Вітаю всіх! Давно мріяв про такий девайс, як передня верхня розпірка кузова)

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Просто купити її-то немає грошей, то потрібно купувати щось більш необхідне, та й не цікаво просто так взять- купити і поставити, мені було б самому цікаво задурити з виготовленням даного девайса, ніж я і вирішив зайнятися …

Спочатку були замовлені самі чашки (робив удвох зі знайомим), плазмова різка металла.Сделани чашки з 8мм металу, відразу були обварені і расвеленни, тобто підійшли майже болт-он))

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

ліва чашка

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

права чашка

Далі були замовлені у токаря втулки для кріплення самої розпірки до чашкам (на фото вище їх видно) .Втулкі діаметром 20, з отвором під болт М12.

Як самій розпірки вибрав товстостінну трубу діаметром 20мм, щоб була одного розміру з втулками. Знадобилося в загальному 97см труби (купив з запасом 120см).

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

труба для розпірки

Ну і на минулих вихідних почав робити … Закріпив чашкі- для кріплення лівої потрібно опустити шпильки верхньої чашки амортизатора (піддомкратити машину), щоб чашка зайшла на місце, тому що через шпильки вона впиралася в гальмівний циліндр.

А права встала без будь-яких проблем, АЛЕ … Я трохи перестарався з силою, і звернув різьблення на одній шпильці, благо що зміг прогнати зверху 4 витка, і через шайби закриття … Потрібно буде змінити 1 шпильку після, благо що є вона)

Далі взявся за саму розпірку, тобто промерку, підрізування і підгонку … Вийшло в загальному так:

Середінка- 61 см (від початку загинів)

Краю-за 17.

5см (я думаю це відстань може варіюватися в залежності від кузова, але не більше 1 см) Для тих хто захоче зробити так само, то спершу намічаємо центр труби, далі вамеряем серединку (61см), і після від неї виміряємо краю. Дані розміри ідеально підходять для турбо моторів, нічого ніде не зачіпає і не заважає …Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

підігнана распорка

Після підрізування і підгонки виготовив на місця згинів “косинки” для посилення конструкції з 18мм профілю, зі стінкою 1-1.5мм, і повіз на обварка … Після трохи обробив всю конструкцію щіткою і обточити шви (але не всі, спеціально):

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

оброблена і підготовлена ​​до фарбування

Далі покраска.ізначально планував пофарбувати полімерною фарбою (порошкова), але після плюнув (т.к. Горить же в одному місці поставити швидше), купив балон фарби (Autolak, російська фірма, алкідна швидковисихаюча фарба) в червоному кольорі (під колір клапанних кришок ), тонко перегрнутовал розпірку чорним грунтом, і “по мокрому” (без просушування грунту) пофарбував … Вийшло ось так:

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

пофарбована розпірка, чашки зробив 2х кольорові

Далі, не знаю правильно я вирішив зробити таку річ чи ні, але все ж на нижню частину наліпив по контуру смужку Бітопласт:

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Бітопласт по краю

  • Ну і настав урочистий момент складання))) В результаті вийшло ось так:

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

чисто випадково натрапив на базарі на наклейку, і подумавши що розпірка відноситься до улучает характеристику підвіски, вирішив наклеїти ^ _ ^

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

  1. Разом распорка по грошах вийшла не більш 4 тисяч тенге з урахуванням всіх запчастин і бензину)) Правда болти звичайні довелося купити, а хотілося б під шестигранник, але якщо десь подвернуться- куплю не замислюючись)
  2. Можна було ще зробити одну річ, у вигляді “розпирає” болта посередині, але вирішив обійтися без нього, але робиться дуже просто (з урахуванням того що труба товстостінна), нарізається у токаря в трубі різьблення з одного боку ліва, в інший права, далі у того ж токаря замовляється сам болт, зазвичай робиться з шестигранною заготовки, аналогічно з правого і лівого різьбленням і гримни посередині (по типу пружинних стяжок), і вуаля- розпірку можна самому регулювати.
  3. Підсумок: Проїзд 2 дні-складно сказати що якось змінилося керованість машини, але ніби як то “жорсткіше” стало) Але мені все подобається, і вид непоганий вийшов, і кузову в будь-якому разі стане легше в поворотах))

П.С. Як говорітся- “хороша мислячи приходить після”, тільки після того як все пофарбував і собрал- подумав, чому ж відразу не зробив упор під гальмівний циліндр, теж думаю непогано було б) Як пишуть по отзивам- нібито педаль чіткіша стає, як небудь виберу час, та спробую зробити))

Всім успіхів на дорогах! Скоро ще будуть деякі обнови))) Поки не скажу, тому що сам в очікуванні їх)

Price tag: 1 300 ₽ Mileage: 120000 km

Розтяжка передніх стійок (установка, переваги і недоліки)

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Розпірка передніх стійок автомобіля – шматок заліза, який зараз встановлюється не тільки на спортивні автомобілі, а й на повсякденні машини. Встановити розпірку стійок своїми руками труднощів не складе, але чи буде від цього користь, і чи не стане гірше, ніж було? Все починається з питання, а яку розпірку стійок краще вибрати ? І дійсно на ринку досить широкий вибір жовтого заліза, з наклейками різних виробників або кустарного складання (до речі, при бажанні Ви можете навіть виготовити її своїми руками). Не буду заглиблюватися в цю тему, але скажу, що розпірки передніх стійок Техномастер виділяються із загального плану не тільки ціною, але і якістю продукції. Розтяжки передніх стійок Техномастер на ВАЗ 2110 буває декількох видів:

  1. Для карбюраторних двигунів (Техномастер КОД 2904.0500.04, ціна 900 рублів);
  2. Для інжекторних двигунів (Техномастер КОД 2904.0600.04, ціна 825 рублів);
  3. Для інжекторних двигунів ВАЗ 21102 limited edition (Техномастер КОД 2904.0600.05, ціна 750 рублів). За словами виробника різниця розпірки limited edition від звичайної инжекторной розпірки стійки тільки в ціні. Ця така ж розпірка, тільки з попередньої партії, конструктивних відмінностей немає;
  4. Для інжекторних двигунів з 16-клапанним двигуном ВАЗ-2112. У комплект входить додаткова штанга підвіски двигуна.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Регульована розпірка стійок , що це значить? Згодом чашки стійок зближуються і встановити нерегульовану розпірку стійок важко (отвори не збігаються на 3-8мм). Для установки доводиться піддомкрачувати обидва колеса, і застосовувати монтировку. Таким чином, регулювання на розпірці потрібна тільки для того, щоб легше встановити її на не новою машині, розтягувати і стягувати її не можна. Процес установки : Відкрутити гайки з кожної опори і встановити розтяжку. Гайки відкручуйте (ключ на 13) без остраху, що стійки проваляться, не подінуться вони ні куди. Якщо розтяжка регульована, відрегулюйте відстань між опорними пластинами муфтою до установки і фіксації, інакше зміняться кути розвалу коліс.

Купити розпірку передніх стійок Техномастер можна в інтернет-магазинах (розділ “тюнінг”).

Знову ж таки повертаючись до продукції Техномастер, на сайті бачимо переваги розтяжки передніх стійок , цитую:

  1. підвищується точність керування автомобілем в повороті;
  2. підвищується стійкість автомобіля при русі по прямій;
  3. зменшується деформація кузова при русі автомобіля на поворотах і по нерівних дорогах, що значно знижує ймовірність появи втомних тріщин на кузові.

Розтяжки пройшли цикл випробувань на АВТОВАЗі. Технічні умови на розтяжки і дозвіл на їх виробництво затверджені головним конструктором АВТОВАЗа. Схвалено «ЗА КЕРМОМ». Кінець цитати.

На сайті за кермом вдалося знайти лише статтю “ВІДПОВІДАЮТЬ ФАХІВЦІ ВАЗа”, де є відповідь стосовно розпірки стійок на десятку:

Розтяжка між верхніми опорами стійок кузова придумана спортсменами. Її почали використовувати ще на кросових “вісімка”, щоб посилити кузов при русі по бездоріжжю, стрибках з трамплінів і т. П.

Крім того, розтяжки знайшли застосування і в кільцевих гонках – для підвищення чутливості рульового управління (шляхом збільшення кутовий жорсткості кузова). Словом, це потрібно, коли машина працює в умовах позамежних навантажень.

Зверніть увагу

У автомобілів “десятого” сімейства жорсткість кузова достатня, але якщо ви припускаєте, наприклад, швидку їзду по поганих дорогах, то розтяжка допоможе продовжити життя кузову вашого автомобіля.

Недоліки розтяжки передніх стійок :

  1. На будь-якому форумі можна зустріти схожу фразу: при бічному ударі распорка порушує геометрію протилежній частині, в результаті доведеться відновити не одну, а дві сторони. Кажуть, що розпірки стійок від Техномастер на відміну від інших фірм виробників має спеціальну насічку в середині розтяжки. Вона дозволяє їй зігнуться (складеться) при бічному ударі, що не допустить пошкодження іншої чашки стійки;
  2. Розпірка заважає контролювати і доливати гальмівну рідину, але проблема вирішується установкою передньої розпірки стійок від Пріори.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Чи варто встановлювати розпірку стійок чи ні – особиста справа кожного. Можна лише сказати з упевненістю, що якщо Ви збираєтеся робити з ВАЗ “спортивний болід”, який буде постійно отримувати навантаження, то необхідність в розпірці є. Але в цьому випадку правильніше підходити до цього питання комплексно, тобто крім передньої розтяжки стійок встановлювати ще й задній стабілізатор поперечної стійкості. До таких доопрацюванням можна віднести і п’яту опору двігателя.Кстаті, ще на розпірці зручно сушити ганчірочки ..

Чи є сенс встановлювати передню розпірку стійок на ВАЗ десятого сімейства?

Джерело фото:

  • Передня розпірка стійок з форуму лада2111.рф

Ключові слова:

  • додаткове обладнання
  • стабілізатори

Цікавий сайт? Поділися з друзями

Розпірка передніх стійок: для чого потрібна, що дає, як зробити своїми руками

Автовласники – народ діяльний. Вони весь час намагаються якось поліпшити своїх сталевих коней, зробити їх потужнішими. Ну або хоча б красивіше.

Але часом люди вносять в свої машини нововведення, призначення яких зрозуміло далеко не всім, і у людей непосвячених такі штуки викликають масу питань. Взяти, приміром, розпірки для передніх стійок.

Для чого вони потрібні? Чи є від них хоч якийсь толк? І якщо є – чи можна їх зробити самому? Про все це ми і поговоримо сьогодні.

Що це за розтяжки і здля чого вони потрібні

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Розпірка вигнута відповідно до розмірів підкапотного простору

Щоб пояснити, в чому воно полягає, доведеться заглибитися в історію. Отже, сучасні легкові машини давно відійшли від рамної конструкції (за винятком деяких позашляховиків).

Тобто цільна рама більше не приймає на себе всі коливання і удари, що виникають при русі автомобіля.

У сучасній машині все це робить кузов, зібраний з окремих частин, з’єднаних в єдине ціле або за допомогою зварювання, або за допомогою різьбових з’єднань, які і є слабким місцем нинішніх кузовів.

Все просто: при русі машини частини кузова трохи зміщуються відносно один одного. З’єднання поступово зношуються. В результаті керованість машини знижується, що особливо добре відчувається на поворотах.

Тут-то і приходить на допомогу розпірка, призначення якої зводиться до того, щоб додати міцності тонкому сталевого кузова і запобігти передчасному зносу його основних з’єднань, надовго зберігши хорошу керованість автомобіля.

Плюси і мінуси передніх розпірок

  • Головне достоїнство було озвучено вище: зміцнення кузова, запобігання зносу його з’єднань і поліпшення керованості.
  • А основний мінус такий: якщо автомобіль під час ДТП отримає удар в область переднього крила, то постраждає не одна передня стійка, а обидві (і це неминуче, адже распорка жорстко пов’язує їх між собою). Але є і позитивний момент: деформація стійок, що виступають буде серйозною, оскільки за рахунок розпірки імпульс удару розподілиться між ними, а не доведеться цілком лише на одну з них.

види розпірок

Ці деталі прийнято класифікувати за типом використовуваного матеріалу. Вони бувають:

  • Сталеві.
  • Дюралюмінієві.
  • Вуглепластикові.

Процес виготовлення розпірки для передніх стійок

Перш ніж переходити до нього, необхідно визначитися з матеріалом. Вуглепластик – це дорого, і це доля професійних гонщиків.

Вони не стануть займатися самостійним виготовленням розпірок, а просто куплять готові (для довідки: фірмова карбонова распорка коштує від 500 до 1000 доларів США).

А пересічному автолюбителю доцільно вибрати звичайний дюралюміній, тому що він легше стали, і при цьому дешевше вуглепластика.

Інструменти і витратні матеріали

  1. Штангенциркуль.
  2. Рулетка.
  3. Картон.
  4. Ножиці для паперу.
  5. Маркер чорний.
  6. Труба дюралюмінієва, круглого перетину (довжина від 1.5 м, діаметр від 3 см).
  7. Пластина дюралюмінієва (ширина 20 см, довжина 50 см, товщина 0.5 см).
  8. Труба дюралюмінієва, квадратного перетину (довжина 20 см, ширина сторони 3 см).
  9. Болгарка.
  10. Напилок.
  11. Зварювальний апарат.
  12. Верстат для згинання труб.
  13. Електродриль з набором свердел.

послідовність операцій

  1. Відкривається капот автомобіля. Штангенциркулем вимірюються діаметри склянок на стійках і відстані між болтами на них. За отриманими розмірами виготовляються шаблони кілець (більшість автолюбителів вирізає їх з картону, попередньо разметив його звичайним маркером).
  2. Рулеткою вимірюється відстань між склянками (це дасть уявлення про довжину розпірки).
  3. Картонні шаблони накладаються на дюралюмінієву пластину, і за допомогою болгарки вирізається 2 кільця для склянок. До необхідних розмірів вони доводяться звичайним напилком, після чого в них дрилем висвердлюється по 3 отвори. Виглядають вони ось так:Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Кільця оброблені напилком, в них просвердлені отвори
  4. Труба обрізається болгаркою на потрібну довжину, потім її кінці злегка згинаються на верстаті.
  5. Обрізок квадратної труби за допомогою болгарки розрізається уздовж і по діагоналі. Отримані шматки приварюються до кінців зігнутої труби:Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Кругла труба попередньо вигинається на верстаті
  6. Тепер кільця для склянок приварюються до обрізки квадратної труби:Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?На цьому етапі важливо враховувати правильне розташування отворів під шпильки
  7. Після чого распорка фарбується, встановлюється на шпильки стійок і закріплюється гайками:Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Перед установкою її доцільно пофарбувати в потрібний колір

Відео по темі: виготовлення розтяжки для автомобіля BMW

Чи бувають для задніх стійок

Якщо коротко – так. І ніякого принципового відмінності від передніх розпірок у них немає. Все ті ж труби з легких сплавів, все ті ж кільця для склянок. Відмінність може бути лише у формі вигину труби, або вона зовсім може бути прямою.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

На відміну від розпірки передніх стійок, ця розпірка не має вигинів

І більш того, сьогодні ентузіасти встановлюють розпірки не тільки на стійки, а й скрізь, де тільки можна:

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Така кількість розпірок як правило встановлюється на гоночні автомобілі

Однак такий тюнінг – доля гонщиків, які йдуть на все заради швидкості. Всі ці деталі виконуються виключно з карбону, щоб їх вага був мінімальний. Рядовому автолюбителю подібні речі навряд чи знадобляться.

Чи можна зробити розпірку на передні стійки самостійно? Так. Однак для цього будуть потрібні навички володіння болгаркою і зварювальним апаратом. Якщо під рукою не виявилося дюралюмінію – не біда, можна скористатися і звичайною сталевою трубою. Зрештою, для поїздок по місту і на дачу цілком вистачить і її.

  • Олексій Степанов
  • Роздрукувати

Від чого залежить ціна розпірки передніх стійок і як зробити її самому

Автомобільна промисловість не стоїть на місці і постійно розвивається. Сьогодні у автолюбителів є величезна можливість задовольнити свій інтерес до автомобілів. Когось приваблює в машинах швидкість, час розгону і потужність двигуна. А інших поціновувачів техніки цікавить крім швидкості і інші сторони транспортного засобу, такі як його керованість.

Спортивний автомобіль може собі дозволити далеко не кожен учасник дорожнього руху.

Це пов’язано просто з вартістю такого агрегату при покупці і високими податками, а так само високою вартістю утримання.

Тому фанати автомобілів і вдаються до такої речі, як тюнінг або модернізація свого залізного друга. Це дозволяє досягти бажаного ефекту, а так само вивчити основні принципи роботи ТС.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Розпірка передніх стійок істотно впливає на керованість авто.

Збільшення потужності – це досить дорогий процес, до того ж це дуже копітка і тривала робота з установкою модифікацій і подальшої налаштуванням. Починати тюнінг автомобіля коштує як раз з ходової частини. Це можна назвати першим кроком у тюнінгу.

З боку шасі знову-таки є безліч різних модифікацій, які мають свої позитивні і негативні сторони, особливо в автомобілі призначеного для щоденного використання.

  Для поліпшення керованості можна якраз встановити розпірку передніх стійок, про яку і піде далі мова.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Дізнайтеся, де знаходиться датчик температури охолоджуючої рідини і як його замінити.

Причини троение двигуна і варіанти усунення неполадок – у нашому матеріалі.

Для чого потрібна розпірка передніх стійок?

Для початку варто розібратися для, чого необхідна ця розпірка, і для цього необхідно розуміти основи будови самого кузова автомобіля. Кузов транспортного засобу складається з маси складових.

Більшість елементів кузова з’єднуються між собою за допомогою зварювання, інші запчастини прикручуються за допомогою болтів. Так як кузов не є споконвічно цільним, всі з’єднання стають слабкими його місцями, і тому найбільше піддаються деформації.

Ці деформації виникають найчастіше при проходженні поворотів і значно знижують відгук машини на кермо в зв’язку, з чим втрачається стійкість на дорозі.

Розпірка зменшує деформацію кузова автомобіля під час скручування, в результаті значно поліпшується керованість. Сьогодні більшість нових автомобілів, особливо зі спортивним ухилом, ще з заводу оснащуються цією деталлю. А ось автовласникам простіших авто доводиться вирішувати проблему самостійно.

Розпірка передніх стійок своїми руками

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

В цілому таку деталь можна зробити самостійно, досить мати руки інструменти і матеріал.

Спочатку визначаємося, яку розпірку робимо. Є тільки два види, один з них – двоточкова розтяжка, другий – трехточечная. Простіше зробити перший варіант, тому що він має всього дві точки кріплення, в зв’язку з чим значно спрощується виготовлення елемента, а потім і його монтаж в підкапотний простір.

Для того що б виготовити розпірку, нам будуть потрібні листи металу товщиною 4 мм, зварювальний апарат, болгарка, фарба і труба в випадку з нерегульованою деталлю.

Етапи роботи:

  1. Насамперед необхідно поставити свій автомобіль на абсолютно рівній поверхні, наприклад, в гаражі. Відкривши капот, відразу звертаємо увагу на місця кріплення амортизаторів. Саме тут і буде встановлюватися майбутня деталь.
  2. Спочатку нам необхідно виготовити кільця, які будуть одягатися на ті ж болти амортизатора і зверху затягуватися гайками. Кільця будуть зроблені з листів металу товщиною в 4 міліметри. Для початку потрібно зробити їх ескіз. Для цього можна використовувати звичайний аркуш паперу, на якому чорти саму поверхню склянки, відзначаємо всі місця кріплень і потрібні отвори. Після чого креслення переноситься на лист металу, і потім за допомогою болгарки робимо потрібну нам форму.
  3. Відкрутивши гайки, що кріплять амортизатор до склянках, одягаємо зверху виготовлені кріплення. Потрібно розібратися з довжиною труби, з урахуванням її вигинів, якщо такі будуть. Після того як все заміряли. Нам необхідно точно відрізати потрібну довжину труби. Після чого якщо потрібно її гнути гнемо під потрібним кутом.Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Зігнути трубу можна за допомогою трубогиба, або ж зробити розріз болгаркою, потім зігнути, після чого все ретельно проварити зварювальним апаратом.

    Дуже важливо, що б обидва кута були однаковими. Так само потрібно врахувати висоту конструкції, щоб в подальшому капот все-таки зміг закритися.

  4. Тепер приміряємо трубу до її кріпленням та спочатку прихоплює зварюванням. Після чого можна зняти всю деталь і добре проварити.
  5. Перед установкою нової деталі її бажано пофарбувати, це додасть і приємний зовнішній вигляд і захистить метал від корозії.
  6. Встановлюємо розпірку.

У разі виготовлення регульованою розпірки замість труби можна використовувати різні тяги, які будуть з’єднані регулювальним болтом. Надалі це дозволить використовувати деталь і на іншому автомобілі з іншого шириною кузова за рахунок можливості регулювання.

Скільки буде коштувати така робота на СТО?

Якщо немає можливості зробити розтяжку самостійно або ви сумніваєтеся в своїх здібностях, то подібного роду роботу можна довірити фахівцям на станції технічного обслуговування. Тут існує два шляхи вирішення питання. Перший варіант: купити готову розпірку для конкретного автомобіля або ж замовити у майстрів в майстерні.

Перший спосіб примітний тим, що установка такої деталі не займе майже ніякого часу, тому що вона встане без будь-яких проблем. Вартість роботи по установки буде незначною. А ось вартість самої деталі буде залежати від автомобіля і матеріалів, з яких буде складатися сама деталь.

Вартість найпростішої розтяжки буде починатися від 1000 рублів за деталь.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Вартість виготовлення «кастомной» розтяжки буде залежати також від матеріалів.

Вартість замовлення простий деталі буде приблизно однакова з покупкою її в магазині. Вся різниця буде полягати в терміни установки. Куплену деталь вам встановлять відразу, а ось замовну доведеться почекати, поки її виготовлять.

На що варто звернути увагу?

  • При покупці або прийомі роботи у майстри варто звернути увагу в першу чергу на використовувані матеріали.
  • Потрібно уважно вивчити всі місця зварювання. Важливо щоб повністю були відсутні будь-які тріщини або сліди іржі. Деталь повинна мати ціле лакофарбове покриття.
  • Після установки потрібно уважно оглянути всі місця кріплень, всі посадочні місця повинні точно збігатися і все повинно бути міцно пов’язано.
  • Розпірка не повинна заломлювати або якось заважати іншим деталям підкапотного простору.

Ще один варіант установки розпірки ви знайдете у відео:

підсумок

Після установки розпірки передніх стійок автомобіль стане значно стійкіше на дорозі, покращитися відгук керма, зменшиться вплив колії на авто. З недоліків можна відзначити тільки те, що іноді розтяжка заважає заливати необхідні рідини.

Дорогі читачі! Ми постійно пишемо актуальні і цікаві матеріали на наш інтернет-журнал ПроКроссовер, підписуйтесь на наш канал в Яндекс-Дзен! Дорогі читачі! Ми постійно пишемо актуальні і цікаві матеріали на наш інтернет-журнал ПроКроссовер, підписуйтесь на наш канал в Яндекс-Дзен!

Навіщо робити розтяжку передніх стійок?

Заглянувши під капот авто, можна побачити жовту трубку, яка з’єднує верхні опори стійок кузова. Це і є потрібна нам деталь. Так що, можна сказати, що розпірка стійок – тюнінг авто, який активно переймається зі спортивних автомобілів на звичайні. Проводять їх зі сталі або алюмінію.

Виділяють два види таких елементів: регульовані і нерегульовані. Розпірки першого виду слід встановлювати на машини з порушеною геометрією. На жаль, але на мій погляд, вона не може забезпечити кузову потрібну жорсткість.Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Тому, як на мене, нерегульоване пристрій – кращий варіант у порівнянні з нерегульованими.

Чому? Тому що нерегульована під час свого виготовлення зварюється в кондуктора, який має чітко встановлені розміри отворів під кріплення.

Так що при виборі такої деталі за цим критерієм, раджу вибирати нерегульовану. 2. по виду кріплення деталі бувають 2х і 3х точкових кріплень. Особисто для мене останній варіант і зручніше, і краще в принципі.

Такий вид розпірок кріпиться, на відміну від кріплень 2-х точкових, і на стакани, і до кузова, в той час, як 2-х точкові тільки на стакани. Для цього іноді потрібно додатково свердлити отвір. Робиться це для установки передньої розпірки, але про це ми поговоримо пізніше.

Що стосується вибору розпірок передніх стійок, то можу сказати, що тут має велике значення вивчення тонкощів машини. Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Наприклад, чи є кондиціонер або електронна педаль газу. Такі моменти дуже впливають. Так навіщо потрібна розпірка передніх стійок? Давайте зараз про це поговоримо. Справа в тому, що головне завдання цієї деталі – поліпшення керованості автомобіля за допомогою збільшення кутовий жорсткості кузова. Також розпірка передніх стійок допомагає робити управління більш реагує, тобто здатним блискавично об’їжджати несподівано виникла.

Звичайно ж, не варто забувати, що установка цієї деталі зробить вашу машину на трасі стійкіше, а ще значно зменшить перенесення габаритів кузова автомобіля, тому на поворотах його не буде «скручувати».

Установка розпірок і поведінку автомобіля

Встановити розпірку передніх стійок можна або в сервісі, або самостійно. Від себе скажу, що в процесі особистої установки у вас не виникне проблем.Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Для цього слід зробити:

  •  встановіть транспортний засіб на рівній поверхні;
  •  на склянці відкручуйте все гайки, в допомогу ключ на 13;
  •  далі встановлюємо саму деталь: закріплюємо її на штоки кріплення стійок передніх амортизаторів. Пам’ятайте, що встановлюється елемент повинен без проблем зміцнитися на штоках;
  •  якщо ви встановлюєте розпірку 3-х точкового кріплення, додатково просвердлите отвір;
  •  закручуйте гайки;
  • якщо працюєте з регульованою деталлю, в кінці роботи слід її відрегулювати.

Таким чином, провівши установку, ми отримали:

  1. зменшену реакцію транспортного засобу на колію;
  2. вдосконалене керування машиною;
  3. при їзді по нерівних ділянках траєкторія руху дотримується;
  4. збільшений ресурс агрегатів передньої підвіски.

Ось ми і встановили потрібну деталь, так що тепер давайте поговоримо про реакцію автомобіля на цю установку. Припустимо, спіткала вас їзда по нерівних або грунтових дорогах.

Тут розпірки передніх стійок впоралися зі своїм завданням – вони поглинули удари, які отримують колеса при пересуванні по таким дорогам. Справа в тому, що сила цих ударів прямо пропорційна швидкості їзди.

Вище швидкість – сильніше удари.

Деталь ці удари абсорбує і, при цьому, не робить негативного впливу на важелі. Або ось інша ситуація: рух на поворотах. З установкою елемента автомобіль швидше реагує на поворот керма. До того ж, поворот тепер можна пройти на більшій швидкості. Якщо ви раніше, наприклад, їхали зі швидкістю 55 км / ч., То тепер можете проходити такий же відрізок при 75-80 км / ч.

Виходить, що при повороті вся вага і сили автомобіля збираються на одній стороні, траєкторія руху зміщується. Встановивши розпірки, сила машини поширюється по ним, виходить, що стійки і нижні важелі стабілізуються.

Можу навести ще приклад для порівняння.

Якщо до установки частка ударного впливу йде на шасі, пошкоджуючи при цьому підстава коліс і нижню частину важелів, то після установки деталі обидва боки ударного впливу будуть нейтралізовані.

Переваги і недоліки

А тепер давайте розглянемо переваги і недоліки досліджуваних нами механізмів.

До переваг розпірки передніх стійок можна віднести:

  • відбувається зменшення навантаження на кузов, а значить, він менш деформується;
  • забезпечує водієві впевнене водіння;
  • зменшення ймовірності виникнення тріщин кузова;
  • можливість самостійної установки.

Як бачимо, такі деталі мають чимало переваг, однак, як і у всякого робочого елемента, у неї існую і недоліки. А саме:Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

  1. висока вартість, як самого елемента, так і його установки;
  2. при ударі в бік несправні будуть обидві стійки;
  3. деталь створює дискомфорт при контролі і підливання гальмівної рідини;
  4. часта заміна двоточкових елементів, тому що передні стійки деформуються через нерівномірне навантаження на них.

Отже, завдяки моїй статті ви ознайомилися з розпірками передніх стійок і їх видами, дізналися про їх встановлення і поведінці транспортного засобу після цієї процедури. Крім того, ми розглянули плюси і мінуси таких деталей. Багато, звичайно скептично ставляться до розпіркам, але запевняю, всі ці забобони формуються тільки з необізнаності про плюси використання таких деталей.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Взагалі, перш ніж почати роботу, слід визначитися, чи потрібна вам в принципі гострота в рульовому управлінні автомобіля, проаналізуйте манеру своєї їзди і вирішите: чи варто чи ні.

Якщо так, моя стаття як раз буде до речі. Адже вона спрямована на повноцінне ознайомлення дилетанта з розпірками. Успішних робіт і безпечного пересування!

Відео “Розтяжка передніх стійок”

На записі показано, як відбувається процес розтяжки передніх стійок.

Сенс застосування і особливість установки розпірок передніх стійок

Розпірка є технічною доопрацюванням автомобіля. Дивно, але багато водіїв і досі не розуміють важливість установки такого пристосування. Але ж за допомогою розпірки кузова надають жорсткість.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Що таке розпірка передніх стійок і для чого вона потрібна

Якщо ви ще не знаєте, навіщо потрібна розпірка передніх стійок, експерти радять не втрачати час, а детально вивчити дане питання.

Кузов має велику кількість елементів, кріплення яких здійснюється за допомогою зварювання, болтових з’єднань, клею і т. Д. Тому під час появи певних зусиль на нього, в більшості випадках виникає взаємне рух цих деталей.

Таких переміщень має бути мінімум, щоб кузов машини продовжував залишатися твердим. Це в свою чергу гарантує хорошу керованість, безпеку пересування.

важливо

Дану особливість можна помітити під час їзди на великій швидкості і при входженні в повороти.

Саме поперечина забезпечує додаткової жорсткістю – ось для чого потрібна розпірка передніх стійок. Ця деталь має вигляд труби з прямокутним або круглим перетином, а також з двох сторін приварені платформи, завданням яких є фіксація важеля.

Ставлять пристосування поперек підкапотного простору, а його майданчики утримують склянки стійок, завдяки встановленим раніше на пристрої болтах. Монтаж об’єднує чашки стійок, перешкоджаючи їх зміщення, тому поліпшується керованість автомобілем. Таким чином, на розпірку йде частина навантаження, яку отримує корпус транспортного засобу.

різновиди розпірок

Поперечина має різновиди та особливості. Так, існує два типи пристосування по числу місця фіксації:

  • 2-точкові – установка здійснюється лише до двох місцях, а саме до чашкам бризковика, які знаходяться зліва і справа;
  • 3-точкові – крім вищезгаданого кріплення, тут є також додаткове, призначене для монтажу до кузова.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?Верхня розпірка на Пріору

Перевага останнього виду полягає в можливості надати машині максимум жорсткості. Але існує і недолік. Так, 3-точкова розтяжка передніх стійок характеризується довгої установкою.

Якщо мова йде про матеріал, що застосовується при виготовленні, тоді пристрій може бути сталевим, вуглепластиковим або дюралюмінієвим. Також пристосування ділиться по можливості регулювання:

  • регульовані – є два вузла, які об’єднуються за допомогою муфти, яка виконує і подовження або зменшення довжини розпірки;
  • нерегульовані – представляють собою метою деталь, яка не має роз’ємні вузли.

Експерти звертають увагу на особливість нерегульованої розтяжки. Вона характеризується меншою жорсткістю, тому її використовують рідко, зазвичай тоді, коли перепробувано безліч розпірок і жодна з них не відповідає автомобільному кріпленню.

Варто відзначити і відмінності пристосування по перетину. По цій характеристиці розтяжка буває прямокутної, круглої. Два варіанти мають ідентичність як, жорсткості. А що стосується різниці, її можна побачити під час зміни товщини. Тут відбувається зміна ваги і самої жорсткості. Вважається, що оптимальна товщина повинна становити 2-3 мм.

Наскільки потрібна поперечина

Деякі експерти стверджують, що через неякісні російських доріг, під час руху навантаження при встановленій розпірці йде повністю на всю підвіску, тобто

її робота стає запрограмованої, як запланував виробник. А якщо монтаж пристосування виконано на застарілому автомобілі, це може стати навпаки причиною пошкодження кузова.

Тому таке вдосконалення не є обов’язковим для міських машин.

Плюси і мінуси від застосування розтяжок передніх стійок

Спочатку пристосування було придумано для спортивних машин, експлуатація яких проходила в нелегких умовах і від транспортного засобу була потрібна витривалість, стійкість.

Це забезпечувало безпроблемну їзду по поганій дорозі, при цьому можна було забути про переживання за збереження кузова.

Також даний монтаж робив кермо більш чутливим, в результаті чого полегшується управління.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Серед незаперечних плюсів розпірки слід виділити:

  • можливість зменшення деформації кузова під час входження в повороти, їзді по бездоріжжю;
  • транспортний засіб набуває більшу маневреність, стійкість.

Незважаючи на всі переваги пристосування, у нього існують і недоліки:

  • сильного удару в бік кузова призводить до того, що коливання відчуває і протилежна стійка. В результаті чого відбувається деформація обох вузлів;
  • вартість пристрою і його установка вимагає чимало витрат;
  • обслуговування гальмівної системи стає непростим, так як при доступі до бачка зустрічаються додаткові перешкоди.

установка розпірки

Щоб правильно встановити розпірку необхідно дотримуватися простого алгоритму:

  1. Транспортний засіб має перебувати на рівному майданчику.
  2. Викрутити гайки на стакані.
  3. Одягти розпірку. Пристосування, яке підходить до марки машини, має без будь-яких проблем під’єднатися до кріплень.
  4. Встановити шайби і надіти розтяжку.
  5. Вкрутить, а после протянуть гайки. Используя регулируемую растяжку нужно не забыть подкорректировать её положение.

Изготовление распоры своими руками

Многие автовладельцы не хотят тратиться на приобретение данного устройства, поэтому отдают предпочтение его самостоятельному изготовлению. Но чтобы это осуществить нужно уметь пользоваться болгаркой и прочим оборудование, предназначенным для работы с металлом.

Перед тем, как перейти к распорке передних стоек своими руками следует выбрать материал. Нужно понимать, что углепластик является дорогим материалом, его используют профессиональные гонщики. Они тратят на фирменные растяжки 500-1000 долларов. Рядовой автолюбитель может изготовить устройство из обычного дюралюминия, который отличается легким весом и доступной ценой.

Прежде всего, подготовьте следующие инструменты:

  • рулетку;
  • напилок;
  • електродриль з різними свердлами;
  • штангенциркуль;
  • картон;
  • верстат, складаний труби;
  • болгарку;
  • ножиці;
  • чорний маркер;
  • зварювальний апарат;
  • пластину з дюралюмінію, ширина, довжина і товщина якої становить 20, 50 і 0,5 см. відповідно;
  • дюралюмінієві труби з круглим і квадратним перетином. З довжиною не менше 1,5 м і діаметром від 3 см., В першому випадку, і довжиною 20 см. І шириною 3 см. – у другому.

Робимо розпірку передніх стійок своїми руками.  Як це правильно зробити, і що потрібно?

Важлива і послідовність дій. Так, автолюбитель повинен виконати такі операції:

  1. Відкрити капот і за допомогою штангенциркуля виміряти діаметри склянок, розташованих на стійках, а також відстань між їх болтами. Ці розміри необхідні для виготовлення шаблонів кілець, що вирізаються зі звичайного картону.
  2. Виміряти рулеткою відстань між склянками, що дозволить дізнатися довжину розтяжки.
  3. Накласти шаблони на пластину, а далі болгаркою вирізати два кільця. Щоб надати їм потрібні розміри, застосовують напилок. Після зробленого на кожному кільці висвердлюють по три отвори, між ними має бути однакова відстань.
  4. Необхідну довжину труби обрізають, використовуючи болгарку, її кінці також повинні бути схильні до невеликого згину на спеціальному верстаті.
  5. Квадратну трубу розрізають уздовж і по діагоналі. Отримавши обрізки, їх приварюють до кінців зігнутої труби.
  6. Кільця приварюють до обрізки, отриманим з квадратної труби.
  7. Розтяжку фарбують і встановлюють на стійку шпильки, після чого закріплюють за допомогою гайок.

Досвід багатьох власників авто показує, що установка поперечки є необов’язковою, але і не можна сказати, що марною. Рішення монтажу водій повинен приймати, виходячи з усіх плюсів і мінусів такої конструкції.

Самостійна установка розпірок на передні і задні стійки автомобіля

Коли на змаганнях автомобіль зі значним креном проходить поворот, це надає додаткову видовищність заходу. Але коли сам намагаєшся утримати машину в повороті, відчуття будуть іншими, особливо якщо ти не професійний автогонщик.

Навіщо так маневрувати на дорогах загального користування? Просто ситуація може скластися так, що буде потрібно різко піти в сторону, а ось чи вдасться вам це чи ні, багато в чому залежить від машини.

І тут істотну допомогу може надати розпірка передніх стійок, виконана, наприклад, як показано на фото.

Навіщо потрібна розпірка передніх стійок?

Чи не торкаючись інших аспектів, треба відразу відзначити, що вона збільшує жорсткість кузова. З’єднання передніх стійок дозволяє підвищити стійкість автомобіля при маневруванні і поліпшити керованість. Чому і за рахунок чого це відбувається? Щоб зрозуміти, треба торкнутися безпосередньо конструкцію кузова і його поведінку в процесі руху.

Причому необхідно зробити маленьке доповнення – в більшості випадків поліпшення поведінки машини не залежить від її марки, але частіше за все розпірка стійок ставиться на автомобілях сімейства ВАЗ, таких як 2109, 2110, Калина, Пріора і інші. Правда, установку розпірок передніх стійок можна проводити і на інших моделях.

Так ось, через те, що кузов будь-якого транспортного засобу не є монолітним шматком металу або пластику, при русі через вплив зовнішніх сил він розбовтується.

В цьому немає нічого дивного, адже для його виготовлення використовується безліч деталей, по-різному з’єднаних між собою (зварювання, кріплення і т.д.).

Для наочності кузов можна порівняти зі стільцем – спочатку він міцний і рівно стоїть на підлозі.

Але з часом починає скрипіти, хитатися, кренитися і готовий розвалитися при виникненні значних зусиль. Пов’язано це з ослабленням місць з’єднання.

Порада

Ось такий ситуації і дозволяє уникнути стяжка між стійками, в першу чергу передніми. В іншому випадку машина в повороті або при русі на вибоїстій дорозі поводиться як той, що розвалюється стілець.

Вона починає кренитися, а при русі з великою швидкістю автомобіль може взагалі винести з дороги.

Що дає розпірка передніх стійок?

Після розгляду процесів, що відбуваються при русі, залишилося тільки підвести підсумок, навіщо потрібна така стяжка і що вона дає. Необхідно відзначити такі позитивні сторони від використання розпірки між стійками:

  • підвищується жорсткість кузова;
  • зберігається траєкторія руху автомобіля в поворотах;
  • поліпшується керованість машини на поганих дорогах;
  • збільшується термін служби елементів підвіски.

Поліпшення характеристик буде більш значним, якщо крім розпірки між передніх стійок буде ще поставлена ​​розпірка задніх стійок.

Як зробити розпірку стійок?

Сама ця деталь досить проста, і один з її варіантів наведено на фото

Тут треба відразу відзначити, що розпірки для передніх стійок тих же самих автомобілів ВАЗ, та й інших теж, бувають цільні і регульовані. Кращий ефект дає використання цільної деталі, вона має більшу міцність.

Але в тих випадках, коли ви не можете підібрати на свою машину виріб потрібного розміру, можна скористатися регульованою розпіркою. Крім того, вона може знадобитися, коли відстань між стійками збільшилася.

У цьому випадку потрібні або спеціальні заходи при монтажі (домкрати колесо), або використання регульованої розпірки.

Така простота використання дозволяє зробити установку стяжок своїми руками. Вся процедура полягає в тому, що необхідно:

  1. відкрутити гайки на болтах передніх стійок, розташованих під капотом;
  2. встановити розпірку, як уже зазначалося, в деяких випадках для цього доведеться займатися підгонкою відстані між стійками, для чого треба домкрати колесо;
  3. закрутити болти.

Дещо складніше кріпиться розпірка задніх стійок, а й її можна встановити своїми руками. Як можливий варіант кріплення, один із способів його реалізації показаний на фото.

Для установки задніх розпірок спочатку знімаються амортизатори, а потім пластмасові деталі. Щоб не заважали, доведеться зняти і підкрилки. Потім прибираються спинки задніх сидінь.

Установку треба починати з одного боку, для чого в цьому місці свердлити отвори і кріпиться розпірка. Потім перевіряють мітки з протилежного боку, і якщо все збігається, свердлити інші отвори.

Зверніть увагу

Остаточним етапом буде затягування всіх болтів та збирання в зворотній послідовності.

Одним із способів поліпшити стійкість і керованість автомобіля є використання розпірок між передніми стійками. Це досить проста операція і може бути виконана своїми руками. Результатом такого доопрацювання буде впевнену поведінку машини при маневруванні на високій швидкості і русі по нерівній дорозі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…