Гарматне сало: військові технології

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Незважаючи на наявність у продажу безлічі різних засобів для захисту транспортних засобів та іншої техніки від корозії багато автолюбителів до сих пір вважають за краще обробляти свій автомобіль продуктом, виробленим за технологіями 50-річної давності – гарматним салом.

Що об’єднує гармати і сало? Що може бути між ними спільного? 

Гарматне сало – це пластичне консерваційне мастило, призначена для антикорозійної обробки металевих поверхонь при зберіганні в умовах складського зберігання.

Спочатку розроблене для цих цілей мастило отримала найменування УНЗ. Воно була створена для захисту артилерійських знарядь.

За консистенцією і кольором це змащення насправді нагадувала сало. Звідси і пішла народна назва -гарматне сало.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

За новим мастилом було закріплено офіційну назву “Гарматне мастило” (ГОСТ 19537-83 Мастило гарматне. Технічні умови). У народі ж її як і раніше називають “Гарматне сало”.

Використовувані компоненти багато в чому визначають зовнішній вигляд і робочі властивості будь-якого продукту. Щоб краще зрозуміти, що таке пушсало, необхідно спочатку розглянути її склад.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Отримане мастило має колір від світло-бежевого до коричневого залежно від типу петролатуму-згущувача.

Гарматне масло добре працює в діапазоні температур від -50 до +50 ° С і характеризується високою водостійкістю. 

Консистенція досить сильно змінюється в залежності від температури навколишнього середовища – від напіврідкої (при високих температурах), до в’язкої (при температурі, близькій до кімнатної) і густої, практично твердої (при температурах від 10 ° С і нижче). У звичайних умовах при кімнатній температурі склад виглядає як пластичне густе мастило, що нагадує сало.

При температурах понад +50 ° С мастило плавиться і легко стікає з обробленої поверхні. У південних районах, де поверхня може сильно прогріватися на сонці, на використання цього складу можуть бути встановлені обмеження.

Аж до -50 ° С мастило має високу липкість, відмінну адгезію до оброблюваних поверхонь і зберігає чудові антикорозійні властивості. Саме тому ПВК широко використовується в середніх і північних широтах.

Заявлений термін зберігання лепьохіна мастила – 5 років, однак фактично при зберіганні в герметично закритій тарі навіть через 10 років після дати випуску гарматне сало зберігає свої властивості.

Зверніть увагу

Область завдань, які вирішує пушсало, невелике – застосування цього складу обмежується консервацією обладнання та захистом металевих поверхонь від корозії. Однак з цими завданнями недорогий склад справляється настільки ефективно, що заслужив визнання десятків тисяч механіків і автолюбителів.

Гарматне сало використовують в чистому вигляді або розводять різними маслами, розчинниками, іншими засобами.

Особливо часто склад застосовується для антикорозійної обробки автомобілів – його наносять на днище, заповнюють їм приховані порожнини.

Перед застосуванням пушсало необхідно довести до потрібної консистенції.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Цей спосіб хороший в літній жаркий час – гарматне сало довше залишається в придатному для нанесення стані.

Можна отримати рідке мастило, розбавивши його до потрібної густоти легколетучим розчинником, наприклад, бензином. Після випаровування розчинника мастило набуває первісну консистенцію. Плюс цього способу – мастило довго залишається рідким. Основні мінуси – висока пожежна небезпека і токсичність.

Летючі пари здатні викликати отруєння і спалахнути від найменшої іскри.

Застосування гарматного мастила, розведеного розчинником, повинно проводитися тільки на відкритому повітрі або в приміщенні з примусовою вентиляцією.

Ще один спосіб – змішання гарматного сала з трансмісійними маслами. Склад при цьому стає рідким і зберігає таку консистенцію протягом усього терміну служби.

Доведене до потрібної консистенції пушсало наноситься на днище автомобіля або іншу поверхню звичайною кистю, за допомогою шприца, нагнітальних маслюк. Обробка авто пушсалом може проводитися і розпиленням. Так зручніше обробляти закриті порожнини.

В ході нанесення гарматного сала склад може випадково потрапити на поверхні, які не підлягають обробці, і його треба якось очистити.

  • Таке ж завдання зазвичай стоїть перед механіками, коли необхідно розконсервувати устаткування зі зберігання або підготувати поверхню для фарбування.
  • Чим змити в цьому випадку склад?
  • Є, звичайно, надійні, але дуже радикальні методи видалення складу з металевої поверхні за допомогою піскоструминної і дробеструйної обробки, але такими методами навряд чи хто скористається в звичайних умовах.
  • Розглянемо кілька простіших, але не менш дієвих способів:

Як наносити гарматне сало? простий мануал

  • Якщо склад завдано зовсім недавно і він ще не встиг застигнути, то надлишки складу можна очистити серветкою або ганчіркою, протерши потім це місце водою з господарським милом
  • Так як мастило має чудову водостійкість в робочому діапазоні температур, то вже давно застигле мастило відмити звичайною водою навряд чи вийде. Однак якщо використовувати гарячу воду з температурою вище 50 градусів, то гарматне сало розплавиться, і його легко можна буде прибрати з поверхні описаним вище способом. Очистити поверхню буде ще простіше, якщо в гарячій воді розчинити господарське мило і додати трохи нашатирю
  • Можна спробувати відмити мастило з поверхні з допомогою розчинників. Для цього найкраще підійде звичайний уайт-спірит. Він добре і якісно відітре навіть старий плями, що ввібрали в себе пил і інші вуличні забруднення
  • Суміш бензину і гасу в різних пропорціях, а також ацетон також легко позбавлять від слідів консерваційного складу. Однак в разі використання цих розчинників треба бути гранично обережним і пам’ятати, що вони можуть пошкодити поверхню або залишити на лакофарбових покриттях.

Гарматне сало досі застосовується для консервації армійської техніки. Купується воно військовими частинами тільки після проходження відповідальної процедури військового приймання.

Якщо вдасться придбати мастило при її реалізації через військові склади, то будьте впевнені – у вас стовідсотково якісний, зроблений по ГОСТ склад, навіть якщо термін його придатності добігає кінця.

Гарматне сало можна зустріти і на прилавках звичайних магазинів. Воно випускається різними виробниками в жерстяних банках, пластикових банках і відрах, в м’якій упаковці брикетами.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Щоб мастило виявилося якісним, з заявленими властивостями, обов’язково прослідкуйте, щоб тара, в якій ви купуєте продукт, була герметичною і на ній не було пошкоджень.

Гарматне сало: як наносити

Лакофарбове покриття автомобіля піддається постійному впливу пилу, вологи, води, дрібних камінчиків і ультрафіолету. Згодом лак і фарба покриваються мікротріщинами, а днище – іржею.

Для того щоб цього не відбувалося, людство винайшло спеціальні захисні поліролі та мастила. Одним з них є гарматне сало.

Як наносити його і що це за мастило? Відповіді на всі ці питання ви дізнаєтеся в ході нашої сьогоднішньої статті.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Різновиди

Всього для консервації зовнішніх деталей кузова автомобіля використовують кілька видів матеріалів:

  • Мастики.
  • Плівкоутворювальні інгібовані нафтові склади.
  • Консерваційні масла.
  • Пластичні мастила.

Останній тип якраз є гарматним салом. Його наносять на металеву поверхню автомобіля невеликим шаром товщиною в 5 міліметрів. Після обробки кузова таким засобом машина стає менш вразливою до впливу води, вологи, солі та інших відкладень, забезпечуючи консерваційні властивості.

Характеристика

Гарматне сало – це консерваційні мастило, яка застосовується для захисту сталевих поверхонь від впливу корозії. До складу даного засобу входить нафтове масло, загущенное церезином і вазеліном. За своїм зовнішнім виглядом мастило ПВК є мазь жовтувато-коричневого кольору. Дана речовина володіє також високою густотою і липкостью.

Галузь застосування

Як ми вже сказали раніше, гарматне сало володіє хорошими антикорозійними властивостями. В силу таких здібностей воно використовується практично у всіх галузях побуту та господарства, в тому числі і для захисту днища і кузова автомобіля. Наноситься воно на металеві вироби будь-яких розмірів і форми.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

За своїми характеристиками гарматне сало є відмінним консервантом як для чорних, так і для кольорових металів.

Звичайно, під прямим впливом сонця, атмосферних опадів і постійних перепадів температур дана речовина з часом втрачає свої властивості.

Однак у порівнянні зі своїми аналогами воно є найбільш ефективним засобом і здатне захистити метал навіть у найжорсткіших і екстремальних умовах.

Як показує практика, гарматне сало захищає кузов від негативних впливів зовнішнього середовища на протязі 3-10 років, в залежності від інтенсивності експлуатації транспортного засобу. При цьому вона залишається ефективною навіть при температурі повітря від -50 до +50 градусів Цельсія. І лише в рідкісних випадках на ній можуть утворитися тріщини.

До речі, гарматне сало не розчиняється у воді, тому навіть при багаторазовій митті воно залишається таким же ефективним, як і спочатку при нанесенні.

Гарматне сало – як наносити?

Як наносити гарматне сало? простий мануал

По-перше, при обробці даної мастилом кузова автомобіля не допускайте попадання засобу на шкіру. Щоб максимально захистити руки від негативного впливу цієї речовини, слід надіти пару гумових медичних рукавичок. Такі є у вільному продажу в будь-якій аптеці міста. По-друге, слід уникати знаходження даної мастила під прямим сонцем в ємності, щоб не допустити самозаймання. Ну а якщо речовина впало на підлогу або на одяг, потрібно ретельно протерти місце за допомогою сухої ганчірки. За необхідності можна застосувати пісок.

Переваги використання мастила «Гарматне сало»

Відгуки автовласників відзначають високу ефективність використання даного виду мастила. Ця речовина має високі адгезійними властивостями, а також не боїться впливів води.

А оскільки днище автомобіля і колісні арки постійно піддаються негативному впливу пилу і вологи, гарматне сало – це відмінний варіант продовжити життя кузову машини і захистити його від корозії.

Також дана мастило добре тримається на похилих поверхнях, тобто наносити її можна навіть у важкодоступні місця.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Така речовина практично ніколи не випаровується і не окислюється, що гарантує надійний захист металу на довгі роки експлуатації. Ну і, звичайно ж, мастило ПВК відома своїми консерваційними характеристиками, про які ми говорили на початку статті. Обробка гарматним салом – це надійний спосіб зберегти авто від іржі!

Таким чином, гарматне сало надійно захищає металеві деталі автомобіля від корозії і гниття, має великий термін експлуатації, а також запобігає утворенню нових іржі, тим самим значно продовжуючи термін служби елементів і вузлів транспортного засобу.

Скільки зберігається дана речовина?

Необхідно відзначити, що мастило ПВХ не тільки відмінно тримається і захищає метал десятиліттями, а й здатна зберігатися в ємностях від 5 до 10 років, в залежності від температурного режиму і умов зберігання. Це дозволяє використовувати гарматне сало практично в будь-який момент і в разі потреби наносити додаткові шари на метал щороку.

вартість

Як наносити гарматне сало? простий мануал

В середньому ціна на мастило ПВХ відносно невелика. Наприклад, за 39-кілограмовий барабан гарматного сала доведеться викласти близько 1 тисяча грн. Правда, такою кількістю мастила можна обробити як мінімум пару-трійку сідельних тягачів, не кажучи вже про легкові автомобілі. Є ємності і поменше – вартість на них варіюється в межах від 200 грн, залежно від виробника і обсягу самого барабана.

Висновок

Як бачите, гарматне сало – це відмінний консервант, який здатний надійно захистити деталі кузова і раму вашого автомобіля від негативних впливів корозії.

Завдяки своїм властивостям, це змащення відмінно тримається навіть в найбільш уразливих для впливу води і вологи місцях.

Обробивши автомобіль гарматним салом один раз, ви забудете про корозії як мінімум на найближчі 2-5 (а то і 10) років.

Отже, ми з’ясували всі властивості і особливості такого речовини, як мастило ПВХ, і вузла, як проводиться обробка автомобіля гарматним салом.

Пушсало на днище автомобіля

Головна »Статті» Пушсало на днище автомобіля

Захистять автотранспортні засоби від передчасного старіння пропоновані поліролі або гарматне сало.

З фарбувального боксу автозаводу автомобіль виходить з блискучим лакофарбовим покриттям. Попереду чекають випробування по курних дорогах, пісках пустелі, гірських серпантинах – застосування гарматного сало буде незамінним. Пил, дрібні камінчики, дощі і снігу перетворюють блиск в тьмяний рисунок, на якому нескладно розглянути мікроскопічні тріщини.

Різновиди засобів

Набір становить значний список, але обмежимося назвами ліквідних коштів. Перелік складають:

  • перевірені практикою мастики;
  • інгібовані склади, що містять молекулярні вкраплення нафтових продуктів, що утворюють захисні плівки;
  • масла, що перешкоджають проникненню кисню до металевих вузлів і деталей;
  • мастила, що володіють універсальними пластичними властивостями.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Останнє засіб – пушсало. Практикою доведено, ефективним оберегом для кузовного металу від іржі, буде саме пушсало. Досить на металеві поверхні нанести захисний продукт тонким шаром, щоб з душі водія назавжди зникло почуття страху за своє авто.

Наприклад, днище автомашини стане інертним до впливу дощової, талої води, пилу, ударів дрібних камінчиків, соляної дорожньої посипання від ожеледиці. Тобто обробка гарматним салом стане панацеєю від усіх негативних дорожніх напастей.

Склад пушсала

Спочатку розберемося, що таке гарматне сало.

Основою антикорозійного продукту служить масло, отримане з нафти.

Загустителями є вазелін і віск. Збільшують позитивні властивості різні присадки, які пригнічують хімічні корозійні реакцій. Пушсало – універсальна захисна консистенція. Подібно по в’язкості на парафін або литол підвищеної щільності.

Антикор водії люблять за демократичну ціну, унікальні властивості. Використовуючи пушсало, шофер здатний самостійно нанести захисний шар. Головне, якісно виконати роботу.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Властивості гарматного сало

Раніше даний засіб називалося гарматне артилерійське сало. Самостійна обробка автомобіля гарматним салом не представляє особливої ​​складності.

Воно має такі властивості:

  • Консистенція на сто відсотків відштовхує воду;
  • За способом застосування діє універсально, тобто однаково захищає від корозії чорні і кольорові метали.
  • Не втрачає властивості при знижених (-50 С °), так і високих температурах (+50 C °).

У військових цілях раніше мастильний продукт використовували для консервації стрілецької та артилерійської зброї.

Підготовчі роботи перед обробкою

Приступаючи до роботи, необхідно підготувати інструментарій, дотримати запобіжні заходи. Самостійна обробка автомобіля починається з покупки мастильного продукту. Купувати гарматне сало про запас не варто, оскільки в будь-якому автомагазині нескладно купити. Пропонуються ємності по 2 або 5 літрів. Зазвичай на одне авто йде 1 кг.

Запасаються генератором тепла – електроплитою, спеціальної газовим пальником для розігріву консистенції. Готують тару для антикору. Місця нанесення консистенції знежирюють, використовуючи Уайт-спірит.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

У зручному місці розладжуватися пензлика, пістолети для фарбування. Останній елемент з’єднують з побутовим компресором. Важливо запастися наждачним папером для зачистки виявлених корозійних плям. Абразивним папером впливають на іржу. Присутність вогнегасника на місці обробки машини – обов’язкова вимога.

Коли інструментарій підготовлений до роботи, приступають до розігріву продукту. Важливо довести гарматне сало до рідкого стану (+90 С °). За технікою безпеки не слід користуватися відкритим вогнем. Можливо загоряння. Трохи краще буде, коли гріти на електроплиті.

Слід звернути увагу на наступний момент. Перед розігрівом, консистенцію слід розвести бензином. Використовувати продукт раціонально тільки розведеним, оскільки так отримують однорідний продукт. Розігріваючи склад, слід безперервно його перемішувати.

Обробка автомобіля

З автомашини демонтують пластикові предмети. Ретельно очищають кузов від бруду, пилу. Корозійні плями захищають наждачним папером. Потім проводять знежирення.

Використовують недорогий Уайт-спірит або його аналог. Потім розведеним маслом покривають металеві частини кузова. Зручніше обробляти звичайної пензликом.

Широкими мазками розподіляють готовий продукт рівномірно по всіх площі.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Деякі водії для обробки кузовів застосовують розпилювачі. Тоді до складу консистенції інтегрують масло машинне. Використовують і шприци для герметизації пустот.

Наносять на днище тонкий шар пушсало. Після просушування протягом години, можна експлуатувати автомобіль в важких погодних умовах. Консистенція вийде якісної, якщо знати, чим розбавити гарматне сало.

Місця для обробки

Наносять продукт на арки, порожнини, шви після зварювання. Тобто консервує місця, де скупчується волога.

Усередині салону використовувати консистенцію не рекомендується через неприємний гострого запаху.

Наносити антикорозійний захист необхідно на добре захищену металеву висушену площину. Якщо знехтувати правилом, нескладно нарватися на неприємності – почне розвивати обертів хімічна корозійна реакція під захисним шаром. Це вже зовсім погано.

Що краще використовувати – відгуки автовласників?

В інтернеті на автомобільних форумах постійно точаться суперечки водіїв: що краще використовувати при обробці автомобіля, сало або мовіль. Однозначної відповіді не дано.

Оптимісти погоджуються з думкою водіїв, що стоять горою за мовіль. Вітчизняний мовіль здобув славу дешевого продукту.

Його застосування, можна сказати, всенародне, якщо під цим словом розуміти виключно автомобілістів.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Мільйони людей щорічно стикаються з проблемою корозійних хімічних реакцій, що виникають в кузовний локації автомобілів. Усувати проблеми допомагає недорогий за ціною мовіль. Антикорозійний продукт розробили в лабораторіях Вільнюса і Москви.

У молекулярну структуру входять:

  • масло машинне;
  • оліфа;
  • корозійні інгібітори.

Якість продукту порівняно з європейськими аналогами. Для розрідження раніше розводили гасом або Уайт-спіритом. Багато водіїв проступають так і зараз – легше наносити продукт на металеві площині кузова.

Мовіль в молекулярній структурі містить вкраплення речовин, що перешкоджають контакту повітря, вологи з металом.

Виходить, якщо на кузовні металеві частини нанести вітчизняний продукт, то автомобіль можна експлуатувати в складних кліматичних умовах, не боячись корозійного ураження.

Інші засоби проти корозії

Це Бікар. Являє собою ефективний захист металевих площин автомобіля від корозійного руйнування.

Наносять Бікар на пороги, колісні арки, Антикор захищає метал кузовів від впливу піску, інших абразивних частинок, яких на автодорогах предостатньо. Використовуючи Бікар, збільшують експлуатаційний ресурс автомашини на 4 роки, знижують рівень шуму оброблених деталей на 40 відсотків. У середовищі автомобілістів продукт вважається ліквідним товаром.

 

Гарматне сало для автомобіля: як обробляти, ніж розбавити, коли використовувати

Антикорозійна обробка кузова своїми руками, секрети і хитрості (фото і відео)

Добрий день. Тема сьогоднішньої статті – антикорозійна обробка кузова своїми руками, в статті ви знайдете рекомендації з антикорозійної обробки прихованих порожнин і максимально довгому збереженню лакофарбового покриття, для запобігання зовнішньої корозії.

Антикорозійна обробка прихованих порожнин кузова

Гниття небитого автомобіля, завжди, починається з прихованих порожнин кузова. У них набивається пил бруд, все це змочується водою і виходить сприятливе середовище для корозії.

Тому, перш ніж вибирати антикорозійний склад, необхідно промити і просушити приховані порожнини. Робиться це ось так:

Після цього у вас є вилка з 3х варіантів з приблизно однієї ефективністю, але різними трудовитратами:

  1. Проливати порожнини відпрацюванням при кожній зміні масла.

Варіант цілком собі відмінний, і якщо робити своїми руками – безкоштовний! І варіант досить трудозатрантий так як розкривати кришки і заливати масло доведеться 2-4 рази за рік! Це багато! Але при регулярній обробці автомобіль не буде іржавіти так як масляна плівка на металі перекриває до нього доступ води і повітря, відповідно, навіть почалася корозія сповільнюється.

З недоліків – відпрацьоване масло містить шкідливі речовини, і вони, випаровуючись, можуть мати негативний вплив на здоров’я водія та пасажирів. Але за часів СРСР багато автомобілів проливали відпрацюванням і нічого страшного не траплялося …. Відмінною альтернативою відпрацювання є сира НАФТА. Так в ній багато сірки і домішок, але змити її практично неможливо.

  1. Дешеві вітчизняні засоби типу «Мовіль»

Мовіль – суміш літолу, моторного масла, оліфи, гасу та інгібіторів корозії. Принцип дії такий самий як у відпрацювання – обмежити доступ води і повітря до металу кузова. На відміну від відпрацювання коштує дорожче, але оновлювати його потрібно рідше – один раз на рік буде цілком достатньо.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Але важливо розуміти що принципово, мовіль від відпрацювання нічим не відрізняється, він точно так само сохне, містить шкідливі речовини і якщо пропустити повторення обробки – тріскається і перестає діяти.

  1. Дорогі імпортні антикорозійні склади.

Друзі – все антикорозійні засоби працюють однаково – обмежують метал кузова від впливу вологи і повітря. Те, що виробники запевняють, що в складі їхнього продукту є цинк або мідь або воно відновлює іржу – це мерзенна лож ….

Ніхто б тоді не переварював пороги, і не заварював б дірки, все б мазали антикорозійні склади і відновлювали пошкоджений метал.

Принципово дорогі антикорозійні засоби відрізняються від дешевих тільки тим, що їх треба рідше оновлювати, але при їх більшій ціні і, пам’ятаючи про, те, що в середньому автомобіль тримають 3 роки, дообробки дорогими антикорозійними складами позбавлена ​​сенсу.

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Непрацюючі методи захисту прихованих порожнин від корозії

В інтернеті часто зустрічаються відео, де автолюбителі топлять гарматне сало і задувають його в приховані порожнини. Колеги, я остерігався вас це робити, так як воно досить погано розтікається і в підсумку – під пушсалом НЕ згниє, а поруч, куди воно не потрапило, корозія зробить своє іржаве справу …. Але пушсало є відмінним антикором для днища, поверх мастики.

Самостійна антикорозійна обробка порогів

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Про антикорозійну обробку порогів, у нас на сайті є окрема стаття, тому немає сенсу повторюватися, але коротко:

Поріг всередині порожній (крита порожнину), тому промиваємо і наносимо антикорозійний склад.

Зовні поріг піддається піскоструминної обробці з-під коліс автомобіля і відповідно, при пошкодженні покриття іржавіє.

Важливо періодично відновлювати лакофарбове покриття порогів, і про це у нас на сайті теж є статті (як пофарбувати пороги Антигравий і як самостійно пофарбувати пороги)

Антикорозійна обробка днища

Із заводу, на сучасних автомобілях, днище покривають грунтом, а на нього наносять поліуретановий герметик і іноді фарбують, цей же герметик наносять в колісні арки. В цілому дане покриття надійно служить і відмінно захищає кузов від іржі, до того моменту як трісне або обдереться камінням.

У «колгоспному ремонті» в більшості випадків використовується бітумна мастика.

Нічого поганого в цьому немає, вона захищає днище від корозії досить добре, але до того моменту поки не трісне, а тріскається вона першою взимку в морози, коли кузов грає на нерівностях, а мастика перестає бути пластичною. Тому якщо ви вносите бітумну мастику і сподіваєтеся, що вона захистить кузов від корозії при цілорічної експлуатації, ви помиляєтеся!

Краща версія бітумної мастики – резінобітумной мастика. На відміну від бітуму, ця мастика залишається пластичної при температурі до мінус 10-30 градусів залежно від складу і виробника тому, якщо у вас пошкоджений заводський герметик, оптимально покривати пошкоджені місця, спочатку епоксидним грунтом, а потім резинобитумной мастикою.

важливо

Якщо у вас не пошкоджений заводський герметик і ви хочете поліпшити антикорозійну обробку днища, відмінний варіант для самостійного опрацювання – гарматне сало.

Схема нанесення його своїми руками проста – топимо пушсало на плитці до рідкого стану і мажемо пензликом.

Якщо ви завдасте пушсало на бітумну мастику, вас чекає розчарування – пушсало може її підняти! Але якщо нанести пушсало поверх поліуретанового герметика або фарби чи ґрунту – ви забезпечите відмінну антикорозійну обробку.

Збереження лакофарбового покриття

З плином часу кузов неминуче пошкоджується. Через відколів, глибоких подряпин, можливі, пошкодження фарби до металу. У цьому випадку можливі 2 варіанти.

Іржа йде назовні і в цілому, це некрасиво, але не фатально. Якщо підфарбувати такий скол пензликом, або спец. маркером, з великою часткою ймовірності, іржа зупиниться.

Все набагато гірше, якщо поруч зі сколом надуется жучок:

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Жука треба прибирати якомога швидше, так як під піднятою фарбою утворюється посость в яку потрапляє вода і робить свою справу. Про те як прибирати жуків, у нас на сайті вже є стаття, і не будемо повторюватися. Їх обов’язково треба розкривати, обдирати до металу, гарантувати і підфарбовувати.

Висновок

  • Час життя автомобіля, багато в чому визначається збереженням його кузова, відповідно, якщо ви збережете кузов автомобіля максимально довго, ви зможете продати автомобіль максимально швидко і максимально дорого.
  • На цьому у мене сьогодні все, якщо у вас залишилися питання про те, як здійснюється антикорозійна обробка кузова своїми руками, або якщо ви хочете доповнити статтю, пишіть коментарі.
  • З повагою, адміністратор http://life-with-cars.ru

Як наносяться мовіль і гарматне сало? – Захисні та антикорозійні покриття

Вже пройшло 2 роки з моменту коли я намазав практично всі приховані закутки (задня частина під обшивками багажника, арки коліс під Локерен) нігролом. Всі місця де міг дістати пензликом і Квач (шматочок тканини на кінці сталістой дроту) .При зняття розширювачів і захисту арок анітрохи не здивувався наявності просоченої нігролом пилу.

Очистив від пилу, а там краса! Ні натяку на іржу!

У тому числі і під обдертим пластизолем, коли вистукував виступи в задніх арках.

У минулому році пороги і арки коліс під розширниками пофарбував антігравіем.Антігравій боді від впливу хімії на автомийках втратив свій чорний колір.

А антигравій Новол став крихким (не рекомендую його до використання).

Антигравій відмінно захищає ЛКП в місці тертя гумки розширювача.

Приховані частини рами і кузова обробляв мовілем Kerry, в комплекті у нього хороший латунний розпилювач. Їм реально залізти практично скрізь.

  • Трубку довелося подовжити.
  • В цьому ж році вирішив провести повторну обробку сумішшю гарматного сала і трансмісійного масла (масло підігнав один, за що йому величезне спасибі).
  • Суміш розігрівав феном до рідкого стану і обробив всі приховані частини рами, і кузова.
  • Частина порога довелося обробити мовілем, оскільки суміш сала і масла не вдалося розпорошити (подовження трубка збільшувала опір і суміш не захоплювалася з балона).
  • Арки всіх коліс “пофарбував” сумішшю за допомогою пензлика.
  • Коли встановлю¹те болти намазав графітним мастилом, вона не дасть пріржаветь витків різьби.

Стик бампера і крила закритий гумою, зроблено це було з самого новья і працює відмінно. Бруд на бампер не летить.

На обробку пішло півтора тижні вечорів після работи.Пока патр відпочивав і оброблявся антикором після поїздки у відпустку, я переміщався на веле.

Його досить скромні габарити в складеному стані дозволяють брати його в службовий автобус.

Питання вітаються!

Що це таке?

Як наносити гарматне сало? Таке питання виникає у людей, які вперше побачили цю речовину. За зовнішнім виглядом воно нагадує парафін, і у недосвідченого людини виникають питання, як його можна розподілити по кузову.

Зовнішній вигляд пушсала безпосередньо пов’язаний з його походженням. В основі лежить нафтове масло, яке загущувальну церезином і петролатумом . Також, в отриману суміш додаються спеціальні антикорозійні присадки.

В результаті, виходить матеріал, що нагадує дуже густий литол. Термін придатності у гарматного сала необмежений.

Основними особливостями речовини є здатність утримуватися на будь-яких поверхнях. Це дозволяє виключити скочування гарматного сала з деталі при обробці, а також після неї.

Речовина практично не взаємодіє водою, що дозволяє використовувати його на днище автомобіля і порогах. Обробка не втрачає своїх фізичних властивостей при температурах від -50 ° до + 50 ° C . Може застосовуватися для захисту від корозії деталей з чорних і кольорових металів.

Спочатку призначалося для консервації стрілецької та артилерійського озброєння.

Що вам буде потрібно?

Для нанесення цієї антикорозійного захисту вам буде потрібно приготувати деякі пристосування. Список цей невеликий і містить практично всі елементи, наявні в гаражі поважаючого себе автолюбителя. Отже, вам буде потрібно:

  • Гарматне сало . Воно зазвичай продається в 2 або 5 літрових відрах. На обробку легкового авто зазвичай йде близько літра;
  • Електрична плитка , вона буде потрібно для розігріву сала. Якщо вона відсутня, то можна використовувати будь-який інший джерело тепла;
  • Тара для розігріву . Іноді гріють прямо в відрі. Так має сенс робити в разі повного використання речовини;
  • Знежирювачах . Підійде уайт-спірит;
  • Пензлик , фарбувальний пістолет або старий шприц для змащування деталей.

Крім цього може знадобитися наждачний папір, для усунення іржі. Про всяк випадок виставте на чільне місце вогнегасник.

Обробка

Перед нанесенням на автомобіль гарматне сало потрібно підготувати, полягає ця робота в розігріванні його до рідкого стану. Відбувається це при температурі близько 90 ° C. Розігрівати речовина краще електроплиті. Користуватися відкритим вогнем не рекомендується.

Якщо все ж ви розігріваєте сало на вогні, то робити це потрібно максимально акуратно. Ця речовина при підпалюванні горить дуже навіть непогано. Перед нагріванням, в матеріал додають бензин з розрахунку 20% від обсягу. Це дозволяє отримати однорідну масу.

В процесі розігрівання обов’язково перемішуйте пушсало.

Перед обробкою потрібно підготувати автомобіль . Зніміть всі пластикові деталі, які будуть заважати роботі. Обов’язково ретельно вимийте деталі, які ви вирішили захистити. Після цього, за допомогою наждачного паперу очистіть кузов від слідів корозії. Наступним етапом є знежирення поверхні. Просто протріть кузов уайт-спіритом.

Порада

Нанесення речовини повинно проводитися досить активно. Остигає сало досить швидко, в результаті цього, воно набуває початкову консистенцію. В такому випадку нагрів доведеться повторити. Наносити гарматне сало можна будь-яким зручним вам способом.

Якщо ви хочете використовувати розпилювач, то при нагріванні додайте в суміш відпрацьоване моторне масло. Це дозволить контролювати густоту речовини. Найпростіше, застосувати пензлик. Наносять сало широкими мазками. Це дозволяє максимально ефективно наносити на деталь захисне покриття.

У приховані порожнини пушсало подають за допомогою шприца, так виявляється набагато зручніше.

Після обробки деякий час чекаємо, поки захист застигне. Після цього, можна встановити на місце зняті деталі. Зазвичай затвердіння відбувається протягом півгодини.

Особливості гарматного сала

Багато людей відносять до недоліків цього виду обробки його липку структуру, яка зберігається, в тому числі і після застигання. У підсумку, дорожній пил може накопичуватися на деталях. Насправді, тут нічого страшного немає. Бруд може осідати на будь-якій поверхні.

Щоб уникнути скупчення бруду, необхідно не лінуватися, і при кожній митті змивати пил з днища. Основною перевагою матеріалу є його довгий термін служби. Повторну обробку потрібно проводити через 5-6 років.

У той же час, найпоширеніші мастики вимагають оновлення вже через 2 роки.

Висновок . Кожен водій розуміє важливість захисту кузова автомобіля від корозії. У зв’язку з цим, може виникати питання, як наносити гарматне сало. Ця речовина чудово захищає деталі від зовнішніх впливів. Використовувати його не складно. Для обробки кузова вам буде потрібно мінімум часу. При проведенні робіт обов’язково дотримуйтесь правил пожежної безпеки.

Що таке гарматне сало для обробки автомобіля

Гарматне сало (або як його часто називають автомобілісти – пушсало) – це недорогий антикор, за зовнішнім виглядом нагадує парафін або густий литол.

Основою даного засобу є нафтове масло, загущення якого відбувається за допомогою церезина і петролатуму. Щоб підвищити ефективність даного складу, в нього додають різні присадки, що перешкоджають появі корозії.

Навіщо використовується гарматне сало

Як наносити гарматне сало? простий мануалГарматне сало застосовується для антикорозійної обробки кузова автомобіля. Його перевагою є можливість утримання на будь-якій поверхні.

Гарматне сало несприйнятливо до води, тому воно може використовуватися, в тому числі, для захисту від корозії днища автомобіля і порогів. Речовина підходить, як для чорних, так і для кольорових металів. При цьому варто відзначити, що свої властивості гарматне сало зберігає при температурі від -50 до +50 градусів за Цельсієм.

Цікавий факт: Спочатку гарматне сало застосовувалося для консервації стрілецької та артилерійського озброєння.

Термін придатності гарматного сала не обмежений.

Обробка гарматним салом автомобіля: інструкція

Процес обробки гарматним салом автомобіля досить простий, але важливо дотримуватися деякі вимоги безпеки, а також обзавестися поруч інструментів. Щоб нанести речовина на кузов автомобіля потрібно:

  • Як наносити гарматне сало? простий мануалГарматне сало. У магазинах найчастіше можна зустріти дана речовина в контейнерах від 2 до 5 літрів. В середньому, для обробки одного автомобіля йде близько 1 літра речовини;
  • Джерело тепла. Тут може використовуватися звичайна електрична плитка, газовий пальник або щось подібне. Джерело тепла необхідний, щоб розігріти гарматне сало;
  • Тара. Якщо не планується використовувати повний контейнер гарматного сала, буде потрібно обзавестися тарою, в якій можна буде розігріти необхідну кількість речовини;
  • Знежирювачах. В даному випадку можна використовувати звичайний уайт-спірит;
  • Засіб для нанесення. Це може бути пензлик, фарбувальний пістолет або щось подібне;
  • Наждачний папір. Якщо на автомобілі присутні елементи корозії, потрібно наждачний папір, щоб їх попередньо зачистити.

Важливо: Перед початком робіт обов’язково дістаньте з автомобіля вогнегасник і поставте на чільне місце. Оскільки виконання робіт пов’язане з використанням елементів, що нагрівають, є ймовірність загоряння.

Підготувавши необхідні інструменти, можна переходити до робіт:

  1. Насамперед необхідно розігріти гарматне сало до рідкого стану. Плавиться дана речовина при температурі близько 90 градусів за Цельсієм. Рекомендується використовувати електроплиту для розігріву речовини, щоб не використовувати відкритий вогонь, оскільки пушсало добре займається; Зверніть увагу: Перед нагріванням в гарматне сало рекомендується додати 10-20% від обсягу бензину, щоб при розігріві отримати однорідну масу. Також обов’язково в процесі розігріву речовини його постійно помішувати.
  2. Також буде потрібно підготувати автомобіль до нанесення речовини. Для цього рекомендується зняти всі пластикові елементи, які можуть перешкодити проведенню робіт. Буде потрібно обов’язково очистити від бруду і просушити елементи кузова, на які буде наносити пушсало. Якщо є зачатки корозії, видаліть їх за допомогою наждачного паперу. Коли кузов буде підготовлений, знежирте його, використовуючи уайт-спірит або інший подібний засіб;
  3. Як наносити гарматне сало? простий мануалДалі переходите безпосередньо до процесу нанесення гарматного сала. використовувати для цього можна будь-які зручні пристосування, але найпростіше виконувати роботу пензликом. При використанні пензлика робіть широкі мазки, щоб рівномірно розподілити речовина по кузову. У приховані порожнини нанести гарматне сало можна за допомогою шприца;Зверніть увагу: Якщо ви використовуєте для нанесення гарматного сала розпилювач, можна в процесі розігріву речовини додавати в нього відпрацьоване машинне масло, щоб контролювати густоту.
  4. Коли на автомобіль буде нанесено речовина, почекайте приблизно годину, поки воно висохне, після чого можна надягати назад пластикові елементи.

Головною перевагою гарматного сала перед іншими антикорозійними мастиками є його довгий термін служби. Після обробки кузова пушсалом, пройде не менше 4 років, перш ніж доведеться наносити речовина знову, тоді як звичайні мастики замінювати необхідно кожні 1,5-2 роки.

Є і недолік у гарматного сала – його липкість. Навіть після застигання до речовини досить сильно прилипає дорожня бруд, але ця проблема вирішується мийкою.

Пушсало. Обробка авто

Пушсало це зараз – швидше загальна назва матеріалу для обробки внутрішніх порожнин авто. Траплялося воно трохи різного виду і різного кольору. Іноді саме у вигляді темної жирної маси схожою на солідол, іноді у вигляді світлої застиглої маси.
Останнім часом воно все частіше трапляється “по другому типу”. Тому зараз я його розбавляю додатково сумішшю Мовіля і масла.

– Масло використовую тільки нове (відпрацювання дає запах в салоні, а нового масла треба всього лише мінімум. Його в такій кількості зовсім не шкода).
– розбавляти – виходячи зі свого досвіду. Досвід наступний.

Один раз не розбавив пушсало і обробив їм поли своєї машини. Взимку піднімав “килимки” і дивився стан підлог. Пушсало в замёршем вигляді легко відокремлювався від холодного металу шарами, практично не залишаючи жирних слідів на металі.

Напевно зараз таке випускається “пушсало”.

Його, вважаю, обов’язково треба змішувати з мовілем і з маслом (мовіль зараз теж продається чому то зовсім не текучий, раніше б і мовіль по рідині …)
В такому змішаному вигляді (пушсало + мовіль + масло) суміш довше зберігається саме в стані жирної, м’якої маси. А не стає згодом підсохлої.

Щоб “правильно” підібрати саме вам підходять пропорції (за бажанням) треба розігріти все це вміст до рідкого стану і зачерпнути, відлити частина маси. Через хвилину маса застигне і буде зрозуміло – що вона з себе представляє в кінцевому (застиглому) вигляді.

Іноді суміш пушсала з мовілем дійсно дуже практична (в сенсі збереження і довговічності) для сильно займаних іржею підлог. Спочатку, звичайно, треба грубу іржу зчистити, обробити перетворювачем.

У цьому випадку порядок “бутерброда” такий: використовувати “пушсало”, потім плівку, потім рідну шумку і потім “кавролин” статі.

Я бачив оброблену таким чином приїхала з сервісу машину і піднімав у неї “полики”.
Підлоги дійсно добре зберігаються. Але недолік – все в машині можна забруднитися при черговій розбиранні статі.

Ця історія з обробкою підлог пушсалом відноситься скоріше до наших б.у машинам.

Зверніть увагу

В іномарках на підлозі пушсало використовувати не варто, у них не течуть струмками лобові стекла, і не тече вода на підлогу.

В основному суміш пушсала я використовував для обробки прихованих порожнин і особливо порожнин порогів (і особливо після їх переварювання .
Бо ж не обробляю пушсало всю машину, придумав собі просте пристосування для закачування пушсала в порожнині.

Можна зробити собі таке ж.
Годиться для закачування в усі ті порожнини – в двері, задні арки, передні “пістолети”, в пороги і в принципі, в лонжерони теж.
Я пристосував для цих цілей старовинний шпіцеватель, Як наносити гарматне сало? простий мануалздається від Волги.
Принцип простий. Це маленький ручний насос, в якому є хороший щільний поршень і є довгий носик з наконечником. Наконечник треба скрутити, а кінчик стирчить трубки заплющіть.
Я собі його НЕ Плющ, а подовжив інший, більш тонкої трубкою. Заплющіл вже більш тонку трубку. Тепер отвори в кузові “під обробку” пушсалом можна свердлити мінімального розміру.
Поршень можливо доведеться перевернути іншою стороною. Втім, для початку можна спробувати користуватися шпріцевателем і не перевертаючи поршень- конструкції бувають різні. На відео внизу показаний шпріцеватель і як ним користуватися.
Цей “насос” легко закачує (втягує в себе) розігріте пушсало і також легко його назад викидає.
Якщо різко тиснути на поршень- розігріте пушсало розбивається на дрібні бризки.

Можна перевірити работоспособнось пристосування на відкритому повітрі. Кілька метрів летить струменя – цілком пристойний результат …

Далі треба просто постаратися не іспачкаться.Разогреть пушсало до текучого стану, додати в нього мовіль і трохи масла (іноді і мовіль доводиться розігрівати – він тепер буває не текучим).
“Втягнути” суміш в насос і видавити Як наносити гарматне сало? простий мануалв порожнину. Можна не сумніватися, що при великому бажанні через отвір в задню арку (торець порога) можна обробити практично весь поріг – від верху до низу – однією суцільною жирною масою. Але я так не роблю – йде великий перевитрата пушсала.
Можна добре обробити пушсалом нижню (найбільш вразливу для корозії) частину порога і не намагатися “залити весь поріг”.
Суміш потрапляючи на стінки стікає по стінках вниз і застигає. Нижня частина порога для обробки важливіше ніж верхня.
А верхню можна обробити мовілем методом розпилення.
Я для цих цілей користуюся “правильними” балончиками.
Багато хто лає балончики з мовілем, а я їх хвалю. За зручність, за універсальність. Знову ж треба вибирати правильні балончики (з яких мовіль виходить з тиском, а не ледве випливає). Є хороші вітчизняні балончики, є імпроhтний Тектил ML.
І друге: я балончики з мовілем перед застосуванням розігріваю і Плюща їм кінчик пластикової подовжувачем. Тоді мовіль з балончика видодіт дійсно “розпиленням”. У комплекті з Тектил ML разом з трубкою дається дуже хороший наконечник-розпилювач. Його можна зберегти і потім накручувати на трубку російського Мовіля.

Щоб користуватися пушсалом економно, треба завбачливо підставити порожні металеві ємності під всі водозливи порога. Звідти обов’язково спочатку буде витікати перша порція пушсала. Трохи пізніше навіть такі великі відкрутитеся водозливів порогів заллються остиглим пушсалом. Треба обов’язково їх потім заново “відкрити”.

Відео як користуюся своїм пристосування для закачування Мовіля в порожнині.

Один раз я трохи перестарався в обробці дверей пушсалом.
Пізніше мені подзвонили і сказали, що в двері якісь незрозумілі звуки, схожі на плескання води. Так воно і було.

Я порахував, що випадкова в дверях вода “дірочку знайде”, але вона не знайшла. Отзвонился назад і сказав – треба розкрити “водостоки двері”. Т.

е трохи розколупати пушсало в цих відсотках хоча б електродом або тонкої викруткою … або чим то схожим.
.

  • Особисто я користуюся для розігріву пушсала “Чудо-пічкою”, можна, звичайно спробувати розігріти і на електричній, але тільки вона після цієї роботи чистої не залишиться.
  • Приклад використання пушсала для збереження дверей авто
  • Поки немає схожих записів

Якщо є свій досвід спілкування з пушсалом – прохання поділиться ним в коментарі внизу.
Цей запис опублікована в рубриках: Пушсало. Обробка авто. Мітки запису: іржа. Постійне посилання.

Як наносити гарматне сало і мовіль?

 

Як наносити гарматне сало? простий мануал

Для початку ми повинні запастися робочим інструментом і продукцією. Нам знадобиться кисть, куплена продукція, і рідина, якою ми гарматне сало будемо розбавляти. 

Взагалі, можна обійтися без розведення. Бували випадки коли автовласники просто зачерпували гарматне сало і розтирали його по днищу рукою. Але у нас для вас є поради краще. 

Гарматне сало необхідно розтопити до рідкого стану. Цього можна досягти різними способами.

Ми рекомендуємо вам помістити його в металеву ємність, додати трансмісійного масла і поставити на електроплиту потихеньку грітися до рідкого стану.

Коли гарматне сало стане рідким, – розмазуйте його по днищу з використанням пензлика (рекомендуємо проводити всі роботи в нежитлових приміщеннях). Гарматне сало топиться при температурах до +100 градусів. Не більше.

Є й інші способи розігріти гарматне сало. Наприклад, можна скористатися газовим пальником, або будівельним феном хорошою потужності. Що вибрати, – вирішувати вам. 

І є різні засоби для розведення. 

Хтось розбавляє відпрацюванням замість трансмісійного масла. А хтось і зовсім просто розігріває без разбавлений (радимо не розбавляти).

Пам’ятайте, що нанесене гарматне сало буде дуже складно змити. На це знадобиться багато часу і сил. Тому якщо буде потрібно проводити якісь зварювальні роботи, – доведеться попітніти, і витратити багато часу на очищення поверхонь від гарматного сала.

Як залити гарматне сало в пороги?

Для цього приготовлений склад необхідно набрати в щільний і міцний шприц, і залити гарматне сало в поріг . Робити все потрібно швидко і в той же час акуратно, так як розтоплена субстанція має високу температуру, і може пошкодити шприц, потрапити на шкіру і доставити пов’язані з цим подальші клопоти. Тому використовуйте якісні засоби особистого захисту, і якісне обладнання.

Чи є «кращий» мовіль, і чим його розбавляти?

На це питання однозначно відповісти не вийде. Кожен виробник просуває на ринок свою продукцію, і стверджує, що саме він революційний і супер-якісний.

Ми ж до цього ставимося скептично, і виходимо з попиту і думки кінцевого споживача.

важливо

А він каже нам, що оптимальний за якістю і ціною мовіль виробляють бренди Тритон і Оілрайт, які ми поставляємо в Білорусь. 

Якщо виникла необхідність розбавити мовіль , і не допомагає струшування і невеликий розігрів, то можна спробувати використовувати для розведення бензин, уайтспіріт, або інший розчинник. Головне не переборщити, і не поспішайте з розведенням.

Як користуватися мовілем?

Найпоширеніші місця застосування Мовіля це днище і пороги. Робиться це для захисту від корозії. Крім цього мовіль може використовуватися для консервації кузовних деталей автомобіля, і інших металевих виробів. 

Нагадаємо, що цей засіб не для позбавлення від іржі, а для запобігання від неї. Тому не варто наносити його на іржу. Ви можете застосувати мовіль як на внутрішні кузовні деталі, так і на зовнішні.

Мовіль стає готовим до використання при температурі +10, +20 градусів за Цельсієм, і наноситься на очищені поверхні для кращої взаємодії з металлосодержащими покриттями будь-якого характеру.

Слідкуйте за тим, щоб мовіль не попадав на гумові вироби. Його можна наносити як пензлем, так і за допомогою пульверизатора. Будьте обережні і користуйтеся засобами захисту очей, дихальних шляхів, і інших ділянок тіла. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…