Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Німця за походженням і главу всіх дизайнерів корейського концерну КІА-Хенде / KIA- Hyundai Пітера Шрайера вже давно нікому представляти не потрібно, він сам про себе заявив такими яскравими роботами, що не запам’ятати це ім’я і створені під його керівництвом автомобілі, просто неможливо. КІА Ріо / KIA Rio – в їх числі, і цей автомобіль, в сьогоднішньому тесті. Навіть – два: седан і хетчбек. І питання звучить так, як називається весь цей матеріал.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Зовнішність Пітер Шрайер перетворив всю поточну лінійку КІА в лауреатів усіляких конкурсів по дизайну, і нинішній Ріо – не виняток.

Мало того, що на цей автомобіль просто приємно дивитися, та ще й складається враження, навіть стоїть на місці, він – немов спрямований вперед.

Цей гранований силует сповнений агресивності, а спортивності йому надає в першу чергу облицювання радіатора в стилі «тигровий ніс». Та й декоративні зябра на передніх крилах скоріше характерні для автомобілів класу куди вище.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінкаЩо краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

  • кондиціонером,
  • електросклопідйомниками,
  • гідропідсилювачем керма,
  • центральним замком,
  • подушкою безпеки (правда, єдиною, на відміну від більш «високих» версій в списку його модифікацій).Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

А у верхній частині списку, загинаємо пальці другої, правою, руки:

  • система Smart Key (а це без ключовий доступ всередину і плюс кнопка запуску / зупинки двигуна);
  • задні датчики паркування;
  • оформлення «торпедо», якому позаздрять інші представники класом на один-два вище;
  • дошка приладів, гордість номер два;
  • і, нарешті, залишаємо для п’ятого пальця – підігрів сидінь, дзеркал, рульового колеса (!) і підігрів лобового в області спокою “двірників”.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

При всій його молодежності, спортивності, «Задорнов» і задерикуватості, РІО в кузові sedan, ще й практичний автомобіль, і це правда. Ємність багажника у седана становить 500 (п’ятсот) літрів. А щоб вам було зрозуміло, то додам, що ще недавно такими обсягами любив похвалитися Мерседес / Mercedes-Benz E-Klasse. А він навіть не одним – двома, а трьома класами вище!

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Так, потрібно визнати, що його багажний відсік поменше, «всього» 389 літрів, але, по-перше, трансформація їх обох влаштує будь-якого вимогливого, а по-друге, у хетчбека є свої плюси, і вони лежать кілька в інших площинах. Rio хетчбек, покликаний підкорити тих, хто не вітає седан «за замовчуванням».

А таких любителів, в Росії стає з кожним роком все більше. Хетчбек KIA Rio – це тобі і компактність, і маневреність, і, знову ж таки, місткість. І, погодьтеся, він має не менш вражаючий вигляд, ніж тільки що описаний вище седан KIA Rio.

Обидва зауважу, і хетчбек, і седан, непросто адаптовані до російських дорожніх реалій, а виробляються на заводі НММR в Санкт-Петербурзі.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

І седан, і хетчбек Kia Rio яскраво виділяються серед однокласників конкурентів. Чим? Явною претензією на щось більше, ніж просто автомобіль малого класу для масового покупця.

До слова, зауважу, що це відчуття не покидає і тоді, коли перебуваєш за кермом не тільки Ріо, але будь-якого автомобіля з модельної лінійки цього корейського виробника. І ціни при цьому – цілком адекватні. Усередині.

Насправді, про багатство оснащення і про якість обробки, ми вже почали говорити кількома абзацами вище, але ось про що обов’язково потрібно сказати – цей автомобіль не для високих людей.

І не тому, що його придумали корейці, нація людей не самого гігантського статури на планеті (давайте згадаємо той же КІА Соренто / Kia Sorento), а просто клас такий, і називається він – субкомпактний (навіть не «компактний»).

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

І подушка зі спинкою у крісла закороткі, і відсутня можливість змінити виліт керма – все це не дозволяє з повним комфортом влаштуватися тут високому водієві. А ось водіям середнього і невисокого зросту – набагато комфортніше.

Зате позаду мене абсолютно спокійно сидить досить вгодований пасажир і колінами мені в поперек не впирається. Тільки ось простору над головою у другому ряду КІА мало – це мінус.

Додам до загнутим пальцях обох рук: машини в топових версіях мають ще й шкіряну оплетку керма, і управління аудіо системою на кермі, і автоматичний клімат-контроль.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

На ходу, напис «ECO» на щитку, інформує водія про відповідність, або про невідповідність положення його правої ноги на педалі газу економічною манері їзди. Я, наприклад, не люблю таку «манеру», і у мене витрата палива на міських вулицях не опускався нижче 7-ми літрів.

Але мої, більш економні, колеги розповідали, що реальна витрата, у всіх автомобілів КІА не надто різниться від заявляється виробником. На відміну, наприклад, від німців чи американців. Там прибрехати – хлібом не нагодуєш.

Про плавності ходу: на латках середньостатистичної паршивости наших доріг машина, з одного боку, радує пружністю підвісок, але, з іншого боку, на великих буграх і в ямах вище профілю колеса – вже некомфортно, підвіска працює гулко.

Наприклад, після «лежачого на асфальті поліцейського» передні колеса вистрибують вниз з жорстким стуком обмежувача ходу.

Неприємно … Якщо передня підвіска – це традиційні Макферсон, та ще й зі стабілізатором стійкості, то задня – «… напівзалежна, торсіонного типу на пружинах і з телескопічними гідравлічними амортизаторами». Це була цитата з офіційного релізу.

Але перші покоління Ріо зазнали такої різкої критики за нестійкість його на високих швидкостях і поганих дорогах, що завод змушений був реагувати. Проблеми більше немає, але все одно на швидкостях вище 130 км / ч і на нерівному профілі машина «плаває».

Зверніть увагу

Ця інформація для тих, хто любить далеко «за 140», але таких сьогодні – днем ​​з вогнем через штрафи. Резюмуємо. У комплектації і ціни я заглиблюватися не буду, ви їх зможете знайти на сайтах дилерів в своїх регіонах.

Скажемо лише, що моторів у Ріо два, 107 і 123 кінські сили, і коробок дві, 4-діапазонний автомат і 5-ступінчаста механіка. Якщо все це перемішаєте між собою в різних поєднаннях і варіантах комплектацій додатковим обладнанням, то отримаєте, в загальному рахунку, 8 (вісім) модифікацій моделі – на вибір! Вразило? Нас свого часу – так!

Кіа Ріо седан або хетчбек: вибираємо найкраще

Останнім часом корейські автомобілі Кіа користуються підвищеним попитом не тільки на своїй батьківщині, але також у багатьох країнах світу, включаючи і Росію. Особливо такі моделі як Кіа Ріо і Хендай Соляріс радують своїм оптимальним поєднанням ціни і якості, завдяки чому попит на них залишається стабільно високим.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

У той же час, виробник випускає не тільки Кіа Ріо хетчбек, але і автомобілі типу седан, так що багато автолюбителів не знають, якої моделі віддати перевагу. Про переваги кожного конкретного типу кузова ми і поговоримо зараз.

Чим відрізняється седан і хетчбек

Для початку, визначимося з самими поняттями. Седан – це найбільш популярний тип кузова легкових автомобілів. Варто зазначити, що такі транспортні засоби чітко поділені на три незв’язані між собою зони (підкапотний простір, салон і багажник).

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Всередині знаходиться два ряди сидінь (рідше три). Машини бувають дво- або чотирьохдверними. Основні переваги полягають в тому, що багажник відділений. Таким чином, неприємні запахи (в разі перевезення певних вантажів) не потраплятимуть всередину. Та й взимку прогріти салон можна швидше.

Кіа Ріо хетчбек – це автомобіль з кілька укороченим задом. В даному випадку, довжина машини на 25 сантиметром менше, ніж у аналогічного седана (в результаті, Автокузов виходить скошеним).

При цьому транспортний засіб є Двохоб’ємний (багажник і салон об’єднані в один простір), є можливість скласти заднє сидіння. Таким чином, машина підходить для транспортування великогабаритних вантажів.

Ще один плюс полягає в підвищеної маневреності (так як задній звис кілька укорочений). Маса хетчбека дещо менше, так що показники динаміки і жвавості трохи вище, ніж у седана.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

У той же час, оскільки багажник з’єднаний з салоном, то це призводить до погіршення тепло- і звукоізоляції. Таким чином, необхідно або встановити додатковий захист, або ж приготуватися до невеликого дискомфорту.

загальні переваги

Перш ніж вирішувати, вибрати Кіа Ріо хетчбек або седан, слід описати основні переваги такого транспортного засобу, що не залежать від типу кузова. Серед плюсів цієї машини необхідно відзначити:

  • відмінну шумоізоляцію, що підвищує комфорт для пасажирів і водія під час їзди;
  • стабільну і плавну роботу автоматичної коробки перемикання передач;
  • високоякісну магнітолу (як для даної цінової категорії машин);
  • поліпшену ергономіку і комфорт салону (наявність керма з підігрівом, зручних крісел і інших дрібних деталей);
  • можливість завести мотор навіть в разі зниження температури до -40 градусів за Цельсієм;
  • широкий доступ до запчастинах практично в будь-якій точці нашої країни, недороге обслуговування автомобілів;
  • можливість вибрати колір машини серед 10 різних варіантів.

Також буде цікаво: Краща машина для таксі: рейтинг 2019 року

загальні недоліки

Незалежно від того, ви вибрали Kia Rio хетчбек або седан, є у таких машин і деякі мінуси. Перш за все, мова йде про наступне:

  • невисокий дорожній просвіт. Таким чином, їздити по нерівних поверхнях буде проблематично. В результаті, автомобіль абсолютно не підходить для бездоріжжя;
  • велика витрата палива. В середньому, цей показник досягає 10 літрів на кожні 100 кілометрів (заявлений виробником параметр становить 8 л / 100 км);
  • не дуже висока якість збірки (правда, це зустрічається далеко не на всіх автомобілях).

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Технічні характеристики

Вибираючи для себе Кіа Ріо седан або хетчбек, на не варто спиратися виключно на технічні характеристики, оскільки параметри у обох автомобілів є практично ідентичними. Висота дорожнього просвіту досягає 160 міліметрів і там, і там.

Висота з шириною також збігаються. Якщо ж говорити про довжину, то, як ми вже зазначили вище, седан тут випереджає свого конкурента на 25 сантиметрів.

Таким чином, Kia Rio hatchback відрізняється підвищеною маневреністю. Особливо це позначиться при парковці в великих містах.

Далі відео про те, що краще, седан або хетчбек:

Якщо говорити про обсяг багажника, то тут седан трошки пасе задніх. У нього можна вмістити всього 389 літрів, тоді як в автомобіль з сполученим багажником і салоном поміститься близько 500 літрів.

Технічні характеристики, такі як обсяг мотора, потужність, особливості роботи коробки передач та ін. Є повністю ідентичними.

Правда, Кіа хетчбек, за відгуками власників, веде себе кілька жвавіше, особливо в разі не дуже хорошого дорожнього покриття. На нормальної трасі лідера визначити не вдалося.

показники комфорту

Якщо говорити про зовнішній вигляд, то спереду транспортні засоби виглядають повністю ідентично. У той же час, вид збоку дещо відрізняється. Седани від знаменитої південнокорейської автомобілебудівної компанії виглядають досить респектабельно і устремлінь, а ось хетчбеки – це такий варіант компактного і маневреного авто.

Варто зазначити, що транспортний засіб, незалежно від свого кузова, розраховане на відносно невисоких людей.

При цьому стартова комплектація седана включає:

  • ГУР;
  • електричні склопідйомники;
  • кондиціонер;
  • подушку безпеки водія;
  • центральний замок.

Хетчбек можна придбати в комплектації «Комфорт». Крім усього перерахованого вище, в набір входить друга пасажирська подушка безпеки, функція обігріву дзеркал, можливість міняти положення сидінь по висоті.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

В принципі, їздити комфортно і там, і там, але Кіа Ріо хетчбек кілька виграє в цьому плані. У той же час, седан обходиться дешевше, так як доступна базова комплектація.

недоліки седана

Згідно відгуками власників, у седанів від торгової марки Кіа є такі недоліки:

  • не сильно якісний обігрів скла (воно прогрівається в повному обсязі, а зонами); занадто широкі передні стійки, які кілька погіршують огляд, так що доводиться нахилятися;
  • занадто великі петлі багажника, в результаті чого його не можна щільно закрити, особливо, під час перевезення великогабаритного вантажу;
  • щоб забезпечити підвищений комфорт і безпеку під час їзди, потрібно додатково встановлювати системи ESP (автоматична стабілізація транспортного засобу) і EBD (розподіл гальмівних зусиль).

Основні мінуси хетчбека

Вибираючи для себе Kia хетчбек, слід бути готовим до:

  • не дуже міцною обшивці багажника. Правда, в разі її пошкодження, ремонт виконати не так вже й складно;
  • поганому покриттю капота (його можна прогнути навіть пальцями);
  • неефективну роботу кондиціонера (зате грубка функціонує просто на висоті).

Таким чином, думайте, що вам найбільше знадобиться, і, відштовхуючись від цього, вибирайте конкретний тип кузова.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Який кузов краще?

Якщо ви вирішили для себе вибрати Кіа Ріо, то питання з вибором кузова вирішується легко і просто. Потрібно лише врахувати всі плюси і мінуси кожної конкретної моделі, після чого зіставити це з вашими уподобаннями та побажаннями. Хетчбек позиціонує себе більше як сімейний транспортний засіб.

Крім того, з його допомогою набагато простіше виконувати маневри в місті, та й такий кузов підходить для перевезення великогабаритних вантажів, таких як побутова техніка або велосипед.

Якщо ж ви звикли до класичних авто, а також не хочете, щоб запахи з багажника заважали вам, а взимку доводилося включати обігрівач на максимум, то слід вибирати седан. У будь-якому випадку, цей південнокорейський автомобіль демонструє досить непогані показники, незалежно від типу кузова, так що він відмінно підійде для всіх.

Далі відео з огляду Кіа Ріо хетчбек:

Кіа Ріо седан або хетчбек: що краще і за якими параметрами

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Коли стало відомо, що нова версія Кіа Ріо 2015 го модельного року буде випускатися в двох можливих кузовах: седан і хетчбек, з’явився справедливе запитання: що краще вибрати? На хвилі активних міркувань були проведені тест-драйви обох машин і автолюбителі отримали для себе вичерпну інформацію. Так що краще, Кіа Ріо седан або хетчбек?

Переваги обох кузовів

Після більш детального огляду стало зрозуміло, що хетчбек – це машина для енергійних молодих людей, про що свідчить її спортивний вигляд. Седан був більше зорієнтований на сім’ї з дітьми, тому і виглядає він скромніше, і у нього більше за обсягом багажник. У хетчбека цей параметр становить всього 389 літрів, а у седана 500, різниця відчутна.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Власники також говорять про те, що хетчбек коштує на десять тисяч дорожче, але ось кардинальних відмінностей, крім довжини, в кузові між машинами немає. В обох варіантах викликає багато сумнівів шумоізоляція кузова, автомат в будь-якій машині працює без нарікань, магнітола дає непоганий звук. Також обидві машини мають достатній рівень комфорту і оснащеності.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

З більш серйозних переваг обох моделей можна відзначити якісну і не дуже жорстку підвіску, ідеальну маневреність, наявність на ринку автозапчастин, як на седан, так і на хетчбек. З огляду на всі переваги, відразу і не розберешся, що краще вибрати, Ріо седан або Ріо хетчбек.

недоліки моделей

Невеликий кліренс, яким володіють обидві моделі не можна не назвати першим, тому що він створює деякі незручності при русі по нерівній дорозі. Перевищив виробник витрата палива на кілька літрів від зазначених у власному тест-драйві. Якщо там стоїть цифра 8, то на практиці це все 10.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Автолюбителі говорять, що седан вимагає більше доробок, ніж хетчбек, це стосується обігріву лобового скла, тому що не вся поверхня прогрівається. Заважають в багажному відділенні великі петлі для кришки, через них він погано закривається, коли всередині великогабаритний вантаж.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

У хетчбека теж є свої недоліки, наприклад погана робота кондиціонера, який сприяє збільшенню витрати палива.

Обличчям на захід

 

За світовими масштабами, корейська «КІА моторс» – не надто великий виробник. За минулий рік виготовили 905 тисяч машин. Важливо, що більшу їх частину експортували.

Причому якщо за першу половину минулого року на зарубіжних ринках продали 326 тисяч машин, то за половину цього вже 435 тисяч – 41% всіх виготовлених.

Темпи вражають – навіть на «здувати» європейському ринку зростання продажів на 28%, в Росії, де продано 18 тис. Машин, – 50%, в цілому – на 45%! Плани у КІА наполеонівські – в 2006-му експортувати мільйон (!) Автомобілів.

Значить, потрібні нові моделі. Прем’єра цього літа – «КІА-Ріо».

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Зроблено для європи

КІА відкрила у Франкфурті європейську штаб-квартиру і навіть дизайнерський центр. До кінця наступного року в Словаччині з’явиться завод КІА на 300 тисяч машин на рік. Його будівництво обійдеться більш ніж в мільярд євро. Все це необхідно фірмі, щоб розвивати успіх на ринках Старого Світу. А який автомобіль потрібен європейцеві?

На думку маркетологів КІА, по-перше, з яскравим і незабутнім дизайном. По-друге, зі спортивним і азартним характером. По-третє, практичний, комфортабельний і просторий. Безпека і екологічність, само собою розуміються.

Євро IV – будь ласка; на тестах EuroNCAP «Ріо» повинен отримати чотири зірки за фронтальний і бічний удари і три за «дбайливе ставлення» до пішоходів. Чи досягне новачок таких результатів, скоро побачимо.

А поки приступимо до вибору «Ріо».

Краще – більше і краще!

Отже, седан або хетчбек? Раніше вони були однакової довжини. Тепер хетчбек, як годиться в Європі, майже позбавлений заднього свеса і на 250 мм коротше седана.

Загалом, і колишній «Ріо” не був тісним, проте наступник явно просторіше. За твердженням інженерів КІА, всі значущі розміри салону більше мінімум на 2, максимум на 83 мм. Звучить, може, не дуже переконливо, але насправді різниця навіть в 20 мм добре помітна.

Запевняють, що «КІА-Ріо» просторіше «Фольксвагена-Поло», «Форда-фієста», «Опеля-Корса» і «Шкоди-Фабія» – за водієм зростанням 190 см комфортно поміститься 185-сантиметровий пасажир. Сидіння водія з регулюванням по висоті і нахилу подушки зручно для людей різного зросту та комплекції.

Спинка добре підтримує тіло в поворотах, подушка не заважає посадці, хоча високі скаржилися: закоротка. Кермо, на відміну від багатьох конкурентів, регулюється тільки по нахилу, але незручності не відчуваєш – поза водія підібрана дуже вдало. Тягнутися не доводиться ні до перемикачів, ні за важелем коробки передач.

Хіба що до прикурювача, але з шкідливими звичками сьогодні прийнято боротися … До речі, поруч з ним додаткове гніздо живлення – хіба мало що доведеться підключити.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Екскурсія в багажник порадувала – під підлогою повнорозмірна запаска, і навіть на литому диску. Ніяких тюбиків з клеєм, надійніше зайвого колеса нічого поки не придумали.

Вражає перелік розмірностей шин для «Ріо»: від скромних 175 / 70R14 до ефектних 205 / 45R16. До речі, тестові машини взуті в «помірні» шини 185 / 65R14 і 195 / 55R15.

Різницю відчути легко: на покришках з більш високим профілем куди комфортніше котити навіть по гладким доріжках паризьких передмість.

Наступна «зупинка» під капотом. Тут можливі три варіанти: бензинові мотори 1,4 і 1,6 л (старший із змінними фазами газорозподілу) і 1,5-літровий турбодизель з регульованою турбіною. Останній відрізняється дуже значними показниками: 110 к.с. і 235 Н. м Але досить ходити навколо і близько.

На слух і на дотик

Тест-драйв «КІА-Ріо» – на північний схід від Парижа, в провінції з яких немає до водіння назвою Шампань. Продукцію місцевих трудівників села ми продегустіруем пізніше. А поки – ковток «Ріо»: блакитний хетчбек з бензиновим мотором 1,6 л і механічною коробкою передач.

Коли регулювань сидіння трохи, влаштуватися недовго. Підганяю кермо і дзеркала: шукати кнопки і клавіші не довелося. Багато оздоблений салон в комплектації EX помітний не тільки двоколірним оформленням, а й шкіряною опліткою керма. Причепитися до неї можна – внутрішній шов грубуватий. Але ж не «Бентлі»!

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Педаль зчеплення з великим ходом, малим зусиллям і низькою інформативністю. Привід, до речі, гідравлічний. Можливо, з такою добре навчати водінню. Але тим, хто вчився перемикати передачі 20 років тому, хочеться менших переміщень і «виразного» троганья. Втім, звикнути нескладно – просто не треба поспішати.

Тим більше що мотор непогано тягне з самих «низів» і легко везе зі швидкістю 50 км / год на п’ятій передачі. До речі, передачі «короткі»: при 100 км / год на п’ятій – вже 3000 об / хв. А вище 3500 у двигуна пробуджується гучний голос. На високій швидкості він тоне в загальному шумовому фоні, а ось при інтенсивному розгоні мотор не дає про себе забути.

Але в порівнянні з колишнім «Ріо» все-таки краще: готовий повірити в обіцяні 5 дБ зниження внутрішнього шуму.

Вузькі звивисті доріжки не бентежать. В міру гостре кермо (три обороти від упору до упору) радує невеликим зусиллям, при цьому забезпечує непогану зв’язок з дорогою.

На вільних кругових розв’язках трохи «похуліганити»: обмежена правилами швидкість явно вища за ту, на якій можна описати коло. Але тут чітко видно: «грайливість» «КІА-Ріо» поширюється тільки на штатні режими руху.

важливо

Спроба втягнути його в занадто тісний поворот, додаючи газу, призводить до вивішування внутрішнього колеса. Тяга на колесах, зрозуміло, пропадає, машина починає поступово ковзати назовні, швидко втрачаючи швидкість. Чи безпечно, але зовсім не азартно.

Жорстка короткоходная підвіска не дає «Ріо» розгойдуватися і «роздумувати» над кожною командою водія, але дозволяє реалізувати високі зчіпні якості низькопрофільних шин.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Наступний – седан з таким же двигуном. Поведінкою на дорозі він відрізняється несильно, хіба що дрібні нерівності переносить набагато спокійніше. Втім, багато в чому це заслуга шин. Надія, що седан тихіше хетчбека, не виправдалася – все приблизно так само.

А тепер – «дефіцитний» на тест-драйві двигун 1,4 л. На перший погляд з ним «Ріо» майже не втратив динаміки.

Передавальні числа коробки і головна передача такі ж, це підтверджують показання спідометра і тахометра.

Вдалий мотор – майже не програє «старшому» на низьких оборотах, більш помітно поступається лише в розгоні після 4500 об / хв. Однак помітити це не так просто, якщо відразу не пересісти з однієї машини в іншу.

На «солодке» – турбодизель. До речі, для активного водія він набагато цікавіше бензинового, а його економічність – непоганий бонус.

Двигун повністю виправдовує очікування і пропонує невластиве малолітражок прискорення в діапазоні від 1700 до 4000 об / хв. При цьому навіть «чавунні» праві ноги журналістів не змогли загнати середня витрата палива вище 8 л / 100 км.

Шум і вібрації пригнічені, як повстання на Сенатській площі. На жаль, в Росії «КІА-Ріо» з дизелем, ймовірно, не з’явиться – ціна висока.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Немає сумнівів: на європейському ринку новий «КІА-Ріо» чекає успішне майбутнє, і плани продати в Європі в перший рік 40 тисяч автомобілів виглядають навіть скромними. Доля «КІА-Ріо» в Росії бачиться не настільки райдужною – для «корейця» явно дорогий.

Попередня ціна базової комплектації LX з двигуном 1,4 л і механічною коробкою передач наближається до 14 тис. Доларів. Збирати машину на російських підприємствах поки не планують, адаптувати підвіску, до речі, теж.

Факт, однак, що новий «КІА-Ріо» – великий крок вперед в порівнянні з тим, що намотує кілометри в редакційному парку. До речі, збірка попередньої моделі в Калінінграді вже припинена …

«ЗА КРАЩІ В КЛАСІ ПОКАЗНИКИ!»

У недорогому автомобілі вартість двигуна вагома, тому в європейському По-класі мало хто дозволяють собі впроваджувати нові мотори. «КІА-Ріо» обзавівся двома грунтовно модернізованими бензиновими двигунами.

1,4-літровий агрегат потужністю 97 л. с. не має нічого спільного з моторами колишнього «Ріо». Швидше він родич 16-клапанного агрегату «Хенде-Акцент» із зменшеним ходом поршня. Нова система рециркуляції дозволила йому вписатися в нормативи Євро IV і при цьому, за твердженням «КІА моторс», бути на 17,5% могутніше однокласників.

1,6-літровий двигун також має «уніфікованого» предка «Хенде», але оснащений регулюванням фаз газорозподілу, завдяки чому може похвалитися не тільки високою потужністю (110 л. С.), Але і дуже зручним для водія розподілом крутного моменту по оборотам.

Порада

Обидва мотори – зі звичайною дросельною заслінкою без електроприводу і відрізняються «живим» характером.

Анатолій Фомін

Що вибрати: Kia Rio седан або хетчбек

З того часу, як відомий в минулому дизайнер компанії «Audi» Петер Шрайер став головним дизайнером «Kia Motors», а згодом і «Hyundai Motor Group» ( «Hyundai-Kia»), визначити, що краще Кіа Ріо седан або хетчбек, недосвідченому покупцеві дуже важко.

За підсумками продажів 2014 року Кіа Ріо виявилася однією з трьох найбільш продаваних машин. Кіа Ріо виглядає незвично в обох типах кузова, характерною особливістю є спрямований вперед силует, кілька агресивно виконана передня частина і декоративні вигини передніх крил.

Кожен варіант кузова має відповідно і плюси, і мінуси, покупцеві варто спочатку визначитися, для яких потреб купується автомобіль.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Популярність автомобіля Кіа Ріо незаперечна, але ось який тип кузова краще: седан або хетчбек?

Відмінні риси типів кузова

Седан являє собою найбільш популярну модель кузова, під седаном розуміють легкове авто з закритим кузовом. В авто розташовано два або три ряди сидінь, які відділені від багажного відділення.

Машина типу седан виглядає більш представницький і респектабельно. Головною відмінною рисою седана є наявність кузова, який складається з двох об’ємів, тобто салон і багажне відділення розділені.

Кузов седана буває з двома або з чотирма дверима.

Під хетчбеком на увазі тип кузова легкового авто, який характеризується наявністю одного або двох рядів сидінь, трохи коротшою задньою частиною, в порівнянні з тим же седаном, і дверима в тильній частині кузова.

Хетчбек – це кузов одного обсягу, тобто багажник і салон автомобіля являють собою одну порожнину. Відкриття кришки багажного відділення відкриває доступ прямо в салон машини.

Кузови такого роду бувають трьохдверний і п’ятидверним.

Респектабельність або спорт

У 2011 році з випуском на російський ринок нової модифікації Kia Rio машина виросла в порівнянні зі своїми попередниками не лише в плані габаритів, але і надійності, проте залишившись в тій же лояльної цінової категорії.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Зовні спереду машини здадуться вам абсолютно однаковими, але варто повернути автомобіль в профіль і відмінності будуть відчутними. Седан – респектабельний і спрямований, хетчбек більш компактний і маневрений. І седан, і хетчбек відрізняються від машин-конкурентів такого ж класу. Кіа Ріо є машиною малого класу для невисоких людей.

Слід зазначити, що навіть у базовій комплектації модель Kia Rio седан досить непогано «упакована», про що свідчить наявність:

  • гідропідсилювача керма;
  • електричного стеклопод’емника;
  • кондиціонера;
  • центрального замка;
  • подушки безпеки для водія.

Любителі хетчбеків можуть придбати автомобіль відразу в конфігурації «Комфорт», яка включає в додаток другу пасажирську подушку безпеки, обігрів дзеркал і можливість регулювати сидіння по висоті. Виробники Ріо ​​пропонують водіям хетчбек, більше орієнтуючись на тих покупців, які не визнають седан в принципі.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Різниця в цифрах

Якщо розглядати відмінності між седаном і хетчбеком Kia Rio в абсолютних цифрах, то вони не здадуться вже такими разючими. Довжина корпусу седана становить 4 метри і 37 см, а модель з кузовний дверима має довжину – 4 метри 12 см.

Решта габарити – висота і ширина обох машин однакові, як і кліренс в 16 см. Це дає перевагу для укороченою моделі в міських умовах, так як чим компактніше авто, тим менше труднощів буде при парковці.

Зверніть увагу

Обсяг багажного відділення перевищує практично на добру сотню літрів хетчбек, ми маємо 500 літрів проти 389. За іншими показниками пропоновані обсяги двигуна і трансмісія цих моделей збігаються.

За відгуками водіїв можна стверджувати, що машина зі скошеним автокузовів буде вести себе більш жваво при дорожніх умовах, далеких від ідеалу, ніж її побратим в класичному кузові.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Серед недоліків, властивих моделям Kia Rio, відзначають тонке покриття капота авто, яке прогинається буквально при натисканні пальцями і недостатній обігрів лобового скла.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

муки вибору

Проблема вибору кузова автомобіля стає особливо актуальною, коли мова йде про бюджетні варіантах. Автомашина з укороченою задньою частиною має перевагу перед класичним седаном і тим більше перед універсалом, в плані більшої свободи маневру в умовах міста.

Перевозити вантаж зручніше в хетчбек, ніж в седані, так як наявність двері в задній частині авто дозволяє полегшити процес навантаження або вивантаження багажу. З недоліків об’єднання салонної і багажної частини машини можна відзначити проникнення в салон холодного повітря при відкритті дверей багажника, більший час, необхідне на обігрів машини взимку.

Найчастіше хетчбек позиціонують, як автомобіль сімейного типу з можливістю транспортування негабаритного вантажу лише зрідка, він не придатний для регулярних вантажних перевезень. Модель з укороченою задньою частиною краще при паркуванні заднім ходом, прекрасно відчуваються габарити, і не зачіпається бордюр.

Також до позитивних рис можна віднести підвищену динамічність на дорозі і можливість перетворити внутрішню частину машини, склавши пасажирські сидіння. Додатковий бонус – наявність заднього двірника.

  • Тест-драйв Кіа Ріо в кузові седан:
  • Тест-драйв Кіа Ріо в кузові хетчбек:

Вибирай, але обережно

Проблема вибору типу кузова автомобіля буде вирішена легко і просто, як тільки ви чітко уявите собі, для чого вам необхідний автомобіль, які функції йому доведеться виконувати.

Якщо у вас велика сім’я, маленька дитина і вам доводиться перевозити габаритні вантажі, такі як дитячий велосипед або пральна машинка улюбленої тітки – ваш вибір хетчбек.

Якщо вам не хочеться, щоб запах з багажника переслідував вас всю дорогу чи ви звикли до класичного профілю автомобіля – ваш вибір кузов седан.

Вибір Кіа Ріо: седан або хетчбек?

Що краще Кіа Ріо седан або хетчбек? Основні відмінності цих типів кузова полягають в їх дизайні, обсязі багажника, літражі двигуна і ціною. Розглянемо ці та інші їх особливості авто більш детально.

Основні відмінності

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінкаОгляд авто свідчить про те, що хетчбек по своєму інтер’єру і екстер’єру виконаний в стилі, наближеному до спортивного, і краще підходить для активних молодих людей. Седан же виглядає скромніше і зорієнтований в першу чергу на власників-сім’янинів.

Більш об’ємний багажник седана також свідчить про його практичності, необхідної при наявності великої родини. Двигун хетчбека має місткість 389 літрів, в той час, як літраж седана становить 500.

Власники Кіа Ріо стверджують, що крім цих особливостей і різниці в ціні на 10 тисяч рублів (хетчбек дорожче), кардинальних відмінностей між цими типами кузова не спостерігається. Хоча у кожного з них все ж є характерні достоїнства і недоліки. Щоб остаточно зробити свій вибір на користь якого-небудь з цих варіантів, старанно проаналізуйте всі «за» і «проти» кожного з них.

Загальні переваги авто

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінкаМіж даними типами кузова Кіа Ріо набагато більше спільного, ніж кардинальних відмінностей. Серед таких характеристик в огляд можна виділити наступні:

  1. Шумоізоляція в обох випадках викликає досить протиріччя думки, хоча на її роботу в седані водії висловлюють набагато менше нарікань, ніж на хетчбек. Часто в абсолютно ідентичних моделях другого рівень поширення шуму кардинально відрізняється. Це залежить виключно від якості збірки машини.
  2. Автоматична коробка передач Кіа Ріо в обох варіантах працює плавно і без ривків.
  3. Звук штатної магнітоли цілком можна назвати високоякісним для моделей даної цінової категорії.
  4. Обидва авто мають високий рівень комфортності салону, зручні крісла, кермо з підігрівом та інші дрібниці, які роблять перебування в них більш приємним.
  5. Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінкаПідвіска на них не надто жорстка і в міру м’яка, маневреність – на досить високому рівні.
  6. Машини швидко заводяться навіть в 40-градусний мороз.
  7. І на седан, і на хетчбек можна без проблем дістати запчастини за прийнятною ціною і отримати вигідне обслуговування.
  8. Кольори автомобілів представлені в 10 варіантах, серед яких кожен знайде відповідний саме для себе. Ці кольори можна подивитися на будь-яких фото або відео з даними автомобілями.

Схожі недоліки

Всі перераховані вище пункти належать до «плюсів» Кіа Ріо. Але огляд цих авто включає в себе також їх загальні «мінуси»:

  • Низький кліренс, який створює масу незручностей при їзді по нерівній поверхні.
  • Витрата палива часто коливається в районі 10 л на 100 км, хоча і хетчбек, і седан за заявленими характеристиками не повинні перевищувати позначку в 8 л.
  • Недоліки в складанні, хоча для кожного варіанта авто вони індивідуальні. Зупинимося на цьому питанні окремо.

За словами водіїв, седан Ріо потребує наступних доопрацювань:

  • Обогрев лобового стекла не распространяется на всю его поверхность, а нужно, чтобы прогревалось все стекло полностью.
  • Если не наклоняться, можно не заметить пешехода из-за широких передних стоек.
  • Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінкаБагажник оснащен слишком большими петлями крышки, из-за чего он не закрывается полностью, когда в нем находится большой груз.
  • Нужно добавить в комплектацию ESP (динамическую систему стабилизации машины) и EBD (систему распределения тормозных усилий).

Сборка хэтчбека также нуждается в незначительных коррективах. Например, к ним принадлежат следующие:

  • Недостаточно крепкая обшивка (так, в покрытии багажника могут образовываться небольшие щели). Это не влияет на езду авто и легко поддается ремонту, но, тем не менее, лучше было бы, чтобы они не появлялись.
  • Чимало сумнівів викликає також покриття капота Кіа Ріо. Воно не відрізняється особливою міцністю і прогинається навіть при натисканні пальцем.
  • Незважаючи на те, що машина оснащена якісною системою обігріву, на роботу якої немає нарікань, кондиціонер в авто не відрізняється ефективною роботою. Він не тільки не забезпечує достатнє охолодження салону при високій температурі на вулиці, а ще й значно підвищує витрата палива.

Тому в спеку на цьому авто краще не їздити, або їздити, чи не відчуваючи при цьому особливого комфорту.

Порівняльний тест Kia Rio і Kia Rio X-Line 2018

Cедан і хетчбек Kia Rio схожі тільки на перший погляд. Детально розбираємо відмінності і з’ясовуємо, чим обумовлена ​​різниця в ціні.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Фото: В’ячеслав Крилов; Світлана Парфенова

Класичний формат порівняльного тесту на увазі розповідь про двох або більше автомобілях різних марок, схожих за типом кузова, ціною і технічними характеристиками.

Машини ці, як правило, виступають в якості прямих ринкових конкурентів, тому й кричущі заголовки на кшталт «Хто краще?» або «Яку машину купити?» тут цілком виправдані, адже саме цю інформацію має сумнів перед покупкою машини читач і шукає в порівняльному тесті.

Але конкурувати можуть і два автомобілі однієї марки і навіть однієї моделі. Яскравий тому приклад – один з бестселерів російського ринку, Kia Rio.

Що краще, kia rio седан або хетчбек?  повна оцінка

Kia Rio I 1.6 АT I 959 900 руб. | Kia Rio X-Line I 1.6 АT I 999 900 руб.

Спочатку машина четвертого покоління була представлена ​​в нашій країні тільки в кузові седан, але з часом з’явився і хетчбек, та не простий, а піднятий. Хетч «одягнули» у позашляховий пластиковий обвіс і назвали Kia Rio X-Line, виділивши, по суті, в окрему модель. Що характерно, інших версій у п’ятидверного Rio немає.

Автомобіль, що називається, зайшов – вже через місяць крос-хетчбеки почали часто з’являтися в дорожньому потоці. Разом з тим перед потенційними покупцями Rio з’явилася серйозна дилема: що взяти, седан або хетч? Машини дуже схожі, технічні характеристики практично однакові, різниця, здавалося б, тільки в типі кузова.

Виявляється, не все так просто …

Двері за 100 000 рублів?

Одно из самых ощутимых отличий таится в прайс-листе, причем оно не визуальное, а финансовое. Базовая версия X-Line стоит 809 900 рублей – на 100 000 рублей дороже, чем начальное исполнение Rio. В обоих случаях это модификации с мотором 1.4 (100 л. с.

), «механикой» и минимальным набором опций. Чем обусловлена переплата, неужели лишнюю сотню тысяч корейцы просят за пятую дверь? Тип кузова здесь вряд ли играет роль – это становится понятно после сравнительного анализа списков стандартного оборудования обеих машин.

У X-Line оный список заметно больше.

Кроме дополнительных деталей экстерьера, о которых мы подробно расскажем позже, базовому хэтчбеку положено больше опций в плане комфорта. Например, электрические задние стеклоподъемники, у седана они ручные. Доводчик на водительском стеклоподъемнике в четырехдверке также отсутствует, а вот в хэтче он есть.

Серйозно відрізняється рульове колесо – на хетчбек воно оброблено шкірою (як і селектор КП) і забезпечено клавішами управління аудіосистемою. Сама рульова колонка на базовому X-Line регулюється по вильоту, для седана ця опція доступна тільки починаючи з третьої по ранжиру комплектації.

важливо

Це основні відмінності в оснащенні – в питаннях безпеки і спеціальної підготовки для російських доріг у машин повний паритет.

Різниця в опціях поступово нівелюється у міру зростання ціни і рівня комплектацій. Втім, X-Line все одно обійдеться дорожче чотирьохдверного Rio незалежно від виконання. Тестові машини – в ідентичних версіях Prestige з моторами 1.6 (123 л. С.) І автоматичними трансмісіями.

Різниця в ціні становить 40 000 рублів: седан коштує 959 900, а прайс хетчбека впритул підібрався до психологічної позначки в 1 мільйон рублів – такий автомобіль обійдеться в 999 900 рублів.

У «сходах комплектацій» вище Prestige розташовується тільки виконання Premium, але і тут X-Line виявляється дорожче звичайного Rio посилання – 1 059 900 рублів проти 1 019 900 рублів.

Щоб костюмчик сидів

Зовнішніх відмінностей між автомобілями насправді більше, ніж здається на перший погляд. Це, наприклад, абсолютно різні бампери, причому вони відрізняються не тільки розташуванням світлотехніки, а й формою.

Крім того, у X-Line своя решітка радіатора з хромованою окантовкою, подвійна вихлопна труба і рейлінги на даху. Помітна відмінність – накладки з чорного пластику на арках коліс, бамперах і по бортах.

Кросовером вони машину не роблять, але брутальності її зовнішності додають.

В цілому X-Line в порівнянні з седаном виглядає більш сухорлявим і м’язистим. Можливо, справа в тому, що хетчбек на 160 мм коротше четирехдверка.

Цікаво, що інші габарити теж відрізняються – X-Line на 10 мм ширше і на 40 мм вище свого побратима. Втім, візуально різницю побачити нелегко.

А що дійсно кидається в очі – так це дизайн задньої частини автомобілів. Тут відрізняється практично всі, навіть ліхтарі у хетча інші.

Якщо зовнішність автомобіля – це виключно справа смаку, то переваги в функціональності набагато сильніше впливають на остаточний вибір. Передня частина салону у тестових екземплярів в аналогічних комплектаціях практично однакова – знайти хоча б кілька відмінностей навряд чи вийде без пильного вивчення.

Ззаду ситуація інша – через форми кузова простору на другому ряду сидінь у седана менше. Так, відповідно до вимірів «Автосвіт», різниця в відстані від нижньої точки подушки крісла до стелі склала більше 10 мм на користь X-Line. Цифри в цьому випадку матеріальні – пасажир ростом 190 см в седані Rio стосується головою обшивки стелі.

Зате четирехдверка виграє за обсягом багажника – 480 л проти 390 л у хетча.

Порада

Та й возити довгоміри в седані зручніше, відстань від краю багажного відділення до задніх крісел більше метра, а якщо скласти спинки, то до переднього сидіння буде 1900 мм! Козир X-Line в «битві багажників» – висота відділення для поклажі та зручність розміщення в ньому великогабаритних вантажів.

Крім того, у седана Rio є відчутний мінус – на кришці багажника відсутня кнопка її відкривання, що вкрай незручно, так як доводиться користуватися клавішею на брелоку. У хетчбека з цим ніяких проблем немає – тут клавіша на звичному місці.

Хетчбек Kia Rio X-Line на 160 мм коротше седана Kia Rio.

Мілліметровщік

На дорозі обидва Rio, по відчуттях, поводяться однаково, та й за паспортними даними різниця в розгоні з місця до 100 км / год у тестових машин всього 0,4 секунди. Керованість також ідентична. А ось з дорожнім просвітом справи йдуть набагато цікавіше. Для того, щоб влитися в ряди псевдокроссовер, в наш час одного тільки пластикового обважування недостатньо.

Словосполучення «піднятий хетчбек» в описі автомобіля вкрай необхідно – хоча б для того, щоб в брошурах для покупців його писати. Формально кліренс Rio X-Line дійсно більше, ніж у седана Rio – 170 мм проти 160 мм, саме такі цифри вказані виробником в технічних характеристиках.

На практиці ж різницю відчути навряд чи вдасться, тим більше що по відстані від бамперів до землі машини практично ідентичні. Заміри «Автосвіт» показали, що під переднім бампером X-Line – 220 мм вільного простору (у седана – 210 мм), а ось ззаду хетч трохи вище – 340 мм проти 310 у четирехдверка.

Різниця у вартості базових версій седана Kia Rio і хетчбека Rio X-Line відчутна – 100 000 рублів.

Вартість володіння за рік, руб.

ТО у офіційного дилера * 7 470
Паливо (20 000 км) 51 118
ОСАГО ** від 3 432
КАСКО *** від 36 786
Транспортний податок 3 075
Разом 101 881

Безпека Euro NCAP

Комітет Euro NCAP Kia Rio відчував, однак краш-тест проходила інша модифікація моделі, в Росії не представлена.

Машина для нашого ринку конструктивно ближче до китайської версії Rio, представленої в Піднебесній під назвою Kia K2. У Китаї методика оцінки безпеки своя, називається вона C-NCAP.

K2 на цих тестах проявив себе відмінно, заробивши максимальні п’ять зірок рейтингу безпеки.

Технічні дані

Kia Rio Kia Rio Х-line
Довжина, мм 4400 4220
Ширина, мм 1740 1750
Висота, мм  1470 1510
Колісна база, мм 2600 2600
Споряджена маса, кг 1198 1203
Обсяг багажника, л  480 390
Дорожній просвіт, мм 160 170
Двигун, число циліндрів R4 R4
Об’єм двигуна, см3 тисяча п’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот дев’яносто одна
Макс. потужність, к.с. 123 (6300) 123 (6300)
Макс. момент, Нм (об / хв.) 151 (4850) 151 (4850)
тип приводу передній передній
Коробка передач АКП-6 АКП-6
0-100 км / ч, з 11,2 11,6
Макс. швидкість, км / год 192 183
паливо Бензин АІ-92 Бензин АІ-92
Обсяг паливного бака, л 50 50
Витрата (зміш.), Л / 100 км 6,1 6,8
Витрата (місто), л / 100 км 8,9 8,9
Витрата (траса), л / 100 км 5,3 5,6
Ціна базової версії, руб. 709 900 809 900
Ціна тестованих автомобіля, руб. 959 900 999 900

Kia Rio

плюси

  • більш доступна ціна
  • седани в Росії як і раніше люблять

мінуси

  • в «базі» немає деяких потрібних опцій

Kia Rio X-Line 

плюси

  • оснащення базової версії багатшими
  • широкий отвір багажника 

мінуси

  • хетч існує тільки у версії X-Line
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…