Головна сторінка »Іммобілайзер» Як відключити і включити іммобілайзер на Калині

Пристрій ІММО, що застосовується на машинах ВАЗ, може працювати некоректно – не пускати в машину власника або не включатися. Активувати або відключити іммобілайзер на Калині в цих випадках можна самостійно.

Блок управління іммобілайзером на Лада Калина знаходиться в глибині панелі приладів в районі центрального воздуховода системи мікроклімату. Антена зчитувача сигналу в формі кільця розташовується в замку запалювання. Сам чіп вмонтований в головку ключа і зчитується автоматично при вставці ключа в замок.

Доступ до пристрою

Для доступу до блоку будуть потрібні інструменти:

  • викрутка з хрестоподібним жалом;
  • пластикова викрутка для зняття елементів декору на панелі;
  • подовжувач з карданним шарніром і головка для хрестоподібних гвинтів (для зняття блоку).

Послідовність розбирання панелі на базовій Калині 1 без кондиціонера:

  1. Відключити акумуляторну батарею від бортової мережі.
  2. Відкрити попільничку і відвернути чотири гвинта кріплення корпусу, вийняти його з гнізда.
  3. Демонтувати дві заглушки, розташовані з боків від кнопки аварійної сигналізації.
  4. Відвернути ще два гвинти кріплення, які знаходяться під заглушками.
  5. Демонтувати поворотні перемикачі температури і напряму повітряних потоків.
  6. Потягнути на себе центральну облицювання і зняти її з засувок.
  7. Відключити електричні роз’єми, що йдуть до компонентів, встановленим на облицюванні.
  8. Зняти штатний блок, закріплений в пластиковому корпусі під центральним воздуховодом, за допомогою двох гвинтів.
  9. Відключити штекер проводки з блоку шляхом натискання на фіксатор.

На фото показані основні етапи зняття блоку іммобілайзера на ВАЗ Калина.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаГвинти кріплення попільнички Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаЗняття корпусу попільнички Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаЗняття заглушок Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаЗняття роз’ємів Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаДжгути проводки Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаВнутрішня плата іммобілайзера

Як активувати іммобілайзер?

Автомобілі Калина 1 і 2 комплектуються двома ключами запалювання – чорним і червоним. Другий використовується для активації іммобілайзера і іноді називається майстер-ключем.

Перед початком активації власнику автомобіля слід переконатися, що в баку машини знаходиться не менше 10 літрів бензину. Це необхідно для того, щоб зумер попередження про аварійне залишку палива не заважав налаштування іммобілайзера.

Послідовність активації:

  1. Сісти за кермо і закрити двері.
  2. Вставити червоний ключ в замок і активувати запалювання.
  3. Після трьох сигналів зумера вимкнути запалення і вийняти ключ.
  4. Протягом 5 секунд вставити чорний ключ і активувати запалювання.
  5. Після п’яти (три і через деякий час ще два) сигналів зумера вимкнути запалення і вийняти ключ.
  6. Протягом 5 секунд встановити червоний ключ і поставити його в положення включення запалення.
  7. Дочекатися п’ятикратного сигналу зумера і деактивувати запалювання. Ключ повинен залишитися в замку.
  8. Пролунає одиночний сигнал зумера, після якого необхідно протягом 5 секунд включити запалювання.
  9. Почекати ще 5 секунд, після чого повинна моргнути аварійна сигналізація і короткочасно спрацювати сигнал клаксона.
  10. Вимкнути запалення і, утримуючи ключ у замку, дочекатися зникнення символу іммобілайзера на комбінації приладів.

На деяких автомобілях можлива не звукова, а візуальна індикація за допомогою миготіння контрольної лампи іммобілайзера на комбінації приладів.

На відеоролику від каналу avtohelpII показана активація іммобілайзера на машині Калина 2.

Аварійне відключення іммобілайзера

Для відключення іммобілайзера використовується цифровий код, який попередньо слід записати в пам’ять блоку управління.

Для цього необхідно пройти описану вище процедуру активації, а потім виконати дії:

  1. Повернути червоний ключ до положення включення запалення і дочекатися поки не згасне контрольна лампа іммобілайзера на комбінації приладів.
  2. Набрати цифри майбутнього шестизначного коду. Для цього допускаються будь-які числа від 1 до 9. Набір виконується швидкими натисканнями до упору на педаль газу. При натисканні буде загорятися лампа іммобілайзера, а при відпуску – гаснути. Після набору цифри слід натиснути на педаль газу і утримувати її до тих пір, поки не згасне індикатор іммобілайзера (приблизно 5-6 секунд). Потім можна набирати друге число і так далі. Якщо зробити помилку при наборі і збереженні, то індикатор іммобілайзера згасне, а стане блимати. У цьому випадку всю процедуру проводять заново починаючи з активації.
  3. Після набору і записи останньої цифри індикатор іммобілайзера згасне. Потрібно утримати педаль газу ще 10 секунд і відпустити.
  4. Вимкнути запалення і вийняти з замка червоний ключ.

У разі виникнення проблем з запуском необхідно відключити іммобілайзер раніше записаним кодом, для цього буде потрібно:

  1. Включити систему запалювання. У разі використання ключа з пошкодженим або нерозпізнаним чіпом можливе короткочасне спрацьовування стартера, яке не призведе до пуску, оскільки ланцюга подачі палива і запалювання відключені. На комбінації приладів активується і починає блимати індикатор іммобілайзера.
  2. Почекати близько хвилини, поки не згасне значок.
  3. Ввести код шляхом натиснення на педаль газу. Для введення цифри слід швидко натискати педаль до упору. Кількість натискань відповідає цифрі коду. Для поділу між числами використовується тривале натискання на педаль (близько 6 секунд). Процедура введення, по суті, повторює процес програмування коду.
  4. Після введення шостий цифри включиться ланцюг бензонасоса, а також буде горіти індикатор іммобілайзера. При помилковому введенні цифри значок буде блимати. В цьому випадку процедуру введення коду повторюють з першої цифри.

Як відключити іммобілайзер своїми руками?

Існує варіант тимчасового відключення іммобілайзера, який може знадобитися при установці сигналізації з автозапуском.

Для установки системи обходу застосовується:

  1. Блок управління з закладеним в нього ключем або міткою. Використовується закладка ключа або чіпа в пристрій, який знаходиться в глибині приладової панелі. При активації автозапуску реле сигналізації задіє блок і двигун пускається в обхід основної схеми.
  2. Блок бескючевого обходу іммобілайзера. Ставиться окремий пристрій управління, яке емулює ключ запалювання з чіпом.

Ще один спосіб відключення іммобілайзера на Калина залежить від типу ЕСУД (блоку управління).

Блок Bosch М7 4

Перед тим як приступити до виконання операції на автомобілі з блоком Bosch М7.4 необхідно підготувати:

  • комп’ютер або ноутбук з попередньо встановленою програмою Winflashecu v.1.14 (дистрибутив доступний для вільного скачування);
  • адаптер і шнур K-Line, наприклад, VAG-COM 409.1;
  • заздалегідь викачане програмне забезпечення для блоку з відключеною підтримкою іммобілайзера;
  • кілька проводів з різною довжиною.

Щоб відключити іммобілайзер на Калині, потрібно виконати наступні дії:

  1. Зняти дроти з клем акумулятора і відключити колодки джгутів проводки з блоку ЕСУД, встановленого під капотом автомобіля. Для відключення необхідно демонтувати захисну верхню кришку і витягнути плоский фіксатор роз’єму. Всі роботи ведуться на колодці з великими розмірами. Малу колодку можна не відключати від блоку.
  2. Вставити провід в контакти А4 і В2 з боку джгута. Ці кабелі будуть використовуватися для додаткової подачі позитивного напруги 12 В. Для цього їх з’єднують з клемою батареї через проміжний вимикач.
  3. Встановити роз’єм на місце і застебнути фіксатор.
  4. Підключити адаптер до діагностичного роз’єму, розташованому в салоні. Роз’єм знаходиться під пластиковою кришкою, встановленої на центральній консолі.
  5. Встановити в настройках комп’ютера швидкість передачі даних 38400 біт / сек.
  6. Запустити програму Winflashecu і вибрати в діалоговому вікні номер порту, швидкість (38400 біт / сек) і тип блоку М7.4. У правому нижньому кутку вікна буде напис «Немає зв’язку».
  7. Подати додаткове харчування на Піни А4 і В2.
  8. Включити запалювання. Повідомлення «Немає зв’язку» має змінитися на «Зв’язок з ЕБУ» і стануть активні кнопки запуску операцій.
  9. Прочитати дані EEPROM (програмне забезпечення блоку) і зберегти їх на жорсткий диск комп’ютера.
  10. Вибрати нове програмне забезпечення і завантажити його в пам’ять блоку за допомогою кнопки «Запис EEPROM».
  11. Дочекатися підтвердження успішності завантаження.
  12. Закрити програму і вимкнути запалювання.
  13. Зняти дроти додаткового харчування.
  14. Перевірити можливість запуску автомобіля ключем без чипа. Знак іммобілайзера буде запалюватися на комбінації приладів при пуску і гаснути через кілька секунд.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаТерморегулятори роз’єму Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаНалаштування програми Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаФункції «перепрошивки»

Блок Bosch 7 9 7

При установці блоку управління Bosch 7.9.7 (норми Євро 2) його необхідно доопрацювати, шляхом перепайки одного резистора. Це завдання краще довірити людині, яка має досвід роботи з пайкою дрібних електронних компонентів. Після цього проводиться «перепрошивка» блоку по описаній вище процедурі.

Блок Січень 7 2

У разі застосування ЕСУД типу Январь 7.2 процедура має зовсім інший вигляд.

Перед початком роботи необхідно підготувати:

  • адаптер K-Line, наприклад, ВМ9213;
  • комп’ютер або ноутбук з встановленою програмою ChipLoader 1.97.7 .;
  • паяльник з потужністю 25-40 Вт;
  • припій і каніфоль;
  • дроти і перемикач;
  • резистор з опором від 3,6 до 5 кОм;
  • штекери для підключення проводів до блоку управління;
  • акумулятор 12 В (штатний або від блоку безперебійного живлення);

Для того щоб прибрати функцію іммобілайзера з блоку, слід:

  1. Відключити живлення від бортової мережі автомобіля і зняти ЕБУ.
  2. Обернути корпус блоку ізолятором.
  3. Зібрати схему згідно з фото.
  4. Підключити адаптер до комп’ютера.
  5. За допомогою перемикача зімітувати включення запалювання.
  6. Запустити програму і встановити зв’язок з блоком.
  7. Вважати заводські дані блоку і зберегти їх на жорсткий диск.
  8. Вважати EEPROM і натиснути кнопку «Видалити ІММО». Дочекатися появи підтверджує вікна з текстом «Іммобілайзер успішно видалений».
  9. Закрити додаток.
  10. Вимкнути тумблером запалювання.
  11. Перед установкою блоку управління на машину слід відключити сигнал від пристрою іммобілайзера. Якщо колодка з блоку ІММО буде знята, то в ній необхідно замкнути контакти з номерами 9 і 18.

Схема підключення Схема підключення з елементами ланцюга Підключення блоку січня Діалогове вікно програми з послідовністю дій Іммобілайзер відключений Схема установки перемички в зарядному блоку

Блок Січень 5 1

Для відключення іммобілайзера в блоці Січень 5.1 необхідно випоювати і перепрограмувати флеш-пам’ять EEPROM. Дану операцію не рекомендується робити самому, а виконати в майстерні, оскільки в процесі виконання завдання потрібно програматор і термофен для пайки.

Чому іммобілайзер не працює і як це виправити?

Основними причинами непрацездатності іммобілайзера є:

  1. Неактивований блок управління і рассинхронизация ключа і автомобіля. Для виправлення цих несправностей зазвичай вистачає процедури повторної активації.
  2. Рідина, яка може у нутрощі блоку. В цьому випадку пристрій доведеться зняти з машини і просушити. Якщо після цього працездатність системи не відновиться, то блок підлягає заміні.
  3. Вихід з ладу запобіжника ланцюга харчування. За харчування іммобілайзера відповідає 10-приміщення повинна бути захищена (на Калині 1) або 15-приміщення повинна бути захищена (Калина 2) запобіжник, встановлений в монтажному блоці в панелі приладів. Якщо після заміни запобіжника пристрій не працює або відбувається повторний вихід з ладу плавкою вставки, то автомобіль слід відбуксирувати для ретельної діагностики в сервісний центр.

 Завантаження …

Відео «Відключення блоку іммобілайзера»

Канал Корисні поради від Шурані демонструє відключення блоку іммобілайзера АПС 6 на Калині.

У Вас залишилися питання? Фахівці і читачі сайту AvtoBEZ.com допоможуть вам, задати питання Чи була ця стаття корисною? Оцінити користь статті: оцінку автора ( 1

Як відключити іммобілайзер на Лада Калина: самостійно, де знаходиться, прибрати блок своїми руками, несправності, обійти, горить, ланцюг, активувати

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

Блокувальник двигуна, який застосовується в автомобілях ВАЗ, може виходити з ладу. В такому випадку пристрій перестає реагувати на команди власника або зупиняти мотор під час поїздки. У водіїв часто виникає питання, як відключити іммобілайзери на Калині самостійно.

Де знаходиться

Розташовуватися іммобілайзер на Калині може в глибині приладової панелі біля центральної трубки кондиціонера. Антенний блок, який має форму кільця, знаходиться в замку запалювання. Чіп вбудований в головку ключа, зчитування інформації відбувається при запуску двигуна. Отримати доступ до блокатору можна наступним чином:

  • відключити кабелі живлення бортової мережі від акумулятора;
  • висунути попільничку і викрутити 4 болта, що утримують корпус (останній виймають з гнізда);
  • видалити заглушки, що знаходяться біля сервісної кнопки сигналізації;
  • викрутити 2 самореза, розташованих під заглушками;
  • зняти поворотні розподільники повітряних потоків;
  • видалити центральну декоративну накладку, знявши її з фіксаторів;
  • від’єднати електричні кабелі, які ведуть до електронних пристроїв, встановленим на приладовій панелі;
  • демонтувати штатний блок, який знаходиться під центральним воздуховодом;
  • відключити кабель живлення іммобілайзера (для цього варто натиснути на фіксатор).

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

як активувати

Перед тим як активувати іммобілайзер на 2 Калині, потрібно заповнити паливний бак. Це запобігає виникненню перебоїв в роботі блокувальника, викликаних аварійним спрацьовуванням зумера, що попереджає про брак бензину. Активація блоку іммобілайзера вимагає виконання наступних дій:

  • закриття дверей автомобіля;
  • установка ключа в замок і включення запалювання;
  • відключення запалювання і витяг ключа (виконується після 3 сигналів зумера);
  • активація запалювання (здійснюється за допомогою чорного ключа, що входить в комплект іммобілайзера);
  • відключення двигуна (виконується після 5 сигналів зумера);
  • установка червоного ключа і активація запалювання;
  • відключення двигуна, що виконується після 5 сигналів зумера (ключ залишають в замку);
  • активація запалювання (здійснюється протягом 5 секунд після появи 1 сигналу зумера);
  • вичікування 5 секунд (по закінченні цього часу починає блимати аварійна сигналізація, клаксон подає звукове сповіщення);
  • відключення запалювання (залишаючи ключ у замку, чекають зникнення індикатора блокіратора на приладовій панелі).

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

Деякі автомобілі сповіщають користувача не звуковий, а світловою індикацією. Лампа іммобілайзера, яка горить на приладовій панелі, починає блимати.

Як обійти іммобілайзер на Калині

Існує можливість тимчасового відключення іммобілайзера на Калині 1, яку рекомендується використовувати при монтажі протиугінною системи з автозапуском. Самостійно обходити блокіратор за допомогою таких дій:

  • Із застосуванням головного блоку з закладеним ключем. Чіп закладається в пристрій, що знаходиться в приладовій панелі. При включенні автозапуску реле деактивує блок і двигун заводиться в обхід головної схеми.
  • З використанням безключового обхідника. Система доповнюється пристроєм управління, подібним з ключем запалювання.

Блок Bosch М 7 4

Перед тим як почати процес виключення своїми руками, потрібно підготувати:

  • комп’ютер з встановленим додатком Winflashecu v.1.14;
  • перехідник і кабель K-Line;
  • програмне забезпечення для протиугінних систем з відключеним иммобилайзером;
  • кілька кабелів різної довжини.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

Процес відключення блокувальника двигуна здійснюється таким чином:

  1. Знімаються клеми акумуляторної батареї, після чого від’єднують велику колодку блоку управління двигуном, що знаходиться в моторному відсіку. Для відключення потрібно зняти верхню кришку і висунути фіксатор. Мала колодка може залишатися на блоці.
  2. Провід з’єднуються з контактами А4 і В2. Кабелі будуть застосовуватися для подачі допоміжного напруги. З клемою акумулятора їх з’єднують за допомогою проміжного вимикача. Роз’єм повертають на місце і закріплюють фіксатором.
  3. Адаптер вводиться в діагностичний роз’єм, що знаходиться в салоні. Потрібну деталь можна знайти, демонтувавши пластикову накладку центральної консолі.
  4. Комп’ютер налаштовується на передачу даних зі швидкістю 38400 біт / сек. Після запуску програми Winflashecu в діалоговому вікні задають потрібні параметри (вид блоку, номер порту).
  5. Роз’єми А4 і В2 забезпечуються додатковим харчуванням. Після включення запалення повідомлення «Немає зв’язку» змінюється написом «Синхронізація з ЕБУ».
  6. Дані іммобілайзера зберігаються в комп’ютері. Після цього нове програмне забезпечення завантажується в пам’ять блоку.
  7. Додаткове живлення вимикається, додаток закривається.

Блок Bosch 7 9 7

Багато власників автомобілів ВАЗ задаються питанням, як відключити іммобілайзер на 1 Калині. Для цього потрібно доопрацювати керуючий блок Bosch 7.9.7. Робиться це шляхом установки нового резистора.

Роботи повинен виконувати людина, що має досвід пайки дрібних деталей.

Після цього блок перепрошивати так само, як Bosch M 7.4.

Контролер Січень 7 2

При використанні блоку Январь 7.2 роботи починають з підготовки таких інструментів і матеріалів:

  • перехідник K-Line виду ВМ9213;
  • комп’ютер з скачаним додатком ChipLoader 1.97.7;
  • паяльник середньої потужності;
  • каніфоль і припій;
  • кабелі і реле;
  • резистор номіналом 3,6-5 кОм;
  • роз’єми для під’єднання кабелів до керуючого блоку;
  • акумулятор 12 В (автомобільна батарея або джерело безперебійного живлення).

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

Для відключення функції зупинки двигуна потрібно виконати наступні дії:

  • знеструмити бортову мережу і демонтувати електронний блок управління;
  • ізолювати корпус керуючого блоку;
  • зібрати електричний ланцюг відповідно до доданої до контролера інструкції;
  • підключити перехідник до комп’ютера;
  • використовуючи тумблер, зімітувати активацію запалювання;
  • відкрити викачане додаток і зв’язатися з блоком;
  • вважати дані контролера і зберегти їх в пам’ять комп’ютера;
  • вважати EEPROM і вибрати пункт «Видалити ІММО» (після цього повинна з’явитися підтверджує напис);
  • закрити програму і відключити запалювання, застосовуючи тумблер.

Перед поверненням керуючого блоку в машину Лада Калина потрібно розірвати зв’язок ЕБУ з іммобілайзером. Якщо колодка з блокіратора знята, замикають 9 і 18 контакти.

Контролер Січень 5 1

Для відключення функції блокування двигуна в контролері Січень 5.1 потрібно перепрошивка флеш-пам’яті. Операцію повинен виконувати фахівець. Роботи проводяться з використанням програматора і паяльника.

Аварійне відключення

Вимкнути сигналізацію в машині самому можна, використовуючи код, заздалегідь збережений в пам’яті ЕБУ. Для деактивації іммобілайзера потрібно виконати такі дії:

  1. Ввести червоний ключ в замок і активувати запалювання. Дія підтверджується зникненням контрольного світлового індикатора на приладовій панелі.
  2. Набрати символи майбутнього коду. Для цього можуть використовуватися цифри від 1 до 9. Набір проводиться шляхом натискання на педаль газу потрібної кількості разів. Кожне натиснення супроводжується включенням лампи іммобізайзера. При відпуску світлодіод гасне. Після набору першої цифри коду педаль затискають до упору і утримують до зникнення світлової індикації блокувальника.
  3. Ввести друге і наступні числа коду. Якщо кроки виконуються з помилкою, лампа іммобілайзера не гасне. Вищевказані дії проводяться заново.
  4. Зберегти код. Після введення останньої цифри педаль газу вдавлюють ще на 10 секунд. Після відключення двигуна червоний ключ із замка виймають.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

При появі перебоїв в роботі іммобілайзера його відключають, використовуючи збережені попередні код. Для цього потрібно зробити наступне:

  1. Включити двигун. При використанні ключа з пошкодженим чіпом стартер спрацьовує і відразу зупиняється. Пуск мотора стає неможливим через відключення систем запалювання і подачі палива.
  2. Дочекатися зникнення індикатора іммобілайзера.
  3. Втискуванням педалі газу ввести потрібну комбінацію символів. Кількість натискань пропорційно цифрі пароля. Числа поділяють тривалим утриманням педалі.

Причина несправності та рішення

Найбільш поширеними є такі несправності іммобілайзера:

  • Відсутність зв’язку блоку управління з автомобілем і ключем. Виправити ситуацію допомагає повторна активація блокувальника або заміна батарейки в пульті ключа.
  • Намокання внутрішніх деталей блоку. Елемент потрібно демонтувати і просушити. Якщо після цього система продовжує працювати некоректно, потрібна заміна пристрою.
  • Обрив ланцюга харчування, поломка запобіжника. Останній знаходиться в монтажному блоці приладової панелі. Деталь потрібно оглянути і замінити.

Якщо після заміни всіх вийшли з ладу, іммобілайзер продовжує працювати неправильно, автомобіль потрібно доставити в автосервіс. Тут будуть виконуватися діагностичні та ремонтні роботи.

Як відключити іммобілайзер на Ладі Калині самому

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

  • 1 Рекомендації по правилам відключення
  • 2 розблокуємо «АПС»

Чи дійсно можна і як відключити іммобілайзер в Лада Калина? Для багатьох власників це питання має непідробним інтересом. Що мається на увазі під цим пристроєм? Це спеціальний засіб, ще іменується як автомобільна протиугінна система (або АПС), що дозволяє заблокувати можливість запуску двигуна.

Сьогодні розглядаються тут пристрої підрозділяються на 2 категорії: контактні іммобілайзери і їх використанням безконтактної технології аналоги. Перша група виробів управляється за допомогою ключа, а друга здатна працювати за допомогою брелока, а також спеціальної картки. Дуже частими є випадки відмови. Тут у власників виникає вказаний нами питання як відключити іммобілайзер.

Безліч власників Лада Калина вважають свій автомобіль безпроблемним в плані надійності транспортним засобом, і раптом така прикра несправність, як відмова іммобілайзера! Через часті «зависання» цього модуля завести авто стає не під силу не те що викрадачам, але навіть самому власнику, тому багатьох і цікавить питання як відключити іммобілайзер.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

Далі докладно розповімо, за допомогою яких дій, і як відключити іммобілайзер. Також необхідно знати, де знаходиться цей пристрій, і як зняти його в разі потреби.

Нагадаємо, що майже всі модельне сімейство Лада Калина, устатковані моторами з розподіленим уприскуванням, спочатку оснащується пристроєм «АПС4», призначеним для запобігання спроб викрадення. Схема роботи модуля проста і побудована на наступних моментах.

Пристрій передає імпульси в ЕБУ мотора, після чого проводиться блокування ланцюга управління паливним насосом і вузлом запалювання. Розблокувати можна тільки застосувавши спеціальний ключ. Тому відключення іммобілайзера дуже актуальне питання.

При цьому, багато автовласників не знають де знаходиться даний пристрій, а також як зняти його.

Зауважимо, що даний пристрій має велику чутливість. Воно здатне вийти з ладу навіть під час виконання діагностичного запиту на працюючому моторі або при включенні дзвінка звичайного мобільного телефону.

Виробник прислухався до нарікань власників і обладнав автомобіль Лада Калина допоміжним пусковим пристроєм, що дозволяє завести мотор при вийшов з ладу блокіратор. Для здійснення такого пуску від водія вимагається введення спеціального шестизначного коду.

Зверніть увагу

Перед цим слід кілька разів натиснути на педаль газу, після чого система погодиться на введення коду, дозволить пуск мотора і одноразову поїздку.

Зазначені незручності дратують власників Лада Калина, і вони не викидають з голови відключення іммобілайзера. Але чи можна це зробити самостійно? І де знаходиться цей пристрій?

Рекомендації по правилам відключення

Відключення іммобілайзера завдання не складна, але в цій справі важлива послідовність. Для деактивації пристрої діємо згідно зі схемою, що додається виробником. Виявляємо пристрій, де стоїть воно, і пробуємо відключити його від напруги модуля.

Запасаємося інструментом:

  • гумовим молотком;
  • викруткою з хрестоподібним профілем;
  • фігурною битою;
  • карданного типу шарніром з відповідним подовжувачем.

Діємо!

  1. Знімаємо АКБ.
  2. Витягуємо захист приладової панелі.
  3. Іммобілайзер виглядає як чорна коробка невеликих габаритів і розташований за керуючим модулем опалення салону. Тут складність виникне з підступом до болтів, якими зафіксовано пристрій.
  4. Попередньо потрібно знеструмити «АПС». Для цього висмикуємо штекер, притримуючи рукою його пластмасовий фіксатор.
  5. Іноді власники LADA Kalina забувають про необхідність відновлення діагностичної зв’язку (лінії) після демонтажу пристрою проти модуля. Для цієї мети потрібно перемичка, за допомогою якої відбувається відновлення обміну імпульсами між колодкою діагностики і самим ЕБУ. Якщо потреба в такій опції відсутня, то діємо простіше – коммутіруя відповідні кабелі, щоб забезпечити функціонал «K-line».

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практика

  • Активація іммобілайзера Лада Гранта
  • Багажник на Лада Гранта на дах
  • Гранта що входить в комплектацію норма Лада Гранта

Завершивши процедуру видалення, знову налаштовуємо «АПС». Буде потрібно стерти весь перелік даних, які зберігаються иммобилайзером в енергозалежною пам’яті модуля управління мотором.

Даний процес має такий вигляд.

  1. Не забуваємо заздалегідь витягти роз’єм з проводами з гнізда пристрою.
  2. Тепер вдаємося до з’єднання контактів, які маркуються як «18» і «9.1».
  3. Розкриваємо корпус контролера, де стоїть він, видно на схемі, і вставляємо чіп з чистячої утилітою замість штатної мікросхеми проводки. Намагаємося запустити двигун. Він заведеться в разі коректного виконання всіх зазначених дій.
  4. Якщо не виходить витягти позначену мікросхему, то можна знайти програмний продукт «Combiset», який також здатний виконати очистку пам’яті. Коли і цей спосіб не приносить результату, тоді потрібно перепаяти саме гніздо схеми.

Більш везучими виявилися власники LADA Kalina з ЕБУ в версії «Січень 5.1». Модуль дозволяє легко встановити програму «Eeprom».

Вона здатна перезаписати дані з новою прошивкою, яку можна отримати від ненавченого проти викрадення за допомогою зчитування з бортового контролера.

Зазначені дії забезпечують можливість ЕБУ самостійно генерувати необхідний пароль, після чого пуск мотора буде дозволений.

Іноді мають місце випадки, коли не вдається в повному обсязі ліквідувати дані, наприклад, з «Eeprom». Вихід є! Пробуємо редагувати дамп-файл. Тут байти від «2» до «7» змінюємо буквами «FF».

Розблокуємо «АПС»

Зауважимо, що штатний іммобілайзер в LADA Kalina є примітивним пристроєм в порівнянні з іншими сучасними електронними комплексами. Якщо до присутньої в Ладі системі приєднати додатковий датчик розгойдування, тоді сигналізація перетворитися на конкурентоспроможну пристрій.

Тут проблеми здатні з’явитися тільки при комутації охоронної системи з ланцюгом запуску двигуна в автоматичному режимі. Справа в тому, що вона не «бажає» функціонувати спільно з іммобілайзером.

А якщо власник загубив ключі або захотів встановити іншу сигналізацію? Як в такій ситуації самостійно розблокувати протиугінний модуль? «АПС» в даному авто знаходиться в залежності від мікрочіпа, присутнього в ключі запалювання.

важливо

Іммобілайзер піддається розблокуванню при надходженні відповідного імпульсу з ЕБУ. Дана опція функціонує тільки за умови активації системи. Упевнитися в цьому факті нескладно. Закриваємо двері і виявляємо, що загорівся символ іммобілайзера.

Витримуємо 20-секундну паузу і, якщо символ погас, значить, система є активованою. Всі подальші маніпуляції з розблокування пристрою виконуємо за вищенаведеним алгоритмом.

Як правильно відключити іммобілайзер на Ладі Калина

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаДосить часто, як показує практика, автовласники цікавляться: як відключити іммобілайзер на Калині? Насправді дана процедура не така проста, як здається, але, як то кажуть, нічого неможливого немає.

В даний час практично всі нові транспортні засоби, що поставляються на вітчизняний ринок, забезпечуються іммобілайзерами. І вироби Волзького автозаводу в даному випадку не є винятком з правил.

Пристрій

Дана автомобільна система противоугонная, або скорочено – АПС, в разі спроби викрадення повинна блокувати двигун, щоб злодій не зміг його завести.

Іммобілайзер буває двох типів:

  • контактний;
  • безконтактний.

Перший блокується за допомогою ключа, а другий вмикається або вимикається, прочитавши код з карти або з особливого пульта, виконаного у вигляді брелока.

На жаль, незважаючи на те, що сама по собі Калина визнана споживачем дуже вдалою автомашиною, економічною і легкокерованою, що встановлюються на ній штатні іммобілайзери мають один загальний грішок – вони регулярно, що називається, виснуть. І в цій ситуації транспортний засіб відмовляється виконувати і команди свого господаря, що часто ставить їх в незавидне становище.

Як правильно відключити іммобілайзер на Калині, ми розповімо нижче, але спочатку розповімо, що собою являє даний пристрій – ці знання не завадять будь-якому автолюбителю.

Слід зазначити, що всі без винятку сходять з конвеєра новітні машини з сімейства Лада забезпечуються виробником штатної АПС-4. Це стандартне протиугінний пристрій діє так:

  • контролює всі дані передаються датчиками ЕБУ;
  • виробляє блокування електричного кола, що живить паливний насос, а також систему запалювання.

Можна запустити зазначені елементи, скориставшись ключем. Однак контролер АПС, на жаль, надзвичайно вразливий і часто виходить з ладу, якщо, наприклад, надійде запит про працездатність тієї чи іншої системи в той момент, коли двигун функціонує. Відомі також випадки відмови іммобілайзера через дзвінок на мобільний телефон господаря машини або пасажира.

Оскільки такого роду нештатні ситуації відбувалися часто-густо, на заводі стали постачати Калину спеціальний пристрій, який дозволяє при потребі запустити силовий агрегат навіть коли його блокує «злетіла з котушок» АПС.

Автовласникові необхідно всього-на-всього ввести пароль, що складається з 6 символів. Але так просто зробити це не вийде, оскільки подібна можливість надається водієві не раніше, як він певне число раз натисне на акселератор. Після введення секретного коду АПС дозволить зробити одну поїздку, як припускали конструктори – до найближчого автосервісу.

Порада

Але практика показує, що переважна більшість власників Лади Калина після першого ж подібного «пригоди» всерйоз замислюються, чи потрібен їм взагалі іммобілайзер. Однак далеко не всі з них знають, як відключити його самостійно.

Крім того, часто деактивації заводського иммобилайзера не вдається уникнути, якщо, наприклад, на машину власник вирішив встановити іншу АПС, що має функцію дистанційного запуску двигуна. Хоча теорія говорить, що конфлікту між ними бути не повинно, практика свідчить про зворотне.

Найбільш недбалі фахівці з сигналізацій надходять дуже просто – вони в безпосередній близькості від замку запалювання приклеюють рідний ключ на звичайний скотч або іншим способом. Штатний іммобілайзер в цій ситуації буде думати, що господар знаходиться в машині.

Цей варіант працює, але викрасти таке авто не складе труднощів, адже про подібну, вибачте на слові, хитрості злодії прекрасно знають, і в першу чергу шукають захований ключ.

Заміна паливного фільтра на Калині

Інструкція

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаЧи можна обійти іммобілайзер самому? Звичайно, але перед тим, як своїми руками зробити відключення АПС, необхідно розуміти, де шукати пристрій.

Перш ніж торкатися до нього, знадобиться знеструмити машину повністю. Робиться це шляхом відключення акумуляторної батареї від її електромережі. Досить буде скрутити мінусовий дріт.

Далі знімаємо панель приладів і отримуємо доступ безпосередньо до иммобилайзеру. Дізнатися його неважко – це чорна або іноді темно-сіра коробка, габарити якої – 100 на 50 міліметрів. Розташовується вона біля магнітоли, відразу за регуляторами обігріву.

Не поспішайте висмикувати іммобілайзер – його на місці утримують гвинти. Краще буде їх акуратно викрутити. Крім цього, необхідно ще відключити шлейф проводів, що живить АПС. Вийміть колодку з гнізда, натиснувши на бічній фіксатор. Тільки через деякий час апарат витягують.

Тепер настає черга реанімації діагностичної лінії. Перш за все, потрібно повністю стерти всі дані зберігаються в пам’яті іммобілайзера. Виробник подбав про те, щоб максимально ускладнити процедуру. Існує кілька способів зробити це.

В першу чергу можна переробити контролер шляхом вилучення чіп-резистори. Потім блок приєднують до комп’ютера і за допомогою особливого ПО зчитують прошивку АПС. Після цього завантажується нова програма, а зазначений вище чіп повертають на місце.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаЯкщо немає впевненості в тому, що випоювання чіпа вам вдасться зробити самому, то поступити слід інакше. Буде потрібно спеціальна програма, іменована Combiset.

Однак не варто забувати – деякі іммобілайзери влаштовані так, що старі дані з них неможливо видалити повністю. А це означає, що невитирана інформація повинна бути відкоригована певним чином. На комп’ютері тоді відкривають файл дампа АПС. У коді стирають символи з 2 по 7 включно. Замість них вставляють тільки дві літери – «FF».

Для отримання доступу до блоку буде потрібно викрутити гніздо, за допомогою якого пристрій інтегрується з ЕБУ. З нього видаляють проводки від 18-го контакту і 9-го. Їх пов’язують разом і ізолюють.

Далі залишається тільки відновити зв’язок іммобілайзера з бортовим комп’ютером і повернути його на місце.

Там, де необхідно обійти штатну АПС при установці нової сигналізації, набувають особливого блок. На думку професіоналів, це найбільш вірний вихід, що дозволяє зберегти захищеність машини від крадіжки.

Детальніше з процесом можна познайомитися, переглянувши наступне відео:

Грамотне відключення іммобілайзера на Ладі Калині: як і навіщо?

Як на Ладі Калині своїми руками відключити іммобілайзер? Як правило, таке питання спадає на думку автовласникові не просто так. Зазвичай необхідність відключення системи обумовлена ​​проблемами в установці сигналізації або втратою ключів. Детальніше про те, чи потрібно це і як зробити відключення механізму в домашніх умовах, читайте нижче.

Як знайти і де повинен розташовуватися іммобілайзер? Як обійти пристрій, якщо воно не працює і як проводиться його настройка? Зазвичай з подібними питаннями стикаються автовласники порівняно нових Калин.

Силовий агрегат машини починає заводитися через раз або при спробі запуску стартер трохи покрутить, а потім і зовсім не реагує на дії автомобіліста.

При цьому на приладовій панелі автомобіля може з’явитися і не згаснути відповідний значок автомобіля з ключем – іммобілайзера.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаНовий іммобілайзер для Калини

Не менш часто відключення іммобілайзера обумовлено чутливістю пристрою.

Блок управління системою може зламатися, якщо на нього будуть впливати перешкоди від мобільного гаджета або іншого девайса.

Як правило, всі подібні несправності обумовлені неправильною роботою діагностичної лінії K-Line. В кінцевому рахунку власнику Калини доводиться перезавантажувати систему методом альтернативного запуску.

Якщо дивитися з теоретичної точки зору, то відключити іммобілайзер на Калині – це зовсім не складно. Для цього необхідно лише ввести відповідний інструкції і схеми шестизначну комбінацію, після чого мотор зможе завестися.

Однак на практиці водієві доведеться потрудитися для того, щоб запустити двигун, адже для введення секретного коду в транспортному засобі немає ні дисплея, ні відповідної кнопки.

Щоб активувати силовий агрегат в роботу в обхід системи, водієві доведеться в прямому сенсі скористатися азбукою Морзе, а саме, відбити код педаллю газу. Більш того, цю функцію необхідно ще і додатково активувати.

Так що в цілому ця процедура не особливо проста, тому вітчизняних автовласників часто цікавить питання, як відключити іммобілайзер своїми силами.

Чи потрібно відключати іммобілайзер на ВАЗ?

Як правило, необхідність відключення системи виникає при установці протиугінною системи з автоматичним запуском двигуна. На практиці такі системи буває досить проблематично «подружити» із заводською.

Тому багато “фахівців” на СТО просто фіксують запасний ключ на стяжки або скотч поруч з замком запалювання. А для механізму це рівнозначно тому, що в салоні авто буде постійно присутній водій.

Так робити ні в якому разі не можна, оскільки якщо машиною спробує заволодіти злочинець, у нього відразу ж на руках виявиться ключ від автомобіля.

Як відключити іммобілайзер на калині?  тільки практикаМісце розташування ІММО

Керівництво по відключенню

Щоб знати, як відключити іммобілайзер, для початку потрібно розуміти, де він розташований. На самому початку необхідно демонтувати АКБ для більшої зручності і зняти захист з панелі приладів.

В автомобілях Лада калина знаходиться іммобілайзер прямо за компонентами управління системи опалення, поруч з аудіосистемою.

Зовнішній вигляд штатної сигналізації не помітний – це просто маленька чорна коробка, її габарити складають 5х10 см.

Для демонтажу пристрою потрібно викрутити гвинти, що фіксують прилад з контрольним щитком. Потім слід від’єднати подачу живлення від АПС, щоб зробити це, витягніть штекер і притримуйте його за допомогою фіксатора. Коли пристрій буде вилучено, потрібно реанімувати діагностичну лінію, про яку ми сказали раніше.

Після зняття необхідно видалити з пам’яті девайса всі наявні дані, а це не так просто – у вас є кілька варіантів:

  1. Блок управління можна спробувати доопрацювати, для цього здійснюється перепайка чіп-резистори. Сам блок підключається до комп’ютера, потім, використовуючи спеціальний завантажувач, зчитується прошивка. Потім на елемент ставиться нова прошивка, після чого чіп заново потрібно припаяти на місце установки.
  2. Чіп можна не чіпати, але тоді використовуйте утиліту Combiset (автор відео – Video74revieW).

Прошивки в деяких автомобілях не дозволяють видалити всі дані. Якщо позбутися від непотрібної інформації не виходить, зробіть редагування файлу дампа.

Відкривши його, вам буде потрібно замінити байти, для цього замість комбінації цифр (їх може бути від 2 до 7) напишіть FF. Щоб розкрити сам блок, потрібно витягти роз’єм проводки.

На роз’ємі є двадцять контактів, з них дроти на 9 і 18 потрібно зв’язати і заізолювати.

Зверніть увагу

Після всіх цих дій залишається підключити всі необхідні роз’єми до ЕБУ, після чого його можна встановлювати на місце. Збірка здійснюється в зворотному порядку.

Для обходу штатного іммобілайзера при підключенні сигналізації з автозапуском можна купити спеціальний блочек, який є у продажу. Фахівці вважають це найбільш правильним рішенням.

Як активувати ІММО?

Якщо ви змогли відключити штатну сигналізацію на Калині, можливо, в майбутньому вам доведеться її активувати заново.

Коли проводиться установка сигналізації на Калину, автовласникові потрібно активувати систему (якщо вона з якихось причин відмовила) за допомогою спеціального коду. Перед активацією потрібно впевнитися в тому, що у вас є навчальний ключ, який встановлюється в замок.

Коли ви вставите ключ, запалювання потрібно кілька разів включити і вимкнути. При цьому лампочка АПС має моргнути протягом шести секунд.

За час моргання індикатора для активації іммобілайзера необхідно в замок встановити робочий ключ і активувати запалювання. Потім повинні прозвучати три звукові сигнали, якщо це сталося, то запалювання слід відключити, а ключ оперативно витягти.

Якщо ви все зробите правильно, то пролунає ще один звуковий сигнал, при цьому лампочка буде моргати частіше.

Потім запалювання активується ще раз, при цьому на приборке повинен з’явитися індикатор Check Engine, а коли він згасне, можна ввести код, який повинен складатися з шести цифр від 1 до 9. Це буде ваш новий пароль.

важливо

Після введення коду затисніть педаль газу до того моменту, поки індикатор Check знову не з’явиться на приборке (не більше трьох секунд). Потім можна ввести комбінацію. Якщо перша цифра 3, то натисніть на газ тричі, при цьому на приборке знову загориться індикатор Check. Якщо він гасне, то це говорить про те, що перша цифра комбінації прийнята, залишається тільки записати її в пам’ять ЕБУ.

Щоб зробити це, знову натисніть на газ і утримуйте педаль протягом п’яти секунд, поки індикатор знову не зникне. Аналогічні дії проводяться з іншими цифрами коду.

 Завантаження …

Відео «Інструкція по активації ІММО»

На відео нижче представлена ​​інструкція до цього процесу (автор ролика – avtodopka).

Як можна відключити іммобілайзер на Калині

Як відключити іммобілайзер на Калині? Автомобілісти часто задають таке питання фахівцям. Сучасні автомобілі, практично всі, мають штатні іммобілайзери. Це так звані автомобільні протиугінні системи (АПС), які блокують пуск двигуна.

типи

Іммобілайзери поділяють на безконтактні та контактні.

Контактні управляються ключем, а з використанням безконтактної технології працюють за допомогою картки або спеціального брелока. Дуже часті випадки, коли на Ладі не працює іммобілайзер. Тому багато автовласників Лади Калини цікавляться, як же його відключити.

Ладу Калину вважають однією з найпопулярніших і купуються машин російського автопрому. Вона в порівнянні з ВАЗ 2110 і Пріорой досить економічна і маневрена.

Особливості

Власники Лада Калина вважають, що у автомобіля практично немає проблем, крім іноді зависає іммобілайзера. Автомобіль не можуть завести не тільки викрадачі, а й власник. Розповімо про те, як відключити іммобілайзер на Калині.

Всі нові Лади, що випускаються з інжекторним двигуном, отримують в комплекті АПС-4 – типове пристрій проти викрадення. Принципова схема роботи протівоугонщіка полягає в наступному. Він передає дані про працездатність системи на блок, керуючий машиною, і блокує ланцюг бензонасоса і запалювання до розблокування їх особливим ключем.

Електронне протиугінний пристрій на Калині дуже чутливе і мінливий. З ладу його може вивести запит про діагностику системи при працюючому двигуні, і навіть той, хто телефонує мобільний телефон. Взагалі власнику доводиться вирішувати безліч проблем з частого програмного збою і несправності іммобілайзера.

Всьому причина – лінія Калин. За численними скаргами та проханнями власників Лада Калина – типу «не заводиться іммобілайзер» – фірма продумала і оснастила автомобілі альтернативної функцією для пуску двигуна в разі збою протиугонки.

Для цього водію треба ввести секретний шестизначний код. Власник недолугого іммобілайзера повинен встановлену кількість разів продавити педаль акселератора, тоді тільки система дозволить ввести код, включить аварійний режим і дозволить одну поїздку.

Після подібних поневірянь, в голову приходить тільки одне: деактивувати іммобілайзер. Як це зробити самому?

Кілька порад з деактивації іммобілайзера

Відключення іммобілайзера: діємо за схемою.

За схемою, що додається заводом виробником, знаходимо іммобілайзер і намагаємося відключити його від блоку живлення. Необхідно буде скористатися:

  • воротком,
  • фігурною битою,
  • плюсовій викруткою,
  • карданним шарніром і подовжувачем.

Демонтуємо акумулятор і знімаємо захист з панелі приладів. Іммобілайзер схожий на невелику коробочку чорного кольору і знаходиться за панеллю керування опаленням автомобіля. Дістати болти, якими він кріпиться, нелегко.

Перед цим потрібно знеструмити АПС (притримуючи пластиковий фіксатор, висмикнути штекер).

Деякі власники забувають відновити діагностичну лінію після вилучення пристрою проти викрадення. Для її відновлення знадобиться перемичка, яка відновить обмін даними між ЕБУ силового агрегату і діагностичної колодкою. Якщо ця опція не потрібна, просто з’єднуємо дроти, відновлюючи K-line. Роз’єм повертаємо на місце.

Порада

Після видалення, необхідно заново налаштувати АПС. Тут дуже важливо стерти всі дані, які зберігав іммобілайзер Лада Калина на ЕБУ (блоках енергозалежною пам’яті).

Процес виглядає наступним чином. З’єднуємо контакти 18 і 9.1, попередньо вийнявши роз’єм штатної проводки з іммобілайзера.

Далі розкривається ЕБУ і вставляється чіп – на ньому для чищення утиліта – замість штатної мікросхеми проводки.

Робимо спробу запустити двигун. Якщо всі дії були проведені правильно, машина заводиться. У разі коли мікросхему не вдається видалити, потрібно знайти і встановити програму типу Combiset, яка очистить пам’ять. Якщо і це не допомагає, доведеться перепаять гніздо під мікросхему.

Набагато більше пощастило власником Лада Калина з новим пристроєм Січень 5.1. У цьому випадку легко встановлюється програма Eeprom, яка перезаписує дані, і нову прошивку до неї (отриману з ненавченого іммобілайзера, шляхом зчитування з контролера). Проведені маніпуляції дозволяють самому ЕБУ згенерувати необхідний пароль, і дозволити пуск двигуна.

Трапляється, що дані не видаляються повністю, наприклад, з блоку Eeprom. Вихід такий: намагаємося відредагувати дамп – файл, замінюючи буквами FF байти з 2 по 7. І справа пішла.

Дії з розблокування АПС Лада Калина

Штатний протиугінний засіб автомобіля хоч і працює стабільно, але серед сучасних систем, занадто примітивно.

Якщо додати до існуючої системи Лади ще один датчик розгойдування, то сигналізація стане конкурентна в середній ціновій категорії.

Проблеми можуть виникнути лише при підключенні охоронної системи до пуску двигуна на автоматі. Вона не погоджується працювати з іммобілайзером.

У разі коли власник вирішив поставити нову сигналізацію, або загублені ключі, постає питання: як розблокувати іммобілайзер?

Чи може власник автомобіля, не звертаючись до станції технічного обслуговування, самостійно вирішити це питання? АПС Лади Калини залежить від мікрочіпа знаходиться в ключі запалювання. За сигналом, що йде з блоку управління, іммобілайзер розблокується.

Зверніть увагу

Ця функція працює тільки на активованої системі. Упевнитися в цьому легко. Закриваємо всі двері. Загорівся значок іммобілайзера. Вичікуємо 20 секунд, і якщо вона плавно гасне, система активована.

Подальші дії з розблокування іммобілайзера описані в рекомендаціях вище.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…