Сьогодні притягли одного зі старих клієнтів на Пріорі, як з’ясувалося заклинило помпа порвала ремінь і як наслідок загнулася клапана.

Але прогрес на АвтоВАЗі не стоїть на місці і якщо на двигунах десятого сімейства просто гнуло клапана, то на пріоровскій 126-их ще й шатуни втрачають центрування і, якщо їх не поміняти велика ймовірність того що двигун почне їсти масло і відповідно ваші гроші. Слава конструкторам АвтоВАЗу!

Але немає зле без добра, є комплекти поршнів на 126-е мотори з проточками що не гнуть клапана. У даній статті ми опишемо процедуру ремонту головки блоку циліндрів, після обриву ременя ГРМ, а так само заміну поршневої. Зняття і установка ременя ГРМ описано в цій статті, тому на ній докладно зупинятися не будемо.

Для виконання даної процедури наявність динамометричних ключів обов’язково!

починаємо розбирати

Для початку зливаємо масло і антифриз. Знімаємо захисну кришку, повітряний фільтр з патрубками, від’єднуємо роз’єми котушок запалювання, тросик газу і дросельний вузол.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Знімаємо корпус термостата і попутно від’єднуємо всі ліпші роз’єми і патрубки. Всю заважає нам проводку прибираємо в сторону акумулятора.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Знімаємо генератор. Відкручуємо вісім гайок на тринадцять тримають впускний колектор і знімаємо його. Відвертаємо все болти кріплять клапанну кришку, а так само бічну опору двигуна.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Відкручуємо вісім гайок і знімаємо випускний колектор.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Знімаємо ремінь ГРМ, шківи распредвалов і помпу.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

У три проходи, щоб не деформувати деталь, спочатку послаблюємо, а потім відкручуємо двадцять болтів корпусу підшипників распредвалов, головка на вісім. Обов’язково в послідовності вказаній на фотографії.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Знімаємо корпус підшипників. Знімаємо розподілвали, на распредвали впускних клапанів є відмітний бортик.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Так само в кілька проходів спочатку послаблюємо, а за тим відкручуємо десять болтів кріплення ГБЦ. Обов’язково в послідовності вказаній на фотографії.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Знімаємо головку блоку циліндрів. Всі шістнадцять клапанів в заміну.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

ремонт ГБЦ

Все гидрокомпенсатори маркуємо цифрами за допомогою звичайного канцелярського штриха і прибираємо подалі. Витягнути їх допоможе звичайний магніт.

Рассухаріваем клапана і знімаємо маслос’емниє ковпачки (сальники клапанів), клапана в металобрухт, сальники в сміття. Вичищаємо всі канали. Головку відвозимо на шліфування, про всяк випадок.

Промивши після шліфування ще раз гасом і продув повітрям починаємо збирати.

Свіжокупленими клапана розставляємо в послідовності, в якій вони будуть стояти в ГБЦ і по черзі починаємо притирати. Стрижень клапана змащуємо чистим маслом, а на кромку наносимо притирочную пасту.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Вставляємо клапан на своє місце і одягаємо на стрижень клапана пристосування для притирання клапанів. У магазинах продається пристосування для ручної притирання, але оскільки на дворі двадцять перше століття механізіруем процес. Беремо старий клапан і відрізаємо від нього стрижень, на нього підбираємо гумову трубку такого діаметру, що б одягалася з натягом.

Стрижень в реверсивну дриль, один кінець трубки на нього, інший на притираються клапан. На малих обертах починаємо притирати клапан, постійно змінюємо напрямок обертання і періодично то притискаємо його до сідла то послаблюємо зусилля. В середньому на клапан йде секунд двадцять. Виймаємо його і протираємо.

Клапан вважається притертими якщо на фаске з’явилася рівномірна сіра смужка завширшки не менше 1,5 мм.

  • Така ж смужка повинна з’явиться на сідлі клапана.

Відео притирання клапанів вручну

Для шістнадцяти клапанної головки все те ж саме тільки клапанів в два рази більше.

Після притирання все клапана і сідла ретельно протираємо і промиваємо гасом, щоб видалити залишки притирочное пасти. Перевіряємо на герметичність. Закручуємо старі свічки і ставимо все клапана на місце. Наливаємо гас і чекаємо три хвилини, якщо гас не втік все добре, в іншому випадку перетираємо клапана на цьому циліндрі.

  1. Нам довелося перетерти ще раз чотири клапана, після чого гас перестав тікати.
  2. Набиваємо нові сальники клапанів.

Вставляємо клапана на місце і засухаріваем. Перед цим стрижні клапанів змащуємо чистим маслом. Змастивши чистим маслом ставимо на місце гидрокомпенсатори і накривши чистою тканиною прибираємо головку з очей геть. З ГБЦ закінчили.

Переходимо до блоку циліндрів

Знімаємо піддон. Повертаючи колінвал як нам зручно відкручуємо по два болта на кожній кришки шатуна. Використовуємо для цього головку TORX E10.

Поршня разом з шатунами виймаємо. Для цього знизу дерев’яною ручкою молотка впираємося в шатун і злегка постукуючи вибиваємо його наверх. Знімаємо старі вкладиші і по маркування на них купуємо такого ж розміру нові.

Ось ще один камінь в город АвтоВАЗу, машина у власника з салону і в мотор не разу не лазили, але три поршня були групи «В» а один «С». Виходить, що на заводі один циліндр трохи переточити і просто сунули туди збільшений поршень, немає слів.

Зверніть увагу

Варіантів немає, беремо групу «С», що не точити же мотор через це. Корінні вкладиші так само чіпати не будемо.

Купуємо нову поршневу групу, не гнуться клапана, шатуни і шатунні вкладиші.

Усуваємо поздовжній люфт коленвала

На даному моторі він був помічений. Що б усунути його замінимо наполегливі півкільця. У наявність є стандартні і ремонтні розміри. Беремо перший ремонтний розмір, якщо будуть туго заходити трохи сошліфуем. Відкручуємо середній корінний підшипник і акуратно штовхнувши викруткою зрушуємо півкільця. Мітка на ньому вигляді трьох зарубок, зображена нижче.

Коли півкільце трохи вийшло провертає коленвал, він виштовхне його. Півкільця двох видів спереду біле і жовте ззаду, канавки на них повинні дивитися в бік щік клонували.

Ставимо як знімали нові півкільця, якщо вони заходять з великим зусиллям можна їх трохи шлифануть на дрібному абразивному бруску, тільки не з боку канавок. Перевіряємо люфт. Затягуємо корінний підшипник моментом 8 кгс * м.

збираємо поршневу

Зверху на поршні вибита стрілка, вона повинна бути спрямована до передньої частини двигуна. А на шатуне є мітки, які повинні дивитися в свою чергу так само. Не переплутайте!

Вставляємо одне стопорне кільце в паз на поршні. Вставляємо шатун в поршень і змастивши свій і поршневий палець маслом вставляємо його на своє місце. Вставляємо другу стопорне кільце.

Дана операція хоч і здається простою, але помучитися доведеться.

Оглядаємо зібрану конструкцію все стопорні кільця повинні бути чітко в своїх канавках, в іншому випадку вискочив кільце на працюючому двигуні може накоїти чимало лиха.

Після складання потрібно відламати кришку шатунного підшипника, оскільки шатун виконаний у вигляді одного цілого. На наших машинах так. Для початку викручуємо болти.

Вставляємо в тески шатун на рівень мітки показаної на малюнку чорною стрілкою і злегка його затискаємо, потім легким рухом руки відламує. У перший раз дуже страшно.

Приставляє кришку на місце і закручуємо болти, щоб в подальшому не переплутати.

Перевіряємо тепловий зазор в поршневих кільцях

Розкладаємо кожен комплект кілець до кожного циліндра. Надалі місцями їх не змінюємо. По черзі кожне кільце засовуємо в свій циліндр і трохи проштовхує його поршнем приблизно на середину.

  • Щупами заміряємо зазор.
  • Номінальний зазор:
  • Верхнє компресійне кільце 0.04 – 0,075
  • Нижнє компресійне кільце 0,03 – 0,065
  • Маслос’емноє 0,02 – 0,055

Максимальний зазор для все 0,15. Але це пахне вже расточкой.

Встановлюємо нові кільця

Спочатку встановлюємо розтискних пружину маслос’емного кільця, потім саме кільце. Замок маслос’емного кільця повинен дивитися в протилежну сторону замку пружини.

Після встановлюємо нижню компрессионное і нарешті верхнє компресійне кільце. На кільцях обов’язково вибито напис «ТОР», вона повинна дивитися вгору.

Кільця в канавках поршня повинні обов’язково легко обертатися.

збірка двигуна

Протираємо чистою ганчіркою шийки коленвала, дзеркало циліндрів і посадочні місця шатунних вкладишів, їх речі можна і знежирити. Вкладаємо нові вкладиші в шатун і кришку, так що б вусики вкладишів увійшли в пази.

Змащуємо чистим маслом вкладиші, шийки коленвала і циліндри. Розгортаємо поршневі кільця замками так як показано на малюнку, кут між ними повинен складати 120 градусів.

Одягаємо на поршень оправлення для стиснення кілець, попередньо змастивши її зсередини щирим маслом. Не забуваючи про напрямок, стрілка на поршні повинна бути спрямована до передньої частини двигуна, ставимо його в свій циліндр.

важливо

Колінвал провертає таким чином, щоб шатунная шийка була в самому низу. Акуратно постукуючи дерев’яною ручкою молотка проштовхує поршень в циліндр.

Знімаємо оправлення і штовхаємо поршень вниз до моменту, коли шатун сяде на колінвал. Знизу ставимо кришку шатунного підшипника, пам’ятаємо про мітки. Затягуємо болти кріплення кришки шатуна моментом 5 кгс * м.

Теж повторюємо з усіма іншими циліндрами.

Ставимо на місце все що зняли знизу. Зверху продуваємо і очищаємо отвори під болти кріплення ГБЦ. Ставимо нову прокладку ГБЦ і саму головку. Змащуємо болти тонким шаром масла, головне без фанатизму. Болти затягуємо в кілька проходів в порядку зворотному відкручування, дивись фото на початку статті. Послідовність затягування наступна:

  1. спочатку все затягуємо моментом 2 кгс * м
  2. потім все затягуємо моментом 7 – 8 кгс * м
  3. доворачивать на 90 градусів
  4. ще раз повертають на 90 градусів

Ставимо гидрокомпенсатори, розподільні вали і кришку підшипників распредвала. Всі поверхні, що труться змащуємо чистим маслом. Перед установкою кришки підшипників распредвала змащуємо тонким шаром герметика периметр і обідки навколо свічкових колодязів. Затягуємо болти кришки підшипників, в порядку зворотному розкрутки, моментом 2 кгс * м, дивись фото на початку.

Ну і далі встановлюємо всі деталі в порядку зворотному зняттю. Заливаємо все рідини і заводимо, завестися може не відразу, це нормально. При першому запуску диміти буде добре, поки не обгорить масло на циліндрах, дивимося що б згасла лампа тиску масла. Даємо попрацювати хвилину і глушимо, дивимося раптом десь що потекло.

Заводимо ще кілька разів постійно збільшуючи інтервал роботи, доводимо до робочий температури, постійно перевіряючи масло і антифриз, так само звертаємо увагу на те що б не з’явилися сторонні шуми. Даємо відпочити годинку і знову на холостий хід десь на годинку, постійно контролюємо температуру.

Ну а далі обкатка якщо точили, якщо немає, то можна їхати тільки першу тисячу кілометрів намагатися не піднімати обороти вище 3000 ну і не тягати на буксирі.

Удачі на дорогах. Ні цвяха, ні жезла.

Обрив ГРМ ременя на Пріорі: наслідки

Власники автомобіля Лада Пріора на власному досвіді вже відчули, що може статися з двигуном даного авто в разі обриву ременя ГРМ. Також це стосується і власників Калин, на яких з встановлено пріоровскій мотори.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Якщо ваш автомобіль ВАЗ 21126 оснащений шестнадцатіклапанним полум’яним мотором в 1,6 літрів, то в такому випадку слід бути гранично уважним, і час від часу стежити за ременем. І навіть якщо обрив ГРМ – ременя на Пріорі не відбудеться, а він просто перестрибне на один зубець, то пошкодження поршнів і клапанів не уникнути.

За найкращими прогнозами погнуться тільки клапана, а найгірший результат – розбиті поршні, пошкоджена головка циліндрів і блок циліндрів.

Справа в тому, що нинішні поршні – далеко не ті, які випускалися на моделях ВАЗ 2112 з 1,5 – літровим двигуном. Конструктори в гонитві за потужністю зробили поршень настільки тонким, що при порушенні такту він зустрічається з клапаном і розсипається на кілька дрібних шматочків. Далі слід осипання залишків поршня в піддон.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Страждають при цьому не тільки поршні, дістається також і гільзах циліндрів, які, найімовірніше, доведеться теж міняти.

Заміна проводиться за численність задирів на дзеркалі гільзи. Плюс до всього заміні підлягають поршні з кільцями, ремінь ГРМ з роликами і прокладки для всього двигуна. Неважко порахувати, у що може вилитися подібний ремонт.

Багато хто думає, що в ГРМ Пріора обрив ременя особисто його не торкнеться, але як показує практика, від таких ситуацій не застрахований ніхто, навіть якщо з дня на день стежити за станом ременя ГРМ. Але щоб розібратися, чому відбувається у Пріора обрив ременя ГРМ, слід з’ясувати, навіщо такий елемент взагалі потрібен в системі?

Навіщо потрібен ремінь ГРМ?

  • Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів
  • На всіх більш-менш сучасних автомобілях, які оснащені двигуном внутрішнього згоряння, давно знайшла застосування спеціальна система газорозподілу. Така система може включати:
  • – Газорозподільний вал;
  • – Штоки, передають зворотно-поступальні рухи клапанів від ГРВ;
  • – Клапана (вони бувають впускні і випускні, причому на кожному циліндрі);
  • – Ремінь ГРМ, ланцюг, групу шісток.
  • Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Принцип дії чотиритактного двигуна сконструйований таким чином, що під час його роботи всередині повинні по черзі і в суворій послідовності відкриватися і закриватися в кожному циліндрі клапана. Так ось, щоб цей процес відбувався успішно, повинен обертатися газорозподільний вал.

Крутний момент на розподільний вал передається безпосередньо від колінчастого вала, а в якості передавального пристрою при цьому може служити той же ремінь ГРМ, особлива ланцюг або набір шестерень. Нові автомобілі, в тому числі і Пріора, часто оснащуються саме ременями (причина в тому, що він легкий і не створює шум при роботі двигуна).

Обрив ременя ГРМ

  1. Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів
  2. А тепер поговоримо про ті неприємності, які можуть спіткати господаря Пріори (у двигуна даного авто ремінь ГРМ можна порівнювати з «голкою в яйці», зламавши яку, можна погубити Кощія Безсмертного).
  3. Коли відбувається обрив ременя ГРМ на Пріорі, наслідки можуть бути дуже сумними, оскільки вся газорозподільна система зупиняється – клапана завмирають буквально в різних положеннях і прекрасно, якщо ці самі клапана не досягнуть поршня, коли той буде підніматися вгору.

Часто ж відбувається найнебезпечніша річ – сильний удар поршня по клапану. При цьому викривлення клапана – далеко не вся біда. Найчастіше порушується поршень, а разом з ним весь газорозподільний механізм. Коли відбувається у Пріора обрив ГРМ, може вийти з ладу практично весь двигун і надалі на його відновлення будуть витрачені хороші вкладення.

Обрив ременя ГРМ на Пріорі: фізика процесу

  • Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів
  • Отже, щоб уявити, що відбувається під час обриву ременя газорозподільного механізму, необхідно хоч трохи вникнути в суть самого процесу.
  • При обриві ременя ГРМ респредвали стопоряться в такому положенні і в тій точці, в якій вони здійснювали такт в момент обриву ременя, а колінчастий вал за законом інерції продовжує обертатися (маховик його обертає – і вже не настільки важливо – на передачу це сталося чи ні, автомобіль набрав більших обертів або рухався на низьких) і поршні з величезною силою б’ють по клапанів – причому не по всіх, звичайно, а саме за тими – які перебували в той момент відкритими.

Далі фізика процесу гранично проста – клапана просто згинаються. Зустрічаються випадки, коли пробиває ними і поршень, але, на щастя, таке явище відбувається не так часто.

Причини обриву ременя ГРМ

Обрив ременя, як і обрив шатуна на Пріорі, передують деякі причини. Вони можуть бути самими різними, але зводяться зазвичай до наступних причин:

1. Обрив може відбутися просто від старості самого ременя або його виключно поганої якості (патьоки масла з-під сальників або гострі краї шестерень валів).

  1. 2. заклинює помпа (зустрічається дуже часто);
  2. 3. заклинює ролики або відгвинчується натяжна ролик;
  3. 4. клин також один або кілька розподілвалів (наприклад, через поломку одного з розподілвалів – але тут наслідки істотно інші);

5. Повністю заклинює колінвал (ажур повний, але ніхто не зможе гарантувати те, що ремінь при цьому порветься).

Догляд за ременем

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Щоб не виникало причин, що сприяють у Пріора ГРМ – обрив, за цим вузлом конструктори радять доглядати, адже уникнути розриву ременя і всіх подальших неприємностей можна тільки якщо постійно доглядати і стежити за своїм автомобілем. Найголовніше, що необхідно знати – це пробіг Пріори.

Виробник гарантує, що ресурс роботи ременя ГРМ становить приблизно 200 тис. Км., І тільки після досягнення цього пробігу його потрібно міняти.

Але досвід показує, що неприємність може застати і значно раніше, а пояснити це можна тим, що кожен окремий двигун може оснащуватися ременями різного виробника.

В одному випадку може бути ремінь китайського виробництва, а в іншому, наприклад, польський.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

З цієї причини потрібно прислухатися до звуку роботи двигуна вже буквально при досягненні пробігу в 100 тис. Кілометрів.

Якщо будуть раптово чутні сторонні звуки: підозрілий «шелест», то необхідно негайно звертатися в сервіс для діагностики.

Якщо працівники сервісу запропонують провести заміну ременя ГРМ, то скупитися не варто, так як несправність може спричинити вкрай небажані наслідки.

Хочется отметить тот факт, обрыв ремня ГРМ на Приоре 16 клапанов происходит чаще, чем у восьмиклапанного двигателя.

Объясняется это тем, что в головке 16–ти клапанного двигателя клапана выдвигаются немного дальше, чем у 8-ми клапанного и при этом увеличивается риск встречи поршня с клапаном.

Конечно, можно произвести замену 16-ти клапанной головки на 8-ми клапанную и позабыть о неприятности, но тогда владелец автомобиля лишится порядка 20-ти «лошадок».

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Який б не була причина такої неприємності, як обрив ременя ГРМ у Пріори, господар автомобіля завжди повинен знати – елементарний догляд за технікою, своєчасна зміна витратних матеріалів газорозподільного механізму і здоровий глузд будуть завжди сприяти тому, що Ваш автомобіль в будь-якій ситуації завжди залишиться робочим. Адже задоволення від управління справної технікою – неоціненна плата за проявлену турботу про автомобіль.

Гніт чи клапана на Пріорі?

Не так давно, до мене на автоблог прийшли два листи, обидва листи про двигуни Лада Пріора, а саме про клапана.

Перший лист: «Здрастуйте. У мене таке питання – рік тому купив Пріору, була далека поїздка і в дорозі порвався ремінь ГРМ, погнуло більшу частину клапанів.

Винайняв евакуатор і відтягнув машину на офіційну станцію. Там подивилися і сказали, що нічого вони оплачувати не будуть, ні ремонт, ні евакуатор.

І сказали, що це я сам винен! Офігєть! Як я можу вплинути на ремінь ГРМ? І як треба їздити, щоб він не порвався? Андрій »

Другий лист: «Доброго времени суток, хотів би дізнатися на яких пріорах НЕ гніт клапана? Заранее спасибо, Казбек »

Як бачите питання практично з однієї теми. Давайте сьогодні подумаємо, гніт чи клапана на Пріорі і якщо обірвався ремінь і погнуло клапана, хто тут винен? Читайте далі …

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Для початку я відповім на друге запитання, той що задав Казбек – На яких Пріора не гне клапана?

На жаль, Казбек, зараз на всіх Пріора гніт клапана. Я маю на увазі нові автомобілі. Який би ви не купили зараз, практично на будь-якому двигуні, при обриві ременя ГРМ буде гнути клапана. Така конструкція нічого не зробити! Можете почитати статтю – чому гніт клапана, при обриві ГРМ, а сьогодні так, поясню «на пальцях».

Перші двигуни ВАЗ 2110 (двигуни для переднього приводу, не плутати з двигунами для заднього приводу), мали обсяг 1,5 літра, пізніше 1,6 літра мали вісім клапанів і один распредвал.

Такі двигуни не гнули клапана, тому як поршні і клапана не зустрічалися в мертвій точці. Потім двигуни дуже сильно еволюціонували, з’явилися перші 16 клапанні двигуни (2 распредвала), зроблено це було для збільшення потужності, зі звичних 76 л.

с. двигун почав розвивати 92 к.с., при тому ж обсязі в 1,5 літра.

Але тут з’явилася перша проблема, яка відлякала тоді покупців, і породила чутки про ненадійність 16 клапанних двигунів. Вся справа в тому, що при обриві ременя ГРМ, в мертвій точці клапана зустрічалися з поршнями, і все – дорогий ремонт! Міняємо клапана, іноді навіть поршні пробивало, так що доводилося міняти і їх.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Наш обиватель, м’яко сказати побоювався 16 клапанного двигуна! Потім конструктори АвтоВАЗ, допрацювали 16 клапанний двигун, перші допрацьовані зразки пішли на перші ВАЗ 2112, а двигун отримав абревіатуру 124.

Вся відмінність цього двигуна крилися в оновленій поршневий групі. Поршні отримали «проточки», або як ще називають «виїмки», вони надійно захищали від обриву ременя ГРМ.

ВАЗ 2112 з двигуном 124, став дуже надійним і потужним автомобілем.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

АЛЕ 10 – е сімейство автомобілів зняли з виробництва і почали випускати оновлене сімейство, так почалися продажі Лада Пріора (яка зараз зазнала – невеликі зміни).

Двигуни цього сімейства, також зазнали змін, в основному це данина екології, а також підвищення потужності двигуна. Потрібно відзначити, що всі 16 клапанні двигуни які зараз встановлюються на ВАЗ, не тільки на Пріору, та й на Калину і Гранту – все гнуть клапана.

Тобто якщо у вас обірвався ремінь ГРМ, то клапана неминуче зустрінуться з поршнями двигуна.

Исключение было! Это первые восьмиклапанные двигатели — на них не гнуло при обрыве ремня ГРМ, но сейчас эти двигатели также сняли с производства, сейчас новые восьмиклапанные двигатели (увеличенной мощности), также гнут клапана (с 2011 года ставились 8 клапанные с маркировкой – 21114 — не гнули, сейчас 8 клапанные 21116 – эти гнут).

Если подвести предварительный итог в статье – гнет ли клапана на Приоре? Однозначно ДА! Ремень ГРМ — это одно из многих уязвимых мест! Вам постоянно нужно следить за его состоянием, нет ли на нем трещин и сколов, нет ли на нем ниток и т.д. Помните, если ремень ГРМ порвется на Приоре, то дорогостоящий ремонт вам обеспечен!

Звичайно, можна поставити 124 поршневу групу на Пріору, але подумайте, скільки це коштує! Потрібно зняти стару поршневу групу (а це зняття двигуна з автомобіля, розбір двигуна, слив-заміна масла, зняття клонували, зняття поршнів і шатунів і т.

Порада

д.), плюс вартість нової поршневої групи! Думаю ціна в офіційного дилера буде тисяч в 30 – 50 рублів! Та й як це відіб’ється на гарантії? І взагалі вам це треба? Легше додати грошей і купити щось нормальне той же KIA RIO або Chevrolet Aveo.

Так що сильно думайте, Казбек, адже якщо чесно покласти руку на серце, ремені ГРМ, навіть заводські не ходять довго!

Тепер ваше запитання Андрію! Скажу вам так, вас просто розводять, на жаль у більшості дилерів АвтоВАЗ це норма, сам пам’ятаю коли у мене був мій ВАЗ 2114, та й у багатьох друзів …….

Політика партії така – головне продати машину, що буде далі не наша турбота! Тому багато хто відмовляється від гарантійного ТО на ВАЗ, «бабло» деруть, але нічого не роблять! Дуже рідко зустрічав власників ВАЗ, які проходили всі ТО до кінця, я маю на увазі на протязі всього терміну гарантії, як правило, багато хто йде вже після першого – третього ТО.

Звичайно, я вже не їжджу на ВАЗ років так 7 – 8, але думаю навряд чи щось змінилося!

Та й правильно ви написали – «що потрібно робити з новим автомобілем, щоб у нього порвався ремінь ГРМ» – якщо тільки самому його розрізати! Пам’ятаю у мене був FORD FUSION, так там ремінь ГРМ, рідний, проходив 155 000 кілометрів! Його замінили, поставили знову рідний (купували у офіційного дилера), майстер який міняв сказав, що старий міг ще проходити тисяч 10 кілометрів! Правда мій Ford був німецької збірки, ось і думайте, наскільки ми відстали від тих же німців! МИ можемо тільки мільярди платників податків в АвтоВАЗ вливати, невідомо куди, а вони навіть ремінь нормальний не можуть винайти !!! Якось так! Тому для себе, я все вже давно вирішив, є практично за такою ж ціною, багато бюджетних іномарок, які набагато якісніше, ніж наш АвтоВАЗ! Будете просто їздити і отримувати задоволення, а не думати коли і що відвалиться!

Судіться Андрій, ви тут у всьому праві, якщо тільки ви самі не лізли в ремінь ГРМ (різали, регулювали і т.д.).

Почніть з претензії в трьох примірниках (написаних власноручно), одна вам, інша в салон дилера і третя в суд, і нехай дилер вам всюди проставить візу про отримання (на всіх трьох заявах), потім йдіть в незалежну експертизу і далі суд! Звичайно дуже клопітно все це, але це того варто.

Ось як би і все! Думаю, я відповів вам на ваші питання. Читайте наш автоблог

Загинає чи клапана на Пріоре- теорія і практика вирішення проблеми

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

мотор автомобіля

Перші автомобілі ВАЗ 2110 випускалися з 8-клапанним мотором, об’ємом в 1,5 л., А пізніше і з 1,6 л. На подібних агрегатах при обриві ременя ГРМ, клапани не гнуло. Пояснюється це їх відсутністю в поршні. У десятому поколінні з’явилися машини ВАЗ 2112 з 16-клапанів двигуном і обсягом в 1,5 л.

З випуском цієї моделі багато автовласників почали стикатися з проблемою, коли гніт клапана на Пріорі. Конструкція нового мотора змінилася. За рахунок 16-клапанної головки потужність даного агрегату збільшилася з 76 к.с. до 92 к.с. Однак велика проблема такого мотора – 21126 гніт клапана на Пріорі.

В результаті автомобіль потребує капітального ремонту.

Причиною, через яку погнуло клапана в Ладі Пріора, є відсутність в моторі 1,5 з 16-клапанами поршня спеціальних виїмок. Через це при обриві ременя поршні б’ють по клапанів, останні загинаються.

Трохи пізніше на Priora почали встановлювати 16-клапанні двигуни об’ємом в 1,6 л. Конструкція даних моторів практично не відрізняється від колишніх з об’ємом в 1,5 л. Основна різниця полягає в тому, що в новому двигуні поршні оснащені виїмками.

При обриві ременя ГРМ поршні не зустрічаються з клапанами, і двигун не гне клапана на Пріорі.

Сучасний мотор від АвтоВАЗу представлений у вигляді 16-клапанного агрегату, який відрізняється від колишніх аналогів своєю надійністю і безпекою, для нього загнуті клапана не характерні. Однак помилкова думка більшості автолюбителів пов’язано з тим, що на оновленій Пріорі гніт клапана двигун в рідкісних випадках.

Пояснюється це тим, що даний автомобіль оснащений 16-клапанним мотором об’ємом в 1,6 л. Практика показала, що при обриві ременя ГРМ на Ладі, поршні гніт клапана при їх зустрічі. Ремонт двигуна даного типу коштує дорожче, ніж на «12» аналогах. Імовірність розриву ременя на Пріорі низька, так як він практично в два рази ширше, ніж на «12» моторах.

При використанні бракованого ременя, питання «загинає чи клапана на Пріорі?» виникатиме і далі.

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Клапана для мотора

Порівнюючи двигуни Priora і Калини, автомеханіки стверджують, що зі схожою проблемою стикаються власники другого авто. Тому рекомендується регулярно стежити за станом ременя ГРМ. Деяких автолюбителів хвилює питання, гніт чи клапана в разі, якщо на порушених є великий шар нагару.

Подібні поломки зустрічаються і в таких моторах. Тому власникам будь-якого виду транспортного засобу слід регулярно стежити за станом ременя ГРМ, перевіряючи його на наявність тріщин, сколів, ниток і відшарувань. Дані ознаки сигналізують про те, що ремінь ГРМ потрібно негайно міняти.

В іншому випадку питання «гніт чи клапана двигун на Пріорі?» не буде вирішено.

Двигун 21126 1.6 16 клапанів

Гніт чи клапана на Пріорі 1.6 16 клапанів?  Розбір моменту з усіх ракурсів

Характеристики двигуна 21126 1.6 16V

Марка двигуна 21126
роки випуску 2007 Н.В.
Матеріал блоку циліндрів чавун
Система харчування інжектор
Тип рядний
кількість циліндрів 4
Клапанів на циліндр 4
Хід поршня, мм 75.6
Діаметр циліндра, мм 82
Ступінь стиснення 11
Об’єм двигуна, куб.см 1597
Потужність двигуна, к.с. / об.хв 98/5600
Крутний момент, Нм / об.мин 145/4000
паливо 95
Витрата палива, л / 100 км
– місто
– траса
– змішаний
9.8
5.4
7.2
Витрата масла, гр. / 1000 км 50г на 1000
Масло в двигун 5W-30
5W-40
10W-40
15W40
Скільки масла в двигуні 3.5
Заміна масла проводиться, км 10000
Ресурс двигуна, тис. Км
– за даними заводу
– на практиці
200
200
двигун встановлювався Лада Калина
Лада Пріора
Лада Гранта
Лада Калина 2
ВАЗ 2114 Супер Авто (211440-26)

Несправності і ремонт двигуна Пріора 21126
Двигун 21126 це продовження десяточний мотора ВАЗ 21124, але вже з полегшеною на 39% ШПГ виробництва Federal Mogul, лунки під клапани стали менше, інший ремінь приводу ГРМ з автоматичним натяжителем, завдяки якому вирішена проблема підтягування ременя на 124 блоці .

Сам блок двигуна пріора теж зазнав невеликі зміни, на зразок більш якісної обробки поверхонь, хонінгування циліндрів тепер проводиться відповідно до більш жорсткими вимогами компанії Federal Mogul.

На цьому ж блоці над картером зчеплення розташовується місце з номером двигуна пріора, щоб побачити його, потрібно зняти повітряний фільтр і озброїтися невеликим дзеркалом.
Двигун ВАЗ 21126 1,6 л. інжекторний рядний 4-х циліндровий з верхнім розташуванням розподільних валів, газорозподільний механізм має ремінний привід.

Ресурс мотора 21126 пріора, за даними заводу виробника становить 200 тис. Км, скільки ходить двигун на практиці … як пощастить, в середньому приблизно так і є. Крім того, існує полегшений варіант цього мотора – калина мотор 1.4 ВАЗ 11194, так само спортивний форсований варіант – двигун ВАЗ 21126-77 120 к.с.

Зверніть увагу

З недоліків даного силового агрегату варто відзначити нестійку роботу, втрату потужності, ремінь ГРМ. Причинами нестійкої роботи і відмови запускатися може бути проблеми з тиском палива, порушення роботи ГРМ, несправність датчиків, підсмоктування повітря через шланги, несправність дросельної заслінки.

Втрата потужності може бути пов’язана з низькою компресією в циліндрах через прогоріла прокладки, знос циліндрів, поршневих кілець, прогорание поршнів.
Значний недолік – двигун пріори 21126 гніт клапани. Рішення проблеми – заміна поршнів на безвтиковие.

Проте, пріора мотор на даний момент один з найдосконаліших вітчизняних двигунів, можливо надійність гірше, ніж у 124-го, але мотор так само дуже непоганий і досить потужний для комфортного пересування в місті. У 2013 році вийшла модернізована версія цього мотора, маркування нового двигуна пріори ВАЗ 21127.

Самі основні несправності 126 мотора
Перейдемо до несправностей і недоліків, що робити якщо пріора двигун троїть, іноді промивка форсунок вирішує питання, можливо справа в свічках або в котушці запалювання, але звичайна справа в даному випадку поміряти компресію щоб відкинути проблему прогара клапана. Але найдешевший варіант заїхати в сервіс на діагностику.

Ще одна поширена проблема коли плавають обороти двигуна пріора 21126 і двигун працює нерівно, звичайна хвороба вазовских шеснадцаті клапанников, ваш ДМРВ здох! Чи не здох? Тоді прочищати дросельну заслінку, є ймовірність що вимагає заміни ДПДЗ (датчик положення дросельної заслінки), можливо приїхав РХХ (регулятор холостого ходу).

Що робити якщо машина не прогрівається до робочої температури, можливо проблема в термостаті або занадто сильні морози, тоді доведеться колгоспів картонку на решітку радіатора. З приводу програвав і прогревов, чи потрібно прогрівати двигун? Відповідь: гірше точно не буде, прогрійте 2-3 хвилини і все буде добре.

Повернемося до косяків і проблемам моторів, ваш пріора двигун не заводиться, проблема може бути в акумуляторі, стартер, котушці запалювання, свічках запалювання, бензонасосі, паливному фільтрі або регуляторі тиску палива.
Наступна проблема, шумить і стукає двигун пріори, це зустрічається на всіх двигунах Лада.

Проблема в гідрокомпенсатор, можуть стукати шатунні і корінні підшипники (це вже серйозно) або самі поршні.

важливо

Чи відчуваєте вібрацію в двигуні пріора, справа в проводах високовольтних або в РХХ, можливо форсунки запаскудили.

Тюнінг двигуна Пріори 21126 1,6 16V
Чіп тюнінг двигуна Пріори
Як пустощів можна погратися з спорт прошивками, але явного поліпшення не буде, як правильно піднімати потужність дивимося нижче.

Тюнинг мотора Приоры для города
Ходят легенды, что двигатель Приоры выдает 105, 110 и даже 120 л.

с, а мощность занизили для снижения налога, даже проводились различные замеры в которых авто выдавало подобную мощность… чему верить каждый решает сам, остановимся на показателях заявленных заводом изготовителем.

Итак, как увеличить мощность двигателя приоры, как зарядить ее не прибегая ни к чему особенному, для небольшой прибавки нужно дать мотору свободно дышать. Ставим ресивер, выхлоп 4-2-1, дроссельную заслонку 54-56 мм получаем около 120 л.с.

, что для города вполне себе ничего.
Форсирование двигателя приоры не будет полноценным без спортивных распредвалов, например валики СТИ-3 с вышеописанной конфигурацией обеспечат около 140 л.с. и это будет быстро, отличный городской мотор.

Доработка двигателя приоры идет дальше, пиленая ГБЦ, валы Стольников 9.15 316, легкие клапаны, форсунки 440сс и ваш автомобиль легко выдает уже более 150-160 л.с.

Компрессор на Приору
Альтернативный метод получения подобной мощности – установка компрессора, например самый популярный вариант это Авто Турбо кит на базее ПК-23-1, данный компрессор легко устанавливается на 16 клапанный двигатель приоры, но с понижением степени сжатия. Дальше есть 3 варианта:
1.

Самый популярный, понизить СЖ прокладкой от двенашки, поставить этот компрессор, выхлоп на 51 трубе, форсунки бош 107, устанавливаем и едем на трассу смотреть как машина валит. А машина не очень то и валит… потом бежать продавать компрессор, писать что Автотурбо не едет и все такое… не наш вариант.
2.

Знижуємо СЖ установкою товстої прокладки ГБЦ від 2112, для пітерського нагнеталея в тиском 0,5 бар цього буде достатньо, підбираємо оптимальні узкофазние вали (Нуждин 8.8 абощо), вихлоп 51 труба, форсунки волга BOSCH 107, ресивер і дросельна заслінка стандарт.

Для повного віджимання конфігурації віддаємо ГБЦ на розпил каналів, встановлюємо збільшені легені клапана, це не дорого і дасть додаткову потужність у всьому діапазоні. Все це справа потрібно налаштовувати онлайн! Отримаємо відмінний валить в будь-якому (!) Діапазоні мотор з потужністю понад 150-160л.с.
3.

Знижуємо СЖ заміною поршневої на тюнинговую під турбо, можна поставити перевірену нівовського поршня з калюжею під турбо на шатунах 2110, на такий конфіг можна поставити більш продуктивний компресор, мерседесовській наприклад, дути 1-1,5 бару з потужністю далеко за 200+ к.с . і валити як диявол! )

Порада

Плюсом конфіга є можливість в майбутньому встановити на нього турбіну і задути хоч все 300+ л.с. якщо поршнева НЕ розльоту до біса))

Розточування двигуна Пріори або як збільшити обсяг
Почнемо з того, як не потрібно збільшувати обсяг, приміром буде відомий двигун ВАЗ 21128, не робіть так)).

Один з найпростіших варіантів збільшити обсяг встановити мотокомплект, наприклад СТІ, вибираємо його для нашого блоку 197,1 мм, але не забувайте про косяки 128-го мотора, не поспішайте ставити длинноходной коліно.

Можна піти іншим шляхом і придбати високий блок 199,5 мм пріора, 80 мм колінвал, розточити циліндри до 84мм і шатун 135,1 мм палець 19 мм, це в сумі дасть 1,8 обсяг і без шкоди R / S, мотор можна буде вільно крутити, ставити злі вали і віджимати більше потужності ніж на звичайному 1.6л.

Пріора на дроселях
Для підвищення стабільності роботи движка і відгуку педалі газу ставлять 4 дроселя на впуск. Суть в тому, що кожен циліндр отримує свою дросельну заслінку і завдяки цьому пропадають резонансні коливання повітря між циліндрами. Маємо більш стабільну роботу мотора від низів до верхів.

Самий народний метод це установка 4-х дросельного впуску від Toyota Levin на ВАЗ.

Необхідно придбати: сам вузол, виготовити колектор-перехідник і дудки, додатково до цього потрібен фільтр нулевик, форсунки бош 360сс, ДАТ (датчик абсолютного тиску), регулятор тиску палива, вали широкі (фаза за 300), пиляємо канали ГБЦ 40/35, легкі клапани, пружини опель, жорсткі штовхачі, вихлоп павук 4-2-1 на 51 трубі, а краще на 63 трубі.

У продажу зустрічаються готові комплекти 4-х дросельного впуску, які цілком годяться до використання.
З правильної конфігурацією пріора мотор видає близько 180-200 к.с. і більше. Для виходу за межі 200 к.с. на ваз атмосфері, потрібно брати вали на кшталт СТІ Спорт 8 і розкручувати за 10.000 об / хв, ваш мотор видасть більш 220-230 к.с. і це буде вже зовсім пекельний Драгово корч.

До недоліків дроселів, можна віднести скорочення ресурсу двигуна і це не дивно, адже навіть міські движки на дудках крутяться більш 8000-9000 і більш об / хв, так що постійних поломок і ремонту двигуна 21126 пріора вам не уникнути.

Пріора турбо двигун
Багато існує методів побудови турбо пріор, подивимося міської варіант, як більш пріспосбленний до експлуатації.

Такі варіанти найчастіше будуються на турбіні TD04L, нива поршні з проточками, вали ідеально Стольників 8.9 можна УБА 9.

Зверніть увагу

12 або подібні, форсунки 440сс, 128 ресивер, 56 заслінка, вихлоп на 63 мм трубі. Все це барахло дасть більше 250 к.с.

А що щодо неабиякого валілова? Для побудови таких моторів низ залишаємо той же на посиленому блоці, голова пиляна, вали Нуждин 9.

6 або подібні, жорсткі шпильки від 8 клапанника, насос більше 300 л / год, форсунки плюс-мінус 800сс, турбіну ставимо TD05, вихлоп прямоточний на 63 трубі. Цей набір заліза зможе надути в ваш моторчик пріори 400-420 к.с.

, Для легкої машини вагою трохи більше тонни цього вистачить щоб злетіти в космос)

Двигун Пріора: характеристики, ресурс, ремонт

Модель ВАЗ 2170 отримала кілька силових установок, але найпопулярніший двигун на Пріору – це бензиновий агрегат з 16 клапанами і об’ємом 1,6 літрів.

На різних автомобільних форумах його називають коротко – 126 (номер). Відповідальні водії довго обмірковують, який придбати автомобіль, і двигун в цьому питанні відіграє важливу роль.

Ресурс, робоча температура, ціна нового мотора, розбір – наш огляд відповість на всі ці питання.

Робочий ресурс

Завод-виробник заявляє, що мотор 126 на 16 клапанів може стабільно працювати протягом 200 тисяч кілометрів. Після цієї межі силовій установці потрібен капітальний ремонт.

Але не варто забувати, що АвтоВАЗ – це справжня лотерея, у деяких власників Пріори мотор ловив клин на 2 тисячах.

Але якщо ви дбайливо ставтеся до машини Лада, справно виконуєте ТО і замінюєте пошкоджені компоненти, то можна сміливо розраховувати на ресурс в 150-200 тисяч км пробігу.

На ресурс силової установки впливають безліч факторів, ось деякі з них:

  • Перегрів . Робота двигуна на Пріорі при підвищених температурах помітно скорочує його ресурс. Робоча температура, про яку ми поговоримо в наступному розділі, повинна зберігатися на одному рівні.
  • Паливо . У керівництві по експлуатації зазначено, який бензин необхідно лити в мотор номер 126 на 16 клапанів. Також рекомендується відвідувати тільки перевірені заправки, на яких вам не заллють розбавлене пальне.
  • Моторне масло . Тут все просто – своєчасно міняйте мастильну рідину і купуйте якісні масла, тоді ресурс складе 150-200 тисяч км. Для 16 клапанного агрегату 126 підходить напівсинтетика (рекомендація Лада) і синтетика. Міняти масло необхідно раз на рік або кожні 15 тисяч км пробігу, як бачите, ресурс у рідини не великий.

Робоча температура двигуна

Ресурс ми дізналися, тепер переходимо до іншого важливого показника. Оптимальна робоча температура становить 90-95 ° C. Після 97 ° C мотор номер 126 на 16 клапанів буде трохи «гальмувати», але за правилами температура до 100 ° C вважається нормальною.

Якщо агрегат Лада експлуатується з таким показником, то потрібно бути впевненим, що в цей час працює вентилятор радіатора. Коли приладовій панелі ви бачите показник нижче + 90 ° C, то потрібно приймати – це недогрев.

Зрозуміло, в мороз силової установки потрібно більше часу, щоб температура дісталася до нормальної позначки.

запам’ятовуємо:

  • Робоча температура – 90-95 ° C.
  • Нормальна температура (двигун працює гірше) – 97-110 ° C.
  • Знижена температура – 90 ° C і нижче.

Гніт чи клапана?

Кожен мотор в автомобілі Лада Пріора гніт клапана, стосується це і найпотужнішого агрегату номер 126 на 16. Це вам скажуть в будь-якому сервісному центрі, що займається обслуговуванням вітчизняних авто. Але водіям слід знати, що мотор гніт компоненти не просто так, і якщо дотримуватися правил експлуатації, ви не зіткнетеся з цією проблемою.

Силова установка Лада гніт деталі тільки в тому випадку, якщо порушені регламентні роботи по заміні ременя і інших компонентів газорозподільного механізму (ГРМ).

Мотор гніт клапана в тому випадку, якщо вчасно не були замінені ролики, ремінь або водяна помпа. Коли один з цих елементів ламається, поршні номер 126 зустрічаються з клапанами.

Через таку конструктивну особливість мотор гніт деталі. Рішення проблеми стає капітальний ремонт Лада.

Отже, завдання власника Лада Пріора з двигуном номер 126 на 16 кл полягає у своєчасній перевірці ГРМ.

Стан ременя слід перевіряти кожні 50 тисяч км пробігу (згідно з рекомендаціями заводу – 100 тисяч) – на ньому не повинно бути тріщин, розшарувань, розривів. Якщо вони присутні, ремінь необхідно терміново міняти. Обов’язковий ремонт проходить після 200 тисяч кілометрів.

Роликам і помпі ГРМ номер 126 теж слід приділяти увагу при огляді ременя. Адже двигун гніт деталі навіть при несправних роликах. Іноді ремінь ГРМ і його компоненти зношуються раніше терміну – ви дізнаєтеся про це по вібраціям з моторного відсіку і неприємного скреготу. Двигун номер 126 гніт клапана, тому не забувайте вчасно міняти компоненти ГРМ і проводити ремонт цього вузла.

Скільки коштує двигун №126?

Як виявилося, купити новий агрегат 16 клапанів на Лада Пріора – це дороге задоволення. Сьогодні можна придбати 16 клапанний двигун 1,6 літрів ЄВРО-3 і ЄВРО-4. Перший варіант коштує приблизно 102 тисяч рублів, а другий – 103 тисячі.

Також автомобілістів цікавить, скільки коштує придбати підтриманий агрегат на Лада. Б / У можна придбати навіть за 20 тисяч рублів. Але в якому стані цей агрегат ви зможете дізнатися тільки після повного розбору або поїздки на автомобільний сервіс.

Середня ціна на Б / У становить 50-60 тисяч рублів.

Розбір і ремонт двигуна

Ремонт проводиться за стандартною схемою – знаходимо несправні деталі і замінюємо їх на робочі. В інструкції нижче описаний процес розбору самого агрегату, до цього вам потрібно його демонтувати з Лада Пріора і ретельно очистити від мастила і бруду.

З інструментів нам знадобляться звичайні і накидні ключі, тріскачка з подовжувачем, викрутки, монтування та стенд. Проводити ремонт найкраще в гаражі з хорошим освітленням.

Інструкція

  1. За допомогою 13-го ключа знімаємо кріплення кронштейна. 4 гайки тримають передню опору блоку циліндрів;
  2. Знімаємо кронштейн і переходимо до лівої опори – вона знімається точно за такою ж схемою;Акуратно знімаємо кронштейн з кожного боку
  3. Далі агрегат номер 126 необхідно встановити на стенд;
  4. Після фіксації можна демонтувати кришку насоса, генератор, масляний насос і інші зовнішні вузли;
  5. Залежно від поломки, вже на цьому етапі можна проводити заміну тих чи інших компонентів;
  6. «Десятим» ключем відкручуємо кріплення трубок грубки, які йдуть до корпусу насоса. Після цього трубку можна віднести;
  7. Тепер у нас з’являється доступ до насоса антифризу – відкручуємо його від блоку циліндрів;Відкрутіть головкою на 17 кріплення маховика і демонтуйте його
  8. Після демонтажу насоса разом з прокладання переходимо до кришки заднього сальника коленвала;
  9. Далі знімаємо кронштейн. Перед тим як відкручувати кришку шатуна, необхідно переконатися, що перший поршень знаходиться в нижній мертвій точці;
  10. Проштовхнувши поршень в циліндр, ви зможете отримати поршень разом з шатуном. З інших циліндрів поршні виймаються таким же способом;
  11. При необхідності ви можете провести ремонт поршня, а саме, замінити компрессионное і маслос’емноє кільця разом з розширювачем;
  12. Поршневий палець можна вибити тільки після надійної фіксації поршня. Помістіть його в лещата і нанесіть кілька ударів молотком. Рекомендуємо позначати робочі деталі агрегату, щоб не заплутатися поки проходить ремонт;Демонтувавши підшипники і ліжку, колінчастий вал можна зняти з двигуна
  13. Щоб витягти колінчастий вал, вам буде потрібно демонтувати його підшипники, а потім зняти ліжку. Ремонт та збирання проводяться в зворотному порядку.

Таким чином ви можете повністю розібрати мотор на 16 клапанів і провести ремонт і заміну несправних деталей. Але якщо агрегат гніт клапана, то своїми руками впоратися з несправностями зможе тільки досвідчений механік. У будь-якому випадку, ви дізнаєтеся про те, гніт чи мотор клапани чи ні, вже після демонтажу кришки головок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…