Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості дії

Багато автомобілістів стикаються з проблемою появи конденсату в вихлопній трубі і, як наслідок, появи крапель води в глушнику. Іноді це нормальне явище, але буває, що конденсат в глушнику – це такий собі тривожний маячок, який свідчить про несправності внутрішніх систем машини.

Звідки береться вода?

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїНа відео позбавлення від конденсату в глушителі Kia Rio

Головна проблема конденсату – непомітність. Більшість з нас просто не звертає увагу на його появу, поки кількість рідини не стане помітним неозброєним оком. Взимку, коли вода постійно переходить з одного стану в інший, це особливо небезпечне явище. Але і влітку рідина, що капає з вихлопної, теж не віщує нічого доброго.

Сам по собі конденсат – це в основному вода, яка утворюється при переході з газоподібного стану в рідке. У природі він формується постійно, але збитків не завдає. Але ось для автомобіля може стати проблемою.

Він може формуватися не тільки в глушнику, а й у міністерстві внутрішніх справ системах автомобіля: паливної, масляної, а також в системі охолодження. Він також накопичується в салоні, закритих ділянках кузова. У будь-якому випадку, шкоди від цього є.

Але його ступінь в кожному окремому випадку відрізняється.

У момент, коли ви глушите двигун, починається утворення конденсату в вихлопній трубі. Навіть якщо машина нова і повністю робоча. Це природне явища, від якого захиститися неможливо. Зовні вся система охолоджується куди швидше, ніж усередині.

Всередині глушника з’являються невеликі скупчення вологи, які за короткий час замерзають і покривають «нутрощі» крижаною кіркою.

Зверніть увагу

Фахівці стверджують, що особливої ​​шкоди в даному випадку це явище не завдає, проте багато водіїв ставляться до нього з побоюванням.

Справа в тому, що невелике скупчення вологи в глушнику при активній експлуатації автомобіля може, навпаки, свідчити про його справності і правильній роботі. Ось кілька прикладів того, як і чому відбувається утворення конденсату:

  • При активній експлуатації авто він буде формуватися завжди. У холодну пору року поїздки на машині і, зрозуміло, нагрів двигуна стають головною причиною його утворення;
  • Автомобілі з автозапуском сильніше схильні до цього явища. Труба прогрівається максимум за 20 хвилин, замерзлий конденсат тане, але ще не встигає випаруватися, а під потоком вихлопних газів вихлюпується назовні.
  • Якщо ви різко натиснете педаль газу, рідина з вихлопної труби вийде активніше через більшого тиску в вихлопної.

Висновок: якщо взимку в мінусову температуру капає вода з глушника, а кількість її невелика, це ще не привід для паніки і не причина їхати на найближче СТО, щоб проводити ретельну діагностику і ремонт.

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЩо робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЩо робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЩо робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЩо робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЩо робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості дії

Які небезпеки таїть в собі конденсат?

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїВідео про те як розморозити конденсат в глушнику

Утворюючи в глушнику, практично ніякої шкоди він не завдасть. Хоча і стає згодом головною причиною корозії. Але взимку процес корозії відбувається набагато повільніше, ніж в теплу пору року. Якщо взимку машину не прогрівати хоча б раз в день, кількість замерзлого конденсату в вихлопній може збільшиться до того рівня, що машина просто не буде заводитися вже через пару днів простою. Деякі радять, щоб уникнути подібних неприємностей просвердлити невеликий отвір в резонаторі, щоб непотрібна волога стікала. Однак таке рішення – не найкраще. Проблема в тому, що корозія металу навколо зробленої вами дірки відбуватиметься значно швидше. Як наслідок, після невеликої кількості часу вам доведеться повністю міняти вихлопну трубу. Погодьтеся, якби такий метод був дієвим,

Інша річ, коли конденсат накопичується в інших системах вашого автомобіля:

  • У двигуні. На горловині масло-заливний кришки може утворюватися білий наліт. Це теж вода, а вірніше – ознака її відсутності, що само по собі стає причиною багатьох додаткових проблем. Такий наліт може утворюватися і біля клапанів при пошкодженні прокладки, і на інших ділянках. Частина його теж може потрапляти в вихлопну трубу і виходити через неї. Це також може бути використовуваний вами антифриз, коли він потрапляє в масляну систему автомобіля. При цьому безпосередньо двигун може почати сильніше грітися. Але якщо нічого подібного не спостерігається, то турбуватися нема про що. У процесі змішування води і масла на поверхні двигуна також досить часто утворюється шар вологи. Однак в даному випадку вона в вихлопну трубу не потрапляє, і побачити її можна тільки заглянувши під капот. Але при нагріванні двигуна наліт швидко змивається і не становить загрози. Швидше за все, білий наліт з’являється через недостатню кількість води в маслі. При необхідності можна просто трохи її додати і розмішати. Заміну масла робити при цьому не обов’язково.
  • В бензобаку. Тут головна причина – низькоякісний бензин. У ньому може знаходитися деяка кількість води. Особливо, якщо ви заправитеся на старій заправці. У тих, хто їздить з повним баком і залишає машину в теплі, з цих проблем немає. При малій кількості вільного простору конденсату просто ніде утворюватися. Але якщо в баку палива мало, кількість вологи сильно збільшується. Однак, коли машина взимку знаходиться на вулиці, то різниця температури повітря і вашого паливного бака мінімальна. Тому роса практично не з’являється. А ось якщо залишати машину в теплому гаражі, то все відбувається з точністю до навпаки.

Вода в баку, яка також частково потрапляє в глушник, є не дуже хорошим знаком. Іноді вона може стати причиною збоїв в роботі свічок або паливного насоса. Але з бака волога також може потрапляти рухову систему.

Для дизельних двигунів це особливо небезпечно, адже через це можуть замерзати паливо-проводи, і фільтр тонкого очищення.

Сьогодні існують спеціальні удалители води, які вступають в хімічну реакцію з водою і перетворять її в речовини, які легко згорають разом з паливом, не потрапляючи при цьому в інші системи.

Головна проблема в тому, що в вихлопну трубу ця волога потрапляє далеко не завжди, тому залишається непоміченою до останнього. Але якщо ви бачите, що кількість виходить через неї рідини значно зросла без видимих ​​на те причин, потрібно ретельно вивчити інші системи автомобіля і перевірити їх на наявність конденсату.

Як боротися з водою в глушнику і чи варто це взагалі робити?

Для того, щоб волога не так активно накопичувалася в глушнику і швидше з нього виходила, є кілька дієвих способів:

  • Якщо у вашій машині є функція автоматичного прогріву і вона запускається кілька разів за ніч, але при цьому вранці рідина все одно продовжує капати з вихлопної, досить просто збільшити час прогріву. Справа в тому, що при короткочасному прогріванні глушник просто не встигає нагрітися до потрібної температури. Крім того, можна використовувати підігрівач.
  • Завжди ставити машину в гараж, якщо такий є.
  • Спробуйте замінити паливо на більш дороге. Цілком може бути, що значна частина використовуваного – це просто вода.
  • Щоб вода виходила в стані пара, а не рідини, можна завести двигун почекати пару хвилин, а потім поставити під нахилом передом вниз. Але цей варіант не особливо дієвий. Він не зменшує кількість конденсату, а просто змінює його форму. Однак, в деякій мірі знижує швидкість корозії металу глушника через вологу.
  • Також можна утеплити сам глушник негорючим утеплювачем або зробити додатковий рідинний підігрів.

Але всі ці дії все одно не захистять від появи конденсату взимку. Різниця температур за фактом нікуди не дівається. Ви тільки можете трохи знизити її, але повністю проблему це не вирішить.

Залежно від якості самого глушника він може прослужити вам від п’яти до десяти років. Далі в будь-якому випадку доведеться його замінити на новий.

Бажано від виробника і з додатковим захистом від корозії.

Корозія глушника, всупереч усталеній думці, утворюється в основному не через конденсату, а через агресивне середовище, що створюється вихлопними газами. Вода в глушнику – це лише один з факторів, що впливають на швидкість і ступінь корозійних процесів.

Боротьба з конденсатом, виходячи з цього, є часто порожній і марною тратою часу. Турбується слід тільки тоді, коли разом з водою з глушника йде густий білий дим. Це сигнал, що прийшов час замінити прокладку циліндрового блоку.

Та й то це потрібно тільки в тому випадку, якщо рівень антифризу став набагато швидше знижуватися.

Більшість автомобілістів хвилює не стільки чому з глушника капає вода, а яку загрозу це явище несе їх автомобілю. Як бачите, в переважній кількості випадків ніякої серйозної небезпеки таке явище саме по собі не несе. Однак регулярний огляд інших внутрішніх систем при цьому обов’язковий.

Всерйоз турбується варто тільки в тому випадку, якщо разом з конденсатом виходить дим непривичного кольору. Це вже може свідчити про несправності паливної системи або двигуна. В інших же випадках у вас немає особливих причин для занепокоєння.

Способи відігріти замерзлу вихлопну трубу автомобіля, а також перешкоджати обмерзання глушника

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїЗ проблемою утворення конденсату в вихлопній трубі автомобіля стикався практично кожен водій. Конденсат утворюється через перепад температур, і взимку в глушнику його утворюється більше, ніж влітку. Якщо в теплу погоду головна проблема, яка може виникнути через що утворився конденсату, це корозія глушника, то в зимовий період рідина призведе до замерзання вихлопної труби. Лід, що утворився з конденсату в глушителі, частково або повністю блокує можливість виходу відпрацьованих газів, що призведе до проблем з пуском двигуна. Пропонуємо в рамках даного матеріалу розібратися, що робити, якщо замерзла вихлопна труба автомобіля, і як уникнути подібних проблем в зимовий період.

Рекомендуємо прочитати: Як відкрити замерзлу двері автомобіля?

Що робити, якщо замерзла вихлопна труба автомобіля

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїГлушник автомобіля може обледенеть повністю або частково. З другим випадком впоратися простіше, для цього необхідно завести двигун і дати йому трохи попрацювати, періодично злегка підвищуючи обороти. Тепле повітря, що виходить з вихлопної системи автомобіля, з часом розтопить лід, що утворився по краях, і його нескладно буде витягти повністю.

У тому випадку якщо замерзла вихлопна труба автомобіля повністю, заводити двигун вкрай не рекомендується.

Навіть якщо відпрацьовані гази і виходитимуть крізь мікротріщини льоду і місце, де лід прилягає до глушника, цього недостатньо для роботи двигуна, і він буде глухнути.

Не варто прагнути завести мотор кілька разів, щоб нагнати тепле повітря в вихлопну систему. Подібна тактика призведе лише до того, що дим піде з-під капота, а це чревате наслідками.

Є кілька рекомендацій що робити, якщо замерзла вихлопна труба автомобіля:

  • Найкращий спосіб – відігріти вихлопну трубу автомобіля за допомогою будівельного фена або звичайного. Складність даного методу в тому, що далеко не всі водії в міських умовах можуть дозволити собі роздобути і підключити фен для обігріву глушника;
  • Викликати служби, які спеціалізуються на відігріванні вихлопних труб в зимовий період часу. Подібні фахівці є практично в кожному місті;
  • Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїВідбуксирувати автомобіль в гараж або крите приміщення, де встановлена ​​плюсова температура, а після дочекатися поки лід в глушнику розтане. Даний спосіб дієвий, але якщо терміново потрібно їхати на автомобілі, він не підійде. Також є варіант відбуксирувати машину на мийку або до місця, куди є можливість підвести теплу воду. Увага: Не слід відразу поливати вихлопну трубу окропом, інакше великий ризик появи на ній тріщин в результаті різкого перепаду температур;
  • Взяти шило або викрутку, і з її допомогою пробити дірку в льоду. Якщо обледеніння тільки кінець вихлопної труби, то виконавши невеликий отвір, можна буде завести машину, і виходять відпрацьовані гази отогреют глушник. Даний спосіб не найшвидший, але дієвий, якщо фена під рукою немає, а відбуксирувати автомобіль нікому.

Якщо ви видалили лід з глушника автомобіля, але автомобіль все одно не заводиться або відразу глухне, значить, обмерзання утворено не тільки на краю вихлопної труби, але і всередині неї.

Перевірити це досить просто – зробіть сніжок на повний діаметр глушника і вставте його, після чого знову спробуйте завести автомобіль. Якщо сніжок залишиться у вихлопній системі, значить, має місце глибоке обмерзання.

важливо

У таких випадках варіантів відігрівання значно менше: виклик фахівців з відігрівання або буксирування машини в опалювальне приміщення.

Деякі водії радять самостійно відігріти вихлопну трубу автомобіля за допомогою газового пальника, але для цього потрібно знати, в якому місці конкретно утворено обмерзання, і чи немає у вихлопній трубі залишків незгорілого палива, інакше велика небезпека загоряння.

Як можна перешкоджати замерзанню глушника

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїКращий спосіб позбутися від проблеми з обмерзанням вихлопної труби автомобіля – це регулярна профілактика. Щодня рекомендується не тільки оглядати автомобіль на наявність льоду на глушнику, а й перешкоджати цьому, видуваючи утворився конденсат з вихлопної системи. Для цього достатньо завести машину, кілька разів підняти обороти, щоб видути наявний конденсат з вихлопної системи, і після цього можна глушити двигун.

Слід зазначити, що при сильно низьких температурах необхідно форсувати графік видування конденсату з вихлопної системи автомобіля. Наприклад, якщо на вулиці температура нижче -30 градусів за Цельсієм, рекомендується кожні 12 год заводити двигун і продувати утворився конденсат.

( 410

Конденсат в глушнику: причини появи, проблеми

Згодом у вихлопній трубі починає накопичуватися конденсат, і це стає для автомобілістів великою проблемою. Всередині глушника набирається вода, а це значить, що у внутрішній системі автомобіля з’явилися несправності.

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості дії

Чому з’явилася вода?

    Конденсат малопомітний. Автомобілісти не звертають на нього уваги, поки це не стане великою очевидною проблемою. У холодну пору року таке явище дуже небезпечно, адже вода через зміну температур то газоподібний пар, то рідина. Влітку таке явище також не є гарантом належного функціонування вихлопної системи машини.

    Конденсат – це зібралася вода з малою домішкою інших речовин, яка виходить при переході з пари в рідину. Це звичайне природне явище, що не викликає негативних наслідків.

Як правило, конденсат утворюється як в глушнику, так і в інших робочих системах авто: олійною, паливної або в системі охолодження. Рідина може зібратися в закритих частинах кузова або салоні.

Деяка ступінь шкоди в будь-якому випадку є.

    В вихлопній трубі конденсат утворюється під час заглушки двигуна автомобіля. На це нормальне природне явище не впливає ні вік машини, ні її рівень справності.

Усередині глушник покривається крижаною кіркою через накопиченої вологи, яка через пару десятків хвилин замерзає.

Багато автомобілістів побоюються таких явищ, хоча фахівці з автомайстерень впевнені, що воно не завдає шкоди.

    Оскільки мале скупчення вологи в глушнику відбувається природним чином, то її поява може гарантувати справність і правильне функціонування автомобіля.

Конденсат може утворюватися з різних причин:

  • постійне використання автомобіля. В такому випадку конденсат утворюється завжди. Особливо часто і багато, коли їздити на авто взимку;
  • Через автозапуску автомобіля. Щоб трубі розігрітися, має піти близько 20 хвилин. В цей час конденсат, який встиг замерзнути, тане, але, не встигнувши випаруватися, виходить назовні з вихлопними газами;
  • Високий тиск у вихлопній трубі. Коли натискається різко педаль газу, вода з труби виходить також інтенсивно.

Конденсат небезпечний для авто?

    Скупчившись в глушнику, конденсат майже нешкідливий. Найчастіше він просто викликає корозію металу, яка при теплій погоді відбувається швидше, ніж в холодну пору року. Взимку потрібно регулярно прогрівати машину, адже скопилася в вихлопній трубі замерзлий конденсат може перебільшити допустимі рівні, чому автомобіль перестане заводитися через кілька днів простою.

Щоб уникнути подібних ситуацій, можна зробити маленький отвір в резонаторі, тоді побічна волога буде стікати. Але це не вирішить проблем. Просвердлена дірка Скоп’є навколо себе ще більше корозії. Таке тимчасове рішення буде в будь-якому випадку вимагати змінити вихлопну трубу цілком.

Погодьтеся, виробники автозапчастин впровадили б цей метод самостійно, якби він був дієвим.

Конденсат може зібратися і в інших автомобільних системах:

  • В бензобаку конденсат накопичується через низьку якість бензину. У ньому може бути присутня вода. Найчастіше таку «суміш» можна виявити на старій заправці. Грамотні автомобілісти щоб уникнути проблем з бензобаком, залишають його завжди повним і ставлять машину в теплі. Через переповненого бака конденсату немає місця для скупчення. Інакше волога швидко набирається. Чи не відбувається скупчення вологи і в холодну пору доби, коли температура в паливному баку і повітря зовні приблизно однакова. У теплому гаражі все відбувається навпаки.
  • У двигуні може покритися білим нальотом на шийці кришка, куди заливають масло. Це відбувається через відсутність води, що також спричиняє велику кількість інших проблем. Якщо прокладка ушкодилася, то такий наліт може з’явиться біля її клапанів або на інших ділянках. Він може випадково потрапити в вихлопну трубу, звідки вилетить назовні. Наліт може утворитися через антифризу, який також випадково може потрапити в масляну систему машини. Такі випадки призводять до того, що двигун починає розігріватися в кілька разів швидше. Якщо ні того, ні іншого в своєму автомобілі ви не виявили, то і переживати нема чого. Коли масло і вода змішуються, верх двигуна покривається вологою. Її виявити можна тільки під капотом, а в вихлопну трубу вода не проникає. Щоб наліт не накопичувався, потрібно всього лише регулярно розігрівати двигун. В такому випадку це не становитиме загрози. Причина появи білого нальоту може критися в малій кількості води в маслі. Тоді можна просто додати її трохи і перемішати. І зовсім не обов’язково пере заливати або міняти масло повністю.

    Погано, коли вода потрапляє в бак глушника. Це може привести до порушення роботи паливного насоса або функціонування свічок. Також вона може потрапити в систему двигуна.

Особливу небезпеку це становить для дизельних двигунів, у яких може замерзнути фільм тонкого очищення або паливо-проводи. Сьогодні винайдені універсальні удалители води.

Порада

У ній вони викликають хімічні перетворення, через що вода стає речовиною, швидко згорає разом з паливом і не порушує функціонування інших систем.

    Проблема може полягати лише в тому, що волога, що накопичились у вихлопній трубі, непомітна дуже довго. Однак, якщо з вихлопної систем стікає занадто багато рідини, то слід провести ретельну діагностику автомобіля, перевіривши всі системи на скупчення конденсату.

Чи варто боротися з водою в глушнику і як це зробити?

Розглянемо кілька способів, які допоможуть швидко вигнати з глушника накопичилася вологу:

  • Використовуйте функцію автопрогрева, яка буде розігрівати двигун вашого автомобіля кілька разів протягом ночі. Якщо незважаючи на це волога все одно накопичується у великій кількості і випливає з вихлопної труби, зробіть великим час прогріву. Просто глушник повинен нагрітися до певної температури. Якщо немає функції автоматичного прогріву, можна використовувати додатковий обігрівач.
  • Щоб уникнути перепаду температур, по можливості залишайте машину в гаражі.
  • Замініть даний паливо більш дорогим. Може бути те, що ви використовуєте зараз, наполовину складається з води.
  • Змініть форму конденсату. Нехай це буде пар, а не проста рідина. Для цього дайте двигуну попрацювати пару хвилин, після чого поставте передом вниз під невеликим нахилом. Такий варіант дієвий всього на пару відсотків, але корозія металу глушника через вологу зменшитися.
  • Спробуйте утеплити глушник. Для цього можна використовувати рідинний підігрів або негорючий утеплювач.

    Перепади температур відбуваються постійно. Тому навіть перераховані вище процедури не стануть перешкодою для утворення конденсату взимку. Вони вплинуть на кількість його освіти, але не вирішать проблем.

Як правило, в таких умовах глушник буде справно працювати від п’яти до десяти років. Далі – заміна на новий.

В такому випадку не потрібно скупитися, тому краще купити глушник від якісного виробника з захистом від корозії металу.

    Чи не конденсат, а зовнішнє середовище і вихлопні гази призводять до утворення корозії глушника. Волога в глушнику незначно підвищує швидкість і стадію корозійних процесів. В такому випадку не потрібно боротися з утворенням конденсату.

Ця марна трата часу. Але якщо з глушника разом з водою надходить густий білий дим, потурбуйтеся. Потрібно терміново встановити нову прокладку циліндрового блоку. Тільки за умови, що це також вплинуло на зниження рівня антифризу.

    Через виділень води з глушника автомобілісти починають переживати тільки тоді, коли дізналися, що це загроза для їх машини. Адже в більшості випадків це невинне явище. Щоб запобігти розвитку проблем, краще постійно оглядати інші внутрішні системи автомобіля, перевіряти їх функціонування.

    Коли разом з водою з глушника йде дим незвичайного кольору, тоді потрібно бити на сполох. Це пряма вказівка ​​на несправності рухової і паливної систем. Інакше не варто турбуватися.

Чому швидко прогорає глушник?

Що робити, якщо замерзає вихлопна труба і глушник?  прості діїДосить часто від багатьох автомобілістів доводиться чути, що ось … тільки замінив глушник, не минуло ще й року, а він знову прогорів, розсипався і машина знову почала гарчати. Чи замислювалися ви, в чому причина? Чому глушник прогорає так часто? Якщо ця проблема є для вас актуальним, або якщо ви просто хочете орієнтуватися в даному питанні, ми з радістю розповімо вам, чому швидко прогорає глушник, і що служить цьому виною?

П ому прогорає глушник?

Якщо у вас прогорів глушник, проблема не обов’язково може бути в автомобілі, як багато хто вважає … Мовляв, клубки вихлопного газу б’ють з такою силою, що деформують метал.

Все банально просто – як самого глушника. Нинішні деталі, зокрема глушники, випускаються такої якості, що без сліз неможливо говорити.

Метал не має ніякої обробки і тому він сильно схильний до зовнішнього впливу.

Отже, однією з причин, через яку прогорів глушник, є зовнішній вплив. Якщо машина зберігається на вулиці і в сонце, в дощ, і сніг, не дивуйтеся, що швидко прогорає глушник. Всьому виною природне окислення металу.

Давно доведено, що глушники швидко прогорають тоді, коли автомобіль довго працює на холостих обертах, їздить на невеликі відстані. Завдяки відсутності природного охолодження, вихлопна труба перегрівається. Ось вам і відповідь на питання «з-за чого прогоріла труба глушника?»

Перепади температур – теж смертельне явище для глушників. При низьких температурах в глушнику з’являється вода – конденсат, а він надає руйнівні впливи на будь-який метал.

Прогорів глушник – наслідки будуть?

В принципі, ніяких серйозних наслідків від цієї неприємності чекати не варто. Єдине, що приносить незручність – це збільшення гучності роботи автомобіля, що не кращим чином позначиться на комфортності автомобіля. А в іншому, очікувати якихось більш серйозних проблем не варто.

Як відремонтувати прогорів глушник?

Відповісти на питання: «прогорів глушник що робити?», – ми можемо дуже просто. Все залежить від ступеня збитку. Якщо у вас в глушнику утворилася не надто велика діра, її можна просто заварити, деякий час старий глушник ще проходить.

Як варіант, можна придбати на авторинку комплект для ремонту глушника, однак це теж є лише тимчасовим вирішенням цієї проблеми.

Безумовно, найкращим способом буде установка нового глушника, правда, потрудіться вибрати вихлопну трубу хорошої якості, інакше незабаром знову доведеться займатися подібною справою.

Що робити, якщо прогорів глушник?

Досить часто водії переживають таку напасть як запах вихлопних газів в салоні автомобіля, а також підвищений шум роботи транспортного засобу. Дані неприємності сходяться до однієї причини – прогорання глушника. Насправді, пересуватися на такому автомобілі просто неможливо через постійний шум, який не тільки змушує перехожих з жахом обертатися, але і викликає сильний головний біль у водія. Давайте разом розберемося з тим, як же боротися з цією проблемою?

Причини прогорання глушника

Якщо Вас спіткала така проблема як прогар глушника, то це не обов’язково означає те, що проблема криється всередині самого автомобіля, як часто вважають багато. Здається, ніби кубики вихлопних газів б’ють з такою силою, що від цього навіть метал деформується.

Все криється в простому і до болю банальне – якість виконання самого глушника. Сучасні автомобільні деталі, і глушники в тому числі, випускаються в такій якості, що залишається тільки, як то кажуть, «обійняти і плакати».

Метал без будь-якої гідної обробки сильно схильний до зовнішніх подразників і впливу навколишнього середовища.

Зверніть увагу

Отже, однією з основних причин прогорання глушника можна назвати зовнішній вплив на нього. Якщо зберігання автомобіля відбувається не належним чином – на вулиці в палюче сонце, проливний дощ і сніг, – тоді не дивуйтеся тому, що глушник прогорить дуже швидко. Виною всьому виступає природний процес окислення металу.

Давно був доведений той факт, що швидкий прогар глушника відбувається тому, що автомобіль довгий час працює на холостих обертах і пересувається на невеликі відстані. Завдяки тому, що природне охолодження в глушнику відсутня, відбувається перегрів вихлопної труби. Ось Вам і детальний і проста відповідь на досить частий питання: «А чому прогоріла труба глушника?»

Температурні перепади – також смертоносне для глушників явище. При низьких температурах в глушнику виникає скупчення води – конденсату, а він, як відомо, надає руйнівний вплив на будь-який метал.

А які наслідки?

В принципі, панікувати з приводу прогорів глушника не потрібно. Єдине, що доставляє дискомфорт – це збільшення гучності роботи автомобіля, що не найкращим чином позначиться на його комфортабельності. А в іншому, очікувати чогось більш серйозного зовсім не варто.

Як виправити прогорання глушника?

Існує кілька способів проведення ремонту вихлопних систем автомобілів: за допомогою препаратів автомобільної хімії, зварювальних робіт, заміни складових, а також всіляких народних засобів. Відмінність між ними полягає в процесах їх трудомісткості, витрати і, звичайно ж, як.

Сварка

Найефективніший з методів ремонтування елементів автомобільної вихлопної системи. Якщо грамотно відремонтувати глушник і резонатор цим шляхом, то вони Вам прослужать вірою і правдою ще дуже довго і надійно. Найкраще якість роботи вихлопної системи досягається шляхом повної заміни прогорів глушника або його оболонки, або резонатора. Для цього по продуктивністю виріб глушнику робляться картонні викрійки, а вже далі по ним вирізують і згинають листовий метал.

Внаслідок того, що товщина стінок вихлопної системи досить мала, зварювати метал краще з використанням вуглекислотного автомата. Шви під час такої зварювання виходять досить еластичними, що перешкоджає появі вібраційних тріщин.

Використовувати електронну і газове зварювання недоцільно в цьому випадку з кількох причин. Перше, тонкий метал, з якого зроблена вихлопна система часто прогорає при такому ремонті. Друге, зварювальні шви виходять занадто твердими і тендітними, тому розтріскуються надалі.

Після зварювання шви зачищаються і покриваються вогнетривким матеріалом.

заміна

Найдорожчий вид ремонту вихлопної системи автомобіля, хоч і радикальний, і кращий. Його рекомендують в будь-якому випадку, особливо, якщо вартість нового глушника прирівнюється до вартості ремонту старого. Це, в першу чергу, відноситься до вітчизняних автомобілів та іномарок економ-класу.

Купуючи нові запчастини вихлопних систем, перевіряйте їх на відповідність розмірам, кутах вигину труб, відсутність перекосу фланців і інших недоліків, які можуть привести до труднощів при монтажі. При цьому обов’язково майте при собі старий глушник, який хочете замінити. Щоб уникнути таких складнощів, радимо купувати деталі іменитих, вже добре зарекомендували себе виробників. В Україні – це продукція заводу «Моторсіч», а також зарубіжних торгових марок Walker, Bosal, Rosi, Tesh і ін.

Також можна зустріти і запасні частини польських і турецьких виробників. Купуючи їх, ми Вам радимо не тільки порівнювати геометрію їх розмірів, але також цікавитися і їх внутрішнім наповненням.

важливо

Трапляється таке, наприклад, що нутрощі основного бачка виявляються повністю порожніми. Визначити це можна за вагою.

У той час коли брендовий глушник важить приблизно 5 кілограм, його підробка в два рази легше.

автохімія

Взявши будь-який препарат з підрозділу автомобільної хімії і прочитавши його опис та інструкцію, Ви розумієте, що обіцяють Вам забагато, але виконують вони свою функцію добре, тільки ось на протязі короткого періоду близько року. Після все ж належить серйозний ремонт або навіть повна заміна частин вихлопної системи автомобіля.

На сьогоднішній день ринок буквально кишить різними наборами високотемпературних мастил, пластирів, паст і бандажів. За їх допомогою можна досить швидко відремонтувати дрібні тріщини, щілини і отвори, навіть не знімаючи вихлопну систему з автомобіля, а також провести ремонт всіх деталей вихлопної системи від «штанів» колектора до вихлопної труби.

Незважаючи на свою універсальність, цей спосіб ремонту також наділений своїми недоліками. Якщо залатати дірка в одному місці неабияк прослужила вихлопної системи, присутня велика ймовірність того, що незабаром вона з’явиться в іншому. Латки і бандажі добре утримуються тільки на досить рівних поверхнях. А в тих місцях, де тріщини були викликані механічними навантаженнями і в місцях зварних швів, такі пасти і засоби швидкої зварювання тримаються, на жаль, не завжди, не дивлячись на свою разрекламированность. В один час керамічна латка розтріскається, і Ви знову можете втратити свій глушник десь в дорозі.

«Народні» способи ремонту

Для продовження життя вихлопної системи, її деталі одягають в азбестові сорочки, які прикриваються бандажем з тонкого листового металу. Але азбест – це шкідлива речовина для людського організму і навколишнього середовища. Час від часу така сорочка наповнюється набилася брудом, вологою і сіллю.

Вода випаровується і розпушує азбест, що прискорює процес корозії. Для зменшення шкоди цих небажаних явищ, у щілини між сорочкою і чохлом заливають відпрацьоване масло. Після того як масло прогорить, воно утворює плівку, що не пропускає в азбест вологу.

Для того щоб захистити зовнішні частини випускної системи, їх покривають шаром графітової мастила.

Є також ще один досить старий і перевірений спосіб захисту вихлопної системи. Перед установкою в неї необхідно залити відпрацьоване масло, глушник збовтати, а надлишки злити. Залишки масла вигорають, утворюючи плівку, яка певний час захищає глушник зсередини від корозії.

Порада

Відзначимо, що перераховані вище методи неприйнятні для вихлопних систем з секціями ніжного каталізатора, а також з мінеральної або базальтової ватою. Для того щоб загерметизувати систему, необхідно використовувати скловолокно, просочене звичайним силікатним клеєм, який за своїм хімічним складом схожий зі звичайним склом. Він вогнетривкий і вільно витримує екстремальні температури.

Склотканина варто краще застосовувати не парафіновану, в іншому випадку доведеться її прокип’ятити, щоб видалити весь парафін. Така тканина, вже просочена клеєм, наноситься на зачищений пошкоджений холодний ділянку і витримується пару діб. Недоліки такого ремонту полягають, знову ж таки, в невисокій механічної міцності отриманого клейового з’єднання.

Спрощена заміна

У деяких випадках, коли вихлопна система містить додатковий глушник, каталізатор і стоїть за ним резонатор, загальний рівень гасіння шуму вихлопу дозволяє обійтися без основного глушника.

На практиці він прогорає і відвалюється першим і його можна замінити прямоточною трубою, завдання якої – просто вивести відпрацьовані гази за габарити автомобіля.

Діаметр труби необхідно вибрати за розміром вихідного патрубка резонатора, а потрібну форму їй можна надати місцевим вигинанням так, щоб вихідний отвір збігалося з колишнім становищем вихлопної труби замінюють глушника. Нові хомути кріплення труби необхідно підігнати під старі гумові елементи підвіски.

Такий глушник з нержавійки для Ford Sierra обійдеться приблизно в 80 гривень, коли оригінал коштує в середньому в чотири рази більше. Після його заміни вихлопної звук залишається практично незмінним, а силовий агрегат набуває в свій табун ще кілька коней. Але, як Ви вже зрозуміли, свої недоліки присутні і тут. По-перше, зробити таку заміну можливо далеко не на кожному автомобілі, а по-друге, можна потрапити під статтю «Недозволене переобладнання транспортного засобу».

Фарбувати чи ні?

Глушник краще фарбувати. Експлуатація вихлопних систем відбувається воістину на дев’ятому колі пекла, тому своєчасна фарбування може уповільнити зовнішню корозію труб. Досвід показує, що заводська фарба зазвичай носить чисто декоративний характер.

Тому перед тим як монтувати нову вихлопну систему, ми рекомендуємо видалити заводську фарбу і покрити весь глушник вогнетривким лаком з домішками алюмінієвої або бронзової пудри, або іноземними аерозольними препаратами, які витримують температуру 450-650 ° С.

Якщо глушник вже занадто старий і проржавілий, то тут вже ніяка фарба не допоможе.

Чому прогорає глушник і як продовжити йому життя

Про глушнику автомобілісти згадують, як правило, лише коли машина починає видавати жахливий рик, а то і зовсім втрачає частину випускної системи прямо під час руху. Тим часом, система вихлопу відноситься до найбільш важливим і вимагає пильної уваги. Розповідаємо, чому прогорає глушник, і як продовжити йому життя.

Скільки служить глушник

Глушник будь-якого автомобіля, яким забезпечені всі без винятку машини з двигунами внутрішнього згоряння, служить всього кілька років.

На практиці в російських умовах його безпроблемна експлуатація обчислюється терміном в 3-6 сезонів, після чого в системі відкриваються численні проломи, через які починають виходити розпечені відпрацьовані гази.

Цей процес супроводжується посиленням гучності роботи мотора і появою дискомфорту під час руху. Не помітити таких симптомів здатний, хіба що, тугий на вухо.

Система випуску відпрацьованих газів функціонує в екстремальних умовах і зазнає впливу високих температур, вібрацій та зовнішніх забруднювачів, які і зумовлюють недовге життя її компонентів.

Усередині через глушник проганяється величезний обсяг розпечених газів, а зовні його атакують атмосферні опади, бомбардують камені і окислюють реагенти, якими дорожники рясно поливають вітчизняні напрямки в зимовий період.

Як влаштований глушник

Глушник середньостатистичного легкового автомобіля простий лише зовні. Насправді це досить хитромудра конструкція, розрахована інженерами під роботу на конкретному автомобілі і саме вашому двигуні.

Зверніть увагу

У систему вихлопу входить не тільки так звана кінцева «банку», а й випускний колектор, каталітичний нейтралізатор, вихлопна труба і самі глушники – передній, середній і задній. Швидше за все в цій системі руйнуються так звані «банки» і трубопровід.

Колектор і каталітичний нейтралізатор виконуються виробниками досить надійними і справно служать впродовж всього терміну експлуатації машини, в той час як «банки» глушників і трубопровід доставляють чимало клопоту і швидко виходять з ладу.

Якщо вихлопна труба виконує всього одну функцію – вона несе гази і пари від колектора до інших компонентів, – то глушники покликані зменшувати шум і вібрації, а також забезпечувати нормальний перебіг вихлопу без обмеження динамічних характеристик двигуна.

Ще однією функцією системи є зниження шкідливих викидів в атмосферу і відведення шкідливих речовин від салону автомобіля.

Скільки мішків цементу можна возити в багажнику легковика.

Внутрішня начинка глушників є хитру систему перегородок і перфорованих труб, доповнених термостійкої звукопоглощающей набиванням, зовні ж «банки» мало чим відрізняються. Термін служби цих деталей зумовлений конструкцією, якістю виготовлення і матеріалами, з яких виконаний глушник.

секрети якості

Деталі автомобільних глушників цивільних автомобілів виконуються з різних сортів стали – звичайної (чорної), алюмінійовані (алюмінізірованной), алюмоцинкових і нержавіючої. Остання здатна служити практично вічно і є найбільш дорогий і безпроблемною.

Саме в матеріалі, з якого виготовлений глушник, і криється основний секрет його ресурсу. Більшість автовиробників на конвеєрі постачають свою продукцію виробами з алюмінійовані стали, яка чинить опір корозії помітно краще, ніж сталь звичайна. При цьому вартість такого матеріалу лише трохи вище, ніж у останньої.

Алюмоцинк майже ідентичний за своїми властивостями алюмінійовані стали. Вироби з обох цих матеріалів корозія перемагає все за 3-6 років, а з глушниками зі сталі чорної справляється не більше ніж за пару років. Глушники з «нержавійки» надзвичайно рідкісні в «стоці» і є долею преміальних автомобілів. Купити їх у вільному продажі досить складно.

важливо

Високоякісні «банки» глушників виконуються двошаровими, що додатково продовжує їм життя.

Як зношується глушник

Знос глушника в процесі експлуатації машини відбувається як зовні, так і зсередини. Головним ворогом цього компонента є вода, що виникає через осадження конденсату на внутрішніх поверхнях і вступає в з’єднання з хімічними елементами, що містяться у вихлопі.

В результаті утворюються кислоти. Висока температура виступає додатковим каталізатором в процесі окислення і стоншування деталей вихлопної системи.

Всупереч розхожій думці, глушник руйнується в основному не зовні, а з внутрішньої сторони, тому зовнішня забарвлення і захист корпусу майже ніяк не впливає на реальний ресурс деталі.

Як продовжити глушнику життя

У Мережі є чимало всіляких рекомендацій, нібито здатних продовжити життя автомобільним глушникам. Більшість з них зводиться до фарбування жаростійкими фарбами і заливкою всередину «чудодійних» складів на базі відпрацьованих масел і графітової мастила.

На жаль, в реальності всі ці методи практично ніяк не впливають на терміни служби системи. Так само як і свердління дірок в корпусі «банок» для відведення конденсату – нічого крім посилення смороду, звуку і прискореної корозії ви цим не доб’єтеся.

А такі методи реально продовжують глушнику життя:

– намагайтеся не їздити на короткі відстані

Найбільша кількість конденсату утворюється у вихлопній системі при перепадах температур – в процесі прогріву мотора і після того, як ви його глушите. Чим вище різниця температур між прогрітим станом системи і температурою навколишнього повітря, тим більше води осідає в системі.

Саме кількістю циклів нагріву / охолодження і визначається багато в чому ресурс елементів вихлопної системи. Зловживати використанням програмованого автозапуску в зимовий період ми також не рекомендуємо з цієї ж причини.

Порада

Час від часу «пропалює» систему випуску, розкручуючи двигун до високих обертів – це відмінно очищає внутрішні поверхні від оксидів і виганяє з глушника вологу.

– уникайте пошкоджень глушника

Будь-які зовнішні пошкодження глушника, що виникають в процесі експлуатації автомобіля, – потенційні осередки прискореного утворення корозії. Великі камені, «піскоструй» і, особливо, різкі перепади температур (наприклад, подолання річки вбрід) сприяють ослабленню зварних швів у ущільнень компонентів, що зменшує ресурс глушника.

– стежте за кріпленням глушника

Пам’ятайте, що довга і безпроблемна експлуатація системи випуску можлива тільки в тому випадку, якщо на нього буде передаватися мінімальну кількість вібрацій. Для їх придушення глушник кріпиться до кузова спеціальними резинометаллическими підвісами, що забезпечують вільний хід системи. Вихід з ладу опор двигуна також призводить до підвищеного зносу глушника.

– вчасно знаходите і усувайте збої в роботі двигуна

До прискореного виходу з ладу приводять збої в системах живлення і запалювання двигуна. Нестабільна робота і «троение» серйозно підвищують рівень паразитних вібрацій і розхитує зварні шви, а паливо, що не згоріла в моторі, дожигается в самому глушнику і нерідко призводить до бавовни в трубопроводі.

– використовуйте тільки якісні комплектуючі

При ремонті вихлопної системи застосовуйте тільки високоякісні компоненти, виконані серйозними виробниками з правильних матеріалів. Чорна сталь, складки на трубах, криві зварні шви і малу вагу системи – приводи, щоб відмовитися від покупки сумнівних виробів. Тільки надійні компоненти служать дійсно довго, особливо якщо мова йде про автомобільний глушнику.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…