Загалом, той хто більш менш розбирається в конструкції двигуна знає, що, так звані “картерів гази”, виводяться з нього за допомогою розрядження в системі впуску.

Природно, що не тільки “гази” потрапляють туди, а ще й масляні пари, що вкрай не бажано, так як забруднюється дросельна заслінка і погіршується згоряння паливно-повітряної суміші.

Так що поки пробіг на моєму авто ще зовсім невеликий, вирішив доопрацювати систему вентиляції якомога швидше. Для цього були куплені:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Бачок зчеплення ВАЗ 2101

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Штуцер і контргайка на 1/2 дюйма

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

металева мочалка

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Пламегасители вентиляції картера ВАЗ 21010-1014220

Для збільшення пропускної спроможності бачка його штуцер був рассверлени до більшого внутрішнього діаметра:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

До …

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

…і після

Найскладнішим виявилося просвердлити отвір в кришку бачка під штуцер: через брак під рукою свердла великого діаметру довелося довго розсвердлювати кришку свердлом на 8 мм., А потім підганяти надфілем:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

У підсумку все вкрутити дуже і дуже щільно, але про всяк випадок промазав стик кришки і штуцера герметиком:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Для ущільнення відрізав від внутрішньої гумки бачка зайве і отримав наступне:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Потім буквально “заштовхав” мочалку в бачок:

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

порівняння розмірів

На місці…

Ось таку маслоотделітельную конструкцію маємо:

Раз вже довелося знімати шланги з кришки масловіддільника, то вирішив доопрацювати і його. Все робив по даній інструкції. Судячи з усього на заводі за останні кілька років справили деякі доопрацювання, а зокрема трубка подачі масла на гидронатяжитель ланцюга знаходиться після “трубки” масломірного щупа, а не ближче до двигуна.

Тому довелося відкручувати болт на блоці (внизу праворуч) кріпить трубку подачі мастила, а також гайку (угорі ліворуч), трохи відгинати її та виймати, далі знімати кришку масловіддільника. А ось з витяганням кріпить шпильки довелося повозитися.

Просто законтріваніем гайок її, не відвернути: потрібно верхню гайку як би злегка закручувати, а нижню навпаки відкручувати .

Далі виймаємо маслоотделитель:

І починаємо його доопрацювання. З плоских стінок кусачками відкушуємо 5-6 мм. металу і доводимо напилком до кондиції.

Було …

… і стало

Встановлюємо його на місце:

До речі, деякі пишуть що потрібно обрізати мастилозливного трубку на кілька сантиметрів. Але на мою думку це не правильно, так як в даному випадку відокремилося стікає по трубці вниз масло буде підхоплюватися “висхідними” вгору газами, і знову буде “летіти” в масловіддільник. Та й до того ж ця трубка призначена для зливу масла, а не для відводу “картерних газів”.

В товстий шланг вентиляції вставляємо два пламягаситель:

Ну і бонусом стала заміна штатних стрічкових хомутів (з-під яких, до речі, “сопливих”) на черв’ячні:

Довжина тонкого шланга підібрана таким чином, щоб масло стікало назад

В результаті даних маніпуляцій під капотом з’явилася ще одна непревично оці доопрацювання:

Дуже важко далося надягання тонкого шланга на штуцер, оскільки зовнішній діаметр останнього 10 мм.

Зверніть увагу

І ось ще: іноді на холодному двигуні трохи плавали обороти (в межах 80-100 об / хв). Тепер дане “неподобство” не проявляється.

Ціна питання: 105 ₽ Пробіг: 17215 км

Система вентиляції картерних газів Калина 8кл

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Сьогодні поговоримо про систему вентиляції картерних газів на Калині з 8-ми клапанним двигуном. А якщо бути точніше, то про чистку цієї системи. Картерів гази прямо з картера (від цього і назва) направляються упереміш з повітрям у впускний колектор на повторний допалювання, економлячи таким чином якийсь відсоток палива. Так ось, разом з газами в систему потрапляють і частинки масла, які її засмічують.

Саме від цього масла і потрібно чистити систему вентиляції картерних газів. Згодом на стінках шлангів утворюється наліт, який ускладнює прохід газів.

У Калинівському движку, в клапанної кришці, є спеціальний сепаратор, що відокремлює картерів гази від масла. Він засмічується найбільше. І так, приступимо. Вся система вентиляції складається з 3-х патрубків. Їх нам і потрібно відкрутити.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Після знімаємо клапанну кришку. Зі зворотного боку є два болта, відкручуємо їх і добираємося до сепаратора.

  • Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю
  • Очистити його від масла і відкладень найлегше буде в ванні з бензином або розчинником.
  • Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Поки сепаратор откісает можна зайнятися патрубками. Взагалі, при сильних забрудненнях, їх бажано замінити на нові. У моєму випадку я замінив тільки один – той, хто йде з клапанної кришки в патрубок повітряного фільтра. Решта ж промивав рідиною для чищення карбюраторів (відмінна штука, роз’їдає абсолютно все). Сам сепаратор так само можна вдруге промити цією штукою.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Витираємо все чистою ганчіркою і збираємо, як було. Зверніть увагу на стан прокладки клапанної кришки. Вона вважається одноразовою і при кожному зніманні її краще міняти на нову, щоб уникнути течі масла.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Доопрацювання системи вентиляції картерних газів Калина 8 клапанів

Дану систему можна трохи поліпшити. Один з 3-х патрубків подає картерів гази прямо в вузол дросельної заслінки поруч з РХХ. Якщо вони містять масло, то воно обов’язково там осяде. Саме таким чином засмічується РХХ. Так ось, що б цього уникнути прямо в середину цього патрубка можна врізати звичайний паливний фільтр.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Він буде затримувати частинки масла, які містяться в картерних газах. Через кілька сотень кілометрів пробігу Ви самі в цьому переконаєтеся. Слідкуйте за станом цього фільтра і своєчасно міняйте його на новий. В середньому, як показує практика, міняти його потрібно через кожну 1000 кілометрів.

Відео

Картерів гази – робимо модернізацію

Все що то неправильне в цих екологічних примочках. Вони завжди погіршують якість суміші, знижують потужність, прискорюють старіння масла, зменшують ресурс двигуна і т. Д. Ось вирішив позбутися останньої примочки, від вентиляції картерних газів. Вентиляція буде, але не в двигун.

Двигун як і ми потребує чистому повітрі, і чим чистіше повітря тим ми довше зберігаємо здоров’я, так само і з двигуном. Городити колгосп про виведення газів в вихлоп затратно і виникають нові проблеми. Потрібно просто їх відправити в атмосферу через фільтр картених газів.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користюФільтр картерних газів.
Спочатку модернізував сапун, відрізав зайві штуцера а отвори заглушив епокселіном. У другу трубочку від масловіддільника заглушив ввернувши туди болтик. Будь сапун новий так глумиться над ним би не став, на ньому вже був зламаний один штуцер.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користюПерероблений сапун.
Трубку схожу на рогатку зрізав. Так різати було шкода але її недовго відновити в місце розрізів вставити проставлення з пластикової трубки.

  • Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю
  • Фільтр був налагоджений на залишок трубки.
  • Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

І ось як це виглядає з боку.
Двигун прекрасно заводиться і працює. З цього фільтра виходить легкий димок, навіть не димок а пар.

В салон запах не потрапляє. Хочу сказати що сапун устроін так, що в картері розрідження не повинно бути, вірніше бути але дуже не значне тільки щоб підхоплювати пар. І те, що я вентиляцію вивів в атмосферу для нього це нічим не позначиться. Ось власне і все.

Автор; Максим Батурин г.Мурманск

Економія палива

Для тих, кого дістав провал на початку ходу педалі на ДААЗ-2108!

Дана доробка дозволяє оптимізувати роботу перехідною системи 1-ої камери і всього карбюратора в цілому, за умови, що він справний і відсутні підсосі повітря в місцях з’єднань, але добитися нормальної його роботи не вдається.

Як показала практика, заміною жиклера ХХ на більший, провал на старті, не прибирається. Заміна кулачка прискорювача №7 на №4 поліпшила динаміку розгону, але провал залишився, як і раніше.

Тоді аналізуючи роботу свого карбюратора, я прийшов до висновку, що всьому виною канал вентиляції картера розташований поруч з каналом ХХ, який в свою чергу не дає нормально працювати перехідною системі, збіднюючи суміш в момент, коли ГДС ще не встигла включитися в процес сумішоутворення.

Здавалося, єдиним рішенням було заглушити канал, але відразу виявилося, що ХХ бракує повітря (хоч і брудного) який надходить якраз через цей самий апендикс.

Рішення назріло саме. Суть доопрацювання зводиться до установки в розрив тонкого шланга вентиляції картера електро-пневмо-клапана від системи «КАСКАД» (карбюратор Озон з ЕПХХ) і підключення його до контакту на важелі дросельної заслінки 1-ої камери (через блок управління ЕПХХ).

На ХХ клапан відкритий (ланцюг замкнута), і картерів гази проходять під карбюратор як зазвичай.

Але при відкриванні Д / З він закривається (ланцюг розімкнути) і перекриває шлях газам, тим самим, припиняючи підмішування цієї гидоти до паливоповітряної суміші в найвідповідальніший момент – перехід від ХХ до малих навантажень і вище, коли збіднення суміші не допустимо. Вентиляція здійснюється через основну магістраль, через весь карбюратор.

Від клапана двома проводами підключаємося до клем 4 і 5 блоку ЕПХХ.

важливо

Міняємо дюріт на шланг від вакуумного автомата випередження запалювання (ВАЗ 2101).
Оскільки на всіх режимах, крім ХХ, суміш стала трохи збагаченої, ймовірно, є сенс збільшити діаметр головного повітряного жиклера 1-ої камери, але я просто зменшив рівень палива в камері поплавця – 4,5 мм, замість 1 мм (4,5 рідної Таврійський зазор А).

В результаті:

  1. пропав провал;
  2. двигун став більш еластичним;
  3. немає посмикувань на малому газу, особливо помітних на II передачі.

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Схема доопрацювання тракту вентиляції картера

Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

клапан

Взято з форуму «Таврія Клубу», автор Пункер.

Доопрацювання системи вентиляції картера двигунів LADA (клапан PCV)

 20 квітень 2017 LadaOnline 78 400      Доопрацювання вентиляції картера.  Покращення з користю

Якщо в ході експлуатації автомобіля LADA помічаєте, що під час навантаження (при роботі кондиціонера, включеному підігріві і т.д.) в пробці двигун починає працювати нестабільно (троїть, погано тягне і т.д.), можливо, причина криється в системі вентиляції картера. У статті пропонується вирішити проблему шляхом установки клапана PCV від іномарки.

Схема штатної системи вентиляції картерних газів

Система вентиляції картерних газів двигунів ВАЗ складається з двох контурів, які працюють на різних режимах навантаження і оборотах:

  • Малий контур вентиляції підключений до клапанної кришці і впускного колектора (в за дросельному просторі). Дана схема підключення забезпечує інтенсивну вентиляцію картера за рахунок розрядження, що виникає у впускному колекторі, при закритому дроселі. Щоб не виникало такого ефекту, як гіпервентиляція, перетин малого контуру обмежується жиклером в корпусі тросового дроселя, діаметром 1,7 міліметрів. Даний контур працює в районі 800-1500 оборотів.
  • Великий контур вентиляції підключений до клапанної кришці і повітряному патрубку (в перед дросельному просторі). Така схема забезпечує інтенсивну вентиляцію картера на підвищених обертах. Перетин великого контуру 16-18 міліметрів

Приклади, які демонструють недоліки штатної системи вентиляції картерних газів:

  • Автомобіль спускається з гірки з включеною передачею. В такому режим двигун працює на підвищених обертах при зниженою навантаженні. У картері створюється висока розрядження, і підключається великий контур вентиляції, в якому немає ніяких регулюючих клапанів. Так як обидва контуру підключені в один обсяг маслоуловітель, то сильне розрядження в картері затягне свіжу порцію повітря в обхід дроселя. ДМРВ покаже збільшений витрата повітря, а ЕБУ спробує прикрити дросель. Зрозумівши, що це не можливо (він і так закритий), послідує корекція збідненого суміші збільшенням подачі палива (збільшиться витрата палива). В результаті весь внутрішній об’єм двигуна буде працювати, як паралельний ресивер, досить значного обсягу, підключений до впуску в обхід дроселя. Саме цей обсяг і буде заважати якісному суміші утворення.
  • Автомобіль в пробці їде в натяг з додатковими споживачами (наприклад, включеному кондиціонері). Муфта компресора підключається, навантаження зростає стрибкоподібно. Повітря двигуну не вистачає, він його починає тягнути з картера в обхід дроселя. Але ЕБУ, також в курсі включення муфти і також подає більше повітря, відкриваючи дросель. Розрядження різко падає, вакуумного підсилювача гальм (ВУТ) не вистачає сил утримати машину. Ривок вперед. ЕБУ бачить збільшення кисню, перекривають дросель. Різке зростання розрядження, ВУТ схоплює. Машина смикається, удар по трансмісії. І так до нескінченності.

В результаті в обох випадках при роботі двигуна відбуваються скачки обертів, мотор захлинається від навантаження. Можливі ривки і вібрація на МКПП, АКПП і АМТ. Для усунення цих недоліків пропонується доопрацювати конструкцію по одній з представлених схем.

Схеми модернізацій системи вентиляції картерних газів

  • Схеми доопрацювання системи вентиляції картерних газів, а також опис надані IgorRV.
  • Для автомобілів LADA з МКПП і АМТ ( «робот») підійде схема №1 «Схема вентиляції картерних газів з PCV клапаном для Е-ГАЗ і тросовим дроселем»:

Необхідно встановити клапан PCV (артикул 94580183, ціна близько 400 рублів) від іномарки в малий контур вентиляції картера. При підключенні клапана PCV в малий контур на Е-ГАЗі використовуйте новий шланг (бензомаслостойкость 8 мм без тканинної армування). На тросових дроселі підключайте в ресивер, не в дросель.

В результаті клапан перекриватимуть контури в перехідних режимах, що дозволить:

  • Приймати навантаження без ривків і просадки оборотів двигуна (наприклад, при працюючому компресорі, обігріві стекол, сидінь і т.д.).
  • Зменшити вібронагрузку на холостому ходу
  • Збільшити тягу з низів (відзначено власниками АКПП з двигуном ВАЗ-21126, МКПП з ВАЗ-21227, 21126 і 11186 і АМТ з ВАЗ-21127).
  • Отримати більш різку реакцію на педаль газу і більш швидкі перемикання (на АМТ). Можливо через те, що клапан не дає двигуну скидати оберти підтримуючи більш оптимальний алгоритм перемикань.
  • Знизити витрату масла через вентиляцію.

Термін заміни клапана – 40 000 км пробігу.

Для автомобілів LADA з АКПП (Jatco) і АМТ ( «робот») підійде схема №2:

Опис схеми №2: Редукційний клапан підключається послідовно в велике коло вентиляції. Тим самим він регулює потік газів картерів на підвищених обертах і в перехідних процесах. Це дозволяє:

  • Здійснювати повний контроль за потоками картерних газів між малим і великим контуром.
  • Поліпшити режим роботи двигуна.
  • Знизити вібронагруженность.
  • Знизити викид масла в вентиляцію.

Для автомобілів LADA з АКПП (Jatco) і АМТ ( «робот») підійде схема №3:

Опис схеми №3: Для поліпшення роботи гальмівної системи, полегшення процесу утримання машини на гальмах в режимі «D», застосований «Ежекційна насос».

За рахунок потоку газів картерів, від малого контуру, відбувається посилення розрядження в трубці йде до вакуумного підсилювача. Відбувається це на малих обертах, що дуже допомагає при їзді по пробках.

Постійно тримати ногу на гальмі не дуже легко, а цей насос завдання полегшує.

  • Позбавлення від вібрацій, провалів, трансмісійних ударів.
  • Двигун починає працювати більш спокійно, м’яко.
  • Зусилля на педалі гальма стає менше.
  • Кондиціонер включається майже непомітно.

Буде потрібно:

  • Ежекційна насос (артикул 10793 VIKA, ціна 546 рублів);
  • редукційний клапан (артикул 1117701500 JP GROUP, 422 рубля);
  • клапан PCV (артикул 94580183 GENERAL MOTORS, 400 рублів);
  • хомути (близько 10 штук, 600 рублів);
  • тонкий, бензостійкий 8 мм шланг 50 см (100 рублів);
  • стандартний патрубок вентиляції.

Приклад установки на відео:

До речі, є й інші способи доопрацювати систему вентиляції картера. А ви готові до таких модернізацій? Нагадаємо, серед власників автомобілів ЛАДА також поширена доопрацювання системи запалювання (установка в джгут котушок запалювання конденсаторів).

Ключові слова: двигун lada xray | двигун лада веста | двигун лада Ларгус | двигун лада гранта | двигун лада калина | двигун лада пріора | двигун нива | універсальна стаття

5 0

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter ..

Схожі матеріали

  • Про бризговики двигуна (захист картера) Lada XRAY
  • Як зняти захист картера Лада Веста
  • Який захист картера для легкових автомобілів Лада краще вибрати

убережемо ДМРВ

1 вересня 2004 року

  • АВТОКЛУБИ
  • СИСТЕМА ВЕНТИЛЯЦІЇ КАРТЕРА «ДЕСЯТКИ»
  • убережемо ДМРВ
  • БОРИС Єздаков

Під час робочого ходу поршня частина гарячих газів проривається через зазори, ущільнюються кільцями, і вступає в картері в контакт з маслом. Це погіршує мастильні властивості останнього. У погано вентильованому картері тиск може істотно перевищити атмосферний, видавлюючи при цьому масло через найменші нещільності сальників, прокладок і т. П. Все це негативно позначається на роботі мотора.

Система вентиляції, відсмоктуючи картерів гази, зазвичай направляє їх «по другому колу» – знову до входу в карбюратор або – у вприськового мотора – в дросельне пристрій. При гарній вентиляції тиск в картері не перевищує атмосферний. І все начебто має бути в порядку.

Однак з появою вприськових «десяток» позначилася нова проблема: прийнята ВАЗом конструкція системи, як з’ясувалося, не сприяє тривалій і надійній роботі датчика масової витрати повітря (ДМРВ), та й регулятора холостого ходу теж.

Про це ми, грунтуючись на своєму досвіді, розповіли в липневому номері ЗР.

Як же зменшити забруднення чутливого елемента ДМРВ? Експлуатація вприськових «нив», включаючи вже і «Шеви», показала: ДМРВ на них справно функціонує набагато довше, ніж на машинах «десятого» сімейства.

У чому тут фокус? Виявляється, у «класичного» двигуна вхід великого контуру вентиляції розташований значно далі від ДМРВ, ніж у двигунів 2111 або 2112.

Мабуть, чутливий елемент цього датчика у останніх потрапляє в «сферу впливу» картерних газів.

Подивіться уважно на дросельний патрубок (фото 1).

Тут є навіть вхідний отвір для великого контуру вентиляції, передбачене ще інженерами GM! В цьому випадку картерів гази виходять в дросельний патрубок прямо під зріз дросельної заслінки – цей вхід на 130 мм далі від ДМРВ, ніж в ВАЗівському варіанті «десятки». Таким чином, є підстави вважати, що повернення до варіанту GM істотно полегшить умови роботи ДМРВ.

Порада

Звичайно, в цьому випадку старий вхід доведеться заглушити. Вважаю, це ні для кого не стане проблемою – потрібна лише пробка діаметром 16 мм. Ну а як організувати вхід «по-американськи»?

Починаємо з того, що знімаємо дросельний патрубок і підбираємо або робимо куточок з трубки зовнішнім діаметром 12 мм (на фото – мідна).

Для його установки висвердлюємо на патрубку заглушку діаметром 12,5 мм, після чого вклеиваем одним з популярних нині складів типу «холодної зварювання». Що ще залишилося? Подовжити штатну гумову трубку.

Наша добре видно на фото 2 – взагалі ж, тут кожен може дати волю фантазії і зробити, як вважає краще.

Наступна доопрацювання, можна сказати, випливає з першої. Потрібно збільшити початковий кут відкриття дросельної заслінки. Це зовсім нескладно. Відрізаємо смужку жерсті товщиною 0,5 мм і закріплюємо її на важелі заслінки, як показано на фото 3.

 До речі, обороти холостого ходу не збільшаться: при кожному пуску двигуна регулятор холостого ходу адаптується. Але зате тепер зазор між дросельною заслінкою і корпусом стане більше, в цю щілину і будуть відсмоктувати гази другого контуру.

Допрацьована таким чином система вентиляції зараз проходить випробування, перші результати позитивні.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…