Одним з популярних способів виготовлення саморобної електролебідки, є використання автомобільного стартера. На цьому пристрої встановлено потужний тяговітий електродвигун з напругою живлення 12 вольт, що дозволяє застосовувати лебідку на позашляховику.

При виготовленні слід пам’ятати про обмеження:

  1. Стартер розрахований на короткочасну роботу. Це зовсім не означає, що він негайно згорить при тривалому навантаженні, але корпус двигуна не забезпечує достатнього охолодження обмотки. Якщо ви плануєте використовувати лебідку регулярно, і періоди роботи будуть великими – слід подбати про додаткове охолодження. Наприклад – наварити на корпус алюмінієвих куточків як ребер охолодження;
  2. Автомобільний стартер запускається за допомогою втягуючого реле з Бендиксен. Соленоїд для лебідки не потрібен, а от контактний пускач не завадить. Струм на контактах буде великим, і краще залишити штатну схему включення. Залежно від використовуваного редуктора, Бендикс слід зафіксувати зварюванням в положенні максимального зачеплення або видалити з втягуючого реле;
  3. Редуктор для лебідки можна виготовити самостійно, або підібрати від електроінструменту відповідно до необхідного навантаження.

Як зробити лебідку з стартера

В якості вихідного донора візьмемо стартер від «Жигулів». Він досить надійний, і в той же час має компактні розміри. Ще один плюс такого вибору – ВАЗОВСКИЙ стартер можна знайти практично даром на будь-який розбиранні вітчизняних авто.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

На кресленні видно пристрій і складові частини стартера. У верхній частині – втягуюче реле з силовими контактами. Їх можна використовувати, якщо передбачаються великі навантаження на лебідку. Зліва – механізм Бендикс, який необхідно видалити разом з конусним кожухом.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Оскільки мова йде про компактний малопотужний механізм, робити редуктор для лебідки з шестерні маховика не має сенсу. Досить підібрати вузол від великої дрилі. Знайти його також не складе труднощів, оскільки інструменту зі згорілим двигуном на блошиних ринках більше, ніж зі зламаним редуктором.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Особливих вимог до редуктора немає, головне – щоб діаметри більш-менш підходили.

Для нашого пристосування, зрозуміло, потрібно зниження оборотів.

Корпус Бендикс відокремлюємо від лебідки, і у нас залишається лише електродвигун з валом ротора. Сполучення вала редуктора з відповідною частиною стартерного мотора має багато способів – від банального електрозварювання до виготовлення перехідної муфти зі шплинтами.

Якщо необхідно збільшити передавальне відношення, можна використовувати стартер з планетарним редуктором. Пристосувати його до вашої конструкції не набагато складніше, ніж з’єднати вали безпосередньо, а корисна потужність лебідки істотно зросте.

Для захисту оператора від обертових частин, простір між редуктором і двигуном закривається трубою підходящого розміру, можна з пластика. Кожух не несе силового навантаження, тому корпус редуктора обов’язково повинен бути міцно з’єднаний з корпусом двигуна.

Прості шпильки з різьбленням тут не підійдуть, над конструкцією необхідно попрацювати. При цьому корпус повинен бути розбірним, для періодичного огляду та обслуговування (очищення, змащення) підшипників двигуна і механізму редуктора.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Далі виготовляємо барабан. Зробити його в домашніх умовах можна зі шматка сталевої труби діаметром 120-180 мм, і листового заліза 2-3 мм завтовшки.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Вирізаємо круглі щоки і приварюємо їх до труби. У центрі кожної боковини свердлимо отвір для силового валу.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Силовий вал з робочою шестернею, в даній конструкції запозичений від списаного механізму електрифікованої засувки, які застосовуються на газо-нафтопроводах. Обов’язково використовуйте штатну пару шестерень, інакше складно буде створити пару основної зірочки з виходом редуктора.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Всі елементи повинні бути надійно зварені між собою, будь-яка слабина рано чи пізно дасть тріщину, і конструкція розвалиться в найвідповідальніший момент.

Як станини використовується швелер або сталева смуга завтовшки не менше 5 мм. Елементи лебідки не повинні мати люфтів один щодо одного.

Бічні стінки робляться з листового заліза 3-5 мм. Більш тонкі листи можуть деформуватися при натягуванні троса під навантаженням.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Найвідповідальніша частина – кріплення осі барабана. Для цього використані потужні підшипники з подіумами від якогось механізму часів СРСР. Знайти такі запчастини можна на пунктах збору металобрухту або в цехах занедбаних заводів.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Подіуми приварюються до бічних стінок. Якщо вам вдалося знайти тільки підшипники – приварюють зовнішню обойму. З механізмом кочення нічого не трапиться, просто не можна буде підшипники замінити.

На станину кріпимо редуктор таким чином, щоб його шестерня входила в зачеплення з силової шестернею на валу барабана. Нагадуємо, що з самого початку у нас був комплект з вала і комплекту шестерень. Між стінками встановлюємо вушко – поводок для троса.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

З’єднуємо редуктор з електромотором від стартера, наводимо лебідку в благовидий вид: зачищаємо болгаркою зварні шви, прибираємо іржу, покриваємо інструмент фарбою.

Конструкція пройшла випробування на підйомі важких предметів до 200 кг. В даному варіанті використовується два редуктора – від електродрилі та саморобний з газової електро засувки. За відчуттями – тяги вистачить ще на 100-150кг.

  • Якщо встановити стартер з власним планетарним редуктором, передавальне число якого додасться до двох існуючих – можливості пристосування збільшаться вдвічі.

Обов’язково передбачте можливість переполюсовкі живлення лебідки. Реверс в таких пристроях необхідний. Оскільки це звичайний автомобільний електромотор – при зміні «+» на «-» зміниться напрямок обертання валу.

Силовий пускач нехай буде старим, від втягуючого реле. А стартові кнопки підійдуть від древніх електромеханічних пристроїв. У кнопочному блоці можна передбачити зміну полярності.

Зверніть увагу

Якщо лебідка використовується в автомобілі – не підключаєте її до штатного акумулятора з вимкненим двигуном. При гарному навантаженні ви посадите АКБ за 10-15 хвилин.

Габарити дозволяють розмістити лебідку на бампері підготовленого до бездоріжжя позашляховика.

Лебідка, зібрана своїми руками – ціна питання

При наявності власного гаража або сарая з мотлохом, що накопичилося за кілька років домашнього слюсарного творчості – вартість виробу визначає ціна балончика з фарбою для фінальної доопрацювання.

А в принципі, компоненти такі:

  • Стартер від автомобіля ВАЗ 2101 без планетарного редуктора (справний, валявся в гаражі);
  • Редуктор в корпусі від електродрилі вітчизняного виробництва (придбаний на блошиному ринку за еквівалент вартості 0,5 горілки);
  • Обрізок водопровідної труби, знайдений в сараї;
  • Метал для станини, стінок корпусу, барабана. Також знайдений в сараї;
  • Ось барабана – придбана в пункті прийому металобрухту за гроші;
  • Трос і гак куплений в магазині товарів для туризму.

З урахуванням вартості нової лебідки – ціну питання можна визнати нульовий. При цьому за безпеку пристрою може поручитися власник. Кожна деталь і зварної шов перевірений особисто виробником.

Ще один варіант лебідки з стартера для господарських потреб

Для виготовлення знадобляться:

  • Автомобільний стартер б / у з справним мотором;
  • Маховик з шестерінкою;
  • Сталевий колісний диск, або два гальмівних диска – для виготовлення барабана;
  • Потужний підшипник з подіумом (підійде б / у маточина в зборі);
  • Куточки, швелера – для виготовлення станини;
  • Інструмент звичний – болгарка, зварювальний апарат, дриль.

Стартер можна взяти від «Жигулів», якщо вам не потрібно переміщати вантажні автомобілі. Інші елементи конструкції, – які знайдете. В даному випадку використовувався маховик від «Газелі», маточина і ШРУС від ВАЗ 2108, гальмівні диски від нього ж.

  1. Диски скручуємо між собою у вигляді барабана для троса,

інші елементи конструкції відтворюють збірку осі переднього колеса. З тією лише різницею, що корпус маточини буде приварений до станини лебідки, а на «гранату» ШРУСа прикріплена шестерня маховика.

Станина вариться з потужного швелера і куточків. На цьому елементі конструкції немає сенсу зупинятися, хіба що звертаємо увагу на міцність.

Готову конструкцію з барабана і опорного підшипника приварюють до станини. Зверніть увагу, що вся силова частина тримається на одній опорі. Нічого страшного в цьому немає, ступичний вузол витримує такі навантаження постійно.

Зовнішню «гранату» ШРУСа приварюють до маховика. Якість зварювання повинно бути високим, оскільки цей вузол буде сильно навантаженим. В даному варіанті використовувалася архітектура шестерні. Муфта Обточити під посадочне місце ШРУСа.

«Сім раз відмірявши», приварюють вушко для кріплення корпусу стартера.

Конструкція готова, можна приступати до випробувань. Бендикс втягує реле мають бути заблоковані в положенні максимального зачеплення. Це можна зробити за допомогою зварювання. Саме реле виконує функцію пускача.

Приємною особливістю даної лебідки є наявність реверсу. Переключивши полярність на харчуванні – ми можемо запустити стартерний мотор в зворотну сторону. Конструкцію пускового механізму з реверсним ходом можна виконати за допомогою силових реле.

Передавальне відношення пари стартер-маховик настільки велике, що вам не доведеться винаходити саморобний редуктор для цієї лебідки.
Конструкція показала себе, як незамінний помічник у гаражі і на присадибній ділянці.

Як Встановити Лебідку На Уаз 469

Призначена для установки лебідок 5000-12000. Кріпиться на передню частину рами автомобіля, для чого використовуються вже наявні штатні отвори.

Майданчик можна встановити як при наявності штатного бампера (виключаючи Hunter з пластиковим бампером), так і при використанні силових виробів Автовентурі-РИФ, якщо вони не оснащені майданчиком під лебідку спочатку (зокрема RIF012071).

важливо

Якісна сталь і полімерна порошкове забарвлення гарантують високу корозійну стійкість при будь-яких умовах експлуатації (гарантія на барвисте покриття 2 роки при відсутності механічних пошкоджень).

Вся пропонована інтернет-магазином www.uazzz.ru продукція сертифікована, відповідає вимогам сучасних російських автомобільних технічних регламентів. Дотримані всі параметри, необхідні для безперешкодного проходження процедури офіційного внесення змін у конструкцію транспортного засобу.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

– Вставити бампер в кронштейн, поєднавши отвори в кронштейні з отворами в бампері

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

  • – Встановити бампер з кронштейном на лонжерони рами
  • – У зазор між нижньою полицею бампера і куточком кронштейна, встановити за місцем отворів шайбу з комплекту поставки
  • – Встановити буксирні гаки на кронштейні на штатне місце

– Закріпити бампер, кронштейн і буксирні гаки до лонжеронів рами, до верхньої полиці 6 болтами з комплекту поставки, до нижньої полиці 2 болтами. Момент затягування гайок 40. 60Н * м

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

– Встановити лебідку за допомогою болтів і гайок.

– Перед початком роботи лебідки підключити силовий кабель до плюсової клеми акумулятора (мінус йде по масі

Яку лебідку вибрати для Уаза # 8212 огляд популярних моделей

Електрична лебідка на автомобілі є додатковим обладнанням. Це спеціальний пристрій для переміщення і підняття вантажів, воно служить для витягування застряглого в грязі автомобіля.

Взагалі, лебідки бувають трьох видів: механічні, ручні, електричні. З усього цього ряду зрозуміло, що вибирати рекомендується лебідку з електричним приводом. Тому як при нагоді роботи буде менше.

На сьогоднішній день на ринку величезний кількість подібних пристроїв, недосвідчений покупець може прийти в замішання, яку марку лебідки віддати перевагу.

Обмовитися варто відразу, на УАЗ-469 встановлюється лебідка тяговим зусиллям 5 і вище тонн. Це оптимальний тоннаж для витягування автомобіля з «засідки», лебідка меншим зусиллям просто не зможе допомогти своєму власникові в складній ситуації.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

  1. Комплектації # 171 лебедя # 187
  2. У комплектацію додаткового обладнання електричної лебідки входить:
  3. • сама тушка пристрої,
  4. • трос, намотаний на барабан,
  5. • гак,
  6. • джойстик
  7. • пульт дистанційного керування
  8. • важіль перемикання ходу
  9. • блок соленоїдів
  10. • тросоукладочние ролики (їх називають губки)
  11. • болти кріплення
  12. • Інструкція по використанню
  13. додаткових аксесуарів в стандартний комплект не входить, тому, якщо ви вирішите, що без коррозащітной стропи або блоку поліспаст вам не обійтися, купуйте їх окремо.
  14. Зрозуміло, ніяких вм’ятин і інших візуальних дефектів бути не повинно.
  15. Марки електричних лебідок
  16. WARN і RAMSEY

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

До популярних марках можна віднести лебідки американського виробника – WARN і RAMSEY. Ці лебідки надійні, перевірені часом і силою. Як правило, їх встановлюють на автомобілі, які постійно беруть участь у змаганнях.

# 171 Американці # 187 відмінно зарекомендували себе у важких умовах експлуатації, вони крутять трос без будь-якого перегріву корпусу і редуктора, що особливо важливо в жорстких часових умовах.

Американські лебідки є найдорожчими на ринку, в середньому, ціна такого агрегату для УАЗ-469 варіюється в межах 40-90 тисяч рублів. Незважаючи на таку високу цінову планку, WARN і RAMSEY працюють більше семи років, що безпосередньо підтверджує їх якість і надійність.

COME UP

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Електричні моделі марки цієї марки виробляють в Тайвані, це розумна заміна WARN і RAMSEY за привабливою ціною. Такі лебідки працюють у важких умовах без поломок протягом п’яти років, допомагаючи своєму власникові в важких ситуаціях.

Середня вартість COME UP на російському ринку складає 30-35 000 рублів, що поряд з якістю грає важливу роль при виборі покупця. Мінусів у експлуатації цієї лебідці власниками не виявлено, відгуки про неї тільки позитивні. Однак 30-40к рублів для багатьох є сумою, що перевищує ліміт на покупку # 171 лебедя # 187 і тоді # 8212 наступний варіант.

ELECTRIC WINCH

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Ще одна популярна і найдешевша в своєму сегменті. Мабуть, сама що купується в даний момент в Росії, адже її середня ціна складає всього 15 000 рублів. Лебідка надійна, вона ідеально підійде для експедіціоннік, тій людині, яка вважає за краще полювання і риболовлю змагань.

Єдиний мінус, який відзначили власники – недостатня кількість мастила в редукторі. Рекомендація фахівців – розібрати самостійно редуктор лебідки і додати солідолу.

Рекомендації по установці і експлуатації

Як правило, установку додаткового обладнання слід проводити в спеціальних майстернях. Якщо такої можливості немає, встановити лебідку на автомобіль можна і самостійно, без допомоги фахівця. Ось деякі поради по монтажу додаткового обладнання:

  • Визначити місце розташування лебідки. Тобто вирішити, де вона буде встановлена ​​спереду або ззаду автомобіля.
  • Підготовка майданчика під лебідки починається з вибору шматка швелера. Цей шматок повинен ідеально встати в раму авто.
  • Установку лебідки проводимо на болти, які входять в комплектацію. Щоб не пошкодити лебідку при затягуванні болтів, розміщуйте останні на куточках.
  • Встановлюйте лебідку прямо, вона не повинна бути під кутом, інакше є ризик зламати агрегат навпіл при витягуванні автомобіля.
  • Бувалі рекомендують прибирати штатний генератор і замінювати його генератором від автобуса «Бичок». 90 приміщення повинна бути захищена генератор Бичка дозволить провести витягування автомобіля без ризику посадити акумулятор.
  • При намотуванні троса на барабан стежте за тим, щоб трос лягав рівно, таким чином, ви продовжите його термін служби.
  • Блок соленоїдів рекомендується прибрати під капот, а краще відразу в салон. Як варіант – ваш автомобіль поїде по калюжах і затонів, а при намоканні блок замкне.
  • При роботі лебідки на середину металевого троса завжди кидайте куртку або щільну ганчір’я. Трос при навантаженні може порватися, і добре, якщо обійдеться без травм.

На цьому, мабуть, все. Звичайно, кожен власник УАЗ-469 сам вирішить для себе, яку лебідку купувати, сподіваємося, що дана стаття допоможе вам краще зорієнтуватися в світі додаткового обладнання «уазовода».

Інші огляди шин і дисків:

Все про тюнінг

Як встановити лебідку на УАЗ 469

Головним завданням лебідки є буксирування автомобіля або іншого важкого вантажу за допомогою намотування троса. Вона є невід’ємною частиною кожного автомобіля, водії яких часто їздять по бездоріжжю, виявляються в екстремальних умовах або живуть в місцях, де часто дороги розмиваються дощами.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Так як більшість водіїв УАЗ – це саме ті люди, які вважають за краще екстремальну їзду, то установка лебідки для них є першочерговим завданням. Щоб уникнути проблем, які часто виникають з даними механізмом, при покупці слід звернути увагу на деякі параметри лебідки.

Як вибрати гарну лебідку на УАЗ?

УАЗ – універсальний позашляховик. Саме тому для нього підійде абсолютно будь-який тип лебідок: автоматичний, ручний або напівавтоматичний (комбінований). Однак, головні особливості механізму все ж мають вагоме значення і стоїть розглянути кожен з них.

Вантажопідйомність лебідки для УАЗ

Спершу визначимо умови, в яких буде використовуватися пристрій і його потенційну вантажопідйомність. Подумайте, в яких умовах буде експлуатуватися лебідка на УАЗ.

Це можуть бути екстремальні поїздки по бездоріжжю, туризм, полювання або риболовля. Також це можуть бути особисті потреби, на кшталт транспортування важких вантажів або буксирування автомобілів.

Деякі автолюбителі встановлюють на УАЗ лебідку тільки для того, щоб додати автомобілю більш агресивний вигляд.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Всі сучасні лебідки для автомобілів мають такий параметр, як індекс вантажопідйомності. Він позначає гранична вага, який здатна витримати лебідка.

Більшість лебідок мають схожі параметри в цьому плані, так як оснащені приблизно однаковими двигунами.

Вони здатні буксирувати вантаж, вага якого знаходиться в межах 3500 – 5500 кг, а індекс їх вантажопідйомності дорівнює приблизно 10 тисячам одиниць.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Часто для УАЗ ставлять невеликі лебідки, вантажопідйомність яких порівняно невелика (з індексом 6-7 тисяч). Однак, такі механізми іноді не здатні навіть витягнути джип, який застряг в невеликій ямі.

Ніхто не може знати напевно, в яких умовах виявиться автомобіль, тому зайві кілька тонн вантажопідйомності лебідки ніколи не завадять.

Радимо проводячи тюнінг УАЗ 469 зупинити свій вибір на механізмах, індекс вантажопідйомності яких перевищувати 7000.

Якщо ви хочете брати участь в спортивних змаганнях, то краще взяти лебідку могутніше. Тут час грає ключову роль, тому краще розглядати пристрої з вантажопідйомність від 9 тис. Одиниць. Для особистих потреб в господарстві цілком вистачить лебідки з індексом від 5 тис.

Сумісність лебідки і УАЗ 469

Також дуже важливу роль грає сумісність УАЗика і лебідки. Мова йде про співвідношення ваги автомобіля і вантажопідйомних характеристик лебідки.

УАЗ належить до автомобілів середньої вагової категорії, тому не варто встановлювати на нього механізм, який призначений для більш легких автомобілів. Більш того, лебідки для більш важких автомобілів підійдуть набагато краще.

Порада

Запас потужності ніколи не стане зайвим, а ось недостачу компенсувати навряд чи вдасться.

При виборі лебідки краще не перестаратися, так як більш потужні пристрої мають великі вага і розміри. Зайва вага створює додатковий тиск на вісь автомобіля, що може негативно позначитися на його технічний стан і експлуатаційних характеристиках.

Які ціни на лебідки для УАЗ

Тут не можна сказати нічого конкретного. Діапазон цін починається від 2 тис рублів і закінчується десятками тисяч. Варто розуміти, що не обов’язково найдорожча лебідка для УАЗ буде найкращою.

Робіть вибір, грунтуючись на тих особливостях механізму, які важливі саме для вас. Лебідки вітчизняних виробників нічим не гірші за імпортні і часто коштують набагато дешевше.

Найкраще зупинити свій вибір на ідеальному співвідношенні ціна # 92 якість.

Знімна лебідка на УАЗ-31512

Поїздивши якийсь час з ручною лебідкою ЛР-1.6-9. усвідомив для себе наступні її недоліки: важко розгортати і згортати, пружну трос може заплутатися при відпуску барабана без блоку лебідкою дуже важко користуватися, а з блоком залишається всього 4.

5 м троса, що дуже мало перекіс барабана, обумовлений вогкістю конструкції, призводить до закушування троса механізм лебідки та її промаслений трос неминуче забруднюються в роботі, що аж ніяк не кращим чином позначається на її ресурсі маніпуляції з лебідкою віднімають багато сил.

Крім цього було зазначено наступне:

лебідка потрібна нечасто, найчастіше заздалегідь відомо, що вона не буде потрібна випадків, коли доводилося витягувати машину вперед і назад, було приблизно порівну.

Тому, було вирішено перейти на використання електричної лебідки в варіанті на знімній майданчику. Оскільки задній бампер у мене вже був, то рішення кріплення майданчика було знайдено швидко.

Суть рішення полягала в тому, що майданчик мала одягатися на бампер так, як швелер більшого розміру одягається на швелер меншого розміру.

Фіксувати майданчик до бампера передбачалося двома сталевими пальцями, що проходять через полки обох швелерів.

Задній бампер. Після не надто вдалого вивішування домкратом на штатному відбійнику виникла необхідність зробити щось солідніше.

Рішення придумалося таке: два відрізки швелера 8 (з паралельними гранями полиць), розгорнутих полками тому, встановлюються кожен на дві точки: встик до торця лонжерона і V-подібний кронштейн, закріплений в штатних отворах задньої поперечки.

Обратите внимание

Такое решение позволяет: обеспечить некоторый отступ назад по сравнению с решением в виде надетого на торцы лонжеронов швеллера 10 не мешает борту полноценно откидываться (не мнет госномер)

Повернутый полками назад швеллер позволяет обеспечить более высокую прочность конструкции при ударе в край.

Монтаж швеллера к торцу лонжерона рамы изначально осуществлялся посредством переходного уголка 50х50х5, крепящегося через штатные отверстия в лонжероне и через отверстия в стенке швеллера.

V-образный кронштейн был изготовлен из полосы 80х8 путем ее сгибания и сверления необходимых отверстий. Конструкция кронштейна треугольником позволила получить необходимую жесткость.

Задний противотуманный фонарь пришлось перевесить ниже через S-образный кронштейн.

У зв’язку з установкою лебідки, лівим бампер довелося трохи доопрацювати. Оскільки не було впевненості в тому, що V-подібний кронштейн не почне тягнутися під навантаженням, отвори під пальці в бампері свердла з такого розрахунку, щоб основне навантаження лягло на кріплення бампера до лонжерону.

Кріплення самого лівого бампера було посилено. Так зовні лонжерона рами з’явився куточок, закріплений на лонжероні тими ж двома болтами, що і куточок зсередини, а зсередини куточок 50х50х5 був замінений куточком, зробленим з швелера 12 (з-за товстої полки і довгою стінки).

Крім того, тепер внутрішній куточок кріпився до лонжерону не через два, а через три отвори (третій отвір мається на ньому штатно, але голову болта під нього довелося підпиляти). Стінка бампера отримала посилює накладку зі смуги 80х8.

важливо

Також були посилені місця потенційного згину на V-образному кронштейні і місце кріплення до нього бампера, а також на поперечині рами зі зворотного боку під гайками.

Саморобна лебідка з тріскачки

Лебідка є механізмом, який широко використовується в багатьох сферах жізні.Прінціп її дії полягає в передачі тягового зусилля від приводного барабана за допомогою гнучкого елемента (ланцюга, троса, каната).

Залежно від джерела додається сили лебідки підрозділяються на механічні та електричні. І ті, й інші можна виготовити самостійно, доклавши трохи зусиль і терпіння.

  • Саморобна лебідка з тріскачки
  • Досить часто виникає потреба в піднятті важкого вантажу і фіксуванні його в такому положенні.
  • Це може бути, наприклад, масивна кришка в підвал або великі частини від автомобіля.
  • Справитися з таким непростим завданням вам допоможе саморобна лебідка з тріскачки .
  • Найчастіше для виготовлення саморобних лебідок з тріскачки використовують черв’ячний механізм від ЗІЛа – він найбільш компактний і може витримати вагу до півтонни.

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Тріскачки від КамАЗа і МАЗу здатні витримати вагу до двох тонн і більше.

Це найкращий варіант лебідки для домашнього застосування. Солідна вантажопідйомність при необхідності дозволить впоратися з порівняно великими вантажами. Їх підйомом або перетягуванням. Розглянемо покроково весь процес творення лебідки з камазівські тріскачок.

  1. Для виготовлення вантажопідйомного пристосування такого типу знадобитися:
  2. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  3. Дві задні тріскачки автомобіля Камаз: ліва і права
  4. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  5. Гаки для буксирування в кількості 2шт.
  6. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  7. Трос діаметром 4-5 мм.
  8. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  9. Кулак для разжіманія гальмівних колодок на автомобілі Камаз
  10. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  11. Болт для кріплення гака
  12. крок №1
  13. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  14. Розберіть гальмівні тріскачки, вийнявши з них все, крім шестерні, як зазначено на фото.
  15. крок №2
  16. Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Далі з разжимного кулака зріжте собачку і за допомогою кутової шліфувальної машинки, в народі іменується болгаркою наріжте шліци, ідентичні розташованим з іншого боку.

Ідеальним варіант буде виготовлення такого валу в умовах механічної майстерні на фрезерному верстаті.

Нарізка шлицей своїми руками зажадає уважності акуратності і дотримання правил і норм безпечного поводження з електроприладами.

  • крок №3
  • Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  • Візьміть кришки від непотрібної тріскачки б / у і виготовте дві шайби для майбутньої лебідці.
  • крок №4
  • Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до
  • Зваріть конструкцію, як зазначено на фото і просвердлите отвір по діаметру троса, для його фіксації.
  • крок №5

Встановіть тріскачки на шліци, поставте болт і повісьте на нього буксирувальний гак. Конструкцію можна посилити, надівши на болт втулку. Я це зробив за допомогою втулки з подушки двигуна внутрішнього згоряння.

  1. крок №6
  2. На вільний кінець троса встановлюємо другий буксирувальний гак.
  3. крок №7
  4. Виготовляємо і встановлюємо ручку для зручності роботи з лебідкою.
  5. крок №8

Тестуємо отриманий механізм. Лебідка готова до застосування.

При частому використанні саморобної лебідки з тріскачки черв’ячний механізм може швидко вийти з ладу, в такому випадку краще замінити шестерінки на більш міцні і зносостійкі.

Саморобна електро лебідка

  • Саморобна електро лебідка знадобиться вам в найскладніших ситуаціях.
  • Вона допоможе витягнути автомобіль з глибокої трясовини, заощадивши кошти.
  • В основу її роботи покладено принцип використання потужності усіляких пристроїв, таких як:
  • – різноманітні двигуни;
  • – генератори від тракторів;
  • – стартери, перероблені під двигуни.

Цікаво! Стартер для бензокоси, тут!

Виготовити лебідку з електричним приводом своїми руками не складно. Її ви можете застосувати для ведення домашнього господарства, наприклад, задіяти в процесі оранки присадибної ділянки, будівельних роботах, а також в будь-яких інших операціях, пов’язаних з переміщенням вантажів. Розглянемо покрокову інструкцію створення цього механізму.

Для початку потрібно визначити необхідні комплектуючі:

Електродвигун. Для домашньої лебідки недоцільно застосування надпотужного двигуна, розрахованого на трифазну мережу. Цілком достатньо невеликого движка потужністю 2,2 кВ, напругою 220 В. Пропонуємо електродвигун могутніше, ніж на відео. Практика показала, що апарат з потужністю 1,1 кВт з оранкою не справляється. А двигун 2,2 перевірений на дачній ділянці.

  1. Електромагнітний пускач ПМ2 16А, пульт, конденсатор, провід ПВС 3х1,5
  2. Редуктор 1:40.
  3. Шківа (2шт) і ремінь для облаштування передачі від електродвигуна до редуктора.
  4. Підшипник 180306 в корпусі (2шт).
  5. Вал барабана.
  6. Шлицевая частина з зовнішньої гранати (2шт).
  7. Маточина.
  8. Металопрокат різної товщини і перетину для виготовлення рами і барабана.
  9. Металовироби для кріплення двигуна, редуктора і барабана.
  10. Для виконання робіт з виготовлення механізму, вам буде потрібно: слюсарний інструмент, болгарка, дриль і зварювальний апарат.
  11. Кінетична схема лебідки з електродвигуном
  12. етап №1

Перш, ніж приступити до виготовлення рами під агрегат, потрібно накидати ескіз майбутньої металоконструкції із зазначенням розмірів.

Для цього потрібно взяти аркуш паперу і викреслити раму, після чого вимірювальним інструментом зняти всі установчі розміри і спланувати розміщення електродвигуна, редуктора і барабана на ескізі.

 Спростить складання креслення відео розміщене вище. На підставі ескізу вам буде простіше приготувати необхідний металопрокат і металовироби для майбутнього агрегату.

етап №2

З труби прямокутного перетину зварює загальну раму, на яку монтуємо електродвигун і редуктор з встановленими шкивами і прикрученим підставою з профільної труби. Для того, щоб ремінь не провисав майданчик двигуна робимо на навісах, далі точковим зварюванням приварюють навіси до рами агрегату, як показано на фото.

етап №3

Редуктор встановлюємо на куточках. Одягаємо ремінь пасової передачі і перевіряємо його натяг. Прихоплює зварюванням підставу редуктора.

етап №4

Переходимо до виготовлення барабана. З двох сторін до труби діаметром 159 приварюють металеві шайби, як показано на фото.

  • етап №5

Далі приступаємо до зварювання та збирання вала. Приварюють шлицевую частина гранати в торець вала як показано на фото і вставляємо вал всередину барабана. Набиваємо на вал підшипники і корпусу і приварюють точковим зварюванням вал до барабану. Другий шлицевую частина гранати приварюють до валу редуктора.

етап №6

Виставляємо барабан за допомогою підручних засобів, щоб витримати співвісність вала редуктора і барабана. Далі за допомогою куточка закріплюємо корпусу підшипників барабана точковим зварюванням.

  1. етап №7
  2. Підключаємо електрообладнання лебідки і робимо пробний пуск.
  3. етап №8

Якщо тестування пройшло вдало, відключаємо електроживлення, знімаємо електродвигун і редуктор і виконуємо зварювання стиків. Після чого ставимо на місце механізми лебідки. На барабані закріплюємо трос. З іншого боку троса встановлюємо буксирувальний гак. Саморобна лебідка з електропріводомготова.

  • Такий механізм має досить великою вантажопідйомністю, однак вимагає часу на складання і відсутності вологості.
  • Для безпечної роботи з великими вагами бажано електролебідку оснастити невеликим і простим виносним пультом.

Саморобна лебідка для господарства

Всілякі лебідки є незамінною річчю для автомобілістів. Але також успішно може бути задіяна саморобна лебідка для господарства.

  1. Тут найчастіше подібні пристрої використовують для переміщення вантажів по горизонтальній поверхні, на приклад важких колод.
  2. Часто задіють лебідки фермери, встановлюючи її над горищним прорізом, переміщаючи таким чином вантажі між різними частинами приміщення.
  3. А деякі примудряються використовувати саморобну лебідку для орання землі.
  4. Для цього її досить закріпити на краю ділянки, на кінець троса зачепити плуг і включити лебідку.
  5. Механізм тягне плуг, а людині залишається тільки задавати йому напрямок. За допомогою лебідки можна не тільки орати землю, а й здійснювати всі цикли обробки землі

Пропонуємо лебідку для домашньої роботи, а точніше для підгортання картоплі на базі болгарки. Для виготовлення практично нічого не треба. Ми представляємо її як модифікацію нашої лебідки з електричним двигуном.

Коли двигун виявився малопотужним, а нового поки мені було, з’явилася ідея переробити привід. Вирішили використовувати болгарку. Що з цього вийшло судити вам. Ми розповімо, як все ж проходила модифікація.

Почнемо з переробки рами, майданчик двигуна треба адаптувати під болгарку. Навіси та первісний вигляд майданчика залишається незмінним. Єдино її потрібно підняти на рамі куточками, щоб дати натяжку ременя.

Порада

На болгарки є різьбові отвори для кріплення ручок. Саме в них ми вставляємо болти, щоб закріпити болгарку до майданчика, додатково приварюють куточок до майданчика, як показано на фото і кріпимо електричний привід ще одним болтом.

Після чого приварюють до рами куточки і піднімаємо майданчик. На болгарку насаджує шків, одягаємо ремінь і проводимо випробування вхолосту. Далі проводимо повне тестування на картопляному полі.

Саморобна механічна лебідка

В екстрених ситуаціях на дорогах вашої незамінною помічницею стане саморобна механічна лебідка.

Вона не займе багато місця в багажнику будь-якого автомобіля і дозволить вирішити проблему без залучення сторонніх.

Для роботи такого виду лебідки потрібно тільки ваша фізична сила. Саморобна механічна лебідка працює за принципом важеля.

Докладаючи зусиль на важіль, ви намотуєте трос на вісь, і чим довше важіль і більше додається фізична сила – тим більшу вагу можна перенесуть

Лебідка допомагає вам впорається з численними складними завданнями, тому її наявність бажано у кожного практичного людини.

Але це не означає, що потрібно витрачати величезні гроші на її придбання. Конструкція лебідки досить проста і дозволяє спорудити її з підручних засобів.

  • Вам знадобиться:
  • – відрізок від труби;
  • – міцний трос;
  • – міцна палиця.
  • Відрізок труби послужить основою такої лебідки, на ньому закріплюємо трос, а ручку робимо з палиці.

Якщо відповідних палиць по близькості немає – беремо другий шматок труби і робимо ручку з нього. Ось і все – зроблена лебідка своїми руками!

При додатку зусилля на ручку трубка, насаджена на вісь, починає обертатися і намотувати на себе трос. Ось потрібно надійно закріпити, наприклад, добре вбити в землю.

І зробити це треба під кутом, щоб всі елементи саморобної лебідки НЕ зіскочили з осі під час роботи.

Саморобні лебідки для автомобіля

Сьогодні повсюдно зустрічаються погані дороги, численні ями та вибоїни, що ускладнює нормальне пересування автомобіліста.

Можна запросто застрягти десь і сподіватися на допомогу сторонніх.

Однак, вона може затримуватися, так що краще мати запасний варіант, що не залежить від зовнішніх факторів і помічників. У таких ситуаціях врятувати вас зможе лебідка.

  1. Далеко не кожен автомобіль оснащений нею, тому що високоякісні лебідки досить дорогі, а ті, що подешевше недовговічні і далеко не завжди мають потужність, достатню для порятунку серйозно застряглого автомобіля.
  2. Ось чому оптимальним варіантом вважаються саморобні лебідки для автомобіля.
  3. Такі лебідки можуть бути як простими і зробленими своїми руками максимум за 30 хвилин, так і більш просунуті, але теж саморобні.

Підібрано для вас:

Лебідка своїми руками з стартера: креслення. Як зробити лебідку своїми руками? :

Кожен автолюбитель повинен знати, яким чином самостійно може бути виготовлена ​​лебідка своїми руками. В її основу краще закласти стартер, технологія проведення даних робіт буде описана нижче.

Різновиди лебідок

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Лебідка виступає в якості найбільш популярного вантажопідйомного механізму. Її завдання полягає в переміщенні всіляких вантажів за допомогою волока в горизонтальній площині. Її можна застосовувати не тільки для того, щоб витягнути машину з грязі і піску, адже існують не тільки автомобільні лебідки, але в цій статті піде мова саме про них.

Якщо вами буде виготовлятися лебідка своїми руками, то варто знати, що дані пристосування відрізняються один від одного габаритами, технічними характеристиками, а також особливостями конструкції. Залежно від цього можна виділити кілька різновидів лебідок.

Вони можуть бути ручними, що представляють досить просту конструкцію як при створенні, так і в ході установки, вони не припускають особливих фінансових затрат і володіють незначними розмірами. Такий різновид виступає в якості найбільш трудомісткою серед інших.

Як видно з назви, подібна лебідка припускає додаток чималих фізичних сил. Даний механізм здатний працювати з вантажем, маса якого не перевищує 1 тонни, але іноді трапляються винятки, вами може бути проведена установка лебідки своїми руками.

Цей різновид виступає в ролі найбільш ідеальною, якщо говорити про різні випадки, які можуть статися в дорозі. Але не варто покладати великі надії на таку конструкцію, так як вона не покаже себе позитивно в особливо важких випадках.

механічні лебідки

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Існують механічні лебідки, які діють завдяки силі мотора. Цей варіант найбільш надійний, але автолюбителі, які активно займаються відпочинком в умовах бездоріжжя, вважають його неоднозначним. Такий різновид лебідки має високу потужність, але займає більше місця. Якщо машина при придбанні мала даний вид лебідки, то водій буде відчувати себе захищеним в складних умовах. Однак досить рідко подібні конструкції встановлюються на автомобіль, який з самого початку не має їх. Але ви можете вдатися до даного рішення, така лебідка своїми руками, креслення якої повинні бути розглянуті, може бути виготовлена.

Електричні лебідки

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Можна виділити електричні лебідки, які найбільш популярні серед автолюбителів. Обертання барабана такого агрегату відбувається завдяки дії електричного мотора, який живиться від акумулятора машини. У цьому випадку головне – не перестаратися і не витратити енергію двигуна, щоб була можливість доїхати додому. Дані пристрої найбільш практичні, а підняти з їх допомогою можна вантаж, вага якого перевищує 4 тонни. Вами може бути виконана лебідка на УАЗ своїми руками, вона стане відмінним помічником у важких ситуаціях.

гідравлічні лебідки

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Можна виділити гідравлічні лебідки, які вважаються найбільш складними агрегатами. Подібні пристосування мають насос, бак, а також приводний насос.

Самостійне виготовлення лебідки з стартера

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Лебідка своїми руками може бути виготовлена ​​досить просто. Як було згадано вище, найбільш поширені сьогодні електричні лебідки. З цієї причини варто розглянути, як з використанням найпростіших матеріалів виготовити подібний пристрій самостійно. В основі конструкції буде автомобільний стартер. Рекомендується застосовувати в роботі той стартер, який має планетарний редуктор.

Особливості проведення робіт

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і доЛебідка своїми руками може бути виконана, якщо попередньо майстром будуть підготовлені деякі інструменти і матеріали. Серед них можна виділити трос, зварювальний апарат, болгарку, сталевий лист, електричну проводку, редуктор, стартер.

Процес проведення робіт

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Збираються виробити барабан, в основі якого можуть бути труби. До останніх слід зміцнити щічки. Їх товщина повинна варіюватися в межах 5 мм. Потрібно створити майданчик, в основі якої краще використовувати листову сталь, саме на ній буде відбуватися монтаж всіх елементів. На даний майданчик належить зміцнити шайби, болти, гайки, а також посадочні місця під барабан. Використовувати при цьому слід зварювальний апарат. На наступному етапі потрібно зробити пару редуктора з барабаном, первинний вал редуктора повинен бути спрямований вгору. Варто зазначити, що в роботі може бути використаний плуг для лебідки, своїми руками таку конструкцію можна буде виготовити.

Провести сполучення стартера з редуктором потрібно за певною технологією. Спочатку потрібно монтувати перехідник, який знадобиться для установки стартера в верхній частині редуктора, після первинний вал потрібно доповнити шестернею, яка має зуб відповідних габаритів.

Якщо дані маніпуляції були проведені вірно, то при включенні стартера вал і шестерня повинні з’єднуватися з редуктором.

Коли виготовляється лебідка з стартера своїми руками, на наступному етапі потрібно надіти шестерню, в ролі якої може виступити вінець маховика, надіти його потрібно на первинний вал редуктора.

заключні роботи

На наступному етапі потрібно зафіксувати всі вузли конструкції. До стартеру підключається електропроводка і проводиться фіксація пульта управління.

Не варто забувати про те, що механізм потрібно очистити від пилу, бруду, масляних плям, а також речовин, які могли б стати на заваді роботі конструкції.

Тепер можна зробити грунтування пристрою, а після покрити його фарбою в один шар. Провести дані роботи ви можете за своїм власним бажанням.

Особливості проведення збирання

Робимо лебідку на уаз своїми руками. Покроково від і до

Лебідка з стартера своїми руками виготовляється з використанням барабана з тросом, які є головним робочим вузлом конструкції. Роботу можна буде завершити в більш короткі терміни, якщо в наявності є подібний вузол. Але барабан, як було сказано, можна виготовити самостійно, головне – використовувати для цього найбільш товсту сталь. На одну з щічок, які приварюються до труби, потрібно зафіксувати шестерню, остання буде передавати зусилля від редуктора за допомогою передавального ланцюга.

Перед тим як зробити лебідку своїми руками, потрібно врахувати, що барабан може бути виконаний з двох маточин, які можуть бути запозичені від старих “Жигулів”. Для чого буде досить зварити їх по тонкій стороні. Проводити такі роботи потрібно на оправці, тільки так вдасться поєднати осі елементів.

Коли ви вибираєте редуктор, слід керуватися думкою про те, що самостійно виготовлена ​​лебідка здатна працювати без стопора. Фахівці рекомендують використовувати в такому випадку редуктор, який застосовується для функціонування тролейбусних дверей.

Добре, якщо вам вдасться знайти такий елемент. Якщо такої можливості немає, можна зібрати конструкцію, як було сказано вище, з стартера. Якщо використовувати планетарний редуктор, то він буде зручний з тієї причини, що має незначну вагу і не займає багато місця.

Саме ці параметри приймаються до уваги, коли майстри конструюють виріб.

На закінчення

Після того як зробити лебідку своїми руками вдалося, можна на останньому етапі здійснити установку конструкції на верхню частину бампера, так як саме ця зона автомобіля має високу надійність і міцність.

В іншому випадку конструкція може не втриматися. Далеко не кожен автомобіль має міцним бампером, в цьому випадку фахівці рекомендують використовувати насадку для фіксації лебідки.

Якщо вам потрібна лебідка на УАЗ, своїми руками її можна виготовити за вищеописаною схемою.

Лебідка на УАЗ своїми руками

Водії, кому подобається активно відпочивати, частенько заїжджають на своїх машинах в такі місця, які вважаються малодоступними для простих легкових транспортних засобів.

Щоб впоратися з бездоріжжям, можна вдатися до допомоги пасажирів або сильних тягачів. А якщо дорога проходить по малолюдних місцях, і попутників немає, то всі надії покладаються тільки на власні сили.

У подібних ситуаціях непогану допомогу може надати лебідка.

Особливості лебідок

Механічний варіант цього пристрою відрізняється деякими перевагами, до яких слід віднести стійкість і велику силу тяги. Механічна лебідка працює від автомобільної раздатки, високий рівень потужності може бути досягнуто за допомогою крутного моменту.

Встановлена ​​на Уаз лебідка буває і ручної, і її показник потужності буде повністю залежимо від фізичних зусиль, які створюються водієм. Механізм влаштовується таким же чином, як і інші типи конструкції.

Зверніть увагу

Гідність в тому, що немає необхідності підключати його до автомобільних пристроїв.

Щоб лебідкою було зручно працювати, рекомендується передбачити подовжену ручку, яка і обертання спростить, і поліпшить продуктивність.

Гідності й недоліки

Монтаж даних пристроїв не завжди зумовлений їх використанням за призначенням. Лебідка може застосовуватися для буксирування важких вантажів. При цьому немає необхідності демонтувати лебідку або змінювати порядок її кріплення – досить переставити машину в місце розташування вантажу.

Наявність тяги принесе свою користь, якщо необхідно корчувати пні, перевозити колоди і брус. Лебідку заводського виготовлення можна навіть застосовувати в якості підйомного пристрою для легкових машин, яким потрібні ремонтні роботи.

Є і свої обмеження, які обумовлюються відсутністю рівня безпеки в момент роботи. У саморобних пристроях рідко встановлюється стопор, з цієї причини їх не варто використовувати, як підйомники.
Але якщо вирішено використовувати лебідку за призначенням, то для побоювань причин немає. Це пристрій, виготовлений самостійно, витягне машину з будь-канави.

Пристрій механізму лебідки

Складається він з декількох важливих елементів, які можуть відрізнятися розмірами і конструктивно:

  • Барабан. Найбільш важливий вузол, призначений для намотування троса. Виготовлятися може з товстостінної труби, і листи металу, товщина якого досягає чотирьох – п’яти міліметрів. Ряд моделей має провідну шестерню, для зниження тертя в барабан вставляють підшипник;
  • Редуктор. Найкраще встановити черв’ячний механізм, який має велике передавальне значення. Водії в якості редуктора встановлюють механізм, за допомогою якого відкриваються тролейбусні двері;
  • Пульт керування. Він повинен розміщуватися збоку від барабана. У разі, якщо трос лопне, водій не буде травмований;
  • Стартер і генератор. Потрібні в електролебідці.

Як встановити лебідку

Саморобний пристрій може встановлюватися як спереду, так і ззаду автомобіля.

Але правильніше за все, якщо монтаж проводиться на центральну частину переднього бампера на уаз 469, під лебідку він підходить найкраще. Якщо на машині коштує бампер з пластмасового матеріалу, його однозначно слід міняти.

На бампері повинна бути спеціальна площадка для лебідки, виготовлена ​​з металевих пластин. На ній розмічаються проемние точки, засверливают дрилем отвору. Майданчик встановлюється на бампер, але лебідка поки не кріпиться.

Якщо лебідка буде електричної, то слід продумати порядок її підключення до електричної мережі машини. Як правило, під’єднання виконується до клем акумуляторної батареї. Монтажні роботи завершені, можна проводити випробування.

Види лебідок за способом установки

Лебідки можуть бути стаціонарними або знімними, які встановлюються тільки в разі потреби.
Перша група монтується на передньому бампері. При експлуатації автомобіля механізм поступово забруднюється, піддається корозії, що впливає на працездатність.

Знімаються лебідки більш вигідні. Більшість водіїв на машині виконують доопрацювання, щоб була можливість використовувати лебідку спереду і ззаду. Механізм буде знаходитися в багажнику, зберігаючи свою працездатність, і встановлюватися в разі потреби.

Вибираючи лебідку, водій повинен враховувати характеристики машини. Адже не кожна заводська модель підійде до певного транспортному засобу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…