Сучасні автомобілі оснащуються колесами з пневматичними безкамерними шинами. Такі колеса забезпечують стійке зчеплення з дорогою, знижують вібрації і навантаження на несучу частину і елементи трансмісії.

але це за однієї умови – заповненні шини повітрям з певним тиском.

Безкамерні шини відрізняються порівняльної стійкістю до проколів, колеса з такою гумою здатні витримати одночасно до 7 пробитий без стравлювання повітря.

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Причини спускання колеса

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

безкамерна шина

Але яким би хорошим і надійним не було колесо з безкамерної шиною, спустити може і воно. Причини, за якими спускає колесо:

  • прокол;
  • поріз;
  • відшаровування шини від диска;
  • підбурювання через золотник або сосок;

 прокол шини

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Вище зазначено, що безкамерні колесо здатне не спускати навіть при декількох проколи, але це можливо тільки якщо елемент, який пробив шину, залишається в ній. Внутрішня поверхня бескамеркі покрита спеціальним в’язким складом, який прилипає до цвяха, саморізи, дроті і не дає повітрю проникнути назовні. Але якщо проколов предмет витягнути, то в’язкий склад не зможе затягнути отвір і повітря вийде назовні.

Тому якщо виявлений сторонній предмет в шині, не варто поспішати його витягати. Краще залишити на місці і продовжувати експлуатацію автомобіля, а вже діставшись до СТО витягнути стирчить елемент і заклеїти місце пробою.

Але буває так, що після проколу предмет не залишається в колесі і така шина буде спускати. Швидкість відведення повітря залежить від розміру пошкодження. У ряді випадків спускання шини відбувається настільки повільно, що втрата половини тиску повітря відбувається кілька днів.

При такому проколі досить лише періодично підкачувати колесо і продовжувати їздити на машині, а на СТО звернутися вже у міру можливості.
Але повільне спускання буває не завжди.

При утворенні великого отвору (наприклад, при наїзді на арматуру), колесо спустить за лічені хвилини.

поріз

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Порізи шини трапляються рідше, ніж проколи. І такі пошкодження з’являються на боковинах, оскільки робочу поверхню шини прорізати складно. Найчастіша причина порізу – чіпляння боковиной гострих предметів і виступів. Поріз – серйозне пошкодження колеса. При несильних порізах колесо ще можна спробувати відновити (на СТО), але, якщо розмір порізу довгий і наскрізний, то шину необхідно замінити. Відзначимо, що деякі працівники СТО пропонують відновити колесо з сильним порізом, але від цієї послуги краще відмовитися. При порізі пошкоджується корд і відновити його цілісність вже не вдасться. Навіть якщо колесо спускати не буде, воно в будь-який момент під час руху може «вистрілити», а це явище – дуже небезпечне.

відшаровування

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Відшаровування шини від диска відбувається при сильних ударних навантаженнях на колесо, що призвели до деформації диска. Таке відбувається при попаданні в яму на швидкості. Сильний удар призводить до того, що енергія удару досягає диска, і метал згинається. В результаті шина перестає щільно прилягати до диска і повітря виходить через щілину. Такої проблеми в камерних шинах не існувало, і вигин диска щоб привести до спускання колеса (за умови, що камера при ударі залишилася неушкодженою).

Деформація диска і підбурювання через золотник

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Пристрій вентиля для безкамерних шин

Деформація диска – проблема, яку в дорожніх умовах не усунути. Відновити геометрію деталі можна тільки на спеціальних прокатних верстатах, наявних на СТО.
Спускання колеса через золотник зустрічається досить часто. Дефектний елемент не здатний утримувати повітря. Тут досить замінити золотник, та знову закачати повітря.

  • А ось якщо травлення повітря відбувається в місці установки соска, то відвідування шиномонтажки не уникнути, оскільки необхідно проклеювати сосок, а для цього колесо разбортіруется.
  • Ще дещо корисне для Вас:

Що робити, якщо спускає колесо?

Відео: Спускає колесо по обіду – дідівський спосіб усунення

Рішення проблеми зі спущеним скатом в дорозі залежить від оснащення авто. Отже, під час руху з’явилися гучні «хлюпають» звуки. Це чіткі сигнали того, що шина спустила. Якщо повітря вийшов з переднього колеса, то додатково ще й сильно погіршиться керованість машини – авто почне сильно тягнути в сторону.

При цьому слід відразу плавно і акуратно припинити рух.
Найпростіше рішення – це використання запаски. Але для цього в машині повинні обов’язково бути присутнім запасне колесо, балонний ключ і домкрат.

Це мінімальний набір, бажано також в машині тримати знак аварійної зупинки, противідкатні опори, насос або автокомпресор.

А далі все просто:

  1. Зриваємо колісні болти.
  2. Укладаємо противідкатні опори, включаємо передачу на КПП і задіємо ручник.
  3. Видомкрачіваем колесо (при цьому стежимо, щоб домкрат НЕ перекошувався при підйомі, а авто не йшло в бік).
  4. Встановлюємо запаску замість пошкодженого.
  5. Накручуємо колісні болти до упору (але не затягуємо).
  6. Знімаємо авто з домкрата.
  7. Затягуємо колісні болти.

Перед початком робіт обов’язково подивіться, яка запаска є в наявності. Справа в тому, що докатки не слід встановлювати на керовану вісь.

Тому при наявності докатки в разі пробиття переднього ската доведеться повозитися – зняти повнорозмірне колесо з задньої осі і поставити замість нього докатку, а нормальним вже замінити пробите.

При цьому під час їзди слід дотримуватися швидкісного режиму, не більше 60 км / ч.

Ще одне рішення проблеми – використовувати «аптечку» для ремонту безкамерних шин. Але її купити потрібно завчасно і возити в машині.
Така аптечка включає в себе інструмент і засоби для усунення проколів і порізів. Але при використанні «аптечки» важливо дотримуватися технологію закладення проколу.

Зверніть увагу

Якщо запаски і «аптечки» немає, але є насос або компресор, то підкачує шину і встановлюємо швидкість спускання. Якщо повітря труїть несильно, то на такому колесі можна дістатися до найближчої шиномонтажки, періодично зупиняючись і підкачуючи колесо.

Гірше, якщо ніяких інструментів і оснащення немає, а скат спускає дуже швидко. В такому випадку доведеться продовжувати рух на такому колесі. Але при цьому рухатися слід на мінімально можливій швидкості, з включеною аварійкою і бажано – по узбіччю.

Відео: Як продовжити життя спускає безкамерке

На спущеному колесі їхати можна до місця ремонту, але після такої подорожі шину відновити вже не вдасться. До того ж поїздка з такими умовами створить серйозні навантаження на елементи трансмісії, що скоротить термін їх служби.

Тому краще все ж возити в авто комплект інструментів, «аптечку» для шин і запасне колесо. З таким оснащенням пробою зненацька не застане.

Спускає колесо на машині, що робити: як зрозуміти, що колесо спустило

Кожному автомобілісту цікаво, якщо спускає колесо на машині, що робити. Колеса без камери міцніше шин камерних, так як при пошкодженні вони значно повільніше випускають повітря, що і спровокувало їх беззастережне лідерство на авторинку. Однак кожен з власників авто може потрапити в ситуацію, коли несподівано шини почали здуватися.

Здувається шина на авто

Велика кількість сучасних автомобілів укомплектовані безкамерними колесами.

На відміну від покришок з камерою, вони дають можливість зберегти тиск в шині на певний період, що забезпечує безпеку.

Іноді трапляється так, що власник авто на шинах без камери їздить з шурупом в протекторі 2-3 місяці і нічого не помічає. Природно, тут не маються на увазі серйозні проколи.

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дійНаїзд на бордюр
Коли водій пробив колесо камерне, воно миттєво здметься.

Якщо спустило колеса на машині, що робити. Важливо зрозуміти, що здуте колесо може спровокувати серйозну аварію, тим більше якщо автомобіль пересувається на високому швидкісному режимі.

Тому професіонали кожному водієві радять, у кого ще стоять покришки з камерою, змінити їх на безкамерні.

Чому пробило колесо? Що робити в складній ситуації? Про це знають досвідчені автовласники. Відчувши, що авто накренило через те, що пробито колесо, необхідно виявити причину того, що сталося. Можливі проблеми:

  • Прокол шини. Трапляється це зазвичай через наїзд на гострі предмети з металу або скла. Якщо через пошкодження здувається шина без камери, зазвичай водій ще може дістатися до автосервісу з регулярним підкачуванням колеса, а іноді і без застосування насоса.
  • Наступна причина – поріз шини. Якщо прокол зазвичай доводиться на протекторну поверхню колеса, то порізи частіше трапляються збоку. Поріз біговій протекторной доріжки діагностується нечасто, так як вона складається з досить надійного шару гумового матеріалу. Набагато частіше порізи трапляються збоку шини, тому що бічна сторона значно тонше. Трапляється це при тому, що стосується зі скляними, металевими, кам’яними предметами. Це можуть бути бордюрний камінь, з яких вийшла арматурна конструкція та інші гострі перешкоди. Якщо тріщина не проникла до корду, то шина не здується. Однак якщо протектор розрізаний сильно, то водій з часом пересування дізнається про проблему, покришку спустить. Крім того, якщо травмована поверхня збоку і нанесена травма шині, то її треба буде повністю замінити.
  • Нерідко здуватися шина може через те, що деформувався колісний диск. Це провокує розгерметизацію області пошкодження, де до диска торкається автошина. Диск може деформуватися або через неякісну траси, або коли автомобіліст ще не має досвіду водіння (удар Автодиски об бордюрний камінь при автопарковці паралельно і інші помилки). Рихтування Автодиски допоможе вирішити ситуацію, не принісши шкоди самому протектору.
  • Пошкодження герметизації золотника або ніпельного елемента (вентильная частина) – ще одна ознака того, що здулися колеса. Причина цього механічні дії на ніпельну частина або через неякісну установки вентиля. Друга ознака найбільш часто діагностується, так як травмувати ніпельний елемент з золотником досить непросто, адже він «захований» за Автодиски.

Через що спускає, якщо відсутня ушкодження

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дійполомка ниппеля

Ще виявити здуте колесо можна, коли гума неякісно прилипає до обода диска. Це означає, що між ними проникли піщинки або щось дрібне, наприклад, корозія самого колісного диска. Тут потрібно накачати «травмоване» колесо і відвідати шиномонтажку, тому що шина так і буде спускати, поки майстри не випрямити диск. Крім того, така ж проблема може розвинутися і тому, що виріб не так зберігалося, і гума злегка «скла».

Повітря йде з гуми також, якщо ламається ніпельний елемент. Якщо ніпельний елемент просто намочити слиною і при цьому виявити, що поверхня пузириться, це означає, що слід провести термінову його заміну. Замінити ніпель допоможуть майстри автосервісу, однак при досвіді провести цю нескладну роботу реально самому. При цьому потрібно підготувати:

  • ключ для відкручування ніпеля;
  • новий ніпельний елемент;
  • компрессорное пристрій.

Покришка без камери при низькому температурному режимі може спокійно спустити, це пояснюється тим, що навіть дорогі види покришок під час заморозків тверднуть, а це провокує втрату герметичності.

Достатньо нагріти покришку і проблема буде ліквідована. Однак це, природно, не вирішення, слід відвідати шиномонтажку, і майстер зніме покришку з диска, обмажет по обідку герметичним речовиною і виконає збірку, тоді проблема буде вирішена, здуватися покришка перестане.

Як визначити, де спускає повітря

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дійЗнаходження проколу в воді

Іноді знайти причину, чому спускає колесо, непросто. І навіть майстри іноді губляться, зрозумівши, що шина візуально ціла, але здувається. Варіантів розв’язання ситуації кілька.

Першочергово можна спробувати перекачати шину на 1-1,5 атм і прислухатися, спускає чи повітря. Якщо не чути, варто намочити колесо водою з милом і виявити область, в якій пузириться повітря. Якщо і тут результату немає, треба опустити шину цілком в воду.

Часто відбувається, що зняте колесо утримує повітря, а якщо поставити його на авто, здуває. слід:

  • Виконати разбортовку.
  • Протерти всередині шини.
  • Якщо присутній хоч невеликий предмет, ганчірка його зачепить.

Що може статися, якщо пересуватися на приспущені колесі? Зрозуміло, що час, протягом якого спускає покришка, може бути різним.

Якщо шина проколота чимось гострим, цілком реально, що колесо протягом певного періоду буде утримувати тиск. На такій гумі можна дістатися до автосервісу. Пересуватися слід обережно. По дорозі правильно час від часу проводити огляд шини і, якщо знадобиться, накачати покришку. Насосний пристрій слід брати з собою.

Однак що робити, якщо шина здулася повністю і накачати її неможливо, дозволено пересуватися далі? У теорії, природно, можливо, однак таке пересування загрожує неприємностями. Першочергово, їзда буде з повною відсутністю комфорту. А другий момент і покришку, і диск треба буде викидати в подальшому, а це додаткові грошові витрати.

Як визначити пошкодження шини

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дійШуруп в покришці

Переміщаючись по хорошій дорозі (асфальт), визначити, що у авто спустило шину, досить просто. Ознаки на це вказують наступні:

  • Коли пошкодження спереду, то на звичайній швидкості кермо поведе до пробитою шині. Зазвичай, якщо покришка спереду не лопнула, а саме різко здувається, то час, коли падає тиск в шині, буде нешвидким, і водій не відразу зрозуміє, що погіршення маневреності машини пов’язано з пробитою гумою.
  • Коли пошкоджена шина ззаду, визначити, що колесо спущене, реально по тому, як авто нахилиться вправо або вліво. Пошкодження шини ззаду зазвичай не доставляє дискомфорту, поки колесо повністю не здується, коли водій почує звук розбитого про асфальтоване покриття гуми.
  • Чим вище шини у транспортного засобу, тим простіше визначити, що колесо пошкоджено. При низькій гумі по відношенню до диска в ситуації пошкодження станеться мінімальний крен авто, це буде непросто виявити. При високих шинах нахил серйозний, навряд чи його не помітять.

Крім того, низькопрофільна гума спускає швидше стандартної, тому як її тиск вище, що провокує найбільш активну спускання через місце пошкодження.

Відремонтувати шину можна, використовуючи спеціальний спрей. Це альтернатива стандартного ремонту. Унікальний спрей наноситься у внутрішню частину колеса.

Завдяки тиску, яке присутнє в балоні, засіб рівномірно розподіляється всередині, заповнюючи прокол і створюючи герметичність. Якщо в шині помічений стирчить предмет, його слід витягнути, тільки потім використовувати спрей.

Розбризкавши герметик в шині, її треба надути, і якщо все в нормі, їхати до шиномонтажки.

 Унікальний спрей «лікує» не назавжди, і якщо не провести високопрофесійну вулканізацію, покришка почне пропускати знову.

Будь-яку проблемну ситуацію простіше запобігти, ніж виправити. Як було описано, як правило шина без камери пошкоджується і здувається нешвидко.

Щоб цього не сталося в дорозі, коли встромлений шуруп, наприклад, вліз в покришку, треба кожен день проводити огляд коліс і хоча б один раз в 7 днів заміряти тиск. Щоб не пошкодити шини, слід уникати небезпечних місць (будівельних майданчиків, старої залізниці, розбитого асфальту).

Якщо станеться так, що спостерігається нерівність, гострі предмети, але вже пізно обійти їх, не слід згортати. Центр шини міцніше, ніж бік, правильно проїхати без поворотів.

Якщо трапився прокол, головне – не панікувати, прислухатися до порад і попрямувати на СТО. Плавне водіння – довговічні шини.

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій Завантаження …

Спускає колесо, що робити і які причини?

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій

Практично кожному водієві доводилося стикатися з такою ситуацією, коли у автомобіля спускає колесо. Іноді для вирішення проблеми достатньо можливостей і навичок самого автомобіліста, а в ряді випадків не обійтися без послуг фахівців.

Виявивши натравила шину, автомобіліст повинен визначити причину негерметичність. Після виявлення пошкоджень або дефектів пневмошіни, можна переходити до її ремонту або заміні.

Основні джерела неприємностей – це порізи і проколи покришок. Туди ж відносяться деформації колісного диска, несправний золотник або вентиль ніпеля, і навіть поїздки на автомобілі з недостатньо накачаними колесами.

Прокол в зоні протектора

На першому місці списку причин спускання покришок знаходиться прокол колеса. З’являється він зазвичай в результаті наїзду на гострі і не дуже товсті предмети (цвяхи, шурупи, дріт діаметром до 5 мм) і може бути відремонтований своїми силами. Для цього водію достатньо мати при собі спеціальний набір для ремонту покришок і володіти необхідним мінімумом технічних навичок.

При значних розмірах проштрикнув шину предмета не вийде обійтися без звернення в сервіс або послуг шиномонтажу. Для такого ремонту покришку доведеться зняти з колісного диска і заклеїти місце проколу зсередини спеціальним гумовим «грибком». Це продовжить термін служби шини на кілька років з моменту ремонту.

поріз колеса

Поріз колеса є поширеною причиною спускання безкамерної шини, а також найбільш складною в плані ремонту. Причому, розташовуватися він може не тільки на біговій частини протектора, де гума товщі і щільніше, а й збоку. Бічний поріз часто з’являється при контакті шини з краями колії, бордюром, металевою арматурою та іншими гострими виступами, представляючи собою серйозну проблему.

Якщо пошкодження не торкнулося каркас покришки (корд), колесо зазвичай не спускає, тому відремонтувати його можна по завершенні поїздки або в сервісі.

важливо

Глибокий бічний поріз призводить до спускання шини, а іноді до її остаточного виходу з ладу.

Покришки з довгими поперечними порізами, що тягнуть за собою розрив ниток корду, не підлягають відновленню з метою безпеки і замінюються новими.

Колесо спускає по диску

Якщо водій виявив, що у машини спущено колесо через травлення повітря уздовж обода колісного диска, то причиною зазвичай є нещільне прилягання шини до поверхні цього елемента.

Зіткнутися з такою ситуацією водій може після попадання автомобіля в яму і застрягання диска. У ряді випадків, колесо спускає по диску при появі на ободі корозії.

Проіржавілі ділянки руйнуються, фарба відшаровується від поверхні і виникають нещільності пропускають повітря.

Для усунення деформації сталевих дисків застосовують спеціальне обладнання для прокатки. Ремонтувати литі диски складніше – навіть після усунення нерівностей і вм’ятин на них залишаються мікротріщини, негативно впливають на міцність елементу. Притому, що ремонт литий деталі обходиться досить дорого. При сильних пошкодженнях, надійніше і безпечніше виконати заміну диска.

Якщо безкамерні колесо спустило по обіду через виниклу корозії, то полку диска необхідно очистити від іржі і фарби, що відшарувалася. А при монтажі гуми на диск, полку диска покрити спеціальним бортовим герметиком, для усунення неплотностей.В важких випадках, має сенс очистити, заґрунтувати й пофарбувати весь комплект дисків.

Проблеми з золотником або ніпелем

Серед причин, за якими колеса спускають, варто виділити ще дві:

  • несправність вентиля ніпеля;
  • проблеми з золотником (клапаном, який знаходиться всередині ніпеля)

Переконатися в тому, що пропускає саме ніпель, можна, доклавши до його впускного отвору змочений слиною (або водою) палець. Якщо рідина пузириться, спускає шина саме з цієї причини. Для припинення витоку доведеться проклеїти місце прилягання вентиля ніпеля або замінити несправний золотник і заново закачати повітря.

Поїздка на спущених колесах

Досить часто доводиться стикатися з витоком повітря ті водії, які проїхалися зі спущеними шинами. Такі поїздки призводять до появи на гумі тріщин – спочатку непомітних, але постійно збільшується. Якщо питання не вирішити вчасно, покришки доведеться міняти.

Для того щоб не стикатися проблемою спущених коліс через недостатній тиск повітря, шини варто періодично перевіряти. Регулярна перевірка потрібна і повністю справним і недавно купленим покришок, і, тим більше, старим. Навіть, якщо жодна шина не спускає, водієві варто возити з собою компресор для їх підкачки.

Визначивши причини, за якими спускає автомобільне колесо, слід розібратися і з рівнем складності проблеми. У деяких випадках простіше відремонтувати або замінити покришку самостійно, в інших – доїхати до сервісу, а іноді – скористатися послугами виїзного шиномонтажу.

Ремонт своїми силами

Якщо проблема не надто серйозна, користувачеві рекомендується виконати наступні дії:

  1. Виявивши в шині шуруп або цвях, не варто відразу його витягати (особливо, якщо проколота беськамерная шина) – після цього спускати колесо може навіть сильніше, ніж раніше, а проблемну ділянку буде визначити складніше.
  2. Якщо при первинному огляді сторонніх предметів не виявлено, необхідно виявити місце витоку. Для цього накачане колесо занурюють в ємність з водою і спостерігають за бульбашками з поверхні гуми, що з’являються в місці пошкодження.Менш інформативний спосіб – нанесення мильного розчину на поверхню гуми.
  3. Виявивши то місце де спускає шина, приступаємо до ліквідації проколу за допомогою клею, ремонтних джгутів і шила, що входять до складу комплектів для ремонту (які автовласникові бажано мати при собі). Процедура усунення проколу докладно описана в інструкції до ремкомплект.
  4. Альтернативний варіант – використання спеціальних спреїв, що заповнюють внутрішню поверхню шини і герметизуючих нещільності. Однак, такий спосіб має обмеження і діаметрально протилежні відгуки користувачів.Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій
  5. Замість ремонту шини можна спробувати її замінити – для цього у водія повинна бути «запаска», домкрат і балонний ключ.

Незалежно від ступеня тяжкості ушкодження, ремонт покришки варто довірити фахівцям. Для цього запасне або відремонтоване колесо рекомендується накачати і відразу ж відправлятися в найближчий шиномонтаж. Їхати слід акуратно, періодично зупиняючись і перевіряючи стан автогуми.

Рішення серйозних проблем

У тих випадках, коли поріз або прокол виявилися настільки серйозними, що вирішити проблему навіть тимчасово самостійно не вийшло, рекомендується скористатися одним з таких рад:

  • зняти колесо, доїхати на таксі до сервісу для ремонту шини, повернутися назад і закінчити роботу своїми силами;
  • відразу викликати мобільний шиномонтаж до місця непередбаченої зупинки автомобіля;
  • замовити евакуатор, який доставить машину до вибраного автосервісу або шиномонтажу.

Варіанти з евакуатором і шиномонтажом – єдині, які підходять для автомобіля з двома, трьома або всіма спускають колесами.

  • ремонт шини або диска, включаючи усунення проколів і порізів будь-якої складності;
  • установку «запаски» за ушкоджене колеса;
  • правку дисків;
  • підкачування і балансування.

Якщо запаски в наявності немає або ремонт шин на місці неможливий, співробітники мобільного шиномонтажу можуть запропонувати інші способи виходу з ситуації. Наприклад, купити і встановити нове колесо. Або відремонтувати покришку в майстерні і доставити її назад клієнтові.

Термінова допомога для коліс вашого автомобіля

Багато неприємності можна запобігти, приймаючи відповідні профілактичні заходи:

  • оглядати після кожної тривалої поїздки автомобільні покришки (незалежно від того, беськамерная шина або з камерою) на пропускання повітря і наявність сторонніх предметів;
  • виконувати щотижневу перевірку, контролюючи не тільки, спускає шина чи ні, але і величину тиску – при необхідності колеса подкачивают за допомогою компресора 12v;
  • уникати на дорозі небезпечних ділянок, проїзд по яким може привести до пошкодження покришки;
  • якщо об’їхати перешкоду не виходить, а загальмувати водій вже не встигає, не варто різко повертати – міцність центральній частині протектора вище, ніж бічний

При маршрутах на довгі дистанції, варто возити з собою спеціальний набір, що дозволяє виконувати ремонт покришки в польових умовах, і запаску.

Бажано бути готовим до того, що спустити колесо може в самий невідповідний момент.

А для випадків, коли розібратися з проблемою самотужки не вийшло, у автомобіліста повинен бути телефон служби виїзного шиномонтажу Pit-Stop24 (812) 209-03-04

Що робити, якщо спускає колесо по обіду?

Спускає колесо по обіду Сезонна зміна коліс – необхідна процедура для безпечного руху на автомобілі. Щоб не стояти чергу в шиномонтаж, корисно мати комплект в зборі (на дисках). Але від часу, особливо якщо зберігати гуму в брудному вигляді, по обіду починається корозія. Для безкамерних шин це означає втрату герметичності.

 Діагностуємо пошкодження коліс

У разі, коли проколів, не знайдено, а тиск в шинах падає, звернемо увагу на обід.

  1. Перевіримо мильною водою ніпель – витоку повітря не допускаються.
  2. Переконаємося в герметичності штуцера – намилив вентиль, звернемо увагу на посадку в метал. На гумі не повинно бути тріщин і розшарувань.
  3. Нанесемо мильний складу вздовж закраїни обода спочатку з одного боку колеса, потім з іншого.
  4. Уважно оглянемо метал диска – навіть найдрібніші тріщини і дефекти зварювання здатні стравлювати повітря.

 Як замінити «сосок» без розбирання шини

Спеціальні ремкомплекти для заміни без разбортірованія покришки коштують дорого, і вимагають досвіду. Шиномонтаж пропонує повністю розбирати колесо. Щоб самостійно замінити вентиль безкамерної шини з мінімальними затратами, скористаємося частковим розбиранням. Для цього відіжміть домкратом боковину з боку ніпеля. Звільнився місця достатньо для роботи.

Зафіксуємо вийшов зазор брусками, зріжемо старий, і встановимо новий «сосок». Вентилі бувають короткі і довгі. Якщо короткий підходить по конструкції колеса – вибираємо його.

Для легкості монтажу змочуємо гумову конусну частину рідким милом або водою, після чого зсередини диска витягуємо втулку назовні до посадки. Категорично забороняється застосовувати масло або «відпрацювання».

Порада

Щоб уникнути деформації не варто докладати зусиль пассатижами до нарізної частини – використовуємо спеціальний утримувач, або перехідник-подовжувач від вантажного автомобіля.

В крайньому випадку – накрутимо металевий ковпачок, і тягнемо за нього.

По завершенні накачуємо шину, притискаючи руками гуму до обода. У разі нещільного контакту поверхонь, що ущільнюються скористаємося аерозольним балоном або невеликою кількістю бензину для посадки за допомогою вибуху.

Якщо шина спускає по обіду

В цьому випадку причина нещільності криється в пошкодженні посадкової поверхні шини або корозії диска. Щоб відновити герметичність, розбираємо колесо, і ретельно знімаємо іржу з розшаруваннями фарби. Потім відновлюємо лакофарбове покриття, і після висихання ставимо шину на місце. Щоб уникнути балансування, перед розбиранням помічаємо крейдою на боковині покришки положення ніпеля.

Альтернативний варіант – нанести мастику (герметик). Він заповнить пори, і забезпечить щільну посадку. Варто мати на увазі, що в разі активної їзди ймовірність сходження покришки з хампов зростає. Ні в якому разі для герметизації не використовуйте консистентні мастила (наприклад, Литол або «графітку»).

Коли диск потрібно міняти

Що робити, якщо спускає колесо між диском і шиною?  список дій Частіше за інших з цією несправністю стикаються власники причепів, що експлуатуються з максимальним навантаженням. Сталевий обід починає пропускати за місцем зварювання. Вихід тільки один – заміна диска. Якщо такої можливості немає, і потрібно доїхати до магазину – встановлюємо камеру, і акуратно продовжуємо рух. Міняємо диск і в разі появи тріщин близько кріпильних отворів.

Як відремонтувати шину

Комплекти для самостійного ремонту шин джгутом вважаються тимчасовим заходом.

Інструкція говорить, що відремонтований таким чином прокол при першій нагоді необхідно переробити, встановивши «грибок» або армовану латку.

Рекомендувати таке відновлення ми не будемо, але відзначимо, що невеликі пошкодження після «Жгутова» ремонту зберігають герметичність роками, до кінця служби покришки.

Коли ремонт неможливий

До випадків покупки нових дисків і шин відносяться серйозні пошкодження:

  • порізи боковин покришки;
  • порушення корду з боку протектора шини;
  • деформація шини;
  • розрив і вихід на поверхню металлокорда;
  • тріщини в дисках і ободах;
  • руйнування посадочних отворів під болти (овальність, збільшення діаметра);
  • застрягання і відколи литих дисків.

На відміну від сталевих, які можливо прокатати і відновити геометрію при невеликих і середніх пошкодженнях, технологія ремонту «лиття» досить складна, а вартість правильного ремонту порівнянна з ціною нового вироби. В іншому випадку отримуємо зони локальної деформації, напруги металу, і ослаблення конструкції. Тому використовувати відновлені зварюванням і прокаткою литі колеса не рекомендується.

Ілля Илмаринена.

Чому періодично спускає колесо і що робити

17 Май

Бувало, напевно, у кожного, що поставив машину в гараж дня на три, приходиш, а якесь колесу повністю здулося. Їдеш на сто перевіряєш на прокол, але його немає, а вся справа в тому, що спускає колесо між диском і шиною, рішення цієї поширеної проблеми є і ми розглянемо його в цьому пості.

Даний вид проблеми актуальний для безкамерних шин і в місцях нещільного прилягання корду шини до диска автомобіля і відбувається вихід повітря. Для камерних коліс дана проблема неактуальна, там спускає тільки при проколі.

У деяких виникне питання, чому ж тоді всі перейшли на безкамерні покришки, а все просто у них більше переваг перед усіма іншими видами

  1. Довше тримають тиск
  2. Менше нагріваються при тривалій їзді, так як немає тертя між камерою і шиною Без використання камери колесо значно легше
  3. Прокол можна відремонтувати прям на місці за допомогою ремонтного джгута або ж в місце проколу вкрутити саморіз і доїхати до найближчої СТО, чого на камерної покришці зробити не вдасться
  4. Прокол в безкамерної покришці усувається в рази швидше, ніж на камерній, так як не потрібно ставити латок, мазати їх клеєм або чекати довгої вулканізації при високій температурі Та й взагалі вони просто надійніше

Причини, чому спускає безкамерні колесо

Нещільне прилягання корду шини до заліза диска основна причина, відбувається цей або через деформацію самого диска – наприклад потрапив в яму і погнув диск машини або з появу природної корозії на ободі. Корозія виїдає невеликі ділянки диска через які згодом і вдається проскочити повітрю.

А як підсумок цього явища ми і стикаємося з питанням, чому спустило колесо на машині. Ще таке явище виникає з часом через природного зносу і деформації шини.

Спустило колесо на машині що робити

Для того щоб побороти дана недуга зробіть наступні дії

  • Спустіть все повітря з колеса автомобіля
  • Відгинаючи місце прилягання корду до диска змащуйте це місце густий мильною водою з господарського мила, навіть не водою, а як би мильною кашкою настільки густа вона повинна бути
  • Другий варіант – це змащувати парафіну свічок, в середньому на одну покришку піде 3-4 свічки, відгинаємо корд і добре давлячи на свічку проводимо по всьому діаметру корду, парафін при цьому повинен рясно зсипати на обід. При їзді від тертя віск почне танути і заглушить собою місця, де труїв повітря
  • Так само можна придбати спеціальні мастила та спреї в магазині для усунення спускання коліс

Ну а якщо спустило і немає насоса, тоді вихід – тільки установка запаски або просити допомоги у проїжджаючих машин, як варіант викликати евакуатор або подзвонити другу.

Якщо вже зовсім в глушині застрягли де проходить одна людина на рік – тоді можна пробувати їхати на обід, так, гумі буде хана, але ви повернетеся так би мовити в людні місця, де вже зможете вирішити цю проблему.

Як дізнатися де спускає шина

Для цього колесо в накачаному стані занурюють у воду і дивляться де підуть бульбашки повітря Так само можна зробити мильний розчин і обмазати їм колесо або нанести за допомогою розпилювача – де з’явилася булькаючої мильна піна там і труїть повітря Перед цими процедурами варто уважно самому оглянути всю шину можливо у вас, де стирчить цвях і тоді пошуки пробитого місця завершуватися дуже швидко

Не забуваємо перевірити ніпель або золотник – найчастіше вони теж можуть бути винуватцями постійної і систематичної втрати тиску в шинах

Спустило колесо: причини і методи їх усунення

Саморіз або гострий камінчик, що валяється на дорозі, може завдати чимало клопоту водієві. Після прочитання цієї статті у вас буде готова послідовність дій, які потрібно зробити, якщо спустило колесо.

Якщо для досвідченого водія прокол колеса – це всього лише невелика неприємність, яка відніме півгодини часу на постановку запаски, то новачок, зіткнувшись з подібною проблемою вперше, однозначно розгубиться.

Адже в голові у нього відразу виникне безліч питань: «що ж тепер робити?», «Як замінити колесо своїми силами?» і «чи можна дістатися до автосервісу на спущеною шині?». Тому розберемося в ситуації по порядку.

Шини з камерами і без

Причин, через які спускає колесо, може бути безліч.

Якщо у вас камерне колесо (тобто в покришку вставлена ​​камера, яку власне і накачували), то досить невдало наїхати на гострий предмет, і шина спуститься в лічені хвилини. А уявіть, якщо це відбувається на швидкості …

Саме тому більшість автовиробників оснащують свої машини більш безпечними безкамерними покришками. На таких водії буває місяцями їздять з шурупом в колесі і не помічають цього.

Справа в тому, що всередині безкамерних шин немає окремої камери, а тиск тримається через щільного прилягання бортів покришки до диска. При проколі безкамерні колесо буде значно повільніше стравлювати повітря.

Звичайно, якщо саморіз (або щось інше) залишається в місці проколу.

Усередині безкамерної покришки завдано особливий в’язкий розчин, який приклеюється до саморізи, «заліплюючи дірку», і не дозволяє повітрю залишати колесо.

Чотири причини «цькування» повітря в колесі

Зверніть увагу

Причин для спускання повітря з безкамерної шини може бути безліч. Це не тільки прокол або поломка золотника (це клапан, що знаходиться в ніпель, який регулює пропускання повітря при накачуванні), як у випадку з камерним колесом, але і бічний поріз або відшаровування шини від диска.

1. Прокол протектора

Мабуть, найпопулярніша причина спущеного колеса – це прокол. Цвяхи, шматки дроту або інші металеві предмети, на жаль, далеко не рідкісні «гості» на автомобільних дорогах. Що вже говорити про гострі камінцях, що зустрічаються тут і там на дорозі …

У більшості випадків металеві предмети застряють в протекторі. І це добре! По-перше, саморіз не складно помітити, встановивши тим самим місце проколу. Однозначно важче шукати порожню дірку. По-друге, що залишився в шині предмет стримує собою вихід повітря з колеса.

Багато хто здивується, але краще не витягати з протектора стирчить чужорідний предмет.

Якщо прокол невеликий, це дозволить дістатися до автосервісу, не змінюючи колесо на запасне, а лише періодично підкачуючи його насосом, і там вже зайнятися його лагодженням.

Крім того, з не вийнятим саморезом в шиномонтажі буде значно простіше знайти причину витоку повітря, витягнути застряглий предмет і заклеїти пробоїну.

2. Поріз шини збоку

Порізи покришки трапляються значно рідше, ніж проколи. Зазвичай пошкоджується боковина колеса: вона набагато тонше, ніж бігова частина протектора.

Поріз, як правило, відбувається через «нирка» в вибоїну з гострими краями або невдалого зіткнення з бордюром. Тому паркуйтесь акуратніше. Іноді, правда, від водія порізи не залежить – адже міг постаратися хтось із «доброзичливців». У будь-якому випадку поріз необхідно оглянути.

При несильних пошкодженнях колесо ще можна спробувати відновити (в автосервісі). Якщо поріз не дійшов до корду (кільця з м’яких металевих ниток, що проходять по всьому внутрішньому діаметру покришки), то колесо зазвичай не спускає. При більш сильному порізі, шину доведеться міняти.

важливо

У деяких автосервісах майстри можуть запропонувати вам відновлення колеса з серйозним порезом. Навіть якщо шина не буде спускати, під впливом тиску вона в будь-який момент може лопнути. Причому, швидше за все, це станеться під час руху, а наслідки можуть бути дуже серйозними. Так що не варто ризикувати.

3. Втрата щільного контакту покришки з самим диском

Їзда по «якісним» російських дорогах нерідко призводить до деформації диска. Досить потрапити в яму.

Недосвідчені водії також можуть зіткнутися з цією проблемою через сильного удару об бордюр під час паркування або повороту (що називається: «не вписався»).

Диск деформується, в результаті чого прилягання до нього борту шини стає негерметичних, а повітря починає виходити в щілину.

Порушення геометрії колісних дисків тягне за собою безліч проблем. По-перше, вм’ятина на диску псує покришку, на якій часто виникає «грижа». В цьому випадку гуму вже не врятувати. По-друге, нерідко деформація диска веде до посиленої вібрації кузова автомобіля або «биття» керма. В результаті постраждає ще й підвіска.

Втім, дану проблему можна вирішити за допомогою рихтування (вирівнювання) диска в будь-якому шиномонтажі.

4. Поломка ніпеля або золотника

Ну і нарешті, ще одна причина спускання колеса полягає в несправності ніпеля (впускного-випускного пристрою) або золотника (клапана, що знаходиться всередині ніпеля). Діагностувати «травлення» повітря через ніпель дуже просто: достатньо облизнути палець і намазати слиною вихідний отвір. Якщо рідина почне міхур, то справа в ніпель.

Для припинення витоку повітря, вам доведеться або проклеювати місце прилягання вентиля ніпеля до диска і тут без шиномонтажу не обійтися (колесо необхідно розбортуватися), або замінити несправний золотник і заново закачати повітря в колесо.

Що робити, якщо колесо «пробило» під час їзди?

Порада

Якщо в процесі поїздки ви почули гучні «хлюпають» звуки, то, по всій видимості, у вас спустило колесо. При «пробитті» передньої шини машину також може «повісті» в сторону. Не поспішайте тиснути на педаль гальма, не дивлячись на інстинкти. Інакше занос забезпечений.

Постарайтеся утримати автомобіль на прямій траєкторії навіть, якщо її несе в сторону. Вам потрібно дати автомобілю плавно і самостійно зупинитися, в ідеалі – на узбіччі. Увімкніть аварійну сигналізацію і виставите знак аварійної зупинки, щоб убезпечити себе від удару в зад.

І вже потім розбирайтеся з усуненням неполадки.

Як виявити місце пошкодження?

Для початку огляньте колесо і прислухайтеся. Нерідко при проколі чутно, як виходить повітря. Це допоможе знайти дірку.

Однак буває і таке, що покришка зовні виглядає цілою, але повітря не тримає. В цьому випадку потрібно підкачати колесо на одну-півтори атмосфери, нанести на нього мильну піну і подивитися, де з’являються бульбашки повітря. Якщо це не допомогло, доведеться знімати і занурювати шину в воду цілком.

Якщо ці способи не допоможуть, то є ще один. Правда, доведеться розбортуватися колесо і ганчіркою провести по внутрішній поверхні шини. Тканина неодмінно зачепиться за чужорідний предмет.

Чарівні палички водія: запаска і ремкомплект

Обов’язково возите з собою насос і ремонтний набір. Адже від наїзду на цвях не застрахований ніхто. Ну і запасне колесо, домкрат і балонний ключ, зрозуміло.

Встановити запаску зовсім нескладно. Дівчині для цього зовсім не обов’язково напружуватися – можна зупинити проїжджаючу повз машину. У Росії люди чуйні, кинути в біді не повинні!

1. Для початку відкрутіть кріпильні болти у колеса.

2. Встановіть противідкатні башмаки (замість них підійдуть великі камені), включіть передачу і підійміть ручне гальмо, щоб машина не зрушила з місця під час ремонту.

Зверніть увагу

3. Піднімаємо потрібну сторону автомобіля на домкраті. При цьому стежте, щоб автомобіль не перекошувався в процесі підйому.

4. Міняємо «пробите» колесо на запасне.

5. Закручуємо болти на колесі до упору, але поки не затягуємо.

6. Опускаємо машину.

7. А ось тепер повністю затягуємо болти.

При цьому рухаючись на докатка, не варто сильно розганятися. Ну і звичайно, найближчим часом її необхідно замінити повнорозмірний колесом.

Якщо прокол невеликий, то можна обійтися ремкомплектом, закривши прокол. Однак його необхідно заздалегідь придбати і возити в багажнику автомобіля.

А що якщо запаски немає?

Чи можна їздити на спущеному колесі? Теоретично так, постійно підкачуючи шину (якщо повітря йде нешвидко). Однак робити це вкрай небажано, так як гумова покришка швидко рветься, диск деформується, і машину сильно трясе, що робить пересування небезпечним. Та й колесо навряд чи переживе подібну подорож.

Однак будь-яку проблему простіше попередити, ніж вирішувати. А значить намагайтеся уникати їзду по розбитій дорозі, паркуйтесь акуратніше і обов’язково возите з собою ремкомплект і запаску. Крім того, регулярно перевіряйте тиск в шинах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…