Власник будь-якого легкового автомобіля, як нового, так і вживаного, може мріяти про модернізацію транспортного засобу. Він хоче бачити новий, більш потужний мотор, спойлер, оригінальні диски, фари та ін. Процес доопрацювання авто своїми руками називають прокачуванням або тюнінгом. Розглянемо кілька основних способів модернізації ВАЗ 2110 своїми руками.

Тюнінг ВАЗ 2110

Найчастіше власники вітчизняних «десяток» незадоволені зовнішнім виглядом своїх автомобілів і замислюються про його перетворенні, виділяючи авто зовні. Доповнена привабливим агресивним бампером спереду і ззаду, «десятка» починає бути схожим на ралійні моделі.

Доопрацювати зовнішній вигляд авто можна за допомогою установки протитуманних фар Hella. Найчастіше передній бампер купують разом з накладками на пороги і тюнингованной гратами радіатора, створеної в стилі BMW.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Зрозуміло, для багатьох людей подібний тюнінг виявляється єдино правильним і вірним, так як нічого іншого вони не бачили і просто не знають, що ВАЗ 2110 можна вдосконалити як-небудь інакше за допомогою більш сучасних методів. Занадто сильно захоплюватися подібним тюнінгом теж не слід, так як це навряд чи зробить машину більш солідною зовні. Розберемося, як працюють професіонали …

до змісту ↑

силовий агрегат

Доопрацювання десятки була б безглуздою без модернізації двигуна. Професіонали рекомендують починати саме з нього. Для початку необхідно замінити всі зношені деталі і вузли.

Також можна подбати про збільшення робочого об’єму двигуна з 1500 до 1600 кубічних сантиметрів.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

до змісту ↑

заміна клонували

Основним методом підвищення потужності двигуна об’ємом до 1,6 літра можна, оптимізувавши хід поршня від заводського 71 мм до 74,8 мм. Цю процедуру виконують шляхом заміни коленвала і самих поршнів. Існують різні варіанти заміни поршнів:

  • установка кованих поршнів розмірами 82.0, 84.0, 82.5 або 82.4 мм – вони можуть бути Т-подібною чи звичайної форми;
  • установка стандартних поршнів, які пройшли механічну обробку;
  • установка б / у поршнів 21213 з механічною доопрацюванням, яка передбачає заміну шатунів під плаваючий поршневий палець.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Крім популярного колінчастого вала з ходом поршня 74.8 мм ви можете купити маловикористовувані колінвал з ходом поршня 75.6 мм, що дозволяє збільшувати обсяг до 1862 кубічних сантиметрів. Усі зміни вміщуються в стандартний блок, але стійкість двигуна до крутіння може бути знижена. З цієї причини краще обмежитися збільшенням обсягу мотора не більше 1,6 л.

до змісту ↑

заміна распредвала

Заміна цієї деталі дозволяє збільшити потужність двигуна, збільшити загальні технічні характеристики і динаміку розгону. В цьому випадку необхідно обов’язково враховувати один фактор: міняти все елементи распредвала на модернізовані або спортивні необхідно міняти комплектом. Тобто заміна чогось одного не дасть ніяких результатів.

Для зняття розподільного вала потрібно діяти за такою схемою:

  • зняти пластикову захист ременя генератора;
  • розкрити кришку ГБЦ;
  • зняти зубчастий ГРМ-ремінь, утримуючи розподільний вал монтажним стрижнем (щоб не пошкодити ГБЦ, потрібно підкласти дерев’яну пластину під монтировку);
  • відкрутити болт кріплення распредвала;
  • прибрати шпонку з зубчастим колесом.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Фахівці рекомендують нумерувати кришки корінних підшипників, щоб уникнути плутанини при зворотній збірці. Можна також промаркувати тарілчасті штовхачі, якщо їх ви міняєте теж. Новий модернізований розподільний вал встановлюють в зворотній послідовності.

Після установки спортивного распредвала двигун перестане «стукати пальцями», як раніше.

до змісту ↑

Заміна блоку управління

Цю роботу теж зазвичай відносять до загального тюнінгу ВАЗ 2110. На заводі машини оснащуються старенькими блоками Bosch, які фахівці рекомендують міняти на нові ЕСУД від General Motors.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

до змісту ↑

Ходова частина

Забезпечивши силовому агрегату свого автомобіля нове дихання, настає час ходової частини. Підвіска, трансмісія, верхні опори стійок – все це можна замінити.

Коробка перемикання передач

Доопрацювання цього вузла передбачає заміну головної шестерні диференціала і вторинного вала. Замість передавального числа 3.7 або 3.94 створюється 4.13, що дозволяє істотно підвищувати динаміку розгону транспортного засобу. Заміна передавального числа на 4.13 дає наступні переваги:

  • поліпшення розгону без підвищення витрат;
  • мінімальне підвищення оборотів на високих швидкостях (підвищується на 500 оборотів);
  • можливість починати рух з другої передачі;
  • підвищення граничної швидкості ВАЗ 2110;
  • збільшення крутного моменту.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

до змісту ↑

підвіска

Модернізація підвіски десятки є найпопулярнішим напрямком при тюнінгу цієї моделі. Тут потрібен комплексний підхід. Наприклад, спортивні пружини нічого вам не дадуть, якщо ви залишите стандартні амортизатори. Задня балка з полегшеними важелями можуть не розкрити своїх переваг без установки хороших сайлентблоков.

  • Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?
  • Таким чином, в підвісці слід міняти всі елементи і деталі разом і завжди парами, що дозволяє забезпечувати рівномірне спрацьовування і схожі характеристики.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Відео:

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Відео:

Корисні доопрацювання для ВАЗ 2110/11/12 – DRIVE2

Цю тему я вирішив почати через питання типу Що робити? Ставити чи ні? і тому подібних, які періодично повторюються новачками-десяточнікамі. На повноту і повну об’єктивність не претендую, врешті-решт, я не професійний експерт і випробувач. Правда, все з перерахованого нижче випробувано на собі, так що плюси і мінуси не реклама, а реальні життєві враження.

Також зауважу, що в моєму переліку не будуть згадуватися відверто тюнінгові речі, будуть лише ті, які при відносно невеликих вкладеннях покращують загальні споживчі якості автомобіля.Ітак, Ви стали / є власником автомобіля десятого сімейства.

На що ще, крім типового набору Тектил / підкрилки / килимки / музика варто витратити гроші, і яких результатів варто чекати від цих витрат.

Набір must have в моєму уявленні виглядає так:

1. Розпірка передніх стійок. Бажано регульована (щоб уникнути проблем з установкою). Виробник будь-хто, аби нормально ставилася і була зроблена на совість. Для восьмиклапанним машин дуже бажаний варіант з додатковою опорою двигуна.

Ціна 800-1500 рублів.

Плюси: – підвищення жорсткості кузова; – жорсткий зв’язок між опорами передніх стійок, що дозволяє зберігати задану на заводі геометрію кузова; – зменшення переміщення силового агрегату (для розпірки з додатковою опорою); – більш чітка реакція на руль.Мінуси:

  • – при бічному ударі може піти не одна, а обидві опори.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Розпірка

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Розпірка з додатковою опорою двигуна для 8V

2. Підсилювач щита передка.

Виробник обов’язково Техномастер (з клеймом і штрихкодом), оскільки на ринках повно підробок з овальними отворами та іншими спрощують ноу-хау, що зводять нанівець всю красу цього девайса. Ціна 1000 рублів.

Плюси: – зменшення навантажень від рульової рейки на щит передка; – більш чітка реакція на кермо; – зведення до нуля вільного ходу керма (не плутати з люфтом), мається на увазі, що на машині без цього підсилювача Ви повертаєте кермо на малі кути, а колеса стоять на місці.

Дорогий Нікола, прости, що безпосередньо вліз в твій пост, але не міг не звернути увагу на цьому пункті ще і ось цю корисну річ. Через яку, я власне і зацікавився цим форумом! Це САМА приголомшлива знахідка – ціна питання 5 рублів! IMHO! см. тут www.lada112.h11.ru/help/kardanchik.htm

ConsiglioriМінуси:

  1. – досить складний монтаж (але можна зробити і самому).

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Підсилювач щитка передка

3. Підсилювач кузова.

Виробник Техномастер (не вважайте рекламою, але інших варіантів немає). Ціна 2000-2400 рублів (в залежності від того, хто як торгується).

Плюси: – істотне (20-25%) підвищення жорсткості кузова (що дуже помітно при настільки елементарному дії, як підйом машини домкратом); – більш чітка реакція на кермо; – велика зібраність автомобіля в поворотах і русі з високими швидкостями; – зменшення скрипів в задній частині салона.Мінуси: – досить складний монтаж (але можна зробити і самому);

  • – деяке погіршення можливості перевезення великогабаритних вантажів, то тільки для 2111/12 (буде потрібно демонтаж поперечки).

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Підсилювач кузова

4. Нижня розпірка.

Поєднує точки кріплення нижніх важелів передньої підвіски до лонжеронів. Ціна 700-800 рублів.

Плюси: – зменшення навантажень на точки кріплення нижніх важелів; – більш чітка реакція на кермо; – велика зібраність автомобіля в поворотах і русі з високими швидкостями; – можливість встановити довгу алюмінієву захист, використовуючи дві точки кріплення на розпірці.

Мінуси: – досить складний монтаж (потрібно підйомник, зробити це? На ямі? Практично нереально); – зменшення дорожнього просвіту на 15-20 мм; – унеможливлює встановлення найбільш поширеною і дешевою захисту а-ля Початок, доведеться або ставити штатний бризговики, або шукати рідкісну і досить дорогу алюмінієву.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Розпірка нижня

5. Руль.

Ганебний штатний кермо міняти просто необхідно, оскільки саме через кермо Ви спілкуєтеся з машиною, а спілкування при такому посереднику виходить не дуже. Штатний кермо тонкий, кволий, з неприємним ливарним облоєм, з випирає, так і напрошується на ненавмисне натискання кнопкою сигналу.

Найбільш доступна, зручна і не викликає зайвих питань у ДАІшників заміна трехспицевий кермо 2115. Інший варіант кермо від Калини, але він дорожче і незручно.

Різні альтернативні керма я не розглядаю через їх меншого діаметра (що незручно), високу ціну (маються на увазі якісні варіанти) і претензій ДАІшників. Ціна 1000-1500 рублів.

Плюси (для керма 2115): – діаметр рівний штатним, який залишає незмінним зусилля на кермі; – зрізана нижня частина, яка полегшує посадку; – кнопка сигналу, що виключає випадкове натискання; – шорсткий, приємною товщини обід; – забарвлення ідентична штатного пластику салона.Мінуси:

– непоміченими.

6. Доопрацювання системи опалення та вентиляції.

Тут величезний респект arcadi. Моя ж думка така: для досягнення хорошого результату при мінімальних витратах часу і грошей цілком достатньо: 1. Доопрацювати решітки напрямні повітря в ноги водія і переднього пасажира. Для доопрацювання найкраще підходять решітки, які стоять в торцях дверей десяток.

Закріпити можна на саморізи, гвинти, холодне зварювання це, так би мовити, за смаком. Витрати 20 рублів за дві решеткі.2. Підрізати гумовий килимок водія таким чином, щоб він не перекривав нижні воздуховоди.3. Викинути повітроводи, що йдуть від тунелю під задні кресла.4. Утеплити, а заодно і шумоизолировать двері.

Зверніть увагу

Знімається оббивка дверей, по її шаблоном з 8 мм фольгованого пенофола (ціна близько 100-150 рублів за 1 метр) вирізаються листи. У листах для передніх дверей повинні бути отвори тільки для ручки відкривання і динаміків. В задніх потрібно прорізати ще й вікно для вентиляції. Листи кріпити до дверей на двосторонній скотч, а потім ставити на місце оббивку.

Плюси: – в ноги (і спереду і ззаду) йде нормальний потік теплого повітря; – ліва нога водія більше не мерзне; – салон швидше прогревается.Мінуси:

– непоміченими.

7. Доопрацювання омивача заднього скла.

Природно, така доробка підходить тільки 2111/12. В шланг йде від бачка омивача для заднього скла врізається зворотний клапан від карбюраторної вісімки (не помиліться з напрямком потоку рідини). Ціна 35 рублей.Плюси: – рідина надходить на заднє скло без затримок, що виключає роботу двірника всуху; Мінуси:

– непоміченими.

8. Захисна решітка на передній бампер.

Являє собою досить акуратну пластикову решітку, яка ставить на бампер зовні і закриває повітрозабірник. При бажанні можна пофарбувати в колір машіни.Плюси: – захищає радіатор від поврежденій.Мінуси:

  1. – непоміченими.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

захист

9. фанерка під килимок в багажник. Актуально для тих, хто хоча б іноді перевозить вантажі. Вирізається таким чином, щоб лягти на краю ніші запаски і прикріплюється до покупному килимку саморізами.

В ідеалі можна додати ще й пару откідних2упоров, тобто підняв, підпер і спокійно діставай запаску. Товщина фанери 6-8 мм. Ціна 200-150 рублів.

Плюси: – робить підлогу багажника над нішею запаски досить жорстким; – робить більш зручною процедуру вилучення запаскі.Мінуси:

– непоміченими.

Покращення салону на ВАЗ 2110

  1. оббивка дверей
  2. сидіння
  3. Приладова панель
  4. аксесуари

Що можна сказати про заводський салон для моделі ВАЗ 2110? Він досить надійний, міцний, непогано організовано внутрішній простір, що позитивно позначається на місткості.

Але рівень комфорту тут відверто низький. У зв’язку з цим багато власників десятки вирішуються на частковий або масштабний етап удосконалення салону свого автомобіля.

Сьогодні ми поговоримо про елементи, які можна вдосконалити, а також поділимося ідеями та дамо корисні рекомендації.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?Стандартний наряд

Що можна поліпшити

У спеціальній таблиці ми розповімо, які елементи можна замінити в салоні ВАЗ 2110, і в чому їх особливість, переваги.

елемент салону Особливості
обшивка дверей Її заміна позитивно позначається на зовнішньому вигляді салону, підвищується рівень шумоізоляції, якщо провести відповідні роботи. Плюс можна встановити більш значне акустичне обладнання
обшивка салону Тут можна піти різними шляхами – використовувати чохли, перешити стандартний салон або придбати повністю салон від іншого автомобіля. Вибір залежить багато в чому від вашого бюджету
Приладова панель Видозмінює зовнішній вигляд салону, забезпечує кращу інформативність. Можна як доопрацювати стандартну панель, так і використовувати панелі з інших автомобілів
педалі Міняти повністю педалі не обов’язково, оскільки існують спеціальні накладки. Вони добре виглядають, забезпечують більш комфортне натискання
акустика Установка нової аудіосистеми мало вплине на зовнішній вигляд, а ось на якість звучання впливає серйозно
кермо Заводський кермо не особливо оригінальний і красивий. Його часто змінюють на нові, від більш свіжих моделей Lada або імпортних авто
аксесуари Є безліч аксесуарів, за допомогою яких можна повністю або точково змінити зовнішній вигляд салону, підвищити рівень ергономіки, комфорту

Якщо ваш ВАЗ 2110 не розрахований на довгострокову перспективу, вкладати в доробку салону великі гроші не має сенсу. Якщо ж машина затримається у вас на кілька років, підвищити ергономіку, комфорт особисто для себе цілком можна.

Тепер поговоримо про деякі моменти доопрацювання салону більш докладно.

оббивка дверей

Щоб поміняти обшивку дверей вашого автомобіля, для початку потрібно позбутися від старої. Для цього:

  • Відкрутіть кріпильні саморізи, які утримують заводську обшивку;
  • Вийміть фіксатор, щоб дістати ручку опускання скла;
  • Демонтуйте панель, де утримується ручка для відкриття дверей;
  • Відкрутіть кнопку замка;
  • Подденьте викруткою обшивку і зніміть її. Вона утримується на пластикових пістона. Якщо їх зламаєте, нічого страшного. Придбати нові не проблема.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?міняємо оббивку

Далі дійте на свій розсуд. Можна придбати вже повністю готовий комплект, або зробити все своїми руками, вибрати потрібний вам матеріал.

Оскільки ви знімаєте обшивку з дверей і плануєте встановити нову акустику, не зайвим буде поліпшити штатну шумоізоляцію шляхом наклеювання 1-3 шарів шумоізоляторів.

сидіння

Тепер поговоримо про оббивку салону, крісла, сидіння. Скажемо відразу, якщо ви будете знімати сидіння для заміни на них обшивки або для установки абсолютно нового салону від іншого автомобіля, краще подбати про питання шумоізоляції. На жаль, заводська шумка у десятки малоефективна, через що всередині авто навіть при русі на невеликих швидкостях стає дуже шумно.

Закінчивши з шумоізоляцією, вирішуємо, що ж нам робити з салоном.

  1. Майки, чохли. Самий бюджетний варіант, що дозволяє помітно перетворити зовнішній вигляд салону. Установка легка, не вимагає особливих знань і навичок. Але зміни будуть тільки зовнішніми. Рівень комфорту посадки водія і пасажирів при цьому не зміняться.
  2. Нова обшивка. Перешивати салон своїми руками може не кожен. Але це не робить процедуру неможливою. Суть полягає в тому, щоб зняти старий обшивочний матеріал, а замість нього нашити новий. Паралельно можна місцями замінити поролон, злегка доопрацювати конструкцію. Варіант досить важкий у виконанні, але дозволяє зробити, по суті, абсолютно новенький салон.
  3. Салон від іншого автомобіля. Рівень ергономіки штатних крісел залишає бажати кращого. Навіть замінивши обшивку і підклавши кілька шматків нового поролону, істотно змінити комфорт посадки ви не зможете. Зовсім інша справа – це установка повністю нового салону з комфортабельними кріслами, диваном. Мінус – це висока вартість і пошук відповідного для десятки салону від іномарки. Але є серйозний плюс – можна перетворити не тільки зовнішній вигляд машини, але і серйозно підвищити зручність, комфорт. Це того варте, якщо машина залишиться з вами на найближчі років 5.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?Стильні, сучасні крісла

Приладова панель

Чи є сенс міняти рідну приладову панель на щось інше? Тут думки розходяться. Але багато хто відзначає, що подібна доробка актуальна в тому випадку, якщо на автомобіль планується встановлення додаткового обладнання, індикаторів, датчиків. Тобто мова йде про прихильників не тільки зовнішнього, але і технічного тюнінгу.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?Нова приладова панель

Доопрацювати приладову панель можна декількома способами.

  1. Своїми руками видозмінити панель, використовуючи люмінесцентні фарби для стрілок, насічок, відміток на приладах. Також можна встановити світлодіоди, тахометр, інших «фішки», покрити плівкою під карбон і так далі.
  2. Інший варіант – покупка готових вставок, які просто потрібно буде встановити. Сьогодні для десяток їх асортимент досить великий.
  3. Прибрати старий щиток приладів і поставити на його місце новий, більш сучасний зі стрілками або електронного типу.
  4. Використовувати приладову панель від іншої машини.

Змінюючи приладову панель на обладнання від іншого автомобіля, вам доведеться доопрацьовувати, підганяти всі, вирішувати питання з проводкою, підключенням датчиків і ін. Завдання не з простих, краще виконувати на спеціалізованих автосервісах.

аксесуари

Використовуючи різноманітні аксесуари та елементи тюнінгу, ви можете без серйозних капіталовкладень доопрацювати свій стандартний салон, виділити його на тлі інших десяток.

Розповімо про деякі варіантах аксесуарів.

  1. Накладки на педалі. Коштують не дорого, зате істотно перетворюють стандартні, далеко не красиві педалі.
  2. Наклейки, що імітують карбон, метал, дерево. Їх зазвичай наклеюють на бардачок, центральну консоль, двері. Подібні плівки дешеві, зате серйозно видозмінюють зовнішній вигляд салону автомобіля.
  3. Кермо. Використовуючи новий кермо на заміну старому, ви підвищите рівень комфорту, забезпечите більш легке керування автомобілем. Можна як повністю замінити рульове колесо, так і перешити старий, зробити оббивку зі шкіри або шкірозамінника. Головне, щоб матеріал не ковзав в руках.
  4. Світлодіоди. Елементи освітлення, які можна вмонтувати куди завгодно. Вони споживають мінімум електроенергії, тому побоюватися за швидко розряджається акумулятор не варто. Світлодіоди використовують для підсвічування салону, педалей, бардачка і ін.
  5. Килимки. Найпростіший аксесуар, який виконує дві функції – збір бруду, щоб вона не накопичувалася на підлозі, і зовнішня прикраса.
  6. Електроніка. Хоч ВАЗ 2110 – це бюджетний автомобіль, ніхто не заважає доопрацювати салон шляхом установки якісного навігаційного обладнання, корисного сьогодні відеореєстратора, монітора на стелі, сучасної акустики тощо.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?Як можна використовувати світлодіоди

Встановлюючи енергозалежна обладнання, беріть до уваги, що воно буде впливати на ресурс акумулятора, надійність роботи штатної проводки. При подібних доробках краще подбати про встановлення більш потужного акумулятора, а також про заміну проводів, параметри яких не розраховані на такий рівень споживання.

Салон десятки має свої переваги, позитивні якості. Тому доопрацювання – вибір особисто кожного. Доступні варіанти щодо вдосконалення ми вам перерахували, тому вибирайте і приступайте до роботи.

 Завантаження …

No Comments Yet!
You can be first to comment this post!

  Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two.

Архіви Доробки ВАЗ 2110 – Тюнінг і ремонт ВАЗ 2110

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Дуже часто у любителів поганяти на ВАЗик можна побачити під капотом розпірку, зазвичай жовтого кольору. Ставлення до такої доопрацювання досить різноманітне.

Деякі твердять, що це дуже потрібна річ, хтось каже, що від такої розпірки більше шкоди, ніж користі. Так ось, в даній статті я хочу перерахувати всі плюси і мінуси розтяжки передніх стійок.

А також як встановити розпірку на ВАЗ 2110 своїми руками. Читати далі Розпірка. установка →

Всі ми знаємо, що прилади автомобіля розраховані на 12 В, який і видає акумулятор.

Але буває, припустимо, ви виїхали за місто і раптом вам потрібно що або підключити до мережі 220 В, будь то ноутбук або інший прилад. Так ось в цьому випадку і допоможе Автоинвертор, він перетворює струм з 12 В в 220 В.

Інвертори можуть бути різні по потужності. Вибрати, який вам потрібен, можна з того, що ви збираєтеся до нього підключати.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці? Читати далі Установка Автоінвертори →

Думаю багато хто з нас стикався з проблемою, коли двері авто закрита, а світло в салоні не гасне або навпаки – двері відкриті, а лампочка в салоні не загоряється.

Такі неполадки говорять про одне, що на тих дверей де це відбувається вийшов з ладу кінцевик. Можливо його просто потрібно почистити, а може і замінити.

З такими проблемами власники ВАЗ 2110 стикаються приблизно раз в 1-2 року.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Читати далі Доопрацювання кінцевиків дверей →

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

Для чого потрібна подкапотная підсвічування?

Напевно багато хто з вас зіштовхувалися з поломкою свого ВАЗ 2110 в дорозі. А як багато з вас стикалися з такою проблемою в темний час доби? Думаю, не набагато менше. Одного разу так сталося і в мене: їхав вночі по трасі і раптом, завоняло тосолом.

Я припаркувався, відкрив капот і що ви думаєте я там побачив? Та нічого, темряву. Довелося ритися в бардачку, шукати, ніж підсвітити. І начебто поломка була не значна, лопнув патрубок, що йде до розширювального бачка під хомутом, і з під нього сочився тосол.

Просто відкрутив патрубок, обрізав пошкоджену ділянку і поставив на місце. Але скільки було нервів витрачено, тому що довелося все робити з ліхтариком в роті. Після цієї поїздки було вирішено зробити підсвічування підкапотного простору. Ось і вам я розповім як це зробити.

Для підсвічування можна використовувати світлодіодну стрічки або ж просту лампочку Ілліча. Читати далі Підсвічування під капотом →

Не так давно функція підігріву сидінь була чимось незвичайним і недоступним для власників радянських авто. Похвалитися цим пристроєм могли лише водії крутих іномарок. Тепер же встановити даний агрегат не складає великих труднощів. І в даній статті ми розглянемо, як це зробити своїми руками.

Доопрацювання ваз 2110 своїми руками.  Що і як можна зробити в десятці?

До того ж уже продаються і підігрівом сидінь харчуються з прикурювача, це звичайно добре і функцію воно свою виконує. Але це не так зручно, як запуск кнопкою. Великих витрат для обігріву вашої п’ятої точки не буде потрібно. У мене на все про все пішло 1400-1600 руб. Читати далі Установка підігріву сидінь →

Робимо тюнінг двигуна ВАЗ 2110 своїми руками – DRIVE2

Робимо тюнінг двигуна ВАЗ 2110 своїми руками

Про тюнінгу ВАЗ 2110 написана величезна кількість різного матеріалу, але написано буде ще більше, адже тема ця воістину невичерпна. Ми теж спробуємо зануритися в цю цікаву і складну тему. З чого ж почати рядовому автолюбителю, власнику, ну, скажімо, ВАЗ-2110? Адже є різні шляхи поліпшення характеристик свого автомобіля.

Хтось робить глибокий тюнінг двигуна, ходової, підвіски, з заміною або серйозної доопрацюванням основних агрегатів. Такий варіант обійдеться дорожче самого автомобіля. Деякі обмежуються установкою різних спойлерів, лампочок, дешевого обважування. Трудяться тут хто у чтогоразд, витрати мінімальні, а й результат, м’яко кажучи, сумнівний.

Обидва ці варіанти ми не будемо розглядати, так як перший доріг і складний (матеріал недля однієї статті), другий в принципі нам нецікавий. А зупинимося ми на бюджетному, але результативному тюнінгу двигуна ВАЗ-2110 своїми руками без серйозного втручання в його агрегати.

важливо

Отже, з чого почати? А найголовніше: для чого потрібні всі ці компоненти і наскільки вони корисні для справи? Спробуємо відповісти наце питання.

Двигун ВАЗ 2110 повинен дихати!

Ось вже дійсно, автомобіль – як людина: бензин замість крові, електропроводка замість нервової системи, і при цьому для роботи так само необхідне повітря. І чим вище навантаження, тим більше витрата повітря.

У людини є ніс з його слизовою оболонкою, в автомобілі її роль виконує повітряний фільтр. Спробуйте бігти з закладеним носом – дихати буде важко! Так і в двигуні ВАЗ 2110: збільшуючи моментні і потужності характеристики, необхідно подбати і про більшу подачі повітря.

Штатний фільтр з цим завданням не впорається. Необхідна установка так званого фільтра зниженого (нульового) опору. Це найперший етап нашого доопрацювання. Кому-то він здасться незначним, але фільтр зниженого опору дає до 8% приросту потужності.

Звичайно, просто поставивши фільтр, ви навряд чи відчуєте результат, але на тлі решти доведення ця деталь необхідна.

Де у двигуна горло?

Далі за списком дросельна заслінка, дросельний вузол. Мета та ж, що і в попередньому пункті, – подати в двигун необхідну масу повітря.

У нашому варіанті тюнінгу використовують, як правило, дросельні заслінки збільшеного діаметру. У продажу є дросельні вузли з діаметром заслінки 52-54 мм.

Нехтувати цим пунктом також не варто, адже штатна заслінка не зможе впоратися із збільшеною потребою в повітряній масі.

– Скільки ви видуває? – Вибачте?

– Ну, об’єм легенів?

Порада

Так, у автомобіля теж є легкі, а саме впускний ресівер. І від його обсягу багато що залежить в роботі двигуна. З одного боку, імплантація впускного ресивера дозволяє домогтися більшої подачі повітря в циліндри, але, з іншого, вирішує і ряд інших завдань. Наприклад, ресивер дозволяє згладити пульсацію повітря і зробити впуск рівніше.

Крім того, змінюючи довжину впускних патрубків, можна змінювати розподіл максимального крутного моменту по оборотам. Так, подовжені патрубки дозволяють збільшити момент на низьких оборотах, а укорочені – на середніх і високих. Зі спортивним ресивером двигун розкручується до максимальних обертів набагато охочіше і швидше.

Але хочемо застерегти: прийшовши в магазин і побачивши ресивер, не вірте словами продавця про його налаштування саме під ваш двигун! Налаштування системи впуску здійснюється комплексно, точною підгонкою фаз газорозподілу. Що ж, ресивер збільшеного обсягу форсованого двигуна необхідний як повітря.

З ним автомобіль буде відгукуватися на натиснення педалі газу навіть на оборотах вище 5000.

Кулачки за закуточках

Тепер, мабуть, найголовніше і складне у тюнінгу двигуна ВАЗ 2110 своїми руками – розподільний вал. Не секрет, що основним елементом газорозподільного механізму є распредвал.

Він відповідає за момент і тривалість відкриття впускних і випускних клапанів, безпосередньо впливаючи при цьому на показники потужності та моментні характеристики двигуна.

На цьому пункті нашої доведення пропонуємо зупинитися докладніше, щоб краще зрозуміти фізику процесу.

впуск

На впуску поршень циліндра рухається вниз, при цьому впускний клапан відкривається, дозволяючи двигуну всмоктати необхідну кількість повітря. В ідеалі клапан закривається в той момент, коли циліндр максимально наповнюється повітрям.

Зверніть увагу

Але, з огляду на фіксовану геометрію кулачка, це ідеальне співвідношення фази і тривалості відкриття клапана з подачею потрібної кількості повітря можливо лише при певній частоті обертання колінчастого вала і положення дросельної заслінки.

При різних частотах клапан буде закриватися або із запізненням, або з випередженням заповнення циліндра. І це пов’язано насамперед з інерційністю повітряної маси. У першому випадку частина повітря буде виходити назад, у другому повітря не зможе заповнити обсяг циліндра до кінця.

Величина відкриття клапана вимірюється в градусах повороту колінчастого вала, при цьому стандартний распредвал відкриває клапан за 5-10 ° до верхньої мертвої точки (ВМТ), відбувається це плавно для найменшого зносу. Закривається він при 20 ° після досягнення поршнем нижньої мертвої точки (НМТ).

Таким чином, тривалість роботи кулачка становить 200-220 °. Як правило, велика тривалість роботи кулачка дозволяє домогтися більшої потужності на підвищених обертах коленвала. Таким чином, у високопродуктивних розподілвалів тривалість роботи кулачка становить 250-320 °.

Але це не єдина характеристика кулачка, що впливає на потужність. Є також такі поняття, як пологі або круті траєкторії підйому клапана. Залежно від них клапан піднімається швидше або повільніше. Висота підняття клапана також є однією з характеристик кулачка.

У стандартного мотора висота підняття клапана становить 9,6 мм, у форсованого може досягати 13,6 мм, але саме по собі це ще не означає збільшення в потужності. Часто висоту підняття збільшують, щоб продовжити час зависання клапана в точці максимального підйому. Ще однією причиною збільшення підйому є можливість отримати виграш без збільшення тривалості роботи кулачка.

випуск

На такті випуску відпрацьовані гази залишають циліндр. При цьому кулачок повинен відкрити клапан досить рано, щоб той встиг очиститися від продуктів згоряння. При пізньому відкритті клапана відпрацьовані гази будуть змішуватися зі свіжою сумішшю, при ранньому може істотно знизитися потужність робочого ходу, так як тиск робочої суміші буде скидатися в відкривається клапан.

При закритті також важливий момент підйому клапана. При ранньому закритті відпрацьовані гази не встигнуть покинути циліндр, при пізньому надходить свіжа суміш почне виштовхувати в випускний колектор. Остання ситуація може відбуватися при переході циліндра через ВМТ. Такий стан, коли одночасно відкриті і впускний, і випускний клапани, називається перекриттям клапанів.

важливо

Перекриття клапанів може дати деякі переваги двигуну. По-перше, що виходять гази будуть допомагати опускається поршня створювати вакуум в циліндрі, що, в свою чергу, допоможе краще заповнення циліндра свіжою сумішшю.

По-друге, з’являється можливість налаштувати вихлопну систему так, що свіжа суміш, яка переливається в випускний канал, буде втягуватися назад в камеру згоряння перед самим закриттям випускного клапана. Тут вирішальну роль грає не тривалість самого перекриття, а висота підйому клапанів.

У стандартному варіанті ця величина в ВМТ досягає 0,76 мм, для гоночних ж – аж до 5 мм. Загалом, висновок такий: чим більше підйом клапанів при перекритті, тим при великих оборотах досягається максимальна потужність, але при цьому втрачається тяга на низьких оборотах.

16 клапанів – два валу

Певна складність виникає в синхронізації впускного і випускного розподілвалів 16-клапанного двигуна. Для вирішення цієї проблеми існують спеціальні розрізні шківи (шківи верньєри). З їх допомогою можна виставити впускний распредвал або на випередження, або на запізнення.

У першому випадку впускний клапан в точці перекриття буде відкритий більше, ніж випускний, у другому – все навпаки. Таким чином, варіюючи випередження або запізнювання распредвала, можна домогтися від нього певних характеристик.

Так, випередження распредвала буде зміщувати максимум потужності вниз по діапазону оборотів, а запізнювання дасть зворотний ефект.

Тема настройки газорозподільного механізму дуже велика і складна, довіряти цю роботу краще професіоналам. Ви ж, ознайомившись з вищевикладеним, трохи краще почнете розуміти принцип роботи розподільних валів. Інше вже зробили фахівці різних фірм і заводів. Таким чином, у вас є широкий вибір різних розподілвалів, низових, верхових і т.п.

Якщо десь щось прибуло, то десь обов’язково вибуло

Система випуску. Здавалося б, що тут думати: суміш своє відпрацювала, потужність видала, ну і нехай виходить в атмосферу як-небудь. Але немає, так само, як на впуску двигуна не можна заважати «вдихати» повітря, так і на випуску необхідно якомога менший опір руху газів.

Порада

У нашому випадку це завдання може в якійсь мірі вирішити випускний колектор, або, як його ще називають, «павук 4-2-1». Цифри означають, що з чотирьох циліндрів суміш спочатку сходиться в два потоки, а потім в загальну трубу.

Це дозволяє двигуну легше «видихати» за рахунок меншого загального опору.

Мозок – центр організму

З огляду на навантаження на організм людини, мозок видає відповідні команди, прискорює серцебиття при потребі організму в кисні, наприклад. Так і в сучасному автомобілі: блок керування двигуном є єдиним центром, синхронизирующим роботу всіх систем автомобіля.

Як відомо, штатна програма управління двигуном розрахована на оптимальне співвідношення потужності і витрати палива. Змінити її саму по собі можна в ту чи іншу сторону (чип-тюнінг пропонує зараз чи не кожен електрик), але результат буде не таким помітним.

У нашому випадку, коли встановлені зовсім інші повітряний фільтр, ресивер, розподільні вали, чіп-тюнінг просто необхідний. Сьогодні можна прописати готові під певні доробки двигуна програми, але це все одно компроміс.

Якщо ж ви хочете унікальних, необхідних тільки вам характеристик – ласкаво просимо на стенд тюнинговой фірми. Там вашому авто проведуть комплексну настройку всіх систем, але і обійдеться це значно дорожче.

Итак, мы ознакомились с принципами и особенностями бюджетного тюнинга двигателя ВАЗ 2110 своими руками. Но слова словами, а какова же цена вопроса? Приводим ценовые выкладки некоторых компаний в рублях.

Средние затраты составят порядка 30 000-35 000 рублей. Такова и реальная цена затрат при тюнинге автомобиля в специализированных фирмах. В нашем варианте тюнинга есть смысл немного углубиться, а именно — произвести шлифовку и сведение стыков коллекторов, патрубков и каналов головки блока.

Эта операция потребует из бюджета еще порядка 7000-10 000 рублей. Что же касается результата, то в итоге наших доработок можно получить автомобиль мощностью 120-140 л/с. Много это или мало и стоит ли своих денег — решать вам.

Обратите внимание

Одно можно сказать точно: достаточно производительный тюнинг двигателя сегодня доступен практически каждому.

autodela.ru/main/top/diy/tun_vaz

Тюнінг ВАЗ 2110: всі хитрощі удосконалення вітчизняної моделі

Багатьом доводиться починати свій автомобільний досвід з бюджетних автомобілів. Тому вітчизняний виробник стає справжнім порятунком.

По суті своїй хороші машини і недорогі деталі дозволяють досить довго користуватися всіма перевагами транспорту. Однак з часом з’являються думки про тюнінг. Деякі з авто нашого виробництва до цього просто розташовані.

Наприклад, можна зробити цілком ефектний тюнінг ВАЗ 2110, але при цьому вкластися в прийнятну суму.

сфери роботи

Зазвичай, існує стандартний набір областей автомобіля, які можливо тюнінгувати в принципі. У ВАЗа 2110 вони повністю аналогічні таким, які йдуть «в расход» і на інших моделях:

  • зовнішній вигляд;
  • силовий агрегат;
  • випуск;
  • шасі;
  • салон.

Тюнінг 2110 настільки багатогранний, що багато операцій в цьому процесі в змозі реалізувати тільки майстри на серйозному СТО. Втім, є і маса поліпшень, які може зробити будь-хто. Перейдемо до розгляду різних варіантів. Кожна окрема область авто заслуговує на окрему увагу.

Зовнішній вигляд

колеса

Як правило, в першу чергу власники звертають увагу на колісні диски. Деякі набувають такі ж за розміром, а інші вважають за краще оснащення «десятки» катками на 16, а то і 17 дюймів. Це, вкупі з низкопрофильними шинами, відразу додає машині спортивності.

накладки

Ще один варіант відносно недорого тюнінгу – це використання накладок: «мухобоек» на капот, ветровиков на скла, обтекателей, накладок (зазвичай хромованих) на ручки, війок на фари, сітки в радіаторну решітку, а також повітрозабірника і іншого. Всі ці девайси дешеві (в районі 500 – 1000 руб.), Та й з їх монтажем проблем не виникає – або фіксація на двосторонній скотч, або кріплення на саморізи або болти.

Оптика

Щодо фар головного світла готових виробів майже немає, так що багатьом тюнерам доводиться модернізувати штатні фари. Вони демонтуються і розбираються. Часто слід фарбування внутрішньої частини в чорний колір, що створює ефект затемнення. Крім того, в фари головного світла нерідко інтегрують ксенон, блоки якого можна купити приблизно за 3 000 руб., Ставлять більш потужні галогенні лампи типу Narva Range Power White 4100К або Philips blue vision xenon effect 4000К. Також встановлюються лінзи, створюються аналоги “ангельських глазок” і т. Д.

Однак все це, по більшій мірі, саморобні девайси. Деякі навіть створюють аналог адаптивного освітлення (при повороті), для чого в передній бампер по кутах інтегрується ще одна пара противотуманок.

Наприклад, китайське освітлення типу Brooklyn для цих цілей можна придбати за 1 000 руб. Крім них, в головну оптику і задні ліхтарі нерідко інтегруються світлодіоди, а на бампера встановлюються ДГЗ.

кузов

А в цій сфері можливостей маса, причому найчастіше переробляється майже все. Можна купити комплексні набори для тюнінгу – типу AVR (20 000 руб.), AVR Аврора (9 000 руб.), Фанат (12 000 руб.), ST-4 (8 000 руб.), LSD (9 000 руб.) , DM (15 000 руб.), DM Coupe (9 000 руб.), Fanat Rem (7 000 руб.) і інші. Вони виконані з пластика, склопластику та інших матеріалів. Крім естетичного призначення, такі обважування помітно покращують аеродинамічні показники і оптимізують процес охолодження двигуна.

Втім, аж ніяк не обов’язково бігати по обважування комплектом – можна окремо купити спойлер, накладки на пороги, інші бампера і «спідниці» на них. Природно, такий підхід означає великі витрати, але він набагато зручніше при незначних змінах.

двигун

Даная сфера досить обширна. Власники ВАЗ 2110 готові буквально на все і на будь-які витрати, аби максимально підвищити потужність мотора. І одним тільки чіп-тюнінгом все не обмежується – в мотор, а також в його навісне обладнання вносяться серйозні технічні зміни. Список доробок воістину вражає:

  • установка фільтру нульового опору;
  • холодний впуск;
  • коригування роботи інжектора і карбюратора – аж до розсвердлювання жиклерів на останньому;
  • установка дросельної заслінки збільшеного діаметру;
  • придбання модифікованого ресивера;
  • прямоточний вихлоп – одна з найбільш поширених «фішок» модернізації двигуна;
  • ліквідація каталізатора;
  • чіп-тюнінг – перепрошивка блоку ЕБУ;
  • доопрацювання ГБЦ – сюди відноситься установка нових розподільних валів, шліфування каналів в ресівері і колекторі (впускному) і т. д .;
  • доопрацювання блоку циліндрів – розточування (збільшення робочого об’єму);
  • модернізація системи мастила – особливо актуально, якщо є наміри брати участь на своєму ВАЗ 2110 в аматорських заїздах – «покатушки».

Не всі подібні заходи можуть бути здійснені своїми силами – ряд моментів доведеться вдосконалювати на СТО.

Крім того, не завжди поступові доопрацювання доцільні, що нерідко зустрічається при відсутності необхідного бюджету, адже доводиться по кілька разів робити налаштування, розбирати і збирати конструкцію і т. Д.

Головне – чітко уявляти собі те, чого потрібно домогтися, щоб не витрачати зусилля, фінанси і час даремно.

випуск

Число ревуть «десяток» на вулицях іноді просто вражає. На даний момент існує стійкий міф, що прямоток істотно підвищує віддачу силового агрегату. Але це не так. Так, надбавка потужності має місце, але вона настільки мала, що помітити і відчути її практично неможливо.

Але це не зупиняє любителів «гучного їзди». І все ж, щоб система виправдовувала себе, потрібно встановлювати відразу весь комплект:

  • налаштований колектор – близько 3 500 руб .;
  • резонатор (можливо, з регулюванням кронштейнів) – від 1 500 до 3 500 руб .;
  • глушник з овальної або круглої насадкою з алюмінію – близько 4 700 руб.

І все ж, якщо в місті така їзда виправдана, то поза ним, особливо на далеких відстанях, постійний гучний звук буде дратувати, а вібрації, що передаються на кермо в разі неграмотно зібраного комплекту, стануть заважати управлінню.

шасі

Тут особливих доробок чекати не доводиться. Зміни в гальмівній системі неминуче приведуть до претензій з боку працівників ДАІ. Проте, власники ставлять на задню вісь дискові гальмівні механізми, повністю переробляючи конструкцію. Відбувається установка перфорованих гальмівних дисків, колодок, накладок на супорт, пофарбованих у яскраві кольори.

Окремо варто згадати і такий тюнінг 2110 своїми руками, як заниження. Строго кажучи, це не заборонено. Але якісна робота має на увазі установку пневмопідвіски з можливістю регулювання, проте це має на увазі значні витрати.

Однак багато хто навіть не хочуть витрачати капітал на придбання пружин із заниженням! Замість цього вони просто знімають штатні пружини і відпилюють від них виток, а то й кілька. Природно, все це серйозно погіршує показники керованості, адже робота ведеться «на око» і ні про які серйозні обчисленнях мова не йде.

салон

Спочатку дії в салоні майже завжди мають на увазі установку нової магнітоли, акустики і шумоізоляцію.

Шумоізоляційні роботи починаються з демонтажу салонних панелей, сидінь, підлоги і стелі.

Рекомендується проводити всі комплексно – це забезпечить набагато кращий ефект і захистить від необхідності повторної розбирання або збірки, якщо захочеться доповнити деякі моменти.

Також не варто захоплюватися створенням «замкнутого звукового короба» в дверях, для чого віброізоляторами заклеюються всі технологічні отвори. Це значно ускладнює двері, а згодом вони провисають на петлях.

В області акустики все залежить від бюджету. Так, можна придбати щодо демократичний варіант типу JBL GT7-96 (близько 2 800 руб.). Є і колонки середнього цінового діапазону – типу Alpine SWR-10D2 (близько 9 000 руб.).

Ну, а для справжніх меломанів необхідна серйозна система – наприклад, Pioneer TS-C132PRS (20 000 руб.) Або Alpine SWR-T10 (20 000 руб.). Крім того, будуть потрібні підсилювач і сабвуфер. Вартість підсилювача коливається від 5 000 руб. (JBL GT5-A3001) до 45 000 руб. (EOS Mozart 1).

Цінник на сабвуфер коливається від 2 500 руб. (URAL AK-10) і до 16 000 руб. (Μ-Dimension BlackBox X8).

важливо

Щодо автомагнітоли, то можна поставити штатний варіант ціною від 1 500 руб. (PROLOGY CMU-303) до 5 500 руб. (PIONEER FH-X360UB). Але є і великі телевізори, з можливістю відтворення DVD, підключення камери і навігації. Цінник на них починається з 15 000 руб.

Крім цього, тюнінг салону передбачає перетяжку різними матеріалами, установку різних девайсів і прикрас, накладок на пороги і т. Д.

Як видно, зробити зі свого ВАЗ 2110 справжній ексклюзив не так складно.

Доопрацювання ВАЗ 2110 своїми руками. Що і як можна зробити в десятці? »

Доопрацювання ВАЗ 2110 своїми руками. Що і як можна зробити в десятці?

При певному навику і вправності доопрацювання ВАЗ 2110 своїми руками може принести автомобілю і його власнику чимало істотних плюсів. Не секрет, що деякі автолюбителі просто фанатично воліють покращувати машинку самостійно, що приносить їм, напевно, особливе задоволення. В принципі, нічого складного, якщо руки виросли з того місця і дружиш з набором інструментів. Ось, наприклад, взяти таке авто, як ВАЗ-2110. Дітище вітчизняного автопрому прагнути поліпшити, модернізувати мало не кожен власник. А все тому, що є що покращувати і є куди рухатися.

Доопрацювання ВАЗ 2110 своїми руками зазвичай починається з певних вузлів і деталей машини.

Які доопрацювання найбільш популярні у власників «десятки»? Це і реконструкція ходової, і поліпшення шумоізоляції, тюнінг зовнішнього вигляду і нутрощів салону.

Серед усього іншого – розширення можливостей мотора і навішування всіляких сучасних приладів і гаджетів. Але давайте про все по порядку.

Віброізоляція і склопідйомники

Оскільки ні тим, ні іншим базова комплектація не обладнана, як правило, обидві процедури по оснащенню авто зручніше виконувати спільно, при установці склопідйомників заодно – і віброізоляцію дверей.

Якщо заводська проводка під дані зручності присутній, то можна обійтися без покупки установочного єлектропакета. Якщо не пощастило – доведеться придбати.

А також – блок з кнопками і комплект всіх гумок для стекол (тим більше, якщо машина не зовсім нова, і старі «бархотки», зазвичай, в непотрібному стані – краще буде замінити).

Ізоляції набуваємо 4-е листа (товщина – 2 мм), щоб уже точно вистачило. Ще беремо «безшумні замки» і комплекти кріплення до них (втулка силіконова, натомість пластика).

    • Від’єднуємо і виймаємо скла, витягуємо гумки;
    • Зачищаємо пил і бруд, яким там зазвичай скупчується в достатній кількості;
    • Далі – нарізаємо ізоляційний матеріал шматками в довжину – за розмірами двері, в ширину – близько 10 см;
    • Знежирюємо внутрішню поверхню дверей і клеїмо. Деякі вважають за краще вібро нагріти перед наклеюванням, але в влітку можна не робити, якщо на вулиці або в гаражі досить жарко;
    • Бензином протираємо скла, встановлюємо нову гуму (бархотки);
  • Встановлюємо склопідйомники, підключивши штекера. Надягаємо оббивку (краще придбати нові кліпси).
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…