Згідно відгуками автовласників, підключення сигналки до центрального замку – заняття відповідальне і в той же час клопітка. Виконуючи цю операцію, припуститися помилки легко, а наслідки можуть бути дуже негативними.

У кращому випадку вийде з ладу блок управління ЦЗ (300 – 400 рублів), а що буде в гіршому випадку, ми не розглядаємо. Тож не дивно, що ймовірність зробити помилку дуже висока: сигналізації бувають різних видів, а блоки управління замком теж можуть бути різних типів.

Все це ми докладно розглянемо далі, але все одно, виконуючи підключення, покладайтеся на здоровий глузд. Чи не впевнені – приєднувати.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Комбінований пробник з лампочкою

Для проведення робіт, про які йдеться далі, знадобиться лампа-контролька на 12 Вольт. Відомо, що використовувати такі пробники в сучасних авто не можна.

Але ми будемо робити замикання сигнального кабелю на «масу» або на «плюс», а опір діодного пробника для цього виявляється занадто великим. Якщо слідувати інструкції, нічого «спалити» не вийде.

Ми будемо просто подавати негативне або позитивне напруга на керуючий шнур.

Різновиди блоків управління ЦЗ

Центральний замок влаштований просто – єдиний блок управляє електромагнітами, встановленими в дверях. Сам цей блок може перебувати в передніх дверей (автомобілі «Хонда»), але частіше він встановлений під капотом. На малюнку показаний зовнішній вигляд блока, що застосовується в автомобілях «ВАЗ»:

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

БО ЦЗ «Лада Гранта»

До роз’єму йдуть різні проводочки, в тому числі харчування і маса. Але завжди є два дроти, які є сигнальними.

Класифікація блоків управління ЦЗ:

  1. Управління негативним імпульсом. Замикаємо один з сигнальних проводів на масу – замки примусово закриваються. Замикаємо на масу другий провід – відкриваються;
  2. Управління позитивним імпульсом. Те ж, що «1», але подавати на кожен провід потрібно «+12 В»;
  3. Управління змінної полярністю. Один з сигнальних контактів потрібно замкнути на масу, на другий подати «+12 В», і тоді замки відкриються. Якщо полярність поміняти – закриються. Але коли напруга (0 або 12 В) подають на кожен контакт окремо, не відбувається нічого.

Перед виконанням робіт непогано б дізнатися, який тип управління використовується блоком. Для випадку «1» контрольку підключають до маси і перевіряють дроти по черзі. Якщо потрібен позитивний імпульс (випадок «2»), контрольку підчіплюють вже до «плюса». Використовуючи цей метод, ви знайдете обидва сигнальних контакту. Для третього випадку все буде трохи складніше.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Комплект центрального замка

Отже, ви впевнені, що використовується управління змінної полярністю. Для пошуку сигнальних дротів виконують дії:

  1. Пробник на основі світлодіодів підключаємо до «масі». При закритті замків на одному з «важливих» контактів роз’єму діод повинен горіти, на другому – гаснути (або не горіти весь час);
  2. Підключаємо пробник до позитивного напрузі. На першому з знайдених контактів світлодіод горить, але вже в момент відкривання замка. На другому в цей момент – короткочасно гасне або ж, не горить весь час;
  3. Необхідно зауважити, що виконують перевірку тільки в процесі відмикання або закривання. В інший час пробник може реагувати як завгодно.

Сподіваємося, принцип зрозумілий. Проводити пошук доведеться довго, простіше відразу знайти схему роз’єму БО ЦЗ.

Зауважимо: до замку останнього з розглянутих класів не вдалося підключитися сигналізація, обладнана сигнальними виходами без реле.

Це неможливо в принципі. Можна самостійно виготовити блок, що містить реле і всю необхідну «обв’язку». Але такий варіант ми не згадуємо.

Підключення сигналки до ЦЗ

Перш за все, відповімо на запитання, а навіщо ми підключаємо сигналізацію до замку, і що хочемо отримати в результаті? Управляти ЦЗ, як було з’ясовано, можна за допомогою двох сигнальних кабелів.

Це буде використано далі: автоматика отримає можливість змінювати стан замків, відмикаючи або закриваючи їх у міру потреби. Кожна сигналізація має виходи, призначені для управління ЦЗ.

Є вихід на відкривання і на замикання.

ЦЗ управляється постійної полярністю

Отже, ми розглядаємо різновид замку, позначену в першому розділі цифрою «1». Виходи сигналки, призначені для ЦЗ, можуть бути силовими або сигнальними. У першому випадку мова йде про реле відмикання і реле закривання, і тоді підключення виконують відповідно до схеми:

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Підключення ЦЗ, тип «1»

Зелений кабель, що йде від роз’єму сигналізації, відповідає за замикання (LOCK), білий – за відкривання, і тому верхній за схемою вузол – це реле замикання. Нормально розімкнуті контакти тут підключені до маси, загальні контакти – до сигнальним проводам ЦЗ. Як знайти і розпізнати ці дроти, говорилося вище.

Важливо знати наступне. Від роз’єму блоку ЦЗ проведення не відрізаються, просто до них підключаються білий і зелений кабелі, зазначені в схемі. До речі, виходами сигналізації можуть бути не “ноги релюшек», а слабкострумові сигнальні висновки. Якщо використовується негативна полярність, то все зрозуміло, а якщо «комбінована» – встановлюйте діоди ( «стрілка» повинна йти до гнізда сигналки).

Вище розглянуто, як підключити замок, керований негативним імпульсом. Якщо говорити про інший тип ЦЗ, що має номер «2», схема буде відрізнятися не сильно:

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Підключення ЦЗ, тип «2»

На відміну від першого варіанта, нормально розімкнуті контакти тут приєднані до «плюса», а не до маси. Верхня релюшкой – замикає, нижня відповідає за відкривання. І так само, як в першому випадку, замість реле можуть використовуватися сигнальні висновки. Але тоді, діоди повинні «вказувати» на роз’єм ЦЗ.

ЦЗ управляється змінної полярністю

Замок, керований змінної полярністю, підключити найскладніше. Відразу наводимо схему, з якої ясно, що блок сигналізації повинен містити реле (верхнє реле тут – замикає):

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Підключення ЦЗ, тип «3»

Два дроти, раніше йдуть від роз’єму БО ЦЗ до виконавчих механізмів, повинні йти до гнізда сигналізації (до «середнім» контактам). Головне – не переплутати їх між собою. Спрацьовування верхнього реле повинно призводити до закривання, а не навпаки.

Перерахуємо особливості третьої схеми:

  1. На провід «1.» в момент закривання йде «плюс», на другий провід – «мінус»;
  2. У момент примусового відмикання – все навпаки: провід «1.» виявляється на масі, на провід «2.» йде «+12 В»;
  3. Після проведення монтажу, з роз’ємом БО ЦЗ дроти «1.» і 2.” вже не контактують. В цьому і є основний недолік (штатний з’єднання доводиться розривати).

Відзначимо, що управління ЦЗ методом «змінної полярності» застосовується тільки в автомобілях з США. Та й то, не у всіх. А сигналізацій, обладнані не реле, а слабкострумовими керуючими висновками, зараз практично не випускають. Так що, є велика ймовірність все підключити, як треба. Бажаємо успіху.

Центральний замок Volkswagen, пневматика

Насправді, у нас не було розглянуто ще один тип ЦЗ – пневматичні, або вакуумні замки. Ними керують за допомогою одного кабелю, а не двох.

Керуючий провід можна виявити в багажнику (біля компресора), під заднім сидінням і так далі. При відкриванні на дроті буде «плюс», при замиканні він підключений до маси. Знайдений керуючий шнур доведеться розрізати.

До сигналке вмикають обидві частини шнура (подробиці розглянуті далі).

Наводимо приклад підключення сигналізації:

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Управління пневматичним ЦЗ, схема

Те ж саме у вигляді букв:

  • Отпирающий НР – до «+12 В»;
  • Закриває НР – на масу;
  • Отпирающий НЗ – до тієї частини шнура, яка йде до БО ЦЗ;
  • Закриває НЗ – до «спільного» пелюстці реле відмикання;
  • «Загальний» пелюстка закриває реле – до другої половинки шнура (до виконавчих механізмів).

Сподіваємося, питань тут не виникне. Але все ж, про всяк випадок ми відкриємо коментарі.

На завершення, відзначимо і ще раз підкреслимо, що будь-які монтажні роботи виконують з відключеною мінусовій клемою.

Мова йде про клеми акумулятора, що живить електромережу. Прокладаючи новий кабель, використовуйте термостійкі ізолюючі трубки або ізоляційну стрічку. Все обладнання, встановлене в автомобілі, знаходиться в агресивному середовищі. Про це необхідно пам’ятати.

Сигналка управляє механізмами ЦЗ

Підключення сигналізації до центрального замку – опис + Відео

Підключення сигналізації до центрального замку – це досить складний процес, який, як правило, виконується на автосервісах. Але при бажанні цю операцію можна виконати і самостійно.

В наші дні автомобілісти мають можливість підібрати для свого транспортного засобу будь-який вид охоронної системи, орієнтуючись на власні потреби та побажання.

Але вибрати «найкращу» сигналізацію – це півсправи. Її ще потрібно правильно змонтувати і підключити до центрального замку.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Конкретні точки приєднання охоронного пристрою підбираються залежно від наступних факторів:

  • вид придбаної сигналізації (без дистанційного керування або з таким);
  • модель транспортного засобу, на яке планується встановлювати систему;
  • місце розташування головного охоронного механізму (блоку).

Визначитися з точками підключення сигналізації з автоматичним запуском дозволяє паспорт придбаного пристрою, ламповий пробник або вольтметр . Крім того, вам знадобиться схема живлення ТЗ. Саме з її допомогою ви зможете знайти елементи, до яких буде підключатися сигналізація.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Перед початком робіт необхідно визначитися з видом центрального замка (ЦЗ) вашого автомобіля. Найчастіше зустрічаються такі типи ЦЗ:

  • керовані позитивним імпульсом;
  • керовані негативним імпульсом;
  • зі змінною полярністю.

Підключення сигналізації до ЦЗ з негативним і позитивним імпульсом

В даному випадку при подачі «мінуса» на пару проводів замка відбувається їх закриття або відкриття. Знайти такі дроти відносно нескладно за допомогою пробника (лампового). Слід по черзі замикати проводки, які виходять з дверей авто з боку водія. Як тільки знайдеться потрібна пара проводів (двері відкриються або закриється), проблему можна вважати вирішеною.

У тих же випадках, коли знайти дроти не вдалося, доведеться «покопатися» в блоці ЦЗ. У ньому потрібно розшукати спеціальне реле, що відповідає за закриття / відкриття дверей, а потім впаяти в нього проводки охоронної системи.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Робота з замком, керованим «плюсовим» імпульсом, аналогічна описаній вище схемі. Тільки потрібна пара проводів в даному випадку, як ви самі розумієте, буде мати полярність зі знаком плюс. Іншими словами, від сигналізації повинні відходити позитивні дроти.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Схеми підключення для озвучених видів ЦЗ з вбудованим реле, таким чином, будуть наступними:

  • «Мінусовій» імпульс: контакти НЗ (нормально-замкнуті) не потрібні, на «мінус» підключають НР (нормально-розімкнуті) контакти, на керуючі дроти йдуть загальні контакти.
  • «Плюсової» імпульс: розімкнуті контакти підключають на плюс, замкнуті не застосовуються, загальні, як і в попередньому варіанті, під’єднують до знайденим керуючим проводках.

Особливості підключення системи до замку зі змінною полярністю

В цьому випадку автосигналізація повинна підключатися прямо до силових автомобільним проводам, які шукаються знову ж таки пробником. Спочатку з його допомогою знаходять мінусовій силовий провід (прилад слід підключати до плюса, а потім натискати на відповідну кнопку на сигналізації, визначаючи необхідний провід). Аналогічним чином шукають і інший провід (силовий).

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Після цього буде потрібно розрізати виявлені силові дроти, придбати два реле, якщо мова йде про автосигналізації з виходами слаботочного типу, і здійснити підключення по далі наведеній схемі:

  • загальні контакти – до вихідних від водійських дверей проводам;
  • нормально-замкнуті контакти – до тих проводках, які йдуть до кнопки замку або до блоку ЦЗ;
  • нормально-розімкнуті контакти – до «плюса».

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Ви успішно завершили процедуру підключення сигналізації до центрального замку!

  • Михайло
  • Роздрукувати

Підключення сигналізації до центрального замку

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Електричний центральний замок дозволяє блокувати і розблокувати замки всіх дверей автомобіля за допомогою однієї кнопки. При підключенні центрального замка до багатофункціональної сигналізації з’являється можливість управляти блокуванням дверей дистанційно.

Що необхідно для підключення

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Щоб підключити сигналізацію до центрального замку вам знадобляться:

  • сигналізація з потужним силовим виходом (допустимий струм не менше 15 Ампер) для підключення центрального замка;
  • встановлені і підключені виконавчі механізми (соленоїди) центрального замка;
  • м’який мідний ізольований провід з перетином жили не менше 1 мм.кв .;
  • дві колодки для запобіжників;
  • два запобіжника 15 Ампер;
  • електрична схема автомобіля;
  • інструкція зі встановлення сигналізації;
  • тестер;
  • плоска і хрестова викрутка;
  • паяльник;
  • термоусадочні трубки;
  • пасатижі;
  • клемні контакти;
  • ізоляційна стрічка.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Як підключити сигналізацію до центрального замку

В першу чергу необхідно відключити акумулятор, потім знайти дроти управління центральним замком, як, втім, і при установці сигналізації. Для цього необхідно зняти кнопку або вимикач, який керує замком. Від нього до соленоїд відходять два дроти.

За допомогою тестера необхідно переконатися, що це вони. Для цього кожен з проводів по черзі від’єднують від кнопки і соленоїда, після чого прозванивают за допомогою тестера. Тестер переводять в режим вимірювання опору зі звуковою індикацією.

Переконавшись, що потрібні дроти знайдені, на них ставлять мітки за допомогою скотча або ізоляційної стрічки і підключають до вимикача.

Зверніть увагу

Після цього знаходять в інструкції по установці розташування клем силових виходів, призначених для підключення центрального замка.

Важливо не переплутати полярність, адже на деяких сигнализациях для відкривання і закривання центрального замка призначені різні кнопки. Якщо переплутати полярність, то при натисканні на кнопку «відкрити» центральний замок блокуватиме двері. А при натисканні на кнопку «блокувати», відкривати двері автомобіля.

За допомогою мідного дроту необхідно підключити до кожного силового виходу сигналізації запобіжник 15 Ампер. Другий висновок запобіжника необхідно підключити до кнопки центрального замка (з’єднати з проводами, які йдуть до соленоїд).

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Підключивши всі дроти, перевірте роботу сигналізації. Для цього підключіть акумулятор і натисніть кнопку блокування центрального замка на пульті управління (брелоку). Перед перевіркою не забудьте залишити відкритою хоча б одну кватирку.

Це допоможе відкрити двері, якщо з якихось причин натискання на кнопку розблокування центрального замка не приведе до бажаних результатів. Закривши центральний замок з допомогою сигналізації, натисніть на кнопку «розблокувати» на пульті управління.

Якщо все працює справно, заізоліруйте всі з’єднання за допомогою термозбіжних трубок або ізоляційної стрічки і встановіть на місце кнопку центрального замка.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Якщо з якихось причин натискання на кнопку брелока не привело до бажаного результату, перевірте правильність підключення всіх проводів.

Якщо всі дроти підключені правильно, попросіть помічника по черзі натискати на кнопки блокування і розблокування центрального замка на брелоку сигналізації.

А самі за допомогою тестера перевіряйте напругу спочатку на силових виходах сигналізації, потім на обох контактах запобіжника. В останню чергу перевіряйте напругу на контактах кнопки центрального замка. Це допоможе знайти причину несправності.

Важливо !!! Якщо ви не вмієте читати електронні та електричні схеми, не знаєте, як прозванивать дроти і позначати ізолентою, не ризикуйте і зверніться до автоелектрика.

Це обійдеться у багато разів дешевше, ніж відновлення проводки автомобіля після невмілого втручання.

Адже випадково закоротив дроти, ви можете не тільки швидко посадити акумулятор і спалити електронну начинку машини, але і влаштувати пожежу, після якого доведеться купувати новий автомобіль.

Як правильно самостійно підключити сигналізацію до центрального замку автомобіля

  • Установка автосигнализации – процедура не из простых, если вы не являетесь специалистом в данной области и не имеете навыков работы с электропроводкой, но вполне осуществимая и без привлечения профессионалов.
  • Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика
  • Способы монтажа вариативны, последовательность установки сигнализации к центральному замку определяется его типом (с постоянной, переменной полярностью или пневматический).
  • Сам замок объединяет все элементы центральной блокировки замков машины и имеет несложную конструкцию, включающую:
  1. Блок управления, являющийся главным элементом, обеспечивающим корректное функционирование всех узлов запирающей системы.
  2. Входные датчики, в роли которых выступают концевые выключатели дверей и замочные микропереключатели.
  3. Исполнительные устройства (актуаторы).

Замикання і відмикання автомобільних дверей, а також багажника, люка паливного бака, виконується шляхом повороту ключа або натисканням кнопки, що знаходиться в салоні. Сигнали надходять від датчиків в електронний блок управління, командувач процесами, звідки вже останній сигналізує приводам управління дверима, впливаючи на виконавчі механізми.

Перед процедурою необхідно ознайомитися з документацією, вивчивши штатний замикається пристрій, його будова, i цей, після чого зайнятися пошуком точок доступу.

Визначити, куди потрібно підключати автосигналізацію можна, підглянувши в паспорт обладнання, за допомогою лампового пробника, вольтметра, мультиметра.

До замків охоронні комплекси підключаються через електроланцюзі за допомогою комутуючих пристроїв. Вибір точок установки грунтується на наступних факторах:

  1. Тип сигналізації, наявність або відсутність дистанційного керування охоронної системи
  2. Марка, модель автомобіля, куди буде здійснюватися підключення.
  3. Місце розташування головного охоронного блоку.

Точки підключення відзначають в схемах до систем сигналізації та електричних схемах машини. Ця документація значно полегшить монтаж навіть в умовах відсутності досвіду у автомобіліста.

Різновиди блоків управління ЦЗ

Центральний замок зазвичай розташовується під капотом або в дверях залежно від моделі машини, до його гнізда підключений шлейф, звідки ведуть керуючі проводки, в т. Ч. Харчування, маса, два сигнальних дроти.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

У деяких автомобілях використовується один контакт. Керуючий провід в тоді працює за іншим принципом: при відсутності підключення немає прояви функціонування, підключається до маси – замки закриваються, подається напруга 12В – відкриваються. Такі замки називають пневматичними.

Можливий і інший варіант, коли керуючий провід підключений до маси через опір, не безпосередньо, тоді ЦЗ визначає тип сигналу за номіналом резистора. Залежно від типу і принципу роботи замикаючого пристрою установка сигналки до нього буде виконуватися різними способами. Управління проводиться постійною або змінною полярністю.

Так, перед початком робіт з монтажу охоронної системи необхідний пошук сигнальних електроланок.

Різновиди керуючих модулів ЦЗ:

  1. З мінусовій полярністю. Замки замикаються при замиканні одного з контактів на масу, їх відкриття відбувається шляхом замикання на заземлення другого проводу.
  2. З плюсовій полярністю. Принцип аналогічний попередньому, але тут на кожен проводок здійснюється подача +12 вольт.
  3. З змінної полярністю. Один з сигнальних контактів необхідно замкнути на заземлення, на інший подати +12 вольт, тоді замки відкриваються, при зміні полярності – закриваються. Коли напруга давати на кожен контакт окремо, це ніяк не відбивається на роботі пристроїв.

До початку процедури важливо з’ясувати, який тип управління застосовується. При варіанті з мінусовою полярністю дроти перевіряються по черзі шляхом підключення до маси, у випадку з плюсовою полярністю підключають до плюса.

Так виконується пошук обох сигнальних контактів.

Варіант зі змінною полярністю передбачає перевірку виключно в процесі закривання або відкривання замків, з метою пошуку необхідних проводів виконуються наступні дії:

  1. Пробник підключається до маси. При закритті замикаючих пристроїв діод на одному з контактів світиться, на другому – згасає або взагалі не світить.
  2. Пробник під’єднується до плюса. При відкриванні замків світлодіод світиться на першому контакті, на другому ж згасає або не світить зовсім.

До ЦЗ з блоком, оснащеним модулем зі змінною полярністю, підключення автосигналізації з сигнальними виходами без реле не можливо.

При виникненні проблем з пошуком потрібної пари, потрібно більш глибоке вивчення особливостей конструкції замку. Слід відшукати реле, що відправляє команди замикаючого механізму, після чого впаяти дроти автосигналізації.

Підключення сигналки в залежності від типу ЦЗ

Після з’ясування типу пристрою і знаходження потрібної пари проводів проводять монтажні роботи з використанням або мінусових, або плюсових контактів.

Спосіб підключення сигналізації до центрального замку залежить від управління ЦЗ та особливостей встановлюваної системи. Виходи автосигналізації, застосовні для з’єднання з замком поділяють на силові і охоронні.

Якщо мається на увазі з’єднання з пристроєм з мінусовою полярністю, буде використано реле, за допомогою якого відмикаються і замикаються замкові механізми.

ЦЗ з мінусовою полярністю

Додати сигналізацію до центрального замку можна згідно з наступною схемою:

  1. Проводок зеленого кольору, який використовується для закриття замкових механізмів, під’єднується до роз’єму охоронної системи.
  2. Білий провід теж йде до блоку сигналізації і передбачається для відкриття замків.

Контактна група з нормально замкнутими контактами не застосовується, розімкнуті ж контакти підсаджують на мінусову групу, а загальні вихід під’єднують до сигнальних провідників замкового механізму. Для деяких моделей охоронних систем у вигляді виходів використовуються не контактні елементи реле, а сигнальні канали з невеликими струмами.

ЦЗ з плюсовою полярністю

Схема підключення автосигналізації до ЦЗ при позитивному імпульсі виглядає аналогічно розглянутим вище, при цьому нормально розімкнуті контакти підключаються вже до позитивного виходу, загальні ж з’єднуються з керуючими проводами.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Решта замкнуті контакти в даному випадку не застосовуються. Верхнє реле виконує завдання замикання, нижнє передбачає відкриття дверних механізмів. В місце даних елементів можуть бути застосовані сигнальні контакти.

ЦЗ з реверсированием полярності

Складніше буде здійснюватися підключення при наявності замкового пристрою, який функціонує з перемінним потенціалом. У схему з нефіксованим полярністю обов’язково повинно бути включено реле, інакше процес не виконується.

Пару контактів, що йде від штекера модуля ЦЗ до виконавчих пристроїв потрібно під’єднати до штекера сигналки, при цьому при залученні верхнього реле виконується закриття замкових механізмів.

Знайдені дроти доведеться розрізати, оскільки після приєднання елементів відповідно до схеми контакти не контактують зі штекером керуючого модуля ЦЗ.

Схема підключення центрального замка до сигналізації передбачає свої особливості:

  1. Загальна група з’єднується з керуючими проводками.
  2. Розімкнуті контакти приєднуються до плюсового виходу, замкнуті –
    до провідників, що прямують до блоку ЦЗ або кнопці.
  3. При відкритті в примусовому порядку схема протилежна, тобто перший контакт буде заземлений, а на другий подається плюсової імпульс.

Дана схема підходить тільки для автосигналізацій із слабкострумовими виходами, при іншому варіанті потрібно підібрати комутуючі пристрій для взаємодії з потужними контактами.

ЦЗ з пневматичним компресором

У пневматичних типах управління замковим механізмом використовується не пара, а один провід для передачі сигналів. Під час відмикання замків на ньому буде присутній плюсовій заряд, в момент замикання – негативний. Ідентифікувати необхідний контакт управління можна пробником:

  1. Один щуп пристрою ставлять на мінус, іншим перевіряють дроти шляхом відмикання і замикання ЦЗ. Так, при відкритті на проводці буде плюсовою заряд, а лампа пробника світиться.
  2. Після цього щуп переставляють на плюс, тримаючи один там при тому ж дроті, тоді при закритті з’являється мінус.

Як підключити сигналізацію до центрального замку

Виявлений провід розрізають і під’єднують до виходів автосигналізації. При здійсненні схеми можливо зробити безперешкодну подачу імпульсів від дверей автомобіля до компресора, передача буде виконана за допомогою контактів реле.

Так, коли авто поставлено на сигналку, активується реле, що забезпечить розмикання загального висновку пристрої із замкнутим елементом, з чого піде розрив електричного кола управління від дверей.

Після цього загальний контакт замикається із замкнутим компонентом, що спричинить за собою замикання замка.

Зверніть увагу
важливо

Пневматична система інертна, що означає очікування до трьох-чотирьох секунд для закриття запірних механізмів і контактних компонентів, які перемикатися на мінус. З цієї причини реле сигналізації необхідно утримувати до чотирьох секунд з метою досягнення імпульсу, інакше буде некоректна робота системи.

Так, після переходу сигналізації в початкове положення, електроланцюг між компресором і керуючим проводом буде відновлена, а в разі якщо замок не встиг закритися, на дроті буде плюсовою імпульс, тобто компресор подасть команду відкриття, що означає активацію захисту сигналки при незамкнених дверях.

Зверніть увагу

Які труднощі можуть виникнути і як їх подолати

Підключення сигналізації власноруч автомобілістом без спеціальних навичок може спричинити ряд труднощів у процесі виконання:

  1. Вибір підключення охоронного комплексу. Тут важливо враховувати тип сигналки, марку авто і точку установки головного блоку. Для китайських автосигналізацій нерідке явище – відсутність схематичною інструкції підключення. В такому випадку доведеться визначатися за допомогою вольтметра, мультиметра або пробника. Як варіант можна знайти схему для сигналки з Китаю на просторах мережі інтернет. Часто наші співвітчизники, неабияк повозитися з пошуками, викладають схеми, одна з яких підійде і для вашої сигналізації. Підключаючи систему без шкоди для бортової мережі краще відшукати електричну схему своєї машини, за допомогою якої легко знайдуться точки з’єднання охоронного комплексу до проведення центрального замка.
  2. В процесі можлива поява перешкод у вигляді утруднення доступу до компонентів ЦЗ та оснащення.
  3. При повній відсутності навіть мінімальних навичок існує ймовірність неправильно підключити елементи, що може стати причиною короткого замикання і несправності контактів замкового механізму і сигналки.

Прості сигналізації цілком можливо поставити і без спеціальних знань, озброївшись при цьому схемами підключення і набором інструментів.

Складні охоронні системи з модулем GSM, запуском мотора з турбованим нагнітачем, підігріву та наявністю інших «булочок» краще підключати, вдавшись до допомоги фахівців.

Примусово втручатися в керуючі модулі ЦЗ при монтажі, роблячи впайкі, допускається тільки в крайньому випадку за потребою. Можливе застосування спеціальних блоків, що дозволяють за допомогою CAN-шин під’єднати і налаштувати сигналізацію.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Процес власноручного установки охоронної системи досить клопіткий, але при правильному підключенні праці будуть щедро винагороджені у вигляді економії пристойних коштів, оскільки найчастіше вартість послуг фахівця досягає цінника самої сигналізації.

Як правильно підключити сигналізацію до центрального замку

Центральний замок являє собою механізм, що функціонує по електромеханічного принципом дії. Процес приєднання ЦЗ авто до охоронного комплексу – досить складне завдання, виконання якої під силу не кожному автомобілісту. Тому, щоб правильно підключити до центрального замку сигналізацію, багато автолюбителів звертаються на СТО.

Конструктивно ЦЗ складається з наступних елементів:

  1. Головного модуля системи, по суті, її центру. Він застосовується для забезпечення злагодженої роботи всіх замкових виробів.
  2. Керуючих кнопок, а також контролерів охоронного комплексу, приєднаних до замку.
  3. Приводних пристроїв. Залежно від машини і моделі ЦЗ вони можуть бути пневматичними або електричними.

Підготовка до підключення автосигналізації

Щоб забезпечити процес дистанційного включення і відключення замків в машинах Рено Дастер, Міцубісі та інших марках, треба заздалегідь знайти точки доступу «сигналки». Пошук цих елементів бажано довірити кваліфікованим фахівцям, що мають досвід в електротехніці. Точки підключення завжди відзначаються в схемах до охоронних комплексів, а також в електросхемах до машин.

Охоронні комплекси підключаються до замків за допомогою комутуючих пристроїв через електроланцюзі. На легкових машинах керуючі модулі з точками з’єднання монтуються в спеціально відведених для цього місцях.

Залежно від марки авто розташування елементів буде різним. Але фахівцям зазвичай відомо місце їх монтажу.

Але нових вітчизняних автомобілях блоки управління ЦЗ часто встановлюються під центральною консоллю праворуч від педалі газу.

Канал Technomania розповів щодо підключення ЦЗ до охоронного комплексу в авто.

Підключення «сигналки» в залежності від типу ЦЗ

Правильний монтаж з’єднань реле і електроланок при підключенні сигналізації повинен забезпечити синхронну роботу охоронних систем.

Залежно від типу замкового виробу встановлення та підключення охоронного комплексу буде проходити по-різному. Перед виконанням процедури з’єднання треба знайти сигнальні електроланцюзі.

Для цього слід розібратися в видах керуючих модулів для ЦЗ:

  1. Блок з мінусовою полярністю. Коли ви замкне один з сигнальних контактів на заземлення, замкові пристрої автоматично закриються. Їх відкриття здійснюється за допомогою замикання на землю другого контакту.
  2. Управління модулем здійснюється за допомогою плюсовій полярності. В цьому випадку процедура відкриття і закриття дверей здійснюється аналогічно. Тільки на кожного контакту подається напруга +12 вольт.
  3. Модуль може працювати зі змінним сигналом. Один вихід пристрою підключається на землю до кузова, а на інший надходить 12 вольтовое напруга. Це призводить до відмикання замкових пристроїв. При зміні полярності виконується закриття девайсів. Якщо ж напруга буде надходити на контакти окремо, це ніяк не вплине на функціонування пристроїв.

Для першого випадку знайти вихід можна із застосуванням контрольної лампочки. Індикатор приєднується до маси машини, тобто її кузову, після чого кожен вихід діагностується окремо. Якщо необхідно знайти плюсовій вихід, то контрольна лампа приєднується до позитивного контакту.

ЦЗ з мінусовою полярністю

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Схема для під’єднання ЦЗ з мінусовим потенціалом

Виходи охоронного комплексу, що застосовуються для ЦЗ, поділяються на силові і охоронні. Якщо мова йде про пристрій з мінусовою полярністю, то для з’єднання будуть використовуватися реле. Маються на увазі елементи, за допомогою яких можна відмикати і закривати замкові вироби.

Підключити сигналізацію до центрального замку можна відповідно до наведеної схемою:

  1. Контакт зеленого кольору приєднується до гнізда охоронного комплексу. Він застосовується для закриття дверних замків.
  2. Білий вихід також йде до блоку «сигналки», призначений для відкриття замків.

У відповідності зі схемою верхній вузол системи виконаний у вигляді реле закриття. Розірвані контактні компоненти приєднуються до заземлення, кузова машини. А загальні виходи повинні бути з’єднані з сигнальними контактами замкового пристрою. Врахуйте, що від штекера процесорного модуля кабелі відрізати не треба, до них необхідно під’єднати виходи, про які ми розповіли вище.

У деяких моделях охоронних комплексів в якості виходів застосовуються не контактні компоненти реле, а слабкострумові сигнальні канали.

ЦЗ з плюсовою полярністю

Схема з’єднання буде виглядати ідентично. Тільки нормально розімкнуті контактні елементи повинні підключатися ні до кузова автомобіля, а до позитивного висновку.

Верхнє реле є замикаючим, а нижня пристрій призначений для відкриття дверних замків. Замість цих компонентів можуть використовуватися сигнальні контакти.

Але при такій схемі діодні елементи повинні вказувати на штекер замку.

ЦЗ з реверсированием полярності

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика

Схема для під’єднання ЦЗ з реверсивної полярністю

Замкове пристрій, що працює зі змінним потенціалом, під’єднати найважче. Процесор ЦЗ повинен включати в свою схему реле.

Два контактних елемента, з’єднані від штекера модуля замку до виконавчих механізмів, необхідно підключити до штекера «сигналки». Йдеться про контакти, розташованих посередині.

При виконанні цього завдання важливо не переплутати дроти. При активації верхнього реле має відбутися закриття замків, а не навпаки.

Основні особливості даної схеми:

  1. На контакт під номером 1 при відмикання ЦЗ подається плюсової імпульс, а на компонент під номером 2 – мінусовій.
  2. При примусовому відкритті схема змінюється. Перший вихід виявляється заземленим, а на другий контакт надходить плюсовій імпульс.
  3. Після підключення компонентів відповідно до схеми контакти під першим і другим номером не контактують зі штекером керуючого процесора центральним замком. Цей момент можна назвати недоліком, оскільки автовласникові доведеться втрутитися в штатну проводку і розірвати з’єднання.

Управління замковим пристроєм за методом реверсивної полярності більш актуально на машинах виробництва США, причому не на всіх моделях. А охоронні комплекси, які оснащуються НЕ реле, а керуючими пристроями, сьогодні не виготовляються.

Про приєднанні ЦЗ до блоку охоронного комплексу розповів Олег тисяча дев’ятсот сімдесят чотири.

ЦЗ з пневматичним компресором

Розберемо приклад приєднання комплексу до пневматичної замковому девайсу на прикладі моделі Мерседес-Бенц в 124-м кузові. Автомобіль може бути обладнаний іммобілайзером або працювати без блокіратора силового агрегату.

На даній моделі авто встановлено традиційне компресорне пристрій, а також актуратори пневматичного типу. На дверях машини і в кришці багажного відсіку вмонтовані приводи, оснащені вимикачами, кожен на три контакти.

Зверніть увагу

Елементи схеми:

  • акумуляторна батарея;
  • контактна складова замку запалювання;
  • модуль із запобіжними елементами;
  • сполучна пристрій;
  • перемикач зумера;
  • процесорний пристрій ЦЗ з встановленим компресором;
  • контактна складова приводу замкового виробу на передніх дверей праворуч;
  • контактна складова приводного пристрою двері багажного відсіку;
  • контактна складова приводного механізму замка водійських дверей.

Принцип дії схеми простий – коли замкові девайси розблоковані, електроланцюзі на контактах приводних пристроїв замкнуті. Відповідно до нашої схемою це елементи під номерами 7, 8 і 9. Коли відбувається механічне вплив на шток, замок блокується, а силовий кабель замикається на землю.

Такий розвиток подій здійснюється за провертанні ключа в замку або після натискання на тягу з пластиковим наконечником. Модуль буде реагувати на зміну потенціалу. Коли закривається одні двері, відбувається закриття інших механізмів за допомогою активації електричного мотора з насосним пристроєм.

Останній викачує повітря з приводних елементів, це призводить до включення всіх штоків і закриття замків.

Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика1. Електросхема ЦЗ Мерседес-Бенц Як підключити сигналізацію до центрального замку?  Ох вже ця електрика2. Схема управління пневматичним пристроєм

При відкритті замкових пристроїв ключем виконується замикання керуючого елемента на +12 вольт. Відбувається активація компресорного механізму, в результаті чого повітря нагнітається в приводи, а штоки висуваються. Це призводить до закриття всіх замкових пристроїв.

Для під’єднання такого механізму необхідно знайти в машині привід управління, всього їх три. Даний компонент розрізається, після чого до нього приєднується два виходи від охоронного комплексу відповідно до схеми.

Рекомендуємо використовувати контакт від дверей водія, оскільки він проходить під облицюванням лівого порога.

Контактні елементи реле охоронного комплексу приєднуються за наведеною схемою. При її реалізації ви зможете зробити безперешкодне проходження імпульсів від дверей водія до компресорного пристрою, передача буде здійснюватися через контактні елементи реле. Це дозволить не втручатися в роботу пневматичної складової.

При включенні охоронного режиму відбудеться активація реле, в результаті чого загальний висновок пристрої розімкнеться з нормально замкнутим компонентом. Це призведе до розриву електричного кола управління від дверей. Потім загальний контакт реле зійдеться з нормально замкнутим компонентом.

Такі дії призводять до закриття дверного замка, команда виконується компресорним пристроєм.

При підключенні сигналізації потрібно пам’ятати, що основна особливість пневматичної системи центрального замка полягає в її інертності.

Через це їй може знадобитися до трьох секунд, щоб встигнути закрити всі дверні замки і контактні елементи керуючих електроланок. За цей час ці компоненти повинні переключитися на негативний вихід.

Тому реле охоронної системи на час виконання цього завдання має утримуватися, щоб вся процедура виконувалася вірно. Необхідно, щоб час передачі імпульсу склало 4 секунди.

Майже всі сучасні охоронні комплекси мають цю функцію, якщо виникли складнощі з її налаштуванням, рекомендуємо звернутися до керівництва по експлуатації.

Порада

Якщо не зробите цього, то після того, як реле «сигналки» перейде в початкове положення, електроланцюг між компресорним пристрій і керуючим кабелем відновиться.

Якщо за цей час замкове виріб не встигне закритися, то на основному проводі буде плюс, відповідно, компресорний механізм виконає команду до відкриття.

В результаті охоронний комплекс активує захисний режим, але двері машини будуть не замкненими.

Про підключення охоронного комплексу до пневматичної замку на прикладі автомобіля Ауді розповів канал СамоделTV.

Що краще: сигналізація або ЦЗ?

ЦЗ зазвичай використовується в якості штатного охоронного пристрою. Він не може забезпечити повноцінний захист машини на відміну від сигналізації. При наявності тільки ЦЗ зловмисник може розбити вікно і безперешкодно викрасти авто, замкнувши контакти на стартері або замку запалювання. В результаті відсутності сирени у злочинця буде достатньо часу на угон.

Наявність сигналізації забезпечує наступні переваги для автовласника:

  1. Надійний захист машини. Про наявність «сигналки» злочинця попередить діодний індикатор стану. Зловмисник може злякатися і навіть не намагатися зламати авто.
  2. Блокування двигуна. Багато сучасні охоронні комплекси мають функцію блокування силового агрегату. Якщо злочинцю вдасться отримати доступ в салон машини і відключити сирену, при спробі запуску мотор заблокується. Рух на авто буде неможливо, викрасти його не вийде.
  3. Автовласник буде знати про стан захисту автомобіля. Всі сучасні комплекси мають функцію зворотного зв’язку. Її суть полягає в тому, що на пейджере з екраном висвічується стан машини. На дисплеї демонструються включені охоронні зони. А якщо хтось спробує зламати автомобіль і спрацює сигнал тривоги, автовласник буде попереджений за допомогою відправки звукового сигналу і повідомлення на пульт.
  4. Наявність сигналізації робить процедуру управління машиною більш зручною. Всі сучасні комплекси оснащуються хорошою функціональністю. Наприклад, можна налаштувати віддалений запуск двигуна за часом або по команді. Центральний замок не може забезпечити це.

 Завантаження …

Відео «Підключення сигналізації до ЦЗ авто»

АлексАвтоХлам наочно показав, як можна зробити підключення охоронного комплексу до центрального замку машини.

Як правильно підключити сигналізацію до центрального замку: покрокова інструкція та рекомендації

Підключення автомобільної сигналізації до замку є трудомістким і непростим процесом, який рекомендується проводити в автосервісі. Маючи бажання і ознайомившись з цією інструкцією, цілком можна провести його своїми руками. Вагомим аргументом на користь власноручного підключення охоронного пристрою до центрального замку є те, що, порушуючи алгоритм установки, прийнятий у професіоналів, значно ускладнюється злом автомобіля.

Різновиди елементів ЦЗ

Центральні замки мають нескладне будова:

  1. Вхідні датчики. Ними є микропереключатели замку і кінцеві вимикачі дверей машини. Мікроперемикачі визначають актуальне розташування елементів ЦЗ. Кінцеві вимикачі визначають розташування дверей і відправляють повідомлення блоку управління.
  2. Виконавчі механізми (також звані актуаторами). Являють собою електричні машини постійного струму, які пов’язані з перетворювачем. Може застосовуватися пневмопривід.
  3. Блок керування. Виконує роль передавача певних повідомлень в блоки управління, а також у виконавчі механізми замку даху автобагажників і до люка бензобака.

Схема центрального замка в автомобілі

Підключення автосигналізації своїми руками

Механізми охорони досить швидко встановлюють в автосервісах. Розглянемо, як підключити їх самостійно. Цей процес складається з декількох частин. Результат прямо залежить від того, прямуєте ви інструкціям.

Підготовка до підключення сигналізації

Перед безпосереднім підключенням сигналізації до ЦЗ необхідно ознайомитися з будовою самого замку. Після цього шукаємо точки доступу, які показані на схемах інструкцій з використання та встановлення пристрою на транспортному засобі.

Сигналізації типу starline a91 універсальні, вони підходять для установки на автомобілі з різними типами двигунів (турбовані, дизельні або бензинові) як з автоматичною, так і ручною коробкою передач.

Матеріали для роботи

Для установки сигналки знадобляться:

  • ізоляційна стрічка;
  • викрутка;
  • захисний світлодіод;
  • активатор водійських дверцят;
  • паяльник (разом з ним каніфоль і припій);
  • сама сигналізація.

Важливо! Не починайте підключення, не ознайомившись перед цим з теоретичним матеріалом.

Покрокова інструкція

Варто пам’ятати, що способи установки охоронного механізму можуть різнитися між собою (найчастіше це залежить від виробника). Після того як всі матеріали зібрані і вся ознайомча інформація прочитана, можна починати установку.

  1. Підключення ударного датчика. Цей етап нескладний. Датчик під’єднується до блоку через коммутирующий роз’єм з трьома пинами (який розміщений з правого боку знизу корпусу блоку). Підключіть роз’єм LED індикатора з лівого боку корпусу блоку сигналізації. Підключіть кнопку до контакту, розміщеному знизу на корпусі блоку сигналізації.
  2. Центральний замок. Проводок жовтого кольору і провід жовтого кольору з чорною смужкою приєднуємо до позитивної клеми акумуляторної батареї ( «+»). Провід оранжевого кольору і провід оранжевого кольору з чорною смужкою приєднуємо до негативної клеми акумуляторної батареї ( «-»). Обидва залишилися проводка білого кольору підключіть до актуатора центрального замка запалювання.
  3. Сигналізація. Має 10 проводів різного кольору.

Відео: підключаємо сигналізацію

Розглянемо їх підключення:

  • проводок жовтого кольору (верхній) підключіть до контактів котушки харчування реле. В місце розриву ланцюга живлення котушки запалювання вставляються нормально замкнуті контакти даного реле. Потрібно розрізати кабель, який з’єднує котушку харчування реле і замок запалювання. Кінці, що утворилися після розрізання, необхідно під’єднати до двох контактів реле (дроти зеленого кольору). Потім проводок, що йде від замка запалювання, під’єднати до іншого контакту котушки реле;
  • провід чорного кольору потрібно приєднати до негативної клеми акумулятора (до нього ж підключені помаранчевий і оранжево-чорний дроти від ЦЗ);
    Важливо! Необхідно відключити акумулятор на період підключення, щоб не пошкодити електропроводку транспортного засобу.
  • обидва дроти коричневого забарвлення підключіть до поворотникам (перший до правого боку, другий, відповідно, до лівої);
  • провід рожевого кольору підключіть до сирени (до її проводу червоного кольору). Чорний кабель сирени комутується на корпус або на негативний полюс акумулятора;
  • червоний проводок підключіть до позитивної клеми. До нього ж повинні бути приєднані жовтий і жовто-чорний дроти ЦЗ;
  • проводок зеленого кольору (званий також «мінусом відкриття багажника»). Для можливості реалізації цієї функції потрібно встановити додаткове реле і під’єднати цей провід до його живильної котушці;
  • провід оранжевого кольору підключіть до концевику педалі гальма;
  • провід білого кольору (АСС) необхідно приєднати до замку запалювання (до контакту, який замикається при повороті ключа, на ньому при цьому з’являється напруга живлення);
  • проводок синього кольору підключіть до кінцевих вимикачів дверей.

Які труднощі можуть виникнути і як їх подолати

Процес підключення досить трудомісткий, тому у користувачів можуть виникнути деякі проблеми:

  1. Проблема вибору при великій різноманітності систем охорони. Покупці, вибираючи сигналізацію, перш за все, повинні орієнтуватися на свої побажання і уявлення про функціональні особливості даного пристрою.
  2. Установка сигналізації автомобіля до системи ЦЗ. Для вирішення даної проблеми необхідно визначити точки приєднання охоронного механізму, враховуючи ряд особливостей (різновид сигналізації, винятковість автомобіля, місце розташування центрального блоку автосигналізації транспортного засобу).
  3. Проблема вибору схеми установки (колірні позначення різних механізмів можуть бути призначені для інших функцій). Бажано користуватися оригінальними схемами для вашої моделі автосигналізації.

Схеми для підключення

Представляємо універсальну схему підключення.
Схема підключення
Незважаючи на досить трудомісткий процес установки автосигналізації своїми руками, витрачені зусилля не будуть марними, адже це дозволить заощадити непогану суму грошей (найчастіше вартість послуг професіонала прирівнюється до ціни самого комплекту сигналізації).

Крім того, принесе чимало задоволення тим, хто любить робити все своїми руками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…