системи лише в одній точке.В іншому випадку, коли компоненти заземляются в хаотично підібраних місцях, з’являються так звані «контури заземлення», що є основною причиною перешкод при програванні музики.

Більш детально про те як правильно підключити підсилювач ми розглянули «тут».

Контури заземлення та рекомендації по установці

Четверте правило, викладене вище, говорить про те, що одна з причин, по якій виникає сторонній шум в динаміках, є наявність «контурів заземлення». Їх присутність в декількох місцях стає причиною генерування різної напруги в окремих частинах кузова транспортного засобу. Це і призводить до появи додаткових шумів.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Корпус автомобіля, по суті, являє собою велику масу металу, яка використовується як «земля» для електроланок. Його електричний опір мінімально, але воно є.

На роботу електрообладнання самого транспорту воно не має ніякого впливу, чого не скажеш про звуковий системі.

Оскільки між точками кузова існують напруги різного потенціалу, виникають мікроструми, до яких дуже чутлива начинка акустичної системи.

Щоб запобігти наявність звукового шуму, слід скористатися такими правилами:

  • Схема заземлення створюється так, щоб всі компоненти «маси» сходилися в одну точку. Відмінним рішенням є використання мінусовій клеми акумуляторної батареї або точки на кузові, де присутня заземлення негативної клеми джерела живлення. При виборі проводки слід робити упор на багатожильні якісні дроти, при виробництві яких використовується обескіслороженная мідь. Місце контакту кабелю з корпусом, має бути зачищено від фарби, бруду та іржі. Рекомендується кабель оконцевать обпресуванням або напайкою спеціального наконечника у вигляді кільця відповідного діаметру. Створюючи розведення заземлюючих кабелів і харчування, купіть позолочені коннектори і клеми;
  • Металеві частини аудіосистеми не повинні ніде контактувати з кузовом транспортного засобу. В іншому випадку, при установці акустики своїми руками, власник автомобіля спровокує появу контуру заземлення, з усіма наслідками, що випливають;
  • Як тільки вся проводка буде підключена до магнітоли і двох парах колонок, перевірте її працездатність. Увімкніть стереосистему, і проведіть тест при отсоединенной антені. В ідеалі шумів не повинно бути;
  • Далі треба від’єднати заземлення стереосистеми від кузова. Якщо все зроблено правильно, звук пропаде, магнітола відключиться. Це пряме свідчення наявності однієї точки заземлення і відсутність контурів. Стовідсоткової гарантії відсутності шуму ніхто не дасть, тим не менш, ви убезпечите себе на 90 відсотків.
    Буває і так, що при установці аудіосистеми немає можливості заземлити всі елементи в єдиній точці. Рішенням проблеми є підбір ще однієї точки для підключення маси. Цей випадок ефективний тільки тоді, коли різниця напруги між базовою і додатковою точкою заземлення не перевищує 0.2В. Як варіант, заземлення підсилювача здійснюють до задньої частини автомобіля, а еквалайзер, магнітолу і кросовер – на перегородці кузова між двигуном і салоном.

А також хочеться відзначити що, хорошим фільтром в системі є наявність конденсатора.

Як позбутися від шуму?

З причинами виникнення шумів і порадами щодо правильного монтажу проводів і обладнання ми розібралися. Розглянемо далі, якої тактики слід дотримуватися у випадках, коли, наприклад, двигун набирає обертів, провокуючи появу шумів і перешкод?

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Варіанти усунення описані нижче:

    • Вимкніть від аудіосистеми головне устройство.Еслі спостерігається відсутність шуму, слід заземлити останнім в загальну точку на кузові, яку використовують інші компоненти акустики.
  • Якщо шум не пропав, і при цьому елементи заземлені в різних місцях, візьміть мультиметр і перевірте напругу між точками заземлення всіх компонентів і заземленої клеми акумуляторної батареї. При виявленні різниці в отриманих результатах, слід зрівняти напруга між усіма компонентами. Хорошим рішенням в даному випадку є заземлення всіх компонентів в одному місці, або пошук альтернативного місця, де напруга між компонентами не відрізнятиметься. Між усіма корпусами системи повинен спостерігатися мінімальний рівень напруги. Показання перевіряються за допомогою вимірювання різниці в напружених між екранами (обплетеннями), що знаходяться в кабелях RCA в будь-яких комбінаціях.
  • При виявленні абсолютно мінімального результату в різниці напруг в ході перевірки мультиметром, шум від наведень може з’являтися по ряду інших причин: Першою з них можна назвати близьке розташування проводів RCA до силових кабелям.Убедітесь як RCA-компонентів – проблеми зазвичай з’являються внаслідок установки дешевої бюджетної проводкі.Второй причиною може виявитися паралельне і близьке розташування акустичних проводів до силового кабелю, або недотримання прямого кута перетину. А також переконайтеся в нормальної ізоляції корпусу підсилювача. Крім того, погано заземлена антена може створювати контури і створювати перешкоди. Останньою причиною може виявитися наявність контакту акустичного проводу з кузовом транспортного засобу.

У разі, якщо спостерігається свист або додаткові проблеми в роботі колонок, обов’язково перевірте схему розстановки акустичної системи в вашому транспортному засобі.

Недотримання рекомендацій, застосування неякісних або пошкоджених матеріалів – гарантовано створить великі проблеми в роботі стереосистеми.

Сподіваємося, ми допомогли вам розібратися в потенційних причини поганого звуку в колонках і зуміли вказати правильні шляхи усунення всіх неприємностей!

Відео як позбутися від наведень в автомобілі

Хриплять динаміки в автомобілі – що робити?

  • 12 червня 2016 в 6:09:14
  • Переглядів: 4208

Кожен автомобіліст, а тим більше меломан неодмінно прагне до відмінного, якісного звучання в автомобілі. Але буває так, що в один прекрасний момент з динаміка в машині ви почули неприємний хрип і скрегіт, який відтепер супроводжує кожну композицію! Захрипіли динаміки в автомобілі, що ж робити?

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Далеко не завжди хрип і скрегіт з динаміка означає повний вихід його з ладу, часом причина може критися в іншому місці! Для початку необхідно об’єктивно визначитися, як виявляється проблема. І так:

  1. Хрипить тільки один динамік
  2. Хрипіти почали відразу все динаміки
  3. Динамік захрипів різко
  4. Дефект проявляється поступово, але з часом прогресує
  5. Хрипіння проявляється тільки на певній гучності

Звичайно можна виділити основні причини, за якими може проявитися настільки неприємний дефект, як хрип динаміків в автомобілі: прослуховування музики на високій гучності, потрапляння пилу, вологи та бруду.  

Для початку необхідно забезпечити зручний доступ до хрипить динаміку, в більшості випадків необхідно зняти внутрішню карту двері. Спершу огляньте динамік на наявність пошкоджень, вологи і пилу. Очистіть його і змастіть силіконовою змазкою рухливі елементи відновивши їх рухливість. Якщо хрип з динаміка не пропав доведеться заглибитися в глиб можливих причин

В такому випадку вина може бути, як в магнітолі, проводці до динаміка і самому динаміці. Самий елементарний спосіб виключити можливу несправність динаміка – це підключити свідомо справний, якщо і він видає характерні, неприємні звуки то причина криється або в магнітолі, або в проводці до динаміка.  

В процесі експлуатації або під час установки міг бути пошкоджений провід або скручений неправильно, що могло з часом привести до окислення і корозії в проблемному місці, в результаті чого виникає спотворення передачі звукового сигналу. В такому випадку знайдіть пошкоджене місце і відновите правильний контакт.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Якщо ж виною всьому магнітола, то рекомендуємо звернутися в сервісний центр виробника магнітоли, там Ви зможете оперативно усунути проблему. Або купіть нову магнітолу з більш кращими характеристиками!  

Часто несправний динамік можна відремонтувати, наприклад, перемотавши котушку або замінивши дифузор, але буває простіше і дешевше купити динаміки

В такому випадку, одночасний вихід з ладу всіх динаміків практично виключений, але і такі нагоди зустрічаються! Наприклад, прослуховування музики на межах можливого динаміків, так котушка динаміка починає перегріватися, втрачаючи свої властивості і виходу з ладу! Таке може статися, якщо підсилювач значно перевершує по потужності встановлені динаміки.  

При покупці динаміків звертайте увагу на відповідність потужності підсилювача і динаміків, ідеально якщо вони будуть мати достатній запас по потужності. Вибирайте тільки надійних виробників, оскільки свідомо неякісні моделі, швидше за все довго не проживуть …  

Але найчастіше за все причиною такого хрипу динаміків є брак напруги на зовнішньому або вбудованому в магнітолу підсилювачі, або їх несправність. В такому випадку перевірте контакти підключення підсилювача і магнітоли або замініть їх на свідомо справні.

Якщо ваші динаміки видають хрипи на невеликій гучності, то швидше за все виною облом провід динаміка, що йде від клеми до котушки. Виправити проблему можна замінивши провід.  

Порада

Якщо динаміки починають хрипіти на максимальній гучності, то цілком можливо, що потужність, що передається на динаміки, перевершує їх розрахункову і вони працюють на межі своїх можливостей!  

Чому хрипить динамік в авто?

Для більшості водіїв хороша і комфортна атмосфера в автомобілі безпосередньо залежить від працездатності акустичної системи. У старих зразках авто і в машинах бюджетного класу штатна магнітола і динаміки, як правило, залишають бажати кращого.

Якість звуку, що видається такими приладами погане, тому нерідко водії вирішуються на їх заміну. Однак якщо в бюджетних авто установка нових звукових систем відбувається через особистих переваг, то в сучасних варіантах автомобілів часто необхідність установки нової акустики обумовлена ​​саме поганим звуком.

Акустична система, як і будь-яка інша система автомобіля, може давати збої. Причому, тут труднощі можуть виникнути і з усією системою і з її окремими елементами. Нерідко причиною поганої чутності виступає несправна магнітола, пошкодження проводки або вихід з ладу окремих її елементів.

Для нормальної роботи акустичної системи важливо вчасно виявити і усунути неполадки. Тоді, звук видаваний системою буде приносити бажане задоволення.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Хрип динаміків: з чим пов’язана проблема?

Досить рідкісною ситуацією вважається поява хрипу відразу у всіх динаміках. Особливо якщо це стосується штатних акустичних систем. як правило, виробники підбирають магнітолу безпосередньо під динаміки, тому ніяких сторонніх звуків при їх роботі в нормальному режимі виникати не повинно. Однак якщо таке відбувається, говорити це може про наступне:

  • Неправильному підборі потужності;
  • Наявності проблем з виходом магнітоли;
  • Виході з ладу динаміків.

Неправильний підбір потужності є типовою ситуацією для автомобілів, придбаних на вторинному ринку. В такому випадку магнітола видає більш потужний сигнал, який не здатна прийняти акустична система. Як наслідок з усіх динаміків буде чути хрип.

Тому при покупці авто в обов’язковому порядку потрібно порівняти показники потужності нової магнітоли або нових динаміків. Нерідко шуми в динаміках можуть свідчити також і про проблеми з виходом магнітоли.

Зверніть увагу

У цій ситуації водієві необхідно переконатися в тому, що на виході відсутні сліди окислення і всіляких пошкоджень. Не зайвим буде і продзвонити ланцюг від виведення магнітоли до динаміків. Що ж стосується ситуації з одночасним виходом з ладу всіх динаміків, то вона зустрічається рідко.

 Зіткнутися з таким поворотом подій можуть автовласники, які кілька годин поспіль на високій гучності прослуховували музику. При тривалому прослуховуванні музики на високій гучності в динаміках виникає перегрів котушок.

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

Хрипить один динамік: чому так?

При появі хрипу тільки в одному динаміці з точністю можна сказати, що джерело проблеми буде прихований не в виборі потужності. Залежно від того, на який гучності буде чути хрип дії будуть різними.

При низькій гучності поява хрипу буде говорити про неполадки самого динаміка. Викликано це може бути неполадками в проводах, що з’єднують котушку з клемою.

Якщо ж динамік хрипить на високій гучності, то це може свідчити про наступне:

  • Несправність конденсатора;
  • Забруднення динаміка;
  • Залив динаміка рідиною.
  • Більш докладно про причини появи хрипу в динаміках буде розказано в цьому відео:

чому хриплять динаміки в машині

Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибірчому хриплять динаміки в машині

Хриплять (репят) колонки? Є рішення. Розповім, як я позбувся того, що в моєму автомобілі ВАЗ-2109 захрипіли колонки. Коли я купив автомобіль в іншого господаря, то колонки

марки Hyundai валялися в багажнику у всякому барахлі і смітті.

Після того як я встановив їх і підключив до автомагнітоли, вони трохи хрипіли, але не сильно, я подумав, що в них потрапило сміття і тому колонки хриплять.

Через деякий час я зняв їх, прочистив від сміття і пилу, навіть користувався пилососом. Поставив їх на місце, підключив, але вони також стали хрипіти, як і раніше.

Причину я тоді не знайшов, подумав, що колонки хриплять бо вже своє відпрацювали і потрібно купувати нові. Десь через півроку або,

може бути, рік я вирішив відкрити верхню решітку колонок і протерти там пил.

В цей час автомагнітола була включена, грала музика. Випадково поворухнувши гнучкі проводи, які йдуть від мембрани, я почув, що колонки перестали хрипіти, потім знову

почали хрипіти. Тоді я зрозумів, що справа в цих проводах.

Коли я добре все розглянув, перевірив і обміркував, то прийшов до наступних висновків, які потім підтвердилися. Виявляється, вся справа в пристрої цих проводів.

Вони складаються з гнучкої серцевини, яка є діелектриком, і токопроводящей обплетення, яка складається з найтонших мідних дротиків.

Так ось ця обплетення в місці припаювання до клем з часом під дією постійної вібрації відірвалася

від клем.

Ці клеми йдуть на високочастотні динаміки. А хриплять колонки через те, що під діям вібрації дроти то мають контакт з клемами, то немає. Візуально це не визначити, так як дроти не відірвані зовсім, а тримаються за рахунок гнучкої діелектричної серцевини. Усунув хрип колонок я шляхом укорочення проводів з боку клем приблизно на 3-5 мм, і припаявши їх до клем.

Після цього колонки вже не хриплять довгий час і звук став набагато приємніше! Можна також усунути хрип і по-іншому, наприклад, підвести дроти до високочастотним динамікам знизу, минаючи рухливу мембрану, і через верх колонки припаяти дроти до них.

важливо

Таким чином, дроти будуть підключені нерухомо, це набагато надійніше, правда трохи буде видно ці дроти, але можна підібрати їх

колір під колір колонок, наприклад, чорний.

Стаття з: http://vazmaster.ru.

Хриплять динаміки! Що робити? В чому проблема ?

  1. 04.05.2015 16:58 # 1

    Привіт форумчани, пізнання в автозвуку у мене не великі, але сталася наступна ситуація. Місяць тому мав в машині звукову систему – Alpine 112ri і два овалу в дерев’яній полиці DLS M1269 60120вт. Грали чудово, замінювали саб (басів хоч відбавляй) Але зі зрозумілих причин машину довелося продати і купити іншу. Овали DLS M1269 зі старої машини я зняв, а ось магнітолу довелося поміняти на JVS kw r-400 двухдиновая. Нова машина іномарка в дверях стоять невідомі мені динаміки і грають досить таки не погано (пристойно басят і звук чистий) але як тільки я поставив і підключив свої DLS M1269 в задню полку в жах прийшов – хриплять, пердить, грають як китайщина якась. Гаразд, вийняв цю гігантську магнітолу, кусанул зелений і фіолетовий які тому йшли, цепанул на динаміки – та ж дурниця крім хрипіння нічого не чути! Якщо прям зовсім зменшити то стремновато співає, як китайські касетні плеєри з динаміком з 90х. Що я роблю не так? і чому невідомі мені динаміки які стоять в дверях грають добре, а мої DLSи відмовляються геть? Корисні теми:

  2. “Як що бляни ж теж в певному обсязі грати должни..а у вас можливо поджати..не раз таке чув коли зменшення багажника літрів так на 100 не позитивний на бляночкі сказивалось..по цього і не хочу фрішний саб для себе, так як обсяг багажника постійно змінюється .. “

  3. 04.05.2015 16:58 # 0+

    Що робити, якщо хриплять динаміки в машині?  Способи на вибір

    1. Зверніть увагу на список корисних тем в першому повідомленні.
    2. Терміни і найбільш популярні моделі в повідомленнях підсвічуються швидкими підказками і посиланнями на відповідні статті в МагВікіпедіі і Каталозі.
    3. Для вивчення Форуму не обов’язково реєструватися – практично весь профільний контент, включаючи файли, картинки і відео, відкриті для гостей.

    З найкращими побажаннями, Адміністрація Форуму автозвуку Магнитола

  4. 04.05.2015 18:17 # 2

    Из текста понятно что к чему только до момента где Вы подключили овалы, а потом вообще словесная каша. Как подключили овалы? На тыловые выхода (зеленый и фиолетовый)? При этом штатный тыл отключили? То что вы вытащили магнитолу, кусанули зеленый и фиолет и куда то подключили вообще не понятно. От того что Вы не корректно задаете вопрос, на него очень сложно найти ответ

  5. 04.05.2015 20:15 #3

    Сообщение от Loki_bl Из текста понятно что к чему только до момента где Вы подключили овалы, а потом вообще словесная каша. Как подключили овалы? На тыловые выхода (зеленый и фиолетовый)? При этом штатный тыл отключили? То что вы вытащили магнитолу, кусанули зеленый и фиолет и куда то подключили вообще не понятно.

    От того что Вы не корректно задаете вопрос, на него очень сложно найти ответ

    Добре, тоді давайте разом ..
    2 сірих і 2 білих це фронт, динаміки стоять в дверях все нормально грає його я не чіпав і не відключав. Залишаються 2 зелених і 2 фіолетових це відповідно тил з яких зеленочерний і фіолетовочерний це мінуси. Підключаю до них овали DLS M1269 мінус до мінуса плюс до плюса, звук ганебний динаміки хриплять і захлинаються.

    Повторюся, на Alpine 112ri DLSи грали відмінно! В чому проблема ? які деталі ще потрібно уточнити для тлумачення питання?

  6. 04.05.2015 20:25 # 4

    Спробуйте плюс на мінус і мінус на плюс на пару секунд. Може щось наплутано в штатній проводці (про всяк випадок, чиї то рученята може побували там). Синдроми, описані Вами можливо схожі на протифазу.

  7. 04.05.2015 20:25 # 5

    Підключіть овали до фронтальним виходів для перевірки, може косяк в ГУ …

  8. 04.05.2015 20:32 # 6

    Повідомлення від o11edgan

    Спробуйте плюс на мінус і мінус на плюс на пару секунд. Може щось наплутано в штатній проводці (про всяк випадок, чиї то рученята може побували там). Синдроми, описані Вами можливо схожі на протифазу.

    Причому дуже навіть! Я виключив цей варіант підключив динамік прям від фішки-перехідника – ефект той же .. До речі, плюс на мінус і мінус на плюс різниці ніякої немає грає що так що так однаково хреново!

    —- Повідомлення додано 04.05.2015 о 20:33 —-

    Повідомлення від o11edgan

    Спробуйте плюс на мінус і мінус на плюс на пару секунд. Може щось наплутано в штатній проводці (про всяк випадок, чиї то рученята може побували там). Синдроми, описані Вами можливо схожі на протифазу.

    Причому дуже навіть! Я виключив цей варіант підключив динамік прям від фішки-перехідника – ефект той же .. До речі, плюс на мінус і мінус на плюс різниці ніякої немає грає що так що так однаково хреново!

    —- Повідомлення додано 04.05.2015 о 20:35 —-

    Повідомлення від sanya2906

    Підключіть овали до фронтальним виходів для перевірки, може косяк в ГУ …

    Я так пробував, все рівно хриплять! Ну невже цей магнітофон не видає їм потрібної потужності ?,

  9. 04.05.2015 21:57 # 7

    Повідомлення від IIIall

    Добре, тоді давайте разом .. 2 сірих і 2 білих це фронт, динаміки стоять в дверях все нормально грає його я не чіпав і не відключав.

    Залишаються 2 зелених і 2 фіолетових це відповідно тил з яких зеленочерний і фіолетовочерний це мінуси. Підключаю до них овали DLS M1269 мінус до мінуса плюс до плюса, звук ганебний динаміки хриплять і захлинаються.

    Повторюся, на Alpine 112ri DLSи грали відмінно! В чому проблема ? які деталі ще потрібно уточнити для тлумачення питання?

    Жили у бабусі-два веселих гуся, один білий, другий сірий-два веселих гуся. Повідомлення від IIIall

    Я так пробував, все рівно хриплять! Ну невже цей магнітофон не видає їм потрібної потужності ?,

    Звичайно не вистачає, при одній і тій же регулюванню (адже вона залишається однаковою для фронту і тилу) і різної установці, може проявлятися в цьому трабли. Повідомлення від IIIall

    Причому дуже навіть! Я виключив цей варіант підключив динамік прям від фішки-перехідника – ефект той же .. До речі, плюс на мінус і мінус на плюс різниці ніякої немає грає що так що так однаково хреново!

    І знову по регулюванню питання, а що в ГУ по балансу фронт-тил?! Далі дивимося ще предустановки за описом, не виключено те, що тиловий канал включений в режимі Сабова звена.Разберітесь з цими питаннями спочатку, тільки не поспішайте з швидкою відповіддю. Напишіть послідовність дій, по черговості їх проведення, вказавши настройки.,

  10. 04.05.2015 22:04 # 8

    Чи не думали про те що просто не правильне оформлення для ваших овалів в нинішньому авто..А в старому з ним вгадали, від цього і грали добре -а ви все на інші компоненти грешіте..Чудес НЕ бивает..Бивает їх не правильна реалізація!

  11. 04.05.2015 22:43 # 9

    Повідомлення від Димитрій-Донський

    Чи не думали про те що просто не правильне оформлення для ваших овалів в нинішньому авто..А в старому з ним вгадали, від цього і грали добре -а ви все на інші компоненти грешіте..Чудес НЕ бивает..Бивает їх не правильна реалізація!

    Що маєте на увазі під неправильним оформленням?

  12. 04.05.2015 22:46 # 10

    Як що бляни ж теж в певному обсязі грати должни..а у вас можливо поджати..не раз таке чув коли зменшення багажника літрів так на 100 не позитивний на бляночкі сказивалось..по цього і не хочу фрішний саб для себе, так як обсяг багажника постійно змінюється ..

Чому починають хрипіти динаміки в машині

Уявіть автомобіль в якому звук організований за коштами простий магнітоли (без використання зовнішнього підсилювача), звичайних динаміків (коаксіали 13-16 см.) І овальних колонок (6 × 9) в задній полиці. Від надлишку баса можна почути, як хриплять колонки. Насправді, дана проблема з динаміками вирішується простою доопрацюванням.

Чому тріщать колонки? Вся справа в тому, що при додаванні баса він йде рівномірно на передні і задні динаміки, а так як фронт в 2-3 рази слабкіше, ніж тил, а зміщення фейдером на задні динаміки дуже незначне, тому від надлишку баса передні динаміки тріщать.

Такий тріск в колонках можна прибрати за допомогою конденсатора 47 микрофарад 160 вольт.

Якщо встановити його в розрив будь-якого проводу (плюс або мінус, значення не має), в будь-якому зручному для Вас місці і добре заізольовані, тоді отримуємо примітивний фільтр, який відріже весь небажаний бас з передніх динаміків. В результаті Ви розвантажите і без того слабкий внутрішній підсилювач магнітоли, а більш потужний бас піде на задні овальні динаміки.

Порада

Якщо Ви використовуєте недорогу автомагнітолу з одним виходом на сабвуфер, де мінімум налаштувань, тоді можна аналогічним чином доопрацювати і задні динаміки. Таким чином, у Вас буде регулюватися бас на вихід сабвуфера, а на динаміки він йти не буде, за рахунок цього на колонках збільшиться гучність середніх і високих частот без зайвих спотворень.

Є й інші причини несправна, але вони вже потребують або заміни динаміка або капітального ремонту.

Лада 2110 2005, двигун бензиновий 1.6 л., 86 л. с., передній привід, механічна коробка передач – автозвук

  • Вік живи, вік учись взяв на замітку, спасибі.
  • І яку частоту обрізає цей кандьор?)
  • вибач що питанням на питання … ммм чому ти думаєш що конденсатор може і вміє обрізати частоту?
  • відразу видно що ти в електроніки не селен, не знаєш що таке конденсатор, для чого він потрібен.
  • А яку частоту обрізає конденсатор на сабвуфер? =)

А на пищалки він якусь обрізає, що там за примітивний фільтр такий першого порядку колгоспу? Поясни безграмотного.

Сам розберешся якщо захочеш. З крайності в крайність стрибати не потрібно. Читай уважно: Що робити якщо хрипить динамік в АВТО?

Не про який ПІСКУН, не на якісь пещалкі, твіттер. я цю статтю не писав.

Загалом якщо не розумієш візьми курси основ електродинаміки, і сам все виявиш.

А на пищалки він якусь обрізає, що там за примітивний фільтр такий першого порядку колгоспу? Поясни безграмотного.

  1. Вивчи так само принцип роботи звукових динаміків.
  2. Чому твоє головний пристрій генерує електрокалебанія, і як вони переходять в звукові Калебані.
  3. І тоді ти дізнаєшся багато нового, відкриєш новий світ для себе =)
  4. І тоді ти дізнаєшся як простий конденсатор може вирівняти різницю потенціалу електро коливання генерується авто магнітолою =))

Не хочу. Ось лови у відповідь www.nikolabaso.narod.ru/index1/5.htm Вважаю, що своє питання задав правильно. Номінал конденсатора впливає на зріз частоти.

А ось про паралельне підключення кондей до динаміка або як на фото послідовно є різниця.

Тепер взагалі заплутався я))) Що ти мав на увазі за своїм опису та наявної фото з фільтром? Накопичувач (яким ти обізвав конденсатором) підключається паралельно Сабу, він ні чого не ріже. Лан не цікаво вже. Удачі тобі.

Спасибі, а то передні динаміки хриплять 🙂

Хлопці, а таке питання – поставив магнітолу таку НЕ охті, але є регулювання, вихід 4 по 50, поставив динаміки 90 хв. 180 макс і на будь гучності прослуховується хрип, і злегка поморгують підсвічування на магнітоли? Підкажіть будь ласка що робити?

  • все просто у тебе проблема дуже проста, це поганий контакт маси і напруги. перевіряй немає витоку, як підключена магнітола якщо до прикурювача через прокол (гельетіну) дделай все на пайку, і вилічіла болячку
  • Все круто, але цікава логіка вибору напруги 160В – це для чого? ?
  • А ти так то читав пост)) або просто картинки подивився))
  • Дивись у тебе магнітола без вбудованого підсилювача, тобто например не соні з виходом 40 ват на 4 колонки.
  • Наприклад звичайна містірі.
  • І у нас з переди коштують колонки в дверях на 13, з зади на акустичній полиці 16.
  • Так ось через те, що немає вбудованого підсилювача звук, при додаванні баса він йде рівномірно на передні і задні динаміки, а так як фронт в 2-3 рази слабкіше, ніж тил, а зміщення фейдером на задні динаміки дуже незначне, тому від надлишку баса передні динаміки тріщать.

Чому саме конденсатора 47 микрофарад 160 вольт.- та все просто, перше дізнайся ніж отличаеться конденсатор від Резістора- і що саме підходить для акустичної системи.

Друге чому в акустичній системі застосовують конденсатор, навіть для того ж самого сабвуфера.І тут пинцип той же і наминав =) почитай статтю:

Ну а потім можеш задати знову свої питання =) і загнати про логіку

І не лінь стільки писати щось було ?Читав уважно. У мене такий конденсатор уже 10 років в шістці стоїть на штатній колонці під бородою, так що нічого нового я не дізнався.

Зверніть увагу

Тільки мій просте запитання ти якось зовсім не зрозумів, він був виключно про напругу конденсатора 160В. В умовах звичайної магнітоли на колонці ні за яких обставин в піку вище 10В не буває.

Так навіщо 160В, а не, скажімо, 16В?

  1. Ешкін кошкин)) ти в загально читав що я написав просто ти ставлячи конденсатора 160В ми допомагаємо підсилювача в магнітолі уберают хрипи на колонці (перевищення меж вихідної напруги) – клипинга (прівишеніе потужності надміру)
  2. чому саме 160- та все знають що дослідним шляхом і перебором можливих конденсаторів саме цей конденсатор саме з цим наміналом лікує цю болячку.
  3. А так якщо ти вважаєш чо наминав повинен бути іншим все знову ж таки залежить від магнітоли і її вбудованим підсилювачем.

Цю єресь я навіть коментувати не буду. Двійка тобі з фізики.

  • зазвичай такі настройки вже вбудовані в магнітолу як баланс і гучність задніхпередніх динаміків.
  • ну не у всіх) в бюджетних магнітолах цього немає) так само немає в старих касетні) так і в багатьох штатних магнітолах на іномарках до 2000 року випуску =)
  • зазвичай такі настройки вже вбудовані в магнітолу як баланс і гучність задніхпередніх динаміків.
  • І потім відповідь на самому початку криється на твоє запитання =) якщо хрипу немає =) то у тебе немає проблем в установці кондея) значить у тебе хороша магнітола з балансом зон
  • Тоді не читай то що тобі не потрібно, і проходь повз. Шукай інші теми що ті потрібні =)
  • Ось це як акустика авто мені дуже цікава, сам домагаюся ідеального звуку) так що удачі нам з цими не легкий нашими машинами 🙂
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…