Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхКсеноном називається інертний газ, який не має запаху, смаку і кольору. Однією з його особливостей є те, що під час пропускання через нього розряду електричного струму цей газ стає найсильнішим джерелом світла. Є кілька причин, за якими ксенон завоював величезну популярність у автоаматорів.

Ксенонові лампи світять дуже яскравим денним світлом, і це більш звично для людського зору. Вони мають високу світловіддачу і дозволяють більш широко оглядати дорогу перед автомобілем.

Ксенонові лампи довговічні, дуже економічні і стійкі до фізичних дій. Крім того, вони досить просто встановлюються в автомобілі замість штатних ламп. Саме цей процес ми розглянемо трохи нижче.

Як вибрати хороший комплект

На сьогоднішній день на автомобільному ринку представлена ​​величезна безліч різних ксенонових ламп. Це різноманіття трохи ускладнює вибір, і ми постараємося розібратися, який ксенон краще підійде для конкретного автомобіля.

Більшість комплектів ксенону складаються з:

  • ксенонових ламп;
  • блоків розпалу;
  • проводки і деталей для кріплення.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях
Лампи ксенону мають спеціальне маркування – 6000К, 5000К і т.д. Вона позначає колірну температуру – яскравість і колір світла, яким світить лампа. Ксенон з маркуванням 4300К світять білим кольором з легка жовтим відтінком . Найчастіше їх встановлюють в протитуманні фари і в фари головного світла автомобіля. Найкраще вони підходять для їзди по мокрому асфальту.

Лампи 5000К світять відтінком, який найбільш близький до білого . Потужність їх світловіддачі найбільш висока, а світло нормально сприймається людським оком.

Світло лампи 6000К має злегка блакитний відтінок , і по потужності поступається двом попереднім типам, так як має найбільш низьку світловіддачу. Однак на російському і українському ринках саме цей тип є найбільш популярним.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Лідери автомобільної індустрії встановлюють в свої автомобілі ксенонові лампи, колірна температура яких знаходиться в межах 4200-5000К.

Блок розпалювання – це пристрій, який подає потрібне напруження на ксенонові лампи, необхідне для їх розпалювання. Чим складніше і “розумнішими” влаштований цей блок, тим більше процесів він контролює. Високоякісний блок розпалу забезпечить довготривалу і якісну роботу ламп , так як під час їх розпалу й світіння параметри лампи знаходяться в межах допустимих норм.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Кожному водієві корисно буде знати, який штраф за їзду без страховки або з простроченим полісом ОСЦПВ.

Аерографія – це оригінальний спосіб прикрасити своє авто. Ми підготували статтю для тих, хто хоче підкреслити свою машину з сірої маси.

Який ксенон краще

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхПо-перше слід розуміти, що не обов’язково найдорожчий ксенон буде працювати найбільш якісно . У вартість добре розрекламованих продуктів закладена вартість реклами, тому переплачувати немає сенсу.

Також, щоб не переплачувати слід підбирати блок розпалу, який відповідає функціям вашого автомобіля. Наприклад, якщо в авто не встановлено модуль, який контролює напругу ламп, то немає сенсу купувати ксенон з так званими “обманками”. Це дозволить заощадити гроші і не втратити в якості.

Також немає сенсу купувати тонкі “слім” -блоки розпалювання, якщо у вас під капотом досить місця для установки стандартного блоку. Хороші слим-блоки коштують дорожче, а зовсім дешеві часто мають низьку якість матеріалів і збірки.

Найбільш популярні виробники ксенонових ламп :

  • SHO-ME;
  • APP Digital Ultra Slim;
  • XENOTEX;
  • MTF;
  • MITSUMI.

Перед придбанням ксенонових ламп важливо уточнити, який цоколь використовується в ваших фарах. Буде неприємно, якщо ви не зможете встановити лампи з-за невідповідного цоколя.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Що нам знадобиться для установки:

  • комплект ксенону – (лампи, блоки розпалювання, дроти і кріплення);
  • ножиці;
  • хрестоподібна викрутка;
  • двосторонній скотч або хомути.

Можливо знадобиться дриль і фреза на 25 мм, а також деякі ключі.

Встановлюємо ксенон своїми руками

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Також забороняється торкатися руками колби лампи Ксенону. У разі контакту з нею необхідно знежирити поверхню за допомогою спирту.

Перед початком установки обов’язково від’єднайте плюсову клему акумулятора. Потрібно також пам’ятати про те, що ксенон в момент запуску дає напругу 23 тисячі вольт!

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхЯк перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях
Для того, щоб безпечно витягти лампочку в деяких автомобілях необхідно віджати пружинку, яка її фіксує. Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях
Нову ксенонової лампи акуратно витягаємо з захисною колби і вставляємо в отвір. Пам’ятайте про те, що стосуватися колби руками не можна . Якщо у вас була пружинка, яка фіксувала галогенну лампу, то її необхідно прим’яти. Справа в тому, що дроти від ксенонових ламп необхідно буде протягнути крізь неї і потім вивести через заглушку в підкапотний простір.

З боку акумулятора зробити це буде трохи складніше, тому що він буде частково загороджувати доступ до фарі. Тому його краще зняти. Після установки лампочок приєднуємо до них клеми від блоку розпалу.
Наступним кроком буде витівка отворів в заглушках фар для протягання проводів. Є два типи заглушок – гумові і металеві. У гумових отвір вирізаємо ножицями, в металевих доведеться свердлити.
Для свердління краще використовувати фрезу. Оптимальний діаметр отвору – приблизно 25 мм.

Етап установки лампочок був найбільш складним і трудомістким. Далі необхідно вибрати місце для установки блоку розпалювання. Воно повинно знаходитися в безпосередній близькості до фар , щоб дроти проходили не в натяжку.

Краще вибрати місце, яке захищене від вологи, забруднень і нагрівання. Взагалі-то якісні блоки розпалювання повинні бути герметичними, але деякі виробники мало про це дбають. Якщо все-таки не вдається підібрати захищене місце, то просто обмотайте блок ізолентою або скотчем. Це підвищить його безпеку, хоч і частково. Сам блок розпалу можна закріпити за допомогою хомутів, двостороннього скотча або прикріпити гвинтами.
Далі з’єднуємо дроти від блоку розпалу й від ксенонових ламп. Тут у кожного проводу свій колір, так що переплутати буде складно. Також потрібно підключити блок розпалу до штатної електронній системі . Для цього проводимо ще один провід від блоку розпалу до того роз’єму, куди підключалася галогенна лампочка.

Повторюємо процедуру з другою фарою, процес аналогічний – встановлюємо ксенонові лампи, блок розпалу й з’єднуємо дроти. Всю проводку закріплюємо хомутами, щоб не бовталася. Зайвий дріт скручуємо в кільце.

Правильність підключення краще перевірити за схемою, яка обов’язково буде в інструкції.

Також ви можете скористатися цією схемою підключення ксенону:

Деякі труднощі виникають при установці ксенону своїми руками на автомобілі з бортовими комп’ютерами.

Якщо ксенон неправильно функціонує при запалюванні або під час світіння рекомендується встановити реле напруги. Воно буде стабілізувати навантаження на проводку в той момент, коли фари розпалюються.

У цьому відео розповідається, як встановити лампи ксенону своїми руками. Лампи виробництва компанії IL-Trade, колірна температура 4300К з цоколем Н7.

установка біксенона

Биксенон це така ж лампа, наповнена інертним газом, тільки обладнана спеціальним електромагнітом. Він контролює фокус лампи, що дозволяє створювати “ближній” і “далекий” світло. Звичайна ксенонова лампа світить постійно на повну потужність, а потужність біксенонові лінз регулюється за допомогою соленоїда (електромагніту).

Принцип установки біксенона своїми руками приблизно той же. Відрізняється він тільки наявністю контролера напруги, який приєднується до лампи, акумулятора і блоку розпалювання .

Основна його функція – контроль і стабілізація напруги в проводці. Як встановити ксенон самому ми писали вище.

Зверніть увагу

А зараз просто розглянемо схему підключення біксенонові лінз і розберемо деякі нюанси.

  1. Високовольтні дроти від ламп біксенона з’єднуються з відповідними проводами від блоку розпалу.
  2. До відповідного роз’єму блоку розпалювання підключається контролер.
  3. Третій провід на лампі – це роз’єм електромагніту, який контролює інтенсивність світла. Він також підключається до контролера.
  4. До штатного роз’єму живлення лампи підключається роз’єм з контролера. Він має 3 контакту.
  5. Підключаємо контролер до харчування акумулятора, “+” і “-” відповідно.

Після установки не забудьте відрегулювати фари , щоб не зліпити водіїв на зустрічній смузі. Пам’ятайте, що добре відрегульовані фари забезпечать безпеку всіх учасників дорожнього руху.

За статистикою сильно тоновані автомобілі частіше потрапляють в аварії. Дізнатися, які норми тонування переднього скла по ГОСТу можна на нашому сайті.

Хороший акумулятор прослужить набагато довше. Корисні поради щодо вибору акумулятора для новачків і фахівців.

Сьогодні на ринку автомобільних гаджетів представлено безліч різних детекторів радарів. На цій сторінці можна дізнатися /tuning/elektronika/radar-detektor-kak-vybrat.html на які параметри варто звернути увагу при виборі радар-детектора.

Установка ксенону в противотуманки

Для установки ксенону в протитуманні фари найкраще підійде ксенон з колірною температурою 4300 і 5000К, так як він найкраще показує себе на мокрій дорозі і в тумані.

Найчастіше протитуманні фари знаходяться під головним світлом, тому для їх установки спочатку необхідно зняти бампер. Можна просто відкрутити болти, які кріплять арки передніх коліс і бічні сторони бампера.

важливо

Далі відключаємо штатні противотуманки від харчування, дістаємо старі лампочки і вставляємо ксенонові. Пам’ятайте про те, що не можна торкатися колби лампи Ксенону руками (можна використовувати рукавички).

Після цього підключаємо ксенонової лампи до харчування противотуманок і до блоку розпалювання.

  • Установка ксенону в ВТФ і перевірка працездатності ламп перед остаточною установкою.

Краще відразу перевірити працездатність системи. Заведіть автомобіль і перевірте, чи світить одна противотуманка.

Друга лампа встановлюється абсолютно аналогічно. Схема підключення ксенону в противотуманках така ж, як і при підключенні ксенону в головних фарах. Тепер необхідно встановити блоки розпалювання.

З найбільш популярних місць установки можна відзначити простір під переднім бампером і під капотом . Кріпляться вони за допомогою двостороннього скотча, хомутів або спеціальних кріплень (якщо вони були в комплекті).

Намагайтеся вибрати найбільш захищене місце.

А ось власне і результат.

Можливо, вам буде цікаво подивитися відео по установці ксенону в протитуманні фари Лади Пріори.

Як перевірити блок розпалу ксенону?

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Маркування фар для ксенону передбачає наявність блоку розпалювання – приладу високовольтного типу, який виступає в ролі пускового пристрою для подібних лампочок.

Він встановлюється, так як ксенонове освітлення потребує високій напрузі – близько 25 тисяч вольт. Воно потрібне тільки на початку роботи. Далі підтримується процес горіння газу протягом усього періоду роботи пристрою.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхБлок розпалювання на ксенон

Існує кілька причин несправності блоку розпалювання:

  • наявність корозії на пристрої. Це відбувається через попадання вологи або низької якості пристосування;
  • відсутність герметизації. Це, в свою чергу, викликає потрапляння всередину вологи або бруду, що стає причиною миготіння або відключення фар;
  • пробивання обмотки на трансформаторі;
  • поломка транзистора.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхБлок розпалювання PRIME OLD 9-16v 35w KET

монтаж

Установка ксенону в противотуманки супроводжується монтажем баласту, яке відбувається наступним чином:

  • виберіть місце, де пристрій захищається від попадання бруду, вологи і нагрівання. Перевірте, наскільки місце рівне;
  • розташуйте баласт максимально близько до лампам щоб уникнути натягу проводки;
  • закріпіть блок розпалювання (ксенон) так, щоб той був нерухомим. Це досягається завдяки хомутів або болтів;
  • підключіть лампи до пристрою.

Процедура проводиться з двома пристроями аналогічним чином. Зверніть увагу, що в авто, забезпеченими бортовими комп’ютерами, оптика іноді неправильно розгорається або не функціонує. В цьому випадку вмонтуйте реле напруги, щоб стабілізувати навантаження на дроти під час запалювання фар.

особливості ремонту

Якщо оптика несправна, головне питання: як перевірити блок розпалу ксенону?

Щоб знати, як перевірити блок розпалу ксенону, слід пам’ятати, що процедура відбувається виключно тоді, коли прилад зібраний і приєднаний до лампочки.

Його поверхня не повинна проводити струм, а предмети, які легко спалахують, необхідно прибрати. На напрузі помножувача має бути значення 35 В. І до нього забороняється торкатися без гумових рукавичок.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхСхема блоку розпалювання ксенону

Як перевірити блок розпалу ксенону:

  • відкрийте всі його кришки, від’єднайте герметичний шар;
  • візьміть тестер і перевірте всі 4 транзистора на пристрої. При виявленні пробою замініть польовика (впаяти робочий замість непрацюючого);
  • якщо пробій що невиявлений, пропоїти герметичний шар в місцях відсутності активності флюсу. Скористайтеся рідиною-індикатором рожевого кольору, яка не потребує змивання. Для запобігання появи на поверхні плям рожевого кольору прогрійте гель перед використанням;

  Заміна лампочки підсвічування номера Кіа Ріо Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталяхПеревірка блоку розпалювання ксенону тестером

  • коли ви усунули всі несправності, підключіть пристрій. Якщо оптика заробила, ви зробили все правильно;
  • при відсутності включення фар причина криється в роботі транзистора. При знаходженні несправного транзистора запаяти його в блок і включіть. При коректній роботі виконуйте під’єднання за всіма правилами;
  • після того як процедура перевірки завершена, залийте плату пристосування парафіном.

Опитування: Тип кузова вашого авто

Як зробити ремонт блоку розпалювання ксенону своїми руками

Такі операції, як ремонт блоку розпалювання ксенону своїми руками, не можна віднести до повсякденних, але вони трапляються. Варіант заміни блоку на новий не завжди хороший в силу тієї причини, що дорогою. Часом невеликий ремонт обходиться в сущі копійки.

Розберемо спочатку проблеми, які можуть виникнути з бі-ксеноном в автомобілі. Проблема може бути не тільки в блоці розпалювання, а в самій лампі. Точніше, в котушці. Тут тестер в допомогу.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Наступна ймовірна несправність – потрапляння води в блок.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Нарешті, дефект в умножителе. Зелена мікросхема – генератор імпульсів (за аналогією з комп’ютером – ОС). На фото він позначений цифрою 1. Цифрою 2 позначено умножитель. Саме в ньому найчастіше немає контакту з лампою.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Якщо попередня електричний ланцюг справна, то помножувач треба міняти цілком, або шукати несправні діоди, випоювати, ставити нові.

Тепер розглянемо найбільш загальний випадок ремонту блоку розпалювання ксенону своїми руками. Алгоритм ремонту наступний.

  1. Знайти причину несправності.
  • Проблеми з транзисторами (найбільш часта).
  • Корозія з’єднань і місць пайок.
  • Попадання води в корпус блоку розпалювання ксенону.
  • Пробій котушки, контролера або умножителя.
  1. Промити блок спиртом і дати висохнути. У разі потрапляння води або корозії пристрій може заробити. Не слід торкатися пальцями до плати, значення напруги може бути дуже великим.
  2. Якщо не допомогло, дуже велика ймовірність, що несправний один з чотирьох транзисторів.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Обчислюємо тестером, Випаюємо, ставимо новий.

  1. Ще один можливий дефект – перегоріли резистор. Також міняємо. Майже стовідсоткова ймовірність, що після цього лампи зароблять. Слід тільки перед зворотним монтажем залити монтажну плату парафіном.

Такий ремонт обійдеться в кілька десятків рублів.

Ну і навздогін. До продукції Китаю ми вже ставимося з належною повагою, країна навчилася дещо робити. Але ось у випадку з ремонтом блоку розпалювання ксенону купувати вироби Піднебесної не радимо, не той випадок. Наостанок уточнити: якщо пізнання в електротехніці зовсім нульові, краще в блок своїми руками не лізти. Нехай попрацює спец.

12 грудня 2015 Teor21 ← Про ремонт бічних порізів шин гарячої вулканізацією своїми руками Термостійкий клей для металу в ремонті автомобіля → (Поки оцінок немає)

Корисна інформація про ксенонових лампах

  Змінюючи ксенонові лампи багато помічають, що їх світло згодом змінюється: не лише в кольорі, але і своїй яскравості. В процесі експлуатації всі лампи змінюють свій колір, а так же яскравість, але особливо це помітно при установці нових ламп, а так само коли термін їх служби добігає кінця.

Для початку розглянемо перший варіант: заміна або установка нових газорозрядних ламп.   Зміна інтенсивності світлового потоку і кольору пов’язано з тим, що нові автомобільні лампи з газорозрядним джерелом світла не працюють на повну потужність відразу після установки, оскільки їм потрібно так звана «обкатка» – за аналогією з обкаткою двигуна.

Тільки після закінчення заданого періоду роботи ксенонові лампи досягають максимуму світлового потоку і заданої виробником колірної температури. Але якщо обкатка двигуна звичне і не викликає питань поняття, то як обкатувати лампи? Лампа – це звичайно не двигун і її не обкатати з зменшеним навантаженням, проте тут є свої певні правила.

Для ксенонових ламп основною загрозою є кількість циклів розпалювання, а не час її безперервної роботи, тому недавно придбану лампу рекомендується якомога менше піддавати включенню-вимикання.

Многие наверняка так же обращали внимание, что капсула с газом в лампе чернеет при серии неудачных пусков (например, при нестабильной работе блока розжига) – так же как у ламп, отработавших большее количество своего срока службы. Поэтому щадящим режимом для новых ламп будет работа в первые 8-10 часов с минимально возможным количеством циклов розжига.

Особенно этот эффект заметен на лампах с цоколями D1/D2 и нештатными лампами для Н цоколей в силу их технических особенностей. Наименее это проявляется на лампах с цоколями D3, D4, D5 и D8 – лампах нового типа с улучшенной экологичностью, изготавливаемых без применения паров ртути (Hg Free).

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Вигорання ксенонової лампи в процесі експлуатації.   Після закінчення періоду «обкатки» колірна температура, яку випромінює ксеноновим лампою, а так само її яскравість, довгий час залишаються практично незмінними.

По досягненню половини встановленого терміну експлуатації яскравість світлового потоку починає інтенсивно знижуватися, а колірна температура прагне до біло-блакитного відтінку.

Після напрацювання понад 2000 годин світловий потік лампи Ксенону буде приблизно на 50% нижче в порівнянні з аналогічною новою лампою, а до кінця терміну експлуатації, коли випромінювання лампи набуває рожевого відтінку, світловий потік скорочується до 20-25% від нормативного.

Визначити таку лампу в вимкненому стані можна за зовнішнім виглядом, а саме станом газу в колбі – він приймає темно-сірий або чорний відтінок, тоді як нова лампа має білий або біло-жовтий відтінок з’єднань конденсуються в холодному стані на стінках колби.

Якщо Ви помітите подібний стан у ламп у фарах Вашого автомобіля, то рекомендуємо виконати їх заміну на нові, і робити це бажано парою тому що: по-перше, якщо одна з ламп виходить з ладу або близька до цього, то друга однозначно незабаром піде за нею, і заміна двох ламп дозволить заощадити кошти на роботах, а по-друге, щоб уникнути різниці в кольорі і яскравості, що впливає до слова на безпеку руху.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Що ще корисно знати про ксенонових лампах.

  Наявність своєрідного «нальоту» в колбі лампи Ксенону є абсолютно нормальним, оскільки в холодному стані з’єднання таких металів як ртуть, а так же солей натрію і скандію, що додаються в певній пропорції до складу газу конденсуються і осаджуються на стінках колби. При нагріванні вони випаровуються, і починають випромінювати світловий потік певної колірної температури, а при охолодженні знову конденсуються довільним чином.

  При розпаленні ксенонової лампи випромінюється світло має яскраво виражений блакитний відтінок, який з нагріванням і набором яскравості змінюється на відповідний заявленим характеристикам.

Це пов’язано з тим, що при старті лампи інертні гази, що знаходяться в колбі і сприяють нормальному протіканню струму через розрядну трубку в її холодному стані, починають випромінювати світловий потік відповідний своїми фізичними властивостями.

Надалі, в процесі нагрівання починається випаровування інших з’єднань, поєднання яких в певній пропорції і надає остаточного колір світлового потоку ксенонової лампи.

  Несправний або має недостатню потужність пускорегулюючі апарати, так званий блок розпалювання (баласт), не зможе створити дугу з досить високою температурою, необхідної для повного випаровування і іонізації з’єднань, що входять до складу газу в колбі і відповідають за жовтий і червоний спектри. У зв’язку з цим в колірному спектрі випромінювання переважатиме спектр світло-блакитного відтінку легко іонізуючого парів ртуті.

  При включенні ксенонова лампа не може випромінювати максимально можливий і закладений в її характеристики світловий потік (в середньому становить приблизно 3200 люмен на лампу).

Порада

Через 1 секунду після старту світловий потік лампи буде приблизно дорівнює 800 люмен, а максимальна яскравість буде досягнута через 3-8 секунд після включення (залежить від типу і якості лампи і блоку розпалювання). До слова світловий потік галогенових ламп досягає 1500 люмен.

Тому не рекомендується використовувати ксенонові лампи в фарах дальнього світла так як Ви не зможете отримати такої необхідної яскравості відразу після їх включення.

Вирішенням питання є використання бімодулей, в яких ксенонова лампа працює в ближньому світлі, а світловий потік далекого спектра відсікається спеціальної шторкою, що дозволяє швидко відкривати і закривати його. Схожим способом проводиться перемикання світлового потоку в біксенонових лампах, де за допомогою електромагніту колба переміщається поперемінно в розрахунковий фокус ближнього або дальнього світла штатної оптики автомобіля.

  Колірна температура ксенонової лампи залежить від пропорції використовуваних елементів. До складу газу ксенонової лампи входять: Ксенон, або інший інертний газ ~ 70% (фіолетовий, блакитнувато-фіолетовий відтінок) Пари ртуті ~ 28% (світло-блакитний відтінок) Солі металів ~ 2% (наприклад йодид натрію (жовтий) і йодид скандію (червоний) приблизно в рівній пропорції).

Точний підбір пропорції використовуваних елементів прямо впливає на якість ксенонової лампи і термін її служби.

Як заощадити, змінюючи перегоріли «ксенон»

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Сьогодні газорозрядні ксенонові лампи входять в комплектації багатьох сучасних автомобілів. Очевидно, що ці світлові прилади, як і інші електронні компоненти, періодично виходять з ладу. А коли це відбувається, їх заміна може обійтися в досить кругленьку суму. Тим більше, що вітчизняних аналогів їм немає.

Якщо говорити про термін служби газорозрядних ламп підвищеної інтенсивності світіння, до яких відноситься ксенонові випромінювачі, то він варіюється в діапазоні від чотирьох до семи років.

І коли справа доходить до заміни перегорів джерела світла, багато автовласників починають судорожно шукати гідну альтернативу серійного «ксенону», щоб і заощадити, і при цьому взяти якісний товар. Що непросто, особливо якщо в нього немає недорогих вітчизняних аналогів.

А штатний «ксенон», як відомо, ніколи не був дешевим – він і до цього дня залишається одним з найдорожчих варіантів головного світлотехніки.

Тому, коли на машині перегорає ксенонова лампа, більшість водіїв намагаються знайти для її заміни такі аналоги, які б не тільки добре працювали, але і були прийнятними за ціною. Але якщо звернутися до техцентр до офіційних дилерів, то заміна ксенонових ламп обійдеться не менше, ніж в 10 000-13 000 «дерев’яних».

Звичайно, цю операцію можна виконати і самостійно, купивши в автомагазині рекомендовані моделі ламп німецького або японського виробництва, але з вас за них запитають 5000-7000 за комплект.

До того ж тут є і певний ризик – в роздрібному продажі трапляється чимало підробок під імениті бренди, так що цілком можна нарватися на контрафакт.

Перегоріли «ксенон» може влетіти автовласникові в копієчку, а то й знати, де і як шукати альтернативу. Ксенонові лампи Sho-Me серії D2R.

Зверніть увагу

До речі, оптимальне поєднання ціни та якості має під собою ще одну важливу, вже технічне обгрунтування, що стосується експлуатаційних особливостей ксенонових ламп. Справа в тому, що їх спектр випромінювання з часом дещо змінюється. В середньому вже після 200-300 годин роботи спектр будь-якого «ксенону» стає білішим.

Тому, якщо на машині перегоріла лише одна ксенонова лампа, то сам факт її заміни на нову буде відразу ж помітний по різниці світіння головних фар. Зокрема, фара зі старою лампою матиме більш біле світло.

Тому, щоб світіння фар було однаковим, лампи доводиться міняти одночасно в обох плафонах, а це, природно, вдвічі збільшує витрати на ремонт.

Втім, при нинішньому рівні розвитку автомобільної світлотехнічної продукції, витрати по заміні несправного «ксенону» все ж можна зменшити, причому досить істотно. Гарну альтернативу оригінальним газорозрядним лампам сьогодні пропонують корейські виробники автомобільних комплектуючих.

Так, корейська компанія Sho-Me, яка поставляє до нас широкий спектр автомобільної світлотехніки, пропонує на російському ринку недорогі (приблизно 1200 руб. За комплект) ксенонові джерела світла різних специфікацій, включаючи ходові серії D2S (для фар з лінзами) і D2R (для фар з рефлекторами без лінзи).

На думку фахівців сервісних центрів, за своїми показниками лампи Sho-Me в повній мірі відповідає вимогам автовиробників, не уступаючи за всіма основними параметрами штатним аналогам.

Що цілком закономірно, адже матеріали, використовувані при виробництві ламп, випускають провідні світові компанії.

Так, кварцове скло для колб поставляє фірма GE (США), електроди – компанія Plansee (Австралія), газ ксенон – американська Praxair, а пластик для основи – японська корпорація Durafide.

Ксенонові лампи Sho-Me серії D2S. Ксенонові лампи Sho-Me серії D3S.

Вся продукція проходить суворий контроль якості, при цьому перевіряються всі їх характеристики, включаючи термін служби. До речі, даний показник у «ксенону» Sho-Me становить 3000 годин, а це не менше п’яти років інтенсивної експлуатації автомобіля.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

71374

23059

12691

26341

26402

10890

Як перевірити ксенонової лампи тестером – stylelife-mebel.com

  • Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях
  • Останнім часом водії все частіше стали використовувати ксенон в якості системи освітлення в головній оптиці автомобіля.
  • Ксенон, це не просто різновид ламп підвищеної яскравості – це ціла система, яка включає в себе додаткові елементи, обов’язковим з яких є блок розпалу.
  • Саме тому, в цій статті ми поговоримо про те, як перевірити працездатність і справність цього компонента ксеноновим системи.

Розберемося з ксеноном і проблемами з ним

Ксенонові лампи – це газорозрядні пристрої, колби яких виготовлені з міцного скла і заповнені сумішшю газів, де переважає ксенон.

Ксенонове освітлення вважається найефективнішим на сьогоднішній день і відрізняється рядом переваг. Але немає ідеальних речей, а тому, найчастіше і ксенон може не горіти.

Причини може бути всього дві:

  • Ксенонова лампа вийшла з ладу.
  • Несправності блоку розпалювання.

Роль блоку розпалювання в ксеноновим системі

У комплекті з ксеноновими лампами обов’язково слід купувати пристрій, іменоване блоком розпалу. Функції блоку полягають в:

  • Подачі високовольтного струму в середньому до 25 тисяч вольт, що забезпечує активізацію електричної дуги і, відповідно, розпал ксенону.
  • Підтримки горіння ксенону і світіння лампи за рахунок подачі постійного струму з напругою 85 вольт.

Таким чином, без блоку розпалювання ксеноновая система не буде забезпечувати світло, оскільки лампі не вистачить напруги в 12 В або ж навіть 24 В автомобіля.

Перевірка блоку розпалювання ксенону

Ми вже визначили, що якщо не горить одна ксенонова лампа, то причина може бути, як в джерелі світла, так і в самому пристрої, що забезпечує розпал лампи. Таким чином, якщо ви зіткнулися з цією проблемою, варто знати, як перевірити блок розпалу ксенону на справність.

Для цього необхідно акуратно дістати ксенон, провести візуальний первинний огляд і визначити, чи немає вад у вигляді тріщин на колбі лампи (приклад тріщини показаний на малюнку зліва). Якщо немає, то акуратно від’єднати дроти, що відходять до лампи від блоку розжіга.Два варіанти розвитку подій:

  • Проблема з лампою. Якщо причина в несправності лампи, то при підключенні блоку розпалювання до іншої ксеноновим лампі, вона загориться.
  • Проблема з блоком розпалу. Якщо ви підключите блок розпалу до іншої лампі, яка і так у вас горіла, і вона не загоряється, тоді можна зробити висновок, що розпалює пристрій не працює.

Таким чином, якщо проблема в блоці, то вам доведеться його замінити на ідентичне пристрій. На сьогоднішній час існує величезна кількість блоків різних виробників, як штатних, так і універсальних.

Відповідно, ви можете вибрати будь-яке вас блок.

Існує 5 поколінь і вважається, що найміцніші і якісні блоки відносяться до 4-го покоління, а значить, краще віддати перевагу їм, причому по можливості поміняти відразу два блоки.

Корисна інформація

  • Якщо ви вперше купуєте ксенонові лампи, то краще віддавати перевагу комплектів, з уже наявними блоками розпалу.
  • При розборі фари пам’ятайте, що ні в якому разі не варто торкатися руками лампи без гумових рукавичок або ж серветки, щоб не залишити слідів від пальців, які можуть привести до виходу лампи з ладу. Колба ламп дуже тендітна і, відповідно, відбитки на ній будуть змінювати спектр і якість випромінювання.
  • Нагадаємо, що якщо ви вперше ставите ксенонову систему в автомобіль, то слід ще і озброїтися автокорректором фар і омивача. Коректор дозволить налаштувати кут падіння світла таким чином, щоб не засвічувати водіїв зустрічного напрямку, а омивачі завжди подбають про чистоту фари.

Чому варто використовувати ксенонову систему світу?

Незважаючи на те, що ксенон набагато дорожче галогенового звичного освітлення, і до того ж багатокомпонентний, все ж він має низку переваг.

Ксенон дозволить вам отримати більшу безпеку на дорозі, а також забезпечить ефективність і яскравість випромінюваного потоку. Такі лампи набагато економічніше, споживають невелику кількість енергії авто і служать тривалий період часу.

Підкреслимо, що на якість світіння ксенонових ламп впливає і блок розпалу. Тобто, купуючи якісний, потужний і надійний блок, ви отримуєте максимально швидке разгорание лампи і її безперебійну роботу.

важливо

Дізнатися ще більше інформації про світловіддачі ксенону, а також позитивні і негативні сторони ксенонових ламп ви можете в цій статті.

https://xenon-lampa.ru/cat-shtatnye-bloki-rozzhiga/a-proverka-blokov-rozzhiga

Блок розпалювання ксенону: пристрій, перевірка, ремонт + 6 моделей

Ксенонове освітлення має на увазі застосування не тільки відповідної лампи, але і блоку розпалювання (БР), що забезпечує нормальну роботу всієї системи.

Його призначення – формування струму певної сили, щоб газ в колбі почав горіти і згодом світил з постійною потужністю. Штатний електрообладнання автомобіля не може видати потрібну напругу, що і зумовило застосування блоку.

Також він автоматично регулює рівень потоку світла в залежності від рівня освітленості дороги.

Штатні та універсальні блоки розпалювання: відмінності

Всі пристрої являють собою підвищувальний трансформатор, укладений в корпус.

Їх завдання – перетворення імпульсів від бортової мережі в напругу до 25 тисяч вольт. Потужний старт змушує світитися ксенон.

  1. Надалі блок видає 85 В, необхідні для того, щоб газ не згас.
  2. Також рекомендуємо прочитати статтю нашого фахівця, в якій розповідається про те, який ксенон краще і як його вибрати.

Вироби, що встановлюються на заводі, характеризуються високою стабільністю роботи, надійністю і тривалим експлуатаційним терміном. Всі вони мають особливу маркування – коди ОЕМ.

Читайте також Світлодіодні лампи для дому як вибрати виробника

Вони потрібні для того, щоб перевірити сумісність авто, фар і самого блоку розпалювання. Живиться напруга блоку – 12 В для легкових машин, і 24 або 36 В – для вантажівок або позашляховиків.

Універсальні (адаптивні) блоки розпалу застосовуються для самостійної зміни оптики. Випускаються в двох варіантах.

  1. DC. Пристрій, що працює з постійним струмом. Відрізняється відсутністю блоку стабілізації і порівняно невисокою вартістю. Однак працюють з ним лампи мерехтять: горіння не надто стабільний.
  2. AC. Пристрій, що працює зі змінним струмом. Забезпечує якісне світіння ламп. Застосування стабілізуючого блоку гарантує рівне напругу – мерехтіння відсутня. Мінус – більш висока вартість.

На універсальних блоках розпалу немає кодів ОЕМ. Всі вироби підключаються до стандартної бортової мережі авто 12 В, мають потужність 35 Вт і видають напругу в 23 тисячі вольт.

Як вибрати блок розпалу

Якщо з заводськими пристроїв все зрозуміло: необхідно, щоб його код відповідав характеристикам моделі вашого авто. А як купувати універсальний БР і на що потрібно дивитися в першу чергу?

Технічні характеристики

Спочатку переконайтеся, що напруга живлення блоку відповідає бортової мережі вашої машини. Виробники випускають блоки, розраховані на 12, 24 і навіть 36 вольт.

Інші параметри (усереднені дані):

  • потужність: 35-75 Вт;
  • пусковий і робочий струм: 5,8 і 3,1 А;
  • напруга розпалювання: 23 тис. вольт;
  • час стабілізації дуги: до 20 секунд;
  • робоча температура: від мінус 30 до плюс 105 градусів.

Зверніть увагу на конструкцію: можливий стандартний варіант або Slim (з витонченим корпусом). Багато моделей мають захист від надмірно низької або високої напруги: в цьому випадку блок відключається через півсекунди.

Видання, в т.ч. і в інтернеті, регулярно публікують рейтинги компаній, що випускають комплекти ксенону. Серед найбільш часто потрапляють в «топи» варто виділити кілька виробників.

  1. MTF. Відрізняється високою якістю продукції – відсоток браку не перевищує 1%. Найбільш популярні комплекти: MTF-Light Slim Line, MTF-Light Slim Line MSP з пригнічувачем перешкод. З мінусів можна відзначити оригінальні коннектори (не підходять до блокам інших фірм) і високу (5500 – 5900 руб.) Вартість.
  2. Optima. Випускаються фірмою блоки ARX304 відносяться до 5-го покоління приладів. Середня ціна за комплект 3300 руб. (максимум для вантажівок – 4800 руб.) Лампи бажано міняти кожен півтора року.
  3. SHO-Me. Найбільш поширений в РФ набір. Є стандартний варіант конструкції і slim. Рекомендується міняти лампи через 12 місяців. Середня вартість 2800 руб.
  4. APP Digital Ultra Slim. Японський виробник, що спеціалізується на випуску приладів освітлення для авто. Має розширений діапазон робочої температури, що підходить для російських умов: від мінус 40 до плюс 125 градусів. Середня ціна 4000 руб.
  5. Interpowre. Якісний і надійний блок. Лампи служать до 2 років. Вартість комплекту 2500 руб.
  6. Xenotex. Це продукт, у створенні якого брали участь відразу 3 країни: Японія, КНР і Південна Корея. Комплект характеризується доступною ціною – в середньому 2300 руб.
  • При установці уважно вивчіть інструкцію: схема підключення ксенону повинна бути строго дотримана.
  • У більшості випадків, особливо якщо використовується штатний блок ксенону, причина криється в виході ламп з ладу (вони поступово змінюють колір і згасають).
  • Їх можна відновити за допомогою спеціального обладнання – автоматичного коректора або просто купити нові.

Які ознаки говорять про те, що вийшло з ладу пристрій блоку розпалювання ксенону?

  1. Світіння ламп переривається. Причина криється в зносі проводки авто або ланцюга харчування блоку розпалювання.
  2. Постійне мерехтіння ламп (може бути слабким або яскравим, що заважає бачити дорогу). Це говорить про поганому контакті блоку з «масою» авто, або про несправності проводки. Також може бути підданий корозії баласт.
  3. Запотівання фар. Воно може відбуватися в холодну погоду або при морозі. Тут вся справа у відсутності холодного повітря всередині корпусу фари, яка нагрівається від двигуна. Щоб прибрати різницю температур, можна надіти на парканні канали тонкі довгі трубки, які виводяться за передній бампер.
  4. При включенні блоку мотор може стихнути або зменшити обороти. Вирішити проблему можна шляхом установки реле між лампами і блоком.

Лампи міняти необхідно парами, щоб отримати рівномірне освітлення дорожнього полотна.

Причина несправності

Якщо лампи в порядку, але світло як і раніше не відповідають заявленим виробником параметрам, проблема може критися в самому блоці розпалювання. Найбільш типові причини його виходу з ладу:

  1. Попадання усередину забруднень або вологи, що викликається поганий герметичністю блоку розпалювання (читайте докладніше про герметике для фар). В результаті лампи починають моргати або розпал буде відсутній взагалі.
  2. Несправність (пробою) транзистора блоку або його трансформатора.
  3. Корозія. Окислюються місця з’єднання електронних компонентів блоку розпалювання. «Винні» в цьому неякісна збірка на заводі, постійна вологість.

Як перевірити блок розпалу ксенону самостійно?

Відразу варто відзначити, що повна перевірка можлива лише при наявності осцилографа і тестера. В умовах гаража потрібно оглянути корпус блоку на предмет наявності тріщин.

  1. Якщо відчувається запах гару, то пристрій доведеться міняти.
  2. Ще можна зняти кришку і подивитися на транзистор, інші електронні компоненти: їх почорніння свідчить про необхідність покупки нового пристрою.

Спочатку переконайтеся в цілісності відповідного запобіжника, потім від’єднайте мінусову клему з АКБ і сам блок розпалу. Зніміть з нього кришку.

При наявності слідів вологи або іржі промийте електронну плату спиртом.

Якщо ви побачили, що деякі компоненти хитаються, доведеться зняти герметик з тильного боку і пропаять проблемні висновки.

Подальша перевірка можлива, якщо у вас є досвід роботи з електронними елементами і тестером. В цьому випадку перевірте транзистори і резистори. Після пропайки деталей плату залийте розплавленим парафіном.

висновок

Роблячи висновок, можна сказати, що ксенонові лампи гарантують кращу освітленість в порівнянні зі звичайними галогенновую.

Однак, якщо ви вирішили встановити систему на свою машину, перевагу варто віддати заводському комплекту, що працює більш якісно і службовцю довше.

І другий момент: повний ремонт блоку розпалювання ксенону своїми руками можливий лише за наявності спеціального обладнання і досвіду. В іншому випадку покупка нового устаткування неминуча.

  • Будь ласка, оцініть цей матеріал!
  • ( 9 4,22

Як перевірити автомобільну лампочку тестером

Найчастіше ця процедура повинна передувати встановленню нової світлотехніки. Наприклад, водій вирішив замінити штатні лампи розжарювання на ксенонові. Щоб переконатися, що сама лампа справна, її потрібно протестувати.

Це можна зробити за допомогою стандартного мультиметра, який продається в будь-якому магазині електроніки. Що стосується питання вибору, то тут підійде звичайний китайський тестер.

Так, відхилення там є, але нам потрібно просто перевірити працездатність лампочки.

Як перевірити ксенонової лампи своїми силами?  Розглядаємо в деталях

Інструкція як перевірити автомобільну лампу тестером

Щоб дізнатися, чи справна автомобільна лампочка чи ні, нам потрібно виконати наступні дії:

  1. Перед тим, як витягувати лампочку з фари або інший оптики автомобіля, почекайте, поки всі електронні системи охолонуть. Адже там можна обпектися.
  2. Після цього лампочку потрібно діставати. Демонтаж фар досить простий. Після розкручування оптики, перед вами буде ряд лампочок – знаходимо несправну (або несправні) і виймаємо. У сучасних автомобілях лампочки виймаються досить просто, але можна зустріти і старий варіант кріплення. Діставати все потрібно дуже акуратно – зазвичай лампочки посаджені на різьблення або надходить із гнізда.
  3. Зручно розмістившись за столом, покладіть перед собою автомобільні лампочки і підготуйте тестер: потрібно виставити положення вимірювання мінімального опору. Через те, що прилади відрізняються, ризику ця може перебувати в різних місцях, але іноді визначити потрібну опцію можна просто за назвою (Min R або аналогічні символи).
  4. Щупами торкався до лампочки – до місця підключення. Важливо, щоб щупи в цей час не торкалися одного, інакше результат буде невірним. Тестер відразу видає результат на дисплей – якщо опір вимірюється в цифрах (20, 50, 100 або навіть 005 Ом), то лампочка працює і ніяких обривів немає. Якщо ж вона несправна, то на дисплеї буде знак нескінченності або букви.
  5. Проводимо демонтаж в зворотному порядку вже з новими лампами.

Процес перевірки автомобільної лампи тестером

Припустимо, в автомобільній фарі перестала світити лампочка – як дізнатися причину? Можливо всьому виною електропроводка, патрон або вимикач.

До речі, за допомогою тестера можна легко перевірити не тільки лампочку з автомобіля, але і будь-яку лампу вдома. Також тестер може функціонувати з ксеноновими лампами або лампами розжарювання.

Для перевірки нам потрібно поставити перемикач тестера в положення для виміру мінімального опору, а потім кінцями щупа доторкнутися до висновків цоколя.

Опір звичайної лампочки розжарювання з світильника одно 51 Ом. Це говорить про те, що електроніка функціонує. Якби будь-яка нитка в лампі була обірвана, прилад б продемонстрував знак нескінченності на своєму дисплеї. Опір справної 12-вольтової лампочки з потужністю 100 ват, яка зазвичай коштує в автомобільній оптиці, становить приблизно 0,05 Ом.

Якщо ви витягнете справну лампочку відразу після виключення фар, то ви помітите, що її опір в кілька разів більше, ніж в холодному стані – це теж потрібно враховувати. До речі, це відповідь на питання, чому лампочки виходять з ладу під час включення. Адже поки лампочка не нагрілася, через неї проходить струм, який перевищує номінальний в кілька разів.

Особливості перевірки автомобільної лампи тестером

Якщо ж лампочка працює справно, але при цьому не горить, то проблема криється глибше – доведеться розбирати електропроводку. Не рекомендується робити це самостійно, тому що там висока напруга – краще звернутися в автомайстерню і не ризикувати своїм здоров’ям і справністю електронної основи авто.

Блок розпалювання ксенону в 2019 році – як перевірити, ремонт своїми руками, ціна, без лампи, схема

  • У сучасних автомобілях використовується не менше сучасне освітлювальне обладнання, наприклад ксенонові.
  • Воно працює на основі газу, яким заповнена лампа, що розміщується в фарах, а коли через нього за допомогою електродів проходить електричний струм, газ розгорається і забезпечує освітлення.
  • Власне, завдання розпалювання лампи виконує спеціальний блок, який обов’язково потрібен в системі і забезпечує повноцінну роботу, оскільки без нього увімкнути освітлення дороги не вийде.
  • Тому необхідно розібратися, що це таке блок розпалу ксенону в 2019 році, оскільки це досить важливий технічний елемент системи освітлення в цілому.

Головні відомості

Система ксенонового освітлення досить складна і складається з трохи інших частин, ніж стандартне освітлення інших видів.

Незважаючи на те, що головним елементом залишається наповнена ксеноном колба, є не менш важливі технічні пристрої, основним з яких є блок розпалу.

Він буває різних потужностей, які поєднуються з певними лампами, але конкретний вибір залежить від потреб водія і очікуваної яскравості приладів.

Порада

В основному турбота про блок розпалу настає тоді, коли автомобіліст хоче поміняти штатний світло, який світить погано і не виправдовує очікувань водія.

Таким чином, він повинен розуміти, які для цього пристрою знадобляться, і яку конкретну потужність слід підібрати для забезпечення максимальної працездатності.

Сам блок розпалу, що змушує лампи працювати, складний технічно, і складається також з безлічі пристроїв, які всі разом забезпечують належний результат.

початкові дані

Для забезпечення роботи автомобільного освітлення блок розпалу просто необхідний, адже тільки він може видати напруга в 25 тисяч Вольт, необхідне для розпалювання лампи, але робить він це на пару секунд, а далі просто підтримує стабільну напругу в 80 вольт.

Але пікова стартова подача енергії повинна сполучатися з високим рівнем безпеки, і розробники блоків розпалу передбачили всі можливі варіанти, і навіть якщо вийняти лампочку в процесі роботи, блок це розпізнає і не повторюватиме спробу розпалювання, щоб не завдати шкоди користувачеві.

Техніка безпеки перед включенням

Починати процедуру включення блоку розпалювання необхідно тільки тоді, коли лампа до нього підключена.

Причому сам блок кладеться на поверхні з не проводять електрику покриттям, а також якомога далі від предметів, які можуть легко спалахнути.

Ні в якому разі не можна чіпати блок руками при початку роботи, оскільки напруга в ньому в момент розпалу становить від 20 до 30 тисяч Вольт, а це може завдати людині смертельну шкоду, хоча за показником потужності це і схоже на вплив електрошокера.

Якщо водій працює з монтажем блоку, то перед початком робіт слід відключити акумулятор, щоб не було можливого помилкового спрацьовування блоку, який і може завдати шкоди.

Необхідно передбачити ізоляцію всіх проводів і перевірити місця з’єднань, щоб дроти надійно підходили до полюсів харчування.

Потрібно підібрати лампу до конкретного блоку розпалювання, щоб вони збігалися по потужності, інакше ці два прилади можуть бути некоректними між собою.

Законодавча база

У законодавчій базі не обмовляється які саме прилади повинні застосовуватися і будь характеристик, але при цьому дуже важливо розуміти, що в деякому сенсі обмежена саме використання ксенонового світла.

Так подібне освітлення може застосовуватися тільки тоді, коли для цього призначені штатні фари, або ж людина провела законне переобладнання, про що має позначку в технічних документах. Такі норми встановлені Правилами експлуатації транспортних засобів.

Зверніть увагу

Коли ксенонові обладнання встановлено в автомобіль незаконно або лампочка просто вбудована в непризначених для цього фару, то починають діяти норми Кодексу про адміністративні правопорушення Російської Федерації.

У його статті 12.5, частиною 3 зазначено, що якщо людина допустив неналежну експлуатацію автомобіля в частині технічного обладнання, то до нього можуть бути застосовані певні санкції, які полягають в забороні керувати автомобілем на термін від 6 місяців до року, але конкретний період залежить від обставин .

особливості пристрою

Щоб розуміти, як працює ксенонове блок розпалу, необхідно розуміти особливості його вибору, середньої вартості наявного асортименту, а також найпоширеніші проблеми і поломки, які цілком зустрічаються в таких приладах.

Сам блок розпалу складається з двох контурів – низьковольтного, який забезпечує постійну роботу лампи і високовольтного, що забезпечує якісне запалювання самої лампи.

За конструкцією ж блоки бувають моноблоковими і мають роздільний блок, причому моноблочний варіант розташовується в одному корпусі, а роздільні розбиті по контурах і розміщені в окремих коробках.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…