Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і діїКожен водій з великим досвідом хоча б раз стикався з проблемою блокування керма або замка запалювання в автомобілі. Це вкрай неприємна ситуація, яка може виникнути через неуважність самого водія або через збій (поломки) систем. Неприємно опинитися в такій ситуації, коли потрібно терміново їхати на автомобілі, але немає можливості його завести. Залежно від моделі автомобіля і причини блокування, список дій для розблокування керма і замка запалювання буде відрізнятися. Розглянемо найбільш типові рішення, що робити в подібній ситуації.

Чому блокується кермо або замок запалювання

Протиугінні механізми, які встановлюються в автомобілі, можуть зіграти «злий жарт» з водієм, прийнявши його за викрадача і заблокувавши кермо і замок запалювання.

Сам принцип роботи подібної блокування досить простий, якщо мова йде про стандартну систему безпеки. З корпусу замку запалювання в спеціальний паз рульової колонки засувається «язичок», який блокує повороти керма.

Більшість сигналізацій використовують цей механізм, і при включенні сигналізації кермо і замок запалювання блокуються.

Найчастіше блокування керма і замка запалювання відбувається по одній з наступних причин:

  • Помилка водія. Щоб блокування з керма була знята, найчастіше водій повинен вставити ключ в замок запалювання і повернути його, щоб включилося запалювання. Якщо вставити ключ не до кінця і почати повертати, то розблокування керма не відбудеться. У деяких моделях автомобілів, наприклад, в російських, в такій ситуації водій ще і не зможе повернути ключ у вихідне положення;
  • Проблеми з замком. Йдеться про банальну механічній поломці елементів замку. Також сюди можна віднести поломку ключа запалювання в замку;
  • Режим P на автоматичній коробці передач. У більшості автомобілів з автоматичною трансмісією в режимі паркінгу блокується кермо.Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і діїЯкщо трапилася блокування керма і замка запалювання, незалежно від будь причини, перш за все варто спробувати повернути ключ для пуску двигуна. Досвідчені водії рекомендують розгойдувати рульову колонку вліво-вправо, одночасно прагнучи провернути ключ. Найчастіше це допомагає позбутися від проблеми і провернути ключ, правда вийде зробити це не відразу – доведеться витратити пару, а то і десяток хвилин.

  • Зверніть увагу: Якщо автомобіль оснащений автоматичною трансмісією, не забудьте спочатку переконатися, що важіль КПП не варто в положенні «Паркінг».
  • Важливо: У прагненні провернути ключ запалювання важливо не перестаратися, інакше ключ може зламатися і остаточно заблокувати доступ до замку запалювання.
  • Якщо описаним вище способом не вдалося завести автомобіль і кермо залишається заблокованим, потрібно проводити видалення блокуючого язичка. Зробити це можна двома способами:
  • Перший спосіб можна вважати «варварським», але на багатьох російських автомобілях і недорогих іномарках він спрацьовує безвідмовно. Суть його в тому, щоб просто зламати блокуючий язичок за рахунок фізичного зусилля. Для цього необхідно різко повернути кермо вліво або вправо, тим самим виламавши блокуючий язичок. Однак даний спосіб несете в собі серйозні ризики і велика ймовірність, що при повороті будуть пошкоджені елементи рульового управління, а після буде потрібно дорогий ремонт. Крім того, деякі виробники встановлюють надійні язички, які витримують зусилля аж до 1000 кілограм, і зламати їх подібним чином неможливо.
  • Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і діїДругий спосіб вкрай непростою. Водієві потрібно зняти пластмасовий корпус з рульової колонки і дістатися до язичка, після чого зрізати його або висвердлити. Ситуація ускладнюється тим, що в кожному автомобілі процес демонтажу деталей буде відрізнятися, відповідно, єдиного алгоритму дій назвати не можна. Крім того, великий ризик пошкодження рульової колонки при роботі з дрилем або ріжучими інструментами. Зрізавши язичок, потрібно видалити замок і замінити його на новий.

Варто зазначити, що у російських автомобілів ВАЗ є серйозна проблема з язичком блокування керма, яка привела до десяткам аварій.

Вона полягає в тому, що блокіратор спрацьовує під час руху, через що у водія пропадає можливість повертати рульове колесо.

Проблема в тому, що замок запалювання погано тримає ключ, і як тільки він відхиляється від положення «запалювання», як язичок блокує рульове управління. Щоб уникнути виникнення аварійної ситуації, багато власників автомобіля АвтоВАЗу видаляють язичок блокіратора.

( 414

Заблокувався кермо і замок запалювання – що робити?

Блокування керма разом з системою запалювання – велика неприємність для будь-якого автолюбителя. Вона може виникнути абсолютно раптово, поставивши в глухий кут водія.

На щастя, така проблема не фатальна, існує кілька визнаних способів розблокування систем – від найпростіших до технічно складних.

Багато що залежить від конкретної марки машини, країни виробника, віку, технічного стану та наявних інструментів.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Нижче представлений перелік найбільш частих причин блокування і інформація про те, що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання.

помилка водія

Дуже часто блокування відбувається через спрацювання пристрою проти механізму або через те, що ключ не був до кінця вставлений в свердловину. При спробі прокрутити кермо вправо або вліво, відбувається взаємне замикання. Що робити в такому випадку?

Найпростіший спосіб – одночасно крутити ключ і колесо управління. Це можна робити за різними алгоритмами: в одну сторону, в різні боки, плавно або різко. Такий метод може зайняти чимало хвилин і не факт, що він виявиться дієвим. Але, тим не менше, деяким щасливчикам з числа автовласників щастило.

Іноді досить прикласти фізичне зусилля на систему запалювання. Але є велика ймовірність поломки металевого леза, що загрожує заїданням корпусу ключа в отворі. Куди більш ефективним може бути фізичний вплив безпосередньо на кермо, з метою зірвати захисний механізм. Сила знадобиться велика, особливо для нових машин, та й гарантій на те, що це допоможе, просто немає.

Парковка на «автоматі»

У новачків може статися й таке. Машина з автоматичною коробкою блокує механізм рульового управління, перебуваючи в режимі «паркування», якщо він передбачений в автомобілі.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

З рішенням ж під силу впоратися навіть того, хто сів в автомобільне крісло вперше. Досить перевести важіль управління коробкою в будь-яке інше положення. Якщо проблема зберігається, значить, справа була не в цьому. Деякі досвідчені автомобілісти радять підштовхнути машину з АКПП на пару метрів на нейтральній передачі і ще раз спробувати.

Так як ціна на ремонт автомата або будь-який з його частин досить висока, кращою зброєю проти цього стане уважність. Завжди звертайте увагу на положення важеля і не поспішайте при старті.

забруднення свердловини

Розгадка може критися і в самому отворі для ключа запалювання. При тривалому застосуванні або несприятливих умовах вона забруднюється, чому ключ перестає повертатися в потрібну сторону, створюючи враження блокування.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Якщо це сталося, збризніть або злегка залийте в отвір спирт або рідина WD-40. Почекавши кілька хвилин, спробуйте ще раз.

До речі, в зимовий час рекомендується використання силіконової змазки або спеціального фена для обігріву системи запалювання.

Деформація леза ключа

Різьба на самому ключі стирається від тривалої експлуатації, що призводить до неможливості провернути його зі стартової позиції. Блокування систем в такому випадку не відбувається, але через схожість в «симптомах», поломку леза часто приймають як заклинювання.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

На жаль, виправити вже зламаний ключ не вийде, якщо справа не в забрудненні. Необхідно замінити старий ключ в сервісному центрі, іншого виходу немає. Пам’ятайте, що створення дубліката у несертифікованих виробників здатне привести до погіршення ситуації.

радикальний метод

Заблокувався кермо і замок запалювання – що робити, якщо більше нічого не допомагає? При заклинюванні «намертво», єдиним рішенням може виявитися повний демонтаж з подальшою заміною системи запалювання. Він проводиться таким чином:

  1. Знімається кожух з рульової колонки. Без цього кроку неможливо провести зняття замка.
  2. Блокуючий язичок (той самий, на який тиснуть в силовому методі) зрізається або зривається, конкретні дії та необхідні інструменти залежать від будови системи в вашому автомобілі.
  3. За допомогою викруток відкручується замок. Будова його кріплень може бути різним у різних моделей.
  4. На його місце встановлюється новий. Зрозуміло, є сенс ставити виключно деталі, призначені для вашої машини. Зробити це можна в сервісному центрі, або на станції технічного обслуговування, якщо він володіє необхідним обладнанням і комплектуючими. Або, при наявності достатніх знань і умінь, зробити це самому в зворотному порядку від розбору.

Для заміни вам знадобляться викрутки різних діаметрів і форми, при потребі, дриль і зубило.

Відео (заміна замка запалювання на ВАЗах)

Трохи про російських автомобілях

Як вже говорилося вище, одночасна блокування керма і ключа запалювання часто стає наслідком спрацювання механізму захисту, або неповної вставки ключа в роз’єм. Але одна справа, коли неприємність відбувається під час стоянки, а інше – на повному ходу. Деякі машини російського виробництва мають таку серйозну погрішність, небезпечну аварійними ситуаціями.

Виробники залишаються непохитні – це не дефектний будова, а спеціальний пристрій. Щоб не чекати, коли з-за цього відбудеться ДТП, автовласники самостійно і навмисно видаляють блокуючий язичок.

Процес видалення той же – фізична сила. Різкі поштовхи і ривки керма (можливо, буде потрібна допомога друзів) ламають фіксатор.

Це вимушений захід. Не намагайтеся зробити те ж саме на нових і дорогих іномарках, блокатори яких витримують навантаження до тисячі кілограм!

Єдиний стовідсотковий спосіб

Незалежно від того, які причини викликали поломку, якщо не вдається або не хочеться виправляти все самому, досить звернутися до офіційного представника в дилерський, сервісний або центру технічного обслуговування, який спеціалізується саме на вашій марці.

Додатковим фактором, який виступає за звернення до професіоналів, є можливість банальної поломки елементів однієї з систем. Самостійна діагностика, виявлення і лагодження певні складнощі, особливо для тих, хто ніколи не тримав гайковий ключ в руках.

Зверніть увагу

Деякі водії, що зіштовхуються з аналогічною бідою протягом довгого часу, встановлюють на свою машину кнопку «старт», назавжди забувши про проблему заклинювання керма і запалювання.

Пам’ятайте, що самостійний ремонт без належної кваліфікації, особливо пов’язаний з замінами «рідних» деталей на «нерідні» дуже ризикований для автомобіля.

Відео посібник

джерело

Що робити якщо заблокувався кермо і не повертається ключ запалювання

Сучасні автомобілі оснащуються різними засобами захисту від зловмисників та інших непроханих гостей.

Деякі з них передбачені заводом-виготовлювачем конкретної моделі транспортного засобу, інші ж встановлюються в якості додаткової опції в спеціалізованих сервісних центрах або силами досвідчених умільців.

Виникають ситуації, коли в роботі таких протиугінних кошти, в силу тих інших причин, спостерігаються збої, які викликають масу проблем, що перешкоджають повноцінній експлуатації автомобіля. Одна з таких несправностей – блокування керма і замка запалювання. Саме їй і присвячена представлена ​​стаття.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

З яких причин може блокуватися кермо

Перш ніж приступати до пошуку та усунення можливих причин блокування керма, бажано воскресити в своїй пам’яті всі попередні маніпуляції, так чи інакше пов’язані з рульовим колесом і замком запалювання. Якщо зазначені елементи не піддавалися демонтажу або ремонту, то слід приступити до активних дій по виявленню причини представленої неполадки.

Найбільш поширені серед них:

  • важіль КПП в режимі «паркування»;
  • несправність в роботі кінцевого вимикача КПП;
  • порушення роботи соленоїда;
  • підклинювання ключа ЗЗ.

При експлуатації автомобілів, обладнаних автоматичною КПП, необхідно знати деякі специфічні особливості, пов’язані з блокуванням рульового механізму. На більшості сучасних авто, при положенні важеля селектора КПП в положенні «P» спрацьовує так званий «кінцевик», який впливає на електромагніт, службовець для жорсткої фіксації керма і ключа запалювання.

Проблема в даному випадку може виникнути тоді, коли власник переміщує важіль КПП з положення «P» в будь-яке інше. При цьому ключ ЗЗ знаходиться в свердловині замку. Як тільки селектор дає раду «парковка» спрацьовує соленоїд, що приводить в дію механічну частину блокування, що фіксує кермо і ключ ЗЗ.

Часто, через недосвідченість, власники авто не можуть розібратися в подібній ситуації. Щоб звільнити кермо і ключ від дії механічного блокування, досить встановити важіль селектора в положенні «Р».

Трапляється, і так, що вищевказані маніпуляції не призводять до бажаних результатів. В такому випадку на обличчя всі ознаки збоїв в роботі виконавчих елементів, що відповідають за включення блокуючого пристрою.

В процесі роботи, контакти кінцевого вимикача, як правило, не відчувають серйозних електричних навантажень. Проте постійна зміна положення робочої пластини «концевика», що призводить до її стирання, може стати наслідком збоїв в роботі пристрою, що блокує.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Крім цього, причина представленої несправності може бути пов’язана з перебоями в роботі електромагніта, що блокує рульову колонку і ключ ЗЗ. Збої в роботі соленоїда можуть бути викликані зносом його функціональних елементів.

Велика ймовірність, що всьому виною програмне забезпечення авто, тобто прошивка. Нерідко її заміна дозволяє вирішити дану ситуацію.

Схожа проблема:  Чому стартер мовчить при повороті ключа запалювання

Не варто виключати і можливість підклинювання ключа в замку запалювання. Така поломка найчастіше викликана механічним зносом рухомих елементів замку запалювання.

Чому ключ не повертається в замку запалювання

Автовласники нерідко стикаються з проблемою мимовільної блокування ключа ЗЗ.

Причини подібної несправності можуть мати самий різний характер, а саме:

  • деформація елементів ЗЗ;
  • засмічення внутрішньої порожнини ЗЗ;
  • негативний вплив низьких температур.

Механічна складова частина замку запалювання складається з так званої личинки. В ході експлуатації, вона схильна до найбільшому зносу. Несправна личинка втрачає свою працездатність, що може привести до того, що ключ запалювання просто заклинить всередині замку.

Ще одна причина блокування ключа запалювання – засмічення його внутрішньої порожнини. Сор, що потрапив всередину замку, згодом ущільнився, і буде перешкоджати повноцінному роботи контактної пари.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

У період зимової експлуатації, коли в салоні автомобіля спостерігаються суттєві перепади температур, рухливі елементи ЗЗ можуть просто-напросто примерзнути в одному положенні.

Це корисно знати:  Що робити якщо машина не заводиться або заводиться не з першого разу

Справа в тому, що взимку конденсат повітря так чи інакше проникає у внутрішню порожнину ЗЗ і, як тільки температура всередині авто наближається до нуля волога намертво сковує контакти, перешкоджаючи їх нормальній роботі.

Що робити і як завести автомобіль 

Якщо причина зазначеної несправності виявлено, необхідно приступити до її усунення.

Для того щоб вийти переможцем з ситуації, що склалася, слід взяти на озброєння ряд дієвих методів і прийомів, які на практиці підтвердили свою ефективність.

Якщо причина криється в механічному зносі елементів ЗЗ, необхідно провести його дефектовку. Для цього знадобиться провести його демонтаж в суворій відповідності з інструкцією, зі зняттям всіх декоративних кожухів і кріплень. Якщо спостерігаються явні ознаки пошкодження робочих частин замку: контактів або личинки, то потрібно провести їх заміну або ж поставити новий ЗЗ.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

У тому випадку, якщо винуватець зазначеної неполадки – один з виконавчих органів системи електронного блокування, то слід особливу увагу приділити діагностиці кожного окремого вузла. Особливо це стосується соленоїда і кінцевого вимикача. Спочатку слід оцінити їх візуальне стан.

Якщо видимих ​​пошкоджень не виявлено, саме час приступити до перевірки їх працездатності. Для цього знадобиться мультиметр, виставлений в режим омметра. Залежно від марки, кожен електромагніт має своє номінальне опір. Так, опір для соленоїда класу EV-2 в справному стані становить 56 – 65 Ом.

Варто відзначити, що іноді представлену проблему вирішує досить-таки простий, але в той же час дієвий спосіб розблокування. Для цього іноді буває достатньо трохи натиснути на рульове колесо, одночасно виводячи його з фіксованого положення різкими поворотами вліво-вправо.

Даний прийом, за запевненнями багатьох автоекспертів, може бути дуже до речі, особливо для тих, хто опинився далеко від сервісів і станцій технічного обслуговування.

Інші способи зняття блокування керма

Крім представлених способів розблокування керма, існує ряд інших дієвих практичних прийомів в скарбничку початківцю автовласникові.

Так, якщо виникли будь-які функціональні збої в роботі електронного блоку управління, про що сигналізує контрольна лампа на панелі приладів, слід зняти клеми АКБ і знову їх закріпити. Нерідко такі маніпуляції дозволяють відновити роботу електроніки і впоратися з позначеної проблемою.

У деяких випадках достатньо скористатися універсальною рідиною, в простолюдді іменується «ВДшкой». Іноді досить ввести її звичайним медичним шприцом в порожнину замку запалювання, і проблеми як не бувало.

 Відео поради

Для більш детального вивчення способів усунення подібної несправності, представляємо вашій увазі кілька відео роликів, присвячений проблемі розблокування рульового колеса:

Немотивированная блокировка рулевой колонки и замка зажигания может стать серьезным испытанием для начинающего автовладельца. Грамотный подход в выборе эффективных мер по диагностики и устранению подобной неисправности позволит оперативно справиться с подобной ситуацией при любых, даже самых экстремальных обстоятельствах.

Заблокировало руль и замок зажигания, что делать

Многие системы в автомобиле являются тесно между собой связанными. От состояния работоспособности одних зависит возможность запуска других. Такой подход может вызывать растерянность или панику у молодых автомобилистов. Например, не все знают, когда заблокировался руль и замок зажигания, что делать дальше.

У стресовій ситуації водії можуть робити необдумані вчинки, які приведуть до дорогим поломок. Щоб цього не сталося, варто знати заздалегідь, як чинити в такому положенні. Дії залежать від обставин, включаючи конкретну модель автомобіля, дату її випуску, наявність підручних пристосувань і наявність часу для усунення проблеми.

Винуватцем є автовласник

Блок часто включається через спрацювання протиугінною системи. Також водій не до упору вставив ключ і почав провертати його в личинці. Якщо в такому положенні почати обертання рульового колеса, то ризик того, що кермо і замок запалювання заблокований виявляться, буде дуже великий.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Вихід шукаємо в тому, щоб одночасно обертати бублик і ключ в свердловині. Методику чергуємо з різною інтенсивністю:

  • крутимо в одну сторону;
  • обертаємо в різних напрямках;
  • руху робимо плавними;
  • додаємо різкості в обертання.

На процес може піти чимало хвилин, підбираючи оптимальні алгоритми. Не завжди вдається цими вправами домогтися ослаблення. Хоча успіх був досяжний і такими заходами.

Якщо є відчуття, що більші, але обережні і повільні зусилля, прикладені до обертання ключа, дадуть результат, то варто притиснути цей напрямок. Тут при необережному поводженні може зламатися ключ. Більше ефективності дасть силову дію на рульове колесо, при якому є шанс зрізання запірного штифта.

Паркінг на АКПП

Початківці водії можуть потрапити в ситуацію, коли автомобіль з «автоматом» заблокував кермо. Вирощують їм не вдається під час встановленого режиму «Паркінг», якщо це передбачено в моделі.

  Як правильно відрегулювати фари

Розібратися тут зможе навіть той, хто отримав водійське посвідчення зовсім недавно. Необхідно перемкнути важіль в іншу позицію, але якщо не відбулося змін, то, ймовірно, варто випробувати методику бувалих автовласників машин з АКПП. Вони рекомендують перейти на «Нейтраль» і поштовхати авто на пару метрів вперед, після чого провести описані заходи повторно.

Важливо знати, що вартість ремонту автоматичної коробки передач досить висока, тому з таким автомобілем необхідно проявляти максимум пильності, особливо враховувати дану позицію важеля-перемикача.

Механічне забруднення свердловини

Коли заблокувало кермо і замок запалювання, що робити знають багато автомеханіків, особливо якщо справа стосується старого малоухоженного авто. У деяких випадках від певних забруднень може засмічуватись свердловина, перешкоджаючи обертанню ключа і створюючи труднощі водієві.

Вирішити проблему допомагають спиртовмісні рідини. Рекомендуємо невелику кількість спирту хлюпнути в свердловину і почекати трохи. Якщо в салоні є флакон з WD40, то можна з нього трохи залити рідини всередину, продублировав операцію по необхідності.

Взимку допускається застосування силіконових мастил, які допомагають прокручування. Також під час холодів деякі водії по можливості обдувають личинку струменем теплого повітря від фена.

Від тривалої відкритої парковки в мороз всередині замку може утворюватися заледеніння . Це здатне стати перешкодою для проникнення в замкову щілину. Можна зігріти кінчик ключа запальничкою або сірниками, щоб він розтопив мжичка усередині.

Механічна деформація ключа

Конструкція замку і ключів передбачає виготовлення замка з міцніших матеріалів, ніж лезо ключа. В такому випадку очевидний знос останнього. Форма згодом сточується, а далі заїдає ключ у замку запалювання. Повне блокування зазвичай не трапляється, але проблеми на старті з’являються.

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Виправити звичайними підручними способами такий мінус не вдасться. Важливо заздалегідь звернутися до майстрів, які зроблять якісний дублікат так, щоб його можна було спокійно протестувати. Рекомендуємо по можливості звертатися в спеціалізовані сервісні центри, де використовують якісні фірмові заготовки.

  Провід для прикурювання своїми руками

Кардинальне вирішення проблеми

Якщо заклинив замок запалювання безповоротно і не вдається простими способами вийти з ситуації, то допоможуть лише радикальні методики. Однією з них є повний демонтаж вузла і заміна на новий замок.

Для цього доведеться розібрати пластик на рульовій колонці і зрізати кріплення старого замку. Далі, позбавляємося від личинки і циліндра, монтуємо новий вузол з новими ключами.

Щоб не потрапляти в такі ситуації водії заздалегідь монтують кнопку «Старт / Стоп». З її допомогою запускають мотор.

висновок

Якщо трапилося заклинювання, то не варто поспішати прикладати великих зусиль для поломки. Можна пробувати додавати мастила або влити порцію спирту. Необхідно стежити за станом ключа, щоб в найнесподіваніший момент він не підвів свого власника.

Відбулася блокування керма і замка запалювання – що робити?

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Заблокувався кермо і замок на машині що робити?

Набридла стара машина, хочете її продати? Ми швидко і безпечно викупимо Ваш авто в день звернення. Телефонуйте або пишіть на пошту: +7 (925) 6000-511 та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду ..

——————

Машина – механізм, хоч і сучасний, але має свої проблеми в процесі експлуатації. Наприклад, з блокуванням системи запалювання і керма стикаються як початківці, так і досвідчені водії. Чому проблема виникає і як з нею впоратися самостійно?

Ситуація, коли  заблокувався кермо  і замок запалювання, зазвичай відбувається несподівано.

Причому, трапитися це може не тільки на парковці або, коли автомобіль рушив після зупинки, але і в процесі руху, на досить великій швидкості.

Реагувати водієві потрібно швидко, спосіб розблокування буде залежати від моделі машини, її технічного стану та терміну експлуатації, а також від причини по якій виникла  блокування замка запалювання  і керма.

Чому відбувається блокування керма і замка запалювання?

«Винуватцем» неприємної ситуації найчастіше виявляється протиугінний механізм. Принцип його роботи простий: язичок висувається із замку запалювання, потрапляє в паз рульової колонки і блокує її. Проблема в тому, що жодна, навіть найдорожча, захисна система не застрахована від поломок і збоїв. 

Причини, за якими  заблокувався кермо :

  1. Ключ, нещільно вставлений в замок (звичайна неакуратність водія);
  2. Функція переходу в режим «паркування» (в автомобілях з автоматичною коробкою передач);
  3. Деформація ключа (характерна для старих машин);
  4. Забруднення замкової щілини;
  5. Поломка механізму замикання. 

В автомобілях вітчизняного виробництва  блокування керма  часто відбувається через дефект замка або «особливості конструкції», – так називає свої недоліки виробник.

Проблема полягає в легкому відході ключа від положення «запалювання», в якому відбувається розблокування.

Якщо втрата управління відбувається з цієї причини, то автомобіль вийде з-під контролю не відразу, а тільки після декількох поворотів керма.

Заблокувався кермо  і замок запалювання: вирішуємо проблему

ситуація Рішення
Блокування сталася відразу після спроби провернути ключ у замку запалювання Спробуйте провернути ключ у замковій щілині, одночасно прокручуючи кермо. В одну або обидві сторони, плавно або різко – алгоритм руху вибирається на розсуд водія.
Ключ у замку запалювання, рух не починалося. Іноді  блокування замка запалювання усувається натисканням на ключ. Важливо не переборщити з силою натискання, інакше металеве лезо ключа зламається і застрягне в замку.
У машини АКП, важіль виставлений на режим «паркування» При наявності АКП блокування «лікується» переміщенням важеля передач. З режиму «парковка» потрібно перевести важіль в будь-яке інше положення. Якщо  блокування керма  не зникла, варто підштовхнути машину на нейтральній передачі на кілька метрів. А потім спробувати ще раз.
У свердловину замку потрапила бруд або сторонні предмети. В отвір для ключа необхідно залити невелику кількість рідини, повторивши спробу завести автомобіль через кілька хвилин. Для цих цілей можна використовувати:

  1. спирт;
  2. Рідина WD-40;
  3. Силіконову змазку (в зимовий час).
Деформований ключ або стертих металеве лезо. Ситуація характерна для автомобілів, які довгий час знаходяться в експлуатації. В цьому випадку допоможе заміна ключа в сертифікованому сервісному центрі. Не варто купувати дублікат у наданого третьою стороною.
Спрацьовує противоугонка при спробі завести машину або заглушити її. Регулярна  блокування замка  усувається тільки заміною замка.

Що робити, якщо заблокувався кермо, а всі перераховані способи не допомагають?

  • Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і діїПереходити до радикальних методів, враховуючи модель і вік машини.
  • Деякі автолюбителі пропонують просто зламати язичок, через якого відбувається  блокування керма , різким поворотом рульового колеса.
  • Даний спосіб не можна назвати надійним.

По-перше, маневр не завжди дає бажаний результат. Наприклад, старенькі «Жигулі» не зможуть протистояти подібному фізичного впливу.

А ось спроби зламати блокіратор потужної іномарки, швидше за все, виявляться марними. По-друге, дуже великий ризик пошкодження інших елементів управління.

“Існує й інший спосіб, який складніше, але надійніше, – демонтаж замку.”

Спочатку знімається кожух з рульової колонки, потім віддаляється язичок. Далі відкручується замок, на його місце ставиться новий (оригінальний). Варто довірити цю роботу професіоналу. Однак, при наявності необхідних інструментів і знань, демонтаж замку можна здійснити самостійно.

Якщо кермо заблокувався, не дає бажаного результату, а часу і бажання шукати рішення у вас немає, наприклад, авто старе і ви все одно планували його продавати, то можна звернутися до професіоналів у викупі машин.

Ви отримаєте готівку швидко, без проблем з перевезенням авто і оцінкою на місці. Телефонуйте +7 (925) 6000-511 або напишіть нам на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів.

У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду ..

Що робити, якщо заблокувався замок запалювання і кермо?

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

         Питання: що робити, якщо заблокувався замок запалювання і кермо, звучить від автомобілістів досить часто. Рішень у даної проблеми існує кілька. Вибір того чи іншого способу усунення залежить від марки транспортного засобу, причини неполадки і наявності необхідного інструменту.

Причини блокування керма і замка запалювання

– протиугінна система, запроваджена в замок пуску. Її принцип роботи є елементарний процес, який на досвіді досить часто дає збої. Дуже часто замок заклинює в закритому режимі і заважає звичному управління машиною.

– неакуратність автовласника. У поспіху водій не до кінця вставляє ключ, не даючи можливості розблокувати вал. Ця проблема небезпечна тим, що повернути ключ в зворотне положення не представляється можливим.

– несправність замка, ключа або рульового колеса. Зазвичай, таке відбувається при сильному зносі деталей на автомобілях з великим пробігом. Іноді причиною заклинювання стають заводські похибки і дефекти.

Як розблокувати кермо і замок запалювання?

Безумовно, стикаючись з проблемою блокування рульового агрегату і замку, автомобіліст починає шукати шляхи її вирішення.

У деяких випадках буде неможливо обійтися без втручання фахівців, тому буде потрібно невеликий слюсарний ремонт.

Якщо явище виникає надто часто є великою складність, її можна спробувати усунути самостійно, проте для цього необхідно точно визначити фактор, який сприяв появі неприємності.

В першу чергу, потрібно спробувати провернути ключ у замковій щілині. З цією метою можна одночасно повертати кермо в різні боки. Але дії виконуються акуратно, без особливих зусиль, щоб не допустити поломки ключа. Дрібні несправності в більшості випадків вдається виправити таким методом.

Буває, що заковика криється в установленому на автоматичній коробці передач режимі «паркування». Положення можна виправити, переставивши ручку в будь-який інший напрямок.

важливо

На цьому, мабуть, все рекомендації та закінчуються. Якщо труднощі не вдалося виключити, тоді вам сама дорога в автотехцентр, де вашим автомобілем з заклинили кермом і замком займуться професіонали. Швидше за все, знадобиться демонтаж механізму.

Варто врахувати, що жоден грамотний фахівець не буде давати поради про те, що потрібно зламати язичок, який блокує систему. Під час подібної процедури можна допустити масу помилок, тим самим привести до пошкодження рульової колонки і інших деталей пристрою.

Warning : getimagesize (/home/g/godf1989ma/public_html/wp-content/uploads/2017/07/remont-ebu.jpg): failed to open stream: No such file or directory in / home / g / godf1989ma / public_html / wp-content / themes / dt-the7 / inc / extensions / aq_resizer.php on line 97

Warning : getimagesize (/home/g/godf1989ma/public_html/wp-content/uploads/2017/07/remont-ebu.jpg): failed to open stream: No such file or directory in / home / g / godf1989ma / public_html / wp-content / themes / dt-the7 / inc / extensions / aq_resizer.php on line 97

Заблокувався кермо і замок запалювання – що робити

Що робити, якщо заблокувався кермо і замок запалювання?  Причини і дії

Кермо і замок запалювання заблоковані? Якщо у водія є досвід, то, можливо, він вже не раз потрапляв в подібну ситуацію. В цьому випадку, його дії більш усвідомлені, але часто людині не вистачає знань, щоб зрозуміти справжню причину блокування.

А у водія, який недавно сів за кермо машини, подібний стан викликає стрес. Нерозуміння причин блокування лякає і дратує його. У такому положенні, складно “полагодити” швидко, особливо, якщо людина не знає, що викликало блокування, або водій стикається з подібним фактом вперше і не має технічних знань про пристрій машини.

Він звертається за допомогою до різних “експертів”. Але не потрібно поспішати і гарячкувати. Давайте розберемося в ситуації.

Кермо не крутиться – з’ясуємо причину

Практично, будь-яка машина, з випускаються зараз, обладнана пристроєм проти механізмом керма і замка запалювання. І в якийсь момент ваша машина вирішує, що ви зловмисник і злодій. Що пішло не так? Варто розібратися в роботі протиугінною системи.

Механізм блокування простий, в колонці керма розташований паз, в який входить блокіратор, і не дає здійснити поворот. Але це ще не все, після блокування керма включається сигналізація і блокується замок запалювання. І водій виявляється в складному становищі. Причиною “помилки” системи безпеки може бути наступне:

  1. Некоректна послідовність дій водія. У вітчизняних авто подібні випадки часті. Ключ нещільно або не до кінця вставлений в замок запалювання, і при його повороті спрацьовує блокування замка. Ключ неможливо повернути в початкове положення. У деяких машинах блокування керма знімається вимиканням і повторним включенням замку запалювання. Вам потрібно заглушити двигуни і завести авто знову.
  2. Машина знаходиться в режимі “Паркінг”. На машині стоїть автоматична коробка передач, переміщення важеля в режим “Паркінг” блокує кермо.
  3. Дефект або поломка замку запалювання. Можливо, у вас застаріла авто або деталі механізму замка зношені, тому трапилася поломка і замок заблокований. Є варіант, коли у замку є виробничий дефект і, періодично, механізм заклинює. Подібний дефект характерний для машин моделей “АвтоВАЗ” і деяких бюджетних марках авто.
  4. Погодні умови та інші непередбачені. Машина довго перебувала на вулиці під час мінусової температури і замок замерз. Або в механізм замка потрапила вода і пил, змішавшись з маслом, погіршила прохідність замку. Також, поворот керма при вийнятому ключі або вчасно перемикання передачі призводить до блокування керма. В такому випадку ви почуєте характерне клацання.

З’ясувавши причину поломки, перейдемо до вирішення проблеми.

Прості кроки, щоб виправити ситуацію

Розібравшись з винуватцями того, що відбувається, вирішимо, які дії потрібно зробити. Послідовність кроків для зняття блокування замка обумовлена ​​моделлю авто.

  1. Спробуйте вийняти ключ із замка запалювання. Витягайте ключ, і повертайте кермо з одного боку в бік. Не натискайте сильно в процесі надмірних зусиль, ви можете зламати його. Спробуйте кілька разів, тільки робіть це акуратно і дбайливо.
  2. Перевірте важіль перемикання передач. У машинах з коробкою автомат, обов’язково потрібно перевірити положення важеля перемикання передач. Якщо він знаходиться в положенні “Паркінг” переведіть його в інше положення.
  3. Спробуйте розблокувати механізм блокування вручну. Ця дія не для людей зі слабкими нервами. Сенс ручного розблокування полягає в поломці блокіратора керма вручну. Потрібно різко вивернути кермо, і блокіратор буде зламаний. Але це лише теорія ! На ділі, в вітчизняних авто цей спосіб може подіяти, але в іномарках подібну дію майже не реально. Для подібної “поломки” доведеться докласти зусилля в кілька сотень кілограм. Для середньостатистичної людини це за межами фізичних можливостей. Крім того, така операція загрожує серйозною поломкою механізму замка і рульової колонки. Подібний спосіб вирішення проблеми може привести до рахунку за ремонт авто в десятки тисяч рублів.
  4. Зняття замку запалювання. Ці дії потребують навичок роботи з інструментами і набору цих інструментів. Зніміть пластиковий кожух рульової колонки. Наступним дією буде обрізка блокіратора руля.Для цього буде потрібно болгарка і навички робіт з нею. Особливість полягає в тому, що замок запалювання і блокіратор керма пов’язані між собою. І пара незграбних рухів призведе до поломки рульової колонки і замка. Вирізавши або висвердливши блокіратор, поставте пластиковий кожух на місце.

Варто зауважити, що варіант три і чотири не звільняє від поїздки в автосервіс. Ви зараз вирішите проблему, але поломка залишиться і блокіратор потрібно буде замінити. Для машин компанії “АвтоВАЗ”, характерна нестабільна робота керма і його спонтанна блокування. Задумайтесь, можливо, варто зняти блокіратор примусово і відразу позбутися складнощів.

Якщо всі попередні варіанти не допомогли, вихід один. Викликати буксировщик і везти машину в центр. Блокування керма і замка запалювання – елемент безпеки вашого авто. Щоб він не спрацював проти вас, не нехтуйте регулярним технічним оглядом машини і будьте уважні до тривожних сигналів, таким, як незадовільна робота підсилювача керма.

Заблокувався замок запалювання і кермо. Що робити і як зняти блокування керма?

Поширений випадок, коли не має багаторічного досвіду (і не тільки) водій стикається з експлуатаційними проблемами, кожна з яких обертається справжнім кошмаром.

Окремої згадки стоять незначні похибки в неправильному використанні деяких особливостей сучасних автомобілів. Такі, здавалося б, дріб’язкові проблеми дуже часто обіцяють серйозну головний біль для власників.

Наприклад, не знання тонкощів може привести до ситуації, коли заблокувався замок запалювання і перед автомобілістом постає питання як зняти блокування керма?

Цей матеріал містить необхідну корисну інформацію про те, як обмежити себе від подібних випадків, а також відповідає на головне питання: «Як бути і що робити, якщо я потрапив в подібна подія?».

Труднощі можуть чекати в самі що не призначені для цього моменти життя, адже якщо заблокувався замок запалювання, то як завести автомобіль буде великим питанням, тому цей матеріал буде корисний до читання навіть для перевірених роками водіння автолюбителів.

Блок замку запалювання

Така часта ситуація як блокування замка запалювання має багато причин, з найбільш поширеними ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

Порада

В першу чергу, зіткнувшись з подібною ситуацією, вкрай небажано піддаватися паніці (особливо це стосується малодосвідчених автовласників).

Подібні ситуації не обіцяють нічого страшного, і небезпечні тільки в тому випадку, якщо ви збільшите положення своїми неправильними діями.

Для початку оціните ситуацію. Спробуйте згадати свої останні дії, які були зроблені з автомобілем, і зокрема з замком запалювання. Ключем до правильного рішення положення є знаходження першопричини.

Схема блокіратора, схожа з багатьма “секретками”

Секретка на кермі для «чайників»

У багатьох сучасних автомобілях передбачена спеціальна обмежує вплив на автомобіль функція, про яку знають багато, але тільки не початківці водії.

Це автоматичне блокування керма під час проведення певних дії (поворот керма при вийнятому ключі із замка запалювання, перемикання передач, і т.д.).

Причин, за якими такий функціонал розміщується в автомобілі дуже багато і зупинятися на них ми не будемо.

Зазвичай блокування замка запалювання і керма супроводжується певним звуком (найчастіше клацанням), після повороту самого керма. І ось ми зіткнулися з проблемою коли заблокувався замок запалювання. Вставка ключа в замок запалювання справі не допомогла, бо поворот осі стартера теж заблокований, і зробити хоча б один оборот не представляється можливим. Що ж робити?

Розбирання замку запалювання що б зняти блокування керма

Для початку слід переконатися в тому, що автомобіль коштує на нейтральній передачі. Перебуваючи в жвавій пробці, або в який обмежує рух приміщенні, різке зняття блокування з подальшим запаленням загрожує ривком автомобіля, що може привести до несприятливих наслідків.

Далі необхідно зробити наступні дії: при засунути ключі в замок запалювання і спробі його повороту, одночасно провертати кермо вправо і вліво. Всю силу застосовувати не потрібно, так як деякі автомобілі дуже чутливі до подібних маніпуляцій. З декількох спроб це повинно зняти блокування керма і запалювання буде відновлено, а кермом можна буде управляти.

Заблокувався замок запалювання при клині ключ

Іншим поширеним випадком блокування замка запалювання є заклинювання самого ключа в самому замку, з неможливістю ні повернути його ні висунути. Дана проблема має більш серйозні підстави до лагодження, і іноді вимагає заміни всього замку. Причин таких ситуацій теж безліч, де найголовніша і банальна це несправність, викликана тривалою експлуатацією.

Якщо ви зіткнулися з цією проблемою в дорозі, не маєте можливість дістатися до СТО і скористатися послугами автомеханіків, допоможе розбір системи.

Зверніть увагу

Попередньо звільнивши блок від пластикового кожуха, необхідно зняти кришку з замку і вибити ключ. (Структура в різних автомобілях може відрізнятися).

Крім того, безліч водіїв використовують спеціальні мастила, на основі силікону і гасу, що дозволяють тримати замок і механізми в ньому «на ходу».

Розбирання замку запалювання при клині ключа

Система автопуск двигуна

У сучасних автомобілях дуже часто можна зустріти функцію дистанційного запуску двигуна, або по-іншому «автопуск». Річ безумовно зручна, і вкрай корисна в деяких ситуаціях, але одночасно викликає багато проблем, пов’язаних із запаленням і блокуванням системи управління.

Автомобілі для початку руху запитують вставити ключ в замок. Ось тут у багатьох водіїв трапляється неприємний момент: машина заведена, ключ на місці, а кермо все одно заблокований. Рішення в такій ситуації просте. Незважаючи на наявність в пазі ключа, останній для активації системи необхідно встановитися в позицію «запалювання», простіше кажучи довернуть до кінця.

Інші фактори і поради як зняти блокування керма

Заблокувався замок запалювання, заклинювання або блокування ключа запалювання може трапитися з будь-яким автомобілем з незалежних від водія причин.

Наприклад, дуже часто може заклинити замок в холодний період часу, в результаті тривалого перебування автомобіля на мінусовій температурі. Як завжди, в таких ситуаціях водії подібного результату не очікують, і додатковий час для отмерзанія механізму не мають.

Прискорити процес допоможе буксирування автомобіля в тепле приміщення, або ж продування щілини замка теплими потоками повітря.

Крім того, не виключено попадання вологи або частинок бруду в щілину. Пил і частинки бруду потрапляють всередину, найчастіше перебуваючи на ключі автомобіля.

Укупі з мастилом, такий мікс здатний порушити прохідність ключа в майбутньому. Не дотримання чистоти в даному випадку загрожує розбиранням замку з наступною заміною механізму.

Для того щоб виключити подібну ситуацію слід стежити за чистотою власного обладнання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…