Як відомо, немає нічого вічного під місяцем. Тому, під час їзди, з часом, стан вашого двигуна буде залежати і від стану свічок запалювання, а вони мають властивості зношуватися.

Тому, крім частої заміни моторного масла, заміна свічок запалювання, також, досить – таки часта процедура.

Страшно міняти самому тільки перший раз, сама по собі процедура досить-таки проста, але необхідні елементарні знання, певні інструменти, невеликий час для роботи.

Які інструменти потрібні для заміни свічок запалювання

У своєму арсеналі ви повинні мати:

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

  • -спеціальний ключ для свічок запалювання, його ще називають ключ-трещетка;
  • -Набір головок різного розміру, в даному випадку необхідна головка відповідно до розміру вашої свічки запалювання і друга головка, що відповідає розміру кріплення фіксації дроти на свічках або декоративною кришки;
  • -торцевой подовжувач, за допомогою якого ви зможете підібратися до свічок.

Як знайти свічки запалювання на своїй машині

  1. Сама по собі робота по заміні свічок, процедура не складна.
  2. Але як знайти ці свічки?
  3. Якщо ваш автомобіль оснащений двигуном з рядним або V-подібним розташування циліндрів – в такому випадку, свічки запалювання знаходяться зверху двигуна.
  4. Але, іноді, свічки запалювання знаходяться під пластиковою кришкою двигуна.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

  • В такому випадку необхідно відкрутити і зняти пластикову кришку.
  • Але знімати кришку доводиться дуже рідко, так як виробники передбачають наявність робочих отворів, через які можна дістатися до свічок запалювання.
  • Відкривши капот, ви повинні звернути увагу на дроти (вони є товстими і еластичними).
  • При цьому якщо ви знаєте кількість циліндрів вашого двигуна, то і цих товстих еластичних проводів повинно бути стільки ж.
  • Подивіться на цей провід, очима пересувайтеся по дроту і на кінці ви побачите свічку запалювання.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

  1. На кожному кінці дроту ви виявите відповідну свічку.
  2. Двигун чотирициліндровий оснащений чотирма свічками, при цьому, ці свічки знаходяться прямо перед вами у верхній частині мотора.
  3. Якщо машина оснащена двигуном V6 або V8, то свічки у такої машини рівномірно розподілені по обидва боки від двигуна, зліва і справа.
  4. І підібратися до них ви зможете, також, зліва і справа.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Підібравшись до свічок, ви побачите, що провід зі свічок виймається дуже легко.

Важливо! Не витягуйте всі дроти з свічок відразу, одночасно. Інакше, після заміни свічок, ви можете переплутати дроти. А циліндри двигуна автомобіля повинні працювати строго в певному порядку.

Щоб циліндр почав працювати, за певним проводу до нього повинна податися іскра.

Тому, щоб не створювати хаос в роботі двигуна, міняйте свічки по одній.

Процес заміни свічок запалювання своїми руками

Побачивши ряд свічок запалювання перед очима, починайте роботу з останньої свічки в ряду.

Тримайте руку на найближчому відстані від свічки, візьміться за провід свічки запалювання і потягніть його.

Іноді потрібно невеликий крутний момент, щоб витягнути дріт, так як цей провід може бути вставлений притискною силою.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Іноді провід знаходиться в спеціальному зарядному (ковпачку), тягнути цей провід потрібно акуратно. бувають варіанти кріплення дроту не просто за рахунок притискної сили гумового наконечника, але провід кріпиться за допомогою штекера до корпусу двигуна.

  • Місця з’єднання проводів зі свічками можуть бути закриті декоративною захисною кришкою.
  • У таких випадках, спочатку, необхідно відкрутити ці декоративні кришки або штекери, а може бути необхідно зняти загальну пластикову кришку двигуна.
  • Перший етап пройдено, провід від’єднаний.
  • Покладіть дріт в сторону від свічки, щоб він вам не заважав при роботі.
  • Тепер нам необхідний торцевої ключ – трещетка, беремо його в руки, вставляємо його в один кінець подовжувача, на подовжувачі знаходиться головка потрібного розміру.
  • Обертаючи ключ проти годинникової стрілки, викручуємо свічку запалювання, яку ви звільнили від проводу.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Не бійтеся, може знадобитися невелике зусилля, щоб зрушити свічку з місця.

Свічку запалення викрутили, що далі?

Після того, як викрутили стару свічку запалювання уважно її огляньте. Свічка запалювання повинна бути злегка брудної або темної з того кінця свічки запалювання, який знаходиться з боку двигуна.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Якщо свічка має невелику кількість сажі – все нормально. А ось якщо, вийнята свічка, білого кольору або забруднена маслом – значить у вас є проблеми.

Пам’ятайте! Свічка запалювання кожного циліндра – точний індикатор можливих проблем вашого двигуна.

Перевірте ізолятор з порцеляни на відсутність тріщин.

Правильну чи свічку запалювання ви придбали

Взявши в руки стару свічку запалювання і нову – візуально порівняйте розміри, вони повинні бути однакові.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Мати однакову маркування, однакову різьблення і товщину посадкового місця в корпус двигуна, однаковий роз’єм для проводів.

Закрутіть нову свічку на місце старої.

Може вийти такий казус, що свічка вилетить з головки, так як отвір є глибше і ви не зможете вставити і закрутити нову свічку запалювання, так як ключ заважає вам.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

  1. Вставте провід в свічку (або невеликий шматок гумового шланга), за допомогою дроту вставте свічку в отвір і злегка наживите, тепер зніміть цей провід і докрутили свічку запалювання до упору.
  2. Але знайте міру, не дійте за прислів’ям “Сила є, розуму не треба”.
  3. Адже свічка запалювання, її сідловина виконана з м’якого металу і ви можете легко зірвати різьбу.
  4. В результаті вищевказаних операцій, ви закрутили нову свічку.
  5. Тепер необхідно вставити її рідний провід.
  6. Перевірте перед цим провід на тріщини, злами, зношеність.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

  • У разі необхідності замініть дріт.
  • Можете запускати двигун і слухати його роботу.
  • Якщо ви, що не послухавшись поради, витягли всі дроти відразу і при підключенні переплутали їх – тепер ви можете дізнатися про це.
  • Машина може просто не завестися, а може працювати грубо і шумно або почути какофонію звуків.

Чистка свічок запалювання

Переглядів: 3062

Збільшити шрифт
A
A
A

Почалося з того, що з першого разу машина заводилася і через півсекунди-секунду глохла, і вже з другої спроби заводилася нормально. Думаю справа в свічках, так як форсунки недавно чистили, а свічки якщо і міняли, то минулий власник і невідомо коли. Як правило, свічки міняють і все, але я вирішив їх відновити.

Начитався літератури різної: основний метод відновлення – прожарювання. Спочатку незрозуміло було навіщо і що це дає, адже свічка і так працює в не холодної атмосфері – у вогні.

Виявилося, що в керамічному діелектрику накопичуються частинки вуглецю, які проводять електрику і з часом струм все більше і більше тече через це вуглецеве відкладення, відповідно на частку іскри доводиться все менше і менше енергії.

Нестандартний підхід до очищення

Я вирішив по-іншому підійти до видалення відкладень з діелектрика, так, він і справді був весь брудний, темно-сірий. Мною був застосований експериментальний метод купання свічок в ортофосфорної кислоти з нагріванням.

Суть проста: маку свічку в кислоту, нагріваємо запальничкою, кислота гріється, роз’їдає відкладення на кераміці, може трохи під’їдають електроди, а можливо і ні, потім моєму, сушимо і свічка як нова.

В теорії все чудово, перейдемо до практики і подивимося чи буде все так само добре.

Ось старі свічки після зняття з двигуна:

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Беремо свічку, занурюємо в кислоту, і гріємо запальничкою. Кислота починає кипіти, стає темно-бурого. Нагрівав я десь секунд по 40-50, потім знову в кислоту і знову гріти. І так раз п’ять з кожної свічок.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Фотопоследовательность очищення свічок запалювання:

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?
Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?
Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?
Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Треба сказати, що зовні результат перевершив всі очікування, кераміка повністю очистилася і стала біла, прямо як нова!

Як удосконалити свічки запалювання своїми руками. Доопрацювання свічок запалювання

ГлавнаяЗажіганіеДоработка свічок запалювання

Зміст статті

Дедалі актуальнішим стає питання у творчих автолюбителів, як поліпшити свічки запалювання своїми руками, їм у відповідь вторять опоненти: «А чи треба щось міняти в злагодженій системі управління автомобілем?». Хто з них правий, спробуємо послідовно розібратися.

Чому виникло питання, як вдосконалити свічки запалювання своїми руками

Нарешті почалася епоха, коли транспортний засіб – це не надмірна розкіш, а засіб пересування.

Уже доступні за ціною марки машин від вітчизняного виробника, а також налагоджена система вторинного ринку автомобілів, коли дуже просто купити машину з рук, поміняти її на більш бюджетну модель.

Здається, що більше не існує ніяких обмежень і умовностей для людини, яка хоче придбати автомобіль. На будь-яку кишеню можна знайти транспортний засіб.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?Свічки запалювання

Все більше з’являється людей, які готові за доступною ціною придбати машину, а потім її оттюніговать, модернізувати. І ось ця категорія людей сама креативна, здатна піти на експерименти, рішучі кроки, аж серйозно подумати, як поліпшити свічки запалювання своїми руками.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?Тюнінг

Бути може, стара іномарка в чомусь не піддасться, не дозволить себе переробити, але, так би мовити, немає нічого неможливого.

Пристрій вітчизняних машин більш відкрите, і воно розкриває широке поле для діяльності уяви. Ось і з’являються ті умільці, які думають, як удосконалити свічки запалювання своїми руками.

Чим же мотивовані автомобільні «кулібіни», чого ж бажають досягти?

Бувалі експериментатори стверджують, що вони точно знають, як поліпшити свічки запалювання своїми руками. Коли їм вдалося виконувати таку процедуру, тобто прокачати свічку запалювання, то вони добилися бажаних результатів:

  • Іскра “Не здувається» від виникає тиску
  • Всі можливі показники двигуна зростають практично на очах
  • Бензин згорає повністю, таким чином, став витрачатися менше.
  • Система управління машиною працює справно.

Ще одна причина, чому деякі бажають поліпшити працездатність свічки. Адже багато хто знає, що термін її експлуатації невеликий, вистачає в середньому по пробігу на 15000 км, а потім треба вже стежити за її станом, оцінювати, чи з’являється на ній нагар, а може, взагалі сталося пошкодження корпусу або електрода.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?Схема нової свічки

Всі слова збурень на адресу свічки з’являються в той момент, коли заявляють про себе видимі неполадки машини, то транспортний засіб йде ривками, то втрачає свою потужність.

А кому це сподобається! Тому і знаходяться сміливці, здатні кардинально вирішити, як удосконалити свічки запалювання своїми руками і більше не думати про витрату бензину, втрати потужності надійного автомобіля. Опоненти можуть нагадати, сто свічка хоч і буде поліпшена, але термін життя їй продовжити неможливо.

І взагалі, хто дасть гарантії, що розрахунки були обрані вірно, що проводяться інноваційні роботи НЕ обернуться бідою і черговими витратами на ремонт транспортного засобу, його дорогою начинки.

Що може статися, якщо поліпшити свічки запалювання своїми руками

  1. Можливо домогтися економії палива. Це основний «двигун» всіх дій новаторів, які точно знають, як удосконалити свічки запалювання своїми руками, зменшити витрати бензину.
  2. Бажають новатори збільшити потужність транспортного засобу, думаючи, що змінивши ступінь подачі ікри, збільшать і показники силового агрегату.Значний аргумент для водіїв, які жити не можуть без великих швидкостей. Але опоненти ідеї щодо вдосконалення свічок запалювання нагадують, що в будь-які конструктивні особливості транспортного засобу вбиті його граничні можливості.

    І якщо впливати тільки на ступінь подачі іскри, і більше нічого не змінювати, то чи можливий прогрес в реалізації ідеї чи ні – це ще велике питання. Вирішувати питання, як поліпшити свічки запалювання своїми руками треба з холодною головою і сталевими нервами, а ще з більшим багажем знань і досвідом в проведенні експериментів.

  3. Здається, що можливо підвищити динаміку автомобіля. Впливати на маневреність і «чуйність» автомобіля мріє кожен водій, а найсміливіші думають, як поліпшити свічки запалювання своїми руками.
  4. Є бажання стабілізувати згоряння суміші, щоб виконувалося воно швидко і рівномірно.Зрозуміле бажання, але процес згоряння залежить від багатьох факторів, не тільки від іскри свічки запалювання.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?Доопрацювання свічок запалювання

Що необхідно мати, щоб приступити до модернізації свічки запалювання

  • Умілі руки, якщо не золоті, так хоч платинові.
  • Безпрограшну ідею модернізацію з прив’язкою до всіх існуючих наук.
  • Лещата для кріплення мініатюрної деталі
  • Маркер для позначення вимірів
  • Шліф-машина і інші інструменти для коригування форм вироби.

Два способи, як удосконалити свічки запалювання своїми руками

  1. Модернізація свічки виконується тільки на бензинових двигунах. Один з найпоширеніших варіантів модернізації – це укорочення електрода, таким чином, відкриваються можливості регулювати зазор.Бажаний результат – укорочуємо електрод так, щоб центральний не перекрили бічним, а залишився домінуючим. Який алгоритм дій?

    Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?Електрода свічки запалювання

  • Простим маркером відзначаємо на електроді місце бажаного відсікання деталі.
  • Затискає свічку в лещата і продовжуємо коригувати форму виробу.
  • Шліф-машиною відсікаємо непотрібний сегмент, зазначений попередньо.
  • Місце відсікання зачищаємо відповідним за нарізці надфілем. Мета – прибрати нерівності і шерховатая, надколи.
  • Регулюємо потрібний за схемою зазор. Відстань залежить від марки машини і передбачуваного навантаження на неї.
  • Залишається лише повернути модернізовану свічку запалювання в стандартне посадочне гніздо. І заводите машину, оцінюючи отриманий результат і усвідомлювати, чи вдалося вам професійно вирішити питання, як вдосконалити свічки запалювання своїми руками.

Чого вдасться домогтися в ході модернізації?

Після відсікання частини електрода збільшиться фронт дії іскри, тому полум’я піде прямо в камеру згоряння. Як наслідок варто очікувати повного згоряння бензину, невелике, але збільшення потужності транспортного засобу.

  1. Другий спосіб, як поліпшити свічки запалювання своїми руками, полягає в тому, що необхідно акуратно відігнути електрод, просто примусово збільшуючи відстань між компонентами свічки. Багато хто вдається до такого методу, але по невміння свічку запалювання можна пошкодити. І пам’ятайте, що не можна демонтувати несправну свічку запалювання в систему, буде дуже важко передбачити наслідки.Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Таким чином, можна визначити кілька відповідей на питання, як вдосконалити свічки запалювання своїми руками, і вони будуть полярними. По-перше, якщо вводити зміни в систему, то розрахунки повинні бути перевіреними. По-друге, не варто вичавлювати з машини понад її можливостей, тому що, збільшуючи її міць насильно, можете реально зменшити термін її експлуатації.

Нам хотелось бы узнать, сколько среди автолюбителей сторонников совершенствования свечи зажигания, а кто однозначно говорит «нет» такой идеи. Изложите свою позицию в комментариях, будем за это признательны.

Доработка схемы зажигания автомобиля

Самым ответственным моментом при эксплуатации автомобиля является пуск двигателя. Особенно актуален этот вопрос в зимнее время года, когда на улице стоят большие морозы. Все смазочные материалы, в том числе и масло в картере двигателя внутреннего сгорания, теряют вязкость, и создают чрезмерную дополнительную механическую нагрузку на стартер.

Рекомендацій по вирішення цієї проблеми в Інтернеті представлено безліч, від підігріву масла в картері двигуна додатковим нагрівачем, до впорскування в циліндри двигуна перед пуском легкозаймистих речовин. Удосконалюються комутатори системи запалювання, роблять багато іскровий режим запалювання, оптимізують взаємне розташування і форму електродів свічок.

Але все це не дає максимального ефекту з однієї простої причини, під час пуску двигуна напруга бортової мережі автомобіля падає до 9,5 V і відповідно значно падає величина високої напруги на виході котушки запалювання. Запропонована доопрацювання системи запалювання дозволяє усунути цей недолік.

Принцип роботи системи запалювання автомобіля

Розглянемо частину схеми електрообладнання автомобіля, складову систему запалювання. Від акумулятора напруга позитивної полярності, через запобіжник надходить на контакти замка запалювання і реле запалювання.

Коли ключ із замка запалювання автомобіля виймуть, всі контакти в замку запалювання розімкнуті, і напруга на систему запалювання не подається. Якщо ключ вставити в замок запалювання і повернути його за годинниковою стрілкою на один сектор, контакти в замку запалювання замкнуться і напруга надійде на обмотку реле запалювання, по обмотці потече струм, створить магнітне поле, яке притягне якір реле.

Контакти реле замкнуться, напруга живлення надійде на низьковольтну обмотку котушки запалювання і через неї на колектор транзистора VT комутатора.

Зверніть увагу

Поки вал двигуна не обертається, на базу транзистора не надходять відкривають імпульси управління, і він закритий, струм далі не тече.

У застосовуваних в даний час схемах запалювання автомобілів, елементів накреслених синім кольором (діод VD1 і конденсатор С1) немає.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Для пуску двигуна необхідно повернути ключ у замку запалювання за годинниковою стрілкою ще на один сектор. Стартер почне обертатися і на комутатор з датчика обертання надійдуть керуючі імпульси.

Транзистор VT на час 1-2,5 мс відкриється і через низьковольтну обмотку котушки запалювання піде струм. Сердечник котушки почне намагнічуватися, і створить в високовольтної обмотці котушки запалювання висока напруга.

Величина напруги буде залежати від співвідношення кількості витків в котушках.

Для надійної роботи двигуна система запалювання повинна створювати високу напругу з запасом, величиною не менше 25 кВ. Напруга, при якому відбувається пробій (утворюється іскра) між електродами в свічці становить 14-17 кВ. Таким чином, повинен забезпечується запас по високій напрузі близько 7 кВ, що гарантує стабільну іскру в свічках при будь-яких умовах запуску двигуна.

Величина високої напруги в момент запуску двигуна автомобіля

При роботі двигуна, за рахунок роботи генератора, напруга в бортовій мережі автомобіля зазвичай становить 14,1 ± 0,2 В. На первинну обмотку котушки запалювання, за вирахуванням падіння напруги (1,2 В) на транзисторі VT, надходять імпульси величиною 14, 1 По-1,2 у = 12,9 В. в цьому режимі величина імпульсів на вторинній обмотці котушки запалювання для утворення іскри в свічках становить 27 кВ.

У момент пуску двигуна напруга на висновках зарядженого акумулятора може знижуватися до 9,5 В, якщо акумулятор заряджений не повністю, то напруга може бути і менше. Тоді з урахуванням падіння напруги на транзисторі VT, величина напруги на первинній обмотці котушки складе 9,5 В-1,2 У = 8,3 В, це на 35% менше, ніж напруга при працюючому двигуні.

При цьому величина високої напруги теж зменшиться на 35% і складе 17 кВ. Нова свічка створює іскру при напрузі 12-17 кВ. Якщо встановлені свічки з напругою пробою 17 кВ, то в такому випадку іскроутворення може бути нестабільним.

Розрахунки показали, що навіть для нового автомобіля з вузлами і деталями системи запалювання, що знаходяться в справному стані, запасу по високій напрузі може і не бути.

Що ж тоді говорити про систему запалювання автомобіля, що знаходиться в експлуатації не один рік. Відбувається старіння ізоляції свічок і вигоряння її електродів.

У високовольтних дротах та котушці запалювання теж відбувається старіння ізоляції, що призводить до додаткових втрат. Кілька років експлуатований акумулятор теж вносить свою лепту.

Шлях струму від акумулятора до котушки запалювання проходить по дротах через контакти запобіжника, реле запалювання, з’єднувальні колодки і клеми. На них теж відбувається падіння напруги.

важливо

На додаток для стійкого виникнення іскри в зазорі свічки при сильно охолодженої повітряно бензинової суміші потрібно подавати на неї більш високу напругу.

Таким чином, запуск двигуна старого автомобіля з першої спроби при великих морозах існуюча схема запалювання забезпечити з гарантією не може.

Наступні спроби запуску двигуна можуть повністю розрядити акумулятор, з чим більшості автолюбителів доводилося стикатися.

З проблемою запуску двигуна в дні з сильними морозами я зіткнувся давно, коли їздив на автомобілі «Ока». Так як двигун у «Оки» двох циліндровий, то запустити його, через наявність мертвої точки, набагато складніше, ніж чотирьох циліндровий. Міняв датчик холу, комутатор, котушку запалювання, високовольтні дроти, свічки, але досягти впевненого запуску двигуна в морози так і не вийшло.

Проаналізувавши електричну схему запалювання, прийшов до висновку, що якщо підключити електролітичний конденсатор до висновку котушки запалювання, на який подається +12 В, то всі погані контакти, через які подається живить на котушку напруга навпаки, буду грати позитивну роль, так як будуть зменшувати розряд конденсатора.

Спочатку я встановив тільки конденсатор С1, не хотілося різати дроти для впайкі діода VD. Пуск двигуна значно покращився. Після установки діода, який не дозволяє розряджатися конденсатору в електропроводку автомобіля під час пуску двигуна, «Ока» стала з першого разу, на подив багатьох, заводиться навіть при 25 градусному морозі.

Працює схема наступним чином. Коли вставляється ключ запалювання і повертається до першого фіксованого положення, конденсатор С1 через діод VD швидко зарядиться від акумуляторної батареї з урахуванням падіння напруги на діоді близько 1,2 В, до напруги 11,5 В.

При пуску двигуна, на котушку запалювання буде подано не напруга з акумулятора величиною 9,5 У, а напруга з зарядженого конденсатора 11,5 В.

Порада

Таким чином висока напруга впаде нема на 35%, а всього на 20% і висока напруга складе не менше 23 кВ, що цілком достатньо для впевненого виникнення в свічках іскри.

Ефективність роботи схеми можна ще поліпшити, якщо поставити додатково автомобільне реле, підключити його обмотку паралельно реле пуску стартера, а пару нормально замкнутих контактів паралельно діоду.

Тоді, коли стартер буде вимкнений, напруга з акумулятора на котушку запалювання буде подаватися, минаючи діод. Якщо в реле стартера є вільна пара нормально замкнутих контактів, то можна використовувати їх і не встановлювати додаткове реле.

Замикання за допомогою реле висновків діода ще підвищить висока напруга на виході котушки запалювання на кілька кіловольт.

Конструкція і деталі

Діод VD1 підійде будь-якого типу, розрахований на струм не менше 8 А і зворотне напруга не менше 25 В. Ще краще застосувати діод Шотткі, наприклад 90SQ045 (45 В, 9 А).

Тоді необхідність в установці додаткового реле відпаде, тому що падіння на діоді Шотткі складе всього 0,2 В, що і без установки додаткового реле збільшить висока напруга на кілька кіловольт.

Такі діоди використовують в низьковольтному випрямлячі блоків живлення комп’ютерів.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Електролітичний конденсатор підійде будь-якого типу, розрахований на напругу не менше 25 В і ємністю не менше 20000 мкф. Конденсатор повинен бути розрахований на роботу в широкому діапазоні температур, мінус 30-65 градусів Цельсія. Найкраще підходить конструкція конденсатора з висновками, розрахованими на гвинтове підключення. Я встановлював конденсатор як на фото.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Якщо немає відповідного за ємності конденсатора, то можна підключити паралельно, дотримуючись полярності, кілька конденсаторів меншої ємності. При паралельному з’єднанні плюсові висновки конденсаторів з’єднуються з позитивними, а мінусові з мінусовими. Загальна ємність тоді складе суму всіх з’єднаних паралельно конденсаторів.

Наприклад, є 4 конденсатора ємністю 4700 мкФ, з’єднавши їх паралельно, отримаємо конденсатор ємністю 18800 мкФ.

Що стосується реле, то можна застосувати будь-яке автомобільне реле, що має нормально замкнуті контакти.

Конденсатор бажано встановити в безпосередній близькості з котушкою запалювання, але, для запобігання його перегріву, на максимально можливому віддаленні від двигуна.

Місце встановлення повинно не допускати попадання вологи на висновки конденсатора під час руху автомобіля.

Запропонувати готове рішення по розміщенню діода і конденсатора складно, так як кожна марка автомобіля має оригінальну конструкцію, і місце установки деталей доводиться вибирати індивідуально.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками.  Що і як потрібно зробити для хорошого результату?

Замість конденсатора можна застосувати кислотний акумулятор невеликої ємності, наприклад від UPS комп’ютера. Це ще більш кращий варіант, ніж установка конденсатора.

Додатковий акумулятор буде при роботі двигуна постійно підзаряджатися і завдяки тому, що система запалювання буде живитися від двох акумуляторів, додатковий акумулятор завжди буде повністю заряджений.

При пуску двигуна на систему запалювання буде завжди подаватися напруга живлення більше 12 В.

Для безвідмовного запуску двигуна автомобіль перед настанням холодів повинен бути підготовлений до зимової експлуатації. Необхідно залити масло в двигун і коробку передач, призначене для роботи при низьких температурах.

Необхідно в обов’язковому порядку замінити свічки і фільтри, масляний, повітряний і бензиновий. І звичайно найголовніше це технічний стан акумулятора. Навіть якщо акумулятор новий, його обов’язково потрібно зарядити від зовнішнього зарядного пристрою.

Якщо всі ці вимоги завчасно виконані, то з пуском двигуна в холодну пору року проблем не буде.

Двигун автомобіля рекомендується запускати в наступному порядку:

  • Необхідно вставити ключ в замок запалювання, повернути за годинниковою стрілкою на один сектор і переконатися, що всі споживачі електричного струму відключені. Хоча вони при роботі стартера повинні відключатися автоматично, але, тим не менше, краще їх відключити, щоб не створювати додаткове навантаження на двигун в перший момент після його пуску.
  • Для приведення холодного акумулятора в бойовий стан, його потрібно прогріти, включивши на 20-30 секунд фори або габаритні вогні.
  • Якщо коробка не автоматична, то обов’язково вичавити педаль зчеплення до упору. При цьому буде відключена від двигуна коробка передач, що істотно знизить навантаження на стартер. 4. Включити запалювання на пів секунди, щоб вал двигуна зрушився з мертвої точки, і масло змастив поверхні тертя двигуна.
  • Повторно включаємо запалювання на час не більше 3 секунд. Якщо двигун не запустився, необхідно почекати до повторного запуску не менше 15 секунд. За цей час підігрітий ще за рахунок невдалого пуску двигуна акумулятор набереться сили. Якщо за 5-6 спроб з паузами двигун запустити не вдалося і при цьому акумулятор не сів, значить, або потрапила в механізми вода замерзла і необхідно відігріти автомобіль, помістивши його в теплий гараж. Або виникла несправність і необхідно звертатися в сервіс.
  • Якщо двигун автомобіля запустився, то необхідно плавно відпустити педаль зчеплення. Після прогріву машина готова до поїздки.

Правильне запалювання – економія палива і збільшення потужності в ДВС

Якось так склалося, що незважаючи на видатні удосконалення механічної частини двигунів, параметри іскри запалювання залишилися на рівні столітньої давності.

Скрізь стоять котушки запалювання з великим вихідним опором, майже всюди використовуються свічкові дроти з опором, бігунки і свічки з опором. Це не дозволяє створити іскру з малою тривалістю і великою енергією.

В результаті відбувається погіршення характеристик двигуна, обумовлене впливом відразу трьох чинників.

  1. Бензоповітряна суміш повільно розгорається, доводиться виставляти великий кут випередження запалювання до ВМТ (верхня мертва точка). А якщо Ви пам’ятаєте опис циклу Карно, то в ідеалі суміш повинна згоряти миттєво, коли поршень знаходиться в ВМТ.

    Будь-яке наближення до цього зменшує втрати і відповідно збільшує к.к.д. двигуна, зменшує питоме споживання палива, зменшує вібрації в двигуні і збільшує його ресурс.

  2. Другим чинником, що знижує характеристики двигуна, є складний склад бензину. Він містить фракції, які швидко розпалюються, середньо і повільно розпалюються. Кут випередження запалювання виставляється таким, щоб не було детонації, тобто, щоб бистроразгорающіеся фракції розгоралися після ВМТ, а не до ВМТ.

    Внаслідок випадкового характеру горіння бензоповітряної суміші в циліндрі двигуна це призводить до того, що бензоповітряна суміш розгорається і починає тиснути на поршень среднестатистически в деякому секторі кутів, який починається від ВМТ і розташований після ВМТ. Середнє значення цього сектора лежить пізніше ВМТ, що й обумовлює втрати в двигуні.

    Знизити ці втрати можна за рахунок більш інтенсивного підпалу бензоповітряної суміші, який звужує розміри цього сектора і, відповідно, дозволяє мати середнє значення цього сектора істотно ближче до ВМТ.

  3. Бідні суміші (з надлишком повітря) погано підпалюються.

    Як наслідок, системи подачі палива сучасних автомобілів налаштовані таким чином, щоб подавати більш-менш багату суміш з альфа = 1 (співвідношення вагових частин повітря і бензину 14,7: 1).

    При такому співвідношенні в разі ідеального перемішування бензину з повітрям має спостерігатися повне згоряння бензину. Але досягти ідеального перемішування не представляється можливим.

    В результаті бензин згоряє не повністю, утворюється велика кількість шкідливих складових у вихлопі, які доводиться допалювати за допомогою каталізатора. Тобто, частина бензину, замість того, щоб згоряти в циліндрі і виробляти роботу, переробляється на шкідливі складові у вихлопі.

    Шляхи поліпшення цього процесу очевидні – необхідно працювати з бідними сумішами, добре їх перемішувати і інтенсивно підпалювати. І якщо з перемішуванням (інжектора в інжекторних системах подачі палива і пристрої підготовки гомогенної суміші в карбюраторних системах) справа йде більш-менш нормально, то параметри іскри в сучасних автомобілях не дозволяють виробляти інтенсивний підпал.

В теорії горіння є багато напрямків, що описують горіння бензоповітряна сумішей. Найбільш перспективною для практичної реалізації інтенсивного підпалу представляється технологія «холодного запалювання», що розглядається в працях академіка Зельдовича Я.Б. (40-ті роки минулого століття).

Секрет в тому, щоб випромінювати на короткому інтервалі як можна більше фотонів в весь обсяг циліндра. При цьому бензоповітряна суміш розгорається по всьому об’єму за аналогією з ланцюговою реакцією при ядерному вибуху. У резельтат і підпал і згоряння бензоповітряної суміші відбувається значно швидше і повніше.

Не можна сказати, що спроби інтенсифікувати підпал не вживалися в автомобільній промисловості. Як приклад можна назвати системи еажіганія Twin Spark на автомобілях Alfa Romeo, що використовують дві свічки на одному циліндрі.

  • Такий підхід дозволяє поліпшити характеристики двигуна, але він конструктивно обмежений (очевидно, що встановити десять свічок на один циліндр подається проблемним).
  • Істотно просунутися в напрямку інтенсифікації підпалу вдалося в блоках запалювання POWER ADDER 1, призначених для двигунів з карбюратором.
  • За рахунок використання власної котушки запалювання з низьким вихідним опором і ліквідацією опорів у всьому високовольтному тракті вдалося забезпечити наступні параметри іскри:
  • передній фронт імпульсу 2мкс проти 150мкс у звичайного запалення;
  • енергія імпульсу 120мДж проти 45мДж у звичайного запалення;
  • ток індуктивної фази іскри – максимальний 1,5 А проти 150мА, середній 0,75А проти 75мА;
  • тривалість індуктивної фази іскри 0,5мс проти 1,2 мс.

Для боротьби з радіоперешкодами, випромінюваними системами запалювання, на відміну від всіх інших систем, використовується реактивний фільтр у високовольтному тракті.

Стендові випробування і практична експлуатація блоку POWER ADDER 1 на сотнях автомобілів повністю підтвердила ефективність такого підходу.

збільшилися:

  • потужність
  • момент на валу двигуна у всьому діапазоні оборотів
  • прийомистість
  • ресурс двигуна
  • надійність
  • стійкість роботи
зменшилися:

  • витрата бензину
  • вібрації і шуми
  • чутливість до якості бензину
  • шкідливі викиди
  • проблеми з заводом автомобіля взимку на морозі

Слід відзначити такий цікавий факт, як продовження ресурсу двігателей.за рахунок використання подібних систем. На продовження ресурсу впливають наступні два фактори:

  1. Зменшення вібрацій в двигуні за рахунок звуження сектора, в якому розгорається бензоповітряна суміш.
  2. Наявність потужної індуктивного фази іскри.

У іскри є дві фази: місткість і індуктивна. Ємнісна, це коли ємність свічки заряджається до пробійної напруги і потім розряджається. Індуктивна, це коли пробій міжелектродного простору стався, утворився канал з малим опором і продовжує йти струм між електродами.

Звичайне запалювання має, в основному, тільки емкостную фазу, а індуктивна дуже слабка і довга через опір у високовольтному тракті і недостатньою запасеної енергії.

В POWER ADDER 1 місткість фаза така ж, а індуктивна багаторазово могутніше і коротше, що і забезпечує ефект.

Зверніть увагу

При низькій компресії напруга пробою міжелектродного простору свічки мало. Через це енергія ємнісний фази маленька, іскра в звичайному запалюванні виходить ще більш квола.

Це призводить до того, що бензоповітряна суміш в циліндрі погано розгорається і тиск на поршень починається набагато пізніше ВМТ. При цьому основна енергія бензину йде в тепло, а не в роботу.

Ось і не тягне двигун.

Потужна индуктивная фаза в іскрі POWER ADDER 1 дозволяє добре підпалювати і при низькій компресії. Це і дозволяє забезпечувати нормальну потужність і прийомистість двигуна при низькій компресії, коли зі звичайним запалюванням двигун взагалі не хоче працювати.

  1. Ніхто не говорить, що потрібно їздити із зношеним двигуном, але нормально проїздити з POWER ADDER 1 можна набагато довше, ніж зі звичайним запалюванням.
  2. Таким чином, по відношенню до автомобільних двигунів, нарівні з іншими можливостями, є значний ресурс у вигляді інтенсивного підпалу, який може суттєво підвищити техніко-економічні показники та екологію двигунів.
  3. Є розроблена теорія цього питання, є апробована і відпрацьована технологія, і є серійно випускається система запалювання для автомобілів з карбюратором і трамблером.
  4. Galchenkov

21.07.2010

Доопрацювання свічок для автомобіля – простий спосіб підвищити ефективність роботи старого двигуна

Автомобілісти із стажем знають – двигун в будь-якій машині, як і серце у людини з віком настільки втомлюється, що часом не тільки погано працює, але навіть глухне і потім не хоче заводитися.

Тому йому все частіше і частіше потрібно «лікування». Причому заміна кілець, поршнів і клапанів не завжди дозволяє підвищити ефективність роботи ДВС.

Велику роль в цьому також грає система запалювання і в першу чергу – свічки.

Для автомобиля со «стажем» вопрос пуска мотора весьма актуален, особенно в местности с суровыми климатическими условиями. Как известно размер и форма искрового разряда имеет большое значение.

Особенно важны параметры искры при работе холодного двигателя, когда топливная смесь, поступающая в камеру сгорания, далека от газообразного состояния.

Чтобы улучшить качественные показатели работы свечи, предлагается очень простая доработка, которая под силу не только домашнему мастеру, но и любому автолюбителю, умеющему держать в руках молоток и пассатижи.

Следует отметить и то, что предлагаемая доработка будет полезна не только для карбюраторных ДВС. Она поможет повысить производительность работы инжекторных систем и даже моторов с турбонаддувом. Снижение эффекта сдувания искрового разряда позволит улучшить поджиг бензина и полноту сгорания, что сразу скажется на приемистости двигателя и стабильности его работы, особенно на высоких оборотах.

Суть предлагаемой доработки

Обычная свеча зажигания состоит из 2 электродов, разделенных мощным керамическим изолятором.

Центральный электрод представляет собой стальной стержень, один конец которого имеет резьбу для контактной гайки, второй является гладким цилиндром, находящимся в разрядной зоне.

Інший електрод з’єднується з корпусом свічки і у вигляді стрижня прямокутного перетину буквою Г підводиться в зону іскроутворення, розташовуючись через повітряний зазор безпосередньо над першим.

важливо

При роботі такої свічки полум’я, що виникає в результаті розряду, розташоване строго над центральним електродом. Іскра має дуже маленьку довжину, обмежену повітряним зазором між двома електродами.

Ефективний обсяг підпалу суміші також «затиснутий» електродами.

Пропонована доопрацювання, «підглянута» в багатоелектродних конструкціях свічок запалювання спорткарів, дозволить не тільки вивільнити розряд, а й збільшити його довжину, а, значить, і ефективний обсяг палива в іскровий зоні циліндра.

Невеликі маніпуляції зі свічок допоможуть вам переконатися в тому, що ваш мотор ще далеко не старий і може легко пускатися як в літню спеку, так і в двадцятиградусний мороз суворою зимою.

Відзначимо: після установки модернізованих свічок відчутно знижується витрата палива, що, мабуть, пов’язано з більш повним згорянням останнього.

Як не дивно, але термін експлуатації таких свічок в результаті доопрацювання кілька збільшується.

Практичні операції з доопрацювання свічок в домашніх умовах

Тепер давайте перейдемо від теорії до практики і розглянемо ті маніпуляції, які необхідно провести на стандартній одноелектродная свічці як імпортного, так і вітчизняного виробництва, щоб реалізувати те, що описано вище. Отже, робимо все поетапно:

  • в цілях безпеки відключаємо «масу» або від’єднуємо плюсову клему автомобіля з акумулятора;
  • від’єднуємо високовольтні дроти і окручіваем свічки, що підлягають доопрацюванню;
  • відміряє необхідну довжину бічного електрода і маркером або надфілем робимо позначку відсікається ділянки;
  • затискаємо металевий корпус свічки в губах тисів із зусиллям, що дозволяє забезпечити надійну її фіксацію без будь-яких пошкоджень;
  • за допомогою ножівки або відрізного диска кутовий шлифмашинки акуратно відрізаємо зайву частину електрода;
  • місце різу обережно обробляємо дрібним напилком, забезпечуючи рівний прямий зріз без задирок;
  • круглогубцами підгинаємо електрод так, щоб його край по висоті знаходився на одному рівні з центральним електродом, а повітряний зазор відповідав паспортному значенню;
  • повторюємо зазначені вище операції на кожній свічці запалювання;
  • укручуємо свічки і одягаємо на них ковпаки високовольтних проводів;
  • включаємо «масу», запалювання і запускаємо двигун.

Результати, очікувані в результаті доопрацювання свічок

В результаті «хірургічної операції», виробленої на свічках, як і передбачалося, ми значно збільшили довжину іскрового розряду. Тепер іскра «пробиває» від бокового зазору до самого центру, вона має форму дуги, звернену безпосередньо в камеру згоряння палива, і охоплює значно більший обсяг простору.

Ось саме цей «фокус» дозволяє краще запалюватися і повніше згоряти паливної суміші, що потрапляє в циліндри ДВС.

Найпростіша доопрацювання дозволить зменшити витратні показники автомобіля, збільшити потужність і динаміку мотора, а за рахунок збільшення швидкості підпалу навіть трохи знизити його чутливість до детонації бензину.

Порада

Чтобы не быть голословными скажем о том, что диагностические испытания карбюраторного двигателя автомобиля ВАЗ на стенде после доработки свечей показали прирост его начальной мощности в пределах дополнительных 6-7 лошадиных сил.

В заключение этой статьи можем вам посоветовать следующее. Если вы не доверяете нам или не совсем уверены в своих силах, особо не волнуйтесь.

Все описанные операции, вы сможете выполнить на старых свечах зажигания, наверняка хранящихся в бардачке «про запас».

Самое главное, чтобы модернизируемые элементы были «живые» (без замыкания электродов по изолятору), в противном случае у вас ничего не получится.

Удачи!

Как самому доработать свечи зажигания для экономии горючего

Свічки запалювання є обов’язковим елементом бензинового двигуна, створюючи іскру для займання суміші палива і повітря в камері згоряння. Як правило, термін служби звичайних бюджетних свічок обмежений кількома десятками тисяч кілометрів (15-25 тис.), Тобто зазначені елементи є так званими витратні матеріали.

Досвідчені водії добре знають, що від якості роботи свічок запалювання безпосередньо залежить стабільність запуску двигуна, потужність мотора, витрата палива і інші характеристики. При цьому важливо розуміти, що вже через кілька тисяч або навіть сотень кілометрів пробігу (в залежності від загального стану ДВС, якості палива і т.д.) свічки починають працювати менш ефективно.

В результаті двигун починає гірше «тягнути», водій сильніше натискає на газ, при цьому більшу кількість палива в циліндрах все одно згорає менш повноцінно. Іншими словами, відзначається підвищена витрата бензину. Саме з цієї причини багатьма водіями практикується доопрацювання свічок запалювання для економії палива, про що ми далі і поговоримо.

Навіщо потрібно допрацьовувати свічки запалювання

Почнемо з того, що допрацьовувати нові свічки запалювання для гарної економії і збільшення потужності слід власникам старих бензинових автомобілів, переважно карбюраторних. Як правило, саме на такий дозирующей системі питання витрат на бензин стоїть найгостріше.

Паралельно з цим доопрацювання може позитивно відбитися і на інжекторі. При цьому не слід доопрацьовувати високотехнологічні сучасні свічки зі збільшеним терміном служби (платина, іридій). Виходить, зміни і доопрацювання найбільш актуальні тільки щодо звичайних свечам.Теперь давайте поглянемо, яка практична користь удосконалення свічок.

  • Перш за все, легкість запуску і, як наслідок, менший ризик залити свічки. Особливо це актуально взимку, коли паливо в холодному моторі гірше випаровується, заряд акумулятора падає природним чином, масло в’язне і стартер слабкіше крутить двигун.
  • Ще однією перевагою, яке обіцяє «тюнінг» свічок запалювання, є стабільна робота ДВС на різних режимах, (особливо при максимальних навантаженнях і високих оборотах) навіть при врахуванні того, що склад паливно-повітряної суміші буде не оптимальним, тобто робоча суміш занадто збіднена або збагачена.
  • Відзначимо, що в умовах високого тиску на доопрацьованих свічках менший вплив виявляється на іскру, яку просто здуває на штатній свічці. В результаті силовий агрегат не тільки добре заводиться, але і повноцінніше спалює паливний заряд, віддаючи більше потужності. Завдяки цьому знижується витрата палива і виходить економія.

Доопрацювання свічок запалювання своїми руками

В основі модернізації лежить завдання наблизити прості свічки по ряду параметрів до так званим спортивним свічок запалювання. Такі вироби пропонуються багатьма відомими виробниками, при цьому коштують відчутно дорожче.

Спортивні свічки дозволяють збільшити потужність і домогтися зменшення витрати, заявлений термін служби таких елементів складає 70-90 тис. Км. пробігу. Однак на практиці ефективність їх роботи знижується, в середньому, вже через 15 тис. Км, а весь заявлений термін такі свічки і зовсім не виходжують. З урахуванням високої вартості купувати дані елементи кожні 30-35 тис. Км. виходить накладно.

Саме з цієї причини багато водіїв не прагнуть відразу міняти комплект свічок, так як існують способи продовжити ресурс вже наявних. Кращим способом вирішення завдання вважається доопрацювання звичайних або спортивних свічок запалювання.

Процедура не є складною, так що впораються навіть початківці:

  • щоб зробити роботу свічки максимально ефективною, потрібно вкоротити бічний електрод;
  • наступним кроком буде правильне регулювання зазору на свічці;

Тепер давайте розбиратися докладніше. Що стосується першого пункту, укорочення потрібно виконати таким чином, щоб центральний електрод ні перекритий боковим електродом.

Весь процес виглядає наступним чином:

  1. Відпрацьовані свічки викручуються з двигуна або готуються заздалегідь (можна працювати з новими елементами);
  2. Далі за допомогою маркера або іншим способом (наприклад, робиться насічка) на бічному електроді наноситься спеціальна позначка, яка вкаже, на яку довжину треба потім вкоротити електрод.
  3. Далі свічка акуратно затискається в лещатах (бажано з гумовими «губами».) Важливо не перетягнути лещата, щоб не пошкодити елемент.
  4. Після цього знадобитися взяти шліфувальну машинку, поставити відрізний диск;
  5. За допомогою інструменту слід вкоротити бічний електрод. Пі цьому важливо стежити за тим, щоб зріз був рівним, без скоса.
  6. Потім місце зрізу очищається за допомогою надфіля, видаляються щербини, вирівнюються межі, знімаються задирки та інші дефекти.
  7. Тепер можна зайнятися установкою потрібного зазору. Величина буде залежати від типу і моделі ДВС. В цьому випадку краще всього скористатися мануалом, отримати необхідну інформацію на спеціалізованих автомобільних форумах і т.д.
  8. Укорочення електрода і виставляння зазору на свічках запалювання необхідно виконати з кожною свічкою, при цьому обов’язково дотримуйтесь максимально можливу точність (скільки відрізається від електрода і який зазор виставляється)
  9. Після установки доопрацьованих свічок на двигун необхідно провести пробний запуск. Як правило, пуск повинен бути більш полегшеним в порівнянні зі звичайними свічками.
  10. Далі можна зробити поїздку, оцінивши стабільність роботи і поліпшення прийомистості ДВС, а також кращу тягу на високих оборотах.

Також можна наочно оцінити роботу свічок. Для цього прямо в гаражі буде досить виготовити стенд для перевірки. Для виготовлення необхідно мати трамблер, котушку і джерело електроживлення.

Далі проводиться звичайний тест на іскру, який продемонструє посилення іскроутворення, зміна кольору іскри на яскравий синьо-червоний і т.д. Перевірку оптимально проводити у вигляді порівняльного аналізу, тобто порівняти іскру, її потужність і колір до початку робіт (на штатних свічках) і після (на модернізованих).

Якщо говорити про саму доопрацювання, описані вище прості маніпуляції дозволяють розширити і істотно збільшити фронт електричної іскри. Іншими словами, іскра після видалення частини електрода не затиснуті між двома електродами (бічним і центральним), а відразу направлена ​​в камеру згоряння.

В результаті покращується ефективність займання суміші палива і повітря в циліндрах двигуна, подальше згоряння заряду стає більш повноцінним. Також знижується залежність займання від якості і інтенсивності іскроутворення на свічці по відношенню до складу робочої суміші.

Іншими словами, більш потужна іскра легше запалює в тій чи іншій мірі багату або бідну суміш, що позитивно позначається на загальній роботі двигуна під навантаженнями і на інших режимах. Якщо суміш краще запалюється від іскри, тоді фронт полум’я поширюється більш рівномірно і вільно, бензин горить в циліндрах повноцінно, збільшується потужність, знижується витрата палива.

Що в підсумку

Як показує практика, після тюнінгу свічок запалювання потужність двигуна, в середньому, збільшується на 5-6 к.с. Ці цифри були отримані автовласниками після перевірки на динамометричному стенді. Паралельно відбувається збільшення крутного моменту. З урахуванням простоти і доступності способу такий приріст можна вважати досить значним.

Ще відзначимо, що багато автомобілістів активно практикують це рішення. Були відзначені випадки, коли комплект найпростіших старих свічок з пробігом близько 25 тис. Км. на поганому паливі після викручування з двигуна ретельно очищали, після чого доробляли описаним вище методом. Після модернізації ці свічки продовжували нормально працювати як мінімум ще 10 тис. Км.

Наостанок додамо, що деякі водії ставляться до модернізації скептично. Головним аргументом є те, що самі виробники свічок не можуть не знати про такий простий спосіб поліпшення, при цьому все одно не впроваджують його в масове виробництво з яких-небудь причин. Відзначимо, що намагатися спростовувати це твердження ми не будемо.

Можливо, лабораторні випробування в заводських умовах виявляють те, чого не знають прості автолюбителі. Що ж стосується можливої ​​шкоди для двигуна, практична експлуатація на дорогах СНД не виявила помітних проблем з моторами після їзди на доопрацьованих свічках запалювання.

При цьому для власників старих автомобілів актуальніше якомога рідше міняти свічки, паралельно домагаючись економії палива, ніж з максіальним увагою стежити за зношеним ДВС.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…