Кожен автомобіліст раз, але стикався з проблемою вибору технічного засобу. Причини різні: ціни, модифікації, особисті побажання, стан, пробіг, інше.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Переважна більшість водіїв вибирає вітчизняний ринок: ВАЗ, Лада. Гранта ліфтбек або Пріора: чому віддати перевагу розглянемо детальним чином.

Технічні характеристики і комплектації ВАЗ Пріора і Лада Гранта

Екстер’єр

Пріора виготовлена ​​за аналогією з попередніми моделями, такими як Калина, ВАЗ-2110, інші. Незначний рестайлінг в 2014 році надав оптиці округлості, опуклості бамперів, широкої посадки на задньому ряду сидінь.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Гранта, незалежно від модифікації, спочатку наділена стильною формою. Додані ДГЗ, покращено освітлення, форма бамперів, оптика. Вибір на користь Лада.

Усередині салону ситуація виглядає кардинальним чином. Після рестайлінгу в 2014 році в ВАЗ-2170 модернізували салон, поліпшили якість матеріалів обробки, так званий «soft – look».

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

ВАЗ-2190 виглядає досить блідо на загальному тлі з попередницею. Просто оформлена приладова панель, торпедо, центральний канал. Можливо, компенсація у вигляді просторого салону покриває попередній недолік.

Ціна і якість

У порівнянні, що краще Пріора або Гранта ліфтбек, однозначно перемагає «новинка». Базова комплектація Пріори за ціною дорівнює вартості Гранти в топовом оснащенні. Такий парадокс цінової політики пояснюється досить просто – мінімальна кількість дрібних комплектуючих, які замінені великими. Таким чином, вдалося знизити рівень шуму, собівартість машини.

комплектації

У попередниці ВАЗ-2190 всього дві комплектації: «Норма», «Люкс». Грант додана ще одна: «Стандарт» – це саме бюджетне оснащення. Але і воно виглядає куди краще Пріори. Наступні дві модифікації ВАЗ-2190 мало чим відрізняються один від одного.

  • Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз
  • Доступні опції:
    • фронтальна подушка безпеки;
    • електричний підсилювач рульового колеса;
    • бортовий комп’ютер і мультимедійна система;
  • • підігрів передніх сидінь.

Технічні характеристики

Критерій, що хвилює більшість автолюбителів, покупців марки. Отже, почнемо з оптики. Думки фахівців розділені на два протилежних табори:

  • ВАЗ – 2170: якість дальнього світла;
  • Лада – 2190: якість ближнього світла.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Перемога Пріори підкріплюється автономністю кожного з цоколів в оптиці, що здешевлює конструкцію і вартість в цілому.

Висота дорожнього просвіту

У даній категорії обидві моделі, незалежно від модифікації мають рівний кліренс в 160 мм.

багажник

Пріора хетчбек або Гранта ліфтбек: незаперечна перевага Лада Гранта в обсязі багажного відсіку. Він становить 525 літрів (700л. В складеному). У той час як у Пріори лише 440 літрів.

підвіска

Збільшений хід рульової рейки підвищує коефіцієнт керованості Пріори. Вона стає послушней в поворотах, маневрах. Співвідношення коефіцієнтів: 3.1 проти 4.1, відповідно.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Гранта навпаки, хитка, ідеально підійде для помірного стилю водіння. Уже на швидкості вище 120 км / год відчутні незначні кидки машини, зниження ефективності управління. Йдеться про стокової комплектації, в «Спорті» характеристики інші.

двигун

Особливих відмінностей в силових установках між Гранта і Пріора немає, так як вони виготовлені по ідентичним технологіям. У комплектації «Спорт» 16-ти клапанний ВАЗ-2190 швидше, швидше попередника.

Модельний ряд моторів: 82/87/98/106 л.с., останні два з додатковою шумоізоляцією.

Витрата пального в міському циклі на рівні 9 – 10 літрів, що в межах допустимої норми для такого класу авто.

Трансмісія

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Незважаючи на ідентичність конструкції КПП ВАЗ-2170 і ВАЗ-2190, остання обігрує в характеристиках. Модернізований, доопрацьований варіант ВАЗ-2108 чітко і легко включає передачі. До того, ж Гранта оснащується як МКПП, так і АКПП. В Пріорі лише варіант механіки.

ціни

На первинному ринку Пріора на 60 – 80 тис. Рублів дорожче базової комплектації Лада Гранта. Різниця у вартості Пріори з пробігом від Гранти в межах 50 – 55 тис. Рублів.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Очевидно, що в індивідуальних комплектаціях вартість буде відрізнятися.

* Ціни вказані станом на 18.09.18 р

Що краще: «Гранта» або «Пріора»

Відгуки про моделях (Гранта ліфтбек, Пріора універсал, Hatchback, Sedan, Sport) сильно відрізняються один від одного. Хтось висловлюється позитивно, інші негативно.
Аналіз відгуків показує, що більшість поломок були незначні, дрібні. У всіх випадках машина була на ходу, власник самостійно доїжджав до СТО, евакуатор не викликали.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Пріора хетчбек або гранту ліфтбек що краще: однозначної відповіді немає, в кожному випадку індивідуально.

Багато в чому впливає фактор якості збірки.

Для водіїв з високим зростанням – Granta ідеальний варіант, так як надає більше місця, в тому числі, на задньому ряді сидінь. Пріора все ще привертає потужністю мотора, тривалим ресурсом експлуатації, меншою кількістю недоробок.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Можливо, на вдосконалення Granta також буде потрібно час, і вже через кілька років вона стане фаворитом.

Відгуки власників

позитивні
1. Костянтин, 39 років: після Калини машина здається ідеальною. Звичайно, недоробки є, але вони все переборні.
2. Віталій, 44 роки: півроку тому став володарем Гранти, задоволений, поки на гарантії, капітальних поломок не було. Замінив кілька патрубків, гумових пильовиків на рульовій рейці, в усьому іншому ідеально.
3. Андрій, 41 рік: купував Granta з рук, 2012 р.в., гарантія закінчилася, але вкладень не робив. Трохи пластик скрипить, але це можна виправити.
4. Олександр, 35 років: півроку, як власник нової Granta. Якість виготовлення, збірки хороша, нарікань немає, головне заливати хороші масла.
5. Станіслав, 43 роки: працюю майстром на СТО. Найменше звертаються клієнти Granta за ремонтом, за винятком випадків проведення планової діагностики.
6. Олексій, 45 років: модель Granta мені дуже подобається, особливо після ВАЗ-21099. Матеріал пластика не дуже, але при необхідності можна замінити торпеду.
негативні
1. Геннадій, 44 роки: два роки тому продав Гранту, модель мені не сподобалася. Якість збірки погане, матеріал дешевий. Доповів гроші і купив Рено Логан.
2. Віталій, 36 років: пересів знову на Пріору, Granta мені не сподобалася, сира, багато недоробок.
3. Геннадій, 48 років: перед покупкою була можливість протестувати Granta і Пріора, вибір зробив на користь останньої.
4. Михайло, 33 роки: недавно продав Granta, так як з перших днів почала сипатися. Зараз їжджу на Рено Логан, нарікань немає.

висновок

З особистого досвіду можу з упевненістю сказати, що два роки експлуатував Пріору. За цей час пізнав переваги і недоліки, зробив незначну модернізацію. В цілому, модель хороша, але чогось не вистачало.

Рік тому купив Гранту, проїхав понад 30000 км. Були дрібні недоліки, покупка витратних матеріалів, але в цілому добре. Пріора універсал або Гранта ліфтбек що краще: перевагу віддаю Гранта. Це флагманська модель, за нею майбутнє. Трохи підпиляти, вдосконалити і буде повноцінний вітчизняний «В» клас.

Відео – ЛАДА ГРАНТУ ПРОТИ Лади ПРІОР, lada granta проти priora

Відео – автослужба: «Лада Гранта або Лада Пріора

Відео – Порівнюємо ПРІОР на роботів (106л.с.) і гранти на автоматі (98л.с.)

Відео – Cравненіе краш-тестів Лади Пріори і Лади Гранти в реальності і в BeamNG Drivе. (98л.с.)

Гранта або Пріора: що краще?

При підборі бюджетного автомобіля, більшість з нас замислюється про твори вітчизняних конструкторів – дітища АВТОВАЗа. Так, виробник все більш орієнтується на комфортні і дорогі моделі, які зможуть стати гідною альтернативою європейським транспортним засобам, але поки ціна на наші авто залишається цілком прийнятною.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Та й проблем з ремонтом і пошуком запчастин в цьому випадку ніяких не буде. При виборі нового автомобіля ВАЗ, більшість водіїв задаються питанням: Пріора або Гранта. Порівняння характеристик цих двох машин допоможе визначити лідера.

Що потрібно знати про Грант

Фактично, цей транспортний засіб є духовним спадкоємцем автомобіля Лада Калина. Вперше машина зійшла з конвеєра ще в 2011 році. При цьому транспортний засіб відрізняється від свого попередника поліпшеним движком і непоганий шумоізоляцією.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Зовні модель досить сильно нагадує європейські авто. Крім того, радує машина і досить непоганим багажником на 500 літрів. З іншого боку, багато автовласників погоджуються на тому, що управляти таким транспортним засобом не так вже й легко.

Необхідно витратити досить багато часу, щоб навчитися вписуватися в повороти на Гранта. Як правило, такий транспорт купують люди середнього віку, які вважають за краще спокійне і розмірене їзду, а не динаміку.

Кілька слів про Пріорі

Якщо обговорювати, що краще: Гранта або Пріора, то другий автомобіль з’явився дещо раніше. Сучасна модифікація цього авто була випущена в 2007 році. Машина є заміною популярної десятки, так що багато в Пріору перекочувало саме від неї.

В принципі, модель радує непоганою швидкістю і впевненим поведінкою на трасі. Правда, погане дорожнє покриття дається для Пріори з деякими труднощами. Є також маса претензій і до якості збірки.

Що будемо порівнювати

Що ж, невеличкий екскурс закінчений, тепер необхідно зробити вибір: Пріора або ліфтбек Гранта. Для цього слід оцінити транспортні засоби за такими характеристиками:

  • екстер’єр;
  • кузов і габарити;
  • технічні характеристики;
  • інтер’єр;
  • вартість і комплектація.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Особливості зовнішнього вигляду

Зовнішній вигляд – це справа суто суб’єктивне. У той же час, не можна сказати, що в протистоянні Пріора-Гранта в цій номінації немає переможця. Згідно відгуками автолюбителів, друге авто котирується на порядок вище (особливо, якщо говорити про молодих людей).

Гранта виглядає набагато динамічніше, більш молодіжно і агресивно. В Пріорі же виразно проглядаються риси десятки.

Навіть редизайн не допоміг позбутися застарілого зовнішнього вигляду. Що ж, для кого-то такий екстер’єр вже є класикою, так що свої шанувальники знайдуться і у цього транспортного засобу.

Кузов і габарити

Вибираючи Гранта або Пріора в цій номінації, необхідно віддати пальму першості саме першому авто. Для нього доступні дві модифікації кузова: седан і ліфтбек. Покупці Пріори ж можуть розраховувати виключно на п’ятидверний седан.

Також буде цікаво: Найпопулярніші автомобілі Е-класу

Lada Priora трохи довший свого конкурента, правда, показники висоти і ширини більше у Гранти. Та й багажник у неї цілих 520 літрів (у Пріори лише 430 л, але тут можна скласти заднє сидіння, щоб збільшити обсяг до 700 л).

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Габарити Пріори:

  • довжина – 435 см;
  • висота – 142 см;
  • ширина – 168 см;
  • колісна база – 249,2 см.

Габарити Гранти:

  • довжина – 426 см;
  • висота – 150 см;
  • ширина – 170 см;
  • колісна база – 247,6 см.

Якщо обговорювати показник дорожнього просвіту, то у Пріори він становить 16,5 см, а у Гранти – 16 см. В принципі, досить суттєва різниця. Правда, якщо Lada Granta буде йти з автоматичною коробкою перемикання передач, то кліренс зменшиться до 14,5 см.

В результаті, Пріора відрізняється підвищеною прохідністю, тоді як для її конкурента бездоріжжі може стати непереборною завданням.

Далі відео про протистояння Лади Гранта проти Лади Пріори:

Технічні характеристики

Перш за все, при виборі Пріора або Гранта 2016, більшість автовласників цікавиться особливостями силових агрегатів транспортних засобів.

Пріора може бути укомплектована двома моторами, для Гранти же передбачено три движка. В принципі, мотори не сильно відрізняються один від одного. Всі вони є бензиновими атмосферником з 4 циліндрами і рядної компонуванням.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Перший мотор – восьмиклапанний бензиновий двигун на 1,6 літри. Показник потужності тут досягає 87 кінських сил. Витрата палива складає 9 літрів по місту і трохи менше 6 по трасі. Динаміка цілком солідна – для першої сотні потрібно 12,5 сек. Гранична швидкість – 176 кілометрів на годину. У випадку з

Грант, динаміка буде трохи краще (розгін до 100 км / год вимагає 12,2 сек), а ось максимальна швидкість складає всього 167 км / год.

Другий спільний мотор має той же обсяг, але вже 16 клапанів. Потужність складає 106 конячок. У змішаному циклі Пріора бере 6,8 л бензину, Гранта на 0,1 літра менше. Перша сотня Пріорой береться за 11,5 сек, максимальний розгін становить 183 на годину.

У Гранти з механікою аналогічні показники становлять 10,9 сек і 183 км / год. Якщо ж машина йде з автоматом, то тут Гранта відстає – час розгону до сотні становить 12,3 сек. Гранична швидкість – 180 км / год. Зате ось витрата палива падає до 6,6 літрів.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Третій мотор є тільки у Гранти – 98-потужний двигун на 16 клапанів об’ємом в 1,6 л. Подібний движок може йти виключно з механікою.

З ним автомобіль здатний розвивати швидкість в 173 км / год, сотня береться за 13,3 сек, а для їзди в змішаному циклі потрібно 7,6 л бензину.

В результаті, якщо протиставляти Пріору проти Гранти в плані мотора, то тут більш кращим буде другий варіант. Адже в такому разі і самих двигунів побільше, і показники їх дещо відрізняються в кращу сторону.

Трансмісія і ходова

Ще одна беззаперечна перемога Гранти, оскільки у суперника доступна лише п’ятиступінчаста МКПП. В принципі, ніяких особливих мінусів у такої коробки передач немає.

Правда, відчуваються вібрації при зміні позицій – одна з основних бід ВАЗівських КПП. Крім того, іноді трапляються також вильоти швидкостей.

При цьому на Гранту може йти відразу дві АКПП:

  • класичний автомат від торгової марки JATCO на 4 швидкості;
  • п’ятиступінчастий робот АМТ 2182 від вітчизняних виробників.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Так, подібна трансмісія вимагає підвищеної витрати палива, крім того, динаміка від автомата страждає. У той же час, моделі досить непогані, вони повністю відповідають аналогічним вузлам в імпортних автомобілях за ту ж ціну.

А ось шасі у автомобілів однакова, так що тут в змаганні Гранта проти Пріори лідера визначити неможливо. Використовується стандартна напівзалежна схема. На задній осі встановлена ​​торсіонна балка, попереду можна побачити стійки Макферсон.

Як переднього гальмівного механізму встановлюють диски, заднього – барабани. Природно, підвіска не підходить для агресивного водіння, але ось з путівцями вона цілком справляється.

Що всередині

Зазирнувши всередину автомобілів, ми побачимо стандартну для всіх ВАЗівських авто обробку з не найдорожчим пластиком. Правда, стики вельми акуратні, та й ніяких скрипів під час їзди не чути. Якщо вибирати, що краще: Пріора або Гранта, то тут, швидше за все, перевагу варто віддати першому авто.

У плані ергономіки і зручності воно трошки випереджає суперника. Крім того, для Пріори використовувався новий оздоблювальний матеріал soft-look, який ще й вельми приємний на дотик. В автомобілях немає ніяких особливих надмірностей. Правда, всі прилади розташовані досить зручно.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Пріора всередині салону більше нагадує іномарку, тоді як в інтер’єрі Гранти все якось просто, навіть трошки нуднувато. З іншого боку, ергономіка в другому авто більш продумана, що є додатковим плюсом.

У будь-якому випадку, всередині не так вже й багато вільного місця, незалежно від обраного вами авто. Для худих пасажирів і низького водія проблема не така вже й серйозна, але ось для високих і повних людей буде досить незручно перебувати в машині.

Вартість і комплектація

Устаткування в автомобілях стандартній комплектації приблизно однакове, але у Гранти вибір обладнання трохи менше (все обмежується однією подушкою безпеки, системами EBD, АБС і BAS, ДГЗ, а також тонуванням).

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Пріора ж комплектується ще і окулярника, бортовим комп’ютером, електронним підсилювачем керма, а також ручками під колір кузова. При цьому ціна тут практично ідентична – близько 390 тисяч рублів.

Правда, люксова комплектація краще у Гранти. Вартість преміальної збірки тут досягає 540 тисяч, тоді як у конкурента ціна менша на 50 тис. Руб.

Подібна різниця цілком обгрунтована, так як у Гранти будуть такі корисні опції, як мультимедіа з семидюймовий сенсорний дисплей парктроник, подушка безпеки пасажира, датчик світла і дощу, Блютуз і ін.

Що ж вибрати

Як результат, вибір Лада Гранта або Пріора не такий вже і простий. В принципі, більше людей віддають перевагу саме Гранта. Тут і асортимент двигунів з трансмісіями побільше, і зовнішній вигляд кілька сучасніше.

Правда, стартова комплектація трохи підкачала, та й всередині салон виглядає трохи застарий, але це несуттєві проблеми. Пріору ж вибирають більш солідні люди середнього віку, які цінують спокійну їзду і класичний зовнішній вигляд автомобіля.

Далі відео про вибір – Лада Гранта або Лада Пріора:

Що краще: Гранта або Пріора?

Для тих, хто шукає недорогий і новий автомобіль, на думку в першу чергу приходять творіння АвтоВАЗу.

Хоча вітчизняний автомобільний концерн поступово переходить на випуск більш комфортабельних і дорогих моделей, які можуть скласти гідну конкуренцію іномарок, вибір бюджетних варіантів як і раніше широкий.

В принципі, це цілком розумно – ціна на них невисока, з запчастинами проблем теж немає, технічні характеристики в цілому на рівні, вони не дуже просідають в порівнянні з китайськими авто, а то і перевершують їх.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Однак нерідко виникає дилема між двома моделями. Так що ж краще – Гранта або Пріора? З цим питанням і потрібно розібратися.

престиж

Звичайно, трохи дивно міркувати про це в світлі такого порівняння, проте варто визнати, що в середовищі молоді (особливо чоловіків) Пріора котирується куди вище, ніж Гранта.

Вона навіть заслужила статус якоїсь «пацанською» машини. Все-таки Лада Гранта орієнтована, в першу чергу, на старше покоління, представники якого не звертають особливої ​​уваги на зовнішність.

Це означає, що в даному раунді перемога залишається за Пріорой.

Відео діє до: 2013 Лада Гранта Люкс. Огляд (інтер’єр, екстер’єр, двигун)

Кузовна гама і габарити

А в цьому відношенні Granta явний фаворит, адже її можна вибрати і як седан, і як ліфтбек, тоді як покупцеві Priora доведеться задовольнятися безальтернативним 5-дверним седаном.

Якщо порівнювати параметри конкурентів, то помітно, що Пріора перевершує свого візаві по довжині, проте Гранта відіграється в ширині і висоті. Колісна база у Пріори більше, однак, передня і задня колії вже, та й багажник помітно менше. Наочно порівняння параметрів представлено в таблиці:

Габарити / Модель Lada Priora (седан) LADA Granta (седан)
довжина 4 350 мм 4 260 мм
Висота 1 420 мм 1 500 мм
Ширина 1 680 мм 1 700 мм
Колісна база 2 492 мм 2 476 мм
Колія передніх коліс 1 410 мм 1 430 мм
Колія задніх коліс 1 380 мм 1 414 мм
кліренс 165 мм 160 (145) мм
обсяг багажника 430 л 520 л

Окремо варто згадати про дорожній просвіт. На перший погляд автомобілі майже рівні, адже різниця всього в 5 мм на користь Пріори.

Однак це справедливо лише при порівнянні обох суперників з механічними коробками передач і роботом.

Якщо Гранта укомплектована класичної АКПП, то вона помітно просідає, так як її кліренс зменшується всього до 145 мм. У світлі цього можна визнати, що в плані габаритів наявності бойова нічия.

Екстер’єр

Тут все суб’єктивно. Помітно, що Пріора створювалася ще в першому десятилітті XXI століття, коли в якості прикладу бралися моделі Mitsubishi Lancer IX, KIA Ceed і інші. Це наклало свій відбиток.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

У Пріори опукла оптика головного світла, масивний похилий капот і невигадливий бампер. На додачу передок прикрашений крихітними круглими протитуманними фарами і трапецієподібної гратами радіатора з хромованою окантовкою.

У профіль відразу помітні великі двері і довгі звиси кузова, та й площа скління вражає. Крім того, всю боковину перетинає довга лінія подштамповки. А ось пластикових молдингів немає. Корми непогана – рівний бампер, високі стопи, масивна кришка багажника з блискучою накладкою. Чи не занадто вже прісно, ​​а й кричущого теж нічого немає.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Лада Гранта виконана в більш сучасному стилі, проте зовнішність у неї відверто нудна. Помітно, що дизайнери поставили собі за мету створити таку собі «універсалістів» модель. Спереду вона виділяється великими фарами, гратами радіатора і повітрозабірником, які, по суті, і займають весь анфас. А завершують композицію великий капот і круглі протитуманні фари.

Збоку в наявності аналогічні звіси кузова, а ще пластикові накладки на дверях, пофарбовані в чорний колір. Та й бічні стекла не менше, ніж у Пріори. Ззаду в очі кидається величезна кришка багажника з парою «кігтеподібні» підштампувань. А то, що номерний знак встановлений в задньому бампері, тільки посилює враження.

Відео діє до: 2014 Лада Пріора Люкс. Огляд (інтер’єр, екстер’єр, двигун)

Технічні характеристики

двигуни

Lada Priora може похвалитися парою моторів, тоді як у її візаві 3 движка. Багато в чому ці силові агрегати схожі – у них атмосферна конструкція, інжектор, рядна компоновка 4-х циліндрів і поперечне розташування в моторному відсіку.

У Пріори і у Гранти список відкриває 8-клапанний бензіннік, об’ємом в 1.6 літра. Потужність відверто невелика і складає 87 л. с., які досягаються на позначці в 5 100 оборотів.

Однак виручає непоганий крутний момент, який не тільки дорівнює 140 Нм, а й є вже на 3 800 оборотах. Витрата у моделей ідентичний і цілком прийнятний – 9.0 / 7.0 / 5.8 л. З такими характеристиками Пріора розганяється до сотні за цілком гідні 12.5 сек.

, Видаючи максимум в 176 км / ч. Максималка Гранти помітно менше (167 км / ч), зате динаміка трохи краще – 12.2 сек.

Зверніть увагу

Є і ще один загальний мотор. Ним став вже 16-клапанний двигун, також об’ємом в 1.6 літра. Потужність у нього помітно більше і досягає 106 коней на 5 800 оборотах, а ось тяга виросла незначно, зупинившись на позначці в 148 «ньютонів» на 4 200 оборотах. Витрата пального майже однаковий. У Пріори він становить 8.9 ​​/ 6.

8 / 5.6, тоді як у Гранти – 8.6 / 6.7 / 5.6. Щодо динаміки, то Пріора розмінює сотню за 11.5 сек., Досягаючи максималки в 183 км / ч. Результати Гранти – 10.9 сек. і 183 км / год. Однак це справедливо для версій з МКПП5. З АМТ5 показники Granta гірше – 12.3 сек. і 180 км / год, доповнені апетитом в 9.0 / 6.6 / 5.2 літра.

Але раунд залишається за гранти, так як у неї «в загашнику» є ще один агрегат – 1.6-літровий, 98-сильний 16-клапанник. Пік віддачі у нього знаходиться на 5 600 оборотів, а максимум моменту в 145 Нм можна досягти на 4 000 оборотах. Однак, через агрегатування виключно з АТ4 результати середні – 13.3 сек. до сотні, максималка в 173 км / ч і апетит в 9.9 / 7.6 / 6.1 л.

  • Читайте також

: Новий кросовер вартістю до 1000000 рублів

коробки передач

Тут повна перемога Гранти. Адже Пріора може запропонувати лише 5-ступінчасту “механіку”, яка є і у суперника. В цілому коробка непогана. Однак під час їзди багато хто відзначає дискомфорт – важіль вібрує, передачі далеко не завжди включаються чітко, аж до того, що їх ручку КПП доводиться буквально забивати в паз. Та й вильоти швидкостей, часом, трапляються.

Проте, крім «ручки», LADA Granta в своєму розпорядженні також класичним 4-діапазонним “автоматом” від компанії JATCO (модель JF414E) для 98-сильного мотора, а ще 5-ступінчастим роботом типу АМТ дві тисячі сто вісімдесят два вітчизняного виробництва.

Звичайно, з такими трансмісіями і динаміка трохи гірше, і витрата вище, однак ці КПП цілком на рівні конкурентів, що продаються по приблизно такою ж ціною, а головне, дають можливість забути про постійні перемиканнях, що в мегаполісах більш ніж актуально.

шасі

Компонування ходової частини у моделей однакова. Це стандартна, як для такого сегмента, напівзалежна схема, з торсіонної балкою на задній осі і стійками Макферсон на передній.

Гальмівні механізми спереду дискові, а ззаду барабанні.

Звичайно, підвіску обох моделей не можна назвати драйверской, проте її енергоємність на висоті, що, укупі з непоганим кліренсом (як у деяких кросоверів), робить обидві машини ідеальними для проселкових (і не тільки) доріг.

інтер’єр

Звичайно, дизайн інтер’єру – справа суб’єктивна, проте більшість висловлюється на користь Пріори. Після проведеного рестайлінгу салон седана помітно посвіжішало. Виконаний він в класичному стилі, з нотками спортивності.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Перед водієм височить розмашистий 3-спицеве ​​кермо, за яким видно святкове приладова панель із зручними шкалами, утопленими в невеликі колодязі.

На прямокутної центральної консолі зосереджені всі клавіші управління опціями, хоча знаходяться вони відверто низько, особливо дискові регулятори температури і повітряних потоків.

Однак це наслідок великого дисплея і дефлекторів обдування, які зайняли чи не половину всього простору. Вся торпедо зроблена з однотонного темного пластика.

Сидіння непогані, однак боковий підтримки їм явно не вистачає, через що в крутих поворотах управляти машиною непросто. Оглядовість на рівні, хоча широкі передні стійки обмежують сектор. Позаду місця цілком достатньо, та й багажник не найменший.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

В Грант все трохи інакше. Приладова панель чудово зчитується, але виглядає набагато простіше, та й скругленная внизу центральна консоль не так ошатна, а по верху торпедо розставлені, немов сопла ракети, круглі дефлектори обдування.

З іншого боку, ергономіка на ній продумана краще і нижні органи управління не перекриваються важелем КПП, як в Пріорі. Над ящиком рукавички містка ніша. Кермо майже такий же, як у Пріори, та й чорний оздоблювальний пластик теж.

З оглядовістю справи йдуть приблизно так само, як і з сидіннями. Ззаду цілком комфортно, а ось багажник Гранти істотно більше – на 90 літрів.

оснащення

Комплектації у моделей приблизно однакові. Різниця тільки в тому, що в базовій комплектації Стандарт у Гранти є тільки одна подушка безпеки, системи EBD, ABS і BAS, ДГЗ, тонування і аудіопідготовка.

Пріора ж у версії Standard додатково має окулярника, бортовим комп’ютером, підлокітником, електропідсилювачем керма і ручками, пофарбованими в колір кузова. Причому ціна майже не відрізняється – Гранта варто 383 900 руб., А Пріору віддають за 389 000 руб.

Таке оснащення, як у Priora (трохи краще) в Грант можна отримати тільки в версії Норма / Класик, що за 419 600 руб.

З ростом вартості підвищуються технічні показники, та й оснащення стає багатшим – з’являється кондиціонер, підігрів сидінь, дзеркала з підігрівом і електрорегулюванням, підлокітник в задньому дивані і інші опції.

В топі ціна на Пріору досягає 491 000 руб., Тоді як для Гранти вона дорівнює 541 400 руб. Втім, різниця в 50 000 руб.

, Враховуючи приблизно однакові технічні дані, цілком обгрунтована, так як LADA Granta має зовсім недоступними для конкурента мультимедійним комплексом з 7-дюймовим дисплеєм типу TouchScreen, Bluetooth, парктроніком, подушкою безпеки для пасажира, датчиками світла, дощу і іншими опціями.

Як видно, вибір між Лада Пріора і Лада Гранта не такий простий, але і не дуже складний. З огляду на майже ідентичні характеристики моторів (крім 98-сильного), залишається лише питання трансмісії, так як любителям автоматів доведеться вибирати тільки Гранту. Її ціна трохи вище, однак, з огляду на наявність АКПП, робота і більш щедре оснащення, різниця цілком виправдана.

Лада гранта або пріора – велике порівняння

Головна> Порівняння з іншими машинами

Щоб зрозуміти яка машина краще, давайте розберемо їх по технічним фактами в цій статті. Гранта до 2013, або 14 року, була більш бюджетної, ніж Пріора.

Що краще відвертий бюджетник, або автомобіль з натяком на більш високий клас? Все змінилося з появою кузова ліфтбек. Лада Гранта стала менш бюджетної, або навіть з натяком на хороше закривання дверей! Пріора навіть в рестайлинге, не отримала таких доробок.

Вибираючи для себе автомобіль вітчизняного виробництва, одразу ж виділяються кілька «придивившись» автомобілів.

важливо

Пріора аж до 2018 року виготовлялася в кузовах седан, хетчбек, універсал і купе. Гранта буває в кузовах Hatchback, Liftback, sedan або Sport.

Пріора в кузові ліфтбек не випускають, і далі доведеться розібратися, що це за кузов і чим він відрізняється від стандартного седана.

Для порівняння будуть взяті Пріора в кузовах седан, хетчбек і універсал і ліфтбек Гранта – найпопулярніші форми кузова цих моделей серед вітчизняних автолюбителів.

Вибираючи -взвешіваются все «за» і «проти» за основними параметрами, і тільки після цього йде порівняння з цінами машин.

Люкс у Гранти коштує стільки ж, скільки коштує Пріора базовій комплектації, але і це не повинно бути вирішальним фактором при виборі.

Пам’ятайте, коли справа дійде до огляду автомобіля та акта приймання-передачі, багато буде впиратися в якість збірки – від партії до партії вона різниться, і є ризик нарватися на погано зібраний автомобіль.

Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Дизайн моделей

Вибираючи між кількома автомобілями, часто в першу чергу дивляться на дизайн і інтер’єру – машина повинна бути приємна погляду. Не можна сказати, що краще: Гранта ліфтбек або Пріора універсал – «на смак і колір товариша немає». Досить буде дати об’єктивний огляд концепції дизайну цих моделей.

Серійний випуск Лада Пріора (ВАЗ-2170) почався в 2007 році. Автомобіль став продовженням сімейства «десяток», кузов зазнав невеликі зміни, але все ще хто то дізнавався «десятку».

У 2013 році пройшов рестайлінг, в «фари-крапельки» додали ДГЗ, змінили задні ліхтарі і бампери, злегка «осучаснив» кузов.

Порада

Пріора виглядає досить скромно, але цілком відповідає своєму класу бюджетних авто.

Гранта – це перший автомобіль з більш плавними рисами дизайну виробництва АвтоВАЗу. Модель розроблялася на базі Лада Калина і отримала номер ВАЗ-2190 (кузов седан).

У 2014 році почалося серійне виробництво Granta ліфтбек (отримала номер ВАЗ-2191).

У 2018 році відбувся глобальний рестайлінг всієї лінійки Гранта і їх дизайн зазнав значних змін, тепер автомобіль став виглядати більш агресивно і сучасно.

Порівняння кузовів і колісної бази

Продовжуючи думати про те, що краще: Гранта ліфтбек або Пріора седан, звертаємо увагу і на розмірні параметри: в улюбленому автомобілі не повинно бути тісно.

Для Лада Пріора в кузові седан параметри такі:

Довжина – 4350 мм;
Ширина – 1680 мм;
Висота – 1420 мм;
Колісна база 2492 мм;
Ширина передньої колії 1410 мм;

Ширина задньої колії 1380 мм.

Для Лада Гранта ліфтбек:

Довжина 4246 мм (після рестайлінгу – 4250 мм);
Ширина 1700 мм;
Висота 1500 мм;
Колісна база 2476 мм;
Ширина передньої колії 1430 мм;

Ширина задньої колії 1414 мм.

Розміри кузовів двох моделей приблизно однакові (хіба що Гранта вище), але при цьому Гранта виглядає більшим Пріори за рахунок піднятого капота і більш широкої решітки радіатора.

В кузові ліфтбек кришка багажника перетворюється в суміш п’ятої двері хетчбека і двері багажника седана, за рахунок чого він виглядає трохи вище Гранти в інших кузовах.

Колісна база у Гранти більше приблизно на 1,5 см, що не так сильно відчувається в дорозі, – автомобілі однаково хороші на бездоріжжі.

ЛКП кузова і товщина металу

Продовжуючи розмову про те, що краще: хетчбек Пріори або Гранта ліфтбек, не можна не згадати товщину металу і лако-фарбового покриття.

Від товщини металу і товщини лако-фарбового покриття (і якості його нанесення) залежить те, як автомобіль буде виглядати через кілька років експлуатації.

Зверніть увагу

Товщина металу також забезпечує пасивну безпеку – чим вона більша, тим менше шкоди від ДТП.

У Гранти лако-барвисте покриття наноситься в 6 шарів – за стандартом виробництва зарубіжних автомобілів, його товщина в середньому дорівнює 98 мкм, товщина металу – 0,6 мм. У Пріори товщина ЛКП від 67 до 100 мкм, товщина металу – 0,8 мм.

бензобаки

Бензобак Ладі Пріорі дістався ще від попередниці – ВАЗ-2108, «Самари» першого покоління. Дуже довгий час обсяг бака на автомобілях ВАЗ не змінювався і залишався все тим же – 43 л. На Ладі Грант варто збільшений бензобак об’ємом 50 л.

Ходова частина, кліренс

У Пріори кліренс становить 165 мм в дорейстайлінговой версії і 170 мм в рестайлінгової. Ходова вкрай проста: передня підвіска незалежна пружинна, задня – незалежна пружинна. Спереду стоять дискові вентильовані гальма, ззаду – барабанні.

У Гранти в кузові ліфтбек кліренс в дорестайлінгової версії дорівнював 160 мм, в рестайлінгової версії – 190 мм.

У Гранти передня підвіска – незалежна пружинна виробництва McPherson, задня – напівзалежна пружинна.

Були встановлені нові опори передніх стійок, збільшений поздовжній кут нахилу стійки і доопрацьований стабілізатор поперечної стійкості. Передні гальма дискові вентильовані, задні – барабанні.

Обидва передньопривідних автомобіля є міськими, а по прохідності в сільській місцевості Лада Пріора все ж поступається рестайлінгової Грант ліфтбек. Завдяки вдосконаленій підвісці і більшого кліренсу рестайлинговая Гранта проходить вибоїни і ями краще дорестайлінгової версії.

Коробка

На Пріору встановлюється п’ятиступінчаста механічна коробка перемикання передач, яка дісталася їй у спадок від ВАЗ-2110, тільки з механізмом приводу коробки передач з підшипниками закритого типу.

З 2013 року на машину також ставиться п’ятиступінчаста роботизована АКПП, яка розроблялася на основі закритого проекту механічною КПП.

Вона була доопрацьована так добре, що знижує витрату при поїздках по місту на 1 л на 100 км, а й у неї зустрічаються помилки після декількох тисяч км поїздки по місту – помилка електроніки.

В грант можна вибрати:

Пятиступенчатую МКПП (розробляє АвтоВАЗ, індекс – ВАЗ-№2181.

Оснащена новим механізмом вибору передач, двоконусним синхронізатором першої і другої передачі, тросовим приводом і зменшеною заправної ємністю);
Пятиступенчатую «чисту» АКПП (розробка Jatco на основі проекту АКПП 90-х років);
Чотириступінчасту роботизовану АКПП (розробляє ВАЗ, індекс – ВАЗ АМТ 2182. Обладнана многоконуснимі синхронізаторами).

Завжди можна вибрати надійну МКПП і не боятися труднощів ремонту, або заміни масла в коробці. Але якщо Ви любите комфорт, то придивіться до машини з АКПП – незважаючи на те, що коробка побудована на основі АКПП 90-х рр., Вона дуже хороша в роботі.

Моторні характеристики і витрата палива

Дорестайлинговой Пріора працює з восьмиклапанним моторами:

Двигун робочим об’ємом 1,6 л з потужністю 81 к.с. Максимальна швидкість – 172 км / ч. До сотні розганяється за 13,5 с. Витрата палива по місту на 100 км – 9,8 л;
Двигун робочим об’ємом 1,6 л з потужністю 87 к.с. Максимальна швидкість – 176 км / ч. До сотні – 12,6 с. Витрата по місту – 8,6 л на 100 км;

Двигун робочим об’ємом 1,6 л з потужністю 98 к.с. Максимальна швидкість – 183 км / ч. До 100 км / год разгонется за 11,5 с. Витрата по місту – 9,8 л на 100 км.

Рестайлинговая Пріора працює зі «старими» і новими шестнадцатиклапанного моторами:

«Движок» об’ємом 1,6 л потужністю 106 к.с. Максимальна швидкість – 183 км / ч. До «сотні» розганяється за 11,5 секунд. У міському режимі витрачає 8,9 л на 100.
«Движок» об’ємом 1,6 літра потужністю 98 л.с. Максимальна швидкість – 183 км / ч. До 100 км / год розганяється за 11,5 секунд. По місту – 9,1 л за 100.

«Движок» об’ємом 1,6 літра потужністю 123 к.с. Максимум – 190 км / ч. Розгін до 100 км / год за 10 секунд. Витрачає 7,2 літра на 100 км в змішаному циклі. Це спортивна версія – Lada Priora Sport.

На дорестайлинговую Гранту ставиться:

Двигун 21116/11186 тільки з МКПП: 8 клапанів, 87 л. с. (Максимальна швидкість – 166 км / ч, розгін до 100 км / год – 12,4 секунд, міський витрата – 9 л на 100),
Двигун 21126 тільки з АКПП: 16 клапанів, 98 к.сил (Максимальна швидкість – 167 км / ч, розгін до 100 км / год – 13,7 секунд, міський витрата – 10,1 л / 100 км),
Двигун 21127: 16 клапанів, 106 л. сил., з системою динамічного наддуву

  • з механікою: Максимальна швидкість – 179 км / ч, розгін до 100 км / год – 10,9 секунд, витрата по місту – 8,6 л / 100 км;
  • з «роботом»: Максимальна швидкість – 179 км / ч, розгін до 100 км / год – 12,3 секунд, витрата по місту – 9 л / 100 км.
  • На рестайлінгову Гранту ставиться:

Двигун (працює з МКПП) робочим об’ємом 1,6 л потужністю 87 л.с. Максимальна швидкість – 171 км / ч, розгін – 11,8 секунд до «сотні», витрата по місту 9,1 л на 100 км;

Двигун (працює з АКПП) робочим об’ємом 1,6 л потужністю 98 к.сил. Максимальна швидкість – 174 км / ч, розгін – 13,3 секунд до «сотні», витрата по місту 9,9 л на 100 км;
Двигун робочим об’ємом 1,6 л потужністю 106 к.с. Макс. швидкість – 183 км / ч

з механікою: розгін до “сотні” – 10,6 секунд, витрата по місту – 8,7 л / 100 км;

з «роботом»: розгін до 100 «сотні» – 12,1 секунд, витрата по місту – 8,7 л / 100 км.

салон

При виборі між Пріорой і гранти не можна не обговорити салон. В Пріорі місця набагато менше, ніж на Гранта, але ось наповнення відрізняється – у Пріори ще за часів дорестайлинговой версії була непогана центральна консоль, яка «втре носа» дорестайлінгової Грант, зате сидіння у Гранти були краще, ніж у Пріори.

Рестайлінг Пріори в 2013 році подарував машині зручні сидіння з невеликою бічною фіксацією (на манер спортивних), а також сучасну мультимедіа-систему в максимальній комплектації.

важливо

Що стоїть на максимальній комплектації Гранти мультимедіа дисплей, за відгуками власників, не відразу відгукується на натискання. Гранта може похватстаться зручними сидіннями ще в першому поколінні.

У рестайлінгової версії базовий програвач віддалено став нагадувати новий Renault Logan.

Ціна на мінімальну і максимальну комплектації

Виробництво Пріори вже закінчилося, але автосалони продовжують розпродавати залишки. Вартість базової комплектації без урахування знижки – 424 900 рублів, максимальної – 533 400 рублів.

Врахуйте, що знижки можуть бути дуже серйозними (аж до 100 000 рублів), а в подарунок може покладатися щось корисне – страховка або необхідний набір водія, а також безкоштовне обслуговування у дилера протягом деякого періоду після покупки.

Вартість мінімальної комплектації Гранти ліфтбек – 419 900 рублів, максимальної – 608 800 рублів. Дорестайлінгових версії розпродаються по знижці, але не такою серйозною, як у Пріори – розраховувати на знижку 80 000 рублей хоча б у одного салону можна.

багажник

У Гранти обсяг багажника дорестайлінгової версії – 440 літри (рестайлінг – 435 літрів), з розкладеними сидіннями – 760 літрів (рестайлінг – 750 літрів). У Пріори седан обсяг багажника дорівнює 430 л, а от універсал може викликати інтерес – обсяг багажника дорівнює 444 літри, а з розкладеними сидіннями – 777 л.

Порівняємо: яка машина краще, гранту, або пріора Посилання на основну публікацію Що краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автовазЩо краще, лада пріора або гранту?  Старий, добрий автоваз

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…