Всім привіт! Давно хотів написати про цю тему, тому що вважаю її актуальною в наш час. Та й просто накипіло вже. Хочеться адже куди то висловитися. Так що терпите ?І так поїхали! Хотілося б сьогодні торкнутися теми автомобілів, точніше Російських авто. Хотілося б поставити всі крапки над i. Але про все по порядку.Очень часто я стикаюся з спорами, або просто дурними висловами типу: “Тази НЕ валять” або “російський ведропром гавно, краще купи стару іномарку”.

І таких ситуацій хмара! У практично всіх випадках висловлювання не обдумані, і висказанни на емоціях які викликала іскристий ненависть до АвтоВАЗу.

Зараз вже важко з’ясувати звідки з’явився вираз “Тази валять” але надалі ця фраза була якийсь час просто модною, “Тазом” називалися не тільки вітчизняні автомобілі, але і авто будь-якої марки, аж до ламборджині.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Завдяки сайту vk цей вислів став стереотипом пов’язаним з Російськими авто, почали з’являтися різні шаржі, стьобні пісні та інший медіа контент.Вообще “ТАЗ” розшифровується як “Тольяттинский автозавод”, так що немає сенсу називати все що рухається тазом.

Це нерозумно, та й як то нешанобливо по відношенню до своєї машини (Ми ж не називаємо кожної людини тілом ( “Гей тіло!”)). Найцікавіше що зараз вже мало хто кидається фразами: “Тази валять” або “Іномарка для понтів, тази для пацанів”.

Вираз тази валять

А негатівщікі і ненависники наших машин як дресірованние мавпочки побачивши ваза повторюють ці висловлювання.

Я звичайно прекрасно розумію що навколо наших машин літають одні стериотипов, але треба ж якось розбиратися в цьому, і висловлюватися по культурніше, щось типу: “Мені не подобаються російські машини, за такою-то причини” адже в цивілізованому суспільстві живемо. Серед стериотипов я хочу відзначити той, де вважають що наші машини сипляться прям на ходу після першого виїзду з салону.

Бред же! Я навіть не знаю як прокоментувати цю ситуацію. Адже перевіряють автомобілі перед тим як виставити її на продаж. Часто таке вираження особисто я чую від людей які або ніякого відношення до ВАЗ і ТАЗ не мають.

Або часто бачать як їх другсоседбрат постійно проводить свій час копаючись в машині, що то покращуючи, переробляючи, немає! Звичайно ж зламалася, це ж наш “ведропром”!

Так! Згоден у наших машин не якості Bentley, або комфорту BMW.

Але і в країнах де робляться “автогіганти” порядку побільше, ніж у всій нашій країні!

Та й наші автомобілі не претендують на бізнес клас або на президентське авто! автомобілі концерну ВАЗ це по суті те бюджетний авто! А з приводу відсутності комфорту скажу тільки одне: Мені адже комфортно в своїй машині, значить є він! Так! Я згоден що не машина головне а людина всередині!

Але чому то пристойний відсоток іномарководов поводяться як королі цього світу, а за душею кімната в квартирі батьків і кредит на шиї за цю саму іномарку. Є звичайно і класні хлопці які водять іно, але їх чомусь не так багато. А про вазовода взагалі мовчу, величезна кількість хлопців і дівчат привітні і завжди допомагають на дорозі. Та й поводяться по-людськи.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Взагалі вся ця неприємна тема мені нагадує неформалів (металістів, панків, реперів, емо, ска і так далі) Адже там теж повно класних розумних хлопців, з якими можна заговорити на кілька годин. І дізнатися багато нового (Я знаю про що кажу, адже сам був Металістом). Теж, нормальні хлопці, але з за стериотипов вони стали мало не ворогами народу.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

З приводу того ламається машина чи ні, класно сказав Ерік Давідич: “Міркування” що ламається більше, а що менше “- це повна нісенітниця! Говорити те, що Mersedess надійніше Audi або що Audi ламається більше ніж BMW це насправді абсолютна маячня! Ламаються всі машини в залежності від того на скільки ви їх грамонтно використовуєте “!

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Ламається все! Це залежить від того як ви це використовуєте!

Ще одна я вважаю наболіла тема в цій країні, це молодіжне автомобільний рух БПАН.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

БПАН – це абревіатура: перекладається як “Без посадки авто.net” Це молодіжний автомобільний клуб любителів низького кліренсу – якщо коротко.

Зараз варто було б розповісти історію цього руху, але на жаль в інеті я нічого конкретного не знайшов, тільки пару версій що кору БПАН йдуть з Кавказу, хто то каже що з америки ще з 50-х років, хто то писав що тема посадки пішла від Якудзи. Незрозуміло взагалі.

Сказати чесно моє ставлення до цього руху десь між нейтральним і позитивним. сам не занижений. Купувати короткоходкі немає поки можливості (плани інші) а пиляти не хочу. Говорити про технічні особливості, не буду, та й не в цьому річ!

Суть подібних клубів полягає в тому, що б згуртувати однодумців, влаштовувати зустрічі, спілкуватися і як деякі клуби, займатися благодійністю.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Начебто все, вся суть БПАН в одному абзаці, але, даний рух багато людей зневажають, не люблять, та що там, ненавидять! А за що? вас дратує як виглядають їхні автомобілі? Адже це не ваші машини! І ви ніякого відношення до них не маєте? Із за чого тоді зліься? Це нерозумно! Взяти той же БПАН: вони зробили набагато більше хорошого ніж ті, хто їх ненавидить. Варто тільки подивитися записи з TV або аматорські зйомки з благодійних акцій дитячих будинків, допомога ветеранам. Адже це здорово приносити людям користь!

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

У цьому русі не тільки російські машини, але і іномарки, і якщо так міркувати то краще бути з бпан на своєму ваз, ніж бути крутим понтовщіком на татовому крузаке, бо ці люди на багато привітніше! До речі саме для клубу Без Посадки Авто.Net розробляється додаток, і вийде зовсім скоро для пристроїв від компанії Apple, а трохи пізніше для операційної системи Android.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Висловлювання типу: “Тази говно” вже стали мемів, і їх кричать різного калібру інтернет тролі ІМХО. Багато людей навіть не можуть пояснити чому наш автопром гірше наприклад Chevrolet Cruze. Обидві машини хороші. Найцікавіше чути таку фразу від людини який не те щоб не має прав, або не знає правил, так взагалі не розбирається в машинах.

А просто прочитав в інтернеті про те що ваз говно. Хлопців, ті хто так говорить, послухайте самі себе! Адже нісенітниця несете, ніякої логіки. Знаю що під це записом можливо буде багато гнівних коментів, і плювати кнопку “видалити” ніхто не відміняв.

Вибачте якщо що то переплутав, де то помилився, або що то неправильно сказав, поправте в коменти!

Огляд надійних російських авто

В процесі вибору машини практично кожен автолюбитель попередньо вивчає результати різних опитувань і дані відомих світових Авторейтинг.

Основне побажання майбутніх власників – придбати такий автомобіль, щоб він був найнадійніший, функціональний, привабливий, а також доступний за ціною.

Те, який у нього буде колір або оббивка сидінь, не настільки важливо в порівнянні з безпекою і основними технічними характеристиками транспортного засобу. Пропонуємо вам невеликий рейтинг вітчизняних виробників легкових машин, який допоможе вам вибрати відповідний російський автомобіль.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Кому віддати пальму першості?

Щороку різні закордонні автомобільні агентства, страхові компанії та періодичні видання, які пишуть на автомобільну тематику, проводять спеціальні опитування серед автовласників, щоб скласти своєрідний рейтинг надійності і з’ясувати який автомобіль можна назвати найкращим. Лаври переможця передаються від японських машин до німецьких, між ними вклинюються корейці і американці, а от наших автомобілів в цих оглядах дуже мало.

Ми вирішили виправити цей недолік і склали свій рейтинг, в якому розглянули основні марки, популярні на просторах нашої країни.

Відразу відзначимо, що виділити переможця, якому можна було б присудити титул «найнадійніший», нам не вдалося: кожна модель має свої переваги і недоліки.

Зверніть увагу

Деякі машини при належному зверненні служать своїм власникам по 10-15 років, а іноді й довше. Але про все по порядку.

Відео з краш-тестами російських машин:

Думка аналітиків з «Левада-Центру»

Аналітичний центр Ю. Левади вирішив опитати власників вітчизняних автомобілів з метою з’ясувати рівень надійності цих автотранспортних засобів. До вибірки потрапили машини наступних марок:

  • Lada Priora;
  • Lada Kalina;
  • ZAZ Chance 1,5;
  • Renault Logan;
  • Daewoo Nexia;
  • Hyundai Accent.

Опитування проводилося в дилерських центрах Москви, Петербурга, Нижнього Новгорода, Єкатеринбурга, Ростова-на-Дону. Його результати показали, що вітчизняні машини ламаються частіше, ніж імпортні.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Кожна 10-я «Лада» з 100 має проблеми з роботою підвіски протягом гарантійного терміну, кожна 20-я демонструє порушення функціональності КПП. Після закінчення гарантії проблеми з підвіскою спостерігаються у кожної п’ятої машини цієї марки, а кожен 10-й автомобіль потребує ремонту двигуна і електропідсилювача керма.

Кількість поломок у Renault Logan протягом гарантійного терміну досягає значення 2-4,3 на кожні 100 автомобілів і 3,4-7 в післягарантійний період. ZAZ Chance показав 2-5,7 поломок у машин на гарантії і 3,4-9 поломок після закінчення цього терміну.

Незважаючи на те, що за ступенем надійності бюджетні іномарки, які збираються на заводах в Росії, показали кращий результат, у них є істотний недолік. Вартість техобслуговування вітчизняних машин за 100000 км пробігу більш ніж на 10000 рублів менше вартості ТО для іномарок. Це пояснюється більш високою вартістю запчастин, які використовуються для ремонту іномарок.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

думка автовласників

В народний рейтинг автомобілів, що відповідають вимогам надійності та безпеки, потрапили класичні моделі ВАЗ 2101-2107, вітчизняний позашляховик «Нива», десятого сімейства ВАЗ, «Лада Калина» і «Волга». Розглянемо їх основні плюси і мінуси.

ВАЗ 2101-2107. Ці машини користуються всенародною любов’ю за їх нескладну конструкцію, високу ремонтопридатність і можливість без проблем дістати потрібну запчастину за доступною ціною. 5-ступінчаста механічна КПП дозволяє збільшити економію палива при їзді на високій швидкості. У плані якості ці модифікації ВАЗ цілком задовольняють своїх власників, але є і мінус – часом передня підвіска вимагає втручання фахівця. Багато автолюбителів відзначають, що до 1994 року якість збірки і потужність двигунів цих моделей були набагато вище.
Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики10-е сімейство ВАЗ. У наш рейтинг ці автомобілі потрапили завдяки високому попиту серед населення. Автовласників приваблює економний двигун, який вимагає всього 6 літрів бензину на 100 км. Якщо використовувати паливо хорошої якості, то можна збільшити термін експлуатації мотора до 120000-150000 км. Для неспішних поїздок по місту цілком достатньо мотора на 1,5 л, любителі спортивного стилю вважають за краще 12-ю модель з двигуном на 16 клапанів. Рівень якості і безпеки у автомобілів 10-го сімейства трохи вище середнього. До мінусів власники відносять низьку комфортність, проблеми з ходовою частиною та електронікою.
Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класикиВАЗ-2112

Лада Калина. Створена для міських поїздок, ця машина відрізняється своєю компактністю, маневреністю і наявністю подушок безпеки. Сучасний дизайн кузова і салону, досить рівна робота двигуна і доступні розцінки на ТО роблять цю модель популярною серед населення.
Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класикиLada Kalina

Нива. Який російський автомобіль може зрівнятися за популярністю з відомим вітчизняним позашляховиком! Ця машина ідеально поєднує в собі відмінний хід (особливо в зимовий час) і доступну ціну. Постійний повний привід, кузов і нескладна конструкція двигуна (в основу покладено мотор від ВАЗ-2106) подарували моделі високі позашляхові характеристики. Єдине, що знижує рівень захоплення – низька комфортність салону.
Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класикиНива

Волга. Завершить наш рейтинг ще один гідний представник вітчизняного автопрому. Дизайн цих автомобілів розроблявся з урахуванням вимог до машин представницького класу. Стильні обриси кузова, високий рівень комфорту салону (мінус – його низька шумоізоляція), непогані показники надійності, доступність деталей і тривалий термін експлуатації при належному догляді підтримують інтерес автовласників до цього авто. Варто відзначити, що його набувають здебільшого фанати марки «ГАЗ» і любителі оригінальних машин. У числі мінусів – низька потужність мотора при високому споживанні палива.
Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класикиВолга

І все-таки визначити, який автомобіль може з честю зайняти верхній рядок нашого рейтингу, досить складно.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram. Останні і актуальні новини з автомобільного світу!

ВАЗівська класика

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Ось можете подивитися на італійця і на копійку. Після покупки задні дискові гальма були перероблені в барабанні (нібито круто). Невеликі зміни були внесені в салон і частини кузова.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класикиЩо значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Що можна сказати про стареньку класиці, а саме останнього покоління “сімці”

  1. Конструкція застаріла, кузов квадратний підвіска мудрі, кермо важкий, фарбування залишає бажати кращого, все одно залишається найпопулярнішим автомобілем в Росії. У чому ж справа? Машина витривала, можна в ній колупати самому.
  2. не боячись зіпсувати щось, навіть зіпсувавши все можна дістати купити в будь-якому автомагазині, одним словом проста як 2 рубля. Вона ідеально підходить для вивчення будови автомобіля все дуже доступно і просто. Навчившись їздити на ній, сміливо можна сідає на іншу машину, запевняю ви здивуєтеся, як легко їздити.
  3. Не дарма в автошколах вчаться саме на ній. Давайте розберемося в чому ж справа.

пасивна безпека

Це один з жирних плюсів класики. Новачкові видно капот, якщо піднятися і подивитися назад, то і край багажника. Машина компактна, легко звикаєш до габаритів.

З машини видно все (крім як в брудну погоду, незважаючи на тонкі бічні стійки, нічого на півночі-захід і північно-східній частині не видно.) Так уже влаштовані двірники.

Що значить тази валять?  Визначення вазовода і інших любителів російської класики

Аеродинаміка “Таза”

Чесно кажучи, її загально немає. Більше 80км / год машина дорогу не комфортно тримає, хоча по трасі можна 110-120 км / ч тримати, при справних рульовій тязі і передній підвісці. Ну не було в 70-80х роках аеродинамічним розрахованих машин в СНД.

Робота підвіски

  1. Дуже м’яка, класична (спереду незалежна) ззаду залежна. Ковтає непогано вибоїни і нерівності на дорозі, але в 21 столітті з нашими-то цього не достатньо.
  2. А мудровані полягає в багатоважільна, кульових які стукати починають купу рульових тяг які теж виходячи з ладу починають стукати. Вообщем минуле століття кататися треба на ній акуратно.
  3. В цьому є плюс машина не провокує водія гнати на ній, що небезпечно.

Рульове управління

  1. Всі напевно чули, як важко викручувати на місці кермо, на завантаженій машині та ще ззаду тебе вишикувалася черга (в міському циклі).
  2. Це через черв’ячного рульового редуктора, повторюся що він крутить 6 рульових наконечників (тяг).
  3. Кермо має великий люфт в порівнянні з сучасними автомобілями, які не чуйний на дорозі, на швидкості незручно об’їжджати збитих тварин, перешкоди, і різного роду сміття.

Двигун і коробка передач

Жигулівські двигуни хороші, перевірені часом. Найвдаліший мотор це троечних (2103). Перетравлює будь-якого роду бензин, хіба тільки через погану якість палива клапана постукують і ланцюг чутно, хоча з нормальним бензином це проходь.

Через відсутність аеродинаміки витрата бензину близько 10 л в місті і 8 за містом хоча якщо їхати трохи “нудити” (не сильно розганяючись гальмувати двигуном) можна до 7 в місті витрата опустити. Так само цей двигун добре тягне підйоми, хоча має крутний момент 103 н * м, а шестерочного двигун 116 н * м. При правильному догляді за двигуном ходить 400 000К м.

  • На класиці в порівнянні з передніпріводнимі братами передачі і хід важеля коротше, в результаті перемикати комфортно.
  • решта
  • Оптика залишає бажати кращого, хоча при правильному регулюванні світять дуже добре.

Салон строгий чорний м’який пластик для тих часів. Навіть деякі нові машини виходять з більш жорстким пластиком. Піч гріє добре але іноді краник грубки пошкоджується від поганої охолоджуючої рідини і капає в салон. Плюс в тому що можна самому швидко розібрати і зробити. Тут можна обійтися і без 100 грам.

Сидіння щодо зручні м’які з інтегрованими підголівниками.

Пофарбована машина гірше дядька вані в гаражі. Грунтовка аби як нанесена, в один шар фарба, взагалі краще самому пофарбувати .. Кузов не оцинкований краще раз в 3-4 року проливати а то згниє до чортової бабусі.

Шумоізоляція є в класиці ! Хоча все чутно. Внизу на підлозі є Віброізоляційний (ТОНКИЙ) матеріал, а також гумові килимки виконують цю роль.

Машина підходить для початківців водіїв, а так само для поїздок на дачу. Завдяки відносно великому кліренсу складно зачепити днищем (якщо звичайно ж акуратно їздити).

В цілому машина не погана скажемо спасибі їй і нехай вона спочиває з миром.

Крім всім полюбилася класики, ВАЗ випускає зараз безліч сучасних авто, які відповідають сучасним европеського вимогам. І якщо вам терміново необхідний автомобіль, то ви можете взяти для себе в оренду дані екземпляри зовсім недорого в порівнянні з імпортними аналогами. Наприклад, оренда лада Ларгус, обійдеться вам до 2000 руб / добу.

ВАЗ-2106: самий живучий і порівняно комфортний автомобіль

Ви помітили, що на наших дорогах стає все більше «новья» від «АвтоВАЗу»? Якщо тенденція збережеться, то скоро на форумах стануть обговорювати, що краще: «нафарширована» «Калина» або базовий Samand? Згадайте моє слово, Passat ще стане раритетної машиною. А поки вашій увазі пропонується огляд самого популярного серед середнього класу на просторах СРСР, РЕВ і СНД, самого живучого і порівняно комфортного автомобіля – ВАЗ-2106. Причому, на відміну від «Калини», тут двері хоча б закриваються!

Як зараз пам’ятаю той далекий 1984 рік. Ці довгі пошуки в ілюстрованих чорно-білих каталогах, спілкування зі знайомими і друзями – що ж краще? «Волга» ГАЗ-24 або «Нива» ВАЗ-2121? «Волга» комфортніше і просторіше, але у неї висока витрата.

«Нива» хоч і менше за габаритами, зате з повним приводом пройде по бездоріжжю, що дуже актуально для ґрунтових сільських вуличок, по весні розбитих тракторами до непрохідного болота. А може, «Москвич» АЗЛК-2140? Стильний дизайн, модні прямокутні фари.

Або все-таки витончені міські «Жигулі»? А який колір? Класичний «біла ніч» або ж темно-синій «мокрий асфальт»? Вибір, насправді, не такий простий, як може здатися. І чи видадуть кредит на покупку автомобіля?

важливо

Брешу. Все було зовсім не так. За розповідями старшого покоління, прийшло рекомендованим листом повідомлення, що підійшла наша черга на придбання ВАЗ-2106 (модифікація не зазначена) і такого-то числа такого-то місяця запрошують в магазин оформити покупку. У разі неявки чергу разом з правом на покупку зазначеної машини анулюється. Щось на зразок цього.

Отже, сплативши покладені 8500 рублів (або 8300), ми стали щасливими володарями автомобіля ВАЗ-21061. Машину ми, звичайно, берегли. Влітку виїжджали на ній тільки пару раз в тиждень – в болото за чорницею та на луг на сінокіс, іноді в найближче місто. Взимку зберігалася в гаражі, тому за цілих 20 років експлуатації пробіг був щось близько 50 тис.

км, і тільки недавно при інтенсивній експлуатації розміняла сотку.

Що ж ми побачимо в салоні? Стандартний набір: спідометр, тахометр (на мою думку, напевно, зайвий, хоча, може, хтось і користується), лічильник добового пробігу і – борткомпьютер! А що? Час показує, температуру теж, значить, може називатися борткомпьютером! Був ще кондиціонер, тільки там присоска від часу розсипалася, і він злетів із скла. Після поломки кондиціонера від клімат-контролю залишилося тільки 2 режими: влітку – жарко (грубка вимкнена) і дуже жарко (грубка включена, щоб радіатор не скипів); взимку – холодно і тепло (гріє чудово, нарікань ніяких – скла принаймні не замерзають зсередини).

Ах так, ще магнітола. Ніякої штатної акустики передбачено не було, посадочне гніздо було міцно забито заглушкою. Меломанів і «штовхачів» акустики прошу не турбуватися – хто на зорі комп’ютерної ери слухав CD через комп’ютерну пискавку, тому не потрібні колонки в багажнику і «усилок» на місці пасажира. Хвилю ловить, касети не жує, от і добре.

Уважний і прискіпливий читач, можливо, розгляне сміття на килимках. Але я на цій машині не дівчаток знімаю, а по лісах або полях батьківщини прогулююся. Буває, що і по конкретної бруду.

З плином часу і від соляного туману бампери проржавіли наскрізь, і оскільки функція у них декоративна – поставив пластмасу, все одно ні те, ні інше від удару не врятує. Штатну алюмінієву решітку теж зняв і замінив на пластик. Агресивний дизайн – це у Mustang, ну ще у Dodge Avenger. Але ніяк не при «німців»!

У багажнику все на своїх місцях, і найголовніше – запаска не під черевом! Хто хоч раз пробував поміняти колесо у деяких іномарок в сніговій каші або осінньо-весняному бездоріжжю – не раз недобрим словом згадував «геніальних» розробників, що помістили запасне колесо поруч з глушником. Ну, може, за кордоном дороги шампунем миють, не знаю.

Тут і насос – перед кожною поїздкою перевірити тиск і підкачати. У безкамерних шинах тиск тримається роками, а в радянських камерах – приблизно тиждень. Лопатка – щоб відкопатися, в основному зі снігу.

Порада

Таких пісків, щоб загрузнути, останнім часом не траплялося. Місткість багажника – два мішка. Або три, якщо прибрати.

На дах ще пара-трійка мішків поміститься (я бачив, як закинули п’ять – по-моєму, перебір).

Під капотом – полуторалітровий движок. Вистачає, щоб по трасі везти 4-5 чоловік зі швидкістю під 110 км / ч. Більше – страшно, ще шасі з-під кузова полетить.

Витрати невеликі. Раз на рік заливаю 4-літрову каністру нафтановского масла 15W-40, міняю масляний і повітряний фільтри. Років 7 тому була замінена підвіска і вдруге переварені пороги з багажником + антикор днища + фарбування. За все під 7 сотень, здається. Важливий аспект: стійкість металу до корозії менше, ніж у консервної банки.

Цей автомобіль – непогана підмога для бажаючих навчитися загортати кріплення наосліп, відкручувати «прікіпевшіх» гайки, оволодіти майстерністю зварника і маляра.

Модель виходила з конвеєра протягом 30 років – мало хто може похвалитися такою живучістю.

З одного боку, стабільний попит (вже навіть дефіцит), немає потреби турбуватися про збут продукції, вузли і агрегати практично повністю взаємозамінні з іншими моделями, а з іншого – без конкуренції повна відсутність прогресу.

Хтось дуже далекий від науки механіки доводив, що для комфортної їзди потрібен мотор під дві сотні «коней» і обсягом за 3 літри, та щоб до сотки розганяв за 7 секунд.

Зверніть увагу

Це щоб найпершим рвонути зі світлофора в годину пік? При середньоміського швидкості по Мінську 22-26 км / ч? (Якщо їздити рано-рано вранці і пізно-пізно ввечері, потрапляючи в «зелену хвилю», то можна і все 30 км / год !!) Ну зірвався першим, покидали з ряду в ряд, першим прийшов до наступного червоному світлофорі, півхвилини ще почекав … Не скажу за весь місто, але по проспекту Незалежності від Жовтневої площі до вулиці Філімонова як ні стартуй, як не «Шахи» – відрив буде плюс-мінус корпус-два. Часто такі «шахісти» -стрітрейсери і створюють пробки, заїхавши кому-небудь в борт на перехресті.

Для порівняння – ЗАЗ-965 при об’ємі двигуна 0,9 літра і потужністю в 27 л. с. розганявся до 90 км / год, а у броневичка часів Великої Вітчизняної з об’ємом мотора 3,2 літра – всього 50 «коней». Менше, ніж у «Жигулів»! Різні машини, різні завдання – не робіть культу з літражу!

Побутує така думка: «Брати тільки не дизель, тому що в салоні і під капотом соляркою пахне». Скажу по секрету: якщо в салон вантажити каністри з бензином, то він просочиться парами гірше, ніж у випадку з соляркою.

А якщо з-під капота доноситься запах палива – не важливо, дизельного або бензинового, – потрібно негайно усунути текти, інакше в далеко не прекрасний момент спалахне будь здоров! Єдиний недолік дизельного двигуна – взимку наша так звана «арктична» солярка (за стандартом температура замерзання – мінус 50 градусів за Цельсієм) реально замерзає при мінус 25. Причому не загусає, не досягає граничної температури фільтрування, а конкретно перетворюється на лід!

Ще один міф: «Машина однозначно повинна бути нова, тільки з салону, тому що гидую брати б / у». Що ж, і така філософія має право на існування. Нехай це «новье» через пару-трійку років розсиплеться на порох, а рівне по ціннику, але б / у проїздить трикратно свій ресурс при гарному догляді? Я ні за що не агітую, все одно будуть і салони, і Автохаус старих машин.

З правилами участі в конкурсі «Авто моє» і списком автомобілів, огляди яких були раніше опубліковані або готуються до публікації, можна ознайомитися тут.

“Тази валять! Екстремальні “Жигулі”, снідають спорткарами

Продукт сумнівної якості раптом перетворився на джерело найпотужнішого фан-фактора і спосіб самовираження? А чому б ні! Деякі модифіковані “Жигулі” викликають повагу і нашу розповідь про них. Дивіться і не дивуйтеся!

Ви хотіли екстрим? Отримуйте: чорна жахлива “сімка”, підготовлена ​​для дрег-рейсингу і відмінно справляється з поставленим завданням по знищенню зарубіжних спорткарів.

У цього дорожнього “Стелса” доопрацьований вазовский двигун з турбонагнітачем, що розвиває, за деякими даними, понад півтисячі “коней”. Коробка передач теж вітчизняна, але модифікована. Їде автомобіль страшно. Страшно швидко! Чверть милі він проходить приблизно за 11,6 с. Максимальна швидкість – 240 км / ч.

Як виглядає “тазоклассіка”, побудована з душею? Саме так! Ця бежева красуня нам страшенно подобається, і вона гідна вашої уваги. “П’ятірка” 1992 року народження модифікована дуже акуратно і комплексно. Власнику з нею пощастило – до 2014 року седаном володів дідусь і стан було відповідним: вкладатися в реставрацію кузова не довелося.

Під капотом – краса як технічна, так і естетична. Двигун “один і шість” нафарширований короткими шатунами і клапанами, має інший распредвал і колінвал, збільшену ступінь стиснення під 95-й бензин і інші апгрейди. Підвіска повністю перелопачено, а штатні гальма замінені на механізми від 2112.

Схоже, що ці “Жигулі” вміють їздити! А ще тут гвинтова блокування диференціала. Власнику наш респект!

“Таз” радує наше око! Але ж колись це була абсолютно звичайна “п’ятірка” кольору кварц. Зовнішній тюнінг з агресивно розширеними колісними арками, що створюють такий собі трековий образ, може здатися злегка надмірною, але в даному випадку його виправдовує відмінна технічна підготовка.

Перелік нововведень ширше, ніж меню в ресторані! Мотор об’ємом 1,7 л “підгодовані” полегшеними клапанами і більш продуктивними форсунками. Крім того, встановлено распредвал з більш “злим” профілем кулачків. У підвісці не залишено каменя на камені, а гальмівна система включає в себе 14-дюймові диски Brembo і супорти Proma.

Так, зрозуміло, застосована блокування диференціала і коротша головна пара.

Де ж турбомонстри, запитаєте ви? А ось, будь ласка! Задиратися на світлофорах з цієї ядерної “морквиною” не радимо, тому як тут двигун з “равликом” плюс маса інших доробок.

Порада

У паспортних даних на Drive2 значиться 1,7-літровий агрегат потужністю в 400 “коней”! Навіть якщо віддача скромніше, супернику шаленою “копійки” може виявитися не так-то просто її об’їхати. І, звичайно, другий козир спорткара – зовнішність. Зразкова лаконічність в поєднанні з агресією. Лайк однозначно!

Подібні речі в народі іменують не інакше як “чума”, і ми з подібним визначенням цілком погодимося! Дрифт-мобіль побудований з “п’ятірки”. Про бюджет вкладень краще навіть не питати, благо творець автомобіля стверджує, що сума йому невідома.

Головне, звичайно, результат, який виправдовує вкладення! У числі доробок 1,6-літрового двигуна числиться турбонагнетатель з тиском в 1,3 бару. Потужність – 250 “коней”! Підвіска у “Злидня” повністю перероблена.

Цей “Таз” знає, як валити боком!

Наостанок ще одна “п’ятірка”, неспроста прозвана “червоною кулею”. Давати оцінки екстер’єру не будемо, а краще заглянемо під капот, де живе механічний нагнітач від Mercedes-Benz.

Вид “м’ясорубки” на тлі 1,7-літрової “четвірки” вражає, та й відповідний ефект є – повністю модифікований агрегат генерує дві сотні “коней” і дозволяє досягати сотні за 6,2 с. Максимальна швидкість перевищує 200 км / ч.

Під неслабкий потенціал доопрацьована підвіска, посилений кузов і встановлені більш потужні гальмівні механізми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…