Загалом не так давно був придбаний бортовий комп’ютер ШТАТ GRANTA – Х1

Ось він:

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

БК Х1

Історію його придбання можна прочитати ТУТ і ще трохи ТУТ

Загалом все було б нормально якби не було кілька косяков.Косяк №1 – БК заважав іноді завести авто тому у мене активований іммобілайзер.Косяк №2 – Чи не виходив з режиму коригування.

Косяк №3 – дочитайте до кінця там написано. ? ? ? ? ?

Виявивши що є косяки почав шерстити по форумам і сайтам. Знайшов інфу що Виробник висилає БЕЗКОШТОВНО Дата кабелі для перепрошивки бортового комп’ютера GRANTA – Х1 придбаних через їх сайт shtat.ru.

ВІДМІННО! ! ! ! ? ? ?подумав я.

Почав дивитися і спостерігати за роботою форуму. З’ясував що всім надсилають кабель для прошивки з роз’ємом COM до якого ще в добавок потрібно шукати блок живлення на 12 вольт. . . Ось посилаючись на цей кабель – клац

Че за на. . . . . На дворі 21 століття який нафіг роз’єм COM – це ж минуле століття

Вирішив написати лист, щоб прислали USB а не морально застарілий СОМ.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

  • В результаті на лист надійшла відповідь.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

У підсумку пройшов місяць. Посилки немає. Вирішив нагадати що писав їм лист з вкладенням Попереднє листів.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

На наступний день прийшла відповідь.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

В цей же день (вчора) приходжу з роботи заглядаю в поштову скриньку і бачу повідомлення про посилку з Тольятті.

Сьогодні (в суботу) йду на пошту і отримую поссилку БЕЗКОШТОВНО! ! ! ! ! ? ? ?:).

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

а там всередині. . .

О ТАК …

USB! ! ! ! !

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 крокуЯк перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

В результаті прочитавши на сайті штату інструкції і спробувавши перепрошити БК неодноразово, викладаю свою інструкцію як перепрошити БК за допомогою USB, тому що в інструкціях не зовсім зрозуміло цей момент прописаний.

Інструкція! ! ! ! !

Крок № 1. Беремо з сайту дрова для USB – КЛАЦШаг № 2. Розпаковуємо потрібний нам драйвер (я вибрав для Windows, тому що їм і користуюся) в якусь папку і запам’ятовуємо її місце положення.

  1. Крок № 3. Встановлюємо драйвер згідно з інструкцією – клац

Крок № 4. Йдемо в диспетчер пристроїв, дивимося наше пристрій, і запам’ятовувати № порту. У моєму випадку це “СОМ 3”Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

Крок № 5. Завантажуємо Прошивку версії 009 для БК – клац і розпаковуємо в якусь папку і запам’ятовуємо її місце положеніе.Шаг № 6. Далі.

Викачуємо завантажувач для прошивки – тиц і розпаковуємо його в ту ж папку куди зберегли прошивку! ! ! Крок № 7. Відкриваємо наш завантажувач. Відкриваємо інструкцію СЧЕЛК і діємо строго за інструкцією до пункту № 5.

Тут потрібно буде вибрати № СОМ порту який ми запам’ятали на Кроці № 4.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

Далі виконуємо всі дії до пункту № 7

На це моненте я зловив ступор. тому діяв строго за інструкцією. натискання на праву кнопку БК ні чого не давало і перепрошивка не починалася. Довго розбирався. Пробував заново. В результаті виробив свою методику.

На етапі № 7 має бути так: На екрані комп’ютера має бути ось це.

В комп повинен бути застромлять USB c чорним переходником і окремо від нього БК з подсоеденённим білим переходником. як на картинці.

Далі все просто! ! !

Беремо! ! ! Натискаємо будь-яку кнопку нашено БК (я натискав праву) і утримуйте. Ще раз повторю – утримувати кнопку нашого БК.

картинка з інструкції ? ? ? ?

В цей час не відпускаючи кнопку БК соеденяет між собою білий і чорний перехідники.

УСЕ! ! ! Починається перепрошивка нашого БК. КНОПКУ не відпускає до ЗАВЕРШЕННЯ перепрошивки.

Після того як прошивка завершилася. Відпускаємо кнопку. Відключаємо БК від компа і йдемо ставити його на авто.

Ну а тепер найцікавіше.

Після перепрошивки: 1. БК не зависає і нормально виходить з режиму порректіровкі.2. Авто нормально заводиться і не спостерігається конфліктів при їх спільній роботі (БК і авто).

3. Про що писалося вище – це Косяк №3. В інструкції до БК написано що він повинен видавати звуковий сигнал при забутому включеному ближньому або дальньому світлі при виключенні запалення (при цьому двигун має бути заглушений). До перепрошивки цього не було. Тепер ця функція “фунціклірует” ? ?:).

Зверніть увагу

Також ставши володарем Адаптера USB-K-line, у мене з’явилася можливість проводити розширену діагностику авто через K-лінію. А також можливо і зміна прошивки ЕБУ автомобіля згідно з описом даного диво адаптера – shtat.ru/produkt/USB-K-line/. Але це вже зовсім інша історія.

Price tag: 0 ₽ Mileage: 6450 km

скидання пам’яті комп’ютера – Хюндай – Український автоклуб HYUNDAI

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку
15.07.2008, 12:46   # 1
Користувач    

скидання пам’яті комп’ютера День добрий. Сосбвтенно як на Елі правильно скинути комп’ютер? вірніше як скинути воно зрозуміло – від’єднати мінусову клему хвилин на 10 … .а ось далі? ось що нарив в і-неті 1. прогріти машину, краще в русі 2. від’єднати мінусову клему на 5-10 хвилин 3. підключити клеми і дати попрацювати 5 хвилин на холостих 4. починати рухатися ….

у нас так само ? після якого пробігу компутер повністю навчиться? Найсмішніше що я десь читав інфу про Еллу, але знайти тепер не можу …

Останній раз внесено зміни Yur; 13.10.2008 о 23:47.

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

Скажи форуму спасибі :))
15.07.2008, 13:47   # 2
Користувач    

Відповідь: скидання пам’яті комп’ютера

Цитата:
Повідомлення від Yur
Доброго дня. Сосбвтенно як на Елі правильно скинути комп’ютер? вірніше як скинути воно зрозуміло – від’єднати мінусову клему хвилин на 10 … .а ось далі? ось що нарив в і-неті 1. прогріти машину, краще в русі 2. від’єднати мінусову клему на 5-10 хвилин 3. підключити клеми і дати попрацювати 5 хвилин на холостих 4. починати рухатися … .У нас так само? після якого пробігу компутер повністю навчитися? Найсмішніше що я десь читав інфу про Еллу, але знайти тепер не можу …

Я, звичайно, не електрик, але паял колись Спектрум. Все написано пахне повним маренням. Краще осоедінять НЕ мінусову клему а плюсову, ланцюг, звичайно розімкнеться в будь-якому випадку, але правильніше зняти +. Хвилин на 10 це тільки в тому випадку якщо комп має свій “бесперебойник” типу потужного конденсатора, в чому я сумніваюся. Думаю що він вимкнеться відразу після від’єднання живлення. НАВІЩО прогрівати двигун ??? причому тут механіка до електрику? Після підключення клеми працювати на холостих 5 хвилин теж пахне дурістю. Хоча можливо комп почне збирати якісь дані …

Після підключення живлення пару кілометрів може АКПП налаштовуватися, передачі можуть перемикатися нечітко і з ривками.

__________________  

15.07.2008, 15:24   # 3
Користувач    

Відповідь: скидання пам’яті комп’ютера ну чому ж дурістю? 1. я завжди від’єдную мінусову клему і на всяких СТО до речі теж … може бути тому що простіше 2. може бути і вимикається але майже скрізь написано що потрібно почекати якісь час … .може бути там конденсатори … (хоча я теж не електрик) 3. веротяно для того що б в момент пуску з обнуленим компом мотор міг відразу вийти на нормальний режим роботи … .в холодний мотор потрібно лити обогащенку, а для виміру параметрів компутером це може бути не дуже добре. 4. Саме збирає дані …. 5. у мене механіка і питання чисто з області скидання компутера управління інжектором. Хоча автомат таки налаштовується.

все ІМХО

16.07.2008, 14:04   # 4
Користувач    

Відповідь: скидання пам’яті комп’ютера

Мінус відключають тому, що бояться КЗ плюсовій клеми на масу.

__________________ No seatbelts – no excuse 093-675-0104 – дзвонимо і мучимо питаннями

Як Активувати Бортовий Комп’ютер На Рено Логан

Французький концерн Рено, дивиться за технічної складової власних автомобілів краще за всіх.

Безсумнівно, що на будь-якому автомобілі випущеної під моделлю Логан встановлений особливий бортовий комп’ютер (БК), який здатний демонструвати нашому клієнтові залишається «життєво» принципові характеристики у машини.

Але, з заводу виробника Рено Логан в комплектації «Престиж» має БК, який заблокований програмним методом, на ній відсутня кнопка управління бортовою системою на правому підрульові перемикачі. Далі ми ретельно розповімо що, як самостійно активувати ваш БК.

Як активувати БК РЕНО своїми руками?

Ах так виглядає активоване бортовий комп’ютер

Візьміть всерйоз той факт, що на будь-якій моделі Рено Логан той бортовий комп’ютер все-таки знаходиться, але його потрібно тільки лише вірно «розбудити». Звертаємо ваш підвищену увагу, що нижчеописаний метод не є найлегшим, але фактично власної виходить найдієвішим.

  • Негайно, що слід знати, дак це те, що багато всієї інформації зберігається на маленькій платі в приладовій панелі, за допомогою в якій потрібно і здійснюється активація.
  • До того як провести активацію бортового комп’ютера, потрібно з’ясувати яка версія прошивки на її поверхні встановлена.
  • 7102 – конкретно така версія прошивки на цій справі Логане
  • Це зробити можна дуже просто, вам вистачить затиснути кнопку інформації денного пробігу і після включити запалювання, далі (протягом 2-5 секунд) на приладовій панелі з’явиться інформація в формі цифрового коду, що складається зазвичай з 4 цифр, фактично це і буде версією прошивки.
  • Якщо на вашому варіанті остання цифра завершується на «1» це буде означати, що ваш бортовий комп’ютер оснащений «урізаною» версією і потребує активації.
  • Щоб вийшло виконати все що задумано, будуть потрібні наступні додаткові запчастини:
  • Конденсатор на 47 микрофарад потужністю 10 Вольт (також підійде на 16 В).
  • Чотири резистора на 18-30 кому.
  • Чотири резистора на 50-100 ОМ.
  • 25 – ти контактний LTP-порт. (Такі встановлювали раніше на МФУ як ще його називають принтери).
  • Будь-які випрямні діоди на 1 А (як приклад IN4007).
  1. Крім усього вищезгаданого, для проведення тестування програматора буде потрібно мікросхема від будь-якого виробника під маркуванням 93C56 , крім того безліч проводів з найменшим перетином.
  2. Загальна ціна кожної позиції навряд чи буде перевищувати суму в 100 рублів, таким чином схожий ремонт слабо вдарить по сімейному бюджету.
  3. Зверніть увагу, що схема підключення досить непроста і просить собі особливої ​​посидючості та уваги.
  4. Чітке дотримання цієї схеми – гарантія того, що у вас все вийде.
  5. Після проведення таких робіт повинно вийде приблизно така конструкція.

Активація КОМП’ЮТЕРА на Логан2, Дастер NEW. Що за ПІДСТАВИ ??? | Відеолекція # 2

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

Так повинна виглядати зібрана конструкція.

Подивіться, що ця фото виготовлена ​​на мікросхемі самого бортового комп’ютера. Щоб, щоб переконатися чи правильно зібраний програматор, за раніше його слід перевірити на придбаної мікросхемі.

Тільки коли ви переконаєтеся в тому факті, що підключення правильне, його встановлюється конкретно на плату приладової панелі.

Коли на випробувальній мікросхемі підключені нашому клієнтові залишається контакти її потрібно інспектувати таким чином:

Завантажуєте програму Хамелеон 1.6.

  • Так виглядає вид меню в програмі Хамелеон.
  • Зверніть увагу!
  • Робота даної програми розрахована лише на функціонування на Операційної системи XP, і робота на Операційної системи 7 як ще його називають 8 абсолютна не гарантована.
  • Але існує метод, який здатний вирішити цю проблему:
  1. На фото пуску натискаємо правою кнопкою миші і тиснемо характеристики.
  2. Вибираємо вкладку порівнянність.
  3. У виданому меню обираємо «Запустити працюючи в режимі сумісності з Ос XP».
  4. Кількома на галочку «Запустити від адміністратора»
  5. Далі на кнопку «Застосувати».

Таким чином програма буде здатна працювати на всіх операційних системах.

На початку роботи обираємо вид прошивки як правило. Вибираємо прошивку . 3.2 , яка знаходиться на вкладці вгорі, праворуч.

Якщо свого часу запису на чіп не з’явилося ніяких помилок, означає встановлення проведений правильно можна приступати до роботи з основною платою.

Коли при перевірці з’явилася «Помилка 0» , слід встановити коректність пайки програматора і точність всіх з’єднань.

Заздалегідь до того як приступити безпосередньо до програмування, зберігаємо дамп власної прошивки в програмці Хамелеон з розширенням bin .

Далі качаємо програмку LFE (Logan Firmware Editor) 4.5.6, відкриваємо знову збережену прошивку і редагуємо значення:

Так виглядає меню в програмі LFE.

  • Вибираємо прошивку відповідної вашої серії, іншими словами 6002 замість 6001 і т.д. (Будьте уважні, що ставити прошивку не власної категорії не рекомендується, тому що з цієї причини не буде ніякої користі).
  • Більш того, є варіант поміняти значення на ділення паливного бака, як видно у верхній лівій частині, кожний розподіл розбите на 5 л. пального.

Якщо нашому клієнтові залишається значення встановлені, тиснемо на кнопку SWAP , після цього що залишається зробити нашому клієнтові значення обміняються. Зберігаємо знову зроблену прошивку і «заливаємо» її вже через програмку Хамелеон 1.6 і прошиває чіп.

Заздалегідь до того як встановити нову прошивку, скопіюйте на всякий випадок стареньку в надійне місце.

Відео що, як увійти в діагностичний режим. Також діагностику проводять за допомогою адаптера, який підключається до діагностичного роз’єм в бардачку.

При наступній експлуатації автомобіля, для вас часом доведеться скористатися діагностичним режимом, який надає коди з інформацією про таких параметрах автомобіля як:

  • Версія поточної прошивки.
  • Моментальний витрата пального.
  • Залишок пального в баку.

У поточному діагностичному режимі, можна провести перевірку роботи деяких датчиків. Увійти в таке вікно зовсім не складно, необхідно лише увіткнути ключ запалювання в замок, потім затискаємо кнопку денного пробігу і утримуємо його ще, після включення запалювання. Через кілька секунд на бортовий комп’ютер вже можна побачити священні коди.

Схожий метод діагностики підтримує 5 видів різного інформування:

  1. На першому видно версію прошивки, встановленої на вашому БК.
  2. На другому – режим діагностики, в якому активізуються нашому клієнтові залишається елементи.
  3. 3-ий – Вказує, що залишився кількість пального в баку (Зверніть увагу, що максимально дозволене значення обмежується 50 літрами бензину).
  4. 4-ий – миттєву витрату пального на автомобілях з різним об’ємом мотора.
  5. 5-ий – показує проблеми в системі, які демонструють наступні коди:
  • «-TO» – Несправність в системі охолодження або датчика температури ОЖ.
  • «-JO-» – Несправність датчика рівня палива.
  • «D–» – Проблеми в системі витрати пального.

Для можливості покинути Такий режим, потрібно протягом декількох секунд затримувати тугіше кнопку, яку використовували для входу.

Допомагаємо відновитися «мізках» після відключення акумулятора

Як перезавантажити бортовий комп'ютер?  4 кроку

Докладні рекомендації автовласникам, як скинути бортовий комп’ютер автомобіля , щоб повернути заводські настройки і як адаптувати «мізки» після їх обнулення.

Автомобіліста, якому хоча б раз в житті не доводилося відключати акумулятор, відшукати досить складно. Для більшості водіїв скинути, при необхідності, клеми ніяких труднощів не складає.

Більш того, ставлячи їх назад навряд чи хто замислюється про те, що існують певні правила, яких необхідно дотримуватися, щоб машина після «перезавантаження мізків» поводилася коректно.

Проте, ці правила існують і чорним по білому написано в керівництві по експлуатації транспортного засобу.

Зверніть увагу

А автомобілі немає зайвих деталей. Всі вузли в ньому взаємопов’язані, але не взаємозамінні. Бути може, акумулятор можна вважати найголовнішим агрегатом в машині, але і недооцінювати його роль теж не варто.

За великим рахунком, це звичайна батарея, що дає харчування всієї електроніці автомобілі. У тому числі і бортовому комп’ютеру, в простолюдді іменується «мізками».

Ось на зв’язок мізків і акумулятора я і хотів би звернути вашу увагу.

важливо

Відомо, що коли машина починає «тупити», найпростішим і доступним способом повернути її до нормального стану вважається «обнулення мізків». Під цим терміном мається на увазі скидання інформації про помилки, які фіксувалися на протязі всього часу експлуатації автомобіля. Тобто

машина ніби забуває про всі свої «одвірках» і починає жити з чистого аркуша, заново фіксуючи всі збої і неполадки. Рестарт мізків робиться дуже просто: достатньо скинути клему «-» з акумулятора і почекати кілька хвилин. Після цього можна знову підключати батарею.

До речі, не забувайте про те, що при повному відключенні акумулятора спочатку знімається клема зі знака «+», а вже після цього зі знака «-». Підключається все в зворотній послідовності.

Але накинути клеми на батарею недостатньо для того, щоб автомобіль моментально прийшов у свій робочий стан.

Оскільки після відключення живлення в мізках утворилася порожнеча, бортовий комп’ютер повинен якомога швидше зібрати необхідну для подальшої роботи інформацію. Ну а щоб процедура пройшла без запинок, можна прийти йому на допомогу.

Зробити це досить просто: включіть запалення і запустіть двигун. Дайте йому нагрітися до робочої температури на холостих обертах. Після цього збільште обороти до 2000-2500 і утримуйте їх на цьому рівні протягом наступних двох-трьох хвилин.

Ну і наостанок зробите поїздку довжиною близько 10 кілометрів, застосовуючи різні стилі водіння. Цього буде достатньо, щоб «мізки» зібрали необхідну інформацію і почали функціонувати так, як їм і наказано.

важливо

Можливо, хтось не зверне викладеного вище. Але не поспішайте таврувати автора цих слів ганьбою і звинувачувати в некомпетентності. Краще при нагоді зверніть увагу на поведінку вашої машини після «перезавантаження мізків».

Порада

І, наприклад, якщо працює кондиціонер викликає плавання холостих обертів, не поспішайте шукати причину в ньому. Краще згадайте про наведені в цій статті радах і спробуйте їм наслідувати. Упевнений, проблема буде вирішена.

І на завершення кілька порад по відновленню пам’яті бортового комп’ютера конкретних моделей

Як обнулити бортовий комп’ютер на Toyota

Щоб скинути налаштування бортового комп’ютера на автомобілях Toyota необхідно зняти мінусову «-» клему акумулятора і, включивши запалювання натиснути педаль гальма на 20-30секунд. Варто відзначити, що при цьому стається збій налаштувань магнітоли, склопідйомники і т.д. Щоб виключити це можна зняти тільки запобіжник «EFI» в коробці з релюшкой під капотом на ті ж 30 секунд.

Обнулення комп’ютера Mazda Familia, Mazda 626, Mazda 323, Mazda Protege

  1. Двигун зупинений. Знімаємо мінусову клему з акумуляторної батареї.
  2. Сідаємо в машину і натискаємо на педаль гальма. Тримаємо не менше 20-ти секунд.
  3. Ставимо клему акумулятора на місце.
  4. Після обнулення комп’ютера рекомендується проводити навчання, особливо якщо машина з АКПП.

Як навчати машину з АКПП?

Перед початком навчання рекомендується виїхати на пряму дорогу, потрібно приблизно метрів 800 без перешкод руху.

  1. Заводимо автомобіль, прогріти двигун до робочої температури. Переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.). Якщо двигун гарячий, можна відразу приступити до пункту 2.
  2. Зафіксуйте машину стоянковим гальмом, дайте їй попрацювати на холостих обертах з важелем АКПП в положенні P або N не менше однієї хвилини.
  3. Переведіть селектор АКПП в положення D, рух не починайте, дайте попрацювати автомобілю не менше однієї хвилини. Для фіксації автомобіля на місці використовуйте педаль гальма або гальмо стоянки.
  4. Відпустіть гальмо, починайте рух. Рух треба починати плавно без різких утопленні в «підлогу» максимум половина ходу педалі. Необхідно щоб переключилися всі передачі що відповідаючи плавному розгону до 60-70 км / ч. Потім так само плавно сповільнюйте автомобіль до повної зупинки.
  5. Процедура навчання автомобіля з АКПП завершена, всього іншого він навчиться самостійно. Варто зазначити що багато АКПП адаптивні і запам’ятовують до декількох десятків манер їзди водія і самі їх включають в залежності від того як він тисне на газ.

Як навчати машину з МКПП?

Для навчання автомобіля з МКПП ніяких умов не потрібно. Досить дати прогрітій машині попрацювати на холостих обертах не менше однієї хвилини. Перед навчанням переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.).

Перезавантаження «мізків» Ауді 80

Відразу хочеться відзначити, що даний спосіб підходить для будь-яких блоків управління «Mono-Jetronic» / »Mono-Motronic» виробництва Bosch , не залежно від того, на якому автомобілі вона встановлена – VW, Audi, Renault або Fiat і інші.

  1. Завести і прогріти двигун до двократного включення вентилятора охолодження або до досягнення температури масла +80 С.
  2. Заглушити двигун і вимкнути запалювання.
  3. Відключити роз’єм від блоку управління Mono-Jetronic / Motronic Почекати не менше 10 хвилин. Це необхідно для того, щоб вміст оперативної пам’яті блоку управління було гарантовано стерто (втрачено).
  4. Підключити роз’єм назад до блоку управління.* Примітка. Теоретично можна замінити дії пп.3 і 4 відключенням на такий же час мінусовій клеми АКБ і в більшості випадків це спрощення припустимо. Однак, в деяких випадках через особливості реалізації електронних схем автомобіля таке рішення не проходить.
  5. Чи не натискаючи на педаль газу запустити двигун.
  6. Залишити двигун працювати на холостому ходу мінімум на 5 хвилин. НЕ ДОДАВАТИ ОБОРОТОВ !!! . Вимикач «холостий хід» повинен весь час залишатися замкнутим.
  7. Заглушити двигун і вимкнути запалювання.
  8. Повторити пп.5,6 і 7. ще ДВА рази.

Скидаємо мізки на Міцубісі Карізма

За дисплею, якщо немає штатної магнітоли з кнопкою «Мен» (залишилося в текстовому файлі на комп’ютері, перевірити вже зараз не можу, але начебто раніше пробував, все виходило на першій Каре з нерідний магнітолою).

Натиснути ліву кнопку і тримати, включити запалювання (мотор незаводіть), утримуючи ліву кнопку натиснутою – кнопкоі SET – можна перемикати свідчення компа

Щоб подивитися витрата при включеному двигуні і встановленому показі «запасу ходу» – натискаємо M (при натиснутій лівій кнопці).

Дисплей переходить до налаштування показань витрати: літри на кілометр або кілометри на літр, і при цьому відображає поточну витрату. Натискання Set повертає все на свої місця.

Перевірено на машинах зі штатною магнітолою і без. Показання скидаються все тим же довгим натисканням лівої кнопки.

Як змінити спосіб потрібно одночасне натискання лівої і set. Необов’язково тривалий.
Це все працює при включенні запалювання, утримуючи set. Якщо просто включити запалення, то режим не поміняти.

Подовше потримати кнопочку «А» та що ближче до керма. І обнулитися то показання яке було вибрано.

Як в сервісний режим дисплея увійти

Натискаємо безіменну кнопку тримаємо, включаємо АСС, весь час тримаємо кнопку, натискаємо Н два рази, потім SET і входимо в сервіс, перемикання SЕТ.

Скидання робиться так, на дисплеї БК натискаємо і тримаємо 6 секунд (ну або до скидання) крайнею ліву кнопку.

Навчаємо мізки на Міцубісі Карізма після обнулення

  1. Прогріти двигун до робочої температури, заглушити його, зняти клему АКБ секунд на 10-20, одягнути.
  2. При виключених споживачах включити запалювання на 10 с, вимкнути на 20 с, завести двигун і дати попрацювати йому 10 хвилин на холостих (всі споживачі д.б.н. вимкнені!).
  3. Заглушити на 20 с, знову завести, включивши всі можливі навантаження (фари, кондиціонер, магнітолу, нагрів сидінь, скла, салонний світло і т.д.), дати попрацювати на ХХ 10 хвилин.
  4. Вимкнути запалення на 10-20 с.

Bсем у кого плаває холостий хід після того, як знімали з якої-небудь причини клеми з акумулятора або обнуляли мізки.
Потрібно після цього навчати комп’ютер ХХ заново і це докладно описано в інструкціях. Для тих у кого їх немає пояснюю. Під капотом блок запобіжників і реле.

– Відкриваєте кришку, знаходите реле кондиціонера і його запобіжник на 25А, попередньо прогрів ДВС до робочої температури, витягуєте все це справа.
– Заводите автомобіль і нехай 10хв працює на холостих обертах, вона можуть плавати трохи але терпіння.

– Після закінчення 10 хв, глушимо машину, ставимо реле і запобіжник на місце, закриваємо кришку і капот, заводимо і насолоджуємося рівними оборотами.

PS Дана процедура відмінно регулює ХХ, але тільки якщо двигун виправити.

[Quads id = “10”]

Обнуляємо мізки ВАЗ

Для того щоб «обнулити мізки» або перезавантажити комп’ютер автомобіля   ВАЗ, натискаємо на кнопочку скидання добового пробігу, не відпускаючи переводимо ключ на старт. Комбінація приладу переходить в режим самотестування. Відбувається триразове відхилення всіх стрілок (тахометра, спідометра, темп.

рухатися, палива). Якщо в цей час ще раз натиснути на клавішу добового пробігу двигуна на панелі пробігу вийде версія прошиваючи, якщо ще раз натиснути покаже помилки. Якщо помилок немає, показує НУЛЬ. Якщо помилки є запам’ятовуємо їх, натискаємо на клавішу добового пробігу на 2-3 сек і Обнуляємо помилку (виходить НУЛЬ).

Обнулення комп’ютера після зняття акумулятора на ВАЗ

При знятті акумулятора відбувається обнуління комп’ютера і стирання поточних даних про роботу датчиків. Ось в цьому і криється основна проблема.

Так як при установки акумулятора назад не дотримуються елементарні умови для нормального подальшого функціонування автомобіля.

Для цього необхідно виконати правильне підключення нового акумулятора, щоб двигун надалі радував своєю роботою, а не доставляв неприємності.

  1. Прогріваємо двигун до робочої температури, бажано в русі.
  2. Знімаємо мінусову клему з акумулятора на 3 хвилини, відбуватися «обнулення» пам’яті комп’ютера.
  3. Встановлюємо клему назад. Якщо акумулятор знімався повністю спочатку підключаємо плюсової клеми
  4. НЕ торкаючись до педалі газу заводимо двигун.
  5. Прогріваємо протягом 10-15 хвилин, відбувається збір інформації з датчиків бортових систем.
  6. Вимикаємо запалювання для запису даних в пам’ять комп’ютера.
  7. Заводимо двигун і здійснюємо розгін та 50-60 км / ч з наступною повною зупинкою.
  8. Вимикаємо запалювання для запису в пам’ять комп’ютера даних від датчиків швидкості, коробки, і т.п. працювали при русі.

MK6: Перезавантаження бортового ПК

  1. 27.03.2009, 11:47 # 1

    Комп’ютер рекалібруется і адаптується до будь-яких відхилень від стандартного відповідно до визначально закладених в нього програмою. Отримуємо оптимальне співвідношення паливно-повітряної суміші і рівні ХО. Через 100-200 км пробігу ЕБУ повністю перенастраивается для оптимальної віддачі мотора під час їзди. Якщо вирішиш перейти на 92-й октан, то приурочена до цього і перезавантаження ЕБУ. Так само, на перших кілометрах їзди не завадить короткий час поганяти мотор “по-повній”, щоб адекватно налаштувати ЕБУ і отримати макс. віддачу від нового палива. на перших кілометрах їзди не завадить короткий час поганяти мотор “по-повній”, щоб адекватно налаштувати ЕБУ і отримати макс. віддачу від нового палива. на перших кілометрах їзди не завадить короткий час поганяти мотор “по-повній”, щоб адекватно налаштувати ЕБУ і отримати макс. віддачу від нового палива.

    Ваша думка?

  2. 27.03.2009, 11:58 # 2

    Имхо бред. Мізки повинні постійно враховувати зміни умов роботи в тч і якості бенза

  3. 27.03.2009, 12:18 # 3

    Таким чином потруться тільки “навчені значення” лямбдакоррекціі. Після цієї офігенно “розумної” процедури, мотор якийсь час буде працювати нестабільно (скачки ХХ, провали при натисканні на педаль), поки самонавчання НЕ проізодет знову. Згадка про ці “казуси” після відключення акумулятора є навіть в інструкції. А тепер головне! Жодна з (можливо) прісутсутствующіх помилок (постійних – тобто існуючих в реальному часі убиті датчики / сервоприводи) при такому дії не ізчезнет. Оскільки якщо наприклад датчик фізично помер, то після откл / вкл харчування він не реінкарнує (чудес не буває на жаль).

  4. 27.03.2009, 17:58 # 4

    Повідомлення від melkon2002 Таким чином потруться тільки “навчені значення” лямбдакоррекціі. Після цієї офігенно “розумної” процедури, мотор якийсь час буде працювати нестабільно (скачки ХХ, провали при натисканні на педаль), поки самонавчання НЕ проізодет знову. Згадка про ці “казуси” після відключення акумулятора є навіть в інструкції. А тепер головне! Жодна з (можливо) прісутсутствующіх помилок (постійних – тобто існуючих в реальному часі убиті датчики / сервоприводи) при такому дії не ізчезнет. Оскільки якщо наприклад датчик фізично помер, то після откл / вкл харчування він не реінкарнує (чудес не буває на жаль). Повністю згоден! Для відомості – писав сам програми для наших січня, так що в темі.
    На українському форумі хтось “отжег”. желаещім про інжектор зрозуміти що і як ще раз пораджу читати

    сайт ЧіпТюнер.Ру а не всякуе муету написану дебілами.

  5. 27.03.2009, 18:40 # 5

    Чому ж така негативна реакція?
    Я вважаю, що ніхто реінкарнації датчиків і не очікує, проте деяких зайвих грошових витрат таке перезавантаження допоможе уникнути.
    У мене якось після пробуксовки на роботизованою коробці машина “встала” з повідомленням “несправна коробка передач”. І все. довелося віддати 1800 руб. за евакуатор і ще 750 руб. добрим технікам з сервісу за “стирання помилок з бортового комп’ютера”. За словами сервісу “машина нахапала помилок під час перегріву від пробуксовки”.

    Тобто, іншими словами, додумався я сам зняти клеми з акумулятора, то дві з половиною тисячі залишилися б у мене в кишені.

  6. 27.03.2009, 18:59 # 6

    Повідомлення від Авілкін

    Чому ж така негативна реакція?

    тому що написана нісенітниця повна. любиш нісенітниця читати? читай. мені, що знає як працює
    інж – смішно.
    У мене якось після пробуксовки на роботизованою коробці машина “встала” з повідомленням “несправна коробка передач”. І все. довелося віддати 1800 руб. за евакуатор і ще 750 руб. добрим технікам з сервісу за “стирання помилок з бортового комп’ютера”. За словами сервісу “машина нахапала помилок під час перегріву від пробуксовки”.

    Тобто, іншими словами, додумався я сам зняти клеми з акумулятора, то дві з половиною тисячі залишилися б у мене в кишені.

    другімім словами ти віриш всьому що сервіс говорить і тобі пофігу що там насправді.
    деякі сервісмени ще кажуть що фари протерли і машина завелася. Це звичайно жарт
    але неделеко від істини. Сервіс в 90% клієнтові говорить повну нісенітницю бо клієнт
    не відрізняється одне від іншого. Кароче. Хочеш – скидай клеми. Ніхто тобі не забороняє. Але тоді і фари протирай
    якщо машина не заводиться. Бо дії одного плану …. ЗИ помилки, записані в пам’яті інжектора обнуляют через програму, від відключення живлення вони не стираються.

  7. 27.03.2009, 19:27 # 7

    Повідомлення від Slava (aka F.LIZ)

    мені, що знає як працює
    інж

    Ні хріна ти не знаєш. Повідомлення від Slava (aka F.LIZ)

    записані в пам’яті інжектора

  8. 27.03.2009, 23:35 # 8

    Slava (aka F.LIZ)
    не зовсім правий … мізки форда навчаються … скидання іноді допомагає … на фокус клубі у деяких був реально велика витрата … скидання мізків допоміг …

  9. 28.03.2009, 00:10 # 9

    Повідомлення від melkon2002

    А тепер головне! Жодна з (можливо) прісутсутствующіх помилок (постійних – тобто існуючих в реальному часі убиті датчики / сервоприводи) при такому дії не ізчезнет. Оскільки якщо наприклад датчик фізично помер, то після откл / вкл харчування він не реінкарнує (чудес не буває на жаль).

    Згоден. Колись на батиной двенашке робили подібні процедури (клему скидали) потім на холостих ганяли ні до чого це не привело. CHECK ENGINE то спалахувала, то гасла. Як з’ясувалося пізніше лямбда зонд завжди видавав низький рівень сигналу, хоча двигун нормально працював. Може ЕБУ вже перейшов на іншу програму т.зв. аварійну. Точно не знаю. Але по-моєму якщо який-небудь датчик погано або взагалі не працює, то помилка запишеться і залишиться по-любому. А з приводу переходу на 92-й, наскільки я знаю, кут випередження запалювання коригується ЕБУ відразу в залежності від бензину по сигналу з датчика детонації.

  10. 28.03.2009, 13:17 # 10

    Повідомлення від maxik

    А з приводу переходу на 92-й, наскільки я знаю, кут випередження запалювання коригується ЕБУ відразу в залежності від бензину по сигналу з датчика детонації.

    це я і хотів сказати

Як перезавантажити мізки на автомобілі. Як “обнулити” компьютеробнуленіе автомобільного комп’ютера

Автомобіліста, якому хоча б раз в житті не доводилося відключати акумулятор, відшукати досить складно. Для більшості водіїв скинути, при необхідності, клеми ніяких труднощів не складає.

Більш того, ставлячи їх назад навряд чи хто замислюється про те, що існують певні правила, яких необхідно дотримуватися, щоб машина після «перезавантаження мізків» поводилася коректно.

Проте, ці правила існують і чорним по білому написано в керівництві по експлуатації транспортного засобу.

Зверніть увагу

А автомобілі немає зайвих деталей. Всі вузли в ньому взаємопов’язані, але не взаємозамінні. Бути може, акумулятор можна вважати найголовнішим агрегатом в машині, але і недооцінювати його роль теж не варто.

За великим рахунком, це звичайна батарея, що дає харчування всієї електроніці автомобілі. У тому числі і бортовому комп’ютеру, в простолюдді іменується «мізками».

Ось на зв’язок мізків і акумулятора я і хотів би звернути вашу увагу.

важливо

Відомо, що коли машина починає «тупити», найпростішим і доступним способом повернути її до нормального стану вважається «обнулення мізків». Під цим терміном мається на увазі скидання інформації про помилки, які фіксувалися на протязі всього часу експлуатації автомобіля. Тобто

машина ніби забуває про всі свої «одвірках» і починає жити з чистого аркуша, заново фіксуючи всі збої і неполадки. Рестарт мізків робиться дуже просто: достатньо скинути клему «-» з і почекати кілька хвилин. Після цього можна знову підключати батарею.

До речі, не забувайте про те, що при повному відключенні акумулятора спочатку знімається клема зі знака «+», а вже після цього зі знака «-». Підключається все в зворотній послідовності.

Але накинути клеми на батарею недостатньо для того, щоб автомобіль моментально прийшов у свій робочий стан. Оскільки після відключення живлення в мізках утворилася порожнеча, необхідну для подальшої роботи інформацію. Ну а щоб процедура пройшла без запинок, можна прийти йому на допомогу. Зробити це досить просто: включіть запалення і запустіть двигун.

Дайте йому нагрітися до робочої температури на. Після цього збільште обороти до 2000-2500 і утримуйте їх на цьому рівні протягом наступних двох-трьох хвилин. Ну і наостанок зробите поїздку довжиною близько 10 кілометрів, застосовуючи різні стилі водіння.

Цього буде достатньо, щоб «мізки» зібрали необхідну інформацію і почали функціонувати так, як їм і наказано.

важливо

Можливо, хтось не зверне викладеного вище. Але не поспішайте таврувати автора цих слів ганьбою і звинувачувати в некомпетентності. Краще при нагоді зверніть увагу на поведінку вашої машини після «перезавантаження мізків».

Порада

І, наприклад, якщо працює кондиціонер викликає плавання холостих обертів, не поспішайте шукати причину в ньому. Краще згадайте про наведені в цій статті радах і спробуйте їм наслідувати. Упевнений, проблема буде вирішена.

І на завершення кілька порад по відновленню пам’яті бортового комп’ютера конкретних моделей

Як обнулити бортовий комп’ютер на Toyota

Щоб скинути налаштування бортового комп’ютера на автомобілях Toyota необхідно зняти мінусову «-» клему акумулятора і, включивши запалювання натиснути педаль гальма на 20-30секунд. Варто відзначити, що при цьому стається збій налаштувань магнітоли, склопідйомники і т.д. Щоб виключити це можна зняти тільки запобіжник «EFI» в коробці з релюшкой під капотом на ті ж 30 секунд.

Обнулення комп’ютера Mazda Familia, Mazda 626, Mazda 323, Mazda Protege

  1. Двигун зупинений. Знімаємо мінусову клему з акумуляторної батареї.
  2. Сідаємо в машину і натискаємо на педаль гальма. Тримаємо не менше 20-ти секунд.
  3. Ставимо клему акумулятора на місце.
  4. Після обнулення комп’ютера рекомендується проводити навчання, особливо якщо машина з АКПП.

Як навчати машину з АКПП?

  1. Заводимо автомобіль, прогріти двигун до робочої температури. Переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.). Якщо двигун гарячий, можна відразу приступити до пункту 2.
  2. Зафіксуйте машину стоянковим гальмом, дайте їй попрацювати на холостих обертах з важелем АКПП в положенні P або N не менше однієї хвилини.
  3. Переведіть селектор АКПП в положення D, рух не починайте, дайте попрацювати автомобілю не менше однієї хвилини. Для фіксації автомобіля на місці використовуйте педаль гальма або гальмо стоянки.
  4. Відпустіть гальмо, починайте рух. Рух треба починати плавно без різких утопленні в «підлогу» максимум половина ходу педалі.Необхідно щоб переключилися всі передачі що відповідаючи плавному розгону до 60-70 км / ч. Потім так само плавно сповільнюйте автомобіль до повної зупинки.
  5. Процедура навчання автомобіля з АКПП завершена, всього іншого він навчиться самостійно.Варто зазначити що багато АКПП адаптивні і запам’ятовують до декількох десятків манер їзди водія і самі їх включають в залежності від того як він тисне на газ.

Як навчати машину з МКПП?

Для навчання автомобіля з МКПП ніяких умов не потрібно. Досить дати прогрітій машині попрацювати на холостих обертах не менше однієї хвилини. Перед навчанням переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.).

Відразу хочеться відзначити, що даний спосіб підходить для будь-яких блоків управління «Mono-Jetronic» / »Mono-Motronic»
виробництва Bosch
, не залежно від того, на якому автомобілі вона встановлена – VW, Audi, Renault
або Fiat
і інші.

  1. Завести і прогріти двигун до двократного включення вентилятора охолодження або до досягнення температури масла +80 С.
  2. Відключити роз’єм від блоку управління Mono-Jetronic / Motronic Почекати не менше 10 хвилин. Це необхідно для того, щоб вміст оперативної пам’яті блоку управління було гарантовано стерто (втрачено).
  3. Підключити роз’єм назад до блоку управління.* Примітка. Теоретично можна замінити дії пп.3 і 4 відключенням на такий же час мінусовій клеми АКБ і в більшості випадків це спрощення припустимо. Однак, в деяких випадках через особливості реалізації електронних схем автомобіля таке рішення не проходить.
  4. Чи не натискаючи на педаль газу запустити двигун.
  5. Залишити двигун працювати на холостому ходу мінімум на 5 хвилин. НЕ ДОДАВАТИ ОБОРОТОВ !!!
    . Вимикач «холостий хід» повинен весь час залишатися замкнутим.
  6. Заглушити двигун і вимкнути запалювання.
  7. Повторити пп.5,6 і 7. ще ДВА рази.

Скидаємо мізки на Міцубісі Карізма

За дисплею, якщо немає штатної магнітоли з кнопкою «Мен» (залишилося в текстовому файлі на комп’ютері, перевірити вже зараз не можу, але начебто раніше пробував, все виходило на першій Каре з нерідний магнітолою).

Натиснути ліву кнопку і тримати, включити запалювання (мотор незаводіть), утримуючи ліву кнопку натиснутою – кнопкоі SET – можна перемикати свідчення компа

Щоб подивитися витрата при включеному двигуні і встановленому показі «запасу ходу» – натискаємо M (при натиснутій лівій кнопці).

Дисплей переходить до налаштування показань витрати: літри на кілометр або кілометри на літр, і при цьому відображає поточну витрату. Натискання Set повертає все на свої місця.

Перевірено на машинах зі штатною магнітолою і без. Показання скидаються все тим же довгим натисканням лівої кнопки.

Як змінити спосіб потрібно одночасне натискання лівої і set. Необов’язково тривалий.
Це все працює при включенні запалювання, утримуючи set. Якщо просто включити запалення, то режим не поміняти.

Подовше потримати кнопочку «А» та що ближче до керма. І обнулитися то показання яке було вибрано.

Як в сервісний режим дисплея увійти

Натискаємо безіменну кнопку тримаємо, включаємо АСС, весь час тримаємо кнопку, натискаємо Н два рази, потім SET і входимо в сервіс, перемикання SЕТ.

Скидання робиться так, на дисплеї БК натискаємо і тримаємо 6 секунд (ну або до скидання) крайнею ліву кнопку.

Навчаємо мізки на Міцубісі Карізма після обнулення

  1. Прогріти двигун до робочої температури, заглушити його, зняти клему АКБ секунд на 10-20, одягнути.
  2. При виключених споживачах включити запалювання на 10 с, вимкнути на 20 с, завести двигун і дати попрацювати йому 10 хвилин на холостих (всі споживачі д.б.н. вимкнені!).
  3. Заглушити на 20 с, знову завести, включивши всі можливі навантаження (фари, кондиціонер, магнітолу, нагрів сидінь, скла, салонний світло і т.д.), дати попрацювати на ХХ 10 хвилин.
  4. Вимкнути запалення на 10-20 с.

Bсем у кого плаває холостий хід після того, як знімали з якої-небудь причини клеми з акумулятора або обнуляли мізки.


Потрібно після цього навчати комп’ютер ХХ заново і це докладно описано в інструкціях. Для тих у кого їх немає пояснюю. Під капотом блок запобіжників і реле.

– Відкриваєте кришку, знаходите реле кондиціонера і його запобіжник на 25А, попередньо прогрів ДВС до робочої температури, витягуєте все це справа.
– Заводите автомобіль і нехай 10хв працює на холостих обертах, вона можуть плавати трохи але терпіння.

– Після закінчення 10 хв, глушимо машину, ставимо реле і запобіжник на місце, закриваємо кришку і капот, заводимо і насолоджуємося рівними оборотами.

PS Дана процедура відмінно регулює ХХ, але тільки якщо двигун виправити.

Обнуляємо мізки ВАЗ

Для того щоб «обнулити мізки» або перезавантажити комп’ютер автомобіля
ВАЗ, натискаємо на кнопочку скидання добового пробігу, не відпускаючи переводимо ключ на старт. Комбінація приладу переходить в режим самотестування. Відбувається триразове відхилення всіх стрілок (тахометра, спідометра, темп.

рухатися, палива). Якщо в цей час ще раз натиснути на клавішу добового пробігу двигуна на панелі пробігу вийде версія прошиваючи, якщо ще раз натиснути покаже помилки. Якщо помилок немає, показує НУЛЬ.

Якщо помилки є запам’ятовуємо їх, натискаємо на клавішу добового пробігу на 2-3 сек і Обнуляємо помилку (виходить НУЛЬ).

Обнулення комп’ютера після зняття акумулятора на ВАЗ

При знятті акумулятора відбувається обнуління комп’ютера і стирання поточних даних про роботу датчиків. Ось в цьому і криється основна проблема.

Так як при установки акумулятора назад не дотримуються елементарні умови для нормального подальшого функціонування автомобіля.

Для цього необхідно виконати правильне підключення нового акумулятора, щоб двигун надалі радував своєю роботою, а не доставляв непріятності.Помогаем відновитися «мізках» після відключення акумулятора

Інструкція

Порада

Уважно огляньте рукоятку, за допомогою якої здійснюється управління склоочисниками, т.зв. «Двірниками». У торцевій її частини розміщені елементи управління бортовим комп’ютер
му. Одним з них є перемикач функцій і Reset – кнопка скидання або обнулення всіх даних бортового комп’ютера.

Увімкніть запалювання. Спочатку натисніть кнопку Reset і утримуйте її мінімум дві секунди. Таким чином, поставте на нуль лічильники абсолютного і середньої витрати палива, а також кількості часу руху і усередненої швидкості автомобіля.

Скиньте на нуль показники бортового комп’ютера
а, які сигналізують про перевищення ліміту часу, проведеного за кермом. Зафіксуйте кнопку Reset одним короткочасним натисканням. Аналогічним чином скиньте показники, які сигналізують про необхідність заправки.

Обнулите абсолютно всі дані бортового комп’ютера
а. Від’єднайте клеми акумулятора і почекайте деякий час, мінімум кілька хвилин – хоча б десять.

Обнулите дані в БК, при відсутності кнопки Reset, наприклад, в BMW з кузовами Е38 і Е39. Зайдіть в приховані функції комп’ютер
а. Одночасно натисніть дві кнопки «1000» і «10».

На екрані з’явиться напис «TEST». Введіть код 19 «Блокування додаткових функцій» і натисніть кнопку SET / RES.

Залежно від того, заблоковані приховані функції чи ні, з’явиться напис LOCK: ON або LOCK: OFF.

При LOCK: ON спочатку зробіть розблокування. Натисніть кнопку «DATE», що відображає поточну дату, наприклад, 15:12, відповідно день і місяць.

Зверніть увагу

Складіть числа 15 + 12 = 27, де 27 – буде кодом для розблокування прихованих функцій. Тепер за допомогою функції 19 і введеного коду виберіть між блокуванням і розблокуванням.

Потім введіть код 21 – «Скидання всіх помилок, а також БК» і обнуліть дані.

Згодом база даних в «1С: Підприємства» заповнюється застарілими або непотрібними даними, які істотно гальмують роботу програмного забезпечення. У зв’язку з цим з’являється необхідність обнулити її, зберігши вміст довідників.

Інструкція

Відкрийте інструмент «Обробка документів». Встановіть необхідний період часу. Відзначте документи, які будуть обнулятиметься в базі даних. Виберіть тип обробки «Позначити на видалення». Натисніть кнопку «Виконати». Натисніть кнопку «Контроль», далі «Ок» і «Видалити». Дочекайтеся завершення. Обнулення бази 1С цим методом – довгий і кропіткий процес.

Перевірте всі посилання, так як частина документів може не піти. Для цього увійдіть в розділ «Пошук посилань на об’єкти», виберіть тип неудалівшіхся файлів, натисніть «Пошук посилань». Помітьте посилання на всі об’єкти як видаляються і натисніть «Видалити».

Видаліть всі файли з расшіреніем.dbf, що починаються з літер dt і dh, безпосередньо з самої бази даних. Видаліть файл 1SCONST.DBF. Проведіть тестування бази 1С, в результаті якого будуть створені видалені файли, але з обнуленої інформацією. Це метод обнулення бази 1С швидше попереднього, але вимагає особливої ​​уважності, щоб випадково не видалити важливі документи.

Додайте нову базу
при запуску програми «1С: Підприємства». Вкажіть посилання на порожню папку. Запустіть програму в режимі конфігуратора, щоб автоматично створити нову базу
. Виберіть пункт «Завантажити змінену конфігурацію».

У вікні позначте файл 1CV7.MD поточної програми. Далі, використовуючи «Конвертацію даних», перенесіть довідники в чисту базу
даних.

важливо

Цей спосіб дозволяє створити обнулення базу
1С зі старими довідниками без прямого видалення старих файлів.

Власникам автомобілів BMW, випущених до 2006 року, добре відома проблема відсутності російської мови в меню бортового комп’ютера
. Незнання хоча б одного з європейських мов створює певні незручності в управлінні Медіасистеми і навігацією. Якщо у вас немає можливості відвідати сервісний центр, вирішити проблему можна самостійно.

  • Вам знадобиться
  • – комп’ютер;
  • – доступ в Інтернет;
  • – чистий CD-К диск.

Інструкція

Переконайтеся, що у вашому автомобілі встановлений блок навігації MK4. Зробити це можна, оглянувши пристрій, який, наприклад, в X5 розташоване в лівій частині багажного відсіку. MK4 оснащений DVD приводом, індикатором Power і функцією відображення карт в тривимірному режимі.

Увійдіть в меню, виберіть розділ Set і дізнайтеся версію програмного забезпечення бортового комп’ютера

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…