Гідний догляд сприяє значному підвищенню терміну безвідмовної експлуатації автомобіля. Його ж гарантує регулярне технічне обслуговування, невсипущий контроль над станом витратних елементів і своєчасна заміна зношених або деформованих деталей, які загрожують наближенням виходом з ладу.

Незалежно від часу використання силового агрегату, пробіг більше 150 тис.км зазвичай відбивається на його працездатності, викликаючи істотні проблеми. У їх числі можна відзначити неприємну ситуацію з заляганням поршневих кілець.

Своєчасне виявлення і негайне усунення подібної несправності здатне вберегти гаманець власника автомобіля від відчутних витрат на незапланований капітальний ремонт мотора.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Як надходити водієві, якщо залягли кільця в двигуні? Що робити в першу чергу в такій ситуації

Конструкція силового агрегату влаштована таким чином, що внутрішні стінки циліндрів і поршні розділяє деякий зазор. Для його компенсації передбачені спеціальні поршневі кільця. Завдяки цим деталям забезпечується досить надійна герметизація камери згоряння.

Поршневі кільця є свого роду ущільнювачами, що усувають непотрібний проміжок між елементами. Тому так важливо не допускати або своєчасно усувати їх залягання.

Пристрій розглянутих деталей передбачає наявність спеціальної прорізи-замку. За рахунок цього поршневі кільця набувають здатність зберігати деяку рухливість, стискаючись і розширюючись при певних обставинах. Таке корисне якість створює можливість для постійного надійного прилягання деталі до стінки циліндра.

Призначення поршневих кілець

Серед основних ключових елементів, які складають конструкцію силових агрегатів, далеко не останнє місце відводиться поршням. Для довготривалого збереження їх працездатного стану необхідно підтримувати якісну мастило деталей. При цьому слід постійно оберігати камеру згоряння від проникнення всередину масла.

Попадання мастила в систему призводить до утворення нагару, негативно позначаючись на функціональності моторів. Також негативний вплив на працездатність мотора надають гази, що надходять в картер з камери згоряння.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Надягають на поршень незамкнуті кільця мають два різновиди: компресійні і маслос’емниє. Їх відмінність полягає в виконуваних функціях:

  1. основним призначенням компресійних кілець вважається захист картера силової установки від проникнення газів з камери згоряння. Стискаючись і розширюючись в межах, передбачених конструкторами, вони підтримують необхідний тиск в системі. Компресійні кільця двигуна зазвичай використовують парами. При цьому розриви незамкнутих елементів розташовують відносно один одного на 1800. Такий метод розміщення сприяє кращому ущільненню;
  2. в конструкції сучасних моторів присутній ще одне кільце, маслос’емноє. У його функції входить захист камери згоряння від проникнення масла.

Окремо відзначимо, що для установки кілець на поршнях передбачені спеціальні канавки. Таке пристосування закладено виробниками в конструкції агрегату, забезпечуючи досить надійну фіксацію деталей.

Передумови залягання кілець

При довготривалої експлуатації двигуна на його елементах утворюється великий шар нагару. Саме це вважається головною причиною, що викликає залягання кілець. А основними передумовами утворення надмірної кількості нагару є:

  • нетривала їзда на недостатньо прогрітому двигуні. Особливо небезпечними вважаються невеликі відстані в 5-10 км;
  • різні пошкодження маслос’емних ковпачків, аж до повного виходу з ладу;
  • мастильні речовини недостатньо високої якості, що заливаються в силовий агрегат. Слід зазначити, що масло, що володіє властивостями належного рівня, не вигоряє в моторі, зберігаючи задані початкові характеристики;
  • останньою причиною надмірного нагарообразования є несвоєчасна заміна мастила. Слід ретельно дотримуватися рекомендацій виробника, який би термін використання нафтопродукту. Також не варто забувати регулярно і вчасно міняти масляний фільтр.

Кожна з перерахованих передумов здатна спричинити нагарообразование. А це, в свою чергу, призводить до залягання кілець. Коксування канавок негативно позначається на якості ущільнення, обмежуючи необхідну рухливість елементів.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Симптоми залягання поршневих кілець

Перш за все, необхідно відзначити, що найчастіше відзначається першочергове залягання маслос’емних кілець, тоді як компресійні набагато довше здатні зберігати рухливість, не піддаючись коксування. Основними ознаками, що свідчать про початок небажаного процесу, вважаються:

  1. необґрунтоване підвищення споживання силовою установкою моторного масла. Збільшення витрат пояснюється частковим проникненням мастила в камеру згоряння, де відбувається її використання на чад;
  2. експлуатація двигуна супроводжується виділенням з моторного відсіку синього диму. Обгрунтуванням цього процесу є згоряння масла, що потрапив в камеру. Помічено, що особливо помітними стають клуби сизого диму при збільшенні оборотів колінчастого вала під певним навантаженням або після прогрівання двигуна;
  3. утруднення при запуску силового агрегату на холодну;
  4. поява помітного зниження компресії в циліндрах;
  5. зменшення віддачі мотора. Двигун виявляється нездатним досягти необхідної потужності.

Зауважимо, що поясненням трьох останніх симптомів є зниження в циліндрах ступеня стиснення паливно-повітряної суміші через недостатньо якісного ущільнення, викликаного заляганням поршневих кілець. В особливо запущених випадках в салоні виразно відчувається запах гару. При таких складних ситуаціях не обійтися без заміни розглянутих елементів.

Поява будь-якого з перерахованих ознак вимагає негайного втручання. Необхідно терміново вживати заходів щодо раскоксованію кілець, щоб не допустити виникнення більш значущих проблем в силовому агрегаті.

раскоксовка кілець

Отже, розпізнавши перераховані вище симптоми, ви виявили, що в двигуні залягли компресійні або маслознімні кільця і ​​замислюєтеся над питанням, що належить робити в першу чергу. Як можна вирішити ситуацію з найменшою шкодою для потерпілого агрегату? Постараємося розібратися спільними зусиллями!

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Якщо залягли кільця, зовсім не обов’язково мчати в найближчу майстерню або терміново викликати фахівця, чиї послуги обійдуться недешево. Проблема легко усувається власними силами.

Для цього буде потрібно здійснити так звану раскоксовку кілець, засновану на видаленні з внутрішнього простору камери згоряння різноманітних відкладень, на зразок коксу і нагару. Саме утворення зазначених речовин викликає залипання поршневих ущільнювачів, обмежуючи необхідну рухливість.

Розглянемо найбільш доступний спосіб, як раскоксовать кільця власноруч, не знімаючи двигун. Він полягає в очищенні камери згоряння спеціальними складами. Щоб згодом не довелося ламати голову, як замінити поршневі кільця, рекомендуємо скористатися даним методом.

На автомобільному ринку в досить широкому асортименті представлені такі кошти. Серед різноманіття продукції, пропонованої турботливим власникам особистого транспорту хімічною промисловістю, підвищеним попитом користується складу під назвою Lavr.

Однак вітчизняні автолюбителі не звикли користуватися готовими засобами, вважаючи за краще, в цілях економії, все робити своїми руками з підручних матеріалів.

Рекомендації по самостійному усуненню проблеми з заляганням поршневих кілець

Заповзятливі російські власники особистого транспорту придумали власне засіб для чищення для видалення відкладень з внутрішнього простору циліндрів. Далі пропонується покрокова інструкція з очищення камери згоряння сумішшю ацетону з гасом:

  1. перед тим як звільнити від нальоту і відкладень кільця, не розбираючи при цьому весь силовий агрегат, необхідно попередньо від’єднати всі дроти і зняти свічки запалювання;
  2. слід враховувати, що правильна очищення камери можлива лише при повній відсутності масла в системі. Тому перш ніж починати раскоксованіе поршневих кілець, мастильний нафтопродукт з мотора зливають;
  3. далі одночасно робочий простір всіх циліндрів заповнюють приготовленим заздалегідь складом з гасу навпіл з ацетоном;
  4. після цього свічки вкручують на місце і надають контакту миючих засобів виконувати покладені функції. Зазвичай процес триває протягом 10-12 годин. Рекомендується урізноманітнити період очікування регулярним прокручуванням колінчастого вала на кілька градусів;
  5. потім знову знімаються свічки і чищення у картриджі зливається. Для того, щоб повністю звільнити движок від суміші, мотор прокручують стартером;
  6. повертають на місце злиту мастило. Це необхідно для проведення попередньої перевірки якості очищення двигуна від відкладень в камері згоряння. Якщо після деякого часу експлуатації силового агрегату симптоми залягання не виявляються, мета вважається досягнутою;
  7. на завершальному етапі залишається лише поміняти масло. При цьому не слід ігнорувати рекомендації виробника і заливати невідповідну даної моделі двигуна мастило. Слід також враховувати сезонність нафтопродукту. При оновленні мастила обов’язково встановлюють змінення масляні фільтри.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Слід зазначити, що замість згаданої вище суміші цілком придатним як очищувача є гас. Хіба що час його впливу на відкладення в камері кілька продовжується.

висновок

Встановлено досвідченими водіями, що експлуатаційні характеристики силового агрегату залежать від безлічі факторів. Далеко не останнє місце в їх числі належить функціональним можливостям камери згоряння. Тому після здійснення раскоксовкі поршневих кілець необхідно намагатися не допускати їх повторного залягання. Знай тільки міняй вчасно мастило!

Як і чим раскоксовать поршневі кільця на двигуні автомобіля

Раскоксовка поршневих кілець не розбираючи двигун – це процедура до якої часто вдаються автолюбителі з метою поліпшити характеристики роботи двигуна і продовження терміну його використання до капітального ремонту.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Що таке раскоксовка двигуна і як вона робиться, чому виникає необхідність в її проведенні, який вид раскоксовкі слід віддати перевагу і як її можна виконати найбільш грамотно – спробуємо розібратися.

Що таке раскоксовка двигуна

Перш, ніж відповісти на це питання, слід розібратися, що є закоксовка, які основні причини її виникнення.

Згідно Вікіпедії нафтовий кокс (саме такий утворюється в поршневий групі, є ще й інші різновиди – кам’яний, торф’яної, пековий, …) являє собою твердий залишок вторинної переробки нафти. Таким чином, оскільки двигун автомобіля переробляє нафтові продукти, освіту коксу є неминучим продуктом роботи двигуна внутрішнього згоряння.

У нових двигунах, в які заправляється нормальне паливо і своєчасно проводиться заміна масла і техобслуговування, кокс видаляється з поршневий групи за допомогою мастила, через вихлопну систему. У міру зношування поршневої групи, в результаті несвоєчасного обслуговування, заправки неякісним паливом на кільця осідають продукти згоряння і термічного перетворення масла в кокс.

Зовнішній вигляд закоксовавшіеся кілець:

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Основними причинами прискорення процесу закоксовкі поршневих кілець є:

  • тривала стоянка транспортного засобу, в результаті якої в області кілець накопичується конденсат, відбуваються процеси корозії, що збільшують накопичення масла;
  • неправильний температурний режим роботи двигуна (перегрів);
  • використання неперевірених присадок в масло, а також масел низької якості;
  • погана якість палива;
  • неправильна установка кута запалювання.

Як визначити що залягли поршневі кільця

  • Стовідсоткову відповідь на це питання дає тільки демонтаж поршневої групи.
  • Відео – відповіді на часті питання по раскоксовку поршневих кілець:

Непрямими ознаками закоксування поршневих кілець можна вважати:

  • зменшення компресії в одному або парі циліндрів від номінального значення;
  • поява синюватого або білого диму з вихлопної труби;
  • збільшення витрати масла (більше 0,3 кг на 1.000 км);
  • зменшення приемистости двигуна.

У будь-якому випадку, якщо є підозра на залягання поршневих кілець, простіше спробувати зробити їх раскоксовку, ніж вдаватися відразу до більш кардинальних заходів.

Можливі варіанти

Найнадійніший варіант раскоксовкі – демонтувати поршні, раскоксовать кільця, а заодно і поміняти їх. Зрозуміло, така операція проводиться під час капітального ремонту двигуна.

При вирішенні таких питань, кожен автовласник хоче обійтися меншими затратами і витратою коштів.

Є самий бюджетний варіант, так звана «м’яка» раскоксовка . Це коли в паливо додають спеціальні присадки в рекомендованих пропорціях і далі продовжують експлуатацію автомобіля до повного «лікування».

Зверніть увагу

Мотористи категорично не сприймають ефективність таких заходів. Вони кажуть, що це так само, як при температурі 40 випити таблетку аспірину і піти гуляти до одужання. Хоча в практиці є чимало випадків позитивного ефекту, причому, навіть в запущених ситуаціях.

Відео – як раскоксовать кільця в двигуні за допомогою засобу LAVR ML203 NOVATOR:

Більш поширена, так звана, «жорстка» раскоксовка . Для неї необхідно знімати свічки запалювання або розжарювання, виконувати певну послідовність нескладних робіт. Ефективність «жорсткої» раскоксовкі визнають навіть майстри-мотористи.

Не у всіх випадках вона допомагає, але як надія на продовження терміну експлуатації автомобіля до капітального ремонту, підходить цілком. Тим більше, якщо проблеми імовірно є в тільки одному-двох циліндрах.

Процедура раскоксовкі поршневих кілець має стандартний для всіх автомобілів алгоритм дій за винятком самих застосовуваних засобів і кількості рідини:

  1. Відключити роз’єм (роз’єми) управління котушок запалювання, зняти високовольтні дроти (для бензинових двигунів).
  2. Демонтувати свічки запалювання (форсунки) автомобіля.
  3. За допомогою стартера або поворотом шківа коленвала перемістити колінвал так, щоб поршні по можливості знаходилися в середньому положенні циліндра.
  4. Злити масло з картера двигуна, після чого знову закрутити пробку зливу.
  5. Залити засіб для раскоксовкі в усі циліндри (з розрахунку близько 100 мл рідкого кошти або тюбика в циліндр) послідовно, відразу встановлюючи свічки (форсунки) на колишнє місце, щоб засіб не випаровується. Для V-образних двигунів обсяг коштів, що заливається з циліндр, слід збільшити на 20%.
  6. Оптимальний термін раскоксовкі – не менше 12 годин.
  7. Відкрутити свічки.
  8. Відкрутити пробку картера, щоб повністю злити засіб, що потрапило в картер.
  9. Перевірити залишок коштів в циліндрі.
  10. Звільнити циліндри від залишків засобу в циліндрах прокруткою стартером двигуна протягом 10 секунд (ні в якому разі перед цим не підключати роз’єми котушок запалювання). Деталі двигуна при цьому слід прикрити ганчіркою, щоб залишки кошти не потрапили на нього.
  11. Закрутити пробку картера, закрутити свічки, залити масло.
  12. З’єднати роз’єми котушок запалювання, під’єднати високовольтні дроти.
  13. Перевірити правильність складання.
  14. Здійснити контрольну поїздку (не виїжджаючи на дороги загального користування) протягом 15 – 20 хвилин, періодично піднімаючи обороти до 4.000 об. / Хв.

Відео – як раскоксовать маслознімні кільця не розбираючи двигун за допомогою рідини LAVR ML202:

Позитивний ефект вважається досягнутим, якщо:

  • зменшиться споживання палива і масла;
  • вирівняється компресія по циліндрах;
  • збільшиться прийомистість двигуна.

Даний ефект може бути відчутний через 200 – 300 км пробігу.

Засоби для раскоксовкі двигуна

В даний час є чимало засобів для раскоксовкі.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

До числа народних засобів традиційно відносять суміш гасу і ацетону в об’ємному відношенні 1 до 2. Найбільш відомим, добре розрекламованим і, незважаючи на це, найбільш ефективним і досить недорогим засобом раскоксовкі двигуна є LAVR. Також добре зарекомендувало засіб XADO.

Як засіб для «м’якої» процедури часто застосовують рідину для раскоксовкі двигуна Edial, яка додається в паливо в якості присадки і не вимагає заміни масла.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Відео – раскоксовка поршневих кілець, рейтинг засобів згідно експерименту:

Плюси і мінуси такої процедури

Основні переваги процедури раскоксовкі поршневих кілець без розбирання двигуна:

  • мінімальні трудовитрати;
  • не потрібно спеціального устаткування і приміщення;
  • можливість самостійного проведення робіт.

До мінусів раскоксовкі слід віднести:

  • немає ніякої гарантії ефективності робіт;
  • іноді раскоксовка кілець призводить до прямо протилежного результату (звільнилися від коксу кільця починають «гуляти» всередині канавок поршня, ще більше зменшуючи компресію);
  • залишки занадто агресивних раскоксовивающіх коштів в картері можуть пошкодити прокладку.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонтЧитайте про те, чому запотівають вікна в машині і як з цим боротися простими засобами.

Як можна дізнатися яка модель сигналізації встановлена ​​в автомобілі за зовнішнім виглядом брелка.

Як працює сигналізація з автозапуском Starline A93 https://voditeliauto.ru/poleznaya-informaciya/aksessuary-i-gadzhety-dlya-avto/signalizacija/starline/a93/instrukciya-po-ekspluatacii-i-nastrojke.html докладно описано в інструкції .

Відео – як раскоксовать поршневі кільця не розбираючи двигун на прикладі Мазда 6:

Може зацікавити:

Причини і ознаки залягання поршневих кілець

Серед проблем двигуна внутрішнього згоряння на першому місці стоять збільшення витрати палива, падіння потужності і зниження компресії через залягання поршневих кілець.

Діагностика залягання кілець нерозривно пов’язана зі специфікою оцінки стану поршневих кілець:

  • не існує об’єктивного методу контролю стану поршневих кілець без демонтажу і розбирання двигуна;
  • процес стиснення і спалювання суміші залежить від стану багатьох деталей, циліндро-поршнева група працює в комплексі, тому конкретного винуватця виникнення проблем виділити дуже складно;
  • характер роботи поршневих кілець сильно залежить від стану поршня, стінок гільзи циліндра, впускних клапанів.

Як залягання поршневих кілець пов’язано з їх роботою

Для того щоб забезпечувати необхідний ступінь ущільнення зазору між зовнішньою поверхнею поршня і внутрішньої поверхнею циліндра, так званим дзеркалом циліндра, кільце повинно бути досить пружним і міцним, з іншого боку, не чинити зайвого тиску на стінки гільзи, мати високу зносостійкість, але не руйнувати робочу поверхню циліндра.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Ступінь теплового розширення чавуну гільзи менше аналогічного показника алюмінієвого сплаву поршня більше, ніж в два рази. При нагріванні поршень розшириться сильніше, ніж чавунна стінка циліндра.

Зовнішній діаметр поршня виконується з невеликим проміжком для компенсації теплових розширень. У сучасних двигунах внутрішнього згоряння завжди застосовується кілька поршневих кілець.

Залягання одного з компресійних кілець створює проблему герметичності при стисненні паливо-повітряної суміші.

Під терміном «залягання» розуміють ситуацію, коли поршневі кільця стисло і повністю втоплено в кільцевій канавці поршня, при цьому залишки незгорілих нафтопродуктів під впливом високої температури перетворилися в вуглецеві освіти, намертво, немов клей, що зафіксували кільце в одному положенні.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Умови і причини залягання поршневих кілець:

  • нижнє маслос’емноє кільце в силу свого зносу або пошкодження не виконує в повній мірі функцій з видалення масляної плівки з дзеркала циліндра. Частина моторного масла з картера двигуна у вигляді залишків плівки накопичується в канавках поршневих кілець і інтенсивно розкладається з виділенням цементують мінеральних залишків;
  • залишок палива багатою суміші не згорає в повному обсязі, його висококиплячі фракції у вигляді в’язкої рідини потрапляють в канавки поршневих кілець і додатково підсилюють ефект залягання;
  • двигун машини протягом тривалого часу 3-5років знаходився в законсервованому стані. Стислі і зафіксовані в одному положенні поршневі кільця з часом втрачають пружність. Щоб не допустити залягання поршневих кілець досить раз місяць запускати мотор на 10-15хв.

Якщо відносно «молодий» автомобіль став катастрофічно втрачати динаміку розгону, різко збільшився витрата масла, першої розглядають версію залягання поршневих кілець. Хвороба вражає відносно «молоді» автомобілі з пробігом менше 80 тис. Км. Головною проблемою і причиною залягання поршневих кілець називають неякісний бензин і моторне масло.

Як правило, залягання поршневих кілець відбувається нерівномірно по діаметру кільцевого паза.

У нормально працюючому кільці сили тиску на нього розподілені рівномірно по робочій поверхні, що перешкоджає виникненню місцевих зон втоми металу.

У разі залягання кільце прикипає в канавці поршня в одному невеликому секторі кола, починає працювати (стискатися і розтискати) в нерозрахованих і несиметричному режимі, виникають локальні втомні мікротріщини.

Робимо діагностику і перевіряємо ознаки залягання поршневих кілець

Заміряємо величину компресії в кожному з циліндрів без масла, але із застосуванням 5-10 мл моторного масла в кожен з циліндрів. При виявленні явного провалу в вимірах, наприклад, три циліндра показали компресію в 12 одиниць, а один в 5 одиниць, то в наявності можливе прогоряння поршня або клапана.

Для уточнення діагнозу в кожен з циліндрів додають масло і проводять повторне вимірювання компресії. Якщо показання компресії в проблемних циліндрах не змінилися, в наявності прогорание стінок клапана або поршня. В іншому випадку беремо за основу варіант з накопиченням нагару в кільцевих канавках поршневий.

Необхідно перевірити роботу системи запалювання і системи харчування.

важливо

Стан свічок – відсутність нагару на електродах, чиста і однорідно забарвлена ​​поверхня спідниці ізолятора свічки (1), вказує на нормальне згоряння якісної паливо-повітряної суміші.

Регулярне замаслення і закоксовиваніє свічок запалювання говорить про погане горінні, низькій температурі газів і великій кількості незгорілих нафтопродуктів (2).

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Лікуємо хвороба залягання поршневих кілець

Три найбільш поширених варіанти відновлення працездатності поршнів.

  • Видалення нагару, коксу, залишків нафтопродуктів за допомогою різного роду миючих рідин, розчинників і модифікаторів нагару;
  • випарювання важких фракцій нафтопродуктів, гудрону і асфальтових речовин за допомогою розпеченої пари;
  • випалювання, або «раскоксовиваніе» за допомогою розпечених продуктів згоряння.

Частіше за інших застосовується так звана мийка нагару – найбільш дорогий і ефективний варіант.

Для видалення з канавок поршня смоли та гудрону можна використовувати невелику кількість моторного масла з добавкою рідини для видалення нагару.

Знавці застосовують суміш олії, бензолу, етилового спирту і ацетону в рівних частинах. Склад готується інтенсивним перемішуванням дрилем безпосередньо перед використанням.

Зберігати ліки для «раскоксовиванія» поршневих кілець не рекомендується через інтенсивне поглинання вологи.

В отвори свічок циліндрів наполовину охололого двигуна шприцом заливається по 70-100 мл свежеприготовленной суміші. Заливати необхідно по можливості швидко, і відразу загорнути свічки назад. Наконечники з проводами не вдягати.

Через 10-12 годин свічки акуратно вивертаються, на свічкові отвори укладається ганчір’я. Кілька разів стартером прокручуємо колінвал. Миючий розчин інтенсивно викидається з свічкових отворів, тому необхідно попередньо прибрати відкриті джерела вогню і дотримуватися обережності.

Що потрапив в моторне масло розчин легко випаровується з масляного картера після ґрунтовного прогріву двигуна.

Порада

Суміш видаляє основну частину важких залишків, що призвели до залягання, але для більш повного «раскоксовиванія» більшість майстрів рекомендують провести випробувальний пробіг в 60-70 км на максимальних обертах двигуна. Взимку подібну процедуру можна замінити звичайною обкаткою в гаражі. Подібний спосіб видалення нагару показав свою ефективність, але в деяких випадках його застосовувати не можна.

Протипоказання до широкого використання для лікування проблеми залягання є кількість нагару на днище поршня. Якщо протягом багатьох років використовувалося паливо сумнівної якості та з великим вмістом бруду, на розпеченому днище поршня гарантовано утворився нагар з твердих мінеральних залишків бензину і масла.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Увага! Спроба видалити його подібним способом може привести до виведення з ладу випускного клапана твердими фрагментами нагару або розколотого поршневого кільця.

Третій спосіб раніше широко застосовувався на автомобілях, обладнаних газогенераторної установкою, в 50-60 м минулого століття. Генераторний газ, часто забруднений смолою, ставав причиною залягання поршневих кілець. Лікували хвороба досить просто – протягом години в двигун крім газу подавався водяна пара. Симптоми, викликані заляганням поршневих кілець, пропадали на місяць-два.

В сучасних умовах генераторний газ замінюється пропан-бутаном, водяні пари отримують в окремому електричному підігрівачі. Після прогріву двигуна газ і пар подають в працюючий на холостих обертах мотор, приблизно в рівних об’ємних частинах, протягом 1-1,5 годин. Після закінчення випарювання ще 10-15 хвилин мотор працює виключно на бензині.

Відео як правильно раскоксовать поршневі кільця:

Причини і ознаки залягання поршневих кілець

Вітаю вас друзі на сайті ремонт автомобілів своїми руками. У нас так склалося, що експлуатація автомобіля протягом 10-15 років – це звичайна справа. При цьому найбільше працюють автомобілі ВАЗ, які можуть прослужити в півтора, а то й два рази більше.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Залягання поршневих кілець

При такої тривалої експлуатації автолюбителю доводиться стикатися з безліччю несправностей двигуна, одне з яких – залягання поршневих кілець.

Причини і ознаки несправності

Багато автолюбителів навіть не здогадуються, чому залягають кільця і ​​як можна розпізнати цю проблему. Насправді ж все просто. Головна причина залипання (залягання) – це активне відкладення нагару в двигуні. Моторне масло частково згорає в двигуні, забиваючи спеціальні канавки компресійних і маслоз’ємних кілець.

Підсумок – зниження якості ущільнення між поршнем і циліндром двигуна автомобіля. В результаті утворюється нагар, який призводить до залипання кілець.

Основні ознаки залягання поршневих кілець:

  • Зниження компресії двигуна. Це можна помітити не тільки після проведення вимірювань, але і за фактом зниження потужності силового вузла. Унаслідок залягання поршень не здатний забезпечити нормальний рівень стиснення підготовленої суміші;
  • проблеми з запуском силового вузла в холоду (як правило, це проявляється при температурі від -10 градусів Цельсія і нижче);
  • збільшується витрата масла. З’являються такі симптоми залягання поршневих кілець, явний запах горілого з вихлопної або синій дим.

Основні причини залягання поршневих кілець

Якщо у вашому автомобілі залягли поршневі кільця, то тут може бути кілька причин:

– часта експлуатація транспортного засобу без належного прогріву двигуна. Наприклад, на силовий вузол негативним чином впливають нетривалі поїздки до 5-7 кілометрів. За цей час мотор не встигає прогрітися до потрібної температури;

– використання моторного масла низької якості, яке під дією максимальних температур вигорає прямо в двигуні.

Ефективні способи боротьби з поломкою

Тепер розберемося, як усунути залягання поршневих кілець. Тут є три популярних варіанти:

1. Традиційний метод. Для очищення двигуна підготуйте суміш гасу і ацетону (у рівних долях), викручуйте все свічки і заливайте складу в кожну з камер згоряння. Після цього двигун можна залишити «откісать» на ніч, а самому спокійно відправлятися додому.

Вранці необхідно встановити свічки на місце, завести мотор і знайти рівну ділянку дороги. На рівній трасі дайте машині максимальні оберти і прокотитеся в такому режимі хоча б 12-15 кілометрів.

За допомогою цієї методики можна відновити працездатність кілець і уникнути дорогого ремонту. По завершенні поїздки залишається встановити новий фільтруючий елемент і поміняти масло в двигуні. Дана вимога легко пояснити, адже нагар з кілець нікуди не подівся – він залишився в змащувати складі.

2. Другий варіант дуже схожий на той, що ми розглянули вище. Різниця лише в тому, що камери згоряння поршнів необхідно наповнювати звичайним гасом. Інші вимоги, а саме «гонки» по рівній дорозі і заміна масла також повинні бути виконані.

3. Ще один спосіб – покупка спеціальних засобів, які спеціально виготовлені для ефективної боротьби з залипання кілець. Наприклад, добре відомі такі вироби, як LAVR, RVS та інші. Принцип застосування простий. Необхідно викрутити свічки з двигуна, залити необхідний обсяг складу в кожен з циліндрів і почекати якийсь час.

Як правило, для максимального результату досить 50-70 грам спецзасоби. І головне – не забудьте кілька разів провернути колінчастий вал в одну і іншу сторону (8-10 градусів буде достатньо).

Зверніть увагу

За подію рекомендованого виробником часу залишається продути всі циліндри (без установки свічок) і викинути в випускний тракт залишки кошти. Як і в минулих випадках, масло краще поміняти.

Якщо жодна зі згаданих вище процедур не принесла очікуваних результатів, то залишається тільки один вихід – установка нових кілець.

При цьому пам’ятайте, що найкращий спосіб захисту – це запобігання появи несправності. Щоб уникнути залипання поршневих кілець в майбутньому, досить дотримуватися двох простих порад:

  • Прогрівати двигун свого авто до робочої температури хоча б один-два рази на тиждень;
  • заливати тільки якісне моторне масло, здатне працювати навіть при високих температурах.

Економія в цьому питанні, як ви вже переконалися, може привести до багато великих витрат. Залягання поршневих кілець – це не «смертельний» діагноз, а всього лише причина, яка може привести до більш серйозної «хвороби».

Якщо своєчасно діагностувати несправність і усунути її одним із зазначених у статті методів, то можна вберегти свій двигун від ремонту, захистити свій гаманець від надмірних витрат на бензин і зберегти нервові клітини. Удачі на дорогах і звичайно ж без поломок.

( 8

Ознаки залягання поршневих кілець і причини, за якими це відбувається

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні?  Довгий і потрібний ремонт

Несправності двигуна одні з найбільш неприємних і дорогих. Якщо, наприклад, іржавий або підгнилий кузов ніяк не впливає на швидкість, то порушення в роботі двигуна так чи інакше позначиться на динаміці і спільній роботі силового агрегату.

Однією з найважливіших груп двигуна є циліндропоршневая група (ЦПГ). Дана група бере безпосередню участь в згорянні паливо-повітряної суміші (ТВС). Працюючи в суворих умовах, ЦПГ піддається серйозним навантаженням, які так чи інакше позначаються на ресурсі робочих деталей.

Однією з основних поломок ЦПГ є залягання поршневих кілець, які відповідають за масу процесів під час робочого такту поршня. Залягання відбувається в основному через появу відкладень, які з часом перетворюються на твердий нагар.

Нагар блокує рухливість кілець, а також забиває технологічні отвори в компресійних, а також маслоз’ємних кільцях. В результаті такого явища знижується компресія в двигуні, а також погіршується подача мастила в циліндри. Працюючи в таких умовах, поршень піддається ще більшим навантаженням.

оскільки належної мастила немає, тертя відбувається практично “насухо”, при цьому через падіння компресії падає потужність і збільшується витрата палива.

Раджу почитати: Промивання двигуна: чи є в цьому сенс? Способи промивання двигуна і правильність її виконання

Ознаки залягання поршневих кілець

  1. Пропадає тяга, падає потужність. Авто погано розганяється і втрачає потужність при найменших навантаженнях (рух під гору, з навантаженням і т. Д.).
  2. Знижується компресія в циліндрах.Даний параметр, як правило, проявляється характерними для попереднього пункту ознаками, проте точно встановити, що компресія знизилася можна лише за допомогою проведення відповідних замірів. Перевірити компресію можна так!
  3. Двигун погано заводиться.Як правило, поршневі кільця, які залягли, впливають на запуск особливо в холодну пору, коли температура опускається нижче -5 С °.
  4. Мотор бере масло. Через неналежну мастила і зняття масла, воно підгорає і природно його витрата збільшується, а рівень падає.Похідні даного явища – синій дим з вихлопної і характерний запах гару і масла.

Залягання поршневих кілець причини

Поганий прогрів холодного двигуна. Хоч більшість сучасних виробників моторів стверджують, що в прогріванні силового агрегату немає необхідності, практика показує зворотне.

Регулярна їзда на не прогрітий двигуні, особливо коли відразу після запуску мотор отримує великі навантаження, веде до його несправності.

Холодний мотор, який отримав навантаження, працює на знос без належної мастила і з зазорами, в деталях, які зникають лише після прогрівання.

Низька якість моторного масла. Ті, хто любить економити на маслі для свого двигуна ризикує остаточно угробити мотор. Неякісне масло не має належних допусків, миючих компонентів, а також не володіє необхідною плинністю, отже, не може створити щільну масляну плівку.

Раскоксовка поршневих кілець

Якщо в моторі залягли поршневі кільця, вам так чи інакше доведеться дізнатися про те, що таке раскоксовка поршневих кілець. Процедура ця може проводитися різними способами, найбільш популярні з них я опишу нижче.

  • Метод перший . У камери згоряння через свічкові колодязі заливається склад гасу і ацетону в рівних пропорціях. Далі мотору дають час окіснуть, як правило, це день або добу в залежності від ступеня забруднення. Після цього свічки вкручуються на місце, а мотору після нормального прогріву дають нормальне навантаження під час руху. Це може бути траса і хороший розгін, при якому мотор зможе “откашлять” весь бруд і нагар, які містяться в циліндрах. Після завершення такої процедури необхідно замінити моторне масло, масляний і паливний фільтри.
  • Метод другий . У камери аналогічним чином заливається спеціальна промивка, здатна розчинити нагар і розблокувати поршневі кільця двигуна. На ринку існує маса різних товарів, призначених для цієї роботи, тому немає сенсу називати конкретні марки. Спосіб застосування приблизно такий же, однак все ж краще керуватися інструкцією по використанню тієї чи іншої хімії.

Якщо після промивання залягання поршневих кілець все ще не усунуто, залишається єдиний варіант – капремонт двигуна і заміна поршневих кілець. Капітальний ремонт двигуна може і не найприємніше захід, проте в деяких випадках це оптимальне рішення здатне швидко і гарантовано позбавити вас від проблеми залеглих кілець.

Як не допустити цього в майбутньому? Профілактика – краще лікування!

Слід дотримуватися ряду простих правил, які дозволять уникнути подібного явища в майбутньому.

  • Перш за все слід прогріти двигун хоча б кілька хвилин, а після початку руху старатися рухатися з мінімальною швидкістю до тих пір, поки мотор не набере потрібну температуру.
  • Не скупіться і заливайте тільки якісне масло в двигун. Гарне масло – запорука успіху будь-якого механізму. Використовуючи гарне масло, ви зможете уникнути проблем з двигуном, а також уникнути появи нагару, відкладень і інших неприємностей.
  • Проводьте проміжні огляди. По можливості робіть профілактичні огляди у фахівців, вимірюйте компресію в циліндрах, перевіряйте стан свічок, стежте за чистотою вихлопу, а також проводите комплексну комп’ютерну діагностику силового агрегату і всіх його систем.

Тільки такий підхід дозволить вам убезпечити себе і уникнути можливих проблем з поршневими кільцями і ЦПГ.

Однак якщо навіть вам довелося зіткнутися з проблемою залягання поршневих кілець, не варто сильно засмучуватися, будь-яка поломка піддається ремонту, а машина це перш за все залізо, яке ламається незважаючи на бренди та ціни.

Головне, щоб було здоров’я і бажання все це лагодити. Бережіть себе і спасибі за те, що дочитали до кінця.

У мене все, буду вдячний якщо поділіться цією статтею в соціальних мережах, використовуючи спеціальні кнопочки, розташовані під статтею. Всім поки, удачі!

Залягання поршневих кілець

Тип закритого кузова легкового автомобіля з багажником, структурно відокремленим від пасажирського салону і без підйомної двері в задній стінці.

Тип закритого кузова легкового автомобіля з дверима в задній стінці і укороченим заднім свесом.

Тип закритого кузова легкового автомобіля з дверима в задній стінці, багажником, об’єднаним з салоном, і дахом багажника продовженої до заднього габариту.

важливо

Тип закритого кузова легкового автомобіля, який є проміжним між седаном, універсалом і хетчбеком. Від хетчбека він відрізняється більшою довжиною заднього свеса: у ліфтбек він по довжині такий же, як у седана. Задня частина даху при цьому може бути як похилим, так і (рідше) ступінчастою, що нагадує седан.

Тип закритого кузова легкового автомобіля з двома дверима, одним або двома рядами сидінь і структурно відокремленим багажником, без дверей в задній стінці. Обсяг заднього пасажирського відділення зазвичай не перевищує 0,93 м³.

Тип кузова легкового автомобіля з відкидним м’яким або жорстким верхом і двома дверима. Число місць більше двох.

Тип кузова двомісного спортивного легкового автомобіля без даху або з жорстким дахом.

Тип кузова легкового автомобіля, який є різновидом спортивного 2-місцевого родстера з жорстко закріпленим вітровим склом, дугою безпеки (roll bar) ззаду сидінь, знімним дахом і заднім склом.

Тип закритого кузова легкового автомобіля, з жорсткою, зазвичай оснащеної підйомним склом, перегородкою між відділенням водія і іншим салоном. Кузов подовжений в різному ступені в порівнянні зі звичайним седаном.

Тип закритого кузова легкового автомобіля, виконаного за допомогою фізичної врізки в кузов додаткової секції, розташованої між передніми і задніми дверима, що сприяє подовженню салону.

Тип закритого кузова автомобіля, що володіє підвищеною прохідністю і збільшеним просвітом.

Порада

Тип закритого кузова автомобіля, що поєднує в собі властивості позашляховика і універсала або хетчбека.

Тип кузова комерційного двомісного автомобіля з відкритою вантажною платформою.

Тип закритого кузова комерційного двомісного автомобіля із закритою вантажною платформою (багажне відділення з дверима на задній стінці).

Тип закритого кузова легкового автомобіля, поєднаний з багажним відділенням, зазвичай – з трьома рядами сидінь. Збільшений внутрішній об’єм салону. Максимальна місткість салону – 8 пасажирів.

Тип закритого кузова комерційного автомобіля, що є автобусом малого класу з числом місць від 8 до 16 і непередбачуваними стоячими місцями.

Залягли кільця в двигуні: що робити, не розбираючи двигун?

Нерідко можна почути фразу, що двигун є серцем автомобіля. Це дійсно так. Головна характеристика, яка визначає надійність двигуна – це ресурс. Виходячи з цього можна судити, чи надійний автомобіль в цілому чи ні.

Адже ремонт двигуна – це завжди складна і дорога операція. Нерідко автовласники стикаються з таким явищем, як залягання кілець в двигуні.

Що робити в такій ситуації, в чому причина несправності? Про все це і не тільки – далі в статті.

ознаки проблеми

Залягання кілець в двигуні прямо пов’язане з компресією. Якщо говорити про бензинових моторах, нормальний показник компресії становитиме від 9 до 13 атм. Дизельні двигуни мають кілька іншу будівлю. Тому нормальної для них вважається компресія в 28-35 атм. При цьому не повинно бути істотного розбігу між циліндрами.

сторонні симптоми

Таким чином, визначити, що залягли кільця в двигуні (що робити, не розбираючи двигун, розглянемо трохи пізніше), можна по компресії. Однак є і сторонні ознаки, що говорять про цю проблему:

  • Високий витрата масла. В ідеалі, двигун і зовсім не повинен витрачати масло. Але як це часто буває (особливо на турбованих двигунах), старий двигун починає з’їдати від 100 грам масла на кожну тисячу кілометрів. Якщо потрібно доливати близько літра, це вже говорить про проблему. Такий витрата масла є ненормальним, і потрібно терміново щось з цим робити. Дана проблема пов’язана з виникненням зазору між стінками циліндрів і кільцями.
  • Характерний колір диму. Особливо на цей момент потрібно звернути увагу при покупці підтриманого авто, так як деякі продавці дають недостовірну інформацію про витрату масла. Якщо гази з вихлопної труби придбали синій колір, це говорить про підвищений витраті масла. Також при підвищенні оборотів або під навантаженням клуби диму помітно збільшуються. На справному двигуні вихлоп повинен бути безбарвним.
  • Поганий запуск двигуна «на холодну». Таке явище виникає як при мінусовій температурі, так і влітку.
  • Зниження потужності двигуна. Автомобілю важко долати затяжний підйом, йти на обгін. При цьому зростає витрата палива. Він може збільшуватися від норми аж до двох разів.

  Новий Land Rover Discovery Sport пішов по стопах Евока

Все це говорить про те, що залягли кільця в двигуні “Пріори” і інших авто. Важливо не ігнорувати проблему, а терміново приступати до її вирішення.

причини

Щоб розібратися в причинах, потрібно згадати роботу кілець. Вони розташовані в канавках поршня двигуна. Дані канавки досить широкі, що дозволяє забезпечити кільцям певний хід. Вони не прилягають впритул до поршня. При цьому кільця за рахунок розтискати сили щільно прилягають до стінок циліндра. Це і дозволяє забезпечити високий тиск в камері згоряння в кінці такту стиснення.

Згодом, відкладення продуктів згоряння забивають дані канавки. Це перешкоджає вільному ходу кілець. Вони застряють в канавках і не так щільно прилягають до стінок циліндрів. Тому в камері згоряння вже не створюється необхідне для корисної роботи поршня тиск.

Це також тягне за собою ряд інших проблем, які були описані вище. Це висока витрата масла, палива, падіння потужності і синій дим. Чому залягають кільця на двигуні? Фахівці виділяють кілька факторів:

  • Тривалий простій автомобіля. Виною тому зовсім не перший запуск після простою. Так, за цей час практично все масло осідає в піддоні, але масляний насос швидко нагнітає потрібний тиск. Причина в іншому. Це експлуатація авто на застояної маслі. Якщо машина довгий час стояла без руху (півроку і більше), рекомендується замінити мастильну рідину. Вона з часом густіє і перетворюється на щось на кшталт клею.
  • Експлуатація авто на короткі відстані без попереднього прогріву. Прогрівати машину на ходу можна, але тільки якщо поїздка буде більше п’яти кілометрів. В іншому випадку, в циліндрах буде утворюватися нагар. Він не встигне повністю вигоріти через малого часу роботи ДВС.
  • Неякісне масло. Потрібно остерігатися підробок і не купувати продукти по занадто низькою ціною.

Якщо залягли кільця в двигуні, що робити, не розбираючи мотор? Далі розглянемо кілька варіантів вирішення проблеми.

часткова очищення

В чому полягає суть цього способу? Для роботи нам потрібна рідина для очищення, на якій слід проїхати близько двохсот кілометрів. При цьому не можна істотно навантажувати двигун. Це пов’язано зі зміною в’язкості масла. Воно стає більш рідким після додавання промивної суміші.

  У компаніях Infiniti і Jeep змінилися президенти

Де придбати дану рідину? Сьогодні неважко знайти подібні засоби в автомобільних магазинах. Досить уточнити параметри двигуна, а потім використовувати промивання згідно з інструкцією. Додається вона через маслоналивную горловину.

недолік методу

Відразу відзначимо мінус даного способу. Нагар тут буде зчищатися тільки з маслоз’ємних кілець, а тому метод називається частковим. Однак він є і найпростішим. Також відзначимо, що після промивання таке масло потрібно злити. Тому найкраще робити цю операцію перед заміною масла.

Повне очищення двигуна

Якщо залягли кільця в двигуні ВАЗ-2115, що робити? Можна вдатися до повного очищення силового агрегату. Ця операція називається раскоксовка. Цей спосіб більш важкий, але ефективний. Як проводиться операція:

  • Двигун прогрівають до робочої температури.
  • Викручують все свічки. Якщо залягли кільця в двигуні дизель, що робити? В такому випадку викручуються форсунки.
  • Провертається колінчатий вал. Це потрібно для того, щоб виставити поршні в середнє положення. Так промивна рідина зможе потрапити в усі порожнини.
  • Для затоки рідини потрібно застосувати шприц. Можна використовувати медичний, одноразовий (бажано об’ємом близько 20 мілілітрів).
  • Свічки встановлюють на місце.
  • Вичікують час, вказане в інструкції до промивної рідини. Зазвичай на це потрібно не більше доби.
  • Щоб суміш рівномірно розподілилася, періодично провертають колінчастий вал в обидві сторони на 10 градусів.
  • Закривають свічкові кільця ганчіркою.
  • Прокручують колінвал, щоб рідина повністю пішла.
  • Встановлюються на місце свічки. Далі потрібно запустити двигун і дати йому попрацювати кілька хвилин на холостих.

Якщо залягли кільця в двигуні оппозіт, що робити, не розбираючи двигун? Даний метод не передбачає розбирання двигуна, а тому кожен може прочистити кільця самостійно.

Зверніть увагу

Для промивання потрібно використовувати спеціально призначені для цього рідини. Не рекомендується використовувати ацетон, гас і інші рідини. До такого способу вдавалися радянські водії в разі, коли залягли кільця в двигуні ВАЗ-2106.

Що робити може ацетон з мотором в такому випадку? Після промивання, з циліндрів повністю вимивається масло. При запуску двигун деякий час працює «на суху», що може спричинити утворення задирів.

Спеціалізовані промивні рідини не шкодять так, тому їх можна використовувати без побоювань.

  Купе OHMSS DBS Superleggera нагадало про Джеймса Бонда

Використовуємо присадки в паливо

Якщо залягли кільця в двигуні, що робити? Можна піти й іншим шляхом – придбати присадку в паливо. Сьогодні цей метод користується великою популярністю.

Цей спосіб простий, однак вимагає більше часу. Суть проста – в бак заливається кілька промивання, а далі речовина потрапляє в камеру згоряння, де і змиває нагар.

Серед переваг даного методу відгуки відзначають такі моменти:

  • Відсутність необхідності навіть часткового розбирання двигуна.
  • Можна не залишати двигун на добу. Промивання працює при русі. При цьому допускається їздити на високих оборотах (навпроти, це навіть прискорить очищення поршнів).
  • Не потрібно виконувати заміну масла, оскільки з ним промивка не взаємодіє.

Що робити, якщо залягли кільця в двигуні грунтовно? Потрібно розуміти, що такий метод не настільки ефективний, як попередній. Тому повністю нагар видалити не вийде. Якщо кільця залягли істотно, присадка в паливо не допоможе вирішити дане питання.

профілактика

Тепер ми знаємо, чому залягли кільця в двигуні і що робити з цим. Але щоб не стикатися з такою проблемою, краще знати заходи профілактики. Вони досить прості і зрозумілі:

  • Необхідно стежити за станом маслос’емних ковпачків. Про їх несправності повідомить високий витрата масла. Зволікати з заміною даних ковпачків не варто.
  • Заливати тільки перевірене масло. Також воно має відповідати всім допускам. Якісний продукт не повинен вигоряти в моторі. Якщо мотор почав його під’їдати, заливка масла з більш високою в’язкістю не вирішить проблему.
  • Обслуговувати двигун згідно з регламентом. Більш того, в наших умовах рекомендується скорочувати інтервал заміни масла до 10 тисяч кілометрів. Регулярна заміна запобіжить подібні ситуації, оскільки свіжий продукт має стійкі присадки і не вигорає, залишаючи нагар.

Якщо пробіг автомобіля більше трьохсот тисяч, кільця вже можуть зноситися. Це природний процес, тому на старих моторах в разі масложор рекомендується відразу виконати ремонт ЦПГ. Але почати, звичайно ж, краще з маслос’емних ковпачків (тим більше, якщо проблема тільки в витраті масла, а потужність і інші характеристики залишилися колишніми).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…