Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіЯк правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Якщо ви зовсім недавно придбали ВАЗ 2107, у якого є карбюраторних система харчування, то радимо відразу почати стежити за її станом.

Це необхідно для того, щоб за будь-яких виникли зміни в його роботі, ви змогли вчасно провести необхідний ремонт.

У тому випадку, якщо ви помітили, що у вашого автомобіля збільшився витрата палива, а також робота двигуна супроводжується постійними збоями, значить настав час зайнятися налаштуванням запалювання.

У цій статті ми розповімо вам про те, як виставити запалювання на Ваз 2107 карбюратор.

Установка моменту запалювання з випередженням

Проводиться ця настройка абсолютно нескладно. З цим завданням зможе впоратися навіть новачок. Для цього заздалегідь приготуйте ключ на 13 мм і спеціальний ключ для колінчастого вала на 38 мм.

Якщо ваш автомобіль заведений, то обов’язково заглушите двигун, так як виставити запалювання можна тільки при заглушеному моторі. Спочатку проводиться установка поршня першого циліндра у верхню мертву точку такту стиснення, тобто в положення запалювання.

Зверніть увагу

Перед цим зніміть свічки і заткніть їх отвір ватою або яким-небудь іншим матеріалом.

Потрібно поєднати позначку на коленвале і передній кришці двигуна. Для цього ключем почніть прокручувати колінчастий вал за годинниковою стрілкою. Вчасно цього дії здавлений там повітря повинне виштовхнути вату, позначаючи тим самим такт стиснення. Продовжуйте повільно повертати вал, поки позначки на шківі і кришці ГРМ не співпадуть.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіЗверніть увагу, що на кришці присутні 3 мітки:

  • Перша позначає випередження запалювання на 10 º;
  • друга – на 5 º;
  • третя – дорівнює нулю.

Так як ВАЗ 2107 з двигуном карбюратор працює на 92-му або 95-му бензині, нам потрібно виставити запалювання для цих видів палива. Саме тому вам слід вибрати другу мітку, яка буде означати випередження запалювання на 5 º.После того, як необхідні параметри співпадуть, поставте свічки на місце і приберіть дроти. Система готова до роботи.

Регулювання моменту запалювання

Для подальших дій треба ключем на 13 послабити кріпильну гайку трамблера (розподільника запалювання). Один проводок від лампочки (вона виконуватиме роль вольтметра, тобто говорити про наявність напруги) підключіть до низьковольтного висновку, який має котушка, другий – до «масі» .Тепер включіть запалення.

Повільно і обережно провертати корпус розподільника за годинниковою стрілкою, зупинившись відразу, коли лампочка згасне. З’явилися іскри позначать момент запалювання. Переміщайте трамблер проти годинникової стрілки, поки контактів не роз’єднати, а лампа знову не почне світитися.

Все в порядку, можна сміливо закручувати трамблер, настройка закінчена.

Установка електронного запалювання

Електронне запалювання робить роботу двигуна більш плавною і м’якою, полегшує його запуск в зимову пору року, зменшує витрату палива.

Якщо ви, маючи двигун карбюратор, вирішили перейти на безконтактне (з дистанційним управлінням) запалювання, ми розповімо вам, як правильно відбувається його установка на автомобіль ВАЗ 2107.Електронная система для машини, що має карбюратор, не повинна бути занадто дорогою або дешевою.

Найкраще зупинити свій вибір на товарі середньої цінової категорії, щоб потім через деякий час не довелося щось менять.Перед роботою підготуйте дриль і набір ключів.

Для загального уявлення спочатку уважно прочитайте інструкцію, що додається і відкрийте набір для двигуна типу карбюратор. У нього входить:

  • котушка запалювання;
  • трамблер;
  • комутатор;
  • 4 свічки;
  • з’єднувальні і високовольтні дроти.

Система встановлюється просто. Насамперед зніміть з акумулятора мінусову клему і поверніть колінвал до суміщення позначок під номерами 3 і 4, тобто вищої мертвої точки. Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіТепер можна приступати до основних дій. Котушка повинна бути від’єднана від всіх проводів, зніміть її і встановіть нову. Тепер котушка може приєднуватися до центрального високовольтного проводу. До контакту «К» підключіть 2 коричневих дроти, а до контакту «Б» – 2 сініх.Теперь зніміть кришку трамблера. Зверніть увагу, що бігунок повинен бути виставлений точно так же, як зазначено на малюнку. Позначте маркером на блоці це місце, щоб правильно встановити новий трамблер. Тепер можете відкрутити цю деталь і виставити в сторону.Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіВідкривши кришку нового трамблер, поставте бігунок перпендикулярно двигуну і вставте в отвір блоку циліндрів. Зіставте його з міткою на блоці. Далі надягніть кришку і підключіть провода.Решіте, де буде розташовуватися комутатор, так як місце для нього в автомобілі ВАЗ 2107 не передбачено. Рекомендуємо встановити його поряд з бачком омивача. Закріпіть його саморезами і встановіть роз’єм. Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіНе забудьте про свічки. Для їх заміни на машині ВАЗ 2107 вам буде потрібно свічковий ключ, яким слід викрутити старі свічки з циліндрів, а на місце поставити новие.Іх колір може багато що сказати про роботу двигуна, тому якщо свічки мають чорний нагар, слід замінити повітряний фільтр. У нормі свічки повинні мати світло-коричневий колір.

Коригування безконтактного запалювання

Після того, як на ВАЗ 2107 була встановлена ​​нова система, необхідно провести її перевірку. Набравши швидкість близько 40 км / ч, перейдіть на 4-ю передачу, натисніть до упору педаль газу.

В цей час ви повинні на пару секунд почути звук, що нагадує постукування пальців. Це говорить про те, що настройка проведена правильно.

Якщо його немає – необхідно повернути трамблер за годинниковою стрілкою, щоб правильно виставити запалювання.

Заміна реле стартера

Ще однією часто зустрічається проблемою на ВАЗ 2107, що мають карбюратор, є несправність реле стартера. При повороті ключа в замку система видає клацання, але втягує реле не спрацьовує.

Замінити реле дуже просто.Сначала з реле треба зняти стартер. Відкрутіть 2 болта, на яких він кріпиться. Посуньте його вправо і вийміть, повернувши задньою стороною. Відкрутіть гайки кріплення стартера і реле.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіВідкрутіть клему. Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіПослабити її в бік. Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіЗніміть 2 болта кріплення реле до стартера. Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіЗніміть реле.Установка нового реле відбувається в зворотному порядку. Якщо ви виконаєте такі прості дії, ваш ВАЗ 2107, у якого є система карбюратор, прослужить вам ще багато років.У цій статті ми розповіли вам про те, як можна виставити запалювання на автомобілі Ваз 2107 з карбюраторним мотором.

Як виставити нажіганіе на Ваз 2107? Це дуже просто!

Це цікаво: Як підтягнути ручник на Ваз 2107?

5

Відповідь   Як поміняти помпу на ваз 2109?

Регулювання запалювання ваз 2107 карбюратор – настройка, установка

Система запалювання є однією із складових частин будь-якого бензинового двигуна. Неправильне регулювання запалювання ваз 2107 стає проблемою: заливає свічки, а мотор і зовсім втрачає в потужності. Розглянемо, що таке кут випередження, на що він впливає і як проводиться установка запалювання ваз 2107 карбюратор.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Регулювання запалювання ваз 2107 карбюратор

Як працює система запалювання?

Стандартна система запалювання складається з наступних складових частин:

  1. Високовольтна котушка;
  2. кабелі;
  3. свічки;
  4. переривник;
  5. Комутатор і датчик Холла (якщо воно безконтактне);
  6. трамблер;

При роботі, на первинну обмотку котушки подається струм низької напруги і створює магнітне поле, за допомогою якого створює струм високої напруги на вторинній обмотці. За допомогою трамблера і переривника відбувається розподіл імпульсу на потрібну свічу запалювання.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

резистор бігунка

БСЗ використовує роботу комутатора і датчика Холла, які здійснюють передачу енергії з урахуванням кількості оборотів трамблера. Комутатор електронного запалювання більш ефективно розподіляє струми. Її переваги полягають у відсутності необхідності чистити контакти і полегшенні пуску двигуна в холодну пору року.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Котушка запалювання

На відміну від карбюратора, інжекторна система уприскування для розподілу енергії використовує модуль запалювання, робота якого коригується ЕБУ, який фіксує положення коленвала у верхній мертвій точці. Ось чому необхідність в регулюванні відпадає.

Що таке кут випередження запалювання?

Щоб запалювання працювало правильно, необхідно дотримуватися наступного умова: іскроутворення має відбуватися в той момент, коли поршень знаходиться в ВМТ. Це повинен бути такт стиснення. Даний момент має бути точкою займання.

параметри одиниці
виміру
Класична Безконтактна
Енергія іскрового розряду мДж 20 60
Час наростання вторинного напруги з 2 до 15 кВ мкс 30 20
Вторинна напруга max кВ 26 29,5
Тривалість іскрового розряду мс 1,5 2

Однак це ще не все. Час, за яке паливна суміш повністю згорить, теж має враховуватися. Тому свічки запалювання повинні створити імпульс з деяким випередженням, яке і називається кутом випередження. В результаті, суміш досягає піку горіння, а циліндр починає рух вниз.

Якщо іскроутворення відбувається раніше, то таке запалення називається раніше, а якщо пізно, то пізніше. Раніше призводить до детонації. Ось чому двигун швидко перегрівається, а його робота стає неефективною, хоча витрата палива іноді може бути сильно знижений.

Визначити це можна по електродів свічок запалювання, які покриваються білим нальотом.

При пізньому запалюванні помітно втрачається потужність, а з вихлопної труби виходить чорний дим, що свідчить про те, що бензин, не встигаючи згоріти в циліндрі, догорає у вихлопній системі.

Свічки запалювання, в цьому випадку, стають чорними. Про це можуть розповісти і хлопки у вихлопній трубі. Пізніше запалювання сприяє тому, що свічки просто заливає паливом, яке згорає або згоряє не повністю. Коли вони заливаються – вони не працюють.

Системи запалювання поділяються на 3 групи:

Контактна система запалювання

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Контактна система запалювання

Безконтактна система запалювання

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Безконтактна система запалювання

Електронна система запалювання (мікропроцесорна система запалювання)

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Електронна система запалювання

Плюси і мінуси безконтактного запалювання

[Table id = 11 /]

Плюси і мінуси контактного запалювання

[Table id = 12 /]

Плюси і мінуси електронної системи запалювання

[Table id = 13 /]

Як виставити запалювання на ВАЗ 2107 карбюратор своїми руками?

Існує дуже багато способів, як можна налаштувати запалювання на ВАЗ 2107, тому почнемо з найпростішого, який не зажадає яких-небудь витрат. Процес виставлення змінюється не сильно.

Для цього автомобіль встановлюється на рівне місце, під передні колеса ставляться упори, а на КПП встановлюється нейтральна передача. Приготуйте інструмент. Якщо у вас немає храпового ключа, то підніміть заднє колесо і включіть 4-ю швидкість.

Обов’язково машину потрібно підстрахувати, щоб не отримати травми.

В першу чергу, необхідно встановити поршень в 4-му циліндрі в ВМТ і це обов’язково повинен бути такт стиснення. Щоб простіше було налаштовувати безконтактні запалювання, виверніть свічки, а в 4-му циліндрі на місці свічкових отворів встановіть паперову заглушку. Повертайте колінчастий вал за допомогою храповика або крутите колесо по ходу обертання.

важливо

Як тільки заглушка вилетить, це і буде ВМТ. Там він і виставляється. Після цього, звільніть гайку на 13, яка утримує трамблер і витягніть його. Його потрібно встановити таким чином, щоб бігунок дивився на контакт четвертого кабелю. Для цього потрібно поглянути на кришку трамблера, де всі кабелі позначені цифрами. Корпус знаходиться поруч з двигуном.

Тепер злегка підтягніть гайку розподільника, щоб переривник міг переміщатися. Попросіть помічника запустити двигун, попередньо встановивши свічки.

Під час обертання стартера потрібно виставити трамблер так, щоб зловити момент запуску і затягнути гайку. Регулювати потрібно повільно. Коли мотор запуститься, потрібно також встановити трамблер так, щоб обороти стали стійкими.

Така настройка запалювання ваз 2107 карбюратор є оптимальною.

Якщо залишилися питання, рекомендую подивитися це відео по установці запалювання на класиці ВАЗ:

Як налаштувати безконтактне запалювання по мітках?

Цей спосіб мало чим відрізняється від попереднього, але на цей раз використовується перший циліндр. На великий кришці сальника колінчастого вала розташовані мітки, а на самому шківі ризику. Потрібно повернути механізм так, щоб ризику на коленвале збіглася із середньою міткою і не йшла в сторону.

Подальший порядок дій аналогічний попередньому: встановлюємо трамблер і збираємо елементи.

Після повного складання, необхідно виконати перевірку роботи системи. В іншому випадку, установка буде працювати неправильно.

Як перевірити раніше / пізніше запалювання?

Щоб перевірити правильність установки раннього або пізнього запалювання, необхідно зробити це в русі. Для цього потрібно розігнатися на 4-ій швидкості до 60 кілометрів на годину і скинути її до 40.

Тепер різко натисніть на педаль газу і прислухайтеся до роботи двигуна. При правильній постановці кутів, з’явиться стрекочущій звук і пропаде через кілька секунд. Автомобіль повинен почати набирати швидкість.

При ранньому запалюванні детонація не зникне ще довгий час, а при пізньому – і зовсім не з’явиться.

Ось чому потрібно налаштувати положення трамблера ослабленням гайки на 13. Якщо домогтися потрібної регулювання не вдається, переходимо до наступного кроку.

Як відрегулювати безконтактне запалювання ВАЗ 2107 за допомогою лампочки

Всі попередні методи є примітивними і дозволяють виставити потрібний кут лише приблизно. Щоб домогтися найточнішою регулювання, необхідно продовжити регулювання за допомогою звичайної тестової лампочки на 12 вольт. Це дозволить встановити найбільш оптимальний кут випередження.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Регулювання безконтактного запалювання

Один з дротів лампочки потрібно під’єднати на плюсовій контакт котушки запалювання, а другий просто замкнути на «масу». Відпустіть гайку на 13 і, утримуючи октан-коректор, повільно поверніть трамблер до того моменту, коли лампочка згасне.

Далі обертаємо переривник за годинниковою стрілкою, поки лампочка не займеться. Той момент, коли це станеться і буде самий оптимальний кут випередження запалювання на ВАЗ 2107. Тепер гайку можна затягнути. Якщо свічки і раніше заливає, то необхідно перевірити систему живлення двигуна – карбюратор.

Його потрібно відрегулювати. Причини можуть бути і в інших системах.

Чи є різниця між контактним і електронним запалюванням?

На карбюраторних ВАЗ 2107 встановлювалося, як електронне, так і контактний пристрій. Процес регулювання не відрізняється. Єдина відмінність може полягати лише в тому, що перед тим, як виставляти мітки, на контактному переривнику необхідно зачистити контакти і перевірити зазор, щоб настройка системи була виконана точніше.

До речі, багато хто помилково називають комутатор реле запалювання. Це реле є лише способом зменшення пускового струму і призначений для збереження терміну служби контактів. Дане реле знаходиться так в підкапотному просторі. Налаштування запалювання до нього не відноситься.

Ось так можна відрегулювати запалювання на карбюраторному автомобілі ВАЗ 2107. Удачи на дорогах!

Юрій Веселов

04.01.2018

Як виставити запалювання на ВАЗ 2107, інструкція по установці на карбюраторі і інжекторі

У класичному сімействі автомобілів ВАЗ іноді виникають проблеми з моментом запалення суміші в циліндрах. Зрозуміти це дає детонація двигуна на певних режимах роботи або «постріли» у вихлопній системі. Також двигун не розвиває повної потужності, витрачає більше палива і перегрівається. Всі ці несправності можна усунути самостійно, правильно виставивши запалювання.

Коли необхідно виставляти запалювання на ВАЗ 2107

Запалювання на ВАЗ 2107 і всьому класичному сімействі треба виставляти тоді, коли відчуваються перебої в роботі силового агрегату, провали на початку руху і в різних діапазонах роботи двигуна.

Як виставити на карбюраторної сімці

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

ВАЗ 2107 веде своє походження від Fiat 124 і випускався в Росії до 2012 року

Інструменти для установки

Для всіх проведених робіт нам знадобляться:

  • ключ на 38;
  • ріжковий або накидний ключ на 13;
  • контрольна лампочка на 12 В з двома прикріпленими до неї проводами (довжина кожного проводу приблизно 20 см).

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Ключ для провертання коленвала призначений для більш ретельного поєднання міток

Як правильно працювати з мітками

На блоці двигуна поруч зі шківом коленвала є три мітки, причому кожна має свою довжину.

Намацати ці мітки можна з боку водія, але тільки строго на непрацюючому двигуні, так як шків обертається при заведеному моторі з великою швидкістю! Найкоротша з них означатиме випередження запалювання на 10 градусів або 10 градусів до верхньої мертвої точки поршня в циліндрі, середня мітка на 5 градусів і коротка – 0 градусів. На шківі теж намацується проріз, причому навіть на ВАЗ 2107 (карбюратор) ця мітка іноді реалізована по-різному, але головне завдання – знайти її.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Мітки кутів випередження запалювання

  1. Якщо ви в процесі робіт випадково збили настройку запалювання, то не поспішайте знімати кришку клапанів, щоб зрозуміти, коли починається такт стиснення. Зробіть наступне: виверніть свічу в першому циліндрі і заткніть отвір невеликої щільною пробкою, зробленої з ганчірки, змоченою у воді. Переконавшись, що поруч ніхто не стоїть і від вильоту імпровізованій затички не постраждає, короткими серіями провертає стартером коленвал буквально на частки секунд, включаючи стартер і відключаючи, і в момент, коли пробка вилетить з характерним звуком з свічкового отвори, припиняємо крутити стартер.
  2. Тепер, прокручуючи по чуть-чуть колінвал за гайку шківа ключем на 38, добиваємося збігу міток на шківі і блоці циліндрів з середньою міткою, яка означає 5 градусів.
  3. Відчіплюватися засувки з кришки трамблера і дивимося на напрям бігунка: коли він розташований так, як на фото, то вже півсправи зроблено. Якщо немає, то ріжковим ключем або накидним на 13 відкручуємо гайку, виймаємо трамблер і ставимо все назад в потрібне положення.Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіНеобхідне положення трамблера і бігунка щодо блоку циліндрів
  4. Робимо позначку маркером на блоці циліндрів для подальшої оптимізації настройки запалювання.Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощіДля зручності настройки запалювання
  5. Тепер підключаємо нашу лампочку одним проводом до плюсового висновку котушки запалювання, а другим проводом на «масу». Центральний провід котушки витягуємо з кришки розподільника і фіксуємо на відстані приблизно 1-5 мм від «маси». Це робиться для того, щоб запобігти пробою котушки запалювання на «масу».
  6. Включивши запалювання, повільно повертаємо корпус розподільника запалювання (трамблера) у напрямку руху годинникової стрілки і дивимося, коли згасне лампочка. Якщо вона не горіла, то залишаємо все як є.
  7. Повільно крутимо корпус розподільника в зворотному напрямку, добиваємося моменту, коли лампочка загориться і ключем на 13 фіксуємо кріплення корпусу.
  8. Запалювання вимикаємо, кришку трамблера і центральний провід повертаємо на місце. Відчіплюватися дроти лампочки-контрольки.

Як налаштувати на інжекторі

На инжекторном двигуні автомобіля ВАЗ 2107 не потрібні регулювання моменту запалення, так як функцію виставлення виконує електронний блок управління, який отримує необхідну інформацію з датчиків.

Перевірка коректності даних в системі

  1. Заводимо двигун і починаємо рух.
  2. Розігнавши машину приблизно до 45 кілометрів на годину, дуже швидко включаємо четверту передачу і різко натискаємо педаль газу в підлогу.
  3. Прислухаємося до двигуна, якщо детонація, або як кажуть автолюбителі, «стукіт пальців», присутній протягом 1,5-3 секунд і в міру розгону пропадає, то запалювання встановлено правильно, а значить, маніпуляцій ніяких не буде потрібно.Якщо детонація в міру розгону не пропала, то запалювання «раннє» і треба приблизно на 0,5-1 поділ повернути розподільник за годинниковою стрілкою. У разі, коли детонації не було – запалювання «пізніше», треба повернути розподільник на 0,5-1 поділу проти руху годинникової стрілки.

Варто пам’ятати про техніку безпеки при виконанні подібного виду робіт, так як високовольтна ланцюг автомобіля є потенційним джерелом небезпеки для здоров’я людини. Необхідно бути уважним при перевірці правильності настройки запалювання, коли ви вже їдете: дорога повинна бути рівною і з помірним рухом транспорту.

  • Олексій Тюнін
  • Роздрукувати

2107 виставити запалювання

ГлавнаяВаз 21102107 виставити запалювання

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Контактна система запалювання (карбюратор)

Старі сімки з карбюраторним мотором, як правило, комплектуються класичної контактної системою. Для точної перевірки і настройкізажіганіянеобходім стробоскоп, але через рідкість такого пристрою допускається застосування простої лампочки на 12 Вольт. Підготуйте два ключа для колінчастого вала і ріжковий на тринадцять.

Установка запалювання ВАЗ-2107, обладнаного контактною системою, проводиться так:

  • Заглушіть мотор (якщо він був запущений) і дочекайтеся, поки його температура знизиться до безпечного рівня. Поставте поршень 1-го циліндра в потрібну позицію. Для цього викручуйте свічку з 1-го циліндра, закривайте отвір і прокручуйте колінвал по ходу обертання стрілки годинника.
  • Дочекайтеся максимального тиску на палець. Прокручивайте вал до моменту, поки мітка на шківі не зрівняли з рискою на кожусі ГРМ. Якщо з пошуком міток виникли проблеми, протріть поверхню від пилу і бруду.
  • У разі збігу з другої міткою можна говорити про випередження запалювання на 5 градусів. Якщо ви заливайте паливо з октановим числом 92 або 95, такий параметр можна залишати. Прибирайте ключ з колінчастого вала, вкручуйте на місце свічку і повертайте контакти на місце.

Наступне завдання визначити момент запалювання. Для цього працюйте з розподільником.

Беріть ключ на тринадцять і робіть кілька обертань гайки в сторону викручування. Далі алгоритм такий:

  • Беріть лампу на 12 Вольт і підключайте до неї два живлять дроти.
  • Один з них підключайте на масу машини, а другий на один з висновків котушки (той, з якого виходить вторинна напруга).
  • Прокручивайте кришку трамблера. Повертайте до моменту, поки лампа згасне.
  • Ставте все на колишні позиції і користуйтеся автомобілем.

Як правило, така установка моменту запалення ВАЗ-2107 дає непогані результати і допомагає вирішити ряд завдань усунути проблеми з пуском, знизити витрату пального і навіть поліпшити динаміку авто.

Безконтактне (з дистанційним управлінням) запалювання, карбюратор

Багато автовласників переходять на більш точний (електронний) тип запалювання. Щоб відрегулювати своїми руками, потрібно мати навички роботи з електричною частиною авто. Якщо ж достатніх знань немає, довірте роботу досвідченим фахівцям.

Підготуйте для настройки інструмент. Вам будуть потрібні ключі (на вісім, на десять і на тринадцять), викрутка з хрестоподібним жалом, дриль і пара саморізів.

Попередньо встановіть саму безконтактну систему, що складається з наступних елементів:

  • Трамблер. Почніть з заміни розподільника, для чого піднімайте кришку останнього (так ви отримуєте доступ до бігунка). Поставте бігунок в позицію, яку можна з легкістю встановити в процесі монтажу. Бажано, щоб насічка була на блоці навпаки середньої мітки шкали пристрою. Використовуйте ключ на тринадцять для скручування кріпильної гайки, а далі демонтуйте вузол. Тепер відключайте центральний провід, який об’єднує котушку і трамблер. Вмонтовуйте датчик безконтактного типу, і виставляйте бігунок з урахуванням зробленої раніше позначки. Виставляйте по насічках корпус трамблера. Одягайте кришку і повертайте дроти на місце.
  • Котушка. На наступному етапі переходите до котушки запалювання. Беріть ключ на вісім і скручуйте дроти, які підключені до пристрою. Тепер ключем на десять відкидайте вузол від кузова машини. Встановлюйте нову котушку з урахуванням позиції контактів Б і К. Фіксуйте котушку і підключайте до контактної групи відкинуті і нові дроти. Звертайте увагу на кольори останніх (як правило, вони ідентична для старого і нового пристрою). Підсаджують на затиск До коричневий провід, а на Б синій. Тепер підключайте центральний провід.
  • Комутатор. Почніть з вибору місця для цього вузла. У сімці найкраща точка для монтажу між фарою з лівого боку і омивачем. На цій ділянці є рівний майданчик, на яку і ставиться пристрій. Для початку притулятися комутатор, і намічайте місця для кріплення. Після цього вкручуйте саморізи. Не поспішайте закручувати друге кріплення підкладають під нього провід чорного кольору.

Як тільки описані роботи завершені, перевіряйте якість з’єднання елементів проводки і заводите мотор. Наступний етап установка запалювання ВАЗ-2107, про що піде мова нижче.

Регулювання запалювання в статичному положенні:

  1. Знайдіть стробоскоп. Якщо такого немає, робіть роботу на слух.
  2. Попускати гайку, яка утримує котушку запалювання.
  3. Запускайте мотор і прогрівайте його.
  4. Повертайте кожух трамблера вліво і вправо.
  5. Дайте команду помічникові дивитися за числом оборотів (вони повинні перебувати на рівні 2000 об / хв).
  6. Слухайте шум двигуна. Пробуйте вловити моменти, коли мають місце провали або зміна частоти обертання.
  7. Досягніть ситуації, коли мотор працює без збоїв і дає найбільші обороти.При цьому робота повинна бути максимально ритмічної.
  8. Простягайте гайку трамблера і використовуйте авто.

Установка моменту запалювання ВАЗ-2107 в русі:

  • Прогрійте мотор до температури 80-95 градусів Цельсія.
  • Розганяйтеся до швидкості 40-45 км / год, після чого важіль селектора КПП в положення четвертої швидкості.
  • Тисніть на газ і прислухайтеся до роботи мотора. Якщо запалювання виставлено коректно, з’являється детонація, а через час обороти двигуна плекалися. Якщо ви чуєте явний стук клапанів, прокручивайте трамблер по ходу обертання стрілки годинника десь на 1-1,5 градуса.
  • Виконуйте описані вище маніпуляції до моменту, поки сторонній звук не пропаде зовсім.
  • При різкому зниженні оборотів після натискання на газ, прокручивайте розподільник на цей же кут, але в зворотному напрямку.

Пам’ятайте, що налаштування кута випередження може бути недостатньо часто потрібно регулювання самого карбюратора. Для цього знайдіть пару гвинтів.

Одним з них ви регулюєте якість, а іншим кількість. Також час від часу робіть чистку карбюратора.

Як видно з описаної методики, налаштувати електронне запалювання на сімці не складає труднощів. При цьому можна розраховувати на серйозну економію, адже на СТО ця послуга виллється в чималу суму.

Запалювання на інжекторі

Часто на форумах зустрічається питання, як виставити запалювання на ВАЗ-2107 з інжекторним мотором. Відповідь в цьому випадку буде оригінальним ніяк. Вся справа в тому, що на авто з інжектором регулювання запалювання завдання ЕБУ. При цьому збором інформації займаються спеціальні датчики.

Саме вони визначають момент запалювання, а також інші параметри, передаючи згодом їх до основного блоку. Все, що від вас вимагається гарантувати правильний натяг ланцюга (ременя) ГРМ.

Якщо ж проблеми все-таки з’являються, потрібно промивка інжектора із заміною що вийшли з ладу вузлів.

Порада

Тепер ви знаєте, як виставити запалювання на ВАЗ-2107. Залишається реалізувати задумане на практиці, і зробити роботу своїми руками.

vertinvest.ru

Правильно виставити запалювання 2107. Як правильно виставити. pravilnodelat.ru

»Як правильно виставити

Установка запалювання на ВАЗ 2107

Виставити запалювання на ВАЗ 2107 простіше, ніж здається. Для цього не потрібно ніяких особливих навичок або інструменту. У статті описана повна процедура.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Навіщо виставляти запалювання?

Неправильна установка запалювання – це досить серйозна проблема, яка переслідує власників автомобілів з двигунами ЗМЗ-402, але мова зараз не про нього. Запалювання горючої суміші повинно відбуватися строго в певний момент. Якщо цей момент неправильний, то двигун працює не так, як повинен.

Правильна установка запалювання на ВАЗ 2107 зможе вирішити кілька проблем, які так чи інакше пов’язані з роботою двигуна:

  • Перегрів двигуна. Найчастіше дуже раннє запалення стає причиною появи детонації. Через це змінюється температурний режим роботи мотора. Збільшується навантаження на деталі кривошипно-шатунного механізму, значно знижується ресурс його роботи.
  • Зниження динаміки автомобіля. Неважливо, раніше чи пізніше запалювання, в будь-якому випадку дана несправність має місце бути. Коли вибух горючої суміші відбувається під час знаходження поршня у верхній мертвій точці, вся енергія вибуху передається на колінвал і перекладається в крутний момент. Відповідно, прийомистість двигуна в такий момент максимальна.
  • Якщо виставити його раніше, то вибух буде відбуватися назустріч йде вгору поршня, який ще до того ж долає тиск в циліндрі. Природно, це гальмує обертання коленвала, незважаючи на пристойну інерцію маховика.
  • Якщо ж момент пізніше, ніж треба, то поршень вже піде вниз під час вибуху. Коли поршень дійде до нижньої мертвої точки, розширення газів ще триватиме і частина їх вирветься у вихлопній колектор. Звідси і виходять хлопки у вихлопній колектор.

Як виставити запалювання на ВАЗ 2107

Для початку, потрібно установка мітки запалювання. Для цього на шківі колінчастого вала є насічка, яку необхідно поєднати з одним з відливів на лобовий кришці. Всього їх три, кожен з них відповідає марці бензину, який використовується.

Мітки запалювання ВАЗ 2107

  • Перша по ходу мітка, довга. Вона відповідає куту випередження запалювання в 10 градусів. Він потрібен для того, щоб компенсувати час горіння палива, тобто, поки воно добре розгориться. Чим вище октанове число бензину, тим швидше воно горить. Тому запалювати його треба трохи раніше, ніж в ВМТ. Такий момент потрібен для 76 бензину.
  • Друга мітка – середня. Вона для 80 бензину і відповідає розі в 5 градусів.
  • Третя мітка запалювання – це 0 градусів, тобто, запалювання відбувається точно у верхній мертвій точці.Ця мітка підійде при використанні 92 або 95 бензину.

Установка зазору в контактах переривника

Після того, як встановлена ​​мітка (робити це простіше з викрученими свічками), важливо виставити правильний зазор в контактах переривника розподільника запалювання (якщо встановлено контактна запалювання), для цього робимо наступне:

  • Знімаємо кришку трамблера.
  • Зачищаємо контакти переривника розподільника запалювання за допомогою наждачного паперу з розміром зерна 600-800. Крупніше використовувати небажано, тому що на робочій поверхні залишаться канавки, які сприяють нестабільного іскроутворення.
  • Послаблюємо трохи фіксуючий гвинт, після чого регулює гвинтом виставляємо зазор 0,4 мм. Контролюємо плоским щупом. Затягуємо фіксуючий гвинт і ставимо багнюку.

установка трамблера

Далі установка запалювання на ВАЗ 2107 має на увазі правильну установку трамблера на своє місце. Для цього:

  • Відкрутіть фіксуючу гайку на 13, витягніть трамблер.
  • Встановіть бігунок зовнішнім контактом на те місце, де знаходиться контакт першого циліндра. Це потрібно для того, щоб в установленому положенні іскра з’являлася саме в ньому конкретно в цей момент.
  • Вставте трамблер в посадочне місце так, щоб уявна лінія, проведена між фіксують скобами, встала паралельно лінії двигуна. Швидше за все, точно так виставити не вийде. Утримуючи бігунок тому положенні, в якому ви його виставили, акуратно повертайте на 2-3 мм в кожну сторону трамблер так, щоб шліци увійшли на місце.Для того щоб перевірити, наскільки правильно встановлено запалювання треба розігнати автомобіль до 40 км / ч на третій передачі. Далі натиснути на педаль газу, трохи більше ніж на половину. Якщо детонація пропадає через 3-5 секунд, то запалювання встановлено правильно.

    Якщо ж детонація триває більше, треба зупинитися, на працюючому двигуні послабити кріплення розподільника запалювання, після чого провернути його корпус вправо (+) на одну поділку. Потім повторити процедуру перевірки. Якщо ж детонації немає взагалі, то корпус трамблера треба обертати вліво (-).

    Робити Це потрібно дуже акуратно.

    Відео «як встановити запалювання на ВАЗ 2107:

Як правильно виставити запалювання на Ваз 2107 (Фото, Відео)

Динаміка автомобіля, витрата палива, токсичність вихлопу і надійність запуску на карбюраторної “сімці” залежать від правильності установки кута випередження запалювання. Застаріла “контактна” система вимагає періодичного обслуговування та регулювання.

Регулювання запалювання на ВАЗ 2107 з інжекторним двигуном, обладнаним безконтактною системою запалення, не потрібно. Але власникам застарілих модифікацій ВАЗ 2107 доводиться звертатися для регулювання на СТО або виконувати операцію самостійно.

Зробити це нескладно.

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

Що таке “кут випередження запалювання”

Як правильно виставити запалювання на ваз 2107?  освоюємо тонкощі

До чого призводить неправильно виставлене запалювання на ваз 2107

Неправильний кут випередження викликає такі проблеми:

Перегрів двигуна. Раннє запалення викликає детонацію, яка змінює температурний режим в роботі мотора. Одночасно збільшується навантаження на кривошипно-шатунний механізм, знижуючи їх ресурс роботи.

Зниження динаміки машини. Раннє і пізнє запалювання ВАЗ 2107 призводить до того, що енергія палива витрачається не оптимально. Вибух суміші повинен відбуватися точно в момент знаходження поршня в ВМТ.

Прогорание клапанів. При пізньому запалюванні суміш продовжує горіти протягом фази випуску, чому перегріваються клапана і відбуваються “хлопки” випускному колекторі.

Що необхідно щоб відрегулювати запалювання ВАЗ 2107 (карбюратор)

Щоб виставити запалювання і відрегулювати зазор переривника трамблера, знадобляться:

  • ключ на 13;
  • викрутка;
  • наждак;
  • свічковий ключ;
  • спецключ для клонували;
  • вольтметр або “контролька” (лампа 12В).

Мітки запалювання ВАЗ 2107

При регулюванні кута випередження необхідно орієнтуватися на мітки, нанесені на шків коленвала і на передній кришці двигуна.

На шків двигуна нанесена насічка, яка повинна поєднуватися з однією з трьох міток на кришці, в залежності від використовуваного палива.

Мітки на кришці різної довжини – коротка, середня і довга. Перша відповідає куту випередження 10 градусів, друга – 5 градусів, третя – 0 градусів (підпал суміші відбувається в ВМТ).

Паливо з високим октановим числом горить швидше, ніж низькооктанове. ВАЗ 2107 розрахований на бензин з октановим числом 92-95, тому оптимальне випередження для нього – 5 градусів.

Як виставити запалювання на ВАЗ 2107

Для регулювання запалювання немає необхідності навіть в гаражних умовах. Виставити кут випередження при наявності інструментів можна буквально на вулиці. Порядок дій наступний:

  • Дати охолонути двигуну (якщо він гарячий). Це дозволить уникнути опіків в процесі роботи.
  • Зняти високовольтні дроти зі свічок.
  • Выкрутить свечи зажигания (можно ограничиться лишь свечой первого цилиндра, но при всех выкрученных свечах в цилиндрах отсутствует компрессия и вращать коленвал намного легче).
  • Закрыть пальцем отверстие свечи на первом цилиндре (это поможет определить начало такта сжатия в цилиндре).
  • При помощи спецключа провернуть коленвал до начала такта сжатия (палец должен ощутить давление воздуха).
  • Продолжая вращать коленвал, совместить метку на шкиве со второй меткой на передней крышке двигателя.

[tip]Примечание: если двигатель эксплуатируется на высокооктановом топливе (92 или 95 бензин), необходимо установить угол опережения 5 градусов (средняя метка на двигателе). Если используется 76 или 80-й бензин, во избежание детонации угол опережения должен быть равен нулю (длинная метка на двигателе).[/tip]

  • Зняти кришку трамблера, отщелкнув скоби кріплення. При виставлених мітках “бігунок” повинен бути повернений зовнішнім контактом до висновку дроти першого циліндра на кришці розподільника. Якщо це не так, варто перевірити стан клонували – можливо, перший циліндр знаходиться в ВМТ наприкінці такту випуску, а не стиснення).
  • Перевірити стан засувок кришки розподільника. Вони повинні знаходитися на лінії, паралельної осі двигуна.
  • Послабити гайку фіксації розподільника, щоб його корпус вільно обертався руками.
  • Підключити вольтметр або лампу на 12 вольт у “масі” і висновку котушки запалювання, що йде до низьковольтного проводу трамблера.
  • Включити запалювання.
  • Плавно обертати корпус трамблера за годинниковою стрілкою, поки не згасне контрольна лампа (не пропаде напруга на вольтметрі). Якщо лампа не горить відразу після включення запалення, обертати трамблер не треба.
  • Повільно провернути трамблер проти годинникової стрілки до моменту, коли запалиться контрольна лампа.
  • Припинити обертання і затягнути гайку фіксації розподільника.
  • Вимкнути запалення.
  • Встановити кришку трамблера на місце.
  • Підключити високовольтні дроти.

Перевірка кута випередження запалювання

Перш за все, необхідно завести мотор. Якщо він раніше заводився, а після регулювання – немає, варто ще раз перевірити правильність установки кута випередження. Якщо двигун працює, необхідно провести перевірку кута випередження на ходу:

  • Розігнати машину до 45 км / год.
  • Включити 4-ю швидкість.
  • Різко вичавити педаль газу.
  • Повинна виникнути детонація тривалістю 2-3 секунди, а потім, після прискорення автомобіля, вона повинна зникнути.

Якщо детонація не пропаде після набору швидкості, запалювання “раннє”. Якщо детонація не виникає зовсім – запалювання “пізніше”. Щоб зменшити випередження, слід відкрутити гайку фіксації трамблера і провернути його за годинниковою стрілкою трохи менше, ніж на поділку шкали. Збільшити випередження можна, провернув розподільник проти годинникової стрілки.

Порада: коли запалювання ідеально виставлено, слід нанести фарбою мітку на шкалі. Це полегшить подальшу регулювання запалювання.

Регулювання зазору переривника трамблера ВАЗ 2107

Якість іскри залежить від зазору між контактами переривника і стану самих контактів. Щоб відрегулювати трамблер ВАЗ 2107, необхідно виконати такі операції:

  • відщепнути скоби кріплення і зняти кришку трамблера;
  • відкрутити гвинти кріплення бігунка;
  • зняти бігунок;
  • зачистити контакти переривника наждаком (щоб не пошкодити контакти, необхідно використовувати наждак із зернистістю не крупніше 600).
  • послабити гвинт, що фіксує контакти переривника;
  • обертаючи регулювальний гвинт виставити зазор 0,4 мм, використовуючи відповідний щуп;
  • затягнути фіксуючий гвинт;
  • встановити і закріпити бігунок;
  • зафіксувати кришку трамблера.

Крім регулювання, може знадобитися ремонт трамблера ВАЗ 2107. Він полягає в чищенні контактів на кришці трамблера або заміні самої кришки, заміні бігунка, резистора або контактної групи.

Як виставити запалювання на ВАЗ 2107 (фото і відео)

Якщо установка моменту виконана неправильно, то буде відбуватися як зниження вихідної потужності двигуна, так і підвищений знос механізму газорозподілу, збільшення вібрації, різні збої, підвищена детонація, збільшення шуму.

Суміш згоряє не відразу, при цьому з’являється хвиля детонації, яка вдаряє в стінки циліндрів, викликаючи вібрацію. На малюнку зображена камера згоряння двигуна ВАЗ в момент верхньої мертвої точки, коли створено робочий тиск, клапан надійно перекриває камеру.

1 – зона нормального згоряння, 2 – зона детонації суміші.

У яких випадках потрібно задуматися про регулюванню моменту запалювання?

  • детонація, «тряска» автомобіля протягом декількох секунд після глушіння двигуна;
  • поява дзвінкого призвука в роботі, що віддає «металом», так званий «стук пальчиків» при їзді автомобіля по рівній поверхні без прискорення;

Які бувають види моменту запалювання?

  • Випереджаючий, або раннє. В цьому випадку іскра на свічку подається ще до того, як суміш повітря і бензину максимально стиснута. Таким чином швидше зношується поршень і шатун, з’являється нагар.
  • Запізнюється, пізнє запалювання. Іскра утворюється після проходження поршнем ВМТ (верхньої мертвої точки).

 Підготовка до правильного виставлення запалювання

Спочатку потрібно переконатися, що:

  •  всі свічки справні, зазори в них відрегульовані, нагар не утворюється, якщо є нагар, то свічки потрібно прожарити Зліва свічка з нагаром, праворуч – більш нормальна.
  • свічкові дроти мають хороший контакт і ізоляцію;
  • контакти трамблера НЕ підгорілі, Якщо вони підгоріли, потрібно замінити контактну групу.
  • якість дроти з котушки і контакти хороші, ізоляція нормальна, котушка запалювання справна;
  • слід прибрати весь пил і бруд з котушки, контактів трамблера, і кришки розподільника;
  • регулювання повинна виконуватися на повністю прогрітому двигуні, для цього дочекайтеся включення вентилятора охолодження радіатора.

Тепер про те, як можна виставити запалювання на ВАЗ 2107. Проводиться регулювання простим способом, по лампочці. Також можна виставити запалювання за допомогою іскри або стробоскопа. Послідовність дій така:

  • вивертаємо свічку з першого циліндра;
  • в отвір вставляємо гумову пробку відповідного розміру тугіше;
  • потім обертаємо колінвал або газовим ключем, або храповим, або спеціальним ключем клонували повільно до тих пір, поки пробка не вилетить. Це означає знаходження поршня у верхній мертвій точці, або дуже близько перед нею;
  • після цього акуратно сполучаємо мітки шківа коленвала і середньої мітки на передній кришці двигуна; Середня мітка позначає 5 ° випередження запалювання.
  • після цього знімаємо храповой ключ, вкручувати назад свічку і ставимо провід;
  • приготуємо лампочку 12 В, один – на висновок котушки запалювання (плюс), а другий – на «масу»;
  • визначаємо момент запалювання – послаблюємо гайку кріплення трамблера ключем на 13;
  • включаємо запалювання, лампочка загоряється;
  • повертаємо ротор розподільника ПО годинниковою стрілкою, поки лампочка не згасне;
  • повільно повертаємо ротор трамблера ПРОТИ годинникової стрілки, поки лампочка знову не почне світитися. Цей зворотний хід – точне регулювання, коли момент виставляється правильно.
  • закріплюємо гайку.

Тепер потрібно перевірити, наскільки правильно виконана установка моменту. Для цього потрібно вибрати пряма ділянка дороги, без підйомів і спусків, і на повністю прогрітому двигуні їдемо на 4-ій передачі зі швидкістю, трохи нижче звичайної, близько 50 км / ч, а потім різко «Газу».

З’являється характерний «стук пальчиків». Після того, як швидкість підвищиться на 5 км / год, стукіт повинен припинитися сам собою. Це означає, що виставляння моменту запалювання зроблено правильно.

Якщо стукіт не виникає взагалі, або триває набагато довше, установка кута недостатня, і потрібно повторити регулювання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…