Обидві моделі Lada Vesta і Lada XRay випущені одним автомобільним концерном, приблизно в один і той же час, за участю повторюваних деталей і функцій. Тому порівнювати їх між собою, намагаючись визначити кращий варіант, досить трудомістка процедура.
У чому виражається необхідність порівняння
Навіщо необхідно порівнювати автомобілі? Справа в тому, що кожен з них має свої виражені плюси і мінуси. Іноді вони виявляються більш значно, іноді – практично неможливо розрізнити для недосвідченого водія.
У деяких випадках недоліки і переваги однієї моделі перекриваються плюсами і мінусами інший, через що неможливо вибрати конкретного переможця порівняння.
В інших обставинах переваги і недоліки висловлюються більш явно, роблячи один автомобіль більш привабливим для використання в певних умовах.
Що стосується порівняння Лади Вести і Лади Х-Рей, то дане порівняння є особливо важливим для вітчизняного автолюбителя. Справа в тому, що обидва автомобілі належать до нового покоління продукції «АвтоВАЗ», яка істотно змінила не тільки концепцію зовнішнього вигляду, але і серйозно похитнула склалося в середовищі росіян упередження про синонімічності «АвтоВАЗ» і поганої якості.
Обидва автомобілі вийшли з вкрай невеликим проміжком у часі (Веста з’явилася в продажу в листопаді 2015 року, а Ікс Рей з’явився в автосалонах найбільших міст Росії в середині лютого 2016). Обидва автомобілі відносяться приблизно до однієї цінової категорії і мають порівнянними технічними характеристиками.
Який з них вибрати потенційному покупцеві – покажуть результати детального і ретельного порівняння.
Параметри для порівняння
Запропоновані для порівняння автомобілі – седан Лада Веста 2015-2016 років випуску і хетчбек Лада Ікс Рей 2016 року – можна порівняти з досить великої кількості критеріїв і параметрів.
Зрозуміло, варто позначити всі фактори і нюанси, які мають основну важливість при виборі тієї чи іншої серійної моделі.
Також варто відзначити технічні характеристики для якісного порівняння Lada Vesta і Lada XRay, грунтуючись на реальних числових показниках потужностей автомобілів.
Не варто забувати і про зручність у користуванні – як в плані самої конструкції кузова, так і в плані внутрішнього оснащення салону додатковим функціоналом. Зрозуміло, велику роль зіграє зовнішній вигляд автомобіля, його прохідність в умовах російських доріг і, звичайно ціни – як фактичну, так і звану «вартість експлуатації».
силові агрегати
Запропоновані силові агрегати для оснащення обох автомобілів приблизно збігаються, хоча для Лади Вести є велика можливість вибору комплектації. Варто перелічити всі запропоновані двигуни і трансмісії, які встановлюються на обидві моделі.
Стартовим і найслабшим двигуном для Лади Ікс Рей стає 106-сильний мотор об’ємом 1.6 літра. Цей же шестнадцатіклапанний двигун може бути обраний і для оснащення Вести. Повторюється також мотор японського виробництва Nissan, який має той же обсяг, але видає 110 кінських сил для «високого хетчбека» і до 114 кінських сил – для вийшов раніше седана.
Найпотужнішим «флагманським» двигуном для Х-Рея стане агрегат вітчизняної конструкції, що з’явився в 2016 році. Це – двигун ВАЗ-21179, який має обсяг робочої камери 1.8 літра і підсумкову номінальну потужність 122 кінських сили.
Багато тематичні автомобільні видання неодноразово пропускали в громадськість інформацію, що даний мотор також буде використовуватися при складанні Лади Вести – це дасть седану ще більше можливостей.
Навіть якщо ця інформація буде помилковою, то для Вести цей двигун залишиться доступним в планованої версії Lada Vesta Cross – універсалі, вихід якого в серійне виробництво планується не раніше кінця 2016 року.
Ще один двигун, яким оснащується виключно Лада Веста – малопотужний 1,6-літровий восьмиклапанник з номіналом потужності 87 кінських сил. Він не був використаний в конструкції Ікс Рея через занадто малих робочих характеристик через більшу спорядженої маси хетчбека.
Порівнюємо коробки перемикання передач
Що стосується коробок передач, то для обох порівнюваних моделей їх всього дві. Це – французька 5-й швидкісна МКПП, використана раніше для збирання Renault Logan, а також роботизована трансмісія AMT (АКПП) вітчизняного виробництва, також розрахована на 5 швидкісних перемикань. Обидва типи трансмісії використовуються і для Вести, і для Х-Рей, тому не потребують порівняно.
Єдиний фактор, що не порадує покупців Lada XRay – це занадто мала в порівнянні з Lada Vesta можливість вибору оптимального силового агрегату. Коробка автомат може бути використана тільки в комплекті з флагманським двигуном, і при цьому немає можливості установки механіки на 1.8-літровий мотор.
Для Вести існує більше можливостей в комбінуванні різних двигунів і коробок передач: автоматом забезпечуються і 106-сильний, і 114-сильний мотори, і будь-який з них в цей же час може бути оснащений і механічною коробкою передач. З цієї причини в плані зручності вибору Веста здобуває беззаперечну перемогу.
Проте, можливості силових агрегатів Ікс Рея істотно вище зважаючи на їх більшого значення максимальної потужності.
Швидкість і витрата палива
Автомобілі мають приблизно однакові значення максимальної швидкості, приблизно рівний витрата палива і приблизно однаковий розгін від 0 до 100 км / год (при оснащенні однаковим двигуном і КПП).
Що залишився без аналога для Вести, 1.8-літровий мотор істотно виграє у невикористаного для Ікс Рея 87-сильного восьміклапанника.
З цієї причини при виборі авто більшої потужності краще вибирати Lada XRay.
прохідність
Що стосується прохідності, то конструктори обох моделей заявили про повну відповідність автомобілів умовам російських автомобільних доріг.
Обидва автомобілі оснащені незалежною і досить жорсткою підвіскою передньої осі по типу Макферсон і пружною задньої балкою, що забезпечує плавність ходу навіть на самій нерівній трасі.
При цьому кліренс високого хетчбека складає 195 міліметрів, а кліренс седана Веста – 174 міліметра.
При порівнянні кліренсу Lada XRay і Lada Vesta можна припустити, що останній автомобіль має дещо більший шанс сісти на днище при їзді по грязьовий дорозі або в умовах рясного снігопаду – навіть 21 міліметр різниці може зіграти вирішальну роль. З цієї причини слід визнати, що «високий хетчбек» має кращі характеристики.
зручність комплектацій
Перед тим, як говорити про зручність комплектацій, слід заздалегідь відзначити, що функціонал і Ікс Рея, і Вести в максимальній комплектації збігається практично повністю. Тобто, повне оснащення обох автомобілів дасть покупцеві приблизно однаковий результат. Тому варто порівняти кількість комплектацій різного роду.
Для Лади Вести було застосовано три типи комплектації – «Класик», «Комфорт» і «Люкс». Середня комплектація «Комфорт» може бути оснащена пакетом додаткових опцій «Оптима», а вища – трьома пакетами «Стайл», «Мультимедіа» та «Лайм», деякі елементи яких взаємодоповнюють один одного.
Кількість комплектацій Х-Рея – всього лише дві: базова «Оптима» і повна «Топ». Базовий набір опцій може бути доповнений пакетом опцій «Комфорт». Для отримання максимальної збірки, покупцеві повної комплектації запропонований пакет опцій «Престиж».
Разом весь функціонал Вести поділений на сім різних комплектацій, а функціонал Ікс Рея – всього на чотири. Якщо врахувати, що функціональність моделей приблизно однакова, то нова Лада Веста має значно більшу гнучкість як в питанні вибору необхідних покупцеві опцій, так і в ціноутворенні.
При виборі Lada XRay така можливість присутня в значно меншій мірі, тому навряд встиг з’явитися на ринку хетчбек програє седану.
Що стосується найбільш зручних функцій: магнітола спочатку присутня в базовій комплектації обох моделей (правда, для Х-Рея її функції виконує бортовий комп’ютер), а кондиціонер з’являється при виборі додаткового пакета опцій «Оптима» (для Вести) або «Комфорт» (для Ікс Рея).
Візуальне порівняння кузовів (екстер’єру)
Порівнювати між собою автомобілі в варіантах кузова седан і хетчбек – абсолютно марне заняття. У кожного свій смак: комусь подобаються масивні форми, комусь – плавність і обтічність кузова. Проте, у громадськості є кілька приводів вважати, що у візуальному порівнянні Лади Вести і Лади Ікс Рей переможе саме седан.
По-перше, при істотному розходженні в розмірах автомобілів, вони обидва використовують однакові колеса. Деякі критики вважали, що навіть для Вести 15-дюймові диски – це занадто мало. Такі ж диски стоять і на більш масивному і значному високому хетчбек.
Як підсумок – багатьом покупцям здається безглуздим поєднання потужного представницького кузова з такими крихітними, губляться на його фоні колесами.
При розгляді з даної точки зору, Веста дійсно виглядає куди вигідніше – хоч проблема маленьких коліс і вирішувана.
По-друге, рельєф кузова (Х-подібна штамповка) для Вести був збережений і виражений ще краще, для Х-Рея був доповнений не найвигіднішим чином.
Нова деталь рельєфу з’явилася на боках кузова, в нижній їх частині, між Х-образними елементами штампування.
При виборі глянсовою забарвлення цей елемент рельєфу більше нагадує вм’ятину і, на думку переважної більшості оцінювачів, тільки псує концепцію нового дизайну.
Салони автомобілів (інтер’єр)
Інтер’єр салону, як для Вести, так і для Х-Рея виконаний практично однаково. Їх важко порівнювати, так як для оснащення автомобілів були використані однакові комплектуючі.
Єдина відмінність – в обсягах багажника.
Для Вести обсяг дорівнює 480 літрів, що робить машину більш «сімейної», для Х-Рея – всього 310 літрів, які можуть бути доповнені заднім рядом пасажирських місць, при складених сидіннях до 1200 літрів.
Проте, свої шанувальники знайдуться для обох автомобілів. Просто до дизайну Вести складніше причепитися – тільки з цієї причини перемога в даній номінації присуджується саме цього седану.
Порівнюємо седан лада веста і хетчбек Лада х Рей
Новий вітчизняний седан Лада Веста зацікавив багатьох людей, хто збирався купувати автомобіль. Однак, коли на світ вийшов хетчбек Лада Ікс Рей, багато розгубилися, що ж краще. Віддати перевагу звичному і зручному седану з низькою вартістю або все ж заплатити більше і отримати потужний і практичний хетчбек.
Лада Веста або Х рей що краще? Щоб відповісти на це питання коректно, необхідно порівняти такі параметри машин, як інтер’єр, технічні характеристики, прохідність, швидкість і витрата палива, комплектацію та ціну.
Лада Веста х Рей фото ціни характеристики
Зовнішній вигляд автомобіля – це перше, на що звертає увагу покупець. Саме тому для порівняння двох машин, необхідно порівнювати їх кузов і інтер’єр.
Як вже було сказано вище, Лада Веста проводиться в кузові седан. Що стосується, Лада Ікс Рей, то вона проводиться тільки у вигляді хетчбека.
Тому при виборі машини відразу ж варто враховувати мета її використання, і тоді вже визначитися з видом кузова.
Якщо розглядати дані моделі за габаритами, то ситуація тут наступна:
- Довжина автомобіля . Для Вести довжина становить 4 410 мм, для Ікс Рей – 4 165 мм. Різниця досить невелика – 25 см, однак вона має важливий момент у визначенні зовнішнього вигляду машини.
- Ширина автомобіля . Відносно ширини, обидві моделі однакові посилання – 1 764 мм.
- Висота машини . Варто відзначити, що xRay вище Вести на 8 см, ширина моделей становить 1 570 мм і 1 497 мм відповідно.
- Колісна база . Тут хетчбек поступається седану на 4 см – 2 592 мм і 2 635 мм відповідно.
- Кліренс . У цій характеристиці xRay виграє Весту: 195 мм проти 178 мм.
- Об’єм багажного відсіку : 480 л. у Вести і 361 л. у xRay.
- Маса . Варто зауважити, що xRay має меншу масу – 1 190 кг на відміну від Вести посилання – 1 230 кг.
При придбанні автомобіля необхідно визначити, які з перерахованих характеристик найбільш важливі для покупця. Якщо вагоме значення мають простір в салоні, довжина машини і колісна база, тоді варто вибрати Весту.
Таблиця порівняння характеристик автомобілів:
автомобіль | Лада Веста | Лада х Рей |
Середня ціна нової машини | ~ 554 900 | ~ 599 900 |
Тип палива | Бензин АІ-92 | Бензин АІ-95 |
Тип кузова | седан | хетчбек |
Тип трансмісії | МКПП 5 | МКПП 5 |
тип приводу | Передній (FF) | Передній (FF) |
Нагнетатель | – | – |
Обсяг двигуна, куб.см | 1596 | 1596 |
потужність | 106 к.с. | 106 к.с. |
Максимальний крутний момент, Н * м (кг * м) при об. / Хв. | 148 (15) / 4200 | 148 (15) / 4200 |
Обсяг паливного бака, л | 55 | 50 |
число дверей | 4 | 5 |
Місткість багажника, л | 480 | 361 |
Час розгону 0-100 км / ч, з | 11.8 | 11.4 |
маса, кг | 1230 | 1190 |
довжина кузова | 4410 | 4165 |
Висота кузова | 1497 | 1570 |
Колісна база, мм | 2635 | 2592 |
Кліренс (висота дорожнього просвіту), мм | 178 | 195 |
Витрата палива, л / 100 км | 6.9 | 7.2 |
Якщо ж пріоритетом користуються обсяг багажника і кліренс, то варто зупинити свій погляд на Ікс Рей. Варто відзначити, що Ікс Рей має ще таку особливість, як збільшення багажника, якщо скласти заднє сидіння. На жаль, з седаном такий трюк не сотвори.
Розкладний багажник Lada xRay
Розглядаючи загальний зовнішній вигляд автомобіля, можна сказати, що моделі мають велику кількість спільних рис. Вони розроблені в новій стилістиці заводу АвтоВАЗ. Передня частина автомобілів практично ідентична і має такі риси:
- круглі протитуманні фари;
- зображують букву Х лінії;
- решітка радіатора, яка зливається в єдине ціле з повітрозабірником бампера;
- похилий капот;
- стильна і сучасна оптика.
лада х рей і лада веста фото
Однак є невелика відмінність: якщо дивитися на Ладу Ікс Рей збоку, то передня частина моделі стає більш «плескатої».
При погляді на автомобілі, відразу ж в очі кидаються фірмові лінії в формі літери Х. Вони виробляють карколомний ефект, проте візуально вони роблять модель коротше. Це особливо помітно на Ладі Ікс Рей.
Варто відзначити, що Ікс Рей має негативний якістю – маленькі колеса. Занадто великі арки для базових 15-дюймових дисків не влаштовують покупців. І тому після придбання багато відразу ж змінюють диски на 17-дюймові. Лада Веста виглядає в цьому плані набагато краще.
Інтер’єр Лада Ікс Рей і Лада Веста
Що стосується внутрішнього оздоблення моделей, то воно виробляє приємний ефект. Машини виглядають досить ефектно, варто відзначити, що спорідненість моделей відразу ж помітно. Загальна стилістика торпедо, приладова панель з колодязями, витягнуті дефлектори обдування, центральна консоль, практично однаковий кермо, зручні крісла, задній диван, який має гармонійний профіль.
салон ікс рей
салон веста
Крім того, автомобілі мають таке позитивна якість, як оглядовість. Бічні дзеркала досить великі, що дозволяє добре бачити ситуацію ззаду.
Не варто забувати, що Веста – це седан, тому в салоні ззаду досить більше простору. Ікс Рей ж виграє своєю висотою.
Технічні характеристики моделей Лада Веста і Лада Ікс Рей
Зовнішній вигляд, звичайно ж, грає велику роль, однак справжніх автолюбителів цікавлять технічні характеристики.
характеристика двигунів
Що стосується двигунів, то тут перевага залишається у Лади Ікс Рей. Виробник пропонує на вибір відразу 3 двигуна, що не можна сказати про Ладу Весту, оскільки вибору тут немає, і пропонується лише один двигун.
Якщо говорити про загальні риси, то для обох автомобілів виробляється вітчизняний мотор серії ВАЗ-21129. Потужність двигуна становить 106 кінських сил. Агрегат має надійну і просту конструкцію: 4 циліндри і 16 клапанів, а також комплекс розподіленого уприскування палива.
- До 100 км / год розігнати Ладу Весту можна за 11,2 секунди, Ікс Рей – за 11,4 секунди, не дивлячись на таку невелику потужність.
- Що стосується максимальної швидкості, то різниця тут невелика. Ікс Рей обганяє Весту на 1 км / год (176 проти 175 км / ч).
- Також невелика відмінність має і витрата палива: Веста – 9.3 / 6.9 / 5.5 літрів, Ікс Рей – 9.3 / 7.2 / 5.9 літрів.
Однак Лада Ікс Рей може запропонувати своїм покупців ще кілька двигунів потужністю 110 і 122 кінських сил. Перший варіант розвиває швидкість до 184 км / год і має об’єм 1,6 літрів. Другий трохи могутніше: максимальна швидкість тут досягає 186 км / ч, об’єм – 1,8 літрів. Що стосується витрати палива, то для обох автомобілів він практично однаковий.
Порівняння Лада Веста з Лада Х Рей
Порівняння Лада Веста з Лада Х Рей
Технічні особливості машин
Відмінності машин в інтер’єрі
Багатьох шанувальників вітчизняного автопрому цікавить питання: що краще Лада Веста або Лада Х Рей? Обидві машини є на даний момент флагманами в модельному ряду автоваза. З’явившись на дорогах Росії в 2015 році, Лада Веста і Лада Х Рей завоювали визнання і захоплені відгуки їх новоспечених власників. Використовуючи технічні дані і опис зовнішніх особливостей автомобілів, в тому числі по фото, можна порівняти ці дві моделі.
Основні габаритні розміри і зовнішній вигляд
Обидві моделі виконані в єдиному стильному виконанні з яскраво вираженою літерою Х на багатьох частинах автомобілів. Головна оптика і передня частина кузова з гратами радіатора практично не відрізняються. Однакові Х-образні виштамповки на крилах і дверях автомобілів звертають на себе увагу оточуючих. Інтер’єр і ергономіка салону має незначні відмінності.
Порівняння Лада Веста з Лада Х Рей Порівнювати за однією шкалою обидві ці моделі можна. В першу чергу вони виконані в різних типах кузова, значить і порівняльний аналіз потрібно проводити з урахуванням цього важливого конструктивного відмінності.
ПараметриLada X-RayLada Vesta
Довжина / ширина / висота (мм) | 4165/1764/1570 | 4410/1764/1497 |
Колісна база (мм) | 2592 | 2635 |
Кузов / число дверей | Кросовер / 5 | Седан / 4 |
Дорожній просвіт (кліренс) (мм) | 195 | 178 |
Об’єм багажного відсіку (л) | 361 | 480 |
Споряджена / максимальна маса (кг) | 1190/1650 | 1230/1670 |
Обсяг бака для палива (л) | 50 | 55 |
Кросовер Х Рей завдяки значному кліренсу і короткій базі має переваги на дорогах з гіршим покриттям і на слабкому бездоріжжя. За динамічними характеристиками він програє більш приземкуватої і обтекаемому седану Лада Веста, у якого центр тяжіння знаходиться нижче і стійкість на автомагістралі значно краще конкурента. Якщо порівняти Лада Веста в міському потоці на асфальті, по маневреності вона не сильно відрізняється від Х Рея.
Технічні характеристики
Технічне оснащення Lada Vesta і Lada Xray схоже. Силові агрегати для цих моделей передбачені одні і ті ж: 106-сильний 16-клапанник об’ємом 1,6 л і 1,8-літровий мотор потужністю 122 к.с. У тандемі з ними працюють дві коробки передач: 5-ступінчасті «робот» і класична «механіка».
Незважаючи на схожість в оснащенні цих машин, їх швидкісні характеристики незначно.
Порівнянні параметриВеста Х Рей
106 к.с., МКПП | 106 к.с., «робот» | 122 к.с., «робот» | 106 к.с., МКПП | 122 к.с., МКПП | 122 к.с., «робот» | |
Розгін до «сотні» (с) | 11.2 | 14.1 | 12.1 | 11.4 | 10.4 | 10.9 |
Максимальна допустима швидкість (км / год) | 175 | 178 | 186 | 176 | 185 | 186 |
Витрата палива в змішаному режимі (л / 100 км) | 6.9 | 6.6 | 7.2 | 7.2 | 7.4 | 6.8 |
Ходові якості і керованість
Порівняння Лада Веста з Лада Х Рей за ходовими характеристиками найбільш цікаве. Передня підвіска у обох новинок незалежна, оснащена стабілізаторами поперечної стійкості. Задня важільна напівзалежна підвіска з газонаповненими амортизаторами також уніфікована під обидва автомобілі. Але налаштування ходової частини авто різні.
Кросовер в своєму виконанні призначений для частих виїздів за місто, і його підвіска налаштована більш жорстко, щоб «ковтати» ями і нерівності на бездоріжжі. У місті Х Рей доставляє менше комфорту через постійну найменшого дрижання від незначних стиків і дефектів міських доріг.
Технічні особливості машин Седан оснащений більш м’якою підвіскою, яка відмінно справляється з дрібними нерівностями на дорогах мегаполісу. Але її конструктивна схема і налаштування підвіски не призначені для подолання серйозних перешкод.
Щоб оцінити самостійно ходові переваги і керованість цих автомобілів і вирішити для себе, що купити Лада Веста або Х Рей, дилерські центри пропонують провести тест драйв. Записатися на цю послугу краще заздалегідь, вказавши зручні дату та час.
Ціни на новинки АвтоВАЗу
Ціни на Лада Веста і Лада Х Рей докладно відображені на офіційному сайті автомобілів «Лада». Значна різниця в ціні від базової комплектації до її максимального виконання пояснюється великою кількістю опцій і щедрим оснащенням авто. Скільки буде коштувати та чи інша модифікація, залежить від уподобань покупця.
Базова комплектація
Лада Веста з найскромнішими оснащенням Classic і базовим двигуном в парі з МКПП обійдеться покупцеві в 545 000 рублей. У перелік обладнання вже входять всі необхідні системи безпеки при занесенні і втрати управління, дві подушки безпеки і деякі приємні дрібниці для комфортного водіння.
Вартість Х Рей в мінімальній комплектації Optima з тим же двигуном і «механікою» починається від 600 тисяч рублів. Оснащення кросовера відрізняється наявністю в «базі» встановленої аудіосистеми з динаміками і сучасним функціоналом. Крім цього, Х Рей оснащений Електрогідропідсилювач керма на відміну від електропідсилювача Вести.
Максимальна комплектація
Ціни на нову Весту в Москві з «роботом» і більш потужним двигуном починаються з 650000 рублів за середнє оснащення Comfort. Максимальний список опцій Luxe / Multimedia обійдеться в 735 тисяч.
Відмінності машин в інтер’єрі Аналогічне оснащення кросовера в середній комплектації Luxe буде варто 760000 рублів. Ціна топової версії Exclusive складе 830 тисяч. Кросовер має більш щедрою комплектацією, в якій є:
- інтер’єрна підсвічування салону;
- наявність додаткової розетки в багажнику;
- литі диски на 17 “;
- подвійна підлога багажного відсіку;
- задні сидіння, що утворюють рівну поверхню для перевезення додаткового багажу;
- обробка рукоятки КПП і рульового колеса шкірою;
- наявність додаткової скриньки під сидінням пасажира спереду;
- оригінальний дизайн сидінь і салону Exclusive.
Наявність додаткових опцій і перевага 5-дверник на бездоріжжі пояснює, чому Хрей дорожче Вести. Подивившись численні відео, де відбувається порівняння двох моделей безпосередньо в умовах їх реальної експлуатації, можна визначитися, який автомобіль слід купувати, враховуючи індивідуальні переваги.
висновок
Незважаючи на те, що ці два представника Тольяттинского концерну збираються на одній платформі і мають в своїх виконань однакові агрегати і комплектуючі, все ж вони різні.
Різні за характером водіння, по керованості, за деякими дрібниць в оснащенні та багато іншого. Однозначно сказати, який з них краще не можна, кожен хороший по-своєму.
Остаточний вибір залишається за покупцем, який зважить всі за і проти і вибере для себе оптимальний варіант.
Lada Xray або Lada Vesta – що краще?
Після появи на горизонті моделі Лада Веста, багато хто з тих, хто мав намір придбати автомобіль, зробили вибір на користь нового вітчизняного седана. Однак подібна ситуація зберігалася лише до того моменту, поки з складальної лінії не став сходити хетчбек Лада Ікс Рей.
Тут-то багато потенційних покупців і розгубилися, не знаючи, який же моделі віддати перевагу.
Купувати чи Весту, спокусившись низькою вартістю і звичним для всіх кузовом седан, або заплатити більше, отримавши натомість практичний і потужний хетчбек? Ця дилема не повинна залишатися без відповіді!
Лада Ікс Рей або Лада Веста? Питання явно не з простих.
Відмінності Лада Веста і Лада Ікс Рей
Вони полягають в тому, що Лада Веста є принципово новою розробкою АвтоВАЗу, причому багато хто навіть втомилися чекати її появи, адже розмови про неї йшли як мінімум кілька років, а то й ціле десятиліття. Ікс Рей ж, ніде правди діти, є лише глибоко перелицьованим Рено Сандеро Степвей, який сам спирається на звичний багатьом, неубіваемий Логан.
Розробка седана Лада Веста йшла довго і наполегливо.
Що ж вибрати – перевірену роками надійність, нехай і в новій оболонці, або ж інноваційність, настільки розрекламовану АвтоВАЗом? Досвід підказує, що росіяни більше схильні довіряти перевіреним рішенням.
Саме на основі Рено Сандеро Степвей і йшло створення Лада Ікс Рей.
Кузовна гама Вести і Ікс Рея
Про престиж в даному випадку говорити не доводиться, тому що обидві моделі зійшли з конвеєра одного заводу. Та й самі покупці так і не визначилися, яка ж з них більш статусна. А ось відмінності в плані кузова набагато вагоміші.
Майбутній універсал від Лада Веста.
Поки що Лада Веста продається в кузові седан, проте готується її істотне розширення – це і хетчбек, і універсал, і длиннобазная версія Lada Vesta Signature, і псевдовнедорожний Lada Vesta Cross. Стало бути, скоро новинки від Тольяттинского заводу посиплються, наче стиглі яблука!
Lada Xray виступає виключно як хетчбек (хоча багато наполегливо намагаються представити його в якості кросовера), і іншого варіанту бути не може, виключаючи тільки модифікацію Lada XRAY Cross, яка незабаром з’явиться на ринку. Однак, крім пластикового обважування, можливого повного приводу і деяких інших аспектів, відрізнятися від штатної вона нічим не буде.
Хетчбек Лада Ікс Рей Крос.
У підсумку вибір кузова залежить від особистих переваг. Якщо необхідний саме седан, то іншого варіанту, крім Вести, немає. А ось при виборі хетчбека можна або взяти Ікс Рей, або дочекатися виробництва в такому ж кузові його візаві. З універсалом альтернатив немає – тільки сподіватися на швидкий вихід Вести-вагона.
Длиннобазная модифікація Lada Vesta Signature.
Габарити Lada Vesta і Lada Xray
- У плані параметрів ситуація неоднозначна. Лада Веста виграє в деяких позиціях, але поступається Ікс Рею в інших:
- – довжина – 4 410 мм (Веста) і 4 165 мм (Ікс Рей);
- – ширина посилання – 1 764 мм (Vesta) і 1 764 мм (Vesta);
- – висота посилання – 1 497 мм (Веста) проти 1 570 мм (XRAY);
- – колісна база – 2 635 мм для седана і 2 592 мм у хетчбека;
- – кліренс – 178 мм Вести і 195 мм для Ікс Рея;
- – обсяг багажного відсіку – 480 л (Vesta) і 361 л (XRAY);
- – маса посилання – 1 230 кг (1 670 кг) Вести проти 1 190 кг (1 650 кг) Ікс Рея.
Параметри Лада Ікс Рей поступаються седану тільки в деяких відносинах.
Як видно, в автосалоні доведеться вирішувати, які ж характеристики важливіше. Якщо це довжина, що має на увазі більший простір в салоні, і колісна база, то вибір Вести очевидний.
Однак якщо в пріоритеті кліренс і об’єм багажника, краще зупинитися на Lada Xray.
Так, його багажник менше, ніж у Вести, однак при складеному задньому дивані він зростає до 1 207 літрів, чого седан дозволити собі ніяк не може.
Габарити Лада Веста виграють, але далеко не в усьому.
Екстер’єр Лада Веста і Лада Ікс Рей
Зовні у машин багато спільних рис. Обидві моделі спрацьовані в новій стилістиці АвтоВАЗу. Передок майже однаковий. Лінії, що зображують літеру «Х», круглі протитуманні фари, решітка радіатора, майже злилася з повітрозабірником бампера в єдине ціле, стильна оптика і похилий капот. Єдина відмінність – при погляді збоку передок Ікс Рея здається більш «приплюснутим».
Lada Xray дуже схожа на кросовер.
Якщо відкинути розбіжності в кузовах, то фірмові подштамповки по дверях і крилах в формі того ж ікси помітні відразу ж. Виглядають такі лінії красиво і ефектно, але візуально роблять машину коротше, що особливо помітно у випадку з хетчбеком.
А ось на колеса Lada Xray нарікання є. Це стосується їх розміру.
Незважаючи на те, що базові версії комплектуються 15-дюймовими дисками, а топові оснащуються вже 16-дюймовими, навіть такі диски в великих колісних арках здаються замалими, тому багато змінюють їх на 17-дюймові.
Седан Лада Веста теж дуже симпатичний.
Технічні характеристики Lada Vesta і Lada Xray
Двигуни Лада Веста і Ікс Рей
А ось тут Ікс Рей начисто переграє свого суперника. Адже хетчбек може запропонувати відразу 3 двигуна, тоді як покупцеві Вести доведеться задовольнятися лише одним.
Загальним для обох моделей виступає вітчизняний, 106-сильний мотор серії ВАЗ-21129. Це перевірений часом агрегат, з простою і надійною конструкцією – 4 циліндри, 16 клапанів і комплекс розподіленого уприскування палива.
Потужність у нього не позамежна, але для седана класу В і компактного хетчбека його 106 л. с. при 5 800 оборотах буде цілком достатньо. Чудес динаміки, він, звичайно, не продемонструє, але розігнати до сотні Весту за 11.2 сек, а Ікс Рей за 11.4 сек. цілком зможе.
Це цілком зрозуміло, адже однакова потужність і майже ідентична маса позначаються. А ось максимальна швидкість хетчбека на 1 км / год вище – 176 км / ч проти 175 км / ч. Трохи більше і апетит Лада Ікс Рей – 9.3 / 7.2 / 5.9 л і 9.3 / 6.9 / 5.5 л у Вести.
Отже, при виборі авто з таким мотором, динамічні показники і витрата ролі грати не будуть.
106-сильный бензиновый мотор под капотом Икс Рея.
Но если у Lada Vesta на этом моторная гамма исчерпывается, то Икс Рей может предложить еще пару агрегатов. В «загашнике» имеется также 110-сильный мотор. Это такой же по объему, 1.6-литровый двигатель серии HR16DE, но разработанный уже Альянсом Рено-Ниссан. В целом его конструкция повторяет таковую у 106-сильного мотора.
Изначально силовой агрегат должен был развивать 116 л. с., однако мощность была снижена, чтобы адаптировать его под отечественные реалии. Как бы там ни было, но этот вариант предпочтительнее – он немного динамичнее, экономичнее, да и отсечка расположена чуток выше. Разогнаться с ним до сотни можно за 11.1 сек., достигнув пиковой отметки в 181 км/ч.
Расход также меньше – 8.9/6.8/5.6 литра.
110-сильный агрегат для хэтчбека смотрится предпочтительнее.
Однак топовим став не імпортний двигун, а ще один вітчизняний агрегат. Lada XRAY оснастили інноваційним, 1.8-літровим мотором серії ВАЗ-21179. Конструкція не відрізняється від попередніх, але нарощування обсягу позначилося – 122 л. с. потужності на 6 000 оборотах, разом зі 170 Нм крутного моменту на 3 750 оборотах, забезпечують прискорення до сотні за 10.9 сек.
, А ще 186 км / год максималки. Апетит при цьому такий же, як і у 110-сильного двигуна – 8.6 / 6.8 / 5.8 літра. Звичайно, від обсягу в 1.8 л очікуєш більшої прудкості і більшого розриву в динаміці, але 5-ступінчастий робот, що йде в парі мотором, краде відчуття розгону і не дає мотору розкритися в повній мірі, а ось механічної версії для нього не передбачено.
Але найкращим варіантом варто все ж визнати 1.8-літровий двигун Лада Ікс Рей.
Тому, якщо для вас важлива динаміка і двигун числиться в пріоритеті, краще звернути увагу на Ікс Рей.
Скоро ситуація частково зміниться, адже вже восени 2016 АвтоВАЗ обіцяє почати оснащення Лада Веста 1.8-літровим мотором, що дозволить їй багато в чому зрівнятися з Ікс Реєм.
Зате установка під капот седана 110-сильного двигуна відкладається через дорожнечу, причому терміни не вказуються.
Трансмісії Lada Vesta і Lada Xray
По частині коробок передач становище майже ідентичне. Обидві машини мають у своєму розпорядженні парою механічних коробок і роботизованою типу АМТ. Всі вони 5-ступінчасті. Різниця лише в тому, що у Вести одна коробка вітчизняна (ВАЗ-2180), а друга французька (JH3 510).
Механічна коробка в салоні Лада Веста.
Ікс Рей же комплектується виключно іноземними трансмісіями (з тієї ж Франції) – JR5 512 і JH3 518. Але в цілому істотної різниці між ними немає. Працюють вузли чітко, важелі досить короткоходную, передачі не вилітають, та й неприємного шумового фону не спостерігається. Загалом, все зроблено в кращих традиціях сучасного По-класу!
Ще одна французька механічна трансмісія, але вже у Лада Ікс Рей.
Класичного «автомата» ні у однієї з моделей побачити не вдасться. Це було зроблено з міркувань економії, адже установка роботизованої трансмісії обходиться дешевше.
Але і їзда з нею виходить нервової – ривків і поштовхів більше, та й реакція на команду кік-даун часом запізнюється.
Однак всі ці недоліки не критичні і вимагають лише звикання – багато власників Вести і Ікс Рея більш ніж задоволені такою коробкою.
Робот типу АМТ є і Lada XRAY, і у Lada Vesta.
Підвіска Lada Xray і Lada Vesta
Незважаючи на те, що багато хто намагається позиціонувати Ікс Рей в якості кросовера, подібне прагнення не має під собою підстав. АвтоВАЗ не лукавить, кажучи, що це просто високий хетчбек. І найкраще тому підтвердження – відсутність системи повного приводу навіть в опціонально списку. Як і у Вести, тут є виключно передній.
Ззаду у Лада Ікс Рей варто проста торсіонна балка.
Конструкція ж шасі у них однакова. Це незалежна, пружинна передня підвіска зі стійками типу Макферсон і стабілізатором. Ззаду ж, з бюджетних прагнень, місця для багаторичажки не знайшлося – тільки торсіонна балка.
Підвіска у Лада Веста теж гранично проста.
Інтер’єр Лада Веста і Лада Ікс Рей
Усередині обидва автомобілі виглядають ефектно і задерикувато, причому спорідненість помітно «неозброєним оком».
Колодязі в приладовій панелі, загальна стилістика торпедо, з витягнутими дефлекторами обдування, майже ідентичний кермо, схожість в оформленні центральної консолі, зручні крісла і грамотно спрофільований задній диван – всередині автомобілі, звичайно, не сплутаєш, але схожих рис у них більш ніж достатньо.
Салон Вести виглядає дуже непогано.
Оглядовість непогана – в великі бічні дзеркала добре видно ситуація на дорозі. Та й на тісних парковках вони виручають, тим більше що задні підголівники в автомобілях доводиться тримати весь час піднятими, щоб вони не впивалися в лопатки сідокам.
Але Ікс Рей теж не поступається конкуренту.
В цілому ж інтер’єр моделей рівнозначний, виконаний з однакових матеріалів, шумоізоляція у них теж на одному рівні. Однак Веста довше, так що на задньому ряду в ній просторіше, хоча низький дах заважає високим пасажирам, зате Ікс Рей відіграється за рахунок більшої висоти і більшого обсягу багажника.
Та й на другому ряду в хетчбек дуже непогано!
Комплектації і ціни Лада Ікс Рей і Лада Веста
При схожих за рівнем оснащення комплектаціях, Лада Ікс Рей дорожче Вести – стартова вартість на них становить 589 000 руб. понад 529 000 руб., відповідно. В топі ціни Лада Ікс Рей і Лада Веста розрізняються приблизно в тому ж діапазоні – 742 000 руб. і 672 000 руб. Доплата за колір металік однакова – 10 000. Але за 30 000 руб. Весту можна отримати в фірмовому кольорі «Лайм».
Фірмовий колір Лада Веста «Лайм» дуже гарний, але і доріг.
Седан пропонує більш широкий перелік комплектацій. У нього їх 7, тоді як Ікс Рей може відповісти тільки 4-ма. Це означає, що вибрати підходящий по наповненості опціями варіант у Вести буде простіше. Проте, 4-х комплектацій Ікс Рея теж цілком достатньо.
ЛАДА ВЕСТА
Комплектація | Технічні характеристики | Ціна, руб.) |
Classic | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 584 900 |
Classic / Start | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 609 900 |
Classic / Start | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 634 900 |
Comfort | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 637 900 |
Comfort / Image | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 660 900 |
Comfort | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 662 900 |
Comfort / Multimedia | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 665 900 |
Comfort | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 672 900 |
Comfort / Image | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 685 900 |
Comfort / Multimedia | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 690 900 |
Comfort / Image | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 695 900 |
Comfort | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 697 900 |
Luxe | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 700 900 |
Comfort / Image | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 720 900 |
Luxe | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 725 900 |
Luxe / Multimedia | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 728 900 |
Luxe | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 735 900 |
Luxe / Prestige | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 746 900 |
Luxe / Multimedia | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5АМТ | 753 900 |
Luxe / Multimedia | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 763 900 |
Luxe / Prestige | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 781 900 |
Luxe / Multimedia | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 788 900 |
Luxe / Prestige | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 806 900 |
Exclusive | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 814 400 |
Exclusive | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 839 400 |
Актуальні комплектації і ціни на Лада Веста доступні по ЗАСЛАННІ
ЛАДА ІКС РЕЙ
Комплектація | Технічні характеристики | Ціна, руб.) |
Optima | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 629 900 |
Optima / Air conditioner | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 654 900 |
Comfort | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 690 900 |
Optima / Air conditioner | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 704 900 |
Optima / Air conditioner | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 739 900 |
Luxe | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 740 900 |
Comfort | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 740 900 |
Luxe / Prestige | 1.6 л 16-кл. (106 к.с.), 5МТ | 769 900 |
Comfort | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 775 900 |
Luxe | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 790 900 |
Luxe | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 825 900 |
Luxe / Prestige | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 828 900 |
Exclusive | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5АМТ | 860 900 |
Luxe / Prestige | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 863 900 |
Exclusive | 1.8 л 16-кл. (122 к.с.), 5МТ | 895 900 |
Актуальні комплектації і ціни на Лада Ікс Рей доступні по ЗАСЛАННІ
Виходячи з таблиць видно, що опціональний список приблизно однаковий. Веста просто пропонує подрібнений перелік, коли одне й те саме число опцій ділиться на більшу кількість варіантів.
А ось те, що при різниці цін в 70 000 рублей Лада Ікс Рей пропонує 122-сильний двигун, дійсно важливо.
Так що покупка Lada Xray краща – поступившись місцем на задньому ряду і доплативши, клієнт салону отримає більш потужний мотор і кращу прохідність, що особливо актуально в разі наявності дачі або будинку в селі.
На бездоріжжі високий Ікс Рей виглядає помітно впевненіше!
З іншого боку, не кожен готовий віддати 70 000 рублей за додаткові 16 л. с. і 17 мм кліренсу. Тому все буде залежати від того, що більше потрібно майбутньому власнику.
Журналісти також не забули порівняти Лада Ікс Рей і Лада Веста. Що з цього вийшло, можна побачити в представлених сюжетах.
- Порівняння від Autoclub:
- Тест від Петра Менших: