1. рік назад або раніше, # 1

    Що зробити? Заощадити і купити Renault Logan? Або заплатити більше і взяти Kia Rio? На тлі кризової економічної ситуації питання зовсім не пусте А може, економії на покупку Логана і зовсім не вийде? Може, і знижку на «бюджетность» Renault робити не треба – нам адже так сподобався рівень виконання другого покоління в порівнянні з першим. На порівняльний експрес-тест потрапив Renault Logan з 16-клапанним 1.6 потужністю 102 кінські сили і 1,6-літровий 123-сильний Kia Rio – обидва автомобілі проходили в редакції тривалий тест. Renault поки взагалі не пропонується у варіанті з двома педалями, а Kia оснащена автоматом, та ще й 6-ступінчастим замість архаїчного 4-ступеневої – такий автомобіль в топової комплектації Premium після подорожчання варто 734 900 рублів.Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаВідкривати багажник Логана незручно, особливо в брудну погоду. Мало того що треба натискати на тугу кнопку-замок на кришці, так ще й відсутня виїмка щоб її підчепити Щоб успішно конкурувати з Kia, Logan теж виступає в максимальному оснащенні Luxe Privelege – на момент публікації така 102-сильна машина оцінюється рівно в 600 тисяч рублів . За ці чималі за докризовими мірками гроші в другому поколінні французького «народного» автомобіля пропонуються системи і технології, про які власники першої генерації навіть не мріяли: мультимедійна система з кольоровим дисплеєм і навігацією, круїз-контроль, клімат-контроль, система стабілізації і обігрів лобового скло. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаНезважаючи на пристойний вік, Kia досі виглядає сучасно і привабливоУ Kia, наприклад, ні в який з комплектацій можна замовити «круїз» і навігацію або взагалі «мультімедійку» з кольоровим екраном, але зате обігрів лобового скла можна доповнити «теплим» кермом, а ще обладнати автомобіль бесьключевой доступом і кнопкою запуску двигуна. В іншому список доступного обладнання суперників приблизно однаковий, і тут велика заслуга компанії Renault, який підтягся в цьому плані свою модель до однокласників – перш Logan виділявся на тлі інших «бюджетників» явною збитковістю в питанні оснащення різним обладнанням. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаПід переднім бампером у Logan близько 20 см, тоді як у Kia – 17-18.На перший погляд, різниця в ціні між двома автомобілями колосальна, але не будемо забувати, що в дельту розміром 135 тисяч входить автоматична коробка передач для корейського автомобіля і додаткова 21 «конячка» потужності. Щоб безпосередньо порівняти ціни, віртуально візьмемо автомобілі в однакових комплектаціях, тобто Kia з мотором 1.4 і механікою проти Logan в трохи більш бідному оснащенні, яке відповідає такому Rio. Кореєць варто 562 900 руб., А французький седан … 573 500 рублів! Паритет. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаПростору під заднім бампером знову більше у Логана: 30 см проти 26 у корейської машиниУсередині новий Logan дещо більше відчувається автомобілем в стилі «економ», ніж Rio: шкіра на кермі своєї слизькій і не чіпкою фактурою дуже нагадує пластмасу, та й функціонал клавіш керма обмежується управлінням круїзом. Тоді як на Kia можна не знімаючи рук з “бублика” наказувати і музикою, і прийомом дзвінків – на Renault доведеться користуватися пультом на рульовій колонці, хоч і зручним. Дизайн і матеріали передньої панелі Renault непогані, але варто спуститися нижче – і ми стикаємося з не дуже витонченим блоком клавіш внизу центральної консолі і занадто глибоко захованим кишенею для дрібниць. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаСидіння водія демонструє майже повну відсутність бічної підтримки. Тягнутися в глибоку біля основи центральної консолі нішу, де можна зберігати мобільний телефон, непросто з урахуванням висоти «трону» водія.

    Металева вставка набалдашника важеля – одна з найприємніших деталей салону

    В цілому різниця все одно некритична: подумаєш, двері в Kia оброблені тканиною замість пластика у Renault, а зі споду багажника не дозволяє порізати руки – в іншому і зовнішній вигляд, і зручність користування інтер’єрами двох машин більше не різняться на цілий порядок, як раніше. А ось що дійсно важливо – це зручні крісла в Kia. Якщо бути точним, то там вони просто нормальні, а от як і раніше розхитували високо встановлене (навіть при наявності вертикальної регулювання) сидіння Логана змусить нити не одну водійську спину.Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаЛакові поверхні і помірне використання хрому роблять салон Kia нарядно. Правда через посередньої зносостійкості всіх цих «блискіток» з часом ситуація може змінитися на зворотну. Складати задній диван в Kia не так зручно, як в Renault – всьому виною фіксатори, розташовані не по краях, а по центру спинки.

    Згідно з нашими вимірами, практично у всіх параметрах інтер’єр Rio чуть-чуть, але тісніше, ніж в Logan

    Якщо ви хочете автомат, то вибір очевидний – кореєць. Тим більше що у Renault не та «механіка», заради якої варто терпіти – довгі ходи важеля, зчеплення, яке «схоплює» в самому кінці ходу педалі, не саме чітке включення передач, особливо п’ятою. Нічого страшного, але звикнути доведеться. Зате трансмісія Renault добре поєднується з шестнадцатиклапанник 1.6, який чесно їде на свої 102 кінських сили і радує «приходом» на високих оборотах, тільки встигай тримати стрілку ближче до червоного сектору і старайся не думати про витрату палива. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаМотор Kia досить ненажерливий (незгірш від 10 літрів в місті за показаннями борткомпьютера), але те ж саме відноситься і до двигуна Renault Гальма у автомобілів питань не викликають, але у Логана вони суб’єктивно трохи різкіше і більш чіпкіДобре вжилися і мотор з коробкою передач Rio: заміна стародавнього 4-ступеневої агрегату на 6-ступінчастий підвищила привабливість цієї моделі. Більша кількість передач дозволило поліпшити економічність, а водії навряд чи будуть продовжувати використовувати епітет «тупий» при згадці автомата Rio – агрегат працює логічно і передбачувано, хоча назвати його майстром люб’язності і зразком швидкодії можна. Двигун Kia везе рівно, але такого відчуття присутності під капотом кожної заявленої кінської сили, як у випадку з Renault, тут немає. Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаДвигун Renault форсований істотно менше, ніж у Kia, але при цьому для нього заявлено споживання 95-го бензину, тоді як корейський мотор перетравлює АІ-92. Зате звук у француза приємніше: чи не дзижчання, а напористий рокітВажлива відмінність цих «бюджетників» у тому, що після Логана у Rio підвіски нібито немає зовсім. І це не стільки проблема Kia, скільки заслуга Renault. Про його шасі сказано багато, тому лише повторимо, що воно прощає все. Почути пробою амортизатора на Rio набагато простіше, та й дрібні нерівності часом виводять кузов з рівноваги – «Ріо» набагато більше переставляє на стиках естакад в повороті і відчутно сильніше струшує на лежачих поліцейських. Схожі відчуття і при рулении: у Kia не самий чіткий «нуль» і зусилля зворотного зв’язку на прямий, але тут простіше обертати кермо при маневруванні на парковках. Logan ж засмучує тугий «бубликом» на пішохідних швидкостях, але зате він цікавіше і безпечніше.Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти французаПоява другого покоління Renault Logan змінило співвідношення його сил в боротьбі з популярними однокласниками, і це порівняння – яскравий тому прикладLogan виграє у Kia в байдужості до дорожніх умов і частково – в оснащенні, а програє недоступністю автомата, відсутністю уваги до дрібниць і огріхами ергономіки. При цьому обидва автомобілі гідно виглядають, непогано обладнані опціями і досить надійні завдяки перевіреній конструкції. Ціни на схожі версії зараз майже рівні, дорівнює і загальний баланс споживчих якостей. Тепер кінцевий вибір визначиться конкретними пріоритетами покупця, адже знижок за аскетичність Logan більше не просить. Це більше не утилітарне засіб пересування з купою компромісів на додачу, а повноцінний автомобіль бюджетного класу. Тепер на нього з цікавістю подивляться ті, хто до цього вибирав між парою корейців і Polo седаном. Але по-справжньому битва продовжиться з появою у Renault версії з автоматом.

    Дмитро Ласьков Фотографії Дмитра Отросткова

    https://auto.mail.ru/article/53585-b…rotiv_kia_rio/

  2. Alexis73 (27.01.2015), Chesare (16.01.2015), masteryoda (16.01.2015), pantey (20.01.2015), Woland (16.01.2015), Колишній праворульщік (16.01.2015), Дмитро Пульсар (16.01.2015) , Сергійко (16.01.2015), Шаміль (16.01.2015)
  3. рік назад або раніше, # 2

    все одно Логана не куплю

  4. рік назад або раніше, # 3

    , Тільки Lada!

    забув))))

  5. рік назад або раніше, # 4

    рено доріг в обслуговуванні, дизайн поганий, мотор пасової, але підвіска це так-живуча і м’яка
    мені здається журналісти взяли для нашої ріо не ту конкурента

  6. рік назад або раніше, # 5

    Повідомлення від masteryoda , тільки Lada!

    забув))))

    Не забув, подумав що не затребуваний дане питання з таким тестом

  7. рік назад або раніше, # 6

    Повідомлення від Михаилл

    але підвіска це так-живуча і м’яка

    поки не зламається. а коли прийде час міняти – поржешь Знаю як мінімум 3-х чоловік хто відмовився ремонт підвіски Логанов – занадто складно і довго, брати високу ціну безглуздо, власники не готові платити, а дешево – невигідно. Офіціали ессно деруть 3 шкури. Загалом підвіска хороша, але одноразова.

  8. рік назад або раніше, # 7

    Повідомлення від masteryoda поки не зламається. а коли прийде час міняти – поржешь Знаю як мінімум 3-х чоловік хто відмовився ремонт підвіски Логанов – занадто складно і довго, брати високу ціну безглуздо, власники не готові платити, а дешево – невигідно. Офіціали ессно деруть 3 шкури. Загалом підвіска хороша, але одноразова. рено взагалі весь “складний”

  9. рік назад або раніше, # 8

    Повідомлення від masteryodaпоки не зламається. а коли прийде час міняти – поржешь Знаю як мінімум 3-х чоловік хто відмовився ремонт підвіски Логанов – занадто складно і довго, брати високу ціну безглуздо, власники не готові платити, а дешево – невигідно. Офіціали ессно деруть 3 шкури. Загалом підвіска хороша, але одноразова. Те що підвіска живуча це факт, я вже як то відписував про Логана на скількох км змінювалася підвіска (водятел той ще олень) але навіть він не зміг вбити підвіску до слізного стану, на колишній роботі був логон з пристойним пробігом, у брата Сандера пробіг вже де то під 150т.км якщо не помиляюся, в підвіску ще не лазив і не збирається, де я зараз працюю є канго з пробігом 230т.км, підвіску робили на 180т.км поки гуму жерти не почала, та й мотор поджерать став маслецо, але їздить поки і ще як

  10. рік назад або раніше, # 9

    Соліком коли віджену на ремонт, тимчасово пересяду на Канго, іноді по роботі катаюся за запчастинами, єдине не подобається як веде себе трансмісія, щоб включити першу передачу цілий ритуал

  11. рік назад або раніше, # 10

    мені скоро робочі Логан і Ніссан нп300 прийдуть поділюся враженнями

Рено Логан або Кіа Ріо: порівняння популярних «бюджетників»

Героями нашої сьогоднішньої статті стануть автомобілі, що належать до різних цінових категорій, але дуже схожі зовні. Ми порівняємо Рено Логан і Кіа Ріо, і, нарешті, внесемо трохи ясності в вічні суперечки шанувальників кожної з моделей.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

  • Історія
  • Зовнішній вигляд
  • салон
  • Технічні характеристики
  • Ціна

Історія

Модель малого класу Ріо вперше засвітилася на європейському ринку в 2000 році. Незважаючи на високу конкуренцію корейська модель відразу ж стала однією з найбільш продаваних, не в останню чергу через схожість з улюбленим всіма Субару Імпреза.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

У 2005 році загального огляду представили Ріо ​​2, який отримав ще кращі відгуки критиків, що позитивно вплинуло на динаміку продажів. Висока популярність Ріо в Росії привів до того, що з 2010 малолітражка збирається на «Автотор».

У 2011 році пройшов дебют Ріо 3, що став, як вважають фахівці, найнадійнішим в сегменті. У 2017 році стартував продаж Кіа Ріо 4 покоління.

Бюджетний субкомпактнік Логан радує своїх шанувальників починаючи з 2004 року.

Перед виробниками поставили завдання – побудувати автомобіль собівартістю 5 тисяч євро, і французам це вдалося, хоча і довелося чимось пожертвувати.

Під «чимось» мається на увазі відверто слабка система безпеки.
Низька вартість моделі привернула увагу російських автолюбителів, тому Логан почали робити на «Автофрамос».

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

У 2012 році у французькій столиці увазі публіки представили Логан 2, який отримав покращений екстер’єр та інтер’єр. У 2016 році в продаж надійшла рестайлинговая модифікація Логан.

Що краще? Якщо дивитися очима вітчизняних автолюбителів, то це французький автомобіль.

Зовнішній вигляд

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Відразу може скластися враження, що зовні моделі схожі, але при детальному аналізі з’ясовується, що екстер’єр кожного з них оформлений зовсім по-різному. Зовнішність Ріо виглядає дуже солідної і прагматичною. У той час як Логан виглядає більш динамічним і молодіжним.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Лобові стекла обох автомобілів виглядають абсолютно однаково. Ріо оснащений рівним спадаючим капотом, а Логан – більш об’ємною кришкою капота. На носі корейської моделі можна помітити фірмову радіаторну решітку у вигляді тигрячого носа, і пару високотехнологічних фар. Логан цьому може протиставити птахоподібних фальшрадіатор і ліхтарі начинені світлодіодами і нагадують крила.

Низ бампера Ріо оснащеназ трапецієподібним повітряним заборником і прямокутними протитуманними фарами. У візаві тут можна помітити відмінно скомпонований елемент, що складається зі звичних нам компонентів.

Профільна частина автомобілів мало чим відрізняється. В першу чергу хочеться відзначити наявність у Ріо різких виштамповок, що явно контрастує з гладкою бічною поверхнею опонента. Не можна не звернути увагу і на спадаючу дах обох моделей, через яку, не в останню чергу, і Ріо і Логан можуть похвалитися феноменальною аеродинамічним.

Ззаду автомобілі відрізняються лише формою бампера і ліхтарів. У всьому іншому можна провести паралелі.

Що вибрати – Renault Logan або Kia Rio? Швидше за все це французька модель.

салон

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

При порівнянні інтер’єрів явним фаворитом протистояння є Логан. Справа в тому, що корейські розробники зробили ставку на традиціоналізм і прагматичність (відразу ж можна згадати особливості екстер’єру атомобиля) і в цьому прогадали. Не можна сказати, що французи зробили щось неймовірне. Вони просто зробили все на звичному для себе високому рівні, і цього виявилося досить, щоб впевнено обійти своїх опонентів.

Передня панель автомобілів скомпонована дуже просто, і у кожного з них вона розгорнута щодо водійського крісла. У Логан центральним її елементом є сенсорний екран, навколо якого зосереджено все інше. У консолі Ріо більш «демократичне» оформлення і всі елементи виглядають більш-менш рівними.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Що стосується важеля перемикання швидкостей, то він зручніше у Ріо. В іншому ви ми самі зможете в цьому переконається після тест-драйву. Рульове колесо також більш технологічні у корейської моделі, а заслуга цього в акуратних кнопкових міні-панелях.

Передній ряд сидінь виконаний краще у Логан. По-перше, він зручніше. По-друге, тут більше простору. Заднім пасажирам однаково тісно, ​​в якому б з автомобілів вони не знаходилися. І з цим нічого не поробиш – така специфіка сегменту.

Якість оздоблювальних матеріалів помітно вище у французького автомобіля.

Технічні характеристики

Для максимально об’єктивного порівняння ми вибрали модифікації в кузовах седан 2017 року випуску. Кожна з них оснащується 1.6-літровим бензомотором, і базується на платформі передньопривідною.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

В якості трансмісії і у Ріо, і у Логан використовується механічна коробка – 6 МКПП і 5 МКПП відповідно. Більшою віддачею мотора може похвалитися корейський автомобіль – 123/113 кінських сил.

Це призводить до того, що агрегат Ріо продукує більший крутний момент, що, безсумнівно, впливає на динамічність. Наприклад, час розгону до сотні корейської моделі – 10.3 с, а у її опонента – 10.7 с.

У плані економічності кращим також виглядає корейський автомобіль – 6.4 / 6.6 л в середньому.

Кузов Логан коротше Ріо на 31 мм і вище нього на 47 мм. Колісна база помітно більше у «француза» – 2634/2570 мм. Кліренс вище у Ріо – 160/155 мм. Показники маси обох автомобілів майже однакові – 1125/1126 кг на користь Логан. Місткість багажника на 10 літрів більше у Рено Логан – 510/500 літрів.

Ціна

Ми вже згадували про те, що говорити про рівність цін навіть не варто. На ділі все склалося наступним чином: середня вартість Логан – 750 тисяч рублів, а Ріо – 650 тисяч рублів.

Вказані дані за 2017 рік і актуальна на сьогодні інформація може дещо відрізнятися.

Експерти сходяться на думці, що вибираючи між цими двома автомобілями краще віддати перевагу Логан – європейська якість це не порожній звук. У будь-якому випадку, вибір за вами!

Renault Logan або Kia Rio: порівнюємо «бюджетні» автомобілі

Напевно, кожен хоч раз чув про корейську автомобілебудівної компанії Кіа Моторс. Що таке концерн Рено зайвий раз пояснювати не доведеться, так як на вітчизняних дорогах можна зустріти безліч моделей компанії.

Але мало хто знає, що корейська і французька компанія є дуже лютими конкурентами і з початку 2000-х ведуть боротьбу на всіх фронтах.

У сьогоднішній статті ми поговоримо про їх протистоянні в субкомпактні класі, так як порівняємо Кіа Ріо і Рено Логан, за підсумками якого постараємося визначити що краще, і яка компанія гідна пальми лідерства.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

  • Історія
  • Зовнішній вигляд
  • салон
  • Технічні характеристики
  • Ціна

Історія

Кіа Ріо вперше був виставлений на загальний огляд у 2000 році, і ця подія викликала справжній фурор.

На думку експертів, однією з причин такого швидкого успіху моделі, є широкий асортимент кузовних модифікацій, серед яких помітно виділялися седан і універсал.

У 2003 році автомобіль пережив рестайлінг, але, всупереч всім очікуванням, рівень продажів залишився на місці. У жовтні 2005 року відбувся дебют Ріо другого покоління, який майже відразу ж зумів затьмарити свого попередника.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

У 2010 році під кураторством німця Петера Шрайера був проведений рестайлінг моделі, метою якого було зробити автомобіль більш європейським. До речі, в тому ж році стартувало виробництво Ріо на підприємстві в Калінінграді.

Навесні 2011 року на женевському автосалоні був представлений Ріо 3, який з кінця літа почали збирати на філії корейської компанії в Санкт-Петербурзі.

Варто зауважити, що у 2011 році Ріо визнали найбезпечнішим в класі.

Хочеться відразу відзначити, що французи з ідеєю створення бюджетного компактного автомобіля випередили своїх корейських конкурентів, так як вперше заговорили про Рено Логан ще в 1998 році. Однак реалізовувати проект почали тільки на початку 2000-их. Рено Логан першого покоління був презентований в 2004 році.

В основі конструкції автомобіля лежала, що належить концерну Volkswagen, платформа В0. Така взаємовиручка пов’язана з тим, що розробникам потрібно було домогтися низької собівартості моделі, а розробка нової платформи могла сильно вдарити по кишені.

Також, через сильну економії, Логан поступається всім своїм основним конкурентам в плані безпеки.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

У 2012 році відбулася прем’єра Логан 2, і лише через два роки автомобіль почали поставляти в Росію. Одночасно з цим, планувався випуск Логан на вітчизняних підприємствах, і незабаром він стартував. У 2016 році в Парижі був представлений оновлений Логан з поліпшеним екстер’єром і салоном. До слова, у 2013 році Логан був визнаний «Автомобілем року» на світовому ринку.

Що краще – Renault Logan або Kia Rio? Якщо судити по успішності кар’єри, то це Рено Логан.

Зовнішній вигляд

При порівнянні екстер’єрів автомобілів вдалося помітити, що зовнішній вигляд Ріо і Логан оформлений в різних стилістичних напрямках.

У дизайні Ріо можна помітити все властиві модельному ряду риси, а саме традиціоналізм екстер’єру, який поєднується зі строгим і досить практичним оформленням.

Інша справа Рено Логан, який може похвалитися стильним, об’ємним екстер’єром, з елементами динамічності і високотехнологічності.

Зверніть увагу

Чисто візуально, кузов французького автомобіля виглядає більш обтічним, що сприяє поліпшенню показників аеродинамічний (саме з цією обставиною можна зв’язати кращу динаміку Логан, про яку ми говорили в попередньому пункті).

В цілому, компонування передка автомобілів, особливо його верхній частині дуже схожа. Обидва автомобілі оснащуються широким лобовим вікном і плавним спадаючим капотом. Різниця лише в тому, що капот Ріо додатково обладнаний двома бічними поздовжніми воздухотокамі. Носова частина «корейця» може похвалитися наявністю фірмової решітки радіатора і довгими концептуальними фарами.

У свою чергу на носовій частині Логан можна помітити традиційну «птахоподібних» фальшрадиаторную грати і компактні світлодіодні ліхтарі. Нижня частина бампера Ріо оснащується трапецієподібним повітрозабірником і парою акуратних протитуманних фар. У Логан повітрозабірник і противотуманки утворюють один монолітний елемент і займають більшу частину бампера автомобіля.

Дизайн бічній частині автомобілів дуже схожою. Для кожної моделі властиві плавна ниспадающая дах, великі дверцята, акуратні колісні арки і стильні бічні виштамповки.

Задня частина обох моделей практично ідентична, хоча це й не дивно для більшості субкомпактних автомобілів. Єдине серйозна відмінність – це фари, які у корейського автомобіля явно більше.

З огляду на думки більшості експертів, саме екстер’єр Рено Логан виглядає більш привабливим.

салон

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Порівнюючи внутрішнє оздоблення автомобілів, відразу може здатися, що оформлення салонів дуже схоже. Однак, при уважному аналізі інтер’єрів, стає очевидним, що французький автомобіль в цьому плані явно перевершує свого опонента. Звідки така категоричність? Так все дуже просто. У салоні Логан все елементи скомпоновані практично ідеально і дуже важко помітити будь-які недоліки.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Якщо ви подумали, що салон Ріо нічого із себе не представляє, то це не так. У нього також є свої переваги, просто в його оформленні панують традиціоналізм і консерватизм, міщан відокремиться новим поколінням моделей від своїх попередників.

Однак в плані місткості краще виглядає Кіа Ріо. Але у Логан все це компенсується додатковим оснащенням і комфортними кріслами. А ось якщо говорити про якісність оздоблювальних робіт, то тут безперечним лідером є французький компакт-кар.

Технічні характеристики

У найбільш важкою частини протистояння, а саме порівнянні технічних характеристик автомобілів, ми використовували дві модифікації Ріо і Логан 2017 року випуску, які оснащуються бензиновими агрегатами з об’ємом 1.6 л. До речі, обидва автомобілі збудувати на передньопривідних візках, що робить їх особливо популярними серед вітчизняних автомобілістів.

Що стосується габаритів, то кузов Ріо довше Логан на 31 мм, але при цьому нижче на цілих 47 мм. Величина колісної бази знову-таки більше у французького автомобіля – 2634 мм проти 2570 мм. А ось кліренс вище у Кіа Ріо – 160 мм, проти 155 мм у візаві. До того ж, Рено Логан легше Ріо на 15 кг, і його загальна маса становить 1125 кг.

Тепер більш детально поговоримо про силові агрегати. Відразу відзначимо, що движок Ріо може поглинати 92-ий бензин, а його сьогоднішній опонент більш перебірливий – мінімум 95-ий. Як не дивно, але це зовсім не впливає на продуктивність двигуна.

важливо

Навіть навпаки – незважаючи на однаковий обсяг, мотор Ріо продукує 123 кінських сили, а це на 10 «конячок» менше ніж у Логан. Однак, показники динаміки краще у французького автомобіля, за рахунок кращої обтічності кузова. Час розгону з нуля до сотні Ріо – 11.

2 с, а Логан – 10.7 с.

У плані витрати Кіа Ріо економніше – 6.4 літрів проти 6.6 літрів у візаві. Тут же можна відзначити, що Ріо обладнується шестиступінчастими АКПП і МКПП, а Логан – 5-діапазонною механічною коробкою.

У французькій моделі більший обсяг багажника – 510 літрів проти 500 літрів. Обидва автомобілі оснащуються 15-дюймовими колісними дисками.

Ціна

При уважному аналізі актуальної ринкової ситуації вдалося з’ясувати, що в Росії Ріо 2017 року можна купити за 685 000 рублей, а за Логан 2017 потрібно викласти 480 000 рублів (маються на увазі модифікації моделей, які порівнювалися в аспекті технічних характеристик). Так як Renault Logan коштує дешевше, і майже у всіх пунктах перевершує свого візаві, саме він є переможцем сьогоднішнього протистояння.

Порівняти Кіа Ріо і Рено Логан і вибрати краще

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Перед кожним майбутнім власником колись постає питання придбання нового автомобіля. Таким здобувачем вірного супутника може стати і особа, яка тільки що розлучилося зі своїм «залізним конем», продавши його наступного щасливому володареві. Далі виникають труднощі, пов’язані з необхідністю вибору марки, моделі, кольору, комплектації, технічних параметрів та ін. Часто потенційні покупці не можуть визначитися, що краще, з бюджетних авто Рено Логан або Кіа Ріо. Пропонуємо вам моделі порівняти.

Тут на допомогу шукачам приходять всякого роду експерти, влаштовуючи порівняння тести новинок, що з’являються періодично на ринковому просторі.

Не залишимо без і ми стороною одне з цікавих «битв», в якому зійдуться: представник азіатського автопрому – корейська модель Kia Rio і гідний йому конкурент – практичний «європеєць» Renault Logan.

Що краще, «француз» або «кореєць» Рено Логан або Кіа Ріо?

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Дастер 2 літри відгуки власників все мінуси

Які доступні мотори?

Починаємо порівняння. Основною відмінністю корейської моделі є можливість отримати в базовому варіанті автоматичну трансмісію. Така версія має свій мінусом, хоча він є несуттєвим.

Базова комплектація Ріо передбачає оснащення 1,4-літровим двигуном, який в парі з «автоматом» буде прогнозовано проявляти повільність. Незважаючи на рівний і впевнений розгін про феноменальну динаміці власнику такої комплектації доведеться забути.

Ця версія краще підійде покупцям, метою яких є зручність в міських пересуваннях і економія фінансового ресурсу.

Любителям покататися «з вітерцем» рекомендована 1,6-літрова варіація «корейця». Для свого обсягу мотор досить приемистий і в парі з коробкою – «автоматом» здатний порадувати власника новими відчуттями від швидкості і комфорту.

Трохи дивною видається особливість 1,4 і 1,6-літрових версій, які при оснащенні ідентичними механічними трансмісіями розвивають однаковий максимум швидкості – 190 км на годину. Зауважимо, що відчуття за кермом в цих комплектаціях Ріо вельми різні. Для вибору клієнтам виробник представляє тільки два мотори:

  • 1,4 л. і 107 л. с .;
  • 1,6 л. і 123 «сили».

Максимум потужності в обох варіаціях досягається при 6300 об / хв.

Пік крутного моменту становить: 135 Н * м (при 5000 об / хв) і 155 Н * м (при 4200 об / хв) відповідно для «молодшої» і «старшої» версій за обсягом моторів.

Порівняння показало, що агрегати адаптовані під споживання 92-го бензину. Також сильною стороною є безпроблемний пуск двигунів, що особливо примітно для російських зим. Всі модифікації «корейця» оснащуються акумулятором, ємність якого становить 48 А * год.

Ресурс галогенних ламп передньої світлотехніки досягає 1500 годин, а аеродинамічний коефіцієнт опору кузова дорівнює 0,32. За цими параметрами не зрозуміти, що краще з авто Рено Логан або Кіа Ріо.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Інтер’єр Кіа і Логан

Якщо за точку відправлення взяти стилістичні рішення, то в даному плані Ріо поступається своєму однокласнику від Hyundai.

Салон порадує достатнім рівнем ергономіки, що підтверджує зручність посадки за кермо, а також здатність рульової колонки і сидінь регулюватися.

Електричний підйомник дверного скла має автоматичним режимом тільки з боку водія. Завидною інформативністю управління похвалиться штатна кліматична система.

Порада

Для оббивки сидінь виробником застосовується практична тканина «Clean Touch», здатна впевнено протистояти забруднень. Це дуже зручно при повсякденному режимі експлуатації.

А в якому авто інтер’єр цікавіше і що краще з Рено Логан або Кіа Ріо? Багажний відсік Rio має запас простору, рівним 500 літрам.

Збільшити обсяг дозволяє функція складання спинок заднього посадкового ряду.

У зимовий час незамінною стає штатна опція підігріву передніх крісел, яку розробники люб’язно наділили двоступеневої системою регулювання по потужності.

Якщо активувати максимальний режим, то спинка прогрівається за лічені хвилини. Однак такий опцією може похвалитися тільки версія «Luxe».

Відзначимо, що вона комплектується 1,6-літровим мотором з раніше зазначених показником потужності. Ціна її досягає 529,9 тис. Руб.

В якості трансмісії застосовується 4-ступінчастий перевірений «автомат». Розгони характеризуються упевненістю і відсутністю провалів.

З таким агрегатом Ріо гарантовано не загубиться в міському потоці.

Любителям ручного перемикання до душі доведеться така можливість в даному корейському «автоматі», що вельми буде зручним при інтенсивному обгоні або подоланні крутого підйому з повним завантаженням.

Декоративні ковпаки на колеса r16 Рено Дастер

Чим порадує «француз»?

Переходимо до суперника. Логан позиціонується виробником як седан середніх розмірів, що володіє досить просторим салоном. У порівнянні з першим поколінням дана версія виглядає солідніше і сучасніше. Багато хто нарікає на те, що Renault Logan наділений певним рівнем консерватизму, і в порівнянні з Kia Rio »відразу натякає на більш вікову категорію своїх шанувальників.

Зауважимо, що оновлений «француз» позбувся атрибутів першого покоління: нефарбованих бамперів, прямих і ламаних ліній кузовних панелей і ін. Але це не показник того, що краще з авто Renault Logan або KIA Rio.

На кришці багажника присутній модний мікро-спойлер. Якщо порівняти габарити, то французький бестселер поступається корейської моделі, однак запасу простору над головою в салоні більше саме у Логан.

Зверніть увагу

У плані ергономіки «француз» здатний впевнено конкурувати з однокласниками. Матеріали, що застосовуються для обробки салонних компонентів досить якісні і не розбудують вимогливого покупця.

Це можна сказати про обидві моделі Renault Logan або KIA Rio.

Нагадаємо, що Renault Logan побудований на платформі «BO», яка непогано зарекомендувала себе в попередній генерації. Модернізація торкнулася лише зовнішні кузовні компоненти.

Що стосується силової структури каркаса і підвіски, то ці вузли не були схильні до перетворень.

При розробці авто конструктори в першу чергу наголошували на такі категорії потенційних покупців, як студенти, завзяті дачники і таксисти, адже для них доступна вартість продукту понад усе.

Чим порадує друге покоління?

Перетворення, які торкнулися Логан, здійснювалися з розрахунком не заподіяти «великої шкоди» демократичною вартості моделі. Кнопку сигналу було вирішено перемістити на рульову маточину, де вона традиційно розташовується у більшості авто. Тепер кожен водій без лукавства відзначить зручність шкіряного керма, який ідеально лягає в ручний охоплення.

Перед поглядом пілота розташовується стильний приладовий щиток від Меган, що володіє монітором бортового контролера. Пластик торпедо непоганої якості і здатний зберігати «мовчання» на нерівностях.

Забезпеченням комфортної температури усередині салону тепер «займається» повноцінна кліматична система.

У більш «нафаршированих» комплектаціях присутній мультимедійний комплекс, який володіє модулем навігації.

Мотор порівнюваних автомобілів

Руховий відсік Рено Логан або Кіа Ріо дивує відсутністю натяку на економію, що підтверджує присутня термоізоляція і газові упори кришки капота.

Якщо детально розглянути моторну гамму, то виявляємо, що вона позбулася самого слабкого варіанту двигуна.

важливо

Якщо порівняти, в Рено дійсно відмовилися від 1,4-літрового агрегату, оскільки з огляду на його незавидних технічних можливостей, попит падав з катастрофічними темпами.

Інженери вирішили залишити дві 1,6-літрові версії агрегатів, що відрізняються конструкціями клапанних механізмів (8 і 16 клапанів). Потужність відповідно дорівнює:

  • для 8-клапанною версією – 82 л. с .;
  • для 16-клапанного варіанту – 102 «сили».

Обидва агрегати Renault Logan або KIA Rio здатні відповідати регламентам стандарту «Євро-5». 82-сильне «серце» володіє достатньою тягою з низів і підійде як економною «робочої конячки». Для цих цілей конструктори «опустили» полку крутного моменту, який дорівнює 134 Нм, і зробили більш «короткими» передавальні співвідношення в трансмісії.

З досвіду власників відзначимо, що базовій версії мотора досить предостатньо для міської автомобільної суєти. На трасі відразу почуються труднощі при обгонах, коли необхідно прискоритися з середніх оборотів. Викручувати мотор під максимум не має ніякого сенсу, оскільки тяга починає різко знижуватися після 4 тис. Об / хв.

Також швидкісні рекорди не загрожують власникові 102-сильного Логан, хоча даний варіант мотора більш динамічний. Сильною стороною агрегату є його еластичність. Характерною особливістю виступає уповільнений відгук на натиснення педалі акселератора, що пояснюється екологічної «зашморгом».

Максимум швидкості для 8-клапанною версією досяжний до показника 172 км на годину, а для 16-клапанного агрегату – 180 км на годину. Продовжуємо порівняння.

особливості Логан

Якщо порівняти, то в числі найбільш значущих переваг Логан фахівці відзначають енергоємність підвіски. У другій генерації розробники посилили стабілізатор і підвищили жорсткість пружинних елементів. Гідравлічна система рульового управління тепер обзавелася підсилювачем із змінною характеристикою.

Важливим і позитивним фактором Логан, здатним залучити численну армію шанувальників, стала його вартість. Межі її варіювання становлять 355-515 тис. Руб.

Відрадно, що ціна практично залишилася на колишньому рівні, незважаючи на численні доопрацювання та удосконалення французької моделі.

Порада

За період існування на ринковому просторі багатьох країн Логан довів, що є серйозним конкурентів для своїх однокласників і готовий боротися за лаври в подальшому. А що обираєте ви Renault Logan або KIA Rio?

У будь-якому випадку вирішувати вам, що краще вибрати з обговорюваних автомобілів Рено Логан або Кіа Ріо.

Схожі, але зовсім різні: порівняння KIA Rio і Renault Logan

Друге покоління Renault Logan показало світу, що навіть надбюджетний автомобіль може виглядати досить красиво і солідно.

Однак його ціна дещо зросла, що вже дозволяє порівнювати французький компактний седан з давно відомими російському споживачеві лідерами класу B. Хорошим суперником для Logan буде KIA Rio, який випускається на заводі компанії Hyundai під Санкт-Петербургом.

Якщо ви хочете дізнатися, який автомобіль краще підійде для повсякденного використання – КІА Ріо або Рено Логан, вам варто докладніше розглянути параметри обох машин.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

комплектації

Якщо мова йде про автомобілі з двигунами об’ємом 1,6 літра, то порівнянними за ціною виявляться базова комплектація KIA Rio і максимальна – Renault Logan.

Корейська автомобіль оснащений досить багато – вже в мінімальний список устаткування входить мультимедійна система, доповнена чотирма потужними динаміками, а також кондиціонер.

Серед систем безпеки KIA Rio можна назвати передні подушки безпеки, багатоканальну ABS, а також електронний розподільник гальмівних зусиль.

Крім того, Rio вміє автоматично включати аварійну сигналізацію при екстреному гальмуванні, що нерідко запобігає серйозні зіткнення при русі в щільному потоці. Однак при детальному розгляді комплектації KIA стає зрозуміло, що машину не можна віднести до преміального класу – про престиж не дозволяють говорити тканинний салон і сталеві штамповані диски.

Максимальна комплектація Renault Logan включає куди більше обладнання:

  • парктронік;
  • Маршрутний комп’ютер;
  • Електронна мультимедійна система з підтримкою сучасних форматів;
  • Автоматична кліматична установка;
  • Круїз контроль;
  • Повний електропакет.

Технічні характеристики

Марка автомобіля: KIA Rio Renault Logan
Країна виробник: Корея (Збірка – Росія) Румунія (Збірка – Росія)
Тип кузова: седан седан
Число місць: 5 5
Число дверей: 4 4
Обсяг двигуна, куб.см: тисяча п’ятсот дев’яносто одна 1598
Потужність, л. с. / об. хв .: 123/6300 105/5750
Максимальна швидкість, км / год: 190 180
Розгін до 100 км / год, з: 10,3 10,5
Тип приводу: передній передній
КПП: 6 МКПП 5 МКПП
Тип палива: бензин АІ-95 бензин АІ-95
Витрата на 100 км: У місті 7,6 / За містом 4,9 У місті 9,4 / За містом 5,8
Довжина, мм: 4370 4346
Ширина, мм: 1700 1 733
Висота, мм: 1470 1517
Кліренс, мм: 160 155
Розмір шин: 185/65 R15 185/65 R15
Споряджена маса, кг: 1151 1127
Повна маса, кг: 1565 1545
Обсяг паливного бака: 43 50

Під останнім розуміються не тільки автоматизовані регулювання, але також обігрів дзеркал, передніх сидінь, лобового скла. Цікаво, що Renault Logan може оснащуватися системою стабілізації, недоступною для KIA Rio навіть за доплату.

Крім того, додавши невелику суму до вартості покупки, ви отримаєте фірмову навігацію з підтримкою поновлення і картами країн СНД.

Зовнішній вигляд Logan теж знаходиться на висоті – в максимальній комплектації фарбуються всі пластикові деталі автомобіля, а також встановлюються легкосплавні 15-дюймові колеса.

На ходу

Якщо ж влаштувати перевірку ходових якостей перед тим, як купувати Ріо ​​або Логан, відразу стає зрозуміло, який саме автомобіль варто назвати бюджетним. KIA Rio оснащується потужним мотором, здатним розганяти седан до 190 км / год і дозволяє йому досягати першої «сотні» трохи більше, ніж за 10 секунд.

Крім того, Rio досить економічний, оскільки витрата палива в місті вкрай рідко перевищує 8 літрів, а на трасі опускається до зовсім фантастичних 5 літрів. Ніяких проблем з керуванням тягою водій не відчуває – передачі механічної трансмісії включаються м’яко, проте важіль входить в пази чітко і відрізняється коротким ходом.

Звичайно, у KIA Rio є і свої проблеми, наприклад, на низьких оборотах автомобіль прискорюється досить мляво, вимагаючи часто перемикати передачі.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Керованість Rio без зайвих сумнівів можна назвати чудовою, оскільки автомобіль не збивають з обраної траєкторії ні великі нерівності, ні довгі хвилі на асфальті. KIA чітко реагує на поворот керма водієм, моментально змінюючи напрямок руху при необхідності.

Однак говорити про ідеальну комфортабельності KIA Rio вже не вийде – підвіска автомобіля досить жорстка, що змушує пасажирів підстрибувати при проїзді будь-яких великих перешкод, включаючи «лежачих поліцейських».

Варто сказати і про те, що Rio досить тісний всередині – ззаду трьом дорослим людям буде кілька некомфортно.

Що краще, renault logan або kia rio?  Кореєць проти француза

Якщо розглядати новий Логан, то при першому враженні може здатися, що автомобіль виробництва Renault має навіть кращі динамічні параметри. Однак варто почати швидкий розгін, як стає зрозуміло, що силовий агрегат, який встановлюється на Logan, назвати сучасним не можна – ближче до 4000 об / хв прискорення майже припиняється, що змушує водія міняти передачу.

Їх в трансмісії Renault Logan відносно небагато – всього п’ять, що і змушує миритися з максимальною швидкістю, рівній 180 км / год, а також досить довгим розгоном. Однак найгіршою проблемою Logan є споживання палива, яке доходить до 10 літрів при русі по місту. На трасі витрати бензину падають, проте варто розраховувати на середній показник в 8 літрів / 100 км.

Якщо вибирати Kia Rio або Renault Logan, то доведеться розриватися між двома протилежностями по характеристикам ходової частини. Logan оснащується м’якою підвіскою, яка визнана московськими таксистами по-справжньому неубіваемий.

Вона дозволяє долати навіть великі нерівності начебто трамвайних колій і «лежачих поліцейських» без будь-якої тряски і ударів, і при цьому рідко вимагає ремонту навіть при постійній неакуратної експлуатації автомобіля.

Зверніть увагу

Однак у подібних налаштувань ходової частини Renault є свої недоліки, які представлені посередньої курсовою стійкістю і сильним биттям керма при проїзді декількох ям або інших перешкод.

В цілому Logan залишає враження бюджетного автомобіля, який не відрізняється хорошою половинчастим шасі або застосуванням сучасного силового агрегату, що дозволяє економити паливо.

непростий вибір

Уже після перших кілометрів, подоланий за кермом KIA Rio, стає зрозуміло, що цей седан можна назвати сучасним автомобілем, який забезпечить зручність керування для водія, а також не створить зайвих витрат на обслуговування.

Однак купити машину не настільки просто – її вартість в мінімальній комплектації з потужним мотором перевищує 600 тисяч рублів, причому за автоматичну трансмісію доведеться доплатити майже 50 тисяч.

Renault Logan сприймається, як автомобіль нижчого класу – в ньому водієві доводиться звикати до уповільненим реакцій на поворот керма, а також до сильних ривків при проїзді нерівностей на високій швидкості.

Крім того, економічним седан від Renault можна назвати лише умовно – адже його витрата палива може досягати 10 літрів. Однак цінова політика щодо Logan м’якша – за 600 тисяч можна придбати машину, оснащену всім необхідним: від легкосплавних коліс до автоматичного клімат-контролю.

Без знижок. Renault Logan проти Kia Rio

А може, економії на покупку Логана і зовсім не вийде? Може, і знижку на «бюджетность» Renault робити не треба – нам адже так сподобався рівень виконання другого покоління в порівнянні з першим. На порівняльний експрес-тест потрапив Renault Logan з 16-клапанним 1.

6 потужністю 102 кінські сили і 1,6-літровий 123-сильний Kia Rio – обидва автомобілі проходили в редакції тривалий тест.

Renault поки взагалі не пропонується у варіанті з двома педалями, а Kia оснащена автоматом, та ще й 6-ступінчастим замість архаїчного 4-ступеневої – такий автомобіль в топової комплектації Premium після подорожчання варто 734 900 рублів.

Відкривати багажник Логана незручно, особливо в брудну погоду. Мало того що треба натискати на тугу кнопку-замок на кришці, так ще й відсутня виїмка щоб її підчепити

Щоб успішно конкурувати з Kia, Logan теж виступає в максимальному оснащенні Luxe Privelege – на момент публікації така 102-сильна машина оцінюється рівно в 600 тисяч рублів плюс опцій на 31 тисяч ( «металік», навігація, система стабілізації).

За ці чималі за докризовими мірками гроші в другому поколінні французького «народного» автомобіля пропонуються системи і технології, про які власники першої генерації навіть не мріяли: мультимедійна система з кольоровим дисплеєм і навігацією, круїз-контроль, клімат-контроль, система стабілізації і обігрів лобового скло.

Незважаючи на пристойний вік, Kia досі виглядає сучасно і привабливо

важливо

У Kia, наприклад, ні в який з комплектацій можна замовити «круїз» і навігацію або взагалі «мультімедійку» з кольоровим екраном, але зате обігрів лобового скла можна доповнити «теплим» кермом, а ще обладнати автомобіль бесьключевой доступом і кнопкою запуску двигуна.

В іншому список доступного обладнання суперників приблизно однаковий, і тут велика заслуга компанії Renault, який підтягся в цьому плані свою модель до однокласників – перш Logan виділявся на тлі інших «бюджетників» явною збитковістю в питанні оснащення різним обладнанням.

Під переднім бампером у Logan близько 20 см, тоді як у Kia – 17-18.

На перший погляд, різниця в ціні між двома автомобілями колосальна, але не будемо забувати, що в дельту розміром 135 тисяч входить автоматична коробка передач для корейського автомобіля і додаткова 21 «конячка» потужності.

Щоб безпосередньо порівняти ціни, віртуально візьмемо автомобілі в однакових комплектаціях, тобто Kia з мотором 1.4 і механікою проти Logan в трохи більш бідному оснащенні, яке відповідає такому Rio. Кореєць варто 562 900 руб., А французький седан …

573 500 рублів! Паритет.

Простору під заднім бампером знову більше у Логана: 30 см проти 26 у корейської машини

Усередині новий Logan дещо більше відчувається автомобілем в стилі «економ», ніж Rio: шкіра на кермі своєї слизькій і не чіпкою фактурою дуже нагадує пластмасу, та й функціонал клавіш керма обмежується управлінням круїзом.

Тоді як на Kia можна не знімаючи рук з “бублика” наказувати і музикою, і прийомом дзвінків – на Renault доведеться користуватися пультом на рульовій колонці, хоч і зручним.

Дизайн і матеріали передньої панелі Renault непогані, але варто спуститися нижче – і ми стикаємося з не дуже витонченим блоком клавіш внизу центральної консолі і занадто глибоко захованим кишенею для дрібниць.

  • Сидіння водія демонструє майже повну відсутність бічної підтримки. 
  • Тянуться в глубокую у основания центральной консоли нишу, где можно хранить мобильный телефон, непросто с учётом высоты «трона» водителя.
  • Металлическая вставка набалдашника рычага — одна из самых приятных деталей салона

В целом разница всё равно некритична: подумаешь, двери в Kia отделаны тканью вместо пластика у Renault, а изнанка багажника не позволяет порезать руки — в остальном и внешний вид, и удобство пользования интерьерами двух машин больше не разнятся на целый порядок, как прежде. А вот что действительно важно — это удобные кресла в Kia. Если быть точным, то там они просто нормальные, а вот по-прежнему расшатывающееся высоко установленное (даже при наличии вертикальной регулировки) сиденье Логана заставит ныть не одну водительскую спину.

  • Лакові поверхні і помірне використання хрому роблять салон Kia нарядно. Правда через посередньої зносостійкості всіх цих «блискіток» з часом ситуація може змінитися на зворотну. 
  • Складати задній диван в Kia не так зручно, як в Renault – всьому виною фіксатори, розташовані не по краях, а по центру спинки. 
  • Згідно з нашими вимірами, практично у всіх параметрах інтер’єр Rio чуть-чуть, але тісніше, ніж в Logan

Якщо ви хочете автомат, то вибір очевидний – кореєць. Тим більше що у Renault не та «механіка», заради якої варто терпіти – довгі ходи важеля, зчеплення, яке «схоплює» в самому кінці ходу педалі, не саме чітке включення передач, особливо п’ятою.

Нічого страшного, але звикнути доведеться. Зате трансмісія Renault добре поєднується з шестнадцатиклапанник 1.

6, який чесно їде на свої 102 кінських сили і радує «приходом» на високих оборотах, тільки встигай тримати стрілку ближче до червоного сектору і старайся не думати про витрату палива.

  • Мотор Kia досить ненажерливий (незгірш від 10 літрів в місті за показаннями борткомпьютера), але те ж саме відноситься і до двигуна Renault
  • Гальма у автомобілів питань не викликають, але у Логана вони суб’єктивно трохи різкіше і більш чіпкі

Добре вжилися і мотор з коробкою передач Rio: заміна стародавнього 4-ступеневої агрегату на 6-ступінчастий підвищила привабливість цієї моделі.

Більша кількість передач дозволило поліпшити економічність, а водії навряд чи будуть продовжувати використовувати епітет «тупий» при згадці автомата Rio – агрегат працює логічно і передбачувано, хоча назвати його майстром люб’язності і зразком швидкодії можна.

Двигун Kia везе рівно, але такого відчуття присутності під капотом кожної заявленої кінської сили, як у випадку з Renault, тут немає.

Порада

Двигун Renault форсований істотно менше, ніж у Kia, але при цьому для нього заявлено споживання 95-го бензину, тоді як корейський мотор перетравлює АІ-92. Зате звук у француза приємніше: чи не дзижчання, а напористий рокіт

Важлива відмінність цих «бюджетників» у тому, що після Логана у Rio підвіски нібито немає зовсім. І це не стільки проблема Kia, скільки заслуга Renault. Про його шасі сказано багато, тому лише повторимо, що воно прощає все.

Почути пробою амортизатора на Rio набагато простіше, та й дрібні нерівності часом виводять кузов з рівноваги – «Ріо» набагато більше переставляє на стиках естакад в повороті і відчутно сильніше струшує на лежачих поліцейських.

Схожі відчуття і при рулении: у Kia не самий чіткий «нуль» і зусилля зворотного зв’язку на прямий, але тут простіше обертати кермо при маневруванні на парковках. Logan ж засмучує тугий «бубликом» на пішохідних швидкостях, але зате він цікавіше і безпечніше.

Поява другого покоління Renault Logan змінило співвідношення його сил в боротьбі з популярними однокласниками, і це порівняння – яскравий тому приклад

Logan виграє у Kia в байдужості до дорожніх умов і частково – в оснащенні, а програє недоступністю автомата, відсутністю уваги до дрібниць і огріхами ергономіки.

При цьому обидва автомобілі гідно виглядають, непогано обладнані опціями і досить надійні завдяки перевіреній конструкції. Ціни на схожі версії зараз майже рівні, дорівнює і загальний баланс споживчих якостей.

Тепер кінцевий вибір визначиться конкретними пріоритетами покупця, адже знижок за аскетичність Logan більше не просить. Це більше не утилітарне засіб пересування з купою компромісів на додачу, а повноцінний автомобіль бюджетного класу.

Зверніть увагу

Тепер на нього з цікавістю подивляться ті, хто до цього вибирав між парою корейців і Polo седаном. Але по-справжньому битва продовжиться з появою у Renault версії з автоматом.

Дмитро ЛаськовФотографіі Дмитра Отросткова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…