Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів. При справному стані світлового обладнання незначне запотівання оптики є причиною контакту працюючої лампочки з вологою. В результаті перепаду температур всередині блок-фари утворюються краплі води з внутрішньої сторони скління. Найчастіше такий конденсат з’являється під час мийки.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Так як кожна фара (блок-фара) обладнана спеціальною системою вентиляції і дренажу, через її канали волога може потрапити всередину оптики. Для швидкого усунення цього конденсату досить відкрити капот на 20-25 хвилин. Якщо запотівання фар є постійним, то це свідчить про несправність обладнання.

Чому запотівають фари?

Причини запотівання можуть бути наступні:

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

  • порушення цілісності корпусу блок-фар;
  • руйнування шару герметика, що з’єднує скління з корпусом;
  • порушення герметичності в місцях підведення проводки до лампочок;
  • мікротріщини на склінні фар;
  • засмічення вентиляційних каналів і отворів, що забезпечують циркуляцію повітря в фарі;

Так чи інакше, всі перераховані вище несправності призводять до порушення герметичності фари. Залежно від конкретного джерела утворення конденсату всередині оптики існують різні способи усунення запотівання фари.

Наслідки запотівання оптики зсередини

  • Постійна наявність конденсату всередині фари створює ефект лінзи, який призводить до заломлення і розсіювання променів. Внаслідок цього різко знижується ефективність освітлення, що ускладнює керування автомобілем.
  • Присутність вологи негативно впливає на контакти, значне окислення яких може спровокувати вихід з ладу електропроводки.Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми
  • Волога, потрапляючи на розігріту поверхню відбивача, призводить до його руйнування.
  • Наявність конденсату на металевій поверхні призводить до появи корозії. У свою чергу, рано чи пізно іржа може привести до втрати функціональності металевих деталей фари.
  • Підвищена вологість істотно знижує термін служби ламп.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Якщо пітніє фара, що робити точно може сказати тільки досвідчений фахівець. Адже для цього потрібні певні знання, навички та обладнання. Наприклад, виявити мікротріщини на склінні оптики неозброєним оком практично неможливо. Тому в більшості випадків оптимальним варіантом буде, звернутися за допомогою майстрів сервісного центру.

Якщо ви вирішили усунути причину несправності своїми руками, корисно буде скористатися наступними рекомендаціями.

Усунення запотівання фар своїми руками

Перш ніж приступати до пошуку причин запотівання фари, необхідно добре вимити і просушити оптику автомобіля. Після цього необхідно ретельно очистити дренажну і вентиляційну систему фар, якщо вона передбачена виробником.

У більшості моделей сучасних фар доступ до каналів системи вентиляції реалізований через підкапотний простір або під переднім бампером.

Якщо після виконання цієї процедури запотівання фар не усунуто, слід приступити до зняття оптики з автомобіля.Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Так як запотівають фари зсередини, для усунення цієї несправності необхідно її зняти з автомобіля. Спочатку потрібно відключити акумулятор, а потім зняти оптику.

Ретельно очистивши корпус блок-фари від забруднень, перевірити конструкцію на предмет виявлення порушення герметичності швів, цілісності стиків, з’єднань і інших пошкоджень.

Для виявлення мікротріщин можна використовувати кольоровий газ.

Зняту фару необхідно добре просушити. Для цього витягуємо лампочки і сушимо феном.

При виявленні незначного руйнування шва або стику скління з корпусом, досить його відновити за допомогою аналогічного герметика.

Якщо герметичний шов пошкоджений значно, то рекомендується розібрати фару і повністю видалити старий герметик. Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблемиПісля цього знежирити і скріпити частини блок-фари за допомогою нового герметика. Корпус блок-фари слід ретельно обробити герметиком. Особливу увагу слід звернути на місце, де проводка йде під прокладку і стики.

Після виконання всіх заходів фари слід просушити і після повного затвердіння герметика встановити на автомобіль.

При виявленні тріщин на склінні або в корпусі фари великого розміру, рекомендується замінити ці елементи новими.

Як правило, ремонт своїми руками значних пошкоджень не забезпечує ефективного результату. У більшості випадків найближчим часом фари знову будуть пітніти.

Пам’ятайте, оптимальним варіантом усунення запотівання фари є заміною старої оптики, новим пристроєм.

Дуже часто причиною запотівання блок-фари може бути порушення герметизації стикувальній фішки підключення поворотного ліхтаря до фарі. В цьому випадку необхідно обробити з’єднання герметиком.

У будь-якому випадку після зняття фари, необхідно ретельно очистити дренажну і вентиляційну систему фар. Для цього можна скористатися тонким дротом.

Рекомендації бувалих умільців

  • Вентильовані заглушки . Якщо в процесі огляду оптики не було виявлено ніяких пошкоджень, тріщин і засмічень вентиляційної системи, майстри рекомендують зробити в такий спосіб. У попередньо знятих пластикових заглушках блок-фар просвердлити 4 отвори діаметром 5,0-6,0 мм. Всередину заглушки через ці отвори вставити поліефірні волокна в якості вентиляційних трубочок. Краї волокон промазати герметиком або клеєм типу “Момент”. Краї підкладки герметизують за допомогою водостійкого силіконового герметика.Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми
  • Ксенонові фари і силіконовий герметик. У ксенонових фарах причиною запотівання може бути силіконовий герметик поганої якості. Якщо при склеюванні блок-фари залити велику кількість силікону, то в процесі затвердіння герметика виділяється силіконове масло і його пари. Як правило, масло спочатку осідає на внутрішній поверхні корпусу. В процесі експлуатації, при нагріванні силіконове масло випаровується і накопичується на більш холодному склінні. Якщо зовнішня температура низька або йде дощ скло фари охолоджується швидше і силіконовий пар осідає на ньому більш активно. На відміну від водяної пари, що конденсується в краплі, силіконовий пар накопичується на склінні у вигляді плівки. Якщо автомобіль залишити на сонці і оптика добре прогріється, настає зворотний процес. Силіконове масло випаровується з скління і осідає на більш холодних частинах корпусу фари. Таким чином,

Усунути цю проблему можна таким способом. Зняти блок-фару і розібрати її. Ретельно видалити силіконові плями, витерти всі внутрішні поверхні, за винятком відбивачів фар і хрому. Також слід видалити старий силіконовий герметик з швів. За допомогою фена прогріти всі частини фари, щоб остаточно видалити залишки силікону.

Після цього рекомендується з’єднати блок-фару за допомогою більш надійного якісного герметика.

Потіє фара? Два способи усунути вологу і воду з ліхтаря

Автомобільна оптика відноситься до системи безпеки, забезпечуючи водієві чітку орієнтацію в будь-який час доби. Але навіть в нових автомобілях може виникнути проблема з запотівання оптики. Якщо потіє фара, що робити водієві, щоб самостійно виправити вузол, налаштувати головного освітлення.

Причини запотівання

Причин, чому потіють фари, може бути кілька:

  • забитий сапун в системі вентиляції;
  • неправильно встановлена ​​лампочка;
  • тріщини в конструкції;
  • розгерметизація швів;
  • поломка гидрокорректора;
  • шлюб конструкції.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Система вентиляції моноблока необхідна для якісного відведення тепла, який виробляє палаюча лампочка. Повітря нагрівається швидше за рахунок роботи відбивача. На зворотному боці фари розташовані кілька вентиляційних отворів, закритих заслінками і клапанами.

Коли оптика включається, тепле повітря всередині фари виходить назовні, після виключення лампочки в блок поступово заходить холодне повітря. Відбувається природна циркуляція. Якщо сапун в системі вентиляції забитий, тепло вчасно не відводиться, в фарі утворюється конденсат.

Фари з встановленими штатними світлодіодами і ксенону потіють рідше галогенних. Ксенонові лампи виробляють мінімальну кількість теплової енергії, блок нагрівається мінімально, вентиляційних каналів в таких конструкціях один, рідше два.

Що призводить до запітніння фари:

  1. Тріщини в моноблоці. Сікло або пластик буде потіти, якщо в конструкції з’явилися мікротріщини (аварія, некоректна установка). В цьому випадку волога буде постійно проникати в деталь.
  2. Розгерметизація швів. Герметичність погіршується після аварії, якщо блок фари зрушать, або коли герметик втрачає еластичність. При складанні вітчизняних автомобілів ВАЗ використовують силіконовий білий клей, який через 18 місяців стає ламким. Автовласники Лади Калина стикаються з проблемою: фари їх авто потіють частіше за інших.
  3. Некоректно, криво вкручені лампочка зміщує розташування блоку патрона, волога проникне в корпус і призведе до осідання конденсату.
  4. Заводський брак. Конструкція може бути кривої, з невивірених геометрією, це біда контрафактних фар. Оригінальна оптика герметична, захоплює повітря ззовні, внутрішня система вентилюється через два сапуна з мембраною.
  5. Вихід з ладу гидрокорректора. Встановлюється для деяких конструкцій фар, наприклад на автомобілі ВАЗ. При поломці гідравліки вода проникає всередину, і фара потіє.

Усунення запотівання своїми руками

У домашніх умовах усунення запотівання фар можливо, коли виявлена ​​причина, чому накопичується конденсат. Мікротріщини в пластиці фари неможливо побачити, тому що поверхня конструкції рифлена, є декоративні вигини і ін. Конструкція потіє по всій поверхні. Щоб перевірити блок, необхідно зняти фару з автомобіля:

  • відключити клеми з акумулятора;
  • від’єднати лампочки;
  • очистити корпус;
  • перевірити герметизацію швів.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Якщо фари запітніли від рваних швів, необхідно повністю видалити старий клей, просушити фару від конденсату, знежирити поверхню. Щоб не виникало питання, чому проклеїти фари, використовуйте герметик на основі силікону.

Розгерметизація стикувального шва підключається поворотника – одна з найчастіших причин потіння. Перевіряти необхідно шов між склом і корпусом, точки виходу контактів, заглушки, дренажні канали.

Опустіть оптику в таз водою. Якщо спостерігаються бульбашки, в блоці тріщина. Якщо тріснуло скло, то деталь буде потіти систематично незалежно від погоди і температури. Необхідно заклеїти місце безбарвним герметиком.

Якщо запітніли фари в японських авто, то при огляді внутрішньої частини корпусу ви побачите тільки один сапун і дві зупинено заглушки. Деталь не може правильно «дихати», звідси постійне потіння. Необхідно створити оптимальну развоздушку корпусу – просвердлити додатковий отвір.

Як видалити вологу з фари, не знімаючи деталь

Природне просушування фари через систему вентиляції повинно відбуватися максимум через 20 хвилин. Після того як ви включили оптику, висушити фару без зняття з автомобіля можна, якщо конденсат з’являється рідко. Наприклад, після того як автомобіль кілька годин простояв під зливою.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Якщо скла потіють періодично – рада, як прибрати вологу самостійно за кілька хвилин:

  1. Відкрити заглушки на внутрішній стороні фари, перевірити сапун. Обмін повітря піде швидше.
  2. Продути феном, направляючи потік теплого повітря в місце заміни лампочки.
  3. Не знімаючи деталь з автомобіля, з внутрішньої сторони покласти в корпус мішечок силікагелю.

Причина збору конденсату природна і не пов’язана з тріщинами в фарі або дефектом блоку.

Якщо в блок систематично надходить волога, необхідно знайти місце розгерметизації. Часто це нещільне прилягання лампочки до корпусу через зношену прокладки. Після продувки блоку феном необхідно замінити прокладку і перевірити щільність кріплень.

Прочистити дренажні канали можна, не знімаючи оптику з авто: дістати сапун через капот або пролізти під бампер. У моделі Infiniti в Сапун встановлена ​​мембрана, яка перешкоджає проникненню в корпус фари пилу. Згодом мембрана засмічується, система вентиляції виходить з ладу.

Чистять канали тонким дротом. Деякі виробники в корпусі роблять один вентиляційний отвір, але для забезпечення конвекції необхідно, щоб в корпусі було два канали. Досвідчені механіки в цьому випадку рекомендують зробити вентильовані заглушки, а також для запобігання потіння скла:

  1. Зняти штатні пластикові заглушки.
  2. Просвердлити в заглушках по два отвори діаметром 2-3 мм.
  3. Вставити в отвір поліефірную нитку в якості вентиляційної трубки.
  4. Обрізати нитку.
  5. Промазати краю підкладки герметиком.

Якщо зовнішні перевірки показали, що корпус цілий, вентиляція проходить нормально, але блок потіє, визначити місце попадання вологи можна тільки після демонтажу блоку з авто.

небезпека запотівання

Якщо пітніють фари зсередини, небезпека для водія і пішоходів очевидна: спотворюється освітлення дороги. Крім проблем з безпекою, дефект не дозволить водієві пройти техогляд. Згідно ПДР, будь-які несправності в системі освітлення виключаються. Крім цього, потіють деталь призведе до наступних проблем:

  1. Корозія внутрішніх частин блоку.
  2. Галогеновая лампа може лопнути, якщо крапля вологи потрапить на її розігріту поверхню.
  3. Контакти електропроводки будуть коротити, якщо в деталі систематично накопичується велика кількість конденсату.
  4. Страждає зовнішній вигляд авто: запітнілі оптика просто некрасива.

Сьогодні є достатньо способів, як висушити фару в гаражі не знімаючи або з демонтажем і повної самостійної діагностикою скла і корпусу. У 70 випадках з 100 достатньо просто переклеїти конструкцію, щоб відновити ізоляцію. Якщо блок пошкоджений після сильного удару, краще замінити оптику на нову.

Чому запотівають автомобільні фари і що потрібно робити

Автомобіль є важливою складовою повсякденного життя мільйонів людей. Але за машиною потрібен відповідний догляд, оскільки деколи виникають якісь поломки і несправності. Всі вони певною мірою пов’язані з особливостями експлуатації, або з не дуже високою якістю використовуваних запчастин.

Якщо говорити про фари, то вони створені для забезпечення безпечного пересування на автомобілі в темний час доби і при поганих погодних умовах. Тому за ними потрібен особливий догляд.

Полягає він у своєчасній заміні ламп, ремонті несправностей і збереженні необхідного рівня прозорості скляного або пластикового корпусу.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблемиЯк боротися з запотівання фар автомобіля.

Не завжди водій вчасно звертає увагу на таку проблему, як запотівання. Але ігнорування такої ситуації може привести до серйозних наслідків. Конденсат, що утворюється перетворюється в краплі води.

Волога сприяє розвитку небезпечних ситуацій, підсумком яких може стати вкрай дорогий ремонт. Тому слід розібратися в тому, що робити, якщо потіє фара.

Чим раніше ви візьметеся за вирішення проблеми, тим краще.

причини запотівання

Перш ніж починати ремонтні або профілактичні роботи, потрібно зрозуміти, чому потіє фара автомобіля зсередини. Існує кілька основних причин, у усунення кожної з яких є свої особливості.

Якщо волога утворилася зовні корпусу, тут нічого страшного немає, оскільки для усунення досить пройтися ганчіркою по корпусу оптичного приладу машини. Куди серйозніше виглядає питання про те, що робити, коли пітніють фари зсередини.

Це явно говорить про появу отвори або певного зазору в спочатку герметичному пристрої.

Зверніть увагу

У деяких випадках причину, чому потіють фари автомобіля зсередини, варто шукати в самому виробнику. На дешевих бюджетних транспортних засобах можливий заводський брак, в зв’язку з яким корпус оптики машини був зібраний неправильно.

Утворилися зазори стали перепусткою для вологи з навколишнього середовища. Але буває і так, що машина стикається з подібною проблемою з вини самого автовласника, некоректного ремонту, через застосування неякісного герметика та ін.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Всього можна виділити кілька причин, через які фари машини можуть пітніти з внутрішньої сторони корпусу:

  1. Тріщини. Порушення герметизації часто відбувається через механічного пошкодження корпусу. Його виготовляють з пластику і скла, тому ймовірність утворення тріщини досить висока. Випадковий удар, наслідки ДТП, навмисне заподіяння шкоди. Причин появи тріщини буває безліч. Але проблема в тому, що усунути її не вийде. Залишається тільки купувати новий корпус, або ж міняти фару цілком.
  2. Задня кришка. Також періодично на різних машинах відбувається розгерметизація задніх кришок від автомобільних фар. Використовуваний для цих елементів пластик проклеїти не вийде. Зате можна скористатися методом пайки, взявши в руки паяльник або монтажний фен.
  3. Вентиляційний отвір. Виробниками фар обов’язково передбачається наявність спеціального отвору, який служить для вентиляції. Воно дозволяє фарі не перегріватися і не пітніти, як би це парадоксально не звучало. Якщо цей отвір закупорити сміттям, або туди випадково заллють герметик, почнеться процес утворення конденсату. Тут вирішити проблему нескладно, оскільки потрібно лише очистити канал вентиляції.
  4. Герметик. На хороших дорогих автомобілях використовується високоякісна оптика. Вона встановлюється з застосуванням герметиків, здатних прослужити весь термін експлуатації самої машини. Куди більш низьку якість герметика застосовується на бюджетних авто. Але іноді навіть дорога мастика починає руйнуватися через підвищених або знижених температур, а також інших зовнішніх і внутрішніх факторів. Герметик не виконує своїх функцій, а тому потрібно його замінити.
  5. Клапан. Конструкцією автомобільної оптики передбачено використання спеціального клапана, необхідного для компенсації тиску. Коли фара активна, росте температура всередині корпусу, що тягне за собою підвищення тиску. Щоб це тиск не привело до руйнування корпусу, потрібно його видаляти з фари. Для цього застосовується клапан. Коли тиск виходить, може входити всередину волога. При неправильної роботи клапана не виключено запотівання. У нормальному стані волога просушується за рахунок описаного раніше вентиляційного отвору.
  6. Кріплення. Якщо при ремонті або ще на етапі складання автомобіля кріпильні гайки, які утримують фари на корпусі автомобіля, були нещільно прикручені, через що утворилися зазори може проникати волога. Причому поступово її кількість лише збільшується.

Ви наочно можете бачити, що причин, чому потіють фари у автомобіля зсередини, досить багато. Деякі з них не особливо серйозні, а тому усунути проблему можливо шляхом незначного втручання.

Інші проблеми вимагають кардинальних дій у вигляді повної заміни оптики. Багато що залежить від того, на якій стадії розвитку проблеми водій звернувши увагу на запотівання.

Якщо волога вже спровокувала внутрішні руйнування, ремонт обійдеться дорого, оскільки буде потрібно купувати новий комплект фар.

Можливі наслідки

Автовласникові слід знати, що робити, якщо запотіла фара. Це не така незначна проблема, як декому може здатися. Утворення конденсату з наступним виділенням води всередині оптики потенційно здатне спровокувати серйозні неприємності. Виділимо основні з них:

  1. Падіння якості світіння. Через запотівання на розсіювачах утворюється шар води. У води і так є властивість заломлювати світло, через що він стає розсіяним. А в поєднанні з конструкцією оптики на дорозі утворюється не чітке пляма правильної форми, а якась безформна розмита пляма.
  2. Окислення. Всі знають, що вода й проведення погано між собою дружать. Волога сприяє розвитку корозійних і окислювальних процесів на металевих поверхнях. Причому в основному спочатку страждає проводка. Контакти окислюються, через що електричний струм перестає нормально проходити по дротах. Підсумком стає повна відмова системи. Може постраждати електрика всього автомобіля.
  3. Дефлектор. Не тільки металу слід побоюватися контактів з водою. Відбивачі також здатні постраждати. При нагріванні дефлектора і при наявності всередині вологи буде створюватися парове хмара. Якщо дефлектор часто почне контактувати з паром, в результаті відбивач стане тьмяним, що негативно відіб’ється на якості світіння.
  4. Руйнування. Скажемо відразу, що подібне трапляється рідко. Але лампа може зруйнуватися, якщо вода виявиться в безпосередньому контакті з розжареною лампочкою. Це реально при пошкодженнях корпусу або розсіювача.
  5. Лампочки. Деякі вирішують проблему шляхом простої заміни перегоріли лампочки. Але якщо не усунути причину запотівання, вам доведеться дуже часто купувати нові лампи. Поступово це призведе до розвитку більш серйозних несправностей, які зачіпають відбивачі, розсіювачі, проводку і корозію металу.

Першочерговим завданням автовласника є з’ясування того, чому саме пітніє на автомобілі фара з внутрішньої сторони. Не знаючи причини, усунути можливі наслідки не вийде. Ігнорувати факт наявності під склом або пластиком корпусу шару води не варто. Наслідки ви вже знаєте. А ризикувати цілісністю машини і великими фінансовими витратами навряд чи хтось захоче.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

усунення проблеми

Тепер мова піде безпосередньо про те, що робити, якщо у автомобіля потіє фара. Є кілька способів усунення такої несправності. Багато що залежить від того, чому фари потіють зсередини. Відштовхуючись від причини, ви зможете підібрати оптимальний спосіб, як усунути проблему.

Важливо розуміти, що не завжди вдається обійтися без фінансових затрат. У певних випадках доведеться купувати нову оптику, оскільки ремонт фари автомобіля, яка пітніє зсередини, неможливий. Усунення причини такого стану вимагає кардинальних заходів.

З’ясувавши остаточно, чому зсередини потіють фари, ви будете розуміти, який метод більш актуальний у вашій конкретній ситуації. Почнемо з самого простого методу, як можна усунути неполадку. Актуальний для тих, хто не може зараз витрачати на ремонт час через його відсутність.

Але вологу слід прибрати, щоб безпечно дістатися до пункту призначення, де вже вийде провести повноцінні відновлювальні заходи. Цей спосіб називають сухим. Полягає він у виконанні наступних послідовних дій:

  • спочатку знімається плафон з оптики машини;
  • с помощью отвёртки подходящего размера немного ослабляют крепления, на которых держится лампа;
  • теперь немного проворачивается сама лампа из патрона, но чтобы она оставалась в рабочем состоянии;
  • в машине включается ближний свет;
  • в таком состоянии автомобиль должен постоять около 1 – 2 часов;
  • за это время лампа успевает прогреваться, тем самым высушиваясь;
  • когда просушка закончилась, всё собирается в обратной последовательности.

Такой метод сухого прогрева сработает, если фары потеют только периодически, а не постоянно находятся в слое воды на внутренних поверхностях.

Способ ремонта носит временный характер, поскольку причину он никак не устраняет. Потому по мере возможности серьёзно возьмитесь за ремонт. Следует детально осмотреть корпус, швы и все поверхности. Если удалось обнаружить зазоры, либо незначительные трещины, вам частично повезло. Это хорошо, поскольку вы нашли причину, по которой фары потеют изнутри.

Вооружившись баллончиком с силиконовым герметиком, доступным практически в любом автомобильном магазине, обработайте все швы и зазоры, через которые потенциально проникает влага из окружающей среды внутрь автомобильной оптики.

Важно

Работать с таким герметиком крайне просто, плюс он обладает внушительной долговечностью.

Если же зазоры или швы, являющиеся причиной проблемы, обнаружить без специального оборудования не получается, стоит обратиться в хороший автосервис.

За допомогою оптичних або лазерних інструментів вони швидко знайдуть джерело несправностей і допоможуть в його усуненні. Шви і зазори особливої ​​загрози в собі не несуть, оскільки від них легко можна позбутися за допомогою герметиків і заміни кріплень, які могли зноситися. Якщо волога не встигла завдати серйозної шкоди оптиці, просто позбудетеся від зазорів.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Куди складніше йдуть справи з тріщинами. Позбутися від них шляхом ремонту практично неможливо. Досвідчені фахівці радять в таких випадках відразу купувати новий комплект оптики для автомобіля.

Але знаходяться умільці, які хоча б тимчасово відновлюють цілісність корпусу. Використовувати такі методи чи ні, кожен автовласник вирішує самостійно.

Якщо грошей на покупку нових фар зараз немає, як тимчасове рішення можна застосувати два способи:

  1. Полірування. Щоб повернути фарам герметичність, спробуйте акуратно відполірувати поверхню, на якій утворилася тріщина. Для цього беруться болгарка і максимально м’яка насадка. Подібна обробка дозволить краях зчепитися. Це дасть тимчасовий ефект, що дозволить зібрати гроші і все ж купити нову оптику.
  2. Синтетичні склади. Є спеціальні рідини на основі синтетичних матеріалів, які володіють прозорою структурою. Знайти їх можна в тих же автомобільних магазинах, де продаються герметик і силікон. Це теж свого роду герметик, який наноситься тонким шаром і застигає на поверхні. В результаті утворюється покриття, яке закриває тріщину, але не заважає світла повноцінно проходити через матеріал. Склади легко наносяться і швидко засихають. Під дією вологи, високих і низьких температур якісні рідини не повинні швидко руйнуватися. Але важливо правильно виконати обробку, інакше потрібного ефекту домогтися не вийде.

Не варто забувати, що джерелом вологи може виявитися внутрішня частина автомобіля. Якщо з корпусом все добре, і через пластик або скло вода всередину не проникає через надійної герметичності, доведеться демонтувати пристрій і шукати причину із зворотного боку.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Фари є досить складним механізмом, пов’язаним безпосередньо з електрикою транспортного засобу. Тому без належного досвіду братися за таку роботу своїми руками настійно не рекомендується.

У певних ситуаціях без професійного обладнання не обійтися.

Тому водіям завжди варто мати контакти досвідченого електрика і майстра з перевіреною, добре себе зарекомендувала станції технічного обслуговування.

І ще один важливий момент. Якщо машина нова, і на неї продовжує діяти гарантія, усунути причину запотівання можна безкоштовно. Але це реально за умови, що ви не били оптику і не влазили своїми руками в її конструкцію.

Статистика наочно показує, що на машинах бюджетного і середнього класу, де виробники використовують далеко не самі високоякісні запчастини та герметики, подібні проблеми виникають саме через заводський брак. Виробник не дотримується стандартів при виробництві, через що потім страждають автовласники.

Якщо ви ніякого відношення до подібної ситуації не маєте, то є не чіпали фару і не зачіпали її, а вона все одно почала пітніти, зверніться в офіційний сервісний центр. Якщо такого немає, тоді йдіть в автосалон, де купували транспортний засіб. Вони зобов’язані усунути неполадку на повністю безкоштовних підставах.

Потіє фара, а ви не знаєте причину? Ми розповімо чому фари потіють, а також як вирішити цю проблему

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблемиВсім привіт. Сьогодні в рубриці “Корисні поради” поговоримо про таке: Чому потіють фари  і про причини, за якими фари потіють. Тема досить популярна, якщо вірити статистиці “пошукачів”, і вельми актуальна для Фара Інфо. Тому залишитися осторонь і не вставити свої “5 копійок” я, звичайно ж, не міг … Почнемо з того, що таке запотівання фар головного світла. Це явище проявляється у вигляді маленьких крапельок з внутрішньої сторони фари, які ще називають конденсатом. Конденсат, як ви знаєте, утворюється в результаті перепаду температур і випаровування великої кількості вологи. А ще конденсат – перша ознака поганої вентиляції, яка має пряме відношення до запітніння фар.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Запотівання фар найчастіше спостерігається в сиру погоду (під час дощу, туману чи снігопаду), коли рівень вологи в повітрі перевищує норму. У таку погоду водії потребують фарах як ні в чому іншому, однак якщо фари потіють, то толку від них не буде ніякого.

Саме зниження ефективності світла фар є головною причиною, по якій запотівання фар не можна залишати без уваги. Зниження видимості в умовах дощу або туману загрожує серйозними наслідками, які нерідко закінчуються плачевно.

Супутні неприємні моменти ефекту “плачуть фар” є те, що це виглядає дивно і не естетично. Крім того, лампочки, ціна яких нерідко досягає вартості самої фари, в таких умовах служать дуже недовго.

Всі ці неприємні моменти підтверджують той факт, що запотівання фар – це ціла “хвороба”, яку необхідно лікувати в терміновому порядку, і бажано на початковій її стадії.

Кілька слів про пристрій фари, для того щоб зрозуміти – чому вона пітніє

У більшості випадків фари сучасних авто виконані у вигляді герметичного моноблока, який складається з корпусу і переднього скла (скло або пластик).

Усередині фари розташовуються відбивачі і лампочки, які, як ви знаєте, виділяють тепло під час своєї роботи. Для відводу тепла були придумані спеціальні вентиляційні канали з клапанами і повітряними заслінками.

У кожного автомобіля форма фар, а також принцип і пристрій система вентиляції – будуть свої, тому пристрій вентиляції описано в загальному …

Від постійних перепадів температур, а також частого включення і виключення фар, ймовірність появи конденсату зростає, однак якщо вентиляція не функціонує належним чином або не працює взагалі, відбудеться запотівання, з яким необхідно боротися.

Тепер власне про причини, через які фари потіють

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

  1. Розгерметизація або порушення конструкції блокфари. Порушення цілісності корпусу відбувається в результаті аварії або після невдалих спроб тюнінга фар головного світла. Наприклад, розбирання фари нерідко проводиться при установці ксенону, ангельських глазок і т. Д. Під час проведення таких робіт важливо не тільки правильно розібрати фару, а й зібрати її при цьому, не порушивши герметичності і не пошкодивши вентиляційних каналів. Навіть повністю ціла і герметична, на перший погляд, фара може мати тріщини і порушення герметичності шва. В результаті фара починає потіти через те, що в ній порушена вентиляція, отворів може бути більше ніж потрібно або навпаки менше.
  2. Лампочки (погано прилягають або не підходять). Навіть неправильно встановлена ​​або підібрана лампочка може стати причиною запотівання фари. У точках з’єднання виникає нещільність, через яку волога може безперешкодно проникати всередину блокфари.
  3. Якщо канали вентиляційної системи забиті (навмисне чи ні), або несправні клапана, може виникнути запотівання фар . Під час експлуатації автомобіля пил і волога проникають в вентиляційні отвори, в результаті чого порушується вентиляція і фари починають потіти. Іноді власники самі не підозрюючи про наслідки заклеюють отвори, в результаті своїми ж руками створювали собі “головний” біль. Деякі “розумники” і зовсім свідомо закладають повітроводи всім чим попало для кращої герметичності, в результаті отримували ” засмучені фари “, які погано світять і дивно виглядають.

Що робити якщо потіє фара і як знайти причину?

  1. Ну, перш за все, необхідно, звичайно ж, знайти причину, керуючись вищеописаної інформацією. Для цього спочатку необхідно провести візуальний огляд фари, а також її вентиляційних отворів. У більшості випадків для цього необхідно зняти фару.
  2. Після того як ви демонтували фару, зробіть уважний огляд скла фари та її корпусу, а також приділіть належну увагу стику. На склі і корпусі не повинно бути тріщин, думаю це зрозуміло. Стик повинен бути герметичним, навіть найменший отвір може привести до того, що фара почне пітніти.
  3. Якщо у вас тільки одна фара потіє, спробуйте порівняти її з другої фарою, яка позбавлена ​​цього недоліку, можливо ви побачите відмінності в збірці або вентиляційні отвори.
  4. Трапляється, що потіє фара після того як над нею проводилися якісь роботи (розбирання, тюнінг, ремонт і т. Д.). В даному випадку, швидше за все, стик проклеєний недостатньо якісно, вирішити проблему можна шляхом повторної розбирання і повторного склеювання двох частин фари. Переконайтеся, що немає зсуву, ущільнювачів, сальників та інших гумок.
  5. Якщо припущення з тріщиною на корпусі підтвердилися, спробуйте заклеїти її, або замінити його новим.Трещіна на склі, частіше за все, не піддається ремонту або після ремонту фари виглядає, м’яко кажучи, негарно, тому рішення – заміна скла фари або повна заміна блокфари.

Альтернативний спосіб вирішити проблему запотівання

Даний спосіб досить простий, однак зазначу, що він не усуває причину запотівання фари, а тільки тимчасово вирішує проблему запотівання.

Існує спеціальний абсорбент під назвою “силікагель”, завдання якого – вбирати надлишок вологи, не дозволяючи їй осідати на поверхнях. Так ось, пакетики з таким силікагелем можна часто зустріти в взуттєвої промисловості, або інших галузях, де волога є неприпустимою.

Рішення нехай і пахне «колгоспом», але все ж через брак нічого кращого дозволяє вирішити питання запотівання.

Пакетик або пакетики (в залежності від розміру і інтенсивності запотівання) укладаються всередині корпусу фари, після чого фара збирається і в результаті потіє менше або в усі перестає потіти. Як довго триватиме ефект, я не можу сказати, все залежить від погодних умов та інтенсивності запотівання.

Підведемо підсумки..

Запотівання фар – неприємна проблема, яку необхідно вирішувати негайно. Будь-яке зволікання або відстрочка може коштувати вам дорого, як мінімум несправністю дорогою лампочки або оптики і як максимум – ДТП в результаті поганої видимості.

Навіть якщо ви не потрапите в аварію, то раптово перегоріла лампочка під час подорожі, особливо в нічний час – це, погодьтеся, велика проблема і неприємність. Тому, щоб не допустити розвитку поганого сценарію,  потіють фари необхідно негайно лагодити, а то й самому, то у фахівців.

На крайній випадок таку фару можна замінити повністю.

Дякую за увагу і за те, що подужали статтю до кінця. Знаєте інші причини запотівання фар? Поділіться ними з нами і можливо ваші поради комусь допоможуть вирішити його проблему або навіть врятують його життя. Всім поки і до нових зустрічей на Фара Інфо.

Чому запотівають фари: причини і варіанти вирішення проблеми

Напевно, кожен автолюбитель не раз стикався з проблемою запітнілих фар. А якщо така неприємність обійшла його стороною, то він чув про неї від знайомих.

Автомобіль виїжджає з автомийки з мутними від конденсату фарами, а білястий задній ліхтар помітний здалеку – знайома картина, правда? Про причини запотівання і його лікуванні розповів Михайло Меньшиков, сервіс-менеджер автоцентру KIA FAVORIT Томіліно.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Чому фари можуть пітніти?

Щоб зрозуміти причину запітнілих фар, досить згадати шкільний курс фізики. Нагадуємо: в замкнутому просторі разом зі збільшенням температури зростає і тиск. Такими герметичними камерами є фари автомобіля, а лампи дають тепло.

Причому неважливо, яка у автомобіля оптика: звичайна галогенна, ксеноновая або сучасна світлодіодна – всі вони гріються. Якщо фари будуть абсолютно герметичними, то в певний момент накопичилася від роботи ламп тиск розірве корпус.

Першим здасться герметик, що з’єднує пластиковий блок з прозорим обтічником, потім не витримають ущільнювачі на місці проводки.

Не дарма саме ці місця найпроблемніші, коли ми говоримо про причини «хронічного» запотівання, але про це трохи пізніше.

Для вирівнювання різниці тисків в корпусах фар передбачені спеціальні отвори, так звані «сапуни». Вони підбурюють наростаючий тиск, не пропускаючи бруд ззовні.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

У міжсезоння або після миття вологе повітря підсмоктується всередину остигає фари, перетворюючись в конденсат. Пітніє фара автомобіля як правило в області, найближчої до решітці радіатора. Зазвичай, вологий наліт зникає через деякий час.

Самі автовиробники вважають цей процес природним і допускають короткочасне запотівання.

Але якщо волога застоюється в корпусі підлягає, а конденсат стікає краплями, збираючись в калюжі, це проблема, яка потребує негайного уваги!

Пітніє фара – причини

  • Порушена вентиляція внутрішнього простору фари. В її корпусі є спеціальні отвори для постійного обміну повітрям з зовнішнім середовищем. Іноді вони забиваються брудом. Часто «хронічне» запотівання пов’язано з конструкторським прорахунком, коли сапуни (отвір-клапан) не справляються зі своїм завданням.
  • Пластиковий корпус фари негерметичний. Пробій кожуха легко отримати навіть в дрібної аварії, при цьому пошкодження може бути прихованим. Іноді це шлюб партії конкретної моделі.
  • Тріщина в обтічнику.
  • Силіконовий герметик, щільно з’єднує скло або пластик обтічника з корпусом, зруйнувався і в фару потрапляє волога. Часто це результат неякісного ремонту або заводський брак.
  • Негерметичні з’єднання в місці проведення через пропускає вологу прокладки.

Чим небезпечне запотівання фар?

  • Найголовніше – постійна вологість в фарі значно скорочує термін служби лампочок. Багато автовласників не звертають уваги на проблеми з конденсатом, при цьому змушені регулярно міняти світлові елементи.
  • Вода, потрапивши на гарячу поверхню відбивача, може зіпсувати його.
  • Запотівання призводить до корозії металевих елементів. А ще воно окисляє контакти і в один момент світло може просто згаснути. Особливо неприємним такий сюрприз стане для власників автомобілів, в яких фара є нерозбірними і змінюється цілком.
  • Рідина в фарах часто стає причиною «сліпих» зон: світло переломлюється в крапельках конденсату, сильно погіршуючи видимість.

3 корисних способу проти запотівання фар

Є кілька дієвих порад, які допоможуть запобігти, або скоріше зняти вологий наліт.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

  • Візьміть за правило завчасно вимикати освітлювальні прилади перед миттям, щоб не спровокувати випадання конденсату через сильну різниці температур. Якщо є можливість, не викочуйте автомобіль з вологого боксу відразу на прохолоду вулиці, дайте фарам охолонути. Не рекомендується знімати ущільнювачі проводки або заглушки сапунів, навіть якщо технічно це просто зробити: ви заощадите час на просушування, але можете загнати в фари бруд.
  • Самостійно перевіряйте стан клапанів вентиляції. Вчасно видаляйте накопичилася в них бруд. Зверніть увагу на місце, де проводка заходить в корпус фари – ущільнювач повинен міцно сидіти на своєму місці.
  • Деякі виробники вже на заводі розміщують в корпусі фари абсорбує речовина – гранули силікагелю. Він поглинає вологу, не даючи їй осідати на обтічнику. Як правило, це невеликий мішечок з абсорбентом, час життя якого обмежена лише строком служби самої фари. Таке пристосування неважко зробити самому, поклавши або закріпивши в корпусі фари гранули речовини в який-небудь «дихаючої» ємності.

Чому пітніють фари і як це виправити

Через конденсату. Працюючі лампи нагрівають знаходиться всередині фари повітря, а разом з підвищенням температури зростає і тиск. Щоб оптика просто не лопнула, блок-фари не повністю герметичні. Тиск вирівнюють спеціальні клапани вгорі і внизу корпусу, через які йде повітрообмін.

Після відключення фари починають остигати, тиск в них знижується і через клапан засмоктується повітря з атмосфери. Восени і навесні – коли повітря холодне і вологе – на стеклах зсередини розігрітих фар випадає конденсат.

Так, це природний процес. Конденсат зникає так само, як і з’являється. Більшість виробників не вважають запотівання дефектом фар і допускають короткочасне утворення вологи. Вона повинна зникати протягом 30 хвилин після включення ближнього світла.

А ось це вже погано! Якщо волога всередині оптики не випаровується, а стікає по склу та накопичується в цілі калюжі, перетворюючи фари в акваріум, – терміново шукайте причину порушення вентиляції. Існує три можливих варіанти.

  1. Засор клапанов. При длительной эксплуатации они забиваются грязью и пылью, закупоривая фары. Воздухообмен внутренней полости нарушается. Влага не испаряется, и выпадает конденсат.
  2. Трещины стекла или корпуса. Даже через небольшие повреждения блок-фар вода может попадать внутрь и скапливаться там.
  3. Разрушение уплотнителей. Стёкла, крышки корпусов и разъёмы жгутов проводки имеют герметичные уплотнители, защищающие фары от пыли и влаги. Со временем или после ДТП материал частично разрушается и не выполняет свои функции.

Да. Ничего хорошего в этом нет. Помимо некрасивого внешнего вида фар, запотевание приводит к пожелтению и коррозии отражателей, ухудшает освещённость из-за преломления лучей на каплях конденсата и неправильного рассеивания света.

Крім того, волога псує електричну частину оптики. Лампи перегорають завчасно, контакти окислюються, і світло може згаснути в самий невідповідний момент. І, звичайно ж, підвищується ризик короткого замикання в проводці.

Потрібно просушити фари. Найпростіший спосіб – зняти з оптики кришки і включити ближнє світло на кілька хвилин. В опалювальному гаражі і при теплій погоді можна просто відкрити корпус фар і залишити машину на пару днів. Їздити без кришок не варто, інакше всередину потрапить пил і доведеться боротися ще й з брудом на відбивачах.

Інший варіант – направити струмінь повітря компресором або феном всередину фари. За 15-20 хвилин вся волога повинна випаруватися. Головне, не перестаратися з температурою повітря, щоб не розплавити корпус і не перегріти відбивач або скло.

Якщо фара кріпиться на двох-трьох болтах або зовсім на засувках, то найпростіше зняти її, віднести додому і просушити на батареї або просто в кімнаті.

Тепер необхідно усунути причину запотівання, щоб все не повторилося. Перевірте дренажні клапани на корпусі. На різних моделях оптики вони можуть бути у вигляді простих пластикових ковпачків, вигнутих трубочок з поролоновими вставками або мембран з декількома отворами. При необхідності прочистіть клапани, замініть поролон на новий.

Що робити, якщо потіє фара? Причини і способи усунення проблеми

Огляньте ущільнення на кришці, переконайтеся у відсутності тріщин на корпусі і склі. Самостійно усувати ці неполадки варто, тільки якщо впевнені в своїх силах. Часто зняття фар передбачає розбирання бампера, а щоб відновити непроникність стиків, потрібен спеціальний герметик і стрічка ущільнювача.

Усуваємо запотівання фар

Запотівання фар зсередини – не таке невинне явище, як це здається з першого погляду, коли на стеклах оптики накопичується пар і волога, стає гірше освітлення дороги в темний час доби, відповідно, знижується рівень безпеки водія і пасажирів в автомобілі.

Часто автовласники задають питання – якщо потіє фара, що робити в цьому випадку? У статті ми розглянемо причини запотівання автомобільної оптики, можливі методи усунення цієї проблеми.

Чому пітніють фари автомобіля зсередини?

Часто пітніє фара у вологу погоду або після автомийки. Причому, це явище не залежить від пробігу автомобіля, фари всередині можуть бути вологими і на практично новий автомобіль.

Автомобільна фара (задній ліхтар) представляє собою замкнутий простір, в якому при збільшенні температури від лампи розжарювання збільшується і внутрішній тиск.

Щоб надлишок тиску не створювалася, у всій автомобільній оптиці є спеціальні клапани.

Завдання клапанів – впускати і випускати повітря з оптики, при цьому в неї не повинна летіти пил, бруд і вода. Увечері після поїздки в міжсезоння фара остигає, в ній знижується тиск, вологе повітря через клапан потрапляє всередину. Волога конденсується на склі, і тому оптика пітніє.

В цьому нічого страшного немає, якщо волога швидко випаровується після прогріву автомобіля і почала його руху. Але конденсат йде не завжди, і тоді він вже доставляє автовласникові чимало проблем. Найбільш часта причина дефекту – злетіли ковпачки з вентиляційних клапанів, в цьому випадку оптика потребує ремонту.

Также влага в фару может проникать через еле заметную трещину в стекле или в корпусе – если конденсат подолгу задерживается в оптике, необходимо производить ее ремонт.

Способы устранения запотевания фары

Устранить запотевание фар в автомобиле можно несколькими способами, все зависит от того, какой в оптике выявлен дефект. Если на корпусе обнаружена трещина, ее необходимо запаивать с помощью паяльника или фена, следует знать, что в этом случае не получится:

  • заклеить трещину клеем;
  • заделать дефект скотчем или липкой лентой.

Для изготовления фары используется специальный ABS-пластик, который склеить невозможно.

Стекла часто приклеиваются к фаре на силиконовый герметик, со временем герметичный слой проседает, и через небольшие зазоры в оптику попадает влага. Чтобы устранить дефект, в данном случае следует снять стекло и проложить новый слой герметика.

Совет

Якщо причиною запотівання ліхтаря є вентиляційний клапан, необхідно усунути дефект – почистити клапана від води і від бруду, забезпечити вентиляцію повітря. На жаль, окремо клапана на фари не продаються, тому доводиться займатися їх відновленням.

Є кілька народних способів боротьби з запотівання автомобільної оптики, автовласники усувають неполадки так:

  • розміщують в корпусі фари пакетик з силікагелем (речовина добре вбирає вологу);
  • наливають в оптику трохи гальмівної рідини.

У кожного з методів є свої побічні ефекти, через гальмівної рідини мутніє скло, силікагель з часом сам розбухає від води і може пошкодити один з елементів усередині конструкції.

У деяких випадках запотівання фар є конструктивною недоробкою, але виробники автомобілів знають про це і вживають усіх заходів для боротьби з неприємним явищем. Наприклад, компанія Kia на деяких моделях штатно встановлює контейнери з силікагелем, подібну фару Kia Sorento можна бачити на фото внизу.

Запотівання фар на Пріорі

На автомобілях Lada Priora оптика потіє дуже часто, проблема зустрічається мало не на кожній другій машині.

Причина дефекту – не дуже щільне прилягання задньої кришки до корпусу, через це в оптику проникає волога. Щоб усунути неполадку, можна спробувати замінити гумовий ущільнювач.

Але все ж основна причина дефекту – погана вентиляція, необхідно в першу чергу звертати увагу на вентиляційні клапана.

Ось один із способів, як можна боротися з запотівання фари на Пріорі, краще це робити в теплу (жарку) сонячну погоду:

  • встановлюємо автомобіль оптикою на сонячну сторону;
  • знімаємо задні кришки з фар;
  • прогреваем нутрощі оптики звичайним феном;
  • на сковороді прожарюємо силікагель, пакуємо його в тканину, розміщуємо в корпусі так, щоб потім його можна було легко дістати.

За силікагелем необхідно поглядати, і при його набуханні міняти мішечок.

Усунення дефектів задніх фар Лада Гранта

На автомобілі Лада Гранта, так само як і на Калині, часто потіють задні фари взимку, а влітку в них набиваються комахи і пил. Як можна боротися з таким неприємним явищем?

Розглянемо усунення дефекту на авто Гранта:

  • від’єднуємо захисний кожух в багажнику, відключаємо харчування від оптики, знімаємо задній ліхтар (він кріпиться трьома гайками на 8);
  • ретельно промиваємо скло, розміщуємо ліхтар у ванні з водою, додаємо дві-три краплі Fairy для миття посуду;
  • після промивання даємо пластику грунтовно висохнути;
  • встановлюємо ліхтар на місце, беремо пакетик з силікагелем, кріпимо його на тильній частині оптики, наприклад, між проводами;
  • герметизируем ліхтар – заклеює ззаду скотчем;
  • ставимо на місце пластик, закриваємо ліхтар пластиковою заглушкою. Після проведеної роботи ліхтарі не повинні пітніти тривалий час.

Запотівання фар на Хендай Соляріс

Запотівання фар може відбуватися на будь-якої моделі автомобіля, і Hyundai Solaris не є винятком.

Немає нічого страшного, якщо оптика потіє в сиру погоду, а через 5-10 хвилин після включення світла конденсат зі стекол зникає.

Якщо Хендай Соляріс знаходиться на гарантійному обслуговуванні, при сильному прояві дефекту в багатьох випадках офіційні дилери міняють оптику по гарантії, але нерідко автовласникам доводиться вирішувати цю проблему самим.

Зверніть увагу

Як пояснюють механіки, потіє фара тому, що ФАРН скло з-за коливань автомобіля зміщується на своїй площині, через стики і нерівності герметика в корпус оптики потрапляє повітря і волога. Для усунення дефекту необхідно знімати фару, демонтувати скло, заново його приклеювати силіконовим герметиком.

Якщо фара запотіла, а їхати потрібно терміново, застосовуємо метод:

  • відкриваємо задню кришку корпусу на фарі;
  • включаємо дальнє світло;
  • чекаємо, поки конденсат зі скла не зникне.

У багатьох випадках цей спосіб допомагає, і господар машини може відправлятися в дорогу в темний час доби. Якщо цей метод не працює, можна спробувати при знятих задніх кришках прогріти нутрощі фари звичайним феном.

Усуваємо запотівання передньої оптики на авто Форд Фокус 3

Варто звернути увагу, що фари зазвичай запотівають чи не навпаки ламп, найчастіше конденсат з’являється на склі внизу. На автомобілі Ford Focus 3 волога найбільше накопичується в районі поворотника, розглянемо, як тут можна усунути дефект.

Купуємо гофру дверний електропроводки, стандартну нейлонову стяжку. Проробляємо акуратно отвір в нижньому відпливу поворотника, використовуємо паяльник, так як під час свердління стружка потрапить всередину корпусу.

  • Підробляли по боках відливу отвори, встановлюємо в них стяжку.
  • Зверху надягаємо гофру, всередині набиваємо її синтепоном.
  • Що гофра не бовталася, притягуємо її іншою стяжкою до корпусу.
  • Вийшло нове вентиляційний отвір поряд з поворотником, і тепер скло на фарі НЕ буде пітніти.

Засмічення вентиляційних отворів

Кожна фара обов’язково оснащується вентиляційним отвором, яке відіграє таку ж роль, як і сапун в двигуні або КПП для скидання надлишкового тиску картерних газів. Якщо клапан засмічується, що утворився конденсат не може вийти із замкнутого простору, він відкладається у вигляді запотівання на ФАРН склі. Щоб оптика не потіли, ці клапана необхідно періодично чистити.

  1. На сучасних автомобілях зазвичай в кожній фарі є по два або три клапана, розташування вентиляційних каналів залежить від моделі автомобіля.
  2. Зовні пластикові кругляши схожі на заглушки, але справді тут розташовані канали.
  3. Найчастіше бруд забиває вентиляційні канали та потрапляє в фару в нижній частині, саме тому оптика стає брудною, а скла її запотівають.

Щоб захистити оптику від потрапляння бруду з дороги, необхідно встановлювати захист передніх крил. Якщо фари потіють, слід просвердлити додаткові вентиляційні канали, але краще їх робити не внизу. Зручно клапана встановлювати в задніх кришках, в цьому випадку не доведеться свердлити саму фару.

Помутніння стекол фар

В процесі експлуатації авто ФАРН скла можуть не тільки пітніти, але ще і мутнеть, через це оптика світить не так яскраво, що також позначається на безпеці руху. Пластикові скла можуть втрачати свій зовнішній вигляд з різних причин:

  • зовнішня поверхня фари протирається сухою ганчіркою (цього робити не можна);
  • на скла летить з дороги пил і пісок, в результаті на скляної поверхні утворюються дрібні подряпини, з’являється жовтизна;
  • скельця тьмяніють від часу, відбувається природне старіння, а також відбувається вигоряння стекол під сонячними променями.

Щоб повернути стеклам нормальний вигляд, проводиться їх полірування. Після полірування фара як нова виглядати не буде, але її светопропускная спроможність зросте. Якщо скла недорогі, і вони продаються окремо, легше їх замінити, ніж полірувати. Полірується оптика за допомогою спеціальних полірувальних паст, спочатку проводиться обробка грубозернистим складом, потім дрібнозернистою пастою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…