Шукаємо двох авторів для нашого сайту, які ДУЖЕ добре розбираються в пристрої сучасних автомобілей.Обращаться на пошту aleksandr.belozerov@gmail.com.

Свого часу єдино можливим механізмом формування паливо-повітряної суміші був карбюратор.

Власне, цей процес і називається карбюрація. Прилад постійно вдосконалювався, його продуктивність зростала. На потужні спортивні мотори встановлювалися два або навіть чотири карбюратора.

Однак у такого способу є чисто фізичні межі можливостей, до того ж конструкція має вроджені вади, від яких позбутися неможливо:

  • Залежність від якості і чистоти палива. Оскільки бензин всмоктується повітряним потоком (до освіти аерозолі), діаметр отвору впливає на якість суміші. Чим він менше, тим більше парообразное хмара можна зробити. Відповідно, якість згоряння буде вище. Зворотний бік медалі – маленький отвір жиклера збільшує ймовірність засмічення;
  • Вплив температури. Холодний бензин гірше випаровується, в камеру поплавця поступає менша кількість палива. Це викликає складності з запуском двигуна при мінусових температурах;
  • Всі регулювання механічні. Точна настройка забирає багато часу і вимагає певного рівня кваліфікації. На сучасних моделях встановлюється електромагнітний клапан холостого ходу, але це не вирішує проблему принципово.

Потім був винайдений механічний інжектор, і всі сучасні автомобілі стали оснащуватися новою системою формування бензинової суміші. У цього пристрою куди більш широкі горизонти розвитку: електромагнітні, п’єзоелектричні форсунки, вдосконалення програм управління.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Власники старих авто часто замислюються про установку інжектора замість карбюратора. Чи це можливо? Необхідно не тільки поміняти сам модуль, треба модифікувати всю вхідну систему мотора.

Карбюратор замість інжектора, і навпаки: плюси і мінуси обміну

Почнемо з хорошого:

  • Екологія. Установка інжектора відповідає як мінімум нормі Євро-2, тобто ваш автомобіль буде менше засмічувати атмосферу;
  • Власник двигуна з інжектором забуває про болісних (і що сумно – регулярних) процедурах підстроювання гвинтів холостого ходу, промиванні, і інших «принади» карбюратора;
  • Знижується витрата палива;
  • Ви більше не залежите від температури навколишнього повітря;
  • Переобладнання покращує прийомистість силової установки, особливо на низах;
  • Знижується ризик вібрацій і детонації, що позитивно впливає на ресурс двигуна.

недоліки:

  • Перша, і найголовніша проблема – фінанси. Поставити інжектор (навіть своїми руками) – захід витратне. Потрібно маса додаткових вузлів і деталей;
  • Модернізація займе кілька днів (знову ж таки, якщо працювати одному). Весь цей час ви залишаєтеся без автомобіля;
  • Можливо, доведеться перейти на більш високооктанове паливо (з більш високою вартістю). Хоча ця проблема компенсується зниженням витрат на бензин;
  • Переробка карбюратора на інжектор є внесенням змін до конструкції транспортного засобу. Тобто, або ви катаєтеся на свій страх і ризик, до першого поста технічного контролю, або витрачаєте час і кошти на узаконення процедури.

У будь-якому випадку, це можливо. Існує безліч прикладів успішного (як технічно, так і юридично) впровадження форсунок замість карбюратора.

Як замінити карбюратор на інжектор своїми руками

Половину витрат на переобладнання становить вартість робіт на СТО, тому більшість автовласників вирішуються на самостійну доопрацювання.

Важливо! Якщо у вас є найменші сумніви у власній кваліфікації, звертайтеся до профільного сервіс. Неправильний монтаж паливної системи може привести до витоку бензину і пожежі!

В першу чергу, складаємо список необхідних придбань. Зручніше розбити його по групах – так менше ймовірність що-небудь упустити.

  • Моторна група: новий маслонасос з можливістю установки датчика коленвала; датчики: клонували, детонації, масової витрати повітря, температури повітря і двигуна. Також міняємо шків коленвала;
  • Новий впускний колектор, розрахований для інжекторів, прокладка;
  • Паливна група: паливна рампа з форсунками;
  • Магістральний паливопровід з фітингами. Новий бензобак, бензонасос. Регулятор тиску палива, фільтр тонкого очищення палива;
  • Електрика: Генератор з відповідним шківом (старий просто не витримає зрослого навантаження). Контролер (ЕБУ) – чи не найважливіша частина системи. Готові коси (джгути) проводів для керування інжекторами, низьковольтної частиною запалювання, бензонасоса. Свічкові високовольтні дроти, модуль запалювання;
  • Система впуску: новий повітряний фільтр (з корпусом), дросельний фланець-патрубок. Переробляємо привід дросельної заслінки – потрібен новий тросик;
  • Готова заглушка на місце трамблера.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Зрозуміло знадобиться необхідний інструмент, кріпильні елементи хорошої якості (а не з магазину будматеріалів), набір для монтажу електрики: обтискні хомути, стяжки, монтажні кліпси. Все треба зробити акуратно і надійно, інакше доведеться вишукувати несправності, створені вашими ж руками.

Існують готові комплекти: або від вашого ж мотора, але більш нової версії (основні вузли однакові, тому підганяти деталі не доведеться). Можна купити КИТ-набір від відомих брендів: наприклад – BOSCH.

Заміна карбюратора на інжектор – послідовність робіт

Отже, всі компоненти закуплені, перевіряємо список востаннє. Після початку робіт автомобіль буде нерухомий, і зганяти на авторинок за відсутнім елементом не вийде.

На прикладі ВАЗ 2109 виходить такий набір:

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Фотографуємо все карбюраторні елементи, як це було до переробки. Багато хто цікавиться: чи можна виконати зворотну заміну інжектора на карбюратор? Зрозуміло, так, тільки навряд чи вам цього захочеться. Саме для виняткових випадків фіксуємо всі, як було.

Порада! При таких складних роботах взагалі рекомендується проводити фотофіксацію кожного етапу робіт. Потім легше буде знайти помилку, та й обслуговувати систему без докладних схем установки досить складно.

  1. Відключаємо акумулятор і видаляємо його з моторного відсіку;
  2. Зливаємо всі технічні рідини з мотора. Бензин можна викачати практично до нуля, а позапланова заміна моторного масла і антифризу не завадить;
  3. Демонтуємо паливну систему автомобіля, почавши зі старого бензобака. У топливопроводах і карбюраторі є бензин, тому слід подбати про заходи протипожежного захисту;
  4. Акуратно видаляємо стару систему запалювання. Немає сенсу відривати дроти – нехай все залишиться в штатному вигляді;
  5. На місце трамблера монтуємо заглушку з прокладкою;
  6. Розбираємо приладову панель. Якщо на ній передбачена лампа «check engine» – виконуємо відведення в моторний відсік керуючого дроти. Якщо немає – встановлюємо індикаторну лампу самостійно;
  7. Монтуємо джгут проводів для системи запалювання. Для кожного автомобіля своя схема, основи однакові: харчування від контакту включеного ключа, сигнал від тахометра;
  8. Для підключення приладу рівня палива, необхідно протягнути сигнальні дроти до місця установки бензонасоса в бак. Старий поплавок більше не працює, необхідно буде відкалібрувати нові датчики рівня;
  9. Міняємо маслонасосів, перевіряємо місце установки датчика положення коленвала;
  10. Видаляємо старий, і монтуємо новий впускний колектор. На нього кріпимо (на штатні місця) паливну рампу з форсунками;Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість
  11. Встановлюємо регулятор тиску бензину в рампі, підключаємо паливні магістралі: пряму і т.зв. «Обратку». Це нова трубка, в карбюраторної системі її не було. «Зайве» паливо видаляється не через форсунки, а повертається назад в бак. Це підвищує економічність;
  12. Розраховуємо маршрут прокладки паливної магістралі під днищем. Заважають елементи тимчасово демонтуємо. Важливо! Не намагайтеся проштовхнути паливопровід в якусь щілину, краще відкрутити і встановити вузол, ніж зіпсувати трубку високого тиску;
  13. Готуємо новий паливний бак (очищаємо, при необхідності моєму). Встановлюємо паливний насос відповідно до монтажної інструкцією (на більшості ємностей є стрілочка, для орієнтації патрубків і фланців). Встановлюємо бак на кронштейни;Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість
  14. Перевіряємо фіксацію всіх елементів паливопроводу. Фітинги не повинні прокручуватися і люфтіть;
  15. Монтуємо нові датчики: МАФ, положення коленвала, температури;
  16. Встановлюємо модуль управління (ЕБУ) таким чином, щоб він не грівся від силового агрегату або випускної системи;
  17. З’єднуємо все коси (джгути), перевіряємо щільність усадки роз’ємів. Якщо на нових контактах не було спеціального технічного вазеліну (від окислення) наносимо його перед з’єднанням роз’ємів;
  18. Встановлюємо дросельну заслінку і новий тросик газу. Перевіряємо і регулюємо натяг, вільний хід повинен бути від одного крайнього положення, до іншого. Якщо у вашому наборі передбачений датчик положення дросельної заслінки – з’єднуємо його з ЕБУ;
  19. Монтуємо новий корпус повітряного фільтра, попередньо примірявши його до дросельного вузла. Ніяких перекосів і закріплення внатяг бути не повинно;
  20. Збираємо штатну систему вентиляції картерних газів;
  21. Встановлюємо генератор, ретельно центруем новий шків.

Заливаємо нове масло, антифриз і паливо. Перевіряємо відсутність витоків і виконуємо контрольний пуск мотора. Регулюємо обороти холостого ходу.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Ви дізналися, як переробити карбюратор на інжектор малими засобами. Обкатка двигуна не проводиться, механіка залишилася стара. Перші 100-200 км слід зробити виміри витрат на бензин, і регулярно перевіряти відсутність протікання палива і кріплення нових вузлів.

Якщо у вас виникли питання – залишайте їх у коментарях під статтею. Ми або наші відвідувачі з радістю відповімо на них Не забудьте поділитися цією сторінкою з друзьяміІ підписатися на нашу групу

Переробка карбюратора на інжектор на ВАЗ 2109

З кожним роком все більше власників ВАЗ-2109 хочуть переробити карбюратор на інжектор. Така модернізація зажадає чимала кількість нових комплектуючих. Але при виконанні покрокової інструкції і серйозне ставлення до роботи можна отримати більш економну і стабільну роботу двигуна у всіх режимах.

Плюси переходу на інжектор

Позитивних моментів при переході з карбюратора на інжектор досить багато. Головними причинами можна назвати наступні:

  1. Економія палива за рахунок його подачі безпосередньо в циліндр двигуна.
  2. Підвищується потужність мотора, особливо на низьких оборотах.
  3. Збільшується стабільність роботи на холостому ходу.
  4. Зменшуються викиди вуглекислого газу в атмосферу при використання 90% всього потенціалу паливної суміші.

Інжекторна система вважається більш сучасною і екологічною. Вона забезпечує виконання норми Євро-2, чим не може похвалитися карбюраторний двигун. За рахунок наявності спеціального контролера навіть на холодному ходу автомобіль буде легко заводитися і стабільно працювати.

Варто відзначити, що інжектор має і свої недоліки. Серед них:

  • вимогливість до хорошого паливу;
  • складніша діагностика і обслуговування;
  • висока вартість ремонту.

Що підготувати, щоб поміняти

Весь процес займе у вас близько тижня, за умови роботи по 3-4 години в день. Тому заздалегідь підготуйте гараж і купите все необхідне. Збирати інжектор можна на різних контролерах ЕБУ, але у випадку з ВАЗ-2109 краще за інших підійде Модель січня 5.1.1-71. Під нього можна використовувати доступні вітчизняні запчастини, і він не використовує адсорбер і кисневий датчик.

Порада: Купувати всі комплектуючі краще в хорошому магазині з досвідченим персоналом, так як може знадобитися допомога у виборі відповідних запчастин. Якщо ви маєте досвід в ремонті і хочете заощадити, то робіть покупки на розбиранні.

Перелік комплектуючих, необхідних для заміни

Це цікаво: RDRC – кубок Росії з дрег-рейсингу

Також візьміть в магазині болти, гайки і хомути, які знадобляться в роботі.

Інструменти

Ремонт буде складатися не тільки з демонтажу деяких вузлів і механізмів. У деяких випадках потрібно буде вносити зміни в конструкцію циліндрів і інших деталей.

З інструменту потрібно:

  1. Набір гайкових ключів.
  2. Плоска і хрестова викрутки.
  3. Хороша дриль.
  4. Молоток і зубило.
  5. Рідина для зняття іржі.

Як переробити: покрокова інструкція

Перед початком роботи добре помийте машину і приберіть пил і бруд навколо двигуна.

  1. У задній частині автомобіля знімаємо стару карбюраторну паливну систему.
  2. Витягуємо бензобак і паливні патрубки.
  3. Прикручуємо новий кронштейн і закріплюємо за його допомогою нові інжекторні магістралі.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьВстановлюємо кронштейн на колишнє місце і закріплюємо магістралі
  4. Проводимо установку фільтра для палива разом зі шлангами.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьЗакріплюємо паливний фільтр зі шлангами
  5. Закріплюємо на инжекторном бензобаку бензонасос.
  6. Переходимо в моторний відсік і знімаємо запалювання.
  7. Від’єднуємо дроти, які йдуть від датчиків до коси запалювання.
  8. Витягуємо старий трійник запалювання і встановлюємо замість нього інжекторний трійник. Перед цим повністю зливаємо тосол з системи.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьВстановлюємо інжекторний трійник запалювання на місце карбюраторного
  9. На місці трамблера робимо заглушку з ущільнювачем і обробляємо її герметиком.
  10. Знімаємо карбюратор разом з впускним колектором.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьДемонтуємо старий карбюратор разом з колектором
  11. Замінюємо прокладку і монтуємо новий інжекторний колектор.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьВстановлюємо інжекторний колектор на місце карбюраторного
  12. Проводимо установку форсунок на рампу і закріплюємо її на колекторі.
  13. Приєднуємо шланги і встановлюємо ресивер.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьВстановлюємо інжекторний ресивер і підключаємо до нього шланги
  14. Якщо на вашій моделі встановлений маслонасосів без виливки, то його також потрібно змінити.
  15. Генератор на дев’ятці підлягає заміні, але ось сам шків підходить для нової системи і його можна залишити.
  16. Замість карбюраторної коси запалювання встановлюємо косу проводки ЕБУ.
  17. Підключаємо проводку до контролера і двигуну.
  18. У нашому випадку датчик палива залишиться колишнім, досить просто підключити його до нового насосу.
  19. Включаємо запалювання і перевіряємо роботу бензонасоса. Вся паливна система повинна бути герметичною і без протікання.
  20. Міняємо карбюраторний модуль на інжекторний.
    Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьЗнімаємо карбюраторний модуль запалювання і на його місце ставимо інжекторний модуль
  21. Встановлюємо нову систему запалювання (свічки і модуль).
  22. Встановлюємо воздухофильтр.
  23. Висвердлюємо отвір для датчика детонації (глибина 16 мм).
  24. Запускаємо двигун і перевіряємо його роботи.

Це цікаво: Самостійно розблокуємо магнітолу на Форд Фокус 2

Відео по заміні карбюратора на інжектор на ВАЗ 2109 (3 частини)

Порада

Останнє відео можна подивитися на каналі творця.

Труднощі при переробці

Так як робота досить трудомістка і займає чимало часу, рекомендуємо виконувати дії поетапно. Важливу роль при роботі відіграє якість комплектуючих і їх складання. У новачків можуть виникнути труднощі із закріпленням деяких елементів, тому краще покликати на допомогу знайомого фахівця автосервісу або людини, який міняв карбюратор на інжектор раніше.

Робота по заміні карбюратора на інжектор зажадає від вас уважності і акуратності. Буде потрібно замінити чимало деталей, і зробити це новачкові досить складно. Але при бажанні і чіткому виконанні інструкцій ви зможете виконати дійсно серйозну модернізацію автомобіля і добре заощадити на послугах автосервісу.

Як переробити карбюратор на інжектор ВАЗ-2109

Причини переробляти карбюратор на інжектор в своєму ВАЗ-2109 у всіх різні. Кому-то хочеться скоротити витрату палива, іншому – підвищити можливості машини. Чи варто цим, взагалі, займатися? Якщо відповідь позитивна, значить, стаття для вас. Ми розповімо, як переробити карбюратор на інжектор ВАЗ-2109.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьВстановити інжектор замість карбюратора легко, якщо слідувати нашим інструкціям

Чи є сенс в переробці?

Карбюраторний двигун давно «морально застарів». Ще в другій половині 90-х років минулого століття автомобілі ВАЗ перевели на комплектацію інжектором. Проте у карбюраторних двигунів залишається маса «шанувальників», які стверджують, що карбюратор не так вже й поганий.

Перш ніж приступити до переобладнання машини, детально розберемося, чи так все однозначно? Може, карбюратор ще рано відправляти на смітник історії? Перефразуємо Гамлета і запитаємо у себе: «Карбюратор або інжектор, ось в чому питання?» Це, звичайно, жарт.

Але дійсно, чи варто вкладати стільки зусиль?

  • Для переобладнання ВАЗ-2109 потрібно вкласти не менше 500 $. Малоймовірно, що економія від використання інжекторного двигуна окупить такі витрати. Може бути, тільки в довгостроковій перспективі.
  • Екологічні показники машини можна поправити набагато простіше. Встановити вихровий аеродинамічний пристрій. Купити такий агрегат нескладно, коштує він недорого, встановлюється швидко.

Навіщо міняти карбюратор?

Почнемо з того, що карбюраторні двигуни в усьому цивілізованому світі вже давно ніхто не встановлює. До країн Європейського Союзу в’їзд на таких автомобілях заборонений з міркувань екологічної безпеки. Є ще ряд істотних аргументів:

  • значне падіння потужності двигуна на високих оборотах;
  • виникають проблеми при обгонах. Обходити машини на трасі на автомобілі з карбюраторним двигуном – це, взагалі, повний кошмар (особливо беручи до уваги скромні можливості ВАЗ-2109);
  • істотний витрата палива в порівнянні з інжектором;
  • «Дрібні» незручності, наприклад, ручне управління повітряної заслінкою і ін.

Звичайно, до всього можна ставитися філософськи і знаходити позитивні сторони навіть там, де їх немає. Наприклад, з тим же ручним керуванням заслінкою. Деякі водії стверджують, що в зимових умовах така «функція» – це плюс, дозволяє «відчувати» двигун. Але погодитися з таким твердженням може тільки невиправний оптиміст.

Порада

переваги інжектора

Розглянувши недоліки карбюратора, не можна не обійти стороною позитивні сторони інжекторного двигуна. Серед явних переваг можна виділити наступні:

  • повністю відповідає вимогам природоохоронного законодавства щодо викидів в атмосферу;
  • потужність двигуна значно підвищується (особливо на високих оборотах);
  • обслуговування інжектора обходиться набагато дешевше;
  • знижується витрата палива (до 6 літрів на 100 км);
  • є можливість установки газобалонного обладнання (ГБО).

Порівняльні характеристики для ВАЗ-2109

Технічні характеристики інжекторний двигун карбюраторний двигун
Діаметр циліндрів (мм) 83 76
Потужність двигуна (кВт) 78 64
Середня витрата палива (л / на 100 км):
по місту 9 10
по трасі 7 9
Розгін до 100 км / год (сек.) 13 16
Максимальна швидкість розвивається (км / год) 160 145

Можливо, є ще й особисті причини переобладнати свій ВАЗ-2109? Наприклад, з’явилося бажання покопатися в машині для власного задоволення. Так чи інакше, якщо твердо вирішили поміняти карбюратор на інжектор – йдемо далі.

Порада

Підбір необхідних деталей

Почнемо «переробку» з підбору оптимальної системи упорскування. З представлених на ринку варіантів кращий на сьогоднішній день Bosch M 1.5.4. Прийнятний як за ціною, так і за якістю.

Систему краще ставити без будь-яких доповнень. Можна встановити зовнішній бензонасос, але проведення такої операції потребують додаткових капіталовкладень.

Потрібно буде купити додаткові деталі, а коштують вони досить дорого.

Для установки інжектора купуйте деталі серійних моделей автомобілів. Такі запчастини добре випробувані і, як то кажуть, «перевірені часом».

Буде потрібно:

  • коробка повітряного фільтра;
  • колектор;
  • бензобак;
  • ресивер;
  • витратні матеріали.

Починаємо з демонтажу старого генератора, термостата, шківа і всіх ременів. Шланги і патрубки системи охолодження теж прибираємо.

Необхідно змінити бензобак. Можна «запозичити» у инжекторной моделі ВАЗ або купити новий. Перед установкою агрегат відмивається і сушиться. Встановлюючи електричний бензонасос, прослідкуйте, щоб стрілка на ньому збіглася з аналогічною маркуванням на бензобаку. Перевірте, що поплавок датчика точно визначає рівень палива.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьДля переробки потрібно бак від інжекторної версії ВАЗ-2109

Для монтажу модуля запалювання і датчика блоку циліндрів проробляємо два отвори для установки агрегатів під кронштейн (20 і 16 мм, відповідно). Для проведення цієї операції потрібно злити тосол і демонтувати радіатор.

Потрібно переоснастити систему охолодження для функціонування в нових умовах. Для цього міняємо патрубок і температурний датчик. Додатково буде потрібно злити масло, видалити піддон. Встановлюємо новий демпфуючий шків замість штатного.

Для вимогливою в плані енергоспоживання инжекторной системи – встановлюємо більш потужний генератор. Підібрати потрібний варіант можна в будь-якому спеціалізованому магазині.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьСтрілками показані місця кріплення нового генератора

Прокладаємо дроти, підключаємо прилади

Проводимо підготовчі роботи в наступній послідовності:

  • зливаємо паливо (полегшуємо бак);
  • від’єднуємо клеми і знімаємо АКБ;
  • демонтуємо трамблер з елементами;
  • знімаємо бензонасос;
  • прибираємо карбюратор;
  • від’єднуємо розташовані під капотом дроти запалювання;
  • знімаємо паливні трубки;
  • демонтуємо бензобак і шланг вакуумного підсилювача.

підключаємо:

  • кабелю, що залишилися від реле вентилятора, замикаємо разом з датчиком включення приладу;
  • монтуємо на штатні місця запобіжники, реле та контролер;
  • підключаємо бензонасос до приладової панелі;
  • встановлюємо колектор.
Порада

Окремо зупиняємося на паливній системі – це найскладніша операція. Встановити всі елементи потрібно по днищу машини. Особливо важко простягнути кабель під кермом. Коли все буде зроблено, добре закріпіть паливні шланги і фільтр. Встановіть бензобак на штатне місце і підключіть паливну лінію.

На цьому етапі проведення робіт приділіть найпильнішу увагу на правильність і надійність кріплення всіх патрубків, шлангів та маси. Не варто поспішати. Детально перевірте все. Після установки устаткування усувати недоліки буде неймовірно складно.

Переконавшись в правильності і надійності кріплення всіх елементів, підключайте повітряний фільтр, патрубок і картерів вентиляційні шланги.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьФільтр тонкого очищення можна встановити в зручному для подальшої заміни місці: під днищем, біля колісної арки або під капотом

Коли всі операції проведені, включаємо запалювання. Двигун повинен працювати без збоїв. Підключаємо газоаналізатор і діагностичний сканер (ДСТ-2). Далі, скидаємо помилки і регулюємо складу паливної суміші при роботі двигуна на холостому ходу.

висновок

Скільки б не було суперечок про «старої доброї» надійності карбюратора або прогресивності і економічності інжектора, в будь-якому випадку вибір робити, звичайно, вам.

Для того щоб правильно переобладнати свою машину, на всіх етапах керуйтеся інструкцією по експлуатації та технічним паспортом кожного вузла і агрегату.

Пам’ятайте, що автомобіль – це об’єкт підвищеної небезпеки і кожну свою дію грунтовно перевіряйте.

Зверніть увагу

Можливо, у вас є досвід переобладнання ВАЗ-2109 з карбюратора на інжектор? Поділіться досвідом з нашими читачами в коментарях. Будь-яка інформація і, звичайно, ваша особиста думка будуть дуже корисні.

Як самостійно переробити карбюратор на інжектор ВАЗ-2109

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьАвтомобілі вітчизняного виробництва не відрізняються ідеальною конструкцією, але зате дають масу можливостей для успішної переробки багатьох складових і нескінченного тюнінгу. Ось чому ВАЗ-2109 вважається хорошим варіантом для тих, хто любить ремонтувати, модернізувати і втілювати в реальність машину своєї мрії.

В умілих руках стара добра «дев’ятка» заграє новими фарбами, і все це можна зробити своїми руками у власному гаражі.

Чим карбюратор відрізняється від інжектора

Все частіше на форумах і блогах автолюбителів і власників ВАЗ-2109 можна зустріти обговорення, як облаштувати карбюратор в інжектор. Новачок навряд чи знає, в чому відмінність цих транспортних засобів, тому пояснення дають досвідчені фахівці.

І те, і інше пристосування «готує їжу» для мотора, «змішуючи» в правильних пропорціях бензин і повітря. У карбюраторі вбудована спеціальна поплавочная камера, яка як раз «висмоктує» паливо і з певною швидкістю розпорошує на краплі.

Порада

Назвати карбюратор простим механізмом язик не повертається. У зв’язку з цим виникають певні складнощі його роботи, які також можна назвати недоліками:

  • труднощі настройки;
  • не завжди оптимальний і ефективний склад маси;
  • складність запуску при мінусових температурах;
  • необхідність частого чищення, інакше засмічення приведуть до поломки агрегату.

Налаштування карбюратора на ВАЗ-2109

Інжектор, в свою чергу, – це клапан, тривалість відкривання якого регулює електроніка. Як тільки клапан приймає відкрите положення, під тиском пальне тут же розпорошується.

Єдиний нюанс, який здатний стати причиною несправності інжектора – закупорювання канальців, по яких подається бензин.

Інструкція по переробці карбюратора на інжектор ВАЗ-2109

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьПокрокова інструкція по переробці карбюратора в інжектор своїми руками, рекомендована фахівцями і автолюбителями, виглядає так:

  1. Купіть новий бак, в який буде заливатися паливо. Перед переробкою його необхідно добре висушити і вбудувати електричний бензонасос. Важливо відрегулювати оптимальні значення остова насоса і бака, також перевірити як змінюється паливний датчик.
  2. Після того як новий бак підготовлений, злийте тосол, підставивши під шланг охолоджуючої рідини ємність об’ємом до 5 л.
  3. Вийміть радіатор, вилучивши всі наявні кріплення.
  4. У місці кріплення датчика, відповідального за детонацію, зробіть за допомогою дрилі отвір глибиною 16 мм. Точно таким же шляхом підготуйте установку модульного кронштейна запалювання, але поглибити отвір необхідно більше – до 20 мм. Чого варто побоюватися водієві ВАЗ-2109, так це наскрізного висвердлювання.
  5. Тепер витягніть піддон движка і ремінь, який відповідає за газорозподіл. Новий масляний насос слід встановити на колінвал. Правильно міняти генератор на ВАЗ-2109 на зразок з кращого потужністю, у якого присутній зубчастий вінець і шків з демпфером. Ремінь, що відноситься до генератора, теж потрібно замінити.
  6. Демонтувати АКБ, потім зніміть відділ топлівоотдачі, проводку, трубки та інші компоненти.
  7. Після розбору панелі приладів приступайте до впровадження проводів до тахометра і пусковому замковому механізму. Це потрібно зробити, завівши моторний вузол і підключивши до необхідних роз’ємним елементам. Нові кінці проводки фіксують до монтажного вузла, враховуючи полярність, яка визначається виходячи з однакового відтінку країв.
  8. З’єднайте дроти з запобіжниками. Зафіксуйте один до одного і відрегулюйте правильну роботу бензонасоса і індикатора палива.

Як поміняти напрямні втулки клапанів на ВАЗ-2109

Як монтувати оновлену систему

Щоб монтувати заглушку до голівці блокової системи, виходячи з механізму впорскування, встановіть плюсової провід. Встановіть колектор і форсунки, що знаходяться на рейці рядного формату, ресивер і дросельну складову. Тросик газу беруть подовженого зразка.

Конструкція палива в новому зразку розміщується на дні кузова, після цього встановлюють патрубки і очисники. Далі монтують новий бак і під’єднують виріб до системи.

Щоб перевірити роботу форсунок і їх стан в відношення течі і порушення цілісності матеріалу, продміть внутрішню площину насосом.

Потім встановіть до колектора рампу, датчики і всю комплектацію, засновану на електричній і високовольтної діяльності, що стартує модуль.

Коли монтаж повітряного фільтра завершено, і всі операції проходять ідеально, автомобіль заводять. Модернізацію можна вважати проведеної успішно, якщо ВАЗ-2109 заводиться відразу ж, з першої спроби.

Переваги та недоліки інжектора

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалістьЩоб зрозуміти, чи готові ви вкладати зусилля для переробки карбюратора в інжектор на ВАЗ-2019, необхідно вивчити реальні можливості автомобіля до і після модернізації. Ось які переваги відзначають власники вітчизняних авто після того як ВАЗ-2019 вже перероблений:

  1. При будь-яких погодних умовах немає проблем з запуском двигуна.
  2. Не потрібно регулювати запалювання відповідно до якості паливо-повітряної маси.
  3. Зникає ризик виникнення ефекту троение двигуна.
  4. Потрібно менша витрата бензину.
  5. ВАЗ-2109 краще пересувається з самого початку запуску і до кінця поїздки.

Тепер про мінуси переробки. Як і будь-який пристрій, інжектор не застрахований від поломки, тоді для перевірки стану кожної деталі буде потрібно значно більше часу.

Інжектор хороший тим, що двигун запускається легше ніж в карбюраторі, економиться бензин, простіше управляти машиною, а ось обслуговування механізму дійсно страждає і вимагає конкретних навичок і знань, терпіння автолюбителя.

Деякі водії висловлюють певні сумніви, чи варто витрачати так багато коштів для того щоб переробити карбюратор на інжектор в ВАЗ-2109.

важливо

Адже економія палива після модернізації складає не більше 3 л, а сама переробка оцінюється в 15 000 – 20 000 рублів. Якщо для вас не так важливі одноразові витрати, тоді не нехтуйте переобладнанням.

Їздити на модернізованому автомобілі стане комфортніше і з плином тривалого часу експлуатації – вигідніше.

Як ще можна доопрацювати ВАЗ-2109

Подивіться на салон вітчизняного автомобіля з боку – салон і панель приладів залишають бажати кращого, ось вже де якісний тюнінг своїми руками дійсно необхідний. Оновлюючи приладову панель, пам’ятайте, що вірний монтаж в стані відкоригувати правильність роботи пічного пристрою і компонентів обігрівача.

Оббивка сидінь ВАЗ-2109 теж виглядає неважливо, більш того, вона швидко приходить в непридатність, стирається і брудниться. Колір і матеріал нової оббивки краще підібрати разом з фахівцем, відразу визначитеся, яким засобом легко очистити від бруду нове полотно.

Для надійної фіксації матеріалу застосуєте звичайний клей для приклеювання текстилю або аерозольний клейкий склад DoneDeal. Добре зафіксувати пластикові деталі вдається за допомогою герметика.

Для досягнення рівного шару без заломів і складок полотна використовуйте парогенератор. Це пристосування дає хорошу Утяжка матеріалу. Спочатку по краях уздовж обшивки фіксують карпет, а після парогенератором надають потрібну форму матеріалу.

Обклеювання всього полотна здійснюється тільки після висихання.

Будьте готові до того, що через кілька років карпет скачається, тому фахівці рекомендують придивитися до інших, більш дорогим і сучасним полотнам. Інструкція, як самостійно поліпшити зовнішній вигляд стелі салону ВАЗ-2109, складається з таких кроків:

  1. Одлатаю старе стельове покриття, заздалегідь знявши насадки з пластмаси на стійках, ручки, козирки і лампочки.
  2. Частково пройдіться по стелі клейовим складом 88, відкладіть роботу в сторону на 5 хвилин, а потім нанесіть ще один шар клею. Тепер притисніть карпет з боку розміщення козирків.
  3. Конструкцію фіксуйте, слідуючи периметру, далі залиште для висихання, а для щільного прилягання зафіксуйте прищіпками.
  • Чому заливає свічки на ВАЗ-2109 інжектор
  • І наостанок, створити необхідні отвори можна вже через добу.

Як переробити інжектор на карбюратор ваз 2109 – корисні поради

Силові установки із застосуванням подачі палива через карбюратор застаріли морально і фізично. Однак часто можна зустріти на дорогах автомобілі, оснащені моно вприськової системою подачі бензину.

Лада 2109 оснащувався инжекторной модифікацією вже 1994 року, агрегат економічніший, утворює менше шкідливих викидів в атмосферу.

Переобладнання ваз 2109 з карбюратора на інжектор зажадає безліч відповідних вузлів.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Пристрій найпростішого карбюратора

На сьогоднішній день практично не залишилося конвеєрного виробництва карбюраторних ДВС. Деякі автолюбителі є прихильниками карбюратора, тому що

у віддаленій від станцій технічного обслуговування середовищі його можна обслуговувати самостійно, що не скажеш про інжекторних систему.

Недоліком визначені знижені параметри крутного моменту на високих обертах, збільшена витрата горючої суміші.

Як переробити карбюратор на інжектор ваз 2109 самому?  електронне досконалість

Найпростіший карбюратор автомобіля: 1 – повітря; 2 – паливо; 3 – голчастий клапан; 4 – поплавок; 5 – поплавкові камера; 6 – розпилювач; 7 – паливний жиклер; 8 – камера змішувача; 9 – робоча суміш; 10 – дросель; 11 – дифузор.

Також у старих карбюраторів відзначаються труднощі при запуску при холодному часу. Механізована установка подсоса не дає можливості користуватися авто запуском, що завдає чимало проблем. На останніх моделях існував авто підсмоктування, який автоматично регулював заслінку в залежності від температури охолоджуючої рідини.

Переваги, які можуть зупинити перехід ваз 2109 з карбюратора в інжектор:

  • Новий пристрій коштує дешевше, ніж переобладнання авто ваз 2109 з карбюратора на інжектор. Тому агрегат прийнятий бюджетним варіантом при обслуговуванні.
  • Технічне обслуговування, ремонт вузлів може здійснюватися самостійно, за допомогою підручних інструментів. Досить купити ремонтний комплект прокладок, який реалізується будь торговою точкою автомобільних частин.
  • Любителі старих конфігурацій відзначають як перевага відсутність блоку управління, додаткової електроніки.

Ремонт карбюраторної системи може здійснюватися без особливих умов, найбільш простим варіантом, при необхідності посередньої чистки карбюратора, є спосіб з перестановкою броні проводів. Даний прийом дозволяє прострелять канали потім повітря з горючою сумішшю, з інжекторної системою такий ремонт не рекомендується.

Як працює інжектор

Будь-яка модернізована конструкція має особливості, які впливають на переваги і недоліки. Принцип роботи інжекторної конфігурації полягає в постійному контролі тиску в рампі, подачі бензину точно до циліндрів.

Сигнал до форсунки подає блок управління, який зчитує положення поршня від датчика положення колінчастого валу.

Принцип дії побудований взаємодією багатьох датчиків, який вказує електронного датчика автомобіля на стан вузлів і агрегатів.

Порада

Основні особливості відзначаються перед тим, як переробити інжектор в карбюратор ваз 2109:

  • Викид шкідливих речовин в навколишнє середовище істотно менше, автомобіль не потрібно налаштовувати, обслуговувати перед технічним оглядом.
  • Максимальний крутний момент видається по досягненню певної кількості оборотів, сучасні двигуни більш високо спритні, що дозволяє економити бензин при помірній експлуатації міським режимом.
  • Відсутність механічної тяги при холодному запуску ДВС дозволяє полегшити пуск в зимовий період. Прогревочние обороти регулюються комп’ютером.
  • При установці газового обладнання останнього покоління, краще переробити ваз з карбюратора в інжектор ваз, ніж підлаштувати під старішу установку.

Як і у всіх деталей, є певні недоліки точкової подачі бензину до циліндрів, навіть заводським виконанням.

Несправність форсунок, можна визначити тільки при комп’ютерній діагностиці, що потребують певних фінансових витрат.

Также замена подающего бензин элемента обойдется дороже, настройка под определенное октановое число позволяет добиться нужных результатов, но потребует вложений.

Переделка инжектора на карбюратор ваз 2109

Любая модернизация автомобиля потребует качественных деталей и настройки.

При случае отклонения от последовательности действий, возможно допустить ошибку при монтаже, что нарушит работу дельнейшей эксплуатацией.

Перед тем, как переделать инжектор на карбюратор ваз 2109, важно понимать, что потребуется большой объем работ и материалов, необходимо использовать качественный инвентарь, инструмент.

Вот отличное видео по переделке инжектора на карбюратор:

Совет

Деякі власники дев’ятки, відразу переробляють модель на 16 клапанну, з огляду на більшої потужності за тими ж параметрами витрат на бензин. Досить підібрати головку блоку циліндрів від моделі 2112, далі дії не відрізняються послідовністю переробки.

Для старту процесу переобладнання потрібно відшукати датчик управління і саму рампу. Січень відмінно підходить як головний пристрій, форсунки можливо підібрати від німецького виробника фірми Bosch. Також основними елементами є ресивер, колектор, бензиновий бак, інші запасні частини.

підготовка матеріалів

Список матеріалів, які знадобляться для переробки – величезний. Знадобиться придбати більше 40 найменувань, навіть якщо бюджет невеликий, деталі підбираються своїми руками, модернізація обійдеться кругленькою сумою.

Знадобляться основні складові:

  • Блок управління «Січ», частіше застосовується 51171 модель, що дозволяє налаштувати основні параметри для контролю подачі палива, вихлопних газів.
  • З електричної складової необхідно придбати дроти, заглушку під розподільник системи запалювання, інші кронштейни і частини.
  • Датчик детонації, температури, ДМРВ, термостат, електричний паливний насос, рампа форсунок, шланги високого тиску, бензобак, трос газу.
  • Маслений насос замінюється в разі, якщо звичайний не має входу під датчик колінчастого вала.
  • Шків колін вала, впускний колектор з отвором під дросельну заслінку, або в зборі з ним і ресивером. Новий корпус повітряного фільтра, електропроводка, без яких перехід неможливий.

Робота по переробці досить трудомістка, якщо стан автомобіля не відповідає регламенту, краще замінити його більш новою моделлю. Деякі замінюють агрегат в зборі, що по не так довго, а фінансові кошти витрачаються ті ж. Перед заміною необхідно вивчити послідовність робіт, інакше неможливо замінити вузли подачі палива до двигуна самостійно.

Паливний бак і магістраль

Міняти ремені необхідно комплексно, варто зробити новий бензобак, промити магістраль. Масло зливається, піддон демонтується для доступу до КШМ. Після установки нового бака, монтується бензонасос електричного типу. Поплавок, який вказує рівень палива повинен розташовуватися безпосередньо до системи для більш точних свідчень. Перед установкою важливо поставити фільтр грубої очистки.

Монтаж нової магістралі ВАЗів забере чимало часу. Важкий ділянка знаходиться під кермом, встановити лінію по днищу авто в спеціальні кріплення. Фільтр тонкого очищення потрібно поставити на днище автомобіля в посадочне місце, закріплюється болтами.

Датчики, модулі

Для установки додаткових датчиків, необхідно поставити кріплення кронштейнів, розташованих складом корпусу ДВС. Кронштейн модуля запалювання закріплюється на блоці циліндрів, застосовується різьбове з’єднання глибиною 2 см. Проведення операції потребують демонтажу радіатора і бампера автомобіля, це полегшить проведення робіт на всьому протязі процесу.

Датчик детонації і його проводка кріпитися до стінки блоку циліндрів, глибина різьблення 16 мм, важливо не просвердлити стінку наскрізь, інакше не уникнути заміну блоку. Свердління відбувається поетапно, для виміру глибини використовується глибиномір, наявний штангель циркулем. У перехідних моделях вже виготовлені отвори, необхідно тільки нарізати різьбу мітчиком.

Охолодження й прилади

Система охолодження не піддається особливим переробкам. Необхідно замінити один патрубок до термостата, тому що діаметр його відрізняється від карбюраторного попередника. Термостат встановлюється новим варіантом, спеціально розрахований на переробку карбюратора на інжектор ваз 2109. Датчик температури, розташований на радіаторі, підлягає заміні.

Модифікацією потрібно встановити шківа колінчастого вала, тому що проводиться заміна генератора. Причиною цього є мала потужність стандартного пристрою, не розрахованого на харчування датчика управління та інших систем.

Монтаж усіх приладів здійснюється після розбирання системи. Відключається акумулятор, знімається карб, вузол подачі палива, проводка, розподільник запалювання. Також необхідно не забути про невелику деталь, підключення лампи «перевірки двигуна» на панелі приладів. Реле включення вентилятора підключається послідовно, принцип дії не відрізняється від старої системи.

Але перед початком робіт рекомендую ознайомити з цим відео роликом, тут є хороший відеоматеріал про те що краще карбюратор або інжектор, а також читайте тематичну статтю на нашому сайті:

Порада

Основні труднощі при заміні інжектора на карбюратор

Робота по зміні і модифікації будь-який з складових двигуна досить трудомістка, потребує певних навичок і часу.

Запчастини, а також проводка повинні бути підібрані при відповідно до параметрів якості, інакше переробка карбюратора автомобіля ваз 2109 в інжектор може бути виконана даремно.

У разі використання деталей з розбирання, важливо не піддатися низькою ціною, а звернути увагу на знос деталі, вимагати гарантію від продавця. Поодинці виробляти роботи не рекомендується, необхідно запросити помічника, ще краще буде, якщо він розбирається в автомобільній техніці.

Зверніть увагу

Роботу можливо виконати самостійно, заощадити великі гроші на послугах фахівців при грамотному розподілі сил. Підібрані деталі перед установкою очищаються від бруду і пилу, перехід варто зробити з необхідним регламентом.

Існують певні ризики, наприклад сума витрат окупитися економією палива.

Переробка здійснюється більшістю випадків для зручної експлуатації автомобіля, встановивши і грамотно налаштувавши карбюратор можна домогтися низьких показників витрати горючої суміші.

Після модернізації не виходить новий агрегат, який відрізняється надійністю, заміна втратив ресурс агрегату новим дає гарантію на кілька років без вибагливою експлуатації, значно дешевше.

Юрій Веселов

16.07.2018

Переробка карбюратора на інжектор у автомобіля ВАЗ 2109

Для того щоб переробити в ВАЗ 2109 карбюратор на інжектор, стане в нагоді деяке розуміння і знання роботи двигуна.

Навіщо, взагалі, це необхідно? У кожного причини різні: одному не подобається постійне обслуговування карбюратора, іншому хочеться заощадити, зменшивши витрата бензину.

У цій статті докладно розглянемо, як проводиться заміна карбюратора на інжектор ВАЗ 2107 або ВАЗ 2109. А спочатку пару слів про доцільність таких модифікацій.

Чи варто переробити карбюратор на інжектор

Чи не багато водіїв ВАЗ 2109 вирішуються на переробку карбюраторного двигуна, і такі побоювання, безсумнівно, розумні.

  • По-перше, не можна зі стовідсотковою впевненістю стверджувати, що інжекторний двигун економічніше. Якщо справа в екологічних характеристиках, тоді про це можна замислитися. Однак, для цієї мети, замість інжектора можна використовувати одне з вихрових аеродинамічних пристроїв, наприклад, Ековіхрь або Екотоп. Крім того, встановлюється така система в лічені хвилини.
  • По-друге, заміна карбюратора досить дороге задоволення. Вартість всіх деталей, а їх близько 50, може скласти приблизно 500 у. е. або більше.
  • Крім того, якщо ви не впевнені в своїх уміннях, роботу краще надати професіоналам. Якщо ви ніколи не стикалися навіть з дрібним ремонтом двигуна ВАЗ 2109, то, можливо, варто пошукати інші способи вирішення проблеми.

Однак якщо ви все ж зважилися на перехід, то уважно прочитайте наступні рекомендації.

Переобладнання карбюратора на інжектор ВАЗ 2109

Для початку необхідно підібрати хорошу систему уприскування для ВАЗ 2109. Для установки відмінно підійде Bosch M 1.5.4 з огляду на її прийнятною вартістю.

Ми встановлювали систему уприскування без додаткових модернізацій і поліпшень. Це краще ніж установка зовнішнього бензонасоса і покупки додаткових запчастин від General Motors.

Правильніше купувати деталі, які вже перевірені часом і використовуються на серійних автомобілях, в тому числі:

  1. коробка повітряного фільтра;
  2. ресивер;
  3. колектор;
  4. бензобак і ін.

Різні болти, хомути та інші витратні матеріали – це не проблема придбати в будь-якому магазині.

заміна бака

Перед тим як розбирати карбюраторну систему, промийте і просушіть новий бензобак і встановіть електричний бензонасос. Пам’ятайте, що стрілки на них, в обох місцях повинні збігатися. Переконайтеся, що поплавок датчика, що показує рівень палива в бензобаку.

Отвори для кріплення модуля і датчика

Далі потрібно зробити в блоці циліндрів отвір для кріплення під кронштейн, призначений для модуля запалювання глибиною 20 мм, і ще одне – для датчика детонації (16 мм). Для цього злийте тосол і зніміть радіатор разом з бампером.

Іноді такі отвори можуть бути зроблені вже на заводі. Якщо ж їх немає, то під модуль і датчик передбачені спеціальні канавки. Будьте уважні і не просвердлите блок наскрізь! Якщо сумніваєтеся, нехай замість вас це зробить майстер.

Охолодження, генератор

Серед іншого, потрібно поставити новий патрубок для рідини охолодження, а в радіаторі поміняти датчик температури. Після цього потрібно злити масло і прибрати звідти піддон, зняти зубчастий шків і ремінь, і встановити спеціальний демпфуючий шків генератора замість стандартного.

Потім необхідно поставити новий генератор, так як нова система вимагає більшої напруги ніж зазвичай. Тут не обійтися тільки звичайної заміною шківа. Генератор в наш ВАЗ 2109 потрібно поставити новий – це обов’язково. В іншому випадку генератор просто прийде в непридатність.

Провід, підключення приладів

  • Далі потрібно викачаний бензин – бак повинен стати легше.
  • Потім, перед тим як приступати до подальших маніпуляцій, зніміть акумулятор.
  • Після цього зніміть трамблер і бензонасос з усіма доповненнями, фільтр для повітря, карбюратор і троси (газу і подачі повітря).

Якщо все зроблено, від’єднайте дроти, що відповідають за запалення. Вони знаходяться під капотом.

Прибираємо також паливні трубки, комутатор, бензобак і шланг вакуумного підсилювача, який потрібно зробити довше. Його можна взяти від однієї з попередніх версій ВАЗ.

Також розберіть панель з приладами. На ній є лампочка check engine, яку потрібно підключити до проводу. Від мотора в кабіну потрібно вивести джгут запалювання, а до монтажної коробки приєднати проведення, відповідальні за джгут уприскування.

Провід, які залишилися від реле карбюраторного вентилятора потрібно замкнути разом з датчиком включення вентилятора.

У відведених для цього місцях кріпимо всі запобіжники, реле та контролер. Крім того, важливо підключити бензонасос до приладової панелі. Це потрібно для правильних показань рівня палива (стандартний просто прибираємо).

Блок має збоку головку з заглушкою, на якій потрібно закріпити масу джгута, що відповідає за впорскування палива. Також важливо не забути встановити ресивер і колектор, а також дросельний патрубок і паливну рейку.

Монтаж паливної магістралі

Найбільше часу і сил забирає паливна магістраль, яку потрібно провести по дну нашого ВАЗ. Дуже важко простягнути паливний провід під кермом.

Після всього закріпіть паливні шланги і фільтр. Для фільтра на дні авто є спеціальні болти.

В кінці поставте на місце бензобак і підключіть паливну лінію, а також поставте на їх місця запалювання, датчики і високовольтні дроти.

важливо

На даному етапі важливо міцно закріпити все шланги і масу. Якщо цього не зробити, не оберешся проблем згодом.

Залишається тільки встановити патрубок (його шланг) і підігрів для нього, фільтр для повітря, а також шланги для картерной вентиляції.

Після запуску автомобіля, а двигун має запрацювати безперебійно, підключіть аналізатор газу і ДСТ-2 (діагностичний сканер-тестер). Необхідно скинути помилки і відрегулювати склад суміші на холостому ходу.

Заміна карбюратора на інжектор, у автомобілів УАЗ і Газель, злегка відрізняється. Відмінності пов’язана з особливостями двигуна Газель.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…