Неприємні ситуації, коли двигун запускався з очевидними труднощами або і зовсім відмовлявся працювати, знайомі кожному автомобілісту.

Одним вдавалося вирішити проблему підзарядкою акумулятора або заміною стартера, інші зверталися в автосервіс і витрачалися на дорогий ремонт.

Що треба робити в тих випадках, якщо машина заводиться і відразу глухне? Що це – дріб’язкова проблема або ознаки насувається капітального ремонту? Сьогодні ми розповімо, як виявити несправність і усунути її.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Фактори, що впливають на нормальну роботу двигуна

Запуск і нормальна робота двигуна залежать від безлічі факторів, тому виділимо причини, за якими двигун заводиться і глохне через пару секунд:

  • проблеми з приготуванням і подачею паливо-повітряної суміші;
  • порушення в системі рециркуляції або випуску відпрацьованих газів.
  • неправильна робота або поломки в системах запалювання і газорозподілу;
  • несправності, пов’язані з обв’язкою електронної системи управління (ЕСУ);
  • недостатня компресія в циліндрах.

Поетапний аналіз та обстеження систем і механізмів, які відповідають за приготування горючої суміші, її згоряння і відведення відпрацьованих газів, дозволяє в 95% випадків виявити «слабка ланка». Решта 5% припадають на періодично виникаючі неполадки.

Вони пов’язані з вібрацією, підвищеною вологістю, температурним впливом, окисленням електричних контактів, і т. Д. Несправності цього роду діагностувати найважче.

Крім того, не скидайте з шальки терезів і стан мотора – можливо, він просто виробив свій ресурс.

Як визначити, чому глухне інжекторний двигун після запуску

Перш ніж приступати до визначення причини несправності, слід обов’язково перевірити рівень палива в баку. Врахуйте, що для «схоплювання» двигуна досить і парів бензину, однак якщо є проблеми з його подачею, то того невеликого споживання, яке потрібно для роботи на холостих обертах, недостатньо.

У бензинових двигунах з системою впорскування при пошуку несправності поетапно перевіряють:

  • подачу палива і повітря;
  • роботу системи запалювання;
  • працездатність датчиків і ЕБУ
  • компресію в циліндрах.

Якщо ж це не принесло необхідного результату, то знімають захисний кожух приводу ГРМ (кришку клапанного механізму у ДВС з ланцюговим приводом) і перевіряють, наскільки точно моменти відкривання і закривання клапанів збігаються з робочими тактами ДВС.

Неполадки в системі подачі палива

На першому етапі перевіряють працездатність бензонасоса. Щоб почути, що він функціонує, включіть запалення – неголосне дзижчання свідчить, що агрегат накачує бензин в паливну магістраль. Якщо ж при подачі живлення бензонасос мовчить, то перевірте, чи подається на нього напруга бортової мережі.

Відсутність 12 В на роз’ємі – достатній привід для перевірки цілісності проводки, реле і контактів. У разі, коли агрегат працює нормально, причиною зупинки двигуна може бути недостатній тиск в паливній рампі. Під час старту воно становить не менше 3 атм, а при роботі на холостих обертах – 2.5 атм.

Зверніть увагу

Причиною занижених показань можуть бути як забитий фільтр тонкого очищення або сітка бензонасоса, так і його низька продуктивність. Якщо ж тиск різко падає (нижче 0.7 атм) відразу після відключення подачі палива, то це свідчення негерметичність магістралі або неправильної роботи регулятора тиску.

У першому випадку перевіряємо і усуваємо причину підтікання бензину, а в другому усуваємо з ланцюжка або заглушаємо (на час) регулюючий пристрій.

Це цікаво: Технологія заміни колісної арки своїми руками

забруднення дроселя

Хоч фахівці і стверджують, що вприскові мотори працюють навіть при засмічення повітряного фільтру і дроселя, не можна виключати, що двигун глухне на холодну через поломку деталей приводу дросельної заслінки.

Залишаючись в закритому положенні, вона просто припиняє подачу повітря. Крім того, зниження оборотів двигуна до критично низьких значень відбувається через забитого нагаром регулятора холостого ходу.

Щоб позбутися від проблеми, елементи дросельного пристрою очищають за допомогою карбклінера і продувають стисненим повітрям.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Проблеми з запалюванням

Нормальний тиск перед паливною рампою і відсутність неполадок в системі подачі повітря дозволяє припустити, що паливна суміш надходить в циліндри в повному обсязі, але не запалюється через проблеми з іскроутворенням. Водії звинувачують в цьому свічки, але, як свідчить практика, нерідко машина заводиться і глохне через кілька секунд з-за проблем з високовольтними дротами і наконечниками.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Проблеми іскроутворення через проводів і наконечників свічок пов’язані з пошкодженням внутрішніх жив або порушенням зовнішньої ізоляції. Цілісність провідників легко перевірити тестером, а ось пробою і витік струму покаже тільки мегомметр.

Якщо ж подібного приладу в арсеналі немає, то скористайтеся більш простим способом. Для цього дочекайтеся темряви і попросіть помічника завести двигун.

Про пошкодження високовольтної частини системи запалювання можна судити по високовольтних розрядів на поверхні котушок, провідників і наконечників.

Несправності датчиків і ЕБУ

Електронні системи управління двигуном (ЕСКД) керують роботою бензонасоса, форсунок і свічок на підставі даних, отриманих від численних датчиків. Не дивно, що при пошкодженні деяких з них двигун не запускається, працює з перебоями або глухне буквально відразу ж після запуску.

Про проблеми в ланцюгах обв’язки ЕБУ сигналізує індикатор «Chek Engine» на приладовій панелі. Для локалізації і пошуку несправності потрібно або замкнути певні контакти в діагностичної колодці ЕСУД і вважати код помилки, або підключити до гнізда сканер, що працює по протоколу OBD-II.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Порушення синхронної роботи клапанного механізму

Якщо ці методи не принесли позитивного результату, то перевірте, чи не збилися фази механізму газорозподілу. Подібна неприємність може статися через надмірне розтягування зубчастого ременя (ланцюга) приводу ГРМ або його зміщення на кілька зубів. Для усунення проблеми необхідно виставити по мітках колінчастий і розподільний вали і натягнути або замінити ремінь.

Ще дещо корисне для Вас:

  • Авто погано заводиться на холодну (інжектор, дизель, карбюратор)
  • Регулювання холостого ходу карбюраторів «Озон» і «Солекс»
  • Основні причини та ознаки нестабільної роботи двигуна на холостому ходу

Особливості пошуку несправностей в дизельних двигунах

Здавалося б, відсутність системи запалювання в дизельному двигуні має різко звужувати коло причин, через які двигун зупиняється відразу ж після запуску.

І, тим не менш, через більш складної і чутливої ​​системи живлення дизеля пошук «слабкого місця» при появі проблем з раптовою зупинкою двигуна ні на йоту не стає простіше.

Причини неправильної роботи дизельних двигунів:

  • проблеми, пов’язані зі свічками розжарювання;
  • несправності паливної апаратури;
  • недостатня компресія в циліндрах;
  • порушення в системі рециркуляції відпрацьованих газів.

Це цікаво: Коли потрібна прокачування гальм

Приступаючи до пошуку причин нестабільної роботи дизеля, в першу чергу перевіряємо, чи надходить паливо до форсунок.

Для цього ослабимо гайку на одній з підвідних магістралей і кілька разів провернём колінчастий вал стартером – паливний насос створює такий тиск, що пальне починає підтікати при найменшій розгерметизації.

Якщо ж цього не сталося, то причину шукайте в завоздушіванію системи подачі палива, забитому фильтрующем елементі, неправильної роботи регулятора або поломки насоса, що підкачує.

Взимку раптову зупинку дизеля може викликати занадто густа солярка і несправність свічок розжарювання. Виконуючи їх перевірку, не слід виключати і вихід з ладу блоку керування підігрівниками або поломку силового реле. Після включення запалення обов’язково проконтролюйте напруга на кожній свічці.

При діагностиці системи подачі палива слід уважно оглянути вихлоп. Якщо дизель коптить і глухне, то причиною служать забиті або несправні форсунки.

Мовою автомеханіків, вони починають «лити», розпорошуючи паливо частково.

В інших випадках (наприклад, в двигунах «Common Rail») голка розпилювача може «подвисать», через що порушується баланс тиску в рейці і контрольний датчик може дати команду ЕБУ відключити двигун.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Як і в розглянутому вище випадку з бензиновим двигуном, перевіряємо збіг міток. Особливість дизельного двигуна полягає в тому, що контролю піддається і положення розподільного і колінчастого вала, і кут установки шківа ТНВД – від цього залежить момент займання паливної суміші в циліндрі наприкінці такту стиснення.

Наостанок розповімо і ще про одну поширеною причини, через яку ні про яку стабільну роботу двигуна не може бути й мови – клапан EGR в системі рециркуляції відпрацьованих газів.

Якщо він підклинює у відкритому стані, то у впускний колектор потрапляє надмірна кількість продуктів згоряння і двигун глухне від нестачі кисню.

Проблему вирішує заміна клапана – після цього дизель працює як ні в чому не бувало.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Звичайно ж, ми розглянули тільки ті причини нестабільної роботи силових агрегатів, які зустрічаються найчастіше. Різноманітність сучасних двигунів і їх конструктивні особливості часто вимагають індивідуального підходу і спеціальних знань.

Якщо несправність не вдалося усунути, не турбуйтеся – можливо, справа навіть не в досвіді і уміннях, а в банальній нестачі інструменту і діагностичного устаткування. В цьому випадку вам зможуть допомогти тільки фахівці сервісних центрів.

Двигун заводиться і відразу глухне

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Двигун заводиться і відразу глухне, це одна з найпоширеніших поширених проблем, яка виникає при експлуатації автомобілів. І не важливо, іномарка це або вітчизняний автомобіль, дана ситуація може трапитися абсолютно з будь-яким авто.

Коли двигун заводиться і відразу глухне, у багатьох водіїв починається невелика паніка, адже виявити відразу дану несправність під силу не кожному водієві. Смикання проводів, патрубків, биття ногою по колесу автомобіля через безпорадність, як правило, результату не дає. Зазвичай автомобіль через час все ж заведеться, а потім ситуація може повторитися.

  • Хочеться відзначити, що причиною того, коли двигун заводиться і відразу глухне, можуть бути різні несправності, характерні для конкретної моделі автомобіля, починаючи від несправності роботи клапана системи газорозподілу VVT-i, а точніше через його засмічення, і закінчуючи підгоранням контактів реле бензонасоса , яке часто трапляється на автомобілях Хонда.
  • Варто звернути увагу, що тут дано рекомендації не повним чайникам, а тим, хто вже може самостійно виконати не складні роботи з виявлення несправності і її усунення.
  • Для людей, які ні чого в цих питаннях не розуміють, краще відразу їхати в автосервіс, а якщо двигун заводиться і відразу глухне, і це безуспішно повторюється кілька разів, викликайте евакуатор.

Основна причина

Як правило, основна причина того, що двигун заводиться і відразу глухне, або не заводиться зовсім, це несправність регулятора холостого ходу. Особливо це проявляється на вітчизняних автомобілях.

діагностика РХХ

Як можна продіагностувати несправність регулятора холостого ходу :

  1. Ви зупинилися на 5 хвилин, після тривалої поїздки, природно, двигун гарячий. Після цього ви намагаєтеся завести двигун, а двигун не заводиться або заводиться і відразу глухне. Навіть якщо двигун і завівся, то нормальний холостий хід виставляється не відразу, а лише після того не одноразового натискання на педаль газу.
  2. Така ж ситуація може статися і на холодному двигуні. З першого разу двигун заводиться і відразу глухне, а з другого разу працює нормально.
  3. Який би двигун не був, гарячий або холодний, заводиться він лише при вичавленої педалі газу.
  4. Ситуація така ж, як і в пункті 3, але педаль акселератора потрібно утримувати постійно, поки двигун не прогріється або автомобіль не почав рух.
  5. Ви різко загальмували, і автомобіль несподівано заглох, при повторному запуску холостий хід тримається в межах норми.
  6. Підвисання холостих обертів в завищених межах від 1500 до 2000 оборотів і лише після перегазовке виходять в нормальні значення. Тому якщо у вашого автомобіля двигун заводиться і відразу глухне, спробуйте відразу промити дросельний вузол і регулятор холостого ходу. Якщо це не допомогло, просто замініть РХХ і все.

Як виглядає РХХ.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

несправність інжектора

Наступна причина того, що двигун заводиться і відразу глухне, це несправність інжектора. Так як в більшості сучасних автомобілів передбачена примусова система уприскування палива, дана несправність дуже поширена.

Не допускайте помилок.

Чого не слід допускати при експлуатації інжекторних автомобілів:

  • Забороняється відключати АКБ при працюючому двигуні.
  • Намагайтеся якомога менше грати з прикурювання, та й взагалі як можна обережніше поводьтеся з харчуванням. Інжекторні автомобілі дуже чутливі до таких маніпуляцій.
  • Намагайтеся не відключати масу на автомобілі. Хоча я на своєму автомобілі взимку відключаю масу, якщо довго не їжджу, і поки дискомфорту в експлуатації не помічав, хоча багато фахівців говорять, що можуть стиратися інформації в комп’ютері. Просто я під час заведення двигуна намагаюся, щоб автомобіль пропрацював на холостому ходу до 3 хвилин.
  • Інжекторні автомобілі не сильно люблять зарядно-пускові пристрої, так як при їх використанні значно стрибає напруга і може згоріти ЕБУ.

Плата ЕБУ.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

  • Якщо в конструкції автомобіля передбачений нейтралізатор, то намагайтеся не заводити автомобіль буксируванням або штовханням з гірки, так як утворюється не згоріле паливо, яке потрапляючи в нейтралізатор, може самовозгореться.
  • Не допускайте попадання в інжектор води, це категорично протипоказано. Для цього своєчасно міняйте паливні фільтри, заливайте якісний бензин.

Як виглядає нейтралізатор.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

  • Якщо на автомобілі встановлені L – зонд і нейтралізатор, то вже задумайтеся над тим, а чи варто Вам ризикувати, використовуючи етилований бензин. При використанні такого бензину L – зонд, крім того, що сам може швидко зламатися, він буде передавати не правильні дані на ЕБУ, вказуючи на велику кількість кисню, а це, м’яко кажучи, не дуже добре, тому що може привести до локального перегріву двигуна .

Отже, повертаємося знову до нашої проблеми, двигун заводиться і відразу глухне або не заводиться взагалі.

повний саботаж

Сама плачевна ситуація, двигун взагалі не заводиться .

Перш за все, необхідно зберегти самовладання і не лаяти сам автомобіль. Лише після цього, спокійно починаємо з’ясовувати причину, чому не заводиться двигун.

Не допускайте безглуздим обертанням колінчастого вала двигуна сильну розрядку АКБ, енергія Вам ще знадобиться, а ось де Ви зарядіть акумулятор, якщо перебуваєте далеко від будинку, це питання. Хоча для самого електронного блоку буде цілком достатньо 8 Вольт. Але стартеру, звичайно, їх не вистачить.

Коли Ви заспокоїлися, то обов’язково перевірте:

  1. Як працює бензонасос і взагалі чи є паливо в баку.
  2. Чи є запалювання.
  3. Функціонує чи датчик синхронізації колінчастого вала двигуна.
  4. Чи вийшли з ладу форсунки, хоча вихід відразу декількох форсунок це вже занадто, таке трапляється дуже рідко.
  5. Працює ЕБУ. Але цей пристрій теж виходить з ладу дуже рідко.

З’ясування причин проблеми

Тепер давайте розберемося, як це швидко з’ясувати:

  • Працездатність бензонасоса, звичайно ж, визначаємо по звуку. Якщо звуку немає, то перевірте проводку і забезпечте подачу на нього 12 В. Зверніть увагу на тиск в паливній системі, воно повинно бути в межах 2 – 3 бар під час роботи насоса. Якщо подача палива припинена, то тиск в системі падає не відразу. Якщо тиск впав різко, і немає підтікань палива, то зверніть увагу на регулятор тиску палива. По крайней мере, його можна на короткий час заглушити.
  • Перевіряємо запалювання. Щоб не спалити ЕБУ, свічку потрібно якомога краще поєднати з масою.
  • При перевірці датчика синхронізації, перш за все, звертаємо увагу на цілісність проводки і її екранування.
  • Що стосується ЕБУ, то тут потрібно спробувати поворушити всі можливі сполуки. Є велика ймовірність, що десь щось відійшло.
  • Зверніть увагу, чи горить лампа Check Engine. Якщо горить, значить не все ще втрачено, і ЕБУ ще працює. Потрібно знати, що поки ще на автомобілях ВАЗ немає можливості без тестера дізнатися код помилки і виявити місце несправності.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

  • Якщо кодів помилок висвічується підозріло дуже багато, то потрібно звернути увагу не на датчики, а на те, що у вашого авто взагалі відпала якась деталь.
  • Так само слід звернути увагу на працездатність датчика синхронізації колінчастого вала, працездатність системи управління форсунками. Але все це вимагає наявності спеціального тестера, а даний прилад рідко хто возить з собою в автомобілі. Та й виконувати такі роботи бажано фахівцям.
  • А ось перевірити напругу в мережі можуть багато. Як правило, при працюючому двигуні воно повинно бути 14 В, при заведення двигуна 8 В, при не працюючому двигуні 12,5 В.
  • Обов’язково перевірте на цілісність ремінь приводу розподільного валу і шків. Це не складно зробити.
  • І остання надія. Від ЕБУ (електронного блоку управління) відключаємо всі що можна, тільки залишаємо датчик синхронізації колінчастого вала. Але знову ж таки, якщо Ви знаєте, що робите. Не знаєте, краще не лізьте.

Двигун все ж заводиться, але проблематично:

  1. Перевіряємо повітряний фільтр на засміченість. Якщо Ви забули взагалі, де він знаходиться, тоді все зрозуміло. Їдьте, купуйте новий фільтр, або хоча б почистіть старий.
  2. Перевірте бензонасос, як було описано вище.
  3. Під час пуску двигуна вичавлювати зчеплення, це полегшить запуск.
  4. Зверніть увагу, яку температуру показує датчик охолоджуючої рідини, і яка насправді. Відхилення повинні бути в межах 5, 6 градусів.
  5. Знову ж таки, перевірте напругу в мережі автомобіля. Яке має бути напруга дивіться вище, п. 8.
  6. Зверніть увагу на якість палива. Задайте собі питання, «а де я сьогодні заправлявся?».
  7. Ворушимо всі можливі роз’єми. Банально, але буває, допомагає.
  8. Дивимося ремінь приводу распредвала.

Це найпростіші дії, які доступні багатьом водіям. Щоб провести більш детальну діагностику причини поганого запуску двигуна, звичайно ж, краще звернутися в автосервіс. Там вже буде застосовано професійне обладнання та прилади.

підсумки

Підбивши підсумок, можна сказати, що коли двигун заводиться і відразу глухне, причину цього не так вже й легко виявити. Проблема цього явища може перебувати, як глибоко в самому автомобілі, так і на його поверхні (досить поворушити проводи).

  1. Тому якщо прості, доступні для звичайного водія дії не принесли результату, проблема не вирішується і постійно повторюється, то тут вже без автосервісу не обійтися.
  2. Однозначно, тут потрібен професійний підхід і наявність професійних приладів.
  3. Що робити якщо двигун не заводиться.
  4. Нехай двигуни Ваших автомобілів запускаються завжди.

Чому Рено Логан заводиться і відразу глухне або причини нестабільного запуску

Успішний підхоплення – ще не показник справної роботи силового агрегату. Двигун може вдало пуститися і тут же стихнути.

Справа зовсім не в кваліфікації шофера: зчеплення вижато, та й «нейтралка» на крайняк варто. Це – інжекторна хвороба, яка має виключно «електронні» коріння.

Притому виявити першопричину стандартним скануванням ЕБУ виходить рідко. Залишається керуватися міркуваннями фахівців.

Бензиновий Рено Логан заводиться і після закінчення декількох секунд глухне на холодну: симптоми і основна причина

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Кожен власник історію появи несправності трактує приблизно однаково. Залишений на прибудинковій парковці або в гаражі Logan погано заводиться вранці, причому під «погано» розуміється зовсім не серія безуспішних прокручувань стартером. Є ще один важливий аспект – напасти часто дає про себе знати з приходом холодів.

як проявляється

Коли двигун Рено Логан заводиться і відразу глухне і причини невідомі, важливо звернути увагу на роботу силового агрегату, внести в неї корективи. Картина хворобливого функціонування після тривалої стоянки наступна:

  • Ключ переміщається в позицію запалювання.
  • Система успішно пройшла діагностику – індикатор іммобілайзера потух, залишилися горіти лампа заряду АКБ і маслянка.
  • Переклад ключа в положення прокрутки стартером.
  • Мотор миттєво запускається, стрілка тахометра різко досягає 1 500-2 000 об / хв і плавно опускається до 500 об / хв. Далі агрегат, захлинаючись, глухне.

Зазвичай наступний пуск супроводжується подібною реакцією, але тривалість роботи стартера довше. Іншими словами, спостерігається неохочий повторний запуск. Відновити рівний характер роботи часто допомагає підгазування. Однак не варто її розцінювати як ліки №1 – неполадка динамічно змінюється в часі і завтра вичавлений акселератор може не допомогти.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

ДТОЖ

Експерти, побачивши авто з подібною поломкою, відразу ж відключають харчування датчика температури охолоджуючої рідини. Допомагає, але зовсім не вказує на дефектність сенсора. Якщо на гарячу проблем немає, то замінити варто. В іншому випадку зміна допомагає рідко.

Ціна датчика не настільки висока – оригінал обійдеться в 600-700 рублів, а модель від Luzar і того дешевше – близько 300 рублів. А краще і зовсім не запускати систему охолодження, інакше проблема плавно перейде в стадію неможливості пуску. Тоді Renault Logan не заводиться, а стартер крутить безуспішно.

До відома. Ситуацію при відключенні сенсора можна прокоментувати так: комп’ютер переходить в аварійний режим і формує більш бідну суміш, що допомагає при надмірному уприскуванні палива підпалити перемішаний з бензином повітря в мороз і при близьконульових температурах.

Чому Рено Логан заводиться і відразу глухне або вагомі причини нестабільних «холостих»

Безуспішність комп’ютерної діагностики спонукає перебирати всі можливі варіанти. Хто міняє котушку запалювання на восьмиклапанним двигунах об’ємом 1,4 або 1,6 літрів, до того ж викидаючи старі свічки, а хто вважає за необхідне провести зміну паливного фільтра, хоча машина на робочих оборотах веде себе цілком адекватно і витрата палива знаходиться в прийнятних рамках.

Блок керування двигуном

При некоректно працює ЕБУ Рено Логан на холодну заводиться і глохне – цей факт підтверджують навіть офіційні дилерські центри. Справа зовсім не в харчуванні комп’ютера – колодка і маса надійно зафіксовані. Сумніви викликають функціональні особливості керуючої програми.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване
Якщо мимовільна зупинка двигуна виникає тільки при околонулевой температурі або у вологу погоду, можна бути впевненим, що програмне забезпечення не відповідає експлуатаційним вимогам. «Сирі» заводські прошивки часто некоректно розпізнають різкі зміни в температурі і вологості повітря навколишнього середовища.

У 2008 році ця проблема була особливо актуальною. Тоді модель переводили на Євро 3, а комп’ютери встановлювали від Євро 2, але з новою прошивкою. В результаті двигун нестабільно працював не тільки на «холостих», а й у багатьох робочих режимах. Вирішити питання в дилерському центрі не виходило і залишався один вихід – встановлювати ПО від Паулюса.

клапан адсорбера

Завдання клапанного механізму – відкривати хід паливним парам у впускний колектор на певних робочих режимах. Як правило, додатковий впорскування здійснюється на середніх оборотах повністю прогрітого двигуна. При несправному регуляторі пари інжектується при будь-якому положенні стрілки тахометра і на ХХ зокрема.

Пересвідчитись у справності клапана допоможе наступна методика:

  1. Перетиснути плоскогубцями шланг або зняти його з впускного колектора і заглушити отвір в останньому.
  2. Запустити двигун.
  3. Проаналізувати поведінку на «холостих».

Рівна робота силового агрегату після подібних маніпуляцій свідчить про несправність клапанного механізму адсорбера.

Регулятор холостого ходу

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване
РХХ регулює обсяг повітря, що надходить в циліндри при закритій дросельної заслінки. Згодом шток клапана забруднюється, і обороти ХХ поступово зменшуються. Особливо актуально в холодну погоду, коли брудний регулятор починає незвично погано працювати. У міру прогріву ситуація змінюється, тому як мотор функціонує стабільніше.

Якби механізм був несправний, мотор б не запускався без натиснутого акселератора. Тому в даному випадку міняти РХХ немає необхідності. А ось почистити канал і сам датчик очищувачем карбюратора не завадить.

замість висновку

Продіагностувати, що Рено Логан заводиться і відразу глухне і шукати причини в електронній частини – вірний шлях. У число вразливих датчиків варто додати сенсор абсолютного тиску і температури. При його невірних свідченнях комп’ютера не під силу визначити тепловий стан навколишнього середовища, а аварійний режим не універсальний.

Комплекс заходів з виявлення дефектних електронних пристроїв фахівці рекомендують підкріплювати класичними операціями. В тому числі:

  • Визначення підсосу повітря.
  • Чистка дросельної заслінки.
  • Заміна повітряного фільтра.
  • Промивання інжекторів.

Чому дизельний двигун заводиться – і відразу глухне

25 січня 2019 Категорія: Корисна інформація.

Відмова двигуна працювати в мороз нікого не дивує, і список можливих проблем великий. А що робити, якщо мотор нормально запускається, а потім, через пару секунд роботи, несподівано глухне?

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Водій запускає мотор, стартер прокручує коленвал, мотор запускається, працює близько 5 секунд нестійкий (трясеться, вібрує, обороти скачуть) і глухне. При повторній спробі запуску, двигун не заводиться – або ситуація повторюється.

Як ми знаємо, на стабільну роботу двигуна внутрішнього згоряння впливає комплекс чинників – головне, це подача палива і повітря в циліндр. За це в тому числі відповідають електронні датчики.

Далі – відмінності між бензиновими і дизельними агрегатами.

Для перших важлива коректна робота системи ЕСКД і свічок запалювання, для других – справні свічки розжарювання, які прогрівають камеру згоряння для більш ефективного загоряння паливо-повітряної суміші від стиснення.

Причини, за якими дизель глухне відразу після запуску

 проблема з паливом

Перше, про що варто турбуватися власнику дизеля, якщо після запуску мотор відразу заглох – це рівень палива в баку, а також його плинність.

Якщо палива в баку «на денці», ймовірно, двигун запуститься на залишках пального в магістралі – але далі працювати не буде.

Те ж саме стосується замерзання палива: парафін забиває паливний фільтр, і пальне перестає надходити в циліндр. Виробивши залишки палива в системі, мотор глухне.

важливо

Або в ДТ потрапила вода – конденсат зі стінок бака. У цьому випадку теж не вийде приготувати досить багату для стабільної роботи мотора суміш.

Щоб не стикатися з подібною проблемою, взимку потрібно тримати бак як можна більш повним і вибирати якісне зимове ДТ.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

 проблема з паливною магістраллю

  • Якщо в паливні магістралі потрапило повітря, через що утворилася пробки паливо не зможе безперебійно надходити в циліндри.
  • Засмічений паливний фільтр знижує пропускну здатність топливопроводов, в результаті в циліндри не надходить стільки пального, скільки це необхідно для нормальної роботи дизеля.
  • Для профілактики даної проблеми власникам дизельних автомобілів потрібно міняти паливний фільтр перед настанням холодів.

 проблема з акумулятором

Одна з умов впевненого запуску в мороз сучасних дизелів – достатній стартовий струм від акумулятора при запуску і потужна підтримка електроенергії після. Такі енергоємні системи, як паливний насос, наприклад, вимагають достатнього рівня заряду АКБ.

А в мороз з цим проблеми. Якщо справний стартер насилу прокрутив двигун, це говорить про те, що батарея істотно розрядилася.

Рішення – зарядити АКБ від зарядного пристрою або в сервісі, поміняти стару втомлену батарею на нову.

Регулятор (датчик) холостого ходу, РХХ, подає необхідну кількість повітря в двигун, коли той працює не під навантаженням і дросельна заслінка закрита. Тим самим – регулює стабільність роботи ДВС на холостому ходу. А ще – змінює холості оберти двигуна в залежності від ступеня прогріву мотора: на холодному двигуні вони вище.

Кількість повітря, який пройде через РХХ, визначає датчик масової витрати повітря (ДМРВ). Свою роль відіграють і показання датчика положення коленвала (ДПКВ), який визначає обороти мотора в залежності від навантаження.

  1. Відповідно, при несправності датчиків РХХ, ДПКВ і ДМРВ двигун може запускатися, але потім буде глухнути через невірно переданих в ЕБУ даних і помилок в приготуванні суміші.
  2. При цьому в разі проблем з РХХ лампа “Check Engine” не світиться, а ось порушення в роботі датчика положення дросельної заслінки ДПДЗ супроводжується сигналом «чек».
  3. В цьому випадку потрібно відправитися на діагностику і перевірити ЕБУ двигуна на помилки.

Двигун заводиться і відразу глухне?  Знайоме і цілком вирішуване

Помилки в установці ланцюга або ременя ГРМ, надмірний знос приводу газорозподільного механізму призводять до того, що ланцюг (ремінь) перескакують на шківах, і синхронізація клапанного механізму порушується. Тобто цикл відкриття і закриття випускних і впускних клапанів не відповідає тактам роботи двигуна.

  • Щоб вирішити проблему, доведеться відправитися в автосервіс, щоб переглянути установку ременя або ланцюга, по необхідності – замінити привід ГРМ і відрегулювати його (виставити по мітках).
  • Про те, як правильно запускати дизельний двигун в мороз, дізнаєтеся тут.
  • Паливні дизельні форсунки знайдете в нашому каталозі
  • Подивитися запчастини в наявності

Інжектор заводиться і глохне відразу

Уявімо ситуацію: Ви в черговий раз вийшли до автомобіля, щоб відправитися за звичним маршрутом, проте, при спробі завести машина заводиться і глохне практично відразу ж після схоплювання.

Може пройти від 2 до 5-7 секунд між стартом і зупинкою роботи двигуна. Перед тим, як стихнути, машина найчастіше спочатку починає «кашляти», трястися. Це відбувається через падіння оборотів двигуна і резонансного дії клонували.

Не варто впадати у відчай, якщо Ваша машина завелася і заглухла відразу після цього – така ситуація, хоча і вимагає часу для діагностики, однак, в більшості випадків не сильно складно діагностованих, поправна і не дорога. Потрібно просто знати, як визначити, чому це відбувається, і на що в першу чергу звертати увагу.

Отже, для коректної роботи двигуна при старті потрібно невелике число загальних факторів:

  1. Паливо.
  2. Кисень (повітря).
  3. Напруга (для займання, якщо у Вас бензиновий двигун).
  4. Коректна робота бортового комп’ютера, датчиків (швидкості, оборотів, включених додаткових приладів і агрегатів і т.п.).

Отже, якщо Ваша машина завелася і заглухла відразу ж після цього, то виправити і діагностувати цю проблему потрібно по нижченаведених кроків.

Машина завелася і заглухла – що перевірити в першу чергу?

Існують глобальні, прості і найбільш очевидні речі, які потрібно перевірити, якщо з Вами трапилася така неприємність. Кроки нижче потрібно виконати в першу чергу, щоб відразу визначити чи відсікти ці прості причини того, що автомобіль глухне.

  • Як би це безглуздо не звучало, але, в першу чергу, перевірте рівень палива – можливо, у Вас закінчився бензин чи дизельне паливо. Людський мозок – дивовижна річ, і часом йому властиво забувати навіть такі очевидні речі, особливо, якщо він занурений в буденну метушню. Це не означає, що Ви «блондинка» (навіть в чоловічому роді)!
  • Причиною того, що автомобіль заглох після запуску, може стати і просто неякісний бензин – наприклад, з зайвим вмістом води в ньому. У той разі, якщо бензину в баку мало, то Вам потрібно просто залити до нього нову порцію бензину (чим більше, тим краще). Якщо багато, то доведеться його злити. Для визначення цієї причини – злийте трохи бензину з бака в пластикову прозору пляшку і залиште її відстоюватися на час не менше пари годин. Якщо в бензині виявиться вода, то вона спуститься на дно, так як важче бензину, і Ви неодмінно побачите її осад (а також осад твердих частинок при наявності). Зрештою, будь-якої зловмисник міг просто покласти цукор Вам в бензобак.Кроме того, якщо у Вас дизельний двигун, і машина завелася і відразу заглохла взимку в сильний (або навіть не дуже сильний) мороз,
  • Перевірте заряд акумулятора – в машині є ряд електроприладів і вузлів, які не просто недостатньо добре працюють при низькому заряді акумулятора, але взагалі вимагають певного мінімального його заряду. Так, паливний насос і реле запалювання, які як раз і можуть стати причиною того, що машина заводиться і відразу глухне, працюють саме таким чином і не припускаю недостатньою «підживлення» акумулятором. Втім, невпевнена і важка робота стартера при запуску двигуна авто повинна була Вас вже насторожити.

Це найпростіші для виявлення причини, які, тим не менш, досить часто стають проблемою раптової зупинки двигуна після запуску. А тепер давайте трохи заглибимося в органи нашої машини і з’ясуємо, чому ще автомобіль може глухнути відразу після запуску двигуна.

Машина завелася і заглухла – інші причини

  • Паливний насос нерідко стає причиною вищеописаної проблеми. Він знаходиться в паливному баку. Щоб перевірити його працездатність, покличте когось собі на допомогу, відкрутіть кришку горловини паливного бака при вимкненому запаленні і попросіть помічника повернути ключ в режим «ACC» (включеного запалювання, коли починається тест приладовій панелі), а самі в цей час уважно слухайте, приставивши вухо до відкритої горловині. На більшості моделей автомобілів Ви виразно почуєте, як в перші секунди включення запалення протягом короткого часу (1-2 секунди) почав свою роботу паливний насос. Спробуйте послухати кілька разів, вимикаючи і знову включаючи запалювання поворотом ключа.Компьютер вимикає живлення на насос, якщо не бачить сигнал від датчика колінчастого вала. Якщо Ви не почули, що він почав свою роботу, то або Ви погано слухали, або Вам слід відкрити капот і перевірити збереження запобіжника паливного насоса. Якщо запобіжник згорів, то Вам слід замінити його і далі відправитися в сервіс для встановлення причини сгоранія.Еслі датчик в порядку, то перевірте наявність палива в системі (впевненість в тому, що паливний насос закачує бензин в систему): Вам потрібно знайти клапан Шредера на паливної напрямної у верхній частині форсунки і зняти ковпачок з нього. Потім візьміть невелику викрутку і ткніте на клапан Шредера, щоб побачити, чи надходить паливо з необхідним напором. Якщо паливо не бризнуло, то знову покличте помічника, щоб той повернув ключ запалювання (але не завів двигун). Будьте готові швидко прибрати з клапана викрутку, якщо почне бризкати під тиском паливо. Якщо в ньому немає тиску,
  • Паливний фільтр – ще одна можлива причина того, що машина заводиться і глохне. Забруднене фільтр має властивість пропускати паливо дуже повільно – так, що при знаходиться в спокої двигуні паливо надходить в циліндри, але після запуску, додаткового палива подається недостатньо для нормальної роботи мотора і тому він глухне через деякий час після запуску. Просто згадайте, як давно Ви міняли свій паливний фільтр. Замініть його, якщо це було давно, і подумайте про зміну АЗС, на якій Ви найчастіше заправляєтеся.

Засмічений (ліворуч) і новий (праворуч) паливний фільтр

  • Проблема може бути в тому числі і в старих свічках або зношених проводах. Дійсно, якщо проблема виникає, в основному, у вологу погоду, то, ймовірніше, це через замикання напруги в проводах або нестабільної напруги через проводів.
  • Ремінь або ланцюг ГРМ також може стати причиною такої несправності машини – з часом його (її) регулювання порушується, та й сам (а) він (а) зношується. Проблема також може виникати не відразу в міру зносу, а, наприклад, при запуску в дуже морозну погоду.
  • Помилка в роботі ЕБУ двигуном і суміжними системами – це також досить поширена причина того, що машина завелася і заглухла через кілька секунд після цього. І не завжди такі помилки неодмінно ведуть до відображення відповідного індикатора на приладовій панелі. Не будемо обговорювати причини виникнення таких помилок, так як їх може бути безліч. А ось для виявлення цієї причини несправності Вам буде потрібно спеціальний зчитувач помилок, який необхідно знайти. Але краще в цьому випадку піти в спеціалізований сервіс, так як перенастроювання (перепрошивка) комп’ютера автомобіля – це теж не найкраща робота, яку потрібно робити самому.
  • У карбюраторних автомобілях причиною такої поломки може бути несправний дросельний клапан, який якраз впливає на запуск холодного двигуна.
  • Кисневий датчик міг вийти з ладу. В цьому випадку допоможе тільки заміна датчика.

Від’єднати провід кисневого датчика

  • Найнеприємніша проблема, яка може стати причиною несправності – це погана компресія в циліндрах двигуна, що може бути наслідком вичерпання ресурсу двигуна і майбутнього дорогого його капремонту. Діагностика компресії робиться також в автосервісі спеціальним манометром.

howcarworks.ru

Ваз 2110 заводиться і глохне: причини і вирішення проблеми

Багато водіїв не знають, як діяти в такій ситуації, починають панікувати, відчуваючи безпорадність. Не потрібно безглуздо смикати за проводи і патрубки, а тим більше штовхати колесо. Подібні дії у визначенні причини несправності і в її усуненні точно не допоможуть.

Інша ситуація складається, коли більшість автовласників заспокоюється, якщо автомобіль все-таки зводиться через якийсь час, і вважає: машина завелася – значить, все в порядку! Але проблема залишається, вона не вирішена, і подібна ситуація повторюється. І знову починається паніка, до якої додається обурення через те, що несправність була усунена при найпершому виникненні схожою картини.

Причини того, що автомобіль глухне на неодружених відразу після того, як заводиться, можливі різні, і залежать вони найчастіше від моделі або покоління різних марок автомобілів. Це може бути і засмічення клапана в системі газорозподілу, і підгорілі контакти реле в бензонасосі.

Деякі автолюбителі здатні здійснити прості роботи, щоб виявити несправність і усунути її згодом. Тим, хто до даної категорії не належить, рекомендується відправитися в автосервіс або викликати евакуатор, якщо завестися все-таки не виходить.

Після запуску двигун відразу глухне: чому так відбувається

В процесі експлуатації автомобіля частою ситуацією є те, що після повороту ключа запалювання машина заводиться, двигун починає працювати і глухне через кілька секунд. Як правило, від моменту запуску до зупинки ДВС проходить 3-5 сек. Перед повною зупинкою двигуна також помітні вібрації двигуна, силовий агрегат трясеться, працює дуже нестабільно.

Так відбувається в результаті зниження оборотів, резонансного впливу обертового колінчастого вала і т.д. При повторній спробі завести двигун мотор може більше не запускатися або ж описана вище ситуація знову повториться.

Причини цієї проблеми бувають різними. Головне, якщо машина завелася і заглухла, це говорить про те, що вимагає від нас посиленої діагностика. Далі ми поговоримо про те, що робити в такій ситуації, а також як знайти причину, по якій глухне мотор після запуску.

Двигун заводиться і глохне: пошук несправностей

Отже, якщо проявилася подібна проблема, тоді необхідно враховувати цілий ряд особливостей. Перш за все, на роботу двигуна внутрішнього згоряння після запуску будуть впливати такі фактори:

При цьому несправності ЦПГ, низька компресія, значно збиті фази ГРМ і інші нюанси в даному випадку враховуються, але не виходять на перший план. Справа в тому, що силовий агрегат при наявності серйозних неполадок скоріше не заведеться навіть короткочасно.

З урахуванням вищесказаного в першу чергу слід почати з перевірки основних можливих причин:

  • Досить часто збої в роботі сигналізації та протиугінного комплексу можуть стати причиною відмови двигуна працювати після запуску. Іншими словами, іммобілайзер не відключається і продовжує блокувати запуск ДВС, що є його основною функцією для запобігання викрадення ТЗ. Якщо сигналізація блокує двигун, тоді необхідно перевірити роботу всіх елементів, спробувати скинути помилку, відключити протиугінну систему і т.д.
  • Проблеми з РХХ і клапаном холостого ходу часто виникають через забруднення зазначених елементів. Також слід звертати увагу і на чистоту дросельної заслінки. Що стосується датчика коленвала, невірні дані, які він передає на ЕБУ, можуть стати причиною зупинки двигуна відразу після запуску.
  • Низька якість ПММ також може призвести до її несправності. Як правило, проблеми починаються у випадках, коли була проведена заправка низькосортних паливом або в двигуні використовується невідповідне рекомендацій / зазнало втрат свої властивості моторне масло.
  • Несправний бензонасос, підсмоктування повітря в паливній магістралі, освіта повітряних пробок і забруднення паливних фільтрів не дозволяють створити потрібного тиску в системі живлення або подати пальне в необхідному обсязі.
  • Повітряний фільтр і його забруднення призводить до того, що робоча суміш значно перезбагачувати. Іншими словами, мотору недостатньо повітря для спалювання палива, свічки запалювання заливає.
  • Проблеми з датчиками ЕСУД (датчик EGR, датчик кисню, ДПКВ і ін.) Можуть призводити як до нестабільної роботи мотора на холостих обертах, так і до повної зупинки двигуна після запуску.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, чому двигун глухне при гальмуванні. З цієї статті ви дізнаєтеся про причини, за якими силовий агрегат починає нестійка працювати або мотор глухне після натискання на гальмо.

Тепер давайте зупинимося на найбільш поширених неполадки і способи їх усунення, розглянувши їх детально.

  • Перш за все, винуватцем може виявитися низький рівень пального в бензобаку і його якість. Якщо бензин або солярка закінчилися, тоді на залишках в системі харчування двигун запуститься, однак подальша його робота буде неможлива.

Що стосується якості, недобросовісні продавці можуть використовувати для разбавкі палива як різні присадки, так і звичайну воду. Щоб це перевірити, частина палива зливається в прозору ємність, після чого необхідно дати рідини відстоятися.

Вода важче бензину і осідає на дно. Якщо вийшло саме так, тоді проблема виявлена. Для вирішення часто буде досить розбавити вже наявне пальне якісним пальним, після чого двигун зазвичай вдається завести.

Однак це спрацьовує не завжди. Не виключені випадки, коли наявний в баку запас неякісного палива знадобиться повністю зливати, після чого проводиться ретельна очистка та промивка системи харчування.

Порада

Якщо ж несправність виявляється на дизельному двигуні, тоді проблеми з пальним можуть привести до більш серйозних наслідків. Наприклад, якщо дизель заводиться і глохне взимку, тоді причиною може бути запарафінізіровавшаяся і замерзла солярка. В цьому випадку дизельне паливо потрібно відігрівати, прочищати фільтри і т.д.

Набагато гірше, якщо в бак дизельного автомобіля завдяки випадку потрапив бензин. У подібній ситуації існує великий ризик серйозних пошкоджень і виходу з ладу дорогої паливної апаратури дизельного двигуна (ТНВД, форсунки).

  • Наступною причиною того, що двигун заводиться, працює і глухне, може бути акумулятор. Справа в тому, що багато систем і виконавчі пристрої для нормальної роботи потребують достатньої заряді АКБ.

Йдеться про паливному насосі і системі запалювання, які споживають електрику від акумулятора не тільки в момент запуску, але і після того, як мотор почав свою роботу. Як правило, якщо справний стартер насилу крутить двигун, тоді це вказує на сильний розряд АКБ.

  • Ще одним елементом, на який варто звернути увагу в разі різкої зупинки ДВС після запуску, є паливний насос. На сучасних інжекторних авто бензонасос розташований в паливному баку.

Для того щоб перевірити його роботу, необхідно повернути ключ у замку, включити запалювання і уважно прислухатися. У перші секунди після повороту ключа повинен бути чутний характерний легкий гул-дзижчання. Цей звук триває кілька секунд, вказуючи на те, що бензонасос почав роботу і створює тиск в системі живлення.

Якщо такого звуку не чути, тоді необхідно визначити причину, по якій бензонасос не качає бензин. Вийти з ладу може сам моторчик насоса, реле бензонасоса, запобіжники та інші елементи електричного кола. Ще додамо, що ЕБУ може відключати живлення на насос, якщо датчик коленвала не подає сигнал.

Також важливо враховувати, що на бензонасосі може засмітитися сіточка-фільтр. Для точної діагностики бажано проміряти тиск палива в паливній рейці за допомогою манометра.

Ще частою причиною може бути і паливний фільтр. Якщо він забруднений, тоді зниження пропускної здатності призводить до того, що насос не може прокачати бензин в належному обсязі для нормальної роботи мотора. В результаті агрегат глухне після запуску.

  • Якщо пальне в системі є і тиск нормальний, тоді проблема може бути пов’язана з системою запалювання. Найчастіше з ладу виходять свічки і свічкові високовольтні дроти. Для проводів характерною ознакою є те, що двигун глухне після миття або у вологу погоду.

Так чи інакше, необхідно викрутити свічки, почистити елементи, перевірити їх на іскру. Якщо свічки запалювання давно не змінювалися, тоді краще відразу встановити новий комплект. Що стосується бронепровода, їх також потрібно перевірити на працездатність і замінити при такій необхідності. Паралельно на деяких авто потрібно перевірити і кут випередження запалювання.

  • Синхронна робота клапанного механізму може бути порушена через те, що ремінь або ланцюг ГРМ можуть бути неправильно встановлені, розтягуються, зношуються і здатні перескочити на шківах. В результаті відкриття і закриття впускних і випускних клапанів не відповідає тактам роботи двигуна.

В цьому випадку для усунення проблеми необхідно перевірити зазначені елементи, виставити ремінь ГРМ по мітках і виконати інші необхідні процедури.

  • Збої в роботі ЕБУ зустрічаються рідше, проте також не слід виключати такої можливості. Додаткової уваги заслуговують випадки, коли контролер перепрошивати, виконувався чіп-тюнінг, або на автомобіль встановлювалося ГБО.

Що стосується різних датчиків, увагу слід також приділити ДМРВ і ДПДЗ, а також кисневого датчика в випускний системі (лямбда-зонду). Якщо на приладовій панелі горить «чек» під час короткочасного запуску ДВС або ж ніяких ознак неполадок не видно, все одно необхідно виконати комп’ютерну діагностику двигуна.

Вказану діагностику можна зробити самому. Для цього знадобитися адаптер в діагностичний роз’єм OBD2, який дозволить вважати коди помилок і відобразить отриману інформацію на екрані планшета, ноутбука або смартфона.

Що в підсумку

Як видно, існує досить багато причин, за якими двигун починає працювати і глухне після запуску. При цьому більшість з них зазвичай пов’язані з паливною системою, системою запалювання і системою електронного управління.

Також важливо враховувати, що залягання поршневих кілець може привести до певних труднощів під час запуску і до зупинки мотора вже після початку роботи. Рідше проблема виникає в зв’язку зі значним загальним зносом двигуна.

В такому випадку доречно говорити про низьку компресії по циліндрах через те, що двигун відпрацював свій ресурс (зношені стінки циліндрів, кільця і ​​т.д.), тобто агрегат потребує капітального ремонту. Компресію можна виміряти на СТО або самому за допомогою компрессометра.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…