У житті кожного чоловіка рано чи пізно настає той період, коли пара білих кед поступається місцем лакованим туфлям, пачка Parliament – портсигар, виконаному з дорогих порід дерева, а нестримні вечірки в компанії «відв’язних дам» – затишним вечорами в компанії улюбленої сім’ї. Саме тоді приходить усвідомлення досконалої нікчемності таких модних, але таких непрактичних спортивних купе і кабріолетів. Ідеали автомобілебудування, що здаються незрозумілими раніше, знаходять зовсім інші, монументальні риси.

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Автомобіль, подібно віскі The Ten №01 від незалежного боттлера La Maison, повинен бути витриманий і міцний, а також володіти «приємною димністю» в ароматі.

Саме тому ваш вибір впаде на один з найбільш «витривалих» позашляховиків нашої планети, який встиг заслужити титул «почесного ветерана» – УАЗ 469. Однак стати володарем звичайного, нічим непримітної «469-ого” може дозволити собі хіба що хлібороб або коваль.

Вам необхідно щось особливе, що приводить в трепет сучасні малолітражки – УАЗ, який прибув з військового зберігання (консервації).

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Для пошуку такого необхідного кожному справжньому джентльменові атрибута ми вирушили в майстерню Military car. Детально розберемося, як вибрати і придбати що був колись військовим УАЗ і що ж означає це дивне словосполучення – «з консервації».

Розкажіть, як з’явилася ідея реалізації колишніх військових автомобілів?

Володіючи власній майстерні з кузовного ремонту, ми хотіли придбати і побудувати особливий УАЗ. «Перешерстить» весь Інтернет уздовж і поперек, ми виділили кілька оголошень про продаж російських позашляховиків «з консервації» або військового зберігання. Інтерес ріс, наші знання даної сфери збільшувалися, обростаючи новими зв’язками і контактами.

Так, придбавши першу партію автомобілів, ми повністю переключилися на їх підготовку, реставрацію та реалізацію, «відклавши» кузовний ремонт на потім. Увібравши в себе досвід пошуку і ремонту таких автомобілів з усіх куточків Росії, ми почали продавати по-справжньому якісні автомобілі в ідеальному стані і з повним комплектом документів.

Як відбувається пошук автомобілів?

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Відразу зазначу, військових таємниць ми не розкриваємо (сміється). Однак однозначно завірю, що автомобілі «приїжджають» до нас не з армії, так як, в першу чергу, армійські автомобілі не мають документами, а, по-друге, їх стан залишає бажати кращого.

В якому стані автомобілі потрапляють до вас?

Існує кілька груп зберігання військових автомобілів:

  • 1-ша група зберігання. Має на увазі цілорічне перебування автомобіля в опалювальному боксі з повним дотриманням технології «консервації»;
  • 2-а група зберігання. Цілорічне перебування техніки в неопалюваному боксі;
  • 3-я група зберігання. Цілорічне вуличне складування;
  • 4-а група зберігання. Являє собою стоянку колись поламаною техніки, яка з плином часу перетворюється в металобрухт.

Великою рідкістю є автомобілі 1-ої групи зберігання. Це – найбільш цінні екземпляри, дістати які вкрай складно. Велика частина представлених у нас автомобілів відносяться до 2-ої групи зберігання.

  • Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання
  • Після прибуття кожен автомобіль піддається ретельному огляду, проведення ТО зі зміною масел в «мостах», «раздатке», двигуні і КПП, а також кузовний реставрації та фарбування, щоб повернути йому автентичний вигляд абсолютного нового автомобіля, відповідного показаннями свого одометра.
  • Які автомобілі можна придбати у вас?
  • УАЗ 469;
  • УАЗ 3151;
  • УАЗ 452;
  • УАЗ 3303;
  • ЗІЛ 131;
  • ГАЗ 66.

Можливий пошук та продаж будь-якої військової техніки під замовлення, а також подальше її переобладнання під потреби конкретного клієнта.

Я хочу «УАЗ з консервації». Як я можу його придбати?

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Для цього вам достатньо зателефонувати нам або написати особисте повідомлення в Instagram. В наявності завжди великий вибір автомобілів. Відзначимо, що кожен з них має повним комплектом документів, а, при необхідності, може бути розмитнений і перевезений за кордон. Так, кілька позашляховиків вже були розмитнені і доставлені клієнтам в Німеччину і навіть Китай.

Розкажіть про самих автомобілях, чим вони відрізняються від «цивільних» версій?

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Військові автомобілі відрізняються своїм відповідним забарвленням, брезентовим тентом, а також «військовими мостами». Ходить багато суперечок про те, які мости краще. Однак, зауважу, що на бездоріжжі однаково хороші автомобілі як з «військовими», так і з «цивільними мостами».

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

В основному, УАЗ набувають для «покатушек» по бездоріжжю. Однак особливо цінні екземпляри УАЗ 469 купуються в приватні колекції.

Яка вартість придбання «УАЗа з консервації»?

  • УАЗ 3151 – 230 000 – 300 000 рублів;
  • УАЗ 469 – кожен екземпляр унікальний;
  • УАЗ 3303 – 180 000 – 270 000 рублів.

Що ще цікавого можна придбати у вас?

На даний момент ми займаємося новим для себе напрямом – реставрацією і продажем ретро-автомобілів. Зараз в нашому цеху проходять реставрацію ГАЗ 69 і ГАЗ М-20 «Перемога». При проведенні робіт використовуються тільки оригінальні запчастини для збереження автентичності машин.

«Технічка»

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Позашляховик, що має індекс 3151, являє собою повнопривідний вантажопасажирський автомобіль, вперше показаний Ульяновским автомобільним заводом в 1985 році спільно з моделлю 31512. Перші версії цих моделей, що прийшли на зміну випускався раніше (в період з 1972 по 1985 рр.

) УАЗ 469Б і 469, під капотом яких розташовувалися двигуни УМЗ-451М, потужністю 75 к.с., отримали індекси 3151-01 і 31512. Нові позашляховики оснащувалися двигуном УМЗ-414, що розвиває потужність 80 к.с.

Обидві моделі мали 4-дверними металевим кузовом з м’яким знімним тентом і заднім відкидним бортом.

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Пізніші версії позашляховиків оснащувалися двигунами УМЗ-417, потужність яких становить 90 к.с. Відмінною рисою моделі 3151 від 31512 була наявність в провідних мостах колісних редукторів, екранованого електрообладнання та передпускового підігрівача двигуна. Виробництво автомобіля УАЗ 3151 було завершено в жовтні 2003 року.

На сьогоднішній день УАЗ-3151 – єдиний позашляховик, що перебуває на службі в Збройних Силах Російської Федерації.

Існує кілька військових модифікацій автомобіля:

  • автомобіль загального призначення;
  • командно-штабна машина;
  • автомобіль радіаційної та хімічної розвідки.

ПараметриУАЗ 3151

період випуску квітень 1985 – жовтень 2003
Об’єм двигуна, куб.см 2450
Марка двигуна УМЗ-4178
Тип двигуна Рядний, 4-циліндровий
Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 15,5
Тип трансмісії МКПП 4
тип приводу Повний (4WD)
потужність 92 к.с.
кліренс 300 мм.
Максимальна швидкість, км / год 120

З питань придбання військових автомобілів «з консервації» звертатися в Military car. Фотограф: Микита Костюнін

УАЗ-469 з консервації купити

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Військовий УАЗ-469 Року випуску: 1970-ті Пробіг: немає Стан: відмінне, на ходу (з зберігання) фото актуальні Умови зберігання: гаражне і вуличне Мости: «військові» Документи: ПТС в наявності

Ціна: очікується надходження 

Дислокація: ЦФО

Щоб отримати консультацію, записатися на огляд або  купити УАЗ-469 , надішліть запит з сайту або на електронну пошту. Фахівці зв’яжуться з вами, якщо є наявність

Фото УАЗ-469

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питанняЯк купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Опис УАЗ-469

Розвиток УАЗ почалося в другій половині 1950-х років.

Зростаючої армії Радянського Союзу, потрібно універсальний транспортний засіб з колісною формулою 4х4, яке могло бути використано в будь-якій місцевості, від степів Казахстану до засніженої целени Сибіру.

Автомобіль УАЗ-469 повинен був стати наступником ГАЗ-69, військового автомобіля, який був дуже схожий на американських Вілліс, і його коріння виходять від Другої світової війни.

Перший прототип УАЗ-460 був схожий на Land Rover, який тільки почав завойовувати дикі місцевості колишніх британських колоній.

Непідвладний часу, УАЗ-469 армійський всюдихід, що витримав випробування в суворих умовах Заполяр’я і Середньої Азії, продовжує експлуатуватися в різних сферах військових і цивільних, у багатьох країнах світу.

У 60-х роках ХХ-го було поставлено питання про розробку нового армійського вантажопасажирського позашляховика. Перший випуск автомобіля був здійснений в грудні 1972 го, вони були більше, важче і могутніше попередньої моделі – УАЗ-69.

УАЗ-469 створювався з нуля, зовнішній вигляд вийшов оригінальним, а конструктив досить надійним. Розробникам стояло завдання надати надійну, довговічну утилітарну машину, не акцентуючись на зручність і ергономіці.

Зверніть увагу

ДВС на УАЗ-469 встановлений від ГАЗ-21 «Волга», об’ємом 2,4 л., Потужністю 75 к.с. Максимальна швидкість розвивається по дорожньому покриттю до 120 км / год, ПММ бензин марок АІ-72 або АІ-76. Витрата в змішаному режимі приблизно 16 літрів на 100 км шляху.

КПП четирехступенчатая механічна з синхронізаторами на 3 та 4 швидкостях. Автомобіль має повний привід, двухдиапазонная роздавальна коробка, армійські мости з знижувальними бортовими редукторами збільшують кліренс до 300 мм.

Маса 1600 кг без навантаження, з повним завантаженням маса до 2500 кг.

Автомобіль з чотирьохдверним кузовом має відкидний задній борт, при складених задніх сидіннях, в багажник завантажується до 700 кілограм. Вітрове скло може опускатися на капот, тент складатися, а верхні частини дверей знімаються, забезпечуючи маскування на місцевості і менші габарити при перекиданні авіаційним транспортом.

Відсутність швидкісних характеристик і тяжкість управління, суворий салон і відсутність ергономіки забувається на бездоріжжі, де прохідність у автомобіля, як у трактора.

Випуск припинений в 1985 році.

Характеристики УАЗ-469 з консервації

Рік випуску 1970-
Тип двигуна бензиновий
Об’єм двигуна, л 2,4
Пробіг, км немає
Коробка передач 5 ст.механіческая
Тип кузова позашляховик
колір зелений
Довжина, мм 4100
Ширина, мм 1730
Висота, мм 2025
кількість дверей 5
Кількість місць 7
збірка СРСР

Купівля військових авто з консервації

Частка військових витрат в економіці нашої країни завжди становила значну частину бюджету. Для оборонки робилася всього багато і хорошої якості.

Частина матеріальних ресурсів використовувалося за призначенням, частину відправляли на склади зберігатися на випадок війни. Найвищою збереженням володіє так звана законсервована військова техніка або майно першої категорії схоронності.

Консервація це не просто зберігання, а й підтримку майно повному робочому стані, постійний контроль і обслуговування.

За роки склади Міноборони виявилися заповненими військовою амуніцією старого зразка, технікою, запчастинами, паливно-мастильними матеріалами.

Щороку на озброєння надходить все більше нове озброєння, а старе втрачає свою актуальність. Реалізація військової техніки з консервації відбувається через аукціони.

Через велику кількість структур в системі Міноборони, ці аукціони бувають дуже різними:

  1. Через електронні торгові майданчики. У більшості випадків задіяна тільки одна ЕТМ – Лотонлайн. Офіційний сайт lot-online.ru Саме на ній проводить свої торги Російський Аукціонний Дім – організатор і реалізатор основної частини майна міністерства оборони.
    Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання
  2. Очні аукціони. Проводяться в підмосковному Галіцино. Цим способом продають техніку структури ФСБ. Вони зручні тим, хто живе в Центральному регіоні. Оскільки приїхати потрібно три рази: на подачу заявки, на самі торги, на укладення договору. Майно, в свою чергу, розкидано по військовим частинам всієї Росії.
  3. Раз на рік проводиться великий аукціон під час проведення форуму в парку Міноборони «Патріот», недалеко від підмосковного міста Кубинка. Торги широко висвітлюються в ЗМІ, приїжджають перші особи міністерства, кількість лотів становить більше сотні, в зв’язку з чим аукціони проходять кілька днів. Частина виставленої на торги техніки можна побачити на парковці поруч з аукціонним залом. Обміркувати і прицінитися до приобретаемому лоту.

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

На всіх аукціонах з продажу військового майна 90% лотів однотипні:

  • Вантажівки ЗИЛ – 131
  • Вантажівки Урал – 4320 і ГАЗ – 66
  • Легкові автомобілі УАЗ – 469
  • Автоцистерни
  • похідні кухні
  • термоси
  • Чоботи кирзові, черевики хромові
  • Тілогрійки, куртки, кітелі, пілотки
  • шаровари
  • запчастини
  • Брухт чорних і кольорових металів
  • Солярка і різні ПММ
  • Дуже рідко бувають поїзда, літаки, вертольоти, катери

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

Більш ніж половині випадків реалізована техніка відноситься до п’ятої категорії, тобто відслужив свій ресурс. Продажі законсервованих транспортних засобів проходять у вигляді винятків і збирають багато бажаючих її придбати.

В середньому, ціни на УАЗ 469 з консервації починаються від 50 тисяч, в ході торгів доходять до 120 – 170 тисяч.

Слід також врахувати, що частина військових машин продаються без ПТС, що тягне за собою додаткові витрати при постановці на облік.

Придбати військову техніку можна і через фірми посередники. В цьому випадку вартість зростає на третину. У той же час можна спробувати завести автомобіль, подивитися які документи є в наявності, оформити покупку за один день.

Уаз 469 з консервації

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання

На початку дев’яностих був вперше знятий з консервації УАЗ 469. З тих пір він став доступний багатьом любителям позашляховиків. Ще б пак, це ідеально збалансована модель в категорії «ціна – якість» з високими показниками прохідності по бездоріжжю, стала справжнім скарбом для шанувальників полювання і риболовлі.

зміст

Купуючи цю модель слід пам’ятати – чим довше машина перебувала в просте – тим в більшу непридатність прийдуть всі гумовотехнічні деталі (шланги, пробки, сальники і т.д.) і прокладки.

При неправильному зберіганні (в основному через недбалість при консервації) можлива поява іржі на кузові, трансмісії, ходової металевих деталях.

У будь-якому випадку краще переглянути і перещупали всі вузли і деталі.

УАЗ 469 – модель з СРСР

Військова промисловість середини минулого століття розвивалася з оглядкою на свого стратегічного супротивника – Сполучені Штати Америки.

Саме в той період часу від Міністерства оборони СРСР надійшло замовлення на розробку позашляховика з кліренсом 400 мм, незалежною підвіскою, вантажопідйомністю до 800 кг, який крім високої прохідності повинен був володіти плавучість.

Пізніше деякі вимоги до автомобіля були зняті, дещо було додано і вдосконалено. Єдине, що залишилося незмінним – якість автомобіля виготовленого для військових потреб. Тому Уаз 469 з консервації досі є зразком надійності.

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання
Ще одним приємним доповненням до якості автомобіля є його ціна. Придбати УАЗ, знятий з консервації свого часу можна було недорого, та й тепер ціна на цей популярний вид транспорту щодо прийнятна, хоча зустрічаються ділки, які виставляють за авто небачену ціну. Зараз середня ціна на машину коливається в межах 250 тис. Руб. І якщо є можливість придбати таку машину, природно в хорошому стані, за цією ціною – то це величезна удача!

Простота конструкції УАЗ 469, а саме: ергономічна панель приладів, широкий огляд з водійського місця, просторий салон, об’ємне багажне відділення, просторе рухове відділення, що дає можливість легкого доступу для ремонту двигуна і агрегатів – ось те, що слід обов’язково згадати, говорячи про цю моделі.
Серед інших достоїнств ще можна назвати її невибагливість в експлуатації. Якісне, стійке до подряпин лакофарбове покриття, міцне днище і практично «вбивається» підвіска. Все це – незаперечні переваги автомобіля. Великим плюсом цієї моделі є рамна конструкція кузова, що дає можливість перевозити досить важкі вантажі і долати тяжелопроходімие ділянки дороги. Це робить автомобіль незамінним для любителів полювання і риболовлі.

Що слід враховувати, купуючи автомобіль з консервації

Найголовніше при придбанні такого автомобіля – це те, щоб він був дійсно з консервації, а не з реставрації. Але це вже на совісті продавця і досвідченості покупця. Звичайно, існує ряд моментів, які потрібно враховувати при покупці подібного автомобіля.

  1. Як уже згадувалося вище, при просте приходять в непридатність різні гумові деталі, прокладки та інший дріб’язок. І чим довше машина стоїть, тим більша ймовірність, що всю цю дрібницю потрібно буде замінити повністю і краще відразу ж після покупки.
  2. В результаті простою металеві деталі можуть піддаватися значній корозії. З особливою ретельністю потрібно поставитися до огляду бензобака і мотора!
  3. Комфортної модель УАЗ 469 не назвеш. Першою вимогою до автомобілів у військовій промисловості була їх функціональність, тому потрібно морально (і фізично) і водієві і пасажирам готувати себе до воістину спартанської поїздці. Ця модель не має ні підсилювача керма, ні синхронізаторів в коробці передач, а незручні сидіння і жорстка підвіска додадуть «романтики» любителям екстремальної їзди.
  4. Слід знати, що під консервацію потрапляли машини в різному технічному стані, тому існує ймовірність як купити практично новенький автомобіль, так і уазик з багатокілометрових пробігом і в «убитому» стані.

Підготовка УАЗа з консервації до використання

Щасливий автолюбитель, якому вдалося придбати модель УАЗ 469, повинен підготувати себе до того, що йому доведеться ще досить копітка робота з підготовки автомобіля до пробігу.

При відправці машини на консервацію всі вузли і деталі повинні були ретельно оброблятися лепьохіна мастилом.

І якщо власник машини не має наміру продовжувати зберігати автомобіль де-небудь в гаражі, всю цю мастило потрібно буде ретельно видалити.

Як купити уаз 469 і газ 66 з консервації у військових?  Всі тонкощі питання
Видаляються герметизирующие пробки, папір і обклеювання. Потім настає процедура огляду електропроводки і підключення акумулятора, огляд і приведення в порядок бензобака і картера. Тепер можна спробувати запустити двигун, як підготовчий момент – потрібно зробити близько 20 обертів стартером при викручених свічках (поки з циліндрів не перестане бризкати масло), протерти електроди бензином, закрутити свічки, і машина готова до запуску.

Наступним етапом роботи над машиною може бути її модернізація, тюнінг, стайлінг, або можна залишити все як є. Хоча можливо автолюбителю доведеться пройти ще чималий шлях до її повної бойової готовності.
Головне щоб машина служила надійно і довго.

Радянські військові вантажівки опинилися поза законом

Військові вантажівки випуску 1970-1980-х років, які Міноборони, МНС та інші силовики періодично розпродають задешево, визнані некондиційними. ГИБДД з минулого тижня перестала видавати на ці машини паспорта (ПТС), посилаючись на відсутність у них свідоцтва безпеки конструкції.

Центри сертифікації, які проводять експертизу машин, на старі радянські вантажівки сертифікати не видають, посилаючись на невідповідність машин стандарту Євро-4.

– За новим технічним регламентом безпеки колісних засобів, який був затверджений урядом Росії в 2009 році, нові або ввезені в країну машини повинні відповідати вимогам екологічного стандарту Євро-4.

У липні 2011-го до переліку додали і колишні військові вантажівки, які прямо з заводу йшли в армію і цивільних технічних паспортів не мають. І зараз ті, хто купує такі машини у військових, приходять до нас і просять видати свідоцтва безпеки конструкції.

важливо

Але ми не можемо їх видати, оскільки Євро-4 вони не відповідають, – розповів представник компанії «Еколайн», що займається сертифікацією автомобілів.

У департаменті забезпечення безпеки дорожнього руху (ДОБДД) МВС пояснили, що вимагати сертифікат на старі військові вантажівки стали після того, як з’ясувалося, що військові їх знімають з обліку і продають населенню. А 30-40-річні машини, навіть без пробігу, створюють реальну загрозу на дорогах.

– Уявляєте собі величезний ЗІЛ-130, у якого починають відвалюватися колеса, кабіна, сипатися гайки. Це вкрай небезпечно. Щоб цього не було, ми і прийняли ці уточнення, тому що формально такі машини під вимоги регламенту не потрапляли – вони не нові і не ввезені в Росію з-за кордону, – сказав представник ДОБДД.

Він додав, що зараз вирішується питання про анулювання паспортів на старі машини, які «помилково» продовжували видавати деякі відділи ГИБДД після виходу «Роз’яснень до техрегламенту».

За оцінками агентів з продажу «майже нових» військових вантажівок, зараз на складах Міноборони перебуває кілька десятків тисяч машин (точна кількість засекречено). Щорічно кілька тисяч з них знімають зі зберігання і продають.

– Ці машини активно купував малий і середній бізнес, який не має грошей на солідний автопарк. Найчастіше військові машини приживалися на Півночі, де практично будь-який водій може в польових умовах відремонтувати «КамАЗ», щоб дотягнути до точки призначення, – розповів автодилер на умовах анонімності.

Один з покупців, Сергій Іваньков, який займається заготівлею кедрового горіха, розповів «Известиям», що заборона на старі армійські вантажівки може позбавити бізнесу багатьох приватних підприємців.

– На ринку вантажна машина в залежності від стану і комплектації коштує від 300 тис. До 1,2 млн рублів. Звичайно, щоб на ній їздити, доводиться вкласти ще відсотків 10 від ціни на запчастини, але після цього машина прослужить як мінімум три-чотири роки. Новий же вантажівка, наприклад «КамАЗ», перевалює за 2 млн рублів, – засмучується Іваньков.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…