Стаття взята з сайту EJ9. Ім’я та адреса без змін, включаючи підписи до зображень.

Це стаття виключення з EJ9 і EK3, але обійти питання дріфту для розвитку я не міг.

Отже з піною у рота большенство людей кричать що “передньопривідний привід, це не домашинного”, “дрифт на FWD? це просто смішно … FacePalm! “,” передній привід і дрифт речі несумісні “в загальному негативних думок вистачає, досить підійти в тусовку будь-якої спільноти задньопривідних любителів, і задати питання” чи можна дріфтовать на передньому приводі? “. Ви почуєте багато “авторитетних” відповідей. А ось Кейіті Цутія (Keiichi Tsuchiya), легенда дріфтингу з досвідом участі змагання 25 років, вважає що дрифт на передньопривідному автомобілі є. Доводячи це участю в змаганнях на своєму Civic EF на тому ж “Supertouring car championship”, солідному змагання. Звичайно це не його єдина машина, в основному він їздить на легендарних (завдяки йому) Toyota AE86 Sprinter Trueno і Nissan Skyline GT-R.Сегодня я привожу переклад інтерв’ю журналу Honda Tuner,

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Дрифт на передньому приводі? легко! що там на тлі?

Журналіст Honda Tuner: Як ти почав дріфтовать на передньому приводі?

Keisuke Hatakeyama: Коли мені було 20 я займався дрифтингу на Toyota Trueno і Nissan 180s як і більшість дрифтерів. Одного разу вночі я розбив свій автомобіль в мотлох.

У мене не було грошей, і все що я міг собі тоді дозволити це старий 1.3 літровий D13B Civic. Та ще й на автоматі! Я придбав його за 50000 ієн, це близько 500 доларів.

Мені звичайно дуже хотілося займатися улюбленою справою і так я почав дрифтить на Civic EF 4 покоління, з переднім приводом.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Keisuke Hatakeyama, активіст дріфту на передньому приводі

Журналіст Honda Tuner: Тобто ти просто сів в машину і почав дріфтовать на переднеприводном Civic?

Keisuke Hatakeyama: По початку звичайно немає, мені довго довелося тренуватися на авто парковці з дорожніми конусами, прямо як на змаганнях з автокросу (gymkhana, слалому). Я витратив близько 300 шин за рік.

Спочатку я використовував гальмо стоянки (ручник), але пізніше я зміг розгортатися без використання задніх гальм.

Я як і раніше вважаю що це кращий спосіб для практики для дріфтингу для передньопривідного автомобіля типу EF Civic.

Журналіст Honda Tuner: Таких як ти напевно дуже мало?

Keisuke Hatakeyama: Так, після того як я навчився дріфтовать, я став брати участь в змаганнях організованих Японськими журналами типу “Car Boy” і “Option”.

Я зміг виграти на змагання “Car Boy” в класі дріфтингу (Dori-Con). Більшість учасників було на 180S Nissan і AE86Toyota Trueno Gt-Apex (Haci-Roku), і я на своєму Civic.

Я знайшов спонсора для оплати моїх рахунків. З того часу я змінив 8 Honda Civic.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Honda Civic FWD дрифтинг.

Журналіст Honda Tuner: У США і Європі, більшість людей вважають дрифт на передньому приводі збитковим і не правильним, “справжнім” на їхню думку може бути дрифт тільки на задньому приводі, як на Nissan або Toyota. Чи є така думка в Японії?

Keisuke Hatakeyama: Так, але це мене це зовсім не турбує. Я можу конкурувати з хлопцями з заднім приводом, і після це цього всі негативні вигуки швидко згасають.

Журналіст Honda Tuner: У тебе є контракт з Falken Tires (Шини Falken), розкажи як ви зустрілися.

Keisuke Hatakeyama: На 3 роки я зав’язав з дрифтом, що б почати свій бізнес і створити сім’ю. Моя компанія займається установкою і обслуговуванням систем кондиціонування і вентиляції, справи йшли дуже добре.

Тоді я був дуже зав’язаний з бізнесом, і у мене не було вільного часу на дрифтинг. І ось в кінці літа 2004 року я повернувся до дрифтингу. Хто то з Falken Tires, побачили мої виступи на старих відео і знайшли мене.

Саме вони витягли мене з цього тривалої відпустки.

Журналіст Honda Tuner: Які умови угоди, ти будеш брати участь в змаганнях в США?

Keisuke Hatakeyama: Я підписав договір на участь у всіх змаганнях «Falken Drift Showoff» в 2006 році, це близько 5 або 6 змагань. Нещодавно я був в Ірвіндейл в Каліфорнії, і показав американцем що на передньо приводних Civic можна дріфтовать.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

EF випускається з 1987 рік, а показує непогані результати досі

Журналіст Honda Tuner: Тепер коли ти повернешся, ти продовжиш займатися дрифтингу в Японії?

Keisuke Hatakeyama: Після поїздки в США, і змаганні в Formula Drift в Ірвіндейл, я зрозумів що моя активність повинна бути саме там. Чи розумієте, в Японії все хочуть дріфтовать тільки на задньому приводі.

В Америки, дрифтинг це ще новий спорт, тут я бачу Pontiac GTO, Dodge Viper, і навіть пікапи на яких хлопці намагаються дріфтовать. Звичайно це все теж задній привід, але в США менше людей, які негативно ставляться до думки відрізняється від більшості. А дрифтинг на Honda Civic Відрізняється від думки більшості.

У США більше людей займаються дрифтингу на передньому приводі, ніж в Японії, в якій цих людей взагалі немає.

Журналіст Honda Tuner: Повертаючись до питання про США, які в тебе тут плани?

Keisuke Hatakeyama: Ну, звичайно ж я хотів би брати участь в змаганнях по дрифту та перемагати в них. Хлопці з Falken кажуть, що Американцям подобаються бачити дрифт на передньому приводі.

Я думаю що це непогане місце для мене. На Японської сцені ж, дуже велика конкуренція, і вам потрібна величезна підтримка спонсора. Звичайно я думаю про переїзд в Лос Анджелес.

Але має бути ще вивчити Англійська мова.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Інтер’єр автомобіля дрифтера, головне – безпека!

Журналіст Honda Tuner: Що ти можеш сказати про техніку, або які повинні бути шини для дріфту, налаштування підвіски?

Keisuke Hatakeyama: Тиск в шинах повинен бути близько 35 PSI (2.40 Бара). Переконайтеся в налаштуванні сход розвалу задніх коліс, так щоб задня частина повинна бути ближче ніж перед. Задні амортизатори повинні бути м’якими, а от пружини жорсткими. Я використовую амортизатори Tein. І на моєму Civic передні колеса більше задніх.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Всім цікаво що знаходиться під капотом у цієї білої ворони дріфту

Журналіст Honda Tuner: У твоєму Honda Civic двигун від Integra?

Keisuke Hatakeyama: Так це двигун від Type-R. Додаткова потужність дуже потрібна.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Підкапотний простір Honda Civic EF з B двигуном

Журналіст Honda Tuner: Хто із хлопців Falken Tires сказав що в планах поставити турбонаддув на твій Civic.

Keisuke Hatakeyama: Так, люди з Falken збираються встановити турбіну в наступному році. Причина в збільшення швидкості при виході з повороту.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Індивідуальні ITB дроселя на B двигуні

Журналіст Honda Tuner: Ти можеш розповісти про техніку з ручним гальмом?

Keisuke Hatakeyama: Перше що не потрібно робити, це налаштовувати ручне гальмо дуже чутливим. Хід ручника повинен бути плавним. Деякі хлопці думають що гальмо повинен бути супер натягнутим для дріфту на передньому приводом, але це помилка.

У вас повинна бути невелика слабина, до того моменту, коли в піку гальмо повністю буде працювати. Вам потрібно практикуватися з неповним гальмуванням, що б ви могли їздити з ним. Коли ви почнете дріфтовать, переконайтеся що задні гальма не блокують повністю колеса.

Просто використовуйте ручник для розвороту автомобіля, а не для гальмування.

Журналіст Honda Tuner: Чому ти вибрав Civic EF для дріфтингу? Чому не Integra або CRX?

Keisuke Hatakeyama: EF Civic, це автомобіль який краще підходить під дрифтинг на передньому приводі, так як більш збалансований. При малій вазі, колісна база досить довга. Насправді EF Civic довше ніж Toytota Levin.

При входження в кут, для дріфту я можу змусити ковзати задню частину автомобіля, тільки завдяки одній педалі гальма. Хетчбек EF Civic, має більш плавний хід. Integra і CRX різкіші, особливо CRX.

Я можу дріфтовать на Integra, але як тільки я починаю, Integra йде від траєкторії в бік. І це ускладнює управління при виході.

Журналіст Honda Tuner: Яка техніка, і про що потрібно подбати наближаючись до повороту на передньопривідному автомобілі?

Keisuke Hatakeyama: При вході все як на задньопривідному автомобілі. Все залежить як швидко ввійдеш в поворот і як буде ковзати задні колеса. Коли досягаєш clipping point (точки зрізання), ти використовуєш акселерацію і підключаєш ручник, щоб підтримувати занос.

Коли ви до ходите до точки натисніть газ і дерните ручним гальмом для продовження дріфту. При виході з дріфту на акселерації, знову дерните ручним гальмом. Все це повинно бути без “смикання” акселерації.

Зверніть увагу

Ваша нога повинна бути на педалі газу завжди, і дросельна заслінка повинна бути відкрита повністю або на половину.

ПІДСУМОК: СОНЦЕ КРУТИТСЯ НАВКОЛО ЗЕМЛІ!

Все можливо! Кругом витає упередження і стадне почуття. Говорили мені що встановити VTEC на D14 неможливо, говорили що мозок на Honda Civic з автоматом налаштувати неможливо, і що? Ось проект живий проект EJ9.ru! Всі ці росказні від недалекоглядності.

Звичайно для переднього приводу потрібна більш висока швидкість, і техніка дріфтингу на передньому приводі відрізняється від заднього приводу.

Але … По-перше, взимку на передньому приводі приємно буває увійти в поворот з ручником, так чому це не повторити в літній сезон? Друге, дріфт прийшов як прийом з ралі, для прикладу знайдіть список учасників будь-якого World Rally Championship (WRC) і ви зустрінете не одну передньо приводний машину, наприклад: Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza, VW Golf GTI, Sи, Citroen Xsara, Ford Fiesta , Renault Clio, Suzuki Swift, Opel Corsa, Citroen C2.

Загалом, якщо хочете знати відповідь на якийсь питання, поговоріть із заможними авторитетними людьми в цьому питанні.

Що стосується мене, я не любитель дріфту взагалі, але після переглядів багатьох турнірів ралі, і записів виступів Кеске Хатакеяма і Кейіті Цутія я переконався що дрифт на передньому приводі можливий, це нормальна адекватна техніка возжденія. Просто вміти потрібно мети домагатися, а не в стаді бути.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Компанія FiberTech бере участь в змаганнях на Honda Civic 6 покоління

_________________________________________ Висновок для мене такий: Хай там що намовляли наші задньопривідні любителі, але дрифт з переднім приводом існує. І до речі, я знайшов не лише статті, але ще і кілька відеозаписів про передньопривідні дрифт-авто.

  • Ось відео з героєм статті:

Як дріфтовать на передньому приводі

Повторення складних трюків з фільмів на власному автомобілі може призвести до несподіваних наслідків. До таких серйозних операцій багато каскадери підходять після довгих годин тренувань. До подібних процедур можна віднести дрифт на передньому приводі.

Для виконання потрібно в деяких випадках попередньо підготувати автомобіль. Це забезпечить безпеку водієві, а також злегка полегшить виконання небезпечного розвороту.

труднощі виконання

Зазвичай дрифтом прийнято називати керований занос, що виконується на автомобілі. Якщо машина має передній ведучий привід, то дана обставина ускладнює отримання передбачуваного результату, особливо для новачка.

Практика показує, що існує кілька варіантів, як дрифтить на передньому приводі. Хоча спочатку трюк створювався для машин з класичним розташуванням ведучих коліс, а передня вісь виступала в якості направляючої.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Труднощі передньопривідних авто полягають в тому, що первинне завдання у передній осі не тільки в управлінні, але і в забезпеченні тяги всьому транспортному засобу. Такий стан додає машині більшу стійкість, ніж у «класики».

Теорія керованого заносу

До здійснення трюку з передньопривідними авто існувало сумнів, чи можна дріфтовать на передньому приводі. Адже в момент занесення відбувається відрив коліс від дорожнього покриття, а також відбувається перенос орієнтації однієї осі щодо іншого.

Потрібно знати, що запорукою успішного переднього дріфтингу є мінімізація плями контакту коліс задньої осі з поверхнею дороги, одночасно для передньої пари пляма контакту і зчеплення підвищується.

Навіть фахівці стверджують, що утримати в такому положення машину буває вкрай складно, на відміну від класичного розташування. Водій повинен максимально сконцентруватися на швидкості задньої осі, при цьому всі коригування передка здійснюються за допомогою педалі акселератора і рульового колеса.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Непідготовлені машини, зазвичай виконують таку вправу недовго в літню пору. Для засніженої зими здійснити передній дрифт набагато легше. Однак, попередньо потрібно ознайомитися з технікою в теорії, переглядаючи вдалі і невдалі відео.

техніка занесення

Водій, що вміє грамотно виконати дрифт на 360 або на 180 показує своє професійне вміння. При цьому всю теоретичну частину потрібно закріплювати багаторазовими тренуваннями.

  Як правильно заводити машину на автоматі

Розворот на 180

Дана вправа прийнято вважати більш простим, ніж повний розворот. Його можна зробити практично на будь-якому переднеприводном авто.

Потрібно знати, що при наявності в автомобілі стабілізуючою системи дрифт на 180 виконати не вдасться.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Розворот виконується з відключеною системою. Для його здійснення застосовують такий алгоритм:

  • Машину необхідно розігнати до 50-60 км / ч і вичавити зчеплення (в «класики» такий пункт відсутній), потім рульове колесо різко повертається і практично одночасно піднімається ручник з затиснутою кнопкою. В результаті авто повертається. По завершенні ручне гальмо повертається в попереднє положення, а зупинка машини здійснюється за допомогою педалі гальма. Все це виконується тільки на невеликих швидкостях.
  • На зниженою ступені машину необхідно завести в поворот і не відпускати педаль акселератора. Одночасно різким, але не сильним рухом вичавлюємо гальмо. Затиснути передні колодки система не встигає за рахунок двигуна, а задні швидко блокуються, при цьому вийде ефектний замет.
  • Машина зі швидкістю вище середньої входить в поворот, при цьому допускається невелике занесення передніх коліс. Газ потрібно відразу скинути, гальмуючи двигуном. При цьому передній привід завантажиться, авто пірне в поворот, а задня вісь стане на потрібний напрямок.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Зазвичай використовують один із запропонованих прийомів після тривалої відпрацювання.

Розворот на 90

Дану операцію прийнято вважати більш складним і відповідальним на відміну від 180-градусного розвороту. В цьому випадку потрібно в процесі враховувати кут повороту ведучої осі. Для виконання трюку машина повинна набрати швидкість, а, входячи в поворот, потрібно різко підняти ручне гальмо.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

При цьому потрібно контролювати машину так, щоб вона не пішла в розворот на 180. У цій ситуації регулюється кут повороту передньої осі, а також потрібно своєчасно опустити ручне гальмо.

Потрібно знати, що висока частка успіху залежить від швидкості входження машини в поворот.

Після установки авто в потрібну позицію і опускання ручника, переходимо на знижену передачу і їдемо прямолінійно. Якісне виконання потребує багатогодинних тренуваннях, випаленому паливі і протертих покришках.

Розворот на 360

Уміння здійснювати такий трюк навряд чи має практичне застосування, однак, використовувати його можна в більшій мірі для створення візуального ефекту або демонстрації професіоналізму.

  Де яка педаль в машині

Для здійснення абсолютного розвороту прийнято використовувати авто з потужними силовими установками. Можливий також варіант з використанням редуктора з блокуючою функцією.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Покроковий алгоритм полягає в таких діях:

  • виконується розгін до 80-90 км / год;
  • маневр починається з вичавлювання зчеплення, не відпускаючи педалі акселератора;
  • КПП перемикаємо на знижену щабель і різко викручує кермо;
  • ручник потрібно підняти, але кнопку на ньому не відпускати;
  • машина починає розгортатися, а коли кут дійде до 180 буде потрібно повернути ручник вниз, віджати педаль зчеплення і втиснути педаль газу.

Допомагаючи машині за допомогою керма і зчеплення перенаправляємо її по колу. Відпрацьовані до автоматизму дії виглядають дуже ефектно і стоять всіх витрачених на підготовку годин.

Складнощі асфальтового розвороту

Найбільш полегшеним часом проведення дріфту є зимовий період. Особливо важливо це для авто з провідним переднім приводом. Для літньої асфальтової траси потрібно попередньо підготувати машину.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Виконуються такі операції:

  • настройка підвіски;
  • регулювання натягу ручника;
  • підвищення віддачі від мотора, краще використовувати максимально потужну силову установку;
  • провідну вісь оснащують широкою гумою, що забезпечує максимальне зчеплення з покриттям;
  • задня вісь отримує більш вузьку гуму для легкого відриву від дороги.

Для тих, хто не планує виставляти машину на профільних змаганнях з подібним трюкам, досить тренуватися на власному авто. В цьому випадку обходяться мінімальними коригуваннями.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиківЗадня вісь оснащується спеціальною дошкою, що забезпечує плавне ковзання і достатню блокування коліс. Схожої ефекту можна домогтися при установці «лисою» гуми на задню вісь, а одночасно скати з якісними протекторами монтуються вперед.

Використання правильної техніки розвороту

Ручник затягується, і колеса блокуються максимально від обертання. Стартувати потрібно на першій швидкості, але важіль гальма не послаблюється. У водія будуть правильні відчуття занесення навіть на невеликих швидкостях, так як задня вісь фактично ковзає по поверхні. Правильне управління залежить від роботи акселератором і рульовим колесом.

Потрібно знати, що при занесенні машини, водій зобов’язаний викручувати кермо в бік заносу, а також трохи газувати.

З лисими скатами досить вийти на 60 км / ч, а потім підняти ручник, далі авто піде в занос, його потрібно буде вирівнювати кермом і педаллю газу.

Як освоїти дрифт на автомобілі

Дрифтинг зародився в Японії і з тих пір підкорює серця автомобілістів по всьому світу. Це дивовижний вид спорту, в якому присутній драйв, адреналін, видовищність і небезпека.

Одним з переваг цього виду спорту є відсутність великих витрат, що ще більше розохочує молодих хлопців і навіть дівчат.

Так, слабка стать також проявляє небайдужість до божевільним проїздів, паленої гуми і хмарам диму.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Вчитися дріфтовать можна на автомобілі, який буде по мінімуму доопрацьований і взутий в старі покришки. Для навчання цього буде цілком достатньо. А зараз ми приступимо до найцікавішого – будемо дізнаватися, як навчитися дріфтовать на машині.

Що взагалі таке дрифт

У перекладі це слово означає занос. Він може бути випадковим або навмисним, проводитися на авто- або мототранспорті. Мета дріфту полягає в збереженні управління в процесі проходження заносу.

Тяга з задніх коліс втрачається, водієві надається ручне управління і педаль газу.

Перш ніж почнете навчання дріфтованію, необхідно добре обміркувати своє рішення і ретельно вивчити правила цього спорту:

  • на міських вулицях вчинення маневрів заборонено, здійснюється заняття дрифтом в спеціально відведеному місці, так само як і навчання;
  • цей спорт є травмонебезпечним і нерідко призводить до летальних наслідків,
  • транспорт піддається сильному зносу і постійно потребує ремонту, витрати є звичною справою для спортсменів;
  • щоб навчитися правильно дріфтовать, краще використовувати задньопривідний автомобіль.

Нічого з цього вас не лякає, ви готові до складнощів і не боїтеся небезпеки? Тоді ми починаємо розповідати, як навчитися дріфтовать.

Дрифт на задньому приводі

Для початку трохи заглибимося в фізику занесення, щоб краще розуміти суть процесу. У момент початку заносу задні колеса вимушено починають ковзати, цьому сприяє різке збільшення крутного моменту.

Траєкторія руху транспорту повинна забезпечувати задньої частини рух з випередженням передньої частини авто. Якщо будуть створені особливі умови, то авто буде знаходитися в заметі поки не закінчиться поворот.

По його завершенні задні колеса зчіплюються з покриттям, що дозволяє машині прийняти стабільне положення.

важливо

Щоб почати навчання дрифтингу, необхідно знати, з яких етапів складається занос, що виконується на автомобілі з приводом заднього типу.

  1. Входження в занос здійснюється за рахунок зміщення центру ваги машини на передню вісь. Домогтися такого ефекту можна за рахунок короткочасного гальмування. Як тільки буде зміщений вага, машина направляється в сторону повороту, а задні колеса зриваються в ковзання. Водій повинен швидко провертати кермо в сторону повороту і збільшувати крутний момент за рахунок педалі газу.
  2. Підтримка занесення по всій його траєкторії забезпечується за рахунок утримування достатніх обертів силового агрегату. Задні колеса в цьому випадку будуть знаходитися в постійному ковзанні. За рахунок рульового управління коригується напрямок руху ТЗ. Машина може самостійно виходити з маневру, для запобігання цій ситуації збільшуються обороти мотора і береться крутіший кут повороту керма. Газ потрібно контролювати, якщо перестаратися, то занос перестане бути керованим, а машина розгорнеться.
  3. Вихід з маневру вимагає плавного відпускання педалі газу. Провідні колеса повинні вийти з ковзання, а машина буде вирівнюватися рульовим керуванням. Різке зниження оборотів викличе нестабільність авто і змусить його маневрувати в іншому напрямку.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Це основа заднеприводного дріфту, яка повинна бути добре засвоєна. Без цього неможливо буде навчитися дріфтовать. Процес навчання проводиться за такими принципами:

  • вибираємо велике, відкрите місце для дріфту без людей і інших авто;
  • швидкість руху і кут заносу повинні збільшуватися поступово, поки поведінка машини не буде добре відчуватися.

Дрифт на передньому приводі

Задній привід освоїли, можна ознайомитися з тим, як дріфтовать на передньому приводі. Цей процес може бути реалізований декількома способами. Ми будемо розглядати кожен з них.

  1. Перший варіант реалізовується наступним чином:
  • перед маневром знижується передача, піднімаються обороти і створюється відцентрова сила за рахунок пригальмовування;
  • зчеплення і нейтральна передача;
  • п’ята правої стопи тисне на газ, а носок – на гальмо, в цьому випадку буде здійснюватися моментальна синхронізація обертів;
  • вичавлюємо зчеплення, включаємо знижувальну швидкість;
  • з гальма носок прибираємо і переміщаємо його на газ.
  1. Другий спосіб можна застосувати не до всіх автомобілів. Його можуть брати на озброєння власники авто з великим об’ємом двигуна і значною кількістю «коней» під капотом.
  • для входження в поворот вибираємо максимальну швидкість;
  • колеса вивертаємо до максимуму в бік, протилежний напрямку заносу, і тиснемо на газ;
  • при сильному заметі заду потрібно без зволікання вивертати кермо в сторону руху машини;
  • додаємо газ і продовжуємо рухатися в потрібному напрямку.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

  1. Найлегшим, доступним для новачків і поширеним є третій спосіб. Його суть викладена нижче:
  • входимо в маневр на максимальній швидкості;
  • п’ятою і носком синхронізуємо обертів, цей прийом уже зустрічався раніше;
  • знижуємо передачу;
  • кермо максимально вивернуть в зворотному напрямку від занесення;
  • включаємо ручник і тут же відпускаємо в момент проходження максимальної точки занесення;
  • обороти знижувати не можна;
  • вирівнюємо кермо в напрямку руху.

Дрифт на автоматі

На коробці автомат також можна дріфтовать. Тут будуть свої нюанси. Існує три техніки, кожна з яких буде розглянута нижче.

  1. Використання ручного гальма – поширена техніка, яка часто застосовується на практиці. Її суть полягає в наступному:
  • автомобіль стоїть на місці, деактивувавши систему стабілізації DSC шляхом тривалого натискання кнопки (близько 3-4 секунд);
  • на щитку повинен спалахнути жовтий трикутник, це буде свідчити про виключених системах;
  • АКПП переводиться в положення D, а потім важіль переміщається вліво на DS;
  • включаємо другу передачу для запобігання автоматичного скидання передач при розкручуванні коліс;
  • під’їжджаємо до повороту і трохи вивертаємо кермо в іншу сторону, а після – ще менше в бік заносу;
  • в цей же час піднімається ручне гальмо, кнопка повернення повинна бути затиснута;
  • буквально через секунду відпускаємо гальмо, йдучи в занос;
  • одночасно з цим додаємо газ (більше газу – більше радіус і навпаки);
  • в момент виходу з маневру утримується педаль газу, в цьому випадку акселерація НЕ буде смикатися;
  • дросельна заслінка повинна бути у відкритому положенні (повністю або наполовину);
  • для вирівнювання акселератор потрібно плавно відпустити, при цьому скидаючи газ.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

  1. Контр передбачає попереднє зміщення автомобіля в сторону відмінну від напрямку маневру. Дії водія повинні бути наступними:
  • при здійсненні правого маневру, автомобіль плавно прямує в праву сторону;
  • далі слід різкий поворот вліво, потрібно націлюватися нема на вершину маневру, а трохи в точку зрізу кута;
  • машина розгойдається, а її задні колеса будуть ковзати в зовнішню сторону повороту;
  • для додавання потужності після контрсмещеніем включається знижує передача (для заднього і повного приводу) або скидає газ на передньому приводі.
  1. Контрзанос грунтується на «динамічному хлисті». Це явище підвищує обертання транспортного засобу при виконанні завершального етапу маневру.
  • для входження в маневр використовується ручне гальмо;
  • коли автомобіль буде передньою частиною повертатися в сторону, відмінну від напрямку маневру, кермо активно вивертається, і тяга погашається із запізненням;
  • в результаті таких дій машину буде заносити в іншому напрямку.

Як бачите можна дріфтовать на автоматі. Цей процес не відрізняється за складністю від тих, які були розглянуті вище.

Навчитися дрифтингу можна. Легко не буде, цей шлях довгий, але цікавий, небезпечний і по-справжньому захоплюючий. До такого спорту потрібно підходити лише усвідомлено, все ретельно обмірковуючи і прораховуючи.

Як дріфтовать на передньому приводі: способи і техніка виконання

Серед автомобілістів в Російській Федерації дуже поширений питання: чи можна дріфтовать на передньому приводі? Або робити це можливо тільки на підготовлених машинах? Те, що це зробити неможливо, – всього лише міф.

Навіть непідготовлений водій зможе зайти в занос на такій машині. Для вдалого дріфту вам потрібно лише мати теоретичну базу і зробити все вдало і максимально впевнено. І, звичайно ж, з практикою прийде і досвід.

Прочитавши статтю, ви дізнаєтеся як дріфтовать на передньому приводі.

складність

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Спочатку з появою такого поняття, як «дрифт», склалося хибна думка, що він можливий тільки на машинах із заднім приводом. Передні колеса лише призначають шлях автомобіля. Однак у переднього приводу все інакше: колеса при занесенні не тільки складають шлях дріфту, але і грають роль тяги під час руху. Завдяки цьому автомобіль отримує безліч переваг, таких як легша керованість і стійкість. Саме тому дрифт на передньому приводі вважається складним або навіть неможливим. Машину постійно випрямляє. Так як дріфтовать на передньому приводі? У цьому процесі ми розберемося трохи пізніше. Зараз потрібно зрозуміти, що це взагалі таке.

керований занос

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Якщо не зрозуміти всю суть теми, то навчання буде марним і зовсім не дасть результатів. Занесення починається тільки в той момент, коли задня частина автомобіля втрачає зчеплення з дорогою. У цей час становище передніх коліс змінюється по відношенню до задніх, при цьому потрібно зменшити зчеплення задніх коліс і збільшити його на передніх. Так і буде виконуватися дрифт.

Керований занос досить складно робити, так як в цьому потрібен досвід. Під час заносу ви повинні підлаштовувати кермо і подачу газу так, щоб машина могла, якщо що, вирівнятися.

Якщо ви відчуваєте, що рухи кермом зовсім не призводять до руху коліс, значить, ви потрапили в некерований замет. Варто відзначити, що на льоду і снігу зробити це занесення легше, так як там зчеплення коліс набагато слабкіше. І при цьому не варто думати, що так і треба вчитися дріфтовать.

У таких місцях набагато складніше управляти занесенням, тому ви можете потрапити в плачевну ситуацію і навіть розбитися.

Як дріфтовать на авто з переднім приводом, навчання дрифту на передньому приводі

Навчитися дріфтовать на автомобілі з переднім приводом хочуть багато водіїв, і в цій статті ми розповімо Вам, як це зробити.

Звичайно, знайдуться такі люди, які відразу скажуть, що на передньому приводі дрифт неможливий. Але всупереч розхожій думці на таких авто теж можна дріфтовать, причому досить непогано. У даній статті ми дамо Вам декілька уроків.

Існує 2 основні техніки дріфту на передньому приводі:

  1. За допомогою дрифт-дошки
  2. На «лисою» гумі

Контрольований занос з допомогою дрифт-дошки

У ролі дрифт-дошки може виступати навіть звичайнісінька дошка або фанерка, пластина з міцного пластику.

На ту частину дошки, яка буде контактувати з колесом краще прикріпити шкірку або будь-який інший абразивний матеріал. Протилежна сторона дошки повинна бути максимально гладкою.

По краях слід прибити стопорящую дошки, які не дадуть дрифт-дошці вилетіти з-під колеса під час виконання маневру. Таким чином:

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Або так:

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

А найкраще прибити або прикрутити стопорящую дошки з усіх чотирьох сторін .

Для виконання дріфту потрібно наїхати на ці дошки, щоб вони були під задніми колесами, а потім затягнути ручник, тим самим Ви блокуєте задні колеса. Після цього дрифт-дошки залишаються на колесах. Оскільки зчеплення задній осі з дорогою втрачено, Ваш автомобіль буде постійно перебувати в стані заносу. Ніякого спеціального навчання Вам не буде потрібно.

Важливо! Для того щоб вирівняти автомобіль Вам буде необхідно, крутити кермо в бік заносу і при цьому натискати на педаль газу.

Контрольований занос з допомогою дрифт-дошки – відео

Дрифт на «лисій» гумі

Існує ще одна техніка вже без дрифт-дошки. У багатьох автовласників дрифт такого роду мимоволі виходить взимку при різких поворотах на зледенілих дорогах, коли зчеплення коліс з дорогою слабке. Але якщо Ви хочете робити цей маневр влітку, то Вам слід підготувати автомобіль:

  1. Обов’язково встановіть ручник – він повинен повністю блокувати колеса.
  2. На передню вісь слід встановити широкі покришки, це забезпечить максимальне зчеплення. Крім цього, рекомендується трохи зменшити в них тиск.
  3. На задню вісь потрібно поставити вузьку гуму зі стертим протектором – «лису», щоб максимально зменшити її зчеплення з дорогою.

Бажано виконувати цей занос на мокрому асфальті. Для виконання даного дріфту взимку на вкритій льодом ніякої спеціальної підготовки авто не потрібно.

Техніка виконання:

  1. Розганяємо автомобіль до 50 км / год
  2. Різко смикаємо ручник і одночасно повертаємо кермо в сторону

Вам доведеться трохи потренуватися, щоб навчитися цій техніці дріфту.

Приклади дріфту на лисій гумі можна подивитися на наступному відео

Дрифт на передньому приводі

Існує думка, що дрифт на передньому приводі виконати можуть тільки професіонали і досвідчені водії, попередньо підготувавши автомобіль спеціальним чином.

Пустити в керований занос передньопривідний автомобіль досить складно, але на практиці існує кілька прийомів, які дозволяють виконати такий трюк. Тут необхідно зрозуміти природу, освоїти техніку дріфту, та й потренуватися доведеться ні один раз.

Якщо ви, не дивлячись на певні складнощі, зважилися ввести в контрольований замет автомобіль з передніми ведучими колесами, далі читайте уроки дріфту на передньому приводі.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Дрифт – небезпечний, але видовищний і корисний маневр, який свідчить про високу майстерність водія

Чому дрифт на передньому приводі виконати складно

Дрифт вважається коронним трюком задньопривідних машин. Передні колеса на такому типі авто лише задають напрямок. У передньопривідних автомобілях їх функціонал розширено, вони не тільки задають курс руху (рулювання), але і виконують роль тяги (рух), що забезпечує машині хорошу стійкість, тому пустити в керований занос таке авто досить складно.

Подивіться відео, в якому пояснюються всі заповіді правильного дріфту.

природа занесення

Щоб уроки дріфту не пройшли даром, слід зрозуміти природу заносу. Головним чином, занос відбувається, коли колеса втрачають зчеплення з дорогою, і змінюється орієнтація задніх коліс щодо передніх. Для успішного дріфту на передньопривідною автомобілі необхідно звести до мінімуму зчеплення з дорожнім полотном задніх коліс, а зчеплення передніх поліпшити.

Утримати передньопривідний автомобіль в заметі набагато складніше, ніж авто з задніми провідними колесами. Необхідно підлаштовуватися під швидкість задніх коліс, коригуючи за допомогою газу і керма траєкторію передніх.

Якщо машина не підготовлена, то дрифт на асфальті буде короткостроковим, так як майже відразу задні колеса вцепятся в дорогу, зимовий дріфт виконати набагато легше.

Далі, обов’язково подивіться ролик, як не треба робити дрифт, і які бувають наслідки невдалих маневрів.

Дрифт на передньому приводі – навчання

Керований занос – це свого роду вищий пілотаж, який свідчить про високий професіоналізм водія. Щоб успішно виконати дрифт на переднеприводном авто, уроки теоретичні необхідно закріплювати практичними навичками, відточуючи майстерність і філігранність рухів на спеціальному майданчику.

Дрифт на 180

Керований занос на 180о, вважається найпростішим вправою, його досить легко виконати навіть на переднеприводном авто. Якщо ваше авто має стабілізуючу систему, її необхідно відключити, інакше всі спроби марні.

  • Розженете автомобіль до швидкості 40-60 км / год, вичавіть зчеплення (дана дія не виконується на заднеприводном авто), різко поверніть кермо і дерните ручне гальмо, не знімаючи пальця з кнопки, машина розгорнеться. Через секунду поверніть ручник нижнє положення, натисніть гальмо, щоб зупинити авто. Працює спосіб тільки при маленькій швидкості.
  • Увійдіть на зниженій передачі в поворот, не відпускаючи газу, різко, але не сильно тисніть педаль гальма. Так як передні колодки приводяться в дію двигуном, вони при таких діях не здатні зупинити передні колеса, задні ж відразу заблокують, і авто піде в занос.
  • Увійдіть на високій швидкості в поворот, можливо піде незначний знос передньої осі. Скиньте різко скиньте газ, виконуючи гальмування двигуном ви завантажте передній привід, ніс як би пірне в поворот, а задні колеса в цьому момент ковзають назовні.

Виконайте урок дріфту на 180о кілька разів, щоб «відчути» як поводиться автомобіль.

Як виконати на передньому приводі керований занос на 90о

Виконати дрифт на передньому приводі на 90о набагато складніше. Якщо при керованому заносі на 180о авто практично не треба контролювати, то в цьому випадку доведеться стежити за кутом повороту коліс.

Щоб виконати вправу, слід розігнатися і перед поворотом вивернути кермо в ту сторону, куди плануєте повернути, різко затягнути ручник. Щоб авто знову не розвернуло на 180, тут важливо:

  • регулювати кут повороту коліс;
  • вчасно повернути ручник в нижнє положення.

Успішність керованого заносу багато в чому залежить від швидкості, з якою авто входить в поворот. Після того як ручне гальмо опущений, необхідно відразу перемкнути передачу на нижчу, натиснути зчеплення і їхати далі прямо. Цей досить складний трюк, зазвичай доводиться тренуватися багато годин поспіль.

Керований занос на 360о

Дрифт на передньому приводі з розворотом на 360о в реальному житті навряд чи стане в нагоді, його використовують більше для краси, щоб продемонструвати високий рівень майстерності водіння. Виконати кероване занесення на 360о можливо виключно на авто з потужним двигуном, або повинен стояти редуктор з функцією блокування. Виконуємо вправу:

  • розженете машину до 80 км / год;
  • перед маневром вичавіть зчеплення, не відпускаючи педаль газу;
  • перемкніть передачу на нижчу;
  • виверніть різко кермо;
  • затягніть ручне гальмо, тримайте палець на кнопці;
  • авто піде на розворот, коли кут буде 180о, опустіть ручник, зчеплення і різко тисніть на газ.

Працюючи газом, кермом і зчепленням направляйте автомобіль по колу. Виглядає дрифт на 360о ефектно, освоївши техніку такого розвороту, ви повбиваєте здивовану публіку своєю майстерністю.

Особливості дріфту на передньому приводі – на асфальті

Вище згадувалося, що через специфіку переднього приводу виконати керований занос на асфальтованому полотні дуже проблематично, тому в більшості випадків можливий успішний дрифт взимку на передньому приводі.

Щоб виконати на асфальті керований занос на передньому приводі, автомобіль доведеться підготувати:

  • налаштувати підвіску;
  • відрегулювати ручне гальмо;
  • збільшити віддачу двигуна, зазвичай захоплюються дрифтом його повністю змінюють на більший по потужності;
  • на передні провідні колеса встановити широкі шини, що забезпечить зчеплення з дорогою по максимуму, на задні – вужчі.

Якщо ж ви не плануєте брати участь в змаганнях по дрифту, а стоїть завдання відточити свою майстерність водіння, то виконати керований занос можна і на простому автомобілі.

Що потрібно – дрифт на передньому приводі без серйозної підготовки авто

Простий спосіб – встановіть на задні колеса дощечку спеціальним чином, вона спрацює як лижа і одночасно заблокує їх. Так само працює варіант, якщо задні колеса взути в лисі покришки, а передні оснастити хорошим протектором, який максимально збільшать зчеплення з дорожнім полотном, покритим асфальтом.

Далі наочний посібник по дрифту на асфальті, відео демонструє, як виконати маневр на дощечках.

техніка виконання

Затягніть ручник, повністю заблокуйте колеса ззаду. Рушайте на першій передачі, при цьому річний стоянки не ослабляйте. Навіть на маленькій швидкості ви відчуєте, як автомобіль заносить в поворот, адже задні колеса при такому розкладі грають роль санок. Щоб керувати автомобілем, доведеться працювати газом і правильно керувати, тому слід запам’ятати правило:

  • У разі потреби вирівняти автомобіль – крутите рульове колесо в бік заносу, трохи піддайте газу.

На лисій гумі розженете передньопривідний автомобіль до 60 км / год і різко смикніть ручник вгору, відразу ж задні колеса відірвуться від дороги, авто піде в занос, крутите кермом, щоб вирівняти машину.

Пропонуємо подивитися навчальний сюжет, як виконати дрифт на передньому приводі, відео допоможе краще усвідомити технічні нюанси вправи.

Пам’ятайте, виконання такого маневру дуже видовищно, але не безпечно, відточуйте свою майстерність на спеціальних майданчиках.

Техніка виконання дріфту на передньому приводі

Дрифт – кажучи по-російськи – це будь-який занос, т. Е. Такий рух транспортного засобу в повороті, при якому його траєкторія відхиляється від наміченої. Він може бути випадковим – тоді прийнято говорити про некерованому заметі.

Він може бути цілеспрямованим як в гонках – це називають дрифтом. Фізико-механічна основа як керованого, так і випадкового, занесення єдина для всіх транспортних засобів.

Однак дрифт на передньому приводі має суттєві відмінності від задньопривідного в тактиці поведінки автомобіліста.

Технічна сторона передньопривідного дріфту

В основі знесення в сторону передньопривідного автомобіля лежить втрата передньою парою коліс зчеплення з поверхнею дороги. «Піймати» цей момент – головне завдання бажає правильно і керовано дрифтить.

Занесення на передньому приводі в своєму розвитку проходить наступні ступені:

  1. Падає швидкість обертання передніх коліс в результаті гальмування / передні колеса виявляються на слизькому покритті.
  2. Швидкість обертання задніх коліс починає перевищувати швидкість передніх.
  3. Саме авто має велику вагу і зберігає значну інерцію, продовжуючи рух вперед.
  4. Комплексним результатом є втрата зчеплення передніх коліс з дорогою.
  5. Автомобіль починає заносити передніми колесами – всередину повороту, задніми – назовні.
  6. Якщо скидання швидкості при виконанні повороту був значний, а момент відсутності тяги прагнув до нескінченності, машина з великою ймовірністю йде в неконтрольоване обертання.

Якщо розглянути механіку занесення в менш дискретному вигляді, то в більшості випадків події розвиваються таким чином: входячи в поворот на швидкості, водій інтуїтивно відпускає газ і / або вичавлює гальмо. При цьому на певному моменті кут повороту стає занадто великим щодо швидкості руху.

Машина починає дрифт. Вихід із замету здійснюється збільшення тяги (несильним газом) і вивертання керма в протилежну сторону.

Основні правила дріфту на передньому приводі

  1. Для того щоб піти в занесення не потрібно великій швидкості. Чим вище швидкість, тим більша ймовірність перевороту. Тому, хто почав освоювати дрифт, робити це потрібно на швидкості не більше 40 км / ч.
  2. При здійсненні повороту короткочасно натиснути на зчеплення і вичавити гальмо або просто смикнути ручник з натиснутою кнопкою. Автомобіль почне занос.
  3. Чим більше вивернуть кермо і / або чим більше тяга, тим крутіше і триваліша буде сход з траєкторії.Комбінуйте ступінь розвороту коліс і швидкість входження в поворот, щоб отримати різні варіанти дріфту.
  4. Після того як машина увійшла в дрифт, вивертаємо кермо в протилежну повороту сторону.
  5. Відразу несильно газу, щоб зробити дрифт контрольованим і не піти в обертання.
  6. При стабілізації тримаємо кермо у напрямку руху (прямо), продовжуємо злегка газувати, щоб вийти з дріфту.
  7. Якщо машину продовжує базікати більше потрібного, коригуємо траєкторію, трохи підрулюючи.
  8. Техніка дріфту дуже проста – особливо розжовувати нічого.Але тільки практика допоможе освоїти цей трюк досконало.
  9. Дрифт тільки на порожніх дорогах. Пам’ятайте, що ви піддаєте небезпеці не тільки себе, а й оточуючих.

Навіщо потрібно вміти дрифтить

Звичайного автомобіліста достатньо вміти справлятися із заметами. Або – що більш правильно – запобігати їм. Провокація занесення в формі дріфту – це, скоріше, видовищний елемент, властивий гонок, ніж навичка, необхідний автолюбителю.

Як дріфтовать на передньому приводі?  Техніка, огляд та поради автогонщиків

Однак в умінні дрифтить є і практичний сенс:

  • Цілеспрямований дрифт дозволяє навчитися справлятися із заметами. Для людини, який практикується в дріфте, всі стандартні замети на дорозі здадуться приємною грою.
  • Автомобіліст набуває більшої впевненості в своїх діях, кращий контроль над поведінкою машини, «почуття дороги».
  • Коли у інших здають нерви, і вони роблять неправильні дії, дріфтер завжди знає, як вести себе в передаварійному ситуації: за кермом він вчасно робить саме ті кроки, які необхідні в кожен конкретний момент.
  • За допомогою своїх навичок дріфтер запобігає знесення машини при подіях на дорозі.
  • Дрифтер набуває здатності робити ідеальні повороти на швидкості.
  • І останнє: освоюйте техніку контрольованого заносу не для того, що дрифтить на проїжджій частині, а щоб стати першокласним автомобілістом, який в передаварійному ситуації зберігає життя не тільки собі, а й оточуючим.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…