Зчеплення автомобіля – це важливий, один з найважливіших вузлів в автомобілі. Якщо зчеплення відмовить, то він просто зупиниться і перестане їхати.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Пристрій

Всі звикли, що зчеплення – це проста педаль, яка розташована під лівою ногою. Насправді, це дуже складна система, яка вимагає постійної уваги і догляду. Розберемося в принципі її дії, це зовсім не складно. Перш за все, треба усвідомити, що сучасні автомобілі мають гідравлічний привід зчеплення, як гальма.

Тут так само використовується властивість несжимаемости.
Натискаючи на педаль, водій передає зусилля на поршень, який проштовхує робочу рідину з головного циліндра по трубках. Далі рідина йде по трубках, після чого передає рівне зусилля на поршень робочого циліндра. На поршні закріплений шток, який регулюється по довжині.

Про регулювання поговоримо пізніше.

Так ось, далі зусилля передається через шток на вилку зчеплення, яка виконана за принципом коромисла. Таким чином, вилка натискає на вижимний підшипник (він так і називається), після чого, під його впливом, гальмівний диск відходить від маховика. Потрібно це для того, щоб від’єднати провідні колеса від колінчастого вала на момент перемикання передачі.

Основні несправності

Тепер поговоримо про те, що ж може зламатися в такій системі. Перш за все страждають гумові ущільнювачі, які знаходяться в робочому циліндрі. Як правило, їх ресурс приблизно дорівнює ресурсу аналогічних ущільнювачів в головному циліндрі.
Для усунення даного виду несправності необхідно їх замінити.

Тут всі роботи зводяться до того, щоб просто зняти зазначені вузли, розібрати їх і просто замінити деталі, а саме маленькі гумові кільця, на нові. Це не складно.
Особливу увагу треба приділити робочому циліндру. Справа в тому, що він розташований в дуже незручному місці.

Всі проблеми вирішуються підйомником, або оглядовою ямою.

Так от, не треба забувати, що в системі гальмівна рідина, так що вчасно треба подбати про те, щоб злити її, тому що сильний потік, який прорветься після того, як ви витягнете поршень, неможливо просто заткнути пальцем. Бажано не чіпати конусну гайку, тому що потім доведеться регулювати вільний хід педалі.

В принципі, умільці справляються з заміною ремкомплекта робочого циліндра зчеплення без зняття самого циліндра. Але для цього потрібен навик.Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Ще одна проблема, яка може послужити причиною відмови зчеплення – це знос вичавного підшипника. Для його заміни, як не крути, доведеться знімати КПП. Далі проблем виникнути не повинно.
Так само може зноситися фрикційні накладки гальмівного диска, така процедура описана в одній з наших статей. Знос такого типу зовсім не складно визначити. Справа в тому, що тоді зчеплення почне шуміти, причому, спочатку шум буде не постійним, а тільки в той момент, коли ви відпускаєте педаль. Потім він почне переростати в постійний гул.

Ну і, нарешті, сама типова проблема – це повітря, який потрапив в систему. Його там бути не повинно, тому що в такому випадку ефективність роботи серйозно зменшується. Розглянемо, як же видалити його.

Прокачування зчеплення на ВАЗ 2107

В першу чергу, треба запастися гальмівною рідиною, щоб рідина не пішла з системи. Так само треба подбати про тару, яка буде використана для зливання. До неї повинен додаватися прозорий шланг, діаметром 4-5 мм, для того, щоб його надіти на штуцер.

Так само невід’ємним інструментом повинен стати помічник. Отже, приступимо.
Педаль зчеплення не має зворотного механізму або пружини: вона повертається на місце за допомогою пружини, яка встановлена на вилці.

Але одного цього зусилля недостатньо, тому перший час помічнику доведеться повертати її ногою.

Зверніть увагу

Так ось, процедура досить проста. Помічник повинен натискати на педаль до того моменту, поки в ній не з’явиться тяжкість.

Після цього її треба затиснути, а ви в цей момент повинні відкрутити штуцер, щоб випустити гальмівну рідину. У шлангу видно бульбашки повітря.

Повторювати цю процедуру потрібно до того моменту, поки не перестануть з’являтися ті самі бульбашки. Так само не варто забувати про рівень в розширювальному бачку.

регулювання

Але буває і так, що зчеплення включається, але не функціонує належним чином. Як же воно повинно працювати? Перш ніж щось розбирати, треба провести пару тестів.

Для початку потрібно виїхати на рівну дорогу. Необов’язково навіть асфальтовану, хоча так було б краще. Після цього треба зупиниться, включити якусь передачу, бажано 2. Далі просто треба натиснути на педаль газу так, щоб стрілка тахометра перевалила хоча б за 3000 оборотів. Автомобіль повинен стояти на місці. Не варто відпускати зчеплення в цей момент. Якщо це не так, і автомобіль потихеньку, хоч і з дуже малою швидкістю, але все ж їде, то, швидше за все, проблема в дуже короткому штоку, тоді гайку на ньому треба відкрутити на пару ниток, але не варто старатися і забувати про контргайку . Як правило, така несправність супроводжується гарчанням при перемиканні передач, якщо навіть не важким перемиканням. Зчеплення просто не вичавлюється настільки, наскільки це потрібно. У такому випадку говорять: «зчеплення веде».
Є ще й інший бік, коли шток занадто довгий. В такому випадку автомобіль буде рушати тільки в кінці ходу педалі, а так само буде помітна втрата прийомистості. Так само, можлива поява неприємного запаху гару, це перегріваються фрикційні накладки, які повинні бути притиснуті і до маховика, і до відомому диску.

Логічно, що для виправлення цієї несправності треба трохи вкоротити шток.

висновок

Зчеплення – це така річ, з якою не варто жартувати. Наприклад, якщо ви випадково недогледіли за ним, то воно може просто згоріти, після чого рушити з місця можна буде з «штовхача». Так само можливо мимовільне рух автомобіля, а це вже пряма загроза життю оточуючих.

Як Поміняти Вичавний Підшипник На Ваз 2107

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Функціонування комплексу бухгалтерських програм зчеплення визначає якість роботи автомобіля. Звідси зрозуміло, що працездатності цього пристрою слід приділити увагу, особливо, якщо свого часу їзди ви побачили щось недобре. Зараз вам буде цікаво дізнатися, як змінюється вижимний підшипник зчеплення ВАЗ 2107, що приготувати для зміни і як правильно це зробити.

Як усвідомити, що вижимний підшипник зчеплення (далі – ВПС) вже відпрацював свій ресурс експлуатації і його пора поміняти? міф питання цікавить багатьох автолюбителів ВАЗ 2107. І навіть не даремно, адже Цей розхожий слух елемент хоч можна назвати незначним, проте від нього залежить майже все.

Термін експлуатації пристрою зчеплення на російських автомобілях залежить не стільки від критерій використання машини, скільки від її пробігу. Автолюбителю, який любить вичавлювати газ по повній програмі і ганяти по дорогах, необхідно буде частіше міняти елементи зчеплення, ніж водієві, що вважає за краще стабільний метод їзди.

Коли ступінь зносу частин зчеплення підходить до точки неповернення, пристрій починає буксувати, якщо движок розвивається. Якщо часто їздити на такому зчепленні, то в подальшому, а може навіть і при подальшій поїздці, ведений диск механізму перегріється, що ні дозволить водієві продовжити рух. І рушити з місця.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Допоможіть, у мене проблема! Подекуди два тижні тому у мене в машині (ВАЗ 2107) провалилася педаль зчеплення! Спочатку подумав, що «накрився» тросик.

Знову педаль провалилася, що робити, не підкажіть?

Заміна вилки і вичавного підшипника ВАЗ.Replacing fork and release bearing WHA

І таких питань в Інтернеті сотки. Як ви зрозуміли, ми плавно підводимо тему до ознак несправності комплексу бухгалтерських програм зчеплення. Які ж ознаки того, що вижимний підшипник механізму настав час змінювати? Їх вам більше сподобаються кілька:

  • педаль зчеплення провалюється в підлогу, хоча тросик в порядку;
  • свого часу їзди при вичавлюванні педалі зчеплення чути маленької скрегіт;
  • 1-ша передача не включається, відповідно, рух звичайно почати тільки з 2-ї швидкості;
  • свого часу їзди з’явився якийсь шум, який втрачається при вичавлюванні педалі зчеплення.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

  • ВПС в місці установки
  • Якщо у вашому авто з’явився хоч один ознака несправності, то настав час поміняти ВПС.

Якщо ви поняття не маєте, що вдає із себе ВПС або як виглядає диск зчеплення, то довірте роботи на ремонті підшипника експертам. Навпаки можна подумати, що можете впоратися з цим, то пропонуємо для вас вивчити нашим мануалом на ремонт авто.

Вибір ВПС є першим пунктом, який потрібно виконати, якщо ви вирішили провести зміну елемента.

Що для вас буде потрібно для зміни ВПС:

  • конкретно сам новий ВПС;
  • викрутка з плоским наконечником;
  • набір гайкових ключів;
  • мастило «Літол-24»;
  • домкрат в ролі опори.

ВПС знаходиться в коробці, наприклад – там, де агрегат з’єднується з механізмом зчеплення.

  1. Для початку необхідно провести демонтаж коробки перемикання передач. Відзначимо, демонтувати її на сто відсотків зовсім не обов’язково, можна відсунути від зчеплення. Від КПП необхідно від’єднати карданний вал, який закріплюється за допомогою 3-х болтів.
  2. Коли болти відкручені, КПП можна від’єднати від блоку циліндрів укупі з картером зчеплення. Далі, необхідно відкрутити поперечну частину опори ДВС від корпусу 2107. Відкрутивши гайки, звичайно зняти агрегат. Таким чином, позитивний момент в тому ваш агрегат буде висіти на трубі глушника, а зі зворотного боку поставте КПП на опори. Для цієї мети вам застосовують домкрат.
  3. Коли агрегат КПП демонтований, ви отримаєте доступ до кошику механізму. Потрібно відкрутити 6 болтів, які зміцнюють кошик до маховика. Щоб відвести кошик, використовується викрутку, однак зверніть увагу на те, щоб маховик залишався в одному положенні.
  4. Зробивши це, видно підшипник, який закріплюється до вилки механізму з використанням пружин. Візьміть приготовлену викрутку і відведіть пружини в сторони.
  5. Коли пружини розведені, ВПС необхідно потягнути уздовж веденого вала механізму на себе особисто. Це робиться якщо ви поставили собі за мету зняти елемент.
  6. Після чого, коли ВПС демонтований, кінці пружинки, яка зміцнювала його до вилки КПП, можна розтиснути. Якщо ви побачили, що зносився не тільки вижимний підшипник, одночасно пружинка, то її також краще змінювати.
  7. Вироблена елемента відбувається в порядку, зворотному зняттю. Зверніть увагу, перед самою монтажем ВПС шлицевую частина первинного вала слід промазати мастилом, наприклад «Литолом-24». Це робиться для можливості в подальшому уникнути виникнення дефектів конкретно зі шліцьовій частиною. Врахуйте, що змащується вона недостатньо, і в результаті тертя між елементами виростає, від яких чинників деталі приходять в непридатність раніше.

Огляд вижимні підшипників ВАЗ

На цій справі технічні роботи по заміні елемента завершені. Якщо ви не знаєте, що можете впоратися з таким видом ремонту, то краще довірте цю справу фахівцям: доведеться заплатити трохи грошей, проте вам доведеться переконані як.

Що робити, якщо педаль зчеплення провалилася?

На автомобілях з гідравлічним приводом зчеплення нерідко виникають різного роду проблеми, а особливо підозрілий шум. І це пояснюється складністю усього вузла і самої коробки передач.

Всі автомобілі з гідравлічним приводом мають однакову будову, тому і поломки в основному будуть одні і ті ж. Але, зрозуміло, відмінності будуть полягати в якості виготовлення того чи іншого механізму.

Можливі несправності в зчепленні

Скрип педалі зчеплення

Однією з найпоширеніших несправностей, яка властива новим вітчизняним автомобілям або старим іномарок – скрипить педаль зчеплення при натисканні.

Вона являє собою шум, що виникає у всьому механізмі при натисканні і відпуску педалі. У випадку з вітчизняними автомобілями, вона проявляється після застосування неякісних мастильних речовин.

У випадку з імпортними авто, вона може проявитися в основному після тривалого терміну експлуатації.

Що собою являє скрип. Це скрипучий шум, видаваний труться сухими поверхнями як металевими, так і пластиковими. І, отже, щоб усунути шум, досить провести мастильні роботи всіляких рухаються частин всього зла.

Якщо після проведення всіх операцій знову скрипить педаль зчеплення, то, можливо, несправність в штоку і втулки, в якій він переміщається. Крім застосування якісних мастильних матеріалів, можна тимчасово провести мастило всемогутнього WD.

Вона не тільки розчинить іржу в механізмі, а й змаже поверхню, тому що вона на дотик жирна. Тим самим шум на якийсь термін зникне.

Підвищена м’якість педалі

За цей параметр в основному відповідає циліндр як головний, так і робочий. На другому плані стоїть механічна частина – натяжна пружина, яка повертає поршень циліндра в початковий стан після її відпускання педалі. Несправність циліндрів може бути у вигляді:

  • течі рідини;
  • підвищеного зносу ущільнюючих манжет на порушених циліндра;
  • несправності пристрою натягу пружини, пов’язана з її обривом.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Якщо педаль зчеплення стала м’якою при натисканні після деякого терміну експлуатації, і щоб вона провалилася в подальшому необхідно провести наступні маніпуляції:

  • Перевірити рівень рідини в бачку, якщо він занижений, то це говорить про течі в системі, яку необхідно усувати.
  • Якщо рідина на колишньому рівні, то необхідно перевірити кожен циліндр окремо і пружину натягу.

У першому випадку необхідно перевірити всі з’єднання і самі циліндри на предмет протікання, при виявленні таких слід зняти ту запчастину і замінити на нову.

Якщо витік відбувається з циліндра при натисненні педалі, то його можна відремонтувати методом заміни ремонтного комплекту. І то якщо внутрішня поверхня має ідеальну дзеркальну гладь.

В іншому випадку потрібен новий циліндр.

У другому випадку необхідно провести ті ж маніпуляції в разі справного механізму натягу пружини.

Якщо при натисканні педаль зчеплення стала м’якою або, взагалі, провалилася і сама не повертається у вихідне положення після проведення заміни будь-якого з циліндрів, то, швидше за все, в системі є повітря, який перекачується в них, що і робить важіль м’яким. Для того щоб усунути це необхідно зробити повторну прокачування зчеплення.

Рівень жорсткості в нормі, а руху машини немає

Якщо педаль провалилася і сама назад не повертається і рівень рідини в нормі, то може бути несправність в вижимним механізмі. У нього входять:

У такому випадку після натискання на педаль, якщо шток розслаблений, то він може вискочити з циліндра, а, отже, рясним струменем витече і рідина, створюючи характерний шум.

Без заміни необхідних компонентів тут не обійтися, тому що всі запасні частини цього вузла не ремонтуються. Після ж заміни потрібно регулювання педалі зчеплення. В основному вона є двох видів:

  • початкове положення педалі, регулювання на самому механізмі;
  • регулювання вільного ходу, регулювання за допомогою пружини натягу на самій коробці.

Регулювання першого типу проводиться в тому випадку, якщо датчик не сходиться з положенням педалі. У другому ж випадку регулювання передбачає зміну вільного ходу, за допомогою додаткового механізму. Цей тип регулювань використовується для компенсації різниці тисків рідин та зносу механізму зчеплення в самій коробці (корзина і диск) після проведення ремонтних робіт.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Збільшений вільний хід педалі

Збільшений вільний хід педалі зчеплення при натисканні говорить про механічне зносі кошика зчеплення.

Конструктивно в ній є лапки, які натискають на вижимний обойму диска зчеплення, при зменшенні їх пружності збільшується і вільний хід педалі.

Проводити його регулювання можна до тих пір, поки зчеплення не стане пробуксовувати, а важіль тим самим буде ставати все жорсткіше. З цього випливає і наступна несправність.

Підвищена пружність педалі зчеплення

Якщо вже надто туга педаль зчеплення, то це говорить про близьку зносі вашої корзини зчеплення.

І вам вже варто задуматися про покупку нової, тому що відремонтувати стару неможливо, а тим більше разом з нею піддається заміні і диск. При цьому з’являється характерний шум з коробки.

Крім того, туга педаль зчеплення може бути ознакою засмічення системи. Для цього необхідно зняти циліндри і зробити їх промивку з заміною всіх манжет, а трубку можна просто промити.

Зазвичай, туга педаль зчеплення є причиною декількох поломок, тому уважно поставтеся до того, щоб не потрапити в халепу по дорозі.

Вібрація при натисканні і відпусканні

Якщо з’явилася вібрація педалі зчеплення при натисканні, то прийшов час перевірити механічну частину зчеплення, до якої відноситься: вилка, вижимні, кошику і диск.

Конструктивно вилка пов’язана з вижимним підшипником за допомогою двох кронштейнів, вихід з ладу будь-якого з них може призводити до нерівномірного опускання підшипника на шліци і в підсумку до биття його про вихідний шток осі на коробці.

Таким чином, при натисканні відбувається вібрація педалі зчеплення.

важливо

Крім того, вона може проявлятися і через несправність самої кошика, тому що вона являє собою не простий пристрій і має крім лапок гальмівний диск, який прикріплений до неї за допомогою важелів з пружною стали.

При виникненні поломки будь-якого з них це може привести не тільки до вібрації, але і до поломки і пошкодження поверхні обох дисків. Характерний шум з коробки про це дасть вам знати. Тому, якщо вібрує педаль зчеплення, не закривайте на це очі, прийміть заходи поки не пізно.

педаль западає

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Ще одна поширена несправність на вітчизняних автомобілях – западає педаль зчеплення і не повертається назад. Якщо вона з’явилася, то термін прийшов манжетам як в головному циліндрі, так і в робочому. Без їх заміни тут не обійтися, тому що манжети є витратним матеріалом.

Також, коли западає педаль зчеплення, може бути несправний циліндр, без заміни якого не обійтися. Це пов’язано з тим, що його внутрішня поверхня повинна бути гладкою і дзеркальною, а після попадання всередину піску або іншого дрібного сміття на його поверхні утворюються подряпини і раковини.

Якщо знову провалилася і не повертається, то необхідно перевірити натяжна механізм і прокачати систему ще раз.

Система Круїз не реагує на датчик

Датчик положення педалі зчеплення опитується контролером для розпізнання відключення режиму Круїз при впливі на неї. Але іноді буває так, що при натисканні на зчеплення при русі по трасі ручної режим не повертається.

Це говорить про те, що датчик положення педалі зчеплення несправний і вимагає заміни. Встановивши новий, необхідно провести регулювання педалі початкового положення.

Датчик положення педалі зчеплення являє собою механічний перемикач, тому про його справності може говорити характерний шум при перемиканні.

прокачування зчеплення

При здійсненні прокачування системи зчеплення необхідно контролювати педаль. При накоченому стані і відкритому випускному штуцере необхідно, щоб вона опускалася до статі при натисканні на неї.

Ці маніпуляції краще виконувати з напарником. Коли ж вона провалилася під тиском ноги помічника, створиться характерний шум булькання повітряних бульбашок.

Цю процедуру необхідно повторити кілька разів.

При повністю справній системі зчеплення педаль повертається при кожному її відпуску, якщо ж вона знову провалилася, значить, щось не так і необхідно провести повторну діагностику і ремонт.

Що робити, якщо педаль зчеплення провалилася

Автомобіль – це непростий механізм, в якому час від часу ламаються і зношуються деталі. Зламатися може що завгодно: від звичайного перегорання запобіжників до більш серйозних поломок, пов’язаних з несправністю трансмісії в авто.

Однією з досить серйозних неполадок вважається несправність, пов’язана зі зчеплення. У чому вона проявляється? Перші ознаки назріваючих проблем з муфтою в автомобілі характеризуються жорсткістю педалі, зусиль для її вичавлювання потрібно набагато більше.

Наступний етап – це безпосередньо вихід з ладу – педаль зчеплення провалилася, її реверсивного руху немає.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Причини і методи усунення несправностей

Однією з досить частих неполадок є розрив троса. Рветься він найчастіше біля наконечника, набагато рідше – десь посередині.

Що робити якщо трос лопнув? Якщо з собою немає запасного, то на місці вирішити цю проблему не вийде. Потрібно дістатися до найближчого сервісу.

Провалювання педалі може викликати і поломка поворотної пружини. Якщо пружина злетіла, то можна її встановити на місці. А от у випадку якщо вона розламалася, то ремонт на дорозі практично неможливий, оскільки буде потрібно заміна пружини.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Викликати провалювання педалі може і поломка вилки включення, яку доведеться міняти.

Проблема з гідравлікою – це ще одна причина, чому провалюється педаль зчеплення. Наприклад, лопнула або підтікає одна з трубок, яка веде до циліндрів.

Для того щоб зрозуміти, що несправність саме в цьому, досить перевірити рівень гальмівної рідини. Якщо рідини мало, можна її долити і спробувати завести автомобіль.

У разі коли рідина тільки підтікає, ви без праці доберетеся додому або до СТО, де і замініть шланг.

Проблема непрацездатності може бути захована і в самому циліндрі муфти.

Зрозуміти, що дефект саме в ньому, досить-таки просто. Якщо педаль «м’яка» і її вичавити виходить тільки різким натисканням, то першопричина саме в основному циліндрі, який потрібно буде міняти.

Як доїхати до автосервісу з поламаним зчепленням?

Якщо зчеплення провалюється, найлегший і безпечний спосіб дістатися до найближчого СТО – це викликати евакуатор або ж буксир. Недосвідченим водіям краще навіть не намагатися ризикувати заводити і починати рух з такою несправністю. Це може привести до поломки коробки передач, а це вже набагато серйозніше, і значно дорожче за вартістю ремонту.

Коли ж ви впевнені у власних силах, то перше, що необхідно – це спробувати завести машину. Якщо ви відчули, що провалилося зчеплення, не можна ставити машину під гірку. Краще, щоб ви були на рівній дорозі або ж ідеальний варіант – починали рух з гірки.

Заводити треба на першій передачі. При повороті запалювання необхідно одночасно м’яко натиснути на педаль газу. Автомобіль в такому випадку не затихне, а їхатиме ривками, так як обороти не відповідають швидкості руху. Після цього можна починати потихеньку рухатися.

Дуже важливо продумати шлях, щоб по дорозі була мінімальна кількість зупинок. Адже зупинити машину вам просто так не вдасться, доведеться глушити мотор. І процедуру запуску двигуна потрібно буде повторювати.

Також не рекомендовано перемикати швидкості, так як це може вивести з ладу коробку передач.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин сам

Щоб зупинити авто, досить лише заглушити мотор або ж, якщо обороти великі, попередньо вичавити педаль гальма.

Крім того, надзвичайно важливо бути дуже обережним під час руху з поламаним зчепленням. Їхати краще по головній трасі, щоб менше довелося поступатися дорогою. Необхідно уникати пішохідних переходів, зайвих маневрів. І ще одне, щоб інші учасники розуміли, що у вас несправність, краще їхати зі включеною аварійкою.

І на останок

Важливо пам’ятати, що першопричиною проблем зі зчепленням, як правило, є шофер, точніше, його манера водіння.

Якщо він намагається почати рух з пробуксовкою або ж не відпускає педаль під час руху – це з часом призведе до його поломки, до западання педалі.

Щоб діагностувати на початкових етапах проблеми зі зчепленням і завчасно усунути несправність, потрібно постежити за його роботою. Незвичайний шум, погіршення жорсткості педалі або ж незрозуміла вібрація, ривки – все це ознаки несправності муфти.

Якщо зламалося зчеплення

Експлуатація автомобіля, який би вона не була, в кінцевому підсумку призведе до однієї з поширених несправностей – проблеми зі зчепленням.

В ідеальному випадку автовласник повинен звернути увагу на виникаючі неполадки і сторонні шуми і звернутися на СТО, але в реальному житті так буває далеко не завжди.

Автоінструктора розкажуть про можливі причини несправності зчеплення і що робити, якщо зчеплення відмовило несподівано.

Що робити, якщо педаль зчеплення на ваз 2107 провалилася?  Почин самПричина несправності

Серед найбільш поширених несправностей зчеплення присутні: знос, замаслення, деформація або пошкодження накладок веденого диска. У деяких випадках відмова зчеплення може бути викликаний поломкою або зносом пружин (диафрагменной або демпферного) натискного диска, підшипника і маховика.

  • Основною причиною всіх несправностей фахівці вважають неправильну експлуатацію машини.
  • Наприклад, рушання з місця на високих оборотах або утримування педалі зчеплення, утримуючи під час руху, що, до слова, категорично заборонено.
  • Так само різні поломки можуть бути викликані низькою якістю деталей або коротким терміном їх використання.
  • Несправності зчеплення можуть бути ідентифіковані за кількома зовнішніми ознаками: неповне виключення зчеплення, вібрації, шум і ривки при роботі.

Усунення несправностей

У деяких випадках причина несправності зчеплення криється в відомому диску. В цьому випадку потрібно його зняти і оглянути на предмет деформації і несправностей.

Якщо виникла протечка в гідравлічній системі, слід перевірити робочий і головний циліндр і трубопроводи. У деяких випадках причина несправності криється в який потрапив в гідравлічну систему повітрі.

  1. Іноді зчеплення не включається повністю через недостатнє вільного ходу педалі, його необхідно відрегулювати.
  2. Зчеплення може пробуксовувати через замаслені накладок веденого диска або несправності пружин, в цьому випадку потрібно промити і замінити несправні деталі.
  3. Після того, як всі несправності зчеплення усунені, необхідно прокачати весь гідропривід для видалення з нього повітря.

Якщо відмовило зчеплення

  • Якщо зчеплення все-таки повністю відмовило, необхідно дістатися до найближчої СТО, дотримуючись усіх запобіжних заходів, поперемінно перемикаючи передачі з підвищених на знижені.
  • Якщо зчеплення відмовило при включеній передачі, щоб його вимкнути слід скинути газ і перемкнути важіль КПП в нейтральне положення.
  • Якщо важіль запал, то необхідно легко натиснути на педаль газу, щоб вивільнити його.

Є дієвий спосіб, що дозволяє доїхати до автосервісу зі зламаним зчепленням. Для цього потрібно вимкнути мотор і включити першу передачу. Після цього запустити стартер і завести двигун.

Машина почне ривками рушати з місця, але цього не слід лякатися, так як це викликано розбіжністю частоти обертання двигуна з обраної передачею. Коли вони вирівняються, автомобіль поїде плавно.

Зверніть увагу на те, що якщо двигун холодний, для початку його необхідно як слід прогріти, і тільки потім виконувати описані дії.

Порада

Якщо дорога до СТО рівна і пряма можна їхати на другій передачі. Для руху на другій передачі, потрібно рушити на першій, а потім поступово збільшувати обороти. Після цього педаль газу відпускається, а важіль КПП перекладається в нейтральне положення. Потім газ відпускається повністю і включається друга передача.

Перемикання з першої на другу передачу повинно проводиться тільки на низькій швидкості.

Також існує третій спосіб, що дозволяє рушити з непрацюючим зчепленням. При вимкненому запаленні включається перша передача. Після цього необхідно натиснути на газ і запустити двигун. Машина повинна смикнути і почати рух.

Тільки не забудьте при цьому відпустити запалювання.

Якщо необхідно переключити передачу, візьміть невеликий розгін і притисніть рукою важіль КПП, немов хочете вимкнути передачу. Скидайте газ і важіль сам постане в нейтральну позицію. Потім аналогічним чином підібгайте його до потрібної передачі. Після того як шестерні вирівняти, важіль сам постане в обрану позицію.

При зниженні передачі використовуйте метод перегазовки.

Корисні поради

Взагалі-то, для того щоб зчеплення служило довго і вірно досить дотримуватися простих правил, які наведені нижче:

  • Експлуатуйте машину гранично акуратно і періодично проходите техобслуговування у фахівців.
  • Правильна експлуатація передбачає повну заміну зчеплення після 50-70 і 100-120 тисяч кілометрів пробігу у вітчизняних та імпортних автомобілів відповідно.
  • Часто і різко включати зчеплення не можна. Це може привести до його несподіваної поломки.
  • Постійно перевіряйте рівень гальмівної рідини і при необхідності доливайте.
  • За ідеальних умов усі перераховані операції повинен виконувати кваліфікований фахівець.

Буксує зчеплення на ВАЗ 2107 (фото і відео)

Нормальний термін служби дисків системи зчеплення – близько 70 – 85 тисяч кілометрів пробігу. Збільшенню їх ресурсоємності допомагає спокійна їзда, без «вдавлюючих в сидінні» розгонів, а також частих перемикань передач. Навпаки, «спортивний» старт і часта їзда з причепом (для ВАЗ 2107 обидва варіанти прийнятні) здатні передчасно зносити зчіпний механізм.

Всі скарги на несправність зчіпного механізму зводиться до двох груп:

Зчеплення в повному обсязі вимикається (веде) – великий хід педалі, тугіше, ніж потрібно відбувається включення передач, а під час перемикання чується хрускіт.

Зчеплення в повному обсязі включається (пробуксовує) – зворотна ситуація, тоді недостатній хід педалі, прослизання в дисках навіть за умови, що педаль повністю вільна і відпущена ..

Як визначити, що зчеплення не повністю включається?

Це просто зробити самому. Заводимо двигун, ставимо важіль КПП в нейтральне положення, до кінця затягуємо «ручник». Після цього «Газу». Потім повністю вичавлюємо зчеплення, і включаємо першу передачу.

При правильній роботі зчеплення різниці в звуках на ВАЗ 2107 бути не повинно. Тепер повільно відпускаємо педаль. Якщо зчеплення працює добре, то двигун затихне.

Якщо він продовжує працювати, хоча педаль повністю відпущена, то зчеплення пробуксовує.

Чому буксує зчеплення і що потрібно робити? Розберемося докладніше, що це за ситуації і як їх уникнути. Причини найчастіше такі:

  • попадання масла в зчеплення : на фрикційні накладки веденого диска, на поверхню маховика або натискного диска (найчастіше у ВАЗ 2107 – текти заднього сальника коленвала, високий рівень масла в картері КПП, погано змазаний підшипник на валу КПП, засмічення дренажного отвору на валу маховика і ін.). При цьому зчеплення буксує, бо працює тільки суха частина накладок. Після усунення причин потрібно ретельно протерти бензином або уайт-спіритом деталі, на які потрапило масло, і зачистити наждачним папером після висихання фрикційні накладки.
  • сильно зношені фрикційні накладки дисків зчеплення, до заклепок. В такому випадку знижується вільний хід педалі. При огляді прокладок також необхідна їх заміна, якщо вони тріснули або прогоріли.
  • вийшли з ладу натискні пружини . Якщо вони втратили пружність, то вони не здатні створити достатній тиск на диск. В такому випадку, їх замінюють;
  • немає зазорів в приводі вимикання зчеплення
  • малий вільний хід педалі зчеплення. Щоб визначити величину зміщення педалі, береться лінійка і вимірюється амплітуда зміщення по центру майданчика педалі. У нормі саме у ВАЗ 2107 діапазон повинен бути від 25 до 35 мм

Після того, як ви визначилися з причиною, чому буксує механізм зчеплення і усунули її, необхідно відрегулювати привід зчеплення.

  1. Беремо ріжковий ключ, їм потрібно вивернути в салоні гайку М 10 ,, обмежує люфт педалі. Щоб це виконати, повертаємо обмежує пристрій (воно позначено літерою А), потім потрібно виставити потрібний зазор.
  2. Звільняємо штовхач зчеплення, що належить циліндру від всілякої засохлої пилу, рясно бризкає на різьбову область WD-40.
  3. Не забудьте, що який розмір ходу вильоту, такий же точно по абсолютною довжиною виникне синхронно на вижимний підшипник. Щоб це перевірити, власною рукою відтягує назад зчіпну вилку повністю. При цьому вільний випуск зчіпного штовхача в нормі у ВАЗ 2107 близько 4,5 мм.
  4. Щоб зробити регулювання люфту штовхача ріжковим ключем на 17 мм стопор гайку регулювання штовхача від провертання, а за допомогою ключа 13 мм «даємо слабину» контргайки.
  5. Щоб виставити вільний хід штовхача, фіксуємо за допомогою ключа 17 мм регулювальну гайку, одночасно за допомогою ключа 13 мм послаблюємо контргайку.
  6. Притримуючи штовхач механізму зчеплення від загрози, що він провернётся, маленьким ключем на 8, за допомогою ріжкового ключа 17 мм повертаємо гайку для регулювання і виставляємо вільний виліт штовхача в діапазоні від 4 до 5 мм.
  7. Тепер за допомогою одного ключа притримуємо гайку регулювання, іншим – виробляємо затягування контргайки.
  8. Тепер в салоні знову заміряємо хід у педалі зчеплення. У нормальному стані на ВАЗ 2107 він повинен дорівнювати від 2,5 см до 3,5 від крайнього положення вгорі до моменту початку виключення.

ваз 2107

Причина несправності метод усунення
Зчеплення в повному обсязі включається ( «буксує») При різкому натисканні на педаль акселератора двигун набирає обертів, але автомобіль майже не розганяється (це особливо помітно при русі на підйом); може відчуватися запах перегрітих фрикційних накладок; зростає витрата палива
Неправильне регулювання приводу зчеплення (відсутній вільний хід педалі) Налаштуйте привід (див. «Зчеплення», с. 98)
Замаслення маховика, натискного диска, фрикційних накладок веденого диска Ретельно промийте уайт-спіритом або бензином замаслені поверхні і насухо протріть їх. Сильно замаслений ведений диск замініть. Усуньте причину замасливания (текти масла через сальник двигуна і / або коробки передач)
Сильний знос або пригорання фрикційних накладок веденого диска Замініть ведений диск
Ослаблення диафрагменной пружини Замініть кожух зчеплення
Заклинювання маточини відомого диска на шліцах первинного вала коробки передач Очистіть шліци від бруду, дрібні пошкодження усунете надфілем. При значному зносі або пошкодженні шліців замініть диск і / або первинний вал коробки передач. Перед складанням нанесіть на шліци свіжу мастило ШРУС-4
Засмічене компенсаційний отвір головного циліндра Замініть головний циліндр
Поршень головного циліндра повільно повертається у вихідне положення через розбухання гумових манжет Замініть циліндр в зборі. При підозрі на потрапляння бензину або інших розчинників в рідину гідроприводу зчеплення замініть її
Зчеплення в повному обсязі вимикається ( «веде») .Затруднено перемикання передач переднього ходу, передача заднього ходу включається з шумом (див. Також «Діагностика несправностей коробки передач», с. 254)
Неправильне регулювання приводу зчеплення (малий повний хід педалі, збільшений її вільний хід) Налаштуйте привід (див. «Зчеплення», с. 98)
У систему гідроприводу потрапило повітря (педаль «м’яка») Прокачайте систему, підтягніть з’єднання. При відсутності потоку середовища через головного або робочого циліндрів замініть циліндри в зборі
Деформована вилка вимикання зчеплення замініть вилку
Ослаблення заклепок або поломка фрикційних накладок, викривлення веденого диска (торцеве биття більше 0,5 мм) замініть диск
Сильний і нерівномірний знос, задираки на робочих поверхнях маховика або натискного диска Проточите або замініть маховик. При пошкодженні поверхні натискного диска замініть кожух зчеплення
Перекіс або викривлення натискного диска Замініть кожух з натискним диском в зборі ( «кошик» зчеплення)
Заклинювання маточини відомого диска на шліцах первинного вала коробки передач Очистіть шліци від бруду, дрібні пошкодження усунете надфілем. При значному зносі або пошкодженні шліців замініть диск і / або первинний вал коробки передач. Перед складанням нанесіть на шліци свіжу мастило ШРУС-4
Ослаблення заклепок сполучних пластин кожуха зчеплення або диафрагменной пружини, поломка пластин Замініть кожух зчеплення
Заклинений підшипник вимикання зчеплення замініть підшипник
Зчеплення не вимикається (педаль «провалюється»)
Сильно деформована або зламана вилка вимикання зчеплення замініть вилку
Наявність повітря в системі гідроприводу Прокачайте систему, підтягніть з’єднання. При відсутності потоку середовища через головного або робочого циліндрів замініть циліндри в зборі
Зчеплення не вимикається (педаль «провалюється»). На короткий час вимкнути зчеплення вдається тільки різким натисканням на педаль
Сильний знос, дефекти дзеркала головного циліндра; бруд в циліндрі Прочистіть або замініть циліндр
Несправність манжет головного циліндра Замініть циліндр в зборі
Ривки при рушанні
Заклинювання маточини відомого диска на шліцах первинного вала коробки передач Очистіть шліци від бруду, дрібні пошкодження усунете надфілем. При значному зносі або пошкодженні шліців замініть диск і / або первинний вал коробки передач. Перед складанням нанесіть на шліци свіжу мастило ШРУС-4
Деформація веденого диска Замініть ведений диск
Ослаблення кріплення фрикційних накладок веденого диска, сильний знос або тріщини на накладках Замініть ведений диск
Втрата пружності пружинних пластин веденого диска Замініть ведений диск
Значна осаду або поломка пружин гасителя крутильних коливань, знос вікон під пружини Замініть ведений диск
Задираки на робочих поверхнях маховика або натискного диска Замініть маховик або кожух зчеплення
Деренчання, стукіт або шум при включенні зчеплення
Значна осаду або поломка пружин гасителя крутильних коливань, знос вікон під пружини Замініть ведений диск
Деформація веденого диска Замініть ведений диск
Ослаблення кріплення фрикційних накладок веденого диска, сильний знос або тріщини на накладках Замініть ведений диск
Рівномірний шум при вимкненому зчепленні
Знос підшипника виключення зчеплення або відсутність в ньому мастила замініть підшипник
Знос переднього підшипника первинного вала коробки передач (в торці колінчастого вала) або відсутність в ньому мастила замініть підшипник
Скрип педалі зчеплення
Чи не змащені пластмасові втулки педалі Змастіть втулки Литолом-24 або ШРУС-4
Сильно зношені пластмасові втулки педалі Замініть втулки, перед установкою змастіть їх Литолом-24 або ШРУС-4
Після відпускання педалі зчеплення вона не повертається у вихідне положення
Наявність повітря в системі гідроприводу Прокачайте систему, підтягніть з’єднання
Втратила пружність або зламана поворотна пружина педалі і / або вилки зчеплення Замініть пружину (пружини)
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…