Volkswagen Polo – це один з найуспішніших автомобілів класу B на ринку в даний час, що заслужив собі бездоганну репутацію за невеликий часовий проміжок.

Лада Веста Седан випускалася в якості конкурента і майбутнього головного суперника для німецького автомобіля. Судячи з аналізу активності продажів Фольксвагена Polo, Ладі Весті вдалося відняти деяку частку покупців у німця.

Що послужило цьому причиною ми і постараємося з’ясувати, а для цього буде проведено детальний порівняльний аналіз всіх технічних переваг цих автомобілів.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

АвтоВАЗ створив Ладу Весту в якості революційного проекту російського автопрому з розрахунком виходу на світовий рівень, щоб витіснити з ринку багато закордонних моделі. Тому порівняння російського седана Vs Фольксваген Поло, який є одним з лідерів продажів, представляється найбільш актуальним і цікавим на даний момент.

порівняння кузовів

  • Німецький автомобіль виглядає дуже солідно, як істинний німець. Сучасний дизайн у взаємодії з багаторічною репутацією фірми виробника виробляють на покупців гіпнотичний ефект.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

  • Лада має новий дизайн, який довгий час розроблявся кращими фахівцями АвтоВАЗу і отримав чудові відгуки від незалежних експертів і автолюбителів.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Обидва автомобілі мають тип кузова «седан». Лада Веста буде випускатися в форматі хетчбека і універсала в найближчому майбутньому. Порівняємо габарити Vesta проти Polo:

параметр Лада Веста   VS Фольксваген Поло
довжина 4410 mm 4390
ширина 1764 mm  1699
висота 1497 mm 1467
дорожній просвіт 170 mm 163
колісна база 2635 mm 2553

Російський автомобіль має повну перевагу над своїм опонентом в габаритах. Цей факт дає підстави вважати, що Лада Веста отримає перевагу при оцінці місткості салону і багажника.

ЛКП кузова і товщина металу:

  • Лада Веста має гарне ЛКП кузова, фахівці відзначають високу якість грунту, який наноситься на авто перед фарбуванням. Недоліком є ​​відсутність лаку на внутрішній стороні капота. Товщина покриття на Весті має 120-135 мкм.
  • Volkswagen Polo має непогане покриття, але по товщині воно поступається російському автомобілю. Товщина покриття Polo – 80-110 мкм. Товщина металу кузова в середньому 0,6-0,8 мм.

Екстер’єр

  • Лада Веста виглядає дуже агресивно, в її дизайні відгомони спортивного стилю. Х-подібна символіка на передній частині була спроектована дуже вдало, вона додає автомобілю риси індивідуальності і сучасний зовнішній вигляд. З боків Лада Веста має рельєфні вирізи, які теж являють собою Х-подібний малюнок. Базові диски виглядають по-сучасному і добре вписуються в дизайн автомобіля.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

  • Проти сучасного дизайну Lada Vesta німецький седан висуває фірмовий стиль, сформований за довгі роки успішної діяльності компанії. Фольксваген Поло нагадує Пассат, але менших розмірів. Автомобіль має в своїх обрисах плавні, акуратні лінії. Дизайн оптики підкреслює солідний стиль німця і в цілому створюється дуже строгий образ в кращих європейських традиціях.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Обидва автомобілі мають індивідуальний дизайн, продуманий до дрібниць. Тому виявити фаворита в цьому аспекті порівняння неможливо.

інтер’єр

Підхід до створення інтер’єру у цих компаній абсолютно різний. Лада Веста всередині оформлена зі спортивним ухилом. Чорний пластик з металевими вставками виглядає досить гармонійно.

Прилади розумно розташовані, всі важелі і кнопки зручні і ергономічні, водій має хороший огляд дороги. Просторе заднє сидіння з підголовниками, на якому вільно розташовуються три людини.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців
Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Фольксваген виготовлений в фірмовому німецькому стилі. Прилади, клавіші і перемикачі розташовані так, що водій дуже швидко починає керувати ними інтуїтивно. Салон оформлений чорним пластиком з бежевими вставками. Прилади мають хромовану окантовку. Гарна оглядовість, щільні і зручні крісла. Ззаду у Поло місця менше ніж у Весті.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців
Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

двигуни

Веста Vs поло седан
    ВАЗ-21129 – 106 к.с. Volkswagen 1.6 – 85 л.с.
ВАЗ-21179 – 122 к.с. Volkswagen 1.6 – 110 к.с.
HR16DE – 110 к.с.

Volkswagen Polo має два мотори об’ємом в 1,6 літра:

  • Перший двигун має 85 коней під капотом і непогані швидкісні характеристики. За 11,9 секунд автомобіль здатний розігнатися до 100 км / год, при максимальній швидкості в 179 км / ч.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

  • Другий силовий агрегат при тому ж обсязі має велику потужність – 110 к.с. Він ще швидше першої версії і розганяє автомобіль до сотні за десять з половиною секунд, а максимальна швидкість потужного мотора Поло досягає 190 км / ч.

Російський автомобіль представлений покупцям в трьох варіаціях рухатись, які мають по 106, 110 і 122 к.с .:

  • Найслабший мотор російського автомобіля має об’єм в 1,6 л і здатний розганятися до 100 км / год за 12,4 с. Швидкість Лади Вести з таким мотором досягає 178 км / ч.
  • Двигун потужністю в 110 к.с. розганяє до сотні російський седан за 10,3 с. Дає можливість розвивати швидкість до 170 км / ч.
  • Найпотужніший варіант силового агрегату для вазовского седана об’ємом в 1,8 л дозволяє стрілкою спідометра діставати до позначки в 100 км / год за 10,9 с, а максимальний розгін обмежується відміткою в 185 км / ч.

Порівняємо витрати палива цих автомобілів:

авто витрата
міський режим змішаний по трасі
Lada Vesta
1,6-1,8 (106-122 л.с.)
8,5-8,6 л 6,8-7,2 л 5,7-5,9 л
Фольксваген Поло
1,6 (85-110 к.с.)
7,0-7,6 ​​л 5,5-6,0 л 5,0 -5,5 л

За економічності автомобілі досить близькі, з невеликою перевагою на користь німця. У швидкості Лада Веста трохи поступається Фольксвагену, навіть при більш потужний двигун.

Трансмісія

  • Лада Веста пропонується покупцям з трьома різними коробками передач, дві з яких є механічними і одна роботизована. Робот російського виробництва відрізняється від зарубіжних аналогів більш чіткою роботою і безвідмовністю. При необхідності він легко переводиться в механічний режим, і автомобіль стає керованим вручну. Одна з механічних коробок (ВАЗ-2180) має російське виробництво, а друга (JH3101) проведена і розроблена у Франції. Обидві механіки є п’ятиступінчастими.
  • Фольксваген оснащується двома різними коробками передач. П’ятиступінчаста механіка, розроблена Фольксвагеном, має бездоганну репутацію по всьому світу. Вона містить оптимальні показники передавальних швидкостей і найкоротший хід важеля. Автомат Фольксвагена має 6 діапазонів перемикання. Коробка сконструйована за канонами сучасного автомобілебудування, працює чітко і своєчасно.

КПП Лади Вести, проти коробок Polo виглядають досить слабо.

За комфортабельності робот не здатний повноцінно змагатися з фірмовим німецьким автоматом. Механіка в Ладі Весті зроблена на високому рівні, але все-таки німецька якість виграє в цій суперечці з невеликим відривом.

Витрати на обслуговування, ТО, податок, ОСАГО

Вартість Лади Вести в залежності від комплектації коливається від 514 до 658 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Фольксваген Поло коштує від 579 до 758 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Річне обслуговування Вести обійдеться власнику в середньому від 6,5 до 10 тис. Руб. Обслуговування Фольксвагена буде трохи дорожче через більш дорогих запчастин і витратних матеріалів, в середньому від 6000 до 12 000 рублів.

Страховка на Фольксваген буде коштувати дешевше через меншу потужності двигунів. Податок на обидва авто з двигунами в 1,6 буде практично дорівнює вартості – 2100 р. на Поло і 2120 р. на Весту.

Податок на Ладу з 1,8 мотором буде більше.

підсумок

За результатами порівняння з невеликою перевагою виграє Volkswagen Polo. Але, незважаючи на це, Лада Веста виходить з змагання з гідністю, адже багато покупців віддадуть перевагу більш великий автомобіль з просторим салоном, яким є російське авто.

Лада Веста або Фольксваген Поло? Порівнюємо, що краще

Лада Веста або Фольксваген Поло? Що ж краще? Це порівняння ми проведемо в сьогоднішньому матеріалі.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Фольксваген Поло прижився у нас вже майже як народний автомобіль. Це свого роду ідеальна модель класу В німецького виробництва. За весь час свого існування модель завоювала популярність серед сотень тисяч покупців і не збирається віддавати корону першості новачкові російського автопрому – седану Лада Веста.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Вихід Лада Веста в світло був гучним і тому німецькому седану довелося тримати удар – частина покупців Поло перекинулася на бік суперника. Однак, знімати корону Поло не збирається.

Німецька порода, статусність, надійність – все це отримує покупець Поло. А ось АвтоВАЗу ще тільки належить досягти подібних якостей від покупців.

Але от чи варто насправді шильдик VW на капоті заявлених грошей? Чи зміниться щось в подальшому? Давайте розбиратися.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Порівнюємо кузов і зовнішній вигляд Лада Веста і Фольксваген Поло

Якщо порівняти кузовную лінійку моделей, то отримаємо, що Фольксваген Поло може запропонувати своїм потенційним покупцям лише кузов седан, а у Вести є, крім седана його Крос версія, а також універсал SW і SW Cross. Разом ми нарахували 4 варіанти проти одного.

Якщо порівнювати зовнішній вигляд, то тут справа смаків. Поло володіє консервативним і стриманим дизайном, виконаному рівними лініями кузова. Сувора оптика, прямокутні протитуманні фари, пряма лінія решітки радіатора – все це доповнює солідний образ німця.

Веста, навпаки, має агресивний дизайн. Ви тільки погляньте на передок машини! Хижий оскал решітки радіатора, Х-подібний дизайн, примружені фари – всі ці якості нібито змушують машину рвати землю під собою.

Зверніть увагу

Якщо поглянути на автомобіль збоку, то відчуття хижості ще більше посилюються.

Стильні виштамповки на бічній частині авто, розкосі задні ліхтарі, яскраві диски коліс, а також великі хромовані літери, вимальовується слово LADA на багажнику, як би змушують будь-якого дізнаватися машину в натовпі.

Габаритні розміри Лада Веста і Фольксваген Поло

Для того, щоб порівняти габарити Поло і Веста, звернемося до схем моделей.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців
Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

І ось, що ми можемо сказати. Все габарітине розміри Лада Веста перевершують Фольксваген Поло. А це ознаечает, що всередині Вести місця в теорії повинно бути більше.

Технічні характеристики

Якщо говорити про найголовніше, а саме про моторах, то німці пропонують купити свій авто з двома варіантами моторів – MPI і TSI. MPI представлений в двох виконаннях – 90 або 110 к.с., TSI – 125 к.с. Тобто за фактом ми маємо три двигуни – 90, 110 і 125 к.с.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німцівЩо краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Веста, в свою чергу, пропонує тільки два мотори – 21129 і 21179 (106 і 122 к.с. відповідно). Само собою, в лінійці АвтоВАЗу є 21126-мотор на 98 к.с., але АвтоВАЗ відмовився від цього мотора відразу на моменті проектування машини. Були спроби схрестити Весту з H4M, але від них швидко відмовилися через високу вартість. Загалом 3 проти 2 на користь Поло.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Якщо говорити про коробках, то у Вести це або класична 5-ступінчаста механіка, або 5-швидкісною робот. Традиційного автомата, на жаль не передбачено. Але, на рахунок варіатора АвтоВАЗ вже неодноразово говорив. Але поки тільки на словах.

У Поло варіантів КПП трохи більше – 5МКПП, 6МКПП, 6АКПП і 7АКПП, тобто два варіанти механіки на 5 і 6 передач і два автомати – 6 і 7-ступ. І знову Фольксваген лідирує. Якщо механіка практично не відрізняється по комфорту, то автомат однозначно виграє у робота в плані надійності, практичності і четкоті перемикань.

підвіска

Якщо порівняти підвіску Лада Веста і Фольксваген Поло, то отримаємо приблизно однакові рішення. Обидва виробники відмовилися від задньої підвіски багатоважеля на користь напівзалежної балки. Спереду традиційні Макферсон.

У плані комфорту можна однозначно виділити переможця. Веста вище і їй комфортніше управляти по нерівній дорозі. У Поло більш вигострить управління, однак кліренс нижче і це викликає дискомфорт при русі по нерівних дорогах.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

салон

Ми вже детально розповідали про салон Лада Веста в одній з наших статей. Усередині Вести все по-спортивному привабливо – починаючи з передній панелі і закінчуючи обшивками дверей.

Кожен елемент як би натякає на те, що машина не хоче бути схожою на конкурентів.

Панель приладів має глибокі хромовані колодязі з чіткими цифрами, приємний кермо трьохспиці, зручне розташування кнопок, добротні сидіння.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

У поло ж, навпаки, в дизайні салону, як і екстер’єру, переважають консервативні деталі. Сидіння щільні і зручні, панель виконана з більш якісного пластику. Однак, для задніх пасажирів місця трохи менше, ніж у Весті.

Лада Веста і Фольксваген поло: порівняти комплектації і ціни

І ось настав найголовніше – порівняти ціни на автомобілі Лада Веста і Фольксваген Поло.

У Вести в даний момент 5 комплектацій – Standard, Classic, Comfort, Luxe і Exclusive. Крім цих комплектацій є ще 4 додаткових пакета опцій – Start, Image, Multimedia і Prestige.

  • У Поло седан комплектацій в даний момент налічується 7 штук – Conceptline, Trendline, Comfortline, Highline, GT, Drive і JOY.

Тепер, що стосується цін. У Лади Вести діапазон цін починається від 554 900 руб. і закінчується 829 400 руб. У Поло – від 654 900 руб. і до від 994 900 руб.

Ціна, як Ви помітили, різниться мінімум на 100 тис. Рублів на користь Лади. А ось укомплектованість машин майже не відрізняється.

Рівень оснащеності у обох автомобілів практично однаковий, але при однаковому оснащенні Лада Веста буде дешевше.

Порівняти Лада Веста і Поло відео

Що краще: «Лада Веста» або «Фольксваген Поло»?

Після того як модель АвтоВАЗу обзавелася новими двигунами, а німецький седан класу «B» зазнав рестайлінг, питання знову набуло актуальності. Спробуємо розібратися, в чому плюси і мінуси обох автомобілів, і вирішити, що краще.

кузов

На відміну від німецького автомобіля у «Лади-Вести» два типи кузова: седан і універсал. Запланований раніше хетчбек АвтоВАЗ вирішив не випускати, але так чи інакше два кузова дають вітчизняної моделі невелику перевагу на ринку.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

За всіма параметрами габаритів російський седан обходить «Поло». Тут трохи вище кліренс, злегка більше маса і об’єм багажника. Крім того, у російського автомобіля більш ніж на 10 см довше колісна база, і це робить його більш просторим.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Зовнішній вигляд

Зовні «Лада-Веста» виглядає більш спортивним «Поло». У дизайні кузова є дійсно пара запам’ятовуються елементів. Х-образні форми можна зустріти як збоку, так і спереду. Повітрозабірник, що переходить в грати радіатора, укупі з розкосими фарами створюють враження, ніби «Веста» вгризається в дорожнє полотно.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Незважаючи на загальну плавність ліній кузова, в окремих деталях тут проглядаються стрімкі, різкі лінії і гострі грані. В цілому дизайн російського автомобіля яскравіше, ніж у німця, і напевно більш привабливий для молодих російських автомобілістів.

«Фольксваген» ж зовні виражає спокій, але це спокій вельми впевнене. Тут кожна деталь кузова по-німецьки вивірена і бездоганна. Якоїсь особливої ​​родзинки тут немає.

Солідна передня оптика, похилий капот, ребриста решітка радіатора і повітрозабірник виглядають досить строго. Те ж можна сказати і про вельми класичної кормі автомобіля.

Збоку, на відміну від різких ліній «Вести», у німця є плавний вигин в нижній частині дверей, який переходить в заднє і переднє крило. Після рестайлінгу автомобіль виглядає більш презентабельно і ще більш впевнено.

двигуни

АвтоВАЗ пропонує три бензинових двигуна власного виробництва і один двигун Nissan-Renault:

  • найслабший при потужності 87 л. с. і обсязі 1,6 л розганяє авто до 166 км / год;
  • далі йде мотор обсяг 1,6 л і потужністю 106 л. с., максимальна швидкість становить 178 км / ч;
  • ще більш потужний двигун 1,8 потужністю 122 л. с;
  • нарешті, найдорожчий закордонний 114-сильний мотор об’ємом 1,6 л.

«Фольксваген» комплектується двома варіантами одного двигуна об’ємом 1,6 л, потужність яких була злегка збільшена після рестайлінгу. Вони відрізняються лише електронними настройками і по потужності поступаються вітчизняним движкам.

Але навіть перша варіація, володіючи потужністю 90 л. с., всього лише трохи поступається в динаміці і потужності самому жвавому двигуну «Лади». А ось апетити у німця менше. Мотор з іншими настройками розвиває потужність 110 л. с.

і здатний розігнати авто до 190 км / год, витрачаючи при цьому не більше попередньої варіації.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Отже, моторна гамма у «Лади» в два рази багатшими, ніж у «Фольксвагена». Чотири мотора проти двох. Але, як видно, двигуни «Поло» більш досконалі з інженерної точки зору. Здобуло чи якість чергову перемогу над кількістю, вирішувати вам.

Трансмісія

Механічна коробка передач «Вести» була запозичена у «Гранти», зазнавши кілька змін. Щоб підвищити надійність і в цілому поліпшити експлуатаційні властивості, в коробці поміняли кілька вузлів.

Наприклад, замість вітчизняних модулів механізму перемикання тепер встановлюються німецькі. А тросові приводи закуповуються у японської компанії Atsumitec.

Завдяки цьому перемикати передачі стало набагато комфортніше і пропав шум з коробки.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

Але навіть цього поки мало, щоб змагатися зі знаменитою 5-ступінчастою механікою Volkswagen. Про надійність і зручність тут не турбуються, оскільки ці два показники вже давно виведені німцями на бездоганний рівень. Перемикання дуже чітке, хід важеля короткий, а передавальні числа підібрані найбільш оптимально.

Автоматична коробка передач типу AMT «Лади» помітно поступається німецької. Тут знову ж застосовані вузли зарубіжного виробництва і тому робот не так вже й поганий, але до рівня «Фольксвагена» ще дуже далеко. Чіткість роботи кульгає, але є і плюси – в цілому конструкція простіша, а тому обслуговувати її дешевше.

Ходова частина

Обидва автомобілі обладнані стійками Макферсон в передній частині і напівзалежної підвіскою ззаду. По керованості Polo істотно обходить вітчизняну модель. Але все-таки в деяких аспектах модель АвтоВАЗу краще.

Так, більший кліренс робить «Весту» більш актуальним засобом пересування по російських дорогах. Крім того, при наїзді на бордюри німецький автомобіль видає неприємний скрегіт.

Це викликано тим, що задні опори пружин розташовані занадто низько.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

салон

Внутрішній дизайн в обох автомобілях продовжує стиль екстер’єру. У російської машини це все той же ухил в спорт.

Приладова панель виглядає по-сучасному – три металевих колодязя, в які втоплені вимірювальні прилади.

Металеві елементи тут зустрічаються також на кермі і на ручці КПП і в цілому розбавляють монотонно чорний пластик. Весь ансамбль виглядає непогано і не викликає яких-небудь негативних емоцій.

Всі елементи управління розташовані зручно, показання приладів зчитуються легко. Крісло водія забезпечує належний комфорт.

Єдине нарікання – підлокітник крісла з незвичними настройками положення. Просторий салон забезпечує комфорт пасажирам на задніх сидіннях навіть в далеких поїздках.

Якщо тільки ці самі пасажири не упрутся головами в дах, але для цього треба мати високий зріст.

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німців

На вигляд салон Polo здається бляклим в порівнянні з «Ладою». Але при більш детальному розгляді він від цього тільки виграє. Після рестайлінгу вставок тут не менше, ті ж два кольори оформлення, що і у Vesta, але на цьому схожість закінчується.

Лаконічність і простота, яка і повинна бути властива автомобілю цього класу, простежується в усьому. Все націлене на те, щоб водіння було максимально зручним і нічого не відволікало. Центральна консоль опрацьована краще, ніж у «Вести», і здається більш доступною.

На приладовій панелі посередині розташований дисплей, що відображає час, пробіг і витрата палива.

По частині пасажирського комфорту важко давати будь-які коментарі, крім одного: все зроблено для людей. На відміну від вітчизняної моделі тут на задньому сидінні вже не вмістити трьох пасажирів, але для двох місця вдосталь. Крісла досить щільні в хорошому сенсі. Оглядовість у обох автомобілів нарікань не викликає.

Порівняння технічних характеристик

КузовВестаПоло

Тип кузова седан седан
Довжина, мм 4 410 4 390
Висота, мм 1 497 1 467
Ширина, мм 1 764 1 699
Колісна база, мм 2635 2552
Кліренс, мм 178 163
маса, кг 1 230 1 163
число місць 5 5
Обсяг багажника, л 480 460
двигун
Тип бензиновий бензиновий
Робочий об’єм, см? 1596 1598
Макс. потужність, к.с. 106 110
Макс. обертаючий момент, 4200 4000
об / хв
число клапанів 16 16
Трансмісія
Коробка передач МКПП 5, АКПП 5 МКПП 5, АКПП 6
тип приводу передній передній
Ходова частина
Передня підвіска Макферсон Макферсон
Задня підвіска напівзалежна, напівзалежна,
пружинна пружинна
передні гальма дискові дискові
вентильовані вентильовані
задні гальма барабанні дискові
Шини 195/65 R16 185/60 R15
Дорожній просвіт, мм 178 163
експлуатаційні характеристики
Максимальна швидкість, км / год 175 191
Час розгону з 0 до 100 км / год, з 11,2 10,4
Витрата палива, л / 100 км
Місто 9,3 7,8
шосе 5,5 4,6
змішаний 6,9 5,8

Ціна

Середня вартість нової Lada Vesta – 546 000 рублей. Новий Volkswagen Polo обійдеться трохи дорожче – приблизно 560 000 рублей.

Відгуки з форумів

  • Ілля:
  • «Веста прогрівається швидше, завів, дві хвилини витратив на регулювання крісла і регулятор опалення і поїхав.»
  • Ігор:

«Немає обігріву лобового скла, цієї функції реально не вистачає.

Немає гідроавтомата і схоже не буде, це не радує.

В іншому ж, думаю, середня комплектація Вести чомусь навіть перевершує топовий Поло (камера, навігація, музика), в чомусь поступається (подушок дві, скло не обігрівається, немає ВТФ, немає клімат-контролю).

А ще щодо клімат контролю. У мене поки вентилятор в салоні працює набагато тихіше, ніж в Polo ».

P @ vlik:

«Весту не купив через відсутність бажання бігати потім навколо неї і доробляти різні дрібниці. Купив Polo, проїхав поки що близько 800 км. Все відмінно, нічого не гримить ».

висновок

«Лада-Веста» поки важко по-справжньому конкурувати з «Фольксвагеном-Поло». Хоча цю модель можна сміливо назвати вдалою і частково вона краще пристосована для наших умов.

Рясне використання імпортних вузлів і деталей вивели російський автопром на якісно новий рівень. Що вибрати – вирішувати вам. В інтернеті можна знайти масу відгуків, але автолюбителі так і не прийшли до спільної думки.

Ми вибираємо Polo за його налагоджену трансмісію, більш еластичний і економний двигун, а також педантичний зовнішній вигляд і інтер’єр.

Відео

Рекомендую прочитати:

Порівняння Лада Веста і Фольксваген Поло

Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німцівПорівняння Лада Веста і Фольксваген Поло Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німцівГабарити автомобілів Що краще, лада веста або volkswagen polo?  Автоваз проти німцівПорівняння інтер’єру

У відомого бренду з’явилася гідна конкуренція в особі амбітної моделі, випущеної тольяттинским концерном. Спробуємо з’ясувати, що краще Лада Веста або Фольксваген Поло.

Німецький еталон вже багато років знаходиться на вершині популярності в класі B. Lada Vesta має незаперечні достоїнства, які можуть принести їй велику увагу до власної персони. Вона справила великий галас, так як минулий модельний ряд вітчизняних автомобілів тягнув весь автопром на дно.

Німецькі машини завжди відрізняються великою солідністю і серйозністю. Фольксваген Поло хвалиться ім’ям минулих моделей, наділений великою безпекою, яка виявилася через роки експлуатації щасливими володарями авто.

Лада Веста до того прийде не через два або три роки: тут потрібні десятиліття.

Однак російський продукт робить величезні стрибки вперед і зухвало намір зміщувати своїх конкурентів з п’єдесталу, про що свідчать відгуки 2017 року.

Екстер’єр моделей-конкурентів

Порівняння Лада Веста і Фольксваген Поло

Порівняння Лада Веста і Фольксваген Поло слід починати саме з цієї категорії.

  • Вид тольяттинской моделі виділяється агресивними рисами і спортивним духом. Фронтальна частина наділена габаритної гратами радіатора, до якого гармонійно прибудований примітний повітрозабірник. Своєрідний вигин елементів з хрому і пекучий погляд крізь фари робить Лада Веста хижим звіром.
  • Дивлячись на профіль автомобіля, відчуття агресивності не зникає. Особливо помітні штампування, виконані в «Х-стилі» і поширюються уздовж всього кузова. Диски підкреслюють загальний дух, що переважає в цьому продукті. Задня частина визначається габаритними бампером, остроглядящімі ліхтарями і виразним логотипом, який так яскраво заявив про себе.
  • Передня частина Фольксваген Поло виділяється кілька опуклим капотом, а лобове скло має досить гострі кути. У порівнянні з минулими версіями змінили стилістику решітки радіатора, повітрозабірника і противотуманок. Солідності і мужності надають раціональні фари.
  • Зазори на боках строго вивірені, що говорить про бездоганність збірки німецького авто. У нижній частині дверей спостерігаються грайливі вигини, а дзеркало акуратно вписується в образ. Диски добре гармонують із загальним виглядом. Відмінна задня частина впевнено і холоднокровно завершує зовнішній вигляд.

Lada Vesta або Volkswagen Polo? Габарити кузова, колісної бази і кліренсу

Габарити автомобілів

Лада Веста практично у всіх характеристиках перевершує опонента.

  1. Довжина Фольксваген Поло становить 4 м 39 см, конкурента з Росії – 4 м 41 см.
  2. Ширина кузова седана Лада Веста – тисяча сімсот шістьдесят чотири мм, «німець» відповідає 1700 мм.
  3. Висота автомобіля з Тольятті – 1 м 50 см, опонента – 1 м 47 см.
  4. Дорожній просвіт Фольксваген Поло визначається цифрою 163 мм, конкурент показує 178.
  5. У багажний відсік Лада Веста поміститься 480 літрів вантажу, в багажник німецької моделі тільки 460 л.
  6. Колісна база Фольксваген Поло – 2 м 64 см, у новинки від АвтоВАЗу – 2 м 55см.
  7. Маса Лада Веста становить 1230 кг, «німець» на вагах показує 1163 кг.

Порівняльний аналіз мотора обох моделей

Конкуренти мають двома комплектами двигунів. Російські інженери планують розширювати цей ресурс. Більш надійні ДВС встановлюватимуть на хетчбек і купе.

Найпростіша модифікація Лада Веста оснащена двигуном з потужністю 106 кінських сил і об’ємом 1,6 літра. Мотор створений на основі класичної платформи, що має чотири циліндри і 16 клапанів, які розташовуються рядами.

Крутний момент в найвищій точці становить 148 Ньютонів / метр. Автомобіль розганяється до сотні за 11,8 сек, а його максимальна швидкість складає 178 км / ч.

У міських умовах Лада Веста витрачає 9,5 літра пального, на трасі – 5,5.

Перший мотор Фольксваген Поло має об’єм 1,6 л і потужність 85 кінських сил. Крутний момент в максимумі – 145 Н / м. Так як цей движок більш еластичний, він дозволяє розганятися «німця» до 179 км / год, а до сотні майже за 12 секунд. Витрата палива істотно менше, ніж у опонента 8,5 в місті проти 6,5 на трасі.

важливо

На замітку!

Другий двигун німецького автомобіля має потужність 105 л. с, але якщо порівнювати його з аналогічним у Вести, то перевага першого очевидно – 190 км / ч vs 178. Другий двигун Лади володіє параметрами 122 / 1,8, що викликає повагу. У комплектації новинки будуть впроваджувати HR16DE-H4M від іноземних інженерів і 87-сильний агрегат для того, щоб знизити вартість авто.

Порівняння трансмісій і ходової частини

Lada Vesta оснащается механической коробкой передач, усовершенствованной и доработанной. Переключение теперь намного четче, а шумы, исходящие при работе трансмиссии удалось устранить.

К мотору Лада Веста также подключают отечественный роботизированный механизм, который также создавался на платформе ВАЗ 2180. Электронный блок сделал из «механики» «робота». Трансмиссия оснащена импортным актуатором и сцеплением.

Коробка работает качественно, без особенных нареканий, хоть и проигрывает в точности «автомату».

Сравнение интерьера

На Фольксваген Поло стоит 5-диапозонная механическая КПП. Ее работа не вызывает нареканий и зарекомендовала себя как эталон трансмиссии.

«Автомат» на німецькій моделі включає в себе шість ступенів, що набагато привабливіше роботизованою коробки на Лада Веста: точні і своєчасні перемикання, високий комфорт і гранична економічність. Щоб купити такий Фольксваген, доведеться доплатити досить.

важливо

На замітку!

Виходячи з того, що автомобілі виробляються як бюджетний варіант, конструктори не встановлюють підвіску. Тут все оптимально і стандартно: спереду розташовані стійки Макферсон, а ззаду монтувати напівзалежні шасі. Відносно керованості з німецькими моделями сперечатися важко, але російський продукт не відстає. Це показує запланований тест драйв.

інтер’єр

Підхід в розробці різниться докорінно.

  • Лада Веста бере крен в сторони агресії і спортивного антуражу. Центральна консоль і приладова панель виглядають привабливо. Чорний пластик огортає лицьову частину салону і гармонійно поєднується з усім іншим.
  • Показання з датчиків зчитуються легко, клавіші управління розташовуються раціонально і зручно. Є багаторівнева настройка сидінь, ззаду – велика свобода і просторість.
  • Кожен елемент всередині Фольксваген Поло знає своє місце і розташований там, де потрібно. Зручне кермо, злегка похилений центральна консоль, що обрамляє весь салон чорний пластик, легко читається панель приладів – все це сприяє незрівнянному комфорту і надійності.
  • Крісла щільні, мають можливість настройки, для двох пасажирів ззаду місця буде більш ніж достатньо. Для безпеки передбачено дві подушки.

Ціни і комплектації

Порівняти Лада Веста і Фольксваген Поло слід і в цьому відношенні. Перша має 6 комплектаціями, друга – п’ятьма. Ціна найдешевшої версії російської моделі – 514 тисяч рублів, базова модифікація «німця» коштує 615 000 р. Що вибрати і купувати, вирішувати виключно майбутньому власнику. Всі плюси авто також можна розглянути на відео.

Автокод – офіційний сайт. Перевірка авто по держномер або ВІН коду

Сьогодні ми порівнюємо два бестселера російського авторинку – седани Volkswagen Polo і Lada Vesta. Перший випускається з 2010 року, другий – з 2015-го. До початку 19-го року світ побачило понад 500 тисяч «Поло» та понад 300 тисяч «Вест». Polo збирається в Калузі, Vesta – в Іжевську.

Чий кузов краще

Що стосується дизайну, тут все індивідуально. Одним до душі плавний, без надмірностей консервативний стиль Polo, іншим – ікс-концепція Vesta.

Кузов «Лади» довше, більше і вище, ніж у Polo, і речей в неї поміщається більше. У багажник «Вести» входить 480 л вантажу, в багажник Polo – 460 л. По кліренсу Vesta теж виходить переможцем. Дорожній просвіт у неї 178 мм, у «Поло» – 163 мм. Vesta не зачіпає бордюри при парковці і впевнено йде по трасі, але на купинах Polo поводиться жорсткіше.

По кузову «Фолькс» немає нарікань. Виробник надає 12-річну гарантію на відсутність наскрізної корозії, чого не скажеш про Vesta. Власники скаржаться на іржу, що з’являється на зварних швах кузова.

Також читайте: П’ять фактів за і проти покупки Lada Vesta

У кого багатша комплектація

Обидва автомобілі вже в базовій комплектації пропонують необхідний мінімум: пару подушок безпеки, кріплення дитячих крісел Isofix, електросклопідйомники, складаються спинки заднього дивана і підголовники для трьох пасажирів, що сидять ззаду. Всього у VW Polo 5 комплектацій і 10 колірних рішень кузова, у Lada Vesta 4 комплектації і 9 відтінків кузова, в тому числі лайм, недоступний на більш свіжих моделях.

Салон Polo радует множеством приятных мелочей: крючками, кармашками, бардачком с очечником, качественными материалами отделки. Vesta покоряет технологичностью! Уже в базовой версии вы получаете ABS, EBD, BAS, ESC, TCS и HSA. У Polo есть лишь ABS и опционально ESP/ESC в топовых версиях. В комплектациях постарше обе модели включают климат- и круиз-контроль.

За суб’єктивними оцінками, Polo м’якше по роботі підвіски, трохи динамічніше й точніше реагує на роботу керма і педалі газу. Для людини, яка проводить багато часу за кермом, ці моменти куди важливіше електронних помічників. Через більш високих спинок і більшого простору між першим і другим рядом крісел в Polo сидиться комфортніше, ніж в Vesta.

Порада

Над шумоізоляцією «Фолькс» попрацювали добре. За акустичному комфорту він теж обходить «Весту»: ніяких сторонніх звуків, мотор працює тихо. В салоні «Вести», навпаки, все шумить і скрипить.

Також читайте: Який Polo краще вибрати: порівнюємо покоління

У кого надійніше мотори і коробки передач

VW Polo оснащується двома моторами – 1,6 MPI з 90 і 110 л. с., а також 1,4 TSI з 125 “конячками”. MPI працює з 5-ступінчастою механікою або шестиступінчастим автоматом, а TSI – з 6-ступінчастою механікою або семиступінчастою автоматом. Переваги MPI – практичність і безвідмовність. Він не перегрівається і працює не тільки на рекомендованому 95, але і на 92 бензині. TSI могутніше і економічніше, але погано гріється в холодну пору року.

Lada Vesta продається з двигунами 1,6 і 1,8 потужністю 106 або 122 л. с. Вони комплектуються механікою (може бути як «вазівська», так і французька Renault) або роботизованою коробкою російської розробки ( «ВАЗ-21827»).

1,6 – динамічний, тяговітий і безшумний, але схильний до перегріву і споживання масла. 1,8-літровий двигун має помірні «апетити» і хорошу розгінну динаміку.

Але він теж схильний до поїдання масла, можливі поломки розширювального бачка і ременя ГРМ.

Відсутність чесної, нехай і застарілою автоматичної коробки передач – жирний мінус «Лади Вести». Робот гальмує, штовхається, некоректно перебирає передачі. Не на користь Vesta – більш висока витрата палива. У змішаному циклі він споживає 6,6 л на 100 км, в той час як «Поло» витрачає 5,7-5,9 літрів.

Також читайте: Чи варто купувати «Ладу Пріору» з пробігом

Скільки коштують на вторинному ринку

Перевага на вторинному ринку залишається за VW Polo – понад 9 тисяч оголошень проти 2300 «Вести». Позначається вік моделі, багатство комплектацій, а також затребуваність службами таксі та підрозділами ДАІ. Якщо брати за основу усереднений запит на трирічний автомобіль, то ми отримаємо цінову вилку 400-900 тис. Рублів за порівнюваним автомобілів.

Середня ціна Lada Vesta 2016 г. в. – 506 тис. Рублів. За ці гроші можна купити авто з мотором 1,6 на 106 л. с. і пробігом 45,5 тис. км:

Середня ціна VW Polo 2016 г. в. – 582 тис. Рублів. Модель з тим же двигуном 1,6 розвиває всього 90 «коней» і має пробіг 79 тис. Км:

Зверніть увагу

Якщо вам до вподоби німецький седан, не забувайте про його популярності в таксі. Такі авто порядком зношені і потребують істотних вкладень на відновлення пошкоджених вузлів і агрегатів. Ми без праці знайшли «Поло» з таксистські минулим:

Перевірка через avtocod.ru показує, що у «Поло» також є одне ДТП і неоплачений штраф:

Штраф висить з серпня 18-го року. У ДТП постраждала задня права частина. Ремонт, як показує розрахунок страхових компаній, обійшовся власнику майже в 17 тис. Рублів.

Також читайте: Що краще вибрати: Rapid або Polo

Що вибрати: Lada Vesta або Volkswagen Polo

Наш вибір – VW Polo Sedan. Він більш комфортний і в цілому безпроблемний автомобіль. Але, купуючи його, готуйтеся до витрат. Податок, техобслуговування, КАСКО і ОСАГО влетять все разом в 100 тис. Рублів на рік.

«Веста», хоч і дешевша за ціною і змістом (50 тис. Рублів на рік), але корозія кузова, витрата масла і поломки двигуна доставлять чимало клопоту.

Микола Старостін

А який з цих автомобілів вибрали б ви? Поділіться своєю думкою в коментарях під статтею.

Складний вибір: Лада Веста або Фольксваген Поло? – Реальні відгуки

Фольксваген Поло за час свого перебування на ринку автопрому встиг завоювати успішну репутацію серед автолюбителів. Цей німецький автомобіль – яскравий представник класу В.

Лада Веста – дітище російського АвтоВАЗу стала конкурентною моделлю для успішного німця. В період існування однієї й іншої моделі лідируючі позиції в частині продажів вдалося зайняти всі Ладі.

Тому варто порівняти наочно і з’ясувати причину, хто може бути гідним переможцем і зайняти почесне місце.

Автосалон Дженерал Сіті пропонує в наявності автомобілі Лада Веста і Фольксваген Поло на правах офіційного дилера.

Порівняльна характеристика кузова

Німецький автомобіль лаконічний у своєму виконанні, що там говорити – істинний німець. Заслужена репутація виробника не дає спокою споживачеві, породжуючи попит на німецький автомобіль.

Лада – характеризується ретельно підготовленим виходом у світ, багаторічною працею своїх розробників. На знак подяки – солідні відгуки клієнтів і рейтинги продажів.

Обидва конкурента мають тип кузова – седан. Для порівняння габаритів, потрібно привести аналіз в цифрах:

  • Довжина кузова – 441 (Лада Веста), 439 (Фольксваген Поло);
  • Ширина кузова – 176,4 (Лада Веста), 169,9 (Фольксваген Поло);
  • Висота автомобіля – 149,7 (Лада Веста), 146,7 (Фольксваген Поло);
  • Кліренс – 170 (Лада Веста), 163 (Фольксваген Поло);
  • Колісна база – 263,5 (Лада Веста), 255,3 (Фольксваген Поло).

Російський конкурент повністю перевершує опонента в габаритах, це очевидно по впертим цифрам. Лада Веста має перевагу і в обсязі багажного відсіку, заслужений плюс завдяки габаритам автомобіля.

Екстер’єр

Лада Веста має цілком агресивний дизайн зі спортивним відтінком. На передній частині бампера і боковини кузова оформлені симетричним Х-подібним рельєфом. Зовнішнє дизайнерське рішення надає моделі індивідуальності і незрівнянності.

Фольксваген Поло зовні нагадує Пассат – це сформувалися німецькі стереотипи в частині проектування автомобіля. Але дизайн має і власні надбання – плавно окреслені лінії роблять зовнішній вигляд автомобіля приємніше оку. Солідний німецький стиль і бездоганна якість зайвий раз підкреслює оптика автомобіля.

Обидві моделі мають власні дизайнерські характеристики, виявити першість серед яких, не надається можливості через унікальність кожного з них.

інтер’єр

А ось підхід до дизайну інтер’єру у двох виробників – принципово різний. Це знайшло відображення в оформленні салонів. Лада Веста всередині має оформлення салону спортивної спрямованості: переважно чорне рішення пластика, весь внутрішній функціонал забезпечений численними кнопками і важелями. Ззаду без праці, з підвищеним комфортом можуть розташуватися троє пасажирів.

Фольксваген – в своєму німецькому виконанні. Все витримано і лаконічно. Всі необхідні функціональні прилади повинні бути розташовані в зручному для водія місці, забезпечуючи можливість управляти ними «наосліп». На задньому сидінні місця менше, ніж у Весті.

порівняння двигунів

Потужність двигуна Поло, максимальна величина якої 110 к.с. поступається Весті, яка здатна похвалитися максимальною потужністю 122 к.с. Але разом з тим, Веста здає позиції в швидкості не дивлячись на більш потужний мотор.

Витрати палива

У порівнянні зі своїм німецьким опонентом, Лада Веста більш вимоглива в частині витрати палива як на міських дорогах, так і на трасі. Максимальний витрата бензину у Вести – 8,6 л, тоді як у Поло – 7,6 літрів.

Трансмісія

Однозначно – тут лідер німець. Якою б не була якісна комплектація коробки передач, але німцю тут немає рівних.

Витрати на обслуговування, ремонт

Лада Веста щодо технічного обслуговування і заміни запчастин – більш бюджетний варіант. Перевагою Фольксвагена стане менша вартість страховки завдяки обсягом двигуна, який поступається Весті.

висновок

Фольксваген виходить вперед з невеликим відривом завдяки німецькій репутації і багаторічному отточенному досвіду. Але автолюбителі, які вважають за краще переваги в просторі – виберуть Ладу Веста. Якщо ви віддаєте перевагу виключно автомобілі російського виробництва, то вас напевно зацікавить наш матеріал Седан Лада Веста проти хетчбек Ікс Рей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…