Кількість автомобілів, що мають під капотом карбюратор, зменшується на дорогах рік від року. Сучасні силові установки оснащені системами уприскування. Для цього в їх конструкції використовуються форсунки.

За допомогою них забезпечується точне дозування палива, якісне розпорошення і стійка робота всієї силової установки. Коли бензин починає «лити» через них, то підвищується витрата, знижуються екологічні параметри. В цьому випадку потрібно знати, як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна, щоб виявити можливі несправності системи.

Особливості конструкції

Принцип роботи форсунок ідентичний функціонуванню електромеханічного клапана. При подачі напруги на обмотку формується електромагнітне поле. Завдяки йому відбувається втягування сердечника з запірною голкою, а спрямований потік палива надходить в камеру згоряння.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Форсунки розташовані в фінішної частини паливної системи і пропускають рідину під високим тиском. Якщо тиск починає знижуватися, передчасно спрацьовує відкриття вихідного отвору. Це є наслідком чорного диму з вихлопної труби. При підвищенні тиску стане утворюватися світлий дим.

Непрямі ознаки несправності

У більшості випадків при виявленні наступних проблем з паливною системою, потрібна перевірка форсунок інжекторного двигуна. Негативні фактори:

  • з’являються провали або смикання автомобіля, коли водій натискає на педаль акселератора або перемикає швидкість;
  • погіршуються пускові характеристики на старті двигуна, які явно стають помітними в холодну пору року;
  • потужність мотора падає, знижується динаміка автомобіля;
  • істотно підвищується витрата палива;
  • перебої з роботою на холостих обертах.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Якщо є подібні сумніви можна звернутися на станцію для проведення комп’ютерної діагностики, але в деяких випадках виручає перевірка форсунок своїми руками навіть в гаражних умовах.

Діагностика несправностей

Відкриттям / закриттям електромагнітних форсунок займається електронний блок управління. У старіших моделях автомобілів встановлені механічні моделі, які відкриваються за рахунок підвищення тиску в системі.

  Як замінити паливний фільтр своїми руками

Одним з простих способів для контролю їх працездатності є перевірка на слух. Під час роботи несправного мотора на холостих обертах повинен чутися приглушений злегка звук на високих частотах. Його ще можна назвати глухим і дзвінким. Дана система потребує обов’язкового чищення будь-яким зручним способом.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Необхідно проконтролювати цілісність проводки, яка підходить до тестованого вузлу. Це робиться візуально або за допомогою тестера, налаштованого на визначення опір.

Для з’ясування проблемної деталі заводиться двигун, відкривається капот, а потім по черзі роз’єднують / з’єднують проводку до кожного інжектора. Коли відкидається робоча форсунка, то це позначається певним чином на роботі двигуна. Пошкоджену деталь при відключенні практично ніяк не вплине на поточний процес.

Перевірити форсунки в домашніх умовах вдасться після зняття паливної рами. Після цього з’єднуємо колодку кабелів до джгута рами. Паливні труби треба з’єднуємо один з одним, а гайковим ключем затягуємо штуцери.

Під кожну з форсунок встановлюється мірна ємність, а стартером помічник запускає мотор на 10 … 15 секунд. З боку двигуна проводимо моніторинг роботи кожної форсунки. Вихід палива повинен бути в кожному випадку рівномірним, а також обсяг рідини у всіх випадках також зобов’язаний бути рівним.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

При виявленні більшої витрати через один з каналів, проводимо його негайну чистку.

Після виключення запалення отвір повинен щільно бути закрито, ніякі патьоки в такому випадку не допускаються. В іншому випадку протікання говорить також і про проблеми з електричним колом.

Діагностика за допомогою електронного тестера

Дієвим методом є контроль стану системи мультиметром. Для тестування не знадобиться нічого демонтувати.

Попередньо звертаємося до технічної літератури по даній марці автомобіля, щоб з’ясувати еталонне значення опору. Можуть бути використані конструкції, що працюють на низькому або високому опорі.

  У чому різниця між інжектором і карбюраторомЯк перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Відкидаємо мінусовій контакт від акумуляторної батареї, і роз’єднує штекер від конкретних форсунки. В цьому випадку допоможе плоска тонка викрутка, з якої можна відімкнути фіксує замок.

Включаємо тестер в режим омметра і проводимо завмер. Покази приладу не повинні виходити за межі 11 … 16 Ом в разі високого значення. Для низького опору прийнятий інтервал в межах 2 … 5 Ом.

При можливих відхиленнях реальних параметрів від еталонних даних, варто провести заміну деталей.

самостійна чистка

Забруднення можуть відбуватися з різних причин, в тому числі і з-за неякісного палива. Існує кілька способів приведення форсунок в робочий стан:

  • механічно;
  • за допомогою ультразвуку;
  • хімічними засобами.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Найбільш доступним з них для гаражного застосування є використання хімічних реагентів. Присадки заливають в паливний бак в певних пропорціях, зазначених виробником «хімії».

Під час експлуатації стоїть на рівних ділянках розганяти машину до 110 … 130 км / год і їхати 10 … 20 км. Це забезпечить самоочищення каналам в деякій мірі.

В умовах професійної станції використовуються ультразвукові методи. Їх рекомендується проводити не рідше ніж через 30 … 40 тис. Км пробігу або при виявленні проблем з паливною апаратурою.

Інструкція: як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна і очистити їх при необхідності

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Форсунка на инжекторном двигуні автомобіля грає визначальну роль в стабільності його роботи. Вона важлива нітрохи не менше свічок запалювання або поршнів, оскільки без грамотного вприскування палива не справити детонацію в строго заданий момент.

Форсунка впорскує паливо в камеру згоряння двигуна в певному обсязі, що дозволяє підтримувати максимально економічний і продуктивний режим роботи ДВС.

Електронний блок управління автомобіля регулює кількість що подається форсункою палива.

Ознаки несправності форсунки

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і порадиЯкщо виникають проблеми зі стабільністю роботи двигуна, то однозначно сказати, що в цьому винна форсунка або будь-який інший компонент не можна. Необхідно перевірити котушку запалювання, свічки запалювання, компресію в циліндрах і інші компоненти, які відповідають за детонацію в камері згоряння, в тому числі форсунки.

Ось лише деякі з проблем, які вказують на несправність форсунок:

  • Двигун автомобіля показує нестійку роботу на холостому ходу;
  • Значно зросло споживання паливо;
  • Є проблеми з пуском двигуна;
  • Автомобіль втратив в динаміці, і при обгоні або різкому прискоренні відчувається нестача потужності і ривки двигуна.

Якщо подібні проблеми є в автомобілі, можна почати діагностику двигуна з перевірки форсунки. Існує кілька методів, як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна, і нижче про них піде мова.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна за допомогою мультиметра

Діагностичний прилад мультиметр є вірним помічником будь-якого автомобіліста. Він дозволяє не тільки перевірити запобіжники або акумулятор, але і діагностувати несправність форсунок. Щоб перевірити форсунки мультиметром необхідно зробити наступне:

  1. Зніміть високовольтні дроти з форсунок і загляньте в технічне керівництво до автомобіля, щоб визначити, в вашому двигуні встановлені форсунки високого імпедансу або низького імпедансу – це буде потрібно для точної діагностики;
  2. Встановіть мультиметр в режим виміру опору і підведіть діагностичні дроти до висновків форсунки, після чого зробіть завмер;Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради
  3. Якщо у вашому автомобілі встановлені форсунки високого імпедансу, то виміряний опір має перебувати в межах від 12 до 17 Ом. У тому випадку, коли на автомобілі використовуються форсунки низького імпедансу, їх опір лежить в проміжку від 2 до 5 Ом.

У тій ситуації, коли показники відрізняються від рекомендованих, слід зняти форсунку з автомобіля і перевірити її більш детально, а при необхідності замінити.

Перевірка форсунок не знімаючи з двигуна на слух

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і порадиЯкщо ви вважаєте себе досить досвідченим в плані діагностики несправностей автомобіля, то можете спробувати визначити проблеми з форсункою на звук. При працюючому двигуні уважно прислухайтеся до видаваним з блоку циліндрів звуків. Глухий дзвінкий звук свідчить про те, що є проблеми в роботі форсунок двигуна. У таких випадках рекомендується провести очистку форсунок.

Перевірка механічних властивостей форсунки

Механічні властивості форсунок перевірити самостійно досить складно, з огляду на необхідність в специфічному обладнанні для проведення подібних процедур. У багатьох автомайстерень є спеціальні стенди для перевірки механічних властивостей форсунок. З їх допомогою можна визначити:

  • Який потік палива проходить через форсунку при роботі двигуна;
  • Як виглядає «факел» розпилення палива з форсунки при роботі двигуна. Якщо паливо проходить через форсунку нерівномірно, велика ймовірність, що необхідно її прочистити.Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Перевірка механічних властивостей форсунки є найбільш точним методом діагностики даного компонента двигуна внутрішнього згоряння.

Як очистити форсунки не знімаючи з двигуна

Якщо діагностовано несправність форсунок двигуна, не виключено, що вони забруднені. Ч об виправити ситуацію не знімаючи форсунки з мотора, можна:

  • Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і порадиВикористовувати спеціалізовані присадки для очищення двигуна, які заливаються в паливний бак;
  • Щоб зберігати форсунки двигуна в чистоті, досвідчені водії рекомендують щомісяця виконувати їх очистку за допомогою тиску. Для цього необхідно розігнати автомобіль на рівній дорозі до швидкості в 120 кілометрів на годину. У такому режимі потрібно подолати 10-15 кілометрів, після чого можна зменшувати обороти;
  • Якщо у вас немає можливості ганяти автомобіль на підвищеній швидкості, можете скористатися іншим методом очищення форсунок без зняття з двигуна. Необхідно протягом 3 хвилин підтримувати обороти автомобіля на холостому ходу на рівні в 4-5 тисяч. Даний спосіб очищення форсунок менш ефективний, ніж перераховані вище варіанти.

Фахівці рекомендують виконувати очистку форсунок двигуна кожні 30-35 тисяч кілометрів, навіть якщо не спостерігаються проблеми в роботі двигуна.

( 428

Ремонт форсунок своїми руками і діагностика несправностей

Шукаємо двох авторів для нашого сайту, які ДУЖЕ добре розбираються в пристрої сучасних автомобілей.Обращаться на пошту aleksandr.belozerov@gmail.com.

Довгий час карбюраторний двигун був найпоширенішим силовим агрегатом встановлюються на легкові автомобілі.

Природний спосіб доставки робочої суміші в камеру згоряння дозволяв не тільки випускати відносно недорогі моделі двигунів, але і відновлювати систему харчування автомобіля в умовах гаража.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Сучасні виробники двигунів відмовляються від такої конструкції і застосовують примусовий уприскування палива.

Ускладнення конструкції спричинило за собою не тільки збільшення вартості таких агрегатів, а й значно ускладнило ремонт двигуна. Особливо непростим завданням для автомобілістів стала регулювання і ремонт форсунок.

Основні ознаки несправності, при яких можна підозрювати, що причиною нестабільної роботи є форсунки двигуна, будуть описані далі.

ознаки несправності

Форсунки можуть бути несправні не тільки на бензиновому инжекторном двигуні, але і на дизельних агрегатах. Основні симптоми непрацездатності цих деталей ідентичні, тому незалежно від виду палива, на якому працює двигун, на несправність цієї деталі можуть вказувати наступні ознаки:

  • Підвищений витрата палива;
  • Нестабільна робота двигуна в режимі «холостого ходу»;
  • Утруднений пуск, що нагадує «перелив» карбюраторного двигуна;
  • Ривки при рівномірному русі, і провали при різкому прискоренні.

Це основні ознаки несправності, але перевірка форсунок повинна проводитися тільки після того, як будуть повністю виключені інші можливі причини таких проявів. Двигун може працювати нестабільно при несправності бензонасоса, коли течуть шланги або відбувається забивання просвіту патрубка різними відкладеннями.

Засмітився паливний фільтр також може негативно вплинути на прийомистість двигуна. Причиною ривків на бензиновому двигуні може також стати несправна система запалювання. Всі перераховані вище варіанти поломок двигуна повинні бути повністю виключені, перш ніж приступати до повноцінної діагностики форсунок двигуна.

 діагностика форсунок

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Діагностика форсунок залежить від типу цієї деталі. В даний час в інжекторних і дизельних двигунах використовується два види форсунок – електромагнітні і механічні.

  • Електромагнітні – управління уприскуванням відбувається за рахунок електричного імпульсу, що виходить від блоку управління;
  • Механічні – наводяться в рух від коленвала двигуна за допомогою передавального механізму.

Багатьох початківців автолюбителів цікавить питання: «Як перевірити форсунки, не знімаючи з двигуна?»

Існує спосіб визначення несправності цієї деталі по звуку, який виявляється в циліндрі, де несправна форсунка не може забезпечити нормальне розпорошення палива.

При наявності навіть невеликого досвіду, можна досить точно визначити стукіт форсунки. Якщо відбувається перелив палива з причини неповного прикриття голчастого клапана, то в цьому випадку також можлива детонація і підвищена галасливість двигуна. Також може спостерігатися в такому циліндрі приглушений високочастотний шум.

Несправності форсунок електронного типу можна визначити мультиметром, стрілочний тестер форсунок також згодиться для виконання цієї операції. Діагностика із застосуванням приладу електровимірювання здійснюється в такій послідовності:

  1. У документації до автомобіля або до встановлених форсунок необхідно знайти значення опору цієї деталі;
  2. Відключити запалювання і зняти мінусову клему акумулятора;
  3. За допомогою тонкої викрутки слід від’єднати електричний роз’єм форсунки;
  4. Мультиметр або тестер переводиться в режим вимірювання опору, і здійснюється вимір даного параметра між контактами.

Якщо показники опору істотно відрізняються від зазначених в документації, то форсунка повинна бути знята з двигуна і її необхідно відрегулювати або замінити.

Як зняти форсунки

Процес демонтажу форсунок з інжекторного двигуна не займе багато часу, але для здійснення цієї операції необхідно визначити місцезнаходження цих деталей на двигуні, а також підготувати інструменти для роботи.

Для зняття форсунок потрібно приготувати:

  • Набір викруток;
  • Набір ключів;
  • плоскогубці;
  • Ганчір’я.

Як правило, форсунки на инжекторном двигуні розташовуються на спеціальній паливній рейці, тому виявити їх не складе великих труднощів. Для забезпечення доступу до цих деталей необхідно зняти повітряний фільтр і різні патрубки, які можуть істотно ускладнювати процес зняття.

При здійсненні демонтажних робіт слід також дотримуватися обережності. Підведений до форсунок паливо знаходиться під великим тиском, яке слід обов’язково зменшити.

Для цієї мети в конструкції інжекторного двигуна є запобіжний клапан, натиснувши на який, можна знизити тиск палива до безпечного значення.

Зверніть увагу

Потім необхідно від’єднати дроти від кожної форсунки двигуна. Дані дроти з’єднують блок управління з контактами форсунки.

Клеми форсунок мають надійні пружинні фіксатори, які відгинаються тонкої викруткою, після чого керуючий провід легко знімається.

Далі слід відкрутити 2 болта, які фіксують паливну рейку на двигуні і за допомогою монтування акуратно відокремити паливну рейку від впускного колектора. Коли форсунки будуть демонтовані разом з паливною рейкою, слід ретельно оглянути їх.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

При відсутності кілець ущільнювачів їх необхідно акуратно витягнути з колектора і встановити назад на форсунки, інакше працездатність даного вузла буде втрачена. На цьому процес зняття форсунок з інжекторного двигуна можна вважати завершеним.

Зняття форсунок дизельного двигуна

Процес демонтажу форсунки дизельного двигуна може істотно відрізнятися від процесу описаного вище. Основна складність даної операції полягає в більш жорстких температурних умовах роботи дизельного двигуна, від впливу яких може статися прикипання форсунки до голівки блоку циліндрів.

Щоб не допустити зриву різьблення необхідно застосовувати спеціальні знімачі, які дозволять уникнути багатьох неприємностей. Некваліфіковані дії можуть привести до пошкодження головки циліндра, ремонт якої обійдеться в дуже серйозну суму.

Пошкодження самої форсунки також небажаний, даний елемент двигуна є дорогим, тому заміна форсунки також призведе до зайвих фінансових витрат.

Як перевірити форсунку

Несправності форсунок не численні, але будь-яка з поломок може привести до нестабільної роботи циліндра, в який встановлена ​​дана деталь. Після зняття форсунки необхідно ретельно перевірити, і при необхідності очистити або замінити деталь, яка не відповідає умовам безперебійної доставки палива в циліндри.

Корекція форсунок інжекторного двигуна полягає, перш за все, в усуненні смолистих відкладень в області розпилення палива. Діагностика і ремонт деталей встановлених на дизельний двигун, здійснюється аналогічним способом. Форсунка циліндра дизельного двигуна має конструкцію, яка дозволяє здійснити заміну тільки розпилювача.

Якщо форсунка не забруднена, але в даному циліндрі відсутня згоряння палива, то можливо сталося перегорання обмотки форсунки. Обрив форсунки є досить рідкісною несправністю, але при відсутності інших пошкоджень, необхідно заміряти опір між контактами цієї деталі за допомогою мультиметра.

Якщо опір повністю відсутня, то несправна деталь підлягає обов’язковій заміні.

Зняті форсунки можна перевірити безпосередньо на паливній рампі. Для цього слід підключити блок управління за допомогою приєднання проводів в тій послідовності, в якій вони були підключені до працюючого автомобілю. Паливну рейку необхідно закріпити таким чином, щоб можна було розмістити ємності однакового обсягу безпосередньо під ними.

Ідеально для цієї мети підходять пластикові стаканчики, які розміщують під розпилювачем кожної форсунки.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Потім необхідно включити запалювання і запустити стартер двигуна на 7 – 10 секунд. При виконанні діагностики слід звертати увагу на якість розпилення палива минає з форсунки.

Якщо паливо тече з форсунки прямолінійною струменем, то дану форсунку потрібно замінити або почистити від утвореного на її розпилювачі нагару. Також слід звернути увагу на кількість палива в ємностях, які були розміщені під форсунками.

Якщо при виконанні діагностики, в який-небудь ємності буде повністю відсутні паливо, то можливо немає харчування на форсунки. Дана проблема може бути викликана відсутністю контакту між кабелем і клемою, а також банальним обривом електропроводки.

Якщо проводка ціла, і між проводом і клемою обмотки форсунки є хороший контакт, то несправним може бути блок управління системи харчування автомобіля. Якщо несправний електронний блок управління, то для продовження діагностичних заходів, його необхідно замінити на свідомо справну деталь.

Перевірка форсунок своїми руками даними способом, дозволяє досить точно визначити несправні деталі системи харчування автомобіля.

При виконанні такої діагностики слід пам’ятати про велике навантаження на акумуляторну батарею при включенні стартера, а також про шкідливість обертання коленвала без достатнього надходження масла в магістраль двигуна, тому бажано здійснити діагностику в один прийом. Коли проблемна форсунка буде виявлена ​​можна приступати до її ремонту.

ремонт форсунок

Ремонтувати форсунки і регулювати їх зовсім нескладно. Велика частина проблем, які виникають з працездатністю форсунок вирішується за допомогою їх чищення від нагару і маслянистих відкладень.

Відновлення форсунок здійснюється в такій послідовності:

  • З автомобіля знімається акумулятор і з наявних непотрібних проводів і деталей робиться регульований перехідник з перемикачем для автономного управління форсунками;
  • Купується будь спрей для очищення карбюратора, і робиться перехідник з паливного шланга від патрубка балончика до входу форсунки.

Для очищення внутрішньої ємності форсунки подається електрика, через регулювальний перемикач від акумулятора на клеми форсунок для відкриття голчастого клапана. Одночасно з відкриттям форсунки здійснюється натискання на кнопку балончика з очисною рідиною.

  Налаштування форсунок таким чином дозволяє заощадити чималу кількість грошей, а також отримати безцінний досвід ремонту інжекторного двигуна. Під час процедури очищення форсунки необхідно звернути увагу на те, як розпилюючи пристрій пропускало паливо.

Якщо паливо виривалося з форсунки прямий струменем, то буде потрібно розбирання і ремонт даної деталі. Як розібрати форсунку для ремонту буде описано далі.

розбирання форсунки

У більшості випадків, ремонт форсунок можна здійснити шляхом заміни фільтра, який встановлений у верхній частині форсунки, де відбувається її з’єднання з паливним шлангом. Для вилучення фільтра, в якості основного інструменту, застосовують саморіз, який вкручують на 2 – 3 обороту в сітчастий фільтр і виймають його з корпусу форсунки.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради

Потім на місце знятого фільтра проводиться установка нового сітчастого фільтра і кільця ущільнювача. Таким чином вдасться забезпечити стабільне наповнення форсунки чистим паливом, що позитивно відіб’ється на роботі інжекторного двигуна.

Регулювання форсунок в домашніх умовах завдання цілком здійсненна, за наявності мінімального досвіду поводження з інструментами. Для домашніх майстрів, хто хоча б раз розбирав карбюратор, і усував перелив двигуна, не складе великих труднощів здійснити очистку форсунок.

Відновлені форсунки здатні прослужити протягом довгого часу, і якщо всі дії по очищенню і ремонту були зроблені за правилами, то експлуатація автомобіля буде здійснюватися без серйозних відхилень в системі подачі палива.

Якщо у вас виникли питання – залишайте їх у коментарях під статтею. Ми або наші відвідувачі з радістю відповімо на них

Fuel-тест або як перевірити форсунки в домашніх умовах на різних ДВС

Якість паливно-мастильних матеріалів – тема для одвічних суперечок. Одні ллють фірмове і радіють, що машина несподівано їде швидше. Інші раптово заливають це ж в однорічний авто і, не відчувши ефекту, продовжують скаржитися на мережі АЗС. Тим часом, досить один раз заправитися чим попало і інжектору буде зле.

З’ясовуємо, як перевірити паливні форсунки в домашніх умовах на бензиновому моторі

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради
Підвищений витрата пального на трасі і нестабільна поведінка двигуна автомобіля в місті. Приблизно так виглядає наближення моменту, коли настав час приступати до вимушеної діагностиці мотора. Далі за сценарієм – занадто утруднений пуск силової установки навіть в теплу погоду.

А це вже привід для термінової активізації дій щодо ДВС. Втім, відразу ж засуджувати інжекторних систему не варто. Для початку слід переконатися в дієздатності котушок запалювання і гідному рівні компресії в циліндрах.

Отже, все перевірили, залишився інжектор. Зупинитися на цьому і почати лити чистячі присадки в бензин або солярку – неправильне рішення. Розумним буде приступити до діагностики.

Майстри, які знають, як перевірити форсунку на працездатність, рекомендують в першу чергу взяти в руки мультиметр.

За допомогою цього приладу виробляється перевірка електричної частини деталі, а саме – опору обмотки. Етап виглядає наступним чином:

  • Зняти мінусову клему з батареї.
  • Демонтувати колодку харчування розпилювача.
  • Піднести робочі елементи тестера до контактів инжекторного модуля.
  • Виміряти опір.

Цифри на екрані покажуть кількість Ом. Інтервал справних значень можна знайти в керівництві по експлуатації. У загальному випадку кондиційним вважаються інжектори:

  1. Високоомні – 11 … 15 Ом.
  2. Низькоомні – 2 … 5 Ом.

За електриці все в порядку? Якщо немає – міняємо розпилювач палива, та – переходимо до комплексної діагностики. Її ідея – упевниться в тому, що форсунки розпилюють і роблять це однаково. Перед стартом заходу підготувати мірні стаканчики під кожну ланку і демонтувати рампу в зборі з інжекторами. Далі – за методикою:

  • Приєднати паливопровід до рампи і клеми до розпилювачів.
  • Поставити під кожною деталлю склянки.
  • Провертаючи колінвал стартером спостерігати за факелами розпилу пального.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради
В ідеалі струменя повинні бути широкими, але на моторі в віці така картина навряд чи вийде. Тут головне, щоб кількість рідини в стаканчиках було на одному рівні. Якщо ви знаєте, як почистити форсунки не знімаючи з двигуна, то саме час зайнятися цим. Але в разі, коли чистка безсила, недоливати розпилювальні одиниці підлягають заміні.

Досвідчені автомобілісти, які діляться досвідом, як перевірити форсунки в домашніх умовах в комплексному форматі, відзначають важливу деталь. Трапляється, що один з розпилювачів просто не ллє. Практично завжди це говорить про те, що деталь остаточно забилася. Однак втрачати оптимізм не варто, не перевіривши підводить електрику. Робиться це на знятої рампі методом виключення:

  • Відключається колодка живлення розпилювача.
  • До вузла підключаються дроти, приєднані безпосередньо до АКБ.
  • Чи включається запалювання і ведеться спостереження.

Якщо струмінь є, проблема в живильної проводці. Ні – ланка під заміну.

Diesel-тест: як перевірити форсунку дизельного мотора на працездатність – система Common Rail

Стартовое мероприятие – электрический тест распылителя. Техника проста: в режиме импеданс тестером производится замер количества Ом на выводах инжектора. Диапазон номинальных значений указан в руководстве по эксплуатации. Это может быть как 11…15 Ом, так и 2…5 Ом. Показания вылетают – деталь в утиль.

Положительная резолюция по испытанию электрики – повод подержаться за топливопроводы. На заведенном моторе прощупываются магистрали, соединяющие форсунки с топливной рампой. Цель опыта – поиск трубок с заметно повышенной температурой и выраженными пульсациями.

Це свідчення того, що канал подачі палива на відрізку між трубкою і циліндром забився. Такий розпилювач слід чистити. Якщо це не допоможе, то має сенс віддати його в ремонт або замінити.
Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна? Актуальний спосіб і поради
Поширена проблема підношення тяжелотоплівних силових установок – важкий пуск. Причина тому – зношені розпилювальні пристрої. Замість того щоб тримати заданий електронікою тиск, вони зливають велику кількість солярки в обратку. Вихід тут один – міняти. Але спочатку варто виконати ритуал, що описує, як перевірити дизельну форсунку на працездатність – не весь же комплект відразу викидати.

Діагностика на слив тривіальна і вимагає мінімум обладнання: мірні ємності з тонкими трубочками. Купувати спецнабору зовсім не обов’язково. Його спокійно можна змайструвати на місці зі шприців і крапельниць. Дешево і практично. Сама ж процедура містить нескладні дії:

  • Демонтувати зливну магістраль з розпилювачів.
  • Приєднати до звільненим штуцерів трубки мобільного установки.
  • Завести мотор і дати йому попрацювати 2 … 4 хвилини.

Спускатися ланка відразу ж себе видасть – в його мірної ємності рівень рідини буде вище за інших. Знову ж таки, можна ремонтувати або міняти – на свій розсуд.

До відома. При установці нових розпилювачів потрібна нова запис коду продуктивності в ЕБУ.

Чого варті перевірки дизельних форсунок на стенді в СТО

На станції обслуговування можна провести комплексну діагностику інжекторів з наочними результатами. Розпилювач знімається з мотора і підключається до стендової апаратури. За фактом випробування майстер винесе резолюцію – або ремонт, або повна заміна.

За огляд на спецоборудовании коммон-рейловского інжектора фірм Bosch, VDO, Denso, Delphi, АЗПІ доведеться віддати 800 рублів. Це фіксована ціна на діагностику виключно однієї деталі. Крім цього оплаті підлягає зняття і зворотна установка одного вузла – 750 … 2 000 рублів (залежить від складності).

важливо

При негативній резолюції працівник сервісу запропонує промити в ультразвукової ванні, а якщо не допоможе, то відновити працездатність розпилювального пристрою механічним шляхом. Операції корисні, але про вартість судити власнику: 50 або 2 000 рублів за одну одиницю відповідно. Знову ж монтаж / демонтаж не входять до цю вартість.

Несолодко доведеться власникам тягачів і легкових авто з насос-інжекторами. Те, у скільки оцінюється перевірка форсунок на стенді і ціна на неї з урахуванням роботи майстра, викликає обурення – 1 000 рублів за одну ланку. Зняття і постановка назад – ще 2 500 рублів. Така плата за складність системи. Відновити – теж дорого: 3 500 рублів. А ось промити – по кишені будь-якому: 100 рублів.

резюме

Тест інжекторів починається з виміру опору. Якщо все в порядку, подальші дії залежать від типу двигуна:

  • Бензиновий – проводиться випробування розпилювачів в зборі з рампою на предмет однаковою продуктивності. Якщо і цей тест не пройдений – аналізується працездатність проводки шляхом індивідуальної заживлення розпилювального модуля від АКБ.
  • Дизельний – здійснюється промацування магістралей з метою виявлення температурно і вібронагруженностью топливопроводов. Вони вказують на те, що відповідний інжектор забитий. У системах Common Rail самостійно можна протестувати форсунки на слив. Надто об’ємна відправка палива в обратку неприпустима.

Цінник за діагностику коммон-рейловского розпилювача – 800 рублів. Насос-форсунки і PLD-секції тестуються за 1 000 рублів. Зняття / монтаж не включені у вартість. За цю роботу майстер може зажадати до 2 500 рублів.

Несправності форсунок двигуна, діагностика та чистка в домашніх умовах

Власники автомобілів з інжекторним типом двигунів, іноді стикаються з проблемою неякісної роботи інжектора.

Часто винуватцями таких неполадок є форсунки інжектора, їх неякісна робота закінчується неможливістю завести автомобіль і перетворюється в втрату часу в самий невідповідний для цього момент.

Але те, як перевірити форсунки до моменту неполадки мало хто знає. У цій статті ви дізнаєтеся як визначити проблему, а також як почистити форсунки своїми руками і позбудеться від несправностей.

З перших уроків водійських школи (а може і раніше) ми знаємо, що система уприскування у інжекторних двигунів відрізняється від карбюраторних.

Зіткнувшись з проблемою, багато водіїв прямо мчати в автомайстерні або СТО.

Проблема не завжди є настільки серйозною, і цілком можливо, що розв’язати цю проблему можна навіть людині з базовими знаннями, які ви можете придбати, прочитавши цей матеріал.

Несправності форсунки дуже схожі за симптомами з такими ж у свічок запалювання.

Симптоми несправності форсунки

Для початку слід зазначити, що такий складний механізм як автомобільний двигун (особливо в сучасних моделях) вимагає точності у визначенні.

Часто виявляється, що при абсолютно схожою симптоматикою властивої несправне-працюючим форсунок, наприклад важкий запуск двигуна на «холодну тягу» або збільшена витрата палива, причина далеко не в них, а в які потребують заміни свічках запалювання.

Перед встановленням точної причини, і підприємством будь-яких дій по їх усуненню, слід дуже уважно перевірити і переконатися в правильності поставленого «діагнозу».

Наступні фактори, є найбільш поширеними симптомами несправних форсунок двигуна:

Помітивши що-небудь із щойно названих проблем, необхідно якомога швидше зайнятися точкової перевіркою форсунок. В іншому випадку, автомобіль може підвести в самий непотрібний момент (наприклад, при здійсненні обгону, або в інших ситуаціях).

Як правило, з ладу форсунки виходять по одній, тому перевірити необхідно все.

Як визначити непрацюючу форсунку на працюючому двигуні

Припустимо, ви знайшли ознака несправності форсунки і тепер хочете дізнатися, як перевірити форсунки двигуна? Хочеться відразу відзначити, що самі форсунки бувають декількох типів (механічні і електромагнітні) і конструкція їх має значні відмінності, а значить і методи перевірки у них також повинні відрізнятися. Перевірити форсунки можна декількома методами: перевірка форсунок без зняття з двигуна, перевірка знятих форсунок, перевірка форсунка в домашніх умовах, бензинових або дизельних форсунок, і т.д. Ми розберемо найбільш популярні з методик.

Щоб дізнатися, як перевірити працездатність форсунки інжектора, не обов’язково їх знімати. Цей спосіб, один з найпростіших перевірок, і має на увазі перевірку по звуку (або аналіз видаються шумів мотором при роботі). Як правило забиті або пошкоджені форсунки видають приглушене високочастотний шум (звук, як правило, доноситься з блоку циліндрів).

Перевірка подачі живлення на форсунки

Перевірка подачі живлення на форсунки проводиться в разі роботи самих форсунок при поломці будь-якого з інжекторів. Для перевірки необхідно здійснити наступний порядок дій:

  • відключіть колодки;
  • підключіть до АКБ 2 дроти, кінець яких закріплюється на форсунках;
  • включите двигун.

Після включення двигуна, необхідно звернути увагу на можливе витікання паливної суміші – відбуватися це може унаслідок несправностей в електричному ланцюзі.

Перевірка мультиметром (тестером) опору на обмотці

Перевірка мультиметром (тестером) опору на обмотці також дозволяє перевірити форсунки двигуна не знімаючи їх. Для цього потрібно переконатися в рівні опору ваших форсунок. Далі виконуємо наступні дії:

  • при вимкненому двигуні, скидаємо мінус клему з акумулятора;
  • слідом відключаємо електричний роз’єм на самій форсунці (знаходиться на колодці, у вигляді затиску);
  • на мультиметри встановлюємо значення наших форсунок і підключаємо його контакти безпосередньо до самої форсунки.

У нормі, при високому імпедансі значення має дорівнювати 11-17 Ом, при низькому 2-5 Ом. У разі невідповідності значень, таку форсунку необхідно замінити.

Діагностика роботи форсунок на рампі

Щоб здійснити подібний вид перевірки форсунок необхідно буде демонтувати їх разом з паливною рейкою. Це зробити нескладно, однак необхідно якась вправність. Найкраще, подібну перевірку робити разом з напарником, який під час вашої діагностики і вимірі буде здійснювати маніпуляції з запалюванням і прокрутити двигуна.

  • після того як демонтували і зафіксували рампу в с форсунками в нерухомому стані, підготуйте мірні ємності;
  • слідом необхідно підключити контакти рампи і форсунок, а також повернути мінус-клему акумулятора;
  • дуже важливо поставити рампу так, щоб мірна ємність могла без проблем стати під кожною форсункою;
  • до рампи необхідно буде підключити трубки подачі бензину / солярки;
  • перед запалюванням переконайтеся в надійності всіх кріплень, для точності даних і запобігання протікання;Перевірка за допомогою рампи і від’єднання форсунок
  • далі здійсните запалювання, і поверніть трохи двигун за допомогою стартера;
  • оціните в цей час роботу інжекторів: ємності повинні заповняться однаково під кожним з них.

Якщо в якійсь із ємностей спостерігається невідповідність іншим – такий інжектор необхідно почистити. Крім того, можливий варіант, коли пальне продовжує текти навіть після закінчення запалювання. Це сигналізує про втрату герметичності форсунка і необхідності його заміни.

Схема роботи електромагнітного розпилювача.

Як самому почистити форсунки інжектора в домашніх умовах

Ми поступово підійшли до дуже важливого питання «як почистити форсунки?». Хочеться скасувати, що забиті форсунки складають 60% від всіх несправностей з ними. У зв’язку з такою поширеністю, було придумано кілька методів по їх очищенню, серед яких очищення форсунок в домашніх умовах:

  • промивка за допомогою присадок проводиться без зняття форсунок з двигуна. У паливний бак додають спеціальну очищувальну присадку, яка крім форсунок, нормалізує роботу всього мотора. Їх є величезна кількість, і вибирати доводиться на свій розсуд;
  • прочищення форсунок на ультразвуковому стенді (часто можна зустріти як «ультразвукове промивання», або «промивання форсунок ультразвуком») досить важкий і спеціалізований метод, в основі якого лежить ефект кавітації. Форсунки в ультразвуковій ванні проходять багаторазову процедуру промивання і демонструють гарне розпилювання після прочищення;
  • промивка розбірний форсунки  за твердженнями багатьох водіїв загрожує втратою вакуумних функцій і герметичності. Однак подібну процедуру, як правило проводять за допомогою промивної установки на СТО, або спринцівкою в домашніх умовах. Для цього використовують спеціальну промивну рідину.

При електромагнітної очищення рівень розпорошення перевіряють багаторазово до відповідного результату.

Яку промивку краще зробити ультразвукову або рідинну?

Неодноразово помічали суперечки з приводу того, що краще: промивка форсунок присадками або ультразвукове промивання форсунок на спеціалізованому обладнанні.

Справедливості заради буде сказано, що ультразвукову чистку зазвичай проводять при наявності відповідних серйозних проблем (нечітка робота двигуна на холостому ходу, і т.д.).

Рідинна промивка форсунок інжектора хороша тим, що проводить профілактичну чистку всього двигуна (непогано видаляє нагар з клапанів).

Порада

Однак, рідинна промивка форсунок відмінно справляється тільки з першою стадією засмічення форсунок, а ось з подальшими і більш серйозними проблемами можуть виникати проблеми. Проводять її «наосліп» як профілактику, а значить направлено впливати на певний осередок забруднень їй не під силу.

А ось до «ультразвуковому» методу впливу вдаються найчастіше, коли необхідна детальна діагностика по визначенню пропускної здатності датчиків виконавчих механізмів (як правило, проводитися в майстернях за допомогою комп’ютерних обчислень).

Очищаючи значно більше і краще, такий тип промивання коштує в 2-3 рази дорожче рідинного аналога.

Однак, слід бути акуратним, так як старі, зіпсовані часом і неправильним використанням форсунки можуть зіпсується остаточно під впливом кавітації, і втратити свою первісну герметичність (давати текти при роботі).

профілактика форсунок

Від необхідності промивання форсунок своїми руками можна позбутися, регулярно здійснюючи профілактичні процедури щодо забезпечення попереднього очищення форсунок.

Наприклад, в профілактичних цілях непогано підійде рідинна очищення форсунок.

Зауважимо, що не обов’язково звертатися в автосервіс в цілях профілактики (хоча гірше точно не буде), досить зробити «клізму» і провести процедуру в домашніх умовах.

Крім того, існує старий «дідівський» спосіб, яким багато хто користується і понині.

Він має на увазі регулярний розгін автомобіля до швидкості рівній більше 120 км / год, і подолання в такому режимі приблизно 10-15 кілометрів. Високий тиск всередині системи провокує самоочищення форсунки.

Цей же метод має на увазі і прогазовке на холостому ходу до показників 4000-5000 оборотів, на протязі трьох хвилин. Хоча він менш ефективний першого.

Як перевірити форсунки не знімаючи з двигуна

Практично кожен автовласник сучасного автомобіля, у якого інжекторна система уприскування палива, рано чи пізно задається питанням – як перевірити форсунки? Якщо Ви помічаєте, що автомобіль починає сіпатися при розгоні, втрачає потужність і взагалі поводиться неадекватно – це ознаки несправності паливних форсунок.

Паливні форсунки присутні як на дизельних моторах так і на бензинових. Основним призначенням є розпорошення палива в середину циліндрів, але в разі несправності даний процес не відбувається належним чином.

Ознаки несправностей форсунок

Ми привели основні ознаки несправності форсунок, які актуальні для більшості автомобілів.

  • Автомобіль смикається при розгоні
  • З’являються провали при роботі двигуна. Створюється відчуття, неначе автомобіль хтось тримає.
  • При водінні автомобіля, стійко складається відчуття втрати потужності.
  • Зростання витрат палива на кілька літрів для забитих форсунок, звичайна справа

Якщо з’явилися такі симптоми, або деякі з них, то привід задуматися про діагностику інжектора.

При несправних форсунках, потрібно якомога швидше усунути цю проблему, так як в подальшому, якщо так їздити, можуть постраждати інші вузли двигуна, а це зажадає вже набагато більших витрат.

Які бувають несправності форсунок

На інжекторних мотора застосовують два види форсунок – електромагнітна і механічна.

Електромагнітна форсунка працює за принципом клапана, який в залежності від сигналу блоку управління автомобіля, відкривається здійснюючи впорскування в циліндр необхідного кількість палива.

Механічна форсунка відкривається від тиску. В основі неї лежить пружина і голка. Вона працює в такий спосіб: при подачі палива створюється певний тиск, голка піднімається і паливо розпорошується в циліндр.

Зверніть увагу

Зараз механічні форсунки практично не використовують на сучасних автомобіля, тому мова піде про несправності, електромагнітних форсунок.

Так як форсунка це досить нескладна деталь за своїм будова, несправностей у неї може бути кілька:

  1. Відсутність сигналу від блоку управління
  2. Внутрішній розрив обмотки або інша її несправність
  3. Забруднення каналів подачі палива

Як правило, найчастіше форсунки перестають працювати як потрібно саме з за забруднення.

Якщо у Вас раптом є підозри несправності форсунок, то їх можна перевірити не знімаючи з двигуна.

100 відсоткової точності така перевірка інжектора не дасть. Для того, більш точно діагностувати роботу форсунок необхідне спеціальне обладнання, яке не у всіх є.

Перевірка на сторонні шуми

Даний метод, вимагає деякого досвіду. Необхідно це завести автомобіль, і послухати, видають чи який-небудь сторонній звук форсунки. Якщо ви почуєте виразний високочастотний шум, з області де стоять форсунки, то це означає, що потрібно зробити прочищення.

Перевірка форсунок мультиметром

Суть даного методу полягає у вимірюванні опору на форсунках і порівняння його з еталонним. Алгоритм перевірки опору на форсунках:

  1. Дізнаємося, або з технічної літератури, або з інтернет-джерел, який опір вважається нормою для форсунки, і який розкид може бути.
  2. Знеструмлюємо автомобіль шляхом зняття плюсовій клеми з АКБ
  3. Знімаємо роз’єм з форсунок, і по черзі перевіряємо кожну мультиметром в режимі виміру опору, порівнюючи одержувані параметри, з теми які повинні бути.
  4. Якщо Ви виявляєте форсунку параметри якої відрізняються від заводських, то ймовірно, це і є несправна форсунка і її потрібно замінити. Якщо все зробили правильно, то проблема піде.

Перевірка форсунки подачею напруги на неї

Суть даного методу полягає в тому, що потрібно від’єднати колодку харчування на форсунку. Підключити в ній два дроти і включити запалювання. Далі накинути на клеми акумулятора ці два дроти, якщо форсунка починає розпорошувати паливо, значить з нею все в порядку.

Перевірка механічних властивостей форсунок

Ще один метод як перевірити форсунки інжектора – це діагностика механічних властивостей.

У форсунок є два основних параметри які відносяться до механічних властивостей. Це кількість розпорошується палива, і зовнішній вигляд факела розпилення.

Для того щоб перевірити ці властивості, необхідний спеціальний стенд перевірки форсунок. Принцип дії такої перевірки дуже простий. Кожна форсунка починає лити, в свою посудину палива в один і той же момент часу. По закінченню тесту, стає зрозуміло яка форсунка не доливають, і у який форсунки неправильний факел розпилення.

Даний метод дає найбільш точне уявлення про те, яка форсунка вимагає чистки.

Ремонт і чистка форсунок

Існують кілька способів очищення форсунок.

  • механічний спосіб
  • чистка за допомогою ультразвуку
  • чистка хімією

У гаражних умовах, можна почистити за допомогою хімії. Для цього заливають в паливний бак спеціальний очищувач форсунок, який в процесі роботи автомобіля видаляє значну частину забруднення

.

Для того щоб почистити форсунки ультразвуком, необхідний спеціальний стенд. Суть методу полягає в тому, що форсунки занурюються в спеціальну рідину, в якій під впливом ультразвукових хвиль утворюються бульбашки, завдяки яким і видаляються забруднення.

Даний спосіб дуже складно реалізувати в гаражі, тому доведеться звертатися на СТО і платити за цю процедуру гроші.

важливо

Якщо не один з методів не допоміг, і відновити форсунку не вийшло, значить доцільно її замінити.

підсумок

Топливные форсунки являются основным элементом инжекторной системы. Стоит следить и поддерживать их в рабочем состоянии, не допускать засорения и периодически делать профилактику, которая заключается в движении со скоростью 100-110 км/ч.

Как проверить инжекторные форсунки без снятия с мотора

Неисправности инжектора (форсунок) встречаются как на дизельных, так и на бензиновых двигателях. В схеме устройства системы питания инжекторного двигателя форсунка является элементом, который отвечает за впрыск распыленной порции топлива в камеру сгорания под определенным давлением.

Точное дозирование, герметичность и своевременное срабатывание инжекторной форсунки обеспечивают устойчивую и исправную работу двигателя на всех режимах его работы.

Якщо форсунка «ллє» (пропускає зайве паливо в момент, коли його подача не потрібно), знижується ефективність розпилу пального (порушується форма факела) і виникають інші несправності інжектора, тоді двигун починає диміти сірим або чорним димом, втрачає потужність, витрачає багато палива і т.п.

Що вказує на можливі проблеми з інжектором

Відразу відзначимо, що причин нестабільної роботи двигуна може бути багато, починаючи від забитого паливного фільтра, поломки бензонасоса, що вийшла з ладу свічки запалювання або несправної котушки до втрати компресії, проблем з ГРМ і т.д.

Поряд з цим одним з головних ознак несправності форсунок є утруднений пуск двигуна, особливо «на холодну», а також витрата бензину або солярки (залежно від типу двигуна), який помітно збільшується.

Ще необхідно відзначити нестійку роботу двигуна внутрішнього згоряння в режимі холостого ходу, схожу на так зване «троение» двигуна.

При їзді можливо досить часте прояв одного або відразу декількох симптомів:

  • наявність ривків, сильно уповільнені реакції при натисканні на педаль газу;
  • явні провали і втрата динаміки при спробах різкого прискорення;
  • машина може сіпатися на ходу, при скиданні газу, а також після зміни режиму навантаження на мотор;

Необхідно додати, що подібну несправність необхідно усувати невідкладно, так як проблеми з інжектором негативно позначаються не тільки на ресурсі двигуна і трансмісії, а й на загальну безпечність руху. На автомобілі з несправними форсунками водій може відчути серйозні труднощі при обгоні, на крутих підйомах і т.п.

Самостійна перевірка форсунок

Почнемо з того, що автомобільні форсунки діляться на кілька типів, з яких в різний час широке застосування знайшли два види: механічні форсунки і електромагнітні (електромеханічні) інжектори.

Електромагнітні форсунки мають в основі спеціальний клапан, який здійснює відкриття та закриття форсунки для подачі палива під впливом імпульсу ЕБУ двигуном. Механічні форсунки відкриваються в результаті зростання тиску палива в форсунки. Додамо, що на сучасних авто найчастіше встановлюються електромагнітні пристрої.

Щоб перевірити форсунки своїми руками без зняття з машини можна скористатися кількома способами. Найбільш простим і доступним способом, який дозволяє швидко перевірити інжекторні форсунки не знімаючи їх з машини, є аналіз шумів, що видаються двигуном в процесі роботи.

Визначити несправну форсунку на слух по звуку роботи ДВС можна в тому випадку, якщо з блоку циліндрів доноситься приглушене високочастотний звук. Це вказує на необхідність чистки інжектора або несправність форсунок.

Як перевірити подачу харчування на форсунки

Зазначену перевірку проводять в тому випадку, якщо самі форсунки справні, але будь-якої з інжекторів не працює при включенні запалення.

  • для діагностики від інжектора відключається колодка, після чого до АКБ потрібно підключити два дроти;
  • інші кінці проводів кріпляться до контактів форсунки;
  • потім потрібно включити запалювання і зафіксувати наявність або відсутність витікання палива;
  • якщо пальне тече, тоді цей показник вказує на проблеми в електричному ланцюзі;

Ще одним з діагностичних прийомів є перевірка інжектора за допомогою мультиметра. Даний спосіб дозволяє виміряти опір на форсунках не знімаючи їх з двигуна.

  1. Перед початком робіт необхідно з’ясувати, який імпеданс (опір) мають форсунки, встановлені на конкретному автомобілі. Справа в тому, що зустрічаються інжекторні форсунки як з високим, так і з низьким опором.
  2. Наступним кроком стане виключення запалювання, а також скидання мінусовій клеми з АКБ.
  3. Далі буде потрібно відключити електричний роз’єм на форсунки. Для цього необхідно використовувати викрутку з тонким кінцем, за допомогою якої потрібно відщепнути спеціальний затискач, розташований на колодці.
  4. Після від’єднання роз’єму переводимо мультиметр в потрібний режим роботи для виміру опору (омметр), підключаємо контакти мультиметра до відповідних контактів форсунки для вимірювання імпедансу.
  5. Опір між крайнім і центральним контактом форсунки з високим опором повинно бути в рамках від 11-12 до 15-17 Ом. Якщо на автомобілі застосовуються форсунки з низьким опором, тоді показник повинен бути від 2 до 5 Ом.

Якщо помічені явні відхилення від допустимих норм, тоді форсунку потрібно демонтувати з двигуна для детальної діагностики. Також можлива заміна форсунки на свідомо справну, після чого оцінюється робота двигуна.

Комплексна діагностика роботи форсунок на рампі

Для такої перевірки паливну рейку знадобиться зняти з мотора разом із закріпленими на ній форсунками. Після цього потрібно приєднати всі електричні контакти до рампи і форсунок в тому випадку, якщо такі відключалися перед зняттям. Також необхідно повернути на місце мінусову клему АКБ.

  1. Рампу необхідно розмістити в підкапотному просторі так, щоб вийшло поставити під кожною з форсунок мірну ємність з нанесеною шкалою.
  2. Потрібно підключити до рампи трубки подачі палива і додатково перевірити надійність їх кріплення.
  3. Наступним кроком є ​​включення запалювання, після чого необхідно трохи провернути двигун стартером. Дану операцію краще проводити з помічником.
  4. Поки помічник обертає двигун, проконтролюйте ефективність роботи всіх інжекторів. Подача пального повинна бути однаковою на всіх форсунках.
  5. Завершальним етапом стане виключення запалювання і перевірка рівня палива в ємностях. Зазначений рівень повинен бути рівнозначним в кожної ємності.

Більша або менша кількість пального в мірних ємностях вкаже на несправність форсунки або необхідність очищення одного або декількох інжекторів. Якщо форсунка демонструє недолив, тоді елемент потрібно чистити або міняти. Підтікання палива після відключення запалювання вкаже на те, що форсунка «ллє» і втратила герметичність.

Крім самостійної перевірки можна скористатися послугою діагностики інжектора в автосервісі. Дану операцію роблять на спеціальному перевірочному стенді. Перевірка форсунки на стенді дозволяє точно визначити не тільки ефективність подачі пального, а й форму факела під час розпилу палива.

Як самому очистити форсунки без зняття з двигуна

В процесі діагностики частою причиною нестійкої роботи двигуна є те, що інжекторні форсунки забилися. Існує кілька способів очищення форсунок, серед яких може використовуватися механічний, ультразвукової або очищення за допомогою спеціальних хімічних складів.

У ряді випадків заливка в паливний бак спеціальної присадки-очищувача інжектора досить для того, щоб нормалізувати роботу всієї системи.

Також рекомендується з певною періодичністю розкручувати мотор до високих обертів і розганяти автомобіль до 110-130 км / год. на рівних відрізках шляху. У такому режимі потрібно проїхати 10-20 кілометрів.

Порада

Тривала робота форсунок під навантаженням дозволяє реалізувати так звану самоочищення.

Наостанок додамо, що перераховані вище способи очищення дозволяють видалити тільки незначні забруднення. Серйозно забитий інжектор необхідно чистити механічно, складами під тиском або ультразвуком. Що стосується промивання форсунок, фахівці рекомендують промивати інжектор кожні 30-40 тис. Пройдених кілометрів.

Чистку інжектора варто робити для профілактики, а не після появи ознак несправності. Якщо автомобіль експлуатується в режимі міської їзди на паливі сумнівної якості, тоді інтервал профілактичних заходів слід скоротити стосовно до індивідуальних умов експлуатації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…