Після аварій, навіть невеликих, на кузові машини залишаються нерівності і вм’ятини, які можна прибрати шпаклюванням. Шпаклювання (шпатлювання) автомобіля – процес досить тривалий і відповідальний. Адже від якості шару шпаклівки залежить форма кузова і нанесення лакофарбового покриття.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадиновеньке авто

Для кузовних робіт використовується шпаклівка двох видів:

  • епоксидна шпаклівка, для висихання якої необхідно півгодини і температура близько 20 градусів;
  • поліефірна шпаклівка – сохне всього 15-20 хвилин, після чого поверхню можна піддавати шліфовці, ця шпаклівка більш зручна в застосуванні.

Щоб підготуватися до шпаклювання поверхню автомашини потрібно вимити, висушити і ретельно протерти розчинником. На чистій поверхні буде добре видно, де і як наносити Шпаклювальний шар.

Етапи шпаклювання автомашини

Шпаклівка автомобіля своїми руками буває чорновою і фінішною. При цьому треба пам’ятати, що товщина шару шпаклівки не повинна перевищувати 2-3 мм. Якщо на кузові машини є серйозні дефекти, то краще для їх усунення звернутися до рихтувальника, але ні в якому разі не наносити товстий шар шпаклівки, так як він рано чи пізно перетвориться в тріщину.

Перший, чорновий шар наноситься грубої шпаклівкою за допомогою гумового шпателя. В цей шар зазвичай додають рожевий затверджувач з тюбика, після чого масу варто ретельно вимісити за допомогою маленького шпателя до повного зникнення рожевих прожилок.

Виникає питання: як зашпаклювати машину з подряпинами? При виконанні таких робіт необхідно розточити гострокутні подряпини, надавши їм напівкруглу форму. Округлена подряпина повністю заповниться шпаклівкою і не буде помітна після фарбування.

У міру підсихання чорнового шару потрібно уважно стежити за нерівностями, так як шпаклівка відразу ж починає тверднути, вона повинна стати, як гума, але не бути занадто пухкою. Саме в цей час вм’ятину підфарбовують шпаклівкою, а горби зрізають ножем.

Взагалі, чим більше буде тонких шарів шпаклівки, тим менше ймовірність здуття або провалу.

Зверніть увагу

Не потрібно намагатися заповнити глибоку вм’ятину в один прийом, набравши велику кількість шпаклювальною маси.

Для ліквідації грубих ушкоджень, глибоких вм’ятин застосовується автомобільна шпаклівка для армування. Вона випускається у вигляді крупнозернистого порошку з домішкою скляних волокон і наноситься на добре ошкурену поверхню.

Коли поверхня добре вирівняна чорновим шаром (або скоріше шарами), її необхідно ретельно відшліфувати дрібнозернистою, а потім среднезернистою наждачкою.

Шпаклівка автомобіля буде зведена до нуля, якщо проявити недбале ставлення до процесу шліфування поверхні, яку можна проводити з використанням проявочного порошку і рубанка, для великих, рівних поверхонь – даху або капота. Сам процес нескладний: на рубанки закріплюють шкірку Р120 і шліфують, злегка притискаючи.

Процес потрібно проводити до тих пір, поки поверхня не стане на дотик абсолютно рівною, без переходів і стиків. Можна прикласти металеву лінійку для визначення нерівностей, вони добре проглядаються під металевим ребром лінійки.

Опуклості шпаклівки акуратно обробляють рубанком, у впадинки додають шпаклівку, застосовуючи протирання у вигляді чорного порошку. Шпаклювання роблять за допомогою поролонової мочалки – спонжіком, легкими рухами.

Після нанесення проявочного порошку поверхню знову обробляють рубанком. Сенс застосування проявочного порошку у відстеженні нерівних місць: у западини поверхня рубанка не входить, і вони залишаються темними. Якщо ж рубанок зустріне опуклість, то сточить їх. Буде видно, скільки знято шпаклівки і де.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадизашпаклювали боковину

Вирівнюючи поверхню, додається все менше шпаклівки, зменшується і зерно застосовуваного абразиву Р120-Р180- Р240, від великого до дрібного.

Тут ще треба враховувати, що при шліфуванні можна перестрибувати більше, ніж через 100 одиниць (мається на увазі шліфувальний папір). Наприклад, попрацювавши зі шкіркою Р80, не варто переходити відразу на Р180.

Краще для початку взяти в роботу Р120, а потім вже перейти на Р180.

На добре вирівняну поверхню проводиться фінішна обробка, для цього використовується дрібнозерниста шпаклівка для авто, також розводиться з затверджувачем. Така шпаклівка відмінно справляється з дрібними тріщинами і пошкодженнями покриття кузова.

Зачищається фінішна шпаклівка за допомогою шліфувального паперу Р220-240, можна за допомогою шліфувальної машини і абразивним кругом на липкій основі, що дозволяє ефективніше затерти. Фінішні шпаклівки зазвичай бувають однокомпонентними: їх не потрібно перемішувати, вони відразу готові до вживання. Наносяться такі шпаклівки дуже тонким шаром, через високі показники усадки.

Склад шпаклівок

Більшість використовуваних шпаклівок є двокомпонентними, вони складаються:

З наповнювача, в якості якого використовується:

  • крейда;
  • металева пудра;
  • тальк;
  • кварц;
  • скловолокно.

Груба шпаклівка зі скловолокном застосовується для забивання глибоких вм’ятин на поверхні кузова, бампера або на дверцятах автомашини і застосовується в якості першого шару. Обробка стекловолоконною шпаклівкою вимагає значних зусиль.

Неглибокі вм’ятини вирівнюють шпаклівкою з металевою пудрою, яка легше в обробці. Така шпаклівка використовується в якості середнього шару або навіть – єдиного.

З в’язкої речовини, в якості якого може виступати:

  • поліефірна смола автомобільна шпаклівка на основі поліефірної смоли дає маленьку усадку, добре липне до зашкуренних поверхонь;
  • епоксидна смола – епоксидні шпаклівки гірше обробляються через твердість смоли, частіше застосовуються з пластиками, досить токсичні.

Для отримання потрібної консистенції шпаклівка розчиняється стиролом, робити це необхідно строго дотримуючись інструкції на упаковці.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадиПовністю зашпаклювати авто

Останнім часом все частіше використовуються шпаклівки легкого типу. До них відноситься рідка шпаклівка для авто, яка використовується для невеликих нерівностей кузова автомобіля і наноситься спеціальним пістолетом або пульверизатором. За допомогою рідкої шпаклівки можна отримати рівну поверхню на великій площі. Перевагами рідкої шпаклівки є:

  • рівномірне нанесення;
  • використання на великих територіях;
  • швидке затвердіння (за 2-3 години);
  • простота нанесення.

Дуже зручно використовувати рідку шпаклівку поверх звичайної, щоб зарівняти нерівності від великої шкурки: виходить солідна економія часу. При цьому варто скористатися совковим краскопультом 1,8, розбавляючи до потрібної в’язкості.

Тонкощі процесу шпаклювання машини

Безперечно, дуже важливо дотримуватися технологію нанесення шпаклівки. Однак, шпаклювання автомобіля має деякі тонкощі, які варто враховувати:

  1. Всі роботи по шпаклюванню проводяться тільки на сухій поверхні, адже шпаклівка відмінно вбирає вологу, що може в подальшому призвести до корозії.
  2. Після знежирення потрібно обов’язково зачистити поверхню шкірками Р60-180. Класти шпаклівку на глянцеву поверхню не можна.
  3. Знежирення зачищеною поверхні потрібно проводити перед нанесенням кожного шару шпаклівки. Якщо пропустити хоча б одну ділянку без обробки, то в подальшому шпаклівка почне відшаровуватися.
  4. Необхідна наявність двох шпателів: для нанесення шпаклівки – великий, а для розмішування – маленький шпатель.
  5. Необхідно перемішувати всю банку шпаклівки перед кожним її використанням, тому що густа маса суміші осідає на дно, а смола піднімається нагору. Таким чином, нижні шари шпаклівки залишаться сухими і непридатними до роботи, якщо їх не примушують.
  6. Варто скласти план такого заходу, як шпаклівка авто, враховуючи, яка шпаклівка буде використовуватися – груба, середня, дрібна.
  7. Не можна додавати затверджувач в банку зі шпаклівкою.
  8. Шпаклівку необхідно змішувати з затверджувачем у правильному співвідношенні (як зазначено на упаковці).
  9. Не варто змішувати відразу велику кількість шпаклівки. Адже при додаванні затверджувача є тільки 7-10 хвилин до початку твердіння шпаклівки: можна не встигнути розподілити склад на поверхні.
  10. Шпатель в ході роботи потрібно намагатися тримати під кутом 60 градусів.
  11. Якщо шпатлювання буде проводитися на ділянках, де були вогнища корозії, то варто нанести на таку поверхню кислотний грунт, грунт-наповнювач і тільки потім шпаклівку.
  12. Шпаклівку необхідно перемішувати двома шпателями щоб уникнути утворення пір в подальшому на оброблюваній поверхні.

Види шпаклівок

Розрізняють такі види шпаклівок, в залежності від типу основи:

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадишпаклівка бампера

  • Нітроцелюлозні шпаклівки – виготовлені на основі нітроцелюлозних лаків з добавкою пластифікатора, змішаного з пігментами. Містять близько 70% сухих речовин, використовуються для закладення дрібних дефектів і шпатлювання під нітроемалі. Сохнут при кімнатній температурі до 2-2,5 годин. Токсичні і пожежонебезпечні: в їх склад входять розчинники. Дають велику усадку при висиханні.
  • Поліефірні шпаклівки – найбільш застосовувані на сьогодні для виправлення дефектів автомобільних кузовів. Легко розрівнюються, майже не дають усадку. Тверднуть при кімнатній температурі від п’яти хвилин до години.
  • Акрилові шпаклівки – виготовляються за сучасними технологіями, екологічно безпечні. Мають дрібнозернисту структуру, мають гарну адгезію (зчепленням з основою), не містять розчинників, швидко сохнуть. Використовуються в якості фінішної шпаклівки для ремонту дефектів кузова автомобіля. Акрилова рідка шпаклівка застосовується для закладення глибоких пір і рисок.

Сьогодні у продажу є безліч шпаклівок, купуючи їх важливо пам’ятати про призначення кожної конкретної шпаклівки: для чорнового або фінішного шпаклювання призначений склад. Важливим критерієм при придбанні шпаклівки є область її застосування. Так, матеріал може бути високої якості, але при високій вологості його властивості втрачаються.

Не останнє значення мають і правила використання суміші, адже якщо невірно змішати шпаклівку з затверджувачем, кінцевий результат буде зіпсований і доведеться переробляти всі кузовні роботи заново.

Важливо

Таким чином, однозначної відповіді, яка шпаклівка краще для авто не існує. Все залежить від обставин.

Сушити зашпатльовані поверхні потрібно строго відповідно до технічних умов. Тому відповідь на питання, скільки сохне шпаклівка автомобільна, залежить від конкретного матеріалу.

Двокомпонентні шпаклівки сохнуть за рахунок додавання затверджувача близько 30 хвилин, при цьому час на роботу становить менше 10 хвилин. Епоксидні шпаклівки висихають за добу при температурі 20-23 градуси; нітроцелюлозні – за 2,5 години.

Якщо застосовувати гарячу сушку, то тривалість висихання значно скорочується. Однак застосовувати таку сушку треба з обережністю, бажано перед цим витримати зашпатльовані поверхні при кімнатній температурі, інакше шпаклювання авто може виявитися марною роботою.

При проведенні робіт зі шпаклівкою варто запастися захисною маскою, окулярами, рукавичками, спецодягом. Сама по собі шпаклівка нешкідлива, але пил, який потрапляє в легені під час шліфування або змішування складів, не виводиться в подальшому.

Деякі особливості шпаклювання

Існує також кілька моментів, на які потрібно звернути увагу при здійсненні такої операції, як шпаклівка і фарбування авто своїми руками:

  • Купуючи шпаклівку необхідно звернути увагу, що існує матеріал для професіоналів і любителів. Ремонтуючи автомобіля своїми руками, варто вибирати останній.
  • Вирішуючи, яку шпаклівку вибрати для авто, потрібно враховувати наявність оцинкованих деталей в машині. Для цього потрібно ознайомитися з інструкцією по використанню матеріалу і з’ясувати, чи можна використовувати шпаклівку без попередньої грунтовки і ошкуривання.
  • Для того щоб додати затверджувач строго стільки, скільки необхідно, можна придбати або взяти на прокат диспенсер – пристрій для дозування. За допомогою цього приладу співвідношення інгредієнтів у суміші буде точно відповідати інструкції і збережеться велика кількість шпаклівки протягом тривалого часу.
  • У процесі приготування шпаклівки не слід використовувати картон в якості поверхні для змішування. Картон може змінити склад суміші, а частина компонентів вбереться в нього. Для таких робіт краще використовувати металевий або пластиковий лист.
  • Зачистка іржі і шпаклівка автомобіля своїми руками вимагають цілеспрямованої роботи. У цій роботі не можна чимось нехтувати або що-небудь пропустити. Краще зчищати іржу за допомогою дрилі, прикріпивши на інструмент металеву щітку. Після ретельної обробки необхідно промити поверхню перетворювачами іржі, виробляючи цю операцію в рукавичках. Потім змивають перетворювач з металу і слідують стандартні етапи знежирення і шпаклівки.
  • Для видалення корозії можна скористатися складом «Знищення іржі Б-52», який перетворює іржу в чорні плями, що видаляються потім електродрилем. Ділянку обробляють розчинником і вирівнюють поверхню, застосовуючи необхідні автомобільні шпаклівки.

Шпаклювання автомобіля своїми руками – один з найбільш трудомістких процесів кузовного ремонту автомобіля, що передує фарбуванню. Якщо поставитися до цієї справи відповідально і скрупульозно, приклавши максимум старання і терпіння, результатом буде ідеально рівний і сяючий автомобіль.

Шпаклівка кузова автомобіля своїми руками

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Шпатлювання будь-якого автомобіля – це дуже складний і в той же час дуже важливий процес. Саме від нього залежатиме майбутня форма автомобіля. Шпатлювання автомобіля необхідно у випадках, коли автомобіль потрапив в аварію, покрився іржею або вимагає фарбування. Від усього цього не застрахований жоден водій, тому вміти наносити шпаклівку правильно повинен кожен. У цій статті буде наведена докладна інструкція, як виконується шпаклівка автомобіля своїми руками. Ми розповімо вам про види шпаклівок і навчимо правильно їх наносити.

Шпаклівка, по суті, є найбільшим шаром покриття автомобіля. Вона певною мірою надає форму кузова і захищає його від впливів корозії. Неправильно нанесена шпаклівка може швидко позбавити кузов від лакофарбового покриття і піддасть його дії корозії.

Правила використання шпаклівки для авто

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Перед тим, як почати шпатлювання, необхідно ознайомитися з матеріалом і деякими тонкощами в роботі. Невміла і неправильна обробка кузова призведе тільки до погіршення зовнішнього вигляду автомобіля. Спеціально для цього, ми підготували список особливостей всього процесу шпатлювання:

  1. Перед тим, як нанести на кузов шпаклівку, необхідно ретельно знежирити поверхню. Даний матеріал дуже чутливий до жиру, частинки якого можуть утворити горби на рівній поверхні майбутнього покриття.
  2. Перед нанесенням матеріалу, не забудьте зачистити поверхню за допомогою наждачного паперу. Найчастіше, для цього використовують моделі від Р60 до Р180. При зачистці великих площ (всього кузова автомобіля) можна використовувати більш зручні засоби, наприклад, болгарку зі шліфувальним кругом.
  3. Слід заздалегідь визначитися з якістю шпаклівки та її видами. Найімовірніше, може знадобитися допомога різних марок шпаклівок. Такі випадки – не рідкість.
  4. У процесі роботи необхідно якомога частіше перемішувати складу. Це пов’язано з тим, що він має властивість дуже і дуже швидко осідати.
  5. Чимало важливою умовою є грамотний підбір судини, в якому заготовлюється суміш. Його обсяг повинен відповідати кількості придбаного вами матеріалу. При використанні занадто великий тари, можна запросто привести в непридатність важливі залишки шпаклівки.
  6. Перед тим, як додати затверджувач до складу, необхідно добре ознайомитися з усіма приписами виробника. Неправильно підібране співвідношення серйозно порушить всі властивості шпаклівки.
  7. Готувати розчин слід тільки в малих кількостях. Через, приблизно, 10 хвилин він обов’язково застигне. Намагайтеся працювати максимально швидко.
  8. Для зручності роботи, рекомендується заздалегідь приготувати кілька шпателів. Даний рада пов’язаний з тим, що залишки шпаклівки тверднуть і роблять його робочу частину нерівною. В умовах швидкої роботи немає часу очищати поверхню інструмент, тому завжди на допомогу приходить додатковий. Намагайтеся також тримати шпатель з кутом в 60 градусів.
  9. Багато автолюбителів помилково застосовують воду при роботі зі шпаклівкою. Робити цього у жодному разі не можна. Наявність вологи в матеріалі неприпустимо.

Види шпаклівок для кузова

В даний час можна знайти досить велику кількість різних видів шпаклівок. Всі вони повинні відповідати ряду вимог, який визначає якість матеріалу.

Перша вимога полягає в тому, що якісна шпаклівка повинна мати гарну сполучну здатність з кузовом автомобіля.

Друга вимога має на увазі те, що матеріал повинен лягати на поверхню максимально рівно По-третє, хороша шпаклівка повинна мати мінімальну після затвердіння схильністю до усадки.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Після накладення шару і затвердіння матеріалу, шпаклівка не повинна руйнуватися. Крихкість є неприпустимим властивістю автомобільної шпаклівки.

Відповідно до цих вимог у виробництві є такі види шпаклівок:

  • Грубі. Такий вид шпаклівки застосуються для нанесення на значні вм’ятини та інші деформації кузова, також, може використовуватися як латка. У своєму складі можуть мати різні наповнювачі, які дозволяють посилити міцність матеріалу і підвищити термін служби покриття. В якості наповнювача може застосовуватися металева пружина або будь-який інший щільний і твердий матеріал. Відомі грубі шпаклівки з алюмінієвим наповнювачем. Такий склад має досить гарну стійкість до великих температурним напруженням і добре піддається обробці, так як це дуже важливо при вирівнюванні поверхні у випадках з глибокими вм’ятинами.
  • Шпаклівки з додаванням скловолокна. Такий вид шпаклівок можна застосовувати при наявності наскрізних дірок в поверхні металу. Це дуже актуально, якщо в кузові є діра, викликана дією корозії. Твердий шар склопластику забезпечить хорошу твердість нанесеного матеріалу і в той же час досить легко піддається обробці.
  • Тонкі шпаклівки. По-іншому їх ще називають фінішними. Такий матеріал актуальний для невеликих подряпин і ямок. Саме він використовується при кінцевій стадії шпатлювання, щоб приховати дрібні недоліки. Така властивість досягається застосуванням дрібного наповнювача у вигляді зерен.
  • Шпаклівка на рідкій основі . Є особливим видом оздоблювального матеріалу. Для її нанесення необхідний спеціальний пістолет. Плюсом даного виду шпаклівки можна вважати те, що вона приймає практично будь-яку форму, що дуже важливо при створенні рівній поверхні. Час затвердіння становить від 2 до 3 годин.
  • Універсальні шпаклівки. Такий вид поєднує в собі переваги тонкої і великої шпаклівки. Спеціальний склад дозволяє використовувати їх проти великих дефектів кузова і в той же час добре піддаватися обробці, при створенні необхідної форми і вирівнювання.

При виборі шпаклівки необхідно уважно читати вказівки на упаковці. Там детально розписано, для якої поверхні вони застосовуються. Адже старі автомобілі були покриті спеціальним акриловим лаком, який не сумісний з тими видами шпаклівок, характерних для сучасних автомобілів.

Як підготувати і зашпаклювати поверхню

В першу чергу, необхідно правильно очистити поверхню, яку в подальшому потрібно буде піддати фарбування. Використовуйте для цього спеціальні розчинники, які з легкістю знежирити необхідний ділянку. Після цього, необхідно її грамотно зачистити.

Ні в якому разі, не накладайте шпаклівку на глянцеву поверхню. Для її зачистки використовуйте шліфувальну машинку, а в важкодоступних місцях допускається застосовувати наждачний папір відповідної моделі.

Якщо на кузові є корозія, то перед нанесенням шпаклівки, її потрібно ретельно обробити за допомогою перетворювача.

Коли поверхня буде повністю готова (зачищена і висушена), можна приступати безпосередньо до шпатлювання. Для цього розведіть крупнозернистий матеріал і нанесіть за допомогою шпателя на дефектну ділянку.

Якщо вм’ятина занадто глибока, намагайтеся вирівняти ділянку не відразу. Можна накладати матеріал шарами з інтервалом в 15 хвилин.

Однак, слід враховувати, що для кожного шару необхідно буде готувати нову порцію шпаклівки, так як через 5 хвилин вона повністю застигне.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Якщо вам не вдалося додати матеріалу необхідну форму, в той час як він застиг. Дайте йому добре схопитися і повністю застигнути. Тільки після цього можна приступати до шліфування і накладати нові шари.

Справа в тому, що вирівнювання не до кінця застиглої шпаклівки може тільки погіршити становище і тоді все доведеться починати спочатку. Намагайтеся завжди враховувати цей момент, так як від цього буде залежати термін служби лакофарбового матеріалу на кузові автомобіля.

Чим краще тримається шпаклівка – тим довше буде триматися фарба.

Товщина шару може сильно змінюватися в залежності від марки шпаклівки. Одні виробники допускають товщину від 1 до 2 міліметрів, а інші можуть накладати шар і в 10 мм. Втім, занадто товстий шар не суперечить приписам, але не гарантує досить довгий термін служби покриття. Найтонший шар утворюють рідкі шпаклівки, так як наносяться за допомогою розпилення. 

Шпаклівка автомобіля своїми руками: важливі моменти і правила

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадиУ своїй сьогоднішній статті я розповім про те, як шпаклювати машину своїми руками і про те, як це робити правильно, а також про основні моменти, на які слід звертати увагу при проведенні такого роду робіт.

Автомобільний ринок сповнений всілякими товарами для ремонту кузова, серед яких: різні епоксидні і поліефірні 2-х компонентні шпаклівки, тобто ті, які використовуються з затверджувачем.

Для того щоб висохнути поліефірним шпаклівок потрібно 15-20 хвилин, після чого їх сміливо можна шліфувати, що до епоксидних шпаклівок з затверджувачем, то їм для висихання потрібно близько півгодини і температура + 20 °.

Фахівці для шпаклівки автомобілів воліють поліефірні двокомпонентні шпаклівки, їх ще називають “швидкісними”.

Отже, шпаклівка автомобіля: підготовка до грунтовки і фарбування

Почнемо з того, що поверхня ретельно підготовлена ​​і зачищена від корозії, заматувати і підготовлена ​​до шпаклювання.

Перш ніж приступати необхідно знати головне правило – товщина шару шпаклівки повинна бути не більше 2-3 мм, при необхідності нанесення більш товстого краще звернутися до рихтувальник або самостійно виправити кузовні недоробки.

Товстий шар асоціюється з неминучої тріщиною, яка виникне через великі внутрішніх напружень. Перед тим як наносите кожен новий шар, переконайтеся в тому, що попередній повністю висох.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадиШпаклівка авто виконується за допомогою шпателя під кутом 30 ° -40 ° до поверхні, рухами нагадують вдавлення, притирання суміші до поверхні. Виконуючи шпаклівку подряпини, пам’ятайте про необхідність її розточування. V-образна гострокутна подряпина не буде заповнена повністю, як би ви не старалися, в кінці кінців через якийсь час на свіжопофарбовані кузові стане видно негарна просадка. Перед тим як шпаклювати машину надайте подряпині напівкруглої форми див. Малюнок нижче.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Шпаклівка глибоких подряпин

Деякі початківці майстра намагаються з першого разу домогтися 100% заповнення глибоких западин і подряпин на кузові, що вкрай небажано і шкідливо для кузова!

Увага! Слід розуміти, що в цій справі чим більше буде тонких шарів (проходів), тим меншим буде надалі внутрішнє напруження в отверділої шпаклівки, отже, ймовірність здуття або провалу буде мінімальною.

Шпаклівка авто своїми руками: інструмент і витратні матеріали

  1. Набір шпателів.
  2. Два види двухкомпонентной шпаклівки: основна і фінішна.
  3. Наждачний папір з номер: Р120, Р180, Р220-240.
  4. Рубанок з зажимами для “наждачки”, можна на липучках.
  5. Проявочний порошок.
  6. Уайт-Спірит, а краще – антісіліконовий обезжириватель.
  7. Шиф-машинка зі змінними абразивними кружками різних номерів від Р180 до Р400.
  8. Скотч. Темно-бордовий для звичайної фарби і сірий для кольору “металік”.

замішуємо шпаклівку

Для того щоб розвести шпаклівку краще взяти не один, а два шпателя – великий і маленький.

Самою шпаклівки багато не беріть (основний), щоб не довелося потім викидати, додайте затверджувач рожевого кольору з тюбика, в пропорції 1:20.

Потім ретельно беріться за вимішування, використовуючи для цього маленький шпатель, заважайте до тих пір поки не зникнуть рожеві смужки до утворення однорідної маси.

Тепер, що стосується нанесення, тобто як шпаклювати машину

1. Наносити перший шар шпаклівки слід максимально акуратно із зусиллям на шпатель, це необхідно для того щоб маса могла заповнити нерівності і подряпини поверхні. 2. Дозвольте першому шару підсохнути, якщо в приміщенні прохолодно використовуйте побутової фен або обігрівач.

Важливо !!! При сушінні дотримуватися температурного режиму, перегрів вкрай небажаний, перевірте температуру рукою між сохне поверхнею і обігрівачем. Поставте руку, якщо рука не терпить, значить температура занадто висока, шпаклівка може піднятися, а нам це не потрібно.

3. Таким же способом нанесіть другий, а також третій і всі наступні шари, до тих пір поки поверхня не вирівняється до необхідної вам товщини, тобто коли поштукатурені поверхню стане врівень з пофарбованою поверхнею, можна щоб шпаклівка трохи виступала.

Шліфування шпаклівки – 70% успіху!

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради1. Ходить думка, що в малярськими роботах процес шліфування вирішує дуже багато, неправильне виконання або недбале ставлення до цього етапу може звести нанівець всі ваші зусилля.

Шліфування з використанням проявочного порошку вимагає застосування рубанка, якщо шліфувати доведеться дах або капот, тобто більшу рівну поверхню. Закріпіть на рубанки “наждачку” Р120, і злегка притискаючи, починайте шліфувати.

Терти необхідно до тих пір поки потертості не почнуть проявлятися, при необхідності можна додавати шпаклівку. Загалом на словах пояснити як і скільки потрібно шліфувати досить складно, тут треба відчувати, до чого відчувати долонею.

Закрийте очі і проведіть пальцями по поверхні, якщо на дотик переходів і стиків не відчувається – поверхня дійсно рівна. Очі при всьому своєму досконало нерідко можуть обманювати, а ось дотик працює з 99% точністю.

Побачити нерівності можна також приклавши металеву лінійку, нерівна поверхня під ребром лінійки дуже прекрасно проглядається.

У разі виявлення нерівностей необхідно або попрацювати рубанком, або навпаки додати шпаклівки. Для цього часто застосовують виявляє протирання, яка представляє собою самий звичайний порошок чорного кольору. Його наносять на поверхню і за допомогою спонжіком (поролонова мочалка) наносять легкими рухами.

Після того як проявочний порошок завдано на шпаклівку, поверхня знову обробляють рубанком.

Сенс в тому, щоб стираючи верхній шар шпаклівки з проявним порошком, відстежувати нерівні місця, оскільки в западини рівна поверхня рубанка не ввійде, і вони залишаться темними, так само і з виступами, якщо вони будуть, то рубанок їх сточити, а по стертих порошку ви зможете побачити скільки зняли і де.

Працюючи рубанком або шлифмашинкой будьте гранично уважні, щоб не зняти зайвого, враховуйте, що шпаклівка шліфується легше і швидше заліза, в результаті поверхня може стати нерівній, а хвилеподібною.

У міру вирівнювання поверхні необхідно буде додавати все менше шпаклівки, разом з тим доведеться зменшувати зерно абразиву “наждачки”, від більшого спускайтеся до більш дрібному P120 → P180 → P240. Таке чергування дозволить зменшити абразивную ризику, яку залишили більш грубі абразиви.

Важливе зауваження! Обов’язково враховуйте правило “100 одиниць”, тобто при шліфуванні можна перестрибувати більше ніж через 100 одиниць.

Наприклад: попрацювавши з шліфувальної папером P80, не можна відразу перестрибувати на P180, після P80 візьміть 120-150, і лише після цього P180.

Порада

У міру наближення до фінішу, переходите на «фінішну» шпаклівку , ця більш пластична, двокомпонентна шпаклівка з дрібним зерном, точно також розлучається з затверджувачем. Шліфується вона за допомогою шліфувального паперу P220-240.

На фінішному етапі слід застосовувати орбітально-шліфувальну машинку, з абразивним кругом на липкій основі. Шліф-машинка дозволяє набагато швидше і ефективніше затерти ризику.

Ось і все на цьому, шпаклівка авто завершена, залишилося заґрунтувати і пофарбувати.

Як шпаклювати машину в домашніх умовах?

Рано чи пізно всі власники транспортних засобів стикаються з проблемою пошкодження кузова. Причинами пошкоджень можуть стати невдала «зустріч» з іншим автомобілем, невезіння при парковці, дрібні камінчики, що летять з-під коліс під час їзди, поїздка по проблемній, зарослої чагарником, місцевості та ін.

В результаті на кузові автомобіля з’являються подряпини, відколи, дрібні тріщини, вм’ятини, утворюються корозійні вогнища. Одним з важливих етапів вирішення подібних проблем є шпаклювання, яке можна здійснити самостійно.

Але для того, щоб кузовний ремонт пройшов гладко, необхідно розібратися, як шпаклювати машину.

Інструменти і матеріали для проведення шпаклювальних робіт

Для того щоб зашпаклювати автомобіль в домашніх умовах, потрібно наступний набір матеріалів та інструментів:

  • засіб для видалення залишків бруду і плям;
  • затверджувач;
  • розчинник;
  • шпаклівка;
  • шпатель;
  • наждачний папір;
  • шліфувальний круг;
  • захисні рукавички.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні порадиОдним з важливих етапів вирішення проблеми пошкодження кузова є шпаклювання, яке можна здійснити самостійно

Як вибрати шпаклівку?

Вибір матеріалу є найважливішим моментом, від якого багато в чому залежить успішність процесу. Існують шпаклівки, призначені для глибоких і дрібних пошкоджень. Так для глибоких вм’ятин в обов’язковому порядку отримуються:

  • засіб для глибокої закладення ушкоджень;
  • засіб для фінішної обробки.

Сучасний авторинок пропонує також універсальний варіант, призначений як для стартових, так і для фінішних робіт.

Залежно від складу виділяють:

  1. Однокомпонентні шпаклювальні матеріали, виготовлені на основі:
  • нітроцелюлозних сумішей. Такі шпаклівки відрізняються оптимальною усадкою, але вимагають тривалої сушки;
  • акрилу. Ідеально підходять для більшості автоемалей, призначені для виправлення дрібних дефектів;
  • поліефірних смол. Для цього виду характерна мінімальна усадка, але обов’язковою умовою є подальшого нанесення ізолюючого шару.
  1. Двокомпонентні. Для їх виготовлення використовуються поліефірні або епоксидні смоли. У такий склад необхідно додавати затверджувач, інакше процес полімеризації не здійснив. При цьому епоксидні кошти не вимагають нанесення перед фарбуванням ізолюючого шару.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Якісна шпаклівка повинна рівномірно поширюватися по поверхні, мати гарну адгезію, мати мінімальну усадку після затвердіння.

Тому в тому випадку, коли автовласник ще не знає, як правильно шпаклювати машину, краще проконсультуватися з фахівцем в автомагазині, а також почитати відгуки бувалих автомобілістів.

Опис процесу

Підготовка поверхні кузова

Перед тим, як шпаклювати авто, необхідно потурбуватись про якісну підготовку кузова до подальшої обробки. В першу чергу необхідно ретельно вимити транспортний засіб і оцінити глобальність проблеми і характер наявних ушкоджень. Подальший план дій буде виглядати в залежності від ситуації:

  • якщо на кузові виявлена ​​вм’ятина, то її слід вирівняти, намагаючись не допустити вигинання поверхні назовні. З пошкодженого, попередньо очищеного від забруднень, ділянки, за допомогою шліфувального круга знімаються залишки фарби, після чого поверхню обезжиривается;
  • при наявності зазубрин і відколів проводиться їх згладжування наждачкою. При цьому необхідна постійна очищення поверхні від створеної в процесі роботи пилу і бруду – це допоможе не перестаратися і якісно оцінити кінцевий результат. Заключним етапом підготовки буде знежирення;
  • якщо на поверхні машини видно плями іржі, то від них потрібно позбавитися перед тим як наносити шпаклівку на авто. Якщо корозія виникла недавно і ще не встигла почати своє поширення, то для цих цілей підійде спеціальний засіб для усунень плям іржі. У разі значних осередків корозії спочатку застосовується наждачний папір, а вже потім засіб, що видаляє іржу. Після обробки знежирюючим речовиною на кузов наноситься антикорозійний склад.

шпаклювальні роботи

Як правильно шпаклювати автомобіль? Цей, здавалося б, нескладний процес вимагає певної вправності і складається з наступних етапів:

  1. Підготовка матеріалу. Перш за все, необхідно ознайомитися з інструкцією виробника, в якій детально викладені правила замісу, а також надана інформація про висиханні і усадки. Шпаклівку замішують на пластиковій або металевій поверхні, при цьому змішувати її потрібно до повного розчинення і утворення однорідної субстанції.
  2. За допомогою шпателя підготовлену суміш наносять на поверхню. Як наносити її своїми руками? Основне правило нанесення – це рівномірний розподілу матеріалу за допомогою шпателя, при цьому рухи повинні бути плавними, спрямованими знизу вгору.
  3. Після того, як був накладений перший шар, необхідно зробити перерву на 15 хвилин, так як після усадки може виникнути необхідність в нанесенні ще одного шару.
  4. По закінченню всіх маніпуляцій зашпакльованої поверхні необхідно висохнути.
  5. Далі на область зашпаклювати ділянки наноситься Проявні покриття і поверхня шліфується. Для шліфування найкраще використовувати шлифмашинку, але при її відсутності підійде і наждачний папір.
  6. Пофарбувати авто можна тільки після того, як покриття кузова придбає гладкість і рівність. Важливо пам’ятати, що фарбувати можна тільки очищені, знежирені і заґрунтовані поверхні.

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Які труднощі можуть виникнути?

Найчастіше невміле проведення шпаклювальних робіт веде до утворення дефектів:

  • погане висихання матеріалу. Найчастіше виникає через недостатню кількість доданого затверджувача або ж підвищеної вологості повітря. Результатом такої неприємності може стати надмірна усадка. Для виправлення помилки накладений шар знімається цілком, аж до металу, після чого можна здійснити ще одну спробу;
  • поява плям на оброблених ділянках. Виникнення цього дефекту пов’язано з надмірним додаванням затверджувача або з неякісним замісом матеріалу. Як і в першому випадку, зіпсований матеріал знімається і всю роботу роблять заново;
  • утворення пор. Дефект пов’язаний з неякісним замісом матеріалу або ж з тим, що, шпаклюємо, склад нанесли дуже товсто або ж на вологу поверхню. Щоб уникнути подібного ефекту, необхідно ретельно замішувати масу і прагнути до рівномірного її нанесення, попутно усуваючи шпателем бульбашки повітря. Для виправлення огріхів наносять додатковий шар.

важливі нюанси

Існують тонкощі, знання яких забезпечить якісне виконання шпаклювальних робіт:

  1. Шпатель повинен знаходитися під кутом 30-40 ° по відношенню до поверхні.
  2. Не варто намагатися нанести на всю область один шар матеріалу. Багатошаровість забезпечує зменшення ймовірності утворення тріщин, здуття і провалів поверхні.
  3. При шліфуванні поверхні обов’язковим є дотримання плавного переходу з крупнозернистою на дрібнозернисту шліфувальну шкурку.
  4. Для шліфування великих ділянок наждачку можна зафіксувати на рубанки – це посприяє прискоренню процесу.
  5. При шліфуванні неприпустимо надмірне завзяття. Це може привести до необхідності знову накладати суміш і чекати, поки вона просохне.
  6. Перевіряти шпаклівку потрібно тільки долонею, оскільки візуальна оцінка не є абсолютно достовірною в даному випадку.
  7. Для перевірки якості шпаклювальних робіт багато хто використовує Проявні речовина – це засіб наноситься на поверхню кузова перед шліфуванням. Всі опуклості наждачка зчистити, а ті місця, де необхідно додати шпаклювального матеріалу, залишаться покритими чорним порошком.

Незважаючи на те, що шпаклювання є не особливо складним процесом, у початківців автолюбителів з першого разу може не все вийти ідеально.

Для того, щоб уникнути розчарування, необхідно переглянути відповідне відео, де докладно викладено, як правильно шпаклювати своє авто, а також проконсультуватися з практикуючими фахівцями, які зможуть дати безліч слушних рекомендацій.

Автомобільна шпаклівка: вибір професіоналів

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Автомобільна шпаклівка – запорука якісного ремонту!

Хочете, щоб ваш автомобіль після ремонту був як новий? Щоб на кузові не знайшлося жодної нерівності і подряпини? Тоді гарненько вивчіть аспекти підбору автомобільної шпаклівки.

При ґрунтовному кузовному ремонті на кінцевий результат, на якість виконаної роботи, вплине буквально кожна дрібниця. Особливо важливо правильно нанести шпаклівку на ту частину кузова, яка піддається ремонту.

Для кузовного ремонту застосовуються найрізноманітніші види шпаклівок. У кожного виробника сьогодні свій асортимент, але приблизну класифікацію все-таки можна виділити із загального достатку доступних варіантів.

Види шпаклівок для ремонту автомобіля

  • наповнювальні автошпатлевки
  • Автомобільні шпаклівки для армування
  • Автомобільні фінішні шпаклівки
  • Шпатлевочних склади для ремонту кузовів із пластику
  • Шпаклівка для напилення на кузов
  • Однокомпонентна шпаклівка на основі акрилового пов’язує

Шпаклівка для армування (в народі такий вид називають «Волосянкою») зазвичай випускається у вигляді крупнозернистой порошкоподібної маси з домішками скляних волокон. Застосовують таку шпаклівку для ліквідації грубих пошкоджень поверхні кузова, дуже глибоких вм’ятин. Така автомобільна шпаклівка викладається і на добре ошкуренних метал, а також на лакофарбову поверхню, яка попередньо ретельно шліфується.
Наповнювальна шпаклівка також випускається у вигляді крупнозернистой маси, а застосовують її для виправлення дефектів зовнішнього вигляду кузова. Її також наносять рівним шаром на металеві поверхні, подібно, як і попередній вид шпаклівки.

Слід не випускати з уваги важливий фактор: при необережному нанесенні на кузовную поверхню така шпаклівка цілком може залишати чимало пористих ділянок.

Автомобільна фінішна шпаклівка сильно відрізняється від описаних вище варіантів. Вона дрібнозернистий. Автолюбителі часто називають цей склад «доводочной», тому що його застосовують для остаточної, «під ключ», оздоблення кузова перед фінішною ґрунтовкою.

Наносять фінішну шпаклівку практично на будь-яку без винятку поверхню. Важливий аспект – не викладати масу занадто товстим шаром. Працюйте повільно і поступово нарощуйте шари, акуратно прибираючи зайві маси шпателем.

Застосовується фінішна шпаклівка для остаточної підготовки поверхонь, після застосування крупнозернистих шпаклівок, звідси і назва. Фінішна шпаклівка надійно покриває мікроскопічні пори, відмінно справляється з дрібними тріщинами і мікропошкодженнями кузовного покриття. Якщо на кузові дуже багато дрібних дефектів, то без автомобільної фінішної шпаклівки не обійтися.

Шпаклівка для пластикових кузовів використовується для виправлення дефектів, які можуть з’явитися на зовнішній поверхні автомобіля, що має багато пластикових елементів. Зазвичай за допомогою такої дрібнодисперсного шпаклівки виправляються відколи й вм’ятини на декоративних елементах кузовів.

Зверніть увагу

Світові виробники все більше застосовують при оформленні зовнішнього вигляду автомобілів пластик і карбон. Тому популярність пластикових шпаклівок зростає нарівні з популярністю пластикових кузовів авто провідних світових брендів.

Майстри кузовного ремонту часто використовують в своїй практиці такий спосіб. Спочатку кузов обробляється спеціальною шпаклівкою для пластику, а зверху, вже на просохлої шар, накладається рівномірно і без поспіху шар шпаклівки по пластику. Таким чином, досягається істотна економія шпаклювального матеріалу, який коштує недешево.

Як правильно розвести автомобільну шпаклівку?

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Як правильно розвести автомобільну шпаклівку?

Нерідко автолюбитель, який вирішив поліпшити зовнішній вигляд свого «залізного коня», готує шпаклівку без зайвих премудростей: викладає в банку активатор і додає до нього всю іншу масу шпаклівки. Після перемішує. Але необхідного результату таким методом досягти неможливо, тому що технологія змішування порушена.

Як уникнути помилки при підготовці шпаклювальною маси? Для початку, варто уважно прочитати рекомендацію на упаковці. Вона підкаже, що оптимальна пропорція з’єднання шпаклівки і каталізатора-затверджувача становить 100: 1. Причому співвідношення компонентів повинно бути саме таким, не більше і не менше.

Втім, майстри радять при значно нижчій температурі в гаражі або в ремонтній майстерні збільшити відсоток вмісту каталізатора в суміші.

Якщо так вже вийшло так, що активатора виявилося в суміші занадто мало, то ремонтується місце на кузові, куди вже встигли покласти шпаклівку, злегка прогрійте звичайним будівельним феном.

І ще – перемішувати масу потрібно ретельно, докладаючи максимум зусиль. В результаті має вийти однорідний, однаковий по консистенції і кольору склад.

Вкрай не рекомендується зловживати розчинниками! Деякі ремонтники іноді для розрідження шпаклівки додають розчинники. Ці речовини можуть привести до просідання шпаклівки. Підсумок буде сумним: контури обробленого місця просядуть і стануть нерівними, часом навіть з чітко помітними горбками.

Як застосовувати автомобільні шпаклівки?

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Як застосовувати автомобільні шпаклівки?

Кожен вид автомобільної шпаклівки призначений для виконання вузької задачі. Шпаклівка для напилення підійде для обробки дуже великих площ кузовного покриття.

При обробці значного обсягу кузова всю площину обробляють спочатку універсальної шпаклівкою, потім виконують шліфування шкіркою Р80.

Після завершення ошкуривания, щоб прибрати подряпини, закрити пори, застосовують шпаклівки напилення: тут знадобиться краскопульт.

Дуже зручна сучасна шпаклівка на основі акрилу. Її не потрібно активувати. І поверхню перед нанесенням такої шпаклівки можна навіть не гарантувати. Єдине – не варто наносити акрилову шпаклівку великими масами. Працювати потрібно обережно, без поспіху.

Застосування автомобільних шпаклівок при ремонті кузова автомобіля – ціле мистецтво. Багато що приходить з практикою, в тому числі і розуміння методів роботи з автомобільними шпатльовкамі різних видів. Накопичуючи необхідний досвід, варто звертати пильну увагу на нові види матеріалів. Адже асортимент фірм, які виробляють автомобільні шпаклівки, постійно збільшується.

Як правильно розвести шпаклівку

Як розвести шпаклівку для авто? Корисні поради

Перше, чого потрібно навчитися, працюючи зі шпаклювальними сумішами, це правильне їх розведення, так як результат оздоблювальних робіт безпосередньо залежить від технології змішування.

Вибір шпаклівки

На сьогоднішній день в магазинах представлені суміші для різних видів зовнішніх і внутрішніх робіт.

Можна купити готову шпаклівку в спеціальній тарі (пластикове відро) або ж суху, у вигляді порошку, розфасованого в мішки. Остання найбільш популярна, коштує набагато дешевше, зручна при перевезеннях, має тривалий термін зберігання.

З таким складом набагато легше працювати, тому що ви самі вирішуєте, який за густотою розчин необхідний в кожному конкретному випадку. Все буде залежати тільки від того, де і як її використовувати.

Всередині приміщення застосовується універсальна шпаклівка, призначена для дрібного або незначного ремонту. Фінішні суміші частіше використовують при невеликих нерівностях стін, безпосередньо перед фарбуванням або наклеюванням шпалер.

Для зовнішніх робіт підійде вологостійкий розчин, більш стійкий до перепадів температур і механічних впливів.

Не варто забувати і про те, що шпаклівка використовується і при ремонті автомобілів, і в дерев’яних конструкціях, а також існують спеціальні суміші для пластику.

Приготування суміші

Нам знадобиться тазик або відро, бажано з незакруглені дном, електрична дриль з насадкою, тепла вода без сторонніх домішок. Також потрібні будуть шпателі, їх ширина може бути різною – від 50 до 120 мм.

Для того щоб правильно приготувати суміш, ми повинні розуміти, які нерівності є на поверхні, виходячи з цього зробити розчин більш рідким або, навпаки, густим (це не вказується в інструкції виробника).

Не варто замішувати велику кількість шпаклівки, можна відволіктися і не виробити весь обсяг. Перемішувати ще раз не потрібно, краще викинути і приготувати іншу суміш, так як такий розчин втратить всі свої властивості, і шпаклівка буде виконана неякісно.

Важливо

Отже, обполосніть чисте відро і наллємо в нього теплої води, потім додамо стільки шпаклівки, скільки вказано в інструкції до шпаклівки. Ми залишаємо розчин приблизно на 5-7 хвилин і після приступаємо до розмішуванню за допомогою електроінструменту зі спеціальною насадкою.

Робимо це на невеликих оборотах дрилі, рівномірними рухами, не забуваючи про днище і стінках відра (тазика), періодично очищаючи їх шпателем або пензликом. При необхідності додаємо води або шпаклівки.

Ще раз дамо суміші настоятися кілька хвилин і знову перемішати. В результаті отримаємо однорідну, еластичну масу без грудочок, готову до застосування. Перед повторним замісом, щоб уникнути грудок, обов’язково вимити відро і весь використовуваний інструмент, бажано під теплою водою.

Насадку, за допомогою якої перемішувався розчин, необхідно промити. Це робиться дуже просто – опускаємо її в відро з водою і включаємо дриль на малих обертах. Вдалого ремонту!

Як розводити шпаклівку – опановуй всі хитрощі

1 Як розвести шпаклівку?

Шпаклівок існує дійсно чимало, тому що цей матеріал обробки може бути призначений для стін, стель і навіть фасаду, причому у всіх випадках це може бути різний склад.

Також потрібно знати, для якого етапу обробки призначений порошок, так як правильно розвести шпаклівку без цієї інформації буде важко. За останнім критерієм розрізняють, наприклад, стартову та фінішну шпаклівку.

Як розвести шпаклівку, зазвичай вказується на її етикетці. Хоча можна ризикнути внести свої корективи, якщо вам буде потрібно, щоб вона мала якісь більш яскраво виражені властивості.

Іноді це потрібно для декоративної (фактурної) або спеціальної (гідроізоляційної, кислотостойкой) шпаклівки. Щоб не погіршити якість обробки, потрібно знати загальні принципи розведення шпаклювальних матеріалів.

2 Як розвести суху шпаклівку – основні правила

Прочитайте уважно інструкцію, там ви знайдете пропорції, в яких слід змішувати суміш з водою. Візьміть ємність відповідного розміру, в якій легко буде заважати, і насипте туди вміст пакету. Додайте потрібну кількість води і починайте вимішувати, найкраще робити це міксером протягом 10 хвилин .

Вода повинна бути чистою і не холодною, найкраще кімнатної температури.
Далі можна приступати до опоряджувальних робіт, так як розвести суху шпаклівку, ви переконалися, не складно.

Працювати з цим матеріалом можна близько 40 хвилин , поки суміш не почне густіти і застигати, причому, перейшовши через цей часовий поріг, схоплювання стане відбуватися мало не на очах.

Порада

Звичайно, час середнє, краще уточніть цей факт в інструкції на упаковці, а також на це може вплинути і термін придатності, і температура в приміщенні, так і якість матеріалу.
Продовжити час в’язкості шпаклівки повторним розчиненням неможливо, краще змушують новий розчин, попередньо начисто очистивши тару. Тому що якість обробки від цього значно постраждає.

Якщо шпаклювати потрібно в кілька шарів, то обов’язково дочекайтеся, щоб всі добре просохла, але не пересушити, тобто на наступну добу класти другий шар можна. Також не можна сушити за прискореною програмою, наприклад, феном, це призведе до розтріскування. Не можна наносити на погано підсохлу шпаклівку інші матеріали, наприклад, грунт.

3 Як розвести шпаклівку – особливості

Вже говорилося про те, що цей матеріал обробки буває декількох видів, тому й варто уточнити деякі нюанси, як розводити шпаклівку в залежності від її призначення. Почнемо зі стартовою, яка використовується для грубої обробки.

Її консистенція повинна бути не дуже текучої, так як накладається вона товстим шаром і приховує грубі дефекти поверхні. Іноді цей шар повинен бути близько 5 см, накласти його можливо тільки в кілька прийомів.

Щоб за цей час розчин не почав схоплюватися, час його життя штучно подовжують додаванням річкового піску. Обов’язково виключити будь-які домішки, тобто добре його очистити, а змішувати в пропорції 1: 1.
Фінішну шпаклівку готують відповідно до інструкції, якщо вона продається в сухому вигляді.

Але зараз все популярнішим стає довгограюча рідка фінішна шпаклівка. Її розводити водою не потрібно, вона готова до вживання прямо з упаковки, зазвичай надходить у продаж в пластиковому відрі. Причому розкривати її можна кілька разів, вона не втратить свої якості.

Особливістю фінішної шпаклівки є існування фасадної і інтер’єрної марки, фасадна часто буває токсичною, що неприйнятно для внутрішніх робіт. Звертайте на це увагу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…