Як за невеликі гроші довести посередній по оснащенню універсал Лада Ларгус до топ-версії?

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

У Ларгус в комплектації «Норма» немає рейлингов – вони є лише в «люксі» зі 105-сильним мотором, який пропонують за 589 200 рублів. Але ж у семиместной машини вантажний відсік скукожівается до розмірів середнього валізи – без багажника на даху ніяк! Значить, треба його встановити самостійно.

Ларгус – відмінний автомобіль. У класі доступних семимісних машин альтернативи йому немає. Але після березневого подорожчання і за нього стали просити чималі гроші: семимісна версія (є і пятиместная) з 84-сильним мотором оцінена в 549 000 рублей. І це початкова виконання «Норма» – ні багажних рейлингов, ні «музики» …

Стоп! Нічого немає? Ну так буде! Нам ледве не підкувати? І обійдеться це набагато дешевше, ніж просять за подібні опції дилери. Важливо, що при такій доведенні не потрібно володіти спеціальними знаннями і хитрим інструментом. Головне – знайти запчастини, які ви самостійно встановіть на машину.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

1. У продажу багато різних рейлінгов. Я зупинився на вітчизняних алюмінієвих за 4000 рублів. В комплекті – кріплення, що направляють маски і ключ-шестигранник, який довелося допрацювати.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

2. Для монтажу треба викрутити пластикові заглушки і вкрутити в заставні гайки гвинти з набору.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

3. Спеціальні трафарети допоможуть точно розташувати рейлінги на даху.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

4. Крайнє отвір під кріплення довелося допрацювати. Після закінчення монтажу почекайте 20 хвилин і повторно простягніть гвинти

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

5. Хочете радіофікованих 84-сильну машину? Завод пропонує пакет А2U (9500 рублів): всеїдна магнітола з двома динаміками, в навантаження до якої йде пасажирська подушка безпеки.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

6. Аудіосистема, аналогічна штатній, варто близько 4200 рублів. Додамо 900 рублів за пару динаміків і 1000 рублів за два адаптера, без яких Пристрій не скоммутіровать з наявною в машині радіопідготовкою.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

7. Встановити динаміки в штатні гнізда дуже просто. А якщо знайдете фірмові вазовские динаміки, заощадите час – до них підходять роз’єми заводської проводки.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

8. У Ларгус в комплектації «Норма» є кондиціонер, а ось салонного фільтра немає і в «люксі». Щоб не дихати пилом, треба в корпусі печі прорізати шевським ножем прямокутний отвір і вставити в нього фільтр. Найдоступніший обходиться в 300 рублів. Де і як прорізати? Уважно подивіться на торець грубки – і вам все стане ясно.

А що ще?

Можна вставити багажну полицю за другим рядом сидінь (4000 рублів), встановити шумоізоляцію під капот (1300 рублів) і багато іншого. Шляхом багатоходового тюнінгу ви поступово доведете машину до розуму – за прийнятні гроші.

Фотогалерея

zr.ru

Доопрацювання Lada Largus власниками машини

Лада Ларгус – універсал підвищеної місткості, що випускається АвтоВАЗом і користується чималою популярністю серед вітчизняних автолюбителів, незважаючи на деякі недоліки, які водії усувають самостійно.

До речі, практику цих доробок беруть на озброєння інженери автозаводу і частково впроваджують їх у виробництво.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Деякі доопрацювання автолюбителів враховуються при виробництві

Доопрацювання заднього двірника

На жаль, режим роботи заднього двірника на Ладі Ларгус не має переривчастого режиму – при включенні він працює постійно.

Для перекладу на роботу двірника із змінною паузою використовується:

  • реле двірників, має маркування 723.3777;
  • стандартний 4-х або 5-контактний роз’єм для автомобільного реле;
  • круглі клеми;
  • клеми шириною 3 мм ( «папа + мама»);
  • шматки дроту;
  • термозбіжна трубка для ізоляції з’єднань.

Для підключення додаткового реле використовуються дроти маси, що мають чорну маркування на колодці підрульового вимикача (третій праворуч з боку проводів), а також включення заднього двірника (білий, другий праворуч) і включення заднього омивача (сірий, крайній правий).

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Задній двірник Лада Ларгус можна доопрацювати, встановивши додаткове реле

Додаткове реле встановлюється в розрив між колодкою і трасою проводів. При цьому для того, щоб електричну схему можна було без проблем повернути в первинний стан, для підключення додаткового реле використовуються стандартні роз’єми і клеми.

  • Принцип переробки полягає в тому, щоб під час включення заднього двірника, напруга, що подається раніше на нього безпосередньо, подавалося тепер на додаткове реле, яке управляє, після модернізації, роботою двірника, забезпечуючи необхідну паузу між помахами.
  • Додатковим плюсом використання цього реле є те, що при включенні заднього омивача, двірник автоматично перемикається в режим постійної роботи, а після 3-4 циклів знову переходить в режим роботи з паузою.
  • Вся конструкція монтується поруч з підрульовими вимикачем і кріпиться за допомогою пластикових хомутів.

Установка сигналізатора ручного гальма

Гальмо стоянки, за відгуками власників Лади Ларгус, досить потужний для цього автомобіля. Так що спроби рушити з піднятим ручником, як правило, закінчуються невдачею.

Хоча і злегка відпущений ручне гальмо навіть після кількох десятків метрів руху не додає життя заднім колодкам.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Щоб зберегти гальмівні колодки, встановіть сигналізатор ручного гальма

Для того щоб не допускати таких курйозних помилок при початку руху, тим більше що штатна лампа сигналізації «піднятого ручника» мало інформативна, деякі автолюбителі встановлюють додатковий блок сигналізації роботи ручного гальма.

Сам блок є в продажу, а його підключення досить просте.

На самому блоці є чотири дроти для підключення. Всі вони підключаються до чорної колодці, що підходить до комбінації приладів.

Кольорове маркування та підключення:

  • до 10 контакту (жовтий провід) підводиться плюс від запалювання;
  • до 22 контакту (зелений провід) підключається датчик швидкості;
  • залишилися два сірих дроти підключаються в розріз 16 (сірий провід).

Тепер, у разі початку руху з піднятим «ручником», пролунає звук зумера, а лампа стоянкового гальма на панелі приладів почне моргати.

Автоматичне блокування дверей при досягненні певної швидкості руху

  1. Варто зазначити, що така функція є в безлічі додатково встановлюються сигналізацій, однак, власники Лади Ларгус можуть активувати її самостійно, обходячись лише штатною системою автомобіля.
  2. Для активації функції автоматичного блокування дверей необхідно мінімальне втручання в штатну проводку автомобіля, а також наявність спеціального адаптера для підключення ЦЕКБС (центрального електронного комутаційного блоку в салоні) до комп’ютера і спеціального софту.
  3. Адаптер для підключення можна придбати як в інтернет-магазинах – їх зараз безліч, так і в звичайних, що займаються продажем діагностичного обладнання, а також виготовити самостійно (для тих, хто має хоча б мінімальний навик складання електричних схем).

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Автоматичне блокування дверей під час їзди – це дуже зручно

Отже, на першому етапі потрібно подати на ЦЕКБС сигнал від датчика швидкості. Для цього з 22 контакту лівого роз’єму комбінації приладів прокидає провід на 6 контакт коричневої вставки на чорному роз’ємі ЦЕКБС. За допомогою цього проводу, при подачі на нього сигналу +12 при досягненні певної на наступному кроці швидкості і буде проводитися замикання дверей.

  • Тепер необхідно визначити поріг швидкості, при досягненні якого і буде здійснюватися замикання.
  • Для цього проводиться підключення комп’ютера або ноутбука за допомогою адаптера до діагностичного роз’єму і в запущеній програмі (наприклад, DDT2000) проводиться включення функції замикання дверей, а також виставляється поріг швидкості.
  • Тепер функція включена, але ще не активована.

Для активації функції в Ладі Ларгус необхідно натиснути кнопку блокування замків, розташовану на панелі приладів і дочекатися звукового оповіщення (приблизно 5 секунд), що говорить про успішну активації. Для виключення автоматичного блокування замків, необхідно провести цю операцію ще раз, натискаючи, навпаки, кнопку розблокування.

Підсвічування замка запалювання

Підсвічування замка запалювання є досить зручною «фичей» при частому використанні автомобіля в темний час доби в погано або освітлюються місцях.

Для доопрацювання замку запалювання і установки підсвічування потрібно мінімум деталей, а вся робота разом з підключенням займає від сили годину часу.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Після нехитрих маніпуляцій з замком запалювання ви не будете відчувати труднощів при використанні автомобіля в темний час доби

Для роботи необхідно:

  • світлодіод невеликого діаметру, наприклад, 2,5-3 мм;
  • опір 1-1,5 кОм;
  • дріт.

Для установки підсвічування потрібно зняти кожух замку. Знімається він в зборі з антеною іммобілайзера, після чого зняти верхню кришку кожуха.

На другому етапі проводиться монтаж світлодіода всередину корпусу кожуха замку. Для рівномірності освітлення можна зробити невеликі прорізи в корпусі, після чого кожух збирається і встановлюється на місце.

Провід, що йдуть від світлодіода, простягаються до блоку ЦЕБКС і підключаються до білого роз’єму. Для підключення проводів можна використовувати сірий або білий дроти – це «мінус».

Для «плюса» ж використовується будь-який з двох червоних дротів.

Підключення до блоку ЦЕБКС дозволяє отримати роботу підсвічування аналогічної включенню салонного плафона – вона загоряється при знятті Лади Ларгус з охорони, при відкритті дверей, а гасне або після закриття дверей, або після включення запалення.

Доопрацювання мотора грубки

Цю частину, напевно, було краще назвати «Доопрацювання режиму включення мотора обігрівача», оскільки йтиметься саме про усунення своєрідного «бага» – роботі обігрівача салону при повороті ключа запалювання в положення ACC.

Дійсно, функціональність системи обігріву салону знаходиться під великим питанням при включеному моторчик «грубки» і непрацюючому двигуні – циркуляції охолоджуючої рідини немає, а що знаходиться в «грубці» швидко остигне, і перестане обігрівати салон.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Систему обігріву салону Лада Ларгус можна доопрацювати декількома способами

Для власників Ларгус існує два способи змінити режим роботи моторчика пічки. І обидва, на жаль, вимагають втручання в електричну схему автомобіля.

перший

Перший спосіб перевести режим роботи обігрівача салону одночасно із включенням запалювання полягає в перестановці дроти, керуючого реле обігрівача зі штатного місця до будь-якої клеми, яка отримує +12 В при включенні запалення. Це може бути, наприклад, вимикача заднього ходу або реле бензонасоса. Тобто, обрізається тонкий жовтий провід, що йде на захист двигуна «грубки», і підключається в будь-який з вищенаведених місць.

Для довідки: всі вищезазначені дії здійснюються в блоці реле і запобіжників, розташованому під капотом. Мотором обігрівача управляє жовтий провід, вимикачем заднього ходу провід аналогічного кольору, а бензонасоса має бежеву маркування.

другий

Практично аналогічний першому, але відмінність полягає в тому, що після всіх маніпуляцій отримуємо вільний гніздо запобіжника.

Знову-таки ріжемо тонкий провідник моторчика пічки і підключаємо його на частково зачищений будь жовтий провід, розташований поблизу. Після чого всі пошкоджені місця ізолюються і віддаляється запобіжник №39 в блоці запобіжників салону.

Робота електросклопідйомників при відключеному запалюванні

Досить часто власники Лади Ларгус скаржаться на те, що склопідйомники не працюють при вимкненому запаленні або положенні ключа в АСС. Виправляється це невеликою переробкою електричної схеми автомобіля.

  1. Відео про те, як змусити працювати електросклопідйомників на Лада Ларгус без запалювання:
  2. Для виконання цієї роботи необхідно зняти блок запобіжників салону.
  3. Варто нагадати, що ця доробка, як і попередня, повинні виконуватися при відключеному АКБ!
  4. В першу чергу потрібно знайти запобіжники F13-F16, які відповідають за функціональність ЕСП, після чого, акуратно відігнувши фіксатори клем і витягнувши пластмасовий фіксатор, витягти планку підведення живлення.

Витягнута планка ділиться впоперек на дві частини. Перша частина без змін повертається на місце, відповідне запобіжників F15 і F16.

До залишилася другій половинці припаивается мідний товстий провід перетином приблизно 1,5 квадрата, який, в свою чергу, припаивается (прикручується) до будь-якого товстому дроту, яка отримує харчування при перекладі ключа в положення АСС (або має постійну напругу – кому як подобається).

Допрацьована половинка планки встановлюється на місце, місця монтажу ізолюються, запобіжники повертаються на місце і здійснюється складання в порядку, зворотному розбиранні.

Доробки Лада Ларгус Всі Нововведення

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Однак, зовнішність і внутрішність гарне сімейне машинки вимагає можливих поліпшень, пов’язаних з різними вузлами авто (так би мовити, нанесення завершальних штрихів). Тим більше, що до базової комплектації – дійсно є що додавати і покращувати!

Доопрацювання Лади Ларгус своїми руками проводиться, як правило, зовсім не за тим, щоб зробити з неї гоночний болід.

Все-таки необхідно пам’ятати, що це сімейний універсал, який був створений вирішувати інші, поставлені перед ним завдання: неспішні поїздки на далекі й близькі відстані, за місто, всією сім’єю.

Тому, не треба намагатися прокачати Ладу Ларгус під спортивне авто, що рве з місця на високій швидкості.

Тут, в даній моделі, рекомендується, скоріше, подбати про додаткове комфорті пересування і про посилення економічних показників.

Дана процедура досить поширена для цієї моделі ВАЗа. З її допомогою можна домогтися зменшення витрати палива і додаткового збільшення потужності движка. Прошивка може виявитися корисною не тільки для авто з пробігом, але і для абсолютно нового, щойно купленого. Перед її проведенням потрібно переконатися в справності самого движка, діагностуючи ЕБУ.

Якщо мотор працює нестабільно, то комп’ютер побачить несправність, навіть незначну. Чіповка не повинна бути проведена до усунення огріхів. Та й що за сенс прошивати движок, що працює нестабільно?

При нормальних показниках . видаються датчиками, в бортовий комп’ютер заливається нова настройка, що дозволяє контролювати уприскування, випередження запалювання, інші параметри, які сильно впливають на динамічні показники і міць мотора.

Попросіть, щоб попередній варіант програмування також був збережений, про всяк випадок. Таким чином, за допомогою чіпування ми можемо усунути «короткі» передачі, досягти більш рівного розгону машини, більш впевненого «підхоплення».

Цим економиться ресурс движка і зчеплення.

Зверніть увагу

Що говорити про витрату бензину? Він може знизитися на 1,5 літра! При чіповке повинні зникнути скарги на кондиціонер, який до зміни налаштувань зазвичай «тисне» движок при навантаженнях.

Однак, не варто все ж забувати, що універсал з великоваговим корпусом, не дуже аеродинамічним, з мотором 1,6 бензин – від природи має підвищені паливні апетити. Так що тюнінг може тільки поліпшити, а не кардинально змінити, ситуацію.

По-перше, покращують оптику авто. Замість штатної встановлюють лінзи. яка і більш потужна, і істотно підвищить безпеку нічної їзди. А ще – подібне нововведення призводить екстер’єр до сучасного знаменника.

По-друге, наклеюється практична карбонова плівка. що надає кузову більш оригінального сучасного вигляду і, до того ж, що захищає його від дрібних ударів і подряпин. Слід пам’ятати, що захоплюватися карбоном не варто. Загалом має бути в міру. Досить обклеїти кришку капота і стійки кузова – і ваше авто вже не впізнати!

Серед найбільш популярних нововведень – накладка на передок і заміна кришки від радіатора (для любителів більш солідного зовнішнього вигляду машини). Також можна зробити накладку на задній бампер (вона також хороша і з практичної точки зору – захищає покриття від відколів і тріщин).

Можна також встановити і хромовані обважування, що продаються в комплекті. А на дах – рейлінги. А також – спойлери, які виконують аеродинамічні функції.

До зовнішнього тюнінгу можна віднести і установку литих дисків на Ларгус. Деякі додатково використовують світлодіодне підсвічування коліс і навіть – днища. Але це вже – розвага для любителів нічних прогулянок по місту. За допомогою світлодіодної стрічки, що закріплюється на деталях, можна досягти приголомшливого «космічного» ефекту.

  • Доопрацювання кондиціонера – установка повітряного фільтра салону.Універсал Lada Largus користується непоганим попитом на російському ринку. Так як автомобіль, по суті, являє собою розробку компанії Renault, його основні вузли працюють досить добре і надійно.

    При цьому зовнішність моделі виглядає не дуже цікаво. Та й динамічні показники автомобіля назвати видатними досить складно.

    важливо

    У зв’язку з цим багато власників проводять тюнінг Лада Ларгус, використовуючи різні варіанти модернізації автомобіля.

    Звичайно ж, зробити з сімейного універсала спорткар вам не вдасться. Але тюнинг може поліпшити динамічні показники авто, зменшити витрату палива, а також зробити Lada Largus більш привабливим.

    Чіп-тюнінг двигуна Lada Largus

    За допомогою виконання чіп-тюнінгу Лада Ларгус ви зможете скоротити споживання бензину і збільшити продуктивність мотора. Реалізувати це завдання можна лише за тієї умови, що двигун повністю справний.

    Для визначення стану силового агрегату фахівці використовують відповідне діагностичне обладнання. Якщо мотор «живий», можна встановити нову прошивку блоку управління, яка коригує основні параметри роботи двигуна.

    У будь-який момент можна повернутися до базових налаштувань, тому переживати не варто.

    Для проведення чіп-тюнінгу Lada Largus власник повинен лише повідомити фахівця свої переваги, що стосуються роботи двигуна.

    Відзначимо, що перепрошивка ЕБУ допомагає позбутися від такої проблеми, як занадто «короткі» передачі.

    Вам не доведеться так часто перемикати швидкості, а це робить експлуатацію універсала більш приємною. Та й коробка передач в такому режимі прослужить набагато довше.

    Отзывы владельцев Лада Ларгус, которые решились на этот вариант тюнинга, свидетельствуют о значительном сокращении расхода топлива (разница составляет около 1,5 литра на сотню). Кроме этого, перепрошивка блока управления способствует проблему с падением мощности двигателя после включения кондиционера.

    Правда, не стоит надеяться на чудо. Lada Largus в принципе не может потреблять очень мало топлива. Если вам говорят, что тюнинг Ларгуса позволит сократить расход до 5-6 литров, доверять таким «экспертам» не стоит. Физику ещё никто не отменял.

    Тюнинг экстерьера Лада Ларгус

    Как мы уже упоминали выше, внешний вид – один из недостатков данной модели. Вы можете улучшить внешность своего автомобиля, установив стильные линзованные фары. Также советуем обзавестись противотуманками. Если их не было в выбранной вами комплектации, рекомендуем изучить инструкцию по подключению противотуманных фар и только после этого приступать к выполнению процедуры установки.

    Очень простой способ тюнинга кузова – оклейка черной пленкой кузовных стоек, крыши  и капота автомобиля. Правда, использовать пленку «под карбон» необходимо не слишком усердно. В противном случае вы можете достичь обратного эффекта.

    Совет

    У продажу представлені і готові набори хромованих елементів обваження, на яких присутні гумові елементи. Установка таких накладок на дверні пороги і бампера виконується досить швидко і легко. Люксові комплектації Lada Largus оснащуються рейлингами на даху. Знайти в магазинах подібний набір може кожен, тому радимо виділити кілька тисяч рублів на таку покупку.

    Ще одна складова зовнішнього тюнінгу Лада Ларгус – це установка стильних колісних дисків. Вони помітно «освіжать» екстер’єр універсалу. Після штатних металевих дисків автомобіль отримає зовсім інший вигляд.

    Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

    Тюнінг салону Lada Largus

    Почнемо з водійського місця. Які елементи салону потрапляють в поле зору водія найбільш часто? Один з них – щиток приладів. На жаль, на Ларгус він виглядає не дуже сучасно, тому в якості альтернативи пропонується більш стильне рішення. На фото представлена ​​панель приладів з цифровим відображенням даних.

    Ще один спосіб тюнінга салону – монтаж додаткового освітлення багажника універсала. Це рішення значно спростить процедуру завантаження / розвантаження в темний час доби. Як правило, реалізувати завдання можна за допомогою дешевої світлодіодної стрічки, яка живиться від штатної підсвічування багажного відділення.

    Сидіння … На вигляд начебто непогані, але під час далеких поїздок вони дають про себе знати. Якщо використовувати автомобіль в міському режимі, крісла нарікань не викликають. А ось тим, кому регулярно доводиться вирушати в поїздки на кілька сотень кілометрів, рекомендуємо подумати про покупку більш якісних сидінь з хорошою бічною підтримкою.

    Кондиціонер в Лада Ларгус є, і це дуже добре. Але проблема в тому, що повітря не фільтрується. В автомобілі просто немає салонного фільтра. В Інтернеті є чимало порад про те, як встановити фільтр салону на Ларгус своїми руками.

    Ще один недолік автомобіля, який можна вирішити за допомогою тюнінга, полягає у відсутності якісної шумоізоляції. Звичайно, багато хто виконує процедуру своїми силами, але в більшості випадків набагато доцільніше довірити справу справжнім фахівцям.

    Про те, як поліпшити шумоізоляцію авто своїми руками . Автопаб писав раніше:

    Безпека

    Тюнінг Lada Largus може полягати і в установці різних блокаторів і захисних систем, які зведуть до мінімуму ймовірність викрадення автомобіля. Наприклад, можна використовувати блокіратор рульового вала. приховані замки капота, а також цілі охоронні комплекси, до складу яких входять різні електронні пристрої.

    Тюнінгуем вітчизняний Лада Ларгус

    Напевно кожен другий власник вітчизняного автомобіля хоче виділити своє авто із загального потоку машин на дорогах, використовуючи при цьому всілякі способи тюнінга.

    Автомобілі вітчизняного складання схильні до модернізації куди більше, ніж їхні іноземні побратими.

    Власники машин від вітчизняного виробника АвтоВАЗ проявляють максимум своєї фантазії і уяви в такому цікавому і захоплюючому процесі як тюнінг автомобіля.

    Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

    Не можна категорично заявляти про неякісну збірці, спочатку програшних матеріалів комплектації, але статистика залишається непохитною, тюнінг часто долає вітчизняні авто.

    Власники Лада Ларгус також не залишаються осторонь і піддають і без того, помітну і яскраву Ладу, ще більш вдалим зовнішніх змін. На дорогах можна зустріти абсолютно непередбачувані варіанти модифікації даного авто. Лада Ларгус перетворюється як в спеціалізованих салонах, так і своїми руками.

    Різниця полягає в вартості, безумовно, самостійно зробити тюнінг автомобіля буде в рази дешевше, але не варто забувати про те, що руки майстра творять чудеса. Тут кожен може вибирати найбільш оптимальний для себе варіант, можливо власник автомобіля Лади Ларгу і сам не проти вдосконалити дизайн свого авто.

    Вперше зафіксовано заводський тюнінг Лади Ларгус в році, порівняно недавно, так що самі виробники в цій справі поки новачки, в базову комплектацію автомобіля він додали литі диски, також незначним змінам піддався салон Лади. Але зроблені зміни здалися багатьом автолюбителям незначними, що спричинило за собою більш сміливі і кардинальні зміни, які власники робили самостійно.

    Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

    Тюнінг салону

    Салон часто піддається таким змінам, як доопрацюванням приладової панелі, установка і модернізація щитка приладів, використання в апгрейде різної підсвічування, поліпшення звукоізоляції. Також власники даного авто змінюють дверні панелі на нові, які виготовлені з матеріалів славляться свої якістю.

    Почнемо огляд тюнінгу Лади Ларгус саме з салону, адже він відповідає за комфорт водія при їзді. Необхідним елементом для тюнінгу даної моделі є установка підсвічування ручки. Багато недосвідчені водії або ті, які сіли в незнайоме авто в нічний час говорять про проблематичність знайти в потрібний момент ручку коробки передач.

    Звичайно, все до цього пристосовуються і часто просто не звертають увагу, але ж коли є підсвітка все стає набагато простіше. Для здійснення таких модернізацій знадобиться зовсім небагато вихідних матеріалів.

    Зверніть увагу

    Отже, для того щоб зробити підсвічування ручки, яка призведе до більш комфортної їзди і позбавить від пошкодження самої ручки, знадобитися: чотири резистора, у яких рівень опору становить 510 Ом, чотири світлодіодних лампочки, спеціальні роз’єми і перехідники, а також микропереключатели. Все це можна знайти на будь-якому ринку.

    Роботу з удосконалення салону Лади Ларгус також можна почати і з підлокітників. Так, саме з них, адже для комфортної їзди вони просто необхідні, керувати автомобілем стає набагато зручніше і простіше якщо в салоні є такі помічники, як підлокітники. Важливість цього елементу в салоні обумовлюється не тільки місцем для відпочинку руки, але і місцем для зберігання різних дрібниць.

    Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

    Адже підлокітник часто виконується у вигляді ящика. Підлокітники існують вже готові, які досить просто купить і встановити в салоні, але також його можна виготовити самостійно, обтянув за потрібне і відповідним для вас матеріалом, починаючи від простої тканини, закінчуючи натуральною шкірою.

    Як зробити тюнінг салону вітчизняної Lada Largus?

    Детальніше зупинимося на тюнінгу ручки коробки передач в Ладі Ларгус. Це заняття досить просте, однак вимагає граничної уважності і скрупульозності. Інакше ви ризикуєте залишитися і зовсім без самої ручки. Справа вся в тому, що в ній необхідно зробити отвори, в які будуть протягнуті дроти.

    Для того, щоб здійснити ці дії, для початку знімаємо саму ручку і позбавляємося від обшивки. Зробити це досить просто, потрібно відкрутити кілька саморізів, які заховані під пластиковими закладками. Коли ручка залишилася в своєму первозданному вигляді без обшивки, приступаємо до кріплення чотирьох світлодіодів.

    Проводи від них потрібно просунути в отвори, в ручці свердлимо дірки під певним кутом. Ось тут то і проявіть всю свою обережність і витримку.

    Після того, як отвори готові, ховаємо в них дроти. Наступний етап – це підключення роз’ємів.

    Перед їх підключенням, збираємо ручку і пропускаємо через резистор провід? у якого позитивна полярність, при цьому на виході ми маємо струм в 20 мА.

    Використовуйте для більш надійних кріплень герметик, так ви убезпечите себе від того, що проробляє подвійної роботи. Тепер настала черга підключати микропереключатели. Сам перемикач нам в цій справі потрібен для того, щоб в момент закриття замка підсвічування затухала, а працювала лише тоді, коли ввімкнене світло фар або габаритів.

    Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

    Для досягнення такого ефекту, необхідно забезпечити його стабільну роботу. Беремо дріт, обов’язково багатожильний, і прикріплюємо його до вільного кінця мікроперемикача, потім за допомогою стяжок прикріплюємо його вільний кінець до тяги замка. Далі слід обмотати ізоляційною стрічкою вільний провід. Ось і все, підсвічування ручки коробки передач готова.

    Тюнінг Лади Ларгус може полягати не тільки в переробки і удосконалення салону, але і в зміні підвіски, зчеплення, двигуна в цілому. Часто встановлюють на неї литі диски. Все це лише додає вишуканості і комфорту даному автомобілю.

    Джерела: http://autoflit.ru/1042-dorabotka-lady-largus-svoimi-rukami-dovodim-do-sovershenstva-etot-universal.html, http://avtopub.com/luchshie-sposobyi-tyuninga-lada- largus /, http://avto-cool.com/tyuning-svoimi-rukami/tyuninguem-otechestvennyiy-lada-largus

    Коментарів поки немає!

Тюнінг Лада Ларгус Крос всі нововведення і доопрацювання

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Практична модель Лада Ларгус з моменту своєї появи обзавелася завидною успіхом у автолюбителів. Цей автомобіль – спільне дітище «Рено-Ніссан» і «АвтоВАЗу». Універсал відрізняє відмінна якість збірки, однак екстер’єром блиснути вітчизняна модель не може. Тут виробники поскромничали, віддавши пріоритет строгості і практичності. Розуміючи такий стан справ, власники прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх універсалів, вдаючись до такої речі, як тюнінг.

У нашому матеріалі ми постаралися зібрати найбільш вдалі варіанти модернізації Лада Ларгус.

вдосконалюємо мотор

При розгляді такого вдосконалення авто, як тюнінг моделі Лада Ларгус спочатку рекомендується звернути погляд у бік технічних характеристик. На особливу увагу повинен удостоїться мотор. Потужність агрегату варіює від 84 л. с. до 102 «конячок» в залежності від конструктивних особливостей головок блоку і налаштувань агрегату.

Для повсякденної їзди сімейним власникам цього вистачає. Однак серед володарів Лада Ларгус є чимало і таких суб’єктів, яких не зовсім влаштовують штатні можливості двигуна. У мережі досить багато відгуків про слабку динаміку даного авто. Наявний недолік можна нівелювати, якщо схилитися замислюєтеся виконати тюнінг мотора.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Тут власнику доступні два варіанти дій:

  • виконати чіп тюнінг електронного модулю управління, після чого відбудеться зміна налаштувань;
  • доопрацювати агрегат в механічному плані, що має на увазі конструктивне втручання з метою замінити компоненти посиленими аналогами.

Тут докладніше зупинимося на обох варіантах доопрацювання агрегату Лада Ларгус Крос. Починаємо з чіпа.

Чіп-тюнінг автомобіля Лада Ларгус

Дана практика досить поширена і більшість власників її успішно застосовують. Суть перетворення полягає в наступному: змінюючи налаштування електронного блоку добиваємося коригування характеристик мотора. При грамотній калібрування певних параметрів можна отримати досить гідний результат, після якого машина поїде відчутно бадьоріше.

Чіп-тюнінг виконують спеціалізовані майстерні. Вони перепрограмують штатну версію прошивки на іншу. Залежно від потреб власника можна встановити програму, яка буде забезпечувати мотору конкретний набір змінених характеристик. Так за допомогою прошивки можна досягти таких результатів:

  • зниження споживання палива;
  • зменшення токсичності вихлопу;
  • підвищення динаміки розгону.

Виконання зазначеної процедури своїми руками небажано навіть для досвідченого власника, оскільки може спричинити масу побічних ефектів. Тут слід довірити свій авто професіоналам. Якщо доробка виконана якісно, ​​то власник розпрощається з торбою коштів приблизно 4-10 тис. Руб., Що не є катастрофічною розтратою.

В результаті чиповки характеристики мотора змінюються, однак, на незначну величину.

механічні перетворення

Якщо власника цікавлять глобальні удосконалення агрегату, то йому слід вдатися до механічного варіанту модернізації. Така доробка може істотно поліпшити характеристики, а це «плюс» 10-40% до штатних параметрам.

Виконується таке перетворення шляхом заміни деяких деталей в агрегаті. Доопрацюванні, як правило, піддаються такі вузли, як:

  • система подачі палива;
  • елементи газорозподільного механізму;
  • компоненти вприскування;
  • деталі циліндропоршневої групи і головки блоку.

Тут рекомендуємо врахувати важливий аспект: компоненти слід міняти тільки на аналоги, які конструктивно сумісні з даними агрегатом. В іншому випадку створюється ризик поломки мотора.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Модернізація кузова моделі Ларгус

Ми переконалися, що перетворити характеристики мотора в деяких випадках нескладно, хоча і потрібно вливання певного фінансового ресурсу.

Як бути власникові, якого «задовольнив» модернізований мотор, але не влаштовує зовнішній вигляд кузова? Тут рятівної мірою буде перетворення в екстер’єрі Лада Ларгус.

В даному випадку також можна схилитися до двох напрямків дій:

  • виконати конструкційну перетворення кузовних компонентів;
  • так звана косметична доопрацювання.

Перший варіант передбачає заміну деяких кузовних елементів новими виробами, як правило, індивідуального дизайну. Зауважимо, що грамотно виконана доробка такого характеру здатний не тільки істотно перетворити екстер’єр автомобіля, наділивши його стрімкістю і спортивностью, але і помітно поліпшити аеродинамічні показники.

Найбільш поширеними конструкційними перетвореннями, до яких схиляється більшість власників Лада Ларгус Крос, виступають наступні:

  • монтаж спойлера;
  • установка обважування на капот (накладок, ковшів, заборником та ін.);
  • заміна головної і задньої оптики на більш прогресивні і потужні світлотехнічні конструкції;
  • застосування підсилюють компонентів по периметру кузова (передня решітка, захисні накладки, спідниці та ін.);
  • установка нових дисків в комплекті з шинами замість штатних виробів;
  • заміна бамперів, зовнішніх дзеркал та ін.

Природно, такі перетворення коштують чималих коштів і вимагають виділення істотного часового ресурсу.

Простіший версією перетворення стане косметичний тюнінг. Він передбачає реалізацію заходів наступної спрямованості:

  • оновлення лакофарбового покриття кузова;
  • тонування стекол, а також оптичних пристроїв;
  • аерографічні малюнки на кузовних панелях;
  • обклеювання кузова різними полімерними матеріалами (плівками з карбону, вінілу і ін.);
  • застосування додаткових світлодіодних джерел освітлення.

Такі заходи здатні забезпечити автомобілю Лада Ларгус Крос оновлений вигляд, що дозволяє виділитися в сірій масі транспортного потоку. Основною перевагою даного способу є його мала витратна частина.

  • Денні ходові вогні на Рено Дастер
  • Захисна сітка на решітку радіатора Рено Дастер
  • Заміна паливного фільтра Рено Дастер 2.0 відео

Про інших методах модернізації

Крім мотора і кузова в Лада Ларгус присутній ще достатня кількість вузлів, яким власник може «запропонувати» удосконалення.

Залежно тільки від власних потреб і переваг володар російського універсалу може виконати перетворення:

  • в салоні, змінивши зовнішній вигляд панелей і компонентів інтер’єру;
  • в комплексі мультимедіа, встановивши більш потужні акустичні системи або головний пристрій;
  • в підвісці за рахунок застосування посилених елементів.

Тюнінг салону Ларгус

Тюнінг салону тут має мета заходу, яка зводиться до поліпшення інтер’єру не тільки в естетичному, а й у функціональному ракурсі. Для кожного власника доступні такі напрямки діяльності, як:

  • заміна чохлів не більше сучасні моделі або установка нових крісел замість штатних сидінь;
  • обтяжка інтер’єрних панелей новими матеріалами (шкірою, алькантарою і ін.);
  • заміна рульового колеса на аналог спортивного стилю, це теж своєрідний тюнинг салону;
  • установка більш естетичних регуляторів, перемикачів, накладок, джерел освітлення, в тому числі і додаткових (наприклад, для ніг);
  • монтаж підлокітника;
  • заміна дверних ручок на аналоги з установкою підсвічування;
  • звукоізоляція салонного простору.

Такий тюнінг салону слід проводити ретельно і не поспішаючи, що дозволить по завершенні всіх маніпуляцій обзавестися стильним і красивим інтер’єром, до того ж виконаним якісно.

Доопрацювання лади Ларгус своїми руками.  Доводимо до досконалості цей універсал

Детальніше про мультимедіа

Це ще один з етапів, що входить в тюнінг салону. Він передбачає заміну штатних елементів мультимедіа на більш прогресивні і функціональні аудіо-компоненти. Всі роботи можна виконати своїми руками.

Перетворенням такого характеру піддають:

  • головні пристрої;
  • динаміки (як заміна, так і установка додаткових гучномовців);
  • підключення і монтаж сабвуфера;
  • установка телевізора.

Тут при виконанні тюнінгу можливе втручання в конструкцію деяких штатних елементів кузова і салону, що доведеться врахувати заздалегідь і підготуватися. Продовжуємо вивчати всі нововведення для популярної моделі Ларгус.

вдосконалюємо підвіску

Такий напрям модернізації також здатне поліпшити ходові якості автомобіля. Тут варіанти дій можуть стосуватися найрізноманітніших цілей. Наведемо деякі з них:

  • застосування посилених компонентів ходової частини з метою підвищення їх ресурсу;
  • збільшення дорожнього просвіту;
  • зниження кліренсу;
  • установка деталей з поліпшеними характеристиками (амортизатори, стабілізатор і ін.).

Цей вид модернізації також є досить витратним, тому даний фактор слід враховувати ще до початку реалізації заходу.

додаткові заходи

Також власник може додатково зробити модернізацію таких вузлів:

  • вузла вихлопу;
  • охоронної системи;

Крім того, можлива установка додаткових аксесуарів по периметру кузова (бризковики, підкрилки, камера заднього огляду і це далеко не всі нововведення).

Підведемо підсумки

Лада Ларгус Крос є такою моделлю, яка дозволяє своїм власникам схилятися до виконання найрізноманітнішого тюнінгу і в необмеженому обсязі впроваджувати всі нововведення. При цьому можна практично все зробити своїми руками.

Тут основним фактором може виступити фінансова складова, яка часто визначає, в якому напрямку слід розвивати тюнінг в конкретно взятому випадку.

важливо

Якщо цей аспект не турбує схильного до перетворень власника, то тут на перший план виходять бажання і переваги.

Результатом тюнінгу Лада Ларгус Крос стане не тільки задоволений власник, а й істотно перетворений автомобіль, всі нововведення – це шлях до індивідуальності, яка так рідкісна в наш час.

Тюнінг і доопрацювання Лада Ларгус »Сторінка 4

Штатний 1.6-літровий двигун ВАЗ 21129, який встановлюється на автомобілі Lada Vesta, Lada XRAY і Lada Largus має потужність 106 к.с. За допомогою комплексу доробок потужність цього мотора можна збільшити. Розглянемо один із прикладів … Детальніше 9 На деяких іномарках з заводу встановлена ​​додаткове освітлення інтер’єру, наприклад, підсвічування дверних ручок. У темний час доби вона робить салон більш привабливим, а експлуатацію автомобіля більш комфортною. Розбираємося, як … Детальніше 8 Система контролю тиску в шинах (TPMS) може встановлюватися заводом виробником. У разі відсутності такої опції, власник автомобіля може встановити такі датчики своїми руками. Розбираємося, оснащує чи АвтоВАЗ автомобілі LADA … детальніше 1 Шумоізоляція автомобіля – це комплекс заходів, спрямований на зниження шуму від коліс і двигуна. Якщо доводиться часто їздити по дорозі, рекомендується обробити арки, днище і пороги автомобіля. На останньому заході … Детальніше 5 Власники автомобілів з обігрівом лобового скла знають наскільки ця опція буває корисна взимку. Альтернативою їй можуть бути щітки склоочисника з підігрівом (наприклад, Burner, Consul Winter, ClearView і ін.). Їх перевага: … Детальніше 0 В речовому ящику автомобілів Lada Vesta SW і Lada Vesta SW Cross із заводу встановлено органайзер, для зберігання дрібних речей, пластикових карт. Аналогічний кишеню можна виготовити своїми руками. Приклад доопрацювання бардачка показаний на седані … Детальніше 2 E-GAS або електронна педаль газу встановлюється на всі моделі Лада (XRAY, Веста, Ларгус, Гранта, Калина, Пріора і Нива 4х4). Відгуки власників про неї не втішні, багато хто скаржиться на те,

List of my improvements in Largus – logbook Lada Largus 2015 on DRIVE2

Список моїх доробок в Ларгус

Встановив салонний фільтр.Ісправлен склоочисник. Поставлені щітки 65см, 55см і перероблена трапеція.Пріподнял щітки. Зона очищення розширилася до стійки і шёткі в обігрівається зоне.Проклеен бачок. Тепер не буде птёртостей.Установлени ДГЗ і перероблений блок управління імі.Головной світло – лампи Філіпс + 130% Кріплення килимків за допомогою липучок велкро.Натянул чохли.

Заміна дефлекторів воздуховодов біля дзеркал на чорні, від Логана.Ізменён піддув в ноги водію і пассажіру.Фторопластовие шайби на замках ременів. Без них початок поскрипувати буквально на 2 тисяче.Обратний клапан на задній омиватель.Герметік над заднім склом для омивача. Інакше, тече куди завгодно, крім стекла.Правільная підсвічування кнопки підігріву сіденій.Новая панель приладів Ferrum 890.

Розділив сигнали поворота.Блокіровку дверей при наборі скорості.Уплотнітель капота.Установлен електростатичний парктронік.Веерние омивачі лобового стекла.Установлена ​​сітка радіатора.Замена всіх ламп на сведодіодние (крім головного світла і противотуманок) .Заменена штатна магнітола на Sony mex-xb100bt. Звук змінився в кращу сторону, але до стаціонарних систем, як до Пекіна пішки.

Заміна штатних динаміків. Спереду компонентка, ззаду коаксіали.Установка механічного блокіратора руля.Дополнітельний плафон освітлення на штатному місці 3 ряда.Установіл камеру заднього виду за склом. Монітор поставив за панеллю пріборов.Проклеен ущільнювач лобового скла знизу герметиком. Заводський практично весь отвалілся.Под пружини передніх сидінь прокладені гумки і все змазано.

Гумки особливо нічого не дали. Тільки мастило силіконовим спреєм. Рік тішіна.Сігналізація. Сам все підключав, прокладав, пропоював. На капот поставив такий же кінцевик, як і на дверях.Установіл задні бризковики і локери.Обклейка бардачка і карманов.Установлен окулярник від Аутлендер в полку над головою. Тепер там живе пара великих очок для нічного і денного водіння.

Встановлено круїз контроль MS-50, вкорочені гвинти кріплення тросіков.Наклейка ущільнювача на кріплення стельового полки, що б полку не гремела.Светоотражающій жілет.Пластіковие тунелі на порогі.Все підключення до акумулятора на пелюстках і добре уложени.Отрегуліровани задні двері. Тепер ними не треба плескати. Закриваються самі від поштовху.

Ззаду видалив червоний ковпак з противотуманки і переробив в задний ход. Тепер задній сигнал горить з обох сторін. Встановив додаткові ліхтарі ззаду. Зробив їх протитуманними фарами і через діоди завів на них стопари і габаріти.Стёкла обробляються антідождём. Дуже полегшує рух в дождь.На повітрозабірник в жабо поставив сітку. Тепер менше сміття летить до вентилятора.

Порада

Закріпив пружинку кришки бачка.В багажнику з собою завжди пара досок.Дополнітельние кишені в багажнику на липучках велкро.Работа вентилятора обігрівача тільки при положенні ключа запалювання. Звільнений запобіжник F39.

Встановлено реєстратор, підібраний перетворювач напруги, який не дає перешкод на приймач, живиться від запобіжника F39 і все прокинути всередині панелейСтеклопод’ёмнікі працюють всегда.Установлен доводчкік стёкол.Накладкі на дзеркала. Явного ефекту поки не бачив, але гірше точно не стало.

Доопрацювання салонного дзеркала. При його піднятті воно показує ту ж картинку, що і в нормальному стані.

З проблем: Приблизно на 8 тис. Почала сіпатися машина. Заглючила одна свічка.

Якщо є питання по чому-небудь, пишіть. Поясню.

I installed the salon filter.Fixed wiper. Brushes are placed 65cm, 55cm and the trapezium is reworked.He lifted his brushes. The cleaning zone has expanded to the rack and the sheds in the heated zone.The tank is glued. Now there will be no fraying.DRLs were installed and the control unit was reworked.

Head light – Philips lamp + 130% Fastening of rugs with Velcro Velcro.He pulled out the covers.Replacement of air duct deflectors near mirrors to black ones, from Logan.Changed blowing to the feet of the driver and the passenger.Ftoroplastovye washers on locks of belts. Without them, the beginning of the creaking of just 2 thousand.Check valve on rear washer.

Sealant over the rear window for the washer. Otherwise, it flows anywhere except glass.Correct illumination of the button for heating the seats.New instrument panel Ferrum 890. Separated turn signals.Lock the doors when speed dialing.Hood seal.Electrostatic parking sensors are installed.Fan windscreen washer.Installed radiator grille.

Replacement of all lamps with LED lights (except head light and fog lamps) .Replaced native receiver on Sony mex-xb100bt. The sound changed for the better, but to stationary systems, as before Beijing on foot.Replacement of standard speakers. Front of the component, rear coaxial.Installing a mechanical steering lock.Additional lighting on the seat of 3 rows.

I installed the rear view camera behind the glass. The monitor was placed behind the instrument panel.The sealant of the windshield is glued with a sealant from below. Factory almost all fell off.Under the springs of the front seats are laid gum and all blurred. Erasers did not give much. Only lubricate with a silicone spray. A year of silence.Signaling.

Зверніть увагу

Itself connected, paved, propaival. On the hood put the same end, as on the door.Installed the rear mudguards and lockers.Gasket glove box and pockets.Installed a case from the Outlander in the regiment above the head. Now there lives a pair of big glasses for night and day driving.

The cruise control MS-50 is installed, the screws for securing the cables are shortened.The sealer sticker on the ceiling shelf fasteners, that would not have rattled the regiment.Reflective vest.Plastic tunnels on rapids.All connections to the battery on the petals are well laid.Rear hinged doors are adjusted. Now they do not have to clap.

They close themselves from the push.At the back removed the red cap from the fog-light and rearranged it. The rear signal is now lit from both sides. Installed additional lights from behind. I made them anti-fogs and, through diodes, started to stop and size them.The glasses are treated with an anti-rain. Very easy to move in the rain.

On the air intake in the jabot put the grid. Now less garbage flies to the fan.Has fastened the spring of the lid of the tank.In the trunk with a pair of boards.Extra pockets in the trunk with Velcro Velcro.Fan operation only when the ignition is switched on. Fuse F39 is released.

A registrar is installed, a voltage converter is chosen, which does not interfere with the receiver, is powered from the fuse F39 and everything is pushed inside the panelsThe glass lifter always works.The finishing glass is installed.Mirror covers. An explicit effect has not yet been seen, but it certainly did not become worse.

Modification of the salon mirror. When it is raised, it shows the same picture as in the normal state.

From problems: Approximately 8 thousand began to twitch the machine. One candle stopped.

If you have any questions, write. I will explain.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…