Вічні суперники – автомобільні монстри Тойота і Mitsubishi нерідко ставлять у глухий кут майбутніх власників, пропонуючи їм самостійно вибрати найбільш підходящу внедорожную версію. Тому думка, що краще Паджеро 4 або Прадо 150, здебільшого спирається на суб’єктивну оцінку власників, що мають досвід експлуатації або одного, або іншого позашляховика.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Офіційні представники з обох сторін не поспішають надати на загальний суд батл-випробування, кількість відмов систем вузлів і агрегатів, повернень і доробок у своїх автомобілів. Вони часто підносять суху інформацію в вигляді ТТХ. Видають бажане за дійсне, а іноді просто коротко описують ті чи інші функції кожного авто, ще більше заплутуючи майбутніх власників.

Виробники чудово розуміють, що мати можливість одночасно експлуатувати ці дві машини трохи дивно і ще більш затратно. Саме тому велика частина оціночних суджень про те, що краще – Міцубісі Паджеро або Тойота Прадо, спираються на думки власників авто, які в спеку і мороз, в міських умовах і по бездоріжжю щодня відправляються на них в шлях.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Почнемо по порядку

Обидва автомобілі маю багату історію. І пропонуються в четвертому поколінні. Mitsubishi Pajero. Саме цифра чотири насторожує фахівців найбільше, адже багато хто схиляється до версії, що останній Паджеро – лише пристойно оновлений варіант попереднього покоління.

Ці підозри підтверджує салон (крім передньої панелі) і зовнішність позашляховика, яка дуже нагадує моделі другого покоління. Силовий агрегат 4M41 залишився колишнім і має обсяг 3,2 літра. Додався новий бензиновий агрегат 6G75 обсягом 3,8 літра. Нагадаємо, що випускається Pajero з 2006 року.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Про раму краще не згадувати, бо її немає. Замість неї встановлена ​​незалежна підвіска, саме тому авто перетворилося на сімейне SUV-класу з розширеними можливостями повнопривідної трансмісії. Позиціонувати Pajero як екстремальний позашляховик можна, але дуже обережно.

Пасажири і елементи ходової частини від такої конструкції страждають найбільше, особливо при їзді по пересіченій місцевості.

В цьому випадку рухливі частини кузова піддаються сильному навантаженню і утримуються за рахунок петель, постійно стикаючись з ущільнювачами дверей.

Згодом такий контакт призводить до протирання гуми і зіткненню безпосередньо з металевими частинами конструкції.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Особливі незручності приносить посередня шумоізоляція. У разі додаткової обробки антискрип питання вирішується тільки на 50%.

А як йдуть справи у Prado? Land Cruiser Prado 150 вийшов трохи пізніше – в 2009 році, але також, як і в третьому поколінні, побудований на тій же колісній базі, що і попередник 120, а значить, він має рамну конструкцію. За заявами представників компанії, по всій видимості, це буде остання модифікація, що має рамну основу.

Змін зазнали розміри кузова, він став більше. У спадок від попередника дістався постійний повний привід (в цьому немає нічого поганого). Останнє покоління набуло додаткову опцію KDSS (в 3 поколінні її не було), залишилася без змін фірмова пневматична підвіска Land Cruiser.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

прохідність

Один з головних критеріїв при виборі – прохідність. Обидва автомобілі спочатку були призначені для комфортного подолання перешкод. Порівняти Тойота Прадо і Мітсубісі Паджеро можна тільки, якщо експлуатувати їх в однакових умовах.

В останньому авто більш чуйна трансмісія, перш за все, через грамотно проведених заводських налаштувань. Електроніка, що забезпечує пригальмовування коліс, що знаходяться в повітрі, гарантує відмінну взаємодію інших коліс з сипучим грунтом і грязьових шаром.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Тому забиратися в гору на Паджеро або Прадо – велика різниця. Тойота однозначно програє, постійно пробуксовивая. При натисканні на педаль акселератора в верхній частині підйому спостерігається тривала пауза і тільки потім колеса починають пригальмовувати. Часто цього буває достатньо, щоб втратити інерцію руху і загрузнути.

В обох авто трансмісія перебуває в рівному становищі – включена знижена передача з активною блокуванням міжосьового диференціала. Наявність межколесного диференціала у Тойоти і Паджеро в бюджетних варіантах не передбачено. Залежно від комплектації кліренс у обох машин не однаковий, відповідно 220 і 235 мм. З установкою захисту він може змінюватися в меншу сторону на 10-15 мм.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Не можна не відзначити, що підвіска Прадо набагато комфортніше, особливо при подоланні пересічених ділянок.

інтер’єр

У максимальній комплектації Ultimate у Pajero IV не може не порадувати досить великого розміру люк (його у Прадо немає), шкіряний салон. Передні сидіння регулюються механічним способом. Кермо не регулюється по вильоту.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

У Land Cruiser Prado 150 в середній комплектації Elegance рульове колесо регулюється і по висоті, і по вильоту, що дуже зручно, якщо експлуатується декількома водіями. Двигун заводиться з кнопки, є доступ без ключа.

Скориставшись електричним приводом, можна встановити в зручне положення передні сидіння, хоча функцію запам’ятовування виробники не передбачили. Все це можна знайти в комплектації Prestige, а крім того, присутній навігація, блокування міжколісного диференціала, по периметру розташовані 4 камери. Все це відображається на ціні (більше на 400 тисяч).

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Передня панель на Паджеро виглядає трохи вишуканіше, ніж у Прадо. Хоча у останньої є кольоровий монітор, але з дещо архаїчним дозволом 400 на 800. Салон пропонується тільки в трьох варіантах: слонова кістка, чорний і коричневий. Останній колір був доданий пізніше. До якості обробки і матеріалами салону немає претензій по обом авто.

На окрему увагу заслуговує місткість салону і багажника у Паджеро – вона більше. В авто є різні ніші в задній частині під підлогою (місце під запасне колесо), куди можна помістити об’ємні речі.

У деяких комплектаціях авто можливо встановити додатковий ряд (машина стає 7-місцевої), на якому буде не дуже зручно, особливо подорожуючи на довгі відстані.

Але можливість розміститися все ж передбачена.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

У двох авто встановлені музичні комбайни, в Паджеро навіть високої якості, але звук залишає бажати кращого.

Передбачена відмінна опція з кольоровим монітором на стелі, це дає можливість доглядати кіно і мультфільми.

Пасажирам на другому ряду буде не нудно при тривалих переїздах, а водієві спокійніше, так як не доведеться відволікатися на розмови, особливо якщо в салоні будуть їхати діти.

економічність

Слід зазначити, що в Паджеро виробник рекомендує заливати бензин АІ-92, а в Прадо – АІ-95. При однакових бензинових агрегатах об’ємом 3 літри максимальна швидкість у останнього на 10 км менше і становить 165 км / ч.

Витрата на сотню у автомобілів практично однаковий і рівний по трасі 10 літрів на 100 км. Тому Паджеро або Прадо що краще? У цьому вони практично рівні. А ось по місту вигідніше експлуатувати Прадо, його витрата складає 14 літрів з невеликим, проти 16 з хвостиком у Паджеро.

Спорт-версія Паджеро

У 1996 році був представлений Pajero Sport. Остання версія була презентована в 2015. Вона була побудована на базі Mitsubishi L200. Питання про те, що вважати за краще – Паджеро спорт або Прадо, неоднозначний.

Адже фактично Тойота залишається більш м’якою по відношенню навіть до Pajero четвертого покоління, тому на комфорт в спорт-версії розраховувати не варто. Позашляховик придбав абсолютно новий режим Off-Road, що працює в чотирьох варіантах – «гравій», сніг / бруд »,« пісок »,« камінь ».

Тому перешкоди будуть долатися значно легше і безпечніше.

Жорстка рама стала ще жорсткішою, а підвіска налаштована на поліпшену керованість, хоча по конструкції її елементи залишилися такими ж, як і в попередньому поколінні.

Що краще Прадо або Паджеро Спорт? Врахуйте особливості експлуатації. Якщо планується використовувати авто в агресивному стилі, в умовах бездоріжжя, тоді віддайте перевагу спорт-версії. За умови їзди в місті схиляйтеся до Прадо. Не менш важливим фактором при покупці є вартість позашляховиків. Ціна Mitsubishi Pajero Sport дешевше, ніж на Land Cruiser Prado.

А далі відео про те, що краще Міцубісі Паджеро або Тойота Прадо:

Порівнюємо що краще Мітсубісі Паджеро 4 або Тойота Ленд Крузер Прадо 150

Два автомобіля легенди, які по праву, можна назвати найкращими в своєму класі. Немов брати близнюки, ці «мастодонти» б’ються за право лідерства на споживчому ринку, вже більше 30 років.

Історія появи обох автомобілів, йде в далекі 80-ті роки минулого століття, безпосередньо в країну висхідного сонця.

Саме звідти, з регіону, де вирують тайфуни і землетруси, відбуваються родом позашляховики, про яких знає весь світ.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Обидва автомобілі, випускаються вже в четвертому поколінні, при цьому за весь час виробництва, було зроблено кілька рестайлінг і доопрацювань. Якість і надійність, одна з головних складових, на яку виробники роблять головний акцент, причому конструкції обох автомобілів, назвати «свехсложнимі» врятли язик повернеться.

Montero, Shogun і Pajero, один автомобіль з різними іменами

Що стосується Мітсубісі Паджеро 4, то своє коріння позашляховик бере від третього (попереднього) покоління.

Більш того, багато автоексперти і критики, з упевненістю заявляють, що автомобіль попередньої серії, попросту піддався більш глибокої доопрацюванні.

Адже дійсно зміни в зовнішності, салоні і технічної частини автомобіля, відбулися не настільки істотні. Чи не озброєним оком або з далека, можна навіть не помітити відмінностей, до того ж багато вузли, агрегати і деталі у машин взаємозамінні.

Але все ж докорінно автоконцерн змінив наступне:

1. Передня і задня частина кузова, знайшли новий вид, помінялися також форми бамперів і оптики.

2. Турбодизельний двигун 4М41 застосовуваний на «трійці», отримав нову систему уприскування Common Rail. За рахунок чого вдалося підвищити потужність з 165 до 200 к.с., а крутний момент з 351 до 441 н.м.

Що стосується бензинових моторів, то від Pajero 3, залишилися у спадок два двигуна, 6G72 і 6G75. Правда останній, зазнав деяких змін, зокрема застосована нова система зміни фаз газорозподілу MIVEC (власна розробка Mitsubishi Motors), в результаті чого потужність збільшилася на 19 к.с.

3. У ходової частини і підвіски також не обійшлося без змін. Ступичні підшипники (слабке місце попередника), тому конструкції допрацювали і збільшили ресурс.

Важелі підвіски стали алюмінієві і менше в розмірах. Пружини стали довшими і товщі, кліренс від цього не змінився, а ось жорсткості додалося.

Четверте покоління значно краще рулится на хорошій дорозі, хиткість і крен в поворотах, залишилися в минулому.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

4. Карти дверей залишилися тієї ж форми, змінилися лише матеріали їх обробки. У салоні за великим рахунком відбулося легке оновлення і нічого більше. Так наприклад сидіння залишилися абсолютно ідентичні побратимові, а підголівники стали без отворів. В цілому внутрісалонне простір, за винятком центральної консолі і панелі, залишилося без змін.

Тепер розглянемо трохи краще суперника

На зміну 120-й серії, в 2009 році, прийшло покоління 150 кузова (4-е за рахунком) Тойота Ленд Крузер Прадо. Автомобіль побудований на одному і тому ж шасі, що і більш рання варіація.

Невеликої зміни зазнала несуча рама, яку підсилили в лонжеронной частини. Варто зауважити, що найближчими родичами Prado, також вважаються FJ Cruiser, 4Runner і Land Cruiser 200, вузли та деталі яких багато в чому ідентичні.

Зверніть увагу

Силові установки застосовуються на четвертому «прадике», здебільшого ті ж що і були на попереднику.

Сама назва сімейства позашляховиків Land Cruiser -в перекладі з англійської мови, означає сухопутний крейсер. А назва Prado з іспанської перекладається як луг.

Застосовувані двигуни та слабкі місця

1. Атмосферне бензиновий мотор 2TR-FE, в минулому встановлюється також на 120 серію. Раніше автомобілі з цим мотором, не поставлялися в Європейські країни, а машини з таким двигуном, як правило, свідчили про те, що це експортний варіант для країн Близького Сходу, або як в народі називають «арабом» .

При появі 4 покоління позашляховиків, даний мотор знову знайшов друге життя, але тепер ще й на Європейському континенті. У лінійці всіх силових агрегатів, даний двигун вважається найслабшим, а його потужність досягає всього 163 к.с., при моменті, що крутить 246 Н. м, що не видає понад високих показників при русі.

Сам мотор не молодий, а походить від того ж тойотовского мотора 3FZ-FE, що встановлюється колись на «стодвадцатие». Головку блоку видозмінили і встановили нову систему зміни фаз газорозподілу, потужність тим самим зросла з 150 до 163 к.с.

, А привід ГРМ, у вигляді ланцюга модернізували і зробили більш надійним. За великим рахунком даний двигун перевірений і доведений часом «до розуму». Всі болячки вилікувані роками.

Єдине що шкода, так це те, що на автомобілі, він працює на межі своїх можливостей, що ні як позитивно не може позначитися на його ресурсі.

2. Дизель з турбонаддувом 1KD-FTV, рядний чотирициліндровий мотор з 16 клапанами, робочим об’ємом 3 літри і видає 173 л / с. Так само як і попередній агрегат, перекочував з Ленд Крузер Прадо, тільки вже другого покоління.

Мотор вперше з’явився в 2000 році і вже тоді на нього була встановлена ​​паливна система акумуляторного типу Common Rail, що було інновацією того часу.

За весь час його випуску, інженери проводили цілий ряд заходів, з доопрацювання і поліпшення надійності мотора, але все ж деякі недоліки актуальні й донині:

– Ремінний привід дизельного двигуна, та ще й з високим ступенем стиснення, не саме ординарне рішення. Тим часом виробник в інструкції, рекомендує робити його заміну один раз в 120 тисяч кілометрів, що незрівнянно багато навіть для бензинових моторів. Щоб уникнути обриву ременя ГРМ, рекомендується робити заміну всього комплекту на більш ранньому терміні.

– Паливні форсунки дуже чутливі до якості палива. Як показує практика їх середній ресурс дорівнює 120-150 тис.км., а у випадках використання поганого ДТ і того менше. На подив для багатьох, таких форсунок в двигуні 4 шт., Вартість кожної приблизно в районі 25 тисяч рублів.

3. Топовий бензиновий атмосферник 1GR-FE, робочим об’ємом в 4 літри, що видає 282 кінських сили і крутний момент в 387 Н.М. Колись, цей же двигун встановлювався на Prado 120, тільки з меншою потужністю (249 к.с.).

Доробки торкнувся механізм газорозподілу, а саме з’явилася абсолютно нова система зміни фаз, в деякій мірі схожа на муфту, замість традиційного шківа-шестерні на распредвали. Привід клапанів залишився без змін.

Він також як і раніше, підлягає ручного регулювання раз в 250-300 тисяч км.

Блок двигуна виконаний з алюмінієвого сплаву, а система охолодження має сорочки навіть між циліндрами, тим самим запобігаючи занурені перегрівання деталей.

важливо

Даний двигун з упевненістю можна назвати флагманом в лінійці силових агрегатів , а кілометраж пройдений без серйозного ремонту, не рідко перевищує позначку в 650-700 тисяч .

Великих слабких місць, власниками позашляховиків з таким мотором не виявлено. Репутацію лідера, може тільки зіпсувати високий транспортний податок, який розраховується від потужності агрегату.

Що ж краще Mitsubishi Pajero і Toyota Land Cruiser Prado

За чималі роки виробництва, обидва позашляховика набрали цілу армію шанувальників і ненависників. Кожен по-своєму є еталоном серед кумирів. Досліджуючи різні критерії і чинники, спробуємо визначити плюси і мінуси кожного авто, а тим часом про висновки кожен подумає про себе.

Кузов, зовнішність, габарити

Ні для кого не секрет, що у Мітсубісі Паджеро 4, практично 80% кузова дісталися від попередника. Рама, як і раніше, залишилася інтегрованої в кузов, двері і крила абсолютно ідентичні, кришка багажника (або 5-я двері) розрізняються лише нішами під запаску. Загалом зовнішність змінилася не сильно координально, але все ж новизна є.

У Toyota LC 150 ситуація в корені інша. Кузов автомобіля змінився до невпізнання, а його розміри доросли фактично до старшого брата LC 100 у попередній генерації. На обличчя видно останні віяння моди, незграбні лінії кузова і ІХС-образні розкосі форми.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Якщо попередник Prado, своїми округлими і плавними рисами, більше скидався на типові американські SUV , то сьогоднішній позашляховик зовсім не схожий на нього.

У дизайні з’явилися ноти, явно японського колориту, чимось нагадують автопром з початку 90-х .

Мабуть, як кажуть у приказці, все нове-це добре забуте старе, проте автомобіль вдався і вийшов досить агресивним.

Нове кузовне покоління, не завжди звичайно буває на користь, а іноді потрібно всього лише провести легкий фейсліфтінг. Але у випадку з Land Cruiser, ситуація зовсім інша, по зовнішності, він явно перевершує Mitsubishi, який майже за 20 років втратив шарм.

Що стосується розмірів, то тут є якийсь підступ . Офіційна довжина Pajero становить 4900 см., Проти 4780 см. У Prado.

Тут багато автолюбителів, відразу ж обуряться від таких показників, адже на око, ситуація обернено пропорційна.

Всі справи в тому, що довжину кузова заміряють по всьому випирає частинам спереду і ззаду машини, а у Мітсубісі є зовнішня запаска, яка і накидає приблизно 25 сантиметрів.

За вимірами в ширину «прадік», на подив програє 1.5 см. Свого опонента, а за параметрами висоти, ті ж півтора сантиметра, він забирає в свою користь. «Десь поменшало, десь додалося».

Ходова частина, підвіска, трансмісія

У конструкції TLC 150, застосована класична компоновка для машин підвищеної прохідності. У задній частині використовується нерозрізний міст, а спереду многоричажка з Шрусамі.

По частині «паджеріка», то тут простими словами, всі вузли більше схоже на «паркетник». Мостів немає, а вся підвіска повністю незалежна, та ще й на алюмінієвих важелях. Така конструкція Мітсубісі, буде явно вигравати у суперника, в стійкості на асфальтованій трасі, особливо на великих швидкостях, але для бездоріжжя, це її явний мінус.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Їхати в “сухопутному крейсері” по трасі, на великій швидкості не комфортно, він сильно розгойдується і крениться в поворотах. Зате зручність і м’якість, при неспішному пересуванні, це той його коник, який з упевненістю можна назвати перевагою перед візаві.

Повний привід на сімействі Ленд Крузер підключений постійно, в співвідношенні 60:40, також можлива примусове блокування центрального диференціала. На Мітсубісі використовується трансмісія Advanced Super Select II 4WD, яка за допомогою муфт і електричного приводу, розподіляє крутний момент.

Можливостей тут куди більше ніж у конкурента, це і режим монопривода і перемикання колісної формули на швидкості. У надійності обох агрегатів немає жодних сумнівів, єдиний привід для роздумів, це тільки те, що КПП Мітсубісі забезпечений цілою низкою датчиків і електроніки, здатних при несправності вивести трансмісію в аварійний режим.

Порівняння силових установок і вибір кращих

Якщо провести аналогію моторів, то з’ясується, що кількість основних агрегатів у порівнюваних машин однаково, по 2 бензинових і 1 турбодизель. Існують також експортні варіанти з іншими моторами, розглядати їх не має сенсу, так як зустрічаються вони вкрай рідко.

На обох позашляховиках, в лінійці силових установок, немає місця для новачків. Всі вживані мотори мають пристойний «стаж» і перевірені не одним десятиліттям . Більшість проблем, що виникають при їх експлуатації, з великою впевненістю можна віднести до системних.

Так для прикладу, ланцюг ГРМ іспользуемае на топовом двигуні Toyota 1GR-FE, без особливих проблем отхажівает по 250-350 тисяч км., А нормальний ресурс турбіни в моторі 4M41 Pajero, без малого становить близько 200-250 т.км.

Такі високі показники, багатьом машинам середнього класу, далеко не під силу.

внутрішньосалонове простір

Архаїчний «паджерик» в салоні помітно тісніше суперника, але на подив, круговий огляд все-таки краще. Великим і жирним мінусом в салоні Мітсубісі, вважається дуже близьке розташування водійського сидіння і рульової колонки до дверей. Навіть не великої комплекції людина, буде впиратися лівою ногою в двері. Мабуть розрахунок був на низькорослих і худорлявих японців.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Значно вище рівнем ніж в Прадо, матеріали обробки внутрішньої панелі і сидінь. Шумоізоляція однозначно краще в Toyota Land Cruiser j150, але при цьому цвіркуни в панелі з твердого пластика, частіше з’являються саме в Prado.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

    На завершення про деякі плюси і мінуси

– У рейтингу найбільш викрадаються машин, TLC Prado займає одне з найбільш провідних місць. Але при всьому при цьому, він також лідер за найменшим знецінення з віком.

– Люксовая версія Pajero 4, обійдеться приблизно на 500 т.р. дешевше конкурента, та й самі комплектації Mitsubishi виглядають значно багатшими.

– На вторинному ринку, дані позашляховики, приблизно в 80% випадків зустрічаються зі скрученим пробігом. Для того, щоб не бути обдуреним, ви можете ознайомиться зі спеціальною інструкцією тут.

– Експортні автомобілі для країн Близького Сходу і ОАЕ, зустрічаються у обох марок. Купівля такого авто, буде швидше за все не краще вкладення грошей. Відсутність утеплювача в обшивці, слабка стійкість до вологи і морозів, це мінімум відмінностей від Європейських аналогів.

– Вартість запасних частин та обслуговування у позашляховиків, фактично однакова. Єдине «але» в цьому питанні тільки те, що на Мітсубісі підходять з / ч від минулої версії, які можна знайти дешевше або бу.

Чи важлива потужність: порівняння Toyota LC Prado і Mitsubishi Pajero

У свідомості більшості людей великі позашляховики асоціюється з потужними моторами – багато в чому цей стереотип встановився завдяки американській техніці і класичного Toyota Land Cruiser, оснащений восьмициліндровими силовими агрегатами.

Однак глобальна тенденція до економії палива проникає навіть в такий сегмент, який раніше вважався непохитним – прикладом тому служить «молодший брат» згаданого автомобіля Toyota Prado, для якого базовим є бензиновий двигун об’ємом всього в 2,7 літра.

Порада

А може для подібних великих і неповоротких автомобілів потужний мотор є тільки зайвим тягарем, що збільшує ризик і сприяє підвищенню експлуатаційних витрат? Щоб знайти відповідь на це питання, варто порівняти Toyota Prado з прямим конкурентом, яким є Mitsubishi Pajero.

Крім того, ми зможемо також з’ясувати, який транспортний засіб краще підходить для повсякденного використання – Паджеро або Прадо, так як це цікавить дуже багатьох людей, які планують купувати повнорозмірний позашляховик.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Мітсубісі Паджеро і Тойота Ленд Крузер Прадо – який позашляховик краще вибрати?

Порівняння в динаміці

Відразу ж про двигуни

Так як одна з наших завдань – розгляд моторів, нам варто почати саме з динамічних характеристик. Більш солідний силовий агрегат пропонує своїм шанувальникам Mitsubishi Pajero – його обсяг дорівнює 3,0 літра, а продуктивність досягає 178 кінських сил.

Та й автоматична трансмісія дуже непогана для великого позашляховика – класичний гідромеханічний агрегат з п’ятьма ступенями.

Звичайно, Mitsubishi Pajero з базовим двигуном не варто брати участь в ралі, так як реакції на натиснення педалі газу дуже плавні, і навіть продавлювання її «в підлогу» не приводить до бурхливого прискорення.

Їзда в пробках на Mitsubishi Pajero приносить задоволення – мало того, що водій насолоджується високою посадкою, так він ще і не відчуває ніякого дискомфорту при невеликих переміщеннях.

Початок руху на Mitsubishi відбувається дуже плавно – та так, що не завжди встигаєш відзначити момент, в який трансмісія після невеликого зволікання починає передавати енергію на колеса.

Але при необхідності активного маневрування хочеться поскаржитися на деяку «задумливість» коробки передач – автомобіль може змусити вас почекати пару секунд, перш ніж ви досягнете від нього бажаного.

Технічні характеристики

Марка автомобіля: Mitsubishi Pajero Toyota Land Cruiser Prado 150
Країна виробник: Японія Японія (Збірка – Росія, Владивосток)
Тип кузова: позашляховик позашляховик
Число місць: 7 7
Число дверей: 5 5
Обсяг двигуна, куб. см: 2972 2694
Потужність, л. с. / об. хв .: 178/5250 163/5200
Максимальна швидкість, км / год: 175 165
Розгін до 100 км / год, з: 12,6 12,5
Тип приводу: повний повний
КПП: 5 АКПП 4 АКПП
Тип палива: Бензин АІ-92 Бензин АІ-95
Витрата на 100 км: У місті 15,9 / За містом 10,0 У місті 16,2 / За містом 10,5
Довжина, мм: 4900 4780
Ширина, мм: 1875 1885
Висота, мм: 1870 1845
Кліренс, мм: 235 220
Розмір шин: 265/65 R17 265/65 R17
Споряджена маса, кг: 2100 2095
Повна маса, кг: 2810 2850
Обсяг паливного бака: 88 87

Якщо говорити про те, що краще – Паджеро або Прадо, то в цьому випадку можна зробити однозначний вибір. Дивлячись на агресивну зовнішність Toyota, мимоволі починаєш думати, що машина є більш динамічною – і помиляєшся.

Силовий агрегат Prado має менший робочий об’єм, що становить 2,7 літра, та й потужність також на 15 кінських сил нижче, ніж у Mitsubishi Pajero. Крім того, в поєднанні з таким мотором працює архаїчний чотириступінчастий «автомат».

В результаті на трасі автомобіль від Toyota поводиться зовсім невпевнено – машина з великими труднощами добирається до межі 150 км / год і повністю закінчує свій розгін на показнику 165 км / ч.

Ситуацію дещо рятують укорочені передавальні числа трансмісії, які дозволяють активно маневрувати в місті без побоювання створення аварійної ситуації. Але у Toyota Prado є та ж проблема, що і у конкуруючого позашляховика Mitsubishi Pajero – силова лінія автомобіля допускає зволікання тривалістю в пару секунд перед початком руху.

Крім того, інші настройки АКПП кілька знижують загальну комфортабельність – це проявляється в невеликих ривках, а також в підвищеного шуму мотора, що постійно працює на високих оборотах.

Така особливість не дозволяє Toyota LC Prado посісти перше місце по економічності – при меншому робочому об’ємі двигуна машина витрачає в середньому на 0,5 літра палива / 100 км більше.

Виїжджаємо за межі асфальту

Всім відомо, що на бездоріжжі чудова динаміка є не настільки важливою – тому розумним буде провести порівняння Prado vs Pajero в умовах, далеких від ідеального покриття міських доріг.

Якщо не замовляти найдорожчу комплектацію, то Mitsubishi Pajero оснащується досить простий трансмісією, роль засобу підключення повного приводу в якій грає вязкостная муфта. Тому при виїзді на бездоріжжі варто бути обережним – механізм допускає відчутні пробуксовки.

Звичайно, можна примусово заблокувати міжосьовий диференціал, щоб підвищити прохідність, але вузол самостійно відключається, як тільки датчики вкажуть на перегрів.

Зверніть увагу

А ось блокування міжколісних диференціалів на Mitsubishi Pajero немає зовсім – допомогти при вивішуванні колеса може тільки електроніка, пригальмовує рух з одного боку осі, але вона діє із запізненням в декілька секунд, яке також може бути згубним.

Тест-драйв автомобіля Mitsubishi Pajero:

Toyota Prado поводиться анітрохи не краще – на серйозному бездоріжжі машину може втопити в грязи не тільки новачок, але і досвідчений професійний водій.

Ось тільки боятися перегріву примусово заблокованого міжосьового диференціала не варто – тут встановлено багатодискове пристрій під найменуванням Torsen, яке славиться своєю надійністю і витривалістю.

Однак відчувається, що автоматичну трансмісію інженери компанії Toyota налаштовували зовсім не для їзди по бездоріжжю – під час пробуксували Prado раз у раз змінює передачі.

При цьому Mitsubishi Pajero можна замовити з механічною трансмісією і просунутими агрегатами, що поліпшують позашляхові здібності, а Toyota Prado – немає. Тому якщо порівняти Прадо і Паджеро на пересіченій місцевості, то другий все ж виявиться кращим, нехай і не в тій комплектації, яка бере участь в порівнянні.

Комфортабельність в русі

Кілька років тому фахівці компанії Mitsubishi, які займалися розробкою нового Pajero четвертого покоління, взяли досить спірне рішення, відмовившись від повноцінної лонжеронной рами на користь інтегрованих силових елементів, частково об’єднаних з кузовом.

Переваги такого сміливого кроку відчуваються при посадці – підлогу автомобіля набагато нижче, ніж у Toyota Prado.

Крім того, зазвичай несуть кузова, нехай і обладнані інтегрованими рамами, мають кращі характеристики ходової частини – але в цьому випадку ми маємо справу з виключенням з правила.

Вибираючи Prado або Pajero, більшість автолюбителів віддадуть перевагу Toyota при щоденному використанні – в спробі домогтися гарної керованості при величезній масі, а також усунути крен і хиткість, інженери Mitsubishi зробили підвіску надто жорсткою.

Машина відчутно підстрибує на стиках дорожнього полотна, а також підкидає сідоків при проїзді таких міських нерівностей, як виступаючі кришки люків.

На бездоріжжі хочеться пригальмувати і нікуди не поспішати – Mitsubishi Pajero навіває спогади про старі добрі Уазах, при створенні яких взагалі не думали про комфортабельності.

Тест-драйв автомобіля Toyota Land Cruiser Prado:

Якщо продовжувати порівняння Прадо і Паджеро, то хочеться висловити величезну подяку компанії Toyota за установку на автомобіль пневматичної підвіски.

Вона оснащена декількома режимами роботи, проте навіть при виборі найбільш жорсткого з них машина не створює ні тряски, ні розгойдування, ні навіть відчутних коливань при проїзді на повному ходу через глибоку яму.

Крім того, на бездоріжжі кліренс Toyota LC Prado можна збільшити до 235 мм, щоб не зачепитися днищем за особливо велику купину. Єдине, що хотілося б усунути – відчутні нахили кузова при розгонах і гальмуваннях. Однак така вже плата за комфорт – Toyota Prado можна було б пробачити і більше.

презентабельність

Кузов і зовнішність

Не секрет, що в нашій країні позашляховики іноді купують виключно завдяки їх солідному зовнішньому вигляду, що змушує людину почувати себе більш впевненим і представницьким. У порівнянні з третім поколінням, четвертий Mitsubishi Pajero колись виглядав дуже серйозним і агресивним, однак на тлі нового Prado ця його риса втрачається.

Звичайно, передня частина кузова виглядає дуже солідно завдяки великим фарам, а також витягнутої по горизонталі решітці радіатора з двома хромованими смугами. Однак збоку Mitsubishi Pajero не викликає ніякого ентузіазму – округлі форми виглядають «замиленим».

При погляді ззаду подумки повертаєшся приблизно на 10-15 років назад, коли установка запасного колеса на п’яті двері була дуже модною.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Автомобіль Mitsubishi Pajero з кожним оновленням ставав серйозніше і агресивніше

Якщо вибирати, який автомобіль купувати для твору враження на оточуючих – Міцубісі Паджеро або Тойота Прадо, варто віддати перевагу останньому. Перше, що кидається в очі, і вже не виходить з уваги – «оскал» величезною радіаторної решітки з п’ятьма масивними вертикальними планками.

Крім того, дуже стильно виглядає передня світлотехніка з вузькими центральними сегментами, що опускаються аж до пластикової поверхні бампера. Лінії даху і вікон Toyota LC Prado прямі – тому силует виглядає набагато динамічніше, ніж у Mitsubishi Pajero.

Ззаду Toyota також справляє непогане враження завдяки вертикальній п’ятої двері і гострим гранях ліхтарів.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Зовнішність автомобіля Toyota Land Cruiser Prado залишає більше позитивних вражень

Внутрішня частина – дизайн і місткість

Коли потрапляєш на водійське місце Mitsubishi Pajero, відразу звертаєш увагу на простий четирёхспіцевий кермо, який виглядає не тільки чужеродно, але і занадто дешево для позашляховика подібної вартісної категорії. Однак претензії на цьому закінчуються – передня панель виглядає просто, але така простота навіває думки про зручність, а не про бідність.

Вертикальна компоновка центральної консолі Mitsubishi Pajero явно «підглянена» у американських дизайнерів, так само як і величезний тунель між передніми кріслами, на який можна встановити замовну накладку з пластика, що імітує дерев’яний шпон.

Прилади Mitsubishi Pajero традиційні – дві великі шкали, між якими розташовується скромний екран маршрутного комп’ютера.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Mitsubishi Pajero може похвалитися шкіряною оббивкою сидінь зручним розташуванням керуючих елементів

Передні крісла Misubishi зі шкіряною оббивкою шикарні – при сильній втомі в них можна заснути за все за пару хвилин і прокинутися через кілька годин, не відчуваючи дискомфорту.

Профіль спинки і подушки ідеальний, ось тільки після декількох годин безперервного водіння хочеться змінити положення тіла через недостатній жорсткості каркаса.

На задньому ряду місця дуже багато – навіть люди великої комплекції зможуть розміститися в Mitsubishi Pajero втрьох, чи не відчуваючи дискомфорту.

Коли проводився тест Прадо і Паджеро, підбиралися автомобілі з третім рядом сидінь, на якому зможуть розміститися ще дві людини – ось тільки сюди краще посадити дітей з ростом не більше 1,6 метра. І все одно їм буде тісно, ​​а при складанні додаткових місць утворюється висока сходинка, тому при непотрібності в Misubishi Pajero їх краще просто демонтувати.

Дизайнер інтер’єру Toyota Prado явно користувався тільки лінійкою, забувши про циркулі та інших креслярських пристосування.

важливо

Вся передня панель автомобіля складена виключно з прямих ліній, а центральна консоль і зовсім являє собою набір прямокутників різних габаритів.

Навіть кермо Toyota Prado має широкі спиці, які надають йому «випрямленний» вигляд. Виняток зробили тільки для приладів, які дуже схожі на аналогічні дві шкали у Mitsubishi Pajero.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Салон автомобіля Тойота Ленд Круізер Прадо відрізняється наявністю прямих ліній

Передні крісла Toyota Prado володіють тим, чого так не вистачає конкуренту – жорсткого каркаса, за рахунок чого вони не докучають незручністю ні за яких обставин.

Рамна компоновка Toyota Prado має свої недоліки – на другому ряду місця не менше, але саме сидіння розташоване набагато вище і володіє укороченою подушкою.

А ось в порівнянні Паджеро проти Прадо по сидіннях в багажному відсіку однозначно перемагає Toyota Prado завдяки можливості посадити сюди людей з ростом до 1,8 метра, а також кращому механізму трансформації, що дозволяє отримати ідеально рівну підлогу.

Чи потрібна дорога комплектація?

З огляду на, що великі позашляховики в нашій країні купуються в основному заради представницького вигляду, потужність можна було б відсунути на другий план. Однак надто вже автомобілі повільні – особливо Toyota LC Prado.

І все ж саме цей автомобіль сприймається набагато краще, ніж Mitsubishi Pajero – багато в чому завдяки кращій комфортабельності при інших рівних.

Низька потужність не була б перешкодою на бездоріжжі – ось тільки в базовій комплектації машин, які мають досить прості трансмісії, не варто далеко від’їжджати від гарної дороги.

Основні недоліки та слабкі сторони Toyota Land Cruiser Prado 150

Автомобілі марки Тойота завжди користувалася в нашій країні особливою популярністю серед автолюбителів, що особливо помітно на Далекому Сході. Але з усієї гами продукції цього автоконцерну особливе місце займає модель «Ленд Крузер Прадо».

Останнім часом, все більшою популярністю серед покупців користується Prado в кузові (J150). Її популярність можна порівняти хіба що з Міцубісі Паджеро. Однак, навіть незважаючи на всі позитивні сторони, даний автомобіль має ряд істотних мінусів.

Благо, розвиток і випуск даної моделі відбувається вже досить довго, тому споживачі встигли досконально вивчити всі її плюси і мінуси, що значно спрощує вибір для потенційної покупки.

Саме про недоліки і слабкі місця цього авто ми і поговоримо в цій статті.

Що краще - pajero iv 4 або land cruiser prado 150?  За що віддати свої гроші?

Слабкі місця Toyota Land Cruiser Prado 4-го покоління

Перебільшено всі недоліки даної моделі можна представити таким списком:

А тепер розглянемо деякі з них більш детально …

форсунки

Навряд чи можна сказати про те, що ці деталі вже дуже швидко виходять з ладу і вимагають постійної заміни, але кожні 60 тисяч кілометрів пробігу вони вимагають прочищення. Так як для даної машини форсунки стоять вельми недешево, елементарна профілактика буде не зайвою, особливо якщо враховувати якість вітчизняного палива.

Система охолодження

До 150 тисячам пробігу у даній моделі спостерігаються проблеми з податком охолоджуючої рідини з радіатора, патрубків та помпи. Через конструктивних особливостей машини, зробити ремонт самостійно у вас навряд чи вийде, тому доведеться звертатися на СТО. Залежно від обраного сервісу, вартість ремонту вийде вам в суму близько 20 тис. Руб.

Актуатор міжосьовий блокування

У певних версіях Тойота Прадо 150 хворим місцем вважається актуатор раздатки. Цей компонент часто виходить з ладу при частій їзді по бездоріжжю в агресивних режимах.

Якщо транспортний засіб експлуатується в міських умовах і дуже акуратно, то проблемою це не стане.

А ось якщо при включенні блокування відчувається невеликий поштовх і сторонні шуми – це хороший привід для торгу з продавцем.

Датчик положення кузова

Приблизно до 100 тисячам кілометрів пробігу, часто проявляється несправність датчика положення кузова. Звичайно, проблема не є глобальною, але усунути її необхідно. Виявляється цей «косяк» в тому, що машина завжди перебуває в максимально верхньому положенні. Заміна цього елемента обійдеться власникові приблизно в 20 тисяч.

ЛКП

Деякою проблемою для даного «японця» багато хто відзначає невисоку якість фарбування. У деяких власників і зовсім після декількох місяців після початку експлуатації машини починає відшаровуватися і тріскатися фарба на капоті і верхньої частини даху. Саме тому, при покупці цієї машини, зверніть свою увагу на стан цих кузовних елементів.

стартер

Порада

У деяких випадках, після пробігу понад 100 тисяч кілометрів, може знадобитися заміна стартера. Ця болячка відноситься не до всіх автомобілів цієї моделі і природа її появи досі залишається не ясна. Але факт залишається фактом – без видимих ​​на те причин, у деяких власників даний вузол виходить з ладу. Причому це відбувається вибірково і не залежить від року випуску.

пневмопідвіска

При агресивній і частій їзді по бездоріжжю, пневматичні балони і компресор можуть не витримати надаються навантажень і вийти з ладу.

Симптомами майбутньої поломки є довгий підняття машини на максимальну висоту, а також, якщо машина довго стоїть без руху з вимкненим двигуном, дорожній просвіт буде зменшуватися без видимих ​​на те причин.

Заміна або ремонт пневмопідвіски – дуже дороге задоволення, тому при покупці машини на вторинному ринку зробіть повну її діагностику на сертифікованому СТО.

сальники

В цілому, використовувані на даній машині гумовотехнічні вироби зарекомендували себе як високоякісні. Однак, сальників в редукторі це не стосується. На пробігу від 100 тисяч часто спостерігається текти масла з-під цього ущільнення. Ціна вирішення питання не дуже велика, але сам факт наявності такої несправності псує загальне враження від машини.

Що можна віднести до інших недоліків даної моделі?

При агресивному водінні і після пробігу понад 100 тисяч кілометрів може також знадобитися заміна кульових опор, тяг і втулок стабілізатора, пиляків Шрусов, рульової рейки і так далі. Однак варто розуміти, що все це відбувається не одночасно, даючи тим самим власникам Прадо можливість грамотно розподілити грошові вкладення на ремонт і обслуговування свого транспортного засобу.

Чому Прадо краще Паджеро?

При виборі автомобіля для себе, багато людей рано чи пізно приходять до порівняльного аналізу Тойота Прадо 150 і Мітсубісі Паджеро 4. Відзначимо і ми деякі порівняльні аспекти з точки зору споживача.

Недоліки Тойота Ленд Крузер Прадо (J150)

Висновок.

Якщо вас цікавить досить якісний позашляховик, хай і з деякими недоліками і недоробками, то сміливо вибирайте Тойота Прадо 150. Потрібно розуміти, що ідеальних машин не існує і у будь-який можна знайти цілий комплекс проблем і недоліків. Все залежить лише від особистих якостей кінцевого споживача і цілей, для яких буде використовуватися машина.

За співвідношенням ціни і якості можна впевнено сказати те, що цю машину можна зарахувати до розряду дуже гідних варіантів для покупки через свою універсальність і надійності, адже використовувати її можна для виконання найрізноманітніших завдань в самих різних умовах, не турбуючись про серйозні поломки, які здатні її зупинити.

Основні недоліки та слабкі сторони Toyota Land Cruiser Prado 150 was last modified: Листопад 26th, 2018 by Administrator

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…