Відносно недавно у німецьких компаній практично не було конкурентів, сьогодні ж ситуація кардинально змінилася після виходу на ринок корейських виробників.

І якщо ще п’ять років тому не було ніякого сенсу порівнювати європейське авто з корейським, то зараз таке порівняння є більш ніж доречним.

І тому недивним стає факт того, що багатьох хвилює питання: «Що краще Фольксваген Поло або Кіа Ріо?»

Класичний седан Поло проти стильного Ріо: битва бюджетного класу

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Безсумнівно, сучасний автопром істотно просунувся в останнім часом. Споживачеві стали пропонуватися автомобілі в різної цінової категорії. Сьогодні за відносно невисоку вартість можна купити не тільки підтриманий автомобіль, але і новий корейського або німецького бренду.

Так яскравим прикладом стали машини бюджетного класу, випущені двома знаменитими компаніями Кіа і Фольксваген. Але, незважаючи на відносно невелику різницю у вартості два цих бренду мимоволі стали конкурентами в своєму сегменті. З одного боку, варто німецька якість, а з іншого – стиль. Спробуємо далі порівняти цих два параметра.

порівняння

Отже, Кіа Ріо седан проти Фольксваген Поло. Незважаючи на однаковий клас машин переплутати два цих представника неможливо: яскравий і ефектний Кіа Ріо седан і елегантний і спокійний Фольксваген Поло. Якщо порівняти ці два представника бюджетного класу, то можна побачити всі переваги і недоліки тієї та іншої моделі.

Кіа Ріо: особливості

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Кіа Ріо седан – це корейський автомобіль, який почав проводитися з 2000 року. Весь сенс нинішнього покоління машин в його назві – Ріо, що означає веселощі і свято. Але яскравий дизайн цього представника – це все першорядне, так як крім привабливого зовнішнього вигляду і красивого інтер’єру машина є якісною і надійною. По суті це все той же добротний і практичний Hyundai Solaris. Критикувати машину досить складно, салон дуже приємний все на своїх місцях, а кількістю опцій можуть позаздрити навіть деякі престижні автомобілі:

  • Бесьключевой доступ;
  • Запуск двигуна з кнопки;
  • Підігрів керма, сидінь і зони склоочисників;
  • блютуз;
  • Клімат контроль;
  • Повторювачі поворотів на дзеркалах заднього виду.

Але, правда, деякі з них доступні тільки в топової комплектації. Машина проектувалася спеціально для російського ринку. Вона повністю адаптована під умови експлуатації в нашій країні.

Перше, що потрібно відзначити:

  • Дорожній просвіт збільшений до 160 мм.
  • У зимовий час салон прогрівається максимально швидко.

В принципі машина розрахована на людей, які пересідають з вітчизняних автомобілів на іномарки.

Що ж собою являє Фольксваген Поло?

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Це народний седан, який був розроблений для Росії, тому дорожній просвіт тут також збільшено до 170 мм, що на 10 мм більше, ніж у Ріо. Машина сконструйована на платформі хетчбек Поло 5 покоління. На жаль, цей автомобіль по оснащенню не може похвалитися такими опціями, як ABS, електрорегулювання дзеркал, підігрів сидінь. Однак деякі з них все ж можна замовити: клімат-контроль, кондиціонер, магнітола. А в іншому цілком гідний апарат: відмінний салон, зручні сидіння, ну а головне – це німецька якість.

Автомобіль з’явився в 2010 році і відразу став користуватися попитом на ринку. У компанії Фольксваген була ідея створити надійний і добротний автомобіль, який був би доступним багатьом, і ця ідея дуже вдало була втілена.

зовнішні характеристики

Творці Кіа Ріо робили основний упор на стильний дизайн і величезний пакет опцій. Фольксваген, в свою чергу, робив акцент на надійність і добротність і тому порівняти їх буде досить складно.

Зовні Кіа Ріо виглядає стильно і потужно: фірмова решітка радіатора (пащу тигра), яка виділяє авто в загальному потоці і велика головна оптика. Фольксваген Поло, незважаючи на те, що це бюджетна модель виглядає як справжній добротний представник цього бренду: стримані лінії, сучасний дизайн фар і ніяких надмірностей.

Зовні Фольксваген приємний, як і всі його побратими і в загальній масі складно навіть сказати, що Поло це машина класом нижче.

Салон і ергономіка

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Обидва представники бюджетного сегмента надають однакове простір споживачеві, але якщо в Поло вже зовсім все скромно: жорсткий пластик і повний мінімалізм, то у Кіа Ріо, досить красива торпеда, розбавлена ​​чорним глянсовим пластиком, який ще не раз принесе автомобілісту незручності при збиранні. Але все ж у Ріо панель приладів краще, ніж у Поло.

оснащення

На рульовому колесі у Кіа Ріо є безліч опцій – управління автомагнітолою, телефоном. У покращеній комплектації кермо може бути оброблений шкірою. Не можна не відзначити, таку функцію, як підігрів керма, яка доступна навіть в базовій комплектації.

У Фольксваген Поло все скромно, але в той же час практично і зручно. У найдорожчої версії можна додати функціональний підлокітник, обробку шкірою і встановити на рульове колесо блок управління аудіосистемою. А так в салоні повністю відсутні надмірності.

Приладова панель у Кіа Ріо седан яскрава і інформативна, чого варто тільки розташований в центрі РК-дисплей. У Фольксваген Поло все відносно просто, але зі смаком.

Двигун і коробка

Фольксваген Поло пропонується з одним двигуном, об’ємом в 1,6 літра і 105 кінських сил. У лінійці моделей є екземпляри, як з МКПП або 6 ступінчастою АКПП на вибір. Виробник пропонує 3 комплектації.

Що стосується динаміки, то до 100 км на механіці розганяється машина за 10,5 секунд, на автоматі за 11,5 секунд, в цьому плані МКПП краще.

Кіа Ріо седан – має двигун, об’ємом 1,6 літра, потужністю 123 к.с. Автомобіль до 100 км розганяється всього за 11,3 секунди на АКПП, навіть незважаючи на те, що у Ріо потужність істотно обрізає 4-ступінчастий автомат. Однак споживачеві пропонується на вибір машини з 1,4-літровим двигуном і МКПП.

багажник

Фольксваген Поло має досить просторий багажник – 430 літрів.

Щоб збільшити багажне відділення, потрібно з задніх крісел прибрати підголовники, і потім піднявши два важеля вгору, опустити сидіння вперед. Але для отримання рівного простору необхідно буде зняти і сидіння.

У Кіа Ріо седан багажник має великий обсяг – 500 літрів. Для того щоб розкласти задні сидіння потрібно тільки смикнути за важіль.

Пора за кермо і порівняти динаміку

Седан Кіа Ріо рушає досить жваво, але варто злегка притиснути педаль, як коробка скидає на знижену передачу з невеликою затримкою. Однак з місця седан стартує відмінно. Динаміка більш, ніж приємна.

Хоча від цього примірника не варто чекати надприродного і якихось драйверськіх емоцій. Все-таки автомобіль цього класу був створений абсолютно для іншого. Гальмівна система працює чудово.

У повороти машина входить плавно без занесення в сторону.

Фольксваген Поло рушає приблизно з тієї ж жвавістю. У потоці поводиться елегантно. Не можна сказати, що Поло – це поганий або хороший автомобіль. Це звичайна добротна машина, як всі представники цього бренду. Коробка вразила своєю плавністю й м’якістю, немає ніякої затримки в розумінні між нею і двигуном.

Зверніть увагу

Не можна однозначно сказати яка машина краще в динаміці, так як в обох варіантах для того, щоб розігнатися потрібно дати кілька секунд двигуну для набору швидкості. І ця особливість істотно відрізняє машини бюджетного класу від більш престижних примірників.

При їзді на німця є невелике відчуття, що сидиш в салоні авто класом трохи нижче. Корейська машина, в цьому плані краще: вона яскрава і стильна, комфортніша із заявкою на престиж.

підсумки

Підводячи підсумки, можна сказати, що новий Кіа Ріо седан проти Фольксваген Поло вистояв битву, навіть більше він за більшістю параметрів виграв її.

Отже, у Кіа Ріо седан – обробка більш якісна, ергономіка краще, шумоізоляція на висоті, мотор швидкий, навіть з огляду на, що автомат працює з деякою затримкою.

У Фольксваген Поло – в салоні добротний пластик з відмінною підгонкою, тобто ніде і нічого не тріщить. Місця на задньому сидінні більше, ніж в Ріо.

За динамікою, машини дуже схожі між собою і тому однозначно сказати яка модель краще не можна. Є деякі недоліки, як з одного боку, так і з іншого, але в цілому обидва ці автомобіля варті уваги.

Kia Rio або Volkswagen Polo: порівняння «бюджетних» ТОПів

Якщо уважно проаналізувати автомобільний ринок за останніх кілька десятиліть, то стає очевидним, що на ньому постійно заправляли європейські моделі. Взяти хоча б малий клас. Хіба міг хто-небудь переплюнути, скажімо, Фольксваген Поло? Відповідь негативна.

Однак, на початку нового століття, ситуація почала змінюватися і в боротьбу за місце під сонцем вступили корейські компанії. Справедливості заради слід зазначити, що подібні спроби спостерігалися і раніше, але жодна з них не увінчалася успіхом.

А ось Кіа Ріо зумів нав’язати серйозну конкуренцію своєму німецькому супернику.

Сьогодні ми порівняємо Кіа Ріо і Фольксваген Поло, а також вирішимо що краще, і який автомобіль надійніше. Цікаво, що дизайн останніх модифікацій моделей розробляв один фахівець – Петер Шрайер.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

  • Історія
  • Зовнішній вигляд
  • хетчбеки
  • салон
  • Технічні характеристики
  • Ціна

Історія

Почнемо, звичайно ж, з компакт-кара Фольксваген Поло, який з’явився на ринку ще в далекому 1975 році. Дебютна версія моделі була представлена ​​відразу в чотирьох варіантах кузова: хетчбек, седан, універсал і фургон.

У 1981 році на підприємстві в Вольфсбурзі почали випускати Поло другого покоління (пізніше частина виробництва перемістилася в Памплони, Іспанія).

Незважаючи на скептичні прогнози аналітиків, автомобіль зумів у всіх аспектах перевершити свого попередника і став ще більш продаваним.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

У 1994 році відбулася офіційна презентація Поло 3, який був побудований на одній платформі з Сеат Ібіца. Автомобіль збирався на тих же підприємствах, що і попередня модифікація, поки в 1999 році не дався філія компанії в Братиславі, який став другим за рівнем продуктивності після німецьких підприємств.

Станом на 2000 перший рік в цілому було зібрано понад 6 500 000 автомобілів Поло. У 2001 році у Франкфурті був презентований Поло четвертого покоління. До речі, сталося це 11 вересня в день теракту в Нью-Йорку.

У 2009 році на женевському автошоу дебютував Поло п’ятого покоління, який був виконаний у новому фірмовому стилі компанії і на деякий час став одним з найбільш обговорюваних автомобілів в світі.

У 2010 році Поло визнали найбезпечнішим в Європі.

У 2000 році почалося виробництво Кіа Ріо, який повинен був нав’язати гідну конкуренцію Фольксваген Поло. Забігаючи наперед відзначимо, що йому це вдалося, тільки перевершити свого опонента він поки так і не зміг.

Отже, дебютна версія моделі призначалася для реалізації в Південній Америці. Сама назва підтверджує цей факт. Але великий попит на автомобіль змусив розширити ринок збуту, і Ріо почали поставляти в Європу.

Саме тому в 2003 році модель пережила рестайлінг, і стала більш «європейської».

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

У листопаді 2005 року відбулася презентація Ріо другого покоління, дизайном якої, як уже згадувалося вище, займався Петер Шрайер.

У 2010 році стартувала збірка корейського автомобіля на заводі «Автотор».

У 2011 році в Женеві відбулася прем’єра Ріо 4, який з серпня-місяця того ж року почав проводиться на підприємстві в Санкт-Петербурзі. У 2011 році Ріо був визнаний найбільш безпечним в сегменті.

Порівнюючи успішність кар’єри Kia Rio і Volkswagen Polo перевагу хочеться віддати німецькому автомобілю, так як він вже цілих 40 років входить в ТОП кращих світових автомобілів.

Зовнішній вигляд

Порівнюючи зовнішність автомобілів потрібно відразу помітити, що зовні вони абсолютно різні. Ні, звичайно, візуально можна знайти деякі подібності, але стилістично вони виконані в автентичних дизайнерських концепціях.

У зовнішньому вигляді Ріо проглядається об’ємність і традиціоналізм, які відмінно поєднуються з рисами консерватизму і, одночасно, високотехнологічністю. Екстер’єр Поло, в сою чергу, може запропонувати досить скромний і акуратний дизайн, цілком звичайний для даного модельного ряду.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Передня частина Ріо оснащена великим лобовим вікном, яке забезпечує хорошу оглядовість і абсолютно плавний капот. У Поло «лобовуха» помітно вище, але при цьому вже. А капот такий же рівний і похилий, як у опонента. На носовій частині Ріо можна помітити традиційну фальшрадиаторную грати і довгі світлодіодні фари.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

«Передок» Поло оснащується звичної для Фольксваген гратами радіатора і великими концептуальними фарами. Нижня частина бампера обох автомобілів виглядає дуже стильною і високотехнологічною. Хіба що повітрозабірник Ріо має трапецієподібну форму, а у Поло – він з’єднаний з протитуманними фарами.

А ось збоку автомобілі дуже схожі, аж до схожих виштамповок на бокових дверцятах і однакових контурів зони скління. Також, Поло і Ріо мають спадаючу дах і потужні колісні арки. Що стосується аеродинамічним, то більш привабливим в цьому плані є Фольксваген Поло.

Задня частина автомобілів має однакову конфігурацію, тільки ось бампер Ріо виглядає могутніше. Та й фари краще у корейської моделі.

З огляду на все вищесказане, в плані зовнішності невелику перевагу має корейський автомобіль.

хетчбеки

Також автомобілі виробляються і в кузові «хетчбек». Вони менш популярні, але також мають неабиякий попит у Росії і країнах Європи.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

салон

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

При порівнянні внутрішнього оздоблення корейського та німецького автомобілів, хочеться виділити Фольксваген Поло. Салон «німця» вдало поєднує в собі традиціоналізм і прогресивність, а розбавляється все це яскравим і стильним оформленням. Звичайно, язик не повернеться сказати, що інтер’єр Ріо сильно поступається своїм візаві, але, справедливості заради слід зауважити, що він менш технологічний і при цьому, досить передбачуваний.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Приладова панель Поло досить велика, і при цьому, все її компоненти розміщені в оптимальному порядку, що робить її дуже читабельною і інформативною.

На жаль цього не можна сказати про панелі приладів Ріо, яка виглядає досить купчасто і зручною назвати її складно.

Однак, рульове колесо, як не дивно, краще у корейського автомобіля, адже він оснащений зручними додатковими блоками управління.

Що стосується місткості салону, то автомобілі знаходяться приблизно на одному рівні. А ось якість оздоблювальних робіт помітно краще у німецького автомобіля.

Технічні характеристики

Нарешті ми і підійшли до найцікавішої, але, в той же час, найбільш складною з точки зору об’єктивності частини порівняння.

Нелегка задача протиставити «начинку» автомобілів, але ще важче підібрати схожі модифікації автомобілів.

На щастя, в 2017 році німецька та корейська компанія порадували громадськість виходом чергових оновлень своїх автомобілів. Саме їх 1.6-літрові модифікації ми сьогодні і протиставимо.

Отже, обидва автомобілі побудовані на передньопривідних «візках». Ще один загальний момент у Поло і Ріо – це однаковий тип трансмісійної коробки, роль якої виконує шестиступінчаста АКПП.

З огляду на ту обставину, що обидві моделі оснащені двигунами з однаковим об’ємом, їх потужність помітно відрізняється.

Наприклад, силовий агрегат Ріо здатний продукувати 123 кінських сили, а це на цілих 18 «конячок» більше, ніж у німецького опонента. Природно, це позначилося і на показниках динамічності. Час розгону з нуля до сотні «корейця» – 11.

2 с, а Поло – 12.1 с. Звичайно, ці результати не можна назвати феноменальними, але, як для малого класу, вони досить непогані.

важливо

Найбільшими перепонами дивує той факт, що навіть незважаючи на те, що двигун корейського автомобіля могутніше, він є більш економічним. Середня витрата палива – 6.4 літрів, що на 0.6 літрів менше, ніж у опонента.

У плані габаритних розмірів ситуація виглядає наступним чином: кузов Ріо коротше Поло на 7 мм, але при цьому вище за нього на 5 мм. Колісна база також більше у корейського автомобіля – 2570 мм проти 2552 мм. Однак, кліренс вище у «німця» – 170 мм проти 160 мм. Також, Ріо на цілих 77 кг легше свого сьогоднішнього візаві.

Крім того, у Поло об’ємніше паливний бак – 55 літрів проти 43 літрів. Але, місткість багажника більше у Ріо – 500 літрів проти 460 літрів. Обидва автомобілі оснащуються 15-дюймовими колісними дисками.

Ціна

На даний момент середня вартість Кіа Ріо 2017 на вітчизняному ринку – 685 000 рублей.

Приблизно за такі ж гроші можна взяти і Фольксваген Поло 2017 року, що дуже дивно, адже зазвичай за німецькі автомобілі доводиться сильно переплачувати.

Як би там не було, складно виділити якусь одну модель, адже кожна з них виглядає дуже гідно. Щоб прийняти остаточне рішення, який з автомобілів краще, потрібно замовити пробний тест-драйв Ріо і Поло, який розставить все на свої місця.

Що краще: Volkswagen Polo або Kia Rio

Volkswagen Polo і Kia Rio – популярні седани на російському ринку. Мають добротні оснащення і багатий вибір опцій, які перевірені часом, малопроблемние технічні вузли і навіть натяк на індивідуальність. Відносяться до бюджетного сегменту транспортних засобів для широких мас.

В даному класі йде серйозна боротьба за серце, гаманець покупця, що віддає перевагу іномарки і бажає отримати якомога більше за менші гроші. Обидва автомобілі відповідають цим критеріям вибору, хоча збираються в Росії.

Тому вважати або називати їх «німцем» і «корейцем» можна умовно.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Сьогодні ми порівняємо машини Kia Rio і VW Polo в класі седан. Підкреслимо позитивні якості, вкажемо на недоліки. Чи не обійдеться і без детального порівняння технічних характеристик, представленого в табличній формі. Це дозволить швидко знайти різницю між 2 популярними бюджетними машинами.

Коротко про Kia Rio і Volkswagen Polo

Нова версія Ріо з’явилася після дебюту Solaris другого покоління і є точною технічної копією співвітчизника. Машини не мають принципових відмінностей в плані силових агрегатів, КПП, ходової робочих вузлів.

Предлагаются с идентичным ассортиментом дополнительного оборудования (с некоторыми оговорками). Построены на общей модульной платформе, но сильно различаются внешне благодаря стараниям дизайнеров.

Новый Rio четвёртого поколения (модельный индекс FB) собирается на предприятии в Петербурге.

Polo – компактный автомобиль немецкого концерна VW с более богатой и противоречивой историей. Машина для продажи на российском рынке собирается на местном заводе ООО «Фольксваген Групп Рус», находящемся в Калуге. Выпускаемый 4-дверный авто имеет мало общего с европейской версией машины, которая продаётся в кузове хэтчбек (с 5 дверями).

Однак керівництво VW приділяє особливу увагу адаптації бюджетного автомобіля до кліматичних і дорожніх умов експлуатації в Росії. Вони пропонують «теплий» пакет опцій, встановлюють у вітчизняну версію седана акумулятор із збільшеною місткістю і стартер з підвищеною характеристикою потужності, використовують настройки підвіски, покликані пом’якшувати удари.

Огляд автомобілів Rio і Polo. Порівняння і оцінка

Дизайн

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

VW Polo – класичний за зовнішнім оформленням бюджетний седан, який не має яскравого образу. Акуратно оформлена передня частина виглядає красиво в комплектаціях з біксеноновимі фарами і світлодіодними ходовими вогнями. Дає тонкий натяк на автомобіль високого класу.

Нові задні ліхтарі зі зміненим малюнком світіння виглядають ефектно. Однак частина автомобіля Поло, де встановлена ​​оновлена ​​оптика, навіває нудьгу. Занадто скромно навіть за мірками бюджетного класу.

Інша справа – версія GT зі спортивними нотками. Перетворює сімейний автомобіль в «псевдозаряженний» седан. Машина поставляється з подвійною смугою, що проходить через кузов, 16-дюймовими колісними дисками Portago, затемненій задньою оптикою. Яскравий і цікавий образ. Головний недолік – невиправдано висока ціна.

Відео: KIA RIO проти VW POLO SEDAN Огляд Тест Драйв

Новий Кіа Ріо вже в базі вважається молодіжним автомобілем, зарядженим енергією та доповненим крапелькою агресії. Дизайн «посвіжів». Седан виглядає по-іншому. Для кого-то став виглядати цікавіше, а кого-то – відштовхувати появою надмірної «азіатщіни» і відходом від минулого збалансованого зовнішнього вигляду.

Дизайнерська група на чолі з Петером Шрайером зробила автомобіль викликає в плані екстер’єру (правда, до нового Sportage далеко), що провокує покупця на емоції.

Зміни торкнулися передньої і задньої оптики, решітки радіатора. На боковинах автомобіля з’явилися красиві подштамповки клиноподібної форми. Але головна особливість нового південнокорейського седана – стильні «бумеранги» в передній частині, утворені протитуманними ліхтарями і повітрозабірниками для охолодження дискових гальм.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Висновок: зовнішній вигляд Rio набагато яскравіше і оригінальніше в порівнянні з нудним чином стандартного Фольксваген Поло.

салон

Більшість бюджетних седанів купується в комплектаціях, середніх за рівнем оснащення. Тому краще порівнювати ходові версії автомобілів, а не виставкові та іміджеві, з шкіряними салонами і декоративними вставками. 4-дверні седани виглядають добротно, але за рахунок недавнього оновлення інтер’єр Kia виглядає новіше і солідніше.

Недорогий пластик і простеньку тканинну оббивку крісел зустрічаємо в обох учасників тесту. У топових комплектаціях виправляють положення мультимедійна система, мультифункціональний кермо зі шкіряною оббивкою, обробка важеля КПП і інші приємні дрібниці, які впадають в очі.

Висновок: акуратні бюджетні салони без одкровень і явно дратівливих деталей. Оформлення інтер’єру Kia трохи яскравішим і цікавішим.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Моторна гамма і вибір КПП

Рухова гамма у бюджетного седана марки VW багатшими, ніж у Kia Rio. Головний козир першого авто полягає в турбированном 125-сильному моторі об’ємом 1,4 л з хорошою тягою.

Силова установка сімейства TSI розвиває 200 Нм максимального крутного моменту (в діапазоні оборотів від 1,4 до 4 тисяч). Тут Ріо нічого відповісти Поло.

Фольксвагеновский мотор працює в парі з 6-ступінчастою «ручкою» і 7-діапазонним «роботом».

Порада

Росіянам доступні два однакових MPI-двигуна. Мотори-близнюки з обертовим моментом в 155 одиниць відрізняються високою паливною економічністю. Середня витрата – 6 л. Показники потужності – 90 і 110 к.с.

Дует автовиробників Kia і Hyundai встановлює в бюджетні седани однакові мотори. Тому супернику Polo дісталися солярісовскіе движки об’ємом 1,4 і 1,6 л.

Топовий двигун, згідно з паспортними даними, розвиває 156 одиниць максимального крутного моменту і видає 123 «конячки». Незважаючи на однакову потужність з флагманським мотором Polo, він програє в тяговитости більше 40 Нм. Істотна різниця.

Менш потужний силовий агрегат MPI має технологію Dual-CVVT. При робочому об’ємі в 1368 см3 розвиває 100 к.с.

Двигуни в корейських авто універсальні. Пристосовані до спільної роботи з 6-швидкісною «механікою і автоматичною трансмісією (6 ступенів). 90- і 110-сильні версії Polo оснащуються 5-ступінчастою МКПП. Більш потужний мотор комплектується 6-діапазонним “автоматом”, молодший – немає.

Висновок: рухова гамма у калузького седана багатше і цікавіше в порівнянні з пропозицією від мотористів Kia. Включає потужний і тяговітий 1,4-літровий турбований двигун. По коробках передач – рівність (6-АКПП у першого і другого авто). Додаткову 7-ступеневу роботизовану трансмісію у Volkswagen важко вважати перевагою.

Динамічні характеристики і показники паливного витрати

Двигуни південнокорейського седана не можуть похвалитися вражаючими динамічними характеристиками. Жодна з версій Ріо не подолала позначку в 10 секунд в розгоні до 100 км / ч. Найбільш швидка (123 к.с.

+ 6-МКПП) набирає першу сотню тільки за 10,3 с. У Polo з динамікою справи йдуть трохи краще. Турбований двигун 125 к.с. і 6-швидкісна “механіка” дозволяють машині марки VW виконувати вправу за 9 секунд.

Це хороший показник, але не першочерговим при виборі бюджетної машини. Набагато цікавіше порівняти паливний витрата і вимоги моторів до якості пального.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Для силових установок рекомендується бензин з октановим числом 95 (по дослідницькому методу). Показники витрати палива у силових агрегатів однакові.

Паспортні дані свідчать про повну загальну середню споживанні 5,7 – 6 літрів пального в змішаному циклі (з «механікою»). Версії Kia c АКПП менш економічні.

Вимагають додаткові 0,4-0,6 л палива в різних режимах експлуатації ТЗ на 100 км шляху.

Про комплектації і ціни

Початкова вартість нового Rio становить 634 900 рублів. У базову комплектацію «корейця» входить простенький кондиціонер, електропідсилювач рульового колеса, передні електричні склопідйомники, 2 подушки безпеки, системи ESC, VSM, HAC і ін.

Бюджетна машина калузької збірки продається від 599 900 рублів. Відмінність базової версії Conceptline полягає в наявності 4 електросклопідйомники і відсутності кондиціонера. Кліматичну установку не можна встановити за доплату, набувається тільки в дорожчій версії автомобіля Trendline, вартість якої починається від 650 тис. Рублів.

Відео: KIA Rio 2017 Огляд Перший. Ігор Бурцев / Новий КІА Ріо 2017 Огляд

Найбільш оснащена комплектація Кіа Ріо під назвою Premium продається від 995 тис. Рублів.

Має повний електропакет, підігрів 4 сидінь (!) І керма, LED-ходові вогні, шкіряний салон, клімат-контроль.

Комплектується панеллю приладів Supervision, мультимедійно-навігаційним комплексом з 7-дюймовим дисплеєм і підтримкою інформації про завантаженість дорожньо-транспортної мережі в режимі онлайн.

Зверніть увагу

Найдорожчий варіант Volkswagen Polo під назвою GT продається від 834 900 рублів. Оснащується кліматичною системою Climatronic, спортивним шкіряним рульовим колесом, підігрівом сидінь для водія, переднього пасажира і ін.

Однак найбільш важливі і «смачні» опції концерн Фольксваген дозволяє отримати після замовлення пакетів «Дизайн», «Комфорт», «Повна готовність» і т.д. В результаті вартість добре оснащеного автомобіля перевищує позначку в 1 млн. Рублів. Щоб отримати вищезгадані біксенонові фари з ходовими вогнями на основі світлодіодів, доведеться додатково заплатити майже 57 тис. Рублів.

Висновок: Поло дешевше в базовій версії в порівнянні з седаном, що збираються в Петербурзі. Однак стратегія автовиробника Volkswagen, спрямована на замовлення майбутнім власником додаткових пакетів опцій, вирівнює вартість машин. При цьому базовий мотор Kia могутніше на 10 к.с., ніж силовий агрегат MPI у VW.

Від букв до цифр. Порівняння технічних характеристик

Що порівнюємо? RIO POLO
Розмірні характеристики (в мм) 4400 на 1740 на 1 470 4390 на тисячу шістсот дев’яносто дев’ять на 1467
Кліренс (в мм) 160 163
Колісна база (в мм) 2600 2553
Споряджена маса (в кг) 1150-1259 1163-1291
Повна маса (в кг) 1560-1610 1700-1740
Місткість багажника (в л) 480 460
Обсяг бака для палива (в л) 50 55
Максимальна швидкість найшвидшої версії (в км / год) 193 198
Розгін до 100 км / год з найпотужнішим ДВС (в с) 10,3 9,0
вид приводу передній передній
Кількість силових агрегатів і КПП на вибір 2/2 3/3

Таблиця. Детальне порівняння головних характеристик 4-дверних седанів Polo і Rio

Висновок: Новий Кіа більший за свого конкурента з табору VW, має місткий багажник (на 20 л) і велику на 47 мм колісну базу. Rio легше опонента у всіх версіях на 10-30 кг.

Мінімальна різниця у вазі не робить позитивного впливу на показники паливної економічності і динамічні характеристики. Седани, які виробляють в Калузі, швидше і дають певну перевагу в економії пального.

Останнє зауваження справедливо для машин з «автоматами».

Відео: Думка власника Volkswagen Polo 2016 1.6 MPI (90 к.с.) MT Allstar. Любительський огляд

Підведемо підсумок

Rio – яскрава «корейська» новинка для тих, хто не бажає брати Solaris. Polo – перевірений часом народний автомобіль.

Обидві моделі відрізняються непоганим технічним оснащенням (для бюджетного класу), добротної складанням, пристосованістю до російських умов експлуатації, мають економічні двигуни, повноцінні 6-діапазонні «автомати» в лінійці КПП з налаштованим алгоритмом роботи. Однак вибираючи між двома машинами, доведеться жертвувати або незвичайним дизайном і приємним інтер’єром, або відмінними ходовими якостями підвіски (Polo ними славиться) і оптимальним за характеристиками мотором (110 к.с.).

Що краще: Kia Rio або Volkswagen Polo? Порівнюємо і оцінюємо. Який седан краще: Volkswagen Polo і Kia Rio

Жили не тужили, а тут – оце так! – прийшли загарбники. Причому не з самої Піднебесної або Країни висхідного сонця – це окрема тема для розмови, а з південної республіки Корея. У старовинні «міжусобні» війни європейських автомобільних концернів втрутилася третя сторона з азіатської частини материка.

Головний удар по європейським виробникам було завдано в плані ринкової вартості. Прямо з конвеєрної стрічки азіатської країни посипалися, немов горошини з стручка, свіженькі автомобілі з вельми бюджетним «цінником» і чудовою якістю збірки, піднятим на абсолютно новий рівень.

Якщо не здогадалися, то мова йде про найвідомішу південнокорейської компанії КІА, заснованої ще в роки Другої Світової війни. Довго ж йшов автомобільний концерн до наміченої мети: вийти на світовий ринок з Азії. Саме так розшифровується назва бренду.

Не дарма також був розроблений новенький слоган «Мистецтво дивувати». Розбурхавши світове співтовариство в 2000-і рр. випуском модних і недорогих автомобілів, фірма тим самим, сама того не усвідомлюючи, кинула виклик найбільшим європейським компаніям, які займалися автомобільним бізнесом ще тоді, коли південнокорейці під стіл пішки ходили.

Одним з європейських брендів, які прийняли кинутий виклик, стала компанія Фольксваген – сама «народна» і популярна марка не тільки в Європі, але і у всьому світі.

Під удар потрапив один з «бюджетників», що випускається з 1975 року, – Фольксваген Поло в кузові седан. Автомобіль, який пережив п’ять поколінь, що заслужив у 2010 році почесне звання «Автомобіля року» в світі і щорічно входить в десятку найбільш продаваних машин в Європі, зустрів азіатського суперника. Ним став Кіа Ріо в кузові седан.

Насправді протистояння триває вже більше п’ятнадцяти років. Перша генерація Кіа Ріо вийшла в європейський світ у 2000 році. Але в той час автомобіль лише набирав обертів: в Європу привезли слабенький, недопрацьований седан в парі.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Ситуація змінилася в 2003 році, коли відбулися два пов’язаних між собою події: від концерну відкололася та сама Кіа Груп, що проектує відомі нам автомобілі, а модель Ріо піддалася, торкнувшись не тільки зовнішньої оболонки машини, але і подкапотной «начинки».

З тих пір з кожним роком становище загострювалося. У 2015 році відбувся рестайлінг третього покоління Кіа Ріо, який лише сильніше розпалив німців. Ті теж не стояли на місці: Фольксваген Поло седан також отримав ряд оновлень.

Перед досвідченим споживачем постало закономірне питання: що вибрати? Яка модель краще? Різниця в ціні невелика: з крихітним перевагою приблизно в 50 тис. Рублів лідирує Поло седан, якщо порівнювати базові комплектації обох «супротивників».

екстер’єри автомобілів

Почнемо з самого простого порівняння. Престиж – це, звичайно, поверхневий показник у виборі автомобіля, але буває, що стає вирішальним фактором у поставленої проблеми. Німецька якість – цим все сказано.

Йому довіряють у всьому світі. Німецькі виробники давним-давно зарекомендували себе, як відповідальних майстрів своєї справи, що створюють по-справжньому надійні і сучасні автомобілі для всіх категорій споживачів.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Південна Корея – новачок в цьому питанні, але рухається семимильними кроками до поставленої мети. Уже сьогодні репутація компанії Кіа ні в чому не поступається реноме провідних європейських фірм в сфері автомобілебудування. Тому за цим показником обом моделям ставимо рахунок 1-1.

За зовнішнім виглядом – дві абсолютно різні протилежності.

Якщо Кіа Ріо – це яскраве стильне пляма, яке притягує погляди своїми незвичайними м’язистими формами, обжимаються весь кузов автомобіля, то Фольксваген Поло характеризують спокійні плавні лінії, взяті з образу класичного седана. Бунтарський дух Кіа Ріо видає радіаторна решітка. Вона набагато більше і ширше короткої смужки Поло седан, стислій з двох сторін стандартними фарами.

До речі, головна оптика теж передає помітна різниця в стилях. Агресивний, холодний погляд хижака у «азіата» проти уважних безтурботних «очей» «європейця». Модні «бумеранги» протитуманних фар «корейця» проти звичайних кришталевих «окулярів» «німця».

Навіть лінія даху у них різна. На Кіа Ріо відразу кидається в очі надмірну старанність корейців, спрямоване на створення образу, наближеного до прототипу. Стильно вигнутий «ковпак» даху – тому підтвердження. Седан Поло … таке відчуття, що дизайнери не робили ніяких замальовок, а безпосередньо зайнялися проектуванням нових форм автомобіля, в тому числі і даху.

Боковини азіатської моделі – це накачані «м’язи», які видають «виштамповки» уздовж всього корпусу. На седані вони теж є, але вони не настільки помітні, як на Ріо.

Корми «корейця» виглядає привабливіше, ніж у «німця». Вона піднята і за габаритами здається більше. Задні ліхтарі, які перетинає лінія кришки багажника, рази в два перевершують компактні плафони Фольксвагена Поло. Зате класичний вигляд задньої частини седана Поло має дві витончені хромовані вставки: одна йде уздовж двері багажного відділення, друга – по нижньому краю бампера.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

За розмірами особливої ​​різниці немає. У довжині перемагає «німець». Він на 14 мм більше, ніж «азіат». Ширина абсолютно однакова – по 1,7 м для обох моделей. За рахунок більш опуклою даху висота Кіа Ріо більше на 5 мм, ніж у німецького седана. По кліренсу «європеєць» перевершує «азіата» на 10 мм – 170 і 160 мм відповідно.

І знову не можна виявити чіткого переможця в категорії «Екстер’єр». Хто краще? Тут все вирішує перевагу покупця. Смаки у всіх різні: комусь припаде до душі класичний вигляд седана Поло, інші з радістю сядуть за кермо завзятого і колоритного Кіа Ріо. Тому рахунок 2-2.

Інтер’єри та технічні характеристики

Може, якщо порівняти інтер’єри моделей, тоді виявиться лідер?

Але і тут не все так однозначно. Німці завжди вважалися педантичною нацією, тому в плані ергономіки їм немає рівних. Кожна модель – це зразок зручності, в якому вивірено все до дрібниць. Сюди ж відноситься і седан Поло, який з кожним роком стає практичніше і комфортніше.

Корейці почали освоювати науку ергономіку не відразу, але як тільки в країні з’явилися зарубіжні майстри (переважно з європейських країн, як ні парадоксально), азіати миттєво стали перехоплювати навички «просунутих вчителів».

важливо

Останній Кіа Ріо – результат навчання. Причому цілком якісний: всі елементи інтер’єру в салоні «корейця» розташовані під рукою, тягтися не потрібно.

Якість матеріалів краще на корейському автомобілі. На «торпеді» використовуються більш м’який пластик. Тканинні фактури також і виглядають оригінальніше, і відчуваються приємніше, ніж на німецькому седані. Хоча багато в чому різноманітність композитів залежить від комплектації авто. При бажанні покупець може обробити центральну консоль навіть дерев’яними вставками.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

І знову в салоні «корейця» ми бачимо рельєфність. має безліч виступів. Під великим «козирком» знаходяться два глибоких циліндра з тахометром і спідометром.

На «приборке» седана Поло стоять два акуратних «кільця», що показують швидкість і обороти, а між ними вмонтований невеликий екран бортового комп’ютера.

Рульове колесо на обох моделях залежно від комплектації оснащується різним набором функцій. В основному вони пов’язані з управлінням мультимедійною системою. Любителі гоночних змагань по достоїнству оцінять можливість установки на Поло «обрізаного» керма замість стандартного круглого «штурвала».

Центральна панель «німця» виглядає простіше, ніж у суперника. Однак, якщо внести додатковий внесок, то на консолі можна виявити приємний сюрприз у вигляді 6,5-дюймового сенсорного екрану. Його можна використовувати в якості навігатора, камери заднього виду при, а також дивитися фільми у високому дозволі.

Кіа Ріо або Фольксваген Поло седан що краще

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Ще в минулому десятилітті німецькі і японські автомобілі були поза конкуренцією. Однак сьогодні в автогалузі з цінником нижче 1 млн рублів у Німеччині з’явилися серйозні суперники в боротьбі за покупця. Корейська автопром пропонує нинішньому російському споживачеві варіанти недорогих іномарок, які не поступаються «європейцям» у функціональному і технічному плані.

Дивлячись на виробників з різних частин планети, що йдуть в ногу з часом, споживачі стали ставити в один ряд на порівняння «німців» і «корейців».

Тепер постала дилема – Kia Rio або Volkswagen Polo. Обидві – бюджетні іномарки, що відрізняються непоганими динамічними характеристиками, і в обох є переваги і недоліки.

Щоб зрозуміти, який з них вибрати, варто розглянути детальніше кожен. Причому оцінити не тільки зовнішній вигляд, але заглянути під капот і оглянути салон зсередини.

Особливості Кіа Ріо

Kia Rio седан веде свою історію з 2000 року. Інженери постаралися створити автомобіль, що відповідає назві Rio – свято, радість і веселощі. Однак екстер’єр авто – ширма, яка приховує якість і надійність. Крім того, до 2016 року Кіа став мало не сестрою-близнюком Hyundai Solaris, полюбився в Росії за невисоку вартість, простоту обслуговування і надійність виконання.

У сучасному «корейці» є все необхідне міському автомобілю. Приємний дизайн салону, непомітні кольори, зручний інтерфейс і безліч допоміжних функцій, до недавнього часу присутні лише на дорогих «німцях» і «японців»:

  • доступ в автомобіль без ключа;
  • кнопка запуску двигуна Стоп / Старт;
  • підігрів керма і сопел склоомивача;
  • система «Hands Free»;
  • клімат контроль.

Перераховані опції властиві автомобілям преміум-класу, на Кіа Ріо вони йдуть в топових комплектаціях.

Під час розробки машини корейські інженери зробили ухил саме на російський ринок. Вони адаптували підвіску і роботу двигуна під кліматичні умови євроазіатського регіону. Кліренс становить 160 мм, а в холодну пору року подача теплого повітря в салон здійснюється практично на другій хвилині після запуску двигуна.

Корейська автомобіль створювався як альтернатива вітчизняним машинам, але з підвищеною комфортністю.

Особливості Фольксваген Поло

Седан VW Polo також розроблений спеціально під російського споживача. Як і у Кіа, дорожній просвіт великий – 170 мм. Вперше седани Polo німці показали ще в 1995 році.

У 2001 кузов модернізували і запустили серійне виробництво, але машина була не популярна. Але через 9 років Volkswagen Polo Sedan повністю перевернув уявлення про марку на світовому ринку.

Інженери зробили ставку на надійність і практичність простого міського автомобіля для обивателя середнього класу. І потрапили в точку.

Машина зручна, але має далеко не всіма функціями комфортної і без утоми поїздки.

Так, в машині немає ABS, електродзеркал, підігріву сидінь. Але в комплектацію можна додати клімат-контроль і штатну магнітолу. В цілому машина повністю відповідає німецькій якості і надійності.

порівняння автомобілів

Щоб гідно оцінити автомобілі, варто розглянути наступні параметри:

  • зовнішній вигляд;
  • дизайн салону;
  • ергономіка;
  • оснащення;
  • двигун;
  • коробка передач;
  • динамічні характеристики.

Зовнішній вигляд

Дизайнери корейського автомобіля ставили наголос на стильні риси і прагнули бути модними. Екстер’єр доповнює хороший пакет опцій. Таким чином, машина стає дуже привабливою на ринку в співвідношенні ціни і якості.

Фольксваген вирішив не робити кузов футуристичний і стильним, а залишитися в традиціях практичності.

Що краще: kia rio або volkswagen polo?  Кореєць проти німця

Основний акцент у автомобіля цієї марки на надійність і довговічність. Порівняти їх вкрай нелегко, а тим більше вибрати один варіант.

Паща тигра Кіа Ріо або Фольксваген Поло з його непохитним спокоєм? «Кореєць» виділяється в потоці елегантними лініями, а «німця» відрізняє добротність і стриманість. Все на місцях, нічого зайвого. Поло приємний на погляд, але настільки спокійний, що в порівнянні з Ріо здається нижче класом.

Дизайн салону

Від обох автомобілів покупець отримає однакову простір всередині. Німці дизайну не надали великого значення і виконали в мінімалістичному стилі з його жорстким пластиком, монотонної і мізерної підсвічуванням, відсутністю функціональності, а Кіа Ріо виділяється футуризмом.

Торпеда прикрашена глянсовим чорним пластиком, а приладова панель, кнопки і перемикачі виконані в стилі, що відповідає сучасним віянням.

Додаткове оснащення в салоні

Кермо Кіа Ріо нагадує болід Формули 1. На ньому безліч перемикачів, наприклад, магнітоли і телефону. За бажанням кермо відбувається шкірою, а в базу Кіа Ріо з 2012 року доданий його підігрів.

«Німець» такими опціями похвалитися не може, але його практичність і легкість управління вище Ріо. Замовивши Поло в топової комплектації, вдається зробити кермо шкіряним, встановити підлокітник і на рульове колесо поставити блок керування магнітолою. У звичайній же комплектації салон повністю позбавлений додаткових функцій, що підвищують комфорт експлуатації.

Торпеда і панель на Кіа Ріо інформативна, красива, оснащена рідкокристалічним дисплеєм з приємною підсвічуванням. У Поло без надмірностей, але з деякою родзинкою, панель виглядає не такою простацькою в порівнянні з Ріо.

Двигун і коробка передач

Поло сходить з конвеєра в одного різновиду силового агрегату – 1.6 л в 105 л. с. Поставляється з механікою і автоматом. 10.5 секунд потрібно на механіці для розгону до 100 км / год. За рахунок роздумів автомата час збільшується на одну секунду.

Kia Rio має той же літраж двигуна, що і Поло, але потужніше – 123 л. с. Доступні також автомат і механіка. 4-ступінчаста АКПП обмежує потужність. Йому, щоб розігнати машину до сотні, потрібно 11.3 секунди. Але у споживача є вибір: можна вибирати авто з двигуном 1.4 на МКПП.

динамічні характеристики

Кіа Ріо зривається з місця спритно. Однак якщо тиснути в підлогу, то автомат скидає на знижену передачу із затримкою. Машина добре їде на швидкості, котиться плавно і відмінно нівелює дорожні нерівності.

Звичайно, очікувати від неї чогось ураганного немає сенсу, не той клас. Але і цілі спочатку інші. Гальма спрацьовують добре, а в поворотах машина зберігає горизонталь подібно курсової стабілізації в дорогих «німцях».

Порада

Поло теж жвавий. При обгоні може видати непоганий ривок. Механічна коробка ходить надзвичайно м’яко, а автомат перемикає передачі без затримок, чому не славляться Hyundai і Кіа.

За динамічними характеристиками два представника чотириколісного світу йдуть нарівні. Для розкручування і розгону обом двигунів потрібен час.

На чому ж зупинитися

Провести паралель і однозначно вибрати між Кіа Ріо і Фольксваген Поло седан зможе тільки людина, яка вже зробив вибір, грунтуючись на своїх перевагах. Хтось любить комфорт за невисоку ціну, інші розраховують на практичність і надійність і розуміють, що платять за це, а не за функціональні навороти.

Кіа Ріо збирає позитивні відгуки від людей, які звикли їхати за кермом, немов граючи в приставку, сидячи на дивані. Такі відчуття дає відмінна ергономіка і приємна на вигляд оздоблення.

Фольксваген Поло хоч і не відрізняється красою, але він дійсно якісний, і це видно з боку. Виробники підібрали гідні матеріали до випуску стоїть моделі.

За ціною Kia Rio обійдеться дешевше, незважаючи навіть на підвищений комфорт. Втім, середня вартість обох автомобілів приблизно однакова – 500 тис. Рублів. Відповідний варіант зможе підібрати навіть найвибагливіший покупець.

Євген, водійський стаж – 12 років. На Volkswagen Polo – з 2013 року

Друге Поло седан за останні три роки. Завжди брав нові, з салону і виключно на механіці.

Пересідати на корейців не збираюся, в Фольксвагені мене влаштовує саме відсутність порожніх наворотів, через які накручується ціна.

У німців з часів війни все чітко в автомобілебудуванні, так і залишилося донині. Маневреність, динаміка, а головне, довговічність ходових деталей.

Олексій Селеверстов, стаж – 7 років, їжджу на Volkswagen Polo 1 рік

Купив собі цю машину, тому що давно визначився – немає нічого кращого німецьких автомобілів. Якщо міняти масло частіше, то машина ходить на подив дуже довго. Тільки колодки міняй, а нічого іншого не ламається.

Правда, хотілося б автомат спритніші, а то часом почнеш обганяти, а він тупити починає, і опиняєшся в незручній ситуації, коли начебто на обгін пішов, а в підсумку просто порівнявся з машиною і їдеш паралельно.

А так автомобіль відмінний і місткий, хоч і не блищить комфортабельністю.

Ірина Миколаївна, стаж – 2 роки, на Kia Rio з 2015 року

Кіа Ріо – моя перша машина. Купили її з чоловіком, щоб мені навчитися толком їздити. Говорили, треба тренуватися на вітчизняній, оскільки там все дуже жорстке і важке. А Кіа Ріо – комфорт за невеликі гроші. Не знаю щодо російських машин, але м’якість і легкість моєї Кіа мене повністю влаштовують. Напружуватися при обертанні керма взагалі не доводиться.

Коробку на D поставила – і котишся собі скільки душа забажає. У пробках автомат дівчатам взагалі незамінний (на механіці пробувала і не хочу більше). Машинка мініатюрна і на заставленій парковці мені легко з нею поводитися. Завжди знайду місце. Взимку в машині тепло, а ось влітку кондиціонер або занадто слабкий, або занадто холодний.

Тут азіати дещо не продумали і дали слабину.

Олександр Воронков, стаж – 17 років, на Kia Rio з 2010 року

На цій машині вже багато років. За свої роки їздив і на вітчизняних, і на іномарках. Але ось добре, коли вдалося поєднати щось недороге, але практичне, як наші машини.

Нові Кіа стають цікавішими, а старі продовжують працювати. У мене Ріо вже давно, і я бід на ній не знаю. З великого поміняв тільки амортизатори передні і задні. Решта досі ходить.

Матеріали і масло міняю регулярно і точно в строк. Машина просто на століття.

висновок

Обидві розглянуті моделі авто цілком гідні уваги і оцінки їх плюсів. Кожен водій має свої переваги, тому вибір за вами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…