Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Скільки необхідно грошей, щоб отримати швидкий і надійний автомобіль підготовлений для змагань? Єдиний момент – ціни будуть узагальнені, якщо Ви не згодні пишіть в коментарях. Обговоримо і знайдемо істину.

І так почнемо з самого важливого, звичайно ж це двигун . Оскільки не важливо в якому виді змагань буде виступати автомобіль двигун повинен бути на підготовлений.

Варіант перший : автомобіль донор для корча дістався вам у більш менш пристойному стані і з не поганим двигуном.

Витягуємо, чистимо, допрацьовуємо і ставимо всі необхідні ништяки і ніби все. Але не тут то було, витягнути, почистити і розібрати не проблема.

А ось коли справа доходить до тюнінгу і збірки швидше за все знадобиться досить досвідчений моторист здатний виконати всі ці махінації.

Коротенький пробіжимося за цінами, знову ж таки вони приблизні.

Розточування та доопрацювання ГБЦ 4 – 10 т. Руб. Турбіна 10 – 50 т. Руб. Компресор – дізнайтесь ціну в коментах. Ну і по дрібниці робота, доп запчастини і тому подібні речі близько 25 т. Руб. Пам’ятаємо про коробку передач, допусти у вас теж в хороший стан – 5 т. Руб. на доведення. Більш потужний мотор значить міняємо паливну систему 10 – 25 т. Руб. Припустимо ви будуєте дрифт корч тоді ще

Редуктор близько 10 т. Рублів.

  • Порахуємо по мінімуму – у бюджет : 64 000 тисячі рублів
  • Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій
  • Варіант другий: у вас тільки є тільки кузов або ж двигун не представляється можливим перетворити в монстра і місце йому на звалищі, тоді необхідно купувати двигун.

Свап – це ваш вибір. Ну приступимо, допусти ми хочемо купити непоганий японський двигун, припустимо RB і поставити його в наш майбутній корч. RB25DE / DET

Сам двигун  обійдеться приблизно в 30к + доставка = 30+ т. Рублів Туди ж одразу кит МКПП близько 50000рНасос + магістраль + арматура та інше 10-15к рублів, Педальний вузол 5000р, Редуктор 10к рублів.

  1. Плюс пункти і попереднього пункту доопрацювання конфігурацій мотора, і інше витрати 28 т. Руб
  2. Порахуємо по мінімуму – у бюджет 133 000  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Ну ось з двигуном все більш менш зрозуміло, пишіть свої коментарі з цього приводу.
  3. Про двигуни, а саме про кращих японських двигунах можна почитати тут.

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Потім не змінюючи важлива частина машини підвіска . Не важливо в якому у вас стані підвіска, наскільки вона крута. Якщо ви збираєте більш менш серйозний корч міняйте відразу всі в коло, купуйте нормальний койловеров і радійте життю. ПАМ’ЯТАЙТЕ про те що підвіска це Ваша безпека – не варто на цьому економити. Про гвинтовий підвісці.

Ціни на койловеров приблизно від 15 до 50 т. Руб Комплект важелів близько 15 т. Руб

Порахуємо по мінімуму – у бюджет 30 000  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Гальма . Також дуже важлива частина – почитати можна тут т ормозія на корч і не тільки.

До кола – 15 – 30 т. Руб. Робота та інші дрібниці 5 т. Руб.

За підсумком близько 20 000  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Салон . Салону немає, на що ж могли піти гроші?

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Ну, по-перше, обов’язкові ківш і ремені, по-друге кермо. Ну і по-третє каркас безпеки – про який можна почитати тут  варимо каркас на корч.

Ківш і ремені 5 – 10 т. Руб. Кермо приблизно 800 рублів Каркас 20 – 25 т. Руб.

Разом отримуємо близько 26  тисяч рублів

Кузов . Знову ж все залежить в якому стані кузов, але припустимо ви хочете комплекс розширення і відповідно пофарбувати все і ще причепити спойлер.

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Все це вийде приблизно близько 25 – 100  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Диски, гума. Диски естетична сторона питання, але все ж. Вони стануть приблизно від 10 до 50  т. Руб. Гума – самий витратний матеріал на треку (ну не рахуючи масла і бензину).

Для довідки Аркадій Цареградцев з його монстром спалюють 60 коліс за сезон. Ціна приблизно від 2.5 т. За колесо і того близько 10 т. Руб. за комплект.

Підсумком за диски і гуму ми віддамо близько 20  тисяч рублів

  • Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій
  • І що ж у нас виходить?
  • 275 тисяч рублів!

Ну да, насправді це лише мала частина всіх реальних витрат. Адже дуже багато йти на різну дрібноту і «супутні» товари, на які грошики зникають з кишені зовсім по чуть-чуть.

Невеликий відступ, для довідки. Ось такий Nissan Skyline GTR R32 як у Аркадія обійдеться вам в скромні 3 мільйони рублів. А взагалі корч можна зібрати і за 500 т.р. і за 1 млн. і навіть практично безкоштовно. Було б бажання.

Так що друзі будуємо  корч .

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Залишайте своєму думку в коментарях, постараємося знайти істину. Не забувайте натискати  сердечка  і ділитися з друзями,  підписувати !

Як зареєструвати свій корч-мобіль або тюнінг проект

Всі машини не входить в стандартну комплектацію, потрапляє під визначення «Переобладнання». Звичайно, якщо у вас втручання в автомобіль не більше, ніж покупка нового освіжувача повітря ялинкою, то вам нема чого турбуватися. А ось якщо ви побудували корч або створили тюнінг проект, то вам є привід задуматися, про легальність вашої машини …

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дійЛегальний свап або тюнінг в законі

Автор Ксенія Турок

ДОСЛІДЖЕННЯ

В результаті науково-дослідних робіт з аналізу ДТП було встановлено, що їх основною причиною є недосконалість конструкції автотранспортних засобів. Це призвело до розробки стандартів, що встановлюють вимоги безпеки до конструкції автомобілів та введенню законодавчих актів з контролю за відповідністю автомобілів вимогам стандартів до продажу на ринку.

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дійЛегальний свап або тюнінг в законі

Давним-давно, коли багато хто тільки освоювали триколісні велосипеди, було прийнято Женевська угода, яка визначила, що автомобіль повинен бути безпечним.

Природно, значить, якщо ви допрацьовуєте свій автомобіль, він також повинен бути бе-зо-пас-ним. Так чи інакше, але зграя сказала, що потрібно діяти за законом.

Намагатися слідувати, тому що юридичного визначення «тюнінгу» в принципі не існує. Зате апріорі існують заборони.

зверни повз

Але не всім лежить шлях в ГИБДД. Якщо ви допрацьовували свій автомобіль, замінюючи запчастини аналогічними імпортними, якщо зміни серфіціровани заводом-виготовлювачем і якщо тюнінгова версія придбана в автосалоні (природно, з усіма документами), то доля стояти в чергах в ГИБДД вас обійде стороною.

Загалом, якщо тюнінг зводився тільки до усунення заводських косяків, то додаткові дозволи нікому не потрібні. Найголовніше, щоб у вас були документи, що підтверджують факт легальності виконаних робіт. Головний показник всього дозволеного – паспортні дані вашого автомобіля.

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дійЛегальний свап або тюнінг в законі

Односторонній рух

Найбільший заборона, який можна зустріти, – це зміна конструкції гальм і рульового управління. Але якщо ви вже внесли деякі доробки, то для того щоб їх зареєструвати, вам треба приїхати в ДАІ за місцем реєстрації вашого ТЗ.

Дочекавшись своєї черги, познайомитися з начальником ДАІ району, який, уважно вислухавши і заглянувши в пред’явлені папірці, подивиться на вас (в кращому випадку) і скаже своє рішення: треба реєструвати чи ні.

Далі потрібно буде написати «заяву про внесення змін до конструкції ТС».

Словник термінів

Переобладнання – це внесення змін у конструкцію транспортного засобу, не передбачених заводом-виготовлювачем.

Закон  – Автовласникові, який збереться зареєструвати свій тюнінг проект (або корч-мобіль), йому варто ознайомитися з наказом МВС РФ № 1240 від 7 грудня 2000 року “Про затвердження нормативно-правових актів, що регламентують діяльність державної інспекції безпеки дорожнього руху міністерства внутрішніх справ російської федерації з технічного нагляду ».

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дійЛегальний свап або тюнінг в законі

Нам допоможе НАМИ

Отримавши дозвіл в ГИБДД, слід домогтися дозвіл в НАМИ, де потрібно надати всі креслення, технічні характеристики і, швидше за все, сам автомобіль. Через якийсь час після всіх танців, оповідань і пояснень вам видадуть висновок «бути чи не бути».

Свідоцтво про відповідність ТЗ

Наступним пунктом стане такий документ як «заява-декларація про обсяг і якість виконаних робіт», яке заповнюється або власником-Самодєлкіна, якою фірмою, яка робила вам тюнінг (або тієї, яка погодиться вам зробити документи). Природно, повинні бути сертифікати на використані запчастини, які встановлювалися замість оригінальних.

Випуск на лінію транспортний засіб, що має несправності, з якими заборонена експлуатація, або переобладнаного без відповідного дозволу – будуть каратися адміністративним штрафом в розмірі від 5 тис. До 8 тис. Руб (стаття КпАП 12.31. Год. 2)

І ось приємна несподіванка, ми знову приїжджаємо на майданчик техогляду в ДАІ, де автомобіль пройде свою диспансеризацію на відповідність вимогам нормативних документів. Все буде записано в діагностичній карті. Вам в руки потрапить стос документів. І далі в ГИБДД – о диво! «Свідоцтво про відповідність конструкції ТС вимогам безпеки». Ну що, щастя є?

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дійЛегальний свап або тюнінг в законі

Фінішна пряма

Як ви розумієте, це все трохи ідеалізована теорія.

В житті – нервування, черги, відсутні документи, мито і так далі … Легалізувати доопрацювання можна як під час, так і після виконаної роботи. В ідеалі перший варіант краще.

Але, існують фірми, які беруть на себе оформлення документів. Можливо, для багатьох це вихід, щоб не втратити багато часу, але і вони не зможуть зробити чудо.

Якщо ваш автомобіль не порушує ГОСТів і відповідає вимогам безпеки, то ніяких проблем виникнути не повинно. В іншому ж, привіт, удача!

ДОКУМЕНТИ

Для того щоб отримати дозвіл на здійснення робіт по внесенню змін до конструкції ТЗ, потрібні такі документи:

  • заяву встановленого зразка;
  • документ, що засвідчує особу громадянина;
  • документ, що підтверджує право володіння, чи користування і (або) розпорядження ТЗ;
  • документи, що засвідчують право власності на номерний (і) агрегат (и).

етапи продажів

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

В активних продажах товарів і послуг сам продаж умовно поділяють на етапи продажів і зазвичай виділяють п’ять класичних етапів, це етапи продажів починаючи від встановлення контакту і закінчуючи завершенням угоди.

Етапи продажів керівництво для b2b менеджерів:

  • Етапів в продажах прийнято вважати що п’ять або 7, 10, 12 або навіть 13, але це умовний розподіл на етапи продажів техніка для кращого запам’ятовування, тому що сам продаж це саме процес продажів, тобто роблення менеджером певних дій.
  • Крім того, деякі дії в залежності від ситуації можна цілком припустити і все одно отримати потрібний результат.
  • Насправді на наших тренінгах весь процес активних продажів ми нарізаємо на окремі кадри, робимо таку похвилинну розкадрування всього процесу продажів.
  • Тому у нас кожен з цих п’яти класичних етапів продажів розділений ще на кілька дрібніших етапів, довжиною в одну – дві коротких конкретних фрази, якими ви говорите в живому діалозі з клієнтом.
  • Ми це робимо для того, щоб вам було легше запам’ятати техніку продажів етапи від першого контакту до завершення угоди і швидше освоїти самі навички продажів, власне в цьому і полягає одна з фішок нашої школи продажів.
  • Давайте повернемося до класичного поділу на етапи продажів.
  • Зазвичай менеджеру потрібно зробити все це так само один етап за іншим послідовно, ця класична техніка продажів менеджера з продажу, тоді він зможе отримати результат.
  • Результат це продати, тобто отримати з клієнта гроші “за той супер-пупер пилосос або нано-екскаватор”, який ви зазвичай продаєте клієнтові.
  • Але життя така штука, що завжди все йде не за планом і це абсолютно нормально.

Тому деякі етапи в деяких продажах з тих чи інших причин в реальному житті з реальним клієнтом пропускаються або урізаються, або міняються місцями. Деякі етапи можна міняти місцями і пропускати, деякі не можна. Про це нижче.

Ці п’ять класичних етапів b2b продажів – це схема ідеальної продажу, якийсь план, з яким краще слідувати пам’ятаючи про те, що в реальному житті все точно піде не за планом.

Основна ідея полягає в тому, що коли є план, а значить ви підготувалися, отож коли ви підготувалися, то дуже легко імпровізувати.

Зверніть увагу

Якщо наприклад, ви працюєте в автосалоні (МВідео, ЛеруаМерлен) і продаєте машини (пилососи, сінокосарки), і перед вами стоїть клієнт з грошима і благає продати йому швидше машину (пилосос, сінокосарку), тому що через годину починається на стадіоні футбол. Не треба змушувати його робити тест драйв.

Беріть гроші, хрін з цим тест драйвом, нехай він встигне на футбол.

З іншого боку, важливо пам’ятати про те, що якщо ви не сподобаєтеся клієнту (етап продажів №1 Встановлення контакту), то не продасте, він купить в іншому місці. Чому? Тому що людина зазвичай купує у того, хто йому симпатичний, і не купує у того, хто йому не подобається.

Тому перед тим як продавати, спершу потрібно сподобатися клієнту.

Встановлення контакту – етапи продажів №1

Як це зробити? Дуже просто. У перші 1-5 хвилин зустрічі ви легко вирішите цю задачу.

Існує правило трьох плюсів при встановленні контакту.

У ньому йдеться: щоб сподобатися незнайомій людині, потрібно як мінімум тричі викликати в нього позитивні емоції. Це ви зможете без праці зробити за допомогою:

  1. Невербальної поведінки (в тому числі посмішка)
  2. Зробити комплімент
  3. Задати питання типу «скажи мені ТАК!»

Встановленню контакту так само дуже сприяють діловий костюм (в ластах і водолазної масці буде ясна річ продати сильно важче), начищені черевики, впевнений голос і доброзичливість до клієнта.

Після того, як ви налагодили позитивний контакт (це приблизно п’ять хвилин часу), ви переходите до другого етапу продажів Виявлення потреб.

Тільки переконайтеся, що перед вами бос. І охоронець, і водій, і секретарка можуть бути цікавими співрозмовниками, тільки ви їм нічого не продасте, бо у них немає грошей, все гроші у боса. Хто такий ЛПР і як правильно поставити йому запитання «агов, дядько ти бос?» читайте тут.

Виявлення потреб – етапи продажів для продавців №2

Цей етап продажів по телефону продаєте або при особистій зустрічі обов’язково повинен бути раніше, ніж етап презентації, інакше угода вважайте що провалена.

Основна проблема багатьох продавців полягає в тому, що вони відразу ж починають презентувати свій продукт, розповідати який він супер і пупер.

Зазвичай вони це роблять знаючи про етапи продажів, але роблять це через страх того, що їм нічого буде сказати клієнту. Якщо не говорити про товар або послугу, то тоді про що говорити ?! Вони бояться незручної паузи, мовчання, тому відразу ж починають тараторити, скоромовкою видавати клієнту масу характеристик свого товару.

Етап виявлення потреб дуже люблять ледачі продавці. Ледачі в хорошому сенсі цього слова.

Продавець задає клієнту питання і далі клієнт розповідає. Продавець задає наступне питання клієнт молодець працює – відповідає, продавець знову ставить запитання клієнт працює розумничка відповідає.

  1. Чим більше говорить клієнт, тим більше у вас шансів продати йому ваш супер пупер [тут назву вашого продукту].
  2. Фішка на етапі виявлення потреб задавати певні питання в певній послідовності і вміти клієнту підтакувати (активне слухання), щоб він відповідав на питання із задоволенням.
  3. Рецепт в двох словах такий: приблизно 20 питань не більше, в основному це питання відкриті, трохи закритих, трохи альтернативних і і щіпка закритих.
  4. Після того, як ви провели етап дослідження і з’ясували, заради якої ідеї клієнт розлучиться зі своїми деньжкамі і купить у вас [тут назву вашого продукту], ви переходите до наступного етапу продажів етапу презентації.

Презентація товару – етапи продажів №3

Тут теж все просто. На етапі презентації ви просто повторюєте ту думку, яка цінна для клієнта і заради якої він готовий розщедритися і укласти з вами угоду. Він вам про це сам розповів на етапі дослідження.

До слова, презентація це не презентація в PowerPoint. Презентація це будь-який зручний місце, де ви можете “показати товар лицем”: в ресторані, на полюванні, в сауні, в ліфті нарешті, машина і т.д. і т.п.

Фішка в тому, що ви висловлюєте думку, озвучену клієнтом спеціально складеними фразами, які називаються в продажах ХПВ (FAB) фрази.

важливо

Ці фрази пов’язують характеристику вашого товару з конкретної вигодою клієнта. З вигодою саме цього клієнта конкретного Іван Івановича, а не всіх схожих на Іван Івановича клієнтів, які зазвичай купують ваш ідеальний і чудовий [тут назву вашого продукту].

Таких фраз в презентації вашого товару має бути 5-7 максимум, клієнт більше не зможе сприйняти.

Обов’язково на етапі презентації вам потрібно розповідати клієнту барвисті історії про третіх осіб. Про те як було круто у одного з ваших клієнтів, який у вас купив, або про те, як все накрилося мідним тазом в іншого, тому що він не купив під час.

Це продають байки. Їх розповідають всі продавці, у успішних професійних продавців є 10-20 заготовлених заздалегідь продають байок (відео).

На наших тренінгах ми вчимо розповідати продають байки, це спеціальна техніка, застосовується в політиці, психіатрії та на проповідях у церквах, тобто там, де мова виступає повинна в чомусь переконати інших людей. Так, ну і у нас на тренінгах цього вас теж вчимо.

Після того, як ви зробили презентацію, в класичному розподілі етапів продажів йде етап преодаление заперечень.

Преодаление заперечень – етапи продажу товарів і послуг №4

Насправді робота з запереченнями потрібна на будь-якому з етапів продажу товарів або послуг, які ви продаєте. Завдання продавця передбачати незгоду клієнта, знижуючи їх загальна кількість на всіх стадіях взаємодії з клієнтом. Ну а на ті “немає”, які все ж залишилися, з ними грамотно справлятися.

  • Клієнт обов’язково буде сперечатися і чинити опір, продаж здійснюється лише після п’яти – шести “немає” клієнта це встановлений медичний факт.
  • Основна фішка, яка допомагає успішно долати ці припятствия на вашому шляху на етапі продажу товарів або послуг №4 – це «згода» з клієнтом.
  • Не важливо, що говорить клієнт, ми з ним «погоджуємося».

Нам потрібні його гроші, а не медаль з написом «Я [тут ваше ПІБ] прав!» нам адже така медаль не потрібна, адже так?

Тут важливий момент, зверніть увагу – ми погоджується не з тим, що конкретно клієнт говорить. Чи не з його словами, а з тим, що «так, друже ти маєш право так вважати».

Ми показуємо клієнтові, що поважаємо його думку, яким би воно не було. Клієнт має право на свою особисту думку, ми це його право визнаємо, і далі застосовуємо спеціальний алгоритм преодаления його “ні”.

Порада

Як погодиться з клієнтом, який говорить «… ваші пластикові вікна низької якості»?

Дуже просто.

«Петро Іванович, згоден з вами, що питання якості при виборі пластикового вікна дуже важливий, ….» і далі продовжуєте, висуваючи аргумент ЗА.

Тобто при відповіді на заперечення не бокс «Сам дурень», а айкідо.

У кожній галузі клієнти не погоджуються з мого досвіду продавця і тренера з продажу по різному. Ну просто тому що там продають вікна, інший замовник продає сталеві труби, третій жовті бульдозери.

  1. Ну от самі подивіться:
  2. Чому у вас такі дорогі вікна?
  3. Чому у вас такі дорогі сталеві труби?
  4. Чому у вас такі дорогі жовті бульдозери?
  5. Бачите, вони трохи відливаються.

Але незалежно від галузі, їх приблизно 20 – 30 найбільш часто зустрічаються цих “ні”, не більше. Тобто кожен раз одні й ті ж “ні”, все дуже просто, будь то продажі автомобілів вантажівок або силової техніки, продаж будинків з бруса, продаж торгового обладнання або продаж послуг.

Після того як ви впоралися і подолали “немає” клієнта, ви переходите до завершення угоди.

Завершення операції – етапи продажів №5

На етапі завершення угоди просто м’яко змушуєте клієнта до того, що пора б уже купити.

Звичайно є невеликі нюанси, як це зробити, але загальний сенс такої: вистачить презентувати, коли пора закінчувати. Легко переходьте до завершення угоди, запропонуйте клієнту зробити покупку.

Існує кілька простих технік як це зробити, ось наприклад така як зразок:

Після того, як ви провели презентацію, ви робите короткий резюме сказаного:

«Отже ми розглянули те-то і те-то, Петро Іванович скажіть, що з цього вам сподобалося найбільше? (Пауза, чекаєте відповіді клієнта).

Зазвичай клієнтові хоч щось та сподобалося, інакше він давно б вас вигнав за двері.

Тут клієнт бачачи, що ви зупинилися і чекаєте від нього якоїсь відповіді розуміє, що він повинен щось народити у відповідь, він говорить щось типу: “Ну ось у вас он та хрень блискуча на вашому тракторі / сінокосарка / міжгалактичному пилососі [тут взагалі, назва вашого продукту] ніби як нічого “. Далі ви задаєте таке запитання

  • А як вам в цілому? (Пауза, чекаєте відповіді клієнта)
  • Раз клієнту хоч щось сподобалося, то і в цілому йому буде легше самого себе переконати, що йому подобається весь в цілому ваш [тут назву вашого продукту], тому на це питання клієнт зазвичай відповідає теж позитивно або схвально мукає або киває на знак згоди головою. Далі ви задаєте таке запитання
  • Петро Іванович, хочете що-небудь уточнити? (Пауза, чекаєте відповіді клієнта)

Якщо так, уточнюєте, якщо немає, то …

«Петро Іванович, я дуже радий, що вам все сподобалося, і тоді єдине питання, яке нам залишилося обговорити ….» далі якась приватність (наприклад самовивезення або наша доставка?)

PS Щоб тема 5 етапів продажів краще відклалася в голові ось відео не про продаж, про позитив

протестуй одного на позитивне ставлення до життя, відправ посилання на відео колезі по роботі

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Етапи продажів допоможуть вам запам’ятати послідовність того, що потрібно зробити, щоб продати і ефективно застосовувати ці етапи техніки продажів в реальній роботі зі своїми клієнтами.

Продаючи пам’ятайте що ваші бонуси не тільки в цій першій продажу, але і в багатьох повторних. Тому не обіцяйте зайвого, виправдовуйте очікування клієнтів і буде вам щастя.

На тренінгах з продажу ми запам’ятовуємо за допомогою візуальних образів (уявіть собі зараз білого ведмедя в жовтої футбольної майці з написом на грудях “Just Do It.”).

Образи взагалі приблизно такі, іноді трохи менш пристойні, допомагають швидко запам’ятати потрібну інформацію багатьом (але не всім – якщо ведмідь в майці у вас ОК, вам допоможе, якщо не ОК, то теж нормально – просто не ваш метод), у нас є інші .

Без етапу виявлення потреб ваша презентація ні стоїть ні копійки. Виявити за що клієнт готовий купити і продайте йому його ж ідею.

Зверніть увагу

До етапу №2 ми даємо дві питально методики виявлення потреб і пару корисних до них фішок, а до етапу №3 одну техніку “говоримо мовою вигод і користі”.

Це дуже коротко про етапи продажів , найголовніше, про що потрібно пам’ятати менеджеру з продажу, що найсолодші клієнти це клієнти постійні.

Чому постійні клієнти найсолодші

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

Тому що їх не треба шукати як нових (у вас вже є все їх телефони, паролі і явки), і їх не треба сильно вмовляти, вони і так приходять і купують знову і знову, і ви знову і знову отримуєте за них свої бонуси.

Щоб клієнт здійснював повторну покупку пам’ятайте про те, що ваша завдання не вправити * йому ваш товар, а продати то що вирішить проблему клієнта. Тоді він залишиться задоволений і прийде до вас знову, знову купить і значить знову принесе вам ваші бонуси.

* Впарити це значить наобіцяти, намутити, заплутати, набрехати сім мішків гречаної вовни. Сказати наприклад, що за допомогою цього нового нано-додатки на айфоне тепер можна спокусити будь-яку дівчину. Хто відмовиться від такого додатка? Ніхто. Все куплять. А потім що? Наб’ють морду і вдруге ПО у вас точно не куплять, потрібно буде шукати нових л … в.

Тссссс !, це секрет професії менеджерів з продажу

Продавці, які відносяться до життя занадто серйозно і намагаються зробити все правильно зазвичай заробляють менше тих, хто по життю хуліган (Тссссс !, це секрет професії продажників, про нього вам ніхто не скаже).

Статті на близькі теми:

Станіслав Олександрович

Методика «дерево рішень» в прикладах

Георгій Івaнoвіч Пpocвeтoв, кандидат економічних наук, старший викладач механіко-математичного факультету Московського державного університету ім. Ломоносова.

Непродумане рішення може дорого коштувати компанії. На практиці результат одного рішення змушує нас приймати таке рішення і т. Д. Коли потрібно прийняти кілька рішень в умовах невизначеності, коли кожне рішення залежить від результату попереднього рішення або результатів випробувань, то застосовують схему, звану деревом рішень.

Дерево рішень – це графічне зображення процесу прийняття рішень, в якому відображені альтернативні рішення, альтернативні стану середовища, відповідні ймовірності і виграші для будь-яких комбінацій альтернатив і станів середовища.

Малюють дерева зліва направо. Місця, де приймаються рішення, позначають квадратами □, місця появи результатів – колами ○, можливі рішення – пунктирними лініями – – – – – -, можливі результати – суцільними лініями —-.

Для кожної альтернативи ми вважаємо очікувану вартісну оцінку (EMV) – максимальну із сум оцінок виграшів, помножених на імовірність реалізації виграшів, для всіх можливих варіантів.

Дерево рішень: приклад 1

Головному інженеру компанії треба вирішити, монтувати чи ні нову виробничу лінію, яка використовує новітню технологію. Якщо нова лінія буде працювати безвідмовно, компанія отримає прибуток 200 млн. Рублів.

Якщо ж вона відмовить, компанія може втратити 150 млн. Рублів. За оцінками головного інженера, існує 60% шансів, що нова виробнича лінія відмовить.

Можна створити експериментальну установку, а потім вже вирішувати, монтувати чи ні виробничу лінію. Експеримент обійдеться в 10 млн. Рублів.

важливо

Головний інженер вважає, що існує 50% шансів, що експериментальна установка буде працювати. Якщо експериментальна установка буде працювати, то 90% шансів за те, що змонтована виробнича лінія також працюватиме.

Якщо ж експериментальна установка не працюватиме, то тільки 20% шансів за те, що виробнича лінія запрацює.

Чи слід будувати експериментальну установку? Чи слід монтувати виробничу лінію? Яка очікувана вартісна оцінка найкращого рішення?

ЩЕ ДИВІТЬСЯ: Методи аналізу типових проблем управління проектом

Малюнок 1 (натисніть для збільшення).

Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій

У вузлі F можливі наслідки «лінія працює» з ймовірністю 0,4 (що приносить прибуток 200) і «лінія не працює» з ймовірністю 0,6 (що приносить збиток – 150) => оцінка вузла F. EMV (F) = 0 , 4 x 200 + 0,6 х (-150) = -10. Це число ми пишемо над вузлом F.

EMV (G) = 0.

У вузлі 4 ми вибираємо між рішенням «монтуємо лінію» (оцінка цього рішення EMV (F) = -10) і рішення «не монтуємо лінію» (оцінка цього рішення EMV (G) = 0): EMV (4) = max {EMV (F), EMV (G)} = max {-10, 0} = 0 = EMV (G). Цю оцінку ми пишемо над вузлом 4, а рішення «монтуємо лінію» відкидаємо і зачеркиваем.

  • аналогічно:
  • EMV (B) = 0,9 х 200 + 0,1 х (-150) = 180 – 15 = 165.
  • EMV (С) = 0.

EMV (2) = max {EMV (В), EMV (С} = max {165, 0} = 165 = EMV (5). Тому в вузлі 2 відкидаємо можливе рішення «не монтуємо лінію».

EMV (D) = 0,2 х 200 + 0,8 х (-150) = 40 – 120 = -80.

EMV (E) = 0.

EMV (3) = max {EMV (D), EMV (E)} = max {-80, 0} = 0 = EMV (E). Тому в вузлі 3 відкидаємо можливе рішення «монтуємо лінію».

ЕМV (A) = 0,5 х 165 + 0,5 х 0 – 10 = 72,5.

EMV (l) = max {EMV (A), EMV (4)} = max {72,5; 0} = 72,5 = EMV (A). Тому в вузлі 1 відкидаємо можливе рішення «не будуємо установку».

Очікувана вартісна оцінка найкращого рішення дорівнює 72,5 млн. Рублів. Будуємо установку. Якщо установка працює, то монтуємо лінію. Якщо установка не працює, то лінію монтувати не треба.

Дерево рішень: приклад 2

Компанія розглядає питання про будівництво заводу. Можливі три варіанти дій.

A. Побудувати великий завод вартістю M1 = 700 тисяч доларів. При цьому варіанті можливі великий попит (річний дохід в розмірі R1 = 280 тисяч доларів протягом наступних 5 років) з ймовірністю p1 = 0,8 і низький попит (щорічні збитки R2 = 80 тисяч доларів) з ймовірністю р2 = 0,2.

ЩЕ ДИВІТЬСЯ: Психологічний словник скептика

Б. Побудувати маленький завод вартістю М2 = 300 тисяч доларів. При цьому варіанті можливі великий попит (річний дохід в розмірі T1 = 180 тисяч доларів протягом наступних 5 років) з ймовірністю p1 = 0,8 і низький попит (щорічні збитки Т2 = 55 тисяч доларів) з ймовірністю р2 = 0,2.

Порада

B. Відкласти будівництво заводу на один рік для збору додаткової інформації, яка може бути позитивною або негативною з ймовірністю p3 = 0,7 і p4 = 0,3 відповідно.

У разі позитивної інформації можна побудувати заводи з зазначеним вище розцінками, а ймовірності великого і низького попиту змінюються на p5 = 0,9 і Р6 = 0,1 відповідно. Доходи на наступні чотири роки залишаються колишніми.

У разі негативної інформації компанія заводи будувати не буде.

Всі розрахунки виражені в поточних цінах і не повинні дисконтуватися. Намалювавши дерево рішень, визначимо найбільш ефективну послідовність дій, грунтуючись на очікувані доходи.

  1. Малюнок 2 (натисніть для збільшення).
  2. Як побудувати корч?  Ціна питання і послідовність дій
  3. Очікувана вартісна оцінка вузла А дорівнює ЕМV (А) = 0,8 х 1400 + 0,2 х (-400) – 700 = 340.
  4. EMV (B) = 0,8 х 900 + 0,2 х (-275) – 300 = 365.
  5. EMV (D) = 0,9 x 1120 + 0,1 x (-320) – 700 = 276.
  6. EMV (E) = 0,9 x 720 + 0,1 х (-220) – 300 = 326.

EMV (2) = max {EMV (D), EMV (E)} = max {276, 326} = 326 = EMV (E). Тому в вузлі 2 відкидаємо можливе рішення «великої завод».

EMV (C) = 0,7 x 326 + 0,3 x 0 = 228,2.

EMV (1) = max {ЕМV (A), EMV (B), EMV (C)} = max {340; 365; 228,2} = 365 = EMV (B). Тому в вузлі 1 вибираємо рішення «маленький завод». Дослідження проводити не потрібно. Будуємо маленький завод. Очікувана вартісна оцінка цього найкращого рішення дорівнює 365 тисяч доларів.

Дерево рішень: завдання 1

Компанія розглядає питання про будівництво заводу. Можливі три варіанти дій.

A. Побудувати великий завод вартістю M1, = 650 тисяч доларів. При цьому варіанті можливі великий попит (річний дохід в розмірі R1 = 300 тисяч доларів протягом наступних 5 років) з ймовірністю р1 = 0,7 і низький попит (щорічні збитки R2 = 85 тисяч доларів) з ймовірністю p2 = 0,3.

ЩЕ ДИВІТЬСЯ: Моббінг: фази його розвитку, профілактика і поради

Б. Побудувати маленький завод вартістю М2 = 360 тисяч доларів. При цьому варіанті можливі великий попит (річний дохід в розмірі T1, = 120 тисяч доларів протягом наступних 5 років) з ймовірністю р1 = 0,7 і низький попит (щорічні збитки Т2 = 60 тисяч доларів) з ймовірністю р2 = 0,3.

B. Відкласти будівництво заводу на один рік для збору додаткової інформації, яка може бути позитивною або негативною з ймовірністю р3 = 0,9 і р4 = 0,1 відповідно.

У разі позитивної інформації можна побудувати заводи з зазначеним вище розцінками, а ймовірності великого і низького попиту змінюються на р5 = 0,8 і Р6 = 0,2 відповідно. Доходи на наступні чотири роки залишаються колишніми.

У разі негативної інформації компанія заводи будувати не буде.

Всі розрахунки виражені в поточних цінах і не повинні дисконтуватися. Спробуйте самостійно намалювати дерево рішень і визначити найбільш ефективну послідовність дій, грунтуючись на очікувані доходи. Яка очікувана вартісна оцінка найкращого рішення?

Ви можете перевірити правильність виконання завдання, натиснувши на знак «+» на наступному рядку.

Потрібно будувати великий завод. 272,5 тисяч доларів.

Тільки практичні сучасні знання та навички. Вивчіть ці практичні курси з менеджменту і управління або вчіться чомусь хочете по абонементу, зі знижкою

Корч для дріфту

Корч – підготовлений для змагань серійний автомобіль з каркасом безпеки і збільшеною потужністю, часто не призначений для доріг загального користування.

Купити корч для дріфту, це мрія будь-якого підлітка.

Корчі для дріфту стоять на базі серійних автомобілів із заднім приводом, найбільшою популярністю серед яких у дрифт-спільноти користуються моделі Skyline, Silvia і SX від Nissan, Chaser, Supra і Mark2 від Toyota і 3ER від BMW.

Спеціальна підвіска Wisefab або допрацьована стічна підвіска, дозволяє збільшити виворіт передніх коліс для більш крутого і видовищного дріфту і проходження поворотів.

Зверніть увагу

Дрифт – небезпечний вид автоспорту, тому для надійності, в дрифт Корчі использутся каркас безпеки. Каркас буває болтової каркас або Вварной.

Оскільки Вварной каркас надійніше болтового, то в змаганнях використовують Вварной каркас, а не болтової. На місце звичайних сидінь, в корч потрібно встановити спеціальні сидіння-ковші з бічною підтримкою всього тіла.

Зрозуміло, гальмівна система дрифт корча, повинна бути повністю справна і налаштована.

Для ініціації занесення дріфтер блокує гідроручнік задні колеса машини. Впевнене ковзання дрифт корча, досягається поєднанням потужного двигуна і блокування диференціала заднього моста.

Самий бюджетний варіант блокування моста на дрифт Корчі – це заварити задній диференціал або по-простому «заварка». Інший варіант – диференціал.

Він дорожче, але дає краще зчеплення з асфальтом під час перекладання на поворотах, і тому багато спортсменів віддають перевагу саме йому.

Отже, дрифт-корч – це серійний автомобіль з каркасом безпеки, заднім приводом, гідроручнік і блокуванням диференціалу.

Але а як же мотор? А мотор для дріфту – це цілий культ! Багато років в дрифт-керуючих використовувалися надійні японські мотори серії JZ, серед яких піком досконалості вважається 2JZ-GTE, що встановлюється на Toyota Supra і Toyota Aristo. Цей мотор в змозі видавати до 2000 к.с.

Характеристика 2JZ-GTE в стоці:

  • Робочий об’єм: 3.0 L / 2997 см3
  • Макс. потужність: 280 (321) к.с. при 5600 об. / хв
  • Макс. крутний момент: 438 (455) Нм при 4800 об. / хв
  • Рядний шестициліндровий двигун.
  • Система харчування: розподілене уприскування
  • Тип системи газорозподілу: DOHC 24V
  • Ступінь стиснення: 8,5
  • Цих параметрів вистачає для їзди боком і хорошого дріфту.
  • Молодший брат 2JZ-GTE – мотор 1JZ-GTE використовувався в Mark2, Chaser, Soarer, Crown і інших моделях Toyota.
  • Характеристика 1JZ-GTE в стоці:
  • Робочий об’єм: 2.5L / 2491 см3
  • Макс. потужність: 280 к.с. при 6200 об. / хв
  • Макс. крутний момент: 363 Нм (378 Нм) при 4800 (2400) про. / хв
  • Рядний шестициліндровий двигун.
  • Система харчування: розподілене уприскування
  • Тип системи газорозподілу: DOHC 24
  • Ступінь стиснення: 8.5 (9)

Таких параметрів буде замало для впевнених результатів в дріфте, навіть на «бустапе» цей двигун не зовсім підходить для хорошого дріфту.

Інші двигуни популярні у дрифтерів це двигуни від компанії Nissan серія моторів RB. Мотор RB25DET за характеристиками можна назвати близнюком мотора 1JZ-GTE.

Двигун Nissan RB25DET – технічні характеристики:

  • Робочий об’єм: 2.5L (2498 см3)
  • Макс. потужність: 245-250 к.с. при 6400 об.мин
  • Макс. крутий. момент: 370 Нм при 3200 об.мин
  • Рядний шести-циліндровий двигун.
  • Тип системи газорозподілу: DOHC 24V, привід ременем
  • Система харчування: електронне уприскування
  • Ступінь стиснення: 8.5

І легендарний двигун RB26DETT яке ставилося на Nissan Skyline GTR
Двигун Nissan RB26DETT – технічні характеристики:

  • Робочий об’єм: 2.6L (2568 см3)
  • Макс. потужність: 280 к.с. при 6800 об.мин
  • Макс. крутий. момент: 353 Нм при 4400 об.мин
  • Рядний шести циліндровий двигун.
  • Тип системи газорозподілу: DOHC 24V, привід ременем
  • Система харчування: електронне уприскування
  • Ступінь стиснення: 9
  • Наддувши: 2 турбіни Garrett T28 з керамічним ротором.
  1. Цей мотор, при правильній доопрацювання впускання видає дуже хороші показники.
  2. Сьогодні дрифт диктує нові рішення, в гонитві за крутним моментом, багато спортсменів стали переходити на мотори V8.
  3. Японським втіленням крутного моменту V8 став мотор серії UZ-1, цей двигун щодо легкий, простий і з хорошим крутним моментом.
  • Об’єм двигуна, 4000 см³
  • Максимальна потужність, к.с. / кВт при об / мін260 / 191 при 5400
  • Максимальний крутний момент, Н * м при об / мін353 при 4600
  • Розташування циліндрів V-подібне
  • кількість ціліндров8

Але його ще можна «надути», тоді він, мало не подвоює свої характеристики.

І самою довершеністю на сьогоднішній день (2016р.) Є мотори від компанії GM, це мотори серії LS. Це шести літрові атмосферні мотори V8.

Такі мотори на відміну від турбований дають можливість отримати дуже хороший крутний на низьких оборотах, що дуже важливо в дріфте.

Але і цього виявилося мало! Сьогодні є спортсмени в РДС, які встановили в свої дрифт корчі двигун LSA, це V8 6.2 з механічним компресором!

  • GM LSA – двигун об’ємом 6,2 л.
  • Потужність 556 к.с. (415 кВт) при оборотах 6100 / хв.
  • Крутний момент 747 Нм при оберти 3800 / хв.
  • V образний 8-ми циліндровий мотор з одним розподільним валом в розвалі блоку, за два клапани на циліндр, з гідрокомпенсаторами.

Оснащений гвинтовим нагнітачем Eaton. Корпус нагнеталеля, розташований між головками блоків є впускним колектором.

Ось такі пекельні показники в стоці! Це серце диявола, наші спортсмени примудряються ставити в легені Nissan Silvia S15, Toyota Supra А80! Купити корч на такому моторі коштує дорого. Ціна такого корча може досягати декількох мільйонів рублів.

Багато хто задає питання, скільки коштує корч або скільки коштує побудувати корч самому, як побудувати корч, це вічні теми, кожен підходить до будівництва корча по своєму, лише спираючись на фундаментальні основи для дрифт машини.

важливо

Не оминув дрифт і Радянські моделі машин, а точніше модель)) Це наша рідна класика від 2101 до 2107. Купити корч ваз, можна відносно не дорого, завдяки спочатку низькою ціною на саму машину. Корч ваз можна побудувати самому.

Головні вкладення доведеться зробити в двигун, це турбований вітчизняний, або міняти на «загальноприйняті» мотори серії JZ або UZ. Корчі ВАЗ 2105 беруть участь в різних серіях дріфту, і в аматорських і в професійних. Сьогодні в серії РДС бере участь ваз корч 2JZ-GTE.

Дивовижний і симпатичний симбіоз «грубої», морально застарілої моделі жигулів 1970-х років випуску і найпотужнішим, сучасним, японським турбо мотором.

Короткий лікнеп по корчить для дріфту підійшов до кінця, були раді злегка вас просвітити.

На нашому сайті ви можете купити корч, продати корч або доглянути собі вуличну легенду.

Як побудувати корч для дріфту?

Багато водіїв, які цікавляться автоспортом, мріють створити (або придбати) корч.

Про особливості «будівництва» такої машини, а також про те, де іркутські гонщики можуть взяти участь в автомобільних змаганнях, WEACOM.RU розповів Дмитро Фірсов, фахівець компанії PowerTech.

Слово «корч» – сленгове, і розуміється по-різному. Зазвичай під корчем на увазі спортивний снаряд, зроблений зі звичайного заводського автомобіля і призначений для гоночних змагань.

Однак з нуля, під конкретний вид змагань, машину будують дуже рідко. Зазвичай це відбувається після «тривалої тюнінгу» – водієві хочеться пересуватися на більш легкої, швидкої, потужній машині.

Для тих, хто цікавиться перегонами і спортивними автомобілями, радимо звернути увагу на машини, перероблені під дрифт . На даний момент це найперспективніший напрямок в світі автоспорту і відносно недороге.

Порада

Для створення машини для дріфту підійде будь-який задньопривідний автомобіль – Toyota Mark II, Chaser, Cresta, або Nissan Skyline, Silvia, Laurel . Для них найпростіше знайти деталі, як для ремонту, так і для «будівництва».

Отже, поговоримо докладніше про «будівництво» автомобіля, який претендує на участь в дрифт-битвах.

В першу чергу потрібно подбати про ДВС і механічної коробки передач. Ідеальний варіант – 1jz-gte + R154 , можна використовувати і RB25DET .

Эти заводские двигатели имеют неплохие характеристики – 280 л.с., для начинающих дрифтеров этого вполне достаточно (на первом этапе излишняя мощность может только помешать). Двигатель должен быть в хорошем техническом состоянии.

Его стоимость – в среднем 150 тыс рублей.

Для обеспечения правильной, полноценной работы двигателя необходимы дополнительные запчасти. В дрифте автомобиль движется преимущественно боком, в связи с этим узлы часто страдают от перегрева.

Поэтому корчу нужен хороший радиатор (стоимость около 10 тыс рублей), интеркулер (около 25 тыс рублей), радиатор для охлаждения масла (15 тыс рублей), качественный производительный бензонасос – 255 л.ч.

(коштує близько 7-8 тис рублів), спортивний вихлоп (25-35 тис рублів).

Також корчу можуть знадобитися збільшення вивороту передніх коліс (обійдеться в 10 – 15 тис рублів), жорстка блокування задніх коліс або «заварка» (близько 4 тис рублів). Заготівля для майбутнього корча (кузов) обійдеться приблизно в 150 тис рублів.

Крім цього, знадобляться спортивні стійки (вартість від 40 тис рублів), і багато-багато автошин.

Зверніть увагу

Ось приблизний список того, без чого не обійтися починаючому дріфтер. Мабуть, можна вкластися в 450-500 тис рублів.

Підійде для будівництва корча і вітчизняний автомобіль . Наприклад, перероблена радянська класика ВАЗ 2101-07 часто використовується для змагань в зимовий час, на льоду.

До слова, компанія PowerTech  одного разу готувала вітчизняний авто ВАЗ 2106 для літніх змагань. Однак за вартістю це вийшло дорожче, ніж переробка звичної іномарки (довелося міняти багато комплектуючі, наприклад, встановлювати підвіску від Nissan).

В результаті від колишніх «Жигулів» залишився тільки зовнішній – нутрощі авто (підвіска, трансмісія з мотором) були японськими.

Що стосується самих змагань, то в нашому місті, на жаль, поки існує тільки одна спортивна площадка – на острові «Кінний» ( «Юності») . Минулого літа організатори змагань влаштовували на острові тренування 3 рази в тиждень весь сезон.

Також іркутські спортсмени часто пробують свої сили на спеціалізованій трасі в Красноярську, на «Червоному Кільце».

Ще змагання проводяться в Улан-Уде, на майданчиках поруч з торговими центрами.

Для участі в гонках потрібно знати чіткі технічні регламенти спортивного заходу. Їх можна вивчити на сайті RAF.SU.

Доопрацьований автомобіль повинен мати характеристики, що відповідають регламенту змагань. Інакше учасника можуть не допустити або дискваліфікувати за порушення правил.

важливо

Купуючи (або створюючи) корч, потрібно пам’ятати про те, що пересуватися на ньому слід за спеціальними майданчиками , для їзди по місту його краще не використовувати (через невідповідну коробки передач, жорсткої підвіски, великої витрати палива, відсутність реєстрації в ГИБДД).

Як пояснив WEACOM.RU Олексій Бєлоусов, керівник ІРООА «GT-клуб м

Іркутська », якщо в автомобілі є доопрацювання, кардинально змінюють його технічні характеристики , то їздити по дорогах загального користування на ньому не варто.

Адже, з точки зору закону, водій повинен пройти певні автомобільні експертизи, які підтверджують безпеку технічного стану транспорту.

«Якщо була проведена заміна двигуна, то автомобіль необхідно перереєструвати (оформити заміну агрегату). Однак більшість водіїв використовують такі машини тільки для гоночних змагань і тому ніяких переоформлений транспорту не роблять », – розповідає Олексій.

Нагадаємо, наш інтернет-портал є інформаційним партнером багатьох регіональних автомобільних змагань, виставок і висвітлює такі події, як «Байкал Мотор Шоу», «Дріфт-Битва», «GT-Зимник” та інші.

Слідкуйте за спортивними новоcтямі на WEACOM.RU!

WEACOM.RU, фотографії надані компанією PowerTech

Щоб повідомити про помилку в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

З чого починається корч / бортовий комп’ютер автомобіля pink drift корч’ / smotra.ru

Завжди люди думають, що побудувати спортивний автомобіль, це дуже просто.
Але насправді далеко все не так, як не здається багатьом, викинути салон, це дріб’язкова справа, і ось він, корч.

А якщо заглибимося і подумаємо, порахуємо і прикинемо, то яким би корч ні, він виходить не особливо бюджетним.
Сьогодні я вирішив згадати історію Домо, машини 2012 року, з якої у нас взаємні теплі почуття залишилися і до цього дня.

Купивши машину, ми відразу почали її перетворення, за основу був узятий, нехай не ординарна, на думку всіх, але мій один з улюблених квітів.
Відразу почув багато слів, мовляв че за, але мені то що, на думку, подобатися і роблю. Оскільки мої звикли працювати і ночами, для мене не було здивуванням, дзвінок в 2 ночі від механіка Віталі, мовляв привези пожерти Димон, я тут тобі машину зібрав …
Да не вопрос, благо Мак від Про до 2-х хвилинах, мені робити нічого було , катався по місту, заїду з будь-якого підтримати морально)
Ну ось в одній руці пакет з їжею, в інший напої, ногою відкриваємо двері ….
Напевно шок, радість і незабутнє відчуття задоволеності …
Я побачив ту картину що була в моїй голові протягом 2-х тижнів ….
в той момент тільки айфон був під рукою що б сфотографувати його … завтра його чекає вініл. Нанесення малюнка так само довірив своїм хлопцям, для них робота, це задоволення)
Якраз до моменту повного забарвлення машини, Саша торбині розробив нам прототип з печеньки, він же ж Домо Кун. І перший виїзд … .Той самий, коли я вперше сів за кермо зібраної машини, зі зручним салоном, кондиціонером, акустичним супроводом.
Шлях тримали в клуб рай, де вже другий раз наші машини брали участь в тусовках.
Спасибі моїй подрузі, за супровід і організацію дій.

Ледве ледве затягли тачку через задній двір всередину приміщення, низький корч, загнали на подіум … і пішли.
Я не любитель тусовок, клубів, наркотиків, п’янок, це не мій стиль і спосіб життя, на ранок я приїхав забирати машинку.
Стягнули назад на вулицю, і відправився на Тушино, де проходив тоді PWR, чемпіонати з дрифту для новачків.

Приїхав на місце, зустрічає Микита Шиков (http://vk.com/shikov_nikita), людина, яку я знаю з 2011 року, коли зайшов у дорослий дрифт з Соником і Поліщуком, поговорили, він затягнув себе в крісло і поїхали кататися.

Досвіду то у Микити явно більше, відразу вказав мені що робити, як протягнути вузли, і подивитися на деякі дрібниці, що виправили в цей же день в ПРО.

http://vk.com/video2852742_162582981

Окремо хотів сказати, для тих хто не знав, всі хлопці в тусовці дрифтерів дуже чуйні хлопці, раді кожному з Вас і готові завжди відповісти на будь-які і часом дурні питання.
Але прохання, не діставайте порожніми повідомленнями хлопців, для всього ми пишемо пости, є яндекс, офіційні сайти як:

http://vdrifte.ru/

http://vk.com/russiandriftalliance Як то так) Ну що, вистачить легких спогадів про те що було, і пройшло, круто потусили, подивіться відсів Залишки Пам’яті, а ми беремося за новий проект.

Ця машина поїде в РДС сезону 2013, під пілотуванням Віталія Поліщука (http://vk.com/id20896153)!

Да да, Соник кам бек, тільки на новому автомобілі, нові спонсори, підтримка, і багато іншого!
Зараз машина в Московії, вариться, після потрапляє в ПРО. Пішов готувати презентацію для спонсорів, відчуваю буде спекотним цей рік і … .. задимленим;)
Всім диму і кута друзі!

http://vk.com/drift_team_proservice

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…