Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Коли перед потенційним автовласником, постає питання про вибір відповідного автомобіля, доводиться серйозно поламати голову над особливостями комплектації і нюансами обслуговування тієї чи іншої марки авто. Куди не йшло, якщо згаданий вище вибір стоїть перед досвідченим автолюбителем, але що робити, якщо доведеться зробити покупку своєї першої машини, а отримати досвідчений рада – не представляється можливим?

Chevrolet Aveo

Яскраво виражений бюджетний автомобіль , який комбінує в собі передові технології, витончений дизайн і гідні ходові характеристики – Chevrolet Aveo, завоював довіру автолюбителів і користується значним попитом у Росіян.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Передньопривідний чотиридверний седан, користується популярністю у сімейних пар, а п’ятидверний хетчбек – результат вибору більш молодої аудиторії. Обидва варіанти виконання є малобюджетне, але темпераментно транспортний засіб.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Оснащений, в стандартній комплектації, двигуном 1,4 л Chevrolet Aveo, має відчутний показник потужності рівний 103 л . С. , Розганяючись до «сотні» всього за 12 секунд. Робочі характеристики витрати пального при русі в змішаному циклі становлять 6,5 л / 100 км .

Його більш потужний аналог, присутній на російському ринку, має об’єм двигуна 1,6 літра і «зберігає» під капотом значні – 120 л .

Дорожній просвіт у автомобіля становить 155 мм , при довжині колісної бази 2525 мм , що надає машині привабливий і соразмеренность зовнішній вигляд.

Автомобіль має в своєму розпорядженні досить широкий перелік стандартного устаткування, притаманний більшості моделей економ-класу.

Chevrolet Lacetti

Тісний на перший погляд, але цілком просторий всередині – Lachetti, являє собою скромний і цілком доступний автомобіль, без особливих амбіцій, але з почуттям власної гідності.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Оздоблення Lachetti, в основному з якісного пластику з приємною несподіванкою у вигляді елегантного шкіряного керма . Хоч, зовні, авто і не рясніє викликає дизайном кузова або фар, щодо пропонованої за нього ціни на ринку країни – є досить демократичною і привабливою моделлю. Явним «коником» даної моделі можна вважати багажне відділення.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Lacetti може бути оснащений трьома бензиновими «атмосферником»:

  • 1,4-літровий бензиновий двигун, потужністю 95 к.с. Середня витрата в змішаному режимі складає 7.2 літра на 100 км пробігу. Поєднується з п’ятиступінчастою МКП.
  • 1,6-літровий бензиновий двигун, потужністю 109 к.с. Доступна як стандартна механічна «п’ятірка», так і чотирьох діапазонна АКП. Витрата становить 7-8 літра на 100 км пробігу, в залежності від типу коробки передач.
  • Найпотужніший двигун серії з об’ємом 1,8 літра і 121 «конячкою» під капотом. Витрата 7,5-8,5 літра на «сотню», виходячи з встановленої трансмісії.

Машина володіє значним дорожнім просвітом, щодо схожих альтернативних моделей, який становить 162 мм , при довжині колісної бази 2600 мм . З огляду на різноманітність комплектації і жорсткі кузовні розміри, Lachetti відмінно підходить для Російських доріг.

З огляду на приналежність обох розглянутих моделей, до одного і того ж світового бренду автомобільної промисловості, в мінімальних комплектаціях Aveo і Lachetti досить багато спільного:

  • Автомобілі мають заводську тонування, шляхом нанесення плазмового напилення або тонуючого матеріалу.
  • Рульове колесо обладнано пристроєм коригування кута нахилу і підсилювачем.
  • Моделі мають сталеві 14-дюймові колеса з передбаченої «запаскою» того ж розміру.
  • Зовнішні кузовні деталі і бампера пофарбовані виключно в колір автомобіля.
  • Передні електросклопідйомники.
  • Чотири високоякісних акустичних динаміка.
  • Іммобілайзер.
  • Індикатор, який контролює замикання ременя безпеки водійського крісла.

Індивідуальність розглянутих автомобілів

Головна консоль Aveo, буквально притягує своєю екстравагантною і викликає обробкою. Lachetti ж, не може похвалитися оригінальним дизайном, але цей факт ніяк не відбивається на чудовому функціонал автомобіля.

Оздоблення і інтер’єр салону кожної з моделей, хоч і відрізняються в стилі оформлення, але принциповими їх відмінності назвати ніяк не можна. Для порівняння «невидимих» людським оком параметрів, важливо відштовхуватися від індивідуальних технічних особливостей кожного з автомобілів.

Переваги Chevrolet Aveo:

  1. При порівнянні двох машин, Aveo бачиться більш економічною . У змішаному режимі вона споживає на 1,5 л / 100 км менше ніж «суперник».
  2. Aveo є екологічніше конкурента . Викиди CO2 в атмосферу становлять 138 г / км проти 181 г / км, що дозволяє Aveo належати до європейського стандарту вихлопних газів ЄВРО 5 (у Lachetti – ЄВРО 4).
  3. Середня вага Aveo, в залежності від комплектації та року випуску, становить 1070 кг , що на 180 кг менше середньої ваги Lachetti. Маса авто впливає на такі важливі параметри як витрата, гальмівний шлях і прискорення.
  4. Такий показник маневреності як, радіус розвороту – теж на боці Aveo. Він становить 10 м проти 10,5 м у опонента.
  5. Оснащення Aveo двигунами відносно невисокою потужності, заощадить власникові пристойну частину коштів, при сплаті транспортного податку. Більше «конячок» – вищий податок!

Переваги Chevrolet Lachetti:

  1. Обсяг двигуна Lachetti значно більше (в середньому 1598 см3 проти +1229 см3 ) ніж у Aveo, що в свою чергу позначається на потужності авто, яка становить 108 к.с. проти 84 к.с., на користь Lachetti. А чим вище потужність, тим вище максимальна швидкість.
  2. Через різницю в потужностях, випливає і таке гідність як – продуктивність. Розгін з 0 до 100 км / год у Lachetti займає в середньому 11,4 секунди , що на 1,6 секунди швидше, ніж у «суперника».
  3. Значної відмінності мають обсяги багажних відділень порівнюваних машин. В середньому, різниця обсягів багажника Lachetti і Aveo, може бути більш 100 літрів .
  4. Lachetti перевершує конкурента і в обсязі паливного бака. Примха власника автомобіля в запасі палива, вгамує об’ємистий 60-літровий бак , проти 45-літрового у Aveo.

Нейтральні кузовні параметри, як то кажуть: «на любителя». Lachetti практично на півметра довша опонента, що позначилося і на довжині колісної бази. Вона на 7,5 см більше ніж у Aveo. Габарити висоти і ширини у обох моделей практично ідентичні.

Наведені характеристики можуть різнитися залежно від комплектації і року випуску автомобіля. При порівнянні були враховані параметри останніх модифікацій.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Критерії вибору автомобіля

Тепер, маючи уявлення про особливості та переваги кожного з автомобілів, можна сформувати об’єктивну думку, який з них, коли і для кого, буде краще.

Chevrolet Aveo спочатку проектувався як сімейний автомобіль міського типу , тому підвищених очікувань до динамічної їзди і проходженню крутих віражів, чекати не доводиться. Спортивні відчуття, на жаль, не стосуються цієї моделі Chevrolet, хоча на міських вулицях машина досить енергійна і скоординована.

Помітна і викликає передня оптика, надає автомобілю агресивний характер і яскравий стиль, що привертає увагу молоді. Головна консоль не залишить нікого байдужим при оцінці дизайну передньої панелі. Авто має вражаючу місткість салону, де, навіть водієві з двометровим ростом, буде цілком затишно і комфортно.

Зверніть увагу

З огляду на особливості вітчизняних доріг, підвіска Aveo відмінно зарекомендувала себе на різних покриттях, і не створить дискомфорту у пасажирів навіть на дорогах низької якості. Завдяки високому значенню звукоізоляції автомобіля, в салоні завжди спокійно і тихо, що дуже важливо при перевезенні маленьких дітей.

За путівцях машина поводиться живенько, а за рахунок порівняно короткою колісної бази, без проблем долає петляють лісові дороги і невеликі грязьові калюжі. Однак зловживати «без доріг» не слід, дорожній просвіт в 155 мм , обов’язково дасть про себе знати на першому ж істотному перешкоді.

Chevrolett Lachetti є бюджетний автомобіль зі спокійними і непомітними лініями кузова, без будь-яких вигадливих елементів. Цей факт не додає моделі престижу і відштовхує молодь, але у знаючих толк в співвідношенні ціни і якості автолюбителів, знаходиться на передових позиціях.

Для сімейних пар з дітьми та пасажирів, педантично ставляться до рівня шуму в салоні, Lachetti неідеальний варіант. Шумоізоляція залишає бажати кращого.

Машину розробили з досить просторим салоном і об’ємним багажником, що по достоїнству оцінять любителі вільного простору і мандрівники. Окремої похвали заслуговує задній диван. Далеко не всі моделі «С» пропонують стільки простору для пасажирів.

В процесі експлуатації, рано чи пізно, важливу роль буде грати вартість запчастин і витратних матеріалів. Своєму власникові, Lachetti заощадить левову частку коштів . Більшість компонентів не перевищують вартість запчастин вітчизняних автомобілів.

Стандартна підвіска, на напрямних стійках попереду і незалежна, на поперечних важелях, ззаду, хоч і гідно поводиться на вітчизняних дорогах, зловживання вибоїнами не потерпить. Любителям гострих відчуттів і завойовникам бездоріжжя, краще вибрати іншу модель.

Порівняння Шевроле Лачетті з іншими автомобілями цього класу

Шевроле Лачетті є досить популярним автомобілем в Росії. Але при виборі старої машини автомобілю доводиться конкурувати з декількома моделями, які можуть розглядатися в якості альтернативи до покупки.

Короткий огляд Шевроле Лачетті, переваги і недоліки моделі

Перед тим, як провести порівняння Лачетті з іншими марками «однокласників», потрібно розглянути даний автомобіль більш докладно. Дана модель Шевроле має такі особливості:

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

  1. Ціна на вторинному ринку починається від 130 000 рублей за відверто «убиті» екземпляри. За 400 тисяч можна купити машину 2012 випуску;
  2. Двигун може бути обсягу 1,4; 1,6; 1,8 літра. Дві останні модифікації випускалися як з механікою, так і на автоматі;
  3. Витрата палива у найпопулярнішою модифікації з об’ємом мотора 1,6 літра становить близько 7,5 літра на 100 км;
  4. Привід передній.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?Основні переваги Шевроле Лачетті полягають в ціні даного автомобіля. Навіть нова машина продавалася за ціною, яка була значно нижче цін конкурентів в даному класі. Що стосується вартості запчастин, то вони знаходяться приблизно на однаковому рівні з конкурентами. Великий салон і багажник роблять цей автомобіль досить функціональним. Ходова у машини жорстка і надійна. Механічні коробки рідко доставляють проблеми своїм власникам. Двигун зроблений на блоці старих опельовськіх моторів, тому він дуже простий в ремонті і обслуговуванні.
Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

До недоліків Шевроле Лачетті можна віднести наступні особливості:

  1. Двигун витрачає занадто багато палива. Особливо це помітно на моторі 1,4 літра, який їде надто мляво для своєї витрати;
  2. Погана шумоізоляція салону;
  3. Мотор дуже довго прогрівається. Особливо сильно це помітно в сильний мороз;
  4. Немає можливості встановити акумулятор більше 60 ампер, так як штатне місце під капотом занадто мало;
  5. Прокладка клапанної кришки виходить з ладу при експлуатації автомобіля в сильні морози;
  6. Погана якість заводського лакофарбового покриття;
  7. Низька стійкість кузова до корозії;
  8. Швидко зношуються матеріали в салоні, особливо пластик і дверні карти.

Форд Фокус і Шевроле Лачетті

Якщо розглядати Форд Фокус-2 в якості альтернативи Chevrolet Lacetti, то перше, на що варто звернути увагу, це ціна. Форд коштує 30 тисяч дорожче, що для багатьох покупців грає вирішальну роль при покупці. Крім того, зовнішній вигляд Форд більш сучасний. Крім того, є можливість купити Форд Фокус-2 з двигуном 2,0 літра, який значно потужніше, ніж у Шевроле.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Якщо розглядати відгуки власників Форд, то можна побачити, що проблем при експлуатації даного автомобіля значно менше, ніж у Шеви. Що стосується мінусів, через наявність яких Ford Focus програє Лачетті, то вони полягають в наступному:

  1. Машина недостатньо простора;
  2. Кліренс теж занадто малий;
  3. Машина складніша в ремонті.

Виходячи з перерахованого вище можна зробити висновок, що Шевроле краще рекомендувати того, хто не хоче витрачати багато грошей на покупку і обслуговування машини.

Тойота Королла, Кіа Сід і Ріо проти Шевроле Лачетті

Приблизно за ту ж ціну, що і Лачетті, можна купити Тойоту Короллу дев’ятого покоління. Найголовнішим мінусом даного авто буде його вік.

Надійність Тойоти давно вже стала легендою, але не варто забувати, що ці машини випускалися з 2000 по 2007 роки, та й попередні власники експлуатували їх явно не в щадному режимі.

Тому часто заміни просять маточини, радіатори, помпи і так далі. Корозія так само не щадить екземпляри ранніх років випуску.

Автомобілі Кіа Сід з’явилися в 2006 році, і випускаються до цих пір. Ціна на цей автомобіль починається від 250 тисяч рублів. Корейські автомобілі давно зарекомендували себе на російському ринку з кращого боку. Головними недоліками Кіа Сід є його компактні розміри і відверто слабкі мотори.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Іншим претендентом від компанії Кіа є модель Ріо. Дані автомобілі продаються за ціною від 200 тисяч рублів. Маючи в своєму розпорядженні сумою в 350 тисяч рублів, можна купити Ріо ​​третього покоління.

Порівнюючи ці три моделі з Шевроле Лачетті, можна зробити висновок, що в якості недорогого автомобіля для роботи краще підійде саме Шевроле. Якщо потрібен автомобіль, що володіє більш сучасним зовнішнім виглядом, то рекомендується до покупки Кіа Ріо третього покоління.

Рено Меган і Опель Астра проти Шевроле Лачетті

В якості альтернативи Лачетті можна розглянути автомобіль Рено Меган другого або третього покоління. За автомобілі другого покоління просять від 130 тисяч рублів, за автомобілі третього – від 325 тисяч рублів.

Альтернативою Шевроле, яка буде подібна до ній за ціною, є друге покоління рестайлінг. Машина надійна, шумоізоляція знаходиться на високому рівні. Головним недоліком даної моделі є велика кількість електроніки, працювати з якою вміють навіть не на всіх сервісах.

Самостійна лагодження електроніки в Рено може викликати ще більше питань.

Опель Астра є одним з лідерів в своєму класі. Ціни на автомобіль покоління «H» починаються від 200 тисяч рублів. Автомобіль має гарну шумоізоляцію для свого класу, високий кліренс і багату комплектацію. Саме багата комплектація і є головним мінусом даного авто, так як ремонтується все це, як правило, тільки на СТО.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Шевроле Лачетті виграє у цих двох конкурентів завдяки своїй простій конструкції. Зовні ж вона сильно відстає.

Хендай Соляріс і проти Лачетті

Ціни на Шевроле Авео стартують від 130 тисяч. Це дуже компактна модель, призначена для експлуатації в місті. В якості сімейної машині Авео рекомендувати не варто. Її плюсом є простота і дешевизна обслуговування.
Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Хендай Соляріс є більш сучасною моделлю. За 300 тисяч рублів можна купити автомобіль 2011-1013 року випуску.

Судячи з відгуків власників, даний автомобіль не відрізняється якістю збірки, хоча з технічної частини у нього все в порядку.

Підвівши підсумки, можна зробити висновок, що Шевроле Лагетто є справжнім робочим автомобілем, який може експлуатуватися в найглухіших куточках Росії і СНД.

Його ремонт може здійснюватися самостійно, і не вимагає високої кваліфікації. Якщо потрібен більш сучасний автомобіль, то потрібно звернути увагу на конкурентів.

Самим зовні привабливим варіантом буде Опель Астра і Кіа Ріо.

Втомився платити за штрафи? Вихід є! Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

дізнатися подробиці

Що краще для народу: новий Chevrolet Aveo або Lacetti?

Сучасні бюджетні седани марки Chevrolet залишаються на піку популярності серед українців.

Це обумовлено тим, що при доступній ціні вони недорогі в обслуговуванні, відрізняються практичністю і актуальні як для повсякденного використання, так і далеких поїздок, подорожей.

Такі авто однаково добре підходять і для сім’ї, і для експлуатації в комерційних цілях, в тому числі для таксі.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Особливу увагу на українському автомобільному ринку завоювали моделі Chevrolet Aveo другого покоління і Lacetti. Це машини класів «B» і «С» відповідно. Але така відмінність не заважає моделям конкурувати. Щоб зрозуміти, для яких цілей краще підходить кожна з них, проаналізуємо особливості цих автомобілів.

Комплектації та ціни

Поки Aveo другого покоління ще доступна в автосалонах, Lacetti можна придбати тільки на вторинному ринку. З 2013 року виробництво цієї моделі зупинено в зв’язку з виходом Chevrolet Cruze. У той же час замість «Лачетті» вітчизняному споживачеві стала доступна модель Daewoo Gentra.

Ціна нового Chevrolet Aveo з салону стартує від 12 700 $, що за курсом НБУ становить близько 340 000 грн. У скромній комплектації модель має наступний набір технологій і систем:

  • гідропідсилювач керма;
  • систему стабілізації;
  • ABS;
  • кондиціонер;
  • систему розподілу гальмівних зусиль;
  • передні склопідйомники;
  • пару подушок безпеки;
  • іммобілайзер і ін.

У просунутої версії присутній круїз-контроль, підігрів сидінь і дзеркал, парктроніки. Тут вже передбачені електросклопідйомники не тільки спереду, але і ззаду, а також присутні бічні подушки безпеки.

Особливість топової версії – наявність автоматичної коробки передач. Але за таку комплектацію доведеться заплатити від 15 000 $ або 405 000 грн. З рук Aveo другого покоління з пробігом від 100 тис.

км можна придбати практично в два рази дешевше.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

На первинному українському ринку модель представлена ​​з трьома варіантами бензинових двигунів, об’ємом 1,2, 1,4 і 1,6 л. Потужність агрегатів становить 86, 100 і 116 к.с. відповідно.

З найбільш сильним ДВС і автоматичною КПП авто споживає трохи більше 7 літрів палива за 100 км в змішаному циклі. А економний 1,2-літровий агрегат в парі з механікою при аналогічних умовах за сотню спалює 5,5 літрів бензину.

Розглянувши пропозиції вторинного ринку, можна знайти і версію з дизелем.

Ціни на Chevrolet Lacetti, який зараз в Україні можна купити тільки з рук, стартують усього від 4 500 $, що дорівнює приблизно 120 000 грн.

Але в цьому випадку розраховуйте на модель не новіше 2004-2005 роки, яка вже відкатала пару сотень тисяч кілометрів і має базовий набір опцій. За машину 2010-2013 року з пробігом близько 100 тис.

км доведеться віддати щонайменше 6 500 $, але при цьому можна розраховувати на ідеальний стан транспортного засобу, який буде укомплектовано наступним обладнанням:

  • гідропідсилювачем керма;
  • регуляторами підголівників і рульової колонки;
  • клімат-контролем або кондиціонером;
  • підігрівом дзеркал;
  • електросклопідйомниками;
  • системою розподілу гальмівних зусиль;
  • комплектом подушок безпеки.

За бажанням можна придбати модель з механікою або автоматичною коробкою передач. У той час як Aveo представлений у версіях седан і хетчбек, Lacetti випускався ще й у кузові універсал. Останній варіант стане особливо зручним для сімейного використання.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Крім того, врахуйте, що в Aveo ABS присутній вже в базовій комплектації, а у Lacetti дана система є тільки на певних версіях. Це ж стосується і денних ходових вогнів.

Модель «Лачетті» комплектується чотирма типами двигунів. Це може бути 1,4, 1,6 або 1,8-літровий бензиновий агрегат або дволітровий дизель. Потужність бензинових ДВС варіюється в межах 95-122 к.с.

, А дизельний мотор видає 121 конячку. Саме цей двигун відрізняється особливою економічністю, споживаючи 5,7 літрів солярки за 100 км пробігу.

Найбільш потужний 1,8-літровий мотор Ecotec за сотню в змішаному циклі спалює 9 літрів бензину.

Таким чином, Lacetti обійдеться дешевше нового Aveo, але він має дещо більший апетит. Розглянемо, чи виправдовує себе більш продуктивний движок цієї моделі.

Основні технічні характеристики

Обидва автомобілі розраховані на помірну їзду і не призначені для екстремального водіння, але все ж вони не настільки слабкі, щоб залишатися в лавах аутсайдерів.

Спокійний характер і посередня динаміка – саме те, що повинно бути в безпечному сімейному автомобілі.

важливо

За рахунок такої особливості ці моделі чудово підходять в якості першого авто, на якому ви навчитеся впевнено триматися на дорозі, мінімізувавши ризики, пов’язані з втратою управління.

Технічні характеристики цих автомобілів з найбільш сильними бензиновими агрегатами і механічною КПП виглядають наступним чином:

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Таким чином, технічні показники моделей майже рівні, але при цьому витрата палива у Lacetti зовсім нескромний, враховуючи, що це представник економ-класу. Зробити автомобіль економічніше можна, встановивши на нього газобалонне обладнання. Це просто необхідно, якщо ви плануєте використовувати модель в комерційних цілях. Крім того, з метою економії ви можете зупинитися на дизелі.

Комфорт і практичність

Як правило, при створенні автомобілів економ-класу конструктори намагаються домогтися максимальної практичності транспортного засобу, нехай навіть на шкоду дизайну і динаміці.

Саме так сталося з новим Aveo, який ззаду виглядає не так привабливо на відміну від виду спереду і збоку. Але трохи «роздутий» багажник порадує вас місткістю, так як його обсяг дорівнює 502 літрам.

Це один з кращих показників серед субкомпактов.

Притому, що Lacetti позиціонується класом вище, розмір його багажника досягає лише 405 л. Але і це немало. Сюди поміститься кілька валіз або дорожніх сумок. Крім того, в багажник влізе складається коляска або дитячий велосипед. В універсалі багажне відділення збільшено зовсім незначно, а саме – до 422 літрів.

Салон обох моделей Chevrolet просторий і зручний навіть для водія і пасажирів з ростом вище середнього. Але в Aveo місця ззаду трохи менше і при сильно усунутих передніх сидіннях високому дорослій людині там буде затісно.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Панель приладів з центральною консоллю сучасніше і функціональніша у нового Aveo. При своїй компактності і оригінальному дизайні вона характеризується ергономічністю. Карбонові вставки в деякій мірі надають їй ефектності і навіть спортивності.

На особливу увагу також заслуговує сучасна мультимедійна система MyLink, що взаємодіє зі смартфоном по бездротовому з’єднанню. У Lacetti все набагато більш консервативним і простіше, але ж і зроблена ця машина декількома роками раніше.

Центральна консоль цього авто на даний момент застаріла і в плані дизайну, і по функціональності.

Матеріали обробки салону моделей характеризуються приємними тактильними якостями і виглядають досить стильно. Але будьте готові, що все-таки пластикові елементи можуть трохи поскрипувати під час їзди. Хоча умілими руками цей дефект вдасться ліквідувати. Врахуйте, що в Lacetti 2005-2006 років випуску кермо регулюється тільки по висоті.

Особливою прохідністю авто похвалитися не можуть. Повністю незалежна підвіска Lacetti забезпечує м’яку їзду, але при цьому вона збалансована таким чином, що авто має хорошу керованість.

Порада

У Aveo ходова частина відрізняється жорсткістю, за рахунок чого авто краще в плані підконтрольності водієві, але при цьому вібрація від їзди по нерівній дорозі, вибоїнах досить сильно передається в салон. Жорстка підвіска, незалежна спереду і напівзалежна ззаду, позитивно позначилася на динаміці седана.

Тому для регулярних далеких поїздок краще вибрати комфортний Lacetti, а Aveo оптимально підійде для повсякденної експлуатації в місті.

Екстер’єр

Що стосується зовнішнього вигляду, то новий Aveo виконаний відповідно до футуристичними тенденціями. Авто виглядає агресивно і модно, за рахунок чого так приваблює представників молодої аудиторії.

Кузов цього седана відрізняється хорошою аеродинамікою. Така особливість позначається не тільки на маневреності транспортного засобу, але і на економічності.

Адже чим нижче опір повітря при русі, тим легше працювати двигуну.

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?

Lacetti повністю відповідає класиці. За рахунок суворого, стриманого дизайну він виглядає трохи більш представницький, тому привертає старше покоління автомобілістів. Зовні дана модель виконана відповідно до традицій європейського автопрому, а розробкою дизайну автомобіля займалися імениті італійські ательє Pininfarina і ItalDesign.

висновок

Таким чином, обидва автомобілі оптимально підходять для сімейного використання. Вони зручні за рахунок просторості салону і багажника, а також оптимального набору систем, що забезпечують комфорт і безпеку. Моделі пристосовані для перевезення дитини в дитячому кріслі. Кожна з них при гідній комплектації коштує зовсім недорого.

Вам потрібно лише вирішити, зупинятися на економічності, модерні та функціональності, пожертвувавши незначною різницею в технічних можливостях і комфорті, і зупинитися на Aveo. Або придбати простий, продуктивний і зручний, але, на жаль, не новий Chevrolet Lacetti, на заправку якого доведеться витрачати трохи більше. В цьому авто ви не втомитеся під час багатогодинного подорожі.

Вам також сподобається

На що звернути увагу при покупці б.у. Chevrolet Lacetti

Що краще, chevrolet aveo або lacetti?  Що варто купити?Лачетті сміливо можна назвати бестселером на російському ринку, за своєю популярністю він поступається лише Нексія і Ладам. Він полюбився і дачникам (в кузові універсал) за рахунок свого величезного багажника, і молодим пацанам і таксистам. Чи не старіючий дизайн і доступність C класу позитивно позначилися на його популярність.

Як багато хто вже знає, тільки в Росії він продається під маркою Шевроле, спочатку це дітище корейської марки Daewoo. Модель прийшла на зміну Daewoo Nubira. Вперше Лачетті був показаний в 2002 році. І випускався під назвою Lacetti аж до 2014 року. Хоча ні, і зараз його випускають, правда під маркою Ravon Gentra.

Цікавий факт: дизайн седана і хетчбека був розроблений в різних дизайнерських ательє, тому вони так відрізняються зовні.

Дані автомобілі і зараз досить популярні на вторинному ринку, дійсно йдуть в перші ж дні після подачі оголошення. Однак якщо ви плануєте купити б.у.

Лачетті варто врахувати – на ринку зараз дуже багато втомлених варіантів з під таксистів.

Більшість поломок чиняться за копійки але є і такі, які можуть сильно зіпсувати ваше фінансове становище і враження від покупки в цілому.

І про тих і про інших типові недоліки Chevrolet Lacetti ми сьогодні і поговоримо. Отже на що варто звернути увагу в першу чергу (ми в даному огляді взагалі не враховуємо зовнішній стан автомобіля). За внешк варто лише врахувати, що у всіх Лачетті дуже слабке ЛКП, від цього зазвичай на б.у. автомобілях безліч дрібних косяків, але не іржі.

Слабкі місця двигуна

Головний поїдач грошей у Лачетті, звичайно це найдорожчий в обслуговуванні механізм в будь-якому авто, скажете ви. Але при купівлі Lacetti варто звернути особливу увагу на двигун.

Майже кожен власник Лачетті, в не залежності від двигуна, з пробігом більше 60 000 км стикався з такою неприємністю як – протікання клапанної кришки. Звичайно ж це відбувається через прокладки, заміна якої на даній моделі потрібно раз в 50 тисяч км.

При купівлі зверніть увагу то, як виглядає двигун. Якщо його помили перед продажем варто насторожитися, якщо все природно, то подивіться в район свічкових колодязів. Побачили патьоки, варто задуматися.

Так як текти прокладки веде за собою ще більші проблеми.

Масло потрапляє в самі колодязі і ви отримуєте великі проблеми з двигуном – аж до заміни маслос’емних кілець, а це ремонту в сервісі тисяч на 15.

Але, якщо навіть прокладку не поміняли вчасно і вже почався жор масла і стукають гидрокомпенсатори можна спробувати зробити раскоксовку кілець – процедура не складна і обійдеться вам в 1500-2000 рублів.

Далі дивимося на стан ременя ГРМ, точніше навіть не дивимося, а міняємо його обов’язково відразу ж після покупки, навіть якщо продавець клявся і божився що поміняв його сам тільки вчора. При обриві ременя в Лачетті гнутися клапана, розбиваються направляючі. У підсумку можна потрапити на пристойні гроші за ремонт. Далі заміна ременя потрібно кожні 60 000 км.

Всі ми знаємо який бензин у нас продають, правильно – поганий, через це Лачетті з мотором 1.6 частенько мають нагар на клапанах. Зверніть увагу при покупці, не творить чи двигун, і як ефективно розганяється автомобіль.

Проблеми коробки передач

По коробках на даній моделі серйозних проблем немає, автомат надійний, без проблем ходить до 120-160 тис. Км.

Якщо пробіг розглянутого автомобіля більше, зверніть увагу на плавність перемикання передач, не повинно бути стусанів, перемикання на нормальної коробці відбувається плавно.

У разі якщо перемикає ривками, варто відмовитися від покупки, тому що ремонт автоматичної коробки досить дорогий.

Зверніть увагу

Механічна коробка передач дешевше в обслуговуванні і зазвичай власники цього автомобіля не скаржаться на перемиканні механіки аж до пробігу в 70 000 км.

Обов’язково перевірте перемикання всіх передач, особливу увагу приділивши увагу на те, як встромляється з 2 на 3ю.

Якщо при тест драйві помітили пробуксовку, то ймовірно доведеться замінити вижимний підшипник з циліндром, кошик зчеплення і диск зчеплення, по деталях це 5000-6500 + робота по заміні 3000-4000 рублів.

огляд підвіски

При покупці Лачетті варто звернути увагу на рульову рейку, сама рейка досить живуча, але вимагає постійного обслуговування – підтяжку. Якщо в розглянутому авто ви виявите люфт і стукіт рульового колеса навіть при легкому погойдуванні керма, рейка не в порядку і її потрібно підтягнути.

Якщо при пробної поїздки ви відчуєте неприродний стукіт в ногах, то знаєте, потрібна заміна сайленблоки важелів. Ремонт не дорогий, але і заміна на нові потрібно досить часто.

Подивіться на амортизатори, якщо на них видно патьоки – під заміну. Пара передніх обійдуться в 4000, але звичайно ж в залежності від виробника. Стільки ж за будівлі, + вартість робіт по заміні.

Зазвичай заміна з усіма расходниками в коло обійдеться тисяч в 15. При цьому ходять вони не більше 100000 км в залежності від стану доріг за якими ви будете їздити.

Стійки стабілізаторів власники Лачетті змінюють дуже часто, ціна на них рублів 600 за сторону.

Електрообладнання

Однією зі слабких сторін Lacetti – електрика. При покупці перевірте кондиціонер, піч, всякого роду підігрівом. Зовнішнє і салонне освітлення. Перевіряйте все, на даному авто дуже нестабільно працюють мізки. ЕБУ коштує не мало, навіть б.у. продають від 6000 рублів. І не факт що він не виявиться з тими ж косяками що і старий.

Загалом, при покупці перевірте всю електроніку, зверніть увагу навіть на годинник в торпеді. Вони мало у кого працюють вже після 50 000 пробігу. Зазвичай вирішується заміною запобіжника. Також зверніть увагу на омивачі стекол. А якщо плануєте купувати хетчбек або універсал, то не забуваємо і про задній омивач. Це вічно ламаються трубка доставить вам багато сумнівного задоволення.

Купувати чи ні

На завершення можна однозначно сказати, що автомобіль все ще можна використовувати для повсякденних завдань, і в разі належного догляду він послужить вам ще багато років.
Своєчасна заміна расходников, якісний бензин і періодичний огляд автомобіля дозволить уникнути ситуації коли автомобіль буде постійно вередувати.

Після пробігу (за умови що пробіг на приладовій панелі не скручений) в 100 тис. Км будьте готові до щорічних витрат на ремонт в суму 10 000 – 15 000 рублів.

Тема: Chevrolet Aveo 2012 і Chevrolet Lacetti

  1. Прошу мені вибачити заздалегідь, хто не згоден з тим, що обговорення цих машин недоречно через класу, і через новизни. Я їх порівнюю чисто через ціни, якості, розмірів і практичності. У мого батька Chevrolet Lacetti 1.4 седан МКПП, з кондиціонером 2009 (куплена з нуля в 2010). До випуску нового Авео, я думав, що Лачетті – це найкраща покупка за свої гроші.Але ось я пішов на презентацію нового Авео, прокотився на 1.6 автомат, і тепер ріпу чешу який же з них краще. Я розумію, що це різні класи, але це ж просто умовність. Розумію, що Лачетті застаріла, але вона ще дасть фору деяким новим автомобілям … Вообщем почну з плюсів Лачетті:
    * динаміка. Від 1.4 я не очікував такої хорошої динаміки. На великих швидкостях і взагалі поводиться відмінно.

    * Комплектація. Машина за 486 400 (- 30 000 скадка за 2009 рік) продавалася з кондиціонером, АБС, з двома подушками безпеки, ГУР, магнітолою з чотирма повноцінними колонками, і інше по дріб’язку.
    * Простір. Це його головний плюс серед конкурентів.
    * Місткість в багажнику. Ще не було жодної речі, якого я не зміг туди засунути.

    * Відносно дешеві запчастини і багато чого альтернативного можна замовити.
    * Дискові гальма
    * підвіска ззаду, а спереду як і у Авео

    * На дорогах за людину вважають Просто після сімейної Волги і Сімки Тестя, зауважив істотну різницю у відносинах інших водіїв до мене

    Багато чого ще, але поки на цьому і зупинюся. Мінуси:
    * Дуже старий двигун.
    * Дуже жорстка підвіска. За цілий день їзди, втомлюєшся просто жахливо.
    * Інтер’єр застарів і виглядає не дуже.
    * Зібраний в россии. Молдинги на дверях тріщать.
    Це все мінуси, які я можу описати. Тепер про нову Авео. Плюси:
    * Екстер’єр і інтер’єр. Це щось вражаюче! Вперше побачив нову Авео на початку 2011 року, і подумав, що він дуже дорого коштувати буде, але я помилився. Особливо сподобався передок і салон! Всі ці ямочки до місця і якість обробки дуже радує! Дефлектори вражаючі))
    * Підвіска не така жорстка як у Лачетті
    * За 508 000 рублей можу отримати Авео сріблястого кольору, з кондиціонером, в движком 1.6, з усіма склопідйомниками, підігрівом сидінь, двуми подушками безпеки, АБС, і т.д.
    * Простір теж вражає. Незважаючи, що це автомобіль В класу, він по ширині майже не відрізняється від Лачетті.
    * Місткість багажника теж вражає
    * Двигун майже від Круза.
    * Магнітола є навіть найдешевшої комплектації за 444 000.
    Багато чого. Мінуси:
    * Задні фари. у седана вони більш-менш сностние, але у хетчбека вони просто потворні.
    * Машини скоро подорожчають і скоро почнеться російська збірка. Для цього пропоную створити окрему тему на форумі, для покупців машин вітчизняного складання.
    * На великій швидкості машину треба підрулювати.
    * На автоматі розгін не дуже. Істотної різниці від Лачетті не знайшов.
    * Звук. Відсутні задні динаміки і сто пудів через це звук був не таким уже й гучним і позбавлений низьких басів.
    Машина нова, і мінусів не так вже й багато поки.

    Ось і вибір. На мій погляд актуальний.

  2. Лачетті вже морально застаріла, треба йти в ногу з часом. Хоча, звичайно, за ці гроші з C-класу на ринку більше нічого немає. Автор дякує алфавіт за люб’язно надані їм букви. Я на **********
  3. Лача класом вище, і володіє достоїнствами з-класу … але її треба було купувати раніше … то, що зараз продається як лачетті, мені тільки нагадує подобу “справжньою” Лачі 2007 года … це говорю, як людина, що має досвід лачевладенія …за моїми спостереженнями, в кінці 2009 року Лачу “зіпсували” … спростили все що можна … дешевий і грубий пластик … слизька ганчірка замість добротного велюру … да багато відмінностей … навіть боляче на це дивитися … краще б її зняли з виробництва, ніж таким чином руйнувати репутацію колись гарної машини …
  4. у мене була корейка. машина без претензій. повністю окупає свої гроші, але то що зараз-це лажа
  5. Повідомлення від AlmazGTR Прошу мені вибачити заздалегідь, хто не згоден з тим, що обговорення цих машин недоречно через класу, і через новизни … .. * Дуже старий двигун.
    За великим рахунком, яка різниця? Головне щоб на ньому машина їхала добре і не сильно багато їла. * На великій швидкості машину треба підрулювати.
    Вчора прокотився 130, йде як по рейках, вам варто задуматися, щось з вашою машинкою не те … Можливо потрібна балансування коліс або схід розвал варто перевірити. * На автоматі розгін не дуже. Істотної різниці від Лачетті не знайшов.
    У мене Лачетті була 1.6, так от на мою Авео на автоматі не гірше, а в режимі “М” так взагалі чудово … * Звук. Відсутні задні динаміки і сто пудів через це звук був не таким уже й гучним і позбавлений низьких басів.
    Покопався в налаштуваннях еквалайзера, виявився дуже навіть нормальний звук. Знову ж порівнюю з Лачетті (6 динаміків)Гаразд, в цьому машина то не винна)))
  6. Повідомлення від shamrock Лача класом вище, і володіє достоїнствами з-класу … але її треба було купувати раніше … то, що зараз продається як лачетті, мені тільки нагадує подобу “справжньою” Лачі 2007 года … це говорю, як людина, що має досвід лачевладенія …за моїми спостереженнями, в кінці 2009 року Лачу “зіпсували” … спростили все що можна … дешевий і грубий пластик … слизька ганчірка замість добротного велюру … да багато відмінностей … навіть боляче на це дивитися … краще б її зняли з виробництва, ніж таким чином руйнувати репутацію колись гарної машини …

    Здається це був для мене останнім аргументом в сторону Авео … Повідомлення від Хакінен * Дуже старий двигун. За великим рахунком, яка різниця? Головне щоб на ньому машина їхала добре і не сильно багато їла. Головне – це надійність. Просто деякі таксисти на нексии, з таким же двигуном, на неї лаялися. Ну особисто мені здається, що вони водили машину без жалю. Повідомлення від Хакінен* На великій швидкості машину треба підрулювати. Вчора прокотився 130, йде як по рейках, вам варто задуматися, щось з вашою машинкою не те … Можливо потрібна балансування коліс або схід розвал варто перевірити. Це я не сам говорив. Це Леха-Буржуй http://chevrolet-aveo.ru/showthread.php?t=219 Лачетті розганяв до 176кмч. І ніякого підрулення не робив. Ось тільки довідаюся, як вона тепер, після другої зими себе поведе на трасі. А ось те, що на Авео треба підрулювати – це мене насторожило. Значить у неї велика парусність. Значить, якщо пролетіти поруч, який їде назустріч, Камазом, то можна здорово заколисало, а взимку ще в занос піти … Я екстремал просто XD Повідомлення від Хакінен* На автоматі розгін не дуже. Істотної різниці від Лачетті не знайшов. У мене Лачетті була 1.6, так от на мою Авео на автоматі не гірше, а в режимі “М” так взагалі чудово … Ну фіг знає. Іноді сам дивуюся, як Пріору обганяють. Повідомлення від Хакінен * Звук. Відсутні задні динаміки і сто пудів через це звук був не таким уже й гучним і позбавлений низьких басів. Покопався в налаштуваннях еквалайзера, виявився дуже навіть нормальний звук. Знову ж порівнюю з Лачетті (6 динаміків) В автосалоні, я аудіосистему налаштував під себе, максимум басів, і підвищені високі частоти. Але я не відчув тих басів, які можна відчути в Лачетті. В іншому – пищалки добре роблять свою справу. Чіткість чудова. PS: У батька 4 колонки, без пищалок. Повідомлення від Хакінен* Розмір. Через розміру на дорогах можна відчути комплекс неповноцінності Гаразд, в цьому машина то не винна))) Згоден, але все одно глибоко не приємно, що тебе на дорозі за особистість не вважають, і починають тебе по кожному підрізати, блимати і дорогу не поступатися. От саме через це їзда на великому седані Лачетті приємніше.

  7. Не думаю, що від Лачетті буде більше поваги на дорозі ніж на Авео. За стільки років надокучила вже, та й багато їх на дорогах. І взагалі не варто з цього приводу морочитися.
  8. Повідомлення від AlmazGTR Мінуси:
    * Дуже старий двигун.
    * Дуже жорстка підвіска. За цілий день їзди, втомлюєшся просто жахливо.
    * Інтер’єр застарів і виглядає не дуже.
    * Зібраний в россии. Молдинги на дверях тріщать.Це все мінуси, які я можу описати.

    такий же двигун ставлять на Крузи, і нічого – їх беруть. інша справа що він більш проблемний в порівнянні з Авешная і менш потужний.
    молдинги у мене не тріщать, підвіска після Ніссана здалася цілком комфортною, а інтер’єр – головне що всі зручно. седушка регулюється по висоті і має поперековий підпір, 6 динаміків, цього в ЛТ немає. у авео зате шеступенчатая коробка з можливістю ручного перемикання в той час як у Лачі 4-х ступ і без ручного режиму. головний плюс Лаччеті в тому-що вона є в наявності з будь-яким типом кузова і в будь-якій комплектації а авео 1 комплектація, один кузов і чекати 2-3 місяці (((але якби купував машину зараз, взяв би авео (хоча чому -якщо ,? замовив – але дружині), хоча за рік володіння Лачей приводів для розчарування не було.

    —- Повідомлення додано о 10:08 —- Попереднє повідомлення розміщено о 10:00 —-

    Повідомлення від shamrock Лача класом вище, і володіє достоїнствами з-класу … але її треба було купувати раніше …
    то, що зараз продається як лачетті, мені тільки нагадує подобу “справжньою” Лачі 2007 года … це говорю, як людина, що має досвід лачевладенія …

    за моїми спостереженнями, в кінці 2009 року Лачу “зіпсували” … спростили все що можна … дешевий і грубий пластик … слизька ганчірка замість добротного велюру … да багато відмінностей … навіть боляче на це дивитися … краще б її зняли з виробництва, ніж таким чином руйнувати репутацію колись гарної машини …

    пластик – такий же, нічого не змінилося, як був “царапучій”, так і залишився. ганчірка не слизька а досить чіпка, і рівно така ж на новому авео. головний її плюс перед “велюром”, будь-який бруд з неї відтирається звичайної вологою ганчіркою, без залишку! комплектація SX залишилася практично без змін, що не стало древньої магнітоли, так це й на краще, поставив сучасну під всі формати, ящика під переднім пасажирським кріслом (не критично) і пластикової кришки над колектором (ось тут копійчана економія не зрозуміла). дорогі версії прибрали зовсім, та їх особливо в останні роки і не брали …

  9. Повідомлення від Хакінен * Розмір. Через розміру на дорогах можна відчути комплекс неповноцінності
    Гаразд, в цьому машина то не винна))) Усміхнувся :-)). За моїми відчуттями, Авео просто величезне. Я ледь маневрує на дорозі при стажі більше 10 років. Насилу паркуюся. Машина ледве-ледве влазить в гараж. Куди більше-то, Газель что-ли?
  10. Купуйте Камаз і буде вам щастя.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…