Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Шумоізоляція моторного щита – для тих, хто хоче позбутися від реву двигуна, при цьому не розбирати салон і не знімати панель. Я давно шукав подібні звіти по шумоізоляції моторного щита своїми руками, але так і не знайшов. Вирішив все зробити сам і виклав докладний звіт з фото і відео результатами.

Отже, вивчаючи питання шумоізоляції моторного щита я прийшов до висновку, що зробити її варто, з кількох причин: 1) Звичайно зменшити шум двигуна в салоне.2) Фото звіту по шумоізоляції моторного щита в інтернеті нет.3) Хотілося нарешті то використовувати матеріал Акцент 10мм, а не СПЛЕН.4) Спробувати на ділі, що таке мастика STP упрочняющая.5) Чим ближче до джерела шуму робити шумоізоляцію – тим лучше.Ізначально до даного питання підходити потрібно з двох сторін: 1) або розбирати підкапотний простір повністю (знімати рульову рейку і т.д) Плюс – про абативается велика поверхню щіткаМінус – довга розбирання сборка2) або розбирати по мінімуму (частина пластика грубки, штатну шумку) – як зробив яПлюс – швидкість работиМінус – менша площа обробки щіткаДля шумоізоляції моторного щита мені знадобилося:

  • -Акцент 10мм (Коефіцієнт звукопоглинання – 90%), 1 аркуш. Ціна 250р / лист.
  • -Мастіка STP упрочняющая. 1 банку. Ціна 590р.
  • Пластиковий шпатель (для нанесення мастики)

Упрочняющая мастика від STP дозволяє впливати на фізичні параметри інженерних конструкцій:

  • збільшує жорсткість листових матеріалів (металів)
  • знижує вагу конструкції за рахунок зменшення металоємності
  • зменшує піддатливість конструкції на вхідний вплив з боку сторонніх сил
  • збільшує пасивну безпеку за рахунок збільшення жорсткості
  • якісно заповнює порожнечі і перешкоджає поширенню шуму
  • Рідкий Метал призводить до збільшення міцності на вигин сталевої пластини більш ніж в 2 рази, що рівноцінно збільшенню товщини металу в 1,5 рази
  • зниження шуму до 2дБ

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Як і будь-який інший процес шумоізоляції автомобіля потрібно починати з розбирання. Для початку відкручуємо жабо, двірники, потім знімаємо заводську шумоізоляцію, а потім і пластикову стінку за якою знаходиться фільтр салону (для машин до 2003р.в.). До речі, зручно відразу доопрацювати установку фільтра салону, що я і зробив?

У моєму випадку ще знімав розпірку стійок і бачок з водою для заднього скла ВАЗ 2111.Разборка не викликало труднощів, крім пластикової стінки пічки. Три самореза нижніх зміг відкрутити тільки на ощупь.Времені на розбирання піде не більше години.

  • Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги
  • Я спробував як і в минулі рази записати на камеру , як зміниться шум в салоні після шумоізоляції моторного щита.

Наступний етап шумоізоляції – це очистити поверхню від бруду для нанесення упрочняющей мастики. Я використовував уайт спіріт.Тут що б пролізти між всіх патрубками потрібно неабияк постаратися. Кректав я близько часа.Пока вивітрюється уайт спіриту я почав готувати мастику STP.Как написано в інструкції, потрібно в мастику додати компонент Б і розміщувати до однорідної маси. Заважав 10мінут.Наносіть мастику потрібно протягом 40 хвилин, що я і намагався зробити. Пластиковим шпателем намагався пролізти в усі щілини між патрубками і рульовою рейкою. Тут будьте обережні, що б не капнути на “лицьову” частина кузова, інакше пляма буде радувати не тільки Вас, але і всіх перехожих ?Що запам’яталося після нанесення мастики – так це як довго я відмивав руки від неї:) Після того як завдали мастику йдемо пити пиво на 72 години?Так я не опечатали – мастика упрочняющая відрізняється від інших мастик STP не тільки властивостями, але і часом висиханія.Спустя 72 години приходимо в гараж і чіпаємо мастику. Дааааа .. вона тверда, як камінь! 🙂 Радісно дістаємо листи акценту і починаємо ламати голову, як його наклеїти краще. Вирізаючи невеликі шматки я наклеїв акцент по всьому моторного щита (над рейкою і під нею, зліва від неї і справа, за ВУТ і за піччю ліворуч). Близько 30-40минут займе ця процедура.Потом вирізав по контуру великого шматка заводської шумоізоляції лист акцента.А маленький шматок шумоізоляції, який прикриває ВУТ- зачистив. І так само вирізав по контуру акцент і відразу його приклеїв на неї. (Тому що маленький шматок проблематично встановити в машину) Кріпимо великий шматок акценту на мастику і грубку. Відразу вирізаємо дірку під заміну фільтру (якщо робили дану доопрацювання) Потім поверх акценту кладемо штатну шумоізоляцію. Тут складнощів ніяких, все вкладається без проблем. Нічого не мешается.А склеіний шматок малої штатної шумоізоляції і акценту ставимо вже з матірки, тому що тут заважає ВУТ і шланги. Чи не більше півгодини забере у вас це дело.Получаем, що щось подібне до цього: Далі збираємо жабо, двірники і. Т.д. Усе ! Сідаємо в машину і заводимо авто, чекаємо, прислухаємося і далі слухайте самі:) Не маючи під рукоюпрофесійного приладу для таких вимірів складно говорити про якісь висновки записаних на звичайну камеру зі звуком 5.1, але все ж краще ніж нічого. Крім того, заміри я робив в різні дні, при різних температурах.Погрешності коротше великі, але різниця на відео відчувається.

  1. Зі своїх спостережень скажу наступне:
  2. Що стосується мастики від компанії STP :
  3. Виходить використовуючи зміцнюючу мастику ми вбиваємо одразу багато зайців:
  4. Все, вистачить вже писанини, відео:
  5. 4-Зробив шумоізоляцію арок (віброматеріал і Акцент 10мм)

Різницю після шумоізоляції моторного щита я відчув відразу. Чи не велика різниця, але все ж є! Гуркіт двигуна став якимось іншим, звичайно тихіше, але і приємним. Навіть захотілося по частіше придавити на газ:) Через тижневої їзди по трасі і по місту додам: Загалом шум двигуна став нижче відсотків на 20% як мінімум. Якщо раніше гул двигуна на швидкості від 100 км / год і вище напружував, то зараз такого дискомфорту вже не ощущаю.Все знають про “Підсилювач щитка передка ВАЗ 2110”, продається в магазині, встановлюється на рульову рейку. Ось я вирішив, а що якщо використовувати мастику? Як написано в описі, що вона не тільки шум до 2дБ поглащает, але і зміцнює кузов майже в 3 рази (клацали кришками від консервації? Моторний щит приблизно так само гуляє. Краї зафіксовані, а центр рухливий, а на ньому, як раз прикручена рейка ). раніше, на швидкості 100-110км / ч у мене трохи трусило кермо, хоча балансування була зроблена. А на 150-160м / ч вже помітно трясло.После того, як я обробив моторний щит упрочняющей мастикою я помітив відразу, що на будь-якій швидкості кермо не вібрує взагалі! Цей момент мене навіть більше порадував, ніж зменшення звуку двигуна! 1) Робимо безпечніше автомобіль – моторний щит прочнее2) Присутні властивості підсилювача щитка передка (не знаю чи може так вплинути мастика чи ні, але я помітив, що кермо став обертатися легше) 3) прибираємо шуми до 2дБ4) Гасимо вібрацііКстаті, на відео добре помітно, як після нанесення мастики шум двигуна стає тихіше, ніж без неї! Тут 4 різних варіанти шумоізоляції: 1-Коли я зняв заводську шумоізоляцію2-Коли я намазав мастикою від STP3-Коли поверх мастики я уклав матеріал Акцент 10мм. хоча балансування була зроблена. А на 150-160м / ч вже помітно трясло.После того, як я обробив моторний щит упрочняющей мастикою я помітив відразу, що на будь-якій швидкості кермо не вібрує взагалі! Цей момент мене навіть більше порадував, ніж зменшення звуку двигуна! 1) Робимо безпечніше автомобіль – моторний щит прочнее2) Присутні властивості підсилювача щитка передка (не знаю чи може так вплинути мастика чи ні, але я помітив, що кермо став обертатися легше) 3) прибираємо шуми до 2дБ4) Гасимо вібрацііКстаті, на відео добре помітно, як після нанесення мастики шум двигуна стає тихіше, ніж без неї! Тут 4 різних варіанти шумоізоляції: 1-Коли я зняв заводську шумоізоляцію2-Коли я намазав мастикою від STP3-Коли поверх мастики я уклав матеріал Акцент 10мм. хоча балансування була зроблена. А на 150-160м / ч вже помітно трясло.После того, як я обробив моторний щит упрочняющей мастикою я помітив відразу, що на будь-якій швидкості кермо не вібрує взагалі! Цей момент мене навіть більше порадував, ніж зменшення звуку двигуна! 1) Робимо безпечніше автомобіль – моторний щит прочнее2) Присутні властивості підсилювача щитка передка (не знаю чи може так вплинути мастика чи ні, але я помітив, що кермо став обертатися легше) 3) прибираємо шуми до 2дБ4) Гасимо вібрацііКстаті, на відео добре помітно, як після нанесення мастики шум двигуна стає тихіше, ніж без неї! Тут 4 різних варіанти шумоізоляції: 1-Коли я зняв заводську шумоізоляцію2-Коли я намазав мастикою від STP3-Коли поверх мастики я уклав матеріал Акцент 10мм. як я обробив моторний щит упрочняющей мастикою я помітив відразу, що на будь-якій швидкості кермо не вібрує взагалі! Цей момент мене навіть більше порадував, ніж зменшення звуку двигуна! 1) Робимо безпечніше автомобіль – моторний щит прочнее2) Присутні властивості підсилювача щитка передка (не знаю чи може так вплинути мастика чи ні, але я помітив, що кермо став обертатися легше) 3) прибираємо шуми до 2дБ4) Гасимо вібрацііКстаті, на відео добре помітно, як після нанесення мастики шум двигуна стає тихіше, ніж без неї! Тут 4 різних варіанти шумоізоляції: 1-Коли я зняв заводську шумоізоляцію2-Коли я намазав мастикою від STP3-Коли поверх мастики я уклав матеріал Акцент 10мм. як я обробив моторний щит упрочняющей мастикою я помітив відразу, що на будь-якій швидкості кермо не вібрує взагалі! Цей момент мене навіть більше порадував, ніж зменшення звуку двигуна! 1) Робимо безпечніше автомобіль – моторний щит прочнее2) Присутні властивості підсилювача щитка передка (не знаю чи може так вплинути мастика чи ні, але я помітив, що кермо став обертатися легше) 3) прибираємо шуми до 2дБ4) Гасимо вібрацііКстаті, на відео добре помітно, як після нанесення мастики шум двигуна стає тихіше, ніж без неї! Тут 4 різних варіанти шумоізоляції: 1-Коли я зняв заводську шумоізоляцію2-Коли я намазав мастикою від STP3-Коли поверх мастики я уклав матеріал Акцент 10мм.

На цьому відео два варіанти:

1-Моя машина до шумоізоляції моторного щіта2-Моя машина після шумоізоляції моторного щита і арок. Ідея та реалізація належить Illuzion’у .Це для тих, хто хоче малої “кров’ю” обесшуміть все той же ВАЗ 2112.

Беремо клей “момент” і промазуємо її внутрішню частину і наклеюємо все той же ” матрац для гімнастики “. Заздалегідь вирізаємо його за формою захисного “екрану”. Я проклав 3-4см товщини.

Після цього беремо ” повсть ” 1см товщини і також вирізаємо за формою ПЕЧКИ (пластикового короба) заздалегідь намазав клей.

Починаємо “стелити” вирізаючи місце під подачу повітря. Ми як би огортає всю систему. Під низом самої грубки і кузовом є міні простір і нижню частину повсті запхати туди для “щільності”! Після з боку шофера, там де вакуумника стоїть за ним є порожнеча величезна. Але поставити грамотно шумку туди складно.

Тому треба зняти систему двірників з мотором (це дуже легко) і після постелити і туди “шумку” включаючи і саму стінку задню. Її треба скласти типу букви “Г”, тільки не переборщити, щоб система двірників працювала без “напрягу”!

Після такої ж матеріал клеїмо і на маленьку частину захисного екрану.

Туди можна і товстіший приклеїти! Потім зверху цього клеїмо “спорт-матрац”, але краще це робити шматками, вирізавши форми заздалегідь. Збираємо в зворотній последовательності.Кстаті, якщо є бажання, то пластиковий короб грубки можна обклеїти віброматеріалом.

Ефект перевершить всі очікування. Зробіть і не пошкодуєте.

Тихо буде на порядок ніж було. Глухо як в танку!

Нагадаю, що того, щоб  від шумоізоляції автомобіля був ефект потрібно комплексно зашумить машину: Тоді звукоізоляція буде відчутна!

Ефект від шумоізоляції моторного щита (зовн) ..

Ключові слова:

  • повна шумоізоляція автомобіля

Цікавий сайт? Поділися з друзями

Як зробити шумоізоляцію двигуна і моторного відсіку самостійно

Шумоізоляція моторного відсіку своїми руками – процедура не з легких. Однак зусилля себе виправдовують, адже в результаті значно збільшується рівень комфорту при їзді. Це відноситься і до автомобілів, з самого початку не мають шумоізоляції двигуна взагалі, і до тих, заводська шумоізоляція яких залишає бажати кращого.

Слід зазначити, що шумоізоляція двигуна своїми руками – робота хоч і копітка, але не складна, впоратися з нею може практично кожен. Головне – вибрати якісні ізоляційні матеріали, і потім дотримуватися технології їх кріплення до поверхні підкапотного простору.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Для чого потрібна шумоізоляція двигуна

Робота двигуна є основним джерелом небажаних шумів в салоні автомобіля. Саме тому процедура його вібро і шумоізоляції має велике значення для зниження показника шумів. Простіше кажучи, ізолювали підкапотний простір – забезпечили собі і своїм близьким комфортну їзду.

Але найчастіше усунення шумів від двигуна – тільки частина всієї роботи по шумоізоляції всього автомобіля. Застосовують обклеювання ізоляційними матеріалами моторного відсіку в комплексі з обробкою дверей, стелі та підлоги салону, колісних арок і капота.

Шумоізоляція двигуна допоможе домогтися максимально тихої їзди. І якщо зробити процес шумоізоляції самостійно, дотримуючись всіх правил і вибираючи тільки якісні матеріали, результат буде краще, ніж якщо ви купите машину із заводською ізоляцією.

Чим будемо ізолювати двигун

Шумоізоляція моторного відділення дещо відрізняється від ідентичних робіт, вироблених в салоні або при обклеювання капота зсередини. По-перше – робота трудомістка, адже доведеться мати справу з важкодоступними місцями під двигуном. По-друге, потрібно буде застосувати додатковий матеріал. А точніше – «антигравій» поряд з шарами, що поглинають вібрації і шуми.

Важливо! Не варто купувати продукцію, яка за словами виробника одночасно поглинає вібрації, шуми від двигуна, а іноді виконує функцію термоізолятора. Як правило, вона не може повноцінно виконувати жодну з перерахованих вище функцій.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Вам потрібно буде купити наступне:

  1. Шар для поглинання вібрацій. Він є базовим елементом ізоляції моторного відсіку, так як буде поглинати коливання при роботі двигуна, які є найбільш значними в порівнянні з роботою інших деталей в підкапотному просторі.
  2. Шар для поглинання шумів. Як можна судити з назви, він буде усувати шуми, які виходять із моторного відсіку. При його виборі потрібно звертати увагу на товщину листа. Чим вона більше, тим вище буде рівень поглинання. Даний фактор слід враховувати в тому випадку, якщо двигун працює дуже голосно в силу своєї модифікації.
  3. Протишумові мастика або рідкий антигравій захистить шари ізоляції від згубного впливу горючий речовин, які постійно на них будуть потрапляти. Крім того, вплив парів і газів теж негативним чином впливає на віброізол і шумоізол, в основі яких лежить звичайний поролон, уразливий до високих температур і хімічних речовин.

Не слід віддавати перевагу дешевим продуктам. Їх термін експлуатації значно нижче по відношенню до більш дорогим аналогам. Мало того, вони не будуть забезпечувати належну ступінь поглинання вібрації і шуму від двигуна.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Підготовчі роботи

Перш ніж починати шумоізоляцію двигуна, потрібно звернути увагу на діри і щілини, що ведуть в салон. А також на те, як міцно їх закривають заглушки, чи є вони взагалі. Якщо дірки нічим не заповнені, потрібно подбати і про їх ізоляції. Під час установки сигналізації або її підсилювачів заглушки можуть бути зняті і не поставлені на місце. Це може статися і під час інших робіт.

Також звертаємо увагу на те, як щільно закривається капот. Якщо при натисканні на нього є люфт, цей фактор може зіпсувати амортизатори.

Їх, до речі, теж бажано прокачати перед установкою шарів ізоляції, інакше вся робота не матиме належного результату. Прокачати їх потрібно буде два-три рази.

Зверніть увагу

Мета цієї процедури – діагностика несправностей клапанного механізму і його виходу з ладу.

Шумоізоляція кришки двигуна – ще одна процедура, яка підвищить ефективність всієї роботи.

Технологія установки шумоізоляційних матеріалів

Коли ви вже придбали все необхідне, провели підготовчі роботи, можна приступати безпосередньо до процедури обклеювання підкапотного простору шумоізоляторів.

Потрібно розуміти, що основна наша задача – створити своєрідну капсулу, і повинна вона бути максимально герметичною.

Тому при нанесенні ізоляційних шарів виконуйте технологію, щоб в результаті не було неприємних сюрпризів, які зведуть на «ні» всі ваші зусилля. Отже, виконуємо наступні дії:

  • знежирюємо поверхню підкапотного простору. Це стосується саме елементів кузова. Шумоізоляція двигуна – вираз досить розлоге, так як мотор ми не зачіпає. Матеріали будуть наклеюватися саме на елементи кузова. Під час знежирювання не слід використовувати ацетон або розчинник. Вони тільки вганяють частки жиру в шар фарби, що знаходиться під ними. А при найменшому нагріванні жири виштовхуються назад на поверхню фарби. Найдешевше і ефективний засіб – уайт спірит. Його можна купити в кожній точці, де продаються лакофарбові матеріали;
  • потім слід озброїтися будівельним феном. Без нього навряд чи вийде укласти якісно два наступних шару вібро і шумопоглинаючих матеріалів. Не потрібно намагатися нагріти листи, залишаючи їх під сонечком в теплий день або на батареї в опалювальний період року. Якщо матеріал не буде достатньо прогрітий, між ним і поверхнею кузова або попереднього шару залишаться повітряні бульбашки. Після закінчення певного періоду експлуатації цей шар і зовсім відвалиться, а значить – не треба економити на інструментах;Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги
  • феном прогреваем елементи, вирізані з цілісного листа, прикладаємо до знежиреної поверхні кузова. За допомогою гумового шпателя або спеціального валика щільно докладаємо віброізол до металевої поверхні кузова;
  • потім нагріваємо будівельним феном шумоїзолірующий матеріал. До попереднього шару теж акуратно прикладаємо гумовим шпателем. Без цього інструменту листи не склеїти досить щільно, і майже напевно між ними утворюються повітряні бульбашки, які згодом тільки розростуться і приведуть до розшарування матеріалів;
  • таким же чином нагріваємо і приклеюємо третій, захисний шар. Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Важливо! Шумоізоляція моторного відділення не матиме ніякого сенсу, якщо належним чином не буде оброблена внутрішня поверхня капота автомобіля.

Шумоізоляція щита між моторним відсіком і салоном теж вимагає уваги. Проклеюємо його з обох сторін першими описаними вище ізоляційними матеріалами, не забуваючи про знежирення металевої поверхні .

Варіанти технологій шумоізоляції двигуна

Вишебил наведено найпоширеніший і найбільш ефективний метод ізоляції підкапотного простору. Три матеріалу при їх досить високих якісних характеристиках забезпечують високий рівень поглинання шумів і вібрацій. Деякі автолюбителі допускають наявність додаткових шарів, але при виборі досить якісних матеріалів в них не буде потреби.

СГМ вібро М2Ф слід використовувати в якості шумоізолятором, якщо вам доводиться часто відкривати капот з тих чи інших причин. Він коштує трохи дорожче звичайного матеріалу, зате є більш якісним і забезпечує максимальний ступінь захисту від небажаних шумів, що виходять від двигуна. Також він є більш надійним.

  • Процедура шумоізоляції моторного відсіку займе зовсім небагато часу, але в результаті навіть в найгаласливішій машині ви станете відчувати себе набагато комфортніше.
  • Відео як зробити шумоізоляцію моторного відсіку:

Шумоізоляція моторного відсіку автомобіля. Технічні моменти

Моторний щит є серйозним джерелом шуму. Хочеться відзначити, що саме його убезшумлення є найбільш складною і якщо ви не впевнені в своїх силах, то краще за все звернутися до професіонала. У чому ж складність? Для здійснення робіт вам потрібно буде розбирати панель приладів.

Погодьтеся, що зробити це в автомобілях «напханих» електронікою досить важко, та потім ще можна і не зібрати все назад J. Тому якщо існують проблеми з розбиранням, то обесшумка роблять на тих ділянках, де можна зняти панелі.

Хоча якщо брати вітчизняні авто, або ж імпортні іномарки низького цінового сегмента, то зняти панель приладів вам не складе особливих труднощів.

Давайте тепер розглянемо, як здійснити шумоізоляцію моторного відсіку з салону вашого автомобіля.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Бічні стінки можна викласти більш тонким матеріалом, тому як потім, може бути важко, виставити панель приладів. Та й шуми з їх боку поменше.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомогиДля поліпшення ефекту радимо зробити шумоізоляцію колісних арок автомобіля.

А також, не забудьте про панелі приладів – http://avtoshum.com/shumoizolyatsiya-paneli-priborov.

Другий крок – шумоізоляція. Як матеріал використовується Акцент, товщиною шару близько 10 – 15 мм. Якщо дозволяє зазор при установці корпусу панелі, то можна
використовувати і більш товстий матеріал. Для досягнення більш відчутного ефекту потрібно пройтися по «проблемних місць».

Як їх визначити? Подивіться на штатну шумоізоляцію і знайдіть місця в яких деталі салону контактують (труть), в цих місцях додатково прокладете 10 мм шар Бітопластом. Даний матеріал буде не тільки прибирати звуки, а й служити в ролі антискрип.

Зазвичай це ділянка у верхній частині моторного щита, в області переходу в лобове скло.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Шумко намагайтеся робити якомога більшими цільними шматками, при цьому не забувайте про отворах під дроти.

Третій крок – звукоізоляція колісних арок зсередини салону автомобіля. Саме ці частини кузова піддаються повз шумів ще й постійним ударам гравієм і каменів, які відбиваються від дорожнього покриття.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомогиЯк матеріал звукоізоляції можна використовувати Сплен товщиною 4 – 8 мм. У більшості випадків достатньо буде і 4 мм шару.

І на останньому, четвертому етапі встановлюється штатна шумоізоляція моторного щита. Я рекомендую вам не нехтувати цим моментом, оскільки ви не отримаєте очікуваного результату. Якщо це покриття у вас пошкоджено, то купите нове і обов’язково його встановіть.

Як посилення ефекту зменшення шумів від двигуна, можна додатково провести шумоізоляцію торпедо.

Життя без шуму: звукоізоляція моторного відсіку

Найбільшим джерелом шуму в рухомому автомобілі поряд з колесами є двигун – особливо це стосується старих машин, в яких не приділялося настільки значна увага комфортабельності людей, що знаходяться в салоні.

Тому якісна шумоізоляція двигуна допоможе вам істотно знизити гучність дратівної звуку, дозволивши спілкуватися з пасажирами, не підвищуючи голосу і слухати музику, не встановлюючи гучність на максимум.

Однак якщо шумоізоляція салону, днища і інших ділянок кузова може бути створена без зайвих проблем, то у випадку з двигуном вам доведеться витратити чимало зусиль і подолати безліч труднощів.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Для деяких водіїв шум двигуна ставати просто нестерпним

Що шумить і де закривати доступ для звуку?

Перш за все, визначимо, від яких саме звуків ми будемо рятуватися – адже насправді шумить в моторному відсіку не тільки двигун. Серед основних джерел звуку можна відзначити:

  • Сам мотор, а також його навісні агрегати, представлені помпою, генератором, ременями, сервоприводами і іншим.
  • Замок і петлі капота – особливо при сильному зносі, викликаному тривалою експлуатацією.
  • Потоки повітря, що проходять на великій швидкості і створюють завихрення.

Так як всі згадані деталі є обов’язковими для функціонування автомобіля, а повітря, що надходить всередину, охолоджує двигун і не дає йому передчасно вийти з ладу, шумоізоляція моторного відсіку повинна охоплювати все підкапотний простір.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

У моторному відсіку може бути чимало джерел шуму

Особливу увагу слід приділити перегородці, яка відокремлює двигун від салону – будь-які щілини в ній можуть стати причиною істотного підвищення інтенсивності шуму всередині.

Крім того, шумоізоляція наноситься і на колісні арки – звук, здатний проникати через них назовні, може бути чутним пасажирам завдяки невеликим щілинах в дверних отворах і технологічним отворам в інших ділянках кузова.

Стінки моторного відсіку зазвичай самі по собі є непоганим засобом шумоізоляції, проте мінус металу, що не оснащеного покриттям, полягає в тому, що він лише відображає звук, надаючи йому інший напрямок поширення, але не поглинає його.

Крім того, досить популярної серед фахівців з автомобільного тюнінгу останнім часом стала обробка піддону двигуна – ця ділянка не потребує швидкого відведення надлишкового тепла і в той же час через нього можуть передаватися шуми.

Підбір матеріалів

Вирушаючи за необхідними для шумоізоляції засобами, вам варто скласти список покупок. У нього повинні увійти: звукова і вібраційний захист, а також клей, гострий ніж і обтирочная папір, яка стане в нагоді для усунення помилок при роботі з адгезивним матеріалом.

Зверніть увагу на початок переліку – шумоізоляція двигуна ніколи не обходиться без матеріалів, що протистоять вібрації, так як мотор створює коливання кузова, також здатні приводити до зниження комфортабельності автомобіля.

Відмінністю вібраційного захисту від звукової є менша щільність, кращі амортизаційні властивості, а також велика товщина шару, що наноситься.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Якщо вас цікавить питання, як зробити шумоізоляцію двигуна, то напевно вам захочеться дізнатися про підбір матеріалів. Тут є два шляхи, кожен з яких дозволяє отримати однаково якісні результати, які повністю відповідають вашим потребам.

Першим є придбання дорогої шумоізоляції, виробленої знаменитими брендами автомобільних аксесуарів – проте вам доведеться витратити багато грошей, а також зіткнутися з ризиком отримання підробки.

Досвідчені автолюбителі радять не витрачати багато грошей, тому що поблизу від двигуна навіть найдорожча шумоізоляція буде швидко зношуватися.

Замість цього вони радять придбати матеріали з невисокою вартістю і після нанесення обробити їх антигравійної мастикою, що дозволяє підвищити стійкість і надійність отриманого покриття.

процес нанесення

В ідеальному варіанті вам варто повністю демонтувати двигун, а також все інше обладнання, яке знаходиться в моторному відсіку і закриває його стінки.

Однак таку процедуру варто здійснювати тільки при наявності високої кваліфікації – її можна довірити фахівцям сервісного центру.

Якщо ж ви не будете отримувати двигун, приготуйтеся до того, що шумоізоляція відніме у вас чимало часу і зусиль.

Розкладіть перед собою аркуші готової шумоізоляції – вона може бути одношарової – в такому випадку вам знадобиться додаткова вібраційний захист, або багатошаровою, відразу що включає в себе все необхідне. Візьміть рулон щільного паперу – краще ватману, і помістіть його в моторний відсік, приклавши до певного ділянці, який буде піддаватися шумоізоляції.

Акуратно виріжте його, щоб створити шаблон і перевірте, щоб ви не допустили значних відхилень від поверхні кузова.

Якщо вам потрібна якісна шумоізоляція двигуна автомобіля, ви можете вирізати з листів підготовленого матеріалу вироби необхідної форми – для цього потрібно закріпити на них паперові шаблони, і обвести контури гострим ножем, повністю прорізаючи наскрізь весь шар з першого разу.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Нарізати матеріал краще за готовим шаблоном

Ретельно знежирте поверхню моторного відсіку – для цього вам знадобиться бензин, яким промивається поверхню металу, після чого надлишки палива видаляються обтиральними папером.

Повторивши цю процедуру кілька разів, нанесіть клей дрібною сіточкою, намагаючись не створювати в ній осередків розмірами більше 2 * 2 см.

Якщо мова йде про піддоні двигуна, що постійно перебуває під вібраційної навантаженням, шумоізоляція може наноситися на суцільний шар клею, що отримується шляхом його розтирання по поверхні.

Якщо ви бачите, що клей потрапив туди, де перебувати йому не слід, швидко зніміть краплі обтиральними папером і промийте це місце бензином – в більшості своїй синтетичні адгезивні склади є горючими і легко спалахують при нагріванні від працюючого двигуна без відповідного захисту.

Після того як роботи будуть закінчені, уважно перегляньте всі листи поверхні, приділяючи особливу увагу стиках. Якщо в певних місцях у вас залишаються зайві шматки шумоізоляції, зріжте їх гострим ножем, щоб вони не перетворилися на звисають лахміття.

Стики бажано проклеїти додатковим шаром матеріалу – для цього наріжте тонкі смуги товщиною в 1-1,5 см по числу з’єднань, і нанесіть їх на клей, не забувши забезпечити хороший притиск.

Навіть дуже хорошу шумоізоляцію краще обробити зверху мастикою або жаростійким лаком – причиною тому служать умови експлуатації, що включають вплив підвищеної температури, а також впливом агресивних хімічних речовин, якими є технологічні рідини двигуна.

Як ще зменшити гучність звуку?

У разі якщо вас цікавить шумоізоляція автомобіля своїми руками, ви можете виконати ще кілька дій, що дозволяють зменшити гучність звуків, що проникають в салон.

Зокрема, не лінуйтеся регулярно обробляти петлі і замок капота спеціальним мастилом – через брак такої можна використовувати WD-40, хоча таке рішення буде далеко не ідеальним.

Крім того, в безпосередній близькості від цих вузлів вам варто помістити невеликі фрагменти листів шумоізоляції, які будуть запобігати поширенню звуків.

Якщо капот не оснащений тепловим захистом, зсередини його можна покрити аналогічним ізолюючим матеріалом.

Робота ця нічим не відрізняється від описаної вище – проте якщо на кришці моторного відсіку відсутні ребра жорсткості, вам доведеться вирізати шумоізоляцію, що складається з декількох широких смуг і ретельно обробити стики, проклеївши їх тонкими відрізками. Крім того, при обробці капота також слід наносити клей максимально щільно, уникаючи появи великих незакріплені ділянок.

Відео про те, як зробити шумоізоляцію моторного щита:

На шумоізоляції двигуна робота по підвищенню комфортабельності автомобіля не закінчується – звуки як і раніше можуть проникати в салон з інших джерел. Тому фахівці рекомендують провести аналогічну обробку днища кузова з внутрішньої сторони, а також моторного щита відразу за передньою панеллю.

Також шумоізоляція передбачає усунення різних отворів і щілин.

Зокрема, для технологічних прорізів між салоном і моторним відсіком можна використовувати спеціальні герметизуючі муфти, через які пропускаються дроти і трубки, а в дверних отворах встановлюються двошарові ущільнювачі, які також будуть перешкоджати попаданню всередину пилу.

Приступаємо до роботи

Якщо ви збираєтеся зробити для свого автомобіля шумоізоляцію двигуна, вам варто передбачити комплексну обробку моторного відсіку, в якому всі поверхні будуть покриті спеціальним матеріалом, що поглинає звук і запобігає його подальшому розповсюдженню.

Крім того, після закінчення робіт уважно перевірте, наскільки якісно ви виконали всі необхідні операції і при необхідності усуньте помилки.

Варто також пам’ятати і те, що однією шумоізоляцією двигуна обійтися не можна – щоб дійсно знизити гучність звуку в салоні, потрібно проводити комплексну роботу над кузовом автомобіля.

Шумоізоляція моторного відсіку своїми руками

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомогиУ даній статті ми розповімо, як можна виконати шумоізоляцію моторна аптека своїми руками.

Головним джерелом шуму і вібрації в будь-якому автомобілі є моторний відсік, в якому розташовується двигун. Багато виробників бюджетних моделей автомобілів економлять на кількості шумоізоляції, встановленої в моторному відсіку. Досвідчені автомобілісти, які хочуть комфорту при їзді в автомобілі, додатково накладають шумоізоляцію, щоб створити так званий ефект капсули, при якому повністю вся перегородка моторного відсіку обробляється звукоізоляцією і віброізоляцією. У даній статті ми розповімо, як можна виконати шумоізоляцію моторна аптека своїми руками.

Важливо для моторного відсіку створити замкнутий простір, яке не буде пропускати за свої прибудови шум і вібрації.

Якщо виконати шумоізоляцію моторного відсіку своїми руками, тоді можна домогтися зниження рівня шуму і вібрації на 3 дБА. Це значення відповідають зниження гучності звуку майже на 40 відсотків.

Роботи по шумоізоляції моторного відсіку можна умовно розділити на кілька етапів:

– монтаж вибропоглощающих матеріалів;

– монтаж звукоізоляції в моторному відсіку.

Монтаж вибропоглощающих матеріалів на капот

Вібропоглинаючі матеріали встановлюються з внутрішньої сторони капота. Як вибропоглощающих матеріалів можна застосовувати вібропласт.

Вібропласт – це матеріал, який перешкоджає проникненню вібрації, що виходить від двигуна внутрішнього згоряння. В результаті вібрації не будуть передаватися на кузов автомобіля, перетворюючись в так званий структурний шум.

Простими словами пояснити принцип дії Вібропласта можна наступним чином.

Шари Вібропласта будуть переміщатися відносно один одного і при цьому поглинати вібраційні коливання, які будуть перетворюватися в енергію тепла.

У таблиці нижче представлений алгоритм монтажу віброізоляції на внутрішню частину капота автомобіля.

крок опис
Демонтаж старої штатної захисту капота. Багато моделей автомобілів оснащується штатною захистом капота. За час експлуатації такий захист часто брудниться брудом і маслом. Перед установкою Вібропласта нам потрібно демонтувати цю стару захист і очистити всю внутрішню поверхню капота від плям масла та інших забруднень. Як засобу для чищення необхідно використовувати уайт-спірит або розбавлений ацетон. Ці матеріали допоможуть швидко знежирити внутрішню поверхню капота.
Виготовлення шаблону поверхні Вібропласта на капоті. Нам необхідно виготовити шаблон, за яким будемо накладати шари Вібропласта на внутрішню частину капота. Як лекал можна використовувати будь-яку щільну папір. При виготовленні шаблону нам потрібно враховувати розташування ребер жорсткості на капоті.
Нарізування Вібропласта по виготовленому шаблоном. Тепер нам потрібно нарізати листи Вібропласта за готовими шаблонами капота автомобіля. Бажано, щоб усередині шаблону були цілі шматки Вібропласта.
Безпосередній монтаж листів Вібропласта на капот. Ми знімаємо захисний шар паперу з Вібропласта і прикладаємо цей лист до внутрішньої частини капота. Після того, як ми наклали листи Вібропласта на капот, його потрібно розгладити. Для цього необхідно використовувати гумовий валик. При розгладження Вібропласта по капоту захисний шар паперу необхідно знімати поступово, щоб клейкий шар на вібропласт зайвий раз не приклеївся і не створив складок. Для роботи з монтажу Вібропласта на капот автомобіля необхідно забезпечити умови з температурою не нижче 20 градусів Цельсія. Якщо дані роботи проводяться взимку, тоді їх потрібно робити в теплому гаражі.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомогиЯкщо виконати шумоізоляцію моторного відсіку своїми руками, тоді можна домогтися зниження рівня шуму і вібрації на 3 дБА. Це значення відповідають зниження гучності звуку майже на 40 відсотків.

Крім віброізоляції капота автомобіля, вібропласт можна накласти і в підкапотному просторі моторного відсіку. Звичайно, рівних площин в ньому буде занадто мало, тому доведеться нарізати листи Вібропласта дрібними смужками. Важливо обклеїти Вибропласт передні стійки і перегородку моторного відсіку. Також, якщо вийде дістати до колісних арок, то і їх теж.

Монтаж звукопоглинальних матеріалів

Після монтажу віброізоляції ми наклеюємо в моторному відсіку листи шумопоглинального матеріалу прямо поверх листів Вібропласта. В якості звукоізоляції можна використовувати матеріал Ізотон, який складається з шарів пінополіуретану і водовідштовхувальним плівки. Матеріал Ізотон дуже вигідний тим, що у нього є шар, що захищає від впливу масла і бензину.

Механізм звукопоглинання матеріалом Ізотон можна пояснити наступним чином. Звукові хвилі будуть потрапляти в шари поліуретану, що має пористу структуру, завдяки якій вони будуть гаситися і перетворюватися в енергію тепла. Крім шумопоглинання, Ізотон славиться і тёплоізоляціей.

Монтаж звукоізоляції моторного відсіку відбувається за тим же алгоритмом, що і установка Вібропласта.

Особливості установки шумоізоляції моторного відсіку своїм руками

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомогиПотрібно ретельно підходити до вибору звукопоглинального матеріалу для моторного відсіку. Масло, бензин, гальмівна рідина, а також антифриз є досить агресивним середовищем для синтетичних матеріалів.

Кожен автомобіліст повинен усвідомлювати, що моторний відсік є вельми небезпечною частиною автомобіля. У цій частині автомобіля часто трапляються протоки бензину, охолоджуючої рідини, масла і гальмівної рідини. Практично всі види звукоізоляції мають в своїй основі поролон, який відмінно вбирає будь-яку рідину. Самі автомобілісти повинні розуміти, що всі технічні рідини будуть ввібрані цим поролоном. Потрібно ретельно підходити до вибору звукопоглинального матеріалу для моторного відсіку. Масло, бензин, гальмівна рідина, а також антифриз є досить агресивним середовищем для синтетичних матеріалів. Саме тому бажано поверх шумоізоляції нанести кілька шарів рідкого антигравій або Протишумові мастики.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку своїми руками

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Автомобільна індустрія стрімко розвивається, завдяки інноваційним технологіям сучасна машина є вже чимось більшим, ніж просто засіб пересування. Швидкість останніх моделей вражає, а якщо врахувати що це втілення потужності супроводжується тихим котячим бурчанням двигуна, то мимоволі починаєш вірити в чудеса.

Такий тихої роботи автовиробникам вдається домогтися за рахунок багатьох секретних прийомів, одним з яких є якісна шумоізоляція двигуна , а також всього автомобіля. У моїй сьогоднішній статті мова якраз і піде про шумоізоляції моторного відсіку автомобіля.

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

Погодьтеся, адже так приємно керувати автомобілем, коли в ньому зберігається тиша, яку порушує хіба що ваше дихання і легка музика. У такій обстановці набагато легше зберігати спокій, тому що не доводиться постійно відволікатися на різному роду шум.

Одним з джерел шуму, особливо в автомобілях «нашого» виробництва, є гучна робота двигуна. Вирішення питання обесшумліванія двигуна було вирішено після появи шумоізоляції двигуна .

Сама процедура коштує порівняно недорого, а якщо її проводити самостійно, то витрачатися доведеться виключно на матеріали.

  • Якщо Вам не чужі експерименти або ви просто не бажаєте викидати зайвих грошей на оплату роботи фахівця – зробіть все своїми силами.
  • Як матеріал вам знадобиться:
  • 1. Якісна ізоляція;
  • 2. Потужний клей;

3. Стандартний набір інструментів, які завжди є в гаражі автомобіліста.

Приступимо.

Перш за все, необхідно провести ізоляцію всього підкапотного простору. Для цього вам знадобиться цілий лист ізоляційного матеріалу, найкраще, якщо він буде з фольгою, товщиною не менше 5 мм. Лист потрібно приклеїти до капота, використовуючи невеликі саморізи, прикрутивши його до ребер жорсткості капота.

  1. Також слід вчинити і з щитком, який розділяє салон і моторний відсік.
  2. Для того щоб ізолювати щиток, слід вибрати ізолюючий матеріал з фольгою товщиною близько 10 мм. Виклейкі відбувається з обов’язковим демонтажем всіх заважають деталей, наприклад, таких як:
  3. 1. Головний циліндр зчеплення;
  4. 2. Вакуумний підсилювач гальм;

3. Тяги педалі газу, і інше.

Безпосередньо перед початком наклеювання ізоляції, необхідно вимити щиток і ретельно пройтися по його поверхні розчинником.

Бажано щоб лист ізоляції також був цілісним, він вирізається за розміром щитка і приклеюється за допомогою гумового клею. Коли установка завершиться, всі деталі слід встановити на місце.

Найголовнішим при проведенні шумоізоляції моторного відсіку є мінімізація різних отворів і щілин в ізолюючі матеріалі.

важливо

Після того як шумоізоляція двигуна проведена, шум видаваний двигуном буде істотно знижений, а ви щодня зможете отримувати задоволення від виконаної роботи і комфортної їзди в вашому авто.

Шумоізоляція двигуна автомобіля своїми руками

Робимо шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна без сторонньої допомоги

У будь-якому автомобілі основним джерелом шуму є двигун. Тому, якщо ви хочете позбутися від сторонніх звуків в машині і мінімізувати загальну кількість вступників в салон шумів, вам буде потрібно провести ретельну шумоізоляцію двигуна автомобіля.

особливості шумоізоляції

Основним завданням шумоізоляції автомобіля є створення ефекту «капсули», коли кришка капота і перегородка моторної зони з боку двигуна обробляються спеціальними вібропоглинаючими і ізолюючими звук матеріалами, які створюють замкнутий простір, що не пропускає звуки. Шумоізоляція двигуна своїми руками дозволяє, в середньому, знизити інтенсивність звуку на 3 дБА, що відповідає зниженню рівня шуму на 40%.

Шумоізоляційні роботи складаються з 2 основних етапів:

Монтаж вибропоглощающих матеріалів на внутрішню частину капота.

Установка звукопоглинальних матеріалів поверх покриття, що поглинає вібрацію.

При шумоізоляції моторного відсіку своїми руками як вібропоглинаючий матеріалу може бути використаний вібропласт, який досить простий в експлуатації, активно поглинає вібрації, вироблені автомобільним двигуном і передаються згодом на кузовні панелі, що призводить до виникнення структурних шумів. Шари Вібропласта після установки активно переміщаються відносно один одного, тобто здійснюється деформування зсуву, що поглинає коливання і переводить їх в теплову енергію.

  • Установка вибропоглощающих матеріалів на кришку капота
  • Перший етап шумоізоляції моторного відсіку практично однаковий для всіх марок авто і складається з наступних послідовних дій:
  • Спочатку слід демонтувати стару штатну захист, знежирити і очистити від бруду поверхню кришки капота за допомогою ацетону або уайт-спирту.

Після чого необхідно підготувати шаблони, які за формою відповідають зонам між ребрами жорсткості внутрішньої частини капота, за якими будуть вирізатися шматки Вібропласта.

Для виготовлення шаблонів підходить будь-яка щільна папір.

Ребра жорсткості є не у всіх марках автомобілів (наприклад, їх немає в «Мерседесах»), в такому випадку в процесі шумоізоляції відсіку двигуна замість Вібропласта краще застосовувати більш легкий матеріал.

Нарізка Вібропласта або будь-якого іншого вібропоглинаючий матеріалу по підготовленим шаблонах, при цьому на внутрішню частину капота бажано клеїти цільні шматки матеріалів.

До кришки капота необхідно докласти відповідний шматок вібропоглинаючий матеріалу, зняти невелику частину захисного паперу і приклеїти матеріал до поверхні. В самому кінці матеріал розгладжується гумовим валиком і ущільнюється для більш міцної і надійної фіксації.

Під час наклеювання Вібропласта папір-підкладку знімати потрібно поступово, а вільний шматок вібропоглинаючий матеріалу відразу ж пригладжувати гумовим валиком, що дозволить запобігти появі на поверхні складок і інших нерівностей. Роботи проводяться при температурних показниках не нижче 18-21 градусів за Цельсієм.

Після закінчення обклеювання кришки капота подальша шумоізоляція моторного відсіку з боку двигуна здійснюється в подкапотной зоні. Хоча там і не багато великих площин, обклеїти можна ліву передню стійку, перегородку в моторному відсіку, вільний простору позаду акумулятора (за винятком кузовного номера), а також колісні арки.

Установка поглинає шум матеріалу

На другій стадії шумоізоляції моторного перегородки необхідно здійснити монтаж поглинає шум матеріалу зверху Вібропласта.

З цією метою може бути використаний, наприклад, Ізотон, що складається з пінополіуретаном шару, лицьової плівки, яка володіє водовідштовхувальними характеристиками і захищає матеріал від негативного впливу масел і бензину, а також клейкого шару з антиадгезійним покриттям.

Механізм дії Ізотон або інших поглинаючих шум матеріалів досить простий: звукові хвилі, які проникають в пористі структури пінополіуретану, поступово заглушаються і трансформуються в теплову енергію.

Порада

Якісні шумопоглинаючі матеріали не тільки добре поглинають звук, але і володіють теплоізоляційними характеристиками.

Так, якщо двигун обробити Ізотон, то в зимовий сезон він буде охолоджуватися значно повільніше.

Під час другого етапу шумоізоляції з боку моторного відсіку слід враховувати те, що моторний відсік – це та зона автомобіля, в якій часто проливаються різні технічні рідини, наприклад, антифриз, бензин, гальмівна рідина, моторне масло. В основу більшості матеріалів для шумоізоляції входить поролон – активна речовина, яка швидко може стати непридатним для використання під впливом рідин технічного призначення.

Тому необхідно відповідально підходити до вибору компонентів для шумоізоляції з боку двигуна, купувати матеріали, стійкі до негативного впливу агресивних речовин.

Також після використання шумоизоляционного і вібропоглинаючий покриття можна нанести противошумной мастику або рідкий антигравій в два-три шари, що дозволить повністю забезпечити протишумовими покриття від негативних впливів будь-якого типу.

Шумоізоляційні матеріали можна наносити на весь капот, а також на моторну перегородку. Для капота найкраще використовувати матеріали з фольгованої поверхнею, які ефективно запобігають можливі забруднення.

Шумоізоляційні матеріали повинні максимально щільно облягати ізольовані місця, при цьому не варто забувати про те, що шумоізоляція двигуна – це тільки частина повної шумоізоляції автомобіля і фінальна стадія усунення підвищеного шуму машини.

Передувати цього етапу повинні роботи по приведенню основних агрегатів машини в належний технічний стан: двигуна, підвіски і т.п.

Зверніть увагу

Також дуже важливо правильно встановити зони з підвищеною вібрацією, що можна зробити за допомогою найпростіших датчиків і приладів (наприклад, можна використовувати звичайний навушник від старого мобільного телефону, підключений до невеликого приладовому підсилювача).

Тільки в такому випадку ви зможете самостійно, без допомоги фахівців-автомеханіків повністю усунути сторонні звуки в салоні і зробити поїздку на автомобілі максимально комфортною і безшумною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…