Тиск палива є важливим параметром, який необхідно постійно тримати під контролем.

Його величина безпосередньо впливає на ефективність роботи мотора, його потужність і поведінку в різних режимах.

Отже, кожен автовласник, якому не байдуже технічний стан власного автомобіля, повинен періодично виконувати перевірку тиску. Як це зробити, читайте далі в статті.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Паливна рампа (рейка) є обов’язковим елементом паливної системи ДВС з розподіленим уприскуванням. Вона являє собою відрізок порожнистої трубки, кінці у якої закриті з обох сторін і відрізняються наявністю відводів для підключення трубок меншого діаметру.

Через дані трубки пальне надходить до форсунок, які розміщені на ній. Крім цього, на ній знаходиться регулятор тиску. Паливо, яке потрапляє всередину рампи, переміщається за допомогою форсунок під вхідну трубу.

Крім відвідних трубок, в цій конструкції також присутній запірний штуцер і отвір.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Як перевірити тиск у паливній рампі, способи перевірки

Виміряти цей параметр можна декількома методами.

Один з найпоширеніших – придбання спеціального комплекту, до складу якого входить спеціальний адаптер для приєднання, манометр (саме завдяки йому вимірює) і слив.

На придбання цих пристроїв доведеться виділити приблизно 1500 руб. Але можна вчинити інакше – поїхати на СТО, де фахівці за 300-500 руб. проведуть необхідні вимірювання.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Однак існує більш витончений метод, який не потребує додаткових витрат – можна вимірювати тиск палива за допомогою звичайного манометра, що застосовується для перевірки тиску в шинах. При цьому бажано використовувати для вимірювань манометри, межа у яких мінімальний (приблизно 6-7 атмосфер). Це зведе похибка до мінімуму.

Як перевірити тиск у паливній рампі за допомогою повітряного манометра для вимірювання тиску в шинах

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Послідовність дій:

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способівЯк перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Цей спосіб перевірки тиску палива є одним з найпростіших, точних і дуже ефективних. До речі, якщо немає хомутів, для затягування можна застосовувати спеціальні втулки болтів для регулювання. При цьому з метою фіксації на штуцер необхідно надіти невелике гумове колечко.

Який тиск в паливній рампі ВАЗ 2110 вважається нормою

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Нормальний тиск палива має становити 2.8-3.2 бар (атмосфер). Якщо зняти вакуумну трубку з регулятора тиску, показники можуть несуттєво зрости (на 0.2-0.7 атмосфер).

Правила техніки безпеки і пожежонебезпеки при проведенні робіт

Будьте дуже обережні під час проведення робіт. Щоб уникнути загоряння, обов’язково накрийте чим-небудь генератор.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Інструменти, пристосування, витратні матеріали

  1. Шланг.
  2. Манометр.
  3. Заглушка.

Як перевірити тиск палива ВАЗ 2110 двигун 1,6 без обратки, схема перевірки (покроково)

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

На ВАЗ 2110 об’ємом 1.6 показники тиску в паливній рампі незмінні і варіюються в межах 3.6-4 барів. Вимірювання при цьому часто виконуються за такими ж принципами, як були описані вище. Однак існує і кілька інших нестандартних методик.

  1. Готуємо вищеописану конструкцію – шланг на кінці з манометром.
  2. Діаметр шланга повинен складати приблизно 8 міліметрів.
  3. Виміри проводяться на виході з модуля паливного насоса.
  4. Нормальним параметром вважається тиск рівне 5-7 атмосферам.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

  1. Згадайте, як закривається обратка на двигунах із зливною рампою. Глушити при цьому краще прямо на бензонасосі.
  2. Подвійний шланг слід демонтувати і вставити заглушку (замість заглушки можна застосовувати «сосок» від паливного фільтра).
  3. Одиночну трубу натягніть на штуцер насоса. Вимірювання проводяться прямо на рампі.

Важливо пам’ятати, що проблеми з паливною системою, як правило, проявляються різкими «провалами» під час досягнення високих обертів двигуна. Крім цього, при їзді автомобіль може смикати, він тупить при наборі швидкості і так далі. У такому випадку потрібно обов’язково перевірити тиск. Лише після цього можна виявити головні причини проблем – бензонасос, форсунки, фільтри і так далі.

Якщо електроланцюг в автомобілі ВАЗ 2110-2112-2170 свідомо справна, а насос дзижчить як зазвичай це зовсім не означає що бензин надходить в штатному режимі до форсунок. Ні! Тут можуть бути свої несправності. Почнемо з самого елементарного.

Для початку знімемо захисний ковпачок штуцера (як показано на фото 1), обов’язково потрібно підкласти знизу тканину, щоб не забризкати відсік двигуна паливом, і вістрям тонкої шлицевой викрутки потрібно натиснути на золотник штуцера.

Зверніть увагу

Якщо цівка палива тонка, слабка це означає низький тиск в паливній рампі потрібно шукати причину. Якщо бензин бризне з сильним напором, тоді є надія, що тиск в межах норми (2,8-3,2 бар), але для впевненості необхідно заміряти його манометром.

На сервісі це робиться паливними манометрами з перехідниками.

Ми ж будемо використовувати простий від шинного насоса. Головне тільки, щоб межа вимірювання був як мінімум 4 бари.

Буде потрібно ще частина бензостійк шланга, довжина якого повинна бути 150 міліметрів, внутрішній діаметр якого повинен становити 10-12 мм. , А так само ще 2 хомута.

Ковпачком колісного вентиля потрібно вивернути золотник з штуцера паливної рампи. На штуцер одягаємо шланг манометра і затягуємо за допомогою хомута.

Включаємо запалювання, при цьому, не заводячи двигун: через 2 секунди тиск бензину в рампі має збільшитися до 2,8-3,2 бар і на даному рівні утримуватися (фото 3).

Якщо воно істотно нижче (приблизно 1 бар) і тримається на такому рівні тривалий час, потрібно виконати перевірку прямому трубопроводі 4 по всій видимості, вона засмітилася. Тут 2 проблемних місця: бензонасосная сітка 2 і фільтр палива 5. Спочатку перевіримо фільтр.

Він розташований під днищем кузова поруч з бензобаком (фото 4). У разі якщо він в порядку, потрібно подивитися сітку насоса.

Дістаємо бензонасос з бака, виймаємо сітку і промиваємо. Перш ніж встановлювати бензонасос непогано б виконати перевірку його на герметичність і надійність з’єднання його трубки (стрілка на фотознімку 5) до паливної магістралі.

важливо

Ви, безумовно, запитаєте, як бути, якщо подає магістраль чиста, насос дзижчить, а тиск все ж нижче норми.

В цьому випадку потрібно міняти сам насос він виробив свій ресурс! P А може трапитися, так що насос начебто нормально функціонує, а тиску в рампі немає! Подібне може статися взимку, якщо на дні паливного бака багато води.

P При замерзанні на сітці вона перериває надходження на нього палива. Як бути? Розводити під бензобаком багаття, гріти його паяльною лампою або якимось іншим джерелом вогню цього не можна робити ні в якому разі.

ПредпочтітельнееP зняти бензонасос і очистити від льоду. Другий варіант для неквапливих: закотити авто в тепле приміщення і почекати Тоді непогано було б вилити з паливного бака воду. Справа клопітка, проте, вдячне.

Ось ми переконалися в тому, що тиск в рампі в межах норми. А чи надходить паливо в циліндри мотора? Це не факт! Форсунки можуть засмітитися, подача бензину зменшується, а може бути і повністю припиняється. Однак часом на форсунки не подається сигнал управління, хоча самі вони знаходяться в справному стані. Контроль потрібно почати з огляду свічок запалювання.

Якщо свічки вологі, то, отже, бензин надходить. Сухі? У такому випадку потрібно перевірити пробником сигнал на роз’ємі джгута механічного розпилювача рідини або газу (форсунки) (як показано на фото 6).

Зробили, але свічки до сих пір сухі? Тоді доведеться відкрутити гвинти що кріплять рампу і підняти е під впускним колектором, щоб проглядалися сопла форсунок. Виробляємо включення запалювання і провертає стартером коленвал мотора.

При відсутності цівок палива, потрібно зняти форсунки і швидше за все, замінити на нові.

Правда, практично в кожному серйозному сервісі вам порекомендують їх промити. Поцікавтеся розцінками: якщо ціна на новий комплект форсунок трохи вище промивання, то варто віддати перевагу заміну. Як-не-як у старих форсунок трапляються і вікові неполадки. Взято з: http://autoshas.ru.

Порада

На ваз 2110 регулятор тиску палива призначений для того, щоб в будь-якому режимі роботи підтримувалося постійне тиск в паливній системі.

РДТ є мембранний клапан, який встановлюється в паливній рейці. З одного боку на нього здійснюється тиск бензину, з іншого – пружини і повітря з впускного колектора.

ознаки поломки

Якщо з якихось причин регулятор тиску палива не виконує свої функції, то зрозуміти це можна за такими ознаками:

  • Робота двигуна стала нестійкою, він може почати глухнути, працюючи на холостому ходу, хоча, здавалося б, рівня палива вистачає, все системи справні;
  • Колінчастий вал на холостому ходу має підвищені або ж, навпаки – знижені оберти;
  • Двигун, що називається, «втрачає прийомистість»;
  • Під час руху трапляються провали і ривки в працюючому двигуні;
  • Підвищується витрата бензину в порівнянні з тим, що був раніше;
  • Підвищується вміст у вихлопі CO і CH;
  • Двигун запускається з працею. Хоча це властивість проявляється не завжди.

Якщо регулятор прийшов в повну непридатність, тоді спостерігається підвищення тиску палива. Замість норми для ВАЗ 2110, що становить в межах від 2,5 до 3,3 кг / см2, доходить до 4 – 5 і навіть більше.

Отже, паливний насос подає більше бензину за обсягом, який в повному обсязі згорає, і перевитрата гарантований. Звичайно ж, такого регулятору необхідна заміна, і чим швидше – тим краще.

У разі, якщо регулятор тиску палива не дає потрібного тиску, або просто – не тримає, то нестача рівня тиску палива веде до того, що нормальної подачі не відбувається, і ВАЗ 2110 «задихається», коли потрібно збільшити обороти.

До того ж стартер не може швидко розкрутити двигун, доводиться багато разів його включати.

ДРП

Цілком зрозуміло, що про перевитрату бензину ми в першу чергу дізнаємося за показаннями датчика його рівня. Однак іноді ДУТ також починає брехати, і тоді істинного витрати не впізнати.

Може бути ситуація, коли у вас ще полбака бензину, а ДУТ каже, що паливо майже на нулі. Тобто, плутати вас може сам датчик витрати, і перш, ніж поспішати із заміною регулятора, переконайтеся, що ДРП справний, пам’ятайте, що у ВАЗ 2110 проблеми з ним дуже навіть часті.

Якщо ви помітите, що він прибріхує, можливо-потрібно регулювання, а то і заміна паливного датчика.

Перевірка РДТ

Отже, датчик у вас вже в порядку, але в наявності – перевитрата палива, інші неполадки, які вказують на те, що регулятор барахлить. Насамперед, перевірте його.

Робиться це так:

  1. Потрібно відкрутити пробку штуцера, що відповідає за контроль тиску палива. Подивіться, якщо кільце ущільнення порвалося або просто перестало бути еластичним, йому (а то і всієї пробці) потрібна заміна;
  2. Викриття з штуцера золотник, це робиться точно так же, як в будь-який шині;
  3. За допомогою шинного манометра, закріпленого хомутиком на штуцері, заміряйте тиск при працюючому двигуні. Воно повинно бути в межах норми;
  4. При від’єднанні вакуумного шланга регулятора, тиск повинен трохи (на 0,2 – 0,5 кгс / см2) підвищуватися. Якщо цього не відбувається, значить, для вашого ВАЗ 2110 вихід один – потрібна заміна РДТ. В середньому ціна стандартного РДТ коливається в районі 300 рублів, аналог РДТ СОАТЕ коштує близько 600 рублів.

5. Рожковим ключем на 14 мм загортаємо наконечник шланга.

Рекомендація При необхідності тиск в паливній рампі можна виміряти саморобним приладом, виготовивши його з манометра від ножного насоса. Перед підключенням такого манометра необхідно скинути тиск палива (див. Паливопровід – скидання тиску). Після цього виверніть золотник з штуцера паливної рампи.

Це можна зробити металевим ковпачком колісного вентиля. Для з’єднання манометра з штуцером паливної рампи слід використовувати відрізок бензостійк шланга відповідного діаметру. Кінці шлангів повинні бути надійно закріплені хомутами.
6. Включаємо на автомобілі запалювання.

При цьому кілька секунд буде працювати паливний насос. Дочекавшись, коли насос перестане працювати, вимикаємо запалювання. 7.

Зверніть увагу

Для видалення повітря з манометра, опустивши кінець зливної труби в невелику ємність, відвертаємо штуцер прокачування манометра на 1 / 3-1 / 2 обороту, і скидаємо надлишковий тиск бензину з паливної рампи. При цьому буде видалено повітря з шланга манометра.

Як перевірити тиск паливного насоса своїми руками

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Для діагностики двигуна використовується вимірювання тиску в паливній рампі. Воно відповідає за поведінку транспортного засобу в різних робочих режимах. Головна функція, покладена на паливну систему, – якісна і повноцінна доставка бензину до двигуна, зберігання і очищення палива.

Система включає в себе паливний фільтр, систему уприскування, паливного насоса, бак і інші елементи, які з’єднуються струмопроводами. Головну функцію виконує паливний насос. Він формує необхідний показник тиску в рампі. Коли його рівень знижується, в роботі мотора автомобіля спостерігаються конкретні збої.

Причини несправної роботи пристрою

Перевірка рівня тиску необхідна в таких випадках:

  1. Причиною пожежі в силовому вузлі при холостому ході, через якого транспортний засіб може в будь-який момент стихнути.
  2. Двигун починає троить (коли він працює не на 4-х, а тільки на 3-х циліндрах).
  3. Відбувається помітний перевитрата палива, який зростає на 30-50%.
  4. Збільшується кількість шкідливих чадних газів, що скупчуються в вихлопі.
  5. Нестабільна робота двигуна на холостих обертах.
  6. Помітні перебої в роботі двигуна.

Виявивши на своєму транспорті подібні проблеми, варто провести діагностику ЕБУ. Якщо вона не дала результатів, значить, джерело збою паливна рампа і необхідно виміряти в ній рівень тиску.

Перевірка тиску в паливній рампі своїми руками

Вимірювати тиск в рампі дуже просто, принцип проведення вимірювань практично такий же, як і при перевірці тиску в шинах. Для цього необхідно:

  • Манометр з граничними відмітками в 8-10 атмосфер, можна і в 6, оскільки прилад має невеликі похибки.
  • Звичайний шматок шланги з діаметром близько 8-9 мм.
  • Пакля.
  • Пару хомутів.

З цих матеріалів можна створити власний обчислювальний прилад або ж купити його в магазині.

Перш ніж провести заміри слід:

  1. Уважно перевірте паливну систему на наявність течі і натягнутість всіх хомутів.
  2. Вимкніть запалювання в автомобілі, і відчиняйте капот.
  3. Пошукайте рампу форсунок.
  4. Усуньте пробку штуцера тиску.
  5. Відкрутитеся ніпель, використовуючи золотник. Будьте обережні, оскільки можуть бути бризки через залишкового тиску, візьміть собі ганчірку і миску.
  6. Прикріпіть шланг манометра до штуцера і добре зафіксуйте його хомутом.
  7. Приєднайте до іншої стороні шланги придбаний манометр.
  8. Проведіть виміри тиску. Для цього зафіксуйте показники при різних режимах роботи мотора:
  • У момент включення запалювання показник повинен бути понад 3 атмосфер;
  • При холостому ході двигуна відмітка повинна знаходитися в межі 2,4-2,5 атмосфер;
  • Зі знятою трубкою шланга з регулятора паливного тиску прилад вимірювання повинен показувати приблизно 3,2-3,3 атмосфер;
  • У момент передавливания зливної труби шланга, за умови коректної роботи рампи, стрілка манометр повинна показувати 7-8 атмосфер;
  • Під час ножатія на педаль газу стрілка повинна досягти позначки в 3 атмосфери і опуститися до 2,5.

Порада! Перш ніж тестувати транспортний кошти в різних режимах перевірте паливну на наявність пробоїн, в іншому випадку всі зроблені виміри будуть не коректними і перекрученими.

Проаналізуйте всі отримані в ході вимірювань дані. Вимкніть запалювання, і перевірте показник манометра. Якщо з рампою все в порядку, то стрілка не опуститися нижче відмітки в 0,7 атмосфер. Коли вона опустилася до 0, то або регулятор тиск несправний і необхідно буде повністю усунути з посади або ж провести заміну РДТ, або вийшов з ладу зворотний клапан в моторчик бензонасоса.

Підвищіть кількість оборотів в моторі до 2900-3000, якщо в цей момент показник манометра почне знижуватися, то проблема в роботі бензонасоса. А якщо тиск створюється протягом тривалого періоду, то, швидше за все, забився паливний фільтр або засмітилася сіточка для грубої прочищення.

У разі, коли всі проведені вимірювання не підтвердилися, необхідно буде провести більш глибоку перевірку на станції техобслуговування.

Порада! Перш ніж приступити до перевірки тиску ознайомтеся з інструкцією, обзаведіться необхідними пристроями та інструментами і найважливіше перегляньте, які параметри характерні при нормальній роботі пристрою.

Перевірка і діагностика бензонасоса без сервісних центрів

Бензонасос автомобіля можна без перебільшення назвати одним з найважливіших вузлів, оскільки він забезпечує рівномірне надходження палива до двигуна. Погодьтеся, що без такої важливої ​​деталі їздити на автомобілі було б проблематично.

Раніше замість бензонасоса використовувалися прості шланги, які діяли за всім відомою законом сполучених судин Архімеда і це вносило серйозні корективи як в конструкцію автомобіля, так і в якість їзди – тиск в системі неможливо було регулювати.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

На даний момент використовується два види бензонасосов:

Перший вид використовується в карбюраторних двигунах і його головне завдання полягає в підтримці постійного тиску в паливній системі. Електричні – більш просунуті, вони встановлюються на автомобілі з інжектором, тиск і об’єм палива, що надходить у двигун, регулюються за допомогою електронних датчиків.

Як розповідають бувалі автомобілісти, бензонасос може працювати в двох режимах:

Це, звичайно, жарт. Можна було б додати проміжну стадію – «працює, але погано». В чому це виражається?

Симптоми поломки бензонасоса

Нескладно здогадатися, що якщо бензонасос починає працювати з перебоями, то проблеми будуть дуже серйозними – паливо буде подаватися в систему неправильно. В результаті, під час водіння нас можуть очікувати такі сюрпризи:

  • проблеми зі стартом – коли тиснете на газ, відчуваються провали, тяга пропадає, потім різко з’являється, автомобіль «підриває»;
  • автомобіль заводиться з другого чи третього разу, хоча стартер працює нормально;
  • на високих оборотах автомобіль сіпається – позначається нерівномірна подача бензину;
  • пропаденіе тяги;
  • мотор глухне при натисканні на газ – це остання стадія, коли бензонасос дійсно не працює.

Через що виникають всі ці проблеми? Насос вийшов з ладу, або забився паливний фільтр.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Паливний фільтр – це окрема тема, практично у всіх системах він стоїть за бензонасосом, відповідно через насос проходить неочищений бензин, в якому може міститися велика кількість дрібних механічних частинок.

І хоча такі проблеми бензонасосу не страшні, але з часом вони все ж виявляються – падає натиск палива, насос працює з шумом.

Особливо яскраво це виражається під час запуску двигуна – стартер забирає на себе левову частку потужності АКБ, напруга в мережі падає, зношений насос не в силах забезпечити достатній приплив палива. Як результат – мотор глухне.

Перевірка бензонасоса – діагностика проблем

Перевірити бензонасос можна різними способами: зовнішній огляд, вимірювання тиску в паливній системі, за допомогою тестера або лампочки – вибір залежить від типу насоса.

Зовнішній огляд можна застосовувати тільки для карбюраторних машин, оскільки у них бензонасос кріпиться зовні бака. Потрібно також сказати, що в таких автомобілях може бути два насоси для роботи в різних режимах. Вони можуть перебувати як під капотом, так і безпосередньо в районі бензобака.

Якщо при візуальному огляді ви виявили, що є витік палива, відчувається запах бензину, то це може говорити про знос прокладок. В такому випадку вам знадобиться ремкомплект, а також набір інструментів для демонтажу насоса, його розбирання. Заміні можуть підлягати такі деталі:

  • капронову сітчастий фільтр;
  • всмоктуючий і нагнітає клапани – їх перевіряють шляхом подачі повітря в нагнітає штуцер насоса, справні клапани не повинні пропускати повітря;
  • вузол діафрагм і пружина, яка їх стискає – діафрагми повинні бути без пошкоджень, пружина – пружною;
  • штовхач – на ньому не повинно бути пошкоджень і наклепів.

Перевірка тиску проводиться за допомогою манометра, який підключають до паливної рампи, а циферблат манометра виносять до лобового скла.

При заведеному двигуні на холостих ходах перевіряються показання манометра – вони повинні відповідати даним з інструкції – 300-380 кПа. Це значення має залишатися стабільним і при русі. Спробуйте розігнатися до третьої швидкості і подивіться чи не змінилися показання манометра – якщо вони впали, значить насос не підтримує потрібний рівень тиску.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Крім того, тиск в системі може падати і через витоки палива з паливних шлангів. Буде потрібно візуальний огляд на наявність витоків. Виправляються такі проблеми шляхом заміни шлангів, фільтрів і так далі.

Проблема може складаються і в тому, що несправне працює реле насоса. Перевірити його можна шляхом підключення до роз’ємів лампочки або викруткою з індикатором. При включеному запалюванні індикатор загоряється – значить проблема не в бензонасосі.

  • Провести такі перевірки можна самостійно, однак в спеціалізованих сервісах механіки зможуть без проблем діагностувати будь-яку поломку, адже тяга може падати, а мотор глухнути не тільки через проблеми з бензонасосом.
  • У цьому відео ви дізнаєтеся чому не качає насос, а також як усувати несправності пов’язані з ним на конкретних прикладах.
  • На цьому відео проводиться саме перевірка і тестування бензонасоса.

Як перевірити тиск бензонасоса

Бензонасос грає найважливішу роль в паливній системі будь-якого автомобіля. Головним завданням пристрою є подача палива з паливного бака в двигун. Бензонасос також регулює кількість палива, що подається за допомогою редуктора бензонасоса.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Несправність бензонасоса: основні ознаки і симптоми

Продуктивність електробензонасосів, які є обов’язковим елементом паливної системи інжекторних авто і кріпляться всередині паливного бака, набагато вище порівняно з механічними бензонасос. Механічні насоси встановлюються на карбюраторних двигунах і кріпляться зовні бензобака.

Також можлива схема реалізації, коли присутні два бензонасоса: один пристрій спрацює у випадку необхідності подачі малої кількості палива під більш високим тиском, в той час як другий насос працює з великим об’ємом пального, подаючи його під зниженим тиском.

важливо

На самому початку варто відзначити, що електричні і механічні бензонасоси подають паливо в двигун під певним тиском. Зниження тиску палива призводить до збоїв в роботі двигуна.

У списку головних ознак, які вказують на поломку бензонасоса або явне зниження його продуктивності, відзначені:

  • холодний або гарячий двигун не запускається;
  • спостерігається утруднений пуск, нестабільна робота двигуна на холостому ходу, плаваючі обороти;
  • присутні ривки і смикання автомобіля при натисканні на газ в русі при спробі прискорення;
  • машина глухне на ходу;

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Можливою причиною даних несправностей є низький тиск в паливній системі. Іншими словами, на різних режимах роботи мотору просто не вистачає палива. Для діагностики та усунення поломки необхідно знати, як самому перевірити тиск бензонасоса.

Перевірка тиску палива і бензонасоса

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Далі ми поговоримо про самостійну діагностиці електричних бензонасосів і які встановлюються на сучасні автомобілі. Існує кілька доступних способів, які дозволяють перевірити бензонасос своїми руками.

Перед початком робіт слід виключити ймовірність витоку палива і зниження пропускної здатності на окремих ділянках паливної системи. Проведіть детальний огляд топливопроводов і з’єднань на предмет загинів, тріщин, інших деформацій або ушкоджень. Також може знадобитися заміна паливного фільтра, різних прокладок і т.д.

У тому випадку, якщо з магістралями і фільтрами все в порядку, але двигун не заводиться, необхідно включити запалювання і уважно прислухатися.

На більшості автомобілів (але не на всіх моделях) справний бензонасос в перші секунди після включення запалення гуде або видає легке дзижчання, нагнітаючи паливо в систему.

Відсутність такої ознаки працюючого насоса вкаже на його несправність або проблеми з електрикою.

Якщо машина заводиться, але потім глухне на ходу, тоді слід почати перевірку з реле бензонасоса. Для перевірки потрібно реалізувати підключення до роз’єму бензонасоса контрольної лампочки, після чого слід включити запалювання. Загоряння контрольної лампи на кілька секунд буде вказувати на те, що реле бензонасоса справно.

Як самому перевірити тиск палива в паливній рейці

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Наступним кроком стане перевірка тиску палива в паливній системі (паливній рампі). Від тиску пального безпосередньо залежить стабільність роботи двигуна при їзді на різних режимах. Для такої діагностики можна придбати спеціальний пристрій, який являє собою особливий манометр і різні перехідники для підключення до паливній рейці (рампі).

  1. Перед початком робіт варто враховувати підвищений ризик загоряння палива, яке може пролитися в підкапотний простір. Для мінімізації ризиків необхідно дотримуватися запобіжних заходів, а також рекомендується накрити автомобільний генератор і інші елементи під капотом щільною тканиною або іншим підручним матеріалом.
  2. Потім потрібно здійснити скидання тиску палива в системі за допомогою відключення запобіжника бензонасоса. Зазначений запобіжник розташований на панелі запобіжників. Для точного виявлення елемента необхідно вивчити інструкцію з експлуатації конкретного автомобіля. Після необхідно завести двигун з відключеним бензонасосом. Мотор затихне після того, як витратить залишки палива в системі.
  3. Наступним кроком стане підключення манометра до паливній рейці. Місце для підключення найчастіше закрито пластиковою заглушкою, яку потрібно викрутити. Після відкручування відкриється доступ до спеціального клапану. Зазначений клапан нагадує ніпель, що встановлюється на колеса автомобіля. Потім штуцер потрібно зняти. Варто враховувати, що при спробі зняття можлива текти бензину, так що слід заздалегідь підготувати ганчірки.
  4. Тепер можна підключити шланг манометра до рампи, перевіривши надійність його кріплення. Після цього сам манометр слід вивести через кромку капота на вітрове скло. Далі запобіжник бензонасоса встановлюється на місце і проводиться запуск двигуна. Після включення запалення показання манометра фіксуються.
  5. Різні моделі автомобілів можуть мати різний тиск пального в паливній системі. Наприклад, інжекторні 1.6-літрові агрегати ВАЗ мають показник тиску в паливній рампі близько 4 атмосфер. При нормальному тиску в рейці показання манометра повинні знаходитися в рамках близько 300-380 кПа.
  6. Далі автомобіль буде потрібно розігнати до 40-50 км / ч на третій передачі, звертаючи увагу на показання манометра. При нормальній продуктивності бензонасоса вони повинні залишатися на тій же позначці, що і при запуску двигуна.

Необхідно додати, що для вимірювання тиску палива може також підійти звичайний манометр, який використовується для виміру тиску повітря в шинах автомобіля.

При цьому варто врахувати, що такі манометри спочатку призначаються для замірів високого тиску до 16 атмосфер, тоді як паливні манометри обмежені межею близько 6 атмосфер.

Також повітряний манометр може мати помітну погрішність.

Джерела: http://avto-kuplya.ru/tekhnicheskie-voprosy/proverka-dvigatelya/22-proverka-davleniya-v-toplivnoj-rampe-svoimi-rukami, http://vodi.su/diagnostika-benzonasosa/, http : //krutimotor.ru/proverka-davleniya-topliva-i-benzonasosa/

Перевірка тиску в паливній рампі. Як перевірити тиск в рампі своїми руками?

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Привіт, дорогі відвідувачі Питання Авто, сьогодні поговоримо про паливній системі. У цій статті, я розповім про несправності в паливній системі, про тиск у паливній, а також про те, як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками .

Перевірка тиску в рампі виконується в разі виникнення несправностей в паливній системі, а також в тому випадку, коли ви вирішили виконати комплексну діагностику паливної системи двигуна.

Типові ознаки несправності паливної системи:

  • Троит двигун, перебої в його роботі;
  • Плавають холості оберти, мотор глухне на неодружених;
  • Збільшений витрата палива;
  • Вихлопні гази з високим вмістом CO;
  • Якщо у вас є схожі симптоми, а ЕБУ при цьому не видає ніяких помилок, найімовірніше причина криється саме в паливній рампі.

Підготовка до роботи

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Для того щоб перевірити тиск в рампі , вам буде потрібно манометр, який вимірює тиск в діапазоні від 7 до 10 атмосфер. Можна виміряти манометром і з великим запасом, проте в такому випадку результати вимірювання будуть неточними з великими похибками.

Ви можете купити готовий прилад для вимірювання тиску в паливній рампі, а можете своїми руками зробити власний. Якщо ви вибрали другий варіант, то крім манометра вам буде потрібно шланг у якого внутрішній діаметр дорівнює 9 мм, а також сантехнічна пакля з її допомогою ми ущільнили з’єднання манометра і трубки.

Всі з’єднуємо і затягуємо за допомогою хомута.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Важливе зауваження! Перед тим як перевірити тиск у паливній рампі зробіть огляд паливної системи і паливопроводу, все повинно бути справним і герметичним в іншому випадку вимір буде не точним, а результати ні про що вам не скажуть.

Покрокова інструкція – як перевірити тиск у паливній системі?

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

  1. Вимикаємо запалювання і відкриваємо капот.
  2. Забезпечте доступ до паливної рампи форсунок.
  3. Знайдіть пробку штуцера тиску палива і відкрутіть її. Після цього відкрутіть ніпель за допомогою золотника.
  4. Підготуйте порожню тару з ганчіркою для залишків палива, які під тиском можуть бризнути. Бережіть очі і обличчя !!!
  5. Підключіть ваш саморобний прилад до штуцера і приступайте безпосередньо до перевірки.
  6. Перевірка тиску в паливній рампі проводиться в чотирьох різних режимах роботи силового агрегату. А саме: 1. При включеному запалюванні; 2. На холостих; 3. При скинутої трубці регулятора тиску палива; 4. А також при передавленной зливний трубці.

Результати вимірювання тиску в паливній рампі

Нижче я приведу приблизні результати вимірювання, які повинні бути на робочому авто.

  • При включеному запалюванні у вас повинно вийти не менше ~ 3 атмосфер.
  • На холостих обертах ~ 2,5 атмосфер.
  • При знятій трубці регулятора тиску палива ~ 3,3 атмосфер.
  • Передаючи “обратку” у вас повинно вийти приблизно ~ 7 атмосфер.

Тиск в паливній рампі має коливатися при підготовці, коли тиснете на педаль – стрибати до 3-х атмосфер, коли відпускаєте педаль – падати до 2,5 атмосфер.

Коли паливо почне йти в паливну систему, вимикаємо запалювання і спостерігаємо за поведінкою манометра. При таких діях тиск у паливній має впасти до 0,7 бар і зупинитися на цій позначці.

У разі якщо тиск знизився до нульової позначки – швидше за все існують проблеми з регулятором тиску палива. Щоб встановити так це, зніміть РДТ і замініть новим.

Як варіант, причина може критися в зворотному клапані приводі паливного насоса.

Підвищіть обертів двигуна до 3000 об / хв і поспостерігайте за показаннями манометра. Якщо стрілка почне падіння – ймовірно у вас проблеми з паливним насосом .

Трапляється, що бензонасос довго не може нагнати необхідний тиск, в такому випадку, можна припустити, що проблема полягає в забитому паливному фільтрі або брудної сіточці бензонасоса.

Якщо жодне з припущень не підтвердилося, швидше за все, буде потрібно більш глобальна діагностика, в ході якої будуть перевірені: ДПДЗ, РХХ, ДМРВ, компресію в двигуні і багато іншого.

Самостійна регулювання тиску палива на ВАЗ

Усім читачам привіт. Почну з передісторії. Як то здалося мені, що машина втратила колишню спритність. Я звичайно перейнявся цією проблемою, але її пошуки вкрай затягнулися. І ось приїхав як то в гараж, вирішив заміряти тиск палива. Воно виявилося 2 очка, розуміючи що навіть для 1.5 літрового двигуна цього мало, при нормі 2.8.

Почав копати. Перетиснув обратку і зрозумів, що бензонасос вмирає, тисне 3кг максимум. Звернув на це все подальші експертизи і змирився з покупкою нового насоса. На наступний день на роботі дізнався що у знайомого є робочий насос, який йому не потрібен)) Він мені його безоплатно презентував, за що йому величезне спасибі. На вихідних поїхав ставити.

Замінив насос, ну думаю зараз попре)) А шиш там)) Знову 2 очка) перетискають обратку, 5 кг-норма. Значить вже не дарма)) І логічний ланцюжок підводить до регулятора тиску палива, про що далі))
Міняти його я не хотів, тому що тиск він тримав, при вимкненому насосі.

Порада

А нові регулятори трапляються і того гірше)) Стало зрозуміло як підняти тиск. У барахлі (все таки воно стало в нагоді) знайшов регулятор коли то куплений і опинився бракованим (не втрачайте чеки) лежав і чекав свого часу.

Вирішив подивитися як він улаштований (картинки картинками, а в живу краще) розпиляв його

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

ось він
Подивившись нутрощі стало ясно що треба піджати пружину. Як це зробити? Легко)) потрібно зам’яти корпус. Працювати вирішив за місцем

  • Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів
  • он він
    Взяв трубку і молоток
  • Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів
  • і легкими ударами (всього їх було 3) вм’яв корпус, перевіряючи тиск після кожного удару
  • Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Підняв до 2.5- 2.7 скупитися не став, а то довелося б ще голову ламати як його назад витягнути. І взагалі все, машина поїхала, пропали ривки, апетит уменьшілся- краса. Хто то подумає -Колхоз, але зате дешево. Дякую за увагу, сподіваюся кому то буде корисним і допоможе.

Автор; Олексій г.Бор, Нижегородська область

Як перевірити тиск в рампі? Перевірка тиск в паливній системі своїми руками

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Тиск в паливній рампі перевіряється під час діагностики паливної системи двигуна, для того щоб виявити несправності в системі подачі палива. Детально про те як це робити правильно ви дізнаєтеся в цій статті.

Про несправності в паливній системі можна судити за такими ознаками:

Якщо ви виявили ці ознаки в своєму автомобілі, при цьому діагностика ЕБУ не показала жодних несправностей, то швидше за все, проблема в паливній рампі. Щоб підтвердити припущення необхідно перевірити тиск в рампі.

Перевірка тиску в рампі мало чим відрізняється від перевірки тиску в шинах, принцип один і той же, оскільки і в тому і в цьому випадку ми використовуємо манометр.

Як перевірити тиск у паливній рампі своїми руками?  Кілька хороших способів

Щоб перевірити тиск, вам знадобиться манометр, у якого максимальне значення від 7 до 10 атмосфер. Манометр з великим запасом, наприклад – 18 атмосфер, матиме велику похибку при дуже маленькому тиску.

Також буде потрібно шланг з внутрішнім діаметром 9 мм і сантехнічна пакля або аналог, для того щоб з’єднання 9-міліметрової трубки і трубки манометра було щільним. Все скурчіваем і затягуємо хомутом. Тепер прилад готовий до використання. Якщо немає бажання возитися, купіть готовий прилад для вимірювання в тиску в паливній системі.

Перевірка тиску в рампі – покрокова інструкція

  1. Вимкніть запалювання і відкрийте капот.
  2. Знайдіть паливну рампу форсунок.
  3. Відкрутіть пробку штуцера тиску палива, потім використовуючи золотник, відкрутіть ніпель.
  4. Підставте тару або якусь ганчірку, залишки палива можуть бризнути.
  5. Встановіть шланг манометра на штуцер, потім кріпимо його за допомогою хомута.
  6. Вимірювання тиску в паливній рампі повинна проводитися в 4-х режимах роботи двигуна.
  •          При включенні запалювання.
  •          На холостому ходу.
  •          Зі знятою трубкою з регулятора тиску палива.
  •          А також з передавленной зливний трубкою.

Яким має бути тиск в паливній системі?

  1. При включенні запалювання ~ 3 атм не менше.
  2. На холостому ходу у вас повинно ~ 2,5 атм.
  3. Зі знятою трубкою регулятора тиску палива ~ 3,3 атм.
  4. З передавленной трубкою “обратки” ~ 7 атм.
  5. При підгазування воно повинно підскакувати до 3-х, після чого падати до 2,5 атмосфер.

Важливо! Перед тим як приступати до роботи переконайтеся у відсутності пробоїн в паливній системі, в іншому випадку виміри будуть неправильними.

  1. Після нагнітання палива в систему, вимикайте запалювання і подивіться як буде вести себе манометр. Тиск в паливній має знизитися до 0,7 бар і зафіксуватися на цій позначці.
  2. Якщо ж тиск відразу впало “в нуль” – є проблема в регуляторі тиску палива, швидше за все знадобиться зняти і замінити РДТ, або зворотний клапан моторчика бензонасоса.
  3. Збільште обороти двигуна до 3000 і простежте за поведінкою манометра, якщо при цьому стрілка манометра почне падати – у вас проблеми з бензонасосом.
  4. Якщо паливний насос довго не може створити необхідного тиску є підозра, що забитий паливний фільтр або сіточка бензонасоса.

Якщо ж жоден з припущених варіантів не підтвердився, потрібно більш глибока перевірка, що включає в себе перевірку: РХХ, ДПДЗ, ДМРВ, а також компресію в циліндрах.

 Інші статті рубрики: Ремонт своїми руками

Як перевірити тиск у паливній рампі

В кожному автомобілі, точніше в більшості його систем присутній тиск, без якого нормальне функціонування машини неможливо. Наприклад, тиск мається на гальмівний, мастильної і паливної системи (рампі). Якби його не було в першому випадку, автомобіль не зміг би зупинитися в потрібний момент.

А відсутність тиску в системі змащення привело б до швидкого виходу мотора з ладу. Те ж самої можна сказати і про пальне.

Щоб двигун працював стійко на будь-яких оборотах протягом всього терміну експлуатації, потрібно знати, як перевірити тиск у паливній системі і коли це потрібно робити, а для цього варто зрозуміти її конструкцію і принцип дії.

пристрій рампи

По суті, це порожниста (іноді прямокутного перетину) трубка, у якій заварені обидва кінці. Сам пристрій фіксується на колекторі впуску і забезпечується спеціальною лінією, яка гарантує слив зайвого бензину. Підтримку необхідного тиску в паливній системі забезпечує РДТ – регулятор тиску палива.

Конструкція являє собою механічний перепускний клапан мембранного типу. Одним кінцем РДТ за допомогою патрубка і ущільнювача з гуми з’єднується з рампою, другим – з топливопроводом. А щоб правильно «вирахувати» рівень навантаження, регулятор через вакуумний шланг повідомляється з колектором, що працюють на впуск.

В результаті з одного боку, завдяки паливного насоса, на мембрану тисне бензин, з другої – повітряний потік і клапанна пружина. Коли запалення вимкнене і двигун не працює подача бензину повністю припиняється.

Однак тиск може зберігатися тривалий час і при пуску силової установки паливо подається в форсунки під штатним тиском.

Принцип роботи

На ВАЗ2114 система працює досить просто. Якщо натиснути на педаль газу в колекторі, що працює на впуск, формується зайвий тиск. Воно трохи відкриває клапан, завдяки чому в рампу проходить більше бензину. Коли дросельна заслінка закривається, напір повітря стає менше. Тоді клапан спрацьовує і пропускає паливо в бак.

Коли потрібно перевіряти тиск у паливній рампі

Робити це потрібно, якщо з’являється один з нижчеперелічених симптомів:

  • важкий пуск силової установки;
  • нестабільна робота двигуна на холостому ходу ( «троение»);
  • млява динаміка;
  • зниження потужності при нормально працюючому ЕБУ;
  • підвищена витрата пального (до 50%);
  • збільшення вмісту СО на вихлопі;
  • поява провалів при різкому натисканні на газ.

Якщо ці симптоми виявляються в сукупності, то ймовірність того, що проблема полягає в паливній рампі, дуже велика. Зрозуміти це можна лише після перевірки роботи системи.

Несправності регулятора тиску палива

Багато хто вважає, що виникнення несправностей в РДТ пов’язано з його механічною конструкцією. Найпоширенішими несправностями вважаються:

  • заклинювання (повне або часткове) клапана;
  • знос мембранної пружини;
  • поява сторонніх часток в РДТ;
  • відсутність герметичності в місці сполучення рампи і регулятора.

Неприємності варто розглянути докладніше. Якщо ослабне пружина, клапан буде погано чинити опір проходженню повітря, в результаті чого пального буде надходити менше, т. Е. Мотор стане працювати нестабільно. Якщо ж навпаки, клапан заклинить, бензин поллється рікою – його перевитрата і поганий запуск двигуна забезпечені.

 Попадання бруду всередину регулятора теж не принесе радості. Сторонні частки, накопичуючись, поступово зменшують пропускну здатність паливної системи автомобіля, тиск зменшується. Зрештою, з’являється невпевнена робота силової установки в режимі холостого ходу, а сама вона починає глухнути.

Зверніть увагу

Якщо порушена герметичність в місці сполучення рампи і РДТ, натиск повітряного потоку впаде, тиск зменшиться.

Спочатку обзаведіться манометром, граничне значення вимірювань якого становить 8-10 атмосфер. Такі вимоги обумовлені значними погрішностями у більш потужних приладів. Ще для перевірки тиску знадобляться:

  • резервуар для збору бензину;
  • плоскогубці і плоска викрутка;
  • ніпельний ковпачок;
  • гумовий шланг з тканинної опліткою, що витримує високий тиск, з хомутами, діаметром від 8-ми до 10-ти мм;
  • чиста ганчірка.

В яких режимах потрібно виміряти тиск

процедура здійснюється спочатку при заглушеному двигуні, але включеному запалюванні. потім – на холостих обертах. далі, щоб перевірити працездатність РДТ, від нього потрібно від’єднати вакуумний шланг. наступний етап вимірювань проводиться при закритому зливному шлангу. і останнє – при перегазовке.

порядок проведення вимірювання

Манометр підключіть до одного з кінців шланга і зафіксуйте хомутиком відповідного діаметру. На паливній рампі з боку, навпроти місця розташування РДТ, відверніть ковпачок: відкриється штуцер -під нього поставте відповідний резервуар. Ніпельним ковпачком натисніть на виступ і стравити тиск. Потім зовсім відверніть ніпель.

Коли бензин стече в ємність, другий кінець шланга з’єднайте з штуцером, не забувши зафіксувати з’єднання хомутиком. Увімкніть запалювання і дочекайтеся, поки бензонасос закачає паливо. Потрібно заміряти тиск – норма 3 атм.

Пустіть двигун і зробіть виміри: вони повинні відповідати 2,5 атм. При знятій трубці манометр повинен показати 3,3 атм. Якщо перетиснути зливну магістраль, показання зростуть до 7 атм. А підгазування «забезпечить» 3 атм.

з плавним зниженням до 2,5 атм.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…