Тиск масла в моторній системі є досить важливим показником.

Деякі автовласники вважають за краще не звертати на нього увагу, що абсолютно неправильно, тому що якщо датчик тиску масла не функціонує належним чином, контроль над рівнем тиску стає неможливим.

А при надмірно низькому або високому тиску масла в системі двигуна, мотор може в найближчі терміни вийти з ладу.

Датчик тиску масла, якщо він не працює належним чином, як це позначається на роботі машини

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Всі ми знаємо, що основне призначення масляної системи – подача масла на всі поверхні і деталі, що труться мотора, утворюючи, таким чином, певний тиск, підтримуване спеціальними механізмами.

Воно впливає на зниження зносу елементів і забезпечує довгий термін служби деталей двигуна. За допомогою масляної подушки і мастила, деталі змащуються повністю і не перегріваються.

Тому, за тиском масла необхідно стежити дуже строго, а при виявленні поломки, слід в терміновому порядку усунути несправність. В іншому випадку, двигун або його окремі частини можуть вийти з ладу.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Як правило, рівень масла заміряють спеціальним щупом, на який нанесені позначки мінімального і максимального рівня. Він здатний точно показати, який рівень масла зараз і скільки ще його необхідно долити до оптимального рівня.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

З тиском масла все набагато складніше. Його можна заміряти лише за допомогою спеціального датчика тиску, інакше іменованого ДДМ, який застосовується для уникнення несправностей і показує рівень тиску масла в моторі. Безсумнівно, як і всі деталі, даний датчик здатний з часом приходити в непридатність.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Види датчиків тиску масла

Як правило, існує два види датчиків тиску масла – цифровий та аналоговий. Вони обидва виконують одну і ту ж функцію і необхідні на приладовій панелі. Однак, датчик цифрового типу вважається набагато ефективніше, так як електроніка здатна показувати більш точні дані.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Датчик тиску масла, принцип роботи

Оскільки відбувається зміна тиску, природно, датчик повинен сигналізувати про це, для чого всередині нього розташована чутлива до зміни тиску масла мембрана. Коли водій включає запалювання, на приладовій панелі загоряється індикатор низького тиску.

Приблизно через десять секунд він гасне, що свідчить про утворення тиску в масляній системі. Якщо тиску немає, мембрана не тисне на штовхач, який, відповідно, тисне на контакти, а ті, в свою чергу, замикаються, в результаті чого і горить індикатор. При утворенні тиску, мембрана прогинається, після чого розмикаються контакти.

Таким чином, даний механізм реагує навіть на найслабші коливання тиску.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Інструменти помічники і пристосування при роботі

Для перевірки електронного датчика вам будуть потрібні такі пристосування:

  1. Манометр.
  2. Насос.
  3. Мультиметр.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Щоб перевірити датчик механічного типу вам знадобляться наступні пристосування:

  1. Датчик, розташований на приладовій панелі.
  2. Насос.
    Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти
  3. Шланг аналогічного діаметру з вихідними отворами масляного датчика.

Як перевірити датчик електронного типу, покрокова інструкція

Під час роботи з мультиметром, перевірте, щоб він працював справно, без найменших погрішностей, і був заряджений. В іншому випадку, показання можуть бути неправдивими.

  1. В першу чергу, з мотора необхідно зняти датчик, так як по-іншому зробити цей захід (перевірку датчика) неможливо.
    Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти
  2. Далі приєднуємо мультиметр до контактів датчика і перемикаємо його в режим перевірки обриву проводів.
  3. Потім приєднуємо манометр і починаємо накачувати тиск. На датчику повинні бути вказівки максимального і мінімального допустимого тиску. Якщо ви накачали мінімальний тиск і мультиметр показує замкнутий ланцюг, значить датчик справний. Однак, якщо після низки спроб, мультиметр так і не дав свідчень, швидше за все, датчик не придатний.
    Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

При перевірці зверніть увагу на контакти. Якщо між клемами не буде доброго контакту, в будь-якому випадку, в тому числі і при справному датчику, показання будуть відсутні.

Як перевірити датчик механічного типу, покрокова інструкція

Принцип роботи механічного датчика тиску досить простий. У корпусі розташований повзунок, який рухається по нихромовой обмотці. Залежно від тиску, відбувається зміна опору на датчику. Мембрана рухається і, отже, змушує рухатися повзунок. З урахуванням такого опору, вказівник на датчику приладовій панелі показує відповідний тиск.

Для перевірки необхідно взяти один кінець шланга і приєднати його до насоса, а другий кінець – до датчика. З іншого боку приєднуємо датчик, який і буде показувати результат тиску. Вкрай важливо, щоб всі з’єднання були герметичними. В іншому випадку, нічого не вийде.

Далі накачуємо тиск, одночасно роблячи позначки на аркуші паперу, де паралельно необхідно наносити опір. Деякі автолюбителі замість насоса воліють приєднувати запаску транспортного засобу, попередньо накачавши її до максимуму. Як результат – ви побачите відразу всю шкалу свідчень.

Поради професіоналів

Якщо ви виявили, що датчик несправний, не потрібно впадати в паніку. Однак і не варто затягувати з його заміною.

Ремонтувати датчик тиску масла необхідно на холодному моторі, оскільки під час роботи двигуна, масло в ньому нагрівається. У підсумку можна отримати травми або опіки.

Як правило, при заміні датчика більшість автолюбителів виробляє відразу і заміну масла. Бажано ще замінити масляний фільтр.

  • Краща гальмівна рідина, принцип вибору
  • Машина не заводиться в мороз, причини, як усунути, корисні поради
  • Медкомісія на водійське посвідчення 2019
  • Розрядка акумулятора, як марно не витрачати заряд акумуляторної батареї автомобіля
  • Потіє фара зсередини, що робити
  • Тріщини і відколи на лобовому склі, ремонт лобового скла своїми руками
  • Обігрівач ваз 2107. Погано гріє пічка ваз 2107: як відремонтувати пічку на ВАЗ 2107
  • Незамерзайка, що це таке і як правильно її вибрати
  • Заміна гальмівної рідини, як правильно зробити заміну гальмівної рідини своїми руками
  • Підігрів сидінь автомобіля, накидки з підігрівом на сидінні автомобіля, відгуки користувачів
  • Як замінити лампочку в автомобілі
  • Масло в коробці передач, чому піниться масло
  • Як правильно зробити полірування кузова автомобіля своїми руками
  • Вибираємо легкосплавні диски, позитивні сторони легкосплавних і кованих колісних дисків.
  • Як поміняти фільтр на автомобілі своїми руками
  • Атермальне тонування плівкою «Хамелеон», що це таке, як правильно вибрати плівку
  • Переваги та недоліки штампованих металевих дисків у порівнянні з литими, корисні поради
  • Жести і світлові сигнали водіями
  • Тюнінг Ваз 2114: доробка ваз 2114, про все потроху
  • Якщо машина застрягла в снігу що робити, як виїхати, поради професіонала
  • Застрягла машина в снігу як витягнути, як виїхати якщо застряг в снігу, корисні поради
  • Дросельна заслінка, чистка дросельної заслінки своїми руками
  • Lada Vesta офіційні версії. Переваги та недоліки Lada Vesta
  • Як відремонтувати моторедуктор грубки ВАЗ 2110
  • Блок управління пічкою Калина: пристрій, ремонт і заміна блоку управління грубки Калина
  • Що таке пневмотестери, як оцінити його свідчення?
  • Масляний насос ВАЗ 2107, ремонт і заміна масляного насоса своїми рукам
  • Автолампи: світлодіодні, галогенові, лід лампи Як підібрати лампи в автомобілі
  • Причини витоку антифризу: несправна система охолодження, радіатор охолодження, радіатор грубки, несправності в з’єднаннях, антифриз в моторному маслі.
  • Як сфотографувати автомобіль для продажу, корисні поради
  • Як вибрати автосервіс (і при цьому заощадити), корисні поради
  • Як завести машину взимку, корисні поради
  • Що може стукати в автомобілі? Як визначити причину стуку?
  • Як провести діагностику автомобіля своїми руками
  • Автономний передпусковий підігрівач, автономний підігрівач з дистанційним або програмованим запуском
  • Заміна сайлентблока важеля передньої підвіски, як замінити сайлентблоки передньої підвіски своїми руками?
  • Датчик холостого ходу несправності ВАЗ Ознаки несправності датчика холостого ходу ВАЗ 2110, 2107, 2109. Заміна датчика холостого ходу своїми руками
  • Чи треба прогрівати двигун?
  • Як самому почистити дросельну заслінку?
  • ВАЗ інжектор погано заводиться в мороз, що робити

Як підключити датчик тиску масла

Головна »Ремонт і сервіс» Як підключити датчик тиску масла

Автор КакПросто!

Датчик тиску масла і прилад, який показує цей параметр незамінні в машині. Вони заздалегідь попередять про неполадки в автомобілі, що дозволить запобігти неприємності на дорозі. На деяких машинах такого датчика немає, тому потрібно підключати його самостійно.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Інструкція

Купіть трійник, до якого буде приєднуватися безпосередньо сам датчик. Тепер подумайте, куди можна поставити сам прилад. Він повинен добре вписуватися в приладову панель і бути в полі зору. Для цього підійде місце, в якому знаходяться годинник або вольтметр.

Порівняйте діаметри приладу і місця передбачуваної установки. Діаметр годинника більше, ніж потрібно, тому розберіть годинник: зніміть окантовку і надфілем обробіть краю. Візьміть кільце ущільнювача і вставте прилад на місце.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моментиВідкрийте капот і за допомогою гайкового ключа відкрутите датчик контрольної лампи тиску масла. Його легко знайти: до нього приєднується чорно-сірий провід. Укрутите на його місце трійник, не забудьте поставити ущільнювальне мідне кільце. Тепер безпосередньо до самого трійника підключіть датчик тиску і датчик контрольної лампи. Заведіть двигун, доведіть його до 4000 оборотів. Якщо все герметично і немає ніяких відхилень, то приєднайте сірий провід, який йде від датчика контрольної лампи на ваш новий датчик. Також до нього підключіть чорно-сірий провід за допомогою клеми «мама». Простягніть цей провід в салон, використовуючи будь-який зручний отвір. Вставте клему в колодку так, щоб навпроти неї виявився сірий провід приладу. Відкрийте блок запобіжників знайдіть відключається ланцюг і простягніть помаранчевий провід до приладу. Клему встановіть в колодку навпаки оранжевого дроти. Візьміть білий провід від харчування габаритних вогнів. Білий з чорним дріт під’єднайте до заземлення, встановивши клему і завівши в колодку. Поставте всі деталі на місце і заведіть двигун. Якщо все працює, то акуратно простягніть всі дроти до отвору, де буде кріпитися прилад, приберіть все надлишки, підібгайте дроти хомутами і встановіть сам прилад.Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

джерела:

  • як поміняти датчик масла
  • Установка покажчика тиску масла

Роздрукувати

Як підключити датчик тиску масла

www.kakprosto.ru

Установка покажчика тиску масла

У передньопривідних ВАЗах, на відміну від «класики», відсутня покажчик тиску масла, а присутній тільки лампа аварійно низького тиску масла.

Здавалося б, стрілочний покажчик не особливо то й потрібен, про критично впав тиск масла в системі дасть знати контрольна лампочка на панелі приладів. Але для тих, хто свого часу їздив на класиці, стрілочного покажчика може не вистачати.

Та й просто деяким буває приємно усвідомлювати, що він контролює роботу всіх систем автомобіля в повній мірі.

Зверніть увагу

Тому в цій статті розглянемо, як вивести показання тиску масла в двигуні на панель приладів ВАЗ 2109.

Для цього нам знадобляться:

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моментиЯк підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Датчик тиску масла на 1,5 л 8-клапанному двигуні «дев’ятки» знаходиться на блоці циліндрів на стороні, зверненій до салону в районі кожуха ГРМ.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Викручуємо штатний датчик, на його місце укручуємо перехідник (з трійником), а в трійник назад вкручувати штатний датчик аварійного тиску масла і «шестерочного» датчик на стрілочний покажчик. Не забуваємо встановити мідні шайби, попередньо їх прокалив на вогні для додання їм м’якості та пластичності. Щільно затягуємо всі з’єднання.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Тепер наш прилад потрібно підключити. Для цього потрібно провести провід від датчика на двигуні в салон, до місця установки покажчика. На датчику від ВАЗ 2106 5 контактів, підключення їх потрібно здійснювати як на малюнку:

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Встановити сам покажчик тиску можна замість гидрокорректора фар – мало хто його використовує, та й мало де він працює. Можна вибрати інше місце, кому як більше подобається.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

  • Ось приклади установки:
  • Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Все, тепер наш автомобіль оснащений покажчиком тиску масла, можна користуватися. Завантаження …

tuning-lada-2109.ru

Датчик тиску масла автомобіля: де розташований, для чого потрібен, як поміняти

У пристрої транспортного засобу найголовнішу роль відіграє двигун. Романтичні водії називають його «серцем машини». Але у силового агрегату є одне слабке місце – це система змащування деталей. В якості єдиного контрольного органу цієї системи виступає датчик тиску масла (ДДМ), який може піднести водієві чимало сюрпризів.

Навіщо потрібен датчик тиску масла

ДДМ – це найважливіший компонент мастильної системи рухового апарату. Пристрій відповідає за контроль тиску масла, яке подається до двигуна і в разі будь-яких збоїв передає сигнал в салон водієві – загоряється відповідна лампочка.

Лампочка загоряється відразу ж після спрацьовування ДДМ

Щоб зрозуміти значення датчика в конструкції автомобіля, потрібно знати, як саме здійснюється подача масла на труться в двигуні.

Залежно від виду машини і її року випуску подача мастила може здійснюватися різними способами, в тому числі і простим розбризкуванням. Однак навіть такий спосіб має на увазі створення необхідного тиску, щоб в агрегат подавалося оптимальну кількість масла.

Якщо кількість мастила буде стабільним, то труться двигуна забезпечують хорошу безперебійну роботу без швидкого зносу.

Для своєчасного попередження різних негативних факторів в мастильної системі і встановлюється ДДМ, який чутливий до всіх змін подачі масла.

Подача сигналу водієві здійснюється звуковим і візуальним методами: в салоні лунає різкий писк і на панелі приладів виникає червоний індикатор у вигляді маслянки. У деяких видах авто характеристики тиску масла виносяться в окремий стрілочний прилад, який показує поточний стан системи мастила.

важливо

Чи знаєте ви, що на рівень тиску місця може впливати висота точки розташування автомобіля щодо рівня моря?

Тиск масла може змінюватися від того, як високо автомобіль знаходиться над рівнем моря

Види ДДМ і принцип їх роботи в сучасних автомобілях

Сучасна автомобільна індустрія використовує два види таких датчиків. Кожен з видів працює з певними типами двигунів і говорити про те, який датчик краще / гірше не прийнятно.

механічний датчик

Пристрій максимально точно визначає тиск масла в системі і передає показники на шкалу в приладовій панелі.

Механічний пристрій має ускладнену конструкцію: чашка корпусу, мембрана, штовхач, повзунок і обмотку нихромовой дротом. Через використання безлічі компонентів механічні датчики мають високу вартість.

Виконання роботи такого пристрою полягає в наступному: повзунок, який розташований на платформі з нихромовой обмоткою, приймаючи силу тиску масла, піднімається або опускається.

Кожне його рух передається на стрілочний покажчик в салоні машини, завдяки чому водій завжди буде точно поінформований про те, який тиск мастильної рідини в двигуні.

Повзунок ж отримує дані від впливу масла на мембрану датчика.

Має великі габарити і складну внутрішню конструкцію

Електронний датчик

Датчик цього виду більш простий, однак він не може передавати всі зміни в системі змащення водієві. Як правило, електронний тип пристрою показує тільки два основних значення: нормальний тиск і критичний.

Таким чином, його єдина мета – передати водію інформацію про те, що тиск в системі дорівнює нулю. Для цього в його конструкції використовуються тільки чашка корпусу, мембрана, штовхач і система контактів з лампочкою тиску масла в салоні машини.

Відповідно, якщо тиску пропадає, мембрана випрямляється, так як ніщо на неї не тисне. Штовхач відразу ж засувається всередину корпусу, контакти замикаються – аварійний сигнал подається в салон.

Порада

На деяких моделях транспортних засобів встановлюється відразу два види датчиків. Це розширює можливості водія постійно контролювати систему змащення двігателя.В разі виходу з ладу одного пристрою, можна орієнтуватися на свідчення другого.

Конструктивно більш простий пристрій

Місцезнаходження пристрою в різних видах авто

Залежно від марки і моделі автомобіля може змінюватися і місце розташування датчика. Кожен автовиробник по-своєму підходить до комбінування механізмів підкапотного простору.

Найчастіше ДДМ знаходиться в безпосередній близькості від головки блоку циліндрів і масляного фільтра. У деяких випадках, щоб дістатися до пристрою, потрібно просто відкрити капот і пробратися до датчика без демонтажу інших елементів. В інших ситуаціях зняти датчик дозволяється тільки знизу, через колісну базу.

Звичайне розташування – у двигуна

Таблиця: де знаходяться датчики тиску масла на популярних моделях авто

Причини і ознаки несправності

Водій будь-якого транспортного засобу повинен знати, що найчастіше несправності в системі мастила не уявляють особливих складнощів в їх усуненні. Однак можуть виникнути і такі поломки, які вимагатимуть втручання фахівця СТО та вузькопрофільного обладнання.

Ознаками несправностей в датчику тиску масла можуть служити:

  • втрата потужності автомобілем при розгоні;
  • нестабільність спрацювання замка запалювання;
  • різкі поштовхи при їзді на малих обертах;
  • неможливість завести машину.

До причин, за якими ДДМ виходить з ладу, можна віднести:

  • вироблений ресурс пристрою;
  • деформація мембрани;
  • коротке замикання в проводці;
  • вихід з ладу реле датчика.

Тому потрібно максимально уважно ставитися до такого пристрою, як ДДМ, так як від його працездатності залежить стан двигуна. Якщо датчик починає «брехати» і «плутатися в показаннях», що труться деталі силового агрегату дуже швидко зносяться, що в кінцевому підсумку призведе до заклинювання двигуна.

Як підключити виносної

У деяких випадках пильні і досвідчені автолюбителі підключають виносної датчик тиску масла на свій автомобіль. Це та міра, яка забезпечить надійний контроль над системою змащення двигуна. З одного боку, функції датчика будуть забезпечуватися в штатному порядку, а з іншого – можна буде в будь-який момент подивитися на силу тиску в системі.

Порядок підключення виносного приладу:

  1. Відкрити капот.
  2. Встановити на місце датчика тиску масла трійник (перехідник).
  3. До роз’ємів перехідника підключаються сам датчик і сигнальний пристрій.
  4. Провід від приладу простягається в салон.
  5. За кольором дротів проводиться підключення до панелі приладів.

Таким чином, без особливих складнощів можна встановити і підключити додатковий прилад з контролю тиску масла.

Завдяки чіткій шкалою поділок водій завжди буде знати точне тиск в системі

як замінити

Заміна ДДМ в разі його поломки – це необхідна операція. Без цього приладу подальша експлуатація автомобіля неможлива або небезпечна. До того ж практично будь-який водій зможе поміняти датчик самостійно.

Рекомендується працювати в рукавичках, щоб не забруднити і не поранити руки

Порядок заміни багато в чому буде залежати від місця положення пристрою. Однак, в цілому основні етапи процедури проходять відповідно до встановлених правил:

  1. Відкрити капот, дочекатися, поки мотор охолоне.
  2. Знайти ДДМ і забезпечити зручний підхід до нього.
  3. Зняти з пристрою контактний проводок.
  4. Гайковим ключем викрутити датчик з посадкового гнізда.
  5. Разом з датчиком потрібно зняти і колечко з алюмінію, яке виконувало роль ущільнювача. При заміні датчика потрібно поміняти і кільце.
  6. Новий датчик вкручується з новим ущільнювачем в місце, що звільнилося гніздо.
  7. На різьбу пристрою в деяких випадках (заміна ДДМ на вітчизняних автомобілях) наноситься герметик.
  8. На контакти пристрою підключити провід.
  9. Протестувати новий датчик тиску масла: завести мотор, переконатися, що значок у вигляді маслянки не горить.

Буде потрібно надійно закриття новий датчик, а після – перевірити з’єднання на текти

Відео: заміна ДДМ своїми руками

Таким чином, навіть будучи недосвідченим водієм, можна провести як перевірку, так і заміну датчика тиску масла на будь-якій машині. Головне – не боятися складнощів і діяти обережно, щоб не пошкодити суміжні з датчиком пристрою, шланги і дроти.

carnovato.ru

Датчик тиску масла BAЗ 2106 і його підключення

Коли їдеш за кермом ВАЗ 2106 особливо на далекі дистанції, треба стежити за всіма системами свого автомобіля, особливо за тиском масла, тому що, якщо буде масляне голодування, то двигуну швидко прийде кінець. Як ви зрозуміли, сьогодні мова піде про датчик тиску масла ВАЗ 2106.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Так що, треба контролювати тиск масла під час включеного двигуна, якщо тиск нижче або вище нормального показника, то ця ситуація повинна давати привід задуматися. У ВАЗі 6-ке є датчик тиску масла, який в більшості випадків працює справно, у нього є стрілка і навіть сигнальна лампочка.

Як влаштований і працює датчик тиску масла ВАЗ 2106

Конструкція датчика тиску масла на ВАЗ 2106 досить проста, тому, в цілому, він надійний. Принцип його роботи в тому, що з пружною мембрани зчитуються деформації.

Сама мембрана під впливом масла откланяется від початкового положення. Те відстань, на яке зрушила мембрана фіксує резистор, його ще також називають змінним реостатом.

Кожна зміна опору передається на манометр зі стрілкою.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Щоб передати сигнал від мотора на панель приладів, за допомогою різноманітних елементів:

  • датчик масла;
  • термокомпенсаціонних і змінний резистори;
  • магніт, який повертає стрілку в початкове положення;
  • сигнальна лампа;
  • обмотки;
  • запобіжник.

Датчик тиску масла ВАЗ 2106 і всі інші елементи живляться від акумулятора, після включення запалювання. Якщо датчик тиску зламається, то легше його просто поміняти на новий, ніж намагатися відремонтувати. По-перше, він не дорогий, а по-друге, після ремонту він може показувати неправильні показники.

Датчик тиску працює в діапазоні: 0,2 кгc / кв. cм. – 0,6 кгc / кв. cм. Якщо перевести в Мпа, то вийде 0,02 – 0,06. Якщо показник тиску в масляній магістралі відповідає цьому діапазону, то у датчика контакти розімкнуті. Якщо раптом тиск у магістралі буде вище або нижче заданого діапазону, то контакти датчика замкнуться, після чого відразу загориться сигнальна лампа.

Модель цього датчика тиску масла – MM393A, він встановлений на ВАЗ 2106, 2121 і деякі їх модифікації.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Як перевірити чи справний датчик тиску масла ВАЗ 2106

Якщо раптом ви помітите, що тиск масла впало до 0 і навіть лампа загорілася, це ще не означає, що пора панікувати. Справа може в тому, що сам датчик тиску масла ВАЗ 2106 неправильно працює, при тому, що з мотором все в порядку. Для початку треба просто вимкнути двигун.

Відкрити капот і подивитися, що там: якщо немає масляних патьоків, то варто перевірити за допомогою щупа рівень масла в моторі. Якщо масла мало, це може бути причиною того, що тиск в масляній магістралі низький.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Щоб розібратися в чому причина, треба зробити діагностику датчика в гаражі або на СТО – взяти манометр, у якого діапазон виміру збігається з діапазоном датчика тиску масла.

Також треба пам’ятати, що різьблення в місці з’єднання у датчика ВАЗ 2106 з таким позначенням: M14x1,5.

Це означає, що прилад для діагностики теж повинен бути з такими параметрами, або можна підібрати перехідник з таким позначенням.

Щоб витягнути масляний датчик буде потрібно ріжковий ключ. Проробляти ці дії треба при вимкненому моторі. Замість датчика ставиться манометр, потім треба включити мотор і подивитися які реальні показники тиску масла в магістралі.

Далі можна натиснути педаль газу, після чого обороти двигуна збільшаться, і подивитися які максимальні показники тиску масла. Якщо манометр показує, що все в нормі, значить треба просто поміняти датчик тиску. Якщо ж ні, тоді шукати проблему далі.

Як встановити новий датчик тиску масла на BAЗ-2106 або на інші автомобілі

Бувають такі водії, яким не подобаються датчики, які встановлюються на пізні моделі ВАЗа. Наприклад, на 8-ках і 9-ках є сенс поставити датчик тиску масла від ВАЗ 2106. Процедура заміни датчика досить проста, і з нею зможе впоратися кожен.

  • Для початку треба купити новий датчик з індикатором і проводами. Також необхідний перехідник, який з’єднає з блоком циліндрів нову систему.
  • У 9-ке або 8-ке немає місця для індикатора тиску, на відміну від 6-ки. Деякі власники замість ручки коректора фар, який не працює, ставлять індикатор датчика. А для тих, у кого ручка коректора фар працює, то є сенс вирізати спеціальне гніздо в панелі приладів для посадки індикатора датчика тиску масла. Таке гніздо можна зробити електродриль з тонким свердлом. Отвори треба свердлити по заздалегідь зазначеній колі, потім круглим напилком підігнати місце для датчика тиску масла ВАЗ 2106. На те місце, де стояв штатний датчик треба поставити переходнічок з мідним кільцем ущільнювача. Після чого треба прикріпити датчик від ВАЗ 2106 через це мідне кільце.
  • Далі за допомогою проводів треба з’єднати стрілочний індикатор з датчиком.

Після виконаної роботи треба просто перевірити, чи працює новий датчик.

Але це для тих, кому дійсно припав до душі датчик тиску масла від 6-ки. Ще б пак, проста система, чіткі прилади, які точно показують який тиск в масляній магістралі, а в разі поломки датчика його можна просто викинути і самостійно поставити новий датчик тиску масла ВАЗ 2106, коштує він зовсім не дорого – близько 300 рублів.

А далі відео про те, як відрізнити якісний датчик від підробки:

Самостійна перевірка датчика тиску масла (ДДМ)

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Масляна система забезпечує своєчасну подачу масла на поверхні, що труться і деталі, забезпечуючи до того ж охолодження і відведення тепла від нагріваються деталей. Масло сприяє зниженню зносу деталей, забезпечуючи тривалий термін служби силового агрегату.

Саме тому важливо стежити за рівнем, а також тиском в масляній системі, не помітивши вчасно тривожні ознаки, ви ризикуєте отримати повністю несправний двигун або деякі з його систем.

Для контролю рівня масла в системі існує масляний щуп, тиск в масляній системі дозволяє контролювати датчик тиску масла.

На жаль іноді трапляється так, що датчик виходить з ладу, тоді виникає висока ймовірність несправності в двигуні, аж до необхідності повністю “капиталить” мотор.

Датчики тиску масла бувають двох типів:

  • Аварійний (той, який сигналізує про відсутність тиску за допомогою спеціального індикатора);
  • Датчик контролю тиску масла передає дані на циферблат, на якому стрілочний покажчик показує тиск.

Як працює датчик тиску масла?

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моментиУсередині датчика розташована мембрана чутлива до змін тиску в системі. Під час включення запалювання, тиску в масляній системі немає, тому контакти розташовані всередині датчика знаходяться в замкнутому стані. Контакти замкнуті, отже лампочка аварійного тиску масла буде горіти. Після запуску двигуна, виникає тиск масла, мембрана деформується тисне на штовхач, який розмикає контакти, в результаті аварійний індикатор тиску масла гасне. У разі проблем в двигуні або при яких падає тиск масла, мембрана тут же повертається у вихідне положення разом з штовхачем в результаті відбувається замикання контактів. Від цього загоряється лампочка тиску масла, тим самим сигналізуючи вам про падіння тиску в масляній системі.

  1. Мультиметр.
  2. Насос з манометром.
  1. Увімкніть мультиметр на “прозвон” ланцюга.
  2. Підключіть електроди приладу до датчика, на мультиметри має відобразитися нульовий опір.
  3. Далі в цьому положенні нічого не відключаючи качніть насосом, в момент качки прилад повинен показати “нескінченність”, оскільки ланцюг розмикається.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Усередині корпусу розташований повзунок, який рухається по пластині з нихромовой обмоткою. Залежно від тиску, змінюється опір датчика.

Мембрана під тиском масла деформується, змушуючи штовхач рухатися. Штовхач в свою чергу діє на механізм зміни опору.

З урахуванням цього опору, стрілочний покажчик на приладі демонструє нам відповідний тиск.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Для того, щоб перевірити правильність роботи ДДМ зробіть нехитру перевірку.

  1. Візьміть шматок гумового шланга відповідного діаметру, один кінець встановіть в насос, а до другого підключіть датчик. Важливо !!! З’єднання повинні бути герметичні.
  2. Далі необхідно зробити графік або табличку з відмітками певного тиску того чи іншого опору на датчику.

Примітка: Знайти таку таблицю можна в керівництві по експлуатації до вашого автомобіля.

  1. Тепер візьміть запаску і накачайте її до необхідного тиску. В цьому випадку не вийде “прогнати” по кожній з контрольних точок, проте все ж деякі висновки про працездатність датчика зробити можна буде.

Дякую за увагу, заходьте частіше на Автопособіе!

Яка роль датчика тиску масла і як його поміняти своїми руками?

Двигуни сучасних автомобілів оснащуються різними датчиками і регуляторами, призначеними для забезпечення їх нормальної працездатності. Одним з таких пристроїв є датчик тиску масла. Для чого потрібен цей контролер, де він знаходиться, як його перевірити і замінити? Відповіді на ці питання ви можете знайти нижче.

З яких причин цифрове або механічний пристрій може текти, в чому полягає принцип роботи ДДМ, яке його розташування, як перевірити, поміняти і поставити новий контролер? Для початку пропонуємо дізнатися, в чому полягає призначення, а також де може перебувати внесений аналоговий двоконтактний ДДМ.

Призначення і розташування

При роботі двигуна моторна рідина повинна надходити в усі складові силового агрегату, особливо, якщо мова йде про труться елементах мотора. Одним із способів потрапляння масла в ці місця є розбризкування рідини, яке здійснюється завдяки високому тиску.

Якщо рівень тиску знижується і стає аварійним, то в системі збільшується тертя основних деталей, що може привести до їх заклинювання, а також швидкого зносу. Щоб не допустити цього і попередити водія про можливі проблеми, силовий агрегат оснащується контролером тиску.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Коли тиск в системі падає, автомобільний електронний або механічний ДДМ посилає сигнал на приладову панель. На приборке розташований спеціальний покажчик – контрольна лампа, яка під час вступу сигналу починає блимати або безперервно горіти.

Що стосується місця установки, то різні виробники авто можуть розташувати ДДМ в різних місцях. Тому для пошуку місця установки слід ознайомитися з сервісною книжкою до авто.

У вітчизняних ВАЗах, наприклад, пристрій розташовується за ГБЦ, в районі кожуха ремінця ГРМ.

види

У сучасних авто можуть використовуватися два види контролерів:

  1. Електронний або цифровий. Такі контролери можуть працювати в двох режимах – або тиск є, або немає. Більш точну інформацію про стан отримати неможливо, такий девайс може тільки попередити автомобіліста про те, що тиск в системі відсутній. Як сказано вище, це відбувається завдяки вказівником на приборке – лампа може спалахнути або моргати, якщо це так, то слід в першу чергу перевірити рівень рідини в моторі.
  2. Пристрій механічного типу. Механічні контролери після підключення відповідно до схеми можуть точно визначити значення тиску в системі. В даному випадку водій також буде сповіщений за допомогою індикатора, але крім лампочки, на приборке буде розташовуватися і відповідна шкала.

Фотогалерея «Різновиди пристроїв»

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти1. Механічний регулятор Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти2. Цифровий ДДМ

Пристрій

Контролери цифрового типу включають в свою конструкцію наступні елементи:

  • сам корпус;
  • робочу мембрану;
  • контакти для підключення;
  • штовхальних елемент.

У механічних контролерах крім цих елементів також є повзунок і нихромовая обмотка.

Принцип роботи електронного та механічного датчиків тиску масла

Почнемо з цифрових контролерів. Коли водій включає запалювання, на приборке починає горіти індикатор ДДМ. Після запуску силового агрегату в системі змащення утворюється тиск, який впливає на мембрану.

Мембрана починає взаємодіяти з штовхальних елементів, який, в свою чергу, розмикає контакти.

Якщо значення робочого параметра знижується, це призводить до розмикання контактів контролера, а це, в свою чергу, сприяє подачі напруги на індикатор, розташований на приборке (автор відео – Андрій Алексєєв).

Що стосується пристроїв механічного типу, то в даному випадку на покажчик подаються дані з урахуванням того, в якому становищі розташований повзунок, який знаходиться на пластині з обмоткою.

Якщо видатковий матеріал почне впливати на мембрану, цей елемент буде приводити в дію штовхальних механізм.

В результаті сигнали від даного елемента будуть вступати на механізм зміни опору, а інформація про робочому параметрі почне надходити на датчик, розташований в приборке.

Керівництво по перевірці ДДМ

Перш ніж зробити заміну і встановити новий девайс, необхідно здійснити перевірку працездатності контролера. Якщо ДДМ горить на холостих обертах мотора, при активації ДГЗ або іншої оптики, при перепадах температури, пристрій в будь-якому випадку потребує діагностиці.

Як провести перевірку ДДМ:

  1. Спочатку регулятор потрібно зняти.
  2. Вам буде потрібно мультиметр – прилад налаштовується в режим діагностики ланцюга на обрив.
  3. Далі, контролер підключається до насоса, до нього ж приєднується і тестер. Зверніть увагу – насос повинен бути з манометром.
  4. Потім несильно натисніть на насос, щоб він подав повітря через контролер. Якщо пристрій працездатний, то мембрана почне згинатися і переміщати штовхальних механізм (автор відео – канал СамоделTV).

Інструкція по самостійній заміні датчика

Як поміняти і підключити нового ДДМ? Процедура заміни може бути різною в залежності від моделі транспортного засобу.

Розглянемо, як поміняти датчик своїми руками в автомобілі ВАЗ 2109:

  1. Для початку слід демонтувати девайс з посадкового місця. Для цього потрібно спочатку відключити проводку, підключену до пристрою, разом із захисною накладкою.
  2. Тепер вам буде потрібно гайковий ключ, з його допомогою буде викручуватися регулятор. Датчик витягується разом з кільцем ущільнювача. Підкладіть під ДДМ ганчір’я, з ним може вийти трохи моторної рідини.
  3. Наступним етапом буде встановлення нового ДДМ. Візьміть регулятор і встановіть його в місце монтажу. Закрутіть влаштування.
  4. Щоб надійніше зафіксувати девайс, закрутіть його за допомогою ключа.
  5. Після того, як пристрій буде встановлено, підключіть до нього відключений раніше провід. Перевірте працездатність девайса.

Ціна запитання

Залежно від авто, на якому буде використовуватися, датчик може коштувати від 150 до 5 тисяч рублів.

 Завантаження …

Відео «Наочна інструкція по установці нового ДДМ»

Більш наочна інструкція щодо процесу заміни та встановлення нового ДДМ своїми руками представлена ​​в ролику нижче (автор – канал Телекомунікації тюнінг).

Як підключити датчик тиску масла

Рейтинг 4.5 з 5. Голосів: 38

Замінили масло, і через деякий час помітили, що загорілася лампочка тиску масла. Причину знайшли і усунули, а разом з цим вирішили встановити додатковий прилад тиску масла, який допоможе стежити за тиском масла в режимі реального часу.

Щоб встановити покажчик тиску масла на ВАЗ 2110 потрібно:

  1. Перехідник / трійник від ВАЗ 2106, один край йде на тиск масла, а другий на лампочку масла;
  2. Датчик тиску масла, що дає сигнал і вкручувати в двигун (продавався в комплекті з перехідником №2);
  3. Додатковий прилад тиску масла, який буде встановлюватися в салоні автомобіля. 

Купить дополнительные приоры не проблема, их великое множество в интернет-магазинах (раздел “Тюнинг”). Если Вы решили не переплачивать, тогда можно сэкономить, установив указатель давления масла от классики (каталожный номер: 2103-3810010), цена такого до 500 рублей.

Установка дополнительного датчика давления масла от ВАЗ 2106:

  • На 8ми клапанном двигателе ВАЗ 2110 датчик аварийного давления масла находится на головке, между кожухом ГРМ и ресивером.
  • На 16ти клапанном двигателе – на левом торце корпуса подшипников распределительных валов.

Знімаємо датчик тиску масла, і вкручувати його в перехідник №2 (від датчика тиску масла). Вставляємо (там немає різьблення) його в штуцер (перехідник №1 датчика тиску масла), не забуваючи про 2 шайби які йдуть в комплекте.В штуцер укручуємо сам датчик тиску масла від ВАЗ 2106, і всю конструкцію укручуємо назад в двигун.

Тепер залишилося підключити додатковий датчик тиску масла:

Буде потрібно прокласти один провід від датчика тиску палива “шістки” до покажчика в салон. Залежно від типу покажчика тиску масла, кількість контактів на ньому може відрізнятися.

Додатковий датчик тиску масла, який куплений в тюнінг магазині найчастіше має 4 контакту:

  1. “Плюс” – беремо від габаритів (Ш2-8);
  2. “Маса”;
  3. Управління – провід який тягнули від датчика класики;
  4. “Плюс” – на підсвічування додаткового покажчика.

У разі, якщо покажчик тиску палива від класики, тоді на ньому є ще й 5ий контакт, який дублює червону маслянку з панелі приладів. Для того, щоб сдубліровать цей індикатор, потрібно зробити трійник з проводів:

  • – два виходи “тата” (підключається “мама” з лампи аварійного тиску масла в приладовій панелі і з приладу);
  • – один “мама” підключаємо до датчика аварійного тиску масла (маленький).

Вибираємо підходяще місце для нового додаткового приладу в салоні автомобіля. Тепер, коли все готово, ми без проблем можемо дізнатися, який тиск масла в двигуні.

До речі, а причина низького тиску масла (чому і загорілася лампа тиску масла) була в масляному насосі. Джерело фото:

Ключові слова:

  • датчик тиску масла
  • додаткове обладнання
  • Цікавий сайт? Поділися з друзями
  • xn – 2111-43da1a8c.xn – p1ai

Встановлюємо покажчик тиску масла

Попередня сторінка | Наступна сторінка

white_sevenУказатель тиску масла – це прилад, який отримує електричні сигнали від датчика тиску масла і відображає результат на стрілочному ціферблате.Маслянних манометрів існує кілька (від УАЗа, наприклад). Я встановив від «шістки». До цього рішення я прийшов після того, як у мене зламався датчик аварійного тиску масла. В результаті чого постійно горіла червона лампа, що трохи нервує, особливо якщо ця неприємність сталася в дорозі. Тепер, з покажчиком, я можу не переживати, якщо аварійний датчик вийде з строя.Для установки нам буде потрібно наступне: 1) Датчик тиску масла ВАЗ 2106 (на рис. Під цифрою 1) .2) Трійник-розгалужувач (на рис. Під цифрою 2) .3) Вставка в трійник (на рис. під цифрою 3) .4) Покажчик тиску масла для ВАЗ 2106.5) Провід, щоб вистачило протягнути до салона.6) Колодка,Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моментиОтже, замість датчика лампочки вкручувати вставку (3), попередньо одягнувши на неї трійник-перехідник. У бічній відведення трійника вкручувати датчик тиску масла ВАЗ 2106, а у вставку датчик лампочки (який у нас був ввернуть в блок циліндрів) .Обращу увагу на вставку, в магазині мені продали трійник без вставки, остання продається окремо і не всі продавці знають, що вона необхідна. Я об’їхав три магазини, в пошуках цієї штуковини: всюди продавці були некомпетентні в цьому питанні, в четвертому за прилавком стояв директор, який зрозумів, що мені нужно.Електріку, я думаю, підключити буде нескладно: досить знайти в інтернеті схему електроустаткування ВАЗ 2106. один момент: якщо хочете, щоб лампочка горіла і на панелі приладів, і на покажчику тиску масла, то треба розібрати приладову панель і за допомогою діодів зібрати схему.

Як підключити датчик тиску масла? Розбір питання і інші моменти

Як підключити датчик тиску?

При організації системи водопостачання будинку необхідний не тільки насос, а й автоматика для забезпечення його роботи. Один необхідних приладів – реле тиску води. Це невеликий пристрій включає насос при падінні тиску в системі і вимикає його при досягненні порогового значення. Величину параметри включення і виключення можна регулювати. Про те, як влаштований цей прилад, як його підключити і як регулювати – в статті.

Якісні датчики тиску води в системі водопостачання приватного будинку просто необхідні. Завдяки цим невеликим пристроїв обладнання працює в потрібному режимі і рідше ламається. Періодично реле тиску доводиться замінювати.

А народним умільцям, які вирішили зібрати насосну станцію самостійно, а не купувати готовий агрегат, доведеться встановлювати датчик своїми руками. При цьому важливо правильно підключити прилад, а потім належним чином налаштувати його.

У цьому матеріалі ми детально розповімо як це зробити.

Зверніть увагу

Реле тиску – це обладнання, яке використовується для підтримки заданих показників тиску на насосному обладнанні і в магістралі, до якої він підключений. Що таке реле тиску для насоса, як вибрати, встановити його? Відповіді на ці питання ви зможете дізнатися з цієї статті.

Важко уявити роботу індивідуальної системи водопостачання без елементів автоматики – при їх відсутності насос безперервно качав би воду, і треба було вмикати і вимикати його вручну при наповненні магістралі.

Автоматичні прилади керування режимами роботи електро обладнання реагують на фізичні параметри знаходиться в магістралі рідини або її відсутність, найбільш використовуваним з них є датчик тиску води в системі водопостачання.

Після підключення реле тиску, його, можливо, знадобиться відрегулювати – налаштувати тиску включення і виключення. За замовчуванням на ньому задані заводські настройки, уточнити їх можна в паспорті пристрою, зазвичай вони задані приблизно так: включення насоса при тиску нижче 1,4-1,8 бар і вимикання – при тиску вище 2,5-3 бар.

Детальніше: stroy-svoimi-rukami.ru

Актуальне питання сьогодні це, як підключити датчик тиску масла, але спочатку давайте дізнаємося, що це за пристрій і «з чим його їдять». Датчик тиску масла це таке пристосування, яке переводить механічний тиск автомобільного масла в електричні сигнали.

Припустимо, ви вирішили замінити реле тиску або просто напросто зібрати автоматичну насосну станцію з деталей, які ви купили в магазині, або отримали в подарунок, або знайшли і так далее.Практіка показує, що виникають труднощі з самостійним підключенням реле тиску до насоса. У цій статті я дам гранично докладні і зрозумілі інструкції та схеми такого підключення.

Детальніше: belkin-labs.ru

Замінили масло, і через деякий час помітили, що загорілася лампочка тиску масла. Причину знайшли і усунули, а разом з цим вирішили встановити додатковий прилад тиску масла, який допоможе стежити за тиском масла в режимі реального часу. Щоб встановити покажчик тиску масла на ВАЗ 2110 потрібно:

Налагоджена робота системи водопостачання є одним з найважливіших атрибутів комфортного проживання як в шикарному котеджі, так і в скромному дачному будиночку. Часто власникам доводиться облаштовувати індивідуальну водопровідну мережу – далеко не у всіх населених пунктах існує централізована подача води.

Детальніше: sovet-ingenera.com

важливо

Наявність такого пристрою, як датчик тиску води, в системі водопостачання вашого будинку – незалежно від того, котедж це або багатоквартирний будинок – забезпечує автоматичне включення і виключення насосної станції, а значить, підтримка постійного напору води.

1 Призначення реле тиску і принцип роботи2 Вибір місця установкі3 Підключення реле давленія4 Правила підбору оборудованія5 Налаштування Ефективність автономного водопостачання в приватному будинку або на дачній ділянці багато в чому забезпечує реле тиску води для насоса, однак для його коректної роботи необхідно правильно встановити і експлуатувати обладнання. Зрозумівши принцип роботи цього пристрою, ви зможете оцінити його необхідність та важливість безвідмовної експлуатації.

Детальніше: okanalizacii.ru

При експлуатації насосної станції, яка живить водою заміський будинок, до складу обладнання зазвичай входить датчик тиску. Цей прилад обов’язковий в тому випадку, якщо насосна станція може працювати в автоматичному режимі, тобто, включати і вимикати насос без присутності людини.

Детальніше: greenologia.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…