Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Chevrolet Lanos або Lada Kalina?

Що чекає його потенційного власника в дорозі? Тільки не забути про таку опцію, як обігрів лобового скла копійки коштує, а приємно – і взимку і у вологу погоду. Ланос оснащений 8-й клапанним на 88 л.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

але з Шеви Ланосом-хлопці не гарячіться, що не стоіт.По всіма показниками Ланос реально краще і з розгону …

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Як бачимо – загального дійсно багато уточнюємо: Запчастини копійчані, особливо якщо не у офіціалів. Схожі передні підвіски Макферсон і задні важелі пов’язані поздовжні, гальма:

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Шевроле Ланос або деу Нексія, якщо хтось образився. Чекати супер-пупер якості збірки від цих машин бюджетні конвеєрні узбецько-українські вироби – IMHO наївно, хоча в Нексія більш якісний матеріал панелі, це. Проблем із запчастинами не існує, не потрібен попереднє замовлення і довге очікування, та й коштують вони не так уже й дорого.

Рено бери і тільки На дизайн мені було б глибоко пофігу 0 романів був 15 хвилин тому На Nissan Qashqai змінений 7 лютого о Тяга же момент, і розгін – явно не відповідають цієї могутності – тупить не по дитячому, навіть у порівнянні з Самарою.

У Нексиі цей же движок потіє маслом по клапанної кришці зазвичай все змінюють її на Ланосовскую, як і передні гальмівні супорти, хоча з року ці супорта ставили і на Нексиі на заводі.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

При цьому він ДУЖЕ надійний і невибагливий – може їздити хоч на му бензині на заводі налаштований на й, фішка перемикача сорти палива – запобіжником, за обшивкою в ногах переднього пасажира. І до речі, цей рідний Нексіевскій движек модифікація двигуна Опель Кадета зразка р

У нього заявлено 85 л. Чекати супер-пупер якості збірки від цих машин бюджетні конвеєрні узбецько-українські вироби – IMHO наївно, хоча в Нексія більш якісний матеріал панелі, це так. Але в Нексиі “кермо на яйцях” нерегуліруется, і спинка заднього сидіння не складається.

Крім того, по прохідності Нексія реальний кліренс, не за книжками – мм без захисту, а з захистом у мене було всього мм, поступається Ланосу мм без захисту, і це стало для мене головним критерієм останні метрів взимку по снігу на дачі, і по коліях у дворі. Доповнив мої думки 0 романів був 15 хвилин тому На Nissan Qashqai змінений 7 лютого о Рено бери і тільки На дизайн мені було б глибоко пофігу А чого такого страшного в зовнішньому дизайні Логана?

Так, влітку року, коли найперші з’явилися на дорогах – виглядали дуже незвично, особливо ззаду і на тоненьких коліщатках дешеві комплектації. А зараз вони вже надокучили.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Навіть на вузьких коліщатках виглядає цілком собі буденно, і до речі, на цих вузьких – керованість на трасі в колії у Логана, кажуть, краще. Гарне авто Логан, приблизно як 40 років тому була “копійка” ВАЗ перших “італійських” партій збірки.

Для Російських доріг добре підходить підвіскою. Але треба враховувати, що це – фактично одноразове авто, не розраховане на “капіталки”, і не зовсім просте в самостійному обслуговуванні якщо це комусь буде треба – далеко від сервіс-центрів.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

При середньому пробігу автолюбителем в тис. А більше і не треба.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

У таксі зараз багато Логанов – це теж показник. В Україні таксі – Сенси і Ланоси. Не подобається дизайн – копальні на Акцент або краще відразу на Фокус. Хоча краще б Логан Є ще Ланос польської збірки – в Україні саме такі котируються високо панелей приладів у Нексиі дві: Ну і так, по дріб’язку дещо заважало насолоджуватися закид бруду і омивайкі з лобового скла на ліве водійське і ін.

Знову ж, Нексія в комплектації GLE – для міста і траси вона краще, а якщо по ямах-кущах пробиратися – краще GL але тільки з нефарбованими чорними бамперами, а це зараз рідкість, або Ланос. Схожі передні підвіски Макферсон і задні важелі пов’язані поздовжні, гальма: Вміщають авто по 5 чоловік.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

У Нексиі кілька на 24,5 см більше довжина. Потужність движка трохи більше 80 л.

Як бачимо – загального дійсно багато уточнюємо: А ось об’ємистим багажного відділення Daewoo Nexia набагато перевершує Chevrolet Lanos проти л.

Нексія виграє уявне змагання по паливному апетиту 8,5 проти 10 л. Зате Ланоси відчувають себе на трасі впевненіше і маневреннее. Тепер про кожну модель трохи детальніше.

Знайомство з Chevrolet Lanos

Такі народні іномарки збираються в Росії не втрачають роками і десятиліттями своєї затребуваності у населення, хоча даний представник корейського автопрому створювався давненько – більше 10 років тому. Корейські дизайнери зробили все, щоб авто виглядало максимально доцільно.

Порівняти Daewoo Nexia і Chevrolet Lanos з іншими моделями

В принципі, вони зірок з неба не хапали, але в ті роки це був досить своєчасний дизайн. На сьогоднішній день він може і здається застарілим, але не так безнадійно. Плавні форми зовсім не дратують, і автомобіль прекрасно вписується в загальний транспортний потік будь-якого міста і передмістя. Вибір двигунів і трансмісій, прямо скажемо, невеликий. Ланос оснащений 8-й клапанним на 88 л.

ДЕУ НЕКСІЯ або ШЕВРОЛЕ ЛАНОС що вибрати?

Втім, для надійного бюджетника цього цілком достатньо. Зате ці самі агрегати добре зрозумілі і знайомі нашим механікам на будь-якому СТО. З точки зору комфортності управління і зручності салону зсередини, звичайно, не можна стверджувати, що потрапляєш в царство розкоші. Є перше відчуття, що всі матеріали недорогі, але якісні.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Всі прилади і зручності по скромному, але все продумано і доцільно, знаходиться, в загальному, на своїх місцях. Daewoo Nexia Простий і недорогий кореєць з Узбекистану.

Daewoo Lanos або Chevrolet Lanos: порівняння і що краще купити?

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Моделі Lanos під брендами Daewoo і Chevrolet є, по суті, різними поколіннями одного і того ж автомобіля . Російським автолюбителям також добре знайомі його клони – ZAZ Chance, ZAZ Lanos, ЗАЗ Sens і Doninvest Assol. Географія виробництва дуже широка: в різний час складання здійснювалася в Південній Кореї, В’єтнамі, Єгипті, Польщі, Росії, Україні. Це свідчить про популярність, яку зуміла завоювати машина.

Daewoo Lanos

Автомобіль був представлений в 1997 році. Багатьма він був сприйнятий як вдосконалена версія моделі Daewoo Nexia, яка свого часу дуже полюбилася росіянам.

Спочатку покупцям були доступні три варіанти кузова: хетчбек з трьома або п’ятьма дверима або чотиридверний седан. Всі вони були передньопривідними, з розташованим поперечно двигуном.

У проектуванні машини брали участь фахівці з Німеччини, Британії та Італії. Розробка велася з урахуванням переваг покупців зі східноєвропейських країн.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Зовнішній вигляд авто не викликає нарікань. Кузовні панелі підігнані дуже якісно. У салоні досить просторо. Простота матеріалів обробки компенсується приємним дизайном. Сидіння забезпечать комфорт водієві і пасажирам навіть при тривалих подорожах.

Моторний ряд Деу Ланос складається з трьох агрегатів: 1,3 л (75 «конячок») , 1,5 л (потужністю 86 л.с.) і 1,6 л (106 к.с.) . Навіть самий «слабкий» з них забезпечує автомобілю високу динамічність. Хід щодо плавний, незважаючи на скромні розміри машини. Звукоізоляція виконана на високому рівні.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

«Ланос» непогано оснащений навіть в стандартній комплектації. На передніх дверях встановлені ЕСП, ззаду є протитуманні фари і обігрів скла. Крім бамперів, виконаних під колір кузова, автомобіль отримав колеса на литих дисках, АБС і гідропідсилювач. Картина доповнюється подушками безпеки, штатної магнітолою і кондиціонером.

Chevrolet Lanos

У 2002 році на тлі фінансових проблем компанія Daewoo стала частиною концерну GM . C цього часу Lanos випускається під брендом Chevrolet. Одночасно з перейменуванням, в конструкцію були внесені певні зміни. Зокрема, серйозна робота була проведена над забезпеченням пасивної безпеки.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Автомобіль оснащується посиленими стійками кузова спереду і ззаду, які по даху з’єднуються чотирма стяжками. Під лобовим склом і в кожній з дверей встановлені балки безпеки зі сталі. Життя пасажира також захищає жорстка осередок, вмонтована в кузов.

Екстер’єр Шевроле Ланос бере свій початок ще з часів Daewoo. Зовнішність машини вийшла дуже яскравою і такою, що запам’ятовується для свого часу. Кузов розроблений у відповідності з усіма вимогами аеродинаміки.

Пропорції чітко збалансовані. Форми плавні, без гострих кутів. Лобове скло встановлено під великим нахилом.

Завдяки подовженій формі кузова, широким дверям і чорної окантовці по краях вікон авто виглядає дуже солідно і цілісно.

Незважаючи на компактні габарити машини, в салоні цілком вистачає місця для водія і чотирьох пасажирів. Інтер’єр зроблений дуже якісно і стильно, з упором на функціональність . Лаконічна оббивка виконана з недорогого, але дуже практичного матеріалу.

Зверніть увагу

Пластик пофарбований в нейтральний сірий колір. Ширина сидінь дозволяє комфортно розташуватися людині будь-якої комплекції. При погляді на плавні лінії і закруглені форми елементів салону підсвідомо виникає відчуття комфорту.

У багажнику можна перевезти 322 літра вантажу, а при складених задніх сидіннях його об’єм збільшується до 958 л.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Силовий агрегат Chevrolet Lanos отримав у спадок від Daewoo. Півторалітровий мотор стандарту «Євро-2» потужністю 86 «конячок» працює на бензині АІ-92. В пару до нього встановлюється п’ятиступінчаста коробка передач з механічним перемиканням.

Беручи до уваги невисоку вартість «Ланос», його оснащення можна назвати цілком гідним.

Покупець мінімальній комплектації отримує повнорозмірну запаску, сталеві диски діаметром 14 дюймів, бампери під колір кузова, подушку безпеки для водія, акустику з чотирма колонками, ДУ замком багажника і велика кількість інших приємних дрібниць. У більш дорогих модифікаціях присутній кондиціонер, ЕСП, гідропідсилювач і регулювання керма, ЦЗ та протитуманні ліхтарі.

клони

Автомобілі Doninwest Assol (копія Lanos T 100) проводилися в Таганрозі з 1998 по 2000 рік. Всі запчастини були корейськими, в Росії здійснювалася тільки збірка. Двигуни V1,5 і V1,6 потужністю 86 і 106 к.с. відповідно працювали в парі з п’ятиступінчастою “механікою” або чотириступінчастим «автоматом».

Daewoo Sens проводиться на Україні і відрізняється від класичного «Ланос» тільки тим, що комплектується двигунами об’ємом 1,3 л, виготовленими в Мелітополі, з коробкою 5-МКПП. ZAZ Chance зобов’язаний своєю появою того, що в 2009 році закінчився термін контракту між GM і запорізьким заводом про постачання автомобілів до Росії під ім’ям «Шевроле Ланос».

Відмінною рисою є те, що в сімействі Chance є не тільки седан, але і хетчбек. Машина комплектується двигунами, виготовленими в Румунії. З 2012 року складання цієї моделі також здійснюється в Казахстані.

Міні-фургон ZAZ Lanos Pick-up з’явився в 2005 році, а два роки по тому була представлена його версія «Електро» з електричним двигуном.

Подібності та відмінності

Можна говорити про те, що зміна бренду з Daewoo на Chevrolet не зробила істотного впливу на розвиток Lanos. Всі зміни обумовлені зміною поколінь і розвитком технологій.

Деякі модифікації пішли в минуле (наприклад, трьохдверний «Ланос Спорт»). З’явилися нові інжекторні двигуни (1,4-літрові потужністю 75 і 77 к.с., 1,5 л потужністю 100 к.с.), модифікації з 4-АКПП і електричними моторами. При цьому модель зберегла всі кращі риси, закладені в перше покоління Lanos.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Який Ланос вибрати

Останній Lanos з шильдиком Деу зійшов з конвеєра в 2004 році. Однак завдяки тому, що пріоритетами для розробників були надійність і довговічність, ці авто до сих пір можна зустріти на дорогах.

Правда, в силу «віку» їх покупка пов’язана з певним ризиком.

В даний час в Росії поставляються українські варіанти даної моделі, причому їх вартість приблизно на 10% нижче, ніж у оригіналу, а популярність з плином років практично не знижується.

Цьому сприяє не тільки заслужена репутація і демократична вартість, але і економічність обслуговування, а також доступність ремонту.

Що краще – «Ланос» або «Нексія»? Всі основні параметри порівняння

Велика кількість водіїв стурбовані проблемою: «Що краще -« Ланос »або« Нексія »?».

Беручи до уваги подібний зовнішній вигляд, характеристики і в такому випадку те, що дві машини розташовані в однаковій ціновій групі, відповідь на це питання сильно ускладнюється.

Однак в цій замітці вибрано найбільше число даних, які допоможуть розібратися з вибором: «Що краще -« Ланос »або« Деу-Нексія »?».

Передмова

Десять років тому фірма UZ-Daewoo запропонувала службове уявлення малогабаритного автомобіля Daewoo Nexia другого уособлення, який, згідно з суті, був лише результатом удосконалення четирехдверка унікальною генерації.

Машина, яка придбала внутрішньофірмовий показник N150, згідно порівнянні з предком, змінилася в багатьох тенденціях – зміна зовнішнього вигляду (незважаючи на те, сучасного стилю так і не вдалося досягти), придбала повністю перебудований дизайн і розташувала під власним капотом новітні мотори.

Товарне виробництво трехоб’емнік тривало аж до 2016 року, після чого все ж існування такої моделі було повністю перервано.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Зародження “Ланоса” відбулося ще в кінці 90-х років під брендом Daewoo після подання в автомобільному салоні міста Женеви.

Випуск під таким значком був недовгим, і вже в 2002 році після отримання частки акцій південнокорейської марки автомобіль став продаватися під шильдиком Chevrolet, переживши також кілька змін.

У 2003 році повномасштабне виготовлення машини почалося в Запорізькому автомобільному заводі і тривало аж до 2009 року – безпосередньо в цей період вийшов період договору, але і в цьому випадку модель не перестала випускатися, а просто в третій раз змінила ім’я.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Технічні характеристики

На вибір покупцям представлено дві моделі силових агрегатів:

  • 4-цилиндровый 1,5-литровый бензиновый двигатель с 8 клапанами, с заявленными по паспорту 80 лошадиными силами при этом 5600 оборотов в секунду, а также 123 Нм с 3200 оборотов в секунду. Это “сердце” развивает максимальную скорость в 175 км/ч и едет до сотни за 12,5 с. Потребление топлива следующее: по городу будет выходить 8,5 литров на сотку, а по трассе – 7,7 литров.
  • 4-циліндровий 1,6-літровий бензиновий двигун з 16 клапанами. Така розробка істотно позначилася на продуктивності мотора. Тепер він має 109 кінських сил з 5800 оборотів в секунду і 150 Нм крутного моменту при 4000 оборотів в секунду. Зрозуміло, швидкісні характеристики збільшувалися в позитивній прогресії. Тепер розгін до 100 км здійснюється за 11 секунд, а поріг максимальної швидкості при оптимальних умовах є 185 км / год, що на цілих 10 одиниць більше попередника. Разом з усіма показниками також зросла і “ненажерливість”. Вона склала по місту 9,3 літра на сотню, по трасі – 8,5 літрів.

Раз головною метою складання статті є вирішення питання: «Що краще” Ланос “або” Нексія “?», То не варто затягувати. Відразу порівняємо конкурентів.

Ряд встановлюваних двигунів у модифікації від UZ-Daewoo був дуже сумний і полягав лише в одиничному 1,5-літровий мотор, здатного виробляти не вище 86 кінських сил.

важливо

У свою чергу він мав обсяг в 1498 кубічних сантиметрів, 8 клапанів, 5600 оборотів в хвилину, 130 Нм при 3400 оборотах на хвилину. Така збірка була здатна розганятися до сотні за 12,5 секунд і видавати 175 км / год на максималке.

Харчувалося таке творіння 95 бензином і мало такий витрата: по місту – 10,4 літра, по трасі – 5,2 літра, при змішаному циклі – 6,7 літрів.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Варто зауважити, що всі представлені моделі мали багатоточкове уприскування палива, 5-ступінчасту механічну коробку передач і передній привід.

Зовнішній вигляд

Тест в форматі: «Що краще” Ланос “або” Нексія “?» далі буде відбуватися за зовнішніми характеристиками автомобілів.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Обстановка салону двох машин до жаху примітивна, при відсутності будь-яких цікавих приблуд. Збірка проводиться з дешевого пластику без натяку на дорожнечу, але надійність цілком гідна. Адже обидва варіанти призначені для звичайної їзди як по місту, так і по трасі.

По суті, це просто заміна вітчизняного автопрому, так як іноземці здатні доводити до розуму автомобілі будь-якої цінового сегмента і пропонують більш гідні пропозиції.

Дуже складно сказати: «Що краще« Ланос »або« Нексія »?» по фото. Тут головним чинником будуть лише ваші уподобання. Хоч різниця між ними не така і сильна, особливо в екстер’єрі.

Адже зроблено просто для оптимального водіння.

Ціна

Далі порівняння: «Що краще” Ланос “або” Нексія “?» піде, виходячи з вартості, а також кількості пропозицій.

Тест Renault Logan, Lada Kalina, Lada 110, Daewoo Nexia і Chevrolet Lanos

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

  • LADA 110
  • DAEWOO NEXIA
  • Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

Здалеку в потоці іномарок топ-модель Автоваза виглядає цілком пристойно – сяє металік, огрядність форм краде який-небудь тюнінговий “обважування”. А поблизу? На порогах нарешті з’явилася накладка, але нефарбовані, страшнуватого виду і з АБС-пластика – знову обхідні технології? Спереду у всіх «десяток» тепер електросклопідйомники – спочатку вони зі стогоном вибирають люфт і лише потім опускають скла. На жаль, в повному обсязі. Як і у літніх «Нексія» і «Ланоса», у «Лади» низький і тісний салон: сідаючи, потрібно пригинати голову; спереду в міру просторо, ззаду дорослий чоловік сидить впритул, упираючись потилицею і колінами. Крісла м’які, але надмірно увігнута спинка стискає грудну клітку, а торсіони при коротенькому поздовжньому переміщенні дзвенять, як взводимой пружини. Механізми підтягування ременів працюють через раз. Кермо має регулювання по висоті, але тонкий, дихає в руках і вкрита не рифленням, а заусенцами. Підрульові перемикачі стирчать на різній висоті … Ходи важеля коробки передач великі, педаль акселератора провалена вниз, туге зчеплення «бере» в самому кінці ходу. На ходу сверблять органи управління, скрипить і гримить салон, погуркувало підвіска, постукує рульове управління. Втім, є і світлі моменти. Наприклад, досить потужний, економічний, нехай і галасливий мотор 1,6 л забезпечує машині непогану динаміку. Дорожній просвіт традиційно великий, енергоємна підвіска добре пристосована до російських дорогах, хоча дрібні нерівності в повороті часом обробляє з характерним човганням через відриву колеса від покриття. Ватяну рульове управління не сприяє точному і швидкому маневру, але щадить водія, прощає огріхи і зручно в далеких поїздках. Більшу частину життя «десятка» перебувала в категорії подають надії – її доводили до розуму, зживали дитячі хвороби, ліквідували обхідні технології. Мовляв, ще трохи – і вийде відмінний автомобіль. Однак минуло вже десять (!) Років, змінилося два покоління конкурентів, визріла «Калина» – і на каченя, так і не став лебедем, схоже, махнули рукою. Чи вважаєте, причіпки? А ви подивіться ще раз на цінник … Ця машина більш ніж удвічі старше немолодий «десятки»: вона ровесниця стародавнього «восьмого» сімейства і, строго кажучи, давно застаріла. Крихітні дверні ручки зсередини доводиться чіпляти одним пальцем, громковато ляскають двері, але закриваються з першої спроби. У тісному салоні навіть пасажир ростом 180 см почуває себе переростком, постійно у щось впираючись. А найбільш угодований експерт просто не зміг протиснутися назад в тісний і незручний отвір. Розташування великого тонкого керма оптимально лише для водія зростанням не вище 160 см, у більш рослих він лежить на стегнах і частково перекриває прилади. Регулювань немає, сісти за баранку непросто, доводиться вивертати ногу. М’яке аморфне сидіння встановлене чомусь лівіше керма, спинка із ступінчастим регулюванням хліпковатой і дихає під натиском. Ніг тісно: у зимового взуття топчеш дві педалі відразу. Завеликі ходи важеля коробки, хоча з передач не промахнешся. У початковій комплектації GL немає навіть тахометра (на тестовій машині GLE є), зате майже завжди вбудована простенька магнітола. На ходу машина хитка, схильна до розгойдування і пробоїв підвіски, але досить м’яка, що цілком поєднується з «довгим» кермом з великим передавальним відношенням. Динаміка помірна, а з могутнішим шестнадцатіклапанним агрегатом, який дорожче на $ 500, – навіть непогана, при цьому обидва мотори задовольняються 92-м бензином. Бризковика під моторним відсіком немає, а просвіт всього 125 мм. Обслуговування найчастіше, кожні 10 тис. Км або шість місяців проти звичайних дванадцяти. Зате гарантія, хоча і з застереженнями, рекордна – 100 тис. Км або п’ять років. У чому секрет багаторічної популярності при такій великій кількості недоліків? Все дуже просто – «Нексія» зібрана руками, чого так не вистачає вітчизняним автомобілям. Надійна відпрацьована конструкція, стабільна якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. – навіть непогана, при цьому обидва мотори задовольняються 92-м бензином. Бризковика під моторним відсіком немає, а просвіт всього 125 мм. Обслуговування найчастіше, кожні 10 тис. Км або шість місяців проти звичайних дванадцяти. Зате гарантія, хоча і з застереженнями, рекордна – 100 тис. Км або п’ять років. У чому секрет багаторічної популярності при такій великій кількості недоліків? Все дуже просто – «Нексія» зібрана руками, чого так не вистачає вітчизняним автомобілям. Надійна відпрацьована конструкція, стабільна якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. – навіть непогана, при цьому обидва мотори задовольняються 92-м бензином. Бризковика під моторним відсіком немає, а просвіт всього 125 мм. Обслуговування найчастіше, кожні 10 тис. Км або шість місяців проти звичайних дванадцяти. Зате гарантія, хоча і з застереженнями, рекордна – 100 тис. Км або п’ять років. У чому секрет багаторічної популярності при такій великій кількості недоліків? Все дуже просто – «Нексія» зібрана руками, чого так не вистачає вітчизняним автомобілям. Надійна відпрацьована конструкція, стабільна якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. км або шість місяців проти звичайних дванадцяти. Зате гарантія, хоча і з застереженнями, рекордна – 100 тис. Км або п’ять років. У чому секрет багаторічної популярності при такій великій кількості недоліків? Все дуже просто – «Нексія» зібрана руками, чого так не вистачає вітчизняним автомобілям. Надійна відпрацьована конструкція, стабільна якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. км або шість місяців проти звичайних дванадцяти. Зате гарантія, хоча і з застереженнями, рекордна – 100 тис. Км або п’ять років. У чому секрет багаторічної популярності при такій великій кількості недоліків? Все дуже просто – «Нексія» зібрана руками, чого так не вистачає вітчизняним автомобілям. Надійна відпрацьована конструкція, стабільна якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. стабільну якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів. стабільну якість і розумна ціна цілком здатні переважувати архаїчність конструкції. А завдяки низькій собівартості «Нексія» є куди відступати під натиском молодих конкурентів.

LADA KALINAНайсучасніша з «нашемарок» на чверть метра коротше інших автомобілів, але завдяки новизні і чималою ціною реально з ними конкурує. Не сказати, що дуже симпатична, яскравими рисами не наділено, скоріше, нагадує колобок на ніжках. Просвіту 185 мм можуть позаздрити багато «паркетні» всюдиходи. Кузов зібраний непогано, з невеликими проміжками, хоча площині деяких панелей не збігаються. Двері розчиняються майже на 90 °, відкриваючи великі отвори, однак проміжна фіксація слабка: дотягтися із салону важко. Посадку назад ліворуч трохи утрудняє виступ під сидінням – через малу довжину машини подштамповка для бензобака видається в салон. Округлі форми інтер’єру – по моді трьох-п’ятирічної давності, але в порівнянні з будь-яким вітчизняним автомобілем і більшістю недорогих іномарок салон виглядає цілком сучасним. Та й зібраний акуратніше, ніж у «десятки», хоча огріхи помітні – десь настовбурчується дешевий дзвінкий пластик, вутлі внутрішні ручки гнуться в руках, так само ліниві і розбовтані передні електросклопідйомники. Чим «Калина» радує, так це відмінною оглядовістю і несподіваним простором усередині – завдяки великій висоті кузова посадку вдалося зробити вертикальної і економною по довжині. Тут розміститься навіть екіпаж рослих гренадерів, хоча заднім доведеться сповзти вниз під нависає стелею. І багажу місця вистачить. Позитивні емоції закінчуються з поворотом ключа запалювання – схлипи і рик мотора може заглушити тільки виття вентиляції. Вібрації і свербіж стрясають органи управління, розмашистий важіль коробки тягає за собою перекошеним накладку на тунелі. Електропідсилювач оптимізований для паркування, але на дорозі абсолютно «порожній» кермо небезпечний – водій не відчуває положення коліс і при швидкому маневрі, особливо на слизькому покритті, може «втратити» машину. Лише в малому ступені страхує нелогічно велике передавальне відношення – кермо робить більше чотирьох оборотів від упору до упору. Длинноходная енергоємна підвіска хороша на вибоїнах, але допускає великий крен, що в поєднанні з «гумовим» керуванням швидко змусить забути про точний пілотажі. Машина плаває по дорозі, як мило в ванній, і вибирає траєкторію, лише більш-менш погодившись з командами водія. При менших розмірах «Калина» помітно важче «десятки», з 81-сильним мотором показує помірну динаміку і посередню еластичність. Зате хороша шумоізоляція колісних арок. може «втратити» машину. Лише в малому ступені страхує нелогічно велике передавальне відношення – кермо робить більше чотирьох оборотів від упору до упору. Длинноходная енергоємна підвіска хороша на вибоїнах, але допускає великий крен, що в поєднанні з «гумовим» керуванням швидко змусить забути про точний пілотажі. Машина плаває по дорозі, як мило в ванній, і вибирає траєкторію, лише більш-менш погодившись з командами водія. При менших розмірах «Калина» помітно важче «десятки», з 81-сильним мотором показує помірну динаміку і посередню еластичність. Зате хороша шумоізоляція колісних арок. може «втратити» машину. Лише в малому ступені страхує нелогічно велике передавальне відношення – кермо робить більше чотирьох оборотів від упору до упору. Длинноходная енергоємна підвіска хороша на вибоїнах, але допускає великий крен, що в поєднанні з «гумовим» керуванням швидко змусить забути про точний пілотажі. Машина плаває по дорозі, як мило в ванній, і вибирає траєкторію, лише більш-менш погодившись з командами водія. При менших розмірах «Калина» помітно важче «десятки», з 81-сильним мотором показує помірну динаміку і посередню еластичність. Зате хороша шумоізоляція колісних арок. що в поєднанні з «гумовим» керуванням швидко змусить забути про точний пілотажі. Машина плаває по дорозі, як мило в ванній, і вибирає траєкторію, лише більш-менш погодившись з командами водія. При менших розмірах «Калина» помітно важче «десятки», з 81-сильним мотором показує помірну динаміку і посередню еластичність. Зате хороша шумоізоляція колісних арок. що в поєднанні з «гумовим» керуванням швидко змусить забути про точний пілотажі. Машина плаває по дорозі, як мило в ванній, і вибирає траєкторію, лише більш-менш погодившись з командами водія. При менших розмірах «Калина» помітно важче «десятки», з 81-сильним мотором показує помірну динаміку і посередню еластичність. Зате хороша шумоізоляція колісних арок.

CHEVROLET LANOS

А ось у «Ланоса» колеса, здається, котяться прямо по вухах – посередня шумо-і віброізоляція – найбільший його недолік. Втім, важливо, що на тестовій машині стояли досить жорсткі і галасливі зимові шини. Український «хлопчик» не балує багатством вибору: до нас поки поставляють тільки седани в найбіднішій комплектації, зате з боку водія подушкою безпеки. Округлі форми кузова застаріли, але зібраний автомобіль акуратно. Від похмурого темного салону без єдиної прямої лінії віє модою десятирічної давності, проте панелі з недорогого пластика пригнані рівно і на ходу не скриплять. Вгорі салон затісний, передні і бічні стійки сильно завалені всередину і змушують відсуватися назад. До того ж у самій голови переднього пасажира стирчить жорстка стельова ручка, яку краще демонтувати відразу, не встигнувши набити шишки. На задні місця забиратися непросто, верх дверей завалений усередину, кут відкривання невеликий, а отвір до того ж підібганий виступаючим гребінцем над колісною аркою – в нього перш за все і впирається куприком пасажир. Диван встановлений низько, тому по висоті тут цілком достатньо місця, але спинка давить на пояс і залишає без опори лопатки. Запас в колінах мінімальний, але все ж тут помітно просторіше, ніж в «Нексиі». Водієві «Ланоса» кілька заважають в поворотах широкі передні стійки і неочищені смуги вгорі, які залишають коротенькі склоочисники. Сидіти зручно, хоча подушка крісла ледве малувата повному водієві, а подовжнього регулювання може не вистачити рослому. Колонка керма встановлена ​​нерухомо, на потрібній висоті. Кермо без підсилювача робить без малого п’ять обертів – навіть розмашисті руху відгукуються лише невеликою зміною курсу, а скорегувати швидко розвивається занос можна просто не встигнути. Все це налаштовує на досить спокійну їзду. До неї ж схиляють і помірні тягові можливості 1,5-літрового восьміклапанника. Підвіски непогано справляються з нерівностями, піклуючись про прийнятний рівень комфорту.

RENAULT LOGAN

Залишимо осторонь його спірний дизайн – зрештою, це справа смаку. А ось висока якість виготовлення – факт, як кажуть, медичний. Дверні прорізи величезні – в машину не сідаєш, а буквально заходиш. Салон височенний і широкий, тут вільно помістяться п’ятеро некволих баскетболістів! Ось тільки, закриваючи двері, доведеться чіплятися кінчиками пальців за скупі поглиблення в підлокітниках. Просторий «бюджетний» салон нагадує містку кабіну вантажівки. Втім, це не докір – просто аналогія … Огляд з «Логана» був би прекрасним – підкачали зовнішні дзеркала. Управління зручне, важіль коробки радує відмінною вибірковістю. Однак дещо до чого доведеться звикати. Наприклад, до сигналу в торці лівого подрулевого перемикача або до не дуже інформативним стовпчиків покажчиків на панелі приладів. Кілька западає педаль зчеплення, але це, ймовірно, недолік конкретного автомобіля. На ходу «Логан» радує швидкими виразними реакціями і живим характером – в міру скромних можливостей базового 1,4-літрового мотора. Підвіски, що поєднують комфорт, високу енергоємність і гарну чіпкість, заслуговують найвищих оцінок. Тільки у цієї машини встановлена ​​міцна заводський захист моторного відсіку (у «десятки» бризговики), під якою цілих 150 мм просвіту. Кілька гучних на ходу здався кузов. Основний же недолік «Логана» – нетрансформіруемий, хоча і місткий багажник. Можливо, ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. На ходу «Логан» радує швидкими виразними реакціями і живим характером – в міру скромних можливостей базового 1,4-літрового мотора. Підвіски, що поєднують комфорт, високу енергоємність і гарну чіпкість, заслуговують найвищих оцінок. Тільки у цієї машини встановлена ​​міцна заводський захист моторного відсіку (у «десятки» бризговики), під якою цілих 150 мм просвіту. Кілька гучних на ходу здався кузов. Основний же недолік «Логана» – нетрансформіруемий, хоча і місткий багажник. Можливо, ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. На ходу «Логан» радує швидкими виразними реакціями і живим характером – в міру скромних можливостей базового 1,4-літрового мотора. Підвіски, що поєднують комфорт, високу енергоємність і гарну чіпкість, заслуговують найвищих оцінок. Тільки у цієї машини встановлена ​​міцна заводський захист моторного відсіку (у «десятки» бризговики), під якою цілих 150 мм просвіту. Кілька гучних на ходу здався кузов. Основний же недолік «Логана» – нетрансформіруемий, хоча і місткий багажник. Можливо, ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. заслуговують найвищих оцінок. Тільки у цієї машини встановлена ​​міцна заводський захист моторного відсіку (у «десятки» бризговики), під якою цілих 150 мм просвіту. Кілька гучних на ходу здався кузов. Основний же недолік «Логана» – нетрансформіруемий, хоча і місткий багажник. Можливо, ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. заслуговують найвищих оцінок. Тільки у цієї машини встановлена ​​міцна заводський захист моторного відсіку (у «десятки» бризговики), під якою цілих 150 мм просвіту. Кілька гучних на ходу здався кузов. Основний же недолік «Логана» – нетрансформіруемий, хоча і місткий багажник. Можливо, ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших. ви згадайте ще один – великий гальмівний шлях через відсутність ABS в найдешевшої версії (ЗР, 2005 № 12). Але ABS у цій п’ятірці немає ні у кого, і «Логан» в даному тесті гальмує не гірше інших.

ПО ГРОШЕЙ І МАШИНА Дешево добре не буває – істина з розряду вічних. За привабливою ціною зазвичай ховається або низька якість виготовлення, або літня конструкція. І в тому, і в іншому випадку у прискіпливого покупця виникають обґрунтовані претензії.

Тестові «Нексія» і «Логан» виявилися в досить багатих комплектаціях, якщо ж порівнювати товарні машини до $ 9000, вимальовується наступна картина.

Наші марки оснащені богаче, безумовний лідер «Калина» – лише у неї є підсилювач керма і маршрутний комп’ютер. Невитіюватість базового обладнання в міру сил урізноманітнюють дилери. Іномарки оснащені по мінімуму, зате пропонують подушку безпеки.

ABS тут не водяться, але запасні колеса у всіх повнорозмірні – специфіка країн третього світу …

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядає

LADA 110 «Десяте» сімейство випускається на Волзькому автозаводі

з 1996 року і включає седан «Лада-110» (ВАЗ-2110), універсал «Лада-111» (ВАЗ-2111) і 5-дверний хетчбек «Лада-112» (ВАЗ-2112). Двигуни: бензинові 1,6 л (81 або 89 к.с.). Коробка передач: 5-ступінчаста механічна. Комплектації: «норма», «люкс». Ціна: 231 100-260 486 руб. ($ 8340-9400).

LADA 110 – ЗАГАЛЬНОВИЗНАНІ В АВТОМОБІЛЬНОМУ СВІТІ ВИМОГИ виявитись надто суворим ДЛЯ «ДЕСЯТКИ». З ОГЛЯДУ НА НИЗЬКА ЯКІСТЬ, ЦІНА ПОВИННА БУТИ РАЗИ НА ПІВТОРА НИЖЧЕ. Загальна оцінка 7,0

+ Непогана динаміка, економічний мотор, великий дорожній просвіт, енергоємна підвіска, підголовники в другому ряду. – Низька якість виготовлення, нечіткі органи управління, тісний в задній частині салон, галасливий мотор, тільки 95-й бензин.

DAEWOO NEXIA Ведет происхождение от «Опеля-Кадет» 1984 года, позже выпускалась компанией «Дэу» для разных рынков, как «Ле-Ман», «Рейсер», «Сиело», «Нексия». В настоящее время производят только седаны на предприятии «УзДэу» в Узбекистане.

Двигатели: бензиновые 1,5 л (75 или 85 л.с.). Коробка передач: 5-ступенчатая механическая. Комплектации: GL и GLE. Цена: $8800–11 000.

DAEWOO NEXIA – ПО СОВОКУПНОСТИ КАЧЕСТВ УСТАРЕВШАЯ МАШИНА ЕЩЕ ДОЛГО МОЖЕТ ПРИВЛЕКАТЬ НЕКРУПНОГО НЕБОГАТОГО ПОКУПАТЕЛЯ.

Общая оценка 7,1 + Неплохая динамика (с мотором 85 л.с.), вместительный багажник, отработанная конструкция, весьма длительная гарантия. – Архаичный и тесный, особенно сзади, салон, низко расположенный руль без регулировок, скромный дорожный просвет, отсутствие трансформаций багажника, малый пробег между ТО.

LADA KALINA Випуск «Калини» з кузовом седан (ВАЗ-1118) почався в 2005 році. Готуються до виробництва універсал ВАЗ-1117 і 5-дверний хетчбек ВАЗ-1119.

Двигун: бензиновий 1,6 л (81 к.с.). Коробка передач: 5-ступінчаста механічна. Комплектація: «стандарт». Ціна: 227 000 руб. ($ 8200).

LADA KALINA – ВСЕРЕДИНІ НАБАГАТО БІЛЬШЕ, НІЖ ВИГЛЯДАЄ победит. Задуматися ОТЛИЧНО, АЛЕ ВСЕ ПСУЮТЬ недоведення І ЯКІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ.

Загальна оцінка 7,4 + Щодо багата комплектація, великі дверні отвори, високий просторий салон, чималий дорожній просвіт, енергоємна підвіска, відмінний огляд. – Невисока якість виготовлення, «пусте» рульове управління, невиразні реакції, підвищені шум і вібрації, відсутність модифікацій.

CHEVROLET LANOS Модель дебютувала в 1997 році як «Деу-Ланос», три роки потому була модернізована. Випускалася в Кореї та Польщі до 2004-го, а також в Росії ( «Донинвест-Ассоль»). Зараз проводиться на Україні під ім’ям «Шевроле-Ланос» ( «Сенс») з кузовами седан і хетчбек.

Двигуни: бензинові 1,3 і 1,5 л (70 і 86 к.с.). Коробка передач: 5-ступінчаста механічна. Комплектація: стандартна. Ціна: від $ 8990 (в Росії поставляють тільки седан 1,5 л).

CHEVROLET LANOS – затісно, ​​СКРОМНО оснащення автомобілів із застарілою ВНЕШНОСТЬЮ. НЕПОГАНО зібрати і ЦІЛКОМ КОШТУЄ СВОЇХ ГРОШЕЙ.

Загальна оцінка 7,5 + Великий дорожній просвіт, є подушка безпеки. – Млявий кермо, погана шумоізоляція, широкі передні стійки, тісний вгорі салон, незручна спинка заднього дивана, відсутність модифікацій. RENAULT LOGAN Модель дебютувала в 2004 році як «Дачія-Логан», рік по тому під назвою «Рено-Логан» почалося виробництво в Москві на підприємстві «Автофрамос». Випускається з кузовом седан, в нинішньому році очікується універсал. Двигуни: бензинові 1,4 і 1,6 л (75 і 87 к.с.). Коробка передач: 5-ступінчаста механічна. Комплектації: Authentique, Expression, Privilege. Ціна: $ 8999-12 099.

RENAULT LOGAN – СУЧАСНИЙ МІСТКИЙ АВТОМОБІЛЬ розплачуватися за свої ПЕРЕВАГИ слабкий мотор, спрощений дизайн І СКУПИЙ ОБРОБКОЮ.

Загальна оцінка 8,0 + Величезний салон, наявність в базі подушки безпеки, виразне точне управління, енергоємні підвіски, наявність захисту моторного відсіку. – Скромний мотор, маленькі дзеркала, нетрансформіруемий багажник.

За кермом

Порівняння Chery Amulet, Chevrolet Lanos, Daewoo Nexia, Renault Logan, Lada 110 і Lada Kalina

Дата: 28.01.2006 Видання: “Авторевю” Олександр Диваки, Павло КАРІН Фото Степана Шумахера
“Авторевю” №2 2006

Конкуренція в наймасовішому класі – серед автомобілів вартістю близько $ 10000 – загострюється. Слідом за Калиною і Логаном в Росії з’явилися Chery Amulet і Chevrolet Lanos. Chery Amulet – це випускається в Китаї ліцензійний Seat Toledo позаминулого покоління, а Chevrolet Lanos до нас завозять з України: зняту з виробництва в Кореї модель фірми Daewoo збирають нині на Запорізькому автозаводі. А то, що ввозяться в Росію Ланоси підносяться не як Daewoo, а як Chevrolet – лише маркетинговий хід: Шевроле – звучить гордо. По крайней мере, краще, ніж Daewoo або Запорожець. Не забули ми і про наших старих знайомих – вазовской «десятці» і узбецької Нексиі. Те, що Lanos – зовсім не Chevrolet, а типовий «кореєць», причому не першої свіжості, видно з першого погляду, з яким, окрім як за недоречний хрест емблеми Chevrolet, зачепитися нема за що. Не біда: Адже це не «хрест» прикрашає Lanos, а ціна. У базовому виконанні, з півторалітровим восьмиклапанним мотором (86 к.с.) і подушкою безпеки Lanos коштує $ 8990 – це одне з найвигідніших пропозицій в класі! І покупці це швидко зрозуміли: не дивлячись на те, що продажі в Росії почалися лише кілька місяців тому, до кінця минулого року дилерам вдалося продати на триста автомобілів більше запланованих двох тисяч. Нових власників не відлякує ні українська збірка, ні польські комплектуючі (двигун, трансмісія в зборі і деякі деталі інтер’єру поставляються в Запоріжжі з польського заводу Daewoo – FSO) .В нинішньому році планується продати вже близько 40 тисяч Ланосів – стільки ж, скільки більш сучасних, але більш доступних Логанов! А це вже наводить на думку, що мінімальна вартість – не єдина перевага автомобіля. Чи так це? Усередині Lanos – такий же сірий, як і зовні. Все зібрано і підігнано добре, але химерні рельєфи передній панелі і оббивки дверей з крихітними кишеньками залишили нас байдужими. Зате порадували розтягнувся на всю довжину лобового скла дефлектор системи вентиляції та режиму обігріву «на скло і в ноги»: взимку – то що потрібно! А ще, на відміну від тієї ж Калини, тут є два висувних підстаканники. Але в сонцезахисних козирках немає жодного дзеркальця. Крісло водія влаштувало і формою, і жорсткістю, але не порадувало діапазоном подовжнього регулювання: людиною зростанням 185 см хочеться відсунутися ще «на клацання», та нікуди. Кермо розташований навскіс: його права частина ближче до водія, ніж ліва, а регулювань немає зовсім. Якщо сісти на заднє сидіння втрьох, стане тісно в плечах, а крайні сідоки будуть підпирати головами бічні скати стелі. Удвох тут набагато зручніше, хоча коліна все одно стосуються спинок передніх крісел. Ногами гірше тільки в Калині. Зате, на відміну від Логана і Нексія, спинка заднього сидіння Ланоса складається по частинах, але утворює з підлогою сходинку. Вантажити поклажу незручно: заважають звужений отвір і сильно виступаючий (і, як правило, брудний) бампер. Але багажник можна відкрити з салону – як на «десятці» або Нексиі. Дорожній просвіт – поза конкуренцією! Між дорогою і картером коробки передач – рекордні 200 мм, на 15 мм більше, ніж у Калини, колишнього лідера класу. Правда, як і у всіх інших машин, за винятком Логана, тут немає силового захисту моторного відсіку. на відміну від Логана і Нексія, спинка заднього сидіння Ланоса складається по частинах, але утворює з підлогою сходинку. Вантажити поклажу незручно: заважають звужений отвір і сильно виступаючий (і, як правило, брудний) бампер. Але багажник можна відкрити з салону – як на «десятці» або Нексиі. Дорожній просвіт – поза конкуренцією! Між дорогою і картером коробки передач – рекордні 200 мм, на 15 мм більше, ніж у Калини, колишнього лідера класу. Правда, як і у всіх інших машин, за винятком Логана, тут немає силового захисту моторного відсіку. на відміну від Логана і Нексія, спинка заднього сидіння Ланоса складається по частинах, але утворює з підлогою сходинку. Вантажити поклажу незручно: заважають звужений отвір і сильно виступаючий (і, як правило, брудний) бампер. Але багажник можна відкрити з салону – як на «десятці» або Нексиі. Дорожній просвіт – поза конкуренцією! Між дорогою і картером коробки передач – рекордні 200 мм, на 15 мм більше, ніж у Калини, колишнього лідера класу. Правда, як і у всіх інших машин, за винятком Логана, тут немає силового захисту моторного відсіку. Дорожній просвіт – поза конкуренцією! Між дорогою і картером коробки передач – рекордні 200 мм, на 15 мм більше, ніж у Калини, колишнього лідера класу. Правда, як і у всіх інших машин, за винятком Логана, тут немає силового захисту моторного відсіку. Дорожній просвіт – поза конкуренцією! Між дорогою і картером коробки передач – рекордні 200 мм, на 15 мм більше, ніж у Калини, колишнього лідера класу. Правда, як і у всіх інших машин, за винятком Логана, тут немає силового захисту моторного відсіку.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядаєА ось хто поза конкуренцією по отвору багажника, так це Chery Amulet . Адже Amulet – це так званий ліфтбек, замаскований під седан хетчбек. Дарма що автомобіль застарілий, але Amulet, мабуть, найсимпатичніший учасник нашого тесту. Не дивно, адже над виглядом Toledo свого часу попрацювали ательє Ital Design! А ще пофарбований вугільним «металликом» Amulet виглядає найдорожчим автомобілем. На жаль, це враження облуднішого: $ 10990 за базову комплектацію. Правда, вже в «базі» Amulet козиряє гідропідсилювачем керма, електроприводами керма і стекол. Під капотом восьмиклапанний 1600-кубовий мотор (94 л.с.), зібраний в Китаї за ліцензією Mitsubishi, але незабаром йому на зміну прийде 16-клапанний двигун, спроектований для Chery австрійською фірмою AVL.

Що краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядаєЩо краще - chevrolet lanos або daewoo nexia?  Порівнюємо, вибираємо, оглядаєЧи то справа на вазовской «десятці»! Натиснув кнопку на передній панелі – і кришка багажника злетіла вгору і захиталася. Та так, що, зазівавшись, можна заробити по зубах. Але багажник «десятки» великий, і завантажувати його зручно. Непогано і з трансформацією: заднє сидіння складається по частинах, хоча єдиного отвору при цьому не виходить – в центрі залишається пластикова рамка підлокітника. Ось тільки замкнути замки з першого разу не вдалося. І з другого. І з третього … Калина цих недоліків позбавлена. Подушка і спинка заднього сидіння складається по частинах в два рахунки – майже врівень з підлогою багажника. Правда, відмикати його доводиться Ключем, а закривати за брудну кромку. Але сидіти ззаду все ж зручніше в «десятці. У ній трохи краще, ніж Амулеті, і відчутно просторіше, ніж в Нексиі і Ланосі. Однак якщо в Ланосі коліна стосуються м’якого матеріалу передніх крісел, то в Калині ти впираєшся в їх жорсткі ребра: неприємно до болю! І вибратися з заднього дивана Калини не так просто: ступені ледь пролазять між переднім сидінням і «п’єдесталом», на якому споруджено заднє. А от по зручності передніх сидінь Калина – одна з кращих. Оптимальна «геометрія», величезні діапазони регулювань, зручний кермо, чіткі прилади. Але якість збірки-підгонки … Втім, в «десятці» з цією справою ще гірше. «Старенька» Nexia зібрана набагато акуратніше. Але як же сумні її форми! Тут вже ніяка «косметика» не допоможе. Бути може, втішить ціна? Але тішитися можна лише самої простенької версією з восьмиклапанним мотором і без гідропідсилювача керма – така машина коштує $ 8800. А «наша» Nexia з шестнадцатиклапанник і гідропідсилювачем продається вже за $ 10000, на тисячу доларів дорожче Логана! Звичайно, Logan теж красенем не назвеш, але його лінії, по крайней мере, індивідуальні та навіть сучасні. А вже по простору салону Logan поза конкуренцією! Це радісне відчуття не в силах затьмарити ні аскетично-прямолінійний дизайн інтер’єру, ні відверто дешеві виїмки-ручки в дверях, ні загнані в низ центральної консолі ручки регулювання мікроклімату. Зате все крутиться-крутиться, відкривається-закривається і натискається-віджимається з нормальними зусиллями. Шкода, що Logan, рівно як і Nexia, не пристосований для перевезення довгих предметів: спинка заднього дивана стоїть намертво. Багажник Нексии нехай і поменше, ніж у Логана, але його можна відкрити як зовні, так і з салону (кришка при цьому піднімається на чверть метра, а не підстрибує як в «десятці»). Багажник Логана відкривається тільки ключем, і це незручно. Чого чекати від «робочих конячок» на ходу? Везуть – і на тому спасибі? Тоді окреме спасибі Калині і Логану – за плавність ходу. Але на цьому схожість закінчується. За розгону Logan поступається не тільки Калині, але і всім іншим учасникам тесту. При рушанні звертає на себе увагу надмірне зусилля на педалі акселератора – воно навіть більше, ніж на педалі зчеплення! Але треба визнати, що тягових можливостей 1400-кубового моторчика цілком вистачає для впевненої міської їзди. Передачі перемикаються легко (друга розганяє Logan до 85 км / ч, третя – до 125 км / год), гальма дозволяють точно розрахувати уповільнення, а дратує тільки шум. Це шум від шин, від недосконалої аеродинаміки, від проїжджаючих повз автомобілів, а особливо – від «розкрученого» вище 3000 об / хв двигуна. Благо управляється Logan просто і зрозуміло. Але тільки так 100 км / ч. Потім реакція на дії кермом загострюються, і проявляється схильність до надмірної обертальності. Це вже вимагає точних дій кермом і неабиякою концентрації. А на нерівностях в швидкісних поворотах Logan норовить сповзти з траєкторії. В Ланосі набагато тихіше, але керувати ним складніше. Позбавлений підсилювача кермо робить від упору до упору 4,5 обороту – навіть більше, ніж на Калині з її «довгою» «рейкою»! У штатних режимах це напружує м’язи, але на високій швидкості, навіть при плавних реакціях автомобіля на дії кермом стає неприйнятно великі! Немов замість сталевих наконечників рульових тяг тут стоять гумові. Небезпечно і страшно! Благо у Ланоса непогані гальма, він добре стоїть на дузі, а дорожніх нерівностей складніше збити його з курсу, ніж Logan або Калину. Але Lanos поступається цій парочці по плавності ходу, хоча він краще Нексиі і Амулету.

Amulet – один з лідерів по розгінної динаміки. Але перед тим як в цьому переконається, непогано б закупорити вуха беруші: мотор кричить немилосердно, ще голосніше, ніж на Логане! Гальма – в порядку.

Чи не піднесла неприємних сюрпризів і керованість: Chery поступається тільки Renault через низьку чувтвітельності рульового управління і менш точних реакцій. По плавності ходу «китаєць» може змагатися хіба що з Нексией – обидві машини неприємно гостро реагують на всі жорсткі нерівності дорожнього покриття.

Близькі ці машини і по динаміці розгону. Але з точки зору акустичного комфорту все ж краще Nexia.

Разгонные возможности «десятки» и Калины примерно на том же уровне, что и у Амулета и Нексии. Но езда на наших машинах – Это уже работа, причем работа нелюбимая. На Калине она начинается при трогании: процедуру усложняют запаздывающие реакции на акселератор, большое усилие на педали сцепления и невнятность момента его включения. На «десятке» трогаться чуть проще, но одинаково плохо настроенные приводы вазовских коробок мешают реализовать в общем-то не плохой потенциал восьмиклапанных моторов. А шуму–то, шуму! Подобно палочке дирижера, стрелки тахометров пробуждают звуки во всех уголках передней панели: ревут моторы, подвывают трансмиссии…Оркестрик-то никудышный! В чем тольяттинские машины разнятся, так это в управляемости. «Десятка», несмотря на размазанность и запаздывание реакций, даже при экстренных маневрах остается более предсказуемой, чем Калина. Управлять же Калиной – одно мучение: ты не чувствуешь связи между рулем и колесами, а электроусилитель начисто лишен информативности! Не дай вам бог оказаться «неожиданным препятствием» на пути Калины.

Что в итоге?

Главным героем, как и в нашем летнем тесте (см. АР №13-14,2005),вновь стал Logan, и только «нетрансформируемый» задний диван не позволил ему выйти в лидеры по сумме баллов. Добротная сборка, просторный салон и очень энергоемкая подвеска – вот главные слагаемые его успеха. Старушка Daewoo Nexia продолжает пожинать плоды опелевского инжиниринга восьмидесятых, удерживая по ряду потребительских качеств довольно высокие позиции. Но если раньше одним из главных преимуществ Нексии была цена, то ныне появились машины и доступнее, и современней. Жаль, что Калину к таким автомобилям можно отнести лишь с натяжкой. Похоже, что ее преимущества над «десяткой» ограничиваются лишь плавностью хода и эргономикой рабочего места водителя. А по управляемости, шумности и вибронагруженности Калина откровенно проигрывает своей старшей сестре. Стоило ли огород городить? Что до новичков нашего рынка, то они выступили достойно, хотя и не ярко.

Chery Amulet порадовал качеством сборки, относительно высоким уровнем оснащения и широкими возможностями трансформации салона. Но очень уж шумный автомобиль. И не по-китайски дорогой.

Что почем?

«Базовую» Калину с электроусилителем руля, центральным замком и передними электростеклоподъемниками сейчас действительно можно купить за рекомендованные заводом $8000 – это самый доступный автомобиль среди тестовых машин. Вскоре появится Калина в версии люкс – с улучшенной отделкой салона, обогревом передних сидений, противотуманными фарами, задними подголовниками и электроприводом подогреваемых зеркал и задних стеклоподъемников. «Десятка» чуть дороже – от $8200 за машину с восьмиклапанным 1600-кубовым мотором (80л.с.),центральным замком, передними электростеклоподъемниками (исполнение Норма). «Люксовый» вариант примерно на $200 дороже – здесь обогрев сидений, маршрутный компьютер (на Калине он в Норме), «противотуманки» и электропривод подогреваемых зеркал. Машины с 16-клапанными моторами (90 л.с.) стоят от $8400. Также можно найти версию с кондиционером от ($9200) или рестайлинговый седан с измененной внешностью и модернизированным салоном (от $8800). Хэтчбеки (2112) предлагаются по цене седанов, а универсалы (2111) на $150 дороже. Гарантия на вазовские модели – 2 года или 35 тысяч км. Цены на седаны Daewoo Nexia начинаются от $8800, но за эти деньги предлагаются машины с 8-клапанным 75-сильными двигателями, в более скромном оснащении, чем «десятка» с Калиной: ни центрального замка, ни электростеклоподъемников, ни усилителя руля. В версии GLE, которая внешне отличается от простенькой GL окрашенными в цвет кузова бамперами и «противотуманками», все это есть, но такая Nexia на $1000 дороже. Кондиционер – плюс $700, а за 16-клапаный мотор (85 л.см.) надо доплатить $500. Верхний предел цен на Нексию – $11300. Но ни АБС, ни подушки безопасности все равно нет. Гарантия – 5 лет или 100 тысяч км. Chevrolet Lanos немного дороже – $8990. Зато есть водительская подушка безопасности, окрашенные в цвет кузова бамперы и аудиоподготовка. А вот усилителя руля и АБС нет. Гарантия – 2 года без ограничения пробега. Базовый Renault Logan c 1400-кубовым двигателем (75 л.с.) оснащен примерно так же, как и Lanos, и дороже всего на $9. Но бамперы черные. Logan Expression с крашенными бамперами, гидроусилителем и центральным замком стоит уже $9979. Зато в более мощной 1600-кубовой версии (90 л.с.) все это вкупе с передними электростеклоподъемниками – базовое оснащение ($10699). А в топовой версии Privilege ($12099), кроме того, есть кондиционер, маршрутный компьютер, регулируемое по высоте сиденье водителя, «противотуманки» и окрашенная в цвет кузова радиаторная решетка. Электропривод зеркал, АБС, пассажирская подушка и обогрев сидений предлагаются за доплату. Гарантия – 2 года без ограничения пробега.

Китайський ліфтбек Chery Amulet – самый дорогой автомобиль в тесте. Зато за $10990 у Амулета есть кондиционер, за $12100 – АБС, СD-проигрыватель и легкосплавные колеса. Правда, подушки безопасности предусмотрены лишь в версии за $12400. Весной ожидается появление машин с вариатором фирмы ZF,который обойдется в $1000.

Гарантія – 3 роки або 100 тис. Км. пробігу.

Альтернатива?

Перш за все це Hyundai Accent Таганрозької збірки – седан з потужним мотором (1,5 л, 102 к.с.) гідропідсилювачем керма, кондиціонером і магнітолою пропонується за $ 10900. Другий варіант – Chevrolet Aveo. Седан (1,4 л, 83 л. С.) – від $ 10900, хетчбек (1,2 л, 72 л.с.) – від $ 9900. А ще можна купити Volkswagen Pointer (1,0 л, 67 л.с. від $ 9520) або Hyundai Getz (1,1 л, 66л.с. $ 10190).

Прогноз читачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…