Що таке аукціонний лист і як в ньому розібратися? (Опис, розшифровка аукціонних оцінок, кузовних дефектів, комплектацій і т.д.)

 Аукціонний лист є саме тим документом, на підставі якого і покупець, і дилер приймають рішення про дистанційну покупку аукціонного автомобіля.

Щодня на аукціонах в Японії торгується величезна кількість автомобілів і очевидно, що в ході торгів дилер не в змозі оглянути кожну відкуповуватися машину.

Володіючи умінням читати аукціонний лист, з усіма зазначеними в ньому технічними характеристиками, дилер з автоаукціону легко може прийняти правильне рішення. Оформлення аукціонного листа здійснює експертна комісія за кілька днів до початку аукціонних торгів.

Зверніть увагу

Ця ж комісія гарантує справжність історії виставляється на торги автомобіля.

Сам аукціонний лист являє собою документ, в якому відображені всі найважливіші параметри автомобіля, такі як марка і модель, перевірений пробіг, рік випуску, дата проходження наступного сякена (ТО), комплектація автомобіля і обов’язково вказуються всі дефекти (від заміни кузовних елементів і можливої аварійної історії до найдрібніших подряпин і відколів). На підставі всіх перерахованих вище факторів експерти виставляють аукціонну оцінку і заносять її в аукціонний лист. У кожного аукціону своя форма листа. Для прикладу, візьмемо аукціонний лист системи USS і розіб’ємо його на блоки.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забутиЯк розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

1 – номер лота 2 – історія автомобіля: автомобіль належав приватній особі, орендували, або ж був якийсь інший варіант. Ці три варіанти розділені крапками посередині рядка. В даному випадку обведена позиція, яка говорить про те, що машина використовувалася приватною особою.

3 – об’єм двигуна в кубічних сантиметрах 4 – модель кузова 5 – аукціонна оцінка (в даному випадку – 4) 6 – оцінка салону. На більшості японських аукціонів зовнішній стан і стан салону оцінюються окремо один від одного.

В оцінці салону використовуються латинські літери: A – прекрасний стан B – невеликі забруднення C – прийнятні забруднення або незначні плями або сліди від сигарет D – салон брудний, багато плям або слідів від сигарет 7 – зліва направо пишуться: назва моделі (в даному випадку це RVR), кількість дверей, назва модифікації

8 – рік першої реєстрації за японським літочисленням. Для перекладу в європейську систему літочислення потрібно додати 1988. В даному випадку модель 1996 року.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

1 – дата наступного обов’язкового техогляду в Японії. Вказується в форматі рік / місяць. В даному листі – липень 2005 року (17 рік, 7 місяць). 2 – пробіг. Вказується в кілометрах або в милях.

У правій частині графи обводиться або Km (кілометри), або “милі” (написано катаканою нижче Km). Якщо у автомобіля відсутня сервісна книжка, пробіг ставиться під сумнів (в правій частині графи зазначається знак питання). 3 – колір автомобіля (пишеться ієрогліфами).

Якщо автомобіль був перефарбований, то після стрілочки пишеться новий колір. 4 – код кольору автомобіля 5 – тип палива. Зліва направо через точку: бензин, дизель, інше. Тут – “бензин”. 6 – колір салону автомобіля 7 – термін експлуатації автомобіля 8 – графа автодилерів.

Якщо тут є позначки, значить, машина була куплена через дилерську мережу.

9 – розташування керма. Перший ієрогліф означає, що кермо знаходиться справа, другий – зліва. За замовчуванням вважається справа.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

1 – тип трансмісії: АT – автоматична коробка перемикання передач FAT / FA – автоматична коробка з важелем в підлозі CA – автоматична коробка з важелем на рульовій колонці MT – механічна коробка перемикання передач F4, F5, F6 – механічна коробка з важелем в підлозі.

Цифра – кількість передач. C4, C5 – механічна коробка з важелем на рульовій колонці. SQ – секветальная коробка передач (тип-тронік / степ-тронік). 2 – кондиціонер. AC – простий кондиціонер, AAC – автоматичний кондиціонер / клімат-контроль. 3 – наявність, або відсутність сервісної книжки.

Обведений ієрогліф зліва – книжка є.

4 – термін дії аукціонного листа (місяць / день)

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

1 – додаткове обладнання автомобіля: SR – люк AW – литі колісні диски PS – гідропідсилювач керма &&& – подушки безпеки (ієрогліфами) PW – електричні склопідйомники &&& – шкіряні сидіння (ієрогліфами) TV – телевізор &&& – система навігації (ієрогліфами) Присутні в автомобілі позиції обводятся. Дана модель має литі диски, гідропідсилювач керма, подушки безпеки, електросклопідйомники.

2 – додаткове обладнання, яке не вказане в списку, наведеному вище. Тобто будь-які додаткові опції, які вважали за потрібне внести в лист.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

1 – в цій графі вказується блок лотів, в якому буде продаватися Всі види кузовного ремонту. “Автоцвет”, Нижній Новгород. даний автомобіль. Залежить від оцінки та зауважень експерта. 2 – реєстраційний номер автомобіля

3 – повний номер кузова

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

  • 1 – число посадочних місць в автомобілі 2 – загальне число місць в автомобілі 3 – позитивні зауваження, на які варто звернути увагу 4 – негативні зауваження, на які варто звернути увагу 5 – схема кузова автомобіля з позначенням кузовних дефектів 6 – стан колісної гуми, від 1 до 10 (10 – прекрасне; 1 сильно стерта)
  • Розшифровка аукціонних оцінок:
S Краща з можливих оцінок. Автомобіль новий або віком до Кошторису, без навчання скачати кошторисні програми. 1 року, у відмінному стані. Не потребує ніякого ремонту.
6 Відмінний стан, ремонт не потрібний (вік до 3 років і пробіг не більше 30 000 км).
5 Вік автомобіля не має чітких обмежень, але при дуже хорошому стані. При мінімальному ремонті або навіть після ретельного прибирання такий автомобіль буде відповідати оцінці «6».
4.5 Автомобіль так само, як і в оцінці «5», може бути будь-якого віку, але в дуже хорошому стані, ремонт не потрібний.
4 Хороший стан, але необхідний дрібний незначний ремонт (як правило, кузовні подряпини).
3.5 Автомобіль будь-якого віку, але в хорошому стані з пробігом від 100 000км. Є більш помітні подряпини і / або невеликі поверхневі ушкодження кузова. Також іноді може бути сервісна книжка з історією обслуговування, що включає ремонт або заміну деяких запчастин.
3 Автомобіль в задовільному стані, необхідний ремонт або у машини великий пробіг, понад 130 000 км.
2 Поганий стан, такі авто, як правило, купуються заради запчастин.
1 Серйозні дефекти (грузило, корозія або пошкодження сіллю, бита градом і т.д.).
0 або R Битий, але відновлена ​​машина.
RA Сильно бита, але відновлена ​​машина.
R1 Комплекс від «R» до «1».
RA1 Комплекс від «RA» до «1».
*** Биті і не відновлені машини, авто на запчастини, авто «нема на ходу».

Опис основних кузовних дефектів:

A1 (Small scratch) – маленька подряпина (зазвичай по лаку) C2 (Big corrosion) – велика корозія
A2 (Scratch) – подряпина (зазвичай по фарбі) X (Need to be replaced) – потребує заміни
A3 (Big scratch) – велика подряпина (зазвичай по металу, також А4 і А5) XX (Replaced) – деталь замінена
E1 (Little dimples) – маленькі западини B1 (Wrinkle) – зморшка
E2 (Few dimples) – трохи западин B2 (Big wrinkle) – велика зморшка
E3 (Many dimples) – багато западин Y1 (Small hole or crack) – маленький отвір або тріщина
U1 (Small dent) – маленька вм’ятина (менше 5 см.) Y2 (Hole or crack) – отвір або тріщина
U2 (Dent) – вм’ятина (близько 10 см.) Y3 (Big hole or crack) – великий отвір або тріщина
U3 (Big dent) – велика вм’ятина (більше 12 см.) X1 (Small crack) – маленька тріщина
W1 (Well repaired) – добре відновлений (ремонт не помітний) R (Repaired crack) – відновлена ​​тріщина
W2 (Repaired site (waved)) – відновлена ​​ділянка RX відновлена ​​тріщина, але потребує ремонту
W3 (Not well repaired (waved)) – погано відновлений (помітний ремонт) X тріщина, потребує ремонту
S1 (Rust) – окислення, іржа Non Genuine несправжній (не оригінал виробника)
S2 (Many rust) – багато іржі F Front – фронт
C1 (Corrosion) – корозія R Rear – тил
P забарвлене місце (може відрізнятися за кольором) G подряпина на вітровому склі

Позначення обладнання і комплектацій автомобілів:

ONE OWNER один господар в Японії
AC кондиціонер
AAC автоматичний кондиціонер (клімат-контроль)
WAC подвійний кондиціонер
FA автоматична трансмісія на підлозі салону
СА автоматична трансмісія на рульовій колонці
5F 5 швидкісна механічна трансмісія на підлозі салону
5C 5 швидкісна механічна трансмісія на рульовій колонці
SD тип кузова – седан
PS гідропідсилювач керма
PW електросклопідйомники
АW алюмінієві диски
ST стереомагнитола
CD програвач компакт-дисків
MD програвач міні-дисків
CS програвач компакт-касет
TV телевізор або плазмова панель
ABS антиблокувальна гальмівна система
AFC очищувач (озонатор) повітря салону
LSD диференціал з підвищеним внутрішнім тертям
SRS або AB повітряна подушка безпеки
TRC (TCS) система контролю покриття дороги
NAVI або GPS навігаційна система
ROOF RAILS дуги
FOG LAMPS протитуманні фари
KEY LESS дистанційне відмикання дверей (кнопка в ключі)
* SEATS * Кількість посадкових місць включаючи місце водія
LEATHER шкіра (шкіряні сидіння або шкіряне кермо)
TIRE ON DACK запасне колесо на задніх дверях
WITH HARD COVER чохол запасного колеса (пластик або шкірозамінник)
T.BELT CHANGED ремінь ГРМ замінений (як правило вказується ближче до 100 000 км)
BUMPER GUARD додатковий посилений бампер зі сталевих труб ( “кенгурятник”)
HR високий дах
AERO повний аеродинамічний обвіс автомобіля
RS задній спойлер
4WD повний привід
EVC машинний регулятор клапана
LD диференціал
3D / 5D три / п’ять дверей відповідно

Перевірці достовірності аукціонного листа, пошуку оригіналу, опис

Пропонуємо послуги по роботі з аукціонними листами японських аукціонних будинків. Замовити послугу можна по електронній пошті office@kimuracars.com або по WhatsApp +79143236047.

Вартість послуги: 500 пошук + 150 переклад, окремо переклад 200.

Задати питання по аукціонному аркуші

Будь-японський аукціон не може обійтися без найважливішого для нього документа – аукціонного листа. У ньому міститься докладний опис стану авто, його комплектації і встановлених опції, а також виставляється аукціонна оцінка.

На перший погляд, може здатися, що в аукционнике можна написати недостовірну інформацію, але це зовсім не так. Після того, як експертом здійснена обов’язкова передаукціонна перевірка машини, він ретельно і з великою обережністю заповнює по ній аукціонний лист.

Таку граничну акуратність пояснити дуже просто – якщо буде запідозрено завищення оцінки, то репутація аукціону буде сильно підірвана, аж до позбавлення його ліцензії, а експерта, який проводив огляд, з тріском звільнять.

Часом навіть зустрічається зворотна практика – заниження оцінки з метою підстраховки і щоб уникнути спірних ситуацій. Таке трапляється не часто, але про це варто знати.

Навіщо ж було створено даний документ? Все гранично просто – кожен день на аукціонах торгуються десятки тисяч машин, і оглянути кожну з них дилер просто не в змозі. Так що цей папір виявляється незамінним помічником при виборі машини, і тому особливо важливо знати, як читати аукціонний лист.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

Розшифровка аукціонного листа

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забутиЧитання аукционника – полезнейшее вміння при виборі автомобіля з японського автоаукціону. Розшифрувати записи в документі не складно, якщо знати його деякі основні особливості.

Завжди прописується номер лота і докладні дані про автомобіль – починаючи від пробігу, його історії і року першої реєстрації, і закінчуючи переліком встановленого додаткового обладнання та зазначенням кольору кузова і салону.

Як вже зазначалося раніше, коли експертом закінчена перевірка авто, він оцінює його стан. Зазвичай застосовуються п’ятибальні і шестибальною системою оцінювання.

Одиниця відповідає автомобілю в жахливому стані, можливо після аварії або «потопельника», в той час як п’ятірка-шістка – це практично нова або нова машина з мінімальним пробігом.

Нуль і букви R і A зазвичай вказують на те, що авто було піддано серйозному ремонту із заміною запчастин або втручанню в конструкцію кузова.

Символ ***, з іншого боку, говорить про бітом і не відновлюються після аварії авто, яке, цілком ймовірно, вже не на ходу. Такі машини зазвичай купуються «на запчастини». Але в будь-якому випадку, завжди важливо пам’ятати, що системи оцінки у різних аукціонних будинків можуть разюче відрізнятися.

важливо

Це, звичайно ж, далеко не всі позначення в аукціонному аркуші. Інтер’єр авто експерти в основному оцінюють окремо, хоча така система іноді застосовується і для екстер’єру. Йдеться про буквеної градації від A до D. Буква A відповідає ідеальному або практично ідеального стану, в той час як D сигналізує про необхідність ремонту та заміни деяких деталей.

Ще на аукціонних картах практично завжди присутня схематичне зображення кузова, як би «в розгорнутому вигляді». На ньому також можна помітити різні комбінації букв і цифр. Великими літерами позначають тип дефекту, а цифрами – його ступінь. Детальніше ознайомитися з таблицею аукціонних оцінок можна в кінці сторінки.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забутиЯк розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

Переклад аукціонного листа

Цілком ймовірно, що самостійна розшифровка аукціонного листа Японія може викликати труднощі. Однак якщо Ви є нашим клієнтом, то не варто впадати у відчай! Наш кваліфікований перекладач здатний без праці прочитати аукціонний лист і надати Вам якісний переклад!

Як знайти і подивитися аукционник на автомобіль? Досить просто – на сайті завжди доступні статистика продажів і пошук по номеру лота.

аукціонна оцінка

ОценкаСостояніеСоответствіе кузовний оценкіСоответствіе оцінки інтер’єру

S Автомобіль не старше 12-ти месяцевПробег до 5 000 кмБез пошкоджень S S
6 Автомобіль не старше 24-х месяцевПробег до 20 000 кмНезначітельние недоліки A і краще A і краще
5 Автомобіль не старше 36-ти месяцевПробег до 40 000 кмНесколько невеликих недоліків на кузовеПятно, забруднення, пропал інтер’єру і т.п. B і краще
4.5 Автомобіль не старше 60-ти месяцевПробег до 60 000 кмНедостаткі в декількох місцях на кузовеПрожогі в інтер’єрі, тріщини, потертості, зміна або втрата кольору і т.п. B і краще C і краще
4 Пробіг до 100 000 кмРесурс і стан вузлів і агрегатів придатні для експлуатацііЗаметние недоліки в кількох місцях вимагають додаткової участі C і краще D і краще
3.5 Множинні помітні недоліки устаткування, що вимагають додаткового відновлення або заміни D і краще E і краще
3 Велика кількість недоліків, що вимагають додаткового відновлення або замениВозможни несправності в механізмах і агрегатах E і краще F і краще
2 Велика кількість серйозних недоліків обладнання, що вимагають додаткового відновлення або замениАвтомобіль схильний до корозії F і краще
1 Повністю вимагають істотного ремонту або заміни
0 або R відновлений автомобіль SF SF

оцінка кузова

S немає пошкоджень
A З невеликими недостаткаміЕсть сліди відновлення
B Кілька невеликих недостатковВетровое скло має тріщину
C З помітними недостаткаміНедостаткі на бампері, склі або кришеЕсть подряпини
D Безліч помітних недостатковСледи відновлення, що вимагають додаткового участіяЗаметна корозія
E Велика кількість серйозних недостатковНедостаткі в декількох місцях, що вимагають заміни
F Значно поганий стан

оцінка інтер’єру

S Пробіг до 5 000 кмНет пошкоджень
A Пробіг до 30 000 кмНебольшіе недостаткіПятно, подряпина і т.п.
B Невеликі недоліки в кількох местахПрожогі, порізи і пориви
C Помітні недоліки в кількох местахТребуется невеликий додатковий ремонтПорези, пориви, сліди соусу і т.п.
D Помітні недоліки в кількох местахТребуется додатковий ремонт
E Погано вичіщенТребуется заміна приладової панелі, сидіння, оббивки
F Значно поганий стан

Позначення пошкоджень кузова

Стандартні символи пошкоджень
подряпина A1 Довжина подряпини 10 см
A2 Довжина подряпини 20 см
A3 Довжина подряпини 40 см
A4 більше A3
Вм’ятина (одинична) U1 Вм’ятина розміром з м’яч для гольфу
U2 Вм’ятина розміром з тенісний м’яч
U3 Вм’ятина розміром з футбольний м’яч
U4 більше U3
Вм’ятини (кілька) E1 невелика вм’ятина
E2 кілька невеликих вм’ятин
E3 багато невеликих вм’ятин
Вм’ятина з подряпиною B1 Вм’ятина з великою подряпиною розміром з м’яч для гольфу
B2 Вм’ятина з великою подряпиною розміром з тенісний м’яч
B3 Вм’ятина з великою подряпиною розміром з футбольний м’яч
B4 більше B4
Оцінка лакофарбового покриття H фарба погіршилася
P1 Невелика втрата і стерта фарби
P2 Часткова втрата і стерта фарби
P3 Велика втрата і стерта фарби
P4 більше P4
сліди відновлення W1 Є сліди відновлення, ледь виявляються
W2 Сліди відновлення, які можуть бути легко виявлені
W3 Необхідність додаткового ремонту відновлених елементів (наприклад перефарбування)
W4 більше W4
іржа S1 Іржа розміром з м’яч для гольфу
S2 Іржа розміром з тенісний м’яч
S3 Іржа розміром з футбольний м’яч
S4 більше S3
корозія C1 Корозія розміром з м’яч для гольфу
C2 Корозія розміром з тенісний м’яч
C3 Корозія розміром з футбольний м’яч
C4 більше C3
Відколи лобового скла G Є скол на лобовому склі
заміна XX проведено заміну
необхідність заміни Лобове скло X1 Тріщина 1 см або сліди ремонту
X2 Тріщина 2 см або сліди ремонту
X3 більше X2
інші скла X тріщина
бампер X1 Невелика тріщина і порив (5 см)
X2 Теж що і X1 в декількох місцях
X3 більше X2
Стеля X1 Маленький поріз, пропалив (5 см) або сліди ремонту
X2 Поріз (20 см) або сліди ремонту
X3 більше X2

Розшифровка деяких скорочень, що зустрічаються на аукціонному аркуші

3D / 5D Три, п’ять дверей
4WD Повнопривідний автомобіль
4C, 5C 4, 5 швидкісна механічна коробка перемикання передач, важіль на рульовій колонці
5F 5 швидкісна механічна коробка перемикання передач, важіль на підлозі салону
5spd 5 швидкісна механічна коробка перемикання передач
AAC Кондиціонер з клімат контролем
AB. SRS Подушка безпеки
ABS Антиблокувальна гальмівна система
AC кондиціонер
Aero Повний аеро-обвіс автомобіля
AFC озонатор повітря
AT Автоматична коробка перемикання передач
AW Алюмінієві литі колісні диски
C4, C5 4, 5 швидкісна механічна коробка перемикання передач, важіль на рульовій колонці
CA Автоматична коробка перемикання передач, важіль на рульовій колонці
CA (T) Автоматична коробка перемикання передач, важіль на рульовій колонці
CAT Автоматична коробка перемикання передач, важіль на рульовій колонці
CD Програвач компакт-дисків
CS Касетний стерео магнітофон
CVT варіатор
EVC Контролер обмеження оборотів двигуна (для форсованих двигунів)
F4, F5, F6 4, 5, 6-ступінчаста механічна коробка передач
FA Автоматична коробка перемикання передач, важіль на підлозі салону
FA (T), FAT Автоматична коробка перемикання передач, важіль на підлозі салону
G bird Антікаррозійное покриття
GPS навігаційна система
HR високий дах
HT седан
LD диференціал
LSD Диференціал з підвищеним внутрішнім тертям
MD Програвач міні-дисків
MT Механічна коробка перемикання передач
NAVI навігаційна система
PS Гідропідсилювач керма
PW електричні склопідйомники
SQ Секвентальная коробка передач (тіптронік, стептронік)
RS задній спойлер
SD седан
SR Люк
SRS Повітряна подушка безпеки
ST стереомагнитола
T Наявність запасного колеса
TCS Система контролю покриття дороги
TRC Система контролю покриття дороги
TV телевізор

Розшифровка аукціонного листа японського автомобіля

Сьогодні нерідко бажаючі придбати б / у автомобіль, який без проблем прослужить кілька років, віддають перевагу покупці техніки з японських аукціонів. Для цього є кілька вагомих підстав:

  • Вартість. Хоча майбутнім власникам доводиться стикатися з окремими випадками, коли за рахунок доставки і митних зборів покупка виявляється дорожче, ніж аналогічна модель, запропонована в Росії, в основній масі вона обходиться дешевше.
  • Технічний стан. Перш за все, слід зазначити, що працює на японських підприємствах система контролю призводить до того, що авто, що зійшли з конвеєрів заводів в Японії, за якістю збірки значно виграють у таких же моделей, зібраних в Європі і Росії. Крім того, дороги в Країні Вранішнього Сонця першокласні, а експлуатується особистий транспорт значно менш інтенсивно.
  • Прозорість угоди і надання повної інформації про стан машини.

Саме ця інформація наводиться в аукціонному аркуші. Відповідно, щоб максимально точно оцінити, наскільки підходить авто потенційному покупцеві, для останнього важливе уміння читати цей документ.

Зміст аукціонного листа

Нижче наводяться приклади листів деяких відомих аукціонних будинків, таких як CAA, HAA, JU, USS. Незважаючи на те, що за формою вони не однакові, основний зміст записів практично аналогічно.

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути
Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

Таблиця у верхній частині листа містить основні відомості про авто:

  • Номер лота на аукціоні;
  • Дата першої реєстрації авто;
  • Назва моделі та комплектації;
  • Тип і модель кузова (кількість дверей);
  • Об’єм двигуна;
  • Історія експлуатації (як правило, вказується, використовувався автомобіль як особистий, здавався в оренду або інші варіанти);
  • Загальна оцінка за прийнятою в компанії шкалою.
  • У різних варіантах документів наводяться й інші відомості, наприклад, тип двигуна (бензиновий, дизельний, інший) і приводу (повнопривідної – 4WD чи ні – 2WD), вантажопідйомність.
  • Замість загальної нерідко зустрічаються оцінки стану кузова і салону.
  • На малюнках наведено зміст записів в осередках таблиці, так що помилитися з тим чи іншим описом, буде складно навіть тим, хто вперше взяв аукціонний лист в руки.
  • В інших частинах листа вказуються:
  • Дата реєстрації;
  • Реєстраційний номер і номер кузова;
  • Пробіг (наводиться в кілометрах або милях, одиниці виміру приведені в графі, експерт просто позначає використовуються);
  • Відомості про обладнання – коробці передач (автоматична або механічна, кількість ступенів і навіть розташування важеля перемикання передач), наявності кліматичних систем і їх тип, ГУР, електропідйомником стекол, навігаційній системі, подушках безпеки, наявності люка і шкіряного салону і т.д .;
  • Колір кузова, включаючи стандартний числовий код фарби (про зміну кольору в процесі експлуатації обов’язково робиться відповідна відмітка).
  1. В обов’язковому порядку робляться відмітки про наявність чи відсутність сервісної книжки (якщо її немає, сумніви може викликати пробіг, що буде зазначено експертом), а також здійснювався продаж дилером чи ні.
  2. При наявності в документі відповідної графи проставляється дата сякена (ТО) і термін його дії.
  3. Містять деякі листи та інформацію про страховку і сплати утилізаційного збору.

Незалежно від аукціону, в листі наводиться схематична розгортка кузова із зазначенням місця і позначенням характеру дефектів. Крім того, експерт наводить власні коментарі, в яких зазначає гідності і недоліки конкретного автомобіля.

Важливе зауваження. Дати в осередках можуть проставлятися як в зручному форматі, так і за чинним японському літочисленням. У цьому випадку, щоб дізнатися вказаний рік, потрібно до числа у графі додати 1988.

Прийняті в аукціонних листах позначення

Обмежений обсяг документа не дозволяє складати докладні описи стану, обладнання та виявлених дефектів. Щоб максимально деталізувати інформацію використовують систему позначень.

Технічний стан

Стан автомобіля оцінюють відповідно до прийнятої конкретною компанією шкалою. Хоча загальні принципи оцінки та збігаються, відмінності можуть зустрічатися досить серйозні.

Наприклад, на аукціонах USS застосовується наступна шкала оцінок:

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

  • S – практично новий автомобіль, перша реєстрація якого здійснена протягом останнього року;
  • 6 – вищий бал, пробіг не перевищує 30 000 км, немає необхідності навіть в дрібному ремонті;
  • 5 – відмінний стан, як і в попередньому випадку, але пробіг трохи більше – до 60 000 км;
  • 4,5 і 4 – немає проблем з вузлами і системами, ремонт не потрібний або може знадобитися незначний;
  • 3,5 і 3 – потрібне проведення відновлювальних робіт, відповідно до незначних або серйозних обсягах, або пробіг авто кілька або набагато більше середнього;
  • 2 – незадовільна оцінка;
  • 1 – проблемний автомобіль з серйозними ушкодженнями, наприклад, після затоплення;
  • R- техніка, відновлена ​​після аварії (RA- після важкої);
  • *** – не відновлення, бита техніка, найчастіше продається на запчастини.

 Дуже різним є прийнята JAA дев’ятибальні шкала:

Як розшифрувати аукціонний лист японського автомобіля?  Таблиця.  Збережи, щоб не забути

  • 9 – з часу першої реєстрації пройшло не більше 3 місяців, пробіг не перевищує 500 км, практично новий автомобіль;
  • 8 – відрізняється від попередньої часом реєстрації (6 місяців) і пробігом (до 1000 км);
  • 7 – авто пройшло до 10 000 км і зареєстровано вперше менш ніж 2 роки тому, в наявності дрібні дефекти, проведено чи потрібно дрібний ремонт;
  • 6 – техніка, що пройшла до 30 000 км, з часу першої реєстрації якої минуло не більше 3 років, не потребує ремонту салону, має дрібні зовнішні дефекти;
  • 5 – відповідні обмеження становлять 60 000 км і 6 років, після незначних ремонтних робіт стояння може бути приведено до рівня 6, причому в них потребує лише 1 елемента кузова, в салоні не більше 1-го незначного дефекту;
  • 4 – автомобіль відповідає віку і пробігу, невеликі обсяги ремонтних робіт (виключаючи заміни) можуть повернути йому комерційну цінність, в них має потребу не більше 3-х деталей кузова.
  • 4A, 4B – стан дещо краще або дещо гірше 4 відповідно;
  • 3 – машини з видимими слідами ремонту (3A – для цього не використовувалися зварювальні роботи) або вимагають значних обсягів робіт;
  • Р-відновлення автомобілі;
  • 2 – необхідні заміни, в тому числі, двигуна;
  • 1 – машини зі значними ушкодженнями, наприклад, втоплені.

оцінка салону

Салон описують, як правило, однією буквою, яка відповідає:

  • А – ідеального стану;
  • B – незначним забрудненням;
  • З – наявності помітних плям і підпалин від сигарет;
  • D – дуже брудному салону зі значною кількістю дефектів.

позначення обладнання

Що ж стосується інших позначень, то вони, як правило, підпорядковуються єдиному стандарту. Так, для обладнання застосовуються:

  • C або F – механічна КПП з рукояткою на рульовій колонці або в підлозі відповідно (цифри до або після букви позначають кількість ступенів);
  • A або AT автоматична трансмісія (цифри – як і в попередньому випадку);
  • SQ – секвентальная коробка передач;
  • AC і AAC – кондиціонер і система клімат-контролю;
  • SR -люк;
  • PS -ГУР;
  • PW- електропідйомники;
  • AW – литі диски і т.д.

розшифровка дефектів

Букви і цифри на розгортці кузова вказують місця, характер і ступінь (розміри) дефектів. Розшифровуються вони в такий спосіб:

  • A або B – наявність подряпин (В – з вм’ятинами);
  • U і E – поодинокі або множинні вм’ятини;
  • Y – дірки і тріщини;
  • W – хвилясті відновлені ділянки;
  • S – ознаки корозії (іржаві) площі.

Чим більше цифра, тим значніше розміри дефекту, наприклад, для подряпин 1 відповідає довжині до 5 см, а 3 – понад 20 см. Для майданних 1 позначає розміри до 3 см (з м’ячик для гольфу), а 3 – більш тенісного м’яча (більш 10 см).

Для замінених або вимагають заміни деталей застосовують позначення X і XX.

Відео

Розшифровка аукціонного листа автомобіля з Японії

Японські автомобільні аукціони останнім часом стали набирати все більшої популярності. Але кожен з них не обходиться без найважливішого документа під назвою аукціонний лист автомобіля. У ньому описується найбільш докладний стан автомобіля, його комплектація, наявність опцій і оцінка аукціону.

Що собою являє японський аукціон

Японські автомобільні аукціони – це основне джерело, через який можна у нас купувати старі автомобілі звідти.

В Японії дуже багато різноманітних аукціонів такого плану, але найбільш великим вважається USS. Це ціла мережа аукціонів, що виробили свою торгову систему.

Також є дві системи-агрегатора – Aucnet і Asnet . Вони є своєрідними посередниками між клієнтами та аукціонами.

Торги проводяться як в самих аукціонних залах, так і через мережу Інтернет.Інформація про автомобілі, які будуть виставлені на торги, з’являється в системі за пару днів до початку торгів. У кожного лота є аукціонний лист автомобіля. У ньому описується комплектація виставленої машини, наявні пошкодження, зауваження експерта-оцінювача, салонна і загальна оцінка.

Конкретної оцінці на автомобільних аукціонах Японії не підлягають ходова частина і двигун. В примітках, звичайно, буде присутній застереження про те, що в авто присутні явні проблеми, наприклад, гуркіт підвіски, сизий дим з вихлопної труби, нехарактерний звук силового агрегату.

Аукционный лист дополняется также фотографиями автомобиля и информацией о стартовой стоимости и точном времени начала торгов. Лот выставляется не более чем на 10 секунд, всё происходит быстро. Забирает автомобиль тот, кто предложил наибольшую ставку.

Но имеет место быть и такой параметр как «минимальная стоимость», за которую продавец готов сразу отдать выставленный автомобиль. Эта цифра выставлена на всеобщее обозрение. Если никто не предложил эту цену или большую, лот снимается с торгов. Как ни странно, наиболее ходовые модели в среднем от 30% до 60% так «прогорают» на торгах.

Можна провести торги в автоматичному режимі, задавши тільки максимальне значення ставки, але багато хто воліє самі брати участь в аукціоні в реальному часі. Ставки збільшуються покроково. З кожним натисканням кнопки ставка піднімається в середньому на 3,000-5,000 ієн в залежності від самого аукціону.

Якщо ви заздалегідь виставили свій максимум, наприклад, в 500 000 ієн, а ваш опонент – 400 000 йен, то автомобіль піде за 405 000 йен, але не за вашу суму. Але якщо мінімальна вартість автомобіля вказана 465 000 йен, то автомобіль вам так само не віддадуть, нехай ви і готові були дати на 35 000 більше зазначеної вартості.

В автоматичному режимі ціна до мінімуму не знижується. Ось в цьому і є недолік торгів.

Аукціон отримує свій відсоток з продавця і покупця за кожен куплений автомобіль. Суми ці різні, але варіюються, в основному, в межах від 10 500 до 21 000 йен з кожної зі сторін.

Щоб було простіше орієнтуватися, аукціон отримує за кожен проданий автомобіль в межах 300 доларів.

А ще кожен зареєстрований учасник вносить щомісячну плату за користування майданчиками і системою аукціону.

Навіщо потрібен аукционник, і чи варто йому довіряти

В голову можуть закрастися якісь сумніви щодо того, що в аукціонному аркуші можна написати будь-яку інформацію, яка заманеться продавцеві, але це зовсім не так. Після здійснення експертом обов’язкової попередньої перевірки автомобіля, їм же заповнюється і аукционник, з особливою увагою і ретельністю.

Така акуратність пояснюється дуже просто: в разі несумлінного оперування даними, репутація аукціону автоматично буде підірвана.

Він навіть може позбутися ліцензії, не кажучи вже про експерта, який заповнював аукціонний лист. Його просто звільнять з поганими рекомендаціями.

Іноді роблять навіть навпаки: спеціально занижують вартість лота, щоб підстрахуватися і уникнути спірних ситуацій. Хоч таке і трапляється досить рідко, але вам буде корисно знати про це.

Навіщо потрібен аукціонний лист автомобіля? Тут так само все дуже просто для розуміння суті. Щодня на аукціони виставляються десятки тисяч автомобілів, і кожну з них фізично не може оглянути дилер. Так що це відмінний помічник при виборі автомобіля, і особливо важливо знати, як правильно читати аукціонний лист. Про це далі.

Аукціонний лист, розкриваємо завісу

Відразу хочемо сказати, що не слід сліпо вірити таблиць, які надані на російських і українських сайтах автомобільних аукціонів Японії. Зазвичай інформація, викладена в них, є неповною.

Тому завжди проводите порівняння даних в аукціонному аркуші з наданими даними. Не покладайтеся лише на те, що говорять вам агенти – від того, як правильно читати аукціонний лист японського авто, буде залежати успіх вашого придбання.

аукціонна оцінка

Японська оцінна система вже давно є сталою і максимально прозорою. Залежно від того, на якому аукціоні проводяться торги, опис оцінок може різнитися. Ми ж для прикладу візьмемо найбільш популярну мережу USS:

  • S – означає, що автомобіль зареєстрований вперше за останній рік і є майже новим.
  • 6 – автомобіль знаходиться в ідеальному стані, і його пробіг не перевищує 30 000 км.
  • 5 – відмінний стан, пробіг менше 60 000 км.
  • 4,5 – хороший стан без потреби ремонту.
  • 4 – цілком хороший стан, ремонт не потрібно, хоча можливий.

3,5 – автомобілю потрібен невеликий ремонт. Середній пробіг.

  1. 3 – великий обсяг ремонтних робіт або великий пробіг автомобіля.
  2. 2 – незадовільний стан автомобіля.
  3. 1 – дуже поганий стан, можливо, після затоплення або іншого проникнення вологи.
  4. R – післяаварійний автомобіль.
  5. RA – машина була відновлена після серйозного ДТП.
  6. R1 – поєднання оцінок R і 1;
  7. RA1 – поєднання оцінок RA і 1;
  8. *** – машина продається тільки на запчастини.

оцінка кузова

  • Стан кузова автомобіля в аукционнике позначається суто буквено:
  • S – кузов без ушкоджень.
  • A – у кузова є незначні недоліки.
  • B – кілька незначних недоліків.
  • C – присутні помітні дефекти бамперів, стекол і даху.
  • D – багато помітних дефектів, які потрібно буде серйозно замасковуються.
  • E – кузов автомобіля сповнений серйозних недоліків.
  • F – плачевний стан кузова.

Позначення пошкоджень кузова

  1. Позначення кузовних ушкоджень відбувається наступним чином:
  2. А – подряпина.
  3. U – вм’ятина.
  4. E – западина.
  5. В – вм’ятина з подряпиною.
  6. Y – тріщина або розрив.
  7. Р – різниця за кольором.
  8. S – іржа.
  9. C – корозія.
  10. ХХ – замінений елемент.
  11. Х – елемент вимагає заміни.
  12. Щоб більш детально вказати ступінь пошкодження кузова автомобіля, додають цифровий індекс, чим більше який, тим більш серйозний дефект:

A1 – незначна подряпина. A2 – помітна подряпина. A3 – велика подряпина.

B1 – зморщений ділянку. B2 – велика сморщенность. C1 – ділянку з утворилася іржею. C2 – велику ділянку з корозією. E1 – маленька ямка. E2 – кілька невеликих ямок. E3 – численні ямки.

R – тріщина після відновлення. RX – деталь потребує заміни після відновлення тріщини. S1 – іржавий кузов. S2 – великі вогнища іржі. U1 – незначна вм’ятина. U2 – середня вм’ятина. U3 – сильно пом’ятий кузов.

W1 – добре відновлений кузовний ділянку. W2 – відновлена ділянка з хвилями. W3 – погано відновлений. X – кузовна деталь вимагає заміни. XX – кузов з заміненими деталями. Y1 – маленька тріщина кузова.

Y2 – проріз або тріщина середніх розмірів. Y3 – велика тріщина.

оцінка інтер’єру

  • Загальний стан салону автомобіля, як і кузова, визначається буквеним значенням:
  • А – ідеальний стан.
  • В – салон в хорошому стані.
  • З – салон в поганому стані.
  • D – «убитий» салон.

Розшифровка деяких скорочень, що зустрічаються на аукціонному аркуші

3D / 5D – кількість дверей: три або п’ять. 4WD – автомобіль з повним приводом. 2WD – монопривідний автомобіль. AT – АКПП. FAT – АКПП в підлозі. DAT – АКПП в торпеді. CAT – АКПП на кермі. CVT – варіаторная коробка передач.

SQ – тіптронік або стептронік. MT – МКПП. 4C, 5C – чотирьох- або пятискоростная МКПП з важелем на колонці керма. 5F – пятискоростная МКПП з важелем в підлозі салону. 5spd – пятискоростная МКПП. AC – система кондиціонування. AAC – клімат контроль.

AB, SRS – подушки безпеки. ABS – антиблокувальна система гальм. Aero – повний кузовний обвіс. AFC – повітряний озонатор. AW – литі колісні диски з алюмінію. CD – дисковий програвач. CS – касетна магнітола.

EVC – контролер обмеження оборотів мотора. G bird – антикорозійне покриття. GPS – система навігації. HR – високий дах. HT – кузов седан. LD – диференціал. LSD – диференціал з підвищеним внутрішнім тертям.

MD – програвач на міні-дисках. NAVI – система навігації. PS – гідропідсилювач керма. PW – електричні склопідйомники. RS – антикрило. SD – кузов седан. SR – люк в даху. SRS – подушка безпеки. ST – стереомагнитола.

T – повнорозмірна запаска. TCS / TRC – система контролю покриття дороги. TV – телевізор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…