Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки 17.09.2018 Новини Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Як правило причини, коли обливають машини кислотою банальні – паркуються біля під’їзду, що не підійти, на тротуарі, другим рядом, на дитячому майданчику або займають відразу 2 паркувальних місця або просто ставлять своє авто на газоні. Погодьтеся, список не з простих. Тут немає різниці, початківець водій зробив це або досвідчений, суть одна і таж – не заважайте жити іншим і не прикривайтесь банальними фразами “- Мені так зручно “, “- Ставити її більше не куди “, інакше завжди є шанс, що саме ваша машина може стати наступний.

Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

термінова нейтралізація

Спучується фарба – це може бути далеко не все, що залишилося від такого подаруночка. Якщо мова йде про концентраті електроліту, при правильному обливанні кузова, він може легко пропалити метал. Допомогти в нейтралізації хімічного ефекту допоможе звичайнісінька луг, тобто звичайнісінька харчова сода.

Рецепт: На одне відро розводимо приблизно 40-50% стандартної упаковки на відро води.

Такий спосіб не позбавляє від всіх проблем, він просто зупиняє подальшу реакцію кислоти, розкладаючи її на солі і воду. Чим швидше ви її погасіть, тим менше шкоди буде завдано фарбі і кузову. Спочатку руйнування піддається тільки шар фарби. Рясно поливаємо кислотні вогнища і засікаємо 10 хвилин, далі нам буде потрібно звичайна вода. Якщо доступу до шлангу немає, то заздалегідь купите кілька 5 літрових баклажок – вони продаються в кожному магазині. Подальші самостійні дії тут закінчені, звичайно якщо ви маляр і є всі інструменти для підфарбовування або ж перефарбування всього кузова машини, можете займатися цим самі, а для пересічного автолюбителя залишається один єдиний шлях на СТО.Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Дії, якщо помітили швидко

Один єдиний спосіб, що можна далі зробити – це фарбування машини. Якщо ви власник АвтоВАЗу або чогось старого бюджетного іномарочниє, можна взагалі не морочитися, а пофарбувати її з балончика. Виглядати звичайно буде не естетично, зате грошей заощадите здорово.

Про засоби відновлення аля олівців Fix It Pro і емалеві фарби для відколів (як жіночі лаки) забудьте – не допоможе – процес руйнування заводської фарби піде далі і крім як нанесення нової в нормальних умовах, нічого не допоможе.

Фарбувати від ваших знайомих знайомих в гаражі, так собі ідея, і навіть низька вартість робіт тут не підкупить. У будь-якому випадку, в 9 випадків і 10, від такого кустарного фарбування вилазить шагрень і утворюються патьоки лаку. Найвірнішим і оптимальним рішенням, буде відправитися на нормальне СТО та перефарбувати в заводській колір цілий елемент, що піддався контакту з кислотою. Саме в такому випадку, ви втратите від ринкової вартості своєї машини зовсім трохи, в порівнянні з кустарними малярами. Наприклад середня ціна фарбування одного елемента коштує 6000 рублів (в залежності від регіону, цінник зрозуміло плюс мінус може варіюватися). Саме професійні СТО зможуть підібрати заводський колір фарби по VIN коду і дадуть ще гарантію на свою роботу, якщо з якихось причин, фарба вздуется або почне відшаровуватися.Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Якщо помітили пізно

Коли кислота пропалює фарбу і починає роз’їдати вже кузов, вважайте, що все погано. По хорошому, потрібно сразузашпаклевать це місце, більш-менш красиво підфарбувати і негайно виставляти машину на продаж, чим швидше, тим краще. Інший же варіант, якщо постраждала скажімо, двері, капот, крило або багажник, можна відправитися на розбирання і пошукати щось в колір. Ще варіант – забити на все і кататися так, але як розумієте, він мало кого влаштує, так що в кінцевому підсумку залишається робочих всі 3. Що стосується деталей з пластику, їх відновлення неможливе, привіт повна заміна. Тут або оригінальні запчастини, або китайські, або ж знову таки розбирання.Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

висновок

Якщо у вас КАСКО, вважайте, що пощастило, вона все покриє, що не скаже про ОСАГО. Можна звичайно викликати поліцію, написати заяву про псування майна і чекати поки цього негідника знайдуть, але самі розумієте, сподіватися саме на такий варіант ідея так собі. Поводитися потрібно нормально, інакше або колесо прокол або подряпають або навіть скло розіб’ють. Довести людей до кислоти, потрібно ще постаратися, так що в цьому випадку, шукати винного потрібно починати з себе і робити висновки.

“Http://autoflit.ru/2438-chto-delat-esli-oblili-mashinu-kislotoy-bez-paniki.html”

Що шкодить фарбі автомобіля

Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Сучасні автомобілі досить міцні і мають надійні кузова, які здатні більш 10 років чинити опір утворенню іржі. Але на жаль лакофарбове покриття кузова транспортних засобів не настільки міцне, як помилково вважають багато. 

10 сучасних моделей автомобілів, яким судилося стати класичними [Плюс бонус]

Автомобільна фарба насправді дуже і дуже тендітна і чутлива до агресивного зовнішнього середовища. Автомобілі в повсякденному житті стикаються з різним впливом різних речовин, які можуть пошкодити фарбу кузова.

І якщо не доглядати навіть за новим автомобілем, то рано чи пізно через пошкодження лакофарбового покриття пошкодиться внутрішній шар обробки кузова (в тому числі і оцинкований шар), що в підсумку призведе до корозії автомобіля.

Ось короткий список речей, які здатні швидко пошкодити лакофарбове покриття.

комахи

Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Навесні і влітку водії дуже часто стикаються з проблемою налипання комах на кузов машини. На жаль подібне забруднення дуже важко відмивається навіть на лобовому склі, за допомогою спеціального хімічного засобу.

Деякі комахи виділяють дуже небезпечні кислоти, які можуть серйозно роз’їдати фарбу кузова автомобіля. Тому залишати на кузові довгий час забруднення від комах не рекомендується. Якщо на вашу машину налипли комахи, то їх необхідно змити якомога швидше.

Лобове скло автомобіля: Ремонт або заміна

Не радимо вам самостійно видаляти комах з лакофарбового покриття. Особливо якщо забруднення комахами не свіжіше і вже знаходиться на кузові кілька днів. Краще звернутися на автомийку, де фахівці проведуть ефективну очистку кузова без ризику пошкодити фарбу кузова.

Смола або сік дерев

Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Смола або сік дерев може серйозно прилипнути до лакофарбового покриття автомобіля. У підсумку це залишить помітні плями на кузові. На жаль смола або сік дерев може сильно прилипнути до кузова, і щоб видалити забруднення необхідні серйозні зусилля.

Але навіть якщо ви видалите смолу або сік дерев, то їх хімічний склад може взаємодіяти з лаком, яким покритий автомобіль. В результаті хімічної реакції сік дерев може залишити на кузові плями, які буде неможливо видалити звичайним способом.

Для того щоб видалити подібні плями необхідна спеціальна обробка кузова. Наприклад, полірування, або обробка за допомогою глини. 

яйця

Що робити, якщо облили машину кислотою?  Без паніки

Яйця дуже агресивні до лакофарбового покриття машини. Так що на свята краще заховати автомобіль подалі від будинку. Також не рекомендуємо ставити машину під вікнами будинку або поряд з дитячим майданчиком. Адже в звичайному житті навряд на ваш автомобіль хтось кине яйця. Найчастіше це може просто дитинкою витівкою. Але для вашого автомобіля це не невинний жарт. 

Справа в тому, що білки і жовтки засновані на кислому середовищі. Вони можуть роз’їдати поверхню лакофарбового покриття.

Експеримент. Яке агресивне речовина залишить слід на капоті: пташиний послід, кола, гальмівна рідина?

Знавці хімії відразу дадуть відповідь на загадку, яку ми поставили фахівцям-малярам: сильніше інших речовин ЛКП роз’їсть потужний розчинник. Але, як відомо, розчинників багато, на дорозі вони не валяються, та й з неба не падають.

Наше ж завдання – перевірити на окремо взятому капоті реакцію тих самих матеріалів, з якими водії стикаються повсюдно, мало не кожен день. «Пташині сюрпризи на кузові – звичайно, до грошей, але відтирати їх потрібно як тільки помітиш, – переходить заповіт від сина до онука.

– Не став гуртки з гарячим напоєм на дах – покриється колами, як спина після медичних банок. Під липою не стояти, бензин не розливати, близько заводів в дощ не проїжджати, біле не носити … »Ми вирішили перевірити ці настанови на практиці, піддавши капот 14 випробувань.

Скажемо відразу: він витримав, але перефарбувати його все ж доведеться.

Для затравки – вступна інструкція про будову сяючого покриття кожного існуючого в цьому всесвіті кузова. «Майже на всі металеві і не дуже елементи наносять спочатку грунти (фосфатується, катафорезного, підклад), потім – базову фарбу (власне колір кузова).

Зверніть увагу

Ширина цих шарів мізерно мала – близько 20 мікрометрів, – розповідає Олег Данько, технічний директор школи “Епіо”. – Ця фарба матова, її легко можна змити спиртом. Щоб захистити її, наносять шар прозорого двокомпонентного лаку завтовшки 50-70 мікрометрів.

Ось він-то і додає еластичність, твердість, світло- і химстойкость, стійкість до фізичних дій ». Право відчувати межу стійкості до фізичних дій залишимо відчайдушним експериментаторам, відкладемо молоток в сторону і озброїмося реагентами.

Сьогодні нас цікавить виключно хімія.

Найбільш схильний до хімреакцій агресивних речовин саме капот – в першу чергу через горизонтальній поверхні, з якої не скочується рідина.

Для експерименту ми проектуємо найгіршу для покриття ситуацію: потенційно агресивне речовина потрапила на капот, власник не помітив пляму і поставив автомобіль у гараж на тиждень.

Так і у нас: капот від Ford після нанесення реагентів «дозрівав» в ангарі рівно сім днів при відсутності сонячного світла і опадів. Важливий нюанс: елемент має ремонтне ЛКП, тобто не заводське. Італійський лак відомого бренду завдали за місяць до дослідів, лівий край відполірований.

Які наші 14 випробувань? Ми умовно розділили все речовини на три групи. До найбільш вірогідним на потрапляння віднесли пташиний послід, липовий сік, бітум, сіль, індустріальні опади (з елементами металевого пилу) і фарбу розмітки.

Менш імовірно, що на лак розіллють одну з технічних рідин: паливо, гальмівну рідину, рідину гідропідсилювача, електроліт. До останньої групи, що отримала назву «людський фактор», віднесемо рідина для зняття лаку для нігтів, колу, гарячу каву і перманентний маркер.

За допомогою малярської стрічки ділимо капот на осередки і з задоволенням починаємо його бруднити і псувати.

пташиний послід

Як кажуть? Сюрпризи від чайок і голубів потрібно відмивати відразу, як тільки помітиш. Адже там аміак! Навіть в енциклопедіях написано, що послід синантропних видів птахів викликає посилену корозію металевих конструкцій в межах міста.

Вказується і його хімічний склад: вода (56%), органічна речовина (25%), азот, фосфор, калій, кальцій. Є думка, що пернаті в якості мети частіше вибирають машини кольору «сірий металік» – нібито беруть кузов за відображення калюжі. Навіщо? Птахи не визнаються.

Залишки життєдіяльності голубів ми знайшли на балконі, дбайливо розвели їх з водою і плюхнувся масу на блискуче ЛКП.

липа

Влітку на листках цього дерева збирається смола. У Мінську величезна кількість парковок, що є сусідами з цими мальвоцвіті рослинами, посадженими на газоні. Після зупинки під кроною липи навіть на пару хвилин на лобовому склі можна помітити маленькі цяточки прозорою смоли.

Якщо вони висихають, позбутися від них – ціле випробування. А що говорити про що впали на кузов нирках! Після мийки, яка не приносить результату, радять дочекатися зими, коли смола затвердіє і відвалиться.

Перевіримо, що стане з клейкою речовиною за тиждень – ліпимо на капот листочок, покритий крапочками смоли.

сіль

Наші зими і сіль нероздільні. Кузов гниє саме від неї, впевнені багато автолюбителів. Безперечно, хлорид натрію каталізує корозію, але за однієї умови – вплив має бути на відкритий метал.

З власного досвіду володіння іржавими «відрами» знаємо: NaCl проникає до металу крізь мікротріщини і сприяє його оксидації, чому фарба спучується і відшаровується.

Просочується розчин солі крізь свіжий лак, фарбу і шари грунту?

бітум

Ми не раз писали, як автовласники влаштовували танці з бубном навколо забруднених бітумом машин після проїзду по ремонтованих ділянках доріг.

Наша читачка Елізабет витратила близько 50 рублів (500 тисяч), позбавляючись від прилип до порогів, крил і дискам її BMW клейкої речовини. Диванні аналітики радять використовувати гас або бензин.

Результати цього досвіду показують, що не варто довіряти таким народними рецептами. Бітум, звичайно, пріставучий, але наскільки в’едлів – це нам і належить з’ясувати.

індустріальні опади

По суті, це дощ з металевим пилом. Випадає він найчастіше в районах неподалік від заводів, котелень, великих підприємств. Якщо ви не чули про наслідки індустріальних опадів, значить, ви ніколи не паркувалися у тракторного заводу в похмуру погоду.

Разом з димом котлів в атмосферу потрапляють мікрочастинки металів, які потрапляють на кузов під час дощу. Частинки моментом окислюються. На покритті залишаються іржаві точки, схожі на «жучки», хоча такими вони не є. Чітко ці плями видно на білих пластикових бамперах. Начебто пластмаса не іржавіє, а плями корозії є.

Щоб дізнатися, як з ними боротися, розводимо металеву стружку з водою і залишаємо сохнути на нашому капоті.

розмітка

Ніхто не застрахований від проїзду по свеженанесенной розмітці. Особливо з урахуванням білоруського тоталізатора під назвою «місце проведення робіт позначена належним чином». Наслідки – такі ж, як і від проїзду по свіжому бітуму. Нітроемаль нашаровується і прилипає. Відбити її не можна, водою теж не змити.

Технічні рідини

Заправляючись мінімум раз в тиждень, ми не знаємо, що відбувається з лаком, якщо облити паливом кузов. Але про всяк випадок аккуратнічать.

До складу гальмівної рідини входять вуглеводні з нецензурним списком добавок, кожна з яких норовить вбратися в ЛКП (наприклад, касторове масло, спирти, полигликоли і їх ефіри, кремній-органічні полімерні продукти). Вона повинна витримувати високу температуру, тому до її складу можуть входити досить небезпечні речовини.

Рідина гідропідсилювача – похідна з нафти. Електроліт, який застосовується в акумуляторах, – найчастіше сірчана кислота в розчині. Всі ці рідини можуть потрапити на лак – елементарно при неакуратному використанні.

Людський фактор

Рідиною для зняття лаку, до складу якої входить ацетон, деякі дівчата намагаються позбутися від інших плям на кузові (того ж бітуму).

Можна знайти чимало історій, як цей спосіб допомагав у боротьбі з нальотом, але разом з плямами з кузова сходив і лак. У колі міститься ортофосфорна кислота і цукор – як вони впливають на ЛКП, невідомо. Саме час з’ясувати.

А заодно і дізнатися про наслідки, що залишаються кружками з гарячими напоями, а також перманентним маркером дворової шпани.

важливо

Отже, минув тиждень. Деякі наші реагенти висохли, деякі засохли. Нагадаємо, на покриття не впливали ні світло, ні погода, лише пил.

Підкоряючись логіці рядового автомобіліста, після тривалого простою в гаражі відправляємо капот на мийку: спочатку обмивання, потім активна піна, після губка, полоскання, зняття води гумовою щіткою і обдув – намагаємося дотримати всю технологію процесу.

Пташиний послід, липа, сіль, кола і рідина для зняття лаку, на які ми робили ставку, не залишили жодного сліду. Фахівці дійшли висновку: нам попався дуже якісний ацетоносодержащій продукт, більш бюджетні варіанти дали б про себе знати. Стакан з кавою, врозріз зі стереотипами, не залишив ніяких кіл.

За словами Олега Данько, лаки витримують високу термальну навантаження (мінімум 150 градусів) протягом тривалого часу. У тому ж Дубаї заміряли температуру на автомобілях чорного кольору, вийшло 170 градусів – і нічого, їздять, а лак не лопається.

Приходимо до висновку: майже всі рідини, розчини і, скажімо так, речовини густої консистенції небезпечні для кузова тільки при попаданні на «голий» метал, але не на лак.

Що само не змилися?

Свій слід в цьому імпровізованому досвіді залишили бітум, розмітка, індустріальні опади, маркер і гальмівна рідина. Ось їх-то і варто побоюватися. Тепер потрібно встановити, чи можна з найменшою кров’ю позбутися наслідків досвіду. Прямуємо простої формули: м’яка губка – обезжириватель – шліфування з поліруванням.

Бітум зняли менш агресивним знежирювачем. Очевидно, що він приліплюється, засихає, але на ЛКП не вплине. При виборі розчинника радять спочатку поговорити з фахівцями: для кожного виду плям підходить свій. І вже точно не варто користуватися ацетоном, 646-м розчинником або рідиною для зняття лаку.

Від написів маркера вдалося позбутися за допомогою третього за рахунком знежирювачах. Перші два, менш агресивні, не впоралися. На лакофарбовому покритті нічого не залишилося.

Порада

Час взятися за фарбу розмітки. Жоден з знежирювачів плями не звів. Допоміг вельми агресивний акриловий розчинник. Але поверхня стала каламутною – разом з фарбою довелося зняти і верхній шар лаку. Виправить ситуацію тільки полірування.

Несподівано уїдливими виявилися індустріальні опади. Точки іржі проникали в лак дуже глибоко. Нічого не допомагало, поки ми вимушено не взяли в руки шліфувальний круг. Знову виручає тільки зняття верхнього шару (на цей раз не хімічна, а фізичне) і полірування.

Найстрашніший слід залишила гальмівна рідина.

Смужка ЛКП спучилася, помутніла, стала виступати над рівнем решти покриття. Агресивний склад «тормозухі» не залишив шансу нашому капоту. Обезжирювачі, розчинники, навіть шліфування – дитячий лепет для неї.

Вплив абразивом зробило поверхню рівною, прибрало спучені, але пляма залишилося на колишньому місці. Очевидно, рідина проникла через всі 50 мікрометрів лаку і досягла металу. Тут наші способи мінімізувати втрати виявилися марні.

Єдиний вихід, за словами фахівців, – знімати покриття і заново наносити фарбу.

Швидше за все, наш експеримент не зупинить автовласника в його страху перед пташиними сюрпризами, липами та гарячими кружками. Нехай все це дрібниці з точки зору хімії, але тільки не з позиції естетики.

Гальмівні рідини в каталозі Onliner.by

 

Передрук тексту і фотографій Onliner.by заборонена без дозволу редакції. nak@onliner.by

Як боротися з автохуліганамі

Приводом для написання цієї статті стало вельми неприємний випадок: дві машини співробітника «Авто Mail.Ru» були облиті незрозумілою речовиною, що нагадував за запахом … фекалії! Зазвичай подібним чином місцеві «вчать» чужинців не паркуватися на їх території.

Логіка у подібного контингенту проста: «я тут живу вже з часів царя Гороха і паркую свою” ластівку “, а значить все навколо – моє». Свідченням тому є різні паркувальні стовпчики і ланцюжки, замки, номери автомобілів, написані на асфальті, якими місцеві хочуть «помітити» свою територію.

Що робити, якщо з ранку ви виявили, що хтось зіпсував вашу машину?

Дзвонимо в поліцію

В першу чергу, викликайте поліцію. Причому викликайте саме по телефону 02 (102) – коли виклик надходить «зверху» з чергової частини ГУВС міста, то співробітники правоохоронних органів реагують більш оперативно.

Ясна річ, що на такі виклики їдуть неохоче і в найостаннішу чергу, тому якщо ви прочекали 20-30 хвилин, а до вас так ніхто і не приїхав, то телефонуйте ще раз. Тут принцип простий: чим більше ви будете дзвонити і скаржитися, тим швидше досягнете свого.

Поки їде поліція, зробіть фотографії і відеозаписи з місця події, зверніть увагу на всі деталі, знайдіть всі можливі пошкодження, сліди та інші речі, які можуть стати в нагоді в подальшому, наприклад, при оцінці збитку, який вам заподіяли невідомі.

Зверніть увагу

На жаль, в більшості випадків шанси встановити особи хуліганів, особливо якщо подібне сталося в приватному секторі, пустирі або десь на відшибі міста, близькі до нуля. Тим не менш, не варто впадати у відчай. Обійдіть дому та під’їзди навколо, поговоріть із сусідами, можливо, хтось став свідком або щось бачив.

Ясна річ, що в нашому випадку подібним хуліганством займалися явно жителі довколишніх будинків, які ніколи не скажуть вам правди, але це всього лише окремий випадок. Шикарно буде, якщо у вашій машині встановлений відеореєстратор, у якого є автономний режим роботи, можливо, він зобразив особи тих, хто «поглумився» над вашим майном.

Також непогано, якщо поруч є магазини, торгові центри, офіси та інші будівлі, по периметру яких могли бути встановлені камери відеоспостереження – можливо, ваша машина могла потрапити в сектор огляду їх камер. Поговоріть зі службою охорони в цих організаціях, вкажіть точні терміни події, залиште свої координати.

Зазвичай охорона не видає запис на руки і показує її тільки поліції, проте, на словах вони можуть підтвердити, мовляв, так, було видно, що хтось щось робив поруч з машиною.

Замовляємо відео з камер

Набагато простіше, якщо справа відбувається у великому місті. Наприклад, в столиці вже давно діє Міська система відеоспостереження, яка включає в себе камери під’їзної, дворового відеоспостереження, а також камери в місцях масового скупчення людей. На сайті є цілий реєстр із зазначенням місць розташування камер і їх характеристик.

Якщо пригода сталася на території Москви, то потрібно зателефонувати до цілодобового центру за номером + 7-495-587-00-02 і залишити заявку на збереження відеоархіву. Однак пам’ятайте, що зробити це потрібно не пізніше 5 днів з моменту події, інакше дані можуть бути стерті.

Оператору потрібно повідомити точну дату, час і адресу місця події, а також тип і кількість камер, з яких ви хочете зберегти запис. Рекомендуємо брати записи з усіх наявних поруч відеокамер з оглядом по всім сторонам.

Часто трапляється так, що за адресою місця події камер може не бути, проте вони є на прилеглих площах, будинках і будівлях, формально розташованих за іншими адресами – враховуйте цей момент і попросіть також записи з сусідніх будинків і вулиць, звідки може бути видно ваша машина .

Оператор видасть вам номер заявки на збереження відеоархіву, який слід передати співробітнику правоохоронних органів, а краще вказати його в заяві, яку ви будете подавати до чергової частини, або подати окремий письмове клопотання. Пам’ятайте, що копію відеоархіву може отримати тільки співробітник поліції.

Коли приїдуть поліцейські, ви можете також здійснювати фото- і відеозйомку – законом це не заборонено, зате змушує правоохоронців працювати ретельніше і ефективніше. Гласність і резонанс роблять свою справу. Зазвичай після огляду місця події поліцейські запропонують написати вам заяву до чергової частини. І це обов’язково потрібно зробити, щоб запустити діловодство.

пишемо заяву

У заяві детально вкажіть всі факти, час і місце події, характер і ступінь пошкоджень, попросіть встановити осіб, які вчинили дане правопорушення, вивчити фото- та відеозаписи, які ви зібрали, вивчити матеріали з відеоархіву міської системи відеоспостереження. Також обов’язково вкажіть, що заподіяний вам збиток ви вважаєте значним. У разі, якщо автомобіль застрахований по каско, або автомобілю нанесені серйозні пошкодження, напишіть, що детальну суму збитку повідомте пізніше після оцінки автомобіля фахівцем. А в кінці заяви попросіть про вжиті заходи повідомити вас у встановлений законодавством РФ термін письмово. Згідно зі статтею 144 КПК України, а на момент подачі заяви ми не знаємо, чи вчинено правопорушення або ж злочин, «дізнавач, орган дізнання, слідчий, керівник слідчого органу зобов’язані прийняти, перевірити повідомлення про будь-вчинений злочин або злочин і в межах компетенції … прийняти по ньому рішення в строк не пізніше 3 діб з дня надходження зазначеного повідомлення ». А в окремих випадках, передбачених цією ж статтею, «керівник слідчого органу, начальник органу дізнання має право за мотивованим клопотанням відповідно слідчого, дізнавача» продовжити до 10 діб термін прийняття рішення.

Коли заяву і пояснення написано, і ви отримали талон-повідомлення від оперативного чергового, то до місця події повинна попрямувати слідчо-оперативна група, наприклад, дізнавач і експерт-криміналіст. Вони повинні зробити ретельний огляд місця і скласти протокол.

У момент огляду зверніть увагу поліцейських на будь-які подряпини, притертости, пошкодження та інші дрібниці, які могли бути пов’язані з хуліганськими діями. Нічого не випускайте з уваги і наполягайте на тому, щоб всі пошкодження були вписані. Перш ніж підписати документ, попросіть уважно ознайомитися з ним.

важливо

Запитуйте все, що здається вам незрозумілим. Ну а в подальшому вже чекайте рішення від співробітників поліції.

Якщо найближчим часом з вами ніхто не зв’язався, ви можете їм самі нагадати про себе, зателефонувавши по телефону черговому ОМВД і назвавши номер талона-повідомлення, а також номер звернення по КУСП (Книга обліку повідомлень про події), щоб дізнатися, хто займається вашим справою, і отримати його контакти.

Дзвонимо і нагадуємо

На жаль, в більшості випадків сподіватися на позитивний результат не доводиться. Зазвичай слід стандартна відписка з постановою про відмову в порушенні справи: порушників встановити не вдалося, доказів мало, збиток незначний, камери нічого не зафіксували, або їх немає, свідків теж немає.

Швидше за все, в нашому випадку, коли машини облили екскрементами, так все і вийде, бо ушкоджень як таких немає. Хоча будь-яке рішення можна оскаржити у вищій інстанції, включаючи прокуратуру і суди. Також знайте, що зазвичай подібні дії кваліфікуються за першим пунктом статті 20.

1 Дрібне хуліганство (до 15 діб арешту).

Однак потрібно розуміти, що для хуліганів адміністративна відповідальність дуже швидко може перерости в кримінальну, якщо було завдано значної шкоди (більше 5000 руб). І тоді зловмисникам «світить» покарання за пунктом 1 статті 167 КК РФ – Умисне знищення або пошкодження майна (вже до 2 років).

Тому збирайте і зберігайте всі чеки і документи, що стосуються калькуляції збитку, подальшого ремонту і відновлення автомобіля. Якщо раптом удача посміхнеться і хуліганів вдасться знайти, то всі ці документи стануть у пригоді, щоб довести той факт, що ви зазнали значних матеріальних збитків.

Більш того, в подальшому ви можете зажадати від кривдників компенсації, включаючи моральну шкоду, якщо зможете його довести (раптом, вам стало так погано, коли ви побачили свій зіпсований автомобіль, що довелося викликати «швидку допомогу»).

Тобто вони не тільки будуть покарані, а й зобов’язані будуть компенсувати вам всі витрати.

Ну а ми сподіваємося, що співробітники ОМВД по району Ново-Передєлкіно р Москви сумлінно виконають свою роботу і знайдуть порушників. Ми будемо стежити за ситуацією, і просимо відгукнутися будь-яких свідків даної події. А вам бажаємо ніколи не потрапляти в подібні халепи.

Порада

Дякуємо адвоката Московської колегії адвокатів Республіки Мордовія Георгія Сухарева за допомогу в підготовці матеріалу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…