1 Февраля, 2017 / Статті Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради
 Більшість сучасних автомобілів комплектуються инжекторной системою впорскування палива за допомогою форсунок. Принцип дії такої паливної системи дуже простий, але вразливий до різних забруднень палива. Тому, періодично виникає необхідність в промиванні форсунок і всього паливопроводу. Дана система працює завдяки постійному підтриманню тиску за допомогою паливного насоса, яке становить близько трьох атмосфер. А форсунки є електроклапани з швидким спрацьовуванням і розпилювальної дрібнопористої сітки. При подачі напруги на форсунку, спрацьовує електроклапан і відкривається доступ палива в циліндр двигуна, а металева сітка створює спеціальний факел з палива для максимального розпилення і поліпшення змішування з киснем. Тому,

 Причини забруднення інжектора

 Варто відзначити, що причиною для нальоту на сітці форсунки і на самому игольчатом клапані, є не тільки забруднення в паливі, але і речовини входять до складу бензину або дизельного палива. Це всі можливі гудрони, олефіни, віск і інші компоненти.

Дані речовини з часом осідають не тільки на внутрішній поверхні форсунок, але і у всій паливній системі. Надалі, форсунка втрачає свої еталонні показники, що призводить до неправильного змішування паливної суміші, а в наслідку, до збоїв в роботі силового агрегату.

Справа в тому, що форсунка, через нальоту, може не герметично закривати клапан, тим самим постійно пропускаючи паливо, від чого збільшується витрата і погіршується паливна суміш через неправильні пропорцій і неповноцінного змішуванню.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Також, може змінитися форма факела розпорошується палива, що може привести до зменшення подається обсягу, а в деяких випадках, через погане розпилення, паливо не повністю згоряє. Це значно знижує потужність мотора, викликає перебої і провали в його роботі. Зверніть увагу, що будь-яка комп’ютерна діагностика автомобіля, повинна проводитися тільки після чистки інжектора. Це дозволить виключити вплив паливної системи на роботу мотора, і позбавить від помилкових помилок в комп’ютері.

 Як проводять чистку форсунок

 Можна виділити два методи чищення форсунок, це чистка за допомогою ультразвуку та чистка за допомогою спеціальних засобів для рідин.

 Кожен з методів має свої позитивні і негативні сторони.

Наприклад, чистка ультразвуком проводиться тільки на знятих форсунках і тільки в тому випадку, якщо в конструкції електроклапана відсутні керамічні елементи. Зняті форсунки занурюють в ультразвукову ванну, наповнену спеціальною рідиною, і під впливом звукового впливу, все частинки відкладень відлітають від корпусу деталі.

Але справа в тому, що під тим же впливом, все керамічні елементи руйнуються до стану пилу, і така форсунка вже не підлягає відновленню. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 А ось методів очищення форсунок за допомогою рідких очищувачів – значно більше, і може застосовуватися як на працюючому двигуні, так і на знятих. Але застосовувана рідина повинна бути здатна розчиняти всі елементи відкладень, тому варто користуватися перевіреними засобами. Варто відзначити, що в домашніх умовах, провести ультразвукове очищення неможливо без наявності спеціальних ванночок. У тому випадку. Якщо у Вас є така, то швидше за все, Ви знаєте як їй користуватися, а інструкцію по зняттю форсунок з автомобіля можна знайти в інтернеті. Тому, перейдемо до детального розгляду очищення форсунок із застосуванням рідин.

 Очищення інжектора на працюючому двигуні

 На деяких станціях технічного огляду, є спеціальний стенд, який підключається до подачі палива на форсунки і обратке. Даний прилад самостійно створює тиск в системі і використовує бензин для запуску мотора.

Після підготовчих заходів, автомобіль запускається з «апаратом штучного паливного харчування», при цьому, форсунки функціонують у звичному режимі під контролем електронної системи управління автомобіля. Але стенд, регулює подачу палива і в потрібний момент перемикається на подачу рідини, що очищає. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Інший спосіб, найпростіший і менш витратний за часом. Для цього способу використовуються спеціальні присадки до палива, а автомобіль використовується в звичному режимі. При цьому, присадка розбавлена ​​в необхідній пропорції з паливом, ефективно очищає весь наліт в паливній системі, в тому числі, і в форсунках. Тут також, необхідно використовувати виключно перевірені бренди і конкретні засоби, для досягнення максимальної користі від даної дії. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Головним недоліком методу прочищення інжектора за допомогою присадок, це те, що дана присадка розчинить не тільки бруд в шлангах і форсунках, але також підніме всю грязь в бензобаку, якої там дуже багато. В принципі, в цьому немає нічого страшного, але доведеться замінити паливний фільтр після очищення.

 Недоліки та позитивні моменти чистки при працюючому двигуні

 Хоч даний метод і є найпростішим, і не обділений ефективністю. Але реальна ситуація така, що процес очищення абсолютно неконтрольованим. Отже, автовласник не може бачити реального стану форсунок і якість їх роботи.

У деяких ситуаціях, забруднення можуть бути на стільки сильними, що форсунка підлягає заміні, але зрозуміти і побачити цього – немає можливості. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Але існує і позитивний момент в такому методі. Він полягає в тому, що в процесі очищення форсунок, відбувається інтенсивна чистка клапанів і циліндрів. Так як, до складу присадок входять всі необхідні елементи, добре розчиняють будь-які забруднення від нафтових продуктів.

 Промивання форсунок зі зняттям з автомобіля

 Даний спосіб має кілька відмінностей, які значно збільшують ефективність всієї процедури. Але головне достоїнство – це повноцінний контроль над процесом і наочний результат очищення.

 Справа в тому, що отримавши візуальний доступ до форсунок, ми можемо повністю оцінити стан механізму і кількість відкладень. А так же прийняти рішення про доцільність очищення або заміни на нову.

Так як, зустрічаються на стільки сильні забруднення, які не піддаються очищенню, і підлягають обов’язковій заміні на нові. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Ще одним позитивним моментом, є можливість візуального спостереження за правильністю форми факела розпорошується палива. Даний параметр теж важливий для нормального функціонування мотора. І надається хороша можливість для проведення тесту всіх форсунок на рівномірний витрата палива.

 Промивання інжектора на стенді

 Даний вид очищення дуже часто застосовується на станціях технічного обслуговування. Для цього застосовується спеціальний, але конструктивно простий стенд.

Дозволяє одноразово проводити очистку всіх форсунок, спостерігати за формою факела і перевірити рівномірність дозування палива усіма форсунками.

 Саму конструкцію стенду можна побачити на фотографії.

Вона з себе представляє кілька колб в верхню частину яких вставляються форсунки. При цьому, на все форсунки подається однакова очищає рідина і одноразовий сигнал на відкриття клапана. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Це дозволяє візуально порівняти форму струменя розпорошується палива, герметичність форсунок і порівняти витрата палива, який не повинен перевищувати різниці в 5%. Якщо витрата палива однією з форсунки відрізняється більш ніж на допустиму норму в більшу або меншу сторону – то вона підлягає заміні. Природно, все порівняння підлягає виконувати після проведення очищення. Сама очищення проводиться на цьому ж стенді з застосуванням спеціальних засобів для чищення.

 Як самостійно промити форсунки

 Для самостійної прочищення інжектора, в мережі інтернет існує безліч саморобних пристосувань. Вони різняться за складністю від найпримітивніших, до професійних агрегатів з автоматизацією процесу.

У даній статті, ми розглянемо декілька простих способів самостійної промивки форсунок, які не вимагають особливих грошових витрат і можливо застосувати в гаражних умовах.

 Для всіх запропонованих конструкцій. Можна використовувати схему підключення до джерела живлення, розташовану нижче.

Вона відмінно підійде для проведення процедури в домашніх умовах. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Зверніть увагу, при промиванні інжектора використовуються легкозаймисті речовини, які розпорошуються за допомогою форсунки. Тому, категорично рекомендуємо дотримуватися всіх заходів пожежної безпеки і тривожитись про власне здоров’я. Процедуру найкраще проводити на відкритому повітрі, розташувавшись таким чином, що б вітер дув від Вас, щодо форсунки. Також, будь-які взаємодії з горючими речовинами, повинні проводитися далеко від відкритого полум’я, гарячих поверхонь або іскристих електричних контактів.

 Перший спосіб промивання інжектора

 Для даного способу, нам знадобитися використовувати старий, але робочий бензонасос, паливні шланги і відповідну ємність для рідини.

 Перед підключенням електрики, вся конструкція збирається, а точніше, форсунка підключається до виходу бензонасоса за допомогою паливного шланга. Потім, насос занурюється в рідину і включається на короткий проміжок часу. Це дозволить створити тиск в шлангу.

Після, напруга подається на форсунку, і чищення у картриджі виривається з сопла, за допомогою створеного тиску в шлангу подачі палива. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

 Дана процедура проводиться до повного очищення форсунки і нормалізації форми розпорошується факела.

 Другий спосіб промивання інжектора

 Другим способом можна скористатися при відсутності запасного бензонасоса. Для даного способу. Необхідно скористатися компресором або насосом, доопрацьованій пластиковою пляшкою і паливним шлангом.

 Для отримання правильної конструкції, доведеться витратити час на доопрацювання пластикового ресивера, в якому буде міститися частина рідини, що очищає, і створюватися тиск за допомогою нагнітання повітря. Для цього.

Нам знадобитися сама пляшка, два ніпеля для безкамерних коліс, і герметик для якісного закриття пробки і закріплення ніпелів. 

 Після заповнення пляшки промивної рідиною приблизно на чверть, до одного ніпеля приєднується паливний шланг з форсункою, а за допомогою іншого, нагнітається повітря до двох або трьох атмосфер. Сама конструкція представлена ​​нижче на фотографії, для більш детального розуміння конструкції.

 Третій спосіб промивання інжектора

 Санний спосіб найшвидший і простий, він полягає в тому, що б скористатися аерозольним балончиком з очищувачем для карбюратора. Справа в тому, що в ньому містяться всі необхідні засоби для чищення елементи, здатні впоратися з будь-якими забрудненнями від нафтових продуктів.

 Сама ідея полягає в тому, що б з’єднати форсунку з розпилювачем за допомогою шланга, і продути аерозольну рідина для очищення карбюратора через форсунку, в такому випадку, вся грязь вилетить в перші секунди. При даному способі, відмінно контролюється процес очищення і добре помітна форма факела розпилюється рідини.

Елемент 224268 не найден.

Інші матеріали на цю тему:

© 2007-2018 Продаж автомобілів, автоновини, каталог авто з цінами. Мережеве видання «CarsWeek» зареєстровано у Федеральній службі з нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій і масових комунікацій (Роскомнадзор) 25 квітня 2017 року. Свідоцтво про реєстрацію ЕЛ № ФС77-69477. Засновник: багачка Сергій Григорович.

Головний редактор: С. Г. Багачки. Електронна пошта редакції: bogachs@yandex.ru. Телефон редакції: + 7-915-979-14-25. Використання матеріалів сайту дозволяється лише з установкою активного гіперпосилання на CarsWeek.ru.

16+

Промивання інжектора і форсунок без зняття своїми руками

Промивання інжектора і форсунок – це непросте завдання навіть для досвідченого автомобіліста, не кажучи вже про новачків.

У паливній системі автомобіля в процесі експлуатації постійно накопичуються дрібні частинки і різного роду відкладення, тому форсунки, будучи найбільш вразливими до всіляких хімічних сполук, часто засмічуються.

Далеко не останню роль відіграє низькоякісне паливо, використання якого багато разів погіршує ситуацію. У таких випадках потрібна промивка інжектора і форсунок без зняття своїми руками.

У яких випадках потрібно чистка

Незважаючи на всі переваги, інжектор при тривалому використанні неякісного палива швидко засмічується, через що ефективність двигуна знижується. Це головний недолік даного елемента паливної системи. Тоді і піднімається питання про промиванні інжектора.

Зверніть увагу! Фахівці рекомендують проводити чистку кожні 20 000 км пробігу. Але періодичність може змінюватися в залежності від якості використовуваного палива і конструктивних особливостей системи упорскування.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиПромивання інжектора без зняття

Існує цілий ряд ознак, що свідчать про необхідність промивання елементів паливної системи. До найбільш поширених з них належать:

  • забруднення свічок запалювання;
  • важкий запуск двигуна;
  • нерівномірна робота двигуна;
  • поява задимленого повітря з глушника;
  • зниження потужності;
  • збільшення витрати палива (як правило, витрата збільшується різко).

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиОзнаки несправних форсунок

Це далеко не всі причини, так як їх існує дуже багато. Тому при появі найменших сумнівах потрібно звернутися за допомогою до фахівців для проведення повної діагностики вашого транспортного засобу. Вартість даної послуги може варіюватися в залежності від міста, в якому процедура буде проведена.

Методи промивки без зняття

Провести чистку форсунок можна двома способами – залити спеціальний засіб через паливний бак або виготовити саморобний пристрій і залити туди рідину для промивання інжектора (пристрій приєднується до паливної системи двигуна авто). Перший спосіб вважається найпростішим у виконанні, тому він не відніме у вас багато часу.

Як часто міняти паливний фільтр

Залив спеціального засобу для очищення проводиться кожні 15 000 км в профілактичних цілях. Якщо двигун починає працювати з відхиленнями, то даний метод вважається неефективним. У таких випадках застосовується другий метод.

Він складніше у виконанні, але від використання саморобного пристрою набагато більше користі. Вдаються до другого способу в запущених випадках, коли інжектор працює з явними неполадками або після 20 000 пробігу або більше.

Тепер розглянемо кожен з методів окремо.

Через бак автомобіля

Купити засіб, що використовується в даному методі, можна практично в будь-якому автомагазині. Головна мета такої присадки полягає в очищенні всієї паливної системи автомобіля. Виходячи з назви методу, нескладно здогадатися, що присадка заливається через горловину в паливний бак.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиПромивання інжектора через бак

Процедура складається з декількох етапів, послідовність яких необхідно дотримуватися:

  • заміна паливного фільтра;
  • додавання засобу для чищення в паливний бак (одного флакона повинно бути достатньо);
  • експлуатація транспортного засобу (потрібно проїхати не менше 200 км);
  • повторна заміна фільтруючого елемента.

На замітку! Розрахунок пропорції очисного кошти і бензину потрібно дотримуватися точно, щоб не нашкодити двигуну. Детальну інформацію можна знайти в інструкції від виробника.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиЗасоби для промивання інжектора

На ринку можна зустріти очисники від різних виробників і за різними цінами, але далеко не всі вони зможуть повноцінно промити форсунки. Нижче наведені кращі виробники, продукція яких по-справжньому ефективна.

Таблиця. Огляд кращих брендів очищувачів.

Назва бренду, фотоОпісаніе

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради«Liqui Moly» Широко відомий німецький виробник, який спеціалізується на присадки і мастильних матеріалах. Засоби для очищення форсунок користуються великою популярністю в країнах колишнього СНД.
Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради«STP Injector Cleaner» Склад даного засобу спеціально підібраний таким чином, щоб повністю усувати відкладення в системі уприскування палива. Позитивні зміни будуть помітні практично відразу (приблизно через 60 км пробігу).
Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради«Kerry» Вітчизняний виробник автохімії та автокосметики, що зумів за свою відносно коротку кар’єру завоювати сучасний автомобільний ринок. Продукція компанії «Kerry» – це ідеальне поєднання хорошої якості і низької ціни.
Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради«Hi Gear» Ще один виробник засобів для очищення форсунок, використовуваний на території Росії. Випускається даний продукт в США, через що його ціна на порядок вище, ніж у більш дешевих аналогів.
Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради«LAVR» Ефективне засіб для чищення, призначене для безрозбірного промивання паливної системи. На території РФ використовується відносно недавно, але за цей час багато автомобілістів оцінили високу якість компанії «LAVR», про що свідчать численні позитивні відгуки.

Якщо ви не впевнені у виборі виробника, орієнтуватися на одну лише вартість продукції не варто. Краще звернутися за допомогою до продавця-консультанта, який докладно розповість про цікавить вас товар і порадить найкращий варіант.

За допомогою спеціального пристосування

Щоб змайструвати пристрій для промивання, потрібно підготувати деякі інструменти і матеріали, а саме:

  • електричний компресор;
  • свердло діаметром 13 мм;
  • дволітрова пластикова пляшка;
  • невеликий шланг діаметром 12 мм;
  • ніпелі і хомути – по 2 шт .;
  • фільтр паливний;
  • засіб для промивання – 1 флакон.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиПристосування для промивання інжектора

Підготувавши все необхідне, можна приступати до роботи. Нижче наведена покрокова інструкція, правильне дотримання якої дозволить спростити процедуру очищення форсунок.

Крок 1. Акуратно просвердлите отвори в обох сторонах пляшки (як на фото).

Виконайте невеликі отвори на пляшці

Крок 2. З’єднайте дно пластикової пляшки з повноцінним ніпелем. Простежте за тим, щоб все було герметично.

Встановіть ніпель на дно пляшки

Крок 3. Встановіть такий же ніпель в кришку пляшки, але вентиль при цьому потрібно викрутити для безперешкодної подачі рідини в форсунки.

Прикріпіть ніпель до кришки

Крок 4. З’єднайте один кінець шланга з ніпелем на кришці пляшки і зафіксуйте його за допомогою хомута. Паливний фільтр з’єднайте з нижнім отвором і так само затягніть хомутом.

Підключіть шланг до ніпеля

Крок 5. Запустіть двигун і розігрійте його до робочої температури. Тепер можна приєднувати виготовлене обладнання. Для початку від’єднайте спеціальну фішку на паливній магістралі.

Від’єднайте спеціальну фішку

Крок 6. Після зняття шланга підведення палива надіньте на паливний фільтр цю фішку. Дія повинна тривати до появи характерного клацання.

З’єднайте конструкцію з паливною системою

Крок 7. Наповніть пляшку промивної рідиною і щільно закрийте її.

Залийте промивну рідину в пляшку

Крок 8. Подвесьте наповнену пляшку десь на відкритому капоті, щоб вона перебувала вище двигуна.

Зафіксуйте пляшку над двигуном

Потім з’єднайте компресорний насос з ніпелем на дні пляшки для створення оптимального тиску всередині паливної системи авто. Увімкніть пристрій і накачайте пляшку до позначки в 3 атм. В процесі тиск в пляшці буде падати, тому його потрібно контролювати своєчасним включенням насоса.

Схема підключення пристрою для промивання форсунок інжектора

По досягненню бажаного тиску заведіть двигун і нехай він попрацює 10-15 хвилин. Заглушіть двигун на деякий час, а потім знову запустіть його до повного витрачання рідини. Як тільки двигун сам затихне, знизьте тиск в пляшці, відкрутивши кришку.

Так виглядає самостійна промивка інжектора

Підключіть паливний шланг назад до автомобіля, підключіть фішку і запустіть двигун на декілька хвилин, щоб він зміг попрацювати вже на чистому бензині. На цьому процедуру очищення форсунок можна вважати закінченою.

додаткові рекомендації

Розібравшись з технологією промивання, можна переконатися, що вона не така вже й складна, якщо мова йде лише про технічну складову.

Вибір необхідних матеріалів, підготовка інструментів і створення спеціального пристосування для роботи – це досить просто.

Зверніть увагу

Для цього потрібно мати лише бажання, вільний час і навички використання звичайних інструментів, які присутні в водійському комплекті.

Чистка форсунок біс зняття

Але з вибором якісного засоби для промивання справи йдуть набагато важче, адже це відповідальне заняття. Неправильно підібране засіб може вивести форсунки з ладу можуть стати непридатними для подальшого використання. Подібна помилка спричинить за собою не тільки тимчасові, але і додаткові фінансові витрати. Тому важливо при виборі не допускати помилок.

Відео – Очистка форсунок через паливний бак

Чотири ефективних методу промивання форсунок в гаражних умовах

Форсунки як інжекторного, так і дизельного двигунів з часом забиваються. Це відбувається через те, що в паливі є дрібні домішки, які фільтр не в змозі залишити на своєму корпусі (а тим більше якщо він старий і / або неякісний).

У продажу є засоби для чищення форсунок, проте багато з них досить дорогі, і показують сумнівні результати. Тому автовласники придумали кілька нескладних методів, що дозволяють за допомогою підручних засобів в гаражних умовах виконати очистку форсунок, за якістю аналогічні професійним чисткам на стендах.

Якщо у вас є думки або власні пропозиції з цього приводу – поділіться ним в коментарях.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

Метод перший – за допомогою очищувача карбюратора

Якщо замість спеціального засобу для чищення форсунок у вас завалявся карбклінер, то можна в гаражних умовах виконати чистку бензинового інжектора самостійно навіть очищувачем карбюратора з балончика, а не купувати рідину для інжектора. Далі опишемо один з таких методів. Для роботи вам знадобляться:

  • два шматки чистого дрантя;
  • мідний ізольований провід невеликого перерізу довжиною близько метра;
  • ніж;
  • пластикові хомути (стяжки);
  • шило;
  • електрична батарейка напругою 9 В (популярна “Крона”);
  • шматок кисневого шланга довжиною 4 … 5 см;
  • ізоляційна стрічка;
  • очищувач карбюратора (при виборі звертайте увагу робочий ковпачок балона по діаметру підходив внутрішньому діаметру кисневого шланга, щоб його можна було вставити всередину);
  • захисні окуляри і рукавички.

Працювати з карбклінером потрібно акуратно, використовуючи засоби індивідуального захисту, тому попередньо потрібно одягнути окуляри і рукавички . Алгоритм роботи:

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

  • зняти форсунку з паливного колектора і за допомогою дрантя очистити її зовні (краще попередньо зняти з неї гумові ущільнення);
  • розрізати шматок дроту на рівні частини і з одного боку одержані проводів за допомогою ножа почистити ізоляцію;
  • за допомогою ізоляційної стрічки зачищені кінці проводів підключити до батарейці;
  • на зворотних кінцях проводів за допомогою шила трохи розширити ізоляцію для подальшого підключення до форсунки;
  • в ковпачку карбклінера за допомогою шила у верхній його частині зробити дірочку;
  • вставити ковпачок в гумовий шланг (при цьому “рідне” отвір ковпачка буде заглушено шлангом) і затиснути їх пластиковим хомутом;
  • отриманий перехідник встановити на балон карбклінера;
  • очищену зовні форсунку під’єднати до перехідника з гумового шланга і обжати хомутом;
  • підключити форсунку до батарейці, при цьому ви почуєте клацання, що сигналізує про те, що форсунка відкрилася;
  • одягнути перехідник з форсункою на балон очищувача карбюратора;
  • акуратно подати тиск (натиснути);
  • при цьому засіб для чищення карбюраторів буде вертикальної струменем виходити через форсунку (ось для чого потрібні очки!).

Чистити до тих пір, поки факел не буде рівним. Після однієї чистки потрібно перевернути форсунку догори ногами і повторити операцію. Далі можна переходити до чищення інших форсунок.

Метод другий – за допомогою промивного циліндра

Такий метод також можна виконати в гаражі за допомогою підручних засобів, він хороший тим, що немає потреби демонтувати форсунки двигуна, але в якості засобу для чищення складу потрібно буде придбати сольвент (Вінс, лавр, хай гир або інший). Для роботи вам знадобиться:

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

Циліндр з приєднаним фільтром

  • чиста дволітрова пластикова пляшка з щільно кришкою, що закручується;
  • компресор (щоб був в змозі видати 3 атмосфери);
  • промивна рідина (близько одного літра);
  • дриль і свердло діаметром 13 мм;
  • два хомута (12 … 14 мм);
  • паливний фільтр;
  • два автомобільних ніпеля;
  • шланг діаметром 12 мм довжиною близько метра;

Алгоритм роботи наступний:

  • по обидва боки пляшки (на денці і на кришці) просвердлити по отвору;
  • в дно пляшки вкрутити ніпель з вкрученим вентилем;
  • в кришку вкрутити ніпель без вентиля; Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиСистема в зборі
  • надіти шланг на ніпель, що знаходиться в кришці пляшки і закріпити його хомутом;
  • до другого кінця шланга приєднати паливний фільтр і теж закріпити хомутом;
  • запустити двигун автомобіля і прогріти його до температури охолоджуючої рідини + 90 … + 95 градусів;
  • заглушити двигун і обов’язково скинути тиск в паливній магістралі ;
  • від’єднати фішку з паливної магістралі;
  • зняти шланг підведення бензину на форсунки;
  • надіти згадану фішку на паливний насос із зібраної раніше системи;
  • залити в пляшку очищувальну рідину і гарненько закрити її;
  • підвісити пляшку над капотного простором;
  • в ніпель, що знаходиться в дні пляшки вкручується шланг компресора (можна автомобільного насоса, що підкачує);
  • накачати пляшку до значення тиску в 3 атмосфери.

Після цього слід запустити двигун і дати йому попрацювати 15 хвилин на холостих обертах і 15 хвилин відпочити.

Далі знову запустити двигун і дати йому попрацювати до тих пір, поки в пляшці не скінчиться чищення у картриджі.

Коли двигун затихне, необхідно акуратно стравити тиск з пляшки! Це можна зробити або за допомогою ніпеля або просто акуратно відкручуючи кришку.

Після цього можна розібрати вийшла систему, під’єднати паливний шланг на місце, і повернути на вихідну позицію фішку. Після того як все зібрано, потрібно запустити двигун і дати попрацювати машині 5 … 10 хвилин. Вкрай бажано після виконання описаної процедури поміняти масло і свічки (особливо свічки).

Метод очищення досить простий, але у нього є істотний недолік – відсутність візуального контролю стану форсунок. Їм цілком можна користуватися в профілактичних цілях у разі, якщо підозра про те, що форсунки забилися.

Метод третій – додавання ацетону

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

На численних форумах в інтернеті можна знайти багато тем про те, чи варто додавати ацетон в бензобак. Незважаючи на те, що офіційні представники автовиробників і нафтопереробних компаній ні слова не говорять про це, багато вітчизняних (і не тільки) автовласники додають невелику кількість чистого ацетону до використовуваного бензину.

Така дія призводить, по-перше, до підвищення октанового числа бензину, а по-друге, викликає очищуючий ефект для елементів паливної системи (відмиває вуглецеві відкладення), а також пов’язує воду, що знаходиться в бензині і виводить її разом з вихлопними газами. Як правило, ефект від використання ацетону відчувається після того, як його додали в повний (або майже повний) бак бензину, і це пальне згодом було спалено в процесі їзди.

Кілька слів про пропорції. Кількість додається в бензин ацетону залежить, по-перше, від октанового числа, а по-друге, від якості палива (домішки води і шкідливих домішок в ньому). Якщо бензин хороший, то досить додати 30 мл на кожен 10 літрів бензину. У міру погіршення, кількість ацетону може збільшуватися до 150 мл на 10 літрів бензину.

Однак не варто занадто захоплюватися додаванням ацетону! Це обумовлено тим, що оскільки цей засіб збільшує октанове число, то якщо його значення буде перевищено в порівнянні з тим, на яке розрахований двигун, це може привести до поступового виходу мотора з ладу.

І чим на більше значення воно перевищено – тим швидше “стуканет” двигун.

Метод четвертий – застосування Димексиду

Для чищення форсунок можна застосовувати і популярний лікарський препарат Димексид, що продається в будь-якій аптеці, і стоїть дуже недорого. Отже, для роботи знадобиться:

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

Установка для промивки

  • препарат Димексид (500 мл або більше, залежить від ступеня забруднення);
  • чиста місткість для рідини з кришкою, наприклад пляшечка з щільно закривається кришкою об’ємом близько 500 мл;
  • два ніпеля;
  • дриль (шуруповерт) і свердло на 13 мм (під діаметр ніпеля);
  • чотири ємності у вигляді пробірок, куди буде збиратися забруднена рідина з форсунок (окремо для кожної форсунки);
  • акумулятор або блок живлення на 12 В;
  • повітряний шланг;
  • хомути;
  • розчинник “Сольвент”.

Процедура виконання очищення складається з таких етапів:

  1. Демонтаж рампи з форсунками.
  2. Спорудження стенду для промивання.
  3. Перевірка форсунок на продуктивність (монтуються з рампою на стенд з прозорими ємностями, для оцінки факела розпилу і кількість виробленого палива).
  4. Відмочування окремо взятих форсунок в ємності з димексидом (обов’язково у вертикальному положенні щоб це агресивне засіб не потрапило на гумові ущільнювачі).
  5. Промивання інжекторних форсунок димексидом під тиском протягом 10-15 хвилин.
  6. Промивання сольвентом і продування стисненим повітрям (щоб в форсунки не залишилося кошти).

Промивання форсунок димексидом проводиться за аналогією з методом використовують установку з циліндром. Тому спочатку буде потрібно:

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиЯк промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

  • зробити яку-небудь конструкцію, щоб жорстко встановити на ній зняту рампу;
  • просвердлити кришку порожній ємності, і встановити туди один з ніпелів;
  • просвердлити дно баночки і також вкрутити туди другий ніпель;
  • нижній ніпель з’єднати за допомогою хомута з гумовим шлангом, а інший кінець шланга з’єднати з рампою;
  • зібрати за допомогою проводів схему, вивівши паралельно їх кінці, і приєднавши на висновки блоку живлення, бажано через кнопку (нормально розімкнений);
  • набрати в ємність розчин для чищення і щільно закрити кришку;
  • за допомогою компресора накачати тиск близько 2 атмосфер;

Подача очищувача регулюється кнопкою (в переривчастому режимі) ввімкнути або вимкнути форсунки.

Як показує практика і численні досліди, проведені різними автовласниками, засіб Димексид дозволяє позбутися від забруднень навіть на дуже застарілих і загиджених форсунках. Однак пам’ятайте, що Димексид має і шкідливі властивості. Зокрема, розігрітий Димексид розчиняє не тільки нагар, а й фарбу, і взагалі вважається досить агресивним речовиною.

Перед установкою паливної рампи на вихідне місце бажано замінити нижні кільця ущільнювачів. Справа в тому, що з часом вони зношуються і рвуться. Також бажано попередньо нанести на них силіконову змазку.

висновок

Як ви можете бачити, самостійна очищення інжекторних форсунок в гаражних умовах цілком допустима і ефективна.

Однак її необхідно виконувати, по-перше, за умови, що впевнені в тому, що зробите все правильно, то є, у вас є досвід виконання подібних ремонтних робіт. По-друге, ступінь забруднення форсунок середня або низька.

У разі, якщо інжектор забився дуже сильно, то має сенс звернутися за допомогою в автосервіс, де вам відмиють форсунки за допомогою рідинної або ультразвукової чистить установки.

Чи не знайшли відповідь на своє питання?

Запитуйте в коментарях. Відповімо обов’язково!

Промивання інжектора і форсунок без зняття своїми руками

Більшість власників автомобілів з інжекторними двигунами починають хвилюватися, якщо машина поводиться підозріло. Перші тривожні дзвіночки – мотор дивно трусить на холостому ходу. Чути удари, стрілка тахометра може довільно смикатися вгору і вниз.

Потім відчувається, що при русі автомобіль вже не так жваво прискорюється, а пальне з бака немов випаровується. Багато хто продовжує їздити і миритися з незадовільним станом машини. Гірше, коли двигун трясе так, що вібрації йдуть по кузову автомобіля. Таку несправність важко не помітити.

Але досвідчені автомобілісти знають – промивка інжектора швидко усунула б проблеми і привела мотор в здоровий стан. Причина порушень в роботі мотора – забруднення системи подачі палива. Пил, пісок, воду, які потрапляють в бак, легко затримує паливний фільтр. Але після його заміни ситуація може не змінитися.

Тоді впевнено діагностуємо забруднення інжекторів і впускного колектора. 

Коли потрібна промивка інжектора 

Як з’являються забруднення. Спершу на деталі двигуна осідають смоли, це не згоріле пальне і його домішки. Потім осад окислюється і стає твердим шаром на деталях.

Якщо відмовитися від очищення упорскування, то проблеми в роботі мотора будуть тільки приростати: з’явиться високий знос механізмів, посилене утворення коксу і нагару, каталізатор буде відчувати надмірне навантаження, вийде з ладу і т.д. Навіть тонкий лаковий шар в 0,005 мм знижує ефективність інжекторів на 20% і більше.

Змінюється характер факела розпилу: його форма і розмір. Розпилювачі втрачають герметичність, від чого управління уприскуванням починає працювати зі збоями. Від цього ми спостерігаємо провали на холостих обертах і підвищена витрата палива.

важливо

  Якість пального, екстремальні погодні умови, тривалі простої в пробках роблять процес утворення забруднень блискавичним. Слід знати, є й інші можливі неполадки: паливний фільтр, насос, сітка топлівозаборніка. Ці забруднені деталі заважають нормальній роботі двигуна. Профілактику необхідно проводити кожні 20-30 тисяч км.

  Очистити двигун можна самостійно. Для цього знадобиться спеціальне обладнання і рідина для промивки форсунок інжектора. Вибрати підходяще засіб нескладно. Сьогодні на ринку популярні засоби російського виробника LAVR і європейські кошти. Перед тим, як вибрати препарат, подивіться відео, чим відрізняються склади.

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

Як промити інжектор своїми руками 

Засоби для промивання форсунок якісно видаляють відкладення в системі. Щоб провести процедуру необхідна спеціальна пневматична станція. Таке обладнання можна вільно купити на території Росії. Сьогодні існують пневматичні станції вітчизняного та китайського виробництва.

Якщо немає потреби постійно застосовувати таке обладнання, промивку інжектора можна провести в автосервісах, які пропонують послугу. Ціна на неї складе від 1500 до 4000 рублів залежно від автомобіля і регіону проживання. Можна спробувати зібрати станцію самостійно.

При цьому ви повинні знати, що промивка саморобними станціями небезпечна. Промивні рідини спалахують легше палива. Тому уникайте витоку рідини. Потрапивши на випускний колектор прогрітого двигуна рідина миттєво спалахне.

Така процедура може коштувати вам не тільки автомобіля, але життя і здоров’я. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиНеобхідний набір для промивання інжектора: 

  • топлівопроводний шланг (1,5 м); 
  • хомути (2 штуки); 
  • балон з манометром 1 л; 
  • гачок для підвішування балона; 
  • шланг закоротки магістралі (щоб заглушити зворотну магістраль); 
  • перехідники для підключення до паливної рампи; 
  • компресор; 
  • 1 л рідини на двигун об’ємом до 2 л. 

Коли станція підключена, система виглядає як лікарняна крапельниця. Промивання форсунок не вимагає великого досвіду. Головне чітко слідувати інструкції по підключенню і промиванні. Ось список дій як змонтувати станцію для роботи. 

Монтаж промивної станції 

  1. Як промивати інжектор своїми руками?  практичні порадиВимкніть паливного насоса, вийнявши запобіжник. 
  2. Магистраль подачи топлива отключите от рампы. Будьте осторожны, возможно незначительное разбрызгивание остатков горючего. Если в конструкции предусмотрена обратная магистраль, демонтируйте и заглушите ее.
  3. Подберите подходящий переходник (фитинг). Подключите переходник к рампе, затем с помощью хомута зафиксируйте шланг на переходнике.
  4. Залейте в баллон жидкость для промывки LAVR. Подвесьте баллон над капотом.
  5. Подключите шланг к баллону, потом зафиксируйте хомутом.
  6. Подсоедините компрессор к баллону, подайте 3 атмосферы.
  7. Проверьте герметичность сборки. Для этого откройте подачу топлива с баллона на топливную рампу. Если все соединения сухие, начинайте процедуру.
  8. Запустите двигатель. Дайте поработать двигателю в режиме холостых оборотов 10-15 минут. Следите, чтобы манометр показывал 3 атмосферы.
  9. Заглушіть мотор на 15 хвилин. За цей час відкладення розчиняться. 
  10. Запустіть двигун. Періодично плавно піднімайте обороти до 2500 об. / Хв. Продовжуйте стежити за показаннями тиску в балоні. 
  11. Завершіть процедуру, коли закінчиться рідина. 
  12. Вимкніть станцію і змонтуйте деталі двигуна в зворотному порядку. 

Міняти масло і свічки запалювання після використання рідини для промивання інжектора LAVR не обов’язково. Тому відразу запустіть двигун і зробити тестовий заїзд. На перших же кілометрах шляху почуються поліпшення роботи мотора. 

Як промивати інжектор своїми руками?  практичні поради

Як вибрати промивку LAVR 

LAVR пропонує дві промивки для бензинових моторів і одну для дизельних. 

Промивання Паливо Особливість

LAVR ML101 бензин З раскоксовивающім дією – здатна очистити поршневі кільця, підвищити компресію. Рекомендується якщо інжектор не промивати більше 100 000 км.
LAVR ML101 EURO бензин Рекомендується, якщо немає необхідності в раскоксовиваніі.
LAVR ML102 дизель З раскоксовивающім дією – здатна очистити поршневі кільця, підвищити компресію. Рекомендується якщо інжектор не промивати більше 100 000 км.

Щоб не чекати появи симптомів несправності двигуна, плануйте профілактику кожні 20-30 000 км пробігу. Рекомендуємо робити промивання перед зимовим сезоном – для впевненого запуску в морози, або навесні – для підйому потужності і динаміки.

Промиваємо паливні форсунки: миттям і катанням

28 грудня 2016 року

Паливні форсунки – це, по суті, електромагнітні клапани, що відкривають при подачі на них напруги шлях паливу у впускний трубопровід. При знеструмленні запірна голка опускається під дією поворотної пружини і перекриває канал в розпилювачі. Згодом на сідлі розпилювача накопичуються відкладення, через які голка втрачає рухливість. І в результаті порушується герметичність форсунок. Ознакою такої несправності є поганий пуск двигуна, навіть прогрітого: паливна суміш виявляється переобогащенной. Крім того, забруднення отворів розпилювача призводить до порушення розпилу і зниження загальної кількості палива, що подається. Через це при різкому натисканні на газ з’являються провали, двигун втрачає потужність, починає працювати нестабільно.

Радикальне вирішення проблеми – заміна форсунок. Але є і більш дешева альтернатива – промити. Тим, хто не боїться залазити під капот, я розповім, як це зробити своїми силами. Хитрий інструмент і спеціальні навички не будуть потрібні. Роботу краще виконувати на вулиці або в добре провітрюваному приміщенні.

Операцію проводимо на редакційному автомобілі Лада Гранта з восьмиклапанним двигуном і з пробігом 100 000 км. На такому пробігу форсунки у більшості машин вже потребують «вологого прибирання».

Знадобиться аерозольний балон із засобом для очищення карбюратора (його ціна близько 500 рублів).

Має бути також зібрати просту електричний ланцюг з акумулятора, кнопки від побутового дзвінка і проводів з наконечниками типу «мама» шириною 2,8 мм.

Складемо електричне коло з двох проводів, що йдуть від форсунки до акумулятора автомобіля. В розрив одного з проводів підключаємо кнопку від дзвінка. Кнопка повинна розташовуватися на відстані від форсунки, причому так, щоб її можна було натиснути ногою. Це необхідно для того, щоб можливе іскроутворення на контактах не привело до спалаху чистить жідкості.Собіраем електричний ланцюг з двох проводів, що йдуть від форсунки до акумулятора автомобіля. В розрив одного з проводів підключаємо кнопку від дзвінка. Кнопка повинна розташовуватися на відстані від форсунки, причому так, щоб її можна було натиснути ногою. Це необхідно для того, щоб можливе іскроутворення на контактах не привело до спалаху розчин для чищення. Компонування впускного трубопроводу на багатьох двигунах така, що паливну рампу неможливо зняти без демонтажу дросельного вузла. Відвернувши чотири гвинти і від’єднавши роз’єм, знімаємо дросельний узел.Компоновка впускного трубопроводу на багатьох двигунах така, що паливну рампу неможливо зняти без демонтажу дросельного вузла. Відвернувши чотири гвинти і від’єднавши роз’єм, знімаємо дросельний вузол.
Відвертаємо штуцер рампи від наконечника шланга підведення палива і від’єднуємо шланг. Важливо не втратити невелику гумове колечко, уплотняющее соедіненіе.Отворачіваем штуцер рампи від наконечника шланга підведення палива і від’єднуємо шланг. Важливо не втратити невелику гумове колечко, що ущільнює з’єднання. Від’єднуємо електричний роз’єм джгута форсунок. Відвернувши гвинти кріплення паливної рампи, тягнемо її уздовж осі форсунок. При цьому форсунки неохоче виходять з отворів впускного трубопроводу – через гумових ущільнювачів колец.Отсоедіняем електричний роз’єм джгута форсунок. Відвернувши гвинти кріплення паливної рампи, тягнемо її уздовж осі форсунок. При цьому форсунки неохоче виходять з отворів впускного трубопроводу – через гумових кілець ущільнювачів.
Від’єднуємо електричні роз’єми від форсунок. Тестером перевіряємо електричний опір обмоток. У справної форсунки опір становить зазвичай 11-16 Ом. У форсунок, встановлених на одному двигуні, виміряні значення повинні бути максимально близькими. Посунувши замок, знімаємо форсунку з рампи.Отсоедіняем електричні роз’єми від форсунок. Тестером перевіряємо електричний опір обмоток. У справної форсунки опір становить зазвичай 11-16 Ом. У форсунок, встановлених на одному двигуні, виміряні значення повинні бути максимально близькими. Посунувши замок, знімаємо форсунку з рампи. Знімаємо і оглядаємо кільця ущільнювачів. На пластмасовому корпусі форсунки не повинно бути тріщин. Сітчастий стаканчик на вході в форсунку не повинен бути деформований. Його можна промити, ввівши на всю глибину кінчик трубки, що додається до балона очищувача, і подавши через неї рідину. Під’єднуємо роз’єми проводів пристосування до висновків форсунки, а вільні кінці – до акумулятора. Знімаємо распилітельную головку балона з очищувачем. На виступаючий пластмасовий штуцер надягаємо відповідне кільце ущільнювача, виконане, наприклад, з відрізка бензостойкой трубкі.Снімаем і оглядаємо кільця ущільнювачів. На пластмасовому корпусі форсунки не повинно бути тріщин. Сітчастий стаканчик на вході в форсунку не повинен бути деформований. Його можна промити, ввівши на всю глибину кінчик трубки, що додається до балона очищувача, і подавши через неї рідину. Під’єднуємо роз’єми проводів пристосування до висновків форсунки, а вільні кінці – до акумулятора. Знімаємо распилітельную головку балона з очищувачем. На виступаючий пластмасовий штуцер надягаємо відповідне кільце ущільнювача, виконане, наприклад, з відрізка бензостойкой трубки.
Притискаємо форсунку до штуцера балона і продавлюємо його так, щоб торець форсунки щільно притиснувся до гумового кільця і ​​ущільнив з’єднання. Тепер, натискаючи на кнопку ногою, відкриваємо клапан форсунки. При цьому бажано забезпечити часте спрацьовування, час від часу даючи інжектору можливість розпилювати засіб протягом 20-30 секунд безперервно. Загалом, треба витратити через форсунку приблизно чверть вмісту балона. Найчастіше спочатку струмки з розпилювача нерівномірні, спрямовані убік. Але по ходу промивання факел набуває форму дерева з пишною кроною – рівною і симетричною. Залишилося повторити процедуру з іншими форсунками. І можна збирати вузол в зворотній послідовності, не забувши промити паливну рампу. обов’язково перевірте
гумові кільця на кінцях кожної форсунки і протріть посадочні місця під них у впускному трубопроводі. На гумові кільця нанесіть трохи моторного масла.Пріжімаем форсунку до штуцера балона і продавлюємо його так, щоб торець форсунки щільно притиснувся до гумового кільця і ​​ущільнив з’єднання. Тепер, натискаючи на кнопку ногою, відкриваємо клапан форсунки. При цьому бажано забезпечити часте спрацьовування, час від часу даючи інжектору можливість розпилювати засіб протягом 20-30 секунд безперервно. Загалом, треба витратити через форсунку приблизно чверть вмісту балона. Найчастіше спочатку струмки з розпилювача нерівномірні, спрямовані убік. Але по ходу промивання факел набуває форму дерева з пишною кроною – рівною і симетричною. Залишилося повторити процедуру з іншими форсунками. І можна збирати вузол в зворотній послідовності, не забувши промити паливну рампу. обов’язково перевірте
гумові кільця на кінцях кожної форсунки і протріть посадочні місця під них у впускному трубопроводі. На гумові кільця нанесіть трохи моторного масла.
Дросельний вузол перед установкою теж корисно промити очищувачем карбюратора. Товстий шар відкладень змиваємо жорсткою кистю або безворсовой ветошью.Дроссельний вузол перед установкою теж корисно промити очищувачем карбюратора. Товстий шар відкладень змиваємо жорсткою кистю або безворсовой дрантям.
  • Промивання складом, що заливається в паливний бак

Вартість препарату – від 250 рублів Інструкції до препаратів обіцяють, що чистими після промивання стануть не тільки форсунки і паливна система – піде нагар з клапанів і поверхонь камери згоряння. Питання тільки один: а куди він піде? Очевидно, в систему випуску відпрацьованих газів. А там конструктори розмістили каталітичний нейтралізатор і кисневі датчики. Частинки нагару і продукти згоряння рідини потраплять на ніжні керамічні стільники. А далі – як пощастить. Шматочки нагару, які прилипли до поверхні керамічних сот, є осередками перегріву – стільники можуть оплавитися. Відпрацьовані гази суміші бензину з рідиною сильно підвищують температуру відпрацьованих газів, що також небезпечно для каталітичного нейтралізатора.

  • Промивання паливної рампи і форсунок за допомогою спеціальної установки на СТО

Стоимость услуги — от 2500 рублейАппаратура подает на вход топливной рампы сольвенты, убирающие смолистые отложения с форсунок и загрязнения с поверхностей клапанов и камеры сгорания. Концентрация чистящих компонентов гораздо выше, чем при заливке очистителя в топливный бак. Следовательно, количество веществ, попадающих в каталитический нейтрализатор отработавших газов, тоже значительно больше. Чем это чревато, описано выше.

  • Очистка форсунок ультразвуком

Вартість послуги – від 4000 рублів Форсунки в ванні з миючим розчином піддаються впливу ультразвуку, що звільняє поверхні від забруднень. Але перш форсунки потрібно демонтувати. Можна зробити це самостійно або довірити всі роботи майстрам. Недолік даного способу – ймовірність повного виходу форсунки з строя.Промиваем паливні форсунки: миттям і катанням

Промиваємо паливні форсунки: миттям і катаньемОшібка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…